Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIJFDUIZEND AANGIFTEN TEGEN GEERT WILDERS

hitlerwilders.jpgANP PERSALARM. BREKEND: POLITIE BLIJKT IN STAAT VIJFDUIZEND AANGIFTES IN EEN WEEK TE VERWERKEN. Hoorden we in het vorige topic nog het donderende geroffel van honderdduizenden PVV-adepten die synchroon ejaculeerden over het nieuws dat Italië tuigmaroks terug naar tuigmarokkië gaat verschepen, thans zijn we getuige van een ENORME ivoren goedmens-erectie die hoog boven de polder uittorent. Het erecte gevolg van VIJFDUIZEND AANGIFTES (en 15.000 'meldingen van discriminatie') tegen Geert 'Minder minder minder' Wilders. Het geil van het eigen gelijk druipt er vanaf bij de duizenden lieden wier bloed van de hersenen via de onderbuik naar de eigen moraalpaal is gezakt. Met nuchter nadenken had het niets te maken, de B&W-polonaise in Nijmegen, het Open Huis der Aangiftes op het August Allebéplein in 020-Gaza en al die andere (vijfde) colonnes van aangifteplegers die tekenden bij het kruisje op vooringevulde formulieren van de Nationale Politie. Maar hee, doe waar je je goed bij voelt. Priem die wijsvinger in de lucht, wijs je eigen dader aan en wentel je in de wetenschap dat het aan jou in ieder geval niet gelegen heeft dat er geen streep in het zand getrokken wordt tegen Greet, de HitlerPoetin van onze tijd. Die zich nu met Bosma de ballen uit de broek zit te lachen omdat 1 schimmige vraag in een schimmig kroegje voor een schimmig publiek zo vreselijk veel gratis aandacht voor zijn partij beweging heeft opgeleverd. Well done, Goed Volk. Weer duizenden inbraken, overvallen en fietsendiefstallen een stukje verder onderop de aangiftestapel gekregen. LIVE: Greet gaat zo live reageren. Bij RTL Unilever. OPROEP: NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN. Wilders roept heel Nederland op om aangifte te doen tegen Samsom & Spekman, want 'die deden het ook'. Djiezus Geert, je lijkt wel een Marokkaan. Die geven ook altijd een ander de schuld. MEIN GOTT: Ja hoor. Een vooringevulde concept aangifte. Politiek bedrijven doen we voortaan zonder k op het eind, offenbar.

Reaguursels

Inloggen

Wanneer gaan de " Nederlanders " aangifte doen tegen Meeloop Rutten en Homo Samson.... en dan graag alleen Nederlanders.

Aangifte tegen dit kabinet, waardoor ons gehele land stuk gaat.

Zullen er helaas geen 5000 worden, want zoveel Nederlanders wonen er in sommige steden niet meer.

Ed Fred | 04-04-14 | 13:31

Lachen:
nos.nl/artikel/631519-spekman-wilders-...
.
Hans probeert oplossingen te vinden, zegt hij. Nou Hans, laat eens zien dan? En wat zijn jouw oplossingen Didi? We zijn nu twee kabinetten met PvdA verder, maar ik zie nog niks van al die zogenaamde oplossingen. Het enige dat jullie doen is nivelleren en meer armoede in dit land brengen.

Pierre Tombal | 04-04-14 | 11:46

Hoeveel criminele Marokkanen zitten er onder deze 5.000 aangiften?
Namen en adressen van deze criminele Marokkanen zijn nu bekend bij de politie.
Dus politie doe je werk en ga Boeven vangen!

Ella | 04-04-14 | 03:57

Diegenen die aangifte tegen Wilders hebben gedaan zouden, indien zij consequent handelen, ook aangifte tegen Samsom en Spekman moeten doen. Maar dat zullen deze laffe linkse huichelaars wel niet doen.

bruin1 | 03-04-14 | 23:38

-weggejorist-

GeenStijlFan | 03-04-14 | 23:27

Dit MOETEN wel de 5.000 domste mensen uit Nederland zijn, en dat hier hele gemeentebesturen bij zitten geeft aan dat onze politiek hier bevolkt door is.

Jasper7828 | 03-04-14 | 22:57

Belachelijke acties. Het onder de aandacht brengen van deze uitspraken is prima. Het doen van aangifte of het oproepen daartoe is flauwekul. Want vrijheid van meningsuiting.

ristretto | 03-04-14 | 22:36

Ik bedoel natuurlijk dat linksmenschen die GEEN aangifte doen hier prima in het syteem passen. Fijne mensen.

Alteidt Glijck | 03-04-14 | 22:18

Elke aangifte is een minachting van de vrijheid van meningsuiting en van onze grondwet. Doe je aangifte vanwege een mening die geuit is dan veracht je onze democratie en dan hoor je hier niet thuis.
Ja. Dat geldt ook voor linksmenschen die al generaties lang Nederlandsch zijn. Je hoort hier niet.
Bedenk goed wat je doet voordat je overgaat tot Stalin methodes.

Alteidt Glijck | 03-04-14 | 22:16

'Verplicht leesvoer,
www.groningerkrant.nl/2014/04/overvall...
Met dank aan Troef, die dit stukje onder mijn aandacht bracht'.
Sjaak uit Dordt | 03-04-14 | 13:08 |
=====
Gelezen. Schokkend, maar tegelijkertijd verpletterend logisch. Inderdaad, verplicht leesvoer voor iedereen. MUST READ!!

malang | 03-04-14 | 22:08

Aangiften of niet.. Klopt het nu wat Wilders zegt, of klopt het niet wat Wilders zegt? Heeft men dat al voor zichzelf beantwoordt?
-
De Italianen vinden het voorstel van Wilders in ieder geval een goed idee.

GeefDeWaarheidNKans | 03-04-14 | 20:47

Ik was net bij het politieburo ze wilden aangifte niet opnemen. Ze zaten aan de chinees en die mocht niet koud worden.

denoorman | 03-04-14 | 19:32

Om even op Samsom in te gaan:
"Het klopt dat het vooral Marokkanen zijn. Deze jongens hebben een etnisch monopolie op dit soort overlast gekregen. Dat is de Ground Zero van het integratiedebat geworden. Maar met de islam heeft het geen bal te maken. Hoe geloviger hoe minder last je van ze hebt"
Dit is ook best een geinig filmpje: www.youtube.com/watch?v=wUkpeQNyZUg

zelf_bedacht | 03-04-14 | 19:29

kapotte_stofzuiger | 03-04-14 | 12:47
Meer dan 1 +je kan niet... :(

zelf_bedacht | 03-04-14 | 19:15

Dandruff | 03-04-14 | 17:57 |
"Toch vermoed ik dat ook jouw Turkse voorbeeldje van Akif Tirinçci niet blij zou zijn met een "minder Turken" opmerking van wie dan ook"
---
Dan moet je zijn islamkritische essays maar eens lezen. Daar verbleken de uitspraken van Wilders bij.

WirMachenMusik | 03-04-14 | 19:14

Overigens verwacht ik niet veel aangiftes want rechts is toch wat meer voor de vrijheid van meningsuiting dus dan is zo'n aangifte wat raar ook al is het hier duidelijk meer om een punt te maken, maar zonder de intentie dat iemand vervolgt wordt.

Daarbij zijn de 'rechtsere' stemmers ook wat minder van het type dat als lamme schapen achter de massa dan wel de media dan wel een leider aan hobbelen.

DerUnterMensch | 03-04-14 | 19:04

Filmpje net pas kunnen bekijken. Interviewster “dat u het over alle Marokkanen had”. Nee mevrouw.. U!!!. De media maakte er 'alle' van want in uw ogen is de PVV puur slecht dus als ze in een zin niet specifiek zeggen welke groep, dat stukje open laten dan moet het dus wel over alle Marokkanen gaan. Dat het daarvoor, daarna en uit het programma te halen is dat het niet over 'alle' gaat doet er niet toe, de media maakt er alle van.
www.zie.nl/video/zynzxftfap6z

Ze blijven wel vol houden daar bij de media. Voor iedereen die telkens roep dat ik of Wilders of de PVV aanhang telkens de media maar de schuld geef als Wilders iets fout doet. Graag even een linkse met de toespraak waar Wilders over 'alle' Marokkanen spreekt.

DerUnterMensch | 03-04-14 | 19:04

"Samsom: Wilders hitst op, wij lossen op" in de Televaag

www.telegraaf.nl/binnenland/22467717/_...

Nee samsom, jij en jouw partij hebben:
1. het probleem gecreeërd
2. decennialang gezegd dat jullie het zouden oplossen
3. daarmee miljarden euries weggesmeten
4. en het probleem is alleen maar verergerd
5. en heeft alleen PvdA adepten goede banen bezorgd
6. en tienduizenden autochtone slachtoffers gemaakt naast de miljoenen autochtonen die voor miljarden bestolen zijn.

En dan komt er iemand die het probleem echt aankaart, althans er zijn er nog wat voor hem geweest die allemaal verketterd werden door jouw partij en zelfs erom vermoord werden en dan durf je het nog in je gore lijf te beweren dat jullie de problemen oplossen en dat Greet ophitst?

Wat ben jij een vileine achterbakse ophitser uit de ware stal van Goebbels en machiavelli. Jij bent een groot gevaar voor ons mooie land.

ecologiste | 03-04-14 | 18:47

mocroGS | 03-04-14 | 15:04
Je bent zelf degene die het niet begrijpt.
Een valse aangifte is niet alleen de aangifte die vol met 'leugens' staat.
Een valse aangifte is ook 'vals' als de aangever geen enkel voordeel heeft te behalen ermee, en het geen enkel ander doel dient dan het 'zwart maken' van de beklaagde, daar ruchtbaarheid aan te geven, en diens reputatie en eer te schaden.
Tuurlijk zullen mocro's zeggen dat ze voordeel willen behalen door in te gaan tegen de 'minder, minder, minder' uitspraak. Maar dat is een vals argument. Het voordeel zit hem erin dat jullie daarmee autochtonen proberen monddood te maken, dat ze hun muil houden als jij of je vriendjes weer eens autochtonen 'bashen', zodat ze lekker slachtoffer blijven van het marokkaans en islamitisch racistische gedrag, criminaliteit, getreiter en discriminatie, weghonen en vernielen van de NL-se cultuur, vrijheden en identiteit.
DAT is waarom die aangifte vals is.
Ben ik een rechter? Nee, maar ik gok dat vele rechters zich wel in dit standpunt kunnen vinden.
Gokje natuurlijk.
:p

gaffelbaard | 03-04-14 | 18:45

Ook Geert Wilders leest Volksnieuws uit Amsterdam-Noir.
De 'Kut-Marokkanen' en hun 'Stiefvader Geert Wilders'. wp.me/p1rJO5-57V

VolksnieuwsuitAmster | 03-04-14 | 18:25

Rachid, je bent een lul zonder ruggegraat, als je stijf staat, is het bloed wat naar je kop gaat. Hersenen heb je niet, je kop lijkt wel een vergiet, want het spuit eruit, als je je neus snuit.

Jan Gordelroos | 03-04-14 | 18:22

5000 nee-stemmers, 16995000 ja-stemmers ?

Jan Gordelroos | 03-04-14 | 18:20

Bundel hem tot één aangifte en behandel hem zoals de gemiddelde aangifte: Paar keer onderop de stapel leggen, tot het OM zegt: Nou, we hebben deze te lang (onderop) laten leggen, dus wat ons betreft is het recht om de heer Wilder te vervolgen vanwege de redelijke termijn hiermee komen te vervallen...

Jan Gordelroos | 03-04-14 | 18:18

Greetje faalt mega.

Bicycle_Repairman | 03-04-14 | 18:04

WirMachenMusik,

Toch vermoed ik dat ook jouw Turkse voorbeeldje van Akif Tirinçci niet blij zou zijn met een "minder Turken" opmerking van wie dan ook. Net zo min als ik blij ben met de "minder Nederlanders" standpunten van vooral PvdA, D'66 en GL.

Hoewel Wilders op heel veel punten gelijk heeft is het jammer dat hij soms veel goedwillende mensen van zich vervreemd door bijna elk jaar wel eens bijna net zo radicaal als de PvdA uit de hoek te komen. Ik denk dat de PV veel groter zou kunnen worden als Wilders zich gewoon per definitie veel genuanceerder, eerlijker en beter uit zou drukken dan de PvdA. Niet 364 dagen per jaar, maar 365 dagen per jaar.

En verder staan de Marokkanenproblematiek en de islamisering nu juist nauwelijks op de agenda; het gaat in de Main Stream media juist alleen maar over die ene opmerking. Als hij het over "minder Marokkaanse criminelen" zou hebben gehad dan had niemand hem iets kunnen maken. en dan was de discussie juist veel méér over de problematiek gegaan.

Zelfs de hypocrisie achter deze aangiften stelt Wilders op de verkeerde manier aan de kaak. Waarom wijst hij wel op Spekman en Samsom (die het specifiek over criminele Marokkanen hadden, kortom een ander voorbeeld) en niet op de "minder Polen" uitspraken van Hamer, Aboutaleb en Norder?
Die vergelijking klopt wel 100%.

Dandruff | 03-04-14 | 17:57

@Labotomy (17:01),

Je weerlegt geen één (1) van mijn punten.
In plaats daarvan kom je met een godwin.
Zoals iedereen weet "het ultieme bewijs van eigen ongelijk".

Ik kan het je niet kwalijk nemen.
Je hebt ook geen betere voorbeelden.
Ondanks alle haatcampagnes tegen Wilders zijn er eigenlijk nooit echte inhoudelijke argumenten tegen zijn ideeën geweest.
De alom als pijnlijk ridicuul beschouwde godwin is feitelijk zelfs veel beter dan alle andere beschuldigingen; "Wilders heeft Joodse vrienden", "Indische wortels", "een Hongaarse vrouw", "geblondeerde" haren, "werd op school neger genoemd", etc.
Nee, dan is jouw tienmiljardste godwin, hoewel buiten de Linkse Kerk het belachelijkste argument ter wereld, inderdaad een hele verademing.

Dandruff | 03-04-14 | 17:39

Allemaal bijzaken dat aangiftegedoe. Waar het om gaat en hoofdzaak is, dat de Marokkanenproblematiek en de voortschrijdende islamisering 'top of mind' blijven en dat heeft Geert de afgelopen dagen weer prima voor elkaar gekregen.

WirMachenMusik | 03-04-14 | 17:38

Geert faalt hier bunkerhard. Het te sneu voor woorden dat er 5000 aangiftes worden gedaan tegen iets dat overduidelijk niet strafbaar is. Maar het is nóg sneuer van Geert om te roepen aan nog meer geldverspilling door onzinaangiftes. Als je echt iets tegen criminaliteit wilde doen, Geert, dan zou je mensen niet oproepen om massaal te gaan zorgen dat agenten minder tijd hebben om echte aangiftes te verwerken. Zak hooi.

panadol | 03-04-14 | 17:32

De Duitse bestsellerauteur van Turkse afkomst Akif Pirinçci (romans in millioenenoplagen en in zeventien talen vertaald) gisteren in een opmerkelijk en opschudding verwekkend interview (gedeeltelijk achteraf gecensureerd) bij het ZDF naar aanleiding van zijn nieuwe boek 'Deutschland von Sinnen' (Duitsland is de kluts kwijt):
--- "Ik houd van Duitsland, voel me Duitser en ben blij dat ik hier mag wonen"
--- "Schandalig dat de grote Duitse steden steeds meer op steden in het Midden-Oosten gaan lijken. Criminaliteit, parallelle gemeenschappen, werkelozen in koffiehuizen, hoofddoeken en zelfs sluiers. Welk een veronrustende verschil met het Duitsland zoals het was toen ik hier met mijn ouders naar toe kwam"
--- "Islamisering vormt momenteel een existentiële bedreiging voor Duitsland en dat is voornamelijk de schuld van de desastreuze knuffelpolitiek van links-groene politici (met momenteel ook de christen-democraten in hun kielzog) en wereldvreemde sociologen/journalisten die met multiculpropaganda hun geld verdienen"
--- "Dat die ontevreden islamieten die zo graag willen dat Duitsland cultureel gaat lijken op hun herkomstlanden in godsnaam terug gaan naar die landen. Ze zijn verdomme naar hier gekomen voor een beter leven. Dat hebben ze ook gekregen en dan willen die gekken toch weer terug naar de toestanden waaruit ze vandaan komen. Ophoepelen!"
---
Je ziet het in alle landen van Europa, steeds meer intellectuelen zien wat niet geleerde eenvoudige mensen met intact gezond verstand al lang zagen.
Zelfs de journaliste die Pirinçci interviewde wordt nu beschuldigd van insubordinatie omdat ze de regie-aanwijzingen (abwürgen, abwürgen) niet wilde volgen en haar gast liet uitspreken. www.youtube.com/watch?v=a-f3KDl6QMY

WirMachenMusik | 03-04-14 | 17:30

Litsehimmel | 03-04-14 | 17:14 | + 0 -

Het is wellicht de manier waarop ? En als je appels met peren gaat vergelijken blijkt altijd alles fruit.

Supermatthijs | 03-04-14 | 17:29

Feitelijk heeft Geert wél gelijk. Waarom worden zijn uitspraken niet getolereerd, en die van andere politici wel? Gelijke monnikken, gelijke kappen. Of aangifte tegen alle politici die marokkanen durven te linken aan de toenemende criminaliteit, of geen van de politici aanklagen. Maar niet er maar eentje uitpikken omdat die de anderen niet ligt. Want ook dat is een verkapte vorm van discriminatie.

Litsehimmel | 03-04-14 | 17:14

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 17:01

Zie die aangiftes tegen Wilders als een referendum. Slechts 5000 stuks, dat zegt genoeg lijkt me. Als het volk er echt zo kwaad en verontwaardigt over zou zijn geweest waren het er wel meer geweest :)

5000 op 17.000.000 lol.

Kattootje | 03-04-14 | 16:55

Nou kwam ik op een andere site al tegen, dat die Limburgers massaal gediscrimineerd worden, alleen omdat Wilders in Venlo geboren is. Moeten die hem daar ook de schuld van geven ? Al wie daar zo met blonde haren rondloopt wordt voor dom en blond uitgemaakt. Terwijl ik juist dacht dat dat kwam omdat die haarverf vlak over die Duitse grens drie keer goedkoper is en daar ook vele tinten lichter te koop zijn dan hier.
En al die Limburgse PVV stemmers worden volgens mij gewoon wat luier op die bank doordat in Duitsland een half litertje 30 eurocentjes kost, ja en dan drink je gewoon wel eens wat meer en dat kan dan weer invloed hebben op het denkvermogen.

Areja | 03-04-14 | 16:32

Ik snap het niet helemaal: Wilders heeft alleen maar een vraag gesteld. De "minder minder minder" antwoorders zijn diegenen die hun wens kenbaar hebben gemaakt voor minder Marokkanen en zouden dus eigenlijk vervolgd moeten worden. Wilders heeft feitelijk niets verkeerds gezegd, alleen maar iets gevraagd!

jdeboer01 | 03-04-14 | 16:14

@mocroGS

Stoer dat je op GS je mening verkondigd. Echt!

Wat ik alleen niet begrijp is waarom je niet enige moeite doet om jezelf niet zo stereotiep neer te zetten. Je scheld, komt met kutargumenten, of zelfs helemaal geen argumenten. Je vind iedereen een sukkel. Bovenal kom je over als iemand die totaal geen zelfreflectie laat zien. Het is altijd de schuld van een ander.

Doe jezelf een lol en verras de GS reaguurders eens met een prettig geluid. Nederland snakt ernaar! Go brother, je kunt het!

Bijnavleesjatter | 03-04-14 | 16:10

@Labotomy (15:51),

Ik speel geen slachtoffertje, ik wijs op de feiten;
- het verschil tussen verdacht en veroordeel,
- en het verschil tussen crimineel en niet-crimineel.

Dan de uitlating van Wilders, ik heb hier heel vaak aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben om precies dezelfde reden als jij aangeeft.
Ik heb echter ook heel vaak aangegeven dat het behoorlijk hypocriet is om Wilders te veroordelen voor een "minder" uitspraak die tientallen andere politici al eerder ongestraft konden doen over Polen.
Die door de multikul-lobby bedachte regels gelden dus duidelijk niet voor iedereen.

Dan nu over de èchte regels die in Nederland gelden.
Wilders noemde in dit verband 3 punten; het uitzetten van criminelen, het aanmoedigen van remigratie en het verminderen van immigratie. Geen één van die plannen is in strijd met de grondwet of andere (internationale) wetgeving. Alle 3 die punten worden zelfs al toegepast door de overheid, met instemming van de meeste andere partijen:
- Nederland neemt al de paspoorten in van Syrië-gangers.
- Nederland geeft al veel geld aan remigratie.
- Officieel neemt Nederland ook maatregelen tegen ongecontroleerde massa-immigratie, zoals elk land ter wereld.

Dandruff | 03-04-14 | 16:10

5 duizend mensen zijn het niet eens met Wilders en doen aangifte.
16 miljoen 8 honderdduizend mensen doen geen aangifte en zijn het eens met Wilders.
Wanneer gaan het lampje branden in den haag dat mensen de criminaliteit en het maar geld sturen naar verre landen (waar onze economie niets van terugziet) zat zijn.

Nikkie 1 | 03-04-14 | 16:06

Hele gemeentes gingen de straat op om aangifte te doen.

Uitslag van het telraam 5000. 5000 groen linkse activisten, Asha ten Tuinbroekes gungen naar de politie. 15000 artikeen werden er over volgeschreven, 150000 keer genoemd op de NPO. 16.995.000 Nederlanders vonden het wel best zo.

Als ze de aangifte zelf hadden moeten invullen waren het er 5 geweest. Alleen daarom moet het OM al niets doen, dit was een pure hetze van de politie tegen een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger.

Kunnen we nu aangifte tegen de politie doen?

magniethe | 03-04-14 | 15:58

mocroGS | 03-04-14 | 15:04 Gebruik eens wat minder scheldwoorden en benamingen in je reactie's . Je lijkt zo wel een Marokkaan !

ja,diedus! | 03-04-14 | 15:56

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 15:51

Politie komt al jaren handen tekort om reguliere aangiftes te verwerken! Ga dan niet “en masse” dat proces verder lopen frustreren. Van dat type aangifte was er maar 1 nodig om een rechter uitspraak te laten doen.

(Intussen doen juweliers al jaren geen aangifte meer)

metzonderzijwieltjes | 03-04-14 | 15:49

@Labotomy | 03-04-14 | 15:32
Wegkijker!

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:45

@StijlSchrijver | 03-04-14 | 15:34
Vooral niet erop ingaan dat de meerderheid van de marokkaanse mannen crimineel is! Stel je voor.

WegkijkerT.

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:43

@Labotomy,

Ga nou geen woordspelletjes doen; je weet best het verschil tussen verdacht en veroordeeld, en tussen crimineel en niet-crimineel.

Wilders heeft nooit iemand beroofd, mishandeld, verkracht of vermoord; hij heeft alleen vaak kritiek geuit op mensen die dat wel doen. Los van de vraag of hij daarbij altijd genuanceerd genoeg was (doorgaans wèl veel genuanceerder dan zijn collegae bij oa de PvdA), die kritiek an sich is nooit een misdrijf.

Zelfs niet als Wilders destijds zou zijn veroordeeld voor "kennis over de ware islam". Die eventuele belachelijke veroordeling zou dan zijn vanwege een overtreding (zoals oversteken bij rood licht); niet vanwege een misdrijf vergelijkbaar met wat dat opa Vlemmix op dat kerkhof overkwam.
Waartegen bij mijn weten nog geen voorgedrukte massa-aangiften zijn ingediend door 2 of 3, laat staan 5.000 gutmenschen inclusief burgemeesters en wethouders.

Dandruff | 03-04-14 | 15:42

keikoud | 03-04-14 | 14:40 | + -5 -

Ja, de kip en het ei....
Wat was er nou eerst?
Die criminele Marokkaantjes of Geert Wilders met zijn uitspraken?

knerf | 03-04-14 | 15:37

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:13
Nogmaals jammer dat je er zo over denkt. Maar gelukkig zie ik in mijn omgeving in ieder geval veel meer succesverhalen dan negatieve verhalen.
Zal ik het je eens sterker vertellen. Ik heb een blanco strafblad maar ook ik hoor tot die 65% die in aanraking is geweest met de politie. Ik was een jaar of 18 en stond op ons vaste afspreekpunt op straat (we hadden nog geen mobieltjes) op mijn (autochtone) vrienden te wachten om op stap te gaan . Rijdt er een politieauto voorbij met achterin twee jongens. Waarvan 1 een doek voor zijn neus hield en de ander een dik oog had. De politieauto parkeert iets verderop en de agent komt op mij afgelopen en vraagt me of ik al lang daar sta. Ik antwoord netjes een minuut of 5 en stel met mijn stomme kop de tegenvraag: zijn die jongens in elkaar geslagen?? De agent hield me op dat moment meteen aan en ik mocht mee naar het bureau. Na een uur of twee bleek dat ik niks met de mishandeling te maken had gehad en mocht ik weer weg. Maar wel met een vermelding in aanraking geweest met de politie.

StijlSchrijver | 03-04-14 | 15:34

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 15:32

Spekman begrijpt er niets van. Die K. Marokkaantjes zullen uitzetting naar Marokko prefereren boven ‘vernedering’.

sastro | 03-04-14 | 15:31

Whahahaha, en denk je dat het zal helpen???

Nee,... Nee,... en nog eens Nee,...

Hoeveel klachten komen er per jaar binnen tegen die marokaanse criminelen??... Dat zijn er heel wat meer hoor.

ANGEL70 | 03-04-14 | 15:29

@Labotomy | 03-04-14 | 15:27
Nee. Natuurlijk niet! Wilders is een held!

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:29

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 15:27

@Labotomy | 03-04-14 | 15:19
Men is al crimineel vóórdat er een verdenking is. Een crimineel is namelijk iemand die misdaden pleegt. Dat is de definitie. Of er later wel of geen verdenking komt, maakt voor die status niet uit.

Dat je dat niet snapt. Of lukt dat niet meer na een lobotomie?

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:24

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 15:19

@MocroGS (15:04),

Je kunt mij wel heel vaak "sukkel" noemen, maar dat bewijst niet dat jouw onwetendheid een sterk punt is.
Jouw onwetendheid lijkt alleen maar een sterk punt omdat het je enige punt is. En dat weet je best, daarom negeer je steeds mijn vragen. Je durft die niet te beantwoorden voordat jouw führer daar een uitspraak over heeft gedaan.

Nogmaals, zoek nou eerst maar eens uit wat democratie precies is.
Zoek daarna ook eens uit wat normaal gesproken de voorwaarden zijn om aangifte te mogen doen van een (vermeend) misdrijf.

Ik kan je verzekeren dat dit de eerste keer in de geschiedenis van de rechtsstaat is dat een overheid over is gegaan tot het voordrukken van aangiften vanwege een misdrijf...
Laat staan vanwege een mening.
Een mening die bovendien daarvoor al door vele anderen bij PvdA en SP ongestraft kon worden geuit.
Dit is echt bizar tot de 11.111e macht.

Dandruff | 03-04-14 | 15:19

@ keikoud | 03-04-14 | 14:40 |
Lekkere analogie; reageren als "een kleuter" wanneer ze je in de gevangenis proberen te gooien vanwege een uitspraak.
En Geert was niet aan het rellen. Heel policor Nederland viel over een enkele terloopse opmerking op een markt in een 10 min. durend NOS-item waarbij hij hoopte op een Den Haag met "als het even kan wat minder Marokkanen". Op basis van die uitspraak wilde links hem al aanklagen. Pas daarna herhaalde hij dat tijdens een verkiezingsbijeenkomst, vanwege, en nota bene nog specifiek wijzend, op die al bestaande aanklacht van links en de vrijheid van meningsuiting.

Oeleflaffel | 03-04-14 | 15:15

Het is indrukwekkend hoe Greet steeds goud in hadden heeft (gekregen) en het in stront kan veranderen.

Andersom dag | 03-04-14 | 15:15

@StijlSchrijver | 03-04-14 | 15:07
Er zijn nogal veel rotte appels.

*Van alle Marokkaanse jongens die 12 waren in 1999 is 65% aangehouden als verdachte voor zijn 23ste verjaardag*.
Aldus het CBS.

De meerderheid van de Marokkaanse mannen is dus crimineel. Dat is precies de reden dat velen blij zullen zijn als er minder Marokkanen zouden zijn. Want dat betekent minder geweld, minder moord, minder diefstal, minder roofovervallen, minder verkrachtingen.

Dat je dat niet ziet.

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 15:13

Spektrui spreekt...

""Spekman zegt dat hij probeert oplossingen te vinden voor problemen in de samenleving. „En hij zet hele groepen in de samenleving weg. Precies waar ik toen al en nu nog tegen vecht”, aldus Spekman"".
Mooie sociaal-democratische oplossingen, zoals 500 miljoen naar de rijkste Mitsubishi outlander berijders en nu weer 500 miljoen naar de hoogst betaalden met de arbeidskorting.
Onderwijl mochten ook de laagstbetaalde oldtimer bezitters hun laatste strohalm inleveren.
Pek en veren voor deze nep-socialist

gebrokenvleugel | 03-04-14 | 15:13

Ik zie wel degelijk 1 heel groot verschil tussen de uitspraken van Samson&Spekman (zij hebben over het Marokkaanse tuig) en Geert heeft het duidelijk meerdere malen bewust over minder Marokkanen in het algemeen. Dat hij dat daar na afzwakt doet er niet toe. Hij kwetste op dat moment een bewust de hele bevolkingsgroep door in het algemeen te spreken. Aangiftes zijn mijn inziens begrijpelijk.
StijlSchijver 3-04-14 | 14:15 | + -10 -

Het spijt mij maar u heeft ze helaas niet op een rijtje. Want wat is het verschil tussen minder marokanen of minder polen of minder moe landers. Niks ,als alleen dat wilders het riep over marokanen en de pvda riep het over polen en moelanders. U als schijnbaar links gutmensch meet zoals gewoonlijk weer met twee maten. Zo kennen we de linksche gutmensch weer. Draaien zoals het hun uitkomt. Gaat u schamen.

tweetybird | 03-04-14 | 15:11

Greet speelt het slim. Nu moeten het staatsjournaal en overige media wel aandacht schenken aan de uitspraken die Samsom en Spekman hebben gedaan, uitspraken waar niemand over viel.

Hiermee stelt hij de smerige hypocrisie van het elkaar napegaaiende journaille, policor en overig 'goed volk' weer eens aan de kaak.

Oh wacht, Samsom en Spekman bedoelden natuurlijk niet alle Marokkanen. Klopt. Wilders ook niet, dat wist en weet iedereen.

La Vie En Rose | 03-04-14 | 15:11

oh ja, nog vergeten..
Inmiddels mag het OM de overbelaste ceremoniemeester spelen .. nu nog het brood.. de Spelen hebben we al weer gehad.

4609 | 03-04-14 | 15:08

Aangifte tegen de Linkse Moskee. Komt de multikulti sharia politie, u weet wel, die van de boetes en nooit een misdaad oplossen, dan langs om u op te hangen?

G. Raayer | 03-04-14 | 15:07

Net politie gebeld ,om aangifte te doen tegen Samsom en Spekman , maar moest een afspraak maken !!!!!

AnnaH | 03-04-14 | 15:07

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 14:53 |
Jammer, dat je er zo over denkt. Ik zie namelijk een heel groot verschil. En ik hoop dan ook dat mensen mij kunnen blijven beoordelen om wie ik ben en om wat ik doe ipv mij beoordelen op wat de criminele straatschoffies in de grote steden doen. Want daar kan ik jammer genoeg weinig aan doen. Ik heb een leuke baan en verder probeer ik als vrijwilliger een voorbeeld te zijn voor jongeren door huiswerk en schoolkeuzebegeleiding te geven.
Jullie zullen het wel niet met mij eens zijn maar het gaat niet om bevolkingsgroepen het gaat om sociaal achtergestelde groepen in bepaalde wijken vooral in de grote steden. ook de autochtonen die daar opgroeien (het zijn er niet veel meer) groeien voor galg en rad op. pak de verpaupering aan van de wijken, straf harder en begeleid strenger en bied waar mogelijk perspectief. De tijd van benoemen is volgens mij wel geweest. Dat doen we al sinds Paul Scheffer en het multiculturele drama in 2000. Al zijn Marokkanen in bepaalde leeftijdscategorieën oververtegenwoordigd in misdaadstatistieken dan nog is het grootste deel van deze bevolkingsgroep wel goed bezig en draait gewoon lekker mee in de maatschappij. Maar wat ziet de gemiddelde Nederlander: alleen de negativiteit, de rotte appels.
O ja nog eentje die ik hier zo vaak hoor: Waarom spreekt de eigen gemeenschap de slechteriken niet aan? WTF? Moet ik en anderen met mij elke keer als er iets met een criminele Marokkaan aan de hand is moet ik op social media opstaan en zeggen FOEI!. Dat werkt toch niet. Uit wiens naam moet dat dan en wat schieten we ermee op? We gaan Amsterdammers toch ook niet vragen zich te verontschuldigen voor Holleeder of de mensen in Geleen voor de Bandidos?

StijlSchrijver | 03-04-14 | 15:07

De PvdA heeft, met Spekman en Samson voorop, wel een hele grote bek na de zwaar vernederende nederlaag bij de laatste verkiezingen. Je moet toch ergens je stemmen vandaan halen. Dus dan doe je dat niet door uit te leggen waar je partij voor staat maar ga je wild om je heen trappen en begin je wartaal uit te slaan die niets te maken heeft met wat voor een verkiezingsprogramma dan ook.
Ga eerst eens je eigen rokende puinhopen opruimen en doe eindelijk eens iets voor je kiezers!!!!

van gummigalgen | 03-04-14 | 15:06

Of je het wilt of niet, de VVD en PvdA waren erger dan Wilders..
Ik begrijp nu dat Wilders Marokkanen naäapt.. of is hij een geblondeerde Marokkaan, Nederlander met een Noord Afrikaans tintje..:)
Je kunt met Wilders alle kanten uit.. zelfs de goeie.. maar als hij dat doet dan mag het ook niet..!:)
Keikoud: de anderen ZIJN ook veel erger.. dat is het hem juist.. zelfs jij hebt dat mogen ervaren en nog steeds zit je in je ontkenningsfase omdat je de jongen van de goede kant wilt uithangen. of zo..
Want dat soort flauwekul begint ook ver over de houdbaarheidsdatum te komen..
Zelfs depesr blijft er in hangen en doe boel tot de laatste druppel uitmelken.. Dus laten we het egwoon achter ons..

Geod:
dus wat doen we straks?
De hele show is niets anders dan een verkiezingscampagne van eurofiel neoliberaal (VVD. PVDA, D66, CDA.GL, CU. SGP.. de Gutmenschenprofielen die nederland graag deze EU in sjoemelen en gun neieg concurrent willen afschieten op halo en etiketten.. de feieten worden verhaspeld e, aangedikt, de manipulatie loopt en de zieligheidsafctor draait op volle toeren..

En.. Nederland trapt er WEER in!!
Vorige keer de SP nu de PVV.. de enige Anti EU partij..
Een EU z die we met zijn regeringsvazallen en zetbazen helemaal niet zien zitten..
Straks stemmen we nog als neofascisten principoieel TEGEN wilders om niet van nze Gutmensch=stellingname af te wijken..
Principieel voor behoud van de wet van de ellende..
Is dat zelfhaat, masochisme of sadisme.. want een ander mag er ook van meegenieten..
Kijk maar eens naar al die mensen die straks uit de wW vallen in een lagere uitkering (product van D66, CU en SGP).. Lekker toch? Hadden ze maar niet werkeloos moeten worden... Want als je dat denkt dan ben je ook een Gutmensch D66 en neoliberaal..
Dan kies je voor banken, beurs,economie. EU dictaat,tweedeling en vechten om Macht door een groep ego's. belangen en narcisten die geen enkele mens of maatschappij vertegenwoordigen laat staan van democratie gehoord hebben.Het waren precies alle neoliberale eurofiele partijen die tegen het laatste referendumverzoek waren.. smoezen zat..

Wat blijft dus over?
Je kunt niet een beetje EU hebben, je kunt niet een beetje centraliseren, een beetje dictatuur bewerkstelligen of een beetje zwanger zijn..
Het is alles niets en als we van deze EU af willen dan wordt het dus niets..
En dar hebben we de PVV tot ontzetting van velen wel voor nodig..
Kies je voor mensen en maatschappij: kies dan PVV

Vergeet niet dat woorden als extreem,racistisch gewoon neliberale scheldwoorden zijn om de andfer in kwaadlicht te zetten..
De termen links en rechts kloppen al lang niet meer- het is nu neoliberaal of anti neoliberaal ( er zal nog wel een "kritisch"neoliberaal komen om met de eer te gaan strijken, of zo)

4609 | 03-04-14 | 15:06

Dandruff | 03-04-14 | 14:46
Valse aangiftes hebben niks met democratie te maken, zeker niet als ze voorgedrukt zijn en nergens over gaan.

_

Valse aangifte!? Bepaal jij dat. Laat dat aan het OM over. We leven in een democratische rechtstaat. Sukkels zoal jij begrijpen niet eens wat valse aangiftes zijn.

mocroGS | 03-04-14 | 15:04

@Meneer Rozenwater (14:26),

Nou ja, mij kan dat "minder minder" wel wat schelen, Wilders had dat niet moeten doen.
Maar die voorgedrukte aangiften zijn vanuit elk denkbaar standpunt belachelijk.
- De opmerking zelf is niet racistisch, gaat ook niet in tegen onze grondwet, en Wilders heeft uitgelegd waarom.
- Daarnaast is er de jurisprudentie; heel veel politici hebben vergelijkbare uitspraken gedaan over Polen en MOE-landers.
- Deze voorgedrukte aangiften zijn bovendien duidelijk onderdeel van een campagne die ook door de staatsmedia is aangezwengeld. Geen rechter die de rechtsstaat respecteert zal hier wat mee doen.

Wilders kan niet veroordeeld worden.
Ik geloof wel dat dit Wilders even wat stemmen zal kosten; maar die komen wel weer terug, zeker al dit weer tot een schijnproces leidt.

Dandruff | 03-04-14 | 14:57

Dat je kunt schelden bewijst niet dat je kunt argumenteren. Ik vraag het je nogmaals; hoe denk jij over de "minder Polen" opmerking van Aboutaleb, Hamer, Norder (allen PvdA), Marijnissen en de Wit (beiden SP)?
Vind jij jouw hypocrisie net zo belangrijk als jouw onwetendheid in deze discussie, of wist je dit gewoon niet?
En stel jouw weerzin tegen hypocrisie is net zo groot als jouw weerzin tegen feitenkennis; ga je dan nu ook de politici achter de "minder Polen" uitspraken net zo hard aanklagen als Wilders?
Dandruff | 03-04-14 | 14:46 | + 2 -

Inderdaad,wat is het verschil. Helemaal niks. Dus als je het eigenlijk goed bekijkt valt die hele hedendaagse politiek aan te klagen. Zover is het al gekomen. Helaas is enkel meneer wilders enkel elke keer de lul door demonisering van de partijen die exact hetzelfde roepen. Wat klopt hier in nederland niet.

tweetybird | 03-04-14 | 14:56

hier kan je online aangiften doen.
www.politie.nl/melden/meldformulier-d...
voorbeeldje:

aangifte tegen de PvdA'ers Diederik Samsom en Hans Spekman.
vanwege Diederik Samsom uitspraak :
Marokkanen een etnisch monopolie hebben op overlast . en
vanwege Hans Spekman uitspraak:
Marokkanen vernederd moeten worden.

het zijn de PvdA'ers
Diederik Samsom .
afkomst : onbekend , want hij praat wartaal .
en
Hans Spekman .
kleding : te herkennen aan zijn vette trui .

o,ja | 03-04-14 | 14:55

@StijlSchrijver | 03-04-14 | 14:15
Het verschil tussen Marokkaans tuig en Marokkanen is misschien wel kleiner dan jij denkt.

Dat was nu juist het hele punt.

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 14:53

Dat betekend dat er 15995000 mensen geen aangifte tegen Wilders hebben gedaan.

Roeieber | 03-04-14 | 14:52

JA!
Wat ik wel wil is aangifte doen tegen Spekman en Samsom wegens het discrimineren, achter stellen, vernederen, en minderwaardig behandelen van de eigen, autochtone, bevolking!
... , in plaats van uit angst achteruit te springen om ruim baan te maken voor de vluchtroute van de dief.

Bah! Dat is wat ik ervan vind.
gaffelbaard | 03-04-14 | 14:34 | + 2 -

... met 2 roomblancke dochters rest my niets anders dan u gelijk te moeten geven. Ik wens voor mijn offspring een vrij en zorgloos leven zonder hoofddoek en of destructief religieus gewauwel ... Mijn Opa Jan, met helderblauwe oogens en stijfblonde haren werkte voor de Nederlandsche Spoorwegen op Batavia/Bandung. Dit alles horende zoudde hij zich omdraaien in zijn graf. te moeten toezien wat zijn kleindochters moeten erbarmen. nl de nivelleering den Hollandsche mentaliteit: Eloquent, Punctueel met Integriteit.

Centauri3 | 03-04-14 | 14:51

Eigenlijk ongeloofelijk. Wel aangifte tegen wilders kunnen doen,maar zelfs belatingaangifte lukt nog niet eens. Het is maar waar je je prioriteiten stelt als regering. Een nutteloze aangifte tegen meneer wilders of een belanrijkere zaak ,de belastingaangifte. Verder heeft meneer wilders gelijk dat wat samson geroepen heeft en zeker wat spekman geroepen heeft vele malen zwaarder zijn als wat meneer wilders heeft geroepen. Meneer spekman wilde zelfs een hele bevolkingsgroep laten vernederen. En dat is dus echt rassisties te noemen. Als ik de marokaanse gemeenschap was zou ik tegen meneer spekman echt wel aangifte doen. Dat zet voor die gemeenschap meer zoden aan de dijk. Want daar zal in tegenstelling tot de heer wilders wel een veroordeling uitkomen. Want oproepen tot vernederen is echt haat uitdragen,naar de marokaan toe. Ik heb het al vaker gezegd,niet de pvv of meneer wilders is gevaarlijk maar de geniepige partij de pvda. Die zijn schadelijk voor de marokaanse gemeenschap ,en dat niet alleen die zijn gevaarlijk voor heel nederland. Het viel ook helemaal niet op door wie de NPO bestuurd wordt. Eindhoven haalde zelfs het journaal niet. Het bleef en blijft super stil. Want ja de linksche gutmensch en pvda konden dat natuurlijk niet gebruiken. Na de aangiftes tegen wilders al giganties op je bek gaan,en dan ook nog eens eindhoven erover heen. Dat was ze teveel,net als hun grove verlies bij de gemeenteraad waar ze al weer vieze foefjes uithalen met een bijna nog veel engere partij groen links. Partijen die gevaarlijk en walgelijk zijn. Die leven van armoe door armoe te creeeren. Die leven van stemmingmakerij en haatzaaien en het creeeren van verdeeldheid. Zo hebben we heel recent weer kunnen zien. Meer brengen die partijen niet. Daarvoor opgerot en weg ermee.

tweetybird | 03-04-14 | 14:50

Nee, terugaangiftes doen is leuk. Het hele systeem over laten lopen. Meer, meer, meer aangiftes!

omanders | 03-04-14 | 14:48

@MocroGS (14:21),

Wat democratie is bepaal ik niet zelf, ik heb dat vroeger op de lagere school al geleerd. Jij niet zeg je, maar als je wilt kun jij dat ook gewoon opzoeken.
nl.wikipedia.org/wiki/Democratie
Valse aangiftes hebben niks met democratie te maken, zeker niet als ze voorgedrukt zijn en nergens over gaan.

Dat je kunt schelden bewijst niet dat je kunt argumenteren. Ik vraag het je nogmaals; hoe denk jij over de "minder Polen" opmerking van Aboutaleb, Hamer, Norder (allen PvdA), Marijnissen en de Wit (beiden SP)?
Vind jij jouw hypocrisie net zo belangrijk als jouw onwetendheid in deze discussie, of wist je dit gewoon niet?
En stel jouw weerzin tegen hypocrisie is net zo groot als jouw weerzin tegen feitenkennis; ga je dan nu ook de politici achter de "minder Polen" uitspraken net zo hard aanklagen als Wilders?

Dandruff | 03-04-14 | 14:46

oog om oog tand om tand .. deze vuile 'oorlog' is door de gutmensen in gang gezet, opdat wij niet vergeten.

(c)ZWITSUL | 03-04-14 | 14:44

Het gaat erom hoe en wanneer je wat zegt. Geert was duidelijk aan het rellen en wordt daarop aangesproken. Mag. De andere twee heren mochten destijds ook op hun uitspraken aangesproken worden. Niks aan de hand dus. Wat Geert nu wel weer doet is wat hij altijd doet. Een beetje de kleuter uithangen door te zeggen dat 'hunnie' veeeeeel erger zijn én zijn begonnen. Daarmee past ie wel weer erg goed bij zijn doelgroep, dat dan weer wel. De Geert adepten leggen ook graag de schuld bij anderen.

keikoud | 03-04-14 | 14:40

Hoeveel illegale aangiftes zullen er bij zitten? Ali mohammed en mohammed ali en alimohamedali?

KannieWaarZijn | 03-04-14 | 14:40

Geert Wilders heeft niets miszegd, dus allemaal valse aangiftes.
Aangevers zullen allen beboet worden a € 300,- per valse aangifte.

Hendrikaatje | 03-04-14 | 14:37

@Stijlschrijver (:),

Ik vond de opmerking van Wilders dom, en ik snap dat sommigen daar aanstoot aan namen.
Maar de opmerkingen van Aboutaleb, Norder en Hamer (allen PvdA) over "minder Polen" waren net zo dom, en daar nam niemand aanstoot aan.
De opmerkingen van Marijnissen en de Wit (beiden SP) over "minder Polen"; idem dito.

Dan waren er nog domme opmerkingen van Benali (PvdA) en Duisenberg (SP) over "teveel joden"; opnieuw geen ophef, hooguit één enkel klachtje van het CIDI waar geen enkele rechter wat mee deed.

Ondertussen heeft Wilders uitgelegd wat hij bedoelde, en dat heeft niks met racisme te maken. Hij wil geen onschuldige mensen deporteren (zoals diverse PvdA-ers en VVD-ers wilden met PVV-stemmers); hij wil alleen criminelen uitzetten èn de immigratie beperken.
Beiden zijn volkomen acceptabel, sterker nog; landen als Marokko, Turkije, Suriname en zelfs de door ons betaalde Antillen en de meeste 3e wereldlanden doen dat. En mogen dat ook doen, omdat niemand hen vertelt dat het "niet Politiek Correct is om logisch na te denken over de toekomst van je land".

Dandruff | 03-04-14 | 14:34

NEE!
Ik WIL GEEN aangifte doen tegen Spekman of Samsom. Ik vind dat ze een probleem benoemen. Net als Wilders dat deed.
Het benoemen van een probleem IS geen discriminatie. En ook geen haatzaaien.

JA!
Wat ik wel wil is aangifte doen tegen Spekman en Samsom wegens het discrimineren, achter stellen, vernederen, en minderwaardig behandelen van de eigen, autochtone, bevolking!
Want, waar Spekman roept dat je Marokkanen moet 'vernederen' had ik liever gezien dat hij alle autochtone burgers, ongeacht hun politiek verschillende idealen, had opgeroepen om 1 blok te vormen en voor elkaar op te komen in geval van overlast. Zoiets van dat als je reageert met 'Ja, je moeder!', en dan gelijk 10-15 man aan je deur, dat ze dan 100-150 autochtone NL-ers tegenover zich zien staan. Zoiets van dat als een lichtgetintiër je probeert te beroven van je portemonnee, gelijk een stuk of wat autochtone NL-ers bovenop de dader springen en hem vasthouden tot de politie arriveert, in plaats van uit angst achteruit te springen om ruim baan te maken voor de vluchtroute van de dief.

En Samsom roept dat marokkanen een overlast-monopolie hebben. Goed, dan hebben NL-ers recht op een zelfverdedigings monopolie. Zoals ieder volk wereldwijd het recht heeft op het verdedigen van eigen vrijheid en identiteit.

Nee, van de NL-er verwachten ze dat ze hun mondje dicht houden en dit geweld accepteren als een gegeven feit. Deze twee politici focussen op crimineel gedrag. Alsof alleen crimineel gedrag gelijk is aan overlast!? Overlast is ruimer. Dat houdt niet op bij diefstal, of openbare geweldpleging. Het is overal. Bijvoorbeeld als je op je werk gepest/getreiterd of niet aangenomen wordt vanwege je NL'se autochtoon zijn (www.stand.nl/stellingen/Allochtonen-di... ). Of als allochtoonse buurtgenoten jou of je gezin proberen weg te treiteren, gewoon omdat jouw autochtone leefwijze ze niet aanstaat (www.omroepwest.nl/nieuws/03-10-2011/vr... en nieuws.marokko.nl/31484/wolfsen-moet-g... ). Of als je kind door allochtonen van school weg wordt gepest, of bespot wordt door allochtone leraren (www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d... ). Of als je over straat loopt en uit het niks wordt uitgescholden voor hoer, homo, kankerhoer, asociaal, varken en ga maar door (www.nrcnext.nl/blog/2012/08/01/he-psss... ).

DAAR hoor je Spekman en Samsom dus weer niet over!!!
Bah! Dat is wat ik ervan vind.

gaffelbaard | 03-04-14 | 14:34

Ik hoop dat ze niet anoniem waren, kunnen ze de rekening naar de juiste mensen sturen.

* | 03-04-14 | 14:27

StijlSchrijver | 03-04-14 | 14:15 | + 0 -

Nee, Wilders heeft eerder ook al duidelijk gemaakt om welke groep het gaat.
Het zit in jouw hoofd en in het hoofd van al die andere policorluitje om zo te denken.
Jij hoort wat je wilt horen.

Samson had het over "Marokkanen die een ethisch monopolie hadden op straatoverlast".
Waar waren de aangiftenburo's toen?

knerf | 03-04-14 | 14:26

Dandruff | 03-04-14 | 14:16 |
De grote blonde leider vraagt anders wel om het zelfde te doen.
*
Ik ben helemaal geen voorstander van dit soort dingen en dat "minder, minder" kan me ook weinig schelen, dat vertaald zich wel na de verkiezingen, of niet. Maar 5000 aangiftes is niet niks en je zult zien dat ze er deze keer wel tijd voor hebben en ze niet 1 voor 1 afhandelen. Je mag voor de rechtszaak straks wel de Arena afhuren. Maar als al die PVV stemmers ook aangifte gaan doen en dat er dan 50.000 of 500.000 tegen aangiftes zijn, dan is het toch gedaan met die hele zaak tegen Wilders? Stel je voor dat Wilders veroordeeld wordt, dan valt de partij snel uit één en is er niets meer. Wat dan?

Meneer Rozenwater | 03-04-14 | 14:26

Als die 5.000 mensen dan toch politiek willen bedrijven via Justitie, dan zet ik daar tegenover dat een hele ruime 16 miljoen Nederlanders géén aangifte hebben gedaan. Zo! Hebben we dat even mooi democratisch besloten. Ophouden met zeuren en terug aan het werk.

Pierre Tombal | 03-04-14 | 14:22

@Dandruff | 03-04-14 | 14:16

Jij bepaalt wat echte democraten zijn.
Aangifte doen is een democratisch recht. Echter in jouw bekrompen wereld is alles wat jou niet aanstaat, ondemocratisch. Typisch PVV retoriek.
Ga eens kennis opdoen, sukkeltje.

mocroGS | 03-04-14 | 14:21

@Meneer Rozenwater (14:04),

Misschien heeft dat er mee te maken dat de meeste PVV-stemmers democraten zijn.
Echte democraten gaan niet op straat lopen schreeuwen dat ze gelijk hebben.
Echte democraten gaan ook geen aangifte doen tegen mensen met een andere mening.

Dit soort "discussie methoden" zien we eigenlijk alleen bij partijen die ook lastercampagnes, censuur, intimidatie en (al dan niet racistisch) geweld niet schuwen. Dus zeg maar de linkse kerk en de islam.
Het zou heel erg zijn als de PVV ooit dezelfde praktijken zou gaan toepassen als hun tegenstanders.

Dandruff | 03-04-14 | 14:16

Ik zie wel degelijk 1 heel groot verschil tussen de uitspraken van Samson&Spekman (zij hebben over het Marokkaanse tuig) en Geert heeft het duidelijk meerdere malen bewust over minder Marokkanen in het algemeen. Dat hij dat daar na afzwakt doet er niet toe. Hij kwetste op dat moment een bewust de hele bevolkingsgroep door in het algemeen te spreken. Aangiftes zijn mijn inziens begrijpelijk.

StijlSchrijver | 03-04-14 | 14:15

lachende derde is de 5 e colonne.
Uw Verzekeringsadvis | 03-04-14 | 14:14 | + 1 -

System D

Centauri3 | 03-04-14 | 14:15

biscaya | 03-04-14 | 14:05 | + 2 -
Pic or it didn't happen. Je lijkt me de zoveelste Facebook schreeuwlelijk die een hoop vind en zegt te ondernemen maar ondertussen op de luie krent thuis zit.

Datzegiktoch | 03-04-14 | 14:15

Hans: "Zeg Diederik, weet je wat jij hebt, jij hebt een kakhoofd". Diederik: "Maar weet jij wel jij hebt Hans, jij hebt een stinktrui"...

*'twee kleine kleutertjes' verder zingt*
eerstneukendanpraten | 03-04-14 | 13:41 | + 0 -

they do show signs of that funny walk thou.

Centauri3 | 03-04-14 | 14:14

@Lewis | 03-04-14 | 12:43
De grap is wel dat de NL-ers onderling ruzie hebben door dit gepolariseer, de lachende derde is de 5 e colonne.

Uw Verzekeringsadvis | 03-04-14 | 14:14

aangifte? Dat moest toch vóór 1 april.

verward | 03-04-14 | 14:12

Aangifte doen is niks mis mee. Het hang er vanaf wat er mee gedaan wordt. Ik hoop wel iets want alleen de reacties hierop van de PVVerts zijn om te bescheuren. Echt een bossie vlooien net als de linkse broeders aan de andere kant van het spectrum. Je steekt er een halve vinger naar uit en men springt gelijk op als een vlo met adhd.

Datzegiktoch | 03-04-14 | 14:08

Geert, regel het maar, mijn steun heb je.

biscaya | 03-04-14 | 14:05

Ondanks dat de PVV de grootste partij is (wat nog moet blijken straks), heb ik nog niet een stemmer de straat op zien gaan om hem te verdedigen, laat staan dat het PVV stemvolk nu ook massaal aangifte gaat doen. 5000 aangiftes, dat moet door de PVV aanhang tot makkelijk met het 10-voudige of zelf 100-voudige overschreden kunnen worden? Nou kom op!

Meneer Rozenwater | 03-04-14 | 14:04

Die geitenneukers moeten eens zo fanatiek reageren als een van hun eigen berbers weer eens een oud mannetje beroofd hebben of een overval hebben gepleegd of mobieltjes van kleine meisjes afpikken maar dan hoor je dat vuilnis niet, maar ooweeeee nu zijn ze gekwetst ppff wat een schijnvertoning.

biscaya | 03-04-14 | 14:03

Wilders +1

Henk en Ingrid | 03-04-14 | 14:03

Tegenover dat NEIN NEIN NEIN zeg ik JA JA JA. PVV heeft groot gelijk met deze boomerangactie. And bare in mind hoe de media/publieke opinie die 5000 er als 50.000 liet uitzien. Pure beeldmanipulatie. Au cachot, met die linkschen!

milky bar | 03-04-14 | 14:03

Wat een verpletterende klap voor de policor kerk!

Nog geen 1%, iemand hier in dit item had het al 0.03%, heeft dus aangifte gedaan tegen Wilders.
Zelfs als je alleen het aantal volwassen als uitgangspunt neemt, dan kom je nog niet aan de 1 procent.

En guess what?
Zelfs een meerderheid van de Marokkanen of van Marokkaanse origine vond het niet nodig om aangifte te doen of is het met Wilders eens.....

knerf | 03-04-14 | 14:00

Weet je wat nieuws is:
350.000 in Nederland woonachtige marokkanen hebben geen aangifte gedaan!

Tjemig | 03-04-14 | 13:57

@mocroGS | 03-04-14 | 13:48
Spekman zei dat Marokkanen die niet willen deugen, vernederd moeten worden. Alle andere mensen die niet willen deugen hoeven dat niet. Spekman discrimineert, want hij wil alleen niet deugende Marokkanen vernederen, anderen niet.
Spekman is een racist!
*gemeten naar zijn eigen maatstaven*

Lewis Lewinsky | 03-04-14 | 13:56

-weggejorist-

roman7751 | 03-04-14 | 13:48

mocroGS | 03-04-14 | 13:41
Spekman vond ook dat je Marokkanen moest vernederen. En dat vind ik ook. Allemaal.
Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:44 |

_

Mag jij vinden. Echter Spekman had het over criminelen en jij, kan alleen maar Wilders napraten. Te dom om zelf te denken.

mocroGS | 03-04-14 | 13:48

@MocroGS (13:41),

De uitspraak van Wilders is echter wèl te vergelijken met uitspraken over "minder Polen" van Aboutaleb, Hamer en Norder (allen PvdA).

Enig idee hoeveel aangiften daar tegen zijn ingediend?

Dandruff | 03-04-14 | 13:48

pekman en Samsom:
Juridisch gezien wel handig. Immers als Wilders veroordeeld wordt dan wacht Spekman en Samsom per definitie hetzelfde lot.

duitse herder | 03-04-14 | 13:47

Speknek en Samhond hadden voor een keer gelijk.
Geen aangifte dus van mijn kant.
Heeft Rabbae niet wat lomps gezegd de laatste tijd?

kibbesoeb | 03-04-14 | 13:46

mocroGS | 03-04-14 | 13:41
Spekman vond ook dat je Marokkanen moest vernederen. En dat vind ik ook. Allemaal.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:44

5000 waarvan er 4995 al een strafblad hebben .

Eurotokkie | 03-04-14 | 13:42

Slechts 5000 ? En dan is er zo veel media aandacht aan ? Betekent dat van de 450.000 berbers in nederland die het ermee eens of te lui, verstaan ze het niet ? Waarom zoveel ophef als er slechts 5000 (waaronder de hele delegatie groen links / PvdA) zijn die aangifte hebben gedaan. Gvd. Er waren meer aangiften tegen Zwarte Piet dan tegen Wilders. De top tien van de top 600 criminelen in Amsterdam krijgt meer aangiftes in een jaar !

Gary Gunstone | 03-04-14 | 13:41

-weggejorist-

Drkildare | 03-04-14 | 13:41

Uitspraken SPekman en Samsom zijn niet te vergelijken met die van Wilders.
Wilders deed zijn uitspraak zonder context en richtte zijn pijlen op alle Marokkanen.

mocroGS | 03-04-14 | 13:41

Heb ik al gedaan twee dagen dat Geert de opmerking had gedaan. In dit geval tegen Samsom en Asscher.

Thoth | 03-04-14 | 13:41

Zodra er een saai topic online komt zal ik onmiddellijk aangifte gaan doen bij de plaatselijke gendarmerie.... oh wacht....
Nou ja dan wordt het maar tegen Monsieur L'Homme de Lard, president de la Partie du Travail.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:41

Hans: "Zeg Diederik, weet je wat jij hebt, jij hebt een kakhoofd". Diederik: "Maar weet jij wel jij hebt Hans, jij hebt een stinktrui"...

*'twee kleine kleutertjes' verder zingt*

eerstneukendanpraten | 03-04-14 | 13:41

Geef al die 5000 maar eens een maand een maroc te logeren als beloning voor hun gutmenschgedrag. Wedden dat ze de aangifte al na 2 weken intrekken?

Killroy49 | 03-04-14 | 13:40

En toen ik op vrijdagmiddag aangifte wilde doen van een bedreiging met een vuurwapen kon ik ongezien de tering krijgen. Moest maar bellen voor een afspraak ergens volgende week...

Mr. Bigglesworth | 03-04-14 | 13:39

@W. Eldenkend (13:25),

Ik ben het helemaal met je eens.
De meeste Geen Stijl tegeltjeszetters vinden gewelddadige criminaliteit véél erger dan het benoemen van feiten.
Het is alleen een beetje hypocriet om dat "selectieve verontwaardiging" te noemen.
De Politiek Corrupte Kerk doet immers hetzelfde maar dan andersom; zij veroordelen alleen het benoemen van feiten, en nooit de gewelddadige criminaliteit.

Of zou één van die 5.000 nep-aangiftes vergezeld gegaan zijn van één (1) extra aangifte voor die halfdood geslagen opa op het kerkhof?
Nee?
Waarom niet, denk je?

Dandruff | 03-04-14 | 13:39

1.100.000 aangiftes van fietsendiefstal per jaar.
- Daar hoor je nooit meer iets van.
0.005.000 aangiftes tegen minder minder minder
- Dagenlang pers aandacht.

Tjemig | 03-04-14 | 13:37

Wilders zegt er bij dat hij hoopt dat ook Samsom en Spekman niet vervolgd worden maar hij wil alleen aangeven dat hij niet de enige is die negatieve uitspraken plaatst over marokkanen.

De PVDA is daarnaast voor minder Oost Europeanen aldus Mariette Hamer nog geen 2 jaar terug. Is dat dan geen discriminatie?

De VVD wil (terecht vind ik) minder kansloze Antilianen hierheen laten komen. Is dat dan ook geen discriminatie?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Groenlinks,D66 en vooral de PVDA zitten hypocriet te doen want zelf zijn ze verantwoordelijk voor min of meer dezelfde uitspraken maar alleen omdat het niet over gekleurde mensen gaat mag de discriminatie wel ineens?

shenkie7 | 03-04-14 | 13:37

Sjaak uit Dordt | 03-04-14 | 13:08 | + 505 -
Verplicht leesvoer,
www.groningerkrant.nl/2014/04/overvall...
Met dank aan Troef, die dit stukje onder mijn aandacht bracht.
.
Inderdaad een zeer knap artikel.....

the namster | 03-04-14 | 13:35

Dus je moet in dit land eerst 5000 keer aangifte doen voordat er iets mee gebeurd?

Nekbaard | 03-04-14 | 13:34

Nogood Boyo | 03-04-14 | 13:28 |
Oh jo, das lang geleden. Was dat niet van een KRO-actie tegen iets in Duitsland of Oostenrijk?

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:33

Verplicht leesvoer,
www.groningerkrant.nl/2014/04/overvall...
Met dank aan Troef, die dit stukje onder mijn aandacht bracht.
@Sjaak uit Dordt | 03-04-14 | 13:08

Even herhalen, inderdaad interessant en nieuw licht werpend op bepaalde zaken.

BekiekUtMoar | 03-04-14 | 13:32

Ik doe geen aangifte want ik vind dat ze dat kunnen zeggen, net zoals Wilders dat kan zeggen. Dat Samsom en Spekman (en Rutte overigens) die uitspraken verder niet in beleid omzetten, daar zou je aangifte tegen moeten kunnen doen.

goedverstaander | 03-04-14 | 13:30

Van Rossem doet een Johnny Quidje. In het kader van "ons gratis advies" *proest*.

First Contact | 03-04-14 | 13:30

Nou klaar, iedereen weer de straat op en vakantie mokro's vangen, aangiftes kunnen in versnipperaar.

slotbert | 03-04-14 | 13:29

Hebben ze die 5000 ook gelijk even langs 'opsporing verzocht' gelegd?
De politie moet er toch minimaal 3500 van gekend hebben

kees1960 | 03-04-14 | 13:29

Domme zet van Wilders.
Hij zegt hiermee dus dat de uitspraken van Rutte en Samsom abject en infaam zijn.
Waarmee hij zichzelf dus ook indirect schuldig verklaart van discriminatie, racisme en nazisme.
Sukkel!

Premier Trutte | 03-04-14 | 13:29

GEERT heeft het gelijk aan zijn kant, hij was nog niet uitgevraagd of opa vlemmix en de juwelier stonden oog in ook met de criminele marokanen en vele anderen hier in ons landje! Dus doe ook maar aangifte tegen mij, want ik zeg ook: minderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gvd

KannieWaarZijn | 03-04-14 | 13:29

"PVV-adepten die synchroon ejaculeerden over het nieuws dat Italië tuigmaroks terug naar tuigmarokkië gaat verschepen"
___
Typische moralfag tekst.
In Italië trekken ze die racismekaart niet, omdat Italianen zelf lichtgetintïers zijn.
Maar oh wee als je in Nederland geboren bent, een blanke huid hebt en het met de Italianen eens bent.... dan word je dus in de 'foute' hoek gedouwd! Sec vanwege je huidskleur! Wie is hier nu de racist!?

KoninginWildemina | 03-04-14 | 13:28

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:05
Ja, ik dacht: ik heb ze nog liggen van de vorige keer. Zonde om ze weg te gooien.

Nogood Boyo | 03-04-14 | 13:28

ok dat zijn dan nu al vast 5000 politie-uren verpest.
hoeveel marokkanen hadden ze in die tijd kunenn arresteren?

kees1960 | 03-04-14 | 13:27

nu hij de namen heeft kan hij mooi 5000 tegenaangiftes doen wegens laster/smaad.

--sql error-- | 03-04-14 | 13:27

W. Eldenkend | 03-04-14 | 13:25 |

Klopt, ik zie je hier ook regelmatig.

roze_bril | 03-04-14 | 13:26

@BroodenSpelen | 03-04-14 | 12:59 | + 114 -
Bij een proces gewoon alle 5000 aangevers als getuigen oproepen Dat wordt lachen.
.
En dan ook allemaal in het nederlands laten getuigen.......... Oh wacht......

the namster | 03-04-14 | 13:25

@roze_bril | 03-04-14 | 13:21
Volgens mij is selectieve verontwaardiging nu juist zo'n beetje het kenmerk van de gemiddelde GS bezoeker.

W. Eldenkend | 03-04-14 | 13:25

"Jij bent stom". "Nee, jij!"
-
Sjongejonge mensen. Wat is het tijd voor een tweepartijenstelsel in dit land.

prutt_stift | 03-04-14 | 13:24

Die vele aandacht kostte Greet wel 5 zetels....

RonnieKray | 03-04-14 | 13:24

Maar goed. Evengoed zorgwekkend, want om in de linkse Godwins te blijven: Anne Frank had heel wat minder aangiftes nodig om opgespoord & veroordeeld te worden door den vorige bezetters van dit land.
Ik hoop dat Geert een wat bredere boekenkast heeft.

Jan Passant mk2 | 03-04-14 | 13:24

Als het in Italie en Zwitserland kan waarom hier dan niet? Wij hebben nog veel meer problemen met Marokkanen dan zij!

Niet discriminerend maar realistisch.

shenkie7 | 03-04-14 | 13:23

@W. Eldenkend | 03-04-14 | 13:09 |

Hier was een volksmenner bezig. Maar ik zie geen verschil met vGaal op een balkon of een vakbondsleider die oproept tegen de "hoge heren" of de goede man uit Oss die op een dergelijke manier bezig is. Laten we dus vooral niet selectief verontwaardigd doen.

roze_bril | 03-04-14 | 13:21

Zo.
Nu nog even 5.000 aangiften indienen tegen Aboutaleb (PvdA) en Norder (PvdA) vanwege hun "minder Polen".
En natuurlijk ook nog even 5.000 aangiften indienen tegen Benali (PvdA) en Duisenberg (SP) vanwege hun "teveel joden".

En natuurlijk gelijk even 5.000 aangiften indienen tegen al die PvdA-ers die Wilders hebben geïnspireerd met hun "kutmarokkanen" (Oudkerk), "etnisch monopolie op overlast" (Samsom) en "bepaalde Marokkanen vinden dat ze ongelovigen mogen beroven" (Marcouch), dan kan de hele Linkse kerk weer gelukkig slapen.
Dan zijn we, Politiek Correct gezien, weer helemaal up-to-date.

Wat zegt u?
Aangifte tegen linkse kerkgangers is net zo belachelijk als aangifte tegen gewelddadige berovingen, (groeps-) verkrachtingen?
Want alleen "rechts" mag worden aangeklaagd?
Ah, dat verklaart een hoop.

Dandruff | 03-04-14 | 13:21

Kunnen we de Hitler referenties eens achterwege gaan laten?
.
Het zegt namelijk vooral iets over de gebruiker ervan. Die geeft blijk van een deplorabel laag kennisnivo van geschiedenis en buitengewoon pover inzicht in Nazisme en Fascisme zijn.
.
Eigenlijk zegt het vooral, "ik spijbelde tijdens de geschiedenisles."
.
#Dumb fucks

Parel van het Zuiden | 03-04-14 | 13:20

@Parsons | 03-04-14 | 12:42
En hoeveel aangiftes niet wegens kapotdoodbedreigingen en intimidaties..

Sliptong | 03-04-14 | 13:19

@(c)ZWITSUL | 03-04-14 | 13:10
Vind ik ook. Echter velen interesseren zich er/snappen het blijkbaar niet voor, maar straks wanneer ze niet meer via voip kunnen bellen, whatsappen/telegrammen, spotify/netflix gebruiken (niet dat je dat laatste moet willen) etc. dan slaat de paniek vanzelf toe.
Dan is opeens duidelijk.

Boris die Sauertopf | 03-04-14 | 13:18

Ach joh, de pakkans ligt onder de 2%...

Parel van het Zuiden | 03-04-14 | 13:15

-weggejorist-

Labotomy | 03-04-14 | 13:14

Degenen die het hardst mondschuimden zijn autochtoon. Dus hoe veel Marokkaanse aangiften zitten er onder die 5000? Een paar salafistfuckimams en Tofik Dibi & Facebookfriends?

dedeurs | 03-04-14 | 13:13

Staan die groenlinksgekkies er wel bij stil hoeveel papier en dus bomen dit kost??
Dus eigenlijk willen ze minder bomen
Ik wel meer bomen en minder geitewollensokken!

pim achtertuin | 03-04-14 | 13:12

W. Eldenkend | 03-04-14 | 13:09 De " laffe gewapende overval op een juweliers echtpaar " actie was ook wel een walgelijke vertoning. Wat mij betreft een goede zaak dat mensen vragen hier tegen op te treden.

ja,diedus! | 03-04-14 | 13:12

5000.. volgen mij zijn het er MINDER

(c)ZWITSUL | 03-04-14 | 13:11

5000? Ik had gedacht dat er wel wat meer sympathisanten van de jihaat en de roofovervallers zouden zijn in Nederland.
Ik zou dat lijstje maar zorgvuldig bewaren, mooi begin voor die "speciaal opgeleide agenten".

Jan Passant mk2 | 03-04-14 | 13:11

Aangifte doen is nog nooit zo makkelijk geweest !

ja,diedus! | 03-04-14 | 13:10

Mensen hebben een grotere hekel aan Zwarte Piet dan aan GW #lichtpuntje

Montgomery Burns | 03-04-14 | 13:10

Europa verzekert netneutraliteit, vind ik eigenlijk veel interessanter dan die enorme belastingverspilling van gutmensen.

(c)ZWITSUL | 03-04-14 | 13:10

Mensen, het loopt allemaal zo'n vaart niet. Een aangifte moet aan minimale eisen voldoen en het volstaat dus niet dat iemand met een ballpoint op een briefje schrijft "ik vind dat Wilders haat zaait".
Het is hier godverdomme Marokko niet.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:09

De "minder minder minder" actie was ook wel een walgelijke vertoning. Wat mij betreft een goede zaak dat mensen vragen hier tegen op te treden.

W. Eldenkend | 03-04-14 | 13:09

De pliessie is minimaal 7 keer de tel kwijtgeraakt.Maal zoveel manuren.Mag allemaal wat kosten.

demeny | 03-04-14 | 13:09

Schande !

van Oeffelen | 03-04-14 | 13:09

De enige aangiftes waar men secuur naar kijkt en werk van maakt zijn belastingaangiftes.

stipjes | 03-04-14 | 13:08

Vanaf 18:00 zullen ze dit -nieuws- bij de NPsO, van uw geld, nog even verder uitmelken.

Boris die Sauertopf | 03-04-14 | 13:07

Het goede nieuws is dat ze dus geregistreerd staan. *pakt alvast tondeuse

roze_bril | 03-04-14 | 13:07

Als Geert Wilders in al die 5000 zaken veroordeeld wordt, hoeveel straf kan ie dan wel krijgen?

Osdorpertje | 03-04-14 | 13:06

Haha, 5000?!? en dat na twee weken van staatsjihad tegen Wilders waar je als stemmer op de PVV bijna in een virtuele achterkamer moest onderduiken omdat elke nietszeggende npo subsidiespons, zichzelf bevlekkende dode boom terrorist, tranentrekkende premier en andere pluchegedrocht net bij het de letter R in het groene boekje was aangekomen en uit volle veganistenborst riep 'ies RASIESIEME'.

huhikookhier | 03-04-14 | 13:06

@Pork & Beans | 03-04-14 | 12:42 | +
Klopt, en daarvan wordt 0,2 % opgelost, dus een aangifte of 2 zal men gaan behandelen.

Uw Verzekeringsadvis | 03-04-14 | 13:05

@Kaas de Vies | 03-04-14 | 12:45 | + 96 -
"...... Maar dit is een begin voor een geweldloze oplossing van het structurele probleem met Marokkaanse immigranten......"
.
Amme hoela !! Na KK, hoerrrr, wegkijken etc. proberen ze tegengas te geven op een beter aanslaande manier....
Kon je op wachten.....

the namster | 03-04-14 | 13:05

Nogood Boyo | 03-04-14 | 13:03
Je moet er wel bij zetten waarom je woedend bent en op wie. Anders telt het natuurlijk niet.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 13:05

Mooi toch, dan zitten de veldwachters qua aangiftes weer ver boven hun quotum, en hebben ze weer alle tijd om met hun laserguns te spelen. Het is immers ook weer heerlijk buiten.

Morris Stockwood | 03-04-14 | 13:04

Ik heb alleen maar een briefkaart met "ik ben woedend" gestuurd. Is dat niet genoeg?

Nogood Boyo | 03-04-14 | 13:03

Ik wil voorgedrukte aangiftes met: 'Dader: licht getint.'

Blote Bertus 2000 | 03-04-14 | 13:02

En hoe nu verder?
Onderzoek? Gevankelijk afvoeren? Voorgeleiden?
Op basis van... eeh ... op basis van wàt precies?

Enne.. Wâ kost dâ?

Kapitein Sjaak Mus | 03-04-14 | 13:02

ik begrijp werkelijk niet waarom die minder minder speech na twee weken nog nieuws is
een klein bericht achter in de krant van 19 maart was toch wel voldoende geweest
"VIJFDUIZEND AANGIFTES" wat laten mensen zich toch gemakkelijk ophitsen
of is het minder minder echte van een nieuw niveau?

janneman1977 | 03-04-14 | 13:01

Ik heb een nicht, die woont samen met een advocaat in een witte enclave in een grachtenpand, en heeft op haar Facebookpagina uitgebreid verslag gedaan van alle aaangiftes die ze tegen Wilders gedaan hebben. Maar te snobistisch om een huis te kopen in een prachtwijk, begrijpt u wel? Dat soort volk. Walgelijke moralfags!

KoninginWildemina | 03-04-14 | 13:00

Bij een proces gewoon alle 5000 aangevers als getuigen oproepen Dat wordt lachen.

BroodenSpelen | 03-04-14 | 12:59

5.000 aangiften, die gezamenlijk evenveel effect hebben als een enkele aangifte. Ofwel: 4.999 verspillen tijd die de politie beter had kunnen gebruiken (om criminele Marokkaantjes op te pakken?) om zichzelf op de borst te kunnen kloppen. Bedankt, stelletje aso's!

stom schaap | 03-04-14 | 12:59

Kaas de Vies | 03-04-14 | 12:50
Prachtig verwoord Kaas. Zo is het maar net. Waarbij ik ook nog de kanttekening wil plaatsen dat in diverse gemeenten deze aangiftegolf werd aangeraden door B&W.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 12:59

Tja, vroeger kreeg de nationale socialistische arbeiderspartij het voor elkaar om duizenden mensen "Sieg Heil" te laten roepen.
Vandaag de dag om ze voorgedrukte aangifteformulieren te laten ondertekenen.

Moi | 03-04-14 | 12:59

Gemiste kans geenstijl de kop had moeten luiden:
"16.800.037 mensen doen GEEN aangifte tegen Wilders."

Andersom dag | 03-04-14 | 12:59

5000... pfff. Aangezien de dader bekend is betekent dit voor de politie dus dat men van 5000 aangiftes de dader heeft achterhaald, en dus eindelijk weer eens een oplossingspercentage van boven de 2% kan laten zien!
Opstelten zal blij zijn met zo'n efficient opsporingsapparaat.

Kiwi45 | 03-04-14 | 12:58

Als een van die 5000 bij je komt solliciteren of om salarisverhoging komt vragen, wat moeten wij dan doen?

HebpermabanvanPvdA | 03-04-14 | 12:57

Het goede nieuws is dat we de namen van de aangiftes via de advocaat kunnen achterhalen, zodat we weten wie de bij de nieuwe NSB zit!

funkyd | 03-04-14 | 12:57

Aangiftes doen maar niet eens zelf zo'n aangifteformulier in fatsoenlijk Nederlands in kunnen vullen, wat zegt dat nou eigenlijk?

carramba | 03-04-14 | 12:57

Dat betekend dus dat er 16.955.000 Nederlanders enorme racisten zijn, omdat zij geen aangifte hebben gedaan en zich daarmee dus niet gedistantieerd hebben van die vreselijk racistische opmerking van Wilders.

Dit land is ziek, zullen die 'goede' mensen vast denken. Of, wellicht, zoals een weldenkend mens zou denken, is dit clubje van 5.000 hippies zelf de steenpuist van de samenleving.

Maarrr... er werd nog even netjes benadrukt op de radio dat er nog steeds aangifte gedaan kan worden. Gelukkig maar, hebben wij allen ook nog een kans om tot de 'goede' elite te horen..

Nosky | 03-04-14 | 12:56

Vijfduizend aangiften want wie het hardste schreeuwt heeft het meeste gelijk. Ook dat iesh khoeltoerrr!!!

Godsammekraken | 03-04-14 | 12:56

5000.... En dat is dan, volgens den Gutmensch, voldoende om te bewijzen dat HEEL NEDERLAND tegen Wilders is.
50.000 criminele handelingen door een bepaalde groep is echter niet genoeg om de groep als "rot" aan te wijzen.
Zucht...

BekiekUtMoar | 03-04-14 | 12:54

Meer dan de helft van degene die aangifte heeft gedaan is nog te dom om te poepen, maar wel slim genoeg om op onze samenleving te parasiteren. En daar bedoel ik ook jullie mee, Jeroen "rondneuker" Pauw en Paul "Gutmensch" Witteman!

eerstneukendanpraten | 03-04-14 | 12:54

goed werk weer van onze dienders. petje af, of beledig ik nu iemand?

verbaasdeobservant | 03-04-14 | 12:54

en haal alsjeblijft die belachelijke foto weg.

DonDonaldDuck | 03-04-14 | 12:52

kunnen we ook aangifte doen voor wilders.. en tegen die 5000 zielige maloten

DonDonaldDuck | 03-04-14 | 12:52

Pork & Beans | 03-04-14 | 12:42 |

1 aangifte kan voldoende zijn voor een lange, lange, lange straf.

Skunk57 | 03-04-14 | 12:52

Kan niet wachten op de CBS-statistieken........ Bij de volgende uitgave van CBS-advies gaan alle alarmbellen af. Spectaculaire stijging van discriminatie in NL.

DeSjaak1000 | 03-04-14 | 12:52

Wilders heeft in een kroeg een vraag gesteld, hij is dus niet juridisch aanspreekbaar op een uitspraak, al die aangiften zijn dus niet ontvankelijk, dus bleh next. Enige positieve is dat de politie een veel hogere productiviteit blijkt te hebben vanaf nu. Dus dankzij al die Gutmenschen gaan de Marokkanen vanaf nu echt hard aangepakt worden. Wilders - Gutmenschen, 1-0.

Atlas Shruggs 10 | 03-04-14 | 12:50

Vijfduizend aangiften. Als deugdelijke onderbouwing mogelijk was had 1 aangifte volstaan.

Godsammekraken | 03-04-14 | 12:50

Wat een walgelijk NSB Gutvolk! Bliksemafleiding van de Panisch Vingerwapperende Dibiele Analfabeten om de aandacht van hun eigen Untergang te maskeren.
Zum Kotzen!

Rudjen | 03-04-14 | 12:50

Dus de aangifte capaciteit van de Nederlandse politie is tot en met 31 december 2014 verbruikt.

duitse herder | 03-04-14 | 12:50

Het gaat niet om erecties en ejaculeren.
Het gaat niet om vingertjes en polonaises.
Het gaat niet om ballen uit je broek lachen en roomblank goedvolk dat zich Marokkaan voelt.
Het gaat niet om Jörgen Raymann met zijn knoop-in-je-zakdoek-programma voor multiculturelen die zichzelf zo grappig vinden.
Het gaat niet om PvdA'ers als Jan Vos waar de haat uit de ogen flitst zoals die bij Jaques Wallage flitste toen hij in één zin met Janmaat genoemd werd.
Het gaat niet om Wilders.

Het gaat erom dat we een beetje een fijn leven kunnen leiden, net zoals onze kinderen en kleinkinderen.
Dat het geld waar je hard voor werkt, niet aan onrendabelen, criminelen en reliegestoorden wordt uitgegeven.
Dat je 's avonds om twee uur ook veilig over straat kan.
Dat je bij je vrachtwagen gewoon even je klep open kan laten staan, zonder dat die leeggejat wordt.

Het gaat erom dat wij hier een Marokkanenprobleem hebben.
En dat moet opgelost worden.
En mede dankzij de aangiftiërs zit dat er voorlopig niet in.

Cuyahoga | 03-04-14 | 12:50

Zonde van de moeite, de manuren en ons belastingeld, Wilders zal hiervoor niet veroordeeld worden!
En nu straks weer snel met z'n allen huilie huilie doen over 'belastinggeld verspilling' als de PVV weer eens zinnige kamervragen stelt.

KoninginWildemina | 03-04-14 | 12:50

@Parsons | 03-04-14 | 12:42 | + 24 -
Eigenlijk maak je bewust of onbewust een scherpe analyse. Het strafrechtelijke traject wordt misbruikt voor politiek activisme.

Aangiftes van een misdaad zijn geen democratie, de kwantiteit maakt ook niet uit, alleen de kwaliteit. 1 aangifte had voldoende kunnen zijn, het oproepen om toch maar aangifte te doen kwam vanuit politiek activisme en dat is een erg gevaarlijk precedent.

Strafrecht met politieke inmenging. En strafrecht in Nederland staat al zo met de rug tegen de muur qua onbegrip.

Kaas de Vies | 03-04-14 | 12:50

Dat is minder dan 0,03 % van de bevolking.
Doorlopen mense.

Nestorix | 03-04-14 | 12:50

Het gekronkel van terrorist Samsom en landverrader Rutte om uit angst voor Wilders dit baggerkabinet bij elkaar te houden is werkelijk aandoenlijk maar zal slechts uitstel van executie blijken.
(... executie volgens Deurnens model,dat dan weer wel)

R.B.Scott | 03-04-14 | 12:50

Mag/kan ik ook ergens aangifte tegen doen... tegen...
-De Partij van de Afbrekers
-Flop Cohen
-criminele Marokkanen
-met je gezicht naar Mekka en je reedt naar Nederland-menschen
-zuurpruim Freek de Jonge
-vrouwen in een broekrok

kibambam | 03-04-14 | 12:49

5000 aangiftes door een stelletje stinkende linksmensen en een paar marokkanen die in die 30 jaar hier wegruften een paar regeltjes nederlands hebben kunnen lezen en schrijven?

Poe, poe. Wat een verpletterend resultaat. Als ik de nos beelden moet geloven moeten er vele tientallen duizenden aangifte hebben gedaan.

drekzooi | 03-04-14 | 12:49

Het zegt toch meer over de mensen die aangifte hebben gedaan en hun haat voor een vrije wereld (danwel hun onkunde om daar in te leven) dan het over Wilders zegt. Als de zaak voor zou komen neem ik aan dat ook al die namen publiek worden gemaakt.

DerUnterMensch | 03-04-14 | 12:49

Met als gevolg dat 5000 echte aangiftes van echte misdrijven weer weggegooid worden.

sinar2 | 03-04-14 | 12:48

Als hij al vervolgd en bestraft wordt (wat ik betwijfel, zie de vorige zaak), neemt zijn aanhang toe en blijven de problemen die hij op zijn manier benoemt. Niet erg zinvol dus.

Djengo123 | 03-04-14 | 12:48

De vorige vervolging van Wilders was ook zo'n succes dus vandaar geprolongeerd waarschijnlijk.

Godsammekraken | 03-04-14 | 12:48

Ik koop voortaan minder HEMA sokken, want die slijten zo snel...

Ok, kom maar op met de aangiftes.

suvois | 03-04-14 | 12:47

5000 x niet ontvankelijk wegens vooraf ingevuld formuliertje.

très cool | 03-04-14 | 12:47

Wanneer komen voorgedrukte aangiftes beschikbaar voor straatroof door Marokkanen?

kapotte_stofzuiger | 03-04-14 | 12:47

Wat vinden die 5k eigenlijk van Deurne?!?

MacMiep.nl | 03-04-14 | 12:47

Hoeveel likes kreeg die Zwarte Pietietie ook alweer? Iets van + 2.000.000 dacht ik.

Polletje Piekhaar | 03-04-14 | 12:46

Oh ja! Wat is het eigenlijk sinds de heldendaad in Deurne a-kelig stil uit de #bornhere / iek bien auk marokkaahn shi(r)t dragende hoek?

jeneverneus | 03-04-14 | 12:46

Helemaal de weg kwijt.. Hoeveel aangiftes zijn er al tegen dit kabinet of tegen Demmink?

Waarom trouwens zoveel aangiftes, als je al zo'n debiel bent om dat te doen, waarom, als je merkt dat al zoveel mensen dat doen.. Nee, lekker op dinsdagmiddag in de rij gaan staan voor zoiets debiels, misschien kan je op zulke momenten ook je sollicitatiebrief maken?

Nee, liever in de rij staan voor aangiftes en ondertussen spandoeken gaan maken omdat het zielig is dat overvallers worden doodgeschoten..

Helemaal de weg kwijt, helemaal de NPO die dit allemaal ondersteunt en stimuleert..

Bedankt voor het weggeven van Nederland..

NogSteedsNiet | 03-04-14 | 12:46

Ik wacht het politieke proces af. Mooie televisie en veel sensatie. Helaas is Mosko niet meer beschikbaar voor het nodige vuurwerk!!

denoorman | 03-04-14 | 12:46

-weggejorist-

Minder! | 03-04-14 | 12:46

Nu nog even vijfduizend argumenten verzinnen.

Godsammekraken | 03-04-14 | 12:45

Hier zoekt de een Marokkaan het probleem onder andere ook bij de Marokkaanse gemeenschap en heeft dit in een open brief wereldkundig gemaakt.

www.facebook.com/zwijgendemeerderheid...

Kan nu wel aangifte propageren, of zeggen dat het een racistische onderbuikende institutioneel fascist is omdat mijn cynisme geen grenzen kent.

Maar dit is een begin voor een geweldloze oplossing van het structurele probleem met Marokkaanse immigranten. Wel 30 jaar te laat.

Kaas de Vies | 03-04-14 | 12:45

Het is wel goed voor de politie statistieken.

Van de 5000 aangiftes wordt 100 % opgelost.

James Lastig | 03-04-14 | 12:45

Maar gaan ze er ook wat mee doen?

MiGi | 03-04-14 | 12:45

-weggejorist-

SupremeIntelligence | 03-04-14 | 12:44

5!!! Duizend aangiftes tegen iemand die gewoon gelijk heeft en het bespreekbaar wilt maken??
Man man man wat een land en wat een volk zijn we toch!!

jeneverneus | 03-04-14 | 12:44

@Parsons | 03-04-14 | 12:42
Niet veel, heeft geen prioriteit bij de pliesie. (geen zin an)

Slipsnifter | 03-04-14 | 12:44

En hoeveel aangevers mochten er gelijk blijven overnachten wegens 'gezocht'?

ZKH EénOog | 03-04-14 | 12:44

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 03-04-14 | 12:43

Minder! Minder! Minder!

Opgeloste zaken bedoel ik daarmee natuurlijk...

Cummie de Swappert | 03-04-14 | 12:43

5000 Aangiftes in een week.
Dan zal mijn aangifte van internetoplichting ook wel netjes behandeld worden ... O wacht ...

James Lastig | 03-04-14 | 12:43

Vijfduizend aangiften tegen Geert Wilders, waar 1 had kunnen volstaan.

368.838 Marokkanen in Nederland, waar... tja hoeveel hadden kunnen volstaan?

vijfduizend professionals onder wie docenten en agenten getraind in het herkennen van radicalisering

Waar 1 wetswijziging en politiek wil had kunnen volstaan.

Nederland is gek.

Kaas de Vies | 03-04-14 | 12:43

Het stinkt hier in de Korte Nieuwstraat nog steeds naar oud en bedorven Goedmens sperma.

Conan de Rabarber | 03-04-14 | 12:43

En wat je je ook nog moet afvragen: stél dat het tot een rechtszaak komt en stél dat hij wordt veroordeeld (wat ik niet gelof), wat dan? Is er dan ook maar iets veranderd aan de situatie in Nederland?

Lewis | 03-04-14 | 12:43

Nederland is terminaal ziek. Dat mag wel duidelijk zijn.

Graaf van Egmont | 03-04-14 | 12:42

Daarvan werd toch maar 5% in behandeling genomen?

Pork & Beans | 03-04-14 | 12:42

5.000 op de 17.000.000

Indrukwekkend hoor.

Hoeveel aangiftes worden er jaarlijks gedaan tegen marokkanen?

Parsons | 03-04-14 | 12:42

Want als je criminele Marokkanen uit Nederland weg wilt dan ben je automatisch PVV-er... *Fapt verder op vorig topic*

Tommygunner | 03-04-14 | 12:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken