Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BAH! Lafbek overvalt opa op begraafplaats

Dit is de boosmaker van de week. Gadverdamme. De 87-jarige Jo Vlemmix wordt mishandeld en beroofd op de begraafplaats van Eindhoven. Daar bezoekt hij elke dag het graf van zijn overleden vrouw Fien. Dat heeft hij haar nu eenmaal beloofd en sommige liefde gaat verder dan 'tot de dood u scheidt'. Nu durft hij dus niet zonder begeleiding meer dagelijks naar het graf van Fien en zijn dochter kan niet elke dag mee. Gelukkig staan er een aantal ex-militairen klaar om hem dagelijks te begeleiden, zolang nodig. Helden! Weet u wie geen held is? Die lafhartige kloteklapper die een bejaarde opa op een begraafplaats met grof geweld overvalt. Voor een kleine 120 euro. Wat ben je dan een ongehoorde schoft en een vuile, smerige, ranzige parasiet van het laagste soort. Daderomschrijving van de politie: De dader is een man van ongeveer 25 jaar. Hij is 1,85 meter lang en heeft een getinte huidskleur. Hij droeg een donkere muts met een wit merkteken, een donkere heupjas, een donkere broek en donkere schoenen met witte details.

Reaguursels

Inloggen

Wij willen er MINDER! MINDER kansenparels in onze steden, MINDER kansenparels in ons land. Veel en veel en veel minder. Niet de hardwerkenende, belastingbetalende en beleefde kansenparels, nee die niet. Die mogen blijven. Maar alle kansenparels die al een strafblad hebben en onaangepast gedrag vertonen, een uitkering hebben e.d. WEG-ER-MEE! Of pak ze aan, dat mag ook. Allemaal in een werkkamp in het oosten en heropvoeden. Kanalen graven en bossen aanleggen. Dat soort werk.

Sioux | 27-03-14 | 16:50

dat we maar lekker trots mogen zijn op onze multiculturele-samenleving! *kuch* minder

VanDeOudeTak | 26-03-14 | 22:45

Duidelijk geval. We willen minder.

hallo111112 | 26-03-14 | 00:42

Ontroerend en ontzettend woestmakend tegelijk!
Beterschap meneer Vlemmix! En dat ze dat stuk vuil maar gauw op weten te sporen!

Moet overigens niet zo lastig zijn toch? Even kijken welke mobiele telefoon op 't kerkhof was op dat tijdstip?!

Fred van Ria | 25-03-14 | 23:17

@Welles! Nietes! | 25-03-14 | 10:11 | Dat zijn jou woorden.
De feiten zijn dat er zat Marokkanen gewoon wel mee willen doen in Nederland er is gewoon een grote groep die zich als een stelletje barbaren gedraagt en die mogen wat mij betreft als ze een dubbel paspoort hebben direct het land worden uit getrapt!
Alle gekheid op een stokje maar dit moet stoppen!

Meneer-reetkever | 25-03-14 | 21:36

Dus de Antilliaan die dit gedaan heeft komt er mee weg omdat men hier massaal de pik heeft op Marokkanen. Minder minder minder domme reacties!

TonvandenHoogenBats | 25-03-14 | 21:23

Maar hier wil Pechtold natuurlijk niks van weten. Dat past niet in zijn D66-sprookjeswereld.

lekker wijf | 25-03-14 | 19:29

ik ga niet schelden ondanks dat ik woest ben, ik ga niet meer zeggen wat erg ook al wil ik dat graag, ik ga geen begrip meer betuigen voor iemand waar ik zielsveel medelij mee heb ook al wil ik het vanuit mijn hart graag zeggen maaaaaaaar:

het eerste de beste licht getinte object wat ik tegenkom en ook maar mijn kant op loenst gaat merken dat Nederland het NIET meer accepteerd... al moet ik de eerste en de laatste zijn die WEL wat gaat doen tegen deze honden.

Nederland is het zat... C'est Ca!

yuryzelluf | 25-03-14 | 18:52

Lok opa's en oma's inzetten, snipers op het dak zetten, en snelrecht toepassen doormiddel van een kogel tussen de ogen.
Dat lijkt me een snelle en goedkope oplossing, ik wil dat nog wel kosteloos in m'n vrije tijd doen, soort van nuttige hobby.

Rimpeldoos | 25-03-14 | 18:10

Wat is er mis dat Marokkanen naar Marokko gestuurd worden?? Daar komen ze toch vandaan. Niks racistisch aan

Suz | 25-03-14 | 17:58

Mijn bloed kookt.

Croissant | 25-03-14 | 17:55

Fokking ongeloofelijk. Ikke, ikke, ikke! Ikke heb geld nodig nu! Omdat ikke te weinig krijg. Omdat ikke te dom/ beroerd/ kansloos ben om te werken. En ikke vind dat ikke te weinig uitkering krijg. Ikke heb recht op luxe. Dus pak ikke het geld waar ikke het pakken kan. Want het draait om ikke. Kansloos!

ratelaar | 25-03-14 | 17:42

Het gevolg van 30-40 jaar "fatsoenlijk" op gevestigde partijen als PVDA/VVD/CDA/D66 stemmen levert bovenstaande beelden op. Dit is het gevolg van wegkijken en problemen niet benoemen of niet op willen lossen. Dit is het logische gevolg. Verdient dit land echt niet beter dan dit ?

Rest In Privacy | 25-03-14 | 17:35

-weggejorist-

s.o.i.a. | 25-03-14 | 17:20

De vele mogelijke antwoorden op de vraag hoe het zover heeft kunnen komen in Nederland zijn in voorgaande reaguursels afdoende gegeven, helaas kan men daartoe nog uitsluitend reeds lange tijd wijd open deuren intrappen. Het is dus duidelijk dat dergelijk crimineel gedrag in ons land simpelweg loont.
Op politiek (zowel wetgever als volksvertegenwoordiging) en handhaver (de hermandad) kunnen en hoeven we, getuige de ervaringen van afgelopen 20 jaar, niet te rekenen, die zijn al voor de tirannen gezwicht.
Rest de vraag: wat gaan we er aan doen?
Ik zou die vraag met een tegenvraag willen beantwoorden.
Hoe reageerden onze voorouders pakweg 500 jaar geleden op de voorstellen voor de tiende penning en de inquisitie?

s.o.i.a. | 25-03-14 | 17:09

erg om op zo'n manier te worden overvallen en mishandelt, zulke beschaafde mensen en trouw aan zijn vrouw, die man. die moet echt wel nachtmerries hebben over wat er in nederland steeds meer dreigt. het tuig wat niemand ontziet en het liefst de zwakkere onder de samenleving pakt. (net onze regering) deze dader, ik hoop dat die verongelukt en zo dat iemand met z'n auto over hem heen rijdt en probeert een BURNOUT te maken. weg met dit gespuis

Joopdehond8994 | 25-03-14 | 16:59

Tranen staan me in de ogen van de woede.

HardGaan | 25-03-14 | 16:35

Na 2 jaar weg te zijn uit Nederland, ben ik voorlopig dus nog lang niet van plan om ooit terug te keren, al is het hier ook een teringzooi! Elke dat hetzelfde gedonderd. Elke dag lees ik precies hetzelfde verhaal. En het mooiste is nog dat NL zichzelf om zeep helpt met al dat ge-poppenkast vandaag de dag! Aangifte tegen Wilders: Waar gaat deze wereld heen? Verkiezingen.. iedereen lult in zijn eigen straatje. That´s it! Maar Wilders zei, zegt, en zal blijven zeggen wat Jan Modaal denkt! Maar iedereen is te laf om het ze recht in het gezicht te zeggen. Nogmaals, 1 rotte appel verpest het voor de rest. Laat die bevolkindsgroep zelf eens de buurt uitkammen en de schoften van hun ´eigen soort´ zelf het land uit trappen. Die slechte naam voor de marokkanen komt echt niet zomaar uit de lucht vallen. Dus als ze nu zelf eens een afscheiding maken en de troep loost, worden we er allemaal een stuk vrolijker van. En aangaande deze situatie... Ik zou die smeerlap niet tegen moeten komen. Ik word ziek van deze verhalen.

Belo Horizonte | 25-03-14 | 16:27

-weggejorist-

RugOp81 | 25-03-14 | 16:08

Dont get mad,get even.

pottenbreker | 25-03-14 | 15:48

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 25-03-14 | 15:22

@langemocro 13.55

Klasse reactie. daar kunnen we mee verder!

Cousin Eddie | 25-03-14 | 15:18

Aangifte doen tegen Wilders... zonder hem hadden we alleen leuke Marokkanen gehad, geen kut Marokkanen.

Sebnalak | 25-03-14 | 15:05

Komen diezelfde 'wij-zijn-allemaal-Marokkanen' ratten nu ook bij elkaar met 'wij-zijn-allemaal-opa' spandoeken?
Of worden het toch maar weer 'het-is-maar-een-incident' spandoeken?

The Kwisatz | 25-03-14 | 14:58

Gelukkig stond er in Nijmegen vandaag een lange rij mensen om steun te betuigen aan Jo... oh, wacht.

Bugsy Malone | 25-03-14 | 14:43

Minder Nederlanders. Waarom? Als criminele Marokkanen hun Nederlandse paspoort wordt afgenomen hou je een stuk minder Nederlanders over. Simpel.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 14:23

Ik ben pissed-off!
Deze man heeft echt de uitstraling van een lieve opa.
Hoe kan je zo'n iemand iets aandoen!?

dat is pech | 25-03-14 | 14:08

Zo waar zijn al die duizenden mensen om hiervoor ook aangifte te doen?

Duracell | 25-03-14 | 14:06

@mercy | 25-03-14 | 12:32 |
Ik zeg ook niet dat alle marokkanen niet deugen. Hoewel ze wel het probleem hebben in een gewelddadige fantasie te geloven,namelijk de islam.
Mijn uitgangspunt is altijd geweest: als je je aanpast aan de cultuur, de taal en de wetten die in een land gelden, en je inzet voor de maatschappij, dan mag je van mij heus blijven. Maar als je, zoals veel marokkaanse jeugd, er een sport van maakt om doelbewust de sfeer in dit land te bederven, ben je wat mij betreft niet in het juiste land, en kan je maar beter vertrekken. In mijn werk ben ik zowel veel Molukkers als marokkanen tegengekomen. Het is niet te vergelijken. Een wezenlijk andere cultuur. Molukkers in Nederland, voelen zich nog altijd veel meer verbonden met ons, de marokkanen zien zichzelf in de eerste plaats als marokkaan, en voelen zich nauwelijks verbonden met Nl. Het is een "wij" cultuur met een hoge mate van arrogantie. De welbekende 'grote bek'Ze voelen zich verheven boven ons, de 'ongelovige honden'en daar ligt al de basis waarom ze zich nooit zullen en kunnen vereenzelvigen met ons.

Papapanzer | 25-03-14 | 14:05

Het regende ook nog. Toen de roof gebeurde, was het zeker droog en zonnig, want daar houdt dat Afrikaanse volk van. Lichtgetint! Tuurlijk. Alweer. Klom zeker als een aap over het hek en lag uren in de bosjes te wachten, hoewel ze meestal niet zoveel geduld hebben, alleen om de outkiering aan te vragen. Dus ik denk dat hij de rouwende opa op de voet volgde en toesloeg toen niemand keek. Voor ze hem terug naar het land der getinten sturen, wel even castreren. Ik kan garanderen dat hij vast weer ergens toeslaat, want het is een way of life voor ze. Zit in de genen.

De Witte Wolf | 25-03-14 | 13:59

Ik schaam me dood voor zulk tuig. Ik zou als ik daar in de buurt woonde de plaatselijke moskee binnenstappen met het uitgeprinte artikel. Foto van de man erbij met verwondingen. Hier, dit heeft iemand geflikt wiens papa misschien vrijdag hier zit te bidden. Kijk maar of 'ie gevonden wordt en anders is er in ieder geval aandacht besteedt aan zulk lafhartig gedrag. Ze kunnen er met de vrijdagpreek aandacht aan besteden. Je kunt ook als blauwogige, blondharige buurtbewoner het artikel uitprinten en bij plaatselijke moskeeën langs brengen. Doe het als je daar in de buurt woont aub. Het helpt de dader misschien vangen en het wijst nogmaals op wat een lafbekken soms in ons midden leven.

LangeMocro | 25-03-14 | 13:55

Weet iemand hoe ik deze meneer zou kunnen bereiken?

connectinganimals | 25-03-14 | 13:33

mercy | 25-03-14 | 12:41 | + -1 -
Als ruim 60% van alle Molukkers een trein gekaapt had voor zijn 25e dan zou ik het enorm warm krijgen als ik een Molukker in mijn trein zag zitten, ja.

Betadine | 25-03-14 | 13:26

@Dutch Peanut | 25-03-14 | 13:14
Moet toch een drama zijn om te zien als oudere, hoe het land wat je met je blote knuisten na de oorlog weer hebt opgebouwd zo ongelofelijk wordt verkwanseld.

Slipsnifter | 25-03-14 | 13:23

Sterkte opa Jo <3

Dutch Peanut | 25-03-14 | 13:14

@ josef1952  | 25-03-14 | 11:56 
Precies. en de goeie willen hier NEDERLANDER genoemd worden

Dutch Peanut | 25-03-14 | 13:12

*keeltoontje* 'Moet ik bang zijn? Jij bent ouwe blanke knakker.'
(vrij naar: ... Jij bent neger)

Stefferke | 25-03-14 | 13:08

mercy | 25-03-14 | 12:36
Ik wed dat het een morco was, want dat is statistisch gezien gewoon het meest logische.

von sokkenstopfen | 25-03-14 | 13:05

Arme man.

Kire1900 | 25-03-14 | 12:48

We willen dus met z'n allen geen 'Minder! Minder!' horen. Dus gaan we voor méér! Of je doet niks, blijft gelijk dus, dan moet je op D'66 stemmen.

PO houdt in ieder geval de boot afzijdig, maar juist door Wilders' actie van afgelopen woensdag versterken ze het vermoeden bij de Nederlanders door de term 'lichtgetint' te gebruiken.
Roy Donders is ook lichtgetint. Als Pim Fortuijn nog leefde had hij ook een lichtgetint voorkomen. Waarom kan de politie het beestje niet gewoon bij de naam noemen? Ze laten de mensen naar gissen, zelfs bij "Noord-Afrikaans voorkomen" of het een Libiër, Tunesiër, of Marokkaan had kunnen zijn.
Als je kijkt naar de bevolkingssamenstelling in Nederland; de omschrijving van dhr Vlemmix kan duiden op een zonnebank-VVD'er, of een Noord-Afrikaan van hoogstwaarschijnlijk Marokkaans komaf.
Problemen moet je oplossen door ze te benoemen, niet door ze weg te moffelen als ongewenst incidentje. Dan maar liever terug naar de VOC-mentaliteit van het CDA, maar dan wel met permissie om te kielhalen.

Jos Tiebent | 25-03-14 | 12:47

Mooi dat je de redactie tipt en dat er een artikel komt. Nu deze hufter opsporen en kapotmaken.

Natrunk | 25-03-14 | 12:42

milky bar | 25-03-14 | 12:38

Dus alle Molukkers waren treinkapers????
Dit geeft aan hoe jij /u denkt, alles over 1 kam scheren.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:41

von sokkenstopfen | 25-03-14 | 12:33 | + 0 -

Wilders wil gewoon minder marokkanen en bedoeld dus wat hij zegt.

En wel op 3 manieren:

1. Een stop op immigratie vanuit moslimlanden

2. Vrijwillige remigratie (met gratis vliegticket en behoud van uitkering)

3. Criminelen terugsturen

1 en 2 zijn al gewoon beleid, 3 geldt nu alleen voor terroristen en daar wil Geert ook criminelen bij rekenen.

Robertski | 25-03-14 | 12:41

Lichtgetint, iets meer getint, iets donkerder getint, maar in ieder geval weer getint. Van mij mag het wat minder....

jdeboer01 | 25-03-14 | 12:39

mercy | 25-03-14 | 12:32 |
"Molukkers ... werden voor 'kapers'aangezien"
- Het wáren ook treinkapers, dat heeft niets te maken met hoe je ze bekijkt maar dat zijn de feiten. Dat het ook nog eens lafhartige moordenaars waren, dat is mss wel een kwestie van perspectief.

milky bar | 25-03-14 | 12:38

Ik neem die ex-militairen zo in dienst. Ze hoeven niet te solliciteren. Hulde.

Ikbeneenzelfbouwer | 25-03-14 | 12:38

Ik vind dat je vanaf je tachtigste gratis een wapen moet krijgen.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:37

von sokkenstopfen | 25-03-14 | 12:33

Ik denk dat het geen Marokkaan is, althans ik hoop het niet... Ik denk dat het een man is met getinte huidskleur van 1.85m

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:36

Spekman: "ik zou het zo niet doen". Nee , lul, dat is je onzinnige/stompzinnige stereotype antwoordrepliek waarmee je heel laf nooit kleur bekent en nooit stelling neemt. Maar je hebt het zo gedaan zoals je hebt gedaan: Nederland volplempen met Noordafrikaanse psychoten met een lichtgetinte huidskleur die maar niet willen integreren binnen het Nederlandse waarden - en normenstelsel. Dat heeft Nederland vooral aan jouw partij te danken, en jij verdedigt nog elke dag dat beleid. Val intens deaud.

ad melkert | 25-03-14 | 12:35

mercy | 25-03-14 | 12:21 |
Het is dus een getint figuur geweest, en dat wil idd niet meteen zeggen dat het een morco geweest is, maar statistisch gezien is de kans wel erg groot, want een negert is niet lichtgetint, dus zal het geen antilliaan zijn, en turken overvallen geen oude mensen, en geloof ik nooit dat het een oostblokfiguur is geweest, dus wat blijft er dan over? Juist, morco's, en ouwe mensen overvallen is typisch morcogedrag, dus wed ik dat het een morco was, en daarom zeg ik, PVV! Alleen vind ik het wel weer jammer dat geert er niet even bij zegt dat hij alleen maar
minder, minder, minder CRIMINELE morco's wil

von sokkenstopfen | 25-03-14 | 12:33

milky bar | 25-03-14 | 12:29

Nee je hebt gelijk, ik bedoel de mensen die hier reageren.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:33

Papapanzer | 25-03-14 | 12:26

Ik weet dat er veel gebeurt in de 4 grote steden of kleinere steden als Helmond, Den Bosch, maar toch denk ik dat het niet representatief is voor een grote groep. Er wonen 1 miljoen Marokkanen hier, dat is veel maar een kleinere groep geeft deze grote groep een slechte naam. Mijn kinderen zijn ook getint , mijn man is van Molukse afkomst, maar ook Molukkers hebben het in het verleden te verduren gehad en werden voor 'kapers'aangezien (alhoewel ik ook anders hier tegen aan ben gaan kijken maar dat is een ander onderwerp.)
Ik vind alleen niet dat een hele bevolkingsgroep door het slijk gehaald hoeft te worden.
Ik heb goede contacten met Marokkanen en vind ze vriendelijk maar zou het dan ook niet zo kunnen zijn dat het ook aan mijn gedrag ligt. Als ik vriendelijk ben krijg ik dat toch ook terug (in de meeste gevallen)

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:32

Papapanzer | 25-03-14 | 12:20 | + 1 -

Dat lijkt onvermijdelijk omdat de politiek en het rechtssysteem de mensen die dit spuugzat zijn, en koken van woede, gewoon in hun gezicht spuugt! Het is een zeer gevaarlijke situatie aan het worden. Vinden ze het gek dat extreemrechts overal terein aan het winnen is. Daarvan zeggen ze doodleuk dat dat gewoon domme racisten zijn. En het getinte tuig, ach dat zijn gewoon kliertjes die je kansen moet bieden. Ze realiseren zich niet hoe gevaarlijk het aan het worden is. Tot we op een punt zijn dat we blind van woede zijn en echt alle marokkanen over 1 kam gaan scheren. Daar stuurt het zo langzamerhand wel op aan.

Robertski | 25-03-14 | 12:30

mercy | 25-03-14 | 12:21 |
GS scrhijft nergens dat het om een Marokkaan gaat. Edoch, de criminaliteitsstatistieken wijzen erop dat de kans dat hij Youssef heet een stuk groter is dan Diederik-Jan.

milky bar | 25-03-14 | 12:29

@mercy | 25-03-14 | 12:21
Kwestie van cijfers, en ervaring..

Papapanzer | 25-03-14 | 12:26

De man heeft een getinte huidskleur... dat kan van alles zijn. Er wordt hier (en bij mij thuis) van uit gegaan dat het een Marokkaan is maar ik zie bijna geen Marokkanen van 1.85m.
Als er iets gebeurt staat iedereen (voor op Geenstijl) weer klaar om er maar van uit te gaan dat het een Marokkaanse mede Nederlander betreft. :(
Kom maar op met de minnen

Rest In Privacy | 25-03-14 | 12:21

Hoe lang nog voor we terugslaan? Ik ben niet voor aanzetten tot geweld, maar in stilte hoop ik op een knokploeg die deze schoften traceert en ze zo de vernieling in helpt, dat ze alleen nog kwijlend achter de begonia's kunnen zitten. Ik denk dat na een paar keer daar een zeer preventieve werking van uit zal gaan, want marokkanen zijn boven alles opvallend laf..

Papapanzer | 25-03-14 | 12:20

@eerstneukendanpraten | 25-03-14 | 09:50 | Je mag alles zeggen over Marokkanen maar dat ze niet verder dan drie letters komen is incorrect!
(hun meest gebruikelijke woord)Kanker is niet creatief maar heeft liefst zes letters!

Meneer-reetkever | 25-03-14 | 12:19

@Mastermattie | 25-03-14 | 10:49
Je moet voor de gein eens de politie accounts van bv 010, 020, 070 en 030 volgen op twitter. Die geven ook nog wel eens daderomschrijvingen bij overvallen en berovingen. Dan schrik je pas echt.

IJzervreter | 25-03-14 | 12:13

Wat begin ik dit land te haten! Het getinte tuig, de politiek, de media, D666 rechters, het selectief verontwaardigde linkse tuig. Alles. Dit raakt mij echt ontzettend hard en diep! Een man van 87 op een kerkhof bij het graf van zijn vrouw.. Ik zie dit en AL die andere aanslagen op de autochtone Nederlanders niets meer of minder als terroristische aanslagen! Oorlogs handelingen! En niet eens meer een sluipende oorlog, maar eentje die ook het eigen volk tegen elkaar opzet en een land van binnenuit kapot maakt! Dit land gaat op zoveel manieren kapot. Ook ik ga er langzaam maar zeker aan kapot, door de stress en haat die zich dagelijks opbouwt. Ik wil dat niet toestaan bij mezelf maar hoe kun je anders als je overspoelt wordt met dit soort berichten!? En dan mensen die reageren met: ''wij zijn allemaal marokkanen''?! Waar zijn al die twitterhelden nu met hun oordeel? Rot toch op zeg!

Robertski | 25-03-14 | 12:11

Dit zal echt niet MINDER worden.Door de linkse en politiek correcte dhimmitude reacties op Greet zullen ze zich nóg onaantastbaarder voelen.

wadrianusgg | 25-03-14 | 12:08

Misschien zijn alle Marokkanen licht getint maar niet iedereen die licht getint is, is Marokkaan. Wilders bv is vlg mij ook licht getint?

DirckII | 25-03-14 | 12:06

En heel NL staat nu in de rij om aangifte te doen! Oh, wacht.

Zzzzooooffff | 25-03-14 | 12:05

Heb ik gedachtespinsel gemist ?

Lief meiske | 25-03-14 | 12:04

Propaganda om onze getinte medemens in een kwaad daglicht te zetten.

Konijnenkeutel | 25-03-14 | 11:59

"Den haag heeft een politicus nodig die het de linkse partijen op een nette manier verteld, en goed kan beargumenteren waarom bepaalde zaken nodig zijn."

@ H. simpson | 25-03-14 | 10:14

Helmaal juist! Die hadden we en hij heette Pim Fortuyn.
En dat was voor het linkse politiek correct gajes genoeg reden om hem te vermoorden.

Pieter V | 25-03-14 | 11:58

-weggejorist-

josef1952 | 25-03-14 | 11:56

-weggejorist-

de heer S.T.Ijlloos | 25-03-14 | 11:55

Oja .. heeft er iemand een schone trui voor mij?

PowPow | 25-03-14 | 11:53

@maimoun | 25-03-14 | 11:45

Ben je 30 jaar ingevroren geweest?

Na 30 jaar meer is het nu gewoon tijd voor 30 jaar minder.

Ikdus | 25-03-14 | 11:50

Kom er maar in politiek.. wat is jullie oplossing?

WellusNietus | 25-03-14 | 11:48

Is er al een domme doos die nu de naam van opa op haar arm heeft laten tattooeren?

Ikdus | 25-03-14 | 11:48

guurderdanguur | 25-03-14 | 11:35 |
Snedige opmerking. Maar dit is dus precies wél hoe policolor-multiflauweculti-PvdAcid-GroenSlinks, Dodelijk Samson en Mallegare Peggold denken.
Afg. vrijdagavond, Radio 1. Rob Oudkerk (ja, die) in debat over het "DRAMA van de multiculturele samenleving" (n.a.v. uitspraken Wilders). Ik doe Rob niet veel geweld aan als ik zeg dat hij na een uur concludeerde: de overheid heeft 10, 12 jaar de tijd gehad iets te doen tegen de problemen maar dit niet gedaan. Uitspraak Wilders zijn dus logisch en moeten tegen dat licht worden geplaatst).

milky bar | 25-03-14 | 11:45

Er staat toch GETINT en niet LICHTGETINT analfabeet publiek van Geenstijl?? Het kan dus van alles zijn en Marokkanen doen dit niet. Ze pakken jullie zussen, scooters, banken enz. maar zouden nooit bejaarde mensen beroven. Dat doen jullie Roemeense, Bulgaarse soortgenoten uit Europa en jullie landgenoten uit de Antillen..... niet overal de Marokkanen de schuld van geven he, foei!

maimoun | 25-03-14 | 11:45

Feit blijft dat er van die licht getinte misfits meerdere modellen in omloop zijn die op het oog moeilijk van elkaar zijn te onderscheiden.
Dat Wilders alleen het model mocro noemt is gewoon een enorme stommiteit, al hoewel dat model wel degelijk in de criminele eredivisie speelt, al decennia lang.
Ook in dit opnieuw zeer ernstige geval kan het best over een ander, waarschijnlijk Noord Afrikaans model gaan.
Hoe dan ook, dat hele zooitje crimineel licht getint tuig moet nu eindelijk eens serieus aangepakt worden.
Helaas hoeven we daar van de kant van de uniform politiek correcte partijen niets van te verwachten.
Het is per slot van rekening hun stemvee.

Pieter V | 25-03-14 | 11:44

Waar is nu de marokkaanse gemeenschap die hier schade over uitspreekt en zich hiervan distantieert, en al die bekende politiek correcte bekende Nederlanders en andere linkse.

Zolang de marokkaanse gemeenschap zich niet keer op keer van deze discrimineerde criminelen laffe activiteiten distantieert mogen ze allemaal van mij dezelfde behandeling krijgen als de veroorzakers Nederlands paspoort in nemen en weg ermee.

vinzDH | 25-03-14 | 11:44

Neem aan dat het vanavond uitgebreid wordt besproken bij nieuwsuur, RTL-dinges en Pauw & Witteman? (wat een racistische naam eigenlijk) Net als de twee arrestaties van PowLitie ook aan bod zullen komen. Toch?

Of je het nou leuk vind of niet, iedereen die zich zo verzetten tegen Wilders de laatste week maakt dit soort dingen mede mogelijk.

DerUnterMensch | 25-03-14 | 11:44

1 Aflevering van Opsporing Verzocht en Geert gaat weer aan kop in de peilingen. Ik zeg: Meer, meer, meer, veel MEER aandacht voor dit soort problemen in ons land. Islam en kansarme immigranten vormen langzaam aan een steeds groter wordend probleem. Pechtold debatteert graag maar luistert totaal niet. Hij doet alsof hij de PVV kiezer serieus neemt maar daar geloof ik niks van gezien zijn grote afkeer van Wilders en zijn PVV.

PowPow | 25-03-14 | 11:42

Beschrijving dader klinkt als een klassieker; één van die Orks uit het Rifgebergte.

Peter Emile | 25-03-14 | 11:38

Niet overdrijven jongens. Niet alle Opa-overvallende-marokkanen zijn slecht. Er zitten ook goeien tussen.

guurderdanguur | 25-03-14 | 11:35

Vroeg of laat zijn we allemaal Jo Vlemmix als het zo doorgaat

Delaware | 25-03-14 | 11:33

hoe zullen die correcte Ned.die meeliepen in de demonstratie op de dam reageren op dit bericht.
Zij liepen mee in een demonstratie van antisemieten
want moslims zijn meestal antisemieten dat wordt er met de PAP lepel ingegoten.Maak het uit als het over wilders GAAT.

yes | 25-03-14 | 11:33

number668 | 25-03-14 | 11:19 |
Briljant. Mag ik die aan Thijssie twitteren?

milky bar | 25-03-14 | 11:32

[sorry, moet zijn 2 uur]

milky bar | 25-03-14 | 11:31

-weggejorist-

KannieWaarZijn | 25-03-14 | 11:30

PowNed had dit bericht gisteren ook. Daar bleef de teller (voorlopig) staan op 89 reaguursels. Hier staat het bericht nog geen uur online en er staan 215 reacties. Just trendwatching...

milky bar | 25-03-14 | 11:29

FrankVeer | 25-03-14 | 09:39

Kleine correctie - dat is een productie van de rijksoverheid en niet van SIRE.

Fulminator | 25-03-14 | 11:26

Geert ik blijf je steunen want jij bent de enige die zegt waar het op staat , en over een paar maanden dan gaan de andere het ook roepen maar ze laten jou de keutel afbijten en liften dan mee , zo gaat dat in de politiek en die afvallers dat waren de rotte appels , het is dagelijkse kost voor deze klootzakken om er in Nederland een kolere zooi van te maken, maar het gaat helemaal goed komen met de PVV .

slotbert | 25-03-14 | 11:24

Wie zegt dat het een Marokkaan is geweest? Het kan ook iemand van een andere bevolkingsgroep kunnen zijn geweest.

gz | 25-03-14 | 11:23

Hij was wel waar hij thuishoort.
Los van discussies over de doodstraf, deze rat hoort gewoon publiekelijk terecht gesteld te worden op het dorpsplein van Eindhoven.

Haatgenerator | 25-03-14 | 11:20

Las net een twitterberichtje van die Römer...
"Volkert waar ben je, nu Jo Vlemmix je zo hard nodig heeft"

number668 | 25-03-14 | 11:19

ik wil minder linksche kerk. dan wordt het vanzelf beter.

minimá-armezusvan.. | 25-03-14 | 11:16

het maakt niet uit welke kleur je hebt. ( uiteraard was het wel weer iemand een kleurtje) maar als je dit doet verdien je dat alle tanden uit je bek gerost worden.
liefst door andere linchtgetinten dan komen die ook eens positief in het nieuws. een win win situatie voor ze.

irma zonderboezem | 25-03-14 | 11:16

Het moet een Marokkaan zijn geweest, want wij zijn allemaal Marokkanen.

Jan Tomaat | 25-03-14 | 11:15

Vaste vriend van Spekman... sinds 25 jaar

duitse herder | 25-03-14 | 11:14

kinky winky | 25-03-14 | 10:57
inderdaad. Ik wacht op de volgende demonstratie met:
"Wij zijn allemaal marokkanen"

Flatulent | 25-03-14 | 11:13

Minder,minder en minder !

Bataaf | 25-03-14 | 11:12

Ik mis de bontkraag in de beschrijving van de dader. Of is dat vanzelfsprekend?

Zephyr | 25-03-14 | 11:11

Pff als ik hier naar kijk.... wat een woede komt er in me naar boven. Onvoorstelbaar.

EigenVolkEerst | 25-03-14 | 11:09

Zou het slachtoffer meer of minder tuig in zn omgeving willen?
Ik zou zeggen: MEER MEER MEER! (of nie?)

New Quacka | 25-03-14 | 11:07

Kijk Asscher, hier moeten we kennelijk wel aan wennen. Hier hoor ik het voltallige kabinet niet over. Een paar woorden van Wilders is genoeg om het hele kabinet geschokt te laten zijn, maar alle overvallen, criminaliteit, grove beledigingen en bedreigingen, mishandelingen, aanrandingen zijn niet voldoende om wakker te woorden. Beste Asscher het kabinet is nog laffer dan de dader van deze lafhartige daad. O ja, natuurlijk, opa Opstelten gaat nu zijn bandje afdraaien dat je met je fikken van de ouderen moet afblijven, maar vervolgens gebeurt er weer helemaal niets.

Geert is een gevolg, niet een oorzaak. Een gevolg van de stelselmatige weigering van de elite om de echte problemen in de maatschappij aan te pakken. Laf, laffer, lafst!

Nebuchednezzar | 25-03-14 | 11:07

Voor tienduizenden mensen die het lezen etc een schokkende gebeurtenis deze rattendaad van de een of andere Noord-Afrikaan, maar horen we er iets van op de Staatsomroep ????
Nee, liever 35 keer herhalen wat Wilders zei.
Wat is er mis in dit land ??

daytripper | 25-03-14 | 11:07

Volgens sommigen valt dit natuurlijk ook onder uitlokking (net als die "lokbus") ... laffe daad!

GebuktIsGenomen | 25-03-14 | 11:06

Wat voor de één een nietsontziende gewetenloze gewelddadige overvaller is (PVV) is voor de ander het ultieme knuffel wezen (overige partijen).
Dus als je hier van walgt, op wie moet je dan stemmen?

me,myself and IK | 25-03-14 | 11:05

Van opa tot wijnbar , telkens weer het zelfde gezeik met telkens de zelfde daders.

ja,diedus! | 25-03-14 | 11:02

-weggejorist-

dirkjan jansen9072 | 25-03-14 | 11:01

Dit is gewoon onacceptabel. Hoe laf moet je zijn om dit te doen. Ik kan er niet over uit.

Althrea | 25-03-14 | 11:00

nou linke winky: niet allemaal hoor, er zitten goeie tussen ook, die worden burgemeester van rotjeknor.

thepinkpainter | 25-03-14 | 10:59

Kortgeleden op de televee die vol-idioot en zakkenvuller bij Menzis van Boxtel (D66):
"ach .. die paar Marokkanen ..."

daytripper | 25-03-14 | 10:59

mastermattie: scrabbelen? getinte woorden tellen dubbel!

thepinkpainter | 25-03-14 | 10:58

Meneer Vlemmix wordt bij zijn dagelijkse bezoeken aan het graf voortaan begeleid door ex-militairen (als hij zelf wil). Laat het even tot je doordringen... Maar mss ligt hier het antwoord. Géén meer blauw op straat, maar camouflagegroen.

milky bar | 25-03-14 | 10:58

Getinte huidskleur?? Dus we zijn nu ook allemaal laffe bejaardenberovers. Toch?

kinky winky | 25-03-14 | 10:57

-weggejorist en opgerot-

Nick64 | 25-03-14 | 10:55

Zolang de criminaliteit in dit land niet snoeihard wordt aangepakt zul je dit soort gedoe houden. Het is dan ook grotendeels aan partijen als VVD, PVDA, CDA te danken dat de PVV nog altijd bestaat. Als mensen wanhopig moeten toekijken dan zullen ze op een gegeven moment grijpen naar een meer racistische Endlösung.

zeertegendradig | 25-03-14 | 10:55

We moeten dit met lede ogen toe gaan zien. En nog jaren hierna. Want de PVV neemt geen enkele andere partij echt serieus (op de VVD na misschien). Dus er gaat hier gewoon niks verbeteren.

Het wordt een soort 2e Brazilie. Allemaal halfbloedjes, armoe die stijgt en nog veel crimineler. Wij hebben alleen het lekkere weer niet van daar.

shenkie7 | 25-03-14 | 10:52

Cobarde | 25-03-14 | 10:20 |
Marokkaan = Noord-Afrikaan. Wat bedoel je nou?

milky bar | 25-03-14 | 10:52

Dit gedrag wordt keer op keer in de koran goedgepraat en zelfs aangemoedigd.
Godsdienst hoort niet in Nederland thuis. Onze gastvrijheid gaat omslaan in haat en dat is een reactie op de religieuze indringers en culturele afbraak die dat met zich meebrengt.

Antitheïst | 25-03-14 | 10:50

Is vuil-blank niet politiek correcter?

Jan5819 | 25-03-14 | 10:50

Kluk-Kluk | 25-03-14 | 10:34
... Ik vraag me ook af waarom wij zo weinig mediaberichtgeving horen over het standpunt van kameraad Hamer over het aantal Poolse arbeidsmigranten per vierkante meter. Dat terwijl hardwerkende mensen, want enige vorm van noestheid kan men de gemiddelde Poolse arbeider niet ontzeggen, de partij van de ARBEID juist zo aan zou moeten spreken. www.radio1.nl/item/184098-Mari%C3%ABtt..... html

Pino de Pollo | 25-03-14 | 10:49

Minder!

Woeler | 25-03-14 | 10:49

Naast zijn eigen luier verschonen mag hij nu ook zijn eigen wonden verzorgen.

Bedankt PVVDA. Voor alles.
Maar mag het ietsje minder?

Jos Tiebent | 25-03-14 | 10:48

... had al zo'n licht bruin vermoeden hoe die er uit zou zien.
Idontgiveafunk | 25-03-14 | 09:40 |
- Hoho, dat vindt ome Peggold nooit goed. "Getint vermoeden" klinkt al veel meer D666.

milky bar | 25-03-14 | 10:46

Gips????? Kom er maar in.

klote land | 25-03-14 | 10:46

@tripledutch | 25-03-14 | 10:41
Kunnen we het niet verplicht stellen voor bejaarden om minimaal 250 euro cash bij zich te hebben als ze zich buiten de deur wagen?
Anders doet zo`n kansenkanjer al die moeite voor niks, en dat lijkt verdacht veel op slavenarbeid!
Weg met ons!

Slipsnifter | 25-03-14 | 10:43

Wat ben ik trots op onze blanke criminelen, koester ze. Ze zijn zo zeldzaam...

Bogart | 25-03-14 | 10:43

Ik hoop dat de geest van Fien de dader tot in lengte van dagen achtervolgt en schrik aanjaagt. Net zo lang tot de dader Onze Lieve Heer op zijn blote knietjes belooft dat ie het nooit weer zal doen, en dat ie opa die 120 euro terugbetaalt. Met rente.
En dat ie tot aan zijn dood het graf van Fien onderhoudt en voorziet van verse bloemen.

VanBukkem | 25-03-14 | 10:42

Een bejaard persoon overvallen op een begraafplaats. Wat moet er wel niet in zo iemands compleet verotte kop omgaan? Daarnaast weet je gewoon dat je het nieuws haalt met zo'n bizarre streek, dus is deze persoon wellicht uit om mensen te shockeren? En als je hiertoe in staat bent, dan ben je ook tot veel andere dingen in staat. Duidelijk een geval TBS lijkt me.

tripledutch | 25-03-14 | 10:41

-weggejorist-

Kluk-Kluk | 25-03-14 | 10:41

De uitkeringen aan deze medelanders zijn duidelijk te laag. Ze kunnen daar geen duur telefoonabonnement of benzine voor hun gestolen scooter kopen. Het is armoe troef. Bovendien kunnen de jongeren geen niet-bestaande kinderen in het land van herkomst opvoeren, zodat ze die inkomsten ook nog eens mislopen. De PvdA probeert deze groep via allerlei wazige subsidies wat extra geld toe te steken maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. Er blijft dus niets anders over dan van tijd tot tijd een hoogbejaarde op een kerkhof voor een paar grijpstuivers de hersens in te slaan.

goedverstaander | 25-03-14 | 10:40

Dit is wat de rest van politiek (correct) Nederland dus graag wil. Selectief gekwetst zijn is tenslotte erger dan een bejaarde in elkaar rossen op een begraafplaats. Ze zijn tenslotte allemaal Marokkanen.

Fopspeen | 25-03-14 | 10:40

@shenkie7 | 25-03-14 | 10:36
En ik heb het gevoel dat dat nog veel erger gaat worden, want we blijven ze importeren en knuffelen.

Slipsnifter | 25-03-14 | 10:39

Wellicht is mvr. Borst ook zo'n parel tegengekomen.
Misschien gaan dan de heren van fatsoen dan eindelijk de ogen open, meneer Vlemmix is voor hun collateral damage.

Damoos | 25-03-14 | 10:39

MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER MINDER

oh jee, mag ik niet zeggen geloof ik he?

oh jee, ik ben mijn zetel kwijt?

zal wel gejat zijn door een getinte medelander?

thepinkpainter | 25-03-14 | 10:38

@enkelereisretour | 25-03-14 | 10:33
Ik denk dat Wilders de omvang van het probleem wel beseft; bied die 'barometer' maar aan aan Spekman, Samsom, Pechtold en Rutte.

Kees Maf | 25-03-14 | 10:38

@frenkievee | 25-03-14 | 10:04

Dat heet "onderdrukking" Het vrije woord aan banden gelegd!

Mr_Pikibelly | 25-03-14 | 10:37

Je mag niet oproepen tot geweld en al helemaal niet zelf geweld gebruiken. Want de overheid heeft het geweldsmonopolie. Nou, overheid, je laat ons al decennia in de steek. Het volk verwacht actie en wel direct.

Militairen die de man gaan begeleiden is hetzelfde als een sterkere paraplu kopen als het harder gaat regenen. Maar de regen houdt er niet door op!

Just below my skin, I'm screaming.

koekenpeder | 25-03-14 | 10:37

Eindhoven is een lelijk gat vol met Antiliaans en Marokkaans tuig.

Als hollander moet je tegenwoordig overal oppassen want als je maar een beetje geld hebt ben je al de lul.

shenkie7 | 25-03-14 | 10:36

pvda & media vertellen het anders:

Geert/PVV is schuld aan zulke incidenten door haat te zaaien jegens marokkanen. Zonder Geerts toespraak was dit nooit gebeurt en had de licht getinte man deze opa nog geholpen de bloemetjes recht te zetten.

thorrie | 25-03-14 | 10:36

Een aantal jaartjes geleden zei een agent eens tegen me: "Meneer, het zijn ALTIJD marokkanen." Toen vond ik nog dat je dat toch niet kon zeggen. Inmiddels weten we wel beter.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 10:36

-weggejorist-

Alt | 25-03-14 | 10:35

-weggejorist-

Kluk-Kluk | 25-03-14 | 10:34

@goedverstaander | 25-03-14 | 10:04

Als het aan de fasisten van de pvda ligt wel ja. Maar dat zal hun koning niet toelaten.

Mr_Pikibelly | 25-03-14 | 10:34

Ik heb het al eerder gezegd maar kunnen we hier niet een soort van database maken van dit soort gevallen en deze per maand aan Greet aanbieden. "De lichtgetinte barometer".

enkelereisretour | 25-03-14 | 10:33

@LangeTijdGeleden | 25-03-14 | 10:27
Om dan nog maar te zwijgen van dat derde generatietuig wat zich "Nederlander" noemt omdat ze hier geboren zijn maar ondertussen vertikken ook maar iets van de Nederlandse normen en waarden uit te dragen.

Mastermattie | 25-03-14 | 10:33

Licht getint is niet politiek correct, gebroken wit of vuil-blank is dus i.c. beter ;-P

Jan5819 | 25-03-14 | 10:33

@Igor Putkin | 25-03-14 | 09:56
Als jij nou eerst eens begon om je eigen stempelkussentje weg te gooien?.. met je iedereen die jouw menig niet deelt een tokkie te noemen! Wat maakt jouw dan meer dan Wilders denk je?

Welles! Nietes! | 25-03-14 | 10:32

@Godsammekraken | 25-03-14 | 09:37

Anders geformuleerd: als Wilders z'n huidige problemen niet (politiek gezien) overleeft, dan blijft de voedingsbodem voor zijn boodschap bestaan.

Liever heb ik dat, mocht de PVV het niet redden, er géén nieuwe anti-immigratie partij komt. Want Wilders is natuurlijk een mooie bliksemafleider voor een steeds kwader wordende autochtone bevolking.
Stem Geert en je hebt 't gevoel dat je 'iets' hebt gedaan, en dat de politiek 'iets' zal doen om het op te lossen. Beide is onwaar.

Laat die boosheid maar culmineren in een lynchpartij tegen de eerste de beste straatrover die met grof geweld een omaatje probeert te beroven. Wellicht dat het licht dan gaat branden bij de politie(k) en bij de zwakbegaafde & narcistische prinsjes.

raskol | 25-03-14 | 10:31

Het feit dat de gehele Marokkaanse gemeenschap zich aangesproken voelt zodra het gaat over criminele Marokkanen vind ik de grote winst van het hele circus.
Daar ontbrak het nogal aan naar mijn mening. Dat is stap één. De volgende stap is; wat gaan we als samenleving (van welke afkomst dan ook) doen aan die oververtegenwoordiging in die foute lijstjes van criminele Marokkanen? Want we hebben nu wel genoeg benoemd. Wat ik wil weten; wat zijn de oorzaken van deze oververtegenwoordiging? Hoe kunnen we die wegnemen? Wat werkt wel, en wat werkt niet? Terugsturen is geen realistische optie, het huidige strafrecht heeft kennelijk te weinig effect, de huidige aanpak van politie werkt onvoldoende, de buurtcoaches/jongerenwerkers/buurthuizen/Cruijfveldjes hebben ook te weinig effect. Die conclusie kunnen we denk ik inmiddels wel trekken. Maar wat zijn de resterende alternatieven? Wat kunnen, en moeten we doen met elkaar om te voorkomen dat dit verder escaleert?

Kloof2012 | 25-03-14 | 10:31

Licht getint, nee toch. Dat doen die gasten toch niet. Zijn de policor politici nu geschokt of is dat voor hen "collateral damage" Al die hypocriete politici: Doe je ogen eens open.

Rest In Privacy | 25-03-14 | 10:31

@mezelf; ik word zonder t natuurlijk, door mijn boosheid vergeet ik hoe je correct neerlandsch spreekt.

ozewiesewoze | 25-03-14 | 10:30

Nee, dit is niet de boosmaker van de week. Niet voor onze regering. Niet voor de NOS. Niet voor "onze" kwaliteitskranten. Niet voor Fatsoenlijke mensen van Nederland. Niet voor de centra van beschaving van "ons" land.
Die halen hun schouders op en maken zich Reusachtig Boos om de boosmaker van deze eeuw: de meest bedreigde man van Nederland, die ondanks het verpletterende en oorverdovende "foei" uit binnen- en buitenland nog steeds niet zwijgt.

Jan Passant mk2 | 25-03-14 | 10:30

@LangeTijdGeleden | 25-03-14 | 10:27 |
*Onvoorstelbaar.

*bloeddruk laten afnemen doet*

LangeTijdGeleden | 25-03-14 | 10:29

@The Unjorisable | 25-03-14 | 10:25
Nederland wegmetonsland, de guttmenschen lezen dit soort berichten en leunen tevreden achterover, concluderend dat het goed was.

Slipsnifter | 25-03-14 | 10:29

De Halsema's, Pechtold's, Samsom's, hoor je nu niet, en wederom blijft het ook vanuit de lichtgetinte hoek erg stil. Waarom trekt zo'n Mohammed Rabbae nu niet zn bek open, de lutser..

Nederland wordt met de dag minder leuk om in te wonen.

LeBron | 25-03-14 | 10:29

Natuurlijk hebben we ook autochtone jongeren die mensen overvallen. Natuurlijk zijn er ook autochtone jongeren die van hun eigen leven een leven maken waarop ze andermans leven zo veel mogelijk willen verpesten.

Maar wanneer was de laatste keer dat een autochtone jongere een BEJAARDE MAN/VROUW heeft overvallen?! Wanneer was de laatste keer dat Marokkanen 10 x oververtegenwoordigd waren in Criminaliteit dan jongeren van andere nationaliteiten?! Wanneer was de laatste keer dat 72% van Marokkanen met dubbele nationaliteiten uitkeringsafhankelijk waren?! (Laat dat even op je inzinken, 72%, dat is 2 op de 3 Marokkanen die je tegen komt)

En de statistieken blijven groeien, want er komen steeds meer immigranten bij. En dan moet wilders en de PVV 'deaud'/boeten vanwege een uitspraak dat het wel ietsjes minder kan?

De linkse kliek is zo ongelofelijk ziek, het is onvoorspelbaar. En dat noemt men 'progressief'. Progressief naar de afgrond ja.

LangeTijdGeleden | 25-03-14 | 10:27

@Cousin
Ik vind het voor Quid pleiten dat hij ondanks zijn weerzin tegen Wilders gewoon over dit soort dingen blijft schrijven, want hij weet ook wel dat dat in het voordeel van Wilders werkt.

Lewis | 25-03-14 | 10:27

Het wordt ook met de dag triester met dat schijtvolk, minder graag!

Slipsnifter | 25-03-14 | 10:27

Kosmos | 25-03-14 | 10:23

Dat wij niet ingrijpen, heeft twee oorzaken.
Als je als blanke opkomt voor je de mishandelde blanke medemens, staat er direct een politiekorps voor je deur. Maar pas nadat de Marokkanen zijn langsgeweest om je hele gezin uit wraak verrot te schoppen.

malin | 25-03-14 | 10:27

Is opa met dochter al uitgenodigd bij P&W en DWDD?? En heeft onze aardige politie al een aangifte formulier gebracht?? En is burgemeester vd Laan verontwaardigd?? Nee natuurlijk niet al decennia gebeurd dit en alle links gutmenschen kijken weg

Suz | 25-03-14 | 10:26

Kijk, dat begrijp ik nou niet. Een gebeurtenis als deze daar wordt nauwelijks aandacht aangegeven in de media. Als Geenstijl het niet had gedaan dan was het nooit naar buiten gekomen. Maar als Geert Wilders een paar verkeerde woorden zegt over dit soort tuig dan staat het hele land een week op zijn kop.

The Unjorisable | 25-03-14 | 10:25

Nee, laten we vooral demonstreren tegen de "racistische" geluiden van Geer Wilders terwijl we massaal zouden moeten protesteren tegen straattuigh dat de baas is in Nederland. En laten dit nou met name onze medelanders uit Lichtgetintië zijn. Heb ik nog een vraag voor jullie: Willen jullie meer of minder crimineel straattuigh uit Lichtgetintië in dit land?

Sliptong | 25-03-14 | 10:25

photto | 25-03-14 | 10:20

Nee, ze hebben het te druk met anti-racistische praat, en hun kabaal overstemt het gekerm van blanke bejaarden die op het graf van hun overleden vrouw verrot worden gemept.

malin | 25-03-14 | 10:25

Klinkt eigenlijk heel logisch.... hoeveel getinte mensen wonen er in Nederland??? Dus... hoeveel procent kans dat.... Zo klaar als een klontje.... moet wel getint zijn..... of getikt....

mafkezenzijnoveral | 25-03-14 | 10:25

Was dit nu een marokkaanse opa was het land te klein en Geert had de schuld gekregen.

Wat voor een asociale mafketel moet je zijn om überhaupt op een bijna 90 jarige in te beuken, zn geld te stelen en hem bloedend achter te laten.
En hoe asociaal moet zijn familie en zijn vriendenkring zijn als ze zulks gedrag bevorderen of accepteren!?

thorrie | 25-03-14 | 10:24

Dit, gecombineerd met het verschrikkelijk racisme gehuil van vorige week, doet zelfs mij twijfelen om wellicht toch maar op de PVV te gaan stemmen.

Vind het alleen zo jammer dat de PVV economisch gezien zo'n links programma heeft. Maar voor de europese verkiezingen maakt dat in elk geval niet uit.

PS: Heeft hij nou Hans jansen op de lijst gezet? Oke, dan ben ik er helemaal uit. Die krijgt mijn stem.

Schaatser | 25-03-14 | 10:23

Jammer dat wij als samenleving zo geïndividualiseerd zijn, dat wij niet meer voor elkaar kunnen opkomen. Maarja uitverkoop bij Ikea of mediamarkt is uiteraard belangrijker...

Kosmos | 25-03-14 | 10:23

-weggejorist-

Unbelievable | 25-03-14 | 10:23

Wat voor land zijn wij verworden, dat de parasieten van de maatschappij én de politiek, de mensen die dit land met hun blote handen hebben opgebouwd gaan beroven van hun menswaardigheid!

Pino de Pollo | 25-03-14 | 10:22

Zolang dit soort dingen meer-meer plaatsvinden, zal ik blijven roepen om minder-minder!

Ahasveros | 25-03-14 | 10:22

godverdegodverdegodver...
ik wordt hier no zou godvergeten pislink van he... wat zou ik er voor geven om dat stuk verdriet in mijn handen te krijgen... smerige laffe hond..
Aan de dader; als je dit kunt lezen (wat ik betwijfel)
Je bent een vies laf varken, nee nog minder dan een varken. De stront van een varken heeft nog meer karakter dan jij..
ach wat heeft het ook voor zin...
Ik hoop dat ik zoiets nooit van dicht bij meemaak, ik zou waarschijnlijk voor de rest van mn leven in de bak belanden voor wat ik met zo'n laag stuk vreten zou doen..

ozewiesewoze | 25-03-14 | 10:22

De oud militairen kunnen beter de dader te grave dragen...

ikdenkwat | 25-03-14 | 10:21

Hoor ik Belangenorganisaties, Links gerichte, Politieke partijen, Discriminatiepraatgroepen, Bevolkingsgroepen al Mag niet, mag niet, mag niet! roepen?

photto | 25-03-14 | 10:20

Steeds als Wilders wat wegzakt in de peilingen zijn er altijd wel weer een paar finnen die gratis campagne voeren voor hem.

Harry Turtle | 25-03-14 | 10:20

Getinte huidskleur = neger
lichtgetinte huidskleur = Noord-Afrikaan

Snap niet waarom een hoop mensen graag willen dat de dader Marokkaan is terwijl het om een neger gaat.

Cobarde | 25-03-14 | 10:20

Kan iemand de koppen van die struisvogels uit het zand trekken?
Of beter, volledig ingraven svp

Mastermattie | 25-03-14 | 10:19

@ H. simpson | 25-03-14 | 10:14 |
Ik kan u niet helemaal volgen. Wilders is hier debet aan? Dus omdat hij een bevolkingsgroep aanwijst die oververtegenwoordigd is in de misdaadstatistieken gaat die groep juist meer crimineel gedrag vertonen? Dat klopt niet want het doodzwijgen, wegkijken en pamperen heeft exact hetzelfde effect gehad.

goedverstaander | 25-03-14 | 10:19

Van de week is de fiets van mijn zoontje gestolen. Door Marokkaantjes bij voetbal. Die fiets was de vervanging van zijn vorige fiets. Die had hij voor zijn verjaardag van opa gekregen. En direct gejat door Marokkaanse jongetje. Volgens mijn buurvrouw. Fiets stond op slot. Ergo, ik stem Hans.

Mammeloe | 25-03-14 | 10:19

In menig nog-best-wel beschaafd land wordt na iets dergelijk als represaille een hele volksbuurt afgefikt. Even paal en perk stellen: duidelijk te maken waar de grenzen liggen.
Nederland is door 60 jaar pacificatie en flower power verworden tot een punching bag; wel incasseren, niet meer kunnen uitdelen. Sterker nog, Geenstijl wordt waarschijnlijk aangesproken op stemmingmakerij.
Ik schaam me diep.

koekenpeder | 25-03-14 | 10:15

Waar zijn onze licht getinte BN'ers nu?

Oh wacht, hier wordt maar één persoon zijn leven afgepakt, dat heeft natuurlijk veel minder aanzien dan een grote groep! Daar zit voor hun geen mediawaarde in. Ali B kan hier geen commercieel hitje mee scoren, dus hoor je ze niet!

Fenna | 25-03-14 | 10:14

@ Minder getinte huidskleur,mag dat wel?????
sjuulke | 25-03-14 | 10:07 |

Nee, dat mag juist niet, want dat is racisme. Minder Marokkanen is geen racisme, want Marokkanen zijn geen ras.

goedverstaander | 25-03-14 | 10:14

Keihard straffen is de oplossing, hou op met pamperen, gvd.

Kleine delicten = Minimaal 2 jaar sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Iemand mishandelen = Minimaal 5 jaar sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Iemand mishandelen en beroven = Minimaal 10 jaar sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Bij iemand inbreken = Minimaal 15 jaar sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Iemand aanvallen met grof geweld met onherstelbare letsel als gevolg = Minimaal 20 jaar sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Iemand vermoorden = *Levenslang in sober cel met water en brood en dwangarbeid.

Terreuristische aanslag plegen = Paspoort afpakken en *levenslang in sober cel met water en brood en dwangarbeid.

*Levenslang is dan ook 100% levenslang.

Wonderful-Life | 25-03-14 | 10:14

-weggejorist-

Cousin Eddie | 25-03-14 | 10:14

Te wapen !!!

James Lastig | 25-03-14 | 10:14

Wilders is hier debet aan..
Door zijn taalgebruik, en iedereen tegen zich in het harnas te jagen verziekt hij de kans dat andere partijen zich aansluiten bij zijn gedachtegoed. Geen politieke partij kan het zich veroorloven standpunten van Wilders te verdedigen. Sterker nog, ideeën van Wilders worden nu per definitie niet gesteund, aangezien het van Wilders af komt.
Den haag heeft een politicus nodig die het de linkse partijen op een nette manier verteld, en goed kan beargumenteren waarom bepaalde zaken nodig zijn. Iemand die problemen aan kan pakken. Ik had hoop dat Wilders die persoon was, maar gezien de resultaten hoop ik eerder dat bijvoorbeeld Joost Eerdmans of een 2e Pim Fortuyn eens opstaat.
Zoals mijn oma altij zegt:" je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn"

H. simpson | 25-03-14 | 10:14

@ 070 | 25-03-14 | 10:07 |
Kijk de beelden nog een terug en erken gewoon dat hij een fout heeft gemaakt. (Zoals hij dat zelf ook had moeten doen, ondanks zijn verder ijzersterke persconferentie van zaterdag.)

Lewis | 25-03-14 | 10:13

Gatverdamme wat een laffe ratten. Maar laat ik maar niet zeggen wat ik nu denk, dat levert me waarschijnlijk een permaban op

BozeHenk | 25-03-14 | 10:12

@Meneer-reetkever | 25-03-14 | 09:46
"Want aangepaste sociaal mensen zijn geen Marokkaan meer in mijn ogen."
Het is dus aan de aangepaste welwillende gemeenschap met een Marokkaanse achtergrond om dit groots naar voren te brengen in de media en in onze maatschappij ,en daarnaar te gaan handelen.

Welles! Nietes! | 25-03-14 | 10:11

En de PvdA wil maar meer.....
Met nog meer van dergelijke berichten zal de PvdA enkel nog minder worden.

langsdekant | 25-03-14 | 10:10

@ Betadine | 25-03-14 | 10:04 |
Dat sluit ik op de iets langere termijn helemaal niet uit, nee.

Lewis | 25-03-14 | 10:09

OT Ondertussen in Utrecht: Men probeert gevangenisdirecteur de namen van gevangenissen op te laten sommen, dat doet hij feilloos en hij riposteert dat hij nuchter was toen Storm over 'jongetjes regelen' sprak.

Einde van de Domheid | 25-03-14 | 10:09

Daarom moeten we dus roepen om minder *criminele* Marokkanen, ipv minder Marokkanen.

Zo beledigen we namelijk alleen dit soort vuilnis, en niet bijvoorbeeld de moedige Marokkaanse vrouw die tegen de druk van haar familie in een wijnbar is begonnen. Want die heeft het niet verdiend, om met dit uitschot over één kam geschoren te worden.

Russells Teapot | 25-03-14 | 10:08

Man o man, ik heb een traantje gelaten voor deze man. En de getinte lafbek die zoiets heeft gedaan moet elke dag minimaal dezelfde hoeveelheid fysieke pijn voelen als wat hij heeft aangericht. Wat betreft compensatie voor de psychische pijn zit ik zonder oplossingen, sorry! Rechtvaardigheid is ver te zoeken, en hierbij wens ik (als moslim biddend tot Allah) dat degene die dit heeft gedaan flink wat kwaadaardige tumoren mag krijgen.

GSimam | 25-03-14 | 10:08

-weggejorist-

Betadine | 25-03-14 | 10:08

Minder getinte huidskleur,mag dat wel?????

sjuulke | 25-03-14 | 10:07

Gebruikelijke signalement neem ik aan?

neemjemoederindemali | 25-03-14 | 10:07

Direkt na de uitspraak van minder,minder,minder gaf Wilders aan dat het om criminele Marokkanen gaat, minder immigratie van kanslozen en meer remigratie, het laatste is al een wet. Maar dat wordt door de TV en media weggeknipt.

070 | 25-03-14 | 10:07

This breaks my heart. Burn in hell for this U heartless, spineless, worthless excuse of a human being.

Ashtrey | 25-03-14 | 10:06

Godver, ik zit hier met een brok in mijn keel te reaguren. Wat een diep triest verhaal. Hoe fucking ziek in je hoofd ben je wanneer je een bejaarde man op een begraafplaats beroofd?
-
Nederland is ziek. Iedereen die het probleem benoemt is een gore racist.

Eduardo- | 25-03-14 | 10:05

Geen, geen, geen!

TuuT | 25-03-14 | 10:04

Ik stem op Geert Minderman.

Premier Trutte | 25-03-14 | 10:04

Helaas kan je alleen maar op GeenSteil reaguren, want het AD heeft het zo ingesteld dat je niet kan of mag reageren, ....
D.Neville | 25-03-14 | 09:57 |
.
Niet alleen het AD: net nadat Wilders zijn ding had geroepen, waren er 15 (!!!) lafbekken die 3 mannen in Rotterdam in hun eigen huis in elkaar sloegen. Zie www.rijnmond.nl/nieuws/21-03-2014/vijf... .
Ook hier was heel rap de mogelijkheid tot reageren uitgezet...... Wel met tekst en uitleg, maar blijkbaar vond men het te racistisch aldaar.

frenkievee | 25-03-14 | 10:04

Heel policor NL heeft de afgelopen dagen dit gedrag goedgekeurd.

"We zijn allemaal Marokkanen". Nou, ik godverdomme niet!

De Marokkaanse gemeenschap heeft het signaal gekregen dat ze zich niet normaal hoeven te gedragen, dat hun gedrag acceptabel is en dat we het prima vinden dat ze onze verzorgingsstaat leegroven.

En dat allemaal omdat Wilders iets zei waar 43% van de bevolking het mee eens is.

James Lastig | 25-03-14 | 10:04

@ Mr_Pikibelly | 25-03-14 | 09:57 |
De PvdA wil misschien nog wel ooit zo ver gaan om de Marokkanen één van hun beide paspoorten af te pakken. Het Marokkaanse paspoort welteverstaan.

goedverstaander | 25-03-14 | 10:04

Lewis | 25-03-14 | 10:02 | + 0 -
Dan hoeft Wilders zich dus helemaal nergens druk over te maken.

Betadine | 25-03-14 | 10:04

Om dit te doen, heb je haat en minachting nodig. En daar zorgt dat geloof dan weer in ruime mate voor.

Dit doen ze niet bij hun eigen oudjes. Dit is pure hate crime. En zou daarom veel zwaarder bestraft moeten worden dan een gewone beroving.

Vod Kanockers | 25-03-14 | 10:03

Zolang deze groep niet zelf de (vele) rotte appels probeert aan te pakken, is het onontkoombaar dat de gehele groep als crimineel wordt gezien.

panadol | 25-03-14 | 10:03

Sterkte meneer Flemmix. Dat u nog heel lang uw lieve vrouw kunt bezoeken en haar kunt eren en gedenken.

070 | 25-03-14 | 10:03

Kan ook Hans van Willigenburg of Dries Roelvink zijn geweest.

TheseDays00 | 25-03-14 | 10:03

Te ziek voor woorden.
Deze man is zijn vrijheid kwijt.
Een enkele klootzak heeft hem gescheiden van zijn vrouw.
Geen gesubsideerde groep die een aanklacht voorbereid en het hele land probeert op te zetten.
Geen Partij die zegt dat het genoeg is.
Geen interviews van Partijleiders over dergelijke laffe actie..
Geen Kerk die deze man opvangt, nota bene op een begraafplaats.
Dit kabinet is rot.

ET007 | 25-03-14 | 10:03

@ datzouzomaarkunnen | 25-03-14 | 09:41 |
Wat Wilders vorige week, was geen feiten benoemen, dat was een hele bevolkingsgroep over één kam scheren, en het is eng als een politicus dat doet. Juist zo'n gebeurtenis als op zo'n kerkhof toont aan dat Wilders die actie helemaal niet nodig had. Als hij een beetje normaal was blijven doen, waren heel veel kiezers automatisch bij hem terecht gekomen, omdat hij nog altijd als enige de problematiek met Marokkanen serieus neemt en serieus benoemt. Nu heeft hij zelfs potentiële kiezers van zich vervreemd die het he-le-maal gehad hebben met alle zegeningen van de multiculturele samenleving.
Natuurlijk staat daar wel weer tegenover dat als dit soort gruwelijke overvallen maar vaak genoeg blijft plaatsvinden, veel mensen hun heil tóch vroeg of laat weer bij de PVV zullen zoeken.

Lewis | 25-03-14 | 10:02

Als dit de brandstof van je partij is,
en je gaat dan minder Marokkanen roepen.
Hoe dom ben je dan?

Einde van de Domheid | 25-03-14 | 10:02

Meer lesmateriaal voor het verplichte vak: Het bestaansrecht van Marokkanen in Nederland.

We moeten toch vooral niet willen dat kleine crimineeltjes zich onwelkom voelen.

Betadine | 25-03-14 | 10:01

Nederlanders zijn goed in schaatsen. Bij EK's, WK's en Olympische Spelen halen ze altijd medailles. We kunnen zeggen dat ze oververtegenwoordigd zijn als het om de prijzen gaat. Van Rutte krijgen ze dan zelfs een lintje en Maxima en WimLex zijn hun grootste fans.
Marokkanen zijn goed in criminaliteit. Landelijk, provinciaal en lokaal komen ze heel vaak met de politie in aanraking. We kunnen zeggen dat ze oververtegenwoordigd zijn als het om de misdaadstatistieken gaat.... oh, wacht.

goedverstaander | 25-03-14 | 10:01

het maakt nu niet uit wat wilders ook zegt alles wordt gebruikt om de kieser maar niet op wilders te laten stemmen in mei want o jee hoe moet het anders met Europa. maar de problemen aanpakken met dat marokaanse criminele tuig hoe maar dat zijn de laatste stemmen van links daar zijn ze zuinig op

m.caarels2013 | 25-03-14 | 10:00

Ook weer opmerkelijk dat dit nieuws niet de voorpagina,s haalt van alle kranten.

(pvv in zadel helpen moeten we niet willen natuurlijk na al het huilie nieuws)

I am a tampony | 25-03-14 | 10:00

Vast een SGP-er met een zonnebank.

DoOne | 25-03-14 | 10:00

Ondertussen op het PvdA congres. Samson: "U hebt de keuze, uw bloedeigen ouders of Marokkanen" Zaal: "Marokkanen, Marokkanen...."

roze_bril | 25-03-14 | 09:59

Verwacht maar niet veel meer van onze regering. Zij zo druk met de groten der aarde dat NL wat te klein voor hun is geworden.

janEnrika | 25-03-14 | 09:59

50 tinten lichtbruin, zucht
Zin om iemands kaak te breken vandaag...
Of morgen.....

Aart Z. | 25-03-14 | 09:59

Kan dochterlief alsjeblieft haar smoel houden en deze lieve man zelf laten praten,irritant wijf...

Slutty Nurse | 25-03-14 | 09:58

Er moest toch zo nodig ineens geknuffeld worden vorige week? Nou, alstublieft dan. Nu weer met beide benen op de grond.

Mr. Neon | 25-03-14 | 09:58

Minder! Minder! Minder!

Kroepoeksclan | 25-03-14 | 09:57

@ 1,85 m en licht getint..... Iets klopt er hier niet
Mocroenzo | 25-03-14 | 09:50 |

Het was in ieder geval niet Badr Hari, want die is 1,97 m.

goedverstaander | 25-03-14 | 09:57

Helaas kan je alleen maar op GeenSteil reaguren, want het AD heeft het zo ingesteld dat je niet kan of mag reageren, en ik denk bij die andere mediaboeven ook niet. En aangezien de `geletterde en gestudeerden` van dit land niet de waarheid onder ogen willen of kunnen zien, reaguren we hier tegen de bierkaai, de landverraders lezen dit toch niet hier.

D.Neville | 25-03-14 | 09:57

@goedverstaander | 25-03-14 | 09:38

Dat is ook zo'n punt. Ze hebben 2 paspoorten en wat is er eenvoudiger er één af te pakken.

Mr_Pikibelly | 25-03-14 | 09:57

Er moest toch zo nodig ineens geknuffeld worden vorige week? Nou, alstublieft dan. Nu dan weer met beide benen op de grond.

Mr. Neon | 25-03-14 | 09:57

Prosecut-er | 25-03-14 | 09:51
Precies, helaas zijn er genoeg tokkies die dat onderscheid niet kunnen maken. Zoals ook uit voorgaande reacties valt op te maken.

Igor Putkin | 25-03-14 | 09:56

En toen werd het plotseling muisstil langs de linker zijlijn.

copywriter | 25-03-14 | 09:55

@ Prosecut-er | 25-03-14 | 09:51
Well said.

Lewis | 25-03-14 | 09:54

meneer Q | 25-03-14 | 09:43 | + 7 -

Ook daar stonden ze afgelopen week met de Jihad-vlag te zwaaien. Maar laten we eerst de policor-kamervragen afwachten alvorens een oordeel te vellen. Want die zullen er ongetwijfeld komen, toch?

Tikkie Terug | 25-03-14 | 09:54

Maar je mag het niet zeggen! Je-mag-het-niet-zeggen.

Eduardo- | 25-03-14 | 09:53

Nou nou nou jongens wat een reacties. Zijn jullie soms vergeten dat we allemaal marokkanen zijn? *sarcasme modus uit* Nekschot voor dat stuk stront.

willem653 | 25-03-14 | 09:53

@meneer Q | 25-03-14 | 09:49 | +
Nee, ik zei: een rechter die er ook zo over denkt.
Die zijn er wel in Nederland, alleen zijn 't er niet zo veel...

Lewis | 25-03-14 | 09:53

Wie gaat er hierom demonstreren?
Paar Marokkanen die op de pik getrapt worden en het hele land wordt door paar Linkse in rep en roer gebracht.
Maar wie geeft er om deze man?
Ik had deze man graag willen beschermen, zodat hij zonder veel zorgen zijn laatste jaren zijn ding kon doen. Nu kan hij niet meer.
Dat noem ik verwoesten van een leven.
Hier moeten kamervragen over komen.
Hier moet de burger massaal in beklacht komen. Maar geen subsideerde groep die hier support aan geeft.
En geloof me: dit is niet de laatste keer.
Dit is te ziek voor woorden.

ET007 | 25-03-14 | 09:52

Minder!u

Bobbbe | 25-03-14 | 09:52

Wanneer we allemaal dit artikel - en de volgenden... - doorsturen naar de PvdA en wat van die allochtonen organisaties, begrijpen ze het misschien.

070 | 25-03-14 | 09:52

Vlemminx = Vlemmix oopsie

Super Grover | 25-03-14 | 09:51

Muticultuur en open grenzen

Bokito ergo sum | 25-03-14 | 09:51

Ik ken de dader. Ik zie hem elke dag overal lopen. Van Maastricht tot Groningen, van Enschede tot Zandvoort, overal loopt hij. Overal rijdt hij op een scooter zonder kenteken. KK oude lul, geef me je geld, ik neuk je de moeder. Dit verdorven volk kent geen moraal, geen respect. Hulde voor de ex-militairen. Minder!

Nivelleermarionet | 25-03-14 | 09:51

Alle criminelen zijn licht getint is niet gelijk aan alle licht getinten zijn crimineel. Daarom zat en zit Greet er zo naast.

Prosecut-er | 25-03-14 | 09:51

Kan Dhr Vlemmminx ons vertellen wat hij op dit tijstip op een kerkhof deed? Kan Dhr Vlemminx ons misschien vertellen wat hij met zulke grote bedragen contant geld op zak doet terwijl hij waarschijnlijk een AOW geniet? Waarom heeft Dhr Vlemminx zich zo provocerend gedragen dat deze kans jongere zich genoodzaakt zag Dhr Vlemminx te ontdoen van zijn tegoeden? Kan Dhr Vlemminx ons wellicht vertellen waarom hij zich nu (wederom) profocerend opstelt door nu uitsluiten nog met een groep getrainde en waarschijnlijk haatdragende extreem rechtse ex militairen op stap gaat en daarmee de confrontatie (wederom) aan te gaan met deze (groep) kansjongeren?
Naar onze meningn had het allemaal wel wat minder gemogen Meneer Vlemminx!
/PVVDA modus uit

Super Grover | 25-03-14 | 09:50

Is het rascistisch als ik zeg dat alleen een lichtgetinte laf genoeg is om dit te doen? Ja? Prima, dan ben ik maar een rascist. Ik ben klaar met de laffe houding van onze rechtstaat tov criminelen. Ik ben klaar met het wegkijkgedrag en gepamper van linksche gutmenschen. Ik ben er echt klaar mee. Minder, Minder MINDER!

Pikkestrijder | 25-03-14 | 09:50

Weten jullie waarom Marokkanen geen wordfeud willen spelen? Ze kunnen geen woorden correct spellen die langer dan drie letters zijn...

eerstneukendanpraten | 25-03-14 | 09:50

-weggejorist-

Mocroenzo | 25-03-14 | 09:50

Mn maag draait om. Telkens weer. Ik hoefde niet eens te lezen dat het om een getinte ging. Dat was meteen alweer duidelijk. Minder ! en niet zo'n beetje ook. Voor onze opa's en oma's. De werkelijke kwetsbaren ban onze samenleving.

RegseHippie | 25-03-14 | 09:49

Hopelijk treft die vent een rechter die er net zo over denkt.
Lewis | 25-03-14 | 09:40 | + 3 -
=
een D66-rechter???

meneer Q | 25-03-14 | 09:49

-weggejorist-

b klock | 25-03-14 | 09:49

DerHanzel | 25-03-14 | 09:44

Dat zit mij ook dwars. Wás het maar haatzaaierij van Wilders - dat ballonnetje zou met gemak kunnen worden doorgeprikt.
Maar we worden verdorie daadwerkelijk omringd door tuig. Het is te triest voor woorden dat een bejaarde man van 87 op het graf van zijn vrouw een gewelddadige roofoverval moet meemaken. En dan te bedenken dat hij niet eens het dieptepunt is in de misselijkmakende agressie van die klotejongeren 'met tint'.

malin | 25-03-14 | 09:48

Het houdt niet op, niet vanzelf.


Komt de heer Gedachtespinsel deze zaak nu ook dhimmi-duiden?

Rest In Privacy | 25-03-14 | 09:48

Lieve Nederlandse burgers met een lange staat van dienst van achteren besprongen door licht getinte roofdieren waarvoor de gevestigde politieke partijen de kooien hebben opengezet om hier hun prooien te kunnen bestelen, verminken en soms zelfs te vermoorden.
Een waardig leven in NL wordt onmogelijk gemaakt door kleaudtzakken als Pechtold, Samsom etc. die altijd maar wegkijken. Partijen die er als de kippen bij zijn wanneer Greet in hun ogen maar iets verkeerds zegt maar laks zijn wanneer het gaat om gewone mensen in NL een vreedzaam bestaan te garanderen.
Het is werkelijk godgeklaagd in dit land. Je mag hier gewoon niet gelukkig zijn.

ecologiste | 25-03-14 | 09:48

Hulde voor die militairen!

Pretzwalkski | 25-03-14 | 09:48

En waar zijn alle wegmetons-mensen nu? Nu hoor je ze niet, zie je ze niet. Dit land gaat kapot en het gaat nu harder omdat er niks over gezegd mag worden.

Boerenhoofd | 25-03-14 | 09:47

Had dan die andere Vlemmix gepakt.

Igor Putkin | 25-03-14 | 09:47

-weggejorist-

I am a tampony | 25-03-14 | 09:47

Zijn er al kamervragen gesteld?
Wordt er al een gemeenschappelijke kerkdienst ingepland?
Zijn er al PvdAers die uit de partij gaan stappen?
Heeft Opstelten de aangifteformulieren al uitgeprint?
Premier Trutte | 25-03-14 | 09:43 | + 1 -
=
op alle vragen nee!!
[is maar stigmatiserend en dat moeten we niet willen met z'n allen} linksche kliek modus..

meneer Q | 25-03-14 | 09:46

-weggejorist-

b klock | 25-03-14 | 09:46

@ meneer Q | 25-03-14 | 09:43
Terwijl ik mijn tegel zat te tikken was u mijn voor, excuus.

Lewis | 25-03-14 | 09:46

@Wilders Als je met alle Marokkanen die Criminele en of onaangepaste figuren die hier de boel verzieken en alle Marokkanen die verder niet Nederlander willen worden bedoelt.
Want aangepaste sociaal mensen zijn geen Marokkaan meer in mijn ogen.
Dan stem ik PVV.

Meneer-reetkever | 25-03-14 | 09:46

lafbekken....
maak er wel even heeft beloofD van...

ottomax | 25-03-14 | 09:46

Minder tuig,minder kereltjes,minder brussel.... maar meer tieten en bier.... wat is daar nu zo moeilijk aan? zucht...

pim achtertuin | 25-03-14 | 09:45

-weggejorist-

Teutonic Fury | 25-03-14 | 09:45

Vanavond om acht uur bij de Dokwerker een protestmars tegen het mishandelen en beroven van weerloze bejaarden. Toch?

Lewis | 25-03-14 | 09:44

Ik had dat "getinte huidskleur"deze keer nou 'es niet willen lezen.. maar het is een vast gegeven dat het schuim der aarde altijd getint is!
Daarom MINDER getint laf tuig!
Sterkte voor Opa,en hulde voor de gasten die hem willen helpen in z'n dagelijkse gangetje naar zijn overleden vrouw.

Welles! Nietes! | 25-03-14 | 09:44

Het erge is dat het niet eens meer verbaasd.......

DerHanzel | 25-03-14 | 09:44

Je kunt Wilders de mond snoeren en verketteren, maar het probleem blijft.

OpperGek | 25-03-14 | 09:44

Lekker hé, linkse politiek én media. Geert mag niet roepen, "willen we meer of minder", wij, het Nederlandse volk wil MINDER, wees eens niet politiek correct en uit je gevoelens, nadat je dit(en vele andere) bericht(en) heb gelezen, stelletje landverraders.

D.Neville | 25-03-14 | 09:44

-weggejorist-

snollenbeffer | 25-03-14 | 09:44

Zijn er al kamervragen gesteld?
Wordt er al een gemeenschappelijke kerkdienst ingepland?
Zijn er al PvdAers die uit de partij gaan stappen?
Heeft Opstelten de aangifteformulieren al uitgeprint?

Premier Trutte | 25-03-14 | 09:43

Lekker hé, linkse politiek én media. Geert mag niet roepen, "willen we meer of minder", wij, het Nederlandse volk wil MINDER, wees eens niet politiek correct en uit je gevoelens, nadat je dit(en vele andere) bericht(en) heb gelezen, stelletje landverraders.

D.Neville | 25-03-14 | 09:43

Wanneer wordt er een stille tocht gehouden naar de dokwerker voor de slachtoffers van moorden, mishandelingen, berovingen, pesterijen, uitschelden, bespugingen, intimidaties enz. enz.
Weer 12 zetels voor de PVV.

meneer Q | 25-03-14 | 09:43

En wéér een gevalletje geweldadige discriminatie op basis van huidskleur, culturele afkomst en leeftijd.
Waar zijn al die verontwaardigde racismeroepers nou???

Professor Superhirn | 25-03-14 | 09:43

Pechtold zegt vandaag in VK dat Wilders "angst en haat jegens het onbekende aanwakkert".

Nou Pechtold, Nederland is meer dan bekend met het extreme geweld van de indringers.

malin | 25-03-14 | 09:42

Ik doe het zelf maar even, mijn comment verdient het waarschijnlijk:
-weggejorist en opgerot-

_Wicman_ | 25-03-14 | 09:42

Gaan al die zich-door-Wilders-aangesproken Marokkanen die tegen hem aangifte gaan doen/gedaan hebben, nu ook net zo hard te keer over/tegen deze getinte lafbek?
Ik ben bang dat het volledig stil blijft vanuit die hoek......
En bij P&W wordt natuurlijk ook niemand uitgenodigd vanuit een of andere moskee die hier tegenstand aan gaat geven......

frenkievee | 25-03-14 | 09:42

Ja Johnny,
Feiten zijn feiten. En het groepje dat de feiten benoemt en daar wat mee probeert aan te kaarten om daadwerkelijk problemen op te lossen krijgt de zwarte piet toegespeeld.
Daar doe jij zelf ook vaak aan mee. Dus wat wil je nu precies?
De grote vraag is en blijft:"waarom wordt er niets met de feiten gedaan".
We leven in een mierenhoop, en roofmieren gedijen daar het beste.

datzouzomaarkunnen | 25-03-14 | 09:41

Ja, als aardig doen tegen duizenden importlingen belangrijker is dan dan aardig doen tegen je eigen miljoenen bewoners dan krijg je dat. Met dat linkse sociale populistische kortzichtige aardig willen gevonden gedoe.

Premier Trutte | 25-03-14 | 09:41

Volgens mij had Geert toch gelijk.

vloterboot | 25-03-14 | 09:41

Jo moet bij het politiebureau ff zon voorgeprint/ingevuld marokanen aangifte formulier ondertekenen.

12pints | 25-03-14 | 09:41

Moeten ze nu ook al lokopa's op kerkhoven inzetten om deze lichtgetinte kansenparels op heterdaad te betrappen? Sterp, lichtgetinte kansenparel, sterph...

eerstneukendanpraten | 25-03-14 | 09:41

minder

très cool | 25-03-14 | 09:40

Had het gisteren al gelezen maar toen stond er nog geen omschrijving van de dader, had al zo'n licht bruin vermoeden hoe die er uit zou zien.

Idontgiveafunk | 25-03-14 | 09:40

Al was het honderdtwintigduized euro, je blijft met je rotpoten van een ander af, en al helemaal van een weerloze bejaarde, en al HELEMAAL op een begraafplaats.
Hopelijk treft die vent een rechter die er net zo over denkt.

Lewis | 25-03-14 | 09:40

Licht getinte huidskleur, je verwacht het niet.

Haroldinho | 25-03-14 | 09:40

Dit is echt zieker dan ziek.
Volhouden opa!

Guy Veropzoudten | 25-03-14 | 09:40

Het. Gaat. Maar. Door. Of, om maar eens een populaire Sire-reclame erbij te pakken: "Het houdt niet op, niet vanzelf". Sterkte voor opa Vlemmix en ik hoop dat als ze deze laffe klootzak pakken, hem eerst 'per ongeluk' overrijden tot ie invalide is.

FrankVeer | 25-03-14 | 09:39

Je vraagt er dan toch ook wel om? Hoe durf je in dit land nog cash op zak te hebben?

kleinkint | 25-03-14 | 09:39

"'Geert' en 'snor' in één zin is natuurlijk demonisering" *PVV-modus euit*

doedeljantje | 25-03-14 | 09:39

Getinte huidskleur? Niet helemaal door de lakstraat gegaan?

kwark001 | 25-03-14 | 09:39

Meer, meer, meer...! Marokkanen met een dubbele nationaliteit het Nederlandse paspoort afnemen en een enkeltje Rabat.

goedverstaander | 25-03-14 | 09:38

Nederland wordt een kerkhof.

Normpje | 25-03-14 | 09:38

Vreemd. Mijn Mocro-meter slaat volledig uit!

Nibdib Niddib | 25-03-14 | 09:38

MINDER! gvd.

crisdegek | 25-03-14 | 09:38

Nederland wordt een kerkhof.

Normpje | 25-03-14 | 09:38

Steeds maar weer!

takkeman | 25-03-14 | 09:38

Geert mag dan wat tijdelijke probleempjes hebben. Zijn bestaansrecht heeft een granieten fundament dus met de lange termijn zit het wel snor!

Godsammekraken | 25-03-14 | 09:37

Maar willen wij hier minder van?

MrRealistic | 25-03-14 | 09:37

Mag ik het nog één keer zeggen? Minder, minder, minder!

eerstneukendanpraten | 25-03-14 | 09:36

-weggejorist-

Leasebak | 25-03-14 | 09:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl