Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dus. 15 lichtgetintiërs slaan buurtbewoners kapot

oie_2271121Jl6xYWTr.gifZo. Het gedoe met Geert Wilders hebben we gehad. Xenofobe racistische haatpolitici gonna xenofoob. Next. De sociale problemen in de samenleving. Gisteravond heeft een groep van vijftien volgens de politie 'lichtgetinte' Rotterdamse hangjongeren drie lui in elkaar geslagen in hun eigen huis aan de Frederikstraat in Rotterdam-Crooswijk. Bij arriveren van politie waren de jongeren alweer gevlucht. Hier foto's en hier de aftermath video. Want de drie hadden ruzie gehad met de groep, zodat de groep het noodzakelijk achtte om met vijftien man het huis te bestormen en alles kort en klein te slaan. Subtiel. Snel, trek een pot subsidie open, dan lost dit probleem zich wel op! Een gratis kickboksles had dit vast voorkomen! Of, mocht u na de week van de lange messen nog steeds PVV-adept zijn, heel hard "alle Marokkanen het land uit" brullen werkt natuurlijk ook zeer effectief tegen dit soort heftige geweldsdelicten van minderjarig stadstuig. Deze totaalontsporing is een ernstig probleem. Maar niemand komt met een constructieve oplossing. Bijvoorbeeld kwalitatief hoogstaand en uitermate gedisciplineerd onderwijs van jongs af aan (werkt), jongeren en ouders die pertinent weigeren mee te doen de gevolgen keihard laten voelen, collectief de schouders er onder om betere wijken te creëren en grotere justitiële consequenties bij misdaad en misdrijf. Maar Geert Wilders brult liever racistische platitudes om daarna weer achter zijn eigen cordon sanitair van beveiliging te kruipen en de de rest is daar blij om, want dan kunnen ze door daar tegen te ageren tenminste laten zien hoe correct ze zijn. Zodat het uiteindelijke probleem onbesproken en onbehandeld blijft en we uiteindelijk lijdzaam moeten toekijken hoe roedels nutteloze hangschoften huizen binnendringt om met grof geweld ruzies te beslechten. Weet je hoe je verknipte racisten als Wilders echt bestrijdt? Niet met aangiftes. Niet met hoofdredactioneel commentaar. Niet met fatsoenlijke beschouwingen en afkeurend gemompel. Niet door te gaan klikken bij zijn geldschieters. Maar door volle pijp in te zetten op constructieve en effectieve oplossingen van dit soort chronische maatschappelijke problemen. Sukkels.

Reaguursels

Inloggen

in dien eigen taal geert... maar good das dich ut neet good veur hebs met nederland.. goh.. wae had ut verwacht weer,lichtgetint..

oet steijl | 23-03-14 | 15:34

K-Marokkanen ?

Bataaf | 23-03-14 | 13:00

-weggejorist en opgerot-

what goes up... | 23-03-14 | 07:46

Sommige bevolkingsgroepen zijn nu eenmaal zwaar onderontwikkeld en ze zien het zelf ook als ze eenmaal hier zijn. Ze mogen alleen niet tegen de mening van hun vader aap ingaan.

Tabernakel | 22-03-14 | 20:31

@Qutjejuq | 22-03-14 | 18:01 |
Van mij mag het, de overheid is te laf om er iets aan te doen uit angst voor racistisch uitgemaakt te worden.

biscaya | 22-03-14 | 18:34

-weggejorist-

Mocroenzo | 22-03-14 | 18:33

-weggejorist-

Mocroenzo | 22-03-14 | 18:32

Dus Geert bedoelde minder lichtgetinten in Den-Haag, Ja das schandalig want ze zijn zo wel willend.

biscaya | 22-03-14 | 18:24


>>>>Er komt een moment dat 15 miljoen Nederlanders 1 miljoen profiteurs het land uit slaan.
Pikkestrijder | 22-03-14 | 13:52 | + 5 -

Het probleem is om die 15 miljoen achter dat toetsen bord vandaan te krijgen

Qutjejuq | 22-03-14 | 18:01

>>>>Er komt een moment dat 15 miljoen Nederlanders 1 miljoen profiteurs het land uit slaan.
Pikkestrijder | 22-03-14 | 13:52 | + 5 -<<<<

Kan je wel zeggen (met die verhouding 1:15 moet het een koud kunsje zijn) maar dan moet je eerst achter dat toetsenbord vandaan komen

Qutjejuq | 22-03-14 | 17:57

Le Roi | 22-03-14 | 13:17 | + 11 -
+10 voor uw verhaal.
Hier gaat het om.

swassannuf | 22-03-14 | 17:05

15 van die opgefokte patsers die je huis binnendringen... dan zou zelfs de meest verstokte linksmensch zich bedenken dat het best wel wat "minder" mag...

havannahapper | 22-03-14 | 16:54

Wanneer Widers straks een persco gaat geven hoor ik graag hoe hij "het gaat regelen" om de criminele Marokkaanse plaag in te dammen want de grens is al heel lang geleden bereikt.Aanvallen.

R.B.Scott | 22-03-14 | 16:41

Het is ook realistisch om gewoon een hele stamboom van steuntrekkende criminelen gewoon het land uit te gooien want waarom moet ik gaan werken en belasting betalen om tuig van over de grens hier te onderhouden.
Zolang het een dubbel paspoort heeft of ouders met een dubbel paspoort gewoon terug naar afzender. Stop eens met dat moeilijk gedoe daarover.
En anders gewoon de mensen die deze lieverds zo willen knuffelen voor de kosten laten opdraaien.

Tremor | 22-03-14 | 16:35

De verraders van Wilders hebben over zijn rug het pluche bereikt.
Bravo!
Lezen jullie effe mee, laffaards?
Dit bovenstaande laagbijdegrondse bericht is precies waarom Wilders gelijk heeft.
Het zullen geen 15 broertjes geweest zijn.
Dus crimineel en agressief tuig uit meerdere gezinnen.
Uit een grote kring van familieleden en vrienden.
Die allemaal de andere kant op kijken.
Want het mag.... het staat in dat haatzaaiende boekje van ze.
Mag ik niet zeggen hè, want dan ben ik racist.
Nou, dan maar een racist.

Schietmijmaarlek | 22-03-14 | 16:34

Criminelen plegen een feit->allochtonen->heel veel generaliseerde reacties, noemen van partijen, politici. Weten jullie hoe dat genoemd wordt,juist ja een hellend vlak!

Na mijn wetens zijn dit nog altijd criminele inwoners van Nederland die drie mensen in een huis hebben afgetuigd. Klaar, waarom de etniciteit een rol moet spelen is mij een raadsel. Ik zie ook heel vaak blanke Nederlanders erop los slaan als ze op vakantie zijn of steeds in het nieuws komen als ze in aan kinderen hebben gezeten in Indonesië , maar dan hoor je mij toch ook niet zeggen: 'Nederlanders zijn zus en zo...'. Nee, ik denk dan: 'Een inwoner, die totaal van de ' blanke groep' afstaat in zijn manier van doen en laten, heeft een strafbaar feit gepleegd in het buitenland.' Punt niet meer niet minder.

Met vriendelijke groet,

De Realist...

Opdehoek | 22-03-14 | 16:22

Heel hard criminele marokkanen uitzetten, vooral veelplegers. Dat helpt ja ! Maar je moet het wel durven te zeggen en durven uitvoeren....... Dat eerste durft iemand, het tweede daar schijt heel Links NL voor in zijn broek. Nog erger, ze leggen een cordon sanitaire om de eerste. WOW wat een lef heeft die tweede groep!! Ze weten alleen niet meer wat democratie is! Plotseling vergeten, omdat het plushe lekkerder smaakt dan democratische uitvoering!

Meri59 | 22-03-14 | 16:03

Wat een onzin zeg. Daniel Pipes heeft helemaal geen afstand genomen van Geert Wilders.

SicSeb | 22-03-14 | 15:59

In Rotterdam zijn nog wat enclaves waar Nederlanders wonen. Dat zal niet heel lang meer duren.

Andersom dag | 22-03-14 | 15:59

4081 | 22-03-14 | 13:55 |
Dat heette vroeger verplichte legerdienst.

Sophie9985 | 22-03-14 | 15:16

Minder zal nog eens het meest gebruikte woord van 2014 kunnen worden !

RegseHippie | 22-03-14 | 15:06

Wat ik niet snap: we zetten wel lok-tieners in bij horeca ondernemers om extra belasting te kunnen innen als ze verkopen aan minderjarigen, maar geen lok-meisjes of lok-homo's om dit tuig op te pakken ... en 't is zo simpel: gewoon langs ze oplopen en een antwoord geven op hun provocaties en ze gaan in de fout! Hoe moeilijk kan 't zijn?

Happy Atheist | 22-03-14 | 14:49

Eens met de laatste zinnen van LangeMocro om 13.31.
Ik heb op zich veel sympathie voor veel PVV standpunten. Maar als Wilders weer manisch is roept ie altijd zulke idiote dingen dat ik nooit op hem zal stemmen.
Dus ik hoop ook dat degenen die nu bij de PVV weg gaan samen willen werken, en een serieus alternatief zullen bieden bij de volgende verkiezingen.

Spliff5921 | 22-03-14 | 14:44

Ir Rita Tie | 22-03-14 | 13:50 | | Reageer+ | 0
Ja maar dan heb je alleen nog maar een paspoort afgepakt en dan ? En hoe zit het dan met de criminelen die maar 1 paspoort hebben ?
Ok ik wordt ook moedeloos van dit soort berichten.

Herr Vorragend | 22-03-14 | 14:37

-weggejorist-

R. Mortis | 22-03-14 | 14:29

Deze praktijken zullen nu wel vaker gaan voorkomen. Het vullis denkt gewonnen te hebben en zich alles, met dank aan alle (ex PVV) partijen, te kunnen permitteren. De kans dat ze erop afgerekend zullen worden is, dankzij die partijen, praktisch nul.

Boy Cot | 22-03-14 | 14:29

Weer vijftien Marokkanen. Jammer dat zo'n grote meerderheid van hen het verpest voor zo'n kleine minderheid.

Peter Emile | 22-03-14 | 14:15

"Het wachten is nu op een politicus die niet op botte, maar op scherpe wijze stelling neemt tegen de oorzaken en gevolgen van de massa-immigratie, de islamisering en de ondemocratische stoomwals die Europa heet".

Peter Emile | 22-03-14 | 11:21 |
=====
Zou Jeaust Eerdmans het kunnen, samen met Marco Pastors? Beide heren komen altijd goed op mij over, en zijn bereid om de handen uit de mouwen te steken. Pastors heeft met LR van 2002 tot 2006 een aantal R'damse wijken significant veiliger gemaakt (mind you: de enige wijken die in heel NL het stempel ONVEILIG hadden - het zwaarste stempel - lagen allemaal in 010).

malang | 22-03-14 | 14:11

Zo' n bericht zou je die smeerlap van een Peter R. de Vries eens moeten laten lezen. Deze man wil ook alleen maar kost wat kost aandacht over de rug van Wilders.

F1802 | 22-03-14 | 14:02

Hear hear!!

Het kan zo eenvoudig, namelijk gewoon de wet handhaven zonder aanziens des persoons. Het feit dat vrouwe justitia al jarenlang "oostondisch kleurenblind" is, m.n. betreffende de lichter getinten, zal er anders binnen afzienbare tijd toe gaan leiden dat sommige ongetinten zich genoopt gaan voelen om voor oogarts te gaan spelen.

s.o.i.a. | 22-03-14 | 13:59

Precies dat! Je kan van Wilders opmerkingen vinden wat je wilt, ergens raken ze een zenuw. Mensen zijn oprecht geïntimideert, angstig en daarom boos over het gedrag van sommige jongelui met een moeizame, tegenstrijdige ontwikkeling/ cultuur en ondertussen niks te verliezen.

Oplossingen moeten helder en duidelijk zijn. En via mijn grootmoeder: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Iets wat al een tijdje aan de gang is.

Er bestaan trajecten waarbij (licht) ontspoorde jongere de kans/ keus wordt geboden in tien weken in rural Noorwegen opnieuw 'opgebouwd' te worden. Is geen vakantie en snel goedkoper dan het gevangeniswezen.
En nog wat van dat soort dingen.

Hoop dat tijd rijp is voor echte oplossingen voor reële problemen dat niet alleen de naam Marokkaan draagt. Niemand is geholpen met een Ad Melkert grimas. Hoe geruststellend die ook voor jezelf kan zijn.

4081 | 22-03-14 | 13:55

Er komt een moment dat 15 miljoen Nederlanders 1 miljoen profiteurs het land uit slaan.

Pikkestrijder | 22-03-14 | 13:52

@Herr Vorragend | 22-03-14 | 13:45 | + 0 -
Het is heel simpel. Een: Criminelen met een dubbel paspoort mag je het paspoort en nationaliteit afpakken. Duitsland doet dit bijvoorbeeld. Twee: dwing mensen een keuze te maken: je schaft de hele dubbele nationaliteit af. Dus bijv. ook voor Fransen en Amerikanen die een NL paspoort hebben (want discrimineren willen we niet hè).
En klaar is Kees... Probleem opgelost.

Ir Rita Tie | 22-03-14 | 13:50

Wat je met deze 15 precies moet weet ik niet. Trap je ze in elkaar heb je een soort van gevoel van rechtvaardigheid, maar dan ben je geen haar beter (ik lieg, je bent veel beter, maar ook fout..) Zonder veel na te denken over wat je met de daders moet wens ik de slachtoffers allereerst sterkte. Over de opsporing van die daders, dat kan niet moeilijk zijn en ik hoop dat de politie vandaag nog de eerste arrestaties maakt. Lekker die deur in rammen en ze voor de neuzen van familieleden weg grissen. Geen sympathie. Ik zou als slachtoffer ook contact zoeken met die ouders en benieuwd zijn naar wat voor mensen dat zijn, maar dat ben ik.

LangeMocro | 22-03-14 | 13:45

McSnor | 22-03-14 | 11:26 | | Reageer+ | 9
In theorie is er geen speld tussen die redenatie te krijgen nee.
Alleen heb ik Geert c.s. nooit een praktisch plan horen ontvouwen om een hele groep het land uit te werken. Vertel, hoe stel je je dat voor ??
Dus niet weer met verhalen over misdragingen van bepaalde Marokkanen beginnen. Helaas heb ik daar zelf ook ervaring mee en dat weten we dus wel. Nee kom nu eens met een onderbouwde praktische invulling (ook juridisch graag ) van hoe je nu een grote groep het land uit krijgt. Dat allen maar roepen kan nml iedereen.

Herr Vorragend | 22-03-14 | 13:45

@jos verstoppen | 22-03-14 | 13:34
Hoe je het ook wendt of keert, en hoe positief en hoe negatief mijn ervaringen met Marokkanen wel niet zijn, de cijfers liegen er niet om. Absoluut dienen de problemen met pareltjes der samenleving goed aangepakt te worden, maar dat roepen we met zijn allen al 20 jaar en de enige aanpak die gehanteerd wordt is er een met fluwelen handschoentjes.
.
Het geduld bij veel mensen, mezelf incluis, is op. De problemen en overlast vanuit 'bepaalde hoeken' stapelen zich op, maar oh wee als je dat benoemt, dan ben je een racist of praat je vanuit de onderbuik. Net zoals jij dat nu heel typerend mij aan wilt praten. Weet je wat? Ik zal dat straks nog even tegen die oma, ja die ene die al 4 keer is overvallen door lichtgetinte pareltjes, vertellen dat men vindt dat ik me te pas en onpas door die zogenaamde onderbuikgevoelens laat indoctrineren, kijken wat zij daarvan vindt. Blijf ondertussen vooral je hoofd in het zand steken en de dagelijkse problemen afdoen als door media opgeblazen incidentjes.

Le Roi | 22-03-14 | 13:43

@LangeMocro | 22-03-14 | 13:31
*Van alle Marokkaanse jongens die 12 waren in 1999 is 65% aangehouden als verdachte voor zijn 23ste verjaardag*.
www.cbs.nl/NR/rdonlyres/4B6CE42A-5F9F-...

Lewis Lewinsky | 22-03-14 | 13:41

&#8220;Zodat het uiteindelijke probleem onbesproken en onbehandeld blijft en we uiteindelijk lijdzaam moeten toekijken hoe roedels nutteloze hangschoften huizen binnendringt om met grof geweld ruzies te beslechten.&#8221;
Feit: Als ze na hun vorige overtreding het paspoort was afgenomen en het was een stuk goedkoper als alle niet helpende oplossingen die jij geeft.

Weet je wat namelijk niet kan.. Mensen hierheen halen, en vervolgens heel veel geld in ze gaan steken om te zorgen dat ze zich gaan gedragen. Wil je hier heen komen, kom je niet met te veel, kom je wat bijdragen en zorg je ook dat je kinderen zich gedragen dan ben je meer als welkom.

Kom je hierheen om geld te ontvangen of kom je (of je kinderen) hier rotzooi trappen dan zit niemand (behalve de PvdA voor stemmen) op je te wachten. Het feit dat Den Uyl je vader dan ooit een paspoort heeft gegeven zal de meeste Nederlanders werkelijk een worst wezen.

DerUnterMensch | 22-03-14 | 13:40

Ja Le Roi, maar dat weten we allemaal wel hoe dat zit, helemaal niks nieuws. En dat is dus heel veel reden om dat goed aan te pakken. Echter niet wat er nu alweer gebeurt, oververtegenwoordiging vanui de onderbuik toeschrijven aan een hele groep.

Dat is dus wat ik zeg en niets anders, noch prasat ik laffe acties goed. Maar ok, maak er maar weer iets anders van, leg me maar woorden in de mond, en schijt weer lekker vanuit de onderbuik. Gaat helemaal goed komen zo!

jos verstoppen | 22-03-14 | 13:34

&#8220;Maar Geert Wilders brult liever racistische platitudes &#8221;
Jij hebt het hier toch echt hier heel specifiek over lichtgetintiërs. Je spreekt dus specifiek een groep aan op hun afkomst. Mag van mij hoor maar daarmee is jou stukje net zo 'racistisch' als Wilders zijn uitspraken. Maar dat begrijpt een übermensch als jou natuurlijk niet want jullie zijn altijd beter.

DerUnterMensch | 22-03-14 | 13:34

@Jos Verstoppen, dat is dus compleet niet waar. Dat de meerderheid van Marokkaanse jongeren crimineel is. Dat is dat haat zaaien waar Wilders in mijn ogen verantwoordelijk voor is. Hij zei namelijk dat 65% van de Marokkaanse jongens in een bepaalde leeftijdscategorie in aanraking komt met de politie. Uit dat zelfde rapport bleek dat een percentage van 25% geldt voor de autochtonen en 55% voor de Antilliaanse jongens. Deze percentages vallen zo hoog uit omdat de onderzochte groepen 10 jaar lang werden gevolgd en ze in die tijd een keer zijn aangehouden. Het is dus niet zo dat van Marokkaanse jongeren 65% en van de autochtoonse jongeren 25% elk jaar in aanraking komt, man dat kan niet eens. Er zijn 13+ miljoen autochtonen en zo een 350.000 Marokkaanse Nederlanders. Ik verlang naar een rechtse partij die wèl van aanpakken weet en niet alleen roept om het roepen en haat wil zaaien. Hoop dat die ex-PVVers bij elkaar gaan zitten en wat nieuws maken. Brinkman, Vliet, Kortehoeven, Van Klaveren. Er zijn er zat en mensen die nu nog bij die partij zitten zouden er dan ook wel snel heen rennen.

LangeMocro | 22-03-14 | 13:31

"heel hard "alle Marokkanen het land uit" brullen werkt natuurlijk ook zeer effectief tegen dit soort heftige geweldsdelicten van minderjarig stadstuig. &#8221;
Nee dat niet, maar ze tegen alle verdragen in het paspoort afpakken (of denk je echt dat het me een worst kan schelen dat ze minderjarig zij..? Haha Johnny toch) en het het land uitzetten helpt wel degelijk. Zijn we van ze af en werkt als schrikreactie voor andere.

Sterker nog dat is het enige dat werkt. Er subsidie tegenaan gooien onder het mom 'problemen oplossen'. Zeg maar wat alle politieke partijen roepen uit angst een mediaoffensief over zich heen te krijgen dat proberen ze al tientallen jaren en werkt voor gene meter.

Harder aanpakken? Probleem is dat bij de Nederlandse (niet de BornHere types) jongere vaak een minder harde aanpak al genoeg is. Moet je dus dan daarom wetgeving voor iedereen aanpassen omdat die groep het verpest? En wetgeving maken of basis van afkomst mag natuurlijk ook niet? Ondanks dat die afkomst (door meerdere redenen) mede bepalend is voor het gedrag en de verschillende type aanpak die ze nodig hebben.

Nee in dat geval is net afnemen van hun paspoort tegen alle regels in het meest effectieve en het goedkoopste. Kan de media heel hard boe roepen, daar ben ik niet echt gevoelig voor. Niet dat ik overigens ontken dat de manier waarop Wilders het uitsprak onhandig was maar de reactie van de media was is en blijft ronduit walgelijk. Ze zouden zich diep moeten schamen maar daar zijn ze waarschijnlijk ook te walgelijk voor.

DerUnterMensch | 22-03-14 | 13:31

Willen jullie meer of minder licht getinte probleem inwoners?

Dutch_Holland | 22-03-14 | 13:25

@jos verstoppen | 22-03-14 | 13:07
Oh, en ik woon nog niet eens in de randstad. Go figure.

Le Roi | 22-03-14 | 13:20

@Peter Emile | 22-03-14 | 11:21
Prachtig stukkie.
Wat mij betreft geven ze u een contract bij GS.

plaszak | 22-03-14 | 13:17

@jos verstoppen | 22-03-14 | 13:07
Ja, zo ken ik ook wel een paar goeie. Hier eveneens tot mijn 20ste in een prachtwijk gewoond. Op de middelbare scholen waren (en zijn) voornamelijk Marokkaanse schoffies dominant, gebeurden er incidentjes in de buurt dan zaten er 9 van de 10 keer Marokkanen achter, mijn half Marokkaanse (inmiddels ex-)vriendin was een vieze vuile verraderlijke kuthoer omdat ze iets had met een "kankerkaaskop", oma welgeteld 4 keer, waarvan 3 keer op klaarlichte dag, beroofd door lichtgetint tuig waarvan één keer zelfs met geweld, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
.
Dat er ook roomblanke etterbakjes en pareltjes in de samenleving zitten ontkent niemand. Maar de verhouding is totaal zoek. De cijfers liegen er niet om. Het gros van Marokkaanse jeugd is met politie in aanmerking geweest, de meerderheid er van is crimineel. Hoe hoog ligt dat percentage bij roomblanke, autochtone Westerlingen? Juist. Nog even helemaal afgezien van het feit dat we (volgens mij) nog altijd meer Aziaten dan Marokkanen in dit land hebben, maar daar hoor je nooit iets over.

Le Roi | 22-03-14 | 13:17

@ Le Roi | 22-03-14 | 12:54

Goh, daar woon ik pas 10 jaar.... En btw, mijn blonde vriendin komt dagelijks na negenen 's avonds thuis gefietst zonder ook maar lastig te worden gevallen. Vroeger als pubermeisje is ze hier wel vaker lastig gevallen: door blanke meestal blonde rotjochies.

Zelf ben ik groot voorstander van harde aanpak van het tuig, maar dat dat niet gebeurt moet je niet toeschrijven aan hen die daar niets aan kunnen doen. In het oog springende verhalen plaatsen zonder context -hoe laf het ook is- helpt helemaal niets!

jos verstoppen | 22-03-14 | 13:07

"Maar door volle pijp in te zetten op constructieve en effectieve oplossingen van dit soort chronische maatschappelijke problemen."
hear hear!

lulleficatie | 22-03-14 | 12:58

mijn opa zei het al, en die heeft ondergedoken gezeten voor de duitsers tijdens de oorlog, die mensen komen hier allemaal binnen in dit land en nemen langzaam de boel over.

erik712 | 22-03-14 | 12:56

@jos verstoppen | 22-03-14 | 12:39
En we hebben weer een politiek correcte goedprater en relativeerder. Ga jij maar eens een jaartje in een prachtwijk met voornamelijk Marokkanen wonen en kijken of je het dan nog onderbuikgeneuzel vindt...
.
Te gek voor woorden, zelfs een bulk aan nieuwsberichten met niets meer dan keiharde feiten wordt al kapotgerelativeerd en afgedaan als incidentje.

Le Roi | 22-03-14 | 12:54

scheten-wapper zal wel weer trots zijn.

tzalwel | 22-03-14 | 12:52

Past goed, deze allochtonen. Per inwoner dus zo'n 5 bontkraagjes.

Thoth | 22-03-14 | 12:51

Nederland is ziek...

duitse herder | 22-03-14 | 12:45

Goed bezig geenstijl, dit helpt echt! Snap het ook wel, ook jullie werken op de onderbuik...

jos verstoppen | 22-03-14 | 12:39

@Johnnie Quid

`jongeren en ouders die pertinent weigeren mee te doen de gevolgen keihard laten voelen`.

Hoe had jij gedacht deze jongeren en ouders het keihard te laten voelen wanneer ze weigeren mee te doen? Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw antwoord.

--neus-- | 22-03-14 | 12:31

Met minimaal 15 minder was dit niet gebeurd.
Het is de enige oplossing voor dit gezeik.

swassannuf | 22-03-14 | 12:29

Ik voorspel dat de stalendeuren- en rolluikenverkopers gouden tijden tegemoet gaan... Arm Nederland!

Claudia M. | 22-03-14 | 12:28

Als de politiek besluit om Wilders te isoleren en de problemen verder te laten woekeren, dan staat er op een bepaald moment een echte Hitler op met drastische plannen en hij zal onthaald worden als een held omdat er sinds maart 2014 niemand meer oog had voor de problemen van het volk.

domheid regeert | 22-03-14 | 12:23

Het wordt tijd dat de faculteit geesteswetenschap naast communicatiewetenschappen een nieuwe afstudeerrichting introduceert: gossip girl (m/v). Gossip girl (m/v) kan dan ook als bijvak gekozen worden voor de studie rechten,

hawie | 22-03-14 | 12:19

Zo. Die hebben even de overwinning 'gevierd'. Ze hebben nu helemaal een vrijbrief om alles de kunnen doen wat ze willen, het tuigh!!

mom van avezaath | 22-03-14 | 12:08

normanius | 22-03-14 | 11:33
Wat betreft roemenen heb je gelijk. Open grenzen. Wat betreft marokkanen niet. Die komen echt niet zo snel terug. En als ze terugkomen, dan zijn het illegalen. Uitvreters. En worden ze weer teruggestuurd. Dat gaat zelfs de reislustige crimineel op een gegeven moment vervelen.

New Quacka | 22-03-14 | 12:05

--neus-- | 22-03-14 | 11:25

Je zou om te beginnen sneller, zwaarder moeten straffen. Niet eens vanwege de misdaad op zich maar gewoon voor het gevoel van genoegdoening en rechtvaardigheid van het slachtoffer. En werken aan re-integratie in de samenleving etc. prima maar pas na de helft of 2 derde van je straf, eerst gewoon straf in een koud kamertje op water en brood. Dit vergroot het gevoel van veiligheid bij de burgers en geeft ze het gevoel dat ze serieus genomen worden, Het zal de criminele waarschijnlijk niet tegenhouden. En wat is het voor onzin als de rechter 5 jaar uitspreekt het eigenlijk maar 3 is, een derde aftrek bij goed gedrag?! Zeg dan als rechter gewoon 3 jaar, neem iemand anders in de maling! Verder kun je bij herhaaldelijk de fout ingaan bij jongeren tot een bepaalde leeftijd (zeg 25) hun ouders uit de ouderlijke macht ontzetten en de kinderen in een daarvoor nog op te richten heropvoedings-(straf)kamp sturen, waar je ze door middel van militaire discipline en onderwijs op het rechte pad probeert te krijgen, uiteraard ook op water en brood en voor minimaal een jaar of 4. En voordat e daar aan begint moet je zodra kinderen al op hele jonge leeftijd (wat eerder regel is dan uitzondering) op het verkeerde spoor dreigen te belanden, ze verplicht laten verhuizen uit "zwarte" wijken (waar je mee omgaat word je mee besmet) zodat ze uit de sociale omgeving en cultuur worden gehaald en de groepsdynamiek (die ook een grote rol speelt) gelijk doorbroken wordt dit uiteraard onder toezicht van de 1 of ander. Ouders korten op uitkeringen en/of toeslagen die ze ontvangen enz. enz. Er zijn dingen genoeg te bedenken en/of te proberen die realistischer zijn en die nog niet zijn geprobeerd. En dit soort dingen kunnen gewoon algemeen gelden dus ook voor kampers of room blanke kinderen

Capt. Iglo | 22-03-14 | 12:04

Ja als je carte blanche krijgt van politiek en media...

meneer Q | 22-03-14 | 12:03

-weggejorist-

Mortimerrr | 22-03-14 | 12:00

Tuurlijk, er zullen mensen zeggen ja maar ik heb een vrouw met een hoofddoekje als buurvrouw en ik krijg van haar turkse hapjes. Allemaal heel leuk en aardig.
Maar denk aan de toekomst. Dan zul jij in de straat als enige vrouw zonder hoofddoekje zijn, en ja dan wordt het wel wat lastig om in een zomers jurkje te gaan rondlopen of te gaan zonnen in je bikini in de tuin om maar iets te noemen. En bekijk die docu femme de la rue, waar westerse vrouwen in Brussel niet eens normaal over straat kunnen lopen want ze worden lastig gevallen, beledigd, aangerand, en oneerbare voorstellen voorgeschoteld. Want hey, ze heeft geen hoofddoek op, ze is westers en loopt er westers bij. Dan mag je zulke vrouwen wel zo behandelen toch? Je ziet nu al dat de islam de vrijheden van bepaalde groepen aan het beperken is, zie bv. de vele problemen met homo's wegpesten en het bovenstaande verhaal. Homo's, ongelovige vrouwen, joden, christenen ze zullen allemaal aan de beurt komen, en als laatste denk ik de autochtone man.

Julia | 22-03-14 | 11:59

davimore | 22-03-14 | 11:55 | + 0 -
Of zoals te horen was op Marokkanendebat
"Mijn nobele Marokkaanse vriend/collega vindt dit ook vreselijk dus is er niets aan de hand"

Moi | 22-03-14 | 11:57

Het mag nu toch zelfs voor de meest naïeve Nederlander duidelijk zijn geworden dat de gevestigde partijen dit absoluut niet zullen gaan oplossen.
Wij Nederlanders zullen steeds meer tweederangs burger in eigen land worden omdat de manisch politiek correcte partijen stug blijven wegkijken, gevangen door de door Links opgelegde politieke correctheid.

Moi | 22-03-14 | 11:55

En de overige politieke partijen? "Incident", "Kan gebeuren", "Ga nou geen kleuren noemen, dat schuif je alles op 1 hoop", "Moeten we begrip voor hebben", "Cultuur accepteren, zal ze leren", "Dit is wat we willen: niet meer 1 of 2, maar met méér, méér, méér tegelijkertijd"

davimore | 22-03-14 | 11:55

@Moriarty | 22-03-14 | 11:52
Als bestaat niet in de politiek, behalve bij politici die loze beloften doen.

Detlev Tarnowitz | 22-03-14 | 11:54

@talibhagwan | 22-03-14 | 11:49
In dat geval zijn ze Nederlanders....
*het ook niet meer weet*

necrosis | 22-03-14 | 11:53

Kosmos | 22-03-14 | 11:45
Zet Noorwegen ook even op dat lijstje. Onovertroffen mooi land, ontneemt je de adem, zo ongelovelijk mooi en ruim.
Nadelen: levensonderhoud schreeuwend duur.

Sjors_Carlin | 22-03-14 | 11:53

@Detlev Tarnowitz | 22-03-14 | 11:49
Als de pvda haar zin krijgt, wordt het alleen maar arger.
Als Wilders zijn zin krijgt wordt het probleem aanzienlijk minder.
Dus, zeg het maar...

Moriarty | 22-03-14 | 11:52

Nu zullen de lichtgetinte wij-blijven-hier vast geen vrolijke selfies hebben gemaakt met paspoort en slachtoffer.
Nu zullen de analfabete moskee gangers vast niet naar de politie stappen.
Nu zullen de PKN en de eo zeker geen gebedsdienst organiseren.
Nu zal de PvdA geen promotor willen zijn van steun aan de gedupeerden.
De publieke omroep en al hun trawanten zullen dit keer wel aan hun wacht-maar-tot-wij-het-voor-het-zeggen-hebben-kinderen kunnen uitleggen wat die kut-Nederlanders toch steeds weer teweeg brengen.

eastender | 22-03-14 | 11:52

Ik pleit voor een bordje aan de grens met de tekst 'het geld is op'....

necrosis | 22-03-14 | 11:50

Wat is erger: de daders misbruiken voor politiek gewin (PvdA), of de slachtoffers misbruiken voor politiek gewin (PVV?).

Detlev Tarnowitz | 22-03-14 | 11:49

Als ik door een groep marokkanen in elkaar zou worden geslagen.
Kan ik dan eigenlijk ook aangifte doen tegen de ouders?.
Die zijn tenslotte in gebreke gebleven met hun opvoeding.

talibhagwan | 22-03-14 | 11:49

-weggejorist-

Scavenger | 22-03-14 | 11:48

Quid is nog van de oude stempel die denkt dat met geld alles valt op te lossen.
Ten eerste, het geld raakt op dus dat gaat lastig worden.
Ten tweede, Quid wil (nog meer!??) geld steken in onderwijs, mag ik je aan herinneren dat een allochtone leerling het dubbele krijgt in het onderwijs tov een autochtone leerling?
Ten derde, samen betere wijken creeeren? Je kan wel een likje verf en een plantenbak neerzetten. Maar wat pas een rotzooi geeft is de mentaliteit en cultuur van deze mensen. Brood naar buiten gooien, rotzooi op straat, geen nl tv kijken en nl haten, een cultuur van uitkering trekken en slechte opvoeding en de hand boven crimineeltjes houden door familie en vriendjes, want de nl autoriteiten zijn slecht.

Harder aanpakken? Dat gaat nooit lukken. De PC zullen dat nooit toelaten want dat is discriminerend en zielig. Wat er dan gaat gebeuren? We zullen nog een tijd bakken met miljarden gaan strooien om onaangepasten zoet te houden. Jammer genoeg voor de PC zal dat geld gaan opraken en dan heb je de poppetjes aan het dansen. Dan zullen ze (hopelijk) gaan inzien dat we niet alleen mensen hebben binnengelaten die een last zijn voor Nederland, maar ook een mentaliteit en cultuur die haaks staat op die van Nederland en waar Nederland voor staat. Nederland zal blijvend veranderen en niet ten goede.

Juist de meest vooruitstrevende PC die alles goed vinden en ook bv. vooral achter homo's staan, omarmen een religie,cultuur en mentaliteit die juist alle moderne vooruitstrevende ideeen willen afschaffen, straffen, verbieden, afhakken of doden.

Zag laatst nog meisjes lopen van 8 met hoofddoeken om. Een islamitische partij wil een vrouwenzwemuurtje, want ze mogen niet gezien worden door mannen. De islam heeft een verachtelijke beeld en kijk op de man vrouw verhouding en over hoe men de vrouw moet behandelen en leven. Het is een walgelijke, achterlijke, discriminerende, naar apartheid strevende tussen mannen en vrouwen -geloof. Het is hetzelfde geloof en beeld wat men over vrouwen heeft, waardoor islamitische jongens ongelovige meisjes bv. lastig vallen in een zwembad. Het is hetzelfde geloof waardoor hoofddoeklooze meisjes ongelovige hoeren zijn en waar het toegestaan is een nietmoslim vrouw te nemen, maar een moslimvrouw moet een moslimman.
Elke weldenkende vooruitstrevende westerse vrouw die van haar westerse vrijheden geniet, zou deze onderdrukkende verstikkende doodscultus op de vrouw moeten bekritiseren aangezien zij zelf niet in de toekomst zal willen verstikken.

Julia | 22-03-14 | 11:45

Tijd voor paar goede emigratie tips:

1: Nieuw-Zeeland
voordelen; vriendelijke mensen, veel ruimte, goedkope woningen, weinig corruptie, prachtig land.

nadelen; in middle of nowhere, rijden aan de verkeerde kant, Maori's zijn daar de Marokkanen.

2: Canada
voordelen; uitgestrekt, rustig, gemoedelijk, goedkoop rijden.

nadelen; iets lastiger werk vinden, veel te dicht bij `Murica, koud in de winter.

3: Ierland
voordelen; Dichtbij NL (familie etc), zo'n beetje minste islamieten van Europa, mooi en vriendelijk land.

nadelen; Guinness bier, dorpjes liggen er vaak verlaten/verpauperd bij, regen.

Kosmos | 22-03-14 | 11:45

Nieuw wetsvoorstel:
Criminele allochtonen met moslim achtergrond krijgen na het plegen van een misdrijf wat gevangenisstraf rechtvaardigt de keuze:
1. Verbanning
of
2. Rechtspraak volgens de sharia
Wie is voor?

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 11:44

Ik doe aangifte tegen Nederland wegens chronisch ontwijken van problemen die nu al enkele jaren op uitbarsten staan.Als niemand iets doet ontstaat hier zomaar een burgeroorlog.

Meneer-reetkever | 22-03-14 | 11:43

Steeds. Maar. Weer. Maar laten we ons met z'n allen vooral bezig houden met politieke correctheid en om de uitspraken van een of andere blonde meneer, en vooral niet kijken naar de échte problemen die in dit land aan de dagelijkse orde zijn.
.
Dit land is ziek, doodziek.

Le Roi | 22-03-14 | 11:43

Ik ga aangifte doen tegen de bewoners wegens uitlokking.

Balletje Mayo | 22-03-14 | 11:39

'Weet je hoe je verknipte racisten als Wilders echt bestrijdt? Niet met aangiftes. Niet met hoofdredactioneel commentaar. Niet met fatsoenlijke beschouwingen en afkeurend gemompel. Niet door te gaan klikken bij zijn geldschieters. Maar door volle pijp in te zetten op constructieve en effectieve oplossingen van dit soort chronische maatschappelijke problemen. Sukkels.'
Precies Quid!
Wat kunnen we voor concrete actie verwachten van Geenstijl? Reaguurders genoeg die hun schouders eronder willen zetten...

Swedish Chef | 22-03-14 | 11:38

-weggejorist-

Drkildare | 22-03-14 | 11:37

Vreemd, hierover hoor je niets in de landelijke media's. O wacht, Wilders schandpalen is veel belangrijker...

bart1044 | 22-03-14 | 11:36

Het fraaie van dit soort acties van die marokkanen is dat 50% die net bij Wilders was afgehaakt weer terug is. En de volgende helft bij het volgend bericht.

Der Schnitzeljäger | 22-03-14 | 11:36

Rotterdam is toch het mekka aan de Rijn?

Deed Adolf Wilders ook.. Ik zievweer een overeenkomst..

Kees netals me Broer | 22-03-14 | 11:35

-weggejorist en opgerot-

Kees Knetter | 22-03-14 | 11:35

Ondertussen bij de 'Tegenpartij'...
Een nederlandse journalist die een jurist en imam-in-opleiding vragen stelt over Wilders en de problemen met marokkanen.
Schokkend om te zien hoe de journalist de antwoorden van de 'Tegenpartij' op westerse wijze interpreteert, terwijl de wannabe-imam op arabische wijze precies het tegenovergestelde bedoelt.
Ik moest het twee keer nauwkeurig bekijken en tot de conclusie komen dat ik zelfs wat meer begrip voor bijvoorbeeld Cohen kreeg. Die Imam weet wat politiek is. Wilders zou eens goed naar dit interview moeten kijken. Kan ie heel veel van leren.
www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/...

Petrus Poortwachter | 22-03-14 | 11:35

New Quacka | 22-03-14 | 11:00 |
Iets met roundtrip steel Roemenen?
.
Dat gaat dus niet werken want ze komen net als bovengenoemd steeltuig vrolijk met het eerst volgende vliegtuig terug naar NL om alhier vrijelijk door te gaan met het terroriseren en ontwrichten van de Nederlandse maatschappij.
.
Waren de heren en dames pluche plakkers in deze maar net zo doortastend als bij de vogelgriep of mond en klauwzeer uitbraken. Zonder pardon complete varkensstallen preventief ruimen om de economische schade te beperken. Maar nee niet in deze. De Haagse pluche elite kijkt weg en ontkent het probleem liever dan het te benoemen.
.
De burger is ondertussen helemaal klaar met de slappe pappen en nathouden mentaliteit van zowel lokale als landelijke politiek (getuige de verliezen van PVDA in de grote steden) en wil zijn/haar leefomgeving het liefst met grof geweld ontdaan zien worden van het teringtuig. Diezelfde burger heeft helaas niet het mandaat om dit te bewerkstelligen zonder er de consequenties voor te moeten dragen.
.
Hierom zal het lichtgetinte tuig ongestoord door kunnen gaan met het slopen en terroriseren van onze normen, waarden en leefomgeving.
.

normanius | 22-03-14 | 11:33

Hi Johnny!
dankzij jou ben ik racist
nou doei maar weer

Cousin Eddie | 22-03-14 | 11:33

En ook nu reageert de hele Marokkaanse bevolking geschokt... o nee...

Piet Paulusma6964 | 22-03-14 | 11:32

Het kan wel wat minder.

John Dough | 22-03-14 | 11:31

@Fijne kerel | 22-03-14 | 11:26
Ik heb onderhand toch liever dat de goede marokkanen onder de slechten moeten lijden, i.p.v., zoals tot nu toe, alle goeie Nederlanders.

Moriarty | 22-03-14 | 11:30

Uit welk landelijk nieuwsmedium hebben jullie dit bericht gehaald? Oh wacht...

Hendrikus van Amstel | 22-03-14 | 11:30

Quid is een wijze en praktisch denkende man. Hij lijkt mij dat veel mensen niet goed lezen wat hij schrijft, maar liever dat, wat zij zelf schrijven.

artfremd | 22-03-14 | 11:30

Als bepaalde Marokkanen zich totaalidioot en crimineel gedragen (en daar zijn er helaas erg veel van) en je wil dat ze zich normaler gaan gedragen, helpt het iig NIET om alle Marokkanen in de hoek te zetten.
Herr Vorragend | 22-03-14 | 11:23 | + -2 -

Hij vroeg toch echt of ze MINDER Marokkanen,en niet of ze GEEN Marokkanen wilden.

nikolaos | 22-03-14 | 11:29

Waar is Julio Poch als je hem nodig hebt.

talibhagwan | 22-03-14 | 11:29

Een moedige politieke partij stelt de vraag aan het partijcongres: meer of minder Marokkanen. Of zijn ze bang voor het antwoord?

subsidistan | 22-03-14 | 11:28

Ik heb nog even op Joop.nl gezocht wat die over dit gebeuren schreven, maar ik kan het bericht niet vinden ...

Cynevisie | 22-03-14 | 11:28

Rutte heeft de oplossing al: De oplossing is dat we de problemen op moeten lossen.
PvdA ook: tegen elk PVV voorstel stemmen

kees1960 | 22-03-14 | 11:27

Peter Emile | 22-03-14 | 11:21
Correctomundo!
Daarom riep ik en blijf ik roepen, in the big picture maakt het niet uit of Wilders dit wel/niet overleeft, of de PVV wel/niet uiteenvalt. Wat het grote drama is, is dat er momenteel geen partij is die de heersende linkse politieke tendens kan counteren. De misselijkmakende linkse overheersing in de politiek, de media, scholen en universiteiten, enzovoorts. Juist dat tegengewicht is hoognodig, een partij met een voorman die geen enkel debat schuwt en al die linkse ja-knikkers volledig onder tafel lult.

Sjors_Carlin | 22-03-14 | 11:27

Minder criminele marokkanen.
Meer rottweilers herdershonden en andere grote honden.

talibhagwan | 22-03-14 | 11:27

Peter Emile | 22-03-14 | 11:21 | + 2 -
=
Geweldig!! Helemaal to the point.

meneer Q | 22-03-14 | 11:27

@Moriarty
Hoe lullig ook voor de normale, hardwerkende Marokkaan (ik ken er diversen), als je die complete groep uit de samenleving zou halen, zouden de criminele cijfers hard onderuit gaan, dat zijn gewoon de harde getallen. Door weer eens zo'n knuppel in het hoenderhok te gooien komt er weer focus op het probleem, zie alleen weer het aantal topics op geen stijl en andere media. Wellicht dat aandacht/focus zijn doel was, dat is in ieder geval gelukt...

Fijne kerel | 22-03-14 | 11:26

@Vorragend
Maar als je alle Marokkanen er uit zet, is het probleem weer wel opgelost.

McSnor | 22-03-14 | 11:26

@Johnnie Quid

`jongeren en ouders die pertinent weigeren mee te doen de gevolgen keihard laten voelen`.

Hoe had jij gedacht deze jongeren en ouders het keihard te laten voelen wanneer ze weigeren mee te doen? Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw antwoord.

--neus-- | 22-03-14 | 11:25

ze weten ook precies bij wie ze dit soort dingen moeten doen.
hoop dat dit soort etters mijn huis ooit binnen dringen, er zijn er dan een aantal die geen vingers meer hebben.
de rest is voor de hond.

zundappboer | 22-03-14 | 11:25

Je kunt er lang en breed over praten/schrijven.
Wilders benoemd de problemen met uitlanders en draagt een oplossing voor. Kun je het wel of niet mee eens zijn. Tot nu toe is de politie onderbemand als ze al toestemming krijgen van de politici om op te treden.
Al het overige is al gezegd zie boven.

Goedzo | 22-03-14 | 11:25

@Herr Vorragend | 22-03-14 | 11:23
Iedereen, ook jij, weet dat hij niet álle marokkanen bedoeld.
Dat is nou juist het enge van de situatie.

Moriarty | 22-03-14 | 11:25

de_profeet | 22-03-14 | 11:05 | Klopt precies.

Het bergvolk wat hier zit wordt in noord-Afrika beschouwd als vierderangse teringlijers. Elk Noord Afrikaans land werden ze uitgeschopt, al eeuwenlang.

Diverse Marokkaanse koningen hebben met ontelbare oorlogen al eeuwenlang geprobeerd alle Riffijnen uit te roeien. Tot het inzetten van Duits mosterdgas aan toe. Met hulp van Spanje en Frankrijk. Niet gelukt.

De enige manier om dit volk in het gareel te krijgen is door met scherp op ze te schieten wanneer ze misstanden begaan: dat is precies wat Marokkaanse militairen tot ver in de jaren 90 deden, in opdracht van de Marokkaanse koning. Keihard aanpakken is het enige wat werkt volgens Koning Hassan.

De Nederlandse aanpak werkt niet. Verdiep je eerst eens in de Riffijnse geschiedenis van de afgelopen vierhonderd jaar. En trek dan de conclusie dat als het in de bergen van Marokko al niet lukt het hier in Nederland helemáál niet zal lukken.

Willianus Wortelus | 22-03-14 | 11:25

zo kan je de verlies of het pak slaag mooi camoufleren , je geeft gewoon af op wilders en ga verder met de thee

witchmaster | 22-03-14 | 11:24

@kwark001 | 22-03-14 | 11:17
Zo is dat! Gewoon blijven lachen. Al is het maar van de zenuwen.

Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:24

Zomaar even een vraag aan de reaguurders, willen jullie minder lichtgetintiërs in Rotterdam of meer?

Kapitein Stijlvol | 22-03-14 | 11:24

Als bepaalde Marokkanen zich totaalidioot en crimineel gedragen (en daar zijn er helaas erg veel van) en je wil dat ze zich normaler gaan gedragen, helpt het iig NIET om alle Marokkanen in de hoek te zetten.

Herr Vorragend | 22-03-14 | 11:23

Thijs Römer, waar ben je als je land je nodig heeft...

KoninginWildemina | 22-03-14 | 11:21

@Goedverstaander | 22-03-14 | 11:10,

Misdaad loont alleen maar omdat het wordt gedoogd.
En het gedogen van criminaliteit beloont alleen een elitaire groep bomenknuffelaars die zich stevig laten betalen voor het knuffelen van criminelen, en daarnaast de criminele stem nodig hebben om na de verkiezingen de taxpoet te kunnen "beheren".

Dandruff | 22-03-14 | 11:21

Door de linksdraaiende media-hysterie van heel het gutmensch-dom, met als gevolg een massale gang van allochtonen naar de rechtbank (ze hadden toch niets te doen op een gewone werkdag) en de implosie van de PVV van botte Geert, is alle aandacht gegaan naar de kroegspeech van Josef Wilders waarin hij naar een menigte van duizenden mensen die zich in een café hadden verzameld, "Wollt ihr den Totalen Krieg?" riep.

De échte oorzaak van het gekakel in het hoenderhok dat Nederland heet, daar heeft niemand het meer over: namelijk het feit dat dit land al veel te lang ongestraft geterroriseerd wordt door roedels Marokkaanse straathyena's, moslimse doodwensers en obscurantistische soepjurken die ons de onwelriekende blubber van hun achterlijke, middeleeuwse religie in het gezicht willen wrijven.

Nu zijn, door de valse ketelmuziek van het eenmans-blaasorkest Wilders, zo'n anderhalf miljoen mensen politiek verweesd geraakt.

Hoewel Wilders volkomen gelijk heeft als ie het heeft over Marokkanen, de islam en Europa, mist hij de scherpte, de intellectuele bagage, het respect afdwingende charisma en de humor die bijvoorbeeld Fortuyn wél had.

Het wachten is nu op een politicus die niet op botte, maar op scherpe wijze stelling neemt tegen de oorzaken en gevolgen van de massa-immigratie, de islamisering en de ondemocratische stoomwals die Europa heet.

Want de tijd dringt.
De urgentie is groter dan ooit.
Heel West-Europa zit opgezadeld met tientallen miljoenen immigranten waarvan een veel te groot deel niet mee doet, zich weigert aan te passen, schijt heeft aan de westerse mores, slecht of niet is opgeleid en een onverteerbaar, obscurantistisch en vijandig gedachtegoed heeft meegebracht. En waarvan de nazaten hele steden terroriseren.

Dáár moet men zich druk over maken.
In plaats van de boodschapper van dit onheil - hoe onhandig en fout zijn gedrag ook mag zijn - te begraven onder politiek correcte bezweringen en toverspreuken.

We moeten verdomme niet elkáár, maar de échte verziekers van onze samenleving voor het gerecht slepen. En als het moet, eruit schoppen.

Wilders, hoe horkerig ook, is niet het gif; het gif is geÏmporteerd uit het Midden Oosten, Noord- en Oost-Afrika en heeft zich verspreid in onze stadswijken. En dat gif zit in flessen waar het verkeerde etiket op staat: 'religie'.

Peter Emile | 22-03-14 | 11:21

Ik heb het idee al eerder voorgesteld, oude kazernes weer in gebruik nemen en discipline toepassen. Er is maar een oplossing en dat is keihard aanpakken, eerdere PVDA en D666 oplossingen hebben niet gewerkt. Elk jaar zie je dat het erger wordt, de ratten gaan steeds verder en de volgende stap is gettowijken waar zelfs geen normaal gezag meer geldt. En of het nu bontkraagjes zijn of kaaskoppen, dat doet er niet toe. Of je gedraagt je of we zorgen er voor dat je je gedraagt, desnoods met harde hand!

Steen Geil | 22-03-14 | 11:20

@King of the Oneliner | 22-03-14 | 11:09
Ga ik nog even in de herhaling:

.... Of toch niet, JijBuis weigert om filmpjes af te spelen van Fortuyn.
Zou Obama hier vanaf weten?

necrosis | 22-03-14 | 11:20

In het vorige topic kwam "gedachtenspinsel" 212 x verbaal klaar. Echt een Tourette reaguurder die hysterisch blij was met het grote PVV/Wilders onderwerp.
In dit topic is ie niet te vinden.
Typerend voor dat slag mensen, voor deze steeds groter wordende problemen in de echte wereld sluiten ze hun ogen.

Sjors_Carlin | 22-03-14 | 11:19

Als ik dit stukje lees, lijkt het bijna of ik Wilders zelf hoor...

Verschil is natuurlijk dat Quid niet constructief met oplossingen hóeft te zijn, en dat ik minder Marokkanen, in dit geval weer een stuk of 15, wel degelijk een constructieve oplossing vind.

ZKH EénOog | 22-03-14 | 11:19

@Cynevisie | 22-03-14 | 11:12
Weet zijn antwoord al: "Het zijn nederlanders die hier geboren zijn... dus niet een probleem van de Marokkaanse gemeenschap"

pim achtertuin | 22-03-14 | 11:18

@Fijne kerel | 22-03-14 | 11:15
Het rare is dat hij dat ene woordje duidelijk met opzet weg heeft gelaten.
Is dit nou een bewuste poging tot politieke zelfmoord van Wilders, of zit er een andere gedachte achter?

Moriarty | 22-03-14 | 11:18

Aangiftes doen, verzamelen in Argan Overtoom.
Ik keek eens op de website van Argan.
Vrijetijdbesteding/
Sport.
De sport was kickboxen.
Ik vroeg mij toen af hoeveel werkeloze jongeren kickbox training gratis krijgen.
En vooral, waarom.
Sterker nog, ik vroeg me af hoe de etnische verdeling was onder de werkeloze jongeren die gratis kickboxlessen kregen.
En eigenlijk ook; waarom?

Einde van de Domheid | 22-03-14 | 11:18

Dit zijn HOOGTIJ-DAGEN voor den politiek-korrekte-mensch.
Iedereen van dat soort rent zich de benen uit het lijf om als eerste bij het polit-bureau te zijn voor "aangifte".
Vreemd... je hoorde ze niet toen pvda-prominenten het hadden over de "kut-marokkaan" en de "draai-om-de-oren-marokkaan".

meneer Q | 22-03-14 | 11:17

@ Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:15

Hebben we tenminste nog lol in dit onderhand zwartgallige land.

kwark001 | 22-03-14 | 11:17

Ik ben voor de Sharia, direct invoeren voor alle lui met twee paspoorten. Dus ook voor de keunlijke familie (drie paspoorten of meer)Probleem opgelost. Fiets stelen, hand eraf. Dat wordt nogeens rustig in Slotervaart 020gaza.

rechtsdwalendeautist | 22-03-14 | 11:17

@kwark001 | 22-03-14 | 11:14
Proest

Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:15

Wilders heeft al honderden keren geroepen dat ie van de CRIMINELE Marokkanen af wil. Wellicht niet zo handig dat die dat woordje deze ronde niet erbij vernoemd heeft, iets wat de panikerende zetel-verliezende partijen natuurlijk gretig oppikken om tegen 'm te gebruiken.

Door de eindeloze stroom van dit soort berichten waarbij de pers wanhopig z'n best doet om het woord Marokkaan te vermijden, ben ik er vrij zeker van dat "stiekem" vrijwel iedereen blij zou zijn als iemand dit ging "regelen"...

Fijne kerel | 22-03-14 | 11:15

PvdA stemt tegen elk PVV voorstel.
Ruggegraat van een naaktslak.
Laat de PVV eens een wetvoorstel indienen om Marokkanen 1000 euro te geven (graties).
Kijken of ze dan nog zo denken.

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 11:14

@ Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:12

SGP dan.......????
Pleurt tientje in de pot.

kwark001 | 22-03-14 | 11:14

Nu de enige politicus die wat van het marokkanendrama durfde te zeggen en ook met oplossingen kwam (gewoon minder) totaal gedemoniseerd is door tout Nederland alszijnde een slechtere uitvoering van een bepaald iemand uit de wereldgeschiedenis die een rare snor had zullen we dit soort 'incidenten' tot in alle eeuwigheid moeten tolereren.

Nederland kan trots zijn.

Indianaskywalker | 22-03-14 | 11:13

Dat komt er nou van als Geert mensen boos maakt dan gaan ze massaal los en slaan alles kappot,snel vleespet joker uit Bathman inschakelen om de boel te sussen.
En Arogander laten roepen dat ze beter onderwijs krijgen met een heel eigen school zonder toezicht.

Toontje-lager | 22-03-14 | 11:12

Kijk Tofik Dibi (op 20 maart in DWDD), als ik aan Marokkanen denk dan *trek ik ook even zo'n droevig gezicht en dan* denk ik aan Mijn oma en Mijn neven en nichtjes en aan al die keren dat zij beroofd werden, of in elkaar geslagen werden met 10 tegen 1, of lastig gevallen en uitgescholden werden voor HOER. En jij was elke keer schuldig dat je er niets mee deed in jouw gemeenschap! Want dat er veel goede marokkanen zijn is inmiddels wel duidelijk, maar waarom zijn zij zo oorverdovend stil in dit soort gevallen??? Als de Marokkaanse gemeenschap haar uitwassen zelf zou bestrijden zou er geen Fortuijn of Wilders opstaan

Cynevisie | 22-03-14 | 11:12

Appeltjesgroeneweide, je hebt verwoord wat ik wilde maar niet kon zeggen. + 1000

nikolaos | 22-03-14 | 11:12

@kwark001 | 22-03-14 | 11:06
Ik kijk even naar de jury... nee dit antwoord mag ik niet goed rekenen.
Allemaal een tientje in de pot, dan gaan we de volgende ronde spelen.

Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:12

Een ander idee is speciale woonwijken midden in Wassenaar, Leusden en andere elitedorpen. Daarin zetten we alle veroordeelde marokkanen en ander tuig. Immers roepen deze dorpen momenteel hard te roepen om MEER MAROKKANEN!
Lijkt me een win-win situatie. De grote steden houden de hardwerkende marokkanen, en de dorpen gaan de criminelen heropvoeden :-)

New Quacka | 22-03-14 | 11:12

@ King of the Oneliner | 22-03-14

Prachtige oneliner!

kwark001 | 22-03-14 | 11:11

-weggejorist-

talibhagwan | 22-03-14 | 11:10

john1486 | 22-03-14 | 11:09
Zou je wat meer uitroeptekens kunnen gebruiken svp?
Heb er niks van verstaan.

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 11:10

@ Dandruff | 22-03-14 | 11:07 |
Misdaad loont, anders zou het niet bestaan.
Gedogen van misdaad loont ook, anders zou het niet bestaan.

goedverstaander | 22-03-14 | 11:10

Bontkraagjes zijn onder ons. Bontkraagjes sloegen ook altijd groepsgewijs onschuldige mensen in elkaar. Opdat we dat nooit zullen vergeten.

Mouth Of The South | 22-03-14 | 11:09

Yo Kwit.

Je ging al op je bek met je non-valide school argument, door 's Heerenberg als voorbeeld van "betere wijken maken" te noemen voor ga je helemaal op je snufferd natuurlijk.

Want in het Achterhoekse dorpje 's Heerenberg wonen helemaal geen marokkanen grapjas. drimble.nl/wijken/195500/wijk-00-s-hee...

Betere wijken, Kwit, zijn wijken zónder marokkanen. Snap je dat?

Willianus Wortelus | 22-03-14 | 11:09

Het probleem is dat de Nederlandse man, door jaren van feminisering en softe opvoeding is gedegradeerd tot een watje, die niet meer opkomt voor verdediging van huis, haard, vrouw, kind en buurt.
Wapens zijn voorbehouden aan de overheid en criminelen.
In de natuur kunnen andere groepen zich niet ongestraft binnendringen in het territorium van andere, oudere bewoners.
Maar in het Westen zijn we zo ver vervreemd van deze natuurlijke driften en wetten, dat nu het nederlandse grondgebied geterroriseerd wordt door jonge mannetjes, die tot hun verbazing slechts zeer zwakke tegenstand ondervinden, en zodoende, ook nog eens gesterkt door de steun van de Gutmensch-elite door kunnen gaan met het treiteren en lastivallen van Nederlanders.
Want in hun cultuur heerst nog een clan-gevoel, en tegen de individualistisch opgevoede Nederlanders, die alleen goed zijn in het verraden van hun eigen blanke buren, hebben zij dus een voorsprong.
Tel daarbij op, dat zij, in tegenstelling tot Nederlandse burgers, die iets opgebouwd hebben (werk, bezit, reputatie), niets te verliezen hebben, en bovendien oogluikend gesteund worden door hun ouders.
Want die corrigeren hen niet, het zijn toch maar nederlanders.
Ze zullen niet marokkaanse omaatjes (bestaan die eigenlijk wel, alleenwonende marokkaanse omaatjes?) beroven of intimideren.
En voor deze tijdbom, die demografisch steeds harder gaat tikken, komt de elite op?
Marokkanen hebben al een eigen land, waarom wonen zij in godsnaam hier?
Hun arbeidscontract is al sinds de jaren 80 afgelopen.
Door de feminisering, indivudualisering, en schijnheilige idealisten zoals bijvoorbeeld Femke Halsema, kunnen wij als Nederlander niet één vuist maken, en verliezen wij het van een meute ongeletterde allochtokkies van 15 tot 20 jaar, die hier de straat, het debat, en de politieke toekomst bepalen.
*op praatstoel zit*

King of the Oneliner | 22-03-14 | 11:09

Ben benieuwd naar de reactie van Rutte.
Als Rutte al een reactie geeft zal het wel zijn van:
"Verschrikkelijk natuurlijk, maar heeft niets te maken met de achtergrond en cultuur van de daders."

domheid regeert | 22-03-14 | 11:09

@New Quacka | 22-03-14 | 11:00
Ik zou van de derde straf de eerste straf maken,voor de dader ook beter,hij krijgt immers maar één keer straf...

pim achtertuin | 22-03-14 | 11:09

iedere hollander zou blij moeten zijn met meneer GEERT WILDERS die doet tenminste er wat aan en houd er zelf geen leven meer aan over!!!!!

john1486 | 22-03-14 | 11:09

Alles wat alle linkse partijen + D66 hebben veroorzaakt is ze gelukt de twee deling van NL. zo zijn alle linkse stemmers er met open ogen ingetuind. Het resultaat bewijst het weer .

wocky | 22-03-14 | 11:07

@Parel van het Zuiden | 22-03-14 | 11:00,

Je zegt; "Zullen we anders criminaliteit gewoon weer strafbaar stellen?"
Is dat niet bijzonder stigmatiserend voor criminelen?
Brengt dat criminelen ook niet in een enorme achterstandspositie?
En werkt dat dus uiteindelijk niet averechts?

Is het daarom niet véél zinvoller om criminaliteit te blijven gedogen, en alleen ècht probleemgedrag (zoals autobezit, betaald werk en afwijkende meningen) steviger aan te pakken?

Dandruff | 22-03-14 | 11:07

@ Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:05

Je doelt op een hangmat?

kwark001 | 22-03-14 | 11:06

Maak je geen illusies Quid, 'constructieve en effectieve oplossingen' is code voor meer pappen en nathouden, meer thee drinken, meer moskeebezoekjes door middelbare scholieren om 'begrip' te kweken, meer van dezelfde ellende die nu al 40 jaar bewezen heeft niet te werken.
Helaas is de enigste taal die dit gajes begrijpt geweld, repressie en retaliatie. Ze zullen je alleen respecteren als je bewijst harder, gemener en fysiek parater te zijn dan hen. Want zo zit het in hun cultuur ingebakken.

de_profeet | 22-03-14 | 11:05

Ik sta achter wilders. Maar mis wel wat intellectueel vermogen. Die pvv heeft zo hard gelijk dat het niet eens nodig is om provocerend te schreeuwen. Geert kan met beschaafde woorden de problemen haarscherp uiteen zetten. Toch jammer..

Aantastelijk | 22-03-14 | 11:05

Hangjongeren. Ik zou kunnen zeggen: zit de oplossing voor dit probleem niet in deze kwalificatie besloten?
Maar dat doe ik niet...
Bukt voor laag overvliegende Joris.

Ars Vivendi | 22-03-14 | 11:05

Het zijn er dus maar 15... altijd gedacht dat er veel meer waren!

pim achtertuin | 22-03-14 | 11:05

@necrosis | 22-03-14 | 10:58
Nee "buitengewoon minderwaardig mens" Marcel van Dam niet vergeten.
Bij PvdA zitten meer onfrisse types, Adje Melkert, en van de week zat Job Cohen ook weer voor de camera.
Er is iets met dit soort mensen, ze hebben een bepaalde arrogantie gecombineerd met een negatieve inhoud.

Onderbuik | 22-03-14 | 11:04

"Bijvoorbeeld kwalitatief hoogstaand en uitermate gedisciplineerd onderwijs van jongs af aan (werkt), jongeren en ouders die pertinent weigeren mee te doen de gevolgen keihard laten voelen, collectief de schouders er onder om betere wijken te creëren en grotere justitiële consequenties bij misdaad en misdrijf. "
.
En dit zijn jouw oplossingen, Quid?
Collectief de schouders er onder?
Ja, daar staat de marokkaanse gemeenschap bekend om, dus dat gaat helemaal goed komen ...

Moriarty | 22-03-14 | 11:03

@ necrosis | 22-03-14 | 11:02

D66? :-)

kwark001 | 22-03-14 | 11:03

Wilders is een eikel. Omdat hij de aandacht verlegt naar zichzelf, waardoor de gutmenschen weer een excuus hebben massaal naar hem te roeptoeteren. Met als consequentie dat de problemen van initimiderende, gefrustreerde en zielige (ja, veelal marokkaanse) kereltjes weer onbenoemd en onaangepakt blijven.
Als al die verontwaardigde mensen nu eens net zo hard zouden roepen als er weer iemand zonder aanleiding door deze kereltjes geintimideerd of geslagen wordt ... ja, dan zouden we zomaar eens kunnen beginnen met het echte probleem op te lossen. En zonder die kereltjes is er ook geen Wilders meer.

koerva | 22-03-14 | 11:03

Nog even een los scheldwoord op het einde komt een beetje sneu over. Ik hoop dat het 'Sukkels.' niet met opzet achter het verhaal terecht is gekomen.

marlinn | 22-03-14 | 11:03

Welke politieke partij heeft de 'kloten' om de nucleaire top even te verschuiven wegens ernstige 'interne' problemen in dit land?

necrosis | 22-03-14 | 11:02

Toen ik vanmorgen op ad las dat 15 jongeren 2 uur na een ruzie een huis binnendrongen om 3 man in elkaar te slaan, stak bij mij een bepaald vermoeden op. Ik mag alleen niet zeggen welk vermoeden want dan wordt Asscher boos...

NiceGuysFinishLast | 22-03-14 | 11:02

Ik steun Geert Wilders.

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 11:01

Quid, zit niet zo dom te lullen. Er wordt al meer dan 20 jaar niks aan deze problematiek gedaan. Alleen snoepreisjes, kickboxlessen, buurtvaders en meer van die non-oplossingen. Dan is het niet gek dat er iemand een keer flipt.

Standard | 22-03-14 | 11:01

Geenstijl: waarom zou het uitzetten van de criminelen (dus degene die het huis kort en klein hebben geslagen) niet een afdoende maatregel zijn?

1. Die raddraaiers zijn weg
2. Andere groepen uit dezelfde doelgroep weten wat boven hun hoofd hangt als ze ook zoiets flikken -> afschrikwekkende werking.

het is zo simpele maatregel.
Eerste straf: normaal, net als mensen met alleen nederlands paspoort
Tweede straf: zelfde straffen als nederlanders + eventueel nederlands paspoort inleveren
Derde straf: Inname verblijfsvergunning, u gaat terug naar marokko en u ontvangt geen 2000 euro uitkering. Vaarwel en niet tot ziens!

New Quacka | 22-03-14 | 11:00

Dit is nog maar het begin,met onze zachte heelmeesters.

Bataaf | 22-03-14 | 11:00

Zullen we anders criminaliteit gewoon weer strafbaar stellen?

Parel van het Zuiden | 22-03-14 | 11:00

Het zou zo een winst voor Wilders kunnen zijn als hij het beestje nu eens eindelijk bij de naam noemt. In Den Helder staat een 30 miljoen kostende gevangenis na een paar jaar leeg. Zeg dan gewoon eens dat die gevangenis tot de nok vol komt te zitten met criminele Hollanders, Marokkanen, Turken, Somaliers, Roemenen en ander gespuis. En een ieder die een dubbel paspoort heeft en een gevangenisstraf langer dan 6 maanden heeft gehad Nederland zal worden uitgezet. Moet je eens zien of het geweld in Nederland zal afnemen of niet !

enkelereisretour | 22-03-14 | 11:00

Idontgiveafunk | 22-03-14 | 10:44 |

Rot dan op, voordat jij de rest aansteekt.

Skunk57 | 22-03-14 | 10:59

necrosis | 22-03-14 | 10:58 |

Nee, niemand is vergeten dat salonsocialist Van Dam een minderwaardig mens is.

Worstjes | 22-03-14 | 10:59

Yo Kwit.

Jouw "kwalitatief hoogstaand en uitermate gedisciplineerd onderwijs van jongs af aan" agrument is nod valid vriend. Beter opletten. Eric de directeur flikkert eigenhandig al het gajes wat niet WIL leren zo zijn school uit.

En dat zijn nou precies de huftertjes waar het over gaat. De teringmarokkanen die voor alles en iedereen de boel verstieren. Snap je dat Kwit?

Willianus Wortelus | 22-03-14 | 10:59

De methode 'Marcel van Dam' (u bent een buitengewoon minderwaardig mens) is iedereen zeker vergeten?

necrosis | 22-03-14 | 10:58

Ik denk dat we door de actie van Wilders even massaal in landelijke verwarring zijn gebracht. We zijn nog teveel slaafs om ons makkelijk te bevrijden van dogma's zoals dat je een bevolkingsgroep niet mag wegzetten. Uit fatsoen niet? Wiens fatsoen dan?
-
Gelukkig maken de criminele mocro's weer het een en ander duidelijk aan de Nederlanders. Het kon eigenlijk ook niet uitblijven. Jammer dat deze mocro's niet linksche stemmers het huis kort en klein slaan. Nu blijven de verantwoordelijken weer buiten schot.
-
Ik vraag me af hoe we kijken over Wilders zijn actie na een maand. Wrs is dan alles weer vergeten. Het allermooiste zou zijn als Wilders bij de volgende verkiezingen een gigantisch aantal zetels binnen harkt. Wat zou ik dan graag het smoelwerk van die nu o zo zelfingenomen islammensen willen zien. En van foutlinks.
Het zou ook bewijzen dat je als Nederlander niet hardop mag zeggen wat je vindt. dat is namelijk niet fatsoenlijk ook al is een ieder het met je eens. Raar en laf volk, dat Nederland.
Ik ook, want denk maar niet dat ik aan iemand vertel dat ik Wilders blijf stemmen.

appeltjesgroeneweide | 22-03-14 | 10:57

Wat als Didi nou eens achter zijn uitsptraken blijft staan (hij heeft zich immers in het verleden kritisch uitgelaten over de Marokkaanse gemeenschap in Nederland) en het probleem daadwerkelijk aan gaat pakken? Juist dan neem je Wilders de wind uit de zeilen. Misschien geen slecht idee voor een nieuwe koers gezien de staat van de PvdA.

Marijnissen had ook al eens kritiek op de Islam en de Mocros, als de SP naast socialistisch nu ook eens nationalistisch wordt, zijn we eindelijk full circle.

T.Stark | 22-03-14 | 10:56

Daar is Leefbaar Rotterdam toch gekozen? Benieuwd naar de reactie van Joost Eerdmans. Het zou zo maar z'n eerste heldendaad kunnen worden.

Frans1156 | 22-03-14 | 10:56

Tenzij het zo was dat op dat moment Demmnink, Borghouts en Teeven in dat pand waren en - helaas voor hen - de verkeerde jongetjes besteld hadden...

Ars Vivendi | 22-03-14 | 10:55

misschien mag je wel een nuance aanbrengen in hoeveel meer Marokkanen je wilt; een beetje meer, nog iets meer of veel meer, daar moet de onafhankelijke d66 rechter zich nog over uitspreken.

Worstjes | 22-03-14 | 10:55

Een reeks van dit soort 'incidenten' zou Geert natuurlijk wel even goed uitkomen.

vindead | 22-03-14 | 10:55

De fatsoens boe roepers willen
MEER MEER MEER van dit soort "incenten"
De gewone realistische nederlander het tegenover gestelde!

Wat is dat linkse kudtvolk toch verschrikkelijk zeg!
Je zal er maar 1 van zijn!!

jeneverneus | 22-03-14 | 10:55

Bhagwan Sri Rajneesh | 22-03-14 | 10:34 |
O sho !

123 je proeft het zo | 22-03-14 | 10:53

rien6139 | 22-03-14 | 10:49

Kanniet, je mag alleen voor meer immigratie kiezen, dat weet iedereen.

Worstjes | 22-03-14 | 10:52

Keer op keer bewijzen ze het.
Pech voor het schattige Marokkaanse jeugdjournaalmeisje.

Die worden trouwens vaak tot hun 8e - 9e gewoon opgevoed. Waarna de knop omgaat en het meisje in het Islamitisch gareel moet lopen vaak met verminking.

Mag ik zeggen dat ik daarvan minder wil in dit land?

BedrijfsTijgerT | 22-03-14 | 10:52

De Marokkaanse bevolking zal nu wel massaal verontwaardigd zijn en zich hier van distantiëren. PenW nodigt slachtoffers uit van Marokkanengeweld.

Of niet.

EigenVolkEerst | 22-03-14 | 10:52

Als ik ergens een klacht indien(wat doet niet ter zake), dan wordt eerst afgewogen of er geen juridische randjes zijn waardoor de klacht niet in behandeling wordt genomen.
.
Eigenlijk geneuzel waar de normale man geen boodschap aan heeft. In dit geval is het net zo, echter is er een massa-hysterie over dat Wilders een vraag heeft gesteld. Ongeacht wat hij geroepen heeft, heeft of iemand anders al gezegd in een andere verpakking of zit binnen de randen van de wet.
.
Ik schrijf geneuzel, want die deal met die crimineel recentelijk is ook iets wat is afgehandeld onder het moment dat het binnen de randen van de wet voldeed.

Atlantis-95 | 22-03-14 | 10:52

De PVV mag dan niet de oplossing zijn, met zijn allen op Wilders inhakken en de ogen sluiten voor dit soort wantoestanden is dat zeker niet.

spanarchist | 22-03-14 | 10:52

Ik heb laatst de politie gebeld omdat ik twee lichtgetinte jongens over een vuurwapen hoorde praten dat een van de twee bij zich had en dat ze iemand zouden pakken. Ik die jongens omschrijven. Zegt de politie: "je bedoeld Marokkanen? zeg dat maar gewoon hoor".

Mesmer | 22-03-14 | 10:51

Dan kies ik toch echt voor "minder".

rien6139 | 22-03-14 | 10:49

@ mental K | 22-03-14 | 10:46

Je vergeet de dubbele nationaliteit.....

kwark001 | 22-03-14 | 10:48

Ho,ho! Dit zijn geen Marokkanen danwel andere allochtonen hoor, dit zijn vast gewoon in Nederland geboren jongeren (zie selfie met paspoort!) allochtoon zijn ze pas als ze klagen omdat ze geen werk hebben en dat dus de schuld is van de autochtone Nederlander.

Tsjernodebiel | 22-03-14 | 10:48

-weggejorist-

Viperson | 22-03-14 | 10:48

Maandag de hele policore Marrokaanse kliek bij P&W om duidelijk te maken dat dit zo echt niet meer kan.
Of zijn Sidali, Tofik, Rabbae en noem ze verder maar op alleen te vinden als er kritiek op Wilders gegeven moet worden?

spanarchist | 22-03-14 | 10:48

@appelboor | 22-03-14 | 10:40
En wat schiet er bij jou dan in je bevooroordeelde gedachten binnen?
Dat Wilders geweld zal gebruiken?,of dat hij dit op een democratische manier(ook al id dat paspoort inname en terugsturen naar land van keuze) een oplossing voor zoekt. Of zie jij zoals zovele ook al treinen richting het Oosten rijden,om de Hitler vergelijking te ondersteunen.

Welles! Nietes! | 22-03-14 | 10:48

Investeren in die wijken? Ja alleen als hiermee bedoeld wordt dat er een hoge muur omheen gebouwd wordt met paspoort controle aan de poort en een nachtklok voor die op tijd binnen dienen te zijn, en verderzelf laten uitzoeken.

Sjaak uit Dordt | 22-03-14 | 10:47

Geen nood Alexander gaat dit allemaal oplossen! Gewoon op hem stemmen en "nu gaan we verder". Naar de klote!

Killroy49 | 22-03-14 | 10:47

Wat er als eerste moet gebeuren is dat iedere allochtoon, koste wat het kost, Nederlands moet spreken. En dan zelfs niet het niveau van die Rotterdamse Wethouder van de PVDA, Karakus, maar gewoon beter dan dat, 100% Nederlands. Anders geen werk, geen uitkering, geen verblijfsvergunning geen Nederlanderschap etc.

mental K | 22-03-14 | 10:46

Vergeet het maar, immigratie is niet langer mijn probleem en integratie al helemaal niet.
Leve de PVV!

Worstjes | 22-03-14 | 10:46

-weggejorist-

Viperson | 22-03-14 | 10:46

Waar zijn Job Cohen en Beatrix met hun alles helende theekransjes wanneer je ze nodig hebt!
Is Geert Wilders overigens al gearresteerd vanwege zijn vreeselycke oproep tot minder van dit soort incidenten? Dat is het grootste probleem in "onze" samenleving, dat geklaag over zulke gewone normale kwajongensstreken.

Ik denk dat ik voortaan op de meest onbetrouwbare Eurofiel ga stemmen die er bestaat, dat zal zeker helpen tegen gevaarlijke oproepen om "minder".

Jan Passant mk2 | 22-03-14 | 10:45

Is er ook iets bekend over een motief? Want, lichtgetintiërs of niet, misschien hadden ze wel een goede reden. En met een totaalfalend politieapparaat (seponereeeen!!!) heb je soms geen andere keus dan het recht in eigen hand nemen.
Als ik weet wie mijn fiets gestolen heeft, ga ik ook niet naar de politie.

VanBukkem | 22-03-14 | 10:45

Oorzaak en gevolg omdraaien.
De kraan lekt, en dat is de schuld van de onderliggende plas water.

Groepen Marokkaanse jongeren mishandelen stelselmatig hun leeftijdsgenoten, bejaarden en kleinere kinderen, en dat is de schuld van politici die dat hardop veroordelen?
Want dat is niet constructief?

Dandruff | 22-03-14 | 10:44

Dit land is ziek. Dood ziek

Idontgiveafunk | 22-03-14 | 10:44

Als er 15 Marokkanen voor mijn voordeur staan en vragen of ze naar binnen mogen komen dan krijg ik spontaan de neiging om te gaan roepen "Minder, minder, minder."
Maar heel gek, ik heb sinds een paar dagen het gevoel dat zoiets opruiend werkt......

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 10:43

In Rotterdam (regio 3034) woonden op 1 januari 2010 9980 mensen, waarvan 5105 niet-westerse allochtonen (51.2%).
Bron: GS ALLOCHTOON-O-METER
*nuff said

Eduardo- | 22-03-14 | 10:43

-weggejorist en opgerot-

Blanke vla | 22-03-14 | 10:43

Goed onderwijs en ondersteuning voor als je wilt en anders idd ga je maar zakken sjouwen in de haven en pleur je op.

Common_Sense | 22-03-14 | 10:43

@ appelboor | 22-03-14 | 10:40

Ja en? En wie zijn 'we'?
Zul je het hele publiek moeten vervolgen.
Die hele aangiftewaanzin is kansloos.

kwark001 | 22-03-14 | 10:42

Johnny Quid | 22-03-14
En maar brullen, maar ook niet met oplossingen komen!!.

Carpe@diem | 22-03-14 | 10:42

Het continue betweterige toontje van Quid begint me langzaamaan de keel uit te hangen.
-edit Dat kan bijzonder makkelijk opgelost worden -

Chriet Titulaer | 22-03-14 | 10:42

Heb je al werkende oplossingen zien ontstaan bij de rest van de politiek Quid?.. dacht het niet toch?

Welles! Nietes! | 22-03-14 | 10:42

Btw, de koppensnellers uit het midden-oosten komen ook weer terug naar Nederland. Hier geboren en opgegroeid, dus naar school geweest. Johnny denkt dat praten gaat helpen ?? Of draaien de Almeerders dan weer naar Wilders ?

Winston1 | 22-03-14 | 10:41

Nog zo'n farce: 'investeren' in die wijken. Jaja. Dat artikel dat je aanhaalt is het enige bewijs ongeveer dat het werkt. Maar daartegenover staan er zo'n 1500 dat het niet werkt. Handje vast houden, verfje smeren en wat bloembakken WERKT NIET. Daar worden mensen alleen maar luier van. Vooral mensen die toch al zielig gevonden worden en niets op hebben met 'ons'.

mental K | 22-03-14 | 10:41

Het zou prettig zijn als de hysterische mainstream media, híer eens wat meer aandacht aan zou besteden, de camera liegt niet.

Onderbuik | 22-03-14 | 10:41

@kwark001 | 22-03-14 | 10:34

Beter opletten: Wilders zegt na het "minder, minder" van het publiek: "nou, dan gaan we dat regelen"

appelboor | 22-03-14 | 10:40

"Goedemorgen wat kan ik voor U betekenen?"
"Goedemorgen, ik wil graag aangifte doen."
"Aangifte doen? Waarvan dan?"
"Er zijn 15 Marokkaanse jongeren mijn huis binnengedrongen en hebben ons afgetuigd."
"Marokkanen? Heeft U hun ID gezien? Hoe weet U anders dat het Marokkanen zijn? Dat is wel een erg krasse stelling die U daar inneemt. Pas maar op, anders moet ik U in hechtenis nemen vanwege racistische uitingen. Ik adviseer U om nu maar te vertrekken, en kijk voortaan een beetje uit wie U binnenlaat.
Fijne dag verder."

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 10:40

Lijkt wel of die drie jongens last hebben van islamofobie. Ik hoop dat ze snel gestraft worden.

VincentTheSaint | 22-03-14 | 10:40

Waarom open doen als er gebeld wordt? Dat doe je toch alleen als je iemand verwacht?

Rest In Privacy | 22-03-14 | 10:40

'Waren de bewoners autochtoon?'
@shenkie7 | 22-03-14 | 10:36

Maakt dat het gebeuren meer of minder erg?

Ars Vivendi | 22-03-14 | 10:40

Willen we meer of minder huisbestormingen?

HoogToontje | 22-03-14 | 10:40

Wat willen wij? Minder criminele Marokkanen. Ja!Ja!Ja!

Klaus Herzog | 22-03-14 | 10:39

Hoe gaan we dit oplossen? Middeleeuws straffen? Schandpaal, bordje erbij met de dader en zijn daden. Diverse manden met gooispul, varierend van watte bolletjes, via, rotte tomaten tot stenen. En iedereen mag 1x gooien en zelf de strafmaat bepalen.
Zo zullen leden van de Groene Kmer eerder een watte bolletje pakken, en ik eerder een steen.

Sjaak uit Dordt | 22-03-14 | 10:39

Wat de fuck heeft Wilders hier mee te maken?? Wilders is het gevolg van dit soort 'incidenten', en op geen enkele manier is hij de oorzaak hiervan. Hij kán hier ook niets aan doen, en als hij er wat aan wilt doen (Minder minder minder) wordt hij weer afgemaakt. Jaah Dag Kwid, zak er dan maar in. Dan wil je het ook niet zien.
Onderwijs? hahahaha! Daar lachen die idioten om. Ons onderwijs, zeker leren over de tweede wereld oorlog en goddeloosheid? Dat gaan ze ook echt doen. Not.

mental K | 22-03-14 | 10:38

Dat aangiftecircus valt in de categorie 'stille tocht'.

colonnecinco | 22-03-14 | 10:38

Maar de gevestigde politiek heeft gelukkig oplossingen hoor.
Bezuinigen op politie
Bezuinigen op justitie
Bezuinigen op gevangenissen

Parel van het Zuiden | 22-03-14 | 10:38

En in die hele 'minder, minder' discussie worden oorzaak en gevolg omgedraaid.
De oorzaak is hetgeen in de titel van dit topic wordt gemeld.
Het gevolg is dat mensen het niet meer vreten.

Ars Vivendi | 22-03-14 | 10:38

En wee degene die hier minder van wil. Want die is rasjiest.

vraagstaart | 22-03-14 | 10:37

Altijd behulpzaam die gasten. Ze komen met vijftien man om je heen staan en vragen of je een probleem hebt.

goedverstaander | 22-03-14 | 10:37

Ik zeg minder

Korsakov syndroom | 22-03-14 | 10:36

Go Johnny!

lidlbier | 22-03-14 | 10:36

Wanneer laat het OM de drie slachtoffers oppakken?

smdyasc | 22-03-14 | 10:36

Waren de bewoners autochtoon? Zo ja weer een voorbeeld van racisme van Marokkanen naar Nederlanders toe. Maar hey die berbers mogen vanaf nu vrij doen waar ze goed in zijn in Nederland. Blanken beroven en treiteren.

shenkie7 | 22-03-14 | 10:36

Hear hear..

Febofiel | 22-03-14 | 10:36

Meer PvdA, dat helpt.

genoegisgenoeg | 22-03-14 | 10:36

Helemaal mee eens, van de huidige politiek hoef je het niet te verwachten en van extreem rechts ook niet. Tijd voor een nieuwe politieke partij!

Pi Mol | 22-03-14 | 10:35

Alle criminelen moeten vertroeteld worden!
Dat zal ze leren, de schobbejakken!

MyCatIsDoingThis | 22-03-14 | 10:35

Geen standaard aangifteformulier beschikbaar mag ik aannemen?

Parel van het Zuiden | 22-03-14 | 10:35

Maar door volle pijp in te zetten op constructieve en effectieve oplossingen van dit soort chronische maatschappelijke problemen. Sukkels.

Dit soort D666 belijd wordt al zo'n 20 jaar toegepast Johnny. U leest het resultaat in uw eigen schrijfsel. Dus gewoon doorgaan als een Pechtold zonder kop gaat alles oplossen. Kopje thee Johnny ?

Winston1 | 22-03-14 | 10:35

Met Ons Samen Leven Ies Moeilijk

Bhagwan Sri Rajneesh | 22-03-14 | 10:34

Wilders heeft helemaal niets gezegd!

Wilders heeft een vraag gesteld aan het publiek en verder niets.

kwark001 | 22-03-14 | 10:34

De woorden van mijn oma schoten me te binnen: schelden doet geen zeer, maar slaan des te meer.

Petrus de Rewa | 22-03-14 | 10:33

Ik stel voor om een picknick organiseren.

Err | 22-03-14 | 10:32

Minder zou geen kwaad kunnen dus.

Ars Vivendi | 22-03-14 | 10:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl