Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oh gelukkig. Islamofobie eindelijk aangepakt

islamofobenlogica.jpg.jpgSnurk. Een rapportje over islamofobie. Onze eerste reactie: welja, gooi maar op de Stapel (pun lame but intended) van andere foponderzoekjes en rapportjes die al net zo bij elkaar gefabuleerd zijn als de Koran. Maar omdat iemand die gekkies een beetje in de smiezen moet houden hebben we het rapport (pdf) toch maar even doorgebladerd. Onze bevindingen: inhoudelijk is het niet interessant want 'islamofobie' bestaat uiteraard niet. Het is amusant dat de criteria voor islamofobie uiteenlopen van 'moslims doodvermoorden' tot 'het zeggen van lelijke dingen over kopvodden.' Verrassend is de medewerking van JodenKlaagmuur het CIDI. Daarentegen is de verwacht-je-gewoon-niet factor ongeveer duizend als we zien dat salafistenvrind Dr. Kromzwaard geraadpleegd is en dat onze Moslimbroeders van het CMO er vuistdiep in zitten. Ook de moslimbroederjugend FEMYSO wordt genoemd als lichtend voorbeeld en nee maar, islamofascistische leugenaar Ineke van der Valk heeft deskundologisch bijgedragen aan dit werkje. Alle usual suspects doen alle usual boehoes en komen met alle usual oplossingen: soepsiedie en islamofobie verbieden. Nogal wiedes, in een SPIOR-rapport. SPIOR is een koepelorganisatie van een miljoenmijard subsidiesponzen met vertakkingen in de Turkse, Nederlandse en Marokkaanse overheid. En al die clubs hebben weer banden met hun echt onfrisse buitenlandse broeders van Grijze Wolven, Hamas, en noem het hele kwaadaardige spul maar weer op. En dat is waar de tulband wringt: dit soort slachtoffergejank vindt dus gewoon gehoor bij lokale en landelijke politici. En natuurlijk is niet elke NederIslamiet een terroristische vrouwenbesnijder, maar het zijn nou precies dit soort verenigingen en clubjes die steeds maar weer dubieuze connecties blijken te hebben. Daarmee bevestigen ze de heersende vooroordelen, houden het negatieve imago van moslims in stand, en naaien de goedwillenden in hun eigen achterban. En zo houden ze hun bestaansrecht en subsidie in leven. De laatsten die baat hebben bij zaken als dialoog, emancipatie en wederzijds begrip zijn dit soort splijtzwamclubs die hun invloed en subsidie verkrijgen door de verdeeldheid en het wantrouwen in stand te houden.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

the muppet show | 15-03-14 | 09:09

Ik ben niet bang voor de Islam maar voor de naar eigen inzicht uitvoerende Moslims

the muppet show | 15-03-14 | 09:06

Nanninga, hebben jullie niet een grafische weergave van banden tussen al die enge tot zeer enge clubjes? Zou erg handig zijn voor het overzicht. Kopietje kamer en AIVD. Zou nog weleens een eye opener kunnen zijn. Wel zwart vd lijntjes, vrees ik.

Als jullie schetsjes hebben (mail ze even) wil ik het wel in inkscape of zo zetten, want participatiemaatschappij. braak.

sorry voor dat laatste, maar dat woord veroorzaakt een heftige reactie.

xspalm | 15-03-14 | 09:06

Islamofobie (even los van de semantische discussie wat dat precies is) wordt ironisch genoeg in stand gehouden door de 'welwillende' nedermoslims zelf: nooit eens een eenduidige en krachtige afwijzing van extremisme en terreurdreiging.
Zelfs na de dood van Theo van Gogh was het krachtigste protest uit moslimkringen dat het niet viel goed te praten, maar...

quichot | 15-03-14 | 08:15

Islamfobie is als nazifobie, heel gezond.

Der Schnitzeljäger | 15-03-14 | 07:39

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:54
Oh ik heb nog een statistiekje voor je, de meeste mensen die vermoord werden zijn vermoord door andere mensen. Waar heb je het over?

gedachtespinsel | 15-03-14 | 03:11

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:54
Oh voor het geval je de aanname hebt dat ik religieus ben, dan is het antwoord NEEN!

gedachtespinsel | 15-03-14 | 03:10

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:54
Joh, en je wil mij nu overtuigen dat elk religieus mens een moordenaar is? Doe eens normaal man.

gedachtespinsel | 15-03-14 | 03:08

En dat wantrouwen is dan ook meer dan gerechtvaardigd, vermits werkelijk álle lieden van bepaalde ethnische afkomsten dezelfde overtuiging zijn toegedaan. Krankzinniger kan je 't niet bedenken.

Tricephalus | 14-03-14 | 23:53

Jan Dribbel | 14-03-14 | 23:25
Gelegaliseerde pedofilie.

Obstiopaat | 14-03-14 | 23:45

Je wordt vanzelf wel islamofoob als je dit leest.

www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/articl...

Maar ja, wat de soennieten doen, gaan de sjieten nu ook doen. Een wedstrijdje in perversiteit.

Jan Dribbel | 14-03-14 | 23:25

Een fobie is een -irrationele- angst ergens voor.
Gezien wat aanhangers van de Islam uithalen in de wereld, lijkt me angst helemaal niet 'irrationeel'.

Rest In Privacy | 14-03-14 | 23:19

Moeten deze gasten niet eerst eens onderzoeken waarom er geen enkel islamitisch land bestaat waar andere geloven als gelijkwaardig worden behandeld.
Pas daarna kan je gaan onderzoeken of er überhaupt Islamofobie bestaat of dat het gewoon een zeer terechte waarschuwing voor de islam is.

Moi | 14-03-14 | 22:57

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:37
99% van alle religieus gemotiveerde/gerelateerde moorden op aarde worden uitgevoerd door moslims.
In ieder land waar moslims de meerderheid vormen wordt ieder andere religie onderdrukt.
Grapjas, jij kan mij niet eens overtuigen, laat staan de nabestaanden van deze kinderen.
www.katholieknieuwsblad.nl/nieuws/item...

Obstiopaat | 14-03-14 | 22:54

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:36
Onzin uitleggen? Ik hoef toch niet uit te leggen dat niet elke moslim een moordenaar is wel????? Van welke planeet kom je eigenlijk?

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:37

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:20
Probeer die onzin maar eens uit te leggen aan alle niet moslims in Nigeria, Pakistan, Irak, Egypte, bangladesh etc.

Obstiopaat | 14-03-14 | 22:36

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:16
Ja, ik lees wat er gezegd wordt en niemand heeft hier beweerd dat Pim Fortuyn door een moslim is vermoord.
*de dader verdedigde zich overigens door te claimen dat zijn reden om Fortuyn te executeren de discriminatie van moslims was*

Obstiopaat | 14-03-14 | 22:31

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:10
Op basis van de twee vermoorde personen is er dus een moslim en een autochtoon die de moordenaar waren. Op basis van die statistiek betekent dat dus dat de autochtonen en moslim even 'gevaarlijk' zijn. Kan er niet meer van bakken. Maar het lijkt me duidelijk dat de context iets breder ligt, dus ga niet dom praten.

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:20

@Obstiopaat | 14-03-14 | 22:10
Ja dus? Onzin! Lees wat er gezegd wordt!

gedachtespinsel | 14-03-14 | 22:16

gedachtespinsel | 14-03-14 | 21:53
Nee, Pim Fortuyn niet maar zegt de naam Theo van Gogh jou iets?

Obstiopaat | 14-03-14 | 22:10

Islamfobie is het als je linksch'denkend' bent en je in alle sprookjes van cultuurrelativatie gelooft. Dan opeens zijn er mensen die wel iets weten over de islam en de waarheid is dan te hard voor je. In plaats van met argumenten aan te komen ga je dan die mensen maar zo behandelen.

Moonwarrior | 14-03-14 | 21:57

@pim achtertuin | 14-03-14 | 21:23
Euh, was het een moslim die Pim vermoordde? Schei eens uit!

gedachtespinsel | 14-03-14 | 21:53

McPhart | 14-03-14 | 21:19 | + 1 -
Kleine kwoot:

Laat me raden; er staat vast niet in dat een vrouw haar eigen leven mag vormgeven? Zoals bijvoorbeeld een eigen wijn-gelegenheid beginnen?

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 21:42

Mammeloe | 14-03-14 | 20:28 | + 4 -
Arabisch Handvest Voor de Mensenrechten...

Vrouwen mogen wel autorijden (VN helemaal blij!), maar geen rijbewijs halen en zonder rijbewijs mag je geen auto rijden (VN was al weer in slaap gevallen blijkbaar). Gelijk hebben maakt niet uit, gelijk krijgen is te koop daar. Rechtvaardigheid speelt geen rol. Een beginsel als Humanisme zegt ze waarschijnlijk niets.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 21:37

@--sql error-- | 14-03-14 | 20:44
Maleisie is toch een vreemde eend in de bijt, hoor.
60% daar onderwerpt zich aan de maangod, maar er zijn toch twee rechtssystemen. Niet-moslims worden daar niet conform de sharia berecht.
Ondanks de 60% meerderheid heerst er een redelijke mate van tolerantie waar het andere geloven betreft.
.
Fanatieke moslims krijgen er doorgaans geen voet aan de grond, dus die steken de grens over naar Indonesie.
Ik denk dat Maleisie de enige moslimstaat is waar je als kaffir redelijk vrij kunt leven.
Maar nogmaals: het is de uitzondering op de regel.

McPhart | 14-03-14 | 21:31

@gedachtespinsel | 14-03-14 | 21:02
Ik zou zeggen lees eens een krant... kijk eens naar het nieuws... maar het is waar... niet elke moslim is op voorhand een terrorist.... maar kan het wel worden... en dat is op zich al gevaarlijk genoeg lijkt me!En waarom dat is? Zit in het islamitische geloof ingebakken,het hoofddoel is nu eenmaal dat iedereen moslim wordt,anders denkenden en ongelovigen worden niet getolereerd.

pim achtertuin | 14-03-14 | 21:23

@De Troet | 14-03-14 | 20:02
Leest U deze Wikipagina eens: nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%AFro-verk...
.
Kleine kwoot:
De Caïro-verklaring wijkt op essentiële punten af van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Voorbeelden zijn:

De vrijheid van meningsuiting komt bijvoorbeeld terug in artikel 22 en wordt hier beperkt tot meningsuitingen die in overeenstemming zijn met de sharia;
Er zijn zeer ongelijke rechten voor mannen en vrouwen. Artikel 6 vermeldt dat de vrouw haar eigen rechten en plichten heeft en dat de man voor het onderhoud van de familie dient te zorgen;
Er is geen vrijheid van godsdienst. Artikel 10 verbiedt expliciet het beoefenen van of bekeren tot een andere godsdienst dan de Islam; artikelen 19 en 22 bespreken straffen voor afvalligen.

De laatste 2 artikelen (24 en 25) van de verklaring geven aan dat àlle artikelen in de verklaring volledig ondergeschikt zijn aan de sharia:

Art. 24: 'Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de Islamitische sharia.'
Art. 25: 'De Islamitische sharia is de enige referentiebron ter uitleg en verduidelijking van alle artikelen van deze Verklaring.'

McPhart | 14-03-14 | 21:19

Bij deze wil ik voor 1 keer mijn dank uitspreken voor de topics van A. Nanninga (en de reacties eronder). Niet alleen omdat ze vaak waar zijn, maar ook vaak erg grappig! Nu moet ik toegeven dat met zoveel stompzinnige kortzichtigheid die door de andere kant van het spectrum de wereld in wordt geslingerd (de linkse kan zo u wilt), het mischien ook niet al te moeilijk is dat te rediculiseren. Maar de manier waarop dit gebeurd is toch vaak meesterlijk. Het maakt voor mij de 'weg. met. ons.' realiteit die om te janken is, allemaal wat dragelijker. Ik realiseer me het gevaar van de gefaciliteerde islamisering die al jaren in NL gaande is, en dat het pure ernst is. Dat onze vrijheid van meningsuiting op het spel staat, als mede onze zwaar bevochten democratische rechtstaat. Zonder humor en soms zelfs lichtvoetige poezie zou dit alles echt niet te doen zijn. Dus mijn dank voor het dragelijk maken van de doffe ellende die onze politici ons hebben aangedaan. Ga zo door ..

Robertski | 14-03-14 | 21:04

Enig kortzichtigheid kan Nanninga toch niet ontzegt worden in mijn optiek. Islamofobie heeft een nogal ingewikkelde definitie, en zolang die niet helder is bestaat het niet. Met andere woorden er mag gezegd worden dat elke islam aanhanger een onderdeel vormt van een groep die een gevaar op kan/gaat leveren voor onze Nederlandse maatschappij? Nah, dat wil er bij mij niet in.

gedachtespinsel | 14-03-14 | 21:02

--sql error-- | 14-03-14 | 20:44 |

"Moderne samenleving" had beter geweest idd...

CornholioNL | 14-03-14 | 20:52

vooral de PvdA oortjes zijn erg gevoelig op dit terrein.. daarom moeten we die als eerste verwijderen op lokaal nivo.. de kamer komt nog.

(c)ZWITSUL | 14-03-14 | 20:44

CornholioNL | 14-03-14 | 20:16 |
helaas ook de oosterse samenleving;
Indonesie, Maleisie, etc zijn zeer islamitisch.
(en ze schijnen daar ook nog een vliegtuig te missen... is vast toeval..)

--sql error-- | 14-03-14 | 20:44

"Daarmee bevestigen ze de heersende vooroordelen, houden het negatieve imago van moslims in stand, en naaien de goedwillenden in hun eigen achterban. En zo houden ze hun bestaansrecht en subsidie in leven"
Dit had best in kapitalen en vetgedrukt gemogen.

dedeurs | 14-03-14 | 20:39

Wel jammer dat we een tijd krijgen waarin het met de maatschappelijke vrede is gedaan. De boel loopt uiteraard volledig uit de klauwen. Met aan het eind van het liedje één of andere vorm van autoritair bestuur. Plato wist het al, dat democratie uitmondt in dictatuur. Blijkbaar is de tijd inderdaad cyclisch en moeten oude fouten tot in de eeuwigheid worden herhaald.

Rest In Privacy | 14-03-14 | 20:34

Mammeloe | 14-03-14 | 20:28 | + 0 -
En dit is door de VN goedgekeurd hoe? Of volgt het in grote lijnen de VN verdragen? Hmmm, internet nog even door voordat je klakkeloos McPhart | 14-03-14 | 19:57 | + 4 - volgt.

De Troet | 14-03-14 | 20:33

pluk-87 | 14-03-14 | 20:22 |

Guy Verhofstadt?

KenTochNait?! | 14-03-14 | 20:31

raar dat ze beweren dat het mede geschreven is door het CIDI, maar de authors zijn alleaal hadrcore islamisten; 3 islamitische niet-nederlanders, en een bekeerlinge. Verder zie ik dat het ex medewerkers van van Vestia en Inholland zijn, dus corruptie en overheidsgeld graaien hebben ze vast daar geleerd.
Geen van hen heeft een serieuze wetenschappelijke achtergrond, dus dit rapportje kan eigenlijk zo de prullenbak in. Helaas is er weer een ambtenaartje geweest die hier belastinggeld voor gegeven heeft.
Wat de rol van CIDI is voor dit rapport is me onduidelijk; volgens mij hebben ze die naam alleen maar gebruikt om het wat meer gewicht te geven.

--sql error-- | 14-03-14 | 20:31

@De Troet: Je hebt mazzel, hier is ie:
www.amnesty.nl/mensenrechten/encyclope...
Arabisch Handvest Voor de Mensenrechten. Zoals die van het Westen, alleen is de sharia belangrijker. Inclusief moord, verkrachting, afpersing etc. Dit handvest wordt in Syrie veelvuldig geraadpleegd.
Door een bomgordelVest bij het Hand afhakken, that is.

Mammeloe | 14-03-14 | 20:28

De Islam wil ons ALLES verbieden wat we in de loop der eeuwen met bloed, zweet en tranen hebben opgebouwd.
Maar de spreekwoordelijke druppel is toch écht wel de vrijheid van denken te beperken door voor ons allemaal te bepalen welke gedachtes wij wel of niet mogen hebben als het onderwerp de Islam betreft.

Om schijtziek van te worden.

Ashtrey | 14-03-14 | 20:26

Mammeloe | 14-03-14 | 20:21 | + 1 -
Nee, heb geen internet.

De Troet | 14-03-14 | 20:24

Weet je wie ook grote plannen had? haha te makkelijk sorry

pluk-87 | 14-03-14 | 20:22

Als een moelander mij ooit zonder reden een mes op mijn strot heeft gezet #waarheid , maakt dat mij een islamofoob?

Nee, maar het vertrouwen is wel ernstig geschaad. Nog bedankt!

Mebert | 14-03-14 | 20:22

Leg eens uit?
@De Troet | 14-03-14 | 20:02 |

Heb je de internetten?
Ga maar zoeken op de Arabische Verklaring voor de Rechten van de Mens, of zoiets buitenaards.
Freaky, maar echt.

Mammeloe | 14-03-14 | 20:21

De oplossing is zo eenvoudig, die gasten terug naar hun thuisland en hoppa weg fobie.

Uw Verzekeringsadvis | 14-03-14 | 20:21

Islamofobie is zoiets als een Godwin. Een niet-argument dat de bedoeling heeft ALTIJD gelijk te krijgen en de andere mening via het OM aan een "strafbaar" te helpen.
Op zich lijkt mij dat een strafbare handeling, in een normaal land, dan.

Nederland is niet zo normaal meer, dankzij "onze" regering en "onze" EU. Ik zou daar graag een Godwin aan willen wijden, wat de cirkel des doods weer rond maakt.
Beter is het fenomeen islamoWalg te noemen. Omdat de Boze Profeet erachter zit met zijn walgelijke plannen.

Jan Passant mk2 | 14-03-14 | 20:19

Goed stuk. een heel goed stuk.
Het breekt niet ééns regel één.
(LZVEgodTverdomme)

hallevvezool | 14-03-14 | 20:19

Ik weet niet of ik last heb van islamofobie. Ik heb wel een enorme hekel aan smurfen, maar daar krijg ik gelukkig medicijnen voor.

aap-noot-mies | 14-03-14 | 20:17

Islam is kanker voor elke westerse samenleving, dat is de laatste 30 jaar wel duidelijk geworden... tenzij je PvdA'er bent.

CornholioNL | 14-03-14 | 20:16

Als je dan toch zo nodig ergens in wil geloven dient je geloof in dienst te staan van je aardse bestaan... bij moslims is dat juist andersom... en is daarom zo gevaarlijk.

pim achtertuin | 14-03-14 | 20:15

@hatari
dat -is- wel heel erg dom gedacht. Excuus.

hatari | 14-03-14 | 20:13

Islamofobie is een woord dat een bepaalde angst impliceert die in werkelijkheid veelal niet aanwezig is bij de mensen die dit predicaat krijgen opgespeld. Wanneer je geheel op rationele wijze tot de conclusie komt dat de islam veel ellende met zich meebrengt en je er op een gegeven moment genoeg van hebt gehad ben je zogenaamd islamofoob. Seems legit bro, good point you got there

pluk-87 | 14-03-14 | 20:12

Het blijft natuurlijk raar om een fobie te willen verbieden. Dat is net zoiets als het willen verbieden van TBC, of Typhus, of Malaria. Een fobie is een angststoornis. Daar kun je pilletjes tegen slikken of ervoor in therapie gaan. Maar verbieden? Nee, dat wel heel erg dom gedacht.

hatari | 14-03-14 | 20:12

Islamofobie een meer de angst om bijvoorbeeld ledematen of erger, je hoofd te verliezen bij een te sterke overheersing van islamieten.
Maar goed, zo'n PVAD-onderzoekje scoort altijd wel bij de heerschende linksche klasse.

Ommezwaai | 14-03-14 | 20:09

Als je je gezonde verstand gebruikt kan je niet anders dan islamofoob zijn, toch?

7e55e | 14-03-14 | 20:08

Na 3 regels wist ik al dat het Nanninga was.
Hulde. En morgen lekker meneer Jansen.
Smullen. Wanneer stappen we uit de VN?

Mammeloe | 14-03-14 | 20:02

"hebben zelfs een, VN goedgekeurde, Verklaring voor de Rechten van de Mens.
Islam-flavoured, welteverstaan. Is wat minder waar het rechten van ongelovigen en spleetpiemeligen betreft, maar de VN keurt het goed."
McPhart | 14-03-14 | 19:57 | + 1 -
Leg eens uit?

De Troet | 14-03-14 | 20:02

Het is net als praten over drugs. 25 jaar geleden was coke en pillen echt niet overal verkrijgbaar en was het gebruik laag. Nu zijn we doordrongen van de drugs en krijgen het niet meer gebannen uit de samenleving.
Over 25 jaar zeggen we ook, hadden we maar geluisterd naar onze grote leider.

antoniospagetti | 14-03-14 | 20:01

Het verbieden van islamofobie is het allerbeste bewijs dat de angst voor islam (=islamofobie) klopt. Die gasten hebben er niet veel van begrepen.

La Bailaora | 14-03-14 | 20:00

Een fobie is een ongegronde angst voor iets.
Voor de Islam mag je best bang zijn als ongelovige. Je moet immers dood. En de moslim terroristen hebben als hoofddoel ons bang maken.
Ergo Islamofobie bestaat niet, de angst is terecht en dus geen fobie.

wolffman | 14-03-14 | 20:00

@McPhart | 14-03-14 | 19:57
Precies. En neem dit gelul maar serieus want op een ochtend wordt je wakker en is de vrijheid van meningsuiting ineens een mooie herinnering.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:59

Annabel is mijn Oriana Falacci.

malin | 14-03-14 | 19:59

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:48 | + 1 -

Als ik het niet dacht van Nanninga. Pas als je de fles helemaal hebt leeggezopen heb je door dat je compleet ladderzat bent en kunnen ze beter een brancard gaan halen...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:58

Dit soort debiele clubs zijn een ergernis en een kostenpost, maar meer ook niet.
Echt eng zijn de clubs zoals de OIC die "islamofobie" via de VN strafbaar willen stellen. Dat is echt heel freaky.
.
Die idioten zijn machtig. Ze hebben zelfs een, VN goedgekeurde, Verklaring voor de Rechten van de Mens.
Islam-flavoured, welteverstaan. Is wat minder waar het rechten van ongelovigen en spleetpiemeligen betreft, maar de VN keurt het goed.
Drie maal raden wat het EHRM daarmee doet, wanneer dit soort splinterclubs naar het hof stappen.
En Nederland betaalt daarvoor. Wij zijn nog altijd een van de grootste geldschieters van de VN.
Begrijpt U het noch?

McPhart | 14-03-14 | 19:57

Maar even serieus, heb dus echt last van islamfobie. Wat is het beste medicijn tegen P.I.S.S. (penetrante Islam stinkt stoornis)?

Blote Bertus 2000 | 14-03-14 | 19:57

Nogmaals: schaf subsidie af! Komt alleen maar ellende van. Ik heb toch ook geënt echt op subsidie, waarom Moslim (wat ze ook doen) wel?

Hotel New York | 14-03-14 | 19:53

Ik ben niet islamofoob. Ik heb alleen de teringschurft aan asociaal onaangepast crimineel volk dat de op de zak van anderen leeft. En dat dit gedrag bij booslims gemiddeld een aantal keren vaker voorkomt dan bij autochtonen, soit.

dekogelkwamvanlinks | 14-03-14 | 19:52

-weggejorist-

Viperson | 14-03-14 | 19:52

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:48 |

Prima. Als ik te horen krijg van hoe/waar ik de fles Stoli moet sturen naar GS HQ, doe ik het graag. email adres is op te vragen bij de heer Von Loghausen, regelen we daar de rest wel.

KenTochNait?! | 14-03-14 | 19:51

@Vogelbeest | 14-03-14 | 19:45
Wat is dat, islamisme?

Parsons | 14-03-14 | 19:50

@KenTochNait?! | 14-03-14 | 19:47
Stoli

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:48

Ik heb geen islamofobie.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die manisch islamitisch zijn.

VanBukkem | 14-03-14 | 19:48

Weet iemand van de redactie ook wat voor bocht Annabel het allerliefst achterover slaat? Ik wil haar persoonlijk bedanken voor d'r uitstekende oeuvre de laatste maanden.

KenTochNait?! | 14-03-14 | 19:47

Hahaha Dikkie Dik,het rapport deugt niet en je baseert die mening grotendeels op wie zijn medewerking aan het rapport heeft verleend. En dan haal je je gelijk bij ...... Hans Jansen, A. Nanninga en A. Nanninga.
Goed stuk weer :-)

De Troet | 14-03-14 | 19:46

Eerst islamisme verbieden. Daarna praten we verder.

Vogelbeest | 14-03-14 | 19:45

@KenTochNait?! | 14-03-14 | 19:41
Die mafketels doen hun best om *al* hun handelen te baseren op iets wat technisch niet bestaat.

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:45

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 14-03-14 | 19:43

Weldenkende mensen zijn standaard islamofoob als je de linkse gutmenschen mag geloven.

In dat geval: kom jij ook op mijn islamofobenfeestje?

Dewijsheidinpacht | 14-03-14 | 19:43

Islamofobie?
Geen last van.
Slechts islamhaat hier.

wakkere_nederlander | 14-03-14 | 19:43

Islamofobie? Bij het horen van "Allahu Akbar" rijzen mij de nekharen in de wetenschap dat het volgende YouTube-filmpje nog weerzinwekkender zal zijn dan het vorige. Is dat het?

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:43

Islamofobie doet zeggen dat de angst voor de islam irratoneel is, wat het dus absoluut niet is. Hoe willen ze iets verbieden wat technisch gezien niet eens bestaat? Succes ermee in ieder geval.

KenTochNait?! | 14-03-14 | 19:41

Moslims lijden collectief aan veriphobia. Blootstelling aan de waarheid leidt tot hysterische reacties.

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:40

"Verrassend is de medewerking van JodenKlaagmuur het CIDI." Welnee, dat is volkomen logisch want zij tappen uit hetzelfde vaatje van religiekritiek=racisme. Het CIDI heeft er ook baat bij om die illusie in stand te houden.

SamKoeman | 14-03-14 | 19:40

Geh, je mag dus niet verwijzen naar wat er in de koran, hadith en sharia staat?

Hoeft ook niet meer, iedereen met enigszins gezond verstand weet inmiddels hoe het zit.

En de onwetenden gaan er toch als eerste aan, naar Iran's voorbeeld.

Dus, meh.

Parsons | 14-03-14 | 19:40

Rapport link geeft; pagina niet gevonden.
?
Ach, scheelt weer een hoop onzin lezen.

Causa Sui | 14-03-14 | 19:38

Islamfobie verbieden, goh dan heeft die PVDA ook meteen geen bestaansrecht meer.

Klaus Herzog | 14-03-14 | 19:38

Islam = vrede. Wie wat anders zegt hakken we zijn hoofd af.

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:38

islamfobie = moslimwoord voor vrijheid van meningsuiting

FW Ta-183 Huckebein | 14-03-14 | 19:38

Altijd maar die criminele kut Nederlanders met hun racistische islamofobie. Je zou ze terug naar hun eigen land moeten sturen! Oh, wacht..

Herr Knäckebröd | 14-03-14 | 19:37

Islamofobie verbieden. De allerbeste manier om aan te tonen dat de term "islamofobie" kul is.

Godsammekraken | 14-03-14 | 19:37

Islamofobie verbieden, het moet niet gekker worden, dan kan ik hier bij geenstijl wel inpakken...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken