Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Integratie! PvdA vol Süleymanci-fundi's

turkseSmilie.jpgWe pakken even door op de ongezonde inmenging van Turkse organisaties in de Nederlandse maatschappij en politiek. Naar aanleiding van minister Asschers parallelle samenlevingen-onderzoek zijn wij ook eens wat dingen aan het uitpluizen. Vandaag in de serie cliëntelisme en achterbanvriendelijk politieken: de banden tussen de Turkse PvdA-ers en de Süleymanci-beweging. Süleymanci is één van de drie Turkse bewegingen die momenteel *kuch* onderzocht worden. Zij streven een islamitische Turkse staat na, stichten koranscholen en moskee-internaten en houden hun leer nogal geheim, want sektarisch en ook om botsingen met de (ooit strikt seculiere) Turkse overheid te voorkomen. Goed, dat waren andere culturen, terug naar de onze. Süleymanci runt in Nederland via de Stichting Islamitisch Centrum Nederland (SICN) enige tientallen moskeeën, ontmoetingscentra en projecten. Directeur van SICN is Fikri Demirtas. Dat is een bijbaan, verder is Demirtas Projectmanager Innovatie aan het ministerie van Defensie (!!) en deelgemeenteraadslid Rotterdam Delfshaven voor, uiteraard, de PvdA. In die hoedanigheid heeft hij Suleymanci-toko SICN al aardig wat goede PR bezorgd door PvdA-politici op te laten draven voor een integratievriendelijk foto-momentje. Wouter Büs, Aleid GrijzeWolfsen en Ronald Plastürk bijvoorbeeld staan vrolijk lachend op Süleymanci-bijeenkomsten te poseren. Goed voor de achterban en goed voor Demirtas' street cred bij de Bazen in Turkije. Een ander PvdA-kopstuk dat volgens onze bronnen is geschoold in een Süleymanci-moskeeinternaat is Tweede Kamerlid Tunagan Kuzu. Goed, verrassing, Turkse PvdA-ers zitten in een islamitische sekte. Het is om te huilen maar dat zijn we goedverdoeme al gewend. Probleem is alleen dat Suleymanci-leden in Turkije zich achter de MHP hebben geschaard, volgens deze en deze bronnen. MHP, beter bekend als de Grijze Wolven-partij. Hier een artikel over het GrijzeWolven/Süleymanci-feestje Multifestijn, Tunahan Kuzu was er prominent op het podium aanwezig. In het thuisland kiezen Suleymancisten voor een fascistische terreurorganisatie, en hier voor de PvdA. Grappig, niet?

Reaguursels

Inloggen

Suleymanci en Milli Gorus en (Fethullah Gulen) zijn bewegingen die zijn opgestart vanuit het Westen om een "anti-kemalistische" bewegingen op gang te bregen. Ze doen namens het geloof aanvallen op Kemal Ataturk. Wat de eigenlijke agenda is dat ze af willen van de soevereiniteit van de Turken, het recht op zelfbeschikking en het vrije wil van Turken. Zolang Allah het maar goed vindt. Af en toe doen alsof zij de nationalisten en de enige echte gelovigen zijn doet het prima voor hun achterban.

Kaan78 | 27-02-14 | 13:18

Jahh, Linkjes foetsie. Maar even in de rerun.

Nou dat worden weer aanklagingen wegens "islamofobie" crg.berkeley.edu/content/islamophobia/... dan wel wegens aantijgingen van "islamofascisme" nl.wikipedia.org/wiki/Islamofascisme
Meneer de burgemeester stak blijkbaar geheel politiek correct/ Gleichgeschaltet de kop in het zand want als je de werkelijkheid erkent ben je niet politiek correct en dat willen we dus niet.

Daarom is dus ook een woord als "islamofoob" bedacht en zijn een "PLO", "Hamas", "Al Qaida" en dergelijke haatclubjes liev. Als SP er voorop lopen in "demonstraties" waarin spreekkoren leuzen scanderen als "Hamas, Hamas alle Joden aan het gas" is volledig legitiem en getuigt niet van Jodenhaat. Ik herhaal, dit getuigt niet van Jodenhaat. Men is tegen "Zionisten" en niet tegen Joden.
Anders hadden ze wel gezegd dat ze konden douchen met Zyklon B, niewaar. (ai, wordt het weer een Reductio ad Hitlerumhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Ennieweetjes, dit is trouwens het gebaar van de Grijze wolven. Dat u het maar even weet.http://www.google.nl/search?q=grijze+wolven&nord=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SAEOU5f4BdSGswbukYHIAg&sqi=2&ved=0CDcQsAQ&biw=1152&bih=728

said_fred | 26-02-14 | 21:05

-weggejorist-

said_fred | 26-02-14 | 20:50

En 'Kuzu" betekend nog lammetje ook. Dus letterlijk schaapskleren voor deze wolf

trottle | 26-02-14 | 19:49

kortom de pvda is een verraders partij, een na-oorlogse nsb die dweept met blut-und-boden ideologieën en totalitair gedachtengoed. en die didi, die zich zelf zo intelligent vindt, kan prima de rol van mussert spelen hoor, vergis je daar niet in. en ook dit keer werkt het ambtenarenapparaat met graagte mee om alles aan de kalief te verklappen. min volk.

minimá-armezusvan.. | 26-02-14 | 19:17

In het algemeen.... roepen op internet en daadwerkelijk de situaties op straat aanpakken... groot verschil. Ben geboren en getogen in Gouda rif country. Ik en eensgezinden trapten het geteisem gewoon de gracht in. Woonde vlakbij de moskee. Overval gepleegd, mocro. Bloedspoor en alles, geen dader want geen getuigen behalve het slachtoffer ( vrouw van in de 60, geslagen en bedreigd voor 125 gulden ) Bezoekje aan de moskee, eik wait nieks. Beloofd om iedereen met een hond elke vrijdag voor de moskee de boel te laten blokkeren, want onrein en ritueel moeten reinigen. Volgende dag heeft de dader zich gemeld. Dezelfde dag ook weer vrij, maar druk zetten waar het moet helpt.

Sophie9985 | 26-02-14 | 18:15

-weggejorist-

jeneverneus | 26-02-14 | 18:03

@Van Duyvenbode | 26-02-14 | 17:02
"So relax man." --> Uiteraard, te allen tijde.
Wees gerust.

Den Heerscher | 26-02-14 | 17:44

'In het thuisland kiezen Suleymancisten voor een fascistische terreurorganisatie, en hier voor de PvdA. Grappig, niet?'
Helemaal niet grappig! Ik zie niet zoveel verschil tussen de PvdA en een fascistische terreurorganisatie...

Aktivist | 26-02-14 | 17:38

La Vie En Rose | 26-02-14 | 15:53 |
Ik ook!

lanexxx | 26-02-14 | 17:36

Den Heerscher | 26-02-14 | 16:51

Je hebt gelijk natuurlijk. Maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende zaken.
In NL zitten onder de autochtonen ontzettende veel policore types, die nooit en te nimmer hun regenboog-ideologie en multikul zullen loslaten, ook al breekt hier op grote schaal de pleuris uit. Een andere aanpak, een hardere aanpak zal niet plaatsvinden, omdat de meeste mensen hier niks in zien, inclusief de meerderheid van het NL volk.
Je mag dan gelijk hebben, maar je zal het niet krijgen.
Met de moord op Fortuyn is het tijdperk Nederland afgesloten.
Het is voorbij, gewild door de meerderheid.
So relax man.

Rest In Privacy | 26-02-14 | 17:02

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:39
Hoewel het nergens in mijn comment naar voor kwam, ben ik blij dat je in één keer snapt dat ik een rasechte misantroop ben.
.
"Iets constructiefs" hebben we de afgelopen 3 decennia geprobeerd. Heel veel constructiefs zelfs. Het blijkt in de praktijk echter dat "iets constructiefs" alleen werkt op het moment dat het object van je constructieve plannetjes ook daadwerkelijk bereid is mee te werken aan de gewenste veranderingen. Gezien het feit dat dit soort medewerking lijnrecht tegenover de gevolgde ideologie van het object staat, zou men na 30-40 jaar de verstandige conclusie moeten trekken dat "iets constructiefs" niet werkt bij bepaalde groeperingen.
De weg van de dialoog moet twee kanten op werken en daar schort het bij bepaalde groepen nou net aan.
Hierop zijn twee mogelijke responsen: Wegkijken cq. goedpraten enerzijds of iets nieuws (al dan niet destructief) proberen. Persoonlijk ben ik voorstander van het laatste.
Het is niet teveel gevraagd aan immigranten om zich aan te passen aan het land waar men zich vestigd. Nederlanders wereldwijd begrijpen dat bijvoorbeeld uitstekend. Wij kennen niet voor niets het gezegde "'s Lands wijs, 's lands eer".
De problematiek met islamitische groeperingen wereldwijd is niet zozeer de onwelwillendheid van de rest om met hen samen te leven, maar de onwelwillendheid van de groep zelf, gevoed door een religieus-politieke doctrine die volgens zichzelf onveranderlijk is.
Dit heeft niets met ongenuanceerde haat mijnerzijds te maken, enkel met analyse van de beschikbare informatie.
.
Mijn haat, mijn misantropie, is dan ook een direct gevolg van een tentoongespreide houding richting mij en alles waar ik, op ethisch en filosofisch vlak, voor wens te staan. Retorische hoogstandjes als de uwe bevestigen wederom mijn beeld van de veelal linkse schreeuwlelijk, de policor wensdenker, de gelovige en/of al het andere gajes wat niet voor ratio vatbaar lijkt te zijn.
.
Dus. Daarom. Doei.

Den Heerscher | 26-02-14 | 16:51

PvdA of NSDAP, maakt dat uit dan?

Portemonnee van de A | 26-02-14 | 16:50

We are here to stay, een duidelijk statement!

Schijngestalte | 26-02-14 | 16:45

@Bolt1Wolt
Als idealistisch ingestelde leerling van de Medan-HBS (Sumatra) was mijn vader in Duitse praatgroepjes onder de indruk geraakt van ene Hitler. Daar kwam in 1939 abrupt een einde aan na een logeerpartij bij familie in Berlijn. Hevig ontgoocheld reisde hij terug naar Indie.

sastro | 26-02-14 | 16:40

Den Heerscher | 26-02-14 | 16:19 | + 1 -

Be my guest.. haat wie je haten wil. Daar geeft niemand ene ruk om. Ik en velen met mij zullen jou echter nooit serieus nemen door je intrinsieke haat naar mensen toe. Wat je niet snapt is dat je houding je eravn weerhoudt om constructief iets aan het "probleem" te doen zover die er is.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:39

Things to do;
* Zaterdag PvdA sticker scoren in centrum bij zo'n vrolijke campagnemedewerker met rode rozen
* Thuis sticker in WC-pot plakken
* Flinke döner-kebab scoren
* Voor het effect nog even een grote bak bruine bonensoep naar binnen werken
* Afwachten......

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 16:36

Het is feitelijk onjuist te zeggen dat de Turkse staat ooit strikt seculier was, in 1924, na het afschaffen van het kalifaat werd direct de Diyanet (overheidsorganisatie die imams opleid en moskeeën bouwt)opgericht. Zelfs onder Ataturk was Turkije dus geen strikt seculiere staat.

PartijVanDeAmbtenare | 26-02-14 | 16:35

Proficiat Nederland... het geluk lacht jullie toe... iedere dag

duitse herder | 26-02-14 | 16:28

Nanninga: jou bijdrages aan GS zijn altijd van uitmuntende kwaliteit. Roeren waar het stinkt! Ga zo door en trek de beerput die PvdA heet maar verder open. Nederland wordt wakker!

griffin peterson | 26-02-14 | 16:25

De pvda mag na de verkiezingen echt niet meer bestaan!!!!!!!!
Meteen ook al die turken uitgerangeerd!
Man mannnnnnn te erg dit!

KannieWaarZijn | 26-02-14 | 16:20

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:08
Juist ja. Iedereen die om wat voor reden dan ook wat tegen islam / moslims / bijbehorende schimmige clubjes heeft, is kaal, draagt kisten met witte veters en een bomberjack met buttons met Duitse jaren '30-'40 symboliek er op. Informeer jezelf en reageer daarna inhoudelijk of ga es deaud, aan jou de keus.

Den Heerscher | 26-02-14 | 16:19

".. Van mij mogen jullie allemaal gaarkoken in wat voor ellendige verhalen dan ook..."
Dank voor je toestemming, "kereltje"!
* nog heerlijk 20 minuten koken en dan... gaar *

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 16:17

La Vie En Rose | 26-02-14 | 16:06

Is ook zo. We hebben de ellende over onszelf afgeroepen. De politiek zal het niet oplossen, er valt trouwens niks meer op te lossen. Pappen en nathouden, meer zit er niet op. En ach, voor wie niet in een rotbuurt hoeft te wonen, en voor wie zich niet opwindt over de politiek en de maatschappij, kan het leven nog heel aangenaam zijn.

Rest In Privacy | 26-02-14 | 16:16

Çütvürdümmü zou Spekman zeggen.

meneer der meneren | 26-02-14 | 16:15

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:08 | + -1 -
Ach ja, en daar gaan we weer.
Kleinerend of scheldend gedrag brengt je niet dichter bij je gelijk hoor.
Een beter bewijs van mijn gelijk kon je eigenlijk niet geven.
Dank daarvoor.

Maya de Blij | 26-02-14 | 16:14

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 16:08 | + 0 -

Van mij mogen jullie allemaal gaarkoken in wat voor ellendige verhalen dan ook. Maar druk jullie alleen wel op het feit dat jullie hier wel steeds bij de neus en in de aars worden genomen zonder dat jullie het door hebben. Maar ga vooral door met jullie frusti comments over "Links" en "Mo's". Zo eindig je vast in een betere plaats dan waar je nu bent.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:13

@ Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:56 |

Hoezo, mag tegengas anders dan door de NPO gearrangeerd dan niet?
Anders ga jij buiten even roosjes uitdelen of zo, en laat niet-linksdenkenden hier eens rustig en volwassen discussiëren.

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 16:08

Maya de Blij | 26-02-14 | 16:01 | + 1 -

Mijn club? En welke club is dat wel niet dan kereltje? Jullie zijn steeds meer paranoïde aan het worden door de zooi die jullie voorgeschoteld krijgen op sites als deze. Dus haal die dikke koppen uit jullie reten en ga de boze wereld in besef dat de werkelijkheid net iets genuanceerder is dan wat je wordt geprojecteerd.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:08

Snap het probleem niet. Heel de SGP zit in een Christelijke sekte.

ZwarteKater | 26-02-14 | 16:07

@No Mo | 26-02-14 | 15:29
Klopt hoor, maar de (seculiere) Turken gaan tenminste met miljoenen de straat op om tegen Erdogan,islamisering en corruptie te protesteren, terwijl wij Nederlanders ons alles laten welgevallen, dagelijks verontwaardigd de panelen alhiero en twitter volschijten en voorts op onze reedt blijven zitten.

En m.n. de PvdA en iedereen die hier binnen is gekomen weet dat en lacht zich kapodt om dat onnozele en laffe volk hier.

En terecht. Wij verdienen niet beter.

La Vie En Rose | 26-02-14 | 16:06

"Projectmanager Innovatie aan het ministerie van Defensie"

Ja, dat Khan alleen in Nederland.
zuurkool | 26-02-14 | 15:27 |

we gaan binnenkort denk ik de vijand met de koran voor hun harses meppen...

Gix | 26-02-14 | 16:06

.. je kan het de imperialistische Turkse kolonisator niet eens kwalijk nemen dat hij hier het land probeert om te vormen tot een islamitische corrupt-staat.
De PvdA wel, die willens en wetens en voor een paar vunzige stemmen het hele land in de uitverkoop gooit. Alleen maar om wat makkelijke baantjes te behouden voor hun likkende deurmatten die nog nooit een bedrijf van binnen zagen.
Of ooit gaan zien, voordat zij als klagende landverraders na hun weelderige pensioen voortaan op Groenlinks gaan stemmen. Net als die andere ouwe vieze beroepshuilebalk.

Jan Passant mk2 | 26-02-14 | 16:05

miko | 26-02-14 | 16:01 | + 0 -

Ja en jouw soort zijn de oorlog gestart als ik me niet vergis he vies naar kaal mannetje.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:04

".. In het thuisland kiezen Suleymancisten voor een fascistische terreurorganisatie, en hier voor de PvdA. Grappig, niet? ..".
Zeker grappig. En "the joke is on" de PvdA, die zich zo links mogelijk wil opstellen, en daarvoor de autochtone Nederlander verloochend, zelfs discrimineert om maar aan stemmen te komen. En dan blijken die allochtonen puur voor het pluche in te nestelen bij die partij waar ze de meeste kansen krijgen; de PvdA. Dat terwijl ze zelf ultranationalistisch, fascistisch en extreemrechts zijn of affiniteit hebben met...
Andere tijden, andere naampjes maar heeft de NSB ook ooit niet eens......
Hoog tijd dat de PvdA verboden wordt en haar bestuursleden (heden en verleden) zich eens gingen verantwoorden voor een tribunaal.

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 16:04

ik het volgende willen voorstellen. alle moslims naar het rijkste deel van de wereld. alle andersdenkenden naar het armste deel. een muur ertussen en volstrekte scheiding. ik beloof je dat na 50 jaar de zaken gewoon zijn omgekeerd, mits je uiteraard een partij als pedo's van de aaibaarheid gewoon verbiedt. socialisme is net als islam, alles wat er naast ligt gaat rotten.

minimá-armezusvan.. | 26-02-14 | 16:03

Stormageddon | 26-02-14 | 15:54 | + 1 -

Jaja stormfrontertje... ga je nu weer buiten spelen en de volwassenen onderling even rustig laten discussiëren? Dankjewel he knul.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 16:03

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:56 | + 0 -
Last van een soort van Stockholm syndroom?
Schei toch uit man en wordt wakker.
Ik geloof wat ik zie, wetenschappelijk bewezen is en feiten.
En laten ze daar nu net allemaal aan voldoen.
Als ze zo onschuldig zijn, waarom dan geen publiciteit zoeken?
GS komt er volgens mij eerlijk voor uit dat ze roze wereldheerschappij nastreven toch?
Net zo idioot als die club van jou dus.

Maya de Blij | 26-02-14 | 16:01

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:56
Voor jouw soort mensen was in de koude oorlog een term.
Iemand die hem in kopt hier???

miko | 26-02-14 | 16:01

Laocoon was de priester die waarschuwde dat het Trojaanse paard een list was die Troje ten val zou brengen. Maar de Trojanen geloofden hem niet. Zoals onze linkse broeders weigeren te luisteren naar de waarschuwingen van islam critici. Het lot van Troje zal ons lot zijn, vrees ik.

Polletje Piekhaar | 26-02-14 | 15:59

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:42
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig dombo.
Lees eerst eens iets voor je reaguurd. Je gaat wel vaker zo op je smoel. Zelfs supermathijs was beter.

miko | 26-02-14 | 15:58

ps over BBP: ' Büyük Birlik Partisi - BBP is een extreemrechtse nationalistische en islamistische politieke partij in Turkije, opgericht op 29 januari 1993.[1] De partij schijnt banden te hebben met de Grijze Wolven, een paramilitaire organisatie in Turkije, en heeft ook banden met de "Alperen Ocakları", die een synthese van islamisme en Turks ultra-nationalisme nastreeft.' nl.m.wikipedia.org/wiki/Grote_Eenheids...
Daarmee dronk Albayrak vd PvdA dus thee.

seven | 26-02-14 | 15:57

Ladies & Gentlemen….. we've got them!

de directeur | 26-02-14 | 15:57

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:42
Een beetje zoals de Hells Angels meer een brommerclub is, dan dat het een criminele organisatie is. Helder. Ik ben altijd blij dat er wat mensen in de panelen rondhangen voor de broodnodige nuance.

aardappelninja | 26-02-14 | 15:57

Maya de Blij | 26-02-14 | 15:47 | + 2 -

ja ja heel overtuigend stukje dat bewijst dat we ten dode zijn opgeschreven. Ik ken toevallig een aantal mensen uit dat circuit en geloof me dat zijn geen 'Jihadisten' zoals jij ze noemt, eerder het tegenovergestelde. Geloof toch niet al die troep die je voorgeschoteld krijgt op het Inet. Inclusief GS. Of denk je dat die geen doel nastreven?

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:56

@dlseth_ | 26-02-14 | 15:53 | + 0 -
Dat zie je helaas wel vaker bij mensen die het zicht op de realiteit kwijt zijn.
Totdat het te laat is.
Em het is al 5 voor twaalf, laat daar geen misverstand over bestaan.

Maya de Blij | 26-02-14 | 15:56

Ach ja, het is gewoon afwachten tot de boel eens flink uit de klauwen loopt. En zelfs dan zal er niks veranderen. De politiek, daar heb je niets meer van te verwachten. "Troost": het is niet in Nederland, maar in heel W-Europa. Tijden veranderen. Zeg dat wel. Ach, het is ook wel geinig om in een puinzooi te leven, toch? Gewoon lekker aankloten. Lekker sjokken over straat.
Geen pretenties, geen illusies. En door al het loze gepraat van media en politiek heen zien als door helder lampenglas.

Rest In Privacy | 26-02-14 | 15:55

@Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:42
Zelfs jouw socialisten vriendjes van doorbraak geloven die propaganda niet meer. Maar: stug volhouden hoor!
Het zijn heus geen reli-fascisten met een politieke agenda. Ze scharen zich voor de lol achter de Grijze Wolven. Vanwege "innerlijke zaken". Zeggen ze zelf. Want: buitenlanders met een exotisch geloof. Die moet je koesteren. Anders ben je een racist. Blijf dat vooral geloven.

Stormageddon | 26-02-14 | 15:54

Wederom Hulde ende Applaus voor @Annabel die in die smerige PvdAbeerput blijft roeren.

Ik hoop toch zo dat deze intens verrotte partij bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen zal worden weggevaagd.

La Vie En Rose | 26-02-14 | 15:53

@Maya de Blij | 26-02-14 | 15:47
Feiten, waarheden en de realiteit zijn ondergeschikt aan de links ideologische propaganda van boltje.

dlseth_ | 26-02-14 | 15:53

Nebahat Albayrak dan, ging ttv tienjarig jubileum naar de (aan de TIHS gelieerde) Sülemaniye moskee in Osdorp. Staat op de foto met oa de vice-voorzitter van de BBP (net als MHP vehikel vd Grijze Wolven), Edip Özbas. img253.imageshack.us/img253/8474/nebah...

seven | 26-02-14 | 15:52

En dat betaald oprotten zet ook geen zoden aan de dijk.
Als er per dag 100 vertrekken worden er weer tweehonderd geboren. Je kan ze niet zien of ze zijn zwanger...

Petrus Poortwachter | 26-02-14 | 15:50

@necrosis | 26-02-14 | 15:24
Wij, lees Europa, hebben een lange traditie van mafkezen onderhouden en faciliteren om uiteindelijk een mega blowback in ons gezicht te krijgen.
Denk maar eens aan een Khomeini.

miko | 26-02-14 | 15:46

Wat een stupide achterlijk stuk van Annabel de Koe. Suleymanci's zijn juist een gematigd groep aanhangers van de Islam. Het is geen organisatie maar meer een vriendenclub die zich totaal niet met politiek wil bezighouden maar alleen met de innerlijke zaken binnen de Islam. Om die als fundamentalist te gaan bestempelen ben je echt nog ongeloofwaardiger dan Geert die zegt in principe niks tegen moslims te hebben.

Bolt1Wolt | 26-02-14 | 15:42

Verontrustend.
Gelukkig hebben we P&W die dit soort misstanden aan de kaak stelt.
Oh wacht, ook gij Brutus!

Maya de Blij | 26-02-14 | 15:41

Pvda = Islam. Punt.

Wie ooit nog op de PvdA stemt is écht knettergek.

Willianus Wortelus | 26-02-14 | 15:41

Stel u moet kiezen: Islamisering of Turkisering?
Grapje natuurlijk, de gevestigde politiek biedt u beide!

Parel van het Zuiden | 26-02-14 | 15:41

Eeuwenlang hebben onze voorouderen ggestreden om ze Europa uit te houden.

Maar nu staan de deuren wagenwijd open.
Hoe meer Islam hoe beter denkt de PvdA.

Willianus Wortelus | 26-02-14 | 15:40

@Aantastelijk | 26-02-14 | 15:32
Ze kregen geld om hier te leven en nu willen ze geld om te vertrekken.
Dat is een kaakslag voor onze oudjes die geen keuze hebben en weg liggen te rotten in verzorgingstehuizen omdat er geen geld is voor een betere levensstandaard.
*piswoest*

necrosis | 26-02-14 | 15:39

Zoals ik al eens eerder zei:

Moskee na Moskee, als pionnen op een schaakbord, worden wij langzaam door de 5e colonne
(met behulp van vele van nature wegkijkende linksmenschen) gereed gemaakt om (ritueel) geslacht te worden.

Flink Ployd | 26-02-14 | 15:39

Onze politici van PvdA huize zijn vreselijk stupide en hebben een betonnen plaat voor de socialistische kop waar niks doorheen dringt. Toch wel gênant hoe gebruikt ze worden en dat ze breed grijzend op de foto gaan met deze slinkse wolven in schaapskleren!

lanexxx | 26-02-14 | 15:36

@zuurkool | 26-02-14 | 15:27
Weet je nog van die andere Khan uit Pakistan, die hier uraniumcentrifugeren leren kwam?

Petrus de Rewa | 26-02-14 | 15:36

NIET grappig.

En wat mij betreft NIET geschikt.

xspalm | 26-02-14 | 15:34

Hoe zuur het ook is.. Ik betaal liever een vergoeding zodat ze weg gaan en weg blijven, dan dat we ze hier financieren en er last van hebben. Het is niet perfect, maar in ieder geval iets.

Aantastelijk | 26-02-14 | 15:32

En na de gemeenteraadsverkiezingen weer een hoop boze PvdA'ers die hun zetel verliezen aan Turken die met voorkeursstemmen worden gekozen. Het zij ze gegund.

Osdorpertje | 26-02-14 | 15:31

PvdT zou een betere afkorting zijn voor die eigen volks-verlakkende partij.
Paard van de Trojanen.

Jackanders | 26-02-14 | 15:31

Het is ook onvoorstelbaar dom om dubbelpaspoortigen macht te geven in de Nederlandse politiek.

daatzel | 26-02-14 | 15:30

De PvdA blijkt in de kern nog rotter dan rot, de rode bruinhemden.

smdyasc | 26-02-14 | 15:30

zuurkool | 26-02-14 | 15:27
Prachtige tegel.

Russ Meyer | 26-02-14 | 15:29

Integreren en integriteit. De belangrijkste punten die niet voorkomen op de Turkse verkiezingsposters. Zolang een partij mensen alleen maar op de kieslijst zet omdat ze een excuusturk nodig hebben, zullen deze discutabele figuren blijven opduiken bij de sociaaldemocraten.

readbetweenthelines | 26-02-14 | 15:29

De dictatoriale crimineel Erdogan is hun grote voorbeeld. Er is bewijs dat Erdogan is betrokken bij een groot corruptieschandaal, waardoor al enkele ministers zijn opgestapt. Maar Erdogan zegt dat hij gewoon blijft zitten. Die mentaliteit zien we steeds vaker in de politiek. Politici hebben er geen boodschap aan wat het volk van hen denkt, zij zitten er louter en alleen voor zichzelf en hun criminele activiteiten.

No Mo | 26-02-14 | 15:29

Wat moet er nog gebeuren voordat er bij PvdA’ers en ander dhimmi-volk het kwartje eindelijk eens valt?
Het doel van de Islam is de wereld veroveren en zoveel mogelijk mensen assimileren.
Assimileren of vernietigen, andere keuzes zijn er niet.
Kunnen ze het niet via oorlog of via overtuiging, dan doen ze het via de baarmoeders van hun vrouwen.

Nederland is door de jaren heen een schijtlaf volk gebleken. Tuurlijk na de oorlog zat iedereen in het verzet, maar tijdens de oorlog was dat wel anders. Nu worden de bezetters in een zetel binnen gehaald, door de PvdA en aanverwante landsverraders. De bezetters kijken iedere avond in de spiegel en zeggen ün-bü-fücküng-lüvübül dat dit mogelijk is, en ze lachen zich een slag in de rondte.
Dit volk verdient niet beter dan het volk van Troje dat Het Paard aanbidde.
Gelukkig zijn er ook nog weldenkende mensen, die dat Paard wel zien en durven te benoemen, tot nog toe worden ze steeds voor malle Pietje uitgemaakt.
Zoveel mogelijk blijven roeren waar het stinkt, GS, opdat de landverraders monddood gemaakt worden en de realisten de overhand krijgen.

Cuyahoga | 26-02-14 | 15:28

@necrosis | 26-02-14 | 15:24
Minderheden zijn makkelijker politiek op te voeden. Nederland is de springplank naar het wereldkalifaat.

Geloof me, socialisten als Hedy D'Ancona dachten 30 jaar geleden in vergelijkbare termen, alleen geloofden ze in de komst van de socialistische heilstaat.

Petrus de Rewa | 26-02-14 | 15:28

@Aantastelijk | 26-02-14 | 15:24
Dat gaan ze ook doen, zodra er taxpoet wordt vrijgemaakt voor remigratie op onze kosten......

necrosis | 26-02-14 | 15:27

"Projectmanager Innovatie aan het ministerie van Defensie"

Ja, dat Khan alleen in Nederland.

zuurkool | 26-02-14 | 15:27

Ik ben twee LinkedIn connecties verwijderd van Obama. Eat that PvdA.

kicktherabbit | 26-02-14 | 15:27


Stuitend.
Alweer.

vanvandaag | 26-02-14 | 15:26

De PvdA van socialistisch naar nationaal-socialistisch, wat een verrassing. Willem Drees had terecht op tijd afscheid genomen van die Partei.

BroodenSpelen | 26-02-14 | 15:25

Hey een mix van nationalisme en socialisme, waar kwam dat ook alweer eerder voor?

Pi Mol | 26-02-14 | 15:25

Ga dan gewoon in Turkije wonen..

Aantastelijk | 26-02-14 | 15:24

Wat hebben mensen die een extreem nationalistische Turkse staat willen, hier eigenlijk te zoeken?

necrosis | 26-02-14 | 15:24

Hmmm, Tunagan Kuzu.. zijn broertje Kemal zit in de ICT en is nogal een onsociaal persoon. Het verwonderd dan ook niet dat deze jongen inmiddels geen ruk meer doet en waarschijnlijk net als zijn grote broer een politieke functie ambieert. Want dat doe je, als je geen sociale baan kan krijgen vanwege te stom.

GekkeDave | 26-02-14 | 15:23

De communisten hadden dezelfde tactiek: de macht overnemen door het ophitsen van minderheden, lees het werk van Karl Kautsky er maar op na.
en.wikipedia.org/wiki/Karl_Kautsky

Petrus de Rewa | 26-02-14 | 15:23

Maar de PvdA IS een fascistische terreurorganisatie! Geïnstitutionaliseerde terreur, in 020 uitgevoerd door Cition.

Professor Superhirn | 26-02-14 | 15:23

Dat is toch geen groot nieuws meer, immers worden de verkiezingsposters ook al in het Turks gedrukt.
Dat geeft te denken, of niet?

Ommezwaai | 26-02-14 | 15:21

kapotte_stofzuiger | 26-02-14 | 15:14 |
Wat er wel is, is er niet als je switcht naar een ander onderwerp.
Bekende tactiek van de zelfverklaarde gutmensch!

stormtijd | 26-02-14 | 15:21

@jeneverneus | 26-02-14 | 15:16
Ach, ik eet ze op..

GekkeDave | 26-02-14 | 15:20

@jeneverneus | 26-02-14 | 15:16
Ach, ik eet ze op..

GekkeDave | 26-02-14 | 15:20

Eng, doet me een beetje denken aan een invasie van Borgs, Assimilation has started resistance is futile.

Idontgiveafunk | 26-02-14 | 15:19

@kapotte_stofzuiger | 26-02-14 | 15:14
De focus is hier inderdaad heel erg op de PvdA maar zolang alle andere media en vooral de NPO willens en wetens stijf haar mond houd over deze enorme misstanden binnen die partij en alleen positieve propaganda uitbraakt kan het hier eigenlijk niet vaak genoeg gemeld worden.

sinar2 | 26-02-14 | 15:18

Ach ja. En iedereen om me heen voor gek verklaren 20 jaar geleden toen ik durfde te beweren dat dit volk ons in no time omver walst als ze een teken krijgen van hun leiders... Want ze zitten overal en in overvloed..

Maar ja.. Ook ik werdt net als Geert voor faksist uitgemaakt enzo

Man man man, wat een land is dit

jeneverneus | 26-02-14 | 15:16

Geenstijl is geen PvdA vriend, zoveel is duidelijk.
*Mondhoeken omhoog krult*

hfakker | 26-02-14 | 15:16

Profeet via de Achterdeur.

Godsammekraken | 26-02-14 | 15:15

PVDA is toch ook de Partij Voor De Allochtonen?
Want werkende nederlanders hebben ze schijnbaar een hekel aan.

GekkeDave | 26-02-14 | 15:14

Nee. Niet grappig. Erg zorgelijk en onwenselijk.

Russ Meyer | 26-02-14 | 15:14

Een Turks vlaggetje en PvdA in de tekst, je verwacht het niet.
Maar euh, opbouwende kritiek Annabel, een topic over een andere partij is ook weleens leuk.

kapotte_stofzuiger | 26-02-14 | 15:14

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl