Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Partij van de Eenheid wil gescheiden zwemmen

arnoudvandoornishetbqwrqwokje.jpgMag Abou el Doorn van de Partij van de Eenheid even uw aandacht? Hij wil gescheiden zwemmen weer mogelijk maken in Den Haag. Zegt ie. Voor de aandacht. Of voor het echt. Maar het is sowieso grappig in de categorie Vereneniging van Arbeiders Radio Amateurs betaalt de allerhoogste salarissen aan televisie-sterren met geld uit de zakken van arbeiders. Klinkt als: Partij van de Vrijheid wil de koran verbieden. Met dit soort ambitieuze doelstellingen wil El Doorn de Gemeenteraad van Den Haag tsunamiseren bij de komende verkiezingen op 19 maart. 'Zo kunnen de vrouwen die zich niet prettig voelen in een bad met mannen, ook weer gaan zwemmen', motiveert Abou zijn stelling. Ons bekruipt het idee dat het vooral de mosselmannen zijn die zich niet prettig voelen in een warm bad met schaars geklede vrouwen, getuige ook het stijladvies dat gisteren nog werd uitgegeven. Maar het is vast racisme om dat hardop uit te spreken, dus we hebben zulks nooit gezegd. We snappen het ook wel, wie wordt er niet verlegen van lekkere wijfon in bikini? El Doorn wil voorts dat 'islamtisch opvoeden' wordt erkend 'binnen pedagogische beroepsopleidingen en jeugdzorg'. U moet weten, islamitisch opvoeden heeft de afgelopen jaren tot verbluffende resultaten geleid. Meer dan de helft van de Marokkaanse jongemannen, om slechts één spectaculair racistisch voorbeeld te noemen, komt in aanraking met justitie. Hoog tijd inderdaad om die manier van opvoeden eens officieel te erkennen of beter nog, als voorbeeld te stellen voor de rest van de opvoeders. Oja Abou wil ook de shishalounges kapot maken. Want haram. Ofzo. Weten wij veel. Heeft misschien iets te maken met Arnouds verleden als drugsdealer. Hij zegt het en we hebben ons laten vertellen dat El Doorn een speciale connectie heeft met die grote jongen (m/v) daarboven, dus hij kan het weten. Komt helemaal goed daar in Den Haag, stempt Arnoud!

Reaguursels

Inloggen

En waarom zou je als MAN zijnde het gescheiden zwemmen willen invoeren? Dan spoor je toch niet?!

PowPow | 11-01-14 | 16:45

In de sahara is plek zat om te gaan zwemmen.

PowPow | 11-01-14 | 16:34

Mannen, gewoon een varkenskopje ophangen in de deur van het zwembad, opgelost.

Snippeschieter | 11-01-14 | 16:11

Gescheiden zwemmen geen probleem. Ook meteen gescheiden wonen en dan wel in een ander land welteverstaan.
Kwestie van alle mensen die dit willen dringend verzoeken om gewoon te verhuizen.

Tremor | 11-01-14 | 16:10

Ik zou zeggen een cement badje voor alle booslims die lopen te janken en te schreeuwen dat wij slecht en ongelovig zijn, doen ze dit wel.. bek dicht spijkeren met een 6 duimer en verplicht zwemmen in dit speciale voor hun ingerichte cement zwembadje..... graag in klederdracht!!

Gerrit1962 | 11-01-14 | 12:04

Mocro2897 | 11-01-14 | 08:53 |
Dit gaat over openbare zwembaden meen ik.

lanexxx | 11-01-14 | 11:38

Iedereen mag wensen wat ie wil. Of het financieel haalbaar is is een tweede. En dat is het natuurlijk nooit.

Koonkluk Huis | 11-01-14 | 11:31

de NSB'ers zijn onder ons, zoveel is duidelijk.....

dekogelkwamvanlinks | 11-01-14 | 10:55

Wij hebben geen enkel probleem met gescheiden zwemmen. Wel graag zelf betalen, en de integrale prijs.

BellaBella | 11-01-14 | 10:29

Ik wil ook zwemmen zonder moslims om me heen. En wonen, en eten en uitgaan en enz. enz.

Snippeschieter | 11-01-14 | 09:56

@ Godsammekraken | 10-01-14 | 15:46

Wie bukt voor de profeet krijgt pijn aan z'n aambeiën.

Snippeschieter | 11-01-14 | 09:52

Ja zou wel kunnen... geef die moslims een zwembad met pirahnyas..

bandelx651569901560 | 11-01-14 | 09:15

Iedereen reageert hier alsof dit zo raar is. Bij mij op de sportschool (bijna100% niet moslim) hebben we al gescheiden sauna's en iedereen vindt het normaal. Mannen en vrouwen die gezamenlijk zwemmen vind ik prima maar dan dan moeten toch ook die gescheiden toiletten opgeheven worden. Want als ik die argumenten lees is dat toch een vorm van een apartheidsregime om mij te weigeren op de helft van alle toiletten alleen omdat ik man ben.

Mocro2897 | 11-01-14 | 08:53

Dit land is ziek, maar zolang het stemvee afgekocht is met pvda socialisme gaat het alleen maar erger worden.

De Anaalprofeet | 11-01-14 | 03:37

Ik heb al een naam voor het nieuw te bouwen zwembad met aangebouwde moskee... Het Islamabad

Horze | 11-01-14 | 02:03

Top idee,als er nederlandse meisjes zwemmen,zijn marokaanse huftertjes die niet van die meisjes kunnen afblijven niet welkom. Lijkt mij een goed idee. Kunnen onze nederlandse meisjes weer eens normaal zwemmen.

tweetybird | 11-01-14 | 01:40

Abu Doorn is nu bezig met een boek, Kruistocht in een djellaba..

Horze | 11-01-14 | 00:31

Ah gescheiden zwemmen,wel op een boot naar een russisch boorplatform sturen,over boord trappen en er vervolgens er nog een greenpeace vlag bij gooien.



succes verzekerd

dehandigesmeerlap | 11-01-14 | 00:04

Het meest enge is nog dat hij met de juiste naamsbekendheid ook nog een goede kans maakt hiervoor. Veel moslims zullen op een pro-moslim partij zoals deze stemmen. Den Haag trekt net zoveel moslims aan als een jong Indiaas meisje hitsige 40ers aantrekt. Nèt iets te veel dus.

Welkom in Al-Haagië

jaleuk | 10-01-14 | 21:26

religion is poison to the brain

Peko1 | 10-01-14 | 20:44

Bouw maar lekker een binnenbad in de moskee.

Your interpretation | 10-01-14 | 19:41

Abou el Doorn is pervers geworden in Dubai..

Thoth | 10-01-14 | 19:35

Smarties | 10-01-14 | 18:41 | + 1 -

Sterk?
Vooral warrig? Met veel vaagheden.

knerf | 10-01-14 | 19:12

Wat een kutreligie is het ook.
Ali d | 10-01-14 | 15:54 | + 17 -

Kutreligie = pleonasme

jmx008 | 10-01-14 | 18:57

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:35 |
Kijk en dit is nu wel een sterk betoog van je. Je wilt niemand die macht geven. Onze bestaande wetten geven eigenlijk al aan waar de grenzen liggen. Helaas zijn er al veel initiatieven genomen die deze wetten ondermijnen. Het zogenaamde gedoogbeleid. De wet moet nageleefd worden door en voor een ieder. En mochten mensen hier aankomen en het maar niets vinden. Het gat van de deur kan je vinden op schiphol. Niets meer, niets minder. Heel concreet. Als ik morgen zwemuren opeis voor blanken is het huis te klein.

Smarties | 10-01-14 | 18:41

Nu ik er wat langer over nadenk, vind ik het zelfs eigenlijk wel ok, als package deal. Gescheiden zwemmen voor moslims

Hun vrouwen (en mannen want gelijkheid) kunnen op eigen speciaal daarvoor ingerichte terreinen en geheel afgezonderd van de andere sekse hun vormen van recreatie naar eigen keus uitvoeren, en onze openbare stranden, zwemplassen, zwembaden etc. blijven voortaan gevrijwaard van het opdringerige overlastgevende haantjesgedrag van hun moslim-mannen. Win-win, segregatie wordt het helemaal.

Net als bij Abdelkader die zei dat Hans Teeuwen moet oppassen omdat er onder zijn medemoslims voldoende reli-gestoorde koekwouzen rondlopen die hem maar al te graag om willen brengen, ben ik eigenlijk blij dat ze dit soort kwesties nu ook eindelijk zelf aangeven, want als ik het doe dan zou ik een racist zijn.

Ven1V1d1V1c1 | 10-01-14 | 18:38

BenBinnen | 10-01-14 | 18:14 | + 1 -

Right. Niets aan toe te voegen behalve instemming.

knerf | 10-01-14 | 18:36

Uberhaupt door een oerhollandse ex ppver voorgesteld. Ja die kan wilders niet het land uitzetten he. Benieuwd wat wilders over zijn ex vriendje te zeggen heeft. Als die durft?

noraliefje | 10-01-14 | 18:34

JayJay | 10-01-14 | 18:07 | + -1 -

Je hebt er niks van begrepen en je wilt het volgens mij niet begrijpen want je blijft kakelen over "niet relevant".
Nee, niet relevant als je je ogen wilt sluiten voor het feit dat de mensen die jij zo democratisch wilt laten meebeslisen zelf helemaal niet staan voor democratische waarden.
Verder hebben we geen democratie en ook niks met "z'n allen democratisch besloten" want waarom dat niet democratisch gebeurt, heb ik al in mijn eerdere postings uitgelegd.

Verder weet ik dat er ook door autochtonen misdrijven gepleegd worden maar helaas voor jou bestaat het overgrote deel van onze gevangenen uit allochtonen.
En hou is op met dat woord "democratisch" want ik moet er van kotsen..

Hoe democratisch was het eigenlijk dat Maxima niet vervolgd werd voor het verlaten van een plaats delict?

knerf | 10-01-14 | 18:34

Gescheiden zwemmen goed idee. Iedereen die de 100 meter niet onder de minuut zwemt zouten.

Geert Linkers | 10-01-14 | 18:28

Muzelmannen willen best met andere geile wijven in een zwembad, ze willen alleen niet dat hun geile wijf met andere mannen in het zwembad ligt.

Weerduivel | 10-01-14 | 18:23

En de andere helft wordt niet gepakt, wil je dat zeggen?

purkpurkson | 10-01-14 | 18:16

@JayJay | 10-01-14 | 18:07

Democratie is de meerderheid aan de macht in plaats van wijsheid aan de macht. En die meerderheid is helemaal niet gebonden aan het hanteren van gezond verstand (zie GroenLinks, PvDA, VVD, D'66, etc.).

Democratie is een van de minst slechte bestuurssystemen, zolang de meerderheid van de stemgerechtigden nog enigzins hersens en basaal begrip van ethiek heeft. En dat laatste komt in het geding als je mensen met middeleeuwse denkbeelden je land binnenlaat.

BenBinnen | 10-01-14 | 18:14

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:03
Oorzaak en gevolg is voor u een brug te ver.

Smarties | 10-01-14 | 18:10

"Meer dan de helft van de Marokkaanse jongemannen, om slechts één spectaculair racistisch voorbeeld te noemen, komt in aanraking met justitie." De ANDERE helft wordt waarschijnlijk nooit op heterdaad betrapt.

Tricephalus | 10-01-14 | 18:09

knerf | 10-01-14 | 17:58 |
"Dat een filmmaker hier ten lande uit naam van Allah werd afgeslacht is niet relevant.

Nee inderdaad, is niet relevant om vast te stellen hoe wij in Nederland zelf met regelgeving en onze gewoontes/zeden omgaan.

Ook in Nederland worden misdaden begaan door niet moslims. Wat heeft dat met onze regels/gewoontes en zeden te maken?

Ook hier hebben we met "z'n allen" afgesproken hoe we daar mee omgaan. Wat wel kan en wat niet kan. Heel democratisch.Dat was alleen maar het kernpunt.

Ik vind gescheiden zwemmen een belachelijk idee.

Maar ik vind het ook belachelijk dat we maximaal 50 km in de stad mogen rijden. Helaas hebben we dat democratisch afgesproken en dus hou ik me er (redelijk) aan.

Zo werkt het in de superieure, beschaafde wereld.

JayJay | 10-01-14 | 18:07

Wat is dat toch met die reaguurders die telkens roepen
"stem pvv of Greet" dan gebeurt dat niet

Als je dat denkt ben je gewoon niet meer te redden en ga je idd kanschloos ten onder.
Want geert kan ook geen ene fuck uitrichten.. al mocht ie het willen..
verandering moet je zelf in gang zetten en niet afwachten tot blonde de blonde twitterverslaafde dat voor je doet.

Oskaar Blafzuur | 10-01-14 | 18:03

JayJay | 10-01-14 | 17:56 | + 0 -

Tot die gemeenschap reken ik niet die achterlijk cultuur waartoe het overgrote deel van de islamieten behoort.
Die hebben geen recht van spreken.
Die staan voor alles waar wij al eeuwen geleden mee afgerekend hebben.

Daarom ben ik er voor om de islam tot een verboden organisatie te verklaren zoals de Rote Armee Fraktion.

knerf | 10-01-14 | 18:02

@JayJay. Wie zouden het voor het zeggen moeten hebben? Nederlanders met maar 1 paspoort! Wij hebben maar 1 land; de dubbelpaspoorters kunnen nog altijd vertrekken naar een land dat beter bij hun past.

Maria.1 | 10-01-14 | 18:01

"Dat is toch helemaal niet relevant, wat er in ander landen gebeurt. Daar hebben we het hier toch niet over.

Als wij zo superieur zijn - zoals door jou gesteld, dan zullen we het vast niet laten gebeuren en dan lossen we dat gewoon op onze democratische wijze op.

Ik hoop dat we dat nog lang vol kunnen houden.

En ik hoop ook dat er niet een klein select groepje mensen autonoom de dienst uit gaat maken.
JayJay | 10-01-14 | 17:49 | + 0 -"

Nee hoor, dat christenen uit naam van de islam worden afgeslacht door islamieten in Afrika is niet relevant.
Dat een filmmaker hier ten lande uit naam van Allah werd afgeslacht is niet relevant.
Dat jaarlijkse tientallen autochtone Nederlanders worden beroofd, mishandeld, overvallen en zelfs vermoord worden door islamitische bendes is niet relevant.

Kijk hier nog even naar, een beter bewijs voor de vijandigheid t.a.v. de autochtone Nederlander is er niet:
nos.nl/artikel/595547-eisen-tegen-jeugdbende-culemborg.html

knerf | 10-01-14 | 17:58

Als ze alles gescheiden willen hebben dan pakken ze maar een boot, vliegtuig of mercedes naar het land van herkomst... ze willen dit, ze willen dat.. Weet je wat ik wil? dat iedereen met dit soort achterlijke ideeen opzout hier.En neem dan gelijk alle haatbaarden die met zwarte vlaggen staan te wapperen mee.. Islamitisch onderwijs is nergens voor nodig en kijkend naar de ibn ghaldoun en die andere universiteit ook totaal onwenselijk. Wat willen ze nou? een onderdeel van de SAMENleving zijn of willen ze apart gesteld worden?
Blijkbaar het laatste.. Nou als jullie niet met ons willen samenleven ga lekker weg dan naar een islamitisch land waar ze al die dingen hebben, dan hoef je ook niet je tijd te verdoen met het proberen te veranderen(lees:saboteren) van onze samenleving. Wat denk je dat er gaat gebeuren als er weer iets gebeurd zoals met Theo van Gogh of een aanslag??Dan komt er hier ook een kristallnacht, zitten ze daar op te wachten soms? dat de pleuris uitbreekt?

Horze | 10-01-14 | 17:58

knerf | 10-01-14 | 17:48 |
Het gezonde verstand!

Inderdaad. Ben ik het mee eens. Maar van wie, van welke groep.
Dat zal in ons geval toch echt "de gemeenschap" zijn.

Dictators en ook het communisme denken daar anders over en wellicht nog heel veel andere stromingen, maar bij ons is het toch echt "de gemeenschap"

JayJay | 10-01-14 | 17:56

@ fleischer | 10-01-14 | 17:45 |
phaenomenal ghost-post!

fleischer | 10-01-14 | 17:51

Itzamná | 10-01-14 | 17:41 |

"Ik hoor je wel. Onthou nu maar dat de Westerse cultuur superieur is aan de mohammedaanse.

Ik hoor je wel?? Waar kom jij vandaan?

"Jij doet net of het mohammedanisme een gelijkwaardige cultuur is, schei toch uit. In vrijwel alle mohammedaanse landen is het alleen maar achterlijkheid wat de klok slaat."

Dat is toch helemaal niet relevant, wat er in ander landen gebeurt. Daar hebben we het hier toch niet over.

Als wij zo superieur zijn - zoals door jou gesteld, dan zullen we het vast niet laten gebeuren en dan lossen we dat gewoon op onze democratische wijze op.

Ik hoop dat we dat nog lang vol kunnen houden.

En ik hoop ook dat er niet een klein select groepje mensen autonoom de dienst uit gaat maken.

JayJay | 10-01-14 | 17:49

JayJay | 10-01-14 | 17:41 | + 0 -

Het gezonde verstand!
En die vind je niet bij de moslims en de daarbijhorende cultuur waar nog nooit een behoorlijke schilder, schrijver, componist of wetenschapper uit voort is gekomen.
Een cultuur die eeuwen achterloopt.
Voor de rest wat Itzaman zegt.

knerf | 10-01-14 | 17:48

Misschien hebben ze in Zuid Afrika nog bordjes liggen van de apartheid?

Viffer | 10-01-14 | 17:48

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09 |
Omdat we, de autochtone niet discriminerende "Nederlander" niet wenst teruggeworpen te worden naar de middeleeuwen zoals deze woestijnbewoners willen. Ze proberen van alles om de dominante islamitische cultuur op te dringen en wat al aardig op een succes gaat lijken vrees ik.

lanexxx | 10-01-14 | 17:46

Logisch toch wie wil er nou naast een pinguin met snor zwemmen?

shenkie7 | 10-01-14 | 17:45

-weggejorist-

fleischer | 10-01-14 | 17:45

En dat nog wel in 070!
Wat een door de stront getrokken narcistisch hoogmoedswaanzinnig kontekruiperig bruinhemdje dit ten gehore brengt!

fleischer | 10-01-14 | 17:43

-weggejorist-

SaLeM71 | 10-01-14 | 17:42

Maria.1 | 10-01-14 | 17:38 |

Als je gelijk hebt: Wie heeft het dan voor het zeggen?
En wie moet het dan voor het zeggen hebben?

JayJay | 10-01-14 | 17:41

Nou ja, D66 wil de democratie afschaffen. CDA is een moslimpartij geworden, GroenLinks wil kolencentrales, Partij van de Arbeid komt alleen op voor uitkeringstrekkers. What's in a name....

lulleficatie | 10-01-14 | 17:41

JayJay | 10-01-14 | 17:23 | + -2 -
Niet aan mij, aan onze Westerse cultuur.
Jij doet net of het mohammedanisme een gelijkwaardige cultuur is, schei toch uit. In vrijwel alle mohammedaanse landen is het alleen maar achterlijkheid wat de klok slaat.

Wist je dat niet? En daar moeten wij rekening mee houden? Manmanman. Als eerder gezegd is de import van mohammedanen en hun leer nooit ergens een verrijking gebleken.
Ik hoor je wel. Onthou nu maar dat de Westerse cultuur superieur is aan de mohammedaanse. Gaat dat lukken? Dat gaat lukken. Wij verkwanselen onze cultuur als we ruimte geven aan intolerante debielen met een 14e eeuwse ideologie, wat is daar niet aan te begrijpen?
Ongelooflijk eigenlijk, jouw state of denial...

'Alle mensen zijn gelijk en hebben allemaal recht op hun eigen opvattingen en die zijn ook allemaal evenveel waard. Twee plus twee is zeven. Ook een opvatting, tsss.'

Itzamná | 10-01-14 | 17:41

@ Causa Sui | 10-01-14 | 16:26 |
Ik noem 't een doods(s)teek.

fleischer | 10-01-14 | 17:39

@JayJay. Er zou helemaal niets moeten gebeuren dat indruist tegen artikel 1 van onze Grondwet; alle mensen dienen gelijk behandeld te worden ondanks religie, sexuele voorkeur, geslacht etc.
Echte democratie hebben we niet meer in Nederland, dus dat zou geen maatstaf meer mogen zijn.

Maria.1 | 10-01-14 | 17:38

@bekijket | 10-01-14 | 17:35
Zal best wel zo zijn, met zulk soort zogenaamd redelijk denkende lieden, waar we van barsten in dit landje, gaan we er niet komen.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 17:38

JayJay | 10-01-14 | 17:33 | + 0 -

War was die democratie van jou toen het Nederlandse volk per referendum de Europese Grondwet afwees.
Flikker toch op met je democratie.
Die is er helemaal niet in dit land.
Zie verder mijn posting van 17.29u.

knerf | 10-01-14 | 17:38

an die arbeit 16:[email protected]
zeker aanhanger van die club die zich pvda noemt? dat zijn ook van die naieve dromers.
bekijket | 10-01-14 | 17:26 |

an die arbeit 16:[email protected]
zeker aanhanger van die club die zich pvda noemt? dat zijn ook van die naieve dromers.
bekijket | 10-01-14 | 17:35 |

Seniorenmomentje?

Had je al gepost!

JayJay | 10-01-14 | 17:38

an die arbeit 16:[email protected]
zeker aanhanger van die club die zich pvda noemt? dat zijn ook van die naieve dromers.

bekijket | 10-01-14 | 17:35

Je kan ook de islam beschouwen als een criminele organisatie gelet op wat er al in het buitenland wordt aangericht.
De Rote Armee Fraction werd voor minder tot criminele organisatie bestempeld....

knerf | 10-01-14 | 17:34

Maria.1 | 10-01-14 | 17:27 |

Daar heb je helemaal gelijk in.

"Daar pas je je aan aan" Maar waar pas je je aan aan? Aan de regels en zeden zoals die in dat land gelden en regelmatig aangepast worden. Dat is niet een statische bak met waarden.

Hoe worden die regels en waarden vastgesteld en/of evalueren ze. Door onze regelgever - wat betreft regelgeving. Dat zijn democratisch gekozen personen die onze (meest) gezamenlijke wens uit voeren.
De zeden wijzigen voortdurend juist door vermenging met ander culturen en zeden. Maar onze "zeden" zullen zo geïnterpreteerd worden, zoals de meeste mensen ze "normaal" vinden.
Dus heel democratisch allemaal.

JayJay | 10-01-14 | 17:33

JayJay | 10-01-14 | 17:27 | + 0 -

Nou laat hem dat even zelf uitspreken...
En wat als er geen meerderheid blijkt te zijn over pakweg 30 a 50 jaar?
Dan voeren we dat allemaal vrolijk lachend en "democratisch" in?
Zoiets?

knerf | 10-01-14 | 17:32

An die ARBEIT | 10-01-14 | 17:02 | + 0 -

Het rechtsprincipe dat wij allen gelijk zijn is er nu ook al niet.
Anders was prins Bernahrd wel vervolgd wegens het aannemen van steekpennningen en Maxima wegens het verlaten van de plaats waar zij mede een ongeval met letsel had veroorzaakt ( voor iedere burger een misdrijf als hij dat doet).
En zouden werkloze politici ook achter hun vodden worden gezeten als ze wachtgeld genieten na notabene zelf ontslag te hebben genomen (Rehwinkel).
Enz, enz.
Democratie en gelijkheid is er niet in dit land.Het volk mag stemmen maar niet kiezen, niet eens een burgemeester zoals in de meeste Europese landen en referenda daar trekken poltici zich niks cvan aan of ze willen ze niet.

Een criterium om mee te beslissen?
Misschien aan kunnen tonen dat jij en je voorouders hier al 200 jaar wonen. Of geen religie hebben.... of wet ik veel wat kan aantonen dat je recht hbe van spreken.
Maar geen lid zijn van een sekte (islam) die de klok 500 jaar terug willen dringen en aantoonbaar agressief in de rest van de wereld optreedt.

knerf | 10-01-14 | 17:29

De moslims hoeven niets te doen, het wordt allemaal voor ze gedaan door de nieuwe NSB'ers. Eens, net als na het einde van de 2e WO komt de vergelding.

behangtafel | 10-01-14 | 17:29

Het dichtst bij een democratie komt toch echt het meeste stemmen geldig systeem. Hoe onplezierig dat voor sommige/velen maar in ieder geval hopelijk de minderheid (anders heeft het systeem niet democratisch gefunctioneerd) is.
JayJay | 10-01-14 | 17:23

Dus jij ziet niet in dat straks de zandbakken filosofen de meeste stemmen hebben en wij naar de kl*te kunnen lopen.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 17:27

knerf | 10-01-14 | 17:18 |
Nee, natuurlijk is hij daar op tegen.

Maar hij zal er niet op tegen zijn dat iemand het voorstelt in Nederland.
Als onze democratie dan goed functioneert en de tegenstanders in de (ruime) meerderheid zijn, dan wordt het idee vrolijk en met grote hoon afgeschoten.
Zo zou het moeten werken.

JayJay | 10-01-14 | 17:27

@JayJay. Ik schrijf het nog maar weer eens: als je naar een ander land gaat, pas je je aan aan de daar geldende cultuur en wetten. Wil je dat niet, dan heb je er niks te zoeken!

Maria.1 | 10-01-14 | 17:27

an die arbeit 16:[email protected]
zeker aanhanger van die club die zich pvda noemt? dat zijn ook van die naieve dromers.

bekijket | 10-01-14 | 17:26

Itzamná | 10-01-14 | 16:49 |

Je gaat van een verkeerd standpunt uit als je schrijft "ze passen zich maar aan ....." Aan wat of wie? Aan jou?
Je schrijft verder : "Ik zou graag zien dat onze kinderen opgroeien in ......". Hier weer jouw wens.
Dat is weinig democratisch.

Met enige teleurstelling moet ik zelfs constateren dat het niet beleidsbepalend is hoe we er hier op Geenstijl over denken.

An die Arbeit wil alleen aan de orde stellen dat het lastig is in een democratisch stelsel te bepalen wat wel en niet kan. Dat wordt in de loop van de tijd steeds weer opnieuw vastgesteld.

Meningen op voorhand negeren - omdat dat jou of mij beter uitkomt - is uiteraard uit den boze. Omdat dat indruist tegen elk democratisch principe.

Het dichtst bij een democratie komt toch echt het meeste stemmen geldig systeem. Hoe onplezierig dat voor sommige/velen maar in ieder geval hopelijk de minderheid (anders heeft het systeem niet democratisch gefunctioneerd) is.

JayJay | 10-01-14 | 17:23

@ LangeTijdGeleden | 10-01-14 | 17:11 |
Die stinkgewaden moeten hier eigenlijk NIKS, maar dan ook helemaal NIKS te vertellen hebben.
Optieven met dat Islam-gepeupel!

fleischer | 10-01-14 | 17:23

Gescheiden verzuipen voor moslims vind ik wel een leuk idee.

basweetutwel | 10-01-14 | 17:20

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:58 | + 0 -

Niet zo paranoide.
Geef dan gewoon antwoord want je gaat het antwoord al twee keer uit de weg.

Dus voor sharia, afhaken van handen van dieven, homovervolging, discriminatie van ongelovigen, ongelijke behandeling van vrouwen etc. of niet?

knerf | 10-01-14 | 17:18

Feministen vinden zoiets geweldigs omdat ze denken dat ze hiermee de witte man kunnen raken. Want echt feminisme is niet tegen vrouwonvriendelijke salafisten maar tegen de witte man.

Mark Krachtwijk | 10-01-14 | 17:18

Die zogenaamde 'Eenheid' is in ieder geval ver te zoeken, als je direct al begint met het willen scheiden van de seksen.

Causa Sui | 10-01-14 | 17:18

Wanneer eindigt dit? Wanneer, wanneer, wanneer...

Coyote | 10-01-14 | 17:17

@ Causa Sui | 10-01-14 | 16:22 |
De rattenvanger van Hamelen trekt zéér waarschijnlijk lege zalen...

fleischer | 10-01-14 | 17:12

@An die ARBEIT | 10-01-14 | 17:02
Allemaal gelijk was in de tijd dat we als beschaving vooruit wilde.
Als we dat principe handhaven in dit tijdsgewricht gaan we allemaal achter uit, dat hoef ik jou niet uit te leggen, einde beschaafde samenleving.
Weet dat ik wat zwart/wit stel is de enige manier.
M.i. helpen we ons met onze mooie democratische principes om zeep.
Waarbij ik wederom wil opmerken dat de Pvda in 020 4 ton uitgeeft om islamitisch stemvee aan te trekken, is dat democratisch, dacht het niet, dat bepalen de Pvda regenten.
Democratie is ver te zoeken in dit landje.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 17:12

Eerst gescheiden zwemmen en what next? Gescheiden sporten? Gescheiden onderwijs?
Van Doorn, tief op naar een moslimland!

Maria.1 | 10-01-14 | 17:11

Was gescheiden zwemmen niet ergens in het jaar 1800 afgeschaft? Sinds wanneer gaan we terug in de tijd en niet voor uit in de tijd?

Oh wacht... Middeleeuwse ideologiën import...

En ik maar denken dat Tijdreizen niet mogelijk was! Zijn die Booslims nog ergens goed in, ze kunnen een heel land terug in de tijd sturen!

LangeTijdGeleden | 10-01-14 | 17:11

Ik vraag me nog steeds af tegen welke molenwiek die gozer is tegengekomen.http://youtu.be/sw7ptMBEr8c

hero_of_heaven | 10-01-14 | 17:08

Als de linkse kerk dat gescheiden zwemmen zou afschaffen, zouden er op termijn misschien ook eens wat vaker moslima's naar onze openbare recreatieterreinen komen. Beter zelfs, moslimmoeders en -gezinnen die met hun kinderen op een warme dag ook openbaar komen recreëren (zie je nooit), waardoor er meer sociale-controle vanuit hun eigen gemeenschap ontstaat en die klootzakjes zich misschien ook wat beter gaan gedragen.

Maar nee, die moeders zadelen liever onze -vrouwen- hoeren met hun seksueel gefrustreerde tuigh op om zelf lekker onderling gescheiden te kunnen gaan zwemmen.

Ven1V1d1V1c1 | 10-01-14 | 17:07

Lopen de moslims weer te kloten?

malin | 10-01-14 | 17:05

@Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:59
Maar wie bepaalt dan wie er wel en niet mag stemmen, en op welke gronden? Gaan tornen aan het rechtsprincipe dat wij allen gelijk zijn brengt meer met zich mee dan alleen het feit dat het makkelijker wordt bepaalde ongewenste ideologieën te weren.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 17:02

Er zijn toch genoeg landen waar ze dit allemaal kunnen doen? Kunnen we eens geen uitzondering maken, stoppen met knuffelen, racisme eens even op pauze zetten en die lui er gewoon uit gooien. Met of zonder NL paspoort, hop gewoon de grens over mikken.

Tremor | 10-01-14 | 17:01

@An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:35
We zullen wel bijtijds naar een systeem toe moeten dat we de islam figuren geen stemrecht geven.
Nu kan het nog.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:59

@knerf | 10-01-14 | 16:53
Je insinueert. En nee, geen enkele moeite.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:58

@Itzamná | 10-01-14 | 16:49
Ja lieverd, maar we kleven dan toch weer op hetzelfde punt: "De dominante cultuur" is natuurlijk geen meetbaar iets, dus er zullen in de praktijk mensen moeten zijn die bepalen wat er nu precies deel uitmaakt van die dominante cultuur en wat er haaks op staat (en dus onwenselijk is). Om dat objectief te beoordelen is onmogelijk, zelfs met de beste wil van de wereld.

En daar schuilt gevaar in, omdat het onmogelijk is een dergelijk orgaan vrij te houden van sturing door ongewenste elementen. Helemaal in een land als Nederland, waar alles in achterkamertjes en torentjes wordt geregeld.

Wij vinden het logisch dat gescheiden zwemmen niet gaat gebeuren, als gebod in ieder geval. Wij vinden het ook logisch dat de sharia nooit ingevoerd zal worden en sommigen van ons zien zelfs een verband tussen de twee zaken. Is dat verband er echt? En wie zou dat vast moeten stellen als we inderdaad gaan toetsen op wie er wel niet mee mag praten?

Een hellend vlak.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:57

blinde kip | 10-01-14 | 15:48 | + 17 -
als blinde kip zijnde lijkt dat misschien een goed idee, maar ik denk dat de meeste die wel nog hun kunnen gebruiken dat liever niet zien.

swift1.6 | 10-01-14 | 16:57

@Itzamná | 10-01-14 | 16:49
Goed gezien.
In jouw teergeliefde dorpje 020 is het Pvda geteisem een beetje zenuwachtig aan het worden,4 tonnetjes gaan ze er aan besteden om het stemvee weer zo ver te krijgen op ze te stemmen.
Dat kan allemaal zo maar, gekmakend.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:56

Waarom willen ze eigenlijk zwemmen? Voor zover ik weet leefde mohammed in de woestijn en zal dus vast de zwemkunst niet machtig geweest zijn. Zou het dan toch door de integratie komen?

Cynevisie | 10-01-14 | 16:54

Partij van de Eenheid wil exact hetzelfde als de Partij van de Arbeid, niks nieuws onder de maan.

Worstjes | 10-01-14 | 16:54

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:26 | + -1 -

Als je nou eens wat beter las, dan had je gezien dat ik mijn opmerking in vragende vorm stelde aan jou.
Of heb je gewoon moeite met het antwoord?

knerf | 10-01-14 | 16:53

" El Doorn wil voorts dat 'islamtisch opvoeden' wordt erkend 'binnen pedagogische beroepsopleidingen en jeugdzorg'"
Daar ben ik het helemaal mee eens. Wat mij betreft meteen doen. Problemen kunnen pas aangepakt worden nadat ze erkend zijn.
Dan is het afgelopen met de "slechte jeugd" en "raschiestiesche kk kaaskoppen" excuses. Het wordt dan statistisch aantoonbaar dat kinderen met een bepaalde opvoeding vaker betrokken zijn bij (kies zelf een topic van het afgelopen jaar). De link tussen opvoeding en gedrag is dan makkelijk gelegd.

swift1.6 | 10-01-14 | 16:52

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:35 | + 0 -
Wie moet beslissen? Lijkt me nogal dronken, de dominante cultuur. Dat is ook in mossellanden niet anders.

Komt bij dat ik totaal, maar dan ook totaal niks heb met cultuur- of godsdienstrelativisme. Ik vind de mohammedaanse cultuur 'by all standards' totaal inferieur aan ELKE cultuur (met uitzondering misschien van de overgebleven koppensnellersculturen - al lijkt het mohammedanisme daaraan nog het meest verwant).

Net doen of elke mening er evenveel toe doet is grote onzin. Zet duizend debielen bij elkaar en de uitkomst is debiel. Heb je meer aan één verstandig iemand.

Europa heeft nogal veel moeten doen om 'verlicht' te worden. Dat wil zeggen dat je totale onzin als religie wel tolereert, maar dan tot achter de voordeur. In het politieke discours zou religie geen enkele stem moeten hebben. Ik vind onze Westerse cultuur, met alle gebreken, duizend maal meer waard dan de mohammedaanse - in het laatste geval kun je in feite nauwelijks van een cultuur spreken. Men loopt daar minstens 800 jaar achter en wij zouden daar rekening mee moeten houden? De vraag alleen al.

Vroeger had de PvdA het nog wel eens over de 'verheffing' van het volk. Dat is natuurlijk grote kolder (geboren als debiel blijf je debiel), maar zouden ze eens moeten toepassen op hun mohammedaanse stemvee. Natuurlijk zijn niet alle mohammedanen debiel, maar spreek ze aan op hun kracht en niet op hun imbeciele geloof en, vooral, geef er geen of zo min mogelijk ruimte aan.

Ik zou graag zien dat onze kinderen opgroeien in een cultuur waarin ze niet weten wat halal of haram is. Flikker toch op met die tyfuszooi.

Bon. Begrijpen we mekaor weer.
Liefs,

Itzamná | 10-01-14 | 16:49

@ox | 10-01-14 | 16:23

Ik hoop dan wel dat ze buitendijks gaat zwemmen.

BenBinnen | 10-01-14 | 16:47

LEES, niet wees...

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:44

@ McSnor | 10-01-14 | 16:23 |
*gniffel*

fleischer | 10-01-14 | 16:43

@Ashtrey | 10-01-14 | 16:39
Ik zie het inderdaad. Stel wilden. Het lijkt Nujij wel af en toe. Soms is het zo erg dat ik nog liever een stuk van Breedveld wees omdat die minder radicaal gestoord is.

Kan je je voorstellen.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:42

-weggejorist-

rooiesaus | 10-01-14 | 16:41

-weggejorist-

rooiesaus | 10-01-14 | 16:41

Ik dacht dat gescheiden zwemmen al de praktijk was in Nederland, maar zo ver zijn we dus nog niet afgegleden.
Het is juist in het belang van ons land dat deze bekeerling openlijk kan blijven spreken over zijn ambities met zijn partij. Het argument dat er nou eenmaal animo voor is binnen onze samenleving mag nooit opwegen tegen de scheiding van kerk en staat. Willen ze dat realiseren bouwen en financieren ze maar een eigen zwembad.

Desmoulins | 10-01-14 | 16:41

Waar je mee omgaat wordt je besmet zei mijn Oma altijd.Daarom moest ik altijd in m'n eentje zwemmen!

pim achtertuin | 10-01-14 | 16:40

Snik, en dan geloven ze ook nog dat ik met de wil van god centjes aan het verdienen ben voor hun vreedzame hobby's... Why Jesus? Why???

First Contact | 10-01-14 | 16:40

@An die ARBEIT 16:35
Mag niet klagen hè, blijft hard werken zo zonder jullie om dat tuig hier in het gareel te houden. ;)

Ashtrey | 10-01-14 | 16:39

Ik snap die moslimvrouwen ergens wel. Als er ergens bv nog nudisten- of naturistenactiviteiten worden georganiseerd zijn het altijd dezelfde seksueel gefrustreerde lichgetintjes (niet eens altijd pubers meer) die plekjes zoeken om te kunnen gluren. Ook bij zwemparadijzen, recreatieplassen, stranden enz. zien we dat verschijnsel uit die cultuur steeds vaker voor komen. Daar voelen onze vrouwen zich ook niet prettig bij.

Zo gaan wij Nederlanders echter niet met elkaar om dus kunnen die vrouwen twee dingen doen. Ze geven hun -prinsjes- gespuis een degelijke opvoeding naar onze normen en waarden, of weet je waar ze anders wel heel prettig cultureel geaccepteerd gescheiden kunnen zwemmen?

De Middenlandse Zee over om te beginnen.

Ven1V1d1V1c1 | 10-01-14 | 16:38

Hier in 020 west werd niet alleen gescheiden gezwommen maar ook alle ramen werden steeds volledig afgeplakt zodat de dames van buitenaf niet bekeken konden worden. Tijdrovend en nogal duur voor een uurtje zwemmen. Als ik er langs liep werd ik altijd zo ellendig dat aangezicht van die boerka om een zwembad heen.

ukuppes | 10-01-14 | 16:37

@Ashtrey | 10-01-14 | 16:33
Helemaal geil! Met jou oude vriend?

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:35

@Itzamná | 10-01-14 | 16:30
Serieus, in mijn heart of hearts voel ik precies hetzelfde. Het probleem hiermee is echter: Als je ervoor kiest te gaan filteren wie wel en niet recht van spreken hebben als het gaat om regelgeving, wie gaat die afweging dan maken?

Je legt daarmee een "absolute macht" bij degenen die beslissen wie er wel en geen deel uit mogen maken van de discussie, waarmee je de deur open zet voor fascistische systemen.

Wij leven in een vrij land. Het nadeel daaraan is dat ook (in mijn ogen) complete gekken mee mogen praten. Want iedereen is vrij. En dat is de beste manier, gezien er geen menselijk alternatief bestaat.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:35

Nu heb ik het vandaag vrij rustig, vandaar dat ik melige dingen neerplemp, maar dan toch...
Ik vraag me af waarom ik me mijn hele leven al druk maak en trouw een participerende burger ben geweest die onze geliefde staat ruimschoots gespekt heeft met verplichte afdrachten, terwijl dit soort van totaal idioten hun verknipte ideeën mogen ventileren, en er nog een podium voor krijgen ook.
Paarlen voor de zwijnen (ho pas op, ies niet halal) zijn al mijn inspanningen geweest.

bakoenin | 10-01-14 | 16:34

Niels!!!! Lul! Hoe is tie?

Ashtrey | 10-01-14 | 16:33

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:25 | + 0 -
In feite gaat het meer om tolerantie dan om staatsvorm (democratie). Als je als tolerante staat intoleranten hun zin gaat geven graaf je je eigen graf.

Enfin, oud nieuws. Het stuit mij vreselijk tegen de borst dat er überhaupt rekening mee gehouden wordt dat er mohammedanen in dit land zijn met hun 14e-eeuwse gemekker, gejank en geklaag.

Ze passen zich, zoals Putin al zei, maar aan en anders is het oprotten. 't Gaat beetje bij beetje, vandaag dit, morgen dat en maar gebruik maken van hun 'rechten' (plichten hebben ze natuurlijk niet) om hun idiote, morbide ideologie salonfähig te maken.

Daar heb ik grote problemen mee, en naar ik hoop steeds meer Nederlanders. Ga je maffe religie maar achter de voordeur belijden. Beter nog, rot alsjeblieft op.

Itzamná | 10-01-14 | 16:30

@Itzamná | 10-01-14 | 16:19
Oh, "waarde Itzamná" moest natuurlijk niet doorgestreept zijn.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:27

Maar dit".. willen dat de islamitische wijze van opvoeden wordt erkend binnen pedagogische beroepsopleidingen en de jeugdzorg."
Is nog veel kwalijker.

Causa Sui | 10-01-14 | 16:26

@knerf | 10-01-14 | 16:23
Als je al begint door onzin als "dan ben jij ook voor" te tikken, ga ik niet op je in. Waar zeg ik dat ik voor of tegen wat dan ook ben?

Dergelijk vooringenomen gejank duidt op weinig kans een normale discussie te voeren.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:26

@Itzamná | 10-01-14 | 16:19
Misschien -waarde Itzamná- is het wel zo dat onze samenleving in zoverre is veranderd dat het voortaan wel voor veel mensen wenselijk is? Ongeacht of die verandering nou wenselijk is of niet, het kan zo ontstaan dat de normen en waarden van een volk veranderen, met alle gevolgen van dien.

Dus het staat El Doorn vrij dit soort ridicule zaken voor te stellen. Sterker nog, het is goed! Want zo kunnen we toetsen hoe ver we al zijn afgegleden. Als dit wordt doorgevoerd, zegt het genoeg over de staat van ons land.

En is het misschien tijd de stop er uit te trekken.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:25

irma zonderboezem | 10-01-14 | 16:11 | + 4 -
Geh, ik zou menen dat lichtgetinten maar moeten gaan lopen.
Richting Syrië.
Of, dat kan ook, zich laten rijden door een lichtgetinte taxichauffeur in een Audi 80 uit 1992, doorrookt en tegen toptarief.

Itzamná | 10-01-14 | 16:25

We moeten ze gescheiden laten verzuipen.

McSnor | 10-01-14 | 16:23

Nee nee , een geemancipeerde multiculti participatiesamenleving moest het wezen dus dan horen daar ook moslimvrouwtjes bij in het zwembad. Wat zullen we nou krijgen zeg !

nemeton | 10-01-14 | 16:23

Wat mij betreft gaan we weer terug naar zeven provincies...

First Contact | 10-01-14 | 16:23

En wat is er ook alweer precies mis met het gescheiden zwemmen van Asha Tuinbroeke?!

ox | 10-01-14 | 16:23

Ik ben het hier helemaal mee eens vermits het alleen vrouwen van boven de 40 betreft.

bakoenin | 10-01-14 | 16:23

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09 | + 1 -

Mits die voorstellen redelijk zijn.

Maar ik neem aan dat als de sharia wordt voorgesteld, steniging van vrouwen, homo's van torens afgooien en handen afhakken van dieven eveneens in het cultuurverrijkende islampakket, dat jij dan ook voor bent?

knerf | 10-01-14 | 16:23

Ze verzinnen alles zodat ze de opvoeding van hun moslimmannetjes kunnen blijven vermijden.
Dat die vrouwen dat zouden willen, komt alleen maar omdat ze niet in staat zijn die vieze ventjes die ze en masse baren netjes op te voeden.
Begin bij jezelf zou ik zeggen, moslimvolk; breng je seksueel gefrustreerde zoons een wat beschaving bij en respect voor vrouwen.
Les 1, graties en voor niets, geen dank en nog heel simpel ook; handen thuis en je bek dicht houden.

Causa Sui | 10-01-14 | 16:22

Stem Wilders of accepteer om islamiet te worden. Ongelovigen of christenen zullen branden!

Mega Mindie 2 | 10-01-14 | 16:21

Als ik een vrouw was en ik werd stelselmatig onderdrukt, wilde ik ook niet tussen de mannen zwemmen.
.
Maar volgens mij gaat het die mannen niet om die vrouwen. Die mannen willen gewoon graag elkaar bewonderen in een speedo. Ze zitten niet voor niets 5x per dag voorover gebukt naar elkaars reedt te staren.
.
In Nederland mag en kun je er gewoon openlijk voor uitkomen dat je als man op mannen valt. Niemand die je wat doet. Alleen mensen die volgens een sprookjesboek leven doen hier moeilijk over...

Pikkestrijder | 10-01-14 | 16:21

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09 | + 0 -
Dat kan natuurlijk ook, dat iedereen z'n eigen mening etc. verkondigt. De overheid staat evenwel, in beginsel dan, neutraal tegenover religie.
Willen die mossels gescheiden zwemmen, dan kan dat als ze dat dan maar zelf regelen.

Ook dan vind ik dit voorstel ook dan een bloody shame omdat het totaal niet past in onze samenleving en het in feite alleen maar de minderwaardige status van vrouwen benadrukt in de mohammedaanse leer plus ook nog eens, als bonus, de kennelijk totaal infantiele houding van mannen die kennelijk geen stukje bloot kunnen zien zonder gelijk tot verkrachting overgaan (of iets dergelijks).

Hoe eerder de aanhangers van het mohammedanisme ons land en Europa verlaten, hoe liever het me is. We hebben er niks aan, behalve dan dat ze voor gezeik en ellende zorgen. Geldt niet voor alle mossels, er zijn zeker wel een stuk of 3 uitzonderingen.
Die kunnen dan naar Engeland, daar zijn ze dol op het verkrachten van hun staat door derden.

Itzamná | 10-01-14 | 16:19

Als vrouwen zich niet prettig voelen in een samenleving, moeten ze lid worden van OPZIJ. Hoog tijd dat deze club dan op een eiland te zetten en er geen aandacht meer aan besteden, is dat wat?

toetanchamon | 10-01-14 | 16:18

Wie gaat er in Den Haag nou zwemmen in een zwembad als je links van je de uitgestrekte Noordzee hebt?, daar heb je nergens last van. Of hullie willen weer ook weer wat te zeiken hebben (kan ook natuurlijk).

rooiesaus | 10-01-14 | 16:18

@Reinaert | 10-01-14 | 16:15
Maar dat is de keuze die we gemaakt hebben, wij zijn een democratie dus het kan.

Uiteraard is "democratie" een wassen neus en heeft het volk precies nul macht. Maar dat is eerder een abstracte discussie.

*pompidom*

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:17

Hoorde net nog in de super een in Nederland geboren en getogen Marokkaan zeggen "die kk Hollanders zijn zo dom"

lol

poli | 10-01-14 | 16:17

Van mij mogen ze gescheiden gaan zwemmen heur,maar wel dan in syrie ofzo... lijk mij zo als je tot de Pislam bekeert je hersencellen afsterven ofzo...

menbearpig | 10-01-14 | 16:17

@Itzamná | 10-01-14 | 16:09
T is allemaal niet zo moeilijk.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:16

Nul zetels.

van_de_pot_gerukt | 10-01-14 | 16:15

@An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09

Democratie is mooi spul en ik ben het in eerste aanleg ook met je eens maar 'democratische' besluiten kennen ook hun grenzen. Voor je 't weet rijden er weer volgestampte treinen richting Polen omdat 'er een meerderheid voor is'.

Democratie? Ja. Maar niet ten koste van alles natuurlijk.

Reinaert | 10-01-14 | 16:15

@ goedverstaander 16:12

Dat kan mijne tere zieltje vast niet hebben.

eerstneukendanpraten | 10-01-14 | 16:14

@ [G]eenstijl 16:10

Zat eerder te denken aan iets in de trant van: Mo zoekt geyt...

eerstneukendanpraten | 10-01-14 | 16:13

Dan zorgen ze maar voor een eigen zwembad. Vast wel ergens een sjeik te vinden die dat wil financieren.

brutus68 | 10-01-14 | 16:12

abou el doorn , ja hoor je mag gescheiden zwemmen , gewoon bij scheveningen de zee in links af en lekker door badderen word van zelf rustig en zwem je helemaal alleen, met een beetje marzel kom je in marokko aan.

bekijket | 10-01-14 | 16:12

Als je die lui hun zin geeft willen ze straks ook nog gescheiden neuken.

goedverstaander | 10-01-14 | 16:12

Ik zou willen pleiten voor gescheiden secties in de bus. Voorin blank en achterin licht/donker getint, of is dat racisme ?

irma zonderboezem | 10-01-14 | 16:11

Eyeworks ik zie kansen " Zwemmende boerka zoekt apart zwemmende tulband!" i.p.v sterren op de duikplank

[G]eenstijl | 10-01-14 | 16:10

@Opinie-miep | 10-01-14 | 16:08
Net zoals de Partij voor de vrijheid...

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:10

@Opinie-miep | 10-01-14 | 16:08
Net zoals de Partij voor de vrijheid...

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09

@Koettoerk | 10-01-14 | 15:50
Correctie:
Van Doorn is geen psychopaat. Hij is een psychoot. Hij lijdt aan psychoses.... zodanig langdurig dat men ook wel spreekt van de ziekte schizofrenie.
Een ziekte inderdaad; de man kan er niet veel aan doen.
Bij misdrijf: geen straf, TBS.
Bij acuut gevaar voor zichzelf of omgeving: (gedwongen) opname. Daar lijkt me hier geen sprake van.
Aandringen op ( bij psychoses vaak verbazingwekkend effectieve) behandeling is het enige dat je kan proberen.

Psychopatie is iets anders. Afwezigheid van geweten. Als je al wil spreken van een ziekte ( wat een rechtbank bijvoorbeeld niet doet), dan is die in ieder geval ongeneeslijk.
Bij misdrijf: geen TBS, gewoon gevang. Iedere vorm van behandeling is zinloos, want slaat niet aan of wordt slim gesaboteerd. Nooit te vertrouwen.

Er zijn talloze voorbeelden van Bekende Psychopaten. Zolang zij geen misdrijf plegen worden ze vaak zeer gewaardeerd.
Maar van Doorn is volgens mij het type sneue patient dat ons medelijden en onze zorg behoeft, niet zozeer onze Toorn.

pinda | 10-01-14 | 16:09

Gezien de overlast die ze veroorzaken in de sportfondsebaden lijkt gescheiden zwemmen voor mocro-jochies een betere oplossing.

P.Faust | 10-01-14 | 16:09

Ik snap de ophef niet.

Wij leven in een democratie. Dat houdt in dat IEDERE inwoner (dus ook moslims) het recht hebben te proberen hun standpunten en visies tot regelgeving te vertalen. Als daar draagvlak voor is komt dat daadwerkelijk tot stand, zo niet, niet.

Wat is het probleem?

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:09

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:06 | + 0 -
Dat opblazen in 'opblaasbadjes' neem ik maar even letterlijk.
Topidee.

Itzamná | 10-01-14 | 16:09

Juist, dat moslim jongetjes en moslim meisjes gescheiden zwemmen zal mij, en velen denk ik, worst zijn.. Maar bij een vrolijke multikul school lijkt het mij inderdaad beter. Laten we dat ook doortrekken naar openbare zwembaden. Je kunt die jongetjes daar wel loslaten en hopen dat het allemaal wel goed komt, maar wat je krijgt is dat de moslim meisjes met rust gelaten worden en er jacht gemaakt wordt op blanke meisjes.

Soms werkt het door de strot duwen van iets gewoon niet bij sommige culturen. Kunnen mensen wel in hun handen klappen erg progressief bezig te zijn maar veel mensen (en meisjes) hebben echt serieuze last van die jongetjes. Het is heel lastig allemaal want stel je voor dat het apartheid 2.0 wordt, maar ook daar liep het de spuigaten uit en kwamen negerts er niet meer om te zwemmen.

de grote Anti | 10-01-14 | 16:08

toch vreemd, de Partij van de Eenheid... heeft als streven Apart Zwermmen... niks Eenheid dus!! tip: naam ff wijzigen in de Partij van de Verdeelheid

Opinie-miep | 10-01-14 | 16:08

Twee opblaasbadjes in de woestijn met een muurtje er tussen, opgelost, doei doei stelletje islamitische zeikstralen.

Uw Verzekeringsadvis | 10-01-14 | 16:06

Ik denk dat die wel stemmen gaat winnen met dit soort, idiote voorstellen. Zeker in Den Haag is daar genoeg animo voor.

Ik moet bij die kandidatenlijst trouwens wel een beetje aan racisme denken.

readbetweenthelines | 10-01-14 | 16:06

Convertieten zijn doorgaans het ergst, geldt ook voor die hersendode Van Doorn. Een raadsel dat zo iemand zonder beveiliging over straat kan.

Wil ik niks mee suggereren hoor, maar wonderlijk vind ik het wel.

Het mohammedanisme heeft Europa en NL niks gebracht dan ellende en zal ook nooit anders kunnen.
Maak daar maar een mooie wandtegel van.

Itzamná | 10-01-14 | 16:06

Ik neem aan dat Abou el Doorn een nauw kontakt heeft gehad met Adolf Schulz?

duitse herder | 10-01-14 | 16:05

Gescheiden zwemmen?
Nee, zeg ik.
De mannen hebben er een probleem mee? Sorry. Openbaar zwembad is nu eenmaal 'openbaar'. Dus: voor iedereen, ook voor niet-moslims met andere waarden/normen.
Als die vrouwen er een probleem mee hebben, hej..! Tegenwoordig heb je, ook voor kinderen en dikke moslimaas, een burkini: www.bourkini.nl/contents/nl/d5_Islamit... Trek dat dan aan, en ga gewoon zwemmen met vriendinnen of je kinderen.

Problem solved!

gaffelbaard | 10-01-14 | 16:03

Arnoud heeft zijn leerschool gehad bij de PVV. Dat kun je wel zien aan hoe hij gratis publiciteit genereert. Een onrealistisch proefballonnetje oplaten en huppetee.

Mark Smith | 10-01-14 | 16:03

Grappig dat de enige islamitische partij die in de kijker staat, meer overeenkomsten vertoont met de PVV dan met welke andere partij dan ook.

Logisch ook. Verbieden en onderdrukken zijn bij beiden de kernwaarden.

An die ARBEIT | 10-01-14 | 16:03

Niet zo zeuren hoor, bij de Olympische spelen doen ze ook alleen maar aan gescheiden zwemmen.

__dictatuur | 10-01-14 | 16:02

@Koning Willy | 10-01-14 | 15:58
Die arme mannen hebben ook geen tijd om aan de vrouw te laten zien dat zij de ware zijn omdat ze altijd booskijkend in het theehuis moeten rondhangen.

blinde kip | 10-01-14 | 16:02

Ook zo benieuwd hoeveel mossels met gesloten schelp er in een olympisch zwembad passen?

Smaalpapil | 10-01-14 | 16:02

Kijk, ik zou hier nu een plempsel plaatsen over de geestelijk zieke toestand van van Doorn, maar dat zou een belediging zijn voor alle geestelijk zieken in dit land die al zwaar in hun bek worden gespuugd door de Partij van de Allochtonen.

Het is trouwens wel grappig, ik moet even gaan googelen voor het artikel/onderzoek, maar het schijnt dus écht zo te zijn dat mensen die zich 'bekeren' tot een bepaald geloof, al vaak een mentale aandoening hebben dmv geboort afwijking, opvoeding of traumatische jeugd ervaring.

Van Doorn heeft ze volgens mij alle 3.

LangeTijdGeleden | 10-01-14 | 15:59

@Koettoerk | 10-01-14 | 15:50
Het is altijd de bedoeling geweest om deze politieke route te volgen. Als bekeerling maak je zo natuurlijk de ultieme statement.

blinde kip | 10-01-14 | 15:59

Wat een discriminerend en vrouwonvriendelijke ideologie is de islam toch.

Steeds maar weer een stapje veder met het islamiseren van dit land.

Tijd om de islam te verbieden het is immers 2014.

lady blabla | 10-01-14 | 15:59

Het is natuurlijk precies andersom. De moslims willen niet dat mannen naar moslim-vrouwen kijken. Als zij hun lichaam buiten het huwelijk aan een man tonen is dat niet goed, daar kunnen mannen niet tegen.

Watjes.

Koning Willy | 10-01-14 | 15:58

Op zich wel eens met van Doorn. Er moet op veel meer terreinen gescheiden worden.

Smaalpapil | 10-01-14 | 15:58

Hij ies gek

Rest In Privacy | 10-01-14 | 15:57

El Doorn schaamt zich voor zijn eigen vent natuurlijk.

dat is pech | 10-01-14 | 15:57

Bekeerde beroepsmuzelaars als Van Doorn, Van de Ven, Abdelkarim Honing en hoe die schaamhaarkwekers ook allemaal mogen heten, zijn de Musserts van onze tijd.

Benieuwd wanneer eindelijk de dag aanbreekt dat ook deze lieden massaal op gestolen fietsen het land uit vluchten.

Ik kan niet wachten.

Peter Emile | 10-01-14 | 15:57

Kent u dat? Tussen de benen van een meisje door duiken komt weer in zwang. Wel in een nieuwe vorm: tussen de benen van een moslima door duiken.
Mag dit van Allah? verdomme ik krijg geen antwoord.

succesvol | 10-01-14 | 15:56

Gescheiden zwemmen? Een prima idee. Laat El Doorn met al zijn gelijkgestemden bij de Syrische havenstad Latakia in de Middellandse Zee springen. De dames aan de noordkant, de heren in het zuiden.

goedverstaander | 10-01-14 | 15:56

Niks zorgt voor meer eenheid natuurlijk als gescheiden zwemmen.... Contradictie ooit van gehoord?

joezdat? | 10-01-14 | 15:56

Laat deze wereldvreemde wegkijker, subsidieslurper en verkwanselaar lekker via het Suezkanaal richting Saoedi-Arabië zwemmen. Gescheiden en in boerkini. Niemand zal hem missen.

Gescheiden gratis geld uitgeven, daar zal meneer Van Doorn uiteraard wel tegen zijn. Het moet immers wel leuk blijven.

Überlutser.

Rémy Martin ® | 10-01-14 | 15:55

Wat een kutreligie is het ook.

Ali d | 10-01-14 | 15:54

Er is geen doortraptere manier om een zaak te benadelen, dan hem door Arnoud van Doorn te laten verdedigen.

Simon de Danser | 10-01-14 | 15:54

Zucht.... ga je moslimregeltjes in een zandbakland toepassen!! Ik hoop dat je nul stemmen krijgt... halve zool

Rene7559 | 10-01-14 | 15:54

Godsammekraken | 10-01-14 | 15:49 | + 0 -
Hmm, weet niet of ik vrouw in linkje naakt zou willen zien...
crazycatladylife.blogspot.nl/

Itzamná | 10-01-14 | 15:54

Ook in een apart zwembad aub scheelt ons weer haar in t water!

Cycloon | 10-01-14 | 15:52

Narcistisch, thuis iets tekort gekomen, negatieve aandachtsh***, die ophef verwart met respect. Circus Gekkie komt naar u toe deze winter en GS betaalt het kaartje. Dat er nog veel van deze Grote Denker mag volgen.
PS: Zou hij al besneden zijn?

DaughtersofLot | 10-01-14 | 15:52

Een waterscheiding?

Smaalpapil | 10-01-14 | 15:52

Als we nu eens beginnen om Staat en Geloof gescheiden te houden...

Frank Grasmaaier | 10-01-14 | 15:52

Van mij mogen ze best gescheiden zwemmen hoor. Al die mosselmannen lekker droppen boven de Atlantische Oceaan, zullen ze vast geen vrouw in bikini tegenkomen.

G Bruikersnaam | 10-01-14 | 15:51

Zouden ze aan een Oedipus complex lijden, allemaal!!!1!???

hfakker | 10-01-14 | 15:51

Dat gescheiden zwemmen, daar moeten ze het Markermeer voor openstellen. Nee, gewoon gratis of met subsidie. Van Pampus naar Lelystad, hoppa, zwemmen maar mosseltjes.

Lijkt me wel gaaf format voor t.v.

Itzamná | 10-01-14 | 15:51


Landverrader!

Schietmijmaarlek | 10-01-14 | 15:50

Dit is toch wel Koning Schertsfiguur. Vanuit de PVV ongeneerd Booslim worden als geboren kaaskop. Een beter voorbeeld dat psychopaten de bestuurlijke functies infiltreren en bevuilen is er niet. Hoe is het mogelijk dat deze flipflopper zich niet kapot schaamt. Dat kan alleen als je een compleet gestoorde narcist bent.

Koettoerk | 10-01-14 | 15:50

gescheiden ? partij van Eenheid? Hoe noemen ze dat ook alweer? Contradictie?

sbennieke | 10-01-14 | 15:50

Het gekke is dat blonde & roodharige atheïstisch, agnostisch en hedonistisch ingestelde dames ook langzaam in de randstad een voorkeur beginnen te krijgen voor zwemmen zonder uitgelubberde kwijlende mannelijke kansjeugd in versleten doorschijnende witte onderbroekjes.

Feynman | 10-01-14 | 15:49

Wie bang is voor blote vrouwen is gewoon een homo.

Godsammekraken | 10-01-14 | 15:49

Deze man is inmiddels zo geflipt dat het bijna grappig is.
 
Bijna, want deze ongein moet natuurlijk weer betaald worden uit belastingmiddelen?

pietvanvliet | 10-01-14 | 15:48

Net zoals zwemclubs, nudisten en duikverenigingen kunnen ze het bad gewoon voor een paar uurtjes huren.

Oww wacht, het moet natuurlijk graties! Ieshhh khoeltoerrr!!

Godsammekraken | 10-01-14 | 15:48

Strakke zwemkleding verplichten. Dan is het zo afgelopen met die vieze onderbroeken en gefrustreerde mannetjes in het bad.

blinde kip | 10-01-14 | 15:48

Dit is natuurlijk een topidee, maar dat er namens onze regering mensen afreizen naar Rusland tijdens de spelen is dan weer wel heel erg fout.

Dus.

Parsons | 10-01-14 | 15:47

Gaat gebeuren hoor, ruim tien jaar geleden had men hier bij het lokale zwembad op de woensdagavond al een moslimaavond.

Wij kwamen er als 12 jarige jongens gewoon echt niet in.

Betadine | 10-01-14 | 15:47

Wanneer krijgen we gescheiden stranden?

nielsjuuh23 | 10-01-14 | 15:47

Wie bukt voor de profeet vraagt privileges bij de vleet!

Godsammekraken | 10-01-14 | 15:46

Weg met de terreur van subsidiezwemclubjes. Ik wil als betalende klant een gelijke prijs betalen als de rest en niet door aanwezigheid van alle clubjes slechts 3 uur per week terecht kunnen in een overvol bad.

blinde kip | 10-01-14 | 15:46

Arnoud van Doorn, geestelijk vedergewicht in amateurklasse s-5, laat weer eens vermakelijk van zich horen.

Simon de Danser | 10-01-14 | 15:45

-weggejorist-

the real miko | 10-01-14 | 15:43

Ik wil ook gescheiden zwemmen. Zonder moslims dus.

En gescheiden zwammen. En eten. En drinken. En neuqen.

Dit land kan zo veel beter. Zonder veeleisende booslims.

Reinaert | 10-01-14 | 15:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken