Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslimpartij Rotterdam: 5 programmapunten

Rotterdallah.jpgHm, lastig dit. Er komt een moslimpartij in Rotterdam. Het voordeel is: dat gaat de PvdA stemmen kosten. Het nadeel is: er komt een moslimpartij in Rotterdam. De NIDA (Nederlands Islamitische Dram Alliantie) is opgericht door Mohamed Talbi, een rancuneuze teleurgestelde PvdA-er. Wat de Rotterdamse PvdA heeft uitgevreten om een moslim teleur te stellen is ons een raadsel, want de Partij van dhimmie Appeasers staat in 010 bekend als nogal verweven met de islamitische achterban. Misschien hebben ze hem ooit een subsidiebedrag met maar 5 nullen gegeven in plaats van 6 of 7. Of allicht wilden ze naar een gehandicapte neef die waarschijnlijk alleen op papier bestaat en 'in Marokko woont' geen autkiering overmaken. Wie zal het zeggen, maar Talbi was dus beledigd (hoor je anders echt nooit, meestal zijn het zulke dankbare mensen) en richtte NIDA (Nodeloze Inmenging Door Allah) op. Over het programmallah doet hij nog wat schimmig maar wij hebben een concept-lijstje gevonden toen we in een shoarmatent in Feijenoord een kapsalon haalden. De vijf speerpunten van NIDA (Nieuwe IbnGhaldoun Diploma's Aanvragen): 1. ONZE STEM WORDT NIET GEHOORD. DUS NIDA ZAL ALTIJD DUIDELIJK PRATEN. Dat onze islamitische stem niet wordt gehoord blijkt uit het totale cliëntelisme in Feijenoord van Turkse politici naar de eigen achterban. Ook de vele moskeeën, het gastarbeidermonument en het toestaan van brandgevaarlijke madrassa-internaten maken duidelijk dat de stem van moslims een onverstaanbaar gefluister is geweest tot nu toe. DAAR GAAN WIJ DUS WAT AAN DOEN. 2. Gevestigde partijen nemen islam niet serieus en zien het vooral als een probleem. Heel gek. Wij snappen er geen sikkepit van waarom dat is. Daarom wil NIDA bewijzen dat de islam helemaal geen bedreiging is voor het Vrije Westen. Dit doen wij het beste door iedereen moslim te maken en zelf te laten ervaren hoe superjofel dat is. (Niet voor publicatie: behalve dan dat de islam bij GroenLinks, de PvdA en D66 juist altijd ontzien en geknuffeld wordt, maar dat moeten we even anders spindokteren.) 3. LalalaGELD, een eigen partij is een soepsiediefeestje voor iedereen. De subsidiesijpelroute via de gevestigde partijen is te ingewikkeld. Stemp NIDA en gratis geld jwz. 4. We sneaken de Arabisch-Europese Liga van Abou Jahjah de Rotterdamse politiek in. A-to-the-J-J krijgt alles en iedereen op de kast met ferme statements over moslimsuprematie in het Vrije Westen. Een stem op ons zal de AEL doen herleven en de geesten rijp maken voor het gedachtengoed van Abou JahJah. 5. Het staat in de koran. Wij moeten terrein winnen, goedschiks of kwaadschiks. Dus stem op ons, want LOL dat mag gewoon in dit land, een partij oprichten gebaseerd op normen en waarden die totaal tegenstrijdig zijn met democratie, vrijheid en de Verlichting. De kazen noemen dat contrida..contadictia in term..contradinges in thermo..eh nouja, het komt neer op 'wegmetons'. Hup NIDA!

Reaguursels

Inloggen

Mijn advies elke Nederlander in plaats van 21% belasting (btw) 11% betalen, want de Haagse crimineeltjes zijn te dom om naar het Nederlandse vol te luisteren. (schijnbaar wel naar moslims) ze verprutsen ons belastinggeld, dit zal Wilders zeker stemmen op gaan leveren. (mijn stem heeft)

viezeharry | 18-12-13 | 15:08

Zo'n partij kan inderdaad nooit langer leven dan 3 maanden, langer houden machtsgeile moslims het nie tmwet elkaar uit.
Van de andere kant, dat is nog altijd 2 maanden en 29 dagen langer dan een christelijke partij in een willekeurig moslim land, waar de initiatiefnemers dezelfde dag nog gelynchd worden door de burgers terwijl de politie toekijkt.

Haatgenerator | 18-12-13 | 12:50

Zo ziet er dat dus uit, nu, straks:
"Ahahaah 2de jaars geneeskunde vriend, nog 4 jaar en dan bek ik basisarts.
Grapjas.
kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:29 |"
En iets verderop van kanaleneilandsoldaat : "we marcheren door".
Ik geloof 'm. Op beide punten. En bedenk dat in de NL-bible-belt zwaar gereformeerde huisartsen hun werk doen. Maar beide veracht ik, wegens geindoctrineerd zijn en indoctrinatie uitoefenen, gebrek aan relativisme en een overschot aan orthodoxie, voor het opgeven van je eigen rationele verstand voor een fictieve godsfiguur. En toch... die gereformeerden blijven als groep klein, de moslims daarentegen niet. Daarbij ruimschoots gefaciliteerd door de PvdAcid ("ik ben niet zuur geboren, maar zuur gemáákt) tot de pot helemaal leeg is (ca. 5 jaar). Dan is het hek van de dam. 90.000 moslims, nú al in Rotterstanbul, onthoud dat.

milky bar | 17-12-13 | 16:37

Wel een zeer vreemde manier om de PvdA een toontje lager te laten zingen: je weet wel wat je hebt (Nepotisme, Zelfverrijking , slobbertruien) en weet niet wat je krijgt (Sharia, Burka, alcoholverbod ook boven de 18 jaar).....

Brulboei_61SB | 17-12-13 | 15:49

@von sokkenstopfen. Te laat! Onze politiek doet niks en wij staan machteloos. Jaren geleden dachten we dat men zou integreren in onze (toen nog mooie) samenleving, maar inmiddels is duidelijk dat dit niet gaat gebeuren. We worden overgenomen en in dezelfde shit getrokken als waaruit men gevlucht is. En we staan erbij en kijken ernaar.

Maria.1 | 17-12-13 | 14:25

Nederland moet eens naar libanon kijken, want dat was ooit een overwegend democratisch land waar men de islam z'n gang liet gaan, en kijk nu eens wie er de dienst uitmaakt? Juist! De pislam! En dat staat europa ook te wachten als we niets ondernemen tegen diezelfde pislam en onze eigen linkse landveraders!

von sokkenstopfen | 17-12-13 | 12:36

5 programmapunten:

1 meer hoofddoekjes
2 meer burka's
3 meer moskeeen
4 meer sharia
5 MINDER vrijheid

hoe simpel en voorspelbaar kan het zijn.

PowPow | 17-12-13 | 12:31

Met de eerste reactie is alles wel gezegd denk ik.

menzo | 17-12-13 | 12:27

NL in 2045:
Alle mannen een baard, alle vrouwen een hoofddoek.

van Nazareth | 17-12-13 | 12:20

@Ludwig von Mises. Niks hypocriet! Wij willen gelijke behandeling in tegenstelling tot de moslims.

Maria.1 | 17-12-13 | 12:13

@open.deur.intrapper | 16-12-13 | 22:55 - Nee. Omdat Quid een zure doos is. Wat hij schrijft over Wilders zal me jeuken. Wilders is geen heilige ofzo, en Quid's riedeltje om iedere scheet van Geert breeduit toe te lichten laat zien dat Quid 'm stiekum meer aandacht geeft dan hij zelf zou durven toegeven.

ViagraFalls | 17-12-13 | 11:48

Rotterdam gaat weer een verkeerd lijstje aanvoeren.

Bataaf | 17-12-13 | 11:38

Rotterdam gaat weer een verkeerd lijstje aanvoeren.

Bataaf | 17-12-13 | 11:37

De islamieten hebben inmiddels ook het parlementaire wapen ontdekt. En wij maar gal spuien. Profiteurs! Met stemmen winnen je eigen zakken vullen!

Dit commentaar is hypocriet mensen. Want doen wij al jaren niet hetzelfde? PVV stemmen omdat we de grenzen dicht willen? VVD vanwege onze banen? PvdA vanwege de uitkeringen? CDA vanwege de kinderbijslag? Islamieten zijn calculerende burgers net als u en ik en het is eigenlijk vreemd dat ze er niet veel eerder opgekomen zijn.

Ludwig von Mises | 17-12-13 | 11:02

Shit, hey! Waarom weet ik wat "jwz"betekent?
Het sluipt erin...

quackel | 17-12-13 | 10:58

Familie, vrienden, vrouw en kinderen maar vooral individuele wensen/verlangens, stellen binnen de islam NIETS voor:
Er is slechts één vorm van trouw: Aan de Islam
Er is slechts één vorm van Liefde: Voor de Profeet
Er is slechts één vorm van respect: Voor de Almachtige
-
Bovenstaande is een bek vol voor totalitaire ideologie...

Ahasveros | 17-12-13 | 10:40

Nou nederland, daar ga je!
Bedankt he! Zogenaamde brave anti facisten!!

dani7902 | 17-12-13 | 10:34

5 punten:
2 van dames in burka, 3=pak soepgeld 4=doe dit in eigen buidel 5= bevoordeel vrienden

Iwmac | 17-12-13 | 10:16

het fascisme komt thans inderdaad van linksch. zoals de katholieke kerk het fascisme van rechts ondersteunde, ondersteunt de islam het fascisme van linksch.

minimá-armezusvan.. | 17-12-13 | 10:12

Het was natuurlijk wachten op het moment dat Fethullah Gülen zijn gezicht weer eens liet zien in Rotterdam.

Ondernemer | 17-12-13 | 09:32

op welke dag komen de stamhoofden bij elkaar?

[G]eenstijl | 17-12-13 | 09:12

Lullig voor rotterdam, die stad valt altijd als eerste. toen in 1940 voor de moffen en nu in 2013 voor de islam.
't is weer buigen of barsten

nickstert | 17-12-13 | 09:03

Ik ben bang dat heel veel allochtonen zo denken als Kanaleneiland. Heel eng! probeert ons wijs te maken dat de sharia 95% hetzelfde is als democratie; ja, dat zal wel, maar dan alleen voor moslim mannen. Als vrouw ben je mooi het zaadje. Vrouwen hoeven niet (over)beschermd te worden, gewoon met je poten van vrouwen af blijven als ze je niet willen. Vrouwen willen vrij zijn in hun doen en laten en niet onderdrukt worden. Het wordt nu toch hoog tijd dat de politiek eens ingrijpt, want dit gaat helemaal de verkeerde kant op.

Maria.1 | 17-12-13 | 08:36

Een moslimpartij? Best een goed idee.
Als er maar genoeg subsidie tegen die mensen aangegooid wordt, zodat ze nooit meer hoeven te werken en hun hele uitgebreide familie ook niet, dan is er een kansje dat ze onze verderfelijke en veel te rijke samenleving gaan accepteren. Met wat geluk gedogen ze ook nog de scheiding van kerk en staat en rechtspraak die wij hier wel leuk vinden. Totdat ze een meerderheid vormen, uiteraard.

Heeft u al een Zwitserse bankrekening, meneer Mohamed Talbi, opdat wij u prettig kunnen appeasen?

/pvda beleid uit

Jan Passant mk2 | 17-12-13 | 08:36

Mossels die met mossels samenwerken.

Dat is in Afghanistan, Irak en Syrië ook al zo'n succes gebleken...

dlseth_ | 17-12-13 | 08:15

Als die partij op de lijst komt.

En er word dan veel op gestemd door onze gast "arbeiders".

Joh dat kunnen we gebruiken voor datamining.

Dan zien we meteen hoe groot de groep niet geïntegreerde is waar de Big Brother groepen en belasting dienst een risico assessment op moet uitvoeren.

Voor de mensen die roepen Onze "Minderheid word niet gehoord boe hoe.." vind ik

GVD .. Jullie Hebben Jullie Eigen Land Daar zo

*wijst naar het bordje buitenland* ...

Zijn jullie daar niet meer welkom of zo ?

Fuck It Ga Gewoon Weg als je je niet Happy voelt hier jonguh.. integreer en shut up or Go Home..

Ik heb een kerst wens ..

Ons Land weer terug voor Ons Nederlanders

En mensen die piepen over vroeger en dat ze toen al de mensen hier heen haalde ..

Ja? Ok?.. Dat Was Toen Dit Is Nu ..

Dus hoe lossen wij dit op ?

Een goede stap zou zijn om uitkeringen niet meer te geven aan mensen met connecties naar het buitenland.. en dan bedoel ik Ieder buitenland gewoon alles over een kam scheren want "Pleuropa" word ook steeds groter
En iedereen komt hier heen voor de poen..

Als het niet de ene import bevolking groep is die wat te piepen heeft dan is het wel de andere.. het is al erg genoeg dat deze multi culti bs zo ver ik gekomen zonder iets terug te geven.

FailingHumanity | 17-12-13 | 08:05

We hebben in Nederland scheiding tussen kerk en staat, waarbij de wet boven de kerk staat. Als Nida een grote partij zou worden, zou het geloof boven de wet komen staan; terug naar de middeleeuwen. Het aantal moslims in Nederland stijgt gestaag. We krijgen straks dezelfde toestanden als in andere moslimlanden waar men elkaar de tent uitvecht vanwege het "verkeerde" geloof. Ik vind dit een beangstigend idee.

Maria.1 | 17-12-13 | 07:13

Prima, onder 1 voorwaarde: in islamitische landen krijgen anders-gelovigen dezelfde behandeling: gratiesch geld, kerken, eigen partij en alles wat de autochtone bevolking niet krijgt. Het immers de religie van de vrede en de liefde. Gaat dus niet gebeuren, nu niet, nooit niet.
.
Dit land is kapot. Ik heb het al vaker gezegd, er zou imho 1 voorwaarde gesteld moeten worden aan politici: enkel en alleen een Nederlands paspoort, geen buitenlands, geen dubbel, alleen Nederlands.

Pikkestrijder | 17-12-13 | 07:11

Ik ben blij dat we in een democratisch land leven en ook een Nida hoort daar bij. Dat maakt Nederland misschien wel zo mooi, Wilders met de PVV, Nida, VVD, PvdA, SGP, CU, D66. Ja ik ben eigenlijk best trots op ons land.

Rest In Privacy | 17-12-13 | 06:56

dat gaat leuk worden als ze landelijk gaan schoenen gooien in de 2e kamer naar Geert duikt de beveiliging er bovenop giga rel hier giga rel daar jankende kopvodden meisjes kameel schaap en of kameel mee de kamer in kan gejat worden natuurlijk . bidkleedjes op de grond voor de nodige geestelijke steun dus er gebeurt helemaal niks meer . kromzwaarden worden een gewoonte in de kamer ect ect ect .

rukkieduck | 17-12-13 | 06:56

Hmm *jukebox schopt*
www.youtube.com/watch?v=E0bpD5VhhTU&am...
Jaja, een repost, maar als je goed luistert is het best kalmerend. Denken over kerstkado's enzo. Voor alle nichtjes en tantes heb ik maar gewoon een container dildos besteld. Voor alle mannen een krat bier.

de grote Anti | 17-12-13 | 04:55

-weggejorist-

íbice ibérico | 17-12-13 | 04:40

-weggejorist-

íbice ibérico | 17-12-13 | 04:34

@íbice ibérico | 17-12-13 | 04:23
Uhmm, u denkt dat iemand van mijn posture rundertong gaat eten? Het is de tong, ja echt de fucking tong van een groot graasdier, die je gaat [email protected]!! En opeten?

de grote Anti | 17-12-13 | 04:28

Zoals gerookte makreel, in principe rauw en waarschijnlijk zitten je darmen dan vol met kleine witte wormpjes, maar in principe hartstikke gezond. En dan heb je ook nog gedroogt rundvlees, kan ook springbok zijn zelfs, ook rauw. Luchtgedroogde hammen en salami's, rauw. Maar er druipt geen bloed uit.

de grote Anti | 17-12-13 | 04:25

-weggejorist-

íbice ibérico | 17-12-13 | 04:23

-weggejorist-

de grote Anti | 17-12-13 | 04:18

Damn, laatste.. echt hoor.
Sorry voor wat?
No harm done.

amin | 17-12-13 | 04:13

-weggejorist-

íbice ibérico | 17-12-13 | 04:13

Ah ik ben niet de enige die tripple post :)
@de grote Anti
Respect voor uw vader. Mag hopen dat wij dat ook redden.
Btw. mijn vrouw las graag op gs. en had zoiets van ' hehe eindelijk de andere kant van het land'
Ze roept al jaren tegen familie ga niet naar nederland om te halen maar om te brengen.
How about that?
Als ik hier plemp wat zij allemaal zegt over roofroma's en steel moelanders dan heb ik 100% een permaban van joris kado.
Maar sorry, nu echt oud, uh, out.
*de rust*

amin | 17-12-13 | 04:10

*íbice ibérico over knie legt*
Ik schreef het ekspres op een foute manier, dude.
Er staan nu waarschijnlijk drie zwarte busjes in je straat.

de grote Anti | 17-12-13 | 04:07

sna? nsa is wel snaaks, dat dan weer wel.

íbice ibérico | 17-12-13 | 04:02

Srry trouwens, sterkte.

de grote Anti | 17-12-13 | 04:01

Hmm.. een internal server error.
En dus een dubbelpost omdat ik shidt moest resenden.
Lastig die computers, of zou het de sna zijn.

de grote Anti | 17-12-13 | 04:00

-weggejorist-

amin | 17-12-13 | 04:00

-weggejorist-

amin | 17-12-13 | 03:58

-weggejorist-

de grote Anti | 17-12-13 | 03:58

-weggejorist-

de grote Anti | 17-12-13 | 03:58

@amin | 17-12-13 | 03:50
Sterkte.. inderdaad. Vertel ook gerust hoe alles ging hier op gs. En ja 58 is best oud hoor, mijn pa is al bijna 70 en zit gewoon blokken beton te sjouwen en franse quisine te maken voor als zij bezoek hebben schijnbaar. Hopelijk heb ik zijn genen meegekregen.

de grote Anti | 17-12-13 | 03:57

-weggejorist-

amin | 17-12-13 | 03:57

-weggejorist-

amin | 17-12-13 | 03:56

INH.30cl
thanks. i can handel it so far.

amin | 17-12-13 | 03:55

-weggejorist-

íbice ibérico | 17-12-13 | 03:54

Er bestaat zoiets als een drummert attitude. Sommige lui hebben dat.

íbice ibérico | 17-12-13 | 03:53

@amin | 17-12-13 | 03:50
Oei, sterkte man!

INH.30CL | 17-12-13 | 03:51

@de grote anti.
Nou heel erg oud, ik ben sinds twee weken met pensioen ( vervroegt wellis waar )
om precies te zijn in april word ik 58.
En ja, over anderhalve week vertrek ik naar roemenie, dat klopt. Mijn vrouw is roemeense ( is 2 maanden terug daarheen gegaan omdat ze in haar thuisland wou sterven, kanker vergevorderd)
Dank voor de opmerkzaamheid.

amin | 17-12-13 | 03:50

Kortom, iedereen weet het beter en uiteindelijk gaan we dood. Zullen we het daar eens bij laten? Wie kan ik bijschenken.

INH.30CL | 17-12-13 | 03:50

Nou, de bier is op. Nu moet ik mijn dure fles wijn opdrinken. Drie medailles gewonnen, iets van 7 jaar terug. Ja, soms heb je werk en soms niet hmm.

de grote Anti | 17-12-13 | 03:49

Nog n laatste @ Einde van de Domheid.
Ook 'netjes' gereageerd btw.
Zonder onnodige ad hominems of nodeloze kwetsendheid.

amin | 17-12-13 | 03:43

Wtf, bij het opnieuw laden van gs na het inloggen krijg ik vreemde shidt in mijn adresbalk/whatever, iets met syntry? Gaat behoorlijk snel maar hmm.. Misschien die DoNotTrackMe app voor firefox.
Maarja, gs weet uiteraard wie ik ben, dus pff.
Doet er ook niet toe. Stuur gewoon soms een kratje bier enzo, goede vrienden.

Oh en uhhm, @amin, u bent toch heel erg oud en gaat in roemenie wonen!? [email protected]#$%

de grote Anti | 17-12-13 | 03:43

+veel @ Einde van de Domheid

amin | 17-12-13 | 03:38

Einde van de Domheid 03.27
Ja, absoluut. U heeft helemaal gelijk en het ook precies goed opgevat.
Dat is dus het nut van zelf denken ipv. blind geloven wat gezegd wordt of geschreven staat.
Dank u wel voor dit.
Fijn te weten dat u iig. zelf nadenkt, dat maakt i een stuk geloofwaardiger dan sommige andere plempers.
Werk ze en/of slaap lekker als u er aan toe bent.
(U doet uw nick eer aan.)

amin | 17-12-13 | 03:37


amin | 17-12-13 | 03:02 | + 0
Het leuke aan jouw stukje is dat het niet je mening weergeeft maar jouw theorie, jouw waarheid, verwoord als 'de' waarheid.

Einde van de Domheid | 17-12-13 | 03:27

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:03
"De koran is authentiek"
Nee. Is het niet.
www.studytoanswer.net/myths_ch1.html
www.manuscript-cultures.uni-hamburg.de...

"Dat filmpje wat je hebt laten zien, dat geleende mythe van joodse en christelijke.... dat zijn de ware gebeurtenissen zoals ze in de geschiedenis zijn gebeurd."
Nee, dat is een voorgelezen hoofdstuk van "God is not Great" over de koran en de codificatie ervan ná de dood van Mohammed.

"ik geef je een voorbeeld [...] met als boodschap dat zijn lichaam perfect intact zou blijven voor komende agressors die net als hem handelen."

Dat staat er niet. In sura 17:102-3, 28:40 en 43:55 verdronk Ramses, maar volgens sura 10:90-92 werd hij gered.

"En wat bleek?
in 1881 werd in de rode zee ramses 2 opgegraven,aan de
hoeveelheid zout in zijn keel konden ze erachter komen dat hij was verdronken."

Nee, Ramses II is begraven in de Vallei der Koningen, en tot twee keer toe herbegraven. www.touregypt.net/19dyn03.htm
Tegenwoordig ligt de mummie in het Egyptisch museum in Caïro. Het is zeker niet de best bewaarde mummie. Nochtans zijn er geen lijken opgegraven in de Rode Zee en er waren in 1881 helemaal geen opgravingen aldaar.
rationalislam.blogspot.nl/2011/08/phar...

Jouw voorbeeld is een gefabriceerde LEUGEN. Onwaar, fout, gefalsifieerd, aantoonbaar onjuist, niet strokend met de feitelijke waarheid. LEUGEN.

Stormageddon | 17-12-13 | 03:25

Elk mens die 10 tallen keren in zijn plemsels 'ahaahaha' zet vertoont trekjes van dr. evil.
De 'evil laugh' die elke toneelspeler voor de spiegel oefent om hem ooit te kunnen lachen in een filmrol.
Niks mis mee, maar als je geen toneelspeler bent en je 'doet' m ook, dan moet je wel n narcistische gek zijn. Ook niks mis mee, maar wel bedenkelijk.
-
Goede n8w8
*out*

amin | 17-12-13 | 03:13

de grote Anti
Geduld. Het valt niet mee om tussen het taxi rijden door te reaguren.

Ohm | 17-12-13 | 03:07

Niks nieuws daar onder de Rotterdamse zon. Decennia geleden hadden ze daar immers al Ali Cyaankali, nu Mohammed Sarin of zo?

h.a.k. blok | 17-12-13 | 03:06

@íbice ibérico
Knoflook kip. Mjammmieeee

Ohm | 17-12-13 | 03:05

Maarja, ik kom je nog wel tegen misschien hier op GS, @kanaleneilandsoldaat.. Maak je borst maar vast nat. Ik ben niet snel onder de indruk.

de grote Anti | 17-12-13 | 03:04

anti staat dus zeker niet voor antilliaan.
de grote Anti | 17-12-13 | 02:53 |
Antillianen eten ook een volle kip met, grofweg, 20 tenen knoflook ;-

íbice ibérico | 17-12-13 | 03:02

Als het waar is, is er maar 1 god, en dat is god.
En een god die mensen nodig heeft om zijn wil gedaan te krijgen, is niet almachtig.
Of zijn profeten en/of volgelingen nu koorknapen, meisjes van 9, homo's of geiten neukt, doet niet ter zake.
Als die god mensen nodig heeft is hij niet almachtig. Als die god ook nog eens zijn eigen creaturen met angst bezaaien moet om dingen gedaan te krijgen is hij ook nog eens dom, met suiker krijg je meer zoetigheid dan met azijn.
Als hij er dan ook nog eens duizenden jaren voor nodig heeft om zijn wil gedaan te krijgen is ie nou niet bepaald efficiënt .
Een god die uit drieën bestaat is schizofreen, en een god die alles alleen doet/denkt dat alles om hem draait, is een narcist.
Elk levend,denkend en bewust wezen dat er om wat voor rede ook net zo over denkt als god, is geen haar beter.
Elk mens die er voor kiest om liever te haten dan lief te hebben, is het leven niet waard.
Elk mens dat zijn leven van nu leeft aan de hand van geloofsels van toen, en vooral ook bereidt is om die geloofsels uit te voeren, is niet geëvolueerd of gegroeid op welke manier dan ook.
Elke god die deze dingen laat gebeuren is geen god die volgelingen waard is.
En tot slot elk mens die niet zelf nadenkt, zelf onderzoekt en blindelings gelooft en doet wat anderen zeggen is geen mens.

amin | 17-12-13 | 03:02

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:46
Ja, met rijke papa's en mama's kan elke idioot een studie doen aan de vu. Helaas. Maar als je in beginsel al in hogere machten gelooft heb je geen fuck te zoeken bij een studie geneeskunde. Snap je dat wel?

Je kent mij schijnbaar nog niet trouwens, want anti staat dus zeker niet voor antilliaan.

de grote Anti | 17-12-13 | 02:53

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:46

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:35
Wat de fuck doe jij dan hier?
Met open mond een paar van je comments gelezen, denk je dat ik ook maar voor een seconde geloof dat je geneeskunde studeert? Ongelovige nederlanders? Ja, veel van ons zijn ongelovig en hebben de focking wereld op kaart gezet. Ga jij maar lekker op een wolkje zitten vriend.

de grote Anti | 17-12-13 | 02:40

@kanaleneilandsoldaat
Basis arts. Respect man. Ik hoop dat je vele gelovige en ongelovige met succes mag behandelen. Maar echt, uit interesse. De stad of bergen?

Ohm | 17-12-13 | 02:40

@Ohm | 17-12-13 | 02:34
Zit wel aan een biertje idd. Laat mij even.

INH.30CL | 17-12-13 | 02:37

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:35

@INH.30CL | 17-12-13 | 02:32
Imagine? Ben je weer dronken ofzo?

Ohm | 17-12-13 | 02:34

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:28
Weer niet waar! Ramses werd gevonden als mummie, maar goed. Je engels zal ok zijn als aankomend arts, neem dit eens in je op, het is tenslotte bijna kerst. Niet dat jij er wat mee hebt.
youtu.be/XLgYAHHkPFs

INH.30CL | 17-12-13 | 02:32

kanaleneilandsoldaat heb je daar bewijs van over Ramses?
Basisarts?
God help us all.....

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:31

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:29

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:28

Maar we moeten niet te hard voor kanaleneilandsoldaat zijn.
Ik denk dat hij de eerste van zijn familie is die rechtop kan lopen dus misschien ontwikkelt zijn soort wel (eens, misschien, hopen).

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:27

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:17 |
Misschien een op het oog simpele vraag, maar goed.
Je komt sowieso simpel over.
Wat zoeken jij en je familie hier nou precies?

íbice ibérico | 17-12-13 | 02:20

@kanaleneilandsoldaat
Uit interesse. Uw voorouders leefden in de stad of in de bergen?

Ohm | 17-12-13 | 02:20

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:17
Ik heb een vrije wil en denk nuchter na over bepaalde dingen in het leven, lijkt me geenszins indoctrinatie. Verder val ik met mijn persoonlijke belevenissen en gedachten niemand lastig.

INH.30CL | 17-12-13 | 02:20

Het i geen theorie noch een mening.
Het zijn gewoon feiten, Ramses II werd begraven in de Vallei der Koningen en is nooit never nooit opgegraven in de rode zee.
Je bent dus dom of liegt gewoon.
Ik denk dat je deze onzin gewoon van islamitische propaganda websiste heb opgepikt.

Dus je weet niks van Aischa, de Ahdith of de geschiedenis.

Dom, stom en makkelijk voor te liegen, kortom een moslim.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:19

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:17

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:15

Ramses II werd begraven in de Vallei der Koningen.
Hij is nooit opgegraven in de rode zee.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:12

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:09
Vergeet nooit dat het je allemaal is aangepraat en je redelijk geindoctrineerd bent zoals elke gelovige! Wanneer je ouders in Holland waren geboren als hollanders had je aan onze kant gestaan, begrijp je wel?!

INH.30CL | 17-12-13 | 02:11

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:09

Volgensde koran mag jeje vrouw verkrachten en slaan....... waar zjn al die feministen?
Waar zijn ze?
Uithuweliking, onderdrukking, FMG, geweld allemaal,normale door allah en (zijn satanskind mohammed) aanbevolen handelingen die normaal zijn voor moslimmannen.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:08

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:07

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:03
Ramses had zijn naamplaatje nog om?

INH.30CL | 17-12-13 | 02:06

@distel | 17-12-13 | 02:00
Lig in een deuk nu.... Proest het uit zelfs!

INH.30CL | 17-12-13 | 02:04

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 02:03

kanaleneilandsoldaat

In Egypte word 95 procent van alle vrouwen seksueel lastig gevalle.
In Maroko moet een meisje met haar verkrachter trouwen.
In de S-A hebben oliesjeiks hele harem's bestaande uit vooral marokkaanse vrouwen.
Rape is a way of life for muslims.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 02:03

INH.30CL | 17-12-13 | 01:33

Onze soldaat haalt net als zijn grote voorbeeld wat dingen door elkaar. Kijk, de profeet was heel aardig voor de joden en beloofde ze een land vol subsidie. Maar die joden gingen niet weg, want in de Thora stond dat ze ook recht hadden op subsidie van de moslims. Toen werd Mohammed boos en zei tegen de farao dat ie alle joden moest onthoofden De farao wilde dat wel, maar alleen als hij subsidie kreeg voor een nieuwe piramide. Toen werd de profeet nog bozer, noemde de farao een varken en stuurde Mozes op hem af. Maar Mozes was een jood en toen begreep niemand er nog wat van en dat kwam door de homo's En zo is het gebeurd.

distel | 17-12-13 | 02:00

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:52
Islam is a priori nog altijd een godsdienst en niet een cultuur.
Wel achterlijk, absoluut, dat wel.
En waar angst en waanzin regeert, daar treft men de slachtoffers die een godsdienst uitvergroten tot cultuur.
Broertjelief steekt zusjelief? Ze had gerookt, iets gedronken.
En vraag maar aan de Teheran hippies anno jaren ´70.

De Jeugd van Tegenwoordig zingt er NU ook wel over, maar TOEN kon je ook heel goed: ¨Kijken naar de meisjes, met korte rokken.¨

íbice ibérico | 17-12-13 | 01:59

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:57

Nou, ik geloof dat deze discussie wel een beetje kapoet is. Tot ziens, seculiere ende minder seculiere reaguurders. Slaap zacht.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:57

Kortom van de 35 Islamitisch landen (ofo) hebben er hooguit 3 daadwerkelijk de sharia ingevoerd.
Waarom zo weinig?
Omdat het onmenselijk is in de 21ste eeuw.

Verder geven moslims hun beide testikels om maar te mogen wonen in het democratische vrije westen.
Ik zie geen hordes westerlingen in wrakkige bootjes poberen de kusten van Maroko, Algerije Egypte of weet ik veel welke Islamitische barbaars land te bereiken hoor.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 01:56

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:39
Ah. De Thora bestond al toen 90% van de geschiedenis die in de Thora wordt beschreven nog moest gebeuren en de beschreven personen nog geboren moesten worden.
Goh.
En de koran is nooit veranderd? Dat geloof je echt? Is niet echt waar hè...

www.youtube.com/watch?v=BbX0rknLhDI

Stormageddon | 17-12-13 | 01:55

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:47
dan is de Hadith dus alles voor jou! Allah heeft de Koran laten maken, maar jij hecht dus meer aan de woorden van de profeet Mo. Hum interessant.

INH.30CL | 17-12-13 | 01:54

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:53

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:52

Als die sharia zo funfackingtastisch is waarom hebben zo weinig islamitische landen die dan ingevoerd?
Saoudi-Arabie wel, de grootste open vrouwengevangenis op aarde.
Of taliban Afghanstan?

Indianaskywalker | 17-12-13 | 01:52

@Indianaskywalker | 17-12-13 | 01:47
Het kan ook zijn dat hij het wel weet maar ons wil voorliegen, iets wat geheel is toegestaan in islam.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:49

@Indianaskywalker | 17-12-13 | 01:47
9 jaar, maar besef wel dat islam een maangodsdienst is. We praten dus over 9 maanjaren. Een maanjaar duurt korter dan een zonnejaar. Zij kan dus zowel 8 of 9 geweest zijn...

La Bailaora | 17-12-13 | 01:48

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:47

Toch raar datmoslims zoals kanaleneilandsoldaat eigenlijk niks van hun eigen religie afweten.In de Ahadith (Bukhari en Muslim) staan de eigen woorden van Aischa (het kindvrouwje van de Pedoleet mohammed) dat ze 9 jaar was toen ze weggesleurd werd bij haar poppen en mohammed haar alle hoeken van zijn woestijntent liet zien.

Ook in Quatar bestaat niet de volledige sharia (te onmenselijk) maar is de wet gebaseerd op de sharia.
Expats kunnen bijvoorbeeld alcohol drinken (wat is verboden in de sharia)
Expats zorgen ook ervoor dat Quatar rijk blijft (want moslims zjn te dom om zelf die olie uit hun grond te halen)

Ook kan ik al infidel die belasting betaald aan de moslimheersers (een soort maffia afpersing) in Islamitische landen niet alle regels van de sharia aan mijn laars lappen, vrijheid van menngsuiting zoals, de uitspraak, de pedoleet mohammed was een savendrijvende oorlogszuchtige jodehatende homofobe achterlijke woestijnbedoeien die geloofde dat de aarde plat was, zou ik niet snel maken in een Islamitische hell hole met sharia.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 01:47

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:43
Letterlijk vervloekt staat in 10-tallen verzen in de koran. Sla Al Baqarah, amongst others, er maar eens op na.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:46

Ben er gelukkig weg... SW Florida bevalt me een stuk beter.
In de laatste 5 maanden 5 doekies gezien !
FF rekenen das toch mooi 1 per maand, mooi tog !

prof Nice | 17-12-13 | 01:44

@INH.30CL | 17-12-13 | 01:38
Mohammed de profeet was een complete analfabeet.

De laagste trede van de intellectuele ladder was nog te hoog voor hem.

Lewis Lewinsky | 17-12-13 | 01:44

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:43

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:39
Ok en verder had ik de volgende vraag nog open staan;
Beschouw je Mohammed als de beste autoriteit voor het interpreteren van de Koran? Ja/Nee..... heel simpel.

INH.30CL | 17-12-13 | 01:42

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:36 |
Nu kom je wel getergd over, eilandbewonert. Met je
uitroeptekens.
Vind je jezelf soms een beetje profeetje?

íbice ibérico | 17-12-13 | 01:40

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:39

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:32
De joden zijn daarna vervloekt, het waarom heb jezelf al uitgelegd. Het waarom vind ik niet interessant, interessant is dat jij een godje geweldig kan vinden die een heel volk vervloekt. Wat ook de reden geweest mag zijn. Dat is helemaal niet interessant.

Blijkbaar besef je niet dat je als god nooit een heel volk mag vervloeken, nooit, wat ze ook gedaan hebben. Ten eerste hebben de nazaten daar geen deel meer aan, ten tweede zet het dus aan tot haat. Vooral wanneer we het hebben over een bestaand volk. En het zorgt voor 2dracht onder de mensen: joden zijn anders. Ook dat is in onze grondwet, alweer, verboden.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:38

@Lewis Lewinsky | 17-12-13 | 01:36
Wel, je kunt er nog eens om lachen als een anaalsoldaat anders beweert.

INH.30CL | 17-12-13 | 01:38

*Aan een profeet heb je geen reedt*

Lewis Lewinsky | 17-12-13 | 01:36

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:36

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:21
Kan aan mij liggen maar bestond de Thora toen al?

INH.30CL | 17-12-13 | 01:33

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:26
Bukhari en Muslim zijn de meest geaccepteerde bronnen in islam wat betreft de ahadiths, het leven van Mohammed. De koran vertelt helemaal niet over wat Mohammed wel of niet gedaan heeft, dus daar ga je het antwoord helemaal niet in vinden.

Maar of dat weet je natuurlijk wel, en begint te snappen dat je je er maar op een vreemde manier uit moet proberen te ouwehoeren, of je weet werkelijk helemaal niets.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:32

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:14

"elke wetten" ??

U bent zo juist weer een trede gezakt op den ladder...

CornholioNL | 17-12-13 | 01:32

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:32

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:21
Kunnen jullie woestijnvolken die fittie in de zandbak uitvechten en de beschaafde mensen met rust laten, wij hebben er namelijk schoon genoeg van en beginnen boos te worden. Ik ben nu nog mild, in september niet meer.

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 01:27

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:24 | + -1 -
Ik verander mijn referentiekader heel vaak. Alleen niet op basis van een annoniempje op internet. Bovendien ben ik te lui om het googelen.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:27

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:26

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:17
Beschouwt u Mohammed als de beste autoriteit voor het interpreteren van de Koran?

INH.30CL | 17-12-13 | 01:26

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:21 | + -2 -
Jup, ook Joden waren een stel barbaren. Wat is precies je punt? Dat het spaghetti monster ze geholpen heeft? Kerel, ga nou Allah niet als een reëel persoon gebruiken in deze discussie, dan komen we er nooit.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:26

analeneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:17

Je hebt nog een hoop Dr. Corrie lessen nodig.
Je hebt nl. mensen die pakweg 2.3 jaar eerder ´doorpakken´.
Je zegt dat je koran bepaalt wanneer iemand ´gepakt´ mag.
Je hebt, kortom, geen idee.
Verlichtingsdenken, we komen er samen wel uit. Not.

íbice ibérico | 17-12-13 | 01:25

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:24

Helaas hebben ze beide voorwaardes aan hun laars gelapt.
@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:21
Dus je geeft toe dat Allah ze vervloekt heeft?

Prachtig, zo komen we ergens.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:24

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:17
Oh, dus je ontkent dat Mohammed het deed met Aisha toen ze 8/9 was. Prachtig. Dan komen we ergens.

Ga nog eens Bukhari of Muslim lezen joh, die zijn dus in jouw ogen vals. Moet je eens aan een imam vertellen, kun je lachen. Maar misschien dat je dan zo schrikt van je eigen religie dat je er afstand van neemt.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:22

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:21

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:17 | + 0 -
Of het is wel juist en je hebt al die tijd respect gehad voor een pedofiele huichelaar... Oh nee, dat kan niet, dan zeggen we maar dat de overlevering NIET juist kan zijn.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:20

verder mogen ze elke sharia regel aan hun laars lappen.
@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:14
Tuurlijk joh, alleen als ze iets tegen een moslim doen, of iets doen wat een moslim niet zint, mag dan weer het hoofd eraf worden gehakt.

En je voorbeeldje van de jidzah, dat ze moeten dokken, is ook al weer een prachtig voorbeeld van iets dat tegen onze grondwet ingaat. Alweer, er is niets waar de sharia lijkt op onze wetten.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:20

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:17

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:14
Met het gratiez geld dat vele moslims in Nederland ontvangen worden ook zaken gefinancierd die niet haram zijn....

Ommezwaai | 17-12-13 | 01:17

Ommezwaai | 17-12-13 | 01:14 | + 0 -
Ies koeltoer.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:16

De niet-moslims worden niet achtergesteld, alleen zij krijgen een andere positie dan de moslims.
@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:14
Tuurlijk joh. Vertel mij wat over islam vrind.

Wat vind je er eigenlijk van dat Allah de joden vervloekt heeft? Krijgen die dan ook eenzelfde positie als een moslim?

La Bailaora | 17-12-13 | 01:16

*Schiet*gebedje doet dat partij net zo effectief is als NMO bij de NPO...

íbice ibérico | 17-12-13 | 01:15

@INH.30CL | 17-12-13 | 01:11
Klopt, maar het is voor een beetje ingevoerde kenners vrij eenvoudig daar doorheen te prikken.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:14

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:14

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:12
O ja, dat was ik even vergeten..
Maar waarom gedragen en kleden zich dan wel zo?

Ommezwaai | 17-12-13 | 01:14

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:10

Euh, Mo trad toch in het huwelijk met een meisje van 9? Wat deed ie daarmee? Met poppen spelen?

distel | 17-12-13 | 01:13

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:10
Mohammed, het grote voorbeeld voor Moslims, deed het met Aisha toen ze 8 dan wel 9 jaar oud was (ze trouwden toen ze 6 was, en 'consumeerden' het huwelijk toen ze 8 dan wel 9 was. Was het nou fout of niet dat ie dat deed?

La Bailaora | 17-12-13 | 01:13

ELI5 (explain like I am five) please!
Als kerk en staat gescheiden zijn en het houdt dit in: scheiding van kerk en staat betekent in Nederland en België in de praktijk dat de staat en de kerk ieder hun eigen zaken regelen en zich niet met elkaar bemoeien of elkaar de regels voorschrijven.

Waarom is het dan zo dat het wel toegestaan is om godsdienstpartijen zoals CDA, CU en NIDA op te richten, zij proberen de wetgeving en regels wel degelijk te beïnvloeden naar de wensen / wetten van hun godsdienst. Waarom mag dit? Het zelfde voor gelovige scholen, waarom mag je kinderen vanaf 5 jaar zo indoctrineren dat velen de rest van hun leven geloven in een almachtige god? Waarom is dit niet bij wet verboden?

Gijssie | 17-12-13 | 01:13

Ommezwaai | 17-12-13 | 01:10 | + 0 -
Niet iedereen met een tintje is een vroom moslim.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:12

@La Bailaora | 17-12-13 | 01:06
Slechts weinig Westerlingen beseffen dat het moslims is toegestaan de waarheid te verhullen als ze met niet-moslims praten. Je kunt zelf nagaan wat dat zal inhouden met betrekking tot een moslimpartij alhier.

INH.30CL | 17-12-13 | 01:11

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:04
Loop maar eens door een straat met dames van lichte zeden en aanschouw het volk wat daar naar binnen glipt.
Als Allah dat eens zou zien...

Ommezwaai | 17-12-13 | 01:10

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:10

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:00 | + -1 -
En o ja, dat verschil van 5%... Niet door rood rijden en gij zult niet moorden zijn niet echt relevant in deze discussie. Het gaat juist om gelijkheid en vrijheid voor iedereen, dat staat dan toevallig net in die 5% zeker?

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:09

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:00
Nope. De sharia is de wet van Allah, wordt niet door mensen gemaakt. Daarbij komt dat de sharia moslims voortrekt boven niet moslims, dat staat all-over de koran. Dat is zelfs tegen onze grondwet in.

Conclusie: sharia discrimineert en dat is in onze democratie zelfs verboden. Vandaar ook dat de sharia niet met 95% overeenkomt, maar er gewoon diagonaal tegenover staat.

La Bailaora | 17-12-13 | 01:06

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:51

Gezocht: hoogbejaarde,dementerende haatbaarden die veel ervaring hebben in tal van zaken, zoals het elimineren van niet-haatbaarden en het ontmaagden van piepjonge meisjes.

Zoiets?

distel | 17-12-13 | 01:04

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:00 | + -1 -
Ik zeg niet dat het niet werkbaar is, ik zeg dat het nog minder ideaal dan een democratie is. Bovendien ben je blijkbaar nog nooit in Qatar geweest, want in elke fancy club zijn prostituees en als je geld genoeg hebt is er drank in overvloed.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 01:04

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 01:00

@DANNY3960 | 16-12-13 | 22:37
Het mooie is dat dit alles in de bijbel werd voorspelt. je zou er haast in gaan geloven.

INH.30CL | 17-12-13 | 00:58

Tuurlijk, een groep wijzen zou leuk zijn. Helaas te makkelijk te corrumperen en in dit geval zijn ze niet eens zo wijs. Ze halen hun wijsheid uit een sprookjesboek.. Een democratie met een grondwet waarin de minderheden worden beschermd is helaas het hoogst haalbare.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 00:56

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:51
En wie stelt die commissie van zogenaamde "wijzen" dan aan?
We hebben in Nederland wel voldoende aan D'66 rechters. Laat staan een zooitje "wijzen" uit het Oosten...

Ommezwaai | 17-12-13 | 00:56

@CornholioNL | 16-12-13 | 23:00
Sorry Willem.

reageerbuis | 17-12-13 | 00:55

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:51
Ik duid zowiezo niet en onderhandel ook niet met potentiele terroristen.

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:55

@Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:51
Ok, kanaleneiland klinkt mij meer als Utrecht, in beide steden wonen overigens gewoon moslims. Maar ok, als je het zo stellig zegt zal je wel gelijk hebben. Bij mij is het maar een best guess. Zijn kennis van het christendom c.q. katholieke kerk (wat ie ook al door de war gooit), is niet erg groot in ieder geval.

La Bailaora | 17-12-13 | 00:55

vrijheid van die fuckzooi en ik morgen me nest uit om dat godskolere kutbende incluis tokkies en ander gespuis te dienen. Wanneer stop ik ermee

Bill Cosby | 17-12-13 | 00:55

Truste. Goed plan, morgen weer arbeiden. *klik*

michello | 17-12-13 | 00:54

@amin | 17-12-13 | 00:48
Wel een mooie fallout met al dat zand daar. :)

michello | 17-12-13 | 00:53

Heren, fijne nacht gewenst, deze jongen kruipt zijn mandje in...

*out*

CornholioNL | 17-12-13 | 00:52

*ff n nachtelijk ommetje maken gaat*
Back in,say, 30 mins.
Laters

amin | 17-12-13 | 00:52

Makkelijk stukje. Het is een democratisch recht in NL om een politiek partij op te richten. moeten we dat opeens maar verbieden als bepaalde mensen zo'n partij niet willen zien? als het antwoord daarop 'ja' is, dan hebben we geen democratie. Dan is iedereen die het niet eens is met de dan heersende groep, vogelvrij.
Het probleem ligt natuurlijk elders. We hebbenlange tijd teveel buitenlanders toegelaten zonder harde en duidelijke eisen te stellen.
En dat hebben we als bevolking gewoon aan onszelf te danken, want we hebben zelf de partijen met slappe knieën gekozen.

En nu? Mogelijk is het tij te keren, Partijen zullen zich fermer moeten gaan opstellen. Daar is geen raciame of buitenlanderhaat of zelfs islamhaat voor nodig. Wel duidelijkheid ten aanzien van aanpassing aan de nL maatschappij en strikt respect voor onze wetten en democratie. Zo niet: niet tolereren.

Op den duur zal de cultuur ordelijker worden en weet men zich beter te gedragen. De islam zal dan ook een gematigder uitstraling krijgen in NL, domweg omdat mensen gewend zijn dat de NL wet eerst komt. Gratis en voor niks nemen we sommige orthodox-christelijke lieden daar dan ook in mee.

Maar zal het stemvolk warm lopen voor zo'n lange-termijnaanpak? Nope.

Maar geef niet degenen de schuld die hun kansen pakken. We laten het zelf gebeuren...

xspalm | 17-12-13 | 00:52

@La Bailaora | 17-12-13 | 00:48
Nope, het is iemand uit Nijmegen.

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:51

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:51

@distel | 17-12-13 | 00:42
tis volgens mij een moslim, die ooit iets over christendom gehoord heeft en dan denkt dat ie er iets van begrijpt.

La Bailaora | 17-12-13 | 00:48

@ michello | 17-12-13 | 00:44 | 0
Nee joh zonde, die bewaren we voor de endgame in hun achterlijke landen.

amin | 17-12-13 | 00:48

Klinkt niet echt van het verwelkomen van homos he?
@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:25
In het christendom staat keihard: 'gij zult niet doden' (een van de 10 geboden uit het christendom). Dus ook geen homo's. Dat de katholieke kerk niet blij is met homo's betekent niet dat ze oproepen om ze maar om te brengen... Want dat zeggen ze nergens. Als ze dat zouden doen is het ook meteen schluss met die gasten. Ook dat begrijp je al niet. Wat begrijp je eigenlijk wel?

La Bailaora | 17-12-13 | 00:47

distel | 17-12-13 | 00:42 |

Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor, zo hoog is die ladder niet... :-)

CornholioNL | 17-12-13 | 00:45

@amin | 17-12-13 | 00:30
Okee. Pleurt die H-bom er maar op dan.

michello | 17-12-13 | 00:44

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:34
Jij lijkt me iemand die op zoek is naar een wél werkende eierstok van een ezel. En dat met zwak zaad.

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:44

Haha en nu moslim bashen omdat hij zegt dat het christendom ook niet perfect is? Kinderachtig.

open.deur.intrapper | 17-12-13 | 00:44

CornholioNL | 17-12-13 | 00:35

Een Joopreaguurder die duidelijk de weg kwijt is, is dat een pleonasme een tautologie? Wellicht dat kanleneilandsoldaat daar uitsluitsel over kan geven.

distel | 17-12-13 | 00:42

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:28
Democratie is haram.

de honden blaffen... | 17-12-13 | 00:42

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:34 |

Een trede of 5 boven u, maar dat was iedereen hier al duidelijk hoor... nog meer domme opmerkingen beste soldaat ?
Ik heb nog 10 min...

CornholioNL | 17-12-13 | 00:42

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:31 |

Liever een "downie" dan een Joop reaguurder die de weg duidelijk kwijt is...

CornholioNL | 17-12-13 | 00:35

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:34

-weggejorist-

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:33

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:25
Je hebt wel wat met homo's he. Niet dat je daar uniek in bent hier, kuch, maar het valt wel op.
Wil je erover praten?

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:31

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:31

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:25 |

Ik gok dat ze in Iran het ook wel uit hun hoofd laten om er voor uit te komen beste... anders had daar inmiddels een tekort aan touw geweest... gokje hoor.

CornholioNL | 17-12-13 | 00:30

@ michello | 17-12-13 | 00:08 | 4
Nee joh, met of zonder gutmenschen, het gebeurt echt niet. Als ze klaar zijn met elkaar afslachten vanwege sjiit of soeniet is de populatie zo gekrompen dat ze weer gewoon de minderwaardige minderheid zijn die ze gewend zijn te zijn.
Miss. dat we n paar steden tijdelijk kwijt zijn maar daar houdt t wel mee op.
In heel hun gewelddadige bestaan hebben ze nog steeds niet geleerd dat wanneer ze met zn allen op n kluitje zitten, ze heel gemakkelijk met enkele bommen van de aarde te vagen zijn.
Das effe lullig voor een stad als Rotterdam om voor n 2de keer plat gegooid te worden, maar die veren wel weer terug.

amin | 17-12-13 | 00:30

kanaleneilandsoldaat heeft wel gelijk, de Islamonazi's marcheren maar door en niemand kan of wil ze zelfs stoppen.

Indianaskywalker | 17-12-13 | 00:30

Heel erg goed dit initiatief.

Des te meer moslims zich aansluiten bij een moslimpartij, des te meer zichtbaar de vijfde colonne wordt.

harbi | 17-12-13 | 00:29

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:28

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:25

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:17
Jullie moslims zouden nog niet eens humor herkennen wanneer het met een stift op je voorhoofd zou zijn geschreven.
Vinden jullie dat trouwens niet eng, in het bos leven waar wolvenangels aan de bomen worden geslagen?

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:23

@CornholioNL | 17-12-13 | 00:11 | + 1 -
pff, zie je het gebeuren? ik niet. Iedereen kijkt vast weer weg, wachtende tot een ander het klusje opknapt.
Volkert vd Graaf loopt straks ook lachend over het winkelcentrum.
Alleen Wilders moet bewaakt worden, want de anderen weten wél raad met messen en briefjes. Wij buigen voor geweld, we zijn niet mondig omdat we niet geleerd hebben onszelf te verdedigen. We hebben ook geen middelen om onszelf te verdedigen. Daarom worden we genaaid. Moet je in de USofA niet mee aankomen. Ik zie nog geen moslimpartij opgericht worden in Texas, laat staan dat ze er de lakens gaan uitdelen. No way.

michello | 17-12-13 | 00:21

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:17 |

De Joop is gesloten na 00:00 uur?

CornholioNL | 17-12-13 | 00:21

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:04

186 homo's vermoorden in 3 jaar is natuurlijk best veel. Maar een beetje islamitisch stamhoofd doet zo'n aantal gewoon even tussen zijn waterpijp en siësta door.

distel | 17-12-13 | 00:19

Deus Absurdia | 17-12-13 | 00:13 |

Beste, ik weet niet wat u gebruikt op het moment maar ik zou er mee stoppen als ik u was....#feit.

CornholioNL | 17-12-13 | 00:18

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:17

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:11
In islam is het dus helemaal niet erg, prachtig zelfs. Vandaar dat er zoveel homo's worden opgehangen.

Het is nou juist altijd heel erg, en vandaar dat het in onze (christelijke) cultuur zo erg wordt gevonden. En als ze gepakt worden gaan ze jaren de cel in voor moord. Zo niet in islam. Foute lui heb je overal, onder moslims en onder niet moslims, dus ook onder christenen.

Wat van belang is is of de onderdanen er mee wegkomen en of het wordt aangemoedigd. Helaas gebeurt dat nou juist in islam.

La Bailaora | 17-12-13 | 00:15

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:04
Reken maar af met de afwijkingen en de bazen van de banken en daarna schoppen we jullie het kanaal in, okay? Saksen-style. ;)

Ongeblustekalk | 17-12-13 | 00:14

CornholioNL
Nee, een brandende krant door de brievenbus van je Turkse buurman doen als je ruzie met hem hebt is normaal..
Tokkie..

Deus Absurdia | 17-12-13 | 00:13

Excuseer loden leeuw moet loden reddingsboei zijn

Steenrijk | 17-12-13 | 00:12

pfff
prima
aan de andere kant nog meer stemmen voor fortuijn partij en wilders

Mega Mindie 2 | 17-12-13 | 00:11

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:11

Het gaat in dit leven om eten, drinken en een dak boven het hoofd. En aangezien het eten nu toch wel enigszins verpruts is, het drinken bijna vergiftigd en het dak boven het hoofd enigszins onbetaalbaar, geeft het geen pas om politiek te bedrijven.
De wereld is eigenlijk in handen van psychopaten en sociopaten, zou een psycholoog erkennen.
Idioten.

AntiSoof | 17-12-13 | 00:11

michello | 17-12-13 | 00:08 |

Zo ver zal het niet komen, eerst oorlog....

CornholioNL | 17-12-13 | 00:11

Ik heb het 10-15 jaar geleden al voorspeld.
Ze kapen de democratie. Nog even en ze gaan ONS vertellen hoe ZIJ het willen. Ja ja, dat gaat gebeuren.
En de Gutmenschen vinden het straks volstrekt prima, want "dat is nu eenmaal hoe democratie werkt".
Van de Gutmenschen hoeven we dus niks te verwachten, het zijn compleet doorgeschoten moralfags uit lala land.

michello | 17-12-13 | 00:08

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:04
Christendom roept er niet toe op, islam wel.

La Bailaora | 17-12-13 | 00:06

@kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:00
Mijn vrouw lust jou rauw. Helaas was het voor mijn nichtje een stuk erger. Die heeft als moslima erg geleden toen ze jong was, zoals verplicht een hoofddoekje dragen, maar zo te lezen ben jij er zo eentje die dat prachtig vindt.

La Bailaora | 17-12-13 | 00:05

Toen wij uit Rotterdam vertrokken
Vertrokken wij uit Rotterdam....
Vaarwel oude Maasstad.

niksneem | 17-12-13 | 00:05

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:04

De enige moezelman waar ik op wil stemmen is Ali . B maar dan wel voor de loden leeuw,hij mag niet eens bij me auto in de buurt komen dus laat staan hem wassen

Steenrijk | 17-12-13 | 00:03

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:53

Mijn dochter draagt meestal hoge hakken, een spijkerbroek en een truitje. Haar haren zijn onbedekt. Staat dat symbool voor prostitutie? Een hoofddoek staat wel degelijk symbool voor vrouwenonderdrukking. Flikker toch op met je stompzinnige vergelijking.

distel | 17-12-13 | 00:02

-weggejorist-

kanaleneilandsoldaat | 17-12-13 | 00:00

Toch wel stiekum benieuwd of in Rotterdamistan nou veel kolonisten / bezetters op deze club gaan stemmen straks.

Ales | 16-12-13 | 23:58

Zielig dom stukje.

AntiSoof | 16-12-13 | 23:57

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:53 |

Nee, je dochter met zuur overgieten omdat ze erbij loopt als een hoer is de oplossing... idioot.

CornholioNL | 16-12-13 | 23:56

@DANNY3960 | 16-12-13 | 23:18 | + 2 -
Voor Aerdenhout e.o. ben jij het schorem hoor..

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:55

De vijf punten van elke moslim partij zijn:

1. Allahu Akhbar
2. Allahu Akhbar
3. Allahu Akhbar
4. Allahu Akhbar
5. Zij die bovenstaande niet erkennen zullen........

Mokum Kosher | 16-12-13 | 23:55

@Predateur.
Hoe ziek is het om je dochter er uit te laten zien als een hoer is ook iets wat je je kunt afvragen natuurlijk. Maar aangezien we in Nederland wonen hebben we geen kledinggestapo, en dus zijn hoofddoekjes en hoerenkleding gelukkig gewoon toegestaan.
.
Maak je nou gewoon maar druk om wetshandhaving.. Dat is al lastig genoeg he?

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:53

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:49 |

*nachtzuster belt en vraagt of ze u nog een pilletje wil geven*

CornholioNL | 16-12-13 | 23:53

@DANNY3960 | 16-12-13 | 23:10
Tjesus. Begint het daar ook al? In Madrid valt het nog mee gelukkig... Hier nog maar even blijven zitten.

La Bailaora | 16-12-13 | 23:52

Prima initiatief. De PvdA zal voor een deel sneuvelen en daar wint iedereen bij. Vervolgens wordt de Allah-partij met heel veel geluk zoiets als de slechtste dagen van de LPF. Ik verwelkom dat zeer. Ook graag in Amsterdam.

Shareholder II | 16-12-13 | 23:50

Tja.. Als sjonnie en devie eerst zeiken dat ze ' motten intugrereh' en ' ze motte onse cultuur repektereh' en ze DOEN het vervolgens ook. En er dan een probleem van maken.. dan ben je wel de meest sneue kuttokkie die er is.

Deus Absurdia | 16-12-13 | 23:49

Nou, laten we hopen dat het 4 maanden blijft bestaan. Dat zal de #pvda leren, en kunnen we nagenieten als ze daar rollend over straat gaan wie de schuld te geven. * chips nootjes en een gong klaarzet *

XHannibalX | 16-12-13 | 23:49

gutgutgut | 16-12-13 | 23:36

Dank voor je verhelderende uiteenzetting. Ik wacht met spanning op een vervolg.

distel | 16-12-13 | 23:48

Predateur | 16-12-13 | 23:28 | + 0 -
Mee eens, aan de andere kant betekent een hoofddoek dat ze nog wel buiten mogen komen...

open.deur.intrapper | 16-12-13 | 23:37

@kicktherabbit | 16-12-13 | 23:31
Oh? zijn de GR-verkiezingen al geweest in 020? Of heb je insite-info van jouw SlinkSe vriendjes?

reageerbuis | 16-12-13 | 23:37

"Wie zal het zeggen"
Oek het uit. Als je het weet kom dan nog eens terug. Hier stop ik met lezen.
"rancuneus" is iedereen zowat op geenstijl, dus die moslim kan er ook nog wel bij.

gutgutgut | 16-12-13 | 23:36

kicktherabbit | 16-12-13 | 23:31 | 0
Ze kiezen voor graaitis geld. De hoogste bieder wint.

amin | 16-12-13 | 23:35

Alsof Moslims massaal zetels voor de PvdA opleveren. Doe je huiswerk eens. In Amsterdam stemmen ze nu massaal SP.

kicktherabbit | 16-12-13 | 23:31

De Rotterdamse PvdA wordt gedomineerd door Turken. Dat zint de Marokkaan Talbi niet, dus hij begint een shariaclubje om stemmen bij die vermaledijde PvdA-Turken weg te kapen.

Ooit_huisregelneef | 16-12-13 | 23:30

DANNY3960 | 16-12-13 | 23:10

Oh ja, de hoofddoek, daar heb ik inmiddels ook een mening over. Namelijk dat de hoofddoek impliceert dat alle mannen halve dieren zijn die hun driften niet kunnen beheersen, en dat vrouwen zich daarom maar tegen verkrachting moeten beschermen door zich onaantrekkelijker te maken door hun haar niet te laten zien.
Maar dat niet alleen, de hoofddoek verkondigt ook impliciet de boodschap dat vrouwen die zich niet op deze manier asexueel in het openbaar vertonen, eigenlijk toestemming geven aan hun verkrachter. Dat vind ik walgelijk. En nog erger: ik zie soms minderjarige meisjes met hoofddoek. Hoe fucked up is dat als je weet dat dit is waar de hoofddoek over gaat?

Predateur | 16-12-13 | 23:28

Het voordeel van als die groep groter wordt in grote steden, is dat ze op een gegeven hun eigen subsidies moeten betalen. Maar goed, het is heel cynisch.

Atlantis-95 | 16-12-13 | 23:27

Rotterdislams broederschap.
Doei mooie geboortestad.
Het was fijn je te hebben gekend.
Gelukkig heb ik de foto's nog.

Schietmijmaarlek | 16-12-13 | 23:23

Deze partij kan groot worden.... Allah is toch ook groot geworden? Bovendien is het merendeel van de oorspronkelijke bevolking allang gevlucht en hebben asiel gekregen in de vinexwijken van Capelle en Zoetermeer.

pim achtertuin | 16-12-13 | 23:22

Wat Nacho zegt

Donkey Bong | 16-12-13 | 23:22

@ DANNY3960 | 16-12-13 | 23:18 | 0
Das dikke mazzel hebben.
Khoop dat u het huis verkocht krijgt.

amin | 16-12-13 | 23:22

No guts no glory | 16-12-13 | 23:15 |

.... bij de 5e ben ik gestopt, te gruwelijk.

Godverdomme wat maakt mij dat pislink zeg... achterlijke honden!

CornholioNL | 16-12-13 | 23:22

amin | 16-12-13 | 23:13 | + 0 -

In 1997 werkte ik een jaar in A'dam en huurde een woning in Almere, muziekwijk. Ik vermoed dat ik het schorem net ontlopen ben.

DANNY3960 | 16-12-13 | 23:18

reageerbuis | 16-12-13 | 23:09
Schamen? Nee hoor, Aboutaleb gaf als 020-wethouder al in 2006 400 miljoen aan gratis geld weg waarvan hij al bij voorbaat wist dat het het doel niet zou bereiken en wat uiteindelijk dan ook weggegooid geld was.
Hij werd er desondanks wel burgemeester van Rotterdam mee.

spanarchist | 16-12-13 | 23:17

En mijn dank gaat uit aan:luns,den uil,van Agt,Lubbers, alle 1/2e zolen die ik hier vergeten ben.Want dit zat er DERTIG jaar geleden al aan te komen,maar Janmaat kreeg een cordon sanitair of zo iets en nou we uit geMelkert zijn is t te laat.

Steenrijk | 16-12-13 | 23:15

@ DANNY3960 | 16-12-13 | 23:10 | 0
Tsja, Almere.

amin | 16-12-13 | 23:13

@reageerbuis 23:09
Moet jij eens opletten wat de Amsterdamsche gemeentebelastingen in 2015 zullen stijgen... Iedereen betaalt mee!

de Voorzittert | 16-12-13 | 23:13

DANNY3960 | 16-12-13 | 23:10 | + 0 -

Herstel......2009 is 1999

DANNY3960 | 16-12-13 | 23:12

La Bailaora | 16-12-13 | 22:47 | + 0 -

2009 kocht ik een woning in Vera Almeria, hier en daar zag ik een hoofddoek in de hoofdstad. In Vera was er niet één te bespeuren, in 2013 lopen ze elke vrijdag de marktdag in hoofddoek op en af en zijn we gezegend met 3 halal slagerijen.

Mijn woning staat te koop.

DANNY3960 | 16-12-13 | 23:10

Maar hoor net op Pownews dat er een wethouder in 020 is die 140+ Meg heeft uitgedeeld aan graties geld en het niet terug kan draaien. Dus zelfs een fin zou zich voor de pvda schamen.

reageerbuis | 16-12-13 | 23:09

Mijn omaatje van 92 heeft nog tientallen jaren met 0 moslims in dit land gewoond. Haar achterkleinkinderen zullen niet anders weten dan dat Rotterdam een intolerante mix van verveelde moslimjeugd en opgefokte, teleurgestelde Leefbaar stemmers is. Aangevuld met een gezonde dosis stiletto trekkende Antillianen en per 1-1-14 enkele tienduizenden Roemeense steeldieven... Heerlijk toch, die linksche Gutmensch heilstaat?

de Voorzittert | 16-12-13 | 23:09

Geloof is gif voor de geest. Ik ben er dan ook vanaf gestapt. Net als stemmen op de vvd.
Sorry mensen, my bad. Ik zal mijn leven beteren en nooit meer stemmen.

Ongeblustekalk | 16-12-13 | 23:09

@tattooboer | 16-12-13 | 22:06 | + 72 -

Ik zie dat jij je 72 maagden al binnen hebt.

--neus-- | 16-12-13 | 23:04

Stukje bij beetje brokkelt Nederland af. Mijn stem zal op de PVV zijn om überhaupt nog wat te veranderen, voor het te laat is.

bartosss | 16-12-13 | 23:02

reageerbuis | 16-12-13 | 22:33 |

Ik zou u hier heel graag iets over willen vertellen maar dan komt mijn "anonimiteit" hier in gevaar...

Helaas...

CornholioNL | 16-12-13 | 23:00

Moslim partij? Mooi, maar dan wil ik ook dat we óók -1 mogen stemmen.

+1 voor een partij stemmen of -1 voor een partij stemmen, je krijgt maar één kans. Raad maar welke partijen in de min zetels komen te staan.

LangeTijdGeleden | 16-12-13 | 23:00

Solomon | 16-12-13 | 22:47 |

Steeds hetzelfde proberen én een ander resultaat verwachtne is een teken van vergevorderde krankzinnigheid. Beetje zelfgeforceerde pleonasme boor de edele politiek begaande Muzelman.

Wc-kip | 16-12-13 | 22:57

Gelukkig zijn er nog best een hoop Nederlanders die dat seculiere systeem best fijn vinden: geen menging van staat, geloof, en rechterlijke macht. Dus daarom gaan partijen die daaraan tornen hooguit een rolletje in de marge spelen. Veel plezier in de marge dan maar, en alle ego-strubbelingen die daar onheroepelijk bij omhoog komen borrelen, zou ik zeggen. Als je ooit een boodschap hebt die los staat van geloof, en dus voor iedereen interessant zou kunnen zijn, praten we verder.

Predateur | 16-12-13 | 22:57

laat maar

de_excuusneger | 16-12-13 | 22:56

Welkom in Nederkeye

ScumbaggusMaximus | 16-12-13 | 22:55

La Bailaora | 16-12-13 | 22:47 | + 0 -
Misschien wel, ze hebben in ieder de kans gekregen om hun islamitische identiteit te behouden. Het is gewoon opportunistisch en ze (die 90% van de moslims) hebben nog groot gelijk ook. Nu kent de 2e generatie de taal en hebben ze kans gehad om te kijken wat ze nog meer uit de democratie kunnen persen.
-
ViagraFalls | 16-12-13 | 22:47 | + 0 -
Omdat Quid weer eens kritisch is geweest over Wilders? Get real, vriend. Die toespraak was ruk. Als je dat niet ziet ben je net zo'n blind hoera roepertje als die kindjes op de EO-jongerendag.

open.deur.intrapper | 16-12-13 | 22:55

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:41 |

Dat is al een poosje niet meer zo hoor, 3/4 van Zalmplaat is tegen de vlakte gegooid voor nieuwbouw en daarmee is dat volk ook grotendeels verdwenen...
Daarbij heb ik liever een paar Anti's om mij heen wonen dan Mocro's, die Anti's zijn de hele dag zo stoned als een garnaal, heb je geen last van... af en toe een schietpartijtje maar dat is altijd onderling dus win win... :-)

CornholioNL | 16-12-13 | 22:49

Nequebard | 16-12-13 | 22:37 | + -2

Ik heb godkolere geen ambtelijk stuk nodig en al helemaal geen visionair uit de prehistorie. Als je indruk wil maken, ga je nu gezellig met je schaars geklede vrouw een ommetje maken in Zuid.

distel | 16-12-13 | 22:48

Helaas niets nieuws,.. sinds een jaar of zeven zijn er ook al een aantal moslimpartijen in Den Haag actief waarvan de islam democraten (hoe tegenstrijdig) met 1 zetel in de gemeenteraad zit. En de partij van de eenheid (ook zo`n tegenstrijdige) met arnoud van doorn als voorzitter, heeft er al 2 zetels.
Van de overige moslim partijen; solidair nederland,.. nederlandse moslim partij,.. unie van democraten is gelukkig niets geworden.
Vraag me weleens af of dit algemeen bekend is?

Solomon | 16-12-13 | 22:47

Annabel > Quid.

En grappiger.

ViagraFalls | 16-12-13 | 22:47

@open.deur.intrapper | 16-12-13 | 22:37
Partijen als de PvdA zijn voor islamieten gewoon 'useful idiots'. Zolang ze uit de wind worden gehouden, hun subsidies en uitkeringen krijgen en stilletjes door kunnen groeien, stemmen ze PvdA. Wanneer de PvdA niet meer nodig is slopen ze het van binnenuit of op deze manier.

La Bailaora | 16-12-13 | 22:47

de_excuusneger | 16-12-13 | 22:39

Met een negert kaarten? Zit daar soepsiedie aan vast?

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:47

@ zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:42
Zover ik de PvdA ken is het arbeid zonder loon , of in geval van all.... ( mag niet ) loon zonder arbeid.

cobie | 16-12-13 | 22:46

@ zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:37 | 2
Dat we dat dan iig. duidelijk hebben.

amin | 16-12-13 | 22:46

@shenkie7 | 16-12-13 | 22:40 |
*Mompelt iets over een houdbaarheidsdatum*

carramba | 16-12-13 | 22:45

cobie | 16-12-13 | 22:41 Sinds de oprichting al. Echt.

Je zou anders verwachten maar het is echt de A van arbeid.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:42

@nequebard
Wauw

Steenrijk | 16-12-13 | 22:42

Deze uitspraak was van de knuffelfin opgeschreven in 2006:

NTERVIEW Mohamed Talbi (33), nieuw raadslid voor de PvdA, wilde eigenlijk niet in de raad, maar zet zich de komende vier jaar vooral in om de kloof tussen bevolkingsgroepen te dichten.

Het hele artikel is te lezen hier.. www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article...

reageerbuis | 16-12-13 | 22:42

Ik gooi nog maar eens een koran op het haardvuur; de bijbels zijn op.

boasatlas | 16-12-13 | 22:41

CornholioNL | 16-12-13 | 22:29

Helaas maar dat is iets teveel van het "goede". Zover waag ik mijzelf niet in de Antiliaanse enclave.
Misschien eens op neutraal terrein, Tiengemeten ofzo? Ik betaal het pontje, jij de Schultebrau.

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:41

@ zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:39
Sinds wanneer staat de a voor arbeid dan ;-)

cobie | 16-12-13 | 22:41

Ik ben de multiculturele samenleving zat
Ik ben het softe rechtsysteem zat.
Ik ben de Nederlandse wijven die het trendy vinden om met een kleurling te hokken, hun halfbloed kind te showen op facebook,tinder,twitter enz ZAT!
Ik ben die kut reclame van Menzis met Maarten van der Weijden zat (terechte winnaar van loden Leeuw)
Ik ben de agressieve sfeer op straat (merendeel te danken aan de Marokkanen,Surinamers,Antilianen) zat.

Wat een kutland is Nederland eigenlijk geworden de afgelopen 15 jaar.

shenkie7 | 16-12-13 | 22:40

Autochtonen bepalen de normen en waarden van een land. Ben je het daar als allochtoon niet mee eens? Verdwijn dan uit dat land en zoek een land op waar de meeste en belangrijkste normen en waarden jou wel bevallen.

Als autochtoon bevalt me de religieuze dreiging allerminst. We hebben hier de verlichting gehad, religie was ver teruggedrongen.
En deze walgelijke doodscult heeft in Nederland niets te zoeken. Nergens niet.

343 | 16-12-13 | 22:40

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:18

ik ben een van die andere drie. de duvel staat al koud, schud jij de kaarten?

de_excuusneger | 16-12-13 | 22:39

open.deur.intrapper | 16-12-13 | 22:37 Nou, dat de hier aanwezige moslims überhaupt op een arbeiderspartij stemden is op zich al verbazingwekkend te noemen.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:39

Ik ben op tijd weggegaan. Dat zegt weinig over mij maar veel over Nederland...

duitse herder | 16-12-13 | 22:39

Ja moslims en politiek dat werkt wel goed. Vooral in Irak en omstreken.

Echtjoh92 | 16-12-13 | 22:38

Nequebard | 16-12-13 | 22:37 De tiefus met je lap copy/paste.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:38

Nogal makkelijk stukje Nanninga, hier had toch harder op in kunnen worden gehakt.

Ik heb me er altijd al over verbaasd dat moslims massaal PvdA stemmen. 90% streeft immers (eventueel stiekem) een theocratie na, de PvdA staat daar haaks op. Nida wordt dus SGP, maar dan met subsidies en open grenzen.

De vraag is, slaat het aan en wanneer wordt de landelijke tak opgericht? In dat geval moeten we oppassen, met de christelijke partijen samen kunnen ze een hinderlijk blok zijn in de 2e kamer. Wat als de "normale" partijen moeten kiezen tussen regeren met de SP of het terugdraaien van bv. de abortus wetgeving?

Ik vind het allemaal een beetje eng. Dat heeft niks met islamofobie te maken, da's pure gelovofobie.

open.deur.intrapper | 16-12-13 | 22:37

@ Professor Superhirn | 16-12-13 | 22:34
Eens.
En dan vraag ik mij af wat er gebeurd als zo een partij idd groot word en een deel het er niet mee eens is.
In moelandië vind je het antwoord.

cobie | 16-12-13 | 22:37

La Bailaora | 16-12-13 | 22:25 | + 0 -

Het kwaad is reeds geschiedt, zo niet onderweg. Ik neem mijn dagelijkse "funtime" en zie met eigen ogen hoe Europa overspoeld wordt door moslims.

www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY

DANNY3960 | 16-12-13 | 22:37

-weggejorist-

Nequebard | 16-12-13 | 22:37

hero_of_heaven | 16-12-13 |

Helaas maar dat is iets teveel van het "goede". Zover waag ik mijzelf niet in de Antiliaanse enclave.
Misschien eens op neutraal terrein, Tiengemeten ofzo? Ik betaal het pontje, jij de Schultebrau.

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:37

amin | 16-12-13 | 22:36 Ze snappen het verschil tussen hard en duidelijk toch niet.

Onverstaanbaar in caps-lock.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:37

-weggejorist-

amin | 16-12-13 | 22:36

Jan Boule | 16-12-13 | 22:27 Ikea heeft tenten ontworpen voor de Syrische vluchtelingen in Libanon.

Libanon wil ze niet hebben want te luxe.

"En dan gaan ze nooit meer weg". Die Libanezen snappen hoe het werkt.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:35

We kunnen er wel weer grappig over doen maar als dit vee genoeg stemmen krijgen dan zie je toch weer hoe het democratisch systeem in elkaar steekt in het voordeel van Mo.
Het zal vast nog niet zo storm lopen maar we kunnen wel weer stellen dat het pijnlijk duidelijk is dat aanpassen aan Nederland toch een tikkie anders uitpakt dan gehoopt.... in de jaren 60. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. 2e en 3e generatie incluis.

X. | 16-12-13 | 22:35

@reageerbuis | 16-12-13 | 22:31
De mentaliteit van de gemiddelde islamitische heerser kennende zal het hun doel zijn om na eenmaal gekozen te zijn voor veel langer dan vier jaar te blijven zitten.

Professor Superhirn | 16-12-13 | 22:34

Henk P | 22:31

moeilijk hè, tellen.
;)

Worstjes | 16-12-13 | 22:33

@cornholio
Ik praat "berrugusse" Hoeks tegenwoordig,maar we houwe vol gozer

Steenrijk | 16-12-13 | 22:33

@CornholioNL | 16-12-13 | 22:29
Na 17.00 zou in de metro niet meer durven te nemen. Zelfs de mariniers worden terug getrokken uit 010.

reageerbuis | 16-12-13 | 22:33

Henk P | 16-12-13 | 22:31 Dag Henk.

zeg maar jansen | 16-12-13 | 22:32

-weggejorist-

Henk P | 16-12-13 | 22:31

@Professor Superhirn | 16-12-13 | 22:26
Het grote gevaar zit hem in het feit dat een gemeenteraad 4 jaar blijft zitten terwijl je een 2e kamer tussentijds naar huis kunt sturen.

reageerbuis | 16-12-13 | 22:31

Gelukkig deelt de burgemeester van Rotterdam dezelfde ideëen als de mensen van deze partij, dus daar hebben ze alvast een streepje voor.

spanarchist | 16-12-13 | 22:31

Naar de stem van de moslimgemeenschap wordt inderdaad niet geluisterd.Gelukkig maar.Komen alleen maar ongelukken van.

van stampij | 16-12-13 | 22:30

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:18 |

U is een held, ik ben Charlois een jaar of 8 al ontvlucht...

Als u een kaartje wil leggen bent u van harte welkom maar dan wel in Hoogvliet... :-)

CornholioNL | 16-12-13 | 22:29

Onno Hoes is niet beschikbaar. Hij wordt commisaris van de Koning van Moslimburg. Abouthaleb blijft dus voorlopig in Rotterdamascus

badlegerig | 16-12-13 | 22:27

Amnesty International spreekt op hun site er schande van dat Europa tot nu toe slechts 55000 ( sic) vluchtelingen heeft opgenomen uit Syrié. Het leeuwendeel is opgevangen door Zweden en Duitsland. Het betreft vrnl moslims van welke richting dan ook. Het valt te betwijfelen of de Europese landen in staat zijn te bezien of er onder hen geen misdadigers zitten al dan niet AlQaida gelinkt. Geen woord rept AI over Saoudie Arabië en Qatar die de djihadisten ruimschoots van geld en wapens voorzien maar geen vluchtelingen opnemen. Nederland heeft met 17 miljoen inwoners een geweldige prestatie geleverd door in een paar decennia honderdduizenden immigranten op te nemen vrnl adepten van een godsdienst die wars is van de verworvenheden van onze xamenleving.Met de oprichting van bovengenoemde partij gaat Nederland zich steeds meer op een hellend vlak bevinden en met de door AI gewenste instroom van duizenden moslims uit Syrië zou dit in een versneld tempo gaan. Dit zouden wij als samenleving niet moeten willen.Hulp ter plekke zou afdoende moeten zijn.

Jan Boule | 16-12-13 | 22:27

Lache... de policor Wildershaters zullen de PVV snel vergeten zijn wanneer deze haatpartij iets in de melk te brokkelen krijgt.

Professor Superhirn | 16-12-13 | 22:26

Steenrijk | 16-12-13 | 22:17 |

Heb je ooit van de uitdrukking : "Wij zijn Rotterdammers, wij houden vol..." gehoord?

CornholioNL | 16-12-13 | 22:26

politiek is haram toch? De echte extremisten doen dus niet mee en de gematigde peepz vechten elkaar de tent uit, zie ook: ouderenpartij. Niks aan de hand

sarcastro | 16-12-13 | 22:26

Die democratie gaat ons nog eens flink de kop kosten.

RegseHippie | 16-12-13 | 22:26

Ben ik even een paar dagen in het buitenland en Wat lees ik toch allemaal op geenstijl:

Joop.nl wordt rechtser en rechtser,
Een poephappende burgemeester gaat vreemd met een jonge reetridder;
Wilders is helemaal de kluts kwijt en gaat zeehondjes redden omdat Nederland zelf niet meer te redden valt;
En dan dit???????

GOEDVERDE GODVERDEGLOEINDE wat is er aan de hand over therro in Nederland???

Luister Geenstijl vrienden,ik ben onderweg naar het vliegveld en neem de eerste vlucht terug naar NL en zodra ik terug ben lossen ik en mijn buddies Klaas de Vries en eerstneukenendaarnapraten het wel op,dont worry... maar jongens... tot die tijd wat jullie ook doen LAAT... ik herhaal LAAT deze artikel niet aan Klaas de Vries zien,die gaat helemaal over de rooie... houd m aan het lijntje totdat ik terug ben!!

Tot zo..

Verzonden met mijn Commodore Vic20

dirkieeee | 16-12-13 | 22:25

Ik probeer het positieve er maar uit te halen. Qua politiek cabaret dan. Onverstaanbare haatbaarden en soepjurken bij P&W, altijd leuk, in de wetenschap dat ze zich binnen zo'n partijtje binnen no time elkaar in de baard vliegen in amusante bitchfights.

brutus68 | 16-12-13 | 22:25

Goede zaak. Dan heeft links geen rede meer de islam zo het hand boven de hoofd te houden (geen stemmentrekkers meer). Dat zou de skepsis onder links kunnen doen groeien.

La Bailaora | 16-12-13 | 22:25

Wederom hulde, Annabel

NACademicus | 16-12-13 | 22:24

Zelf woonachtig op de Kop van Zuid te Rotterdam, toevallig vanavond een wandeling gemaakt door Feijenoord. Jeugdige Marokkanen en Turken vallen me geen eens meer op. Toch weer meerdere mannen in jurken zien lopen, iets waar ik nooit aan zal wennen.

KapiteinClaus | 16-12-13 | 22:24

Ik dacht dat het niet erger kon met de PvdA en de VVD.
Zit ik er even behoorlijk naast.

cobie | 16-12-13 | 22:24

Misschien is het een idee om bij de eerstvolgende stedelijke verkiezing het systeem eens om te draaien.
Je mag vakjes rood maken van de partijen die je uitkotst. Of zou het dan een kleurwedstrijd worden?

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:23

Een bekend Nederlands gezegde luidt: Als je een aap (lees nu: moslim) leert klimmen, schijt ie op je kop...

GebuktIsGenomen | 16-12-13 | 22:22

Nederland lacht en leunt achterover, de vijand ziet het smalend aan en wrijft zich in de handen.

DANNY3960 | 16-12-13 | 22:20

Iedereen op de kast jagen is een kostbaar stukje democratie, benieuwd wat ze er van bakken. Waarschijnlijk niks.
Het zal Leefbaar R. tenminste geen stemmen kosten.

Worstjes | 16-12-13 | 22:19

CornholioNL | 16-12-13 | 22:12

Ik voel me inderdaad verdomd alleen in Charlois. Als die andere 3 zich melden wil ik graag contact met hen. Misschien kunnen we een kaartje leggen, mag jij de borrelnootjes en Schultebrau opdienen.

hero_of_heaven | 16-12-13 | 22:18

Rotterdam als wereldhaven. Zo staan we nog bekend bij de exportlanden in de wereld. Hoe snel gaat dit veranderen als.....

reageerbuis | 16-12-13 | 22:17

Zo krijgt parkeerbeheer een eigen partij,maakt niet uit de stad gaat toch failliet,de stad van mijn vader en moeder,ik ben blij dat ze de 2e bezetting niet mee hoeven te maken.

Steenrijk | 16-12-13 | 22:17

Moslim Partij? Waarom noemen ze zich niet gewoon de Taliban, of Sharia4Holland?

Conan de Rabarber | 16-12-13 | 22:15

Kill it with fire Annabel!!!

CornholioNL | 16-12-13 | 22:15

Goed nieuws. Moslim-organisaties, moslim-omroepen, moslim-partijen, moslim-scholen, en eigenlijk alles waar moslim voor staat, hebben één ding gemeen: het wordt altijd een bestuurlijke en organisatorische wanhoop en het eindigt altijd met ruzie over geld.
Goed, het zal de gemeenschap zoals altijd wel weer het nodige kosten, maar in de strijd tegen de pvda moet dat maar voor lief worden genomen.

spanarchist | 16-12-13 | 22:14

Wanneer er volgens censuskiesrecht op deze partij gestemd zou worden dan ontstaan er negatieve vacuüm-zetels.

Simon de Danser | 16-12-13 | 22:14

Gelukkig schoppen partijtjes opgericht door rancuneuze frustries het nooit ver. Dat gezegd hebbende is elke moslimpartij een gevaar voor de democratie in mijn ogen en moet elke op religieuze gronden gebaseerde partijen sowieso oprotten.

Canis Spurcus | 16-12-13 | 22:13

Uiteindelijk heeft iedere moslim de taak ongelovige honden te doden voor het ware geloof..... De politiek staat ook ten dienste daarvan.

Maar hey, er is hoop. Onze redding is dat moslims onderling ook rete-intolerant zijn. Lol

Nimby_007 | 16-12-13 | 22:13

Ik las dit nieuws vanmorgen op de site van het AD en waar ik nog het meest van schrok was van het aantal Moslims in R,dam Zuid...90.000 stuks!!!
Let wel, we hebben het hier slechts over een kwart van de stad hè mensen, 90 fucking duizend...

Graag had ik ook het aantal autochtone inwoners gezien maar ik gok dat die op 1 hand te tellen zijn...

Mijn stad is ziek, heel erg ziek... snik.

CornholioNL | 16-12-13 | 22:12

De eerste persoon in dat PvdA promo filmpje is Leo Bruin. Die is van Horeca NL. En daar moeten die Mo's niets van hebben. Dat is dus een kapitale fout van de PvdA.
Had ik nog in Rotjeknor gewoond dan had ik al mijn vrienden opgeroepen om Joost Eerdmans te stemmen. En dat doe ik dus bij deze dan alsnog.

Febofiel | 16-12-13 | 22:12

Eindelijk een beetje beschaving in het politieke klimaat.

thapriest | 16-12-13 | 22:12

En verder; geen enkele nuchtere Nederlander zit te wachten op dit soort pannekoeken.

Ga gewoon weg en kom nooit meer terug.

Nacho_Vidal | 16-12-13 | 22:12

Gezien het aantal kinderen per moslimgezin zal het fokprogramma zijn vruchten afwerpen! Nederland wordt nu definitief overgenomen!

Rest In Privacy | 16-12-13 | 22:12

Ik stel voor: Onno Hoes als nieuwe burgemeester. Ben je er zo vanaf.

ccaass | 16-12-13 | 22:10

Waarom gaat hij niet in de gemeenteraad van het land van herkomt zitten?
Ik breng hem persoonlijk naar Schiphol.
Ik meen het.

Nacho_Vidal | 16-12-13 | 22:10

mooi stuk!

Jan III Sobieski | 16-12-13 | 22:10

Ohja, dit ontbrak nog in dit land.

Boerenhoofd | 16-12-13 | 22:09

Gaat dat net zo goed als Islamitisch onderwijs? Ik houd mijn hart (en kogelvrij vest) vast.

ElMatadero | 16-12-13 | 22:08

De pvda bestaat toch al in rotterdam?. De burgemeester in er zelfs lid van.

reageerbuis | 16-12-13 | 22:07

Duurt geen 3 maanden en het ontploft van de fraude, misbruik, ruzies en de non-halal gemeentehuis kantine.
Maar beter ook, we zitten er niet op te wachten.

tattooboer | 16-12-13 | 22:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken