Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREEK! BONTKRAAGJES VALLEN WILDERS AAN!

Kijk nou, arme Geert Wilders. Helemaal bedolven onder de bontkraagjes. Aangevallen door twee hufterige bontkraagjes. De gewetenloze bontkraaghufters lopen over hem heen, terwijl hij al op de grond ligt. Zie de verslagenheid in zijn ogen. Afijn, uw wekelijkse PVV-propagandaaaawwww naar de mensen toe. Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes. En Dion Graus kijkt alsof hij er eentje wil vingeren. Ah, fuck. Te laat. Nu we het toch over hilarische PVV-momenten hebben, dit is een echte niet gelogen quote van Dion Graus van vandaag: "Geert is een grote fan van mijn werk". Want Dion is nu eenmaal een politieke Picasso. Of zo. Het zijn in ieder geval niet de woorden van een kritisch Kamerlid, maar de woorden van een volgzaam sektelid die onder de totaalindruk is van zijn leider. Tot zover niks nieuws uit het PVV-kampf. Dus laten we dan nu verder gaan met bontkraaggrapjes over Wilders. Keihard, die Wilders. Hij knuffelt tegenwoordig lachend kandidaten die op de lijst voor uitzetting staan. Klootzak. PICAAS!

Reaguursels

Inloggen

Welkom bij de rituele PVV-slachterij. Uw keurslager wenst u frettige peesdagen.

Musset | 12-12-13 | 11:06

wilders + zeehondjes = Hitler.
Wat wordt jouw volgende ezelsbrug, Quid?

michello | 12-12-13 | 01:14

Geert en zeehondjes!
Daarom stem ik op pvv.

the uninvited guest | 11-12-13 | 22:33

Quid kan nog veel leren van onze Greet.

frisenfruitig | 11-12-13 | 20:41

Wat lief!

frisenfruitig | 11-12-13 | 20:35

Het schijnt voor sommigen maar moeilijk te bevatten, dat Geert gewoon een aardige vent is.
Die even de moeite neemt, om wat aandacht te besteden aan deze aangespoelde weesjes.
Gewoon lekker in een maf pakje met je gat op de natte vloer gaan zitten, omringd door naar haring ruftende beessies, die over een poosje weer terug kunnen naar de zee, dankzij de hulp van mensen.
Dat is toch genieten?
Ik zou het ook best willen. Zeehondjes zijn leuk.
En het is goed te zien... deze bontkraagjes waarderen zijn aanwezigheid, anders hadden ze hem wel een paar vingers afgebeten.
Mensen die dieren helpen, altijd +1.

Schietmijmaarlek | 11-12-13 | 18:20

De PVV-fanboys laten zich door dit stukje van Quid andermaal als een stelletje Libelle-lezeressen in de kaart kijken. Manmanman, wanneer worden jullie nu eens volwassen.

De hele dag hier van alles uitdelen en als je er dan eens eentje terug krijgt gaan miepen. Van Gordon zijn we zoiets wel gewend maar van de PVV-stemmers met oogkleppen zo langzamerhand ook. Gelukkig zijn er nog genoeg PVV-aanhangers die niet als oude wijven in de verdediging schieten en de lol er wel van in kunnen zien. Quid +1.

goedverstaander | 11-12-13 | 18:18

Leuk; een foto waarop greet lacht.
Rechts klikken - opslaan als....
Voor later, na de volgende invasie.

Skunk57 | 11-12-13 | 17:48

-weggejorist en opgerot-

Joke1798 | 11-12-13 | 17:37

-weggejorist-

Joke1798 | 11-12-13 | 17:34

Eigen zeehond eerst!

Rugblaffer from hell | 11-12-13 | 17:00

Het duurde even maar ze kwamen op gang de PVVerts. Bedankt voor de minkudo's jongens. Keep up the good work!

Datzegiktoch | 11-12-13 | 16:49

stefanboy78 | 11-12-13 | 16:11 |
De vriendschappelijke banden van Wilders dateren van de tijd dat Graus een programma over dierenwelzijn met zeer hoge kijdichtheid maakte en presenteerde voor L1.
Wilders is daar, nog in zijn VVD-tijd, enkele keren bij betrokken geweest om dierenwelzijn te promoten.
Overigens was Wilders toen al veruit de populairste VVD-politicus hier in Limburg. En dat vooral omdat hij zich persoonlijk en met succes sterk engageerde voor belastingrechtvaardigheid (inkomstenbelasting in NL én Duitsland en onrechtvaardige behandeling van achtergebleven weduwen) voor de toen talrijke grensarbeiders die in Duitsland werkten.
Een zwager van mij die toen in Aken aan het Stadttheater verbonden was komt er zelfs nu nog steeds niet over uitverteld hoe Wilders zich toen voor die groep heeft ingezet.

WirMachenMusik | 11-12-13 | 16:47

Bagger quid, hier lusten de honden geen brood van!

First Contact | 11-12-13 | 16:32

Het kwam vorige week nog voorbij in een reconstructie op tv: die Dion Grauss heeft en soort onaantastbare status binnen de PVV. Wilders is gek op hem. Toen hij van een buitenlandse reis terug kwam, nam hij alleen voor Graus een presentje mee. De rest van de fractie zal vol verbijstering te kijken.

stefanboy78 | 11-12-13 | 16:11

De vergelijking zeehondjes en hitler vindt ik een beetje onzin. Slaat eigenlijk nergens op. Verder vind ik propaganda via dieren voor elk lid van de tweede kamer een beetje not done. De enigste partij die voor dat soort propaganda in aanmerking komt is partij van de dieren,omdat dat hun hoofdpunt is. Andere partijen kunnen zich beter bezig houden met de mensen en de politiek. Inplaats van tijd verspillen aan onodige propaganda. Er is wel wat beters te doen. Bijvoorbeeld eens eindelijk het land besturen. Verder vind ik quid weer een beetje doordraven met zijn pvv haat door onzinnige vergelijkingen. Met deze stukjes moet hij niet denken dat de mening van vele nederlanders verrandert. Voorlopig blijft met dit kudtkabinet de. Pvv de grootste in de peilingen,en daar kan quid met zijn stukjes met onzinnige vergelijkingen niks aan veranderen.

tweetybird | 11-12-13 | 16:11

Dion Graus zat toch ook in `ik heb het nog nooit gedaan`?!?

Master SUSU | 11-12-13 | 16:05

Rutte is een zeehond!!

Master SUSU | 11-12-13 | 15:57

Een volksvertegenwoordiger die ondanks doodsbedreigingen gewoon door blijft gaan zijn werk te doen en de waarheid blijft verkondigen, verdient respect.
Meneer Wilders verdient alle respect van de wereld.
De media is al lang geleden ontmaskert.

De Politiek gekleurde leugens van Politici en hun geknechte Mediavrienden, die ons burgers keer op keer een ongewenste richting injagen dat lukt niet meer. De wereld wordt wakker.

Het blijkt dat we als burgers gelukkig steeds meer in de gaten krijgen waar onze zogeheten 'onafhankelijke' Media voor staan, het zijn blijkbaar op sensatiebeluste naieve nalopers, die op een gevaarlijke wijze klakkeloos en kritiekloos de Leugens van Links nakauwen.

Johnny Quid, weinig respect voor u!

Yisraella Beiteinu | 11-12-13 | 15:50

Ongelooflijk wat men er niet voor over heeft om Geert zijn stemmen af te pakken .
Een uur in de ruimte lullen werk niet , uit eindelijk gaat de PVV er vandoor met de meeste stemmen , WIJ vergeten niet WIE de armoede IN dit LAND heeft gebracht en dat is beslist niet de PVV .
Wat voor verhalen of ander onzin wij staan achter Geert en dat blijven we , dus mede gluurders laat je niet van de wijs brengen de leugens zij talrijk

witchmaster | 11-12-13 | 15:41

En laat mij nou echt geloven dat die bekommernis om dierenwelzijn bij Wilders en Graus niet gemaakt maar echt zijn.
Écht, uit gesocialiseerde gevoelsmatige overwegingen en écht om verstandelijke redenen, namelijk dat de manier waarop een samenleving met dieren omgaat een niet te verontachtzame indicator is voor het beschavingsniveau van die samenleving. En dan heb ik het nog niet over de wetenschappelijk robuuste (individuele) voorspellingskracht van dierenmishandeling voor huiselijk geweld en gewelddadige criminaliteit in het algemeen.
Wordt onderstreept doordat van de acht tandartsen die ik in tot nu versleet er vier zonen van slagers waren ;-)

WirMachenMusik | 11-12-13 | 15:32

En om je verhaal écht kracht bij te zetten, maak je meteen even een vergelijking met Hitler, want een beetje rechtse politiek bedrijven is minstens net zo erg als een paar miljoen Joden vergassen, toch? Zeg Quid, hoe oud was jij ook alweer tijdens de Tweede Wereld Oorlog?

Al Lochtoon | 11-12-13 | 15:28

Altijd al geweten dat de PVV'ers dierenextremisten waren.

Mark Krachtwijk | 11-12-13 | 15:12

"Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes."
Johnny Quid, je kon het niet laten hè, jij misselijke Joop.nl adept.

Nafta78 | 11-12-13 | 15:02

Oh, nu ik dit heb gezien denk ik dat het helemaal goedkomt met Nederland.

kloopindeslootjijook | 11-12-13 | 14:53

Peter Emile | 11-12-13 | 13:48 |
De deal is dat Quid ook zo graag eens geknuffeld wordt. Het maakt m nie uit door wie maar zijn voorkeur gaat uit naar iets policor's. Dat mist ie zo.

amin | 11-12-13 | 14:39

Quid, je begint met de week gefrustreerder te schrijven, geef het nou op jongen, een partij die met Graus in de gelederen zoveel zetels kan krijgen zal ze niet gemakkelijk meer kwijtraken.

Bugsy Malone | 11-12-13 | 14:19

@doskabouter | 11-12-13 | 13:56
Ja, want de heren en dame van GS zijn enorm geïnteresseerd in het aantal comments... *proest*

An die ARBEIT | 11-12-13 | 14:07

Verassend Sjonnie dat juist jij met zo'n grappig bedoeld stukje komt waarin Wilders het lijdend voorwerp is. Volgend verhaaltje zal wel weer over een man of vrouw gaan die je wegzet als moordenaar en de meest enge ziektes toewenst als deze met 1,5 biertje op 's lands wegen "onveilig" maakt. Draai eens een andere plaat joh.

de directeur | 11-12-13 | 14:07

Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:39 | + -2 -
Pleur toch op met je moralistisch gedrag.

joyriders | 11-12-13 | 14:03

Tja, als je nog maar zelden meer dan 100 reacties op je stukjes krijgt dan moet je wel gaan Wilders bashen en godwinnen. Heel begrijpelijk.

doskabouter | 11-12-13 | 13:56

Ik ben ervoor dat er over iedere politicus kritisch wordt gedacht en geschreven, maar dit stuk vind ik uitermate zwak. Waarom? Omdat een bezoek aan de zeehondencrèche een neutrale gebeurtenis is en deze gebeurtenis er buitengewoon geforceerd bij gesleept wordt om de politicus te bashen. Inhoudelijk staat er eigenlijk helemaal niks.
Ik vind het dus drie keer niks, nog los van de nergens op slaande Godwin.

Het_Genie | 11-12-13 | 13:54

Bij het woordje PVV-propagandaaa wist ik dat het van Quid was. Maar goed Quid het klopt, Wilders is een luldehanger. Ik weet alleen ff niets beters op dit moment. Schrijf daar eens een stukje over.

Vindefin | 11-12-13 | 13:54

Dankzij Quid stem ik op de PVV.

joyriders | 11-12-13 | 13:54

Geert is "The leader of the pack" !

Overigens hij knuffelde vorig jaar (?) ook al een koala hoor !

De hersenloze | 11-12-13 | 13:53

@Nequebard | 11-12-13 | 13:46
Neen, ik denk niet dat het goed gaat. Ik denk echter ook niet dat Wilders daar binnen welk realistisch scenario dan ook iets aan zal gaan veranderen.

Dat de huidige politiek werkelijk betrouwbare en standvastige politici ontbeert, is geen reden om blij te zijn met "het beste van het slechtste". Dat is mijn punt.

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:53

Lievv. Helemaal niks mis met het knuffelen van zeehondjes, lijkt me.
Publiceert Wilders deze foto's ook op Gates of Vienna?

Peyronie | 11-12-13 | 13:52

Ik knuffel mijn kind ook wel eens. En mijn hond bij de zee.

deepblue | 11-12-13 | 13:48

Quid is weer lekker op dreef... Vergelijkt Wilders met Hitler.
Ik ben geen fan van Wilders, maar toch denk ik dat Quid beter bij Joop.nl kan gaan werken.

Wilders is een politieke olifant in een porseleinkast, een leider van een ondemocratische partij bovendien, maar hij is tot nu toe helaas de enige die stelling neemt - en dúrft te nemen - tegen politieke huichelarij en tegen de islam, de grootste bedreiging van de wereldvrede en de beschaving in Europa sinds de Tweede Wereldoorlog.

'Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes.'
Ja. En Obama knuffelt honden. En ook kinderen. En de paus knuffelt zwakbegaafden. En kinderen. En prinses Diana knuffelde aids-kindjes. En Beatrix knuffelde en zoende met een Amsterdammer. En Mandela knuffelde met Muhammad Ali. So??? What's the big deal??

Peter Emile | 11-12-13 | 13:48

Na Rifapen krijgen zeehonden straks ook stemrecht?

StijlvolRechts | 11-12-13 | 13:47

@An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:40 |
Dacht u dan dat het goed gesteld is met Nederland? Dat we een zonnige toekomst voor ons hebben? Nee - en ik ben zelf ook geen fan van de manier waarop Wilders de problemen benoemt en zijn oplossingen formuleert, maar we hebben nu eenmaal geen Enoch Powell of Pim Fortuyn meer.

Nequebard | 11-12-13 | 13:46

Heeft Lenie al die zeehonden wel geteld toen Greet weg was? hij blijft getrouwd met zo'n Oostblokkerin natuurlijk en het is bijna kerst.

Biff Eagleburger | 11-12-13 | 13:45

Omringt door schattige zeehondjes.
Da's eens keer wat anders dan omringt door gorilla's.
wakkere_nederlander | 11-12-13 | 13:25
--
Als een wakkere Nederlander zo suf is dat ie twee keer "omringt" en dus twee keer fout schrijft, ga je je afvragen wat een slaperige Nederlander voor taalgepruts aflevert.

Het_Genie | 11-12-13 | 13:44

Quid houdt van schrijven.
Hitler hield van schilderen.

JAH | 11-12-13 | 13:44

@Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:39
Onzin "De PVV'er" bestaat niet, dat valt regelmatig te beluisteren in de jammerklachten van niet-PVV-stemmers die het betreuren dat niemand lid kan worden van deze partij.
Het is gewoon een volksbeweging, aangeslingerd door het non-optie beleid van de rest.

Jan Passant mk2 | 11-12-13 | 13:42

'Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes(...)'. Ga je lekker, Quid?

Ornoisliefde | 11-12-13 | 13:41

Nequebard | 11-12-13 | 13:34
Ah, de standaard "je kan zeggen wat je wil MAAR hij doet het beter dan....".

Wat ZEGT dat in hemelsnaam? Hoe is "het beter doen dan iets compleet verwerpelijks" ineens een aimabele eigenschap geworden? Wat is gebeurd met onze standaarden, dat we zijn afgegleden tot een niveau waarop we "net iets beter dan het minimum" acceptabel zijn gaan vinden, zelfs zijn gaan aanmoedigen?

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:40

Mooi hoe de PVVreaguurders keer op keer laten zien dat ze de vrijheid van het woord eenzijdig toe willen passen. De woorden die hen bevallen moeten vooral gezegd kunnen worden. De woorden die hen niet bevallen moeten vooral tegengehouden worden. Ze willen graag eenieder die anders denkt en spreekt de mond snoeren. Ik denk niet dat dat is wat Wilders ook graag wil beste aanhang. Ik denk dat Greet zich vreselijk zal storen aan dat gedrag.

Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:39

Goed. Zelfs deze vriendschap met de subsidiespons van Pieterburen doet mij voorlopig niets anders stemmen dan PVV.
De rest van de polletiek zit mij te hoog op de Beschavingsheuvel, achter de diepe brede Fatsoenskloof.

Jan Passant mk2 | 11-12-13 | 13:37

@RepubliekNL | 11-12-13 | 13:31
Je stelt je ontzettend symplistische kijk op de politiek hier even tentoon: "Quid schrijft weleens kritsche stukken over Wilders, ergo, hij verdient het label "van linkse signatuur".

Complete nonsense natuurlijk. Zelfs een extreem-rechtse clown als Constant Kusters of Bottehund kan een kritisch stuk over Wilders schrijven, dat maakt hem nog niet "links".

Stop het hokjesdenken, lutsers.

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:37

Geert bezoekt zeehondenkwekerij 't Hart...?

VanBukkem | 11-12-13 | 13:36

De Picasso van de politiek
*Guernica in vuilcontainer pleurt*

dedeurs | 11-12-13 | 13:36

Wilders heeft z'n eigen Operatie Seelöwe. Is op zich logisch, hij werkt al samen met de EDL.

rara | 11-12-13 | 13:36

Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:31 | + 0 -
Volgens mij snap jij sowieso niet hoe de media werkt of dacht je dat er zonder overleg van alles op deze site geknikkerd werd. Zou mooi zijn als er 4 dezelfde onderwerpen stonden telkens omdat er ineens iets in het nieuws is.
Overigens niets mis mee dat Quid een mening heeft, maar er hoeft geen stukje van hem meer gelezen te worden om inmiddels te weten dat hij het niet op Wilders heeft.

ilse | 11-12-13 | 13:34

Ik ken nog een politieke Picasso die veel fans had.

Biff Eagleburger | 11-12-13 | 13:34

Je mag vinden wat je wilt van Geert Wilders, maar hij heeft veel meer binding met de samenleving dan Mark Rutte of Alexander Pechtold. Die eerste zit nu in Zuid-Afrika en die tweede zal nu wel bij één of ander politiek comité zitten. Intussen zit Geert Wilders bij de zeehondjes, tussen het bezoeken van verzorgingstehuizen en probleemwijken door.

Meer dialoog met de maatschappij is heel welkom, wat mij betreft. Zouden meer politici moeten doen, misschien zouden ze dan eens uit hun ivoren toren flikkeren.

Nequebard | 11-12-13 | 13:34

alle verwijzingen naar nazi Duitsland in deze vind ik in dit artikel zeer verwerpelijk. ook zie ik geen overeenkomst met een zeehond en een bontkraagje.

FLO56 | 11-12-13 | 13:34

PVV is in het kader van het verrotte systeem van binnenuit tackelen de minst slechte keuze. Strategisch stemmen op macro-destructie-niveau. Wat stem jij Quid. Jij lijkt me wel een D666 type qua middenweg, maar die eu-knuffelaarij zal je dwars zitten. Jij gaat dus voor de SP. Zeker weten. En dat is ook niet veel soeps he.

Koettoerk | 11-12-13 | 13:34

Daarom zijn er reageerdertjes>> zonder hun zouden we nooit weten dat het over zeehondjes gaat.
Oftewel, een echt mongooltje op gs.

Terpen-tijn | 11-12-13 | 13:32

Ik denk dat Quid vroeger geen handje van Wilders heeft gekregen terwijl hij daar zo zijn best voor deed. Helemaal vooraan in de rij en die stoute blonde duivel zag die arme Quid gewoon over het hoofd. Het is een beetje hetzelfde als het zwartepiet complex van Quincy. Veel gepest en niets gekregen van de mensen waar hij zo tegenop keek! Ik niks jullie ook niets is dan de gedachte die snel bij zulke kleuters opkomt. In veel gevallen helpt een goed gesprek of een lolly, maar of het met Quid en Quincy ooit nog goed gaat komen betwijfel ik. Die moeten eerst de spreekwoordelijke deksel op hun neus krijgen voor het licht echt aan gaat.....

StijlvolRechts | 11-12-13 | 13:32

Al na 4 zinnen een Godwin!
"Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes."
Journalistiek van het niveau likmevestje, Sjonnie Kwit.
Bovendien, dit is was 2 dagen geleden, dus zo oud als scheepsbeschuit.

Old_Spice | 11-12-13 | 13:32

rara | 11-12-13 | 13:29 | + -1 -

Je hebt gelijk.

RepubliekNL | 11-12-13 | 13:32

Vooral zo doorgaan Geenstijl.

Vooral zo doorgaan.

Willianus Wortelus | 11-12-13 | 13:32

ilse | 11-12-13 | 13:25 | + 0 -
Wie is ze en hoe laten ze iemand iets doen? Volgens mij snap je niet helemaal hoe de redactie van GS werkt. Er is niet een hoofdredacteur die alles de wereld in manipuleert zoals je dat bij de mainstream media hebt. Men schrijft hier gewoon waar ze over willen schrijven. Dat is het fijne aan GS. Ene keer ben je het er mee eens en de andere keer niet. Maar je weet dat het in ieder geval boteerlijk is en er niet een agenda achter schuilt die men verborgen houdt. Kwit heeft het niet op de PVV en dat is duidelijk. Deal with it. Dat is het mooie van dit land. Wilders mag zeggen wat ie wil en Kwit ook.

Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:31

-weggejorist en opgerot-

RepubliekNL | 11-12-13 | 13:31

Zeg necrosis, vind je Lenie 't Hart nog do-able of niet?

eerstneukendanpraten | 11-12-13 | 13:30

Ga gvd toch eens een keer naar de kapper Greet..!

Vulgaris | 11-12-13 | 13:29

@RepubliekNL | 11-12-13 | 13:24
Stop nou, je zet jezelf voor lul.

rara | 11-12-13 | 13:29

Niet zeuren jongens en meisjes, ies leuk dat-ie dit doet.

Reykjavik | 11-12-13 | 13:28

@de grote Anti | 11-12-13 | 13:24
Soit. Ik verwacht overigens dat je op je 20e wel in staat bent "degelijk" Nederlands te schrijven, maar dat kan aan mij liggen. In de huisregels wordt er trouwens geen onderscheid gemaakt op leeftijd.

Joh, het zal me ook wat. Ik woon hier niet meer.

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:28

Alles wat Wilders doet wordt geassocieerd met Hitler. Dat is vrijheid van meningsuiting ja maar Geert is bij Lenie 't Hart en hup daar zijn de Marokkanen en Hitler weer. Demonisering noemen we dat. De grens bij vrijheid van meningsuiting ligt bij geweld. De grens tussen mening en demoniseren is klein en demoniseren leidt meestal tot geweld. Ondanks het stuk geen uitroeptekens bevat kunnen mensen het in New York nog horen. Wie het hardst schreeuwt wint de discussie. Jij wint Quid.

Ongecodeerd | 11-12-13 | 13:27

Ik heb schijt onder mijn schoen. Kan daar ook eens aandacht aan worden gegeven? Mensen die hun honden uitlaten op een grasveld naast een parkeerplaats? In een grappig opgezet topic?

Armin Langbaard | 11-12-13 | 13:27

-weggejorist-

RepubliekNL | 11-12-13 | 13:27

"Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes"

Ben hierna gestopt met lezen, maar serieus, waar slaat dit op?
"ja, ja kijk ze weer eens happen die PVV-fanboys"

Cuyahoga | 11-12-13 | 13:26

"Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes." Ach... JQ weer eens... * Zucht *

Onslaught Reborn | 11-12-13 | 13:26

Zo, na vijf regels al een Godwin, knap hoor.
Ik kan me er trouwens wel iets bij voorstellen, ff tussen die honden. Stel je voor dat je met die verwelkte rozen in een regenachtig Zoetermeer moet lopen, of een Mandelapark Almere. Enfin.

Foppezão | 11-12-13 | 13:26

@Josefus | 11-12-13 | 13:23
In reaguurderstermen is dat een beeldige zin inderdaad.

GU is de oppermod. *zucht* Zwitsals...

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:26

Het wordt behoorlijk irritant dat ze Quid elke keer de Wilders-stukjes laten doen. Die kan van elke handeling van Geert nog een stem-niet-op-de-pvv-pamflet maken. Heel vermoeiend.

ilse | 11-12-13 | 13:25

Omringt door schattige zeehondjes.
Da's eens keer wat anders dan omringt door gorilla's.

wakkere_nederlander | 11-12-13 | 13:25

Ahohhhhhh! Hitler en Wilders in 1 zin. Woedeuitbarsting van PVVachterban in 3,2,1....

Datzegiktoch | 11-12-13 | 13:24

Jezus Quid, dat heeft lang geduurd!

osta | 11-12-13 | 13:24

-weggejorist-

RepubliekNL | 11-12-13 | 13:24

@An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:22
Alles tussen de 16 en 26 ofzo..
En oud alles boven de 46.

de grote Anti | 11-12-13 | 13:24

Hitler knuffelde kinderen, Geert Wilders zeehondjes
.
Wanner ik dit zou zeggen op GS zou ik er worden uitgegooid.
.
Heel bedenkelijk Quid

mollen knuffelen doet ie ook al

misti | 11-12-13 | 13:23

-weggejorist-

Josefus | 11-12-13 | 13:23

@Biff Eagleburger | 11-12-13 | 13:21
Gewoon je inschrijven als vrijwilliger, ééntje meer of minder merken ze toch niet.

Precies de reden waarom ik bijklus in een "blijf van m'n lijf"-huis.

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:23

Dat heb ik de Partij van de Dieren nog niet zien doen... maar wel slim gedaan van Geert... dat feestbeesten.

duitse herder | 11-12-13 | 13:23

@de grote Anti | 11-12-13 | 13:20
Wat versta jij onder "jong"?

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:22

Eerlijk is eerlijk, "got me" met de titel in eerste instantie.

Djengo123 | 11-12-13 | 13:22

Een lekker warm mutsje van zeehondenkontbont zou ik anders wel kunnen gebruiken. Waar zitten die lui ergens en zit er een hoog hek omheen?

Biff Eagleburger | 11-12-13 | 13:21

De eerste ( en waarschijnlijk de laatste ) keer dat ik om een PVV-topic van Quid moet lachen. +1

Wc-kip | 11-12-13 | 13:21

@RepubliekNL | 11-12-13 | 13:18
Is Geert je moeder of zo?

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:21

@An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:16
Dan zouden er al helemaal geen jonge mensen meer op GS komen, en om nou op een blog te zitten met allemaal oude mannen? (die nog middeleeuws correct schrijven)

de grote Anti | 11-12-13 | 13:20

Dit zijn geen bontkraagjes maar zeehonden uit de zeehondencrèche. Ik ben daar ook eens geweest. Was heel leuk.

Armin Langbaard | 11-12-13 | 13:19

Greet heeft hetzelfde haar als de vacht van de zeehondbaby's.
Nu denken ze natuurlijk dat het hun pappie is.

wakkere_nederlander | 11-12-13 | 13:18

-weggejorist-

RepubliekNL | 11-12-13 | 13:18

Je lijkt wel een gefrustreerde ex PPV stemmer Squid..

Godsmack | 11-12-13 | 13:17

Gewoon leuk toch?

Kobus Kloothamer | 11-12-13 | 13:17

Zeg Geenstijl-Redactie,

Is het niet een optie om Kwit een week of 3 te verbieden PVV -gerelateerde artikelen te schrijven met zijn quasi-interessante houding en WWII vergelijkingen.

Er zijn interessantere onderwerpen voor de GS homepage vandaag de dag.

R0BB3RT | 11-12-13 | 13:16

Zeehondjes opvangen klinkt leuk maar is het stomste wat je kunt doen qua natuur verstoren.

neemjemoederindemali | 11-12-13 | 13:16

Kan iemand mij inlichten over A: het nut van dit bezoek en B: wat Nederland hier beter van wordt?

bottlebaby | 11-12-13 | 13:16

Whahaha, je merkt wel dat Johnny steeds meer moet chargeren om de PVV-gekkies op de kast te jagen, maar het lukt nog immer.

Het is natuurlijk ook niet moeilijk, een beetje zoals een door de Jamin gesponsorde kinderlokker in de Efteling op "Downsyndroom Dag", maar toch.

Waar ik me zorgen om maak? Het immer dalende niveau qua taalvaardigheid hier in de comments. Er was een tijd dat je daarvoor geband werd.

GU is soft geworden, komt zeker door alle sinas en de hele Zwarte Piet discussie...

An die ARBEIT | 11-12-13 | 13:16

Volgens mij is greet ook juist een van de zeldzame politici die waarschijnlijk oprecht meer aandacht heeft voor de zeehondjes dan de camera's. Ik zie rutte al met een grote glimlach en een zeehondje poseren. *klik-klik-klik* 'Hier neem dat stinkbeest weer terug!

de grote Anti | 11-12-13 | 13:14

ikdenkwat | 11-12-13 | 13:07 | + 0 -
Het is verworden tot een commerciële instelling door die gestoorde tante Lenie.Al ligt de Waddenzee vol met die beesten, dan vangen ze nog de huilers op.
Geen idee wat Geert bezielt maar in het hoge noorden maakt hij geen goede beurt.

undead | 11-12-13 | 13:13

Pffff kwid, iedere politicus doet hieraan, moet je nou echt steeds Wilders hebben? Tsss.

mental K | 11-12-13 | 13:13

Hadden die twee Limbo's wel een geldig visum voor Grunningen?

Brulboei_61SB | 11-12-13 | 13:13

-weggejorist-

Josefus | 11-12-13 | 13:12

Slachtofferknuffelen is zó PVDA, ga je schamen Geert!

Bennie Verbaasd | 11-12-13 | 13:12

Jezus Quid, get a life.

nightwish | 11-12-13 | 13:11

wat een ruk artikel jongens, echt heel slecht. en dat onder prime time lunchtijd. doe s wat voor je salaris.

spijs plettinum | 11-12-13 | 13:11

Lief heur. Geert is een held.

Gerry van Daalen | 11-12-13 | 13:09

@ikdenkwat | 11-12-13 | 13:07
Het stikt ook van de -gelukszoekers- asielzoekers in Nederland, waarom is daar überhaupt opvang voor???

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 11-12-13 | 13:09

De politiek in Nederland is echt supergoedkoop.

Bluebook | 11-12-13 | 13:08

Allemaal huilers.

CoffeePatch | 11-12-13 | 13:08

Dit soort koppen staat ook altijd in de Story (die ik natuurlijk bij de tandarts lees ;-)
'De nieuwe minnaar van Beatrix'.
Blijkt het om een cavia te gaan.
Pffff...

Ars Vivendi | 11-12-13 | 13:07

De pinguïn(Graus) speelt met zeehonden. Het sterft van de zeehonden in de Noordzee waarom is er überhaupt een opvang?

ikdenkwat | 11-12-13 | 13:07

Deze bontkraagjes luisteren beter dan die andere bontkraagjes. Ook stribbelen ze niet tegen wanneer ze uitgezet worden naar eigen 'woonplaatsen'.

Ik snap wel waarom Wilders ze wil knuffelen.

[In trollbait trapt] Het gros van de "PVV-stemmers" hier die jij wil omtoveren tot SP stemmers, stemmen niet op de PVV omdat ze Wilders zien als 'een almachtige redder/god', maar als het enige alternatief, laten we zeggen, de minst slechtste keuze van alle Polletieke partijen.

Blijven bashen op Wilders is zooo 2011.

LangeTijdGeleden | 11-12-13 | 13:06

Je zou diep moeten schamen Geert , en Dion kan er niks aan doen want die weet niet beter.

undead | 11-12-13 | 13:06

C'mon Johnny, dit is 2 dagen geleden en binnen een uur volgeden er al twee nieuwe PVV PBs. Oud nieuws dus!

Einde van de Domheid | 11-12-13 | 13:05

En weer +10 voor Geert.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 11-12-13 | 13:04

-weggejorist en opgerot-

Josefus | 11-12-13 | 13:04

Haha. Het lijkt wel of Wilders lekker afgezogen wordt door een tandloze bontkraag (of zijn het er twee?).

Ingpe | 11-12-13 | 13:04

Pil van D(r)ion?

Rudjen | 11-12-13 | 13:03

Even een beroemd iemand quoten, die ik voor de rest niet ken natuurlijk:

"Wilders pakt bontkraagjesprobleem bij de bron aan"

Kaas de Vies | 11-12-13 | 13:03

Alle bontkraagjes terug naar Bontkragië!

He pik | 11-12-13 | 13:03

Wacht maar tot ze beginnen te krabben en te bijten. Kunnen nog gemene rotbeesten zijn, die lievvvve zeehondebaby's .... beetje net als bontkraagjes, eigenlijk.

CynicalBastard | 11-12-13 | 13:03

Deze bontkraagjes willen uitgezet worden naar hun eigen (vochtige) zandbak, ik snap dat Wilders ze wil knuffelen.

rara | 11-12-13 | 13:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken