Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA 020 zet moslimmagneet op verkiesbare plek

jatofbedankthe.jpgNou, het Marokkaans-islamitisch belang is in goede handen bij de PvdA-Amsterdam. Wisten we al. Maar ze willen dat graag even heel duidelijk communiceren naar de achterban. Zij presenteren, op het zeer verkiesbare nummertje 14 op de kandidatenlijst voor #GR2014: Aissa Zanzen. Beroeps-klaaglaaf namens de Marokkaanse gemeenschap. De onvolprezen Carel Brendel lichtte zijn doopceel al eens, en kijk aan. Zanzen was voorzitter van de Moslimomroep, tussen één van de 94 failissementen in. Zelfverklaard benadeelde in het proces tegen Geert Wilders. Vice-voorzitter van de Unie van Marokkaanse moskeeën. Mede-organisator van een Koranwedstrijd om het imago van de islam te verbeteren, en daarbij gezellig toenadering zoekend tot Yusef Qaradawi, baas van de moslimbroederschap. PRtalentje hoor, die Zanzen! Leuke vrinden. Goede ideeën om de hearts and minds van de viezevuile moslimhaters Nederlanders te winnen ook. Een koranwedstrijd gesteund door de geestelijk leider van de moslimbroederschap. Enfin, allicht kan hij in de gemeenteraad van Amsterdam, toch al een verzameling politiek correcte betuttelbaasjes, minder kwaad dan in zijn huidige functie: Hoofd Algemene Zaken op het ministerie van Veiligheid en Justitie. Yups. Met zo'n CV wordt je gewoon topambtenaar Veiligheid (!!) en Justitie (!!), tussen het tikken van mailtjes naar Qaradawi (dat is dus de geestelijk leider van de moslimbroederschap he, of hadden wij dat al gezegd?) door. Nou, succes met de verkiezingen PvdA, jullie slaan een flinke slag in de strijd om de moslimstem met D66. Ook een soort koranwedstrijdje, eigenlijk.

Reaguursels

Inloggen

Stapje, voor stapje, voor stapje, voor stapje...

Parsons | 11-11-13 | 19:34

Aissa, wat een wijvennaam voor een vent.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 19:35

da had er toch een belletje bij de AIVD moeten rinkelen met zo'n iemand op ministerie? Of dat, of een mol?

Tieneus | 11-11-13 | 19:35

iedere allochtoon die stemt is een stem op de PvdA zo redeneert PvdAllochtonen.

eelko1976 | 11-11-13 | 19:36

Tis, bij Elohim, een vent?!

Pa Cartwright | 11-11-13 | 19:37

-weggejorist-

Pa Cartwright | 11-11-13 | 19:37

Islamsterdam is al verloren.

Ing. eslapen | 11-11-13 | 19:37

Wanneer klagen we de PvdA aan voor landverraad? Deze gekte moet gestopt worden.
Walgelijke partij.

Botte Hork | 11-11-13 | 19:37

Een stem op de PvdA of D66 is een racistische stem tegen Nederland.

smdyasc | 11-11-13 | 19:38

@Pa Cartwright | 11-11-13 | 19:37
Moet dat, die woestijntaal? Er is al importzooi genoeg hier.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 19:39

Met het juiste uithangbord haal je het wel in 020Gaza... of is het een laatste stuiptrekking van de PVDA en de ultieme poging om zich nog meer te vervreemden van de arbeider waar ze eens in een grijs verleden voor hebben gestreden.....

Op naar nul zetels en het totale wegvagen van deze verwerpelijke partij!!

Fatwabuster | 11-11-13 | 19:39

Een wolf in schaapskleren, gesteund door de kudde domme schapen van de PvdA.

Wc-kip | 11-11-13 | 19:39

Zal die Aissa de belangen van authentieke Amsterdammers behartigen? Nou??? Dacht het niet!
Die zit daar voor de belangen van de Islam, Sharia en ander ondeugdelijke zaken.
Geert blijft zijn gelijk krijgen.

fuckje | 11-11-13 | 19:39

Op naar de nul zetels voor de Partij van de AlQaida

Botte Hork | 11-11-13 | 19:40

Telkens weer probeer ik deze ongeloofwaardige feiten op me te laten inwerken. Ik ben al aardig wat jaren actief op Geenstijl en het 1 en ander gewend, maar wat ik toch telkens voor me kiezen krijg, niet te geloven. Ergens weet ik precies hoe het allemaal werkt, maar daar wil ik niet aan. Ik blijf geloven dat mijn kinderen nog een toekomst hebben in dit land, maar keer op keer op keer wordt mijn vertrouwen vertrapt door die parasieten van de PARTIJ VAN DE ARBEID. Hoe is het in Allah's naam mogelijk dat zo'n kerel op die functie zit? Ik snap het niet, kan iemand mij dit uitleggen..... alsjeblieft, snel m'n zuurstof....

EendmetzwakPootjeuh | 11-11-13 | 19:42

Moet toch niet kunnen een partij waar je ook gewoon als immigrant op de kieslijst kan komen. Nee, daar is iets goed mis mee.

Supermatthijs | 11-11-13 | 19:42

Laat de moslims dat soon to be failliete gat maar het laatste duwtje geven. Alleen tijdig even onze schilderijen in veiligheid brengen.

witwas | 11-11-13 | 19:42

Meneer is dus een patatjihadi, die nog niet op werkvakantie is geweest.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 19:42

Onvoorstelbaar dat zo'n man zo'n funktie heeft...

Causa Sui | 11-11-13 | 19:43

Inderdaad, samen met D66 is ons land twee verraders partijen rijk, de één levert ons uit aan Brussel de ander aan de muzelman. Deze partijen gun ik de afgrond!

lanexxx | 11-11-13 | 19:43

In Egypte gooien ze dat soort figuren meteen voor een flink aantal jaren de bak in, want daar zijn zelfs de moslims dit soort moslims beu.

me,myself and IK | 11-11-13 | 19:43

Verbaasd u dit nog ?

38 zetels....

Kill it with fire Annabel!!

CornholioNL | 11-11-13 | 19:43

Ik dacht dat de héle lijst inmiddels wel uit Moslims zou bestaan daar in Islamsterdam.

Lina Mosa | 11-11-13 | 19:43

weg ermee.. simpel

(c)ZWITSUL | 11-11-13 | 19:44

Volgens mij is 85% van de PvdA-ers niet bestand tegen het doorlichten van de doopcel. Ze hebben allemaal een crimineel verleden of verkeerde vrienden.

Joost Maghetweten | 11-11-13 | 19:44

Wanhoopsdaad van PvdA. Ze moeten wel, dreigen gedeelte van allochtone achterban kwijt te raken. En daar moeten ze t voor een groot gedeelte van hebben. Echte arbeiders stemmen geen PvdA meer, althans niet automatisch c.q. "van huis uit".

Dietrich | 11-11-13 | 19:45

@Supermatthijs | 11-11-13 | 19:42

Niks mis mee inderdaad.... maar wel met types die al in de verdachte hoek verkeren en alleen nog maar aan de subsidietiet hebben gehangen en voor de rest geen reet gepresteerd hebben.... maar goed, we hebben het over de PVDA, die partij staat bol van dit soort deliquenten

Fatwabuster | 11-11-13 | 19:45

Leuke lijst - wisten jullie bijv. dat die Marjolein Moorman nog nooit iets fatsoenlijks heeft gepubliceerd, maar toch binnen 3 jaar hoofddocent werd bij de UvA?

De giftige tentakels van de PvdA reiken ver, zo te zien.

Snackbar van Allah | 11-11-13 | 19:46

Joost Maghetweten | 11-11-13 | 19:44 | + 0 -

Je verward ze met die andere partij Einstein.

Supermatthijs | 11-11-13 | 19:46

Ik zou er bijna voor naar 020 verhuizen.

Kaas de Vies | 11-11-13 | 19:46

My God. Die Pieter Hilhorst is zo'n zieke idealist. Ik denk zomaar dat de medewerkers Algemene Zaken bij Justitie een gat in de lucht springen als hij vertrekt. Er zijn zoveel allochtonen die op volstrekt verkeerde gronden dit soort baantjes krijgen. En het zijn altijd verradelijke slangen die nooit hun congé krijgen omdat ze allochtoon zijn. Desondanks of juist daarom blijven ze de racismekaart trekken.

Hans Hillen | 11-11-13 | 19:47

Met voorkeurstemmen word het dus de 2e of 3e pvdaer in 020.
Met niet of nauwelijks ervaring in het besturen misschien in het besturen van een kameel alleen.
ppfff kutland/stad/pvda.

prof Nice | 11-11-13 | 19:47

Fatwabuster | 11-11-13 | 19:45 | + 0 -

Weet je wie er ook uitsluitend uit de staatsruif heeft gevreten en het nu zogenaamd allemaal zo goed weet ?

Supermatthijs | 11-11-13 | 19:47

@Supermatthijs | 11-11-13 | 19:47

Emiel?

Fatwabuster | 11-11-13 | 19:47

Brendel, altijd +100.

Mammeloe | 11-11-13 | 19:48

Weet je, het Nederlandse stemvolk heeft altijd de bek vol met schuim van kwaadheid als het over de politiek gaat. "Ik stem nooit meer op de PvdA",of "De tering kunnen ze krijgen, ik pleur dat stembiljet weg",maar als de verkiezingen er zijn kruipen ze allemaal weer in hun eigen hok terug.

eagleye | 11-11-13 | 19:49

Iedereen moet immers op zijn of haar kwaliteiten worden beoordeeld en niet, zoals de PvdA voorstelt, op zijn of haar afkomst, aldus een VVD'er.
www.vvddenhaag.nl/blogs/vvd-pvda-kiest...

drs.Nee | 11-11-13 | 19:49

en wat staan er weing John Leerdammers op die lijst ..

(c)ZWITSUL | 11-11-13 | 19:49

Is dit die aissa die door alle mohamed's kapodt getrokken is op zijn negende???

miko | 11-11-13 | 19:49

[email protected] 14

sjaakdeslinksesul | 11-11-13 | 19:49

@Supermatthijs | 11-11-13 | 19:42
Misschien het gehele artikel eens lezen, i.p.v. alleen de kop scannen en gelijk trollen

eelko1976 | 11-11-13 | 19:50

@Supermatthijs | 11-11-13 | 19:47
Jij?

rara | 11-11-13 | 19:50

De PvdA weet van gekkigheid niet wat ze moeten doen om de stemmen weer binnen te halen, ik zie dit echt als provocatief om deze patatjihadi op een verkiesbare plaats te zetten!

lanexxx | 11-11-13 | 19:51

Hoe ellendig ik werd toen ik zijn positie las, hoe logisch het helaas ook is..het past exact bij het enige land ter wereld die retourterroristen wil pamperen met huisje, palmboompje en lekker wijf om de onderdrukken; een radicale moslim op zo'n positie bij justitie en veiligheid.
Vreselijke eye-opener, je vreest t ergens, maar dan is de realiteit natuurlijk weer veel erger, met dank aan de PvdA.

Causa Sui | 11-11-13 | 19:51

sjaakdeslinksesul | 11-11-13 | 19:49 | + 0 -

Had Cruyff ook dat nummer.

Supermatthijs | 11-11-13 | 19:52

In naam van Jan van Beveren en Willy van de Kuylen....

sjaakdeslinksesul | 11-11-13 | 19:52

@Tieneus | 11-11-13 | 19:35
Best effectief om de politiek van 020 te slopen, een stel van die moslimbroeders in de banken. Wanneer de strontkar helemaal vol is, de hele bende in één keer om laten vallen.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 19:52

Meneer heeft ervaring in faillissementen...in dat geval zeg ik: geef hem eens kans!

CornholioNL | 11-11-13 | 19:53

Ondanks alle inspanningen gaan de mooiste steden van Nederland als eerste volledig naar de kloten. Nederlandse uitstraling was al weg nu krijgen we schotels en sharia daarvoor terug.

Veel Vaak | 11-11-13 | 19:53

Supermatthijs | 11-11-13 | 19:46

Jij die de naam Einstein gebruikt. Ik vind dat erg.

brutus68 | 11-11-13 | 19:55

Haha wat een bananenland is dit toch. Hoofd algemene zaken op justitie!
Ik stel voor dat Hans Kazan minisyer van Economische Zaken wordt.

löl met vingers | 11-11-13 | 19:55

De pvda is dus echt de partij van de allochtonen

sodeja | 11-11-13 | 19:55

En straks met zijn allen verbaasd zijn als de Marokkaanse geheime dienst hier allemaal vooruitgeschoven pionnen heeft zitten op kritische plaatsen binnen de overheid.

Afgeschminkte Bassie | 11-11-13 | 19:55

Kan iemand mij uitleggen waarom de leden van de Pvda niet worden vervolgd op grond van het lidmaatschap van een criminele organisatie. Dank.

HoogToontje | 11-11-13 | 19:58

De PvdA is niet begaan met Nederland, de PvdA is een doodzieke partij die uit electorale afwegingen chantabele figuren sleutelposities laat bekleden. Vervallen tot notoire landverraders, maar met een glimlach en een deken van correctheid over zich heen, dat dan weer wel.

Desmoulins | 11-11-13 | 19:59

Afgeschminkte Bassie | 11-11-13 | 19:55 |

Juist, terwijl iedereen zich druk maakt om de telefoontaps van de NSA zitten er ondertussen (met dank aan de PvdA) een aantal spionnen van een veel gevaarlijke partij op hoge posities in onze politiek...

CornholioNL | 11-11-13 | 19:59

Sharia sharia sharia... Allah la lala la la....
IQ in Amsterdam daalt al decennia lang en laten we eerlijk zijn het was al niet veel....

Veel Vaak | 11-11-13 | 20:01

@Joost Maghetweten | 11-11-13 | 19:44
Vergeleken met de PVDA zijn de Hells Angels een liefdadigheidsclub en minder gevaarlijk.
Ik heb gehoord dat de moslims de roos willen vervangen door een klaproos.
Dat dekt de lading beter!

miko | 11-11-13 | 20:01

@CornholioNL | 11-11-13 | 19:59
Of met opzet iedereen tegen elkaar opzetten, laten woekeren en een dossier opbouwen. Wanneer het kaartenhuis instort is er reden genoeg een paar mio. mensen uit te zetten.
Niets gebeurt zomaar.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:02

Met voorkeurstemmen word het dus de 2e of 3e pvdaer in 020.
Met niet of nauwelijks ervaring in het besturen misschien in het besturen van een kameel alleen.
ppfff kutland/stad/pvda.

prof Nice | 11-11-13 | 20:03

De PvdA steunt gewoon op het geheugen van hun electoraat, tegen dementie is immers tot op heden nog niets uitgevonden!

william7055 | 11-11-13 | 20:04

@miko | 11-11-13 | 20:01
Om Syriegangers te eren?
nl.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:04

hahahaha je zal maar in Amsterdam wonen.
Arnhem....kut...

Turkse infiltratie in Ürnhümse politiek
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/...

Waarom doen Turkse Nederlanders dit? Willen ze niet bij Nederland horen?

Ik ga denk ik ook maar een Nederlands paspoort aanvragen en een Canadese partij oprichten, Heeft Nederland ook echt wat aan. (het partij nummer is natuurlijk celine dion my heart will go on)

lady blabla | 11-11-13 | 20:06

@löl met vingers | 11-11-13 | 19:55 | + 1 -
Hans wie? Dynamo is nodig en dat is niet voldoende, doe geloof, indoctrinatie, publieke sturing, en propaganda erbij, is het nog niet genoeg om het economisch tij te keren.

Flightless bird | 11-11-13 | 20:06

Qua staat van dienst past deze kneus inderdaad beter bij ex-deliquentenpartij PVV.

Wil de PvdA haar fatsoenlijke imago behouden, zal zij iets minder enthousiast moeten werven. Dit land kan namelijk zo veel beter.

Bakito | 11-11-13 | 20:06

'k wilde dat ze in Marokko een moslim magneet neerzette.

VincentTheSaint | 11-11-13 | 20:07

Pluche voor de Anderen.

Jackanders | 11-11-13 | 20:07

@Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:04
Er zijn wel vaker mooie symbolen verkeerd gebruikt.
ZO! Wat vind je van die Godwin?
Ik doelde natuurlijke op de meer letterlijke naam van de roos en een lichte verwijzing naar opium.
dat dan weer religie=opium voor het volk.
En zo is de zaak rond./

miko | 11-11-13 | 20:08

@Jackanders
Er was al eens gereaguurd: Pluche voor de Aasgieren

Ing. eslapen | 11-11-13 | 20:10

@lady blabla | 11-11-13 | 20:06
Ehm, Canada is toch ook een verscheurd land met een Franstalige minderheid mét Frans paspoort, net als Celine.
En ze spreken zo slecht frans, dat Franse films ondertiteld moeten worden.
Maar, nog altijd beter dan onze moslim vrienden met een dubbel paspoort.;)
Mijn stem krijg je dan niet, ik heb het niet zo op bi-culturen met dubbele paspoorten en een dubbele moraal.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:10

Is het misschien niet eens een idee om eindelijk de junta te beginnen?

Vrije Nator | 11-11-13 | 20:11

@Ing. eslapen | 11-11-13 | 20:10
Dan hebben we er nu weer eentje bij.
En volgens mij nog een originele ook.

Jackanders | 11-11-13 | 20:12

@Parsons | 11-11-13 | 19:34
Premier Mohammed Abdul Hassan I. Wen d'r maar vast aan.

VanBukkem | 11-11-13 | 20:12

@Bakito | 11-11-13 | 20:06 | + 1 -
Eensch. *180 draait* past precies bij de grootgraaiers en strafblad activist, straatnieuws dief, wachtgeldcasa, PvdA. Stem jij toch ook? *denkt van niet*

Flightless bird | 11-11-13 | 20:13

Al ons culturele erfgoed gaat ten gronde door immigranten. Eerst sinterklaas en straks onze hoofdstad. Laat ze dan Rotterdam offeren aan de allochtonen maar niet Amsterdam. Dat is de mooiste stad van Nederland. De stad van de VOC. Onze trots. Althans dat zou het moeten zijn.

In Thailand strijden ze om een stukje grond rondom een tempel en geven hun leven, wij geven onze hoofdstad en cultuur zelf weg zonder enig bloedvergieten. Wij zijn ons verstand al lang verloren. In ieder geval bij de PvdA.

benjemal | 11-11-13 | 20:17

-weggejorist-

Professor Superhirn | 11-11-13 | 20:18

@miko | 11-11-13 | 20:08
Haha, scherp van je. Ik dacht dat je doelde op de klap van klaproos als van een bomaanslag. Dingen zomaar aannemen, moet ik maar niet meer doen.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:18

@Supermatthijs | 11-11-13 | 19:47
Die criminele lijsttrekker van de pvda?

reageerbuis | 11-11-13 | 20:19

De PvdA telt talloze vergelijkbare figuren.
Het hele land wordt bevolkt door dit soort lieden die geen zak om Nederland geven, en vaak niet eens moeite doen om dit te verbergen. Het begrip 'volksvertegenwoordigers' zijn deze zwakbegaafden iets te letterlijk gaan nemen, en daardoor denken zij dat het eigen volk en de belangen van het betreffende volk op de eerste plaats komen, niet wetende dat men voor de Nederlandse staat werkt. Dubbele paspoorthouders dienen per direct en met terugwerkende kracht geweerd te worden van bestuurlijke functies. Dit zou per definitie moeten gelden voor 'Nederlandse' burgers die in het bezit zijn van een paspoort afkomstig van een land dat openlijk druk uitoefent op zijn tweede, derde en vierdehands onderdanen.

Desmoulins | 11-11-13 | 20:19

@Pa Cartwright | 11-11-13 | 20:16
James, is that M together with a Gay?

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:20

Waarlijk? 90% van de moslims stemt al op de PvdA, dus zetten ze er een op de kieslijst? PvdA was toch al een Moslimmagneet? Dit is geen nieuws...

Your interpretation | 11-11-13 | 20:20

Flightless bird | 11-11-13 | 20:13 | + 0 -
Nee, serieus, begrijp me niet verkeerd.

Vergelijk het met voerbal. Sommige voetballers kunnen op hun achttiende als naar een grote club als Ajax of Barcelona, voor anderen is het beter om eerst te rijpen op een wat lager niveau; Feyenoord, RKC of topklasse amateurs.

Zanzen zou er beter aan doen om een paar jaar ervaring op te doen bij kleine partijtjes als SGP, PVV of 50+, partijen waar verantwoordelijkheid dragen en inspraak niet zo belangrijk zijn. Op deze manier kan hij zonder al te veel druk ruiken aan het metier van volksvertegenwoordiger.

Als blijkt dat hij het democratische gefühl in den Fingerspitzen heeft, kan hij altijd nog de sprong wagen naar de meer gerenommeerde en professionele PvdA.

Bakito | 11-11-13 | 20:21

benjemal | 11-11-13 | 20:17 |

Pleurt ff een eind op met je Rotterdam opofferen mafkees, begin lekker in die LinkscheGütmensch grachtengordelroos stad van je...
In 010 hebben we onze handen al vol aan een Marokkaan als burgemeester....

CornholioNL | 11-11-13 | 20:21

Twee quotes van Fortuyn, zegt alles:
"We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen."
Bron: De nacht van Fortuyn' (uit documentaire)
"Ik wens iedereen die denkt dat het wel zal meevallen met de agressie van de Islam veel sterkte. Zalig zijn de onnozelen van geest."
Bron: RTL5 Business Class, 23 december 2001

de honden blaffen... | 11-11-13 | 20:22

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:10 | + 3 -

Juist hoewel frans sprekenden wel wat minder ontwikkeld zijn. (kijk maar naar zuid Belgique of veel noord Afrikaanse oud kolonies)

En je hebt gelijk, dubbel paspoort is te gek voor het woord.
Hoe kun je nou 100 procent inzetten voor de politiek in Nederland al je ook nog een andere nationaliteit hebt? Vooral bij een land als Turkije die zo nationalistisch is.

lady blabla | 11-11-13 | 20:27

@Bakito | 11-11-13 | 20:21 | + 0 -
Sorry, ik heb twee linker poten. De ballen verstand van voetbal. Dus alle vergelijk met voetbal en politieke voorkeur wat je doet.. jammer, * plusje geeft *

Flightless bird | 11-11-13 | 20:28

Nr. 4. Dennis Boutkan.
Kan die nog meer dan bouten?

fuckje | 11-11-13 | 20:32

Nu hebben we de poppen aan het danzen.

Raspatat | 11-11-13 | 20:32

@lady blabla | 11-11-13 | 20:27
Een latijnse taal is een soort false flag qua ontwikkeling.
Het is niet altijd zo dat een dubbele nationaliteit een belemmering is om je in te zetten voor Nederland, wel denk ik dat twee westerse paspoorten een voorwaarde moet zijn dus niet één van zandbak origine. De geschiedenis leert dat dit alleen maar ongewenst menselijk leed voortbrengt.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:33

@Snackbar van Allah | 11-11-13 | 19:46
Het kan nog erger. Een zekere Bart T. was hoogleraar aan de UVA en docent politieke wetenschappen in Leiden, zonder Dr titel of een dissertatie te hebben geschreven. (Later heeft hij dat gedaan door een aantal artikelen te bundelen, net als een collega) Maar beiden PvdA prominent, dus dan mag dat.

Petrus de Rewa | 11-11-13 | 20:34

Flightless bird | 11-11-13 | 20:28 | + -1 -
Tis heel makelijk. Groenlinks speelt op gras, SP in het rood, CDA speelt niet op zondag, D66 wil referendum ipv scheidrechters, bij de VVD zitten de ballen en de PVV bestaat uit ordinaire schoppers, PvdA moet het van werkvoetbal hebben.

Bakito | 11-11-13 | 20:35

@fuckje | 11-11-13 | 20:32
Nope, de pvda is een synoniem voor stront.

Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:35

Dankzij geert een baan en vice versa.....

lidlbier | 11-11-13 | 20:35

Aboutaleb is burgemeester van de tweede stad van Nederland, met een C.V. dat vol staat met financiële blunders en puur cliëntelisme. Waarbij hij bovendien in een interview heeft aangegeven dat hij zijn dochters nooit toestemming zou geven met een niet-moslim te trouwen, om maar even duidelijk te maken dat hij niet-moslims niet goed genoeg vindt. Waarom dan nu verbaasd zijn over de kandidaatsstelling van deze Zanzen? Is nu niet bepaald een nieuwe ontwikkeling binen de geliefde pvda.

spanarchist | 11-11-13 | 20:39

@Professor Superhirn | 11-11-13 | 20:18
Oproepen tot een ellavogelaarbehandeling is op GS tegenwoordig ook al wegjorisbaar? Nou moe.

Professor Superhirn | 11-11-13 | 20:40

Volksvertegenwoordiger. De naam zegt het al. Wel eens naar het percentage in de grote steden gekeken? Here to stay, here to play...

zonder_moeite | 11-11-13 | 20:41

Je vraagt je af waarom ze niet ook een eng orthodox christen op de lijst zetten.

Tegen een Marokkaan heb ik geen enkel bezwaar, maar dan wel een gewone die geen invoer van de sharia nastreeft.

Maar het is wel duidelijk, de PvdA wil ook onder de meer orthodoxe moslims stemmen werven. De moskees zullen wel gedreigd hebben dat de stemmen anders aan anderen worden verkocht.

Islamofiel | 11-11-13 | 20:41

-weggejorist-

Islamofiel | 11-11-13 | 20:42

-weggejorist-

Islamofiel | 11-11-13 | 20:42

Zeg maar Zanzen.

Mark Smith | 11-11-13 | 20:42

@Bakito | 11-11-13 | 20:35 | + -2 -
Hijs fijn. Goeie!
Waar speel jij in het korfbal? Midachter?

Flightless bird | 11-11-13 | 20:43

Ik ben inmiddels schijtziek van die hele politieke landverraderlijke teringbende. De tyfus voor ze. Ik doe niet meer mee.

kibbesoeb | 11-11-13 | 20:44

Islamofiel | 11-11-13 | 20:41 |

Een "gewone Marokkaan" ?

Bestaan die dan ?

CornholioNL | 11-11-13 | 20:47

Flightless bird | 11-11-13 | 20:43 | + 0 -
Sinds het middenvak is afgeschaft, is het korfbal ten prooi gevallen aan polarisatie. Voor mij hoeft het niet meer zo.

Bovendien, als ik gemengd wil douchen, ga ik wel naar Sauna Diana.

Bakito | 11-11-13 | 20:48

Mark Smith | 11-11-13 | 20:42 | + 0 -
*gniffelT*

plop!

Bakito | 11-11-13 | 20:49

@Bakito | 11-11-13 | 20:35 | + -3 -
Bent het dus eensch dat er een te grote verdeeldheid is in politiek en "coalitie". Grote verdeeldheid binnen de samenleving dus. *haatimmam om advies vraagt*

Flightless bird | 11-11-13 | 20:50

@VincentTheSaint | 11-11-13 | 20:07
In Syrië staat er momenteel een op volle toeren te draaien anders.

Professor Superhirn | 11-11-13 | 20:50

@Bakito | 11-11-13 | 20:48
Brabokneus.

smdyasc | 11-11-13 | 20:51

@Ongeblustekalk | 11-11-13 | 20:20
Denk eens na, dat M een poppy draagt is meer dan nobel. Imbeciel.

Jim Lovell | 11-11-13 | 20:51

Niet alleen voor de PvdA, maar ook voor Barack "Hussein" Obama is de MB een acceptabele gesprekspartner. (goed voor o.a. 5 miljard EU-subsidie voor "ondersteuning van het democratische proces." (Islam gelooft niet in democratie, behalve als die in haar voordeel is) Islam is de toekomst mensuh! Niet mee eens? Lelijke islamofoob!

PrinsesStoepje | 11-11-13 | 20:52

Dit gaan in maart 2014 nog leuke gemeenteraads-verkiezingen worden, laat staan als we in Mei de EU verkiezingen krijgen.
Je zou denken dat die land en volksverraders van de PVDA en D666 hun smoel tot die tijd wel dicht hielden, maar nee...ze gaan voluit op het Multikul-orgel.
En Wilders zag dat het goed was....

Mazzeltov | 11-11-13 | 20:52

Het. houdt. nooit. op. Ik onthoud me van verder commentaar.
Geen zin meer om m'n leven te laten vergallen door dit soort berichten.
*zorgeloos biljarten gaat*

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 20:52

Gewoon slim van Diederik om al die moslim stemmen weg te kapen voor Geert zijn neus.

Supermatthijs | 11-11-13 | 20:53

De Islamofascistische kolonist verdient doorgaans te weinig om veel voordeel bij Dhimmi66 te vinden dus ik denk dat het opnieuw de pvda zal zijn die de meeste moslimstemmen zal trekken.

Ales | 11-11-13 | 20:57

Gelukkig hebben we in dit land nog de vrijheid om a-politiek te zijn, zodat je met rust gelaten wordt. Het gaat pas echt fout wanneer je geen mogelijkheid meer hebt je aan de politiek te onttrekken. We leven hier zogenaamd in een democratie. Nou moet dat natuurlijk met een korrel zout worden genomen. Feit is wel dat democratie een soort van politieke mobilisatie van massa is.
Dat hierin ook een groot gevaar schuilt wordt voor het gemak maar even over het hoofd gezien.

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 20:58

De islam moet overal waar het zijn grenzen verlegt worden gestopt en voordat patatjihadi's zich kunnen groeperen in NL ook.
Dat is moeilijk, en alleen echte kerels kunnen dat, voor zover we die nog hebben hier in NL. Toch heb ik daar wel vertrouwen in.

Jim Lovell | 11-11-13 | 20:58

@Bakito | 11-11-13 | 20:48 | + -1 -
Vroeger op sgool al gemengd douchen, gewoon normaal standaard. wat is er mis mee op school of sport?
Wordt je toch niet opgewonden van of erger dat de frustratie van gemengd douchen tegen je (persoonlijk)geloof botst?

Flightless bird | 11-11-13 | 21:00

Weer zo'n man die met alles bezig is, behalve voor het Nederlandse belang op te komen. De boventoon is Marokko, Islam & PVV bashen en op plaats 10: Nederland. Een typische PVDAer dus. Volgens Spekman is ook fatsoen en niveau nivelleren een feestje blijkbaar. Weg met ons, stem PVDA !

Tutanchamon | 11-11-13 | 21:00

@smdyasc | 11-11-13 | 19:38
Als de Dageraad van Wilders is gekomen, zullen Duizend Zonnen schijnen, zullen wij Duizend Rozen plukken en zullen wij afrekenen met deze verderfelijke bourgeoispartijen en hun aanhangers.
Is zoiets wat je bedoelt?

pinda | 11-11-13 | 21:00

@pinda | 11-11-13 | 21:00
Er is inderdaad nog hoop, we mogen nooit wanhopen. De haat en vernieling die de PvdA heeft aangericht is nog omkeerbaar.

smdyasc | 11-11-13 | 21:07

Je ziet de polarisatie toenemen in de politiek. De nationalistische partijen staan dik op winst, zie ook FN in Frankrijk. Hoezeer ik me ook kan vinden in de standpunten van die partijen, zie ik ook het gevaar ervan. Het gevaar is verscherping van tegenstellingen. Maar ik zie ook het gevaar van de weg-met-ons-politiek van de oude partijen.
Neem daar nog eens bij een financiële puinhoop in het hele bankwezen, hedgefunds, en wat dies meer zij, en de gigantische bedragen van gokken op de internationale geldmarkten, alsmede de astronomische schulden, dan begrijpt een kind dat de boel steeds verder op scherp komt te staan, politiek.

Wie van de actualiteit kennisneemt, ziet een slow-motion ramp in werking.

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:07

@Supermatthijs | 11-11-13 | 20:53
Toch blijf ik het vreemd vinden dat een vent die alleen al via de naam van zijn partij claimt het beste voor te hebben met de harde werker, zo tegengesteld handelt in alles wat hij doet.
DiederIK is dan ook een zeer ongelukkig gekozen naam voor die terror.. eh, kneus.
DiederZij dekt de lading veel beter.
In zijn privéleven past het dan weer wel als een op maat gemaakte handschoen, DiederIK.

Jackanders | 11-11-13 | 21:08

Langzaam maar zeker kruipen ze uit het paard.
nl.wikipedia.org/wiki/Paard_van_Troje

meneer der meneren | 11-11-13 | 21:08

Wanneer gaan wij de barricades op in plaats van reaguursels rond te strooien als walmende krui(t)dnootjes?

Op een gegeven ogenblik moet je doen in plaats van oeverloos te praten.

Madame Bonbon | 11-11-13 | 21:09

Langzaam maar zeker nemen de moslims deze partij over.
En vergeet niet dat ook PvdA'ers weten dat moslims zo fel anti-multiculti zijn dan niet één moslimland andere geloven als gelijkwaardig ziet, laat staan behandeld.
-
M.a.w. De PvdA is willens en wetens Nederland aan het weggeven aan de islam in ruil voor een paar zetels.

Moi2 | 11-11-13 | 21:10

@meneer der meneren | 11-11-13 | 21:08
Was het maar één paard, de hele wei staat vol.

Jackanders | 11-11-13 | 21:11

Madame Bonbon | 11-11-13 | 21:09

Be carefull what you ask for. Misschien is het nu wel de tijd om de politiek, media, actualiteit de rug toe te keren; net zoals je bij een café-gevecht beter maar naar buiten kunt gaan.

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:11

Flightless bird | 11-11-13 | 21:00 | + 0 -
In een sauna heb je geen last van preutse types. Fuck them.

Bakito | 11-11-13 | 21:15

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:11

En dan mijnheer Van Duyvenbode?
Wat gaat er dan volgens u gebeuren?
Dat ik mij omdraai van een ordinair cafégevecht, à là.
Maar toch niet van wat er nu gaande is?

Madame Bonbon | 11-11-13 | 21:18

Mag er nu ook aandacht komen voor de briljante lijst van de PvdA in Rotterdam? Je gelooft je ogen niet als je die ziet nl.

Paradigma shift | 11-11-13 | 21:19

@Bakito | 11-11-13 | 21:15 | + 0
Bent u een Finn? Met de sauna?

Flightless bird | 11-11-13 | 21:19

@Bakito | 11-11-13 | 21:15 | + 0
In Finland zit je bij de kennismaking van schoonouders, direct naakt in de sauna met heel de familie, ff wennen, maar, koeltoer.

Flightless bird | 11-11-13 | 21:25

Madame Bonbon | 11-11-13 | 21:18

Wat er gaat gebeuren weet ik niet. Ik zeg ook niet dat iedereen zich verder maar met zijn eigen zaken moet bemoeien. Dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Ik zeg alleen dat het actuele gebeuren steeds meer wegkrijgt van een horrorfilm waarbij ik het knap benauwd begin te krijgen. Vergeet ondertussen niet dat onze manier van leven, zo met onze neus boven op de actualiteit en politiek in deze mediacratie, historisch gezien uniek is. Terwijl je er als individu geen greep op hebt. Dan vraag je je toch af waar die fascinatie met de politiek en actualiteit vandaan komt. We zijn ervan in de ban. Terwijl we eigenlijk gewoon niets te zeggen hebben. Iemand die niets weet van politiek, actualiteit en media leeft toch in dezelfde maatschappij. Democratie in onze zin leeft van de media. De massa wordt eigenlijk gemobiliseerd tot machteloosheid. Politiek moet je overlaten aan hen die er verstand van hebben. Democratie is een soort zinloos ritueel, gepaard gaand met machteloosheid en frustratie.

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:28

PvdA heeft echt geen 14 verkiesbare plaatsen deze keer, hoogstens vier!

huh, ian? | 11-11-13 | 21:29

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:28
Dank voor uw reactie. Ik kan mij vinden in hetgeen u zegt/schrijft. Tot ... politiek moet je overlaten aan hen die er verstand van hebben. Zij hebben het klaarblijkelijk niet, en daar wringt de schoen. Er is m.i. niets of niemand meer om op te stemmen. En dan is democratisch stemmen inderdaad een volkomen waardeloos ritueel.

Madame Bonbon | 11-11-13 | 21:47

Wat, Hoofd Algemene Zaken op het ministerie van Veiligheid en Justitie?
Alvast aangesteld om straks de Nedersharia in te voeren, met op roken op het podium de straf: stagediven in een lege zaal, en op cruisen: kruisigen?

huh, ian? | 11-11-13 | 21:50

De media hebben een gigantische macht over ons. We hebben massaal apparaten in huis gehaald waaraan we ons vergapen.
Denken we zelf nog wel? Hebben we nog eigen gedachten? Of
laten we voor ons denken in hapklare brokken, voorgekookt op de burelen van politici, persvoorlichters en officials? En wat doet er echt toe: de slogans van de massa-media of de eigen
ervaring in ons leven. Kunnen we ons nog losmaken van de innige omhelsing van tv, internet, krant en radio?

Nog een opmerkelijk feit. Democratie en dictatuur hebben één ding gemeenschappelijk: het primaat van de politiek.

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:52

PvdA = Partij van de Anderen

pitabroodje | 11-11-13 | 21:54

sjaakdeslinksesul - okay Cruyff en zijn vrienden.
Yesterday, when y was young

pitabroodje | 11-11-13 | 21:58

Je weet het maar nooit, maar wie zegt dat nummer 14 een verkiesbare positie is. Misschien worden de mensen eindelijk verstandig en stemmen ze niet meer op de PvdA. * verder droomt over hoe het toch nog goed kwam met Amsterdam en de nul zetels van de PvdA *

Osdorpertje | 11-11-13 | 22:00

Van Duyvenbode | 11-11-13 | 21:52

Kijk al jaren geen televisie meer. Geen abonnementen op kranten. Radio staat uit. 'Nieuws vergaar' ik op internet middels diverse bronnen. Omdat ik beroepsmatig op de hoogte moet zijn. En toch ... mijnheer Van Duyvenbode. Ik heb me nog nooit zo politiek recalcitrant gevoeld als vandaag.

Madame Bonbon | 11-11-13 | 22:05

Tijd voor een wet waar in staat dat je om de politiek in te kunnen, enkel en alleen een Nederlands paspoort mag hebben. Geen ander, geen dubbel, enkel en alleen Nederlands.

Pikkestrijder | 11-11-13 | 22:07

Zijn wij in staat wat terug te doen...

All_Anonymous | 11-11-13 | 22:08

Een moslimbroeder in de seculiere (?!?) PVDA oftewel een fundamentalist op het ministerie van Pa Opstelten en zijn 'tough on crime' VVD. Djzz wat zijn we genaaid door die politieke zwamneuzen. Geen wonder dat die jongens allemaal Breivikje mogen spelen in Syrië en hier vervolgens weer in de luiers kunnen komen liggen.

eastender | 11-11-13 | 22:11

En wat doen wij...

All_Anonymous | 11-11-13 | 22:13

De pvda staat voor afbraak van mijn nederland en in mijn ogen een partij van de volksverraders! Deze partij staat op de drempel om als criminele/terroristische organisaties bestempeld te worden.

Rob44 | 11-11-13 | 22:28

Rob44 | 11-11-13 | 22:28

Denk dat je gerust over de gehele politiek/overheid kan spreken..

All_Anonymous | 11-11-13 | 22:30

Een koran-wedstrijdje?
In de geest van die schaapscheer wedstrijden in Australië maar dan met imams en voorhuiden?
youtu.be/8HYDjxZh_WM

Conan de Rabarber | 11-11-13 | 22:38

De PvdA, altijd de belangen van iedereen behartigen behalve dat van Nederland.

Moonwarrior | 11-11-13 | 22:55

Niet verwonderlijk voor een criminele organisatie die zich voordoet als partij.

Shareholder II | 11-11-13 | 23:12

Jullie hebben je zitten opwinden over de "hoge"positie van Zanzen op het ministerie van Justitie. Even goed lezen van de lijst van de PvdA leerde mij dat Zanzen in het Huis van Bewaring te Amsterdam werkt. Daar is hij hoofd algemene zaken, hij zal misschien hoofd zijn over twee mensen en zal wel gaan over uitgifte van kleding aan gedetineerden, zo iets.
Maar de beeldvorming is wel aan Zanzen te wijten, doordat hij, zie de mirror van GS, zich presenteert als hoofd AZ bij MvJustitie. Moet dus zijn Hfd AZ bij lokaal onderdeel van een buitendienst van het MvJ. Dus er zitten nogal wat organisatieonderdelen tussen hem en het ministerie. Het is wel typisch van allochtonen dat ze vaak hun positie mooier doen lijken dan het in werkelijkheid is. Ook wel weet een beetje triest voor ze, die wens mooier te lijken dan je verdient.

M.egafoon | 11-11-13 | 23:29

Nederland wordt weer een religieuze samenleving. Niet bedankt en val deaud.

ad melkert | 11-11-13 | 23:56

"Met zo'n cv wordt je gewoon topambtenaar". Annabel doe es snel inburgeren.

Mega Lomano | 12-11-13 | 00:07

PvdA=Partij vd AlQaida wannabe's?

MultiCulti=Dabomb

Darkwater | 12-11-13 | 00:24

Als je denkt dat de PvdAllochtonen nu écht niet meer dieper het troebele, zuurstofloze moeras van de islam in kan lopen, gaat deze partij gewoon nóg een stap verder op deze zompige blubberweg van het verraad aan alles waar Nederland ooit voor stond.

Als je denkt dat de PvdArrogantie nu écht niet meer nóg dieper de Nederlandse burger in zijn aars kan fucken, stoot deze partij nóg een keer door. Dieper. Dieper in de stront die ze aanziet voor honing.

Ga zo door, PvdAanmatiging, net zolang tot de laatste golf zuurstofloze islamblubber zich sluit boven je hoofd en je definitief je laatste ademtocht hebt uitgeblazen.

Het verraad is nu definitief: de PvdAllah is een islamitische partij geworden. Een partij van hoofddoekpromotors, cultuurvernietigers, homohaters, vrouwenonderdrukkers en cliëntelisme bedrijvende fraudeurs, die van dit mooie land lekker nét zo'n puinzooi gaan maken als in die kutlanden waar ze oorspronkelijk vandaan komen.

Tientallen jaren strijd voor gelijkheid, emancipatie, redelijkheid, secularisatie, tolerantie en generaties lange strijd tegen religieuze onderdrukking en maatschappelijke verstikking naar de kloten.

Bedankt, PvdA, voor dit verraad aan de eigen cultuur en tradities, en heb alvast enge dromen over het kaal scheren van koppen op bijltjesdag.

Peter Emile | 12-11-13 | 03:07

Dankzij deelraad Amsterdam Zuid-Oost
De PvdA aldaar (bekend van fraude, wanbestuur en John Leerdam) www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/... zet 80% dat er geen allochtonen meer moeten komen in de Amsterdamse gemeenteraad! Stem mee op www.at5.nl

drs.Nee | 12-11-13 | 03:29

Ik lees het topic zojuist pas......
Kan maar één ding zeggen: GADVERDARRIE !

Beneveld | 12-11-13 | 08:30

De moslimomroep bestaat inmiddels weer, een soort hobbyclubje voor verzuurde ex-communisten van het palestina(kleine letter)comité(met een K).

Kan gewoon bij de NPO, zonder leden of zo, voor ultralinks gebral is er altijd geld.

Worstjes | 12-11-13 | 09:48

Pvda, ik snap niet dat mensen daar bij de vorige verkiezing zo op hebben gestemd.

reade romke | 12-11-13 | 10:56

Amsterdammers,sterkte.

Bataaf | 12-11-13 | 11:39

REAGEER OOK