Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De Grote Fatima Elatik Twitter Quiz!

[BeginTune:] Welkom lieve lieve kijkers. Fijn dat u weer allemaal massaal hebt ingeschakeld voor de spectaculaire Fatima Elatik Twitter Quiz. Ook vandaag geven we weer fantastische prijzen weg in onze sensationele Twitter Quiz voor de Hele Familie. Wordt het een sapcentrifuge, een krulset, een nieuwe keuken, of een geheel verzorgde vakantie voor 4 personen? Kandidaten opgelet. Handen bij de knoppen. Licht uit. Spot aan. [Audio: tromgeroffel] Wat is er toch met deze jongeren aan de hand? Wie het weet mag het zeggen...

Reaguursels

Inloggen

@onhandige harry | 05-11-13 | 17:53
exact

Causa Sui | 05-11-13 | 22:02

Nietvoordekat | 05-11-13 | 10:43 |
Of manlijke maagden, dat zou pas echt humor zijn.

Tjemig | 05-11-13 | 20:18

Deze incompetente graaimuts kan vast wel een subsidieproject bedenken waardoor het alsnog allemaal goedkomt.

Spielmacher | 05-11-13 | 19:44

@Causa Sui

Hij heeft dus niet geneukt maar is wel genaaid ?

onhandige harry | 05-11-13 | 17:53

Ik heb het!
Zwarte Piet is Geert Wilders! Of was het nou andersom?

MyCatIsDoingThis | 05-11-13 | 17:04

Misschien voelt ie zich ergens schuldig over? #facepalm

XHannibalX | 05-11-13 | 16:53

Maar dat weet je toch Fatima, het is de schuld van de blanke witte man en de oplossing is meer subsidie en protest tegen racisme.

Mark Krachtwijk | 05-11-13 | 16:20

@onhandige harry | 05-11-13 | 15:23
Wat hij gewoon wilde, zie zijn afscheidsbrief, is neuken, daar komt t in 1 woord op neer, hij noemt dat 'trouwen', maar een iedere doorsnee gozer op de middelbare school wil maar 1 ding, dus seks en zeker niet trouwen, maar zeg dat maar eens hardop tussen je salafistenvriendjes. Klaar..
Kon ie hier niet aan zn trekken komen, dan maar in Jemen, viel m vies tegen want 't vrouwtje mocht niet zonder toestemming van pappie mee naar buiten en kookte ook nog eens vieze bonenschotels.
Tja, daar zit je dan, na er eerst ingeluisd te zijn in Caïro in je sterrenhotelletje met zwembad voor een habbekrats van de broeders en dan eindig je vervolgens in ,of all places, Jemen, maarrrr heb je wel een wijf. Soort van dan.
En dan de jihaddood.
Het Paradijs volgens kenners, zij ook trouwens, want als de islamitische amsterdammert sneuvelt, gaat ook t vrouwtje later naar t Paradijs.
Mooi die Islam, voor geile debielen.

Causa Sui | 05-11-13 | 16:00

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 11:26 | + -21 -

Genegerd? Hou toch op met voortdurend de allochtoon de slachtofferrol toe te bedelen.
In de jaren negentig waren er al criminele Marokkanen actief in de Damstraat in Amsterdam.
Maar de PVDA stopte rapporten daarover liever in een la.
Kijk, dat zou je ook negeren kunnen noemen.
Voorde rest wat anderen hier al zeiden:
Ze hebben genoeg kansen gehad om zichzelf te verbeteren doormiddel van schiling en opleiding maar heel veel jonge Marokkanen kozen liever voor de criminaliteit.

knerf | 05-11-13 | 15:37

noem deze mensen geen amsterdammer.

Planet Nurf1303 | 05-11-13 | 15:31

Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?
Weinig denk ik. Meer mensen zouden zijn goede voorbeeld moeten volgen :)

onhandige harry | 05-11-13 | 15:23

Ze zijn aanhangers van een kerel die een psychopaat, een pedofiel, een massamoordenaar en wat niet meer zij was. Daarom.

Zzzzooooffff | 05-11-13 | 14:37

Ze zijn gewoon dom?

HoutekopHarryHendrik | 05-11-13 | 14:36

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 11:26 | + -16 -
Ik kom al zo lang bij GeenStijl. Het is zo herkenbaar dat u Fatima Elatic bent. U snapt geen reet van de allochtonen. In Nederland zijn wij generaties lang doorgewinterde harde werkers. Tot 1900 ging iedereen in Nederland die niet mee kon komen gewoon vroeg dood. Wat overblijft zijn gewoon keiharde werkers. Wil je als allochtoon meekomen op de arbeidsmarkt, dan moet je ook generaties lang een doorgewinterde harde werker zijn. Nederland negeert niemand, het is hier marathon rennen, de koplopers kijken niet achterom naar de achterblijvers. Dat is niet negeren, dat is uitnodigen om ook bij de koplopers te komen. Vooruit, niet janken, flink zijn. Wie dat niet kan moet hier niet komen, dan pas je hier niet. Ranomi Kromowidjojo wordt niet genegeerd, iedere Nederlander weet haar naam inmiddels correct uit te spreken!

Brabant hier | 05-11-13 | 14:13

Nou Fatima vraag het eens aan Mohamed Azahaf die dankzij jou nu een mooi baantje heeft als "Lid strategisch netwerk Polarisatie en Radicalisme bijGemeente Amsterdam Beleidsadviseur/Projectleider Polarisatie en Radicalisering bij Gemeente Amsterdam"
Niet dat er dankzij hem minder radicalen zijn of zo maar het betaald retegoed.

PrinsesStoepje | 05-11-13 | 14:01

Ieslam ies vrede... auw neej, ieslam ies onderwerping. Ieslam ies godsdienstwwanzin. Maaruh, tis heel simpel hoor "mevrouw Elatik": jong, geen opleiding, niet al te intelligent en dan een plekje in het paradijs beloofd (dus ergens bij horen, een identiteit) door een haatzaaimeneer. W.m.b. gaat deze linkse graai en spend-hoofddoek er ter plaatse poolshoogte nemen om "haar jongens" een hart onder de riem te steken.

Spielmacher | 05-11-13 | 13:46

@Bezorgdenverjaagster | 05-11-13 | 10:15
Denk dat Badr de telegraaf weer gebeld heeft want het linkje over de haatimam is alweer verwijderd.

Afgeschminkte Bassie | 05-11-13 | 13:29

'Hij stelde Allah boven alles en Allah heeft hem als beloning een dood op het slagveld tegen de vijanden van de islam gegeven.'
Volgens zn vrindjes van de salafistenmallotenclub, kijk fatima, daar heb je je antwoord door jouw soortgenoten gegeven.
" Volgens zijn neef stierf Ibrahim tijdens een vuurgevecht met sjiieten."
www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND...

Causa Sui | 05-11-13 | 13:18

Wanneer ik eerst een mes tussen m'n eigen ribben plant moet ik mezelf niet afvragen waar die pijn toch vandaan komt.
Tip voor Fatima: Haal eerst die lap eens van je kop en bovenal: de idiologie die daaraan kleeft.
Daarna mag je je vraag nog eens herhalen.

Ad337 | 05-11-13 | 12:51

Montu | 05-11-13 | 12:35
Stuur onze vriendin toch even een tweet met deze info:
twitter.com/FatimaElatik

milky bar | 05-11-13 | 12:37

Hij kan, herstel, kon niet lezen?

Quote: (www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen...)

Laatst gewijzigd op: 21-08-2013 | Nog steeds geldig op: 05-11-2013

In het reisadvies Jemen is de rubriek 'Actualiteiten' gewijzigd.
Actualiteiten

Wegens politieke onrust in het gehele land, een verhoogd risico van terroristische aanslagen, een permanent hoog ontvoeringsrisico en oplaaiende tribale ongeregeldheden die gepaard kunnen gaan met vuurgevechten, worden alle reizen naar Jemen ontraden.

Nederlanders, die tijdelijk of permanent in Jemen verblijven, wordt dringend geadviseerd het land (tijdelijk) op eigen gelegenheid te verlaten. U wordt verzocht uw verblijf of eventuele (tijdelijke) vertrek uit het land te melden via de website van de Nederlandse ambassade in Sana’a, Jemen.

De Nederlandse ambassade in Sana’a is op 21 augustus 2013 heropend. Vanwege de veiligheidssituatie is de bezetting van de ambassade beperkt en kunnen alleen de hoogst noodzakelijke taken worden uitgevoerd.

In het gehele land kunnen tegen de Jemenitische overheid en incidenteel ook op westerse doelen gerichte aanvallen plaatsvinden, die verband kunnen houden met het conflict in het noorden (Sa’ada) en het zuiden van het land (gouvernementen Abyan, Dhale, Aden en Lahj) en/of Al Qaeda. Vrijwel dagelijks vinden er aanslagen en schietincidenten plaats tussen politie en leger en Ansar Allah (=Huthi’s), Al-Hirak al-Janubi (= Southern Movement), Al-Qaeda strijders en tribale strijders, waarbij doden en gewonden vallen.

EINDE QUOTE

Maar het ligt natuurlijk aan blanke kaaskoppen die niet de moeite hebben genomen deze informatie ook in het arabisch aan te bieden op de site.

Montu | 05-11-13 | 12:35

Rammstein | 05-11-13 | 12:08 |
Je reageert op een post met een tijdsverschil van 3 uur. Ik denk dat blabla alweer de zon ziet ondergaan.

milky bar | 05-11-13 | 12:16

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 11:26 |
onzin.
1. deze jongeren hebben op dezelfde scholen gezet als de rest van de bevolking, in dezelfde buurten gewoond, etc...
Ze hebben dezelfde kansen gehad als ieder ander, het enige verschil is hun thuissituatie (lees: slechte opvoeding) die niet is gericht op leven in deze maatschappij.
Ik heb persoonlijk vrijwel geen slechte ervaring met de oud-gastarbeiders, maar juist met de jongeren die hier zijn opgegroeid (ik woonde ook in Oost, en daarvoor in nieuw-west, btw).
Je slachtofferhouding is niet van toepassing op deze jongeren, naar mijn idee.
Ik heb geprobeert met ze te praten, maar kreeg alleen maar kk-dit en kk-dat, en klap op m'n neus.
2. Wat nou van twee kanten? dat is al genoeg geprobeerd, en degenen waar het om gaat zijn juist volkomen apathisch.
En die angst die je beschrijft is al jarenlang reeel voor veel mensen. Onder welke steen heb je geleeft de afgelopen 20 jaar?

--sql error-- | 05-11-13 | 12:14

lady blabla | 05-11-13 | 09:17 | + 4 -
Doe dan wel eerst e e n s iets aan je grammatica.

Rammstein | 05-11-13 | 12:08

Helemaal niks, vooral doorgaan zo

Carbonaakt | 05-11-13 | 12:08

Fatima Elatik is geen Amsterdammer maar een Marokkaan. Ze denkt dat ze een Amsterdammer is. Ik denk ook wel eens wat maar dat hoeft nog niet waar te zijn :-)

klarakroket | 05-11-13 | 12:07

Wat is er toch aan de hand met Fatima Elatik kun je je afvragen, wat mankeert deze moslima die doet voorkomen alsof ze hier niet van op de hoogte is. Zeer dubieus!
Jammer dat het journaille melding doet van een "Amsterdammer", een gotspe.

lanexxx | 05-11-13 | 12:04

Fatima Elatik, ze zijn Marokkaan, dat is er aan de hand. Ze willen geen volwaardig lid zijn van de Nederlandse gemeenschap daarom gaat ze naar Syrie, Jemen etc.

Ik vind het armetierige stakkers.

klarakroket | 05-11-13 | 12:02

Vraag me af welke socioloog deze elitair-retorische vraag van Elatik kan duiden? Ze weet donders goed wat er zich afspeelt onder de allochtonen in A'dam. Marcouch geeft aan dat jongeren deze scholen al vele tientallen jaren bezoeken. Lijkt me dus sterk dat Elatik hier niets vanaf weet. Is dit een soort verheven 'kijk mij eens niet meer tot lage kaste der Mocro's behoren'-gedrag van Elatik?

FrankVeer | 05-11-13 | 11:51

milky bar | 05-11-13 | 11:35 | + 0 -
AAaaaahhhhhh......

legomuis | 05-11-13 | 11:50

Als deze jongen er voor kiest om in Jemen te vechten lijkt mij het etiket ''Amsterdammer'' al lang en breed niet meer van toepassing. Amsterdammers zijn volksmensen, gezelligheidsmensen, recht voor hun raap en bovendien Nederlands. Amsterdammer zijn is een cultuur op zich en is iets waar geen moslim ooit iets van zal begrijpen. Je kan er wel wonen maar dat maakt je nog geen Amsterdammer. Pftu ...

Chris Moltisanti | 05-11-13 | 11:48

Wat er met die jongen aan de hand is? Hij geeft het goede voorbeeld door ons land te verlaten en niet meer terug te komen.

harbi | 05-11-13 | 11:48

Tekort aan subsidie, ik graag de nieuwe keuken.

bijna_raak | 05-11-13 | 11:42

@Gabr | 05-11-13 | 11:20
Het zijn juist de Elatik'jes waardoor het mis gaat.
FC Oogkleppen op het pluche...

TeeJee | 05-11-13 | 11:41

Vreselijk nieuws? Ik vind het eigenlijk wel goed nieuws, Fatima.

Libertinowitz | 05-11-13 | 11:39

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 11:26 |
Je denkt er nogal wat van af te weten. Nochtans is het "Marokkaans" en niet "Marrokaans".

milky bar | 05-11-13 | 11:35

En altijd weer als ik dit soort idioterie tegenkom, de verbazing hoe snel we Nederland verloren hebben en ik met weemoed denk aan de tijd toen deze rotzooi eenvoudigweg niet bestond.

daytripper | 05-11-13 | 11:33

er zijn nu verschillende reacties gegeven en neem me niet kwalijk dat ik dan ook nog even reageer. Ik begrijp de reactie "WE hebben jarenlang geprobeerd met ZE te praten en te helpen, maar het heeft tot niets geleid", maar wil daar twee dingen ter overweging tegenover zetten.
1. We hebben in Nederland heel lang allochtonen stelselmatig genegeerd en zeker niet met ze gepraat. Tot diep in de jaren 90 zijn de gastarbeiders (inmiddels verdwenen term) als tijdelijk gezien tot en met ministerieel niveau. Daar zat ook een motivatie achter om de dubbele nationaliteit aan te houden voor die groep zodat ze altijd weer makkelijk terug konden keren. Nu wordt dat deze zelfde groep kwalijk genomen als tekort aan loyaliteit aan Nederland terwijl het Nederland zelf was die hen niet aan zich wilde binden. Nu zijn we verder en als ik er dan iets positiefs uit mag halen is dat WE in Nederland kennelijk willen dat ze wel die Nederlandse identiteit aannemen met alle rechten EN plichten EN gedragingen. Ook werd de problematiek rondom allochtonen hooguit over hun hoofden besproken, maar amper met de groep zelf. Heeft ook niet geholpen om deze mensen het gevoel te geven dat ze anders dan een problematisch onderdeel van de maatschappij uitmaken. Daarmee doen we tekort aan de eerste generatie die keihard gewerkt hebben voor schamel loon en onderkomen, doen we tekort aan huidige generatie die boven hun ouders en grootouders uitstijgen met hogeschool en universitaire opleidingen. Iets wat we pas sinds een jaar of 15 zien gebeuren. Boodschap is dus: ga MET de mensen praten en niet alleen over hun.
2. Dat er stelselmatig problemen zijn met vnl Marrokaanse jongeren (overigens niet alleen maar dat laat ik hier maar even los) moet ook gewoon benoemd worden en het ontkennen van een probleem of het niet registreren/ onderzoeken van sociale problemen op basis van achtergrond is heel gevaarlijk. Dat is precies wat we in Nederland wel doen en ik zie daar een heel voorzichtige kentering in. Onderzoek naar bijv. aandeel van veroordeelde criminelen met Marrokaanse achtergrond is stelselmatig tegengehouden en gesaboteerd, zoek Professor Bovenkerk daar maar over op. We moeten in Nederland eens beginnen de problemen te benoemen. Dan pas hebben we een startpunt om ze aan te pakken. Nu is het huidige klimaat en de teneur van de reaguurders hier wel duidelijk wat ongeveer die aanpak moet zijn, maar belangrijker vind ik de problemen te benoemen. Als laatste wil ik mijn punt nogmaals herhalen omdat die zo belangrijk is in mijn ogen: we moeten deze problemen met elkaar aangaan. Niet alleen maar theeleuten, maar problemen benoemen en dan ze aanpakken. Dat gaat twee kanten op, dus ook wij Nederlanders zullen ontvankelijk moeten zijn voor kritiek, niet echt ons sterkste punt. Als we dat doen voorkomen we namelijk veel grotere problemen in de toekomst, vind ik relevant. Ik wil geen maatschappij waar ik angstig naar een Marrokaan moet kijken op straat en ook niet dat diezelfde Marrokaan die angst in mijn ogen ziet. Ideaal wordt het nooit, maar we zullen toch echt naar een oplossing moeten zoeken en dat doen we niet met het HBO niveau van een Fredje Teeven: Meer straffen, isoleren, deporteren! Maakt het alleen maar erger. Aldus mijzelf. Met spekjes en vette jus

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 11:26

Door deze vraag geeft ze aan over niet meer dan een enkele hersencel te beschikken en onder een steen te wonen.
Overigens is het natuurlijk GOED nieuws.

natte krant | 05-11-13 | 11:20

Wat er aan de hand is, is dat jongeren ongestoord kunnen radicaliseren in Nederland, omdat we al decennialang te laf zijn om de islam kritischer te benaderen.

Ook Elatik zou moeten weten welke bedreigingen het salafisme met zich meebrengt. Een veel minder tolerante houding ten opzichte van dit extremistische gedachtegoed is dringend nodig. Wie de moslim-extremist wil uithangen, mag dat gaan doen in een moslim-land.

stefanboy78 | 05-11-13 | 11:20

Fatima Elatik is degene die vond dat de vrijheid van meningsuiting te ruim was voor mensen als Theo van Gogh, die (terecht) die moslim-fundamentalisten bleef bashen. Nu, bijna exact 9 jaar na de moord op Theo van Gogh, is Fatima Elatik opeens 'verbaasd' over fundamentalistische moslimjongeren uit Amsterdam die in Jemen omkomen in een voor hun heilige oorlog.. Wat zou Theo gelachen hebben om dit domme gansje!

Gabr | 05-11-13 | 11:20

stayawhileandlisten

Leaveforeverandshutthefuckup

Veel Vaak | 05-11-13 | 11:14

Die chick heeft echt een elatik van de molen gehad. Als je gaat vechten, kan je sneuvelen, zo werkt dat nu eenmaal. En nee, het interesseert ons geen ene rochel als gekkies voor hun imaginaire vriend willen gaan knokken in een of ander ver land waar ze niets mee te schaften hebben.

NACademicus | 05-11-13 | 11:12

Heeft Elatik al eens iets terugbetaald van de 30 miljoen euro aan gemeenschapsgeld die ze met haar "projecten" door de plee heeft gespoeld?

Kassaar | 05-11-13 | 11:11

Ik zit nog steeds te wachten op dat "vreselijke nieuws" waar ze het over heeft in die tweet.

Ikdus | 05-11-13 | 11:05

Fatima Elastiek... Profiteurheks en stadsdeelvoorzitter Oost. Maar waarom niet van Mekka-Oost? Cairo-Oost?? Weg met dat s....!

milky bar | 05-11-13 | 11:01

Een Amsterdammer van Marokkaanse afkomst. Nope; gezien zijn keuzes en daden zie ik het als iemand van Marokkaanse afkomst die in Amsterdam heeft gewoond.

Hij had net zo goed in Londen of Kaapstad kunnen wonen. Daar had hij ook geen binding mee.

De langste thuis | 05-11-13 | 10:57

Overigens begrijp ik dat dit een politicus is die zich nu realiseert dat ze geen idee heeft wat er onder het volk ( haar volk ) leeft.
Misschien ( heeeeeel misschien ) dat er dan nog iets goeds uit kan komen ( denk het niet ).

helaas nederlander | 05-11-13 | 10:54

OPVOEDING!!! Zo dat was niet moeilijk.

XaaD666 | 05-11-13 | 10:53

Wat is dat toch mat al die NEDERLANDERS

A'dammer gedood bij strijd Jemen

25-jarige Nederlandse Ahmed D. die sinds half augustus vastzit in Caïro op verdenking van terrorisme.

De Nederlands-Turkse journaliste Füsun Erdogan is in Turkije veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf

Zomaar een paar berichten over NEDERLANDERS de laatste dagen.

Timmerfrans krijgt het nog druk

Alt | 05-11-13 | 10:50

@Nietvoordekat | 05-11-13 | 10:43

Of mens.

bêêêêêh!

Koninging Beatricks | 05-11-13 | 10:50

De roep van de 70 maagden werd hem te sterk.

Bataaf | 05-11-13 | 10:49

Wereldvreemde totaalmalloot!
Vreselijk nieuws?? Mm... daar zou wel es verschillend over kunnen worden gedacht.

daytripper | 05-11-13 | 10:44

@EduardNL | 05-11-13 | 10:41
Alleen staat er nergens wat over de staat van die maagden.

Ze hoeven dus bijvoorbeeld niet mooi te zijn.

Of jong.

Of vrouw.

Nietvoordekat | 05-11-13 | 10:43

@de reaguurbuur | 05-11-13 | 09:58
Ik vergis me niet, want ik heb nooit gesteld dat je aan de kant van die jongen staat, noch geïnsinueerd. Alleen zo'n laffe "jullie zijn stom okee doei" reactie, daar kan ik niet tegen.

Nietvoordekat | 05-11-13 | 10:42

Hij heeft mooi nu wel 70 maagden om hem heen.

EduardNL | 05-11-13 | 10:41

@TheseDays00 | 05-11-13 | 10:36 | + 1

Voor die scheiding van kerk en staat toch opvallend veel islam en koran gerelateerde posts op haar mooie facebook. Maar goed, wat kunnen we eraan doen? Blijven zeuren, met m'n vuisten op de tafel slaan en schelden, meer zal het helaas niet worden...

HetMannetje! | 05-11-13 | 10:39

@necrosis | 05-11-13 | 09:17
19 maart 2014. nog 4 maanden en 2 weken. Dan komt er een kloontje van haar de boel in 020-Oost verzieken

BozeKater | 05-11-13 | 10:39

Wat is precies de vraag?
1) waarom gaan ze naar dat land om te vechten?
antwoord, religie.
2) waarom laten ze zich doodschieten?
antwoord, religie ( als je zo stom bent om daarin te geloven, ben je gewoon dom, en dus kanonnenvoer ).

helaas nederlander | 05-11-13 | 10:37

Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?
-
@Fatima:
Kan mij niets schelen.
Geef ze waar ze om vragen:
Enkele reis middeleeuwen én het martelaarschap.

Ahasveros | 05-11-13 | 10:36

Ik heb niks met Wilders en die hetzepartij van hem maar ik begin dit soort verontwaardigde moslims met hoge functies toch ook goed zat te worden. Retorische vragen op twitter stellen... pff wat een domme muts

shenkie7 | 05-11-13 | 10:36

@hoc expectabatur | 05-11-13 | 09:10
Mekka-tijd

BozeKater | 05-11-13 | 10:36

@ HetMannetje! | 05-11-13 | 10:28 | + 1 -
mw Elitak tijdens een benoemingsprocedure keihard gezworen op de Nederlandse grondwet. Daarin staat scheiding van kerk en staat. Dat moet dus wel zo zijn..... Als het niet zo is: er worden er voor minder de laan uitgestuurd dan niet naleven van de grondwet.

TheseDays00 | 05-11-13 | 10:36

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34 | + -28
Hoi totally naive and stupid, voor het antwoord op je vraag, wat gaat er mis, zie eerste reactie onder dit artikel.
En als je je aangevallen voelt door mijn reactie, jij begon.
De reden dat deze gast dood is is trouwens dezelfde waarom Fatima Elatik stadsdeelraad voorzitter voor de PvdA is. Vandaar waarschijnlijk dat ze te stom is om het te zien.

me,myself and IK | 05-11-13 | 10:34

Kijk allemaal eens op haar facebook pagina, allemaal mooie Koran verzen, zowaar in het Arabisch. Wat hebben we het toch getroffen met zulke personen aan het roer in deze stad...

www.facebook.com/pages/Fatima-Elatik/...

HetMannetje! | 05-11-13 | 10:33

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34 |
omdat ze niet de noodzaak van Taal en Onderwijs (en gezond verstand) wordt bijgebracht vanuit hun eigen omgeving. Scholen doen een poging, maar dan is het al te laat. Dit soort ongeschoolde lozers (zonder status of aanzien) kunnen niks als ze 18jaar zijn in de westerse maatschappij. Daardoor zijn ze vatbaar voor invloeden van ronselaars. Tel daarbij dat Amsterdams bestuur (pvda) de ronselaars via de moskeeen en (gesubsidieerde) 'koraanlessen' alle ruimte geeft. Mensen als Elatik hebben de omgeving gecreeerd voor dit soort praktijken. Precies waar vanGogh voor waarschuwde, en toen begreep ze het ook al niet...

--sql error-- | 05-11-13 | 10:29

Hey Fatima, even een vraagje. Denk je dat jij als stadsdeelvoorzitter objectieve keuzes kan maken tbv Amsterdam terwijl je die islamitische pet op hebt?

HetMannetje! | 05-11-13 | 10:28

Snapt mevrouw Elatik niet dat ze beter niets had kunnen zeggen?
Mensen zouden misschien de indruk kunnen krijgen dat mevrouw sympathie heeft voor jihad-pubertjes met meer haar op hun kin dan op hun borst.

Rico Tampeloerus | 05-11-13 | 10:28

@ - wczwaan | 05-11-13 | 09:53

Wauw .....
Zullen we ook van die sleuteltjes bestellen dan ?
kunnen we bij de uittocht uitdelen, met een blikje redbull en een petje !

Gratiesj ... met dank voor bewezen diensten...

Mosselzaad | 05-11-13 | 10:26

Er is een Amsterdammer dood gegaan, maar deze zat niet in het cafe te kaarten en kreeg geen bier van tante Sjaan.

Afgeschminkte Bassie | 05-11-13 | 10:25

Hij is geslaagd voor zijn opleiding zijn diploma wordt opgestuurd.

willems1 | 05-11-13 | 10:19

Mag allah, die grote, je weet wel, ook eens een foutje maken?

Dat was het .... | 05-11-13 | 10:18

Misschien had dan de verantwoordelijke imam kunnen antwoorden.

Mr. Happy | 05-11-13 | 10:16

Mag allah, die grote, je weet wel, ook eens een foutje maken? Het is ook maar een mens, hoor!

Dat was het .... | 05-11-13 | 10:16

een Amsterdammer/Marokkaan is voor mij een Marokkaan en zeker geen Amsterdammer die titel zal hij nooit krijgen ach ja nu zeker niet meer maar het Marokkanen probleem lost zich dus vanzelf op . nu nog die Elatik als troostmeisje naar die kamelen sturen en poef weer een mislukking minder.

rukkieduck | 05-11-13 | 10:15

Mevrouw Elatik, had u deze vraag niet beter in het Arabisch kunnen stellen?

Mr. Happy | 05-11-13 | 10:14

Achter het gordijn dames en heren staan vier poten met lichaamsdelen van Ibrahim, als u raad in welke pot zijn testikels zitten gaat u door voor de koelkast en een avondje stappen met Fatima Eetenlik ....... tromgeroffel.....

niksneem | 05-11-13 | 10:13

Er is geen Amsterdammer dood gegaan.

Boy Cot | 05-11-13 | 10:12

minder!

Ales | 05-11-13 | 10:11

Dat gaat rap met de reacties hier. Koloniste Elatik heeft de hele werkdag nodig om haar onwelgevallige twitter reacties op haar retorische vraag te verwijderen..... Remember: Elke gesneuvelde fascistische kolonist daar betekent weer een x-aantal verkrachtingen, berovingen en molestaties van kafir hier in Nederland....

Ales | 05-11-13 | 10:10

Wat is er toch aan de hand???? Als je je dat afvraagt ben je wel heel erg naïef dacht ik zo of je bent wel heel erg vervreemd van je eigen volk!!!

vanlullum | 05-11-13 | 10:07

Maar wat ik tot zover kan vinden is dat er juist een hoop al quaida figeren van die school afkomen. Verdacht. En Elatik treurt. Ook verdacht.

Dima Beeline | 05-11-13 | 10:04

Is die school waar hij zat nou puur Salafistisch of Wahabistisch? Nogal een verschil qua uitdraging van de islam. Zou best kunnen hoor dat een stel al quaida types juist een stel gematigde moslims uit de weg heeft geruimd en we dus weer een 'goede' moslim kwijt zijn.

Dima Beeline | 05-11-13 | 10:02

Die "kleine" van mij doet een opleiding bij defensie en zal naar alle waarschijnlijkheid over een x aantal jaren naar een zandbak worden uitgezonden, ergens in de gekende gebieden. Ik zal daar niet om staan te juichen als het moment daar is - en dan druk ik mij zachtjes uit zoals dat heet - maar tegen die tijd zal ik er trots op zijn dat hij datgene gaat doen wat zijn ouwe heer altijd al heeft willen c.q heeft moeten doen. Het gevaar dat Islam heet met wortel en tak proberen een halt toe te roepen.

de directeur | 05-11-13 | 10:02

@vanlullum | 05-11-13 | 09:56
Gokje.... Maiwand de thuisblijver?

necrosis | 05-11-13 | 10:01

PvdA rouwt, weer een stemmer minder.

Aatje | 05-11-13 | 10:00

@Nietvoordekat | 05-11-13 | 09:52 | + 0
Dat zat er natuurlijk dik in, in zo'n vage reactie, excuses daarvoor. U vergist zich, ik sta geenszins aan de kant van deze jongen. Ik herhaal: GEENSZINS. Maar ik wou even een kenmerk van het handelen van deze jongen uitlichten (liever niet online, u snapt de referentie?) dat bij "ons" nogal eens mist. Als ik tenminste over een "ons" kan spreken. Ik verneem namelijk veel onvrede over de maatschappij waarin wij ons bevinden hier in de panelen. Hoeveel waren er ook al weer op straat met die demo? 100.000? Ik denk dat er meer in facebook ingelogged waren.

de reaguurbuur | 05-11-13 | 09:58

Fatima, mijn beste, dit is een beetje te doorzichtig. Kreeg u iets te weinig aandacht in de media? Dus toen maar in 140 tekens de dood van een jongen gekaapt om zelf weer in de schijnwerpers te kunnen staan? En na wat reacties op uw bericht kunt u weer van u afslaan met de gebruikelijke dooddoeners. Religie en politiek gaan niet samen Fatima. Kiezen dus. Of het sprookjesboek, of de Nederlandse grondwet. Simpel.

Arrested Development | 05-11-13 | 09:56

Ga dat nou eens onderzoeken in je eigen gelederen zonder ons daar deelgenoot van te maken, Elatik.
Je zou bijvoorbeeld eens op zoek kunnen gaan naar wie deze jongens ronselt (hersenspoelt) om ze zover te krijgen te gaan vechten. Ik denk dat je niet ver komt!!

vanlullum | 05-11-13 | 09:56

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34 | U kreeg van mij een *zeer welverdiende* min. U bent zo gek als een deur, en een slijmjurk. Wij hoeven ons niet aan te passen aan dat soort uitschot, zij passen zich maar aan ons aan - en betalen dat zelf. We zijn al 50 jaar bezig met kostbaar geld in een bodemloze tuigput te storten. Het mag wel eens genoeg zijn. We hadden hier snelwegen van goud - en geen uitschot - kunnen hebben als we ze vanaf dag 1 aangepakt hadden. En het kan wel: nog onlangs las ik een blog van een Turkse mijnheer (via notabene Geenstijl: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/11/...), mevrouw Ebru kan het ook, de marrokaanse vakkenvuller in de supermarkt kan het ook. Maar die doen dat niet door pauperen, pamperen en knuffelen. Slecht gedrag *beloon je niet maar straf je af, boem*. Zo simpel. De rest is onzin.

BellaBella | 05-11-13 | 09:55

Wat er met deze jongeren aan de hand is? Ze kunnen over het algemeen heel goed bejaarden beroven en denken dat ze dan "the man" zijn en [x] geschikt om in één of ander geitenland de ware religie van vrede op te kunnen leggen aan anderen. Om er dan achter te komen dat in dat geitenland iedereen met een AK rondloopt en terugschiet. Is in het echie toch anders dan bij Call of Duty. Dus uiteindelijk [x] ongeschikt want immers niet op tijd gebukt.

Overigens ben ik van mening dat al deze boys een acute loodvergiftiging verdienen, maar dat terzijde.

historyjunk | 05-11-13 | 09:53

Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?

Antw: Ze hadden geen plastic sleuteltje om d'r nek?
www.andrewbrel.com/paradisekey/

wczwaan | 05-11-13 | 09:53

Veel plezier met je 72 maagden, salafacistische oen !

binary-coded decimal | 05-11-13 | 09:53

de reaguurbuur | 05-11-13 | 09:46 | + 0 -
Wat een enorm laffe schwalbe! "Jullie zitten toch vol ongefundeerde haat dus ik ga geen inhoudelijke reactie typen". En je referentie naar Orwell is niet op zijn plek, want wij zijn bepaald niet de Partij, als je me vat. De Thought Police zit aan de andere kant.

Nietvoordekat | 05-11-13 | 09:52

@Kaas de Vies | 05-11-13 | 09:50 | + 0
I'm sorry Kaas, we have to put you down. ;)

de reaguurbuur | 05-11-13 | 09:52

Deze tweet van Elatik zegt alles en geeft precies aan wat er met moslim jongeren aan de hand is.

Therapietje | 05-11-13 | 09:51

Fatima... praat eens met de moordenaar van Theo van Gogh... dan weet je het antwoord.
Waarom ben je daar zelf niet opgekomen Fatima !!

duitse herder | 05-11-13 | 09:50

@necrosis | 05-11-13 | 09:49 | + 0 -
1 van mijn persoonlijkheden heeft op de PvdA gestemd, maar dara word ik nu voor behandeld.

Kaas de Vies | 05-11-13 | 09:50

overigens de pvda heeft het zover laten komen dat er een kort geding komt over de intocht van sinterklaas in amsterdam. waarom staat dit alleen nog maar in het parool? het stemboekvee gaat namelijk hun racistische gelijk proberen te halen door nog meer geld te verkwisten door een voorlopige voorziening aan te vragen. eens kijken of de dhimmie66 rechters de pvv aan 50 zetels gaan helpen.

minimá-armezusvan.. | 05-11-13 | 09:49

@Kaas de Vies | 05-11-13 | 09:38
Ik doelde op de PvdA.
Stem jij PvdA?
*hoopt op 'nee'*

necrosis | 05-11-13 | 09:49

Het zou iets te maken kunnen hebben met een middeleeuwse, intolerante geweldadige, oorlogszuchtige ideologie.
Maar waarom zien zoveel mensen waaronder Linkse Nederlanders dat niet in ?

Indianaskywalker | 05-11-13 | 09:48

Knulletje was een doorgeslagen PVV stemmer, denk je ook niet Faat?

Parsons | 05-11-13 | 09:48

Ik kan er niets aan doen maar altijd als ik dat hoofd van Elatik zie met die haviksneus moet ik aan dit plaatje denken www.google.nl/imgres?imgurl=http://www... Verschil is echter dat je bij Elatiek niet ook een andere vrouw ziet als je goed kijkt.

mijntweecent | 05-11-13 | 09:48

kaalscheren en inmenieën, is een gepaste oplossing

minimá-armezusvan.. | 05-11-13 | 09:47

Ah, 'de amsterdammer'. 'ibrahim in amsterdam'. Welnu, nu niet langer 'ibrahim in amsterdam'. Het is wel triest; het was vast en zeker 'zo'n lieve jongen'.

BellaBella | 05-11-13 | 09:47

Is het weer zo laat? Twee minuten haat!:

Ik had hier graag een reactie getyped om een pijnlijke nuance te leggen. *'boeoeoeohoooeoeoe! linkse hobby!' galmt het door de panelen*. Echter uit angst voor repressailes vanuit het pan-opticum, omwille van mijn misdenk, moet u het hier maar mee doen. Deze ongestyleerde tweet bevat alle info die ik in mijn eerste reactie gestalte had doen willen geven.

de reaguurbuur | 05-11-13 | 09:46

Ze zoeken naar zingeving in het geloof en het eindigt met de overtuiging dat ze hun broeders in de woestijn moeten gaan helpen in de heilige strijd.

De Treinende Rechter | 05-11-13 | 09:46

Iek dank radikaal jongeren worden gezijn. neit goet. Iek denk allemaal troeg naar inbugerkurses.

Kan iemand die in tapijt gerolde drol het zwijgen opleggen. Dommer dan dit kan het niet worden zeg.

[G]eenstijl | 05-11-13 | 09:46

@stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34 Nee, we gaan dit debat niet eens meer aan. Zijn we nu helemaal belatafeld.
Jáááááren lang, echt jáááren lang zijn fatsoenlijke mensen weggezet als Fout Volk. Omdat ze de islam als een probleem voor de Nederlandse samenleving zagen.
Heeft het geholpen?
NEE! Geen zier. Onze kritiek werd weggezet als racisme, en érger nog, aangegrepen door de islam om in de slachtofferrol te kruipen. Met als gevolg dat ze nóg meer gedaan kregen. Waarom denk je dat Elatik uberhaubt op die plek zit?
Dit debat is een verloren zaak. Er is maar een weg.
Godsdienst uit het openbare leven bannen. Geen religie in de politiek. Weg weg weg. Het is onzin. Aantoonbare onzin.

DaughtersofLot | 05-11-13 | 09:46

Vreet die theedoek nog steeds onze belastingcenten op?

langsdekant | 05-11-13 | 09:46

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34 | + -1 -
Waarom is het onze verantwoordelijkheid dat zij integreren? Dat lijkt me iets dat volledig van hun kant moet komen. Ik ben geen voorstander om er enorm veel belastinggeld op kapot te smijten om jongeren die zichzelf als, bijvoorbeeld, Marokkaan identificeren, te vernederlandsen. Beter zorg je dat ze tegengewerkt worden zolang ze zich niet aanpassen.

Stel dat je echt wilt voorkomen dat jongeren naar Syrië gaan, hier een extragratis oplossing: prima als jij daar wilt strijden, maar je komt Nederland niet meer binnen. Wedden dat ze t niet meer doen?

Nietvoordekat | 05-11-13 | 09:46

@stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34
Zolang mensen die uit Marokko komen, of Marokkaanse wortels hebben, zichzelf Marokkaan blijven noemen ook al wonen ze in Nederland, hebben ze het aan zichzelf te danken.
Ze hebben een Nederlands paspoort maar voelen zich geen Nederlander, behalve al het net even wat beter uitkomt.
En een studie 'Salafisme' is iets wat ik (als blanke kaaskop) bepaald niet toejuich.
Ze plaatsen zichzelf buiten de maatschappij en vragen zich af waarom autochtonen niet zitten te wachten op 'segregatie'.
Mensen die ontkennen dat er al jaren parallelle samenlevingen in Nederland bestaan hebben oogkleppen op!

necrosis | 05-11-13 | 09:45

@Willem X | 05-11-13 | 09:42
Fatima streeft onbegrijpelijke URL's na?

rara | 05-11-13 | 09:44

Geen Amsterdammer, Amsterdammers gaan niet in Jemen vechten, dat is er aan de hand.
Niet geintegreerd en beinvloed door Imams die de hand boven het hoofd wordt gehouden door onze regeering.

Daily bright | 05-11-13 | 09:44

Fatima moet maar eens filmpjes kijken waar je ziet wat deze apen uitvreten. Allemaal voor Allah. Heerlijk om die mislukte soldaatjes te zien bloeden of zichzelf opblazen omdat ze denken dat een mortier eindeloos te gebruiken is niet heet wordt en af moet koelen. Het zijn jochies die punt een geen leven hebben hier vanwege hun strikte regels en kots normen. Daar zo boos om worden zodat ze als een pas gestopte roker alle rokers wil laten bekeren of afmaken.

Veel Vaak | 05-11-13 | 09:43

Fatima Elatik alleen is al genoeg voor 20 zetels in de min voor de PvdA. Dat een sociaal-democratische partij dergelijke religieuze fascisten verkiesbaar stelt geeft haar verraad aan Nederland glashelder weer...

Ales | 05-11-13 | 09:42

Wat is er toch met Nederland aan de hand ?!

Dit is wat Fatima nastreeft !
⇯⇭.⇒.ws

Willem X | 05-11-13 | 09:42

Het is onbegrijpelijk dat er nog fatsoenlijke mensen moslim zijn. Ik zou me vreselijk generen als ik bij zo'n club zou horen. En dan zo'n volksvertegenwoordigster zichzelf maar afvragen "Oh, wat bezielt ze toch?". Tjonge jonge.

Jean Kloot | 05-11-13 | 09:41

Met deze twitter bewijst mevrouw Elitak volledig ongeschikt en daarmee overbodig te zijn binnen een bestuur. Als u het niet weet als bestuurder van Amsterdam over een Amsterdammer, dicht bij de mensen, zelfde culture achtergrond, contact met zijn omgeving, wie dan wel??

TheseDays00 | 05-11-13 | 09:41

Ah, ze is wakker geworden. Nou Fatje, dit is het resultaat van elke keer op je familie springen en een bewegend klomp vlees op de wereld te plempen met alle gebreken vandien. Misschien dat incest en inteelt afgeschaft moet worden, of zou de wil van ene allah dominant zijn en gaat hetzelfde gebeuren als wat er in Azie gebeurt. Het verschil is dat ze daar nog wel inteligent zijn alleen de piemels worden kleiner, dus sterft het uit, t.z.t.

Mr_Pikibelly | 05-11-13 | 09:40

@stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34
Wij wilden dialoog, en die is afgewezen. Daar ging het mis.

Waarom denk je dat er geen enkele kerk in NL meer omgezet wordt naar een moskee? www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=22297...

rara | 05-11-13 | 09:40

Alles overwegende is dit een zoveelste bloedspat op de handen van de politiekcorrecten. Niet de eerste, niet de laatste. Dit is de resultante van de Islam in de Nederlandse samenleving. Krokodillentranen gaan dat niet verhullen.
.
Laat ik het dan maar eens uitspreken. Ik hoop dat er nog veel van deze jongeren volgen. Kennelijk moeten dit soort dingen eerst gebeuren, en regelmatig, voordat er ogen open gaan en er wellicht iets gaat gebeuren. Er wordt al jaren voor gewaarschuwd.
.
Dat is de pest met politiekcorrecten. Altijd waarschuwingen en waarschuwers verketteren of negeren, en achteraf "meeleven" en om "ingrijpen" roepen.

Parel van het Zuiden | 05-11-13 | 09:39

Heeft dat kopvod nu ook al de juiste antwoorden getwitterd gekregen?

WayneGretzky*99* | 05-11-13 | 09:39

necrosis | 05-11-13 | 09:33 | + 0

Eensch! Maaar jij en ik weten ook dat ze daar alleen maar zit als stemmentrekker voor het nog veel achterlijker stemvee dat zij vertegenwoordigt.

eerstneukendanpraten | 05-11-13 | 09:39

@necrosis | 05-11-13 | 09:33 | + 0 -
Wij zijn dus dom.

Kaas de Vies | 05-11-13 | 09:38

Hoe kan je het nou jammer vinden dat iemand tijdens het doden van mensen zelf om het leven komt. Wees trots op of distantieer jezelf van zulke misdadigers en ga je fucking werk doen. Liever zie ik je vertrekken naar een land waar je fijne broeders en zusters elkander uitroeien allemaal voor je beste vriend Allah. Ja je aller beste vriend ik hoor het je nog zeggen. Mijn rijm is kort. Allah is groot en iedereen moet dood. De tyfus voor jou, je broeders en zusters met jullie achterlijke kut sprookje. Jullie droom onze nachtmerrie wat zal het uiteindelijk worden. Ik zal je persoonlijk uit de droom halen jullie zijn niet meer welkom want het land wordt wakker.

Veel Vaak | 05-11-13 | 09:38

Derdewereldlander vraagt zich af waarom een derdewereldlander naar de derde wereld afreist en daar door derdewereldlanders wordt afgeslacht. Tja.

malin | 05-11-13 | 09:38

Mevrouw Elatik leidt zelf aan moslim, dus herkent ze het bij anderen niet als probleem. Nou ja, die jongens wilden sterven als martelaar en ik ben ze liever kwijt dan rijk, dus ik denk dat we dit voor iedereen een win-win kunnen noemen.

Nietvoordekat | 05-11-13 | 09:38

Mensen als fatia elatik leven nog steeds in ontkenning voor de buitenwereld dat er veel moslims radicaal zijn in Europa.

Daarom tweet ze dit ook om het te bekrachtigen.

Ze weet donders goed dat de moslimwereld in Europa hartstikke radicaal is aar als PVDA en moslim muts ga je dit natuurlijk niet verkondigen.

lady blabla | 05-11-13 | 09:37

Dit is een godsdienstwaanzinnige die voortkwam uit generaties geitenhoeders die helemaal niet mee kunnen komen in de westerse samenleving en daardoor hun lage zelfbeeld gaan compenseren met een obsessie voor hun zogenaamde superieure religie. Daar komt t zo'n beetje uit voort truttebol.

zooishettoch | 05-11-13 | 09:37

@eerstneukendanpraten | 05-11-13 | 09:31
Of misschien toch een scene uit Buttman's Burka Bukkake Adventures?
*geyl*

Professor Superhirn | 05-11-13 | 09:37

Is Fatima eigenlijk soennitisch of sjiitisch? Wat vindt zij ervan dat die moslims met elkaar vechten op leven en dood?

E.E. | 05-11-13 | 09:36

-weggejorist-

claener | 05-11-13 | 09:36

Tsja, eeuwig spugen in de gouden paplepel, erg vermoeiend. Triest voor de familie, maar misschien moet er nu heel serieus worden gekeken naar de ontwikkeling van beleid. Dit gaat hem niet worden anders.

point blank | 05-11-13 | 09:36

@Henk Zult | 05-11-13 | 09:32
Nope, de meeste Marokkanen willen in hun geboorteland (of het geboorteland van hun ouders) begraven worden.

necrosis | 05-11-13 | 09:36

Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?
1) Ze hebben het IQ van een druif waardoor ze 2) nogal beïnvloedbaar zijn en 3) in sprookjes zijn gaan geloven.

VanBukkem | 05-11-13 | 09:36

Ik weet wel wat er met die jongen aan de hand is.... hij is dood.

Dat zouden meer van die jongeren moeten doen.

Ik kan er echt niet om wakker liggen als iemand zo nodig de Jihadi wil uithangen.... als ie het hier maar niet doet dus wat dat betreft vind ik het nog wel prettig ook dat ie in een kistje terug komt.

Friezerik | 05-11-13 | 09:35

racistische opmerkingen zijn niet van de lucht hier. volgens mij benoemt zij zelf ook een probleem: Marrokaanse jongeren die zich laten recruteren voor fundamentalistische gedachtengoed en potentieel terrorisme vormen. Waarom zijn we in Nederland (zeker niet alleen Amsterdam) niet in staat deze jongeren aan Nederland te binden en wenden ze zich af van 'hun' maatschappij om zich in het buitenland als strijder/ martelaar/ koran-studiebol in te zetten. Relevante vraag waar we met elkaar inderdaad wel over mogen buigen want het helpt helemaal niemand als dit door blijft gaan, al was het maar dat we niet zitten te wachten op meer Mohammed B's. De vraag wordt alleen maar relevanter wanneer Fatima Elatik die vraag stelt en dus ook naar oorzaken zoekt. Ik zie geen bezwerend vingertje, maar iemand die zich oprecht afvraagt waar het fout gaat. Als we die vraag kunnen beantwoorden door als hele Nederlandse gemeenschap kritisch naar onze maatschappij te kijken, kunnen we veel grotere problemen voorkomen. We zullen toch serieus met elkaar hierover in debat moeten en dus ook met de jongeren die hier kennelijk gevoelig voor zijn. Misschien kunnen we wel degelijk voedingsbodem voor extremisme weghalen, maar dan moeten we openstaan voor elkaars verhalen, beide kanten. Alleen maar roepen "Islam is stom! Bontkraagjes zijn terroristen, allemaal! Hollandse vrouwen zijn hoeren, allemaal!" helpt niemand. Wel tijd om dit grondig aan te pakken, want vandaag Amsterdammer in Syrie/ Jemen etc is terrorist in Nederland van morgen.

stayawhileandlisten | 05-11-13 | 09:34

Ehh , hij was gesterkt en geinspireerd in zijn jonge jaren door jou inzet en motivatie om een toneelstuk , te weten in 2000 wist tegen te houden c.q verbieden ? nieuwreligieuspeil.net/node/19

ja,diedus! | 05-11-13 | 09:34

Hoe Kan Dat Nou?
Aldus de moslima die tegen iedereen die de islam afvalt, beweert de koran niet goed te hebben gelezen.
Maar waar staat in de Koran dat dit niet mag?
De uhma wordt aangevallen. Moslims zijn volgens allah 1 lichaam, dat zich zodoende als 1 dient te verdedigen.
Vechten en moorden is HARAM. Wat zeg je?
Haram ja. Tenzij.... tromgeroffel... je wórdt aangevallen.
-
Niets zo multi-interpretabel als worden aangevallen.
Is dat een cartoon? Is het Assad? Is het atheïsme?
Fatima zal het u niet (kunnen) uitleggen. Die noemt dat maar xenofobische praat. Ik niet. Zo dat boek geweld goedkeurt als vergelding van een 'aanval' zou ik niet zo raar opkijken als er eentje naar Syrie ontsnapt.
Straks gaan ze hier nog mensen iets aandoe.... oh wacht.
RIP Theo van Gogh

DaughtersofLot | 05-11-13 | 09:33

@eerstneukendanpraten | 05-11-13 | 09:28
Fatima is niet dom, ze verbrandt ons geld en komt er mee weg.
Degene die haar op die positie heeft gezet is dom!

necrosis | 05-11-13 | 09:33

Dat wordt een staatsbegrafenis in Islamsterdam.

Henk Zult | 05-11-13 | 09:32

graag al dat marokaanse tuig een enkeltje jemen of syrie ,ruimt lekker op. kunnen ze daar de moeders neuken, tuig

rooiruier | 05-11-13 | 09:32

Hoeveel bewijs wil je nog zien en horen om een oordeel te kunnen vellen over deze Miep? Stel je eens een NL zonder islam voor? En dan bedoel ik volledig zonder de islam en alle side effects. Wat een rust, wat een vrede, wat een ...

Bob667226011902 | 05-11-13 | 09:32

Professor Superhirn | 05-11-13 | 09:26 | + 0

Zoiets misschien:

http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&biw=1024&bih=567&tbm=isch&tbnid=RVLkemyqhq5KLM:&imgrefurl=http://mujerdiosa.blogspot.com/2010/07/imagenes-de-mujeres-con-burka.html&docid=vEwaZEORcDiUgM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_b4cMTiaoxnA/TC5l18KuavI/AAAAAAAAAVg/5pTdiRUzClM/s1600/burka.jpg&w=650&h=394&ei=n6x4UvqIHOnV0QXO3IHQBA&zoom=1&iact=hc&vpx=303&vpy=166&dur=78&hovh=175&hovw=288&tx=160&ty=113&page=1&tbnh=130&tbnw=214&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:2,s:0,i:93

Dit lijkt godbetert wel een scene uit de nieuwe 300-film...

eerstneukendanpraten | 05-11-13 | 09:31

Het is duidelijk. Fatima zegt moslima te zijn, maar blijkbaar bezoekt ze nooit de moskee. Dan had ze geweten wat er met deze jongens aan de hand is.

Mubbenschonster | 05-11-13 | 09:30

Mens, ga toch koken.

Conan de Rabarber | 05-11-13 | 09:30

Fatima,

hij vertrekt naar een land waar je als individuele Amsterdammer niks te zoeken hebt. Het is daar oorlog! De vraag is niet wat er met hem aan de hand is, maar waarom hij toch gaat al is het de domste keuze die je in je leven kunt maken.

TheseDays00 | 05-11-13 | 09:29

@Doc Damage | 05-11-13 | 09:18
Be careful what you wish for.
Sommige reaguurders 'winnen' meerdere malen per jaar 'verkansie'.....
*gnehe*

necrosis | 05-11-13 | 09:29

Deze jongen is slachtoffer van zijn tijd en overtuiging. Niets meer, niets minder. Zo sterven er dagelijks mensen die er niet zelf voor hebben gekozen, dus medelijden heb ik allerminst. Behalve natuurlijk voor zijn familie, verschrikkelijk om iemand te verliezen. Hoe dan ook.

sniek | 05-11-13 | 09:29

Zeg Fatima, ben jij nu zo dom of zijn alle reaguurders gewoon een stuk slimmer dan jij bent?

*het antwoord wel weet*

eerstneukendanpraten | 05-11-13 | 09:28

Fatima de twitterhoer die twitteren ook als werk beschouwd en dit haar core bezigheid maakt.

Veel Vaak | 05-11-13 | 09:28

Weer een PvdA'er die het niet begrijpt, ik blijf me verwonderen waarom men zo hardnekkig op dat pluchevolk blijft stemmen.

Sjaak uit Dordt | 05-11-13 | 09:27

Hint: het zit op je kop en is te zien in de spiegel, Fatima.

Professor Superhirn | 05-11-13 | 09:26

Wat er met die jongens aan de hand is? Ze hebben de koran gelezen. Het staat er allemaal in hoor.

Max Navelstaar | 05-11-13 | 09:26

Inteelt !!!

Dayak | 05-11-13 | 09:26

Alsof je een varkensboer onder het kluiven van zijn onbeperkte spare-ribs maaltijd hoort smakken:
"varken omgekomen in slagerij. Vreselijk nieuws, wat is er met deze beesten aan de hand?"

Cuyahoga | 05-11-13 | 09:25

Ik vrees dat mevrouw Elatik ook deze keer de discussie met de ouders en imans van deze kindjes niet aan zal gaan. Da's een gemiste kans.

Blijkens Marcouch's tweet weet men sinds de jaren '80 van de studiereizen naar deze met Al Qaeda geassocieerde school. en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Dammaj.

Pas als het kalf verdronken is probeert mevrouw Eatik de put te dempen. Da's hypocriet; en zo kennen we haar dan ook uit het verleden.

Als ze op zijn minst de stille tocht door haar stadsdeel verbiedt, heb ik het er niet meer over.

Bezorgdenverjaagster | 05-11-13 | 09:24

Ze worden door de boze, racistische en xenofobe witteman niet voor volwaardig aangezien. Ze hebben het gevoel er niet bij te horen. Daarom gaan ze zich afzetten tegen de dominante cultuur. En dan is het een kleine stap richting de fundamentalistische islam. Maar het kan ook korter: Geert. *linksmodus uit*

Ornoisliefde | 05-11-13 | 09:24

Marokko -> Nederland -> Jemen.....
Waarom kunnen ze Nederland niet gewoon overslaan?

necrosis | 05-11-13 | 09:23

@ikdenkwat. Jij hoopt op een twee vliegen 1 klap verhaal? Ik ook wel maar dan van did kleermaker 7 in 1 klap.

Campinggast | 05-11-13 | 09:22

Ik heb een hint voor Fatima. "Zelfreflectie" Als ze dat eens gaat toepassen, kan ze misschien gaan duiden wat er aan de hand is met deze jongens.

brutus68 | 05-11-13 | 09:22

Dat zal ik haar uitleggen.
Sociale onderklasse, laag zelfbeeld.
Islam biedt uitkomst, opeens ben je superieur.
Maar dan toch weer die aardse tegenslagen.
Toch weer een loser.
...
Gelukkig is er dan nog altijd het paradijs.
En U mevrouw Elatik, bent louter in de politiek gekomen omdat u gepoogd heeft die ideologie salanfahig te maken.
Vergeef me deze opmerking, maar;
U bent een wolf in schaapskleren, u gelooft helemaal niet in de islam. U heeft een hoofddoek omgetrokken en toen een moreel appel gedaan op politiek correct Links Nederland. En met succes. Knap gedaan, jij wist hoe je de Hollander moest bespelen.
-
En nu? Nu zaai je wat je, onbedoeld denk ik, geoogst hebt. Dankjewel Fa-ti-ma, met je Jordaanse accent.
Je hebt gedanst met radicalen, maar bent de leiding verloren.

DaughtersofLot | 05-11-13 | 09:22

TSja " Wat is er met deze jongeren aan de hand ? " Ik ga er echt geen antwoord op geven Fatma Elastiek, want je weet dat echt zelf wel, het zijn je broeders, dus zeg het ons maar wat er mis is met deze gasten.

SnoopSloggiSlog | 05-11-13 | 09:22

De ISLAM, dat is het probleem, maar dat mag je van links Nederland niet zeggen want de islam is liefde en vrede enzo. Tieft toch op. De ISLAM is pure haat en doctrine.

StijlvolRechts | 05-11-13 | 09:21

Wat er aan de hand is? Darwin.

* | 05-11-13 | 09:21

Volgens mij hebben ze een slechte opvoeding en worden ze geindoctrineerd.

Muggenmepper | 05-11-13 | 09:21

Met haar vraag heeft Fatima Elatik zo even politieke zelfmoord gepleegd...

duitse herder | 05-11-13 | 09:20

Ibrahim el Bey is geen Nederlander.
Het is al erg genoeg dat hij in de misdaadstatistieken als Nederlnader wordt gezien, om het percentage allochtonen onder de 95 te houden, maar om hem nu ook als Nederlander te tellen gaat mij te ver.

Cuyahoga | 05-11-13 | 09:20

Zijn Geert/Geenstijl/Zwarte Piet al geframed?

Harry Turtle | 05-11-13 | 09:20

rara | 05-11-13 | 09:16
Mooi. Nu nog de terugkeerders uitleveren aan Syrië.

seven | 05-11-13 | 09:20

Fatima,

Twee vraagjes:

1. Hoe komt een Marrokaanse ROC scholier op 'ik neuk jullie allemaal de moeder'?

2. Waar ligt de verantwoordelijkheid van de islamitische gemeenschap?

Nimby_007 | 05-11-13 | 09:20

Het is dat het allemaal zo langzaam gaat.
Anders zou het steeds veiliger worden op straat.

Ad337 | 05-11-13 | 09:19

'Studeren' is een groot woord voor stage lopen in t werkveld, natuurlijk, maar ok... eindelijk een 'ontwikkelde' moslim!

Causa Sui | 05-11-13 | 09:19

Mark my words; binnen 10 jaar staatssecretaris of minister

clickspaan | 05-11-13 | 09:19

"Wat is er toch met deze jongeren aan de hand? Wie het weet mag het zeggen..."

Deze jongen, daar mochten wij niet van zeggen dat het tuig was, dat hij opgepakt moest worden en het land uitgezet moest worden, daar mochten we niet van zeggen dat deze jongen geen toegevoegde waarde heeft in dit land, daar van mochten we niet zeggen dat zijn geloof, ook zeer scherpe kantjes heeft, die hier ongewenst zijn, dat was er mis met deze jongen.

En dat heb jij allemaal gefaciliteerd met je slachtofferrol en superioriteitsgevoel ten aanzien van Marokkaanse cultuur.

Dus als je na het plassen je handjes wast, kijk dan goed naar je handen en zie zijn bloed en jouw geveinsde onschuld langzaam wegstromen.

Kaas de Vies | 05-11-13 | 09:19

Die spoort niet! Win ik nu iets?

Doc Damage | 05-11-13 | 09:18

Dat krijg je ervan als je voor salafist gaat studeren.

Causa Sui | 05-11-13 | 09:17

nu kan ik eindelijk mijn twitter account is nuttig gebruiken.

lady blabla | 05-11-13 | 09:17

Ik weet een betere quiz:
Wanneer pleurt die Elatik eens op, zonder wachtgeld, that is.

necrosis | 05-11-13 | 09:17

Hij is dood, een andere vraag hoeveel heeft hij er gedood?

ikdenkwat | 05-11-13 | 09:16

Komt allemaal door Zwarte Piet.

Sadomassochristus | 05-11-13 | 09:16

Iedereen weet wat er met deze jongeren aan de hand is. Alleen het grote aantal policorfiguren wil dat niet zien en doet daarom verontwaardigd. Niets moeilijks aan eigenlijk.

Mr. Neon | 05-11-13 | 09:16

Maar goed. Dit zwijn is vertrokken en gestorven. Ik kan daar vrede mee hebben. Speelt er nog een leuk bandje in het Muzyq-gebouw deze week?

Parel van het Zuiden | 05-11-13 | 09:15

Ik heb toch zo een pleuris hekel aan deze haakneus he... niet te filmen! Zij is nou precies een type moslima die geheel volgens de wet en de vrijheden die haar gegeven zijn en die ze ook neemt, de nederlander gewoon midden in zn bek uitlacht. En jullie staan erbij en kijken ernaar.

Man-Bijt-Hond | 05-11-13 | 09:15

Deze jongeren zijn beschadigd door de onrechtvaardigheid die WIJ over ze uitstorten. Het komt omdat wij racistisch zijn en met ons consumptiepatroon armoede in de wereld creëren, bij hun islamitische geloofsbroeders (die daar zelf niets aan kunnen doen, door hun land fatsoenlijk te organiseren). Deze Nederandse jongeren voelen door al het onrecht meer loyaliteit aan hun volstrekt geweldloze geloofsgenoten in Syrië en Jemen, dan aan de asociale uitkeringsinstanties hier in Nederland.

Boris Kapotjeplof | 05-11-13 | 09:15

Dat krijg je er van als je een kind met een achterlijke ideologie opvoed die menselijke en normale normen en waarden volledig links (of moet ik zeggen rechts?) laat liggen.

LangeTijdGeleden | 05-11-13 | 09:15

Ik denk dat de minste Amsterdammers het niet erg vinden.

Normpje | 05-11-13 | 09:14

Best knap dat jullie nu al weten wat Fatima over 3 uur gaat twitteren.

neemjemoederindemali | 05-11-13 | 09:14

@vraagstaart: Gaat niet helemaal op... het leidend voorwerp van dit artikel is het immers wel gelukt om wat licht in zijn hersenen te krijgen!

Sjompie | 05-11-13 | 09:13

Die gasten zijn het slachtoffer van de ideologie van de achterlijken.Maar er mogen er nog meer naar toe,we hebben er toch veel te veel.

Zjozef | 05-11-13 | 09:12

We kunnen beter vragen wat er met NL aan de hand is dat we mensen de over de grens een potje gaan moorden daarna weer binnenlaten cq niet een levenslange gevangenisstraf geven+tbs.

seven | 05-11-13 | 09:12

Die vraag van Elatik geeft aan dat zij en heel veel andere moslims nog steeds niet weten wat zelfkritiek is. Zodra dat begrip eindelijk doordringt zullen ze misschien zien dat islam één van de grootste problemen in de wereld is en dat islam niet de redding voor de mensheid is.

Bytemaster | 05-11-13 | 09:11

De jongeren merken waar ze echt wat kunnen toevoegen aan de maatschappij en pakken massaal hun spullen.

Duupje2002 | 05-11-13 | 09:11

Ik heb toch zo een pleuris hekel aan deze haakneus he... niet te filmen! Zij is nou precies een type moslima die geheel volgens de wet en de vrijheden die haar gegeven zijn en die ze ook neemt, de nederlander gewoon midden in zn bek uitlacht. En jullie staan erbij en kijken ernaar.

Man-Bijt-Hond | 05-11-13 | 09:11

Geen voorhuid.Daar schijnt een agressieremmer in te zitten.

Zure prak | 05-11-13 | 09:11

Deze jongeren worden vermoord omdat ze weigerden met Fatima Elatik het bed in wilden duiken.

Daar is eerst een training voor nodig in Jemen.
Helaas worden deze jongeren allemaal vermoord omdat ze tot de conclusie zijn gekomen dat Fatima Elatik ontzettend lelijk is en dus schenden ze hierbij hun afspraak en worden daardoor vermoord of plegen zelfmoord.

lady blabla | 05-11-13 | 09:11

5 november, 12.10 uur ??

Als je al niet in staat bent om de tijd in te geven... En inderdaad, retorische vragen van politici ....

hoc expectabatur | 05-11-13 | 09:10

Mentaal vergiftigd door een fascistische ideologie.
voorgelogen en dom gehouden door mensen die alleen maar liegen en bedriegen om er zelf beter van te worden.

Religie is een kanker, Islam is uitgezaaide kanker.

IJzeren Hein | 05-11-13 | 09:10

Deze retorische vraag is een opmaat naar meer subsidie voor een intensievere aanpak van ontspoorde jonge Amsterdammers. Natuurlijk alleen allochtone, jonge Amsterdammers. Die aanpak bestaat uit een gesubsidieerde imam, een woning, een fijne importbruid en (werk of) een uitkering.

FrankVeer | 05-11-13 | 09:10

Nou, in ieder geval dat ze beschikken over een paspoort dat ze niet verdienen en nooit hadden moeten krijgen.

Parel van het Zuiden | 05-11-13 | 09:10

Als Faat wat minder tijd had besteed aan graaien, had ze het misschien kunnen weten.

fram | 05-11-13 | 09:09

Ze zijn gehersenspoeld, maar Fatima zou dat zelf aanhangers van het ware geloof noemen.

Boerenbrandtlul | 05-11-13 | 09:08

En misschien had ie beter een echt vak kunnen leren ipv salafisme studeren, had ie wellicht ooit een baan gevonden en was ie van nut geweest voor de maatschappij.

Rest In Privacy | 05-11-13 | 09:08

Wat is er toch met dat gansje Fatima Elatik aan de hand?

Zich iets afvragen over een kwestie waar het antwoord voor het oprapen ligt.....

knerf | 05-11-13 | 09:08

Vreselijk nieuws? Tijd voor een gebakje!

Donkey Bong | 05-11-13 | 09:08

@Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06
Viagra helpt.

rara | 05-11-13 | 09:08

Dat zij deze (retorische) vraag durft te stellen geeft haar minachting voor Nederland en haar kafir-bevolking goed weer. Elatik vindt waarschijnlijk dat die Amsterdammer zijn Jihad in Amsterdam had moeten voeren. Kafir-Untermensch doelen genoeg....

Ales | 05-11-13 | 09:07

De jongeren in Jemen zijn niet dezelfde als de jongeren in Nederland. In Jemen vechten ze blijkbaar terug.

BlakeMiddle | 05-11-13 | 09:07

Ook daarom: PVV.

azoturie | 05-11-13 | 09:06

Ja, echte Amsterdamse naam: Ibrahim el Bey. Duhhhh.

Rest In Privacy | 05-11-13 | 09:06

Indoctrinatie vanaf de geboorte... Ze kunnen er ook weinig aan doen, normaal opvoeden is het devies! Religie onder de 18 strafbaar stellen zou ook helpen!

loerelau | 05-11-13 | 09:06

-weggejorist-

Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06

-weggejorist-

Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06

-weggejorist-

Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06

-weggejorist-

Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06

... teveel in het grote sprookjesboek gelezen en daarom dood worden gevonden in Jemen, of all places!

VolleZak | 05-11-13 | 09:06

-weggejorist-

Fimbulvetr | 05-11-13 | 09:06

Wat Pretzwalkski zegt!

ranzige aap | 05-11-13 | 09:04

 
Voordat ik meedoe, wat bedoelen jullie precies met die geheel verzorgde vakantie ? Is dat incl. repatriëring en begrafenis in Nederland ?
 

Rebellis | 05-11-13 | 09:04

Call of Duty Black OPS niet realistisch genoeg voor jongeren. Stop de tijd!

bottlebaby | 05-11-13 | 09:04

Als politici retorische vragen gaan stellen haak ik af.

Ridocar | 05-11-13 | 09:04

Naar goed PvdA gebruik zal het antwoord op de vraag hoe we dit kunnen voorkomen zijn : Meer belastinggeld!

James Lastig | 05-11-13 | 09:04

Wat is er toch met de islamitische cultuur dat het zo veel terroristen oplevert? Ook een leuke vraag, toch Fatima?

rara | 05-11-13 | 09:03

En wat er met deze jongeren aan de hand is, kan ik je wel vertellen jattende muts/niqaab.

Ze hebben geen gaatje in hun hoofd, ze míssen er eentje.

Midden tussen de ogen.

vraagstaart | 05-11-13 | 09:02

Ze zijn gehersenspoeld door een achterlijke religie, de islam.

Pretzwalkski | 05-11-13 | 09:02

zo gek als een hoedje ?

geile hirsch | 05-11-13 | 09:02

Ze zijn Moslim.

Oberst Fledermaus | 05-11-13 | 09:02

"Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?"..... dat zou jij toch moeten weten muts!

Fatwabuster | 05-11-13 | 09:01

Vreselijk mens die Fatima. Fatima ga zelf naar Jemen.

Pimmetje Fortuyn | 05-11-13 | 09:01

De Amsterdammer Ibrahim El Bey.

Bram de Koning zou dat in het Nederlands zijn maar dat is-ie dus niet.

vraagstaart | 05-11-13 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken