
Er zijn dus mensen die hun baby niet vaccineren omdat aluhoedjes hun hebben wijsgemaakt dat je baby er autisme van krijgt. Zelfs als dat waar is, kun je nog beter autisme hebben dan polio, lijkt ons. Maar goed. Andere enten hun kroost weer niet in omdat ze schizofreen zijn en denken dat de godheid in hun hoofd daar opdracht toe geeft. Kijk, in Texas lopen ze bijna tegen
een epidemie aan omdat een paar van die gristenpsycho's weigeren hun kinderen in te enten. Enorm gevaar voor de volksgezondheid. Wetenschap heeft geen verborgen agenda, het wil alleen maar voorkomen dat er mensen sterven door ze weerbaar te maken tegen ziektes die we allang hadden kunnen wegjorissen van deze planeet. Het houdt hier niet op, niet vanzelf. Zelfs de dolfijnen gaan massaal
vin omhoog vanwege de mazelen. Flipper en zijn familie sterft omdat mensen te dom zijn om te poepen. En met poepen bedoelen we vaccineren. Dolfijnen, mensen. Dolfijnen. Heftige shit. Kijk, toentertijd met de gekke koeienziekte, de vogelgriep en de varkenspest werden er massaal dieren preventief geruimd omdat ze een bedreiging vormden voor de volksgezondheid. Een kleinere bedreiging overigens dan de lui die op een kluitje gaan wonen en weigeren antroposofisch of religieus hun kind in te enten. En niemand trekt de logische conclusie? Raar. Hup, industriële blender op de vrachtwagen en alle niet gevaccineerde refopeuters, antroposofische kleuters en aluhoedjesbaby's in de grootvermaler. Kindergenocide is op dit moment het meest rationele en wetenschappelijk verantwoordelijke wat we kunnen doen om een grootschalige epidemie te voorkomen. Waarom potentieel zieke varkentjes wel, maar potentieel nog veel ziekere kindertjes niet? Menselijke maat? Hallo, we hebben het hier over dieren! Dolfijnen! Alsmede de algehele volksgezondheid! Maatregelen, nu! Maar, horen we jullie denken, alsof jullie als GeenStijl de waarheid in pacht hebben. Ja, dat hebben we. Wen er maar aan. Hoe eerder je het accepteert, hoe minder pijn het later doet. Red de dolfijn, pleur ongevaccineerde kinderen in het ravijn!
Reaguursels
InloggenProvocatie van een SGPer ofzoiets
@ Superanalist | 30-08-13 | 11:38 |
Weet jij wat groepsimmuniteit betekent? Als er een bepaalt percentage mensen is ingeënt tegen een ziekte, zijn niet ingeënte mensen ook beschermd, omdat de ziekte veel minder kans krijgt om zich binnen de populatie te manifesteren. 50% is al een behoorlijke vaccinatie graad.
In Nederland zijn er regio's waar de vaccinatie graad beneden de 10% ligt (biblebelt). Daar kunnen ziektes als de mazelen snel om zich heen grijpen. Op zich is de mazelen een relatief onschuldige ziekte, echter een klein percentage van de patiënten ontwikkelt complicaties evenals het vaccineren. Echter, netto gezien de extreme complicaties van de mazelen veel erger dan die van vaccineren. Het gaat om kleine aantallen, maar toch. In Nederland is het makkelijk om principieel tegen vaccineren te zijn, omdat de betreffende ziektes door de hoge vaccinatiegraad zich nauwelijks meer manifesteren.
De griep is een heel ander verhaal. Dit virus komt elk jaar opnieuw in een andere vorm zodat levenslange immuniteit niet mogelijk is. Vooral de zwakkeren in onze samenleving (bejaarden en chronisch zieken) worden opgeroepen voor vaccinatie. In het gezonde deel van de populatie wegen de gevolgen van de griep niet op tegen het vaccineren.
De Mexicaanse griep is daarin een extreem voorbeeld. Mens is bang voor een griep variant zoals die rond ging in begin 20e eeuw, ook wel bekent als de Spaanse griep. Daar zijn veel mensen bij overleden. Met name Osterhaus liep al een aantal jaar te roeptoeteren dat het mis zou gaan. Ik ben het eens met het feit dat daar veel onnodig geld over de balk is gesmeten.
De ene ziekte is de andere niet, net zoals het ene vaccin de andere niet is. Het is daarom te makkelijk om naar de Mexicaanse griep te wijzen en vervolgens alle vaccins over de zelfde kam te scheren.
@ BrulSpin | 30-08-13 | 11:49 |
Anekdotes zijn altijd sappige verhalen, maar hard bewijs is er niet. Die epilepsie hoeft helemaal geen causaal verband te hebben met een vaccinatie, hooguit dat ze min of meer op hetzelfde tijdstip zijn gebeurt. Als je beweert dat wetenschappers onzorgvuldig zijn, dan zou je hier zelf ook zorgvuldigheid moeten toepassen.
@ pokkejong | 30-08-13 | 12:37 |
Interessante studie. Daar mag men wat mij betreft verder in duiken.
Dom gelul van Geenstijl die ik er zo langzamerhand van verdenk een agenda te hebben.
Kindersterfte is recht evenredig met het aantal vaccinaties dat je ze geeft. Vaccinerende ouders sterven vanzelf uit.
www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC...
De wereldwijde Pharmaseutische industrie is in handen van oliebaron D.Rockefeller.
Rockefeller, die het inperken van bevolkingsgroei hoog op de agenda heeft staan.
En die vertrouwen jullie blind wat betreft de geleverde vaccinnaties?
-weggejorist-
Mijn kind is niet ingeënt. Niet omdat wij antroposofen zijn, of gelovig. Wij gebruiken ons gezond verstand.
Mazelen op latere leeftijd gevaarlijk? Mag hij zelf kiezen later of hij zichzelf alsnog wil laten inenten. Maar een baby van 14 maanden inspuiten met allerlei (onbewezen) rotzooi is voor ons in strijd met ons gezonde verstand.
Overigens is autisme nog mild wat een kind kan overhouden aan vaccineren. Ik ken een meisje dat zo epileptisch werd dat ze door de zware aanvallen inmiddels zwaar gehandicapt is geworden en niet meer kan praten.
Ieder voor zich, wij hebben keurig bedankt voor de prikjes.
Wat is dat toch dat kersverse ouders zich urenlang kunnen inlezen in allerlei tests over bijv het veiligste autostoeltje. Maar niet nadenken over wat ze hun kind laten injecteren. Lees dan op zijn minst de bijsluiter.
-weggejorist-
Wat is dat witte goedje in de blender?
Eensch, zowel de kinderen als de ouders ruimen.
Die johhny quid zal ook wel aandelen in pharma industrie bezitten , want zolang een hoge d3 spiegel (4000ie pd )6 x effectiever is dan een griepvaccin,en ook nog tegen elke ziekte werkt ,snap je wel waarom je niet in de zon moet komen.
Ja, maar stel nou, dat er daadwerkelijk één iemand is die het artikel wel serieus neemt, dan zijn de rapen gaar.
>Geenstijl strijdt tegen BigBrother in ons land, maar we moeten ons wel allemaal verplicht plat laten spuiten door diezelfde BigBrother-mafkezen?
>Geenstijl staat voor ultieme vrijheid, maar wat vaccinaties betreft moeten we als schapen achter de meute en overheid aanlopen?
>Geenstijl is altijd kritisch op de overheid, maar wat vaccinaties betreft ineens blind vertrouwen?
Qua godsdienst is het helemaal achterlijk! Waarom zou die beste man daarboven ons dan de medicijnen en kennis hebben geschonken? Geloof maakt serieus meer kapot dan je lief is.
Dan maar naar de hel maar mijn kindjes zijn gezond en wel!
Qua godsdienst is het helemaal achterlijk! Waarom zou die beste man daarboven ons dan de medicijnen en kennis hebben geschonken? Geloof maakt serieus meer kapot dan je lief is.
Dan maar naar de hel maar mijn kindjes zijn gezond en wel!
Het feit dat hier ruim 150 reaguursels staan is mede te danken aan vaccins, gehandicapt of dood reaguurt namelijk zo moeilijk.
Polio is uitgeroeid dankzij vaccinatie, hoeveel autistische Zimbabwanen kent u?
Quid, dombo, een gezond lichaam hoort niet volgespoten te worden met chemicalien. Dat geldt voor mensen net zo goed als dieren. Of ben je ook voor preventief besnijden bij mannen en vrouwen. Neem nou maar aan dat er op dit gebied andersdenkenden zijn die je met dit soort schrijfsels eerder irriteert dan ze op andere gedachten brengt.
atheistische haatbaard Quid.... nog steeds last van uw post-christelijke trauma? Weet u dan nog niet dat de grootste groep niet-gevaccineerden tot de antroposofen behoort? Of is het nog steeds schoppen naar de schaduw van uw verleden?
Nou nou GS: we moeten niet net als vroeger alle joden- en zwarte babytjes met bulldozers in een brandstapel gaan proppen natuurlijk maar alle niet ingeënte gristen babytjes kun je natuurlijk wel naar Rotterdam transporteren in speciaal hiervoor geprepareerde treinen en ze dan met met kranen (niet met de handen aankomen) ze in een scheepsruim stoppen naar een ver en onbewoond eiland.
Ik neem het risico van autisme voor leif. liever dan dat ze de mazelen krijgen of polio. vooral op latere leeftijd.
@miko | 29-08-13 | 16:58
JIJ neemt het risico voor lief?! Dus liever je kinderen een leven van beperkingen toewensen dan gewoon voor hun gezondheid zorgen? Je bent op andere onderwerpen ook al zeer onaangenaam bezig. Zou je niet eens naar bed gaan?
Zo ziek Geenstijl
@De echte Stolwijker | 29-08-13 | 16:50
De 'hoax' stamt uit 1998 (Wakefield papers), de compensaties uit 2013. Ligt nogal wat tijd tussen ...
Aan de andere kant, je dwingt de natuur, het virus of ziektekiem.. whatever, een andere weg te kiezen om uiteindelijk toch zijn doel te bereiken. Dus je helpt mee met het evolueren van een biologisch organisme. Met inenten probeer je een muur op te bouwen die je lichaam vrij houdt van ziekten. Waarom zou penicilline op dit moment last hebben van recidente bacteria bijvoorbeeld?
Dit verhaaltje moet je dan wel even los zien van het geloof in God. Maar wel zien in de context van evolutie.
@Piepedop | 29-08-13 | 19:06
Door inenten krijg je dezelfde antistoffen dus dat maakt geen reedt uit.
Wat een Hippo's zeg. Ik proef uit sommige reactie's zelfs angst. Iedereen die gefacineerd is zal (volgens de farmaceutische industrie) de ziekte niet krijgen waartegen hij is gevacineerd. Alleen de mensen die niet gevaccineerd zijn lopen dit risico. En risico hoort bij het leven ook al zullen verzekeringsmaatschappijen anders beweren.
Wel of niet vaccineren hoort een volledig autonome beslissing te zijn. Dus niet opgedrongen door de overheid of door sociale druk.
Ja, ik ben ook gevaccineerd, maar gun een ieder zelf die beslissing.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:55
Er hebben hier wat stupide personen rond gelopen maar jij, jij bent wel numero een!
@Zyprexa20mg | 29-08-13 | 17:29
Kan wel. Maar in ontwikkelde landen is het kindersterfte cijfer ten gevolge van mazelen laag. Normaal gesproken gemiddeld 1-2 kinderen per 1000. In Duitsland sinds 2000 maar 1 per 10000. In ontwikkelingslanden licht het hoger maar dat heeft voornamelijk te maken met de slechtere leefomstandigheden. Slechtere leefomstandigheden (voeding etc) is minder weerstand is eerder sterfte door ziektes.
Overigens zijn er zó ontstellend veel dingen waar je aan dood kan gaan dat het een wonder is dat deze aardkloot nog door levende wezens (waaronder de mens) bewoond wordt
Alles over vaccins. www.desireerover.nl/wp-content/uploads...
GS praat voor de eigen echokamer, maar maakt voor de buitenwacht duidelijk hoe intolerant progressieven zijn. Ook is het volstrekt irrationeel. Er zijn stapels onderzoek waaruit eenvoudig is af te leiden dat maatregelen het kind niet ten goede komen. De schade van een geringe kans op mazelen is bijv vele malen kleiner dan een gegarandeerde schade van uithuisplaatsing. Om over de preventieve ruiming nog maar te zwijgen. Vrijheid blijkt bij GS (en speciaal bij Quid) alleen hoog in het vaandel te staan wanneer het eigen gedachtengoed gepropageerd moet worden.
Ik begrijp het gezeik niet,vroeger kreeg iedereen de mazelen,bof,en waterpokken.
Wordt je sterk van,slappe hap tegenwoordig !!
GS, doe nou niet. Er liggen bergen onderzoek die bovenstaande stuk tegenspreken.
Propaganda voeren voor dit soort zaken is meelopen met de meute die zelf te lui is om na te denken en die alles geloven wat de MSM ons wil wijs maken. Jullie kunnen beter dan dat. Begin bijvoorbeeld eens om de ingrediënten op jullie site te plaatsen. Dus die embryo rotzooi en dierlijke resten. Zware metalen en noem maar op. Duik in de achtergrond en probeer het te debunken, dat is jullie taak! Propaganda voeren voor Ron en Ad is te makkelijk en als we dat willen, dan kijken we wel naar Pauw en Witteman. Kom op GS, you can do better than this!
Ok niet inenten geen probleem maar dan ook zelf opdraaien voor de zorgkosten
Vroeger heb ik alle vaccinaties gehad. Tevens ben ik autistisch. 1 + 1 = 2, zal wel weer kloppen dan.
-
Wel grappig overigens, ik heb een IQ van 145. Het is maar wat je liever bent, hoogbegaafd of een aan kinkhoest en tuberculose lijdende polio patiënt.
De media heeft z'n werk gedaan! Men schrijft iets over vaccinaties en men schreeuwt gelijk over "refo's" en "antroposofen"
En nu de cijfers (volgens een studie van het rivm):
We hebben een vaccinatiegraad van 95% en dus afgerond zo'n 850.000 niet gevaccineerde Nederlanders.
Totaal zijn er in Nederland 210.000 bevindelijk gereformeerden waarvan 30% op religieuze gronden weigert te vacineren, dus zo'n 63.000 oftewel SLECHTS 7,5%....!!!!
Daarnaast zijn er 4300 antroposofen in Nederland waarvan 80% zich niet vaccineert, dus zo'n 3440 oftewel SLECHTS 0,43%
dan geven ze nog aan dat er ook mensen vanwege Antroposofische redenen weigeren, minstens net zoveel, dus dan doen we het maal 2 en ronden het naar boven af op 1%
Totaal vertegenwoordigen deze groepen dus 8,5% van de weigeraars en 91,5% weigert vanwege andere redenen!!!! Maar daar hoor je dan weer weinig over, want die mensen vormen geen groep die je lekker makkelijk belachelijk kan maken!
Ze proberen het wel en indentificeren een derde groep die ze "kritische prikkers" noemen en daar kan je natuurlijk iedereen onder scharen ....
Al die propaganda. Uiteindelijk beslist iemand daar nog altijd zelf over. Ongeachte welke reden daar aan ten grondslag ligt.
Nou hoeveel mazelen doden zijn er nu
!
Ik begrijp het risico voor de volksgezondheid niet. Bij een epidemie krijgen de niet ingeente kinderen mazelen en de wel ge-ente kinderen niet. Wat is het probleem?
@HJdeT | 29-08-13 | 17:40
gelukkig, iemand met hersens die ze ook gebruikt
@Zyprexa20mg | 29-08-13 | 17:29
Klopt, aan mazelen (of beter gezecht aan de complicaties ervan) kun je doodgaan. Je kunt ook aan verkoudheid doodgaan
Of alle kinderen preventief ruimen voor de eerste verjaardag, zijn we over een poosje van alle ziektes af!
En kinderen zijn sowieso hinderlijk.
Wetenschap en integriteit....
De gemiddelde VVD'er heeft er meer van :-p
Mag hopen dat het een puur sarcastisch artikel is die de waanzinnigheid van anti-vaccinatie-bashers aantoont :-)
Wat is de volgende titel? Antroposofie doodt dolfijnen? Zwarte agenda SGP tegen zeedieren?
Als er ook maar 1 kind overleden was dan zou dit tot in lengte van dagen herhaald worden, maar ja dat is niet gebeurd! Dus gebruiken we nu maar dolfijnen om draagvlak te creëren voor een vaccinatieplicht,
Deze generatie laat zich wel heel makkelijk op sleeptouw nemen in alles wat de media zegt. Wel eens gehoord van zelf nadenken? Dit onderwerp laat dat zeer goed zien. Op wanttoknow staat behoorlijk wat info betreffende vaccinaties. Voor degene die denkt; "aluhoedje". Dat komt goed uit. Engelse wetenschappers hebben "aluhoedje" onderzocht, en zijn tot de conclusie gekomen dat je dat als compliment moet beschouwen. De eigenschappen van "aluhoedje" zijn niet zoals de media die geschapen heeft.
@ Fr3bzY
Ga eerst maar ff die brakke DB van aluhoedjessite van je fixen.
Sano | 29-08-13 | 17:51 | + 2 -
;) heppie nou toch stiekem gekeken joh
toch teveel mensen en te weinig mooi dieren
Ik vat 'm niet. Als elk weldenkend mens zijn kids laat inenten, zijn het toch enkel de flippo's en gristenen wier kinderen vermazelen? Nou dan. Moet je maar niet zulke ouders nemen. Eh..
Met autisme valt prima te leven. Ik voel me in het dagelijks leven net een normaal mens. Heel af en toe merk ik dat ik autistisch ben, maar meestal niet. Komt omdat het bij mij al sinds mijn tiende bekend is, en ik altijd goed begeleid ben. Dat is wel belangrijk, want ik was zonder die begeleiding een sociale paria geworden.
Enigszins offtopic, maar goed.
@ Fr3bzY
Ga eerst maar ff die brakke DB van aluhoedjessite van je fixen.
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:17 |
Er is een verschil tussen wetenschap en bedrijven die denken dat ze aan wetenschap doen. Het klopt dat die bedrijven niet altijd het beste met de mensheid voor hebben, omdat ze winst willen maken. Echter is dat geen wetenschap waar dat soort bedrijven aan doen. Ze hebben dan wel wetenschappers in dienst, maar het zijn de zakkenvullende economen aan het hoofd van het bedrijf die de "wetenschap" ten schande maken. Ga dus alstublieft niet de wetenschappers evil noemen, want dan ben je geen haar beter dan de aluhoedjes en religieuze minkukels.
zo en dan ga ik nu ff wat gepaneerde kwiksticks bakken
met fukoshimabonen en golfgarnalen
bon apetit
@ Superanalist | 29-08-13 | 17:14 |
Wereldwijd is er een sterke correlatie tussen het aantal polio gevallen en vaccinatie. Daarnaast, de laatste polio gevallen in Nederland betroffen bevindelijk gereformeerden die niet zijn ingeënt. Daarnaast, bij een hoge vaccinatiegraad ontstaat er groepsimmuniteit omdat de weinige niet gevaccineerden nauwelijks nog een besmet iemand tegen komen en is ook die groep beschermd.
Dat de farmaceutische industrie alleen maar gedreven wordt door geld betekent niet automatisch dat alle medicijnen die zij op de markt brengen waardeloze rommel is. Een veel groter probleem met die industrie is vooral dat wat zij NIET maken. Over een jaar of 20 zijn al onze antibiotica ineffectief geworden. Er valt echter weinig geld te verdienen met dergelijke medicatie, dus er wordt nauwelijks gewerkt aan nieuwe antibiotica. Dat is past echt een schande.
Wat betreft autisme, deze ziekte is pas voor het eerst gedefinieerd in 1943, ongeveer 10 jaar voordat polio goed bestreden kon worden. Trends en ontwikkelingen van beide ziekten kun je zo moeilijk vergelijken.
Verouderde info. Mijn onderzoek is recenter, dus gebaseerd op meer kennis dan dat onderzoek uit 1856.
rara | 29-08-13 | 17:30 | + 1 -
jah je hebt gelijk... in de loop der jaren verandert er een hoop...
zo ook met bv sodium fluoride, vroeger werd dat verkocht als rattengif.
tegenwoordig verkopen ze het als tandpasta.
als je even op de link klinkt zie je namelijk dat de bron die ik vermeld een stuk is OVER de geschiedenis van vaccins (dus jouw recente informatie staat er vast tussen maar waarschijnlijk wat lager in de tekst)
Ik zou voor aluminium gaan. Van kwik krijg je zo'n zwaar hoofd.
oh jah en de bron -> 12160.info/profiles/blogs/squalene-a-h...
kweet alleen niet of hij op de lijst staat met websites welke geraadpleegd mogen worden voor vergaring van 'bewijs'
*supermooi aluhoedje vouwen doet
@Fr3bzY | 29-08-13 | 17:25
Verouderde info. Mijn onderzoek is recenter, dus gebaseerd op meer kennis dan dat onderzoek uit 1856.
Van mazelen kan je dood gaan:
wwwnc.cdc.gov/eid/article/6/4/00-0409_...
@ blijgoudvisje | 29-08-13 | 17:16
Nou, érg blij kom je niet over. :P
1 van de miljoenen stukjes te vinden op het net -> Squalene
"The most effective adjuvants are formulated with oils but have long been considered too reactive for use in humans. Immunologists have known for decades that a microscopic dose of even a few molecules of adjuvant injected into the body can cause disturbances in the immune system and have known since the 1930s that oil-based adjuvants are particularly dangerous, which is why their use has been restricted to experiments with animals," West wrote.
The following (in italics) is from Wests article. Keep in mind that the FDA determined that squalene was present in varying amounts in specific lots of anthrax vaccine administered to tens of thousands of Desert Storm personnel (without their informed consent). Not surprisingly, tens of thousands of Desert Storm veterans have suffered permanent neurological damage and exhibit symptoms commonly referred to as "Gulf War Illness."
"The classic oil-based adjuvant called Freunds Complete Adjuvant can cause permanent organ damage and irreversible disease specifically autoimmune diseases. When scientists want to induce autoimmune disease in a lab animal, they inject it with Freunds Complete Adjuvant, which causes great suffering and is considered by some too inhumane to even inject into animals.
"Dr. Jules Freund creator of this oil-based adjuvant warned in 1956 that animals injected with his formulation developed terrible, incurable conditions: allergic aspermatogenesis (stoppage of sperm production), experimental allergic encephalomyelitis (the animal version of MS), allergic neuritis (inflammation of the nerves that can lead to paralysis) and other severe autoimmune disorders.
"Adjuvants can break tolerance, meaning they can disable the immune system to the degree that it loses its ability to distinguish what is self from what is foreign. Normally, the immune system ignores the constituents of ones own body. Immunologists call this tolerance. But if something happens to break tolerance, then the immune system turns relentlessly self-destructive, attacking the body it is supposed to defend."
@Hondebrock | 29-08-13 | 16:28
Hoe kom je dáár nou bij?
www.google.nl/search?q=dolfijn+verkra...
shampoo is wel degelijk onzin
ik gebruik t zelf ook al 25 jaar niet meer.
shampoo zorgt er idd voor dat je haar veel vetter wordt zodat je voor je t weet iedere dag shampoo nodig hebt
fris ruiken?
je haar goed wassen, dat kan prima zonder shampoo....
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@Lutz | 29-08-13 | 17:09 Je bedoelt dat sterke volk dat aan het beademingsapparaat van West-Europese Euro's ligt?
Quid Loopt duidelijk met de meute mee, en zal zelf geen kinderen hebben.
Kunnen we Quid niet preventief ruimen?
Deden de oude Grieken ook al, de misgeboorten over de rand jorissen. Hou je een sterk volk van over, zonder piepdozen.
@blinde kip | 29-08-13 | 16:50
Ik heb als zesjarige de mazelen gehad. En de waterpokken. Wel na elkaar natuurlijk en niet tegelijk. Weekje of zo door je moeder verwend worden en alles weer prima.
Nooit last van gehad. We zijn inmiddel ruim 46 jaar verder.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 17:03
Squelene: www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19379786
Dat spul kan dus geen kwaad. Of heb jij een beter linkje?
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:46
Met zo een ouder zijn ze al verloren. Beter pak je ze bij hun beentjes en sla je ze dood tegen de muur. In plaats van te spelen met hun toekomst en het risico op een lange lijdensweg.
Rand debiel. Je snapt van de hele materie geen ruk en je hebt wat op het internet gelezen.Tjonge.
------------
jaja angstzaaiertje spuit jij je kinderen ook maar lekker vol hoor.
en WAT zit je nou moeilijk te doen joh... als ik me kinderen niet inlaat enten gaan ze toch al dood? waar maak je dan zorgen om joh.
2+2=5
Anoniemtje | 29-08-13 | 16:26 |
Wie toegeeft dat een vaccin slechts enkele jaren werkt, die geeft toe dat het immuunsysteem er niets van 'leert'. Ze werken niet. Geen bewijs voor. Zelfs prof. Schellekens stelt zich de vraag hoe ethisch het is om mensen in te spuiten als nog nooit (!) is onderzocht hoe goed ze werken. Het wordt niet ethisch genoemd om mensen NIET in te enten. Bezopen dus. Ondertussen vind je onder de Amish (Ot en Sien in de USA) vrijwel géén autisme.
Als je nog wilt reageren, reageer dan vooral op de onderbouwing, de links die onder het filmpje staan. Ik vond het wél een sterke clip van die gozer.
-weggejorist-
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:53
Welke effecten hebben al die stoffen op het menselijk lichaam? Als je dat er niet bij zet dan is die lijst betekenisloos.
--------
prima... bv Squelene (komt voor in oa olijfolie) en wordt door je lichaam gebruikt om je zenuwen te onderhouden...
als er dus squelen in je bloedbaan wordt ingespoten gaat je lichaam de squelene te lijf (want hoort daar niet) vervolgens gaat je lichaam 'vechten' tegen de squelene die van nature in je lichaam aanwezig is EN noodzakelijk is...
Vervolgens krijg je dus bv mensen die niet meer functioneren of allerlei vage immuunziektes krijgen.
aluminium sloopt je hersenen en veroorzaakt alzheimers
en de rest ga je zelf maar googlen
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:46
Met zo een ouder zijn ze al verloren. Beter pak je ze bij hun beentjes en sla je ze dood tegen de muur. In plaats van te spelen met hun toekomst en het risico op een lange lijdensweg.
Rand debiel. Je snapt van de hele materie geen ruk en je hebt wat op het internet gelezen.Tjonge.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:58
Ik wacht...
Hoeveel krijgen jullie door Big Pharma betaald voor zo'n wekelijks vaccinatie-reclame-item? Het gaat hier om mazelen... een kinderziekte die (aldus wikipedia): Mazelen zijn het meest besmettelijk van 1-3 dagen voor en tot 5 dagen na het optreden van huiduitslag. Na 1 week verdwijnen de symptomen van mazelen meestal weer spontaan. Maar nee hoor, als je je niet inent, gaan alle kinderen in de weide omtrek dood. Wat een paniek om niets. Bovendien... als jij je kinderen hebt wél hebt laten inenten, waar ben je dan zo bang voor? Dat het vaccin niet werkt?
toch wel groot verschil met kwik in je maag (vis bv) en kwik in je BLOEDBAAN !
kwik kan je gerust een slokje van nemen (zoalng je geen wondjes en zooi hebt in je mond/maag) en niet de damp inademt... maar in je BLOEDBAAN spuiten is toch wel een heel different ballgame !
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:53
Welke effecten hebben al die stoffen op het menselijk lichaam? Als je dat er niet bij zet dan is die lijst betekenisloos.
@Litsehimmel | 29-08-13 | 16:33
Vooral lekker doen. Ik neem het risico van autisme voor leif. liever dan dat ze de mazelen krijgen of polio. vooral op latere leeftijd.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:55
Je bent of heel erg dom of een aardig geslaagde troll.
@ Superanalist | 29-08-13 | 16:50 |
Zeg Sherlock, zou er misschien een causaal verband zijn tussen vaccineren en de lage aantallen polio gevallen?
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:52
Eh, misschien heb je gelijk maar ik ben even te lui om te googlen, dus doe ik het zo:
Thiomersal zou de oorzaak zijn van autisme en andere aandoeningen. Als dat zo is dan moeten we op zoek naar de verklaring waarom autisme (en andere aandoeningen) nog op zo'n grote schaal voorkomt bij kinderen die na jouw datum geboren zijn. Met andere woorden: die claim qua thiomersal is werkelijk aan alle kanten lek te schieten.
Ik vind inentingen een moeilijk onderwerp omdat ik het niet weet. Gelukkig hebben de meeste mensen hier daar geen last van.
@Anoniemtje | 29-08-13 | 16:36
Ach vroeger duwde de tandarts je bek vol met kwik, toch?
Op het moment dat mensen horen dat iets kwik, aluminium of arseen bevat gaan ze uit hun plaat.
Maar wel lekker tonijn eten,want vis is gezond.
americanpregnancy.org/pregnancyhealth/...
Soms kent domheid geen grenzen
m'n bron is 'Internet' ...
komop zeg... is toch niet zo heel moeilijk allemaal om ZELF wat uit te zoeken ?
So hé, veel tegenstanders van vaccineren hier. *handeltje in alufolie opstarten doet* helpt ook tegen kwik en smaakversterkers! Ook als ze in de thermometer en in je pakje soep zitten (want in vaccins zitten ze echt niet).
ga hier maar kijken... is vrij universeel allemaal -> en.wikipedia.org/wiki/List_of_vaccine_...
@rara | 29-08-13 | 16:47
ok, nou nogal ambigue dan. in de wiki tekst staat... niet meer en jouw reaguursel zegt... nooit.
.
maar thiomersal wordt sinds 2004, volgens toenmalig minister hoogervorst, niet meer in nederlandse vaccins gebruikt.
.
dus vroeger wel, maar nu niet meer.
.
helder.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:49
Ik wil graag weten op welke bronnen jij je baseert, zodat ik ze op waarde kan beoordelen. Da's een standaard procedure in de wetenschap.
hun hebben wijsgemaakt?
hullie hebben wijsgemaakt!
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:36
Volgens mij heb je al een infectie opgelopen. Aan je hersenpan wel te verstaan.
Litsehimmel | 29-08-13 | 16:33 |
.
N=2 en een verband in de tijd is nog geen causaliteit. Degene die de autisme-claim deed, is inmiddels ontmaskerd als een fraudeur. Maar dat zal door u ook wel als complot/chantage worden bestempeld. En zo draait elke rationele discussie met dit soort "critici" uit op een farce, want dit soort doet aan cherrypicking als het om bronnen gaat.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:29
Wat zijn de ingrediënten van een mazelen prik dan?
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:46
Je komt niet verder dan insinuaties en bijbelteksten. Doe es wat beter je best...
-weggejorist-
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:15
Nee, dan mazelen of andere ziektes waar ze kapot aan gaan.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:25
Onwetendheid is een zegen is het niet?
ja ik kan 100 interviews etc op gaan trommelen voor je en mss wel een 100 artikelen naar je toe gaan posten... maar het zal nooit 'bewijs' genoeg zijn.
ik zou zeggen ga zelf lekker ff rondgooglen... je komt genoeg tegen...
ik ben niet je persoonlijke zoekmachine toch ?
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:20
Euh, welke 'gast' ?
Je praat peop vent.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:46
Nee, stel je voor dat je af moet gaan op feiten die je zelf na kan zoeken op internet. Dan kan je beter vertrouwen op je gebrek aan wetenschappelijk inzicht, en je paranoia. Da's pas wijs.
@ Fr3bzY
"absence of proof is not proof of absence"
Holy damn komt ie ook nog es met de koning der drogredenen aanzetten.
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:44
Er staat wat er staat.
De meeste 40 plussers hebben gewoon mazelen gehad hoor. Alsmede een Raider en een zakje Treets....
@wingload | 29-08-13 | 16:17
Ja goed naar deze meneer luisteren. Normaal gesproken voert hij zijn act op met een rode neus en flapschoenen.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:38
Dat stofje heeft nooit in de NL vaccins gezeten.
--------------
is naar mijn weten universeel vaccin houdbaarheidsmiddel
ik ga iig niet het risico nemen met mijn kids.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:41
"Da's algemeen bekend' voldoet niet aan de eisen die de wetenschap stelt aan bewijs.
Absence of proof wil zeggen dat er geen bewijs is, en dat de plicht om het bewijs te leveren bij degene ligt die de stelling poneert. Bij jou dus, vriend. Ik wacht...
@rara | 29-08-13 | 16:43
iedere wetenschapper is ook mens, en dus ook gevoelig voor status, geld, sex- of andere driften.
.
op de vraag: "hoe ethisch ben je?" zal bijna iedereen zeggen dat hij zonder zonde is.
.
indien dat zo is, werpe de eerste steen.
Ik ben niet tegen vaccineren, integendeel. Ik ben er echter wel op tegen dat er chemische meuk wordt toegevoegd wat dus aantoonbaar schadelijk is voor ieder mens met soms ernstige gevolgen.
Kwik-achtige elementen en zelfs E621 (smaakversterker, wtf?). Haal die chemische troep uit de vaccinaties en dan praten we wel verder..
Fr3bzY | 29-08-13 | 16:41
Kap er nou mee, je tegeltjes beginnen gênant te worden...
@rara | 29-08-13 | 16:42
nooit, of niet meer?
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:41
Maar het idee dat elke wetenschapper vanuit een verborgen agenda werkt is natuurlijk niet waar. En daar begon dit gesprek mee.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:38
Dat stofje heeft nooit in de NL vaccins gezeten.
@ Fr3bzY
Dude lees je zin, ik lach me scheel, ik ben onvruchtbaar met kinderen idd! Haha.
1. beetje hetzelfde verhaal als de baas van nokia
2. das algemeen bekend
en ja er is genoeg 'bewijs' van te vinden (qua interviews etc) maar ik ga er vanuit dat bewijs in dit geval gezocht moet worden in 'peer reviewed blad etc' en nee die documenten heb ik niet... dus ben ik aluhoedhoofd enzo :D
absence of proof is not proof of absence ofzoiets...
@rara | 29-08-13 | 16:36
dat klopt voor de harde beta vakken - hoewel het verleden heeft laten zien dat vooroordelen vooruigang in denken lang hebben weten tegen te houden.
.
de gamma- en alpha wetenschappen zijn ongeveer per definitie afhankelijk van het kader waarin ze worden uitgeoefend en dus nooit waardevrij.
Als die vaccinaties zo goed werken, waar maken we ons dan druk om? Alleen de ongevaccineerde sterven toch? Zelf oplossend probleem lijkt mij, niks aan de hand, doorlopen mensen...
Fr3bzY | 29-08-13 | 16:27
Onvoorstelbaar in strijd met de feiten en dat weet je.
Artsen worden niet specifiek betaald voor inentingen. Verder zijn er inderdaad artsen die hun kinderen sommige vaccins niet geven, maar dan gaat het vrijwel alleen om het griepvaccin. BMR en de rest wordt door ALLE reguliere artsen geadviseerd.
LibertasSimplex | 29-08-13 | 16:37
Volgens mij is dat het punt wat quid wil maken.
lol en dit -> en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal is ook geen kwik zeker ?
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:31
Sorry, je had inderdaad twee stellingen.
1. artsen die weten waar ze het over hebben laten hun kinderen ook niet inenten...
2. tevens worden ze dik betaald voor elk kind dat ze inenten
Ik zie het gevaar voor de volksgezondheid totaal niet.
Kinderen die wel ingeënt zijn worden niet ziek van een ander die dat niet is.
Wat die dolfijnen betreft, die moeten gewoon niet zo nieuwsgierig zijn.
Eigen schuld.
Strohond | 29-08-13 | 16:34 |
Vaccineren is een duur woord voor neuken?
@Strohond | 29-08-13 | 16:34:
Dat doen ze (zoek op Yandex maar eens op "Trainer loves his dolphin"), maar niet helemaal op de manier die jij (hoop ik) voor ogen hebt...
@ Fr3bzY
Dan weet je ook dat vaccinaties gewoon werken, en Edward Jenner heeft op zn sterfbed helemaal niet toegegeven dat vaccinaties niet werken.
Aluhoedjes die "fetien" uit hun reet trekken altijd fijn.
---------------------------------------------------
Hey gewoon lekker je kinderen volstoppen joh ! en neem zelf ook nog een extra dosis... hoef ik me iig geen zorgen te maken dat jij je voortplant...
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:29
Sommige wetenschappers maken er inderdaad een potje van, maar dat wil niet zeggen dat dus de gehele wetenschap niet klopt.
Verder: wetenschap is geen religie met vastgestelde dogma's zoals FSM of islam, dus je redenatie qua vooroordelen klopt niet.
Volgens mij zitten er toch een paar logica fouten in dit stukje. In de vee sector is geen van de dieren ingeënt vanwege de zuiverheid van het product. Zieke dieren kunnen dus alle andere dieren besmetten. Vandaar dat ruimen een probaat middel is om een massa sterfte te voorkomen.
Binnen onze samenleving is het grootste gedeelte van de mensen ingeënt op een paar principiële idioten na. Deze laatste groep wordt echter beschermd door de massa. Vind er toch een kleine epidemie plaats, dan hebben die idioten vooral zichzelf en niet anderen. Ruimen is derhalve niet noodzakelijk.
Het verband tussen mazelen bij dolfijnen en niet ingeënte mensen is mij ook een raadsel. Dit is namelijk niet hetzelfde virus. Technisch gezien een ruk verhaal Quid.
@obsi
Quote van obsi: "oke, waar ben je bang voor.
ben je gevaccineerd tegen mazalen, dan krijg je het toch ook niet. Dus wat is je probleem Quidtemans.
maar er zijn er nu gevaccineerde kinderen die wel mazzelen krijgen, wat niet zou mogen kunnen.
gebeurd
dus vaccin werkt niet maar je injecteerd wel alluminium of kwik (afhankelijk van de fabricant) in de ontwikkelende hersentjes.
wil je dat wel beste Quidteman en waarom wil je dat."
1) Dat je bent gevaccineerd biedt geen garantie voor bescherming. Het is niet effectief bij iedereen, en deze mensen zijn dus afhankelijk van dat iedereen zich vaccineerd zodat de ziekte zich niet kan verspreiden.
2) en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal_contr...
Er zijn helemaal geen aanwijzingen voor je claims over kwik en aluminium, onderdelen die bovendien uberhaupt niet meer zo in de vaccinaties zitten.
Is ook een beetje als roepen dat we onze kinderen volproppen met koolstof en waterstof... Sommige stoffen zijn giftig dankzij hun chemische eigenschappen, deze eigenschappen zijn niet hetzelfde als ze in een andere vorm zitten. Zo is chloorgas bijvoorbeeld zeer schadelijk bij inhalatie, maar is het een cruciaal component voor verscheidene organische verbindingen.
LibertasSimplex | 29-08-13 | 16:31
Dolfijnen zijn zo intelligent. Ze poepen niet eens, maar vaccineren.
Hebben we antroposofen en refo's in de reaguurderspanelen of zo? Wat een minnetjes onder de m.i. meer zinnige reacties...
Groet, Kees (vader van drie ingeënte kinderen)
Fr3bzY | 29-08-13 | 16:29 |
Lol heeft u de bijsluiters van alle bestaande vaccinaties uit uw hoofd geleerd?
------------
lol nee dat dan net niet... maar werkte in zorg... en heb ze toen wel gelezen enzo ... kheb er zelfs nog een paar liggen ergens
stond een beetje verkeerd geschreven idd :D sry
ALLES DRAAIT OM GELD. Niet om ons welzijn, waarom is dat voor sommige mensen zo moeilijk om te zien?
@ Fr3bzY
Dan weet je ook dat vaccinaties gewoon werken, en Edward Jenner heeft op zn sterfbed helemaal niet toegegeven dat vaccinaties niet werken.
Aluhoedjes die "fetien" uit hun reet trekken altijd fijn.
Lieve reaguurders die tegen vaccineren zijn, bent u gevaccineerd?
Zo ja, verklaart dat uw rare mening ten op zichte van vaccins. Al die kilo's kwik die door het RIVM bij u zijn ingespoten moeten een effect hebben op uw hersenen, toch?
Zo nee, verklaart dat uw rare mening ten op zichte van vaccins. Al die virussen en bacteriën die bij u vrij spel hebben gehad, moeten een effect hebben op uw hersenen, toch?
Er is in de VS en Italië al in een aantal gevallen een schadevergoeding uitgekeerd aan ouders en kinderen vanwege autisme door het mazelen (specifiek BMR) vaccin. Natuurlijk is daar geen ruchtbaarheid aan gegeven maar een beetje handig iemand kan het zo terug vinden op internet. En geloof me, Quid, als ouder van 2 kinderen met een stoornis in het autismespectrum - waarvan 1 direct na het eerste vaccin verschrikkelijk ziek werd en daarna nooit meer dezelfde is geworden - opteer ik voor niet-vaccineren. Los van het feit dat ik ook geloof in een natuurlijke versterking van het afweersysteem. Maar hier zal men het nooit over eens worden denk ik ...
Fr3bzY | 29-08-13 | 16:29 |
Lol heeft u de bijsluiters van alle bestaande vaccinaties uit uw hoofd geleerd?
Quid laat er geen gras over groeien
Áltijd gedacht dat poepen gelijk stond aan neuqen.
Iemand het al gehad over olvarit chemtrails en Nutrilon Haarp clouds?
Dolfijnen zijn hyperintelligente dieren met een onbeholpen achterlijk voorkomen. In precieze tegenstelling tot Nederlandse politici, maar dat terzijde.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:27
Heb je een linkje met wetenschappelijk bewijs voor je stelling?
welke stelling ?
Het gaat niet om de intentie van de wetenschap maar van de farmaceuten Quid!
Baarmoederhalskanker vaccin al gelezen?
*doet aluhoedje af*
@ Fr3bzY
Bij dit soort topics komt er altijd weer een aluhoedje bovendrijven, ga jij maar eens uitzoeken van (wat?) een vaccinatie is lutser.
Sano | 29-08-13 | 16:26
Ik weet wat het is... heb ook alle bijschriften gelezen... weet ook de ingredienten & bijwerkingen
nou jij weer sukkel...
Wordt altijd maar naar de religekkies geschoven, maar in praktijk zijn dat niet de grootste weigeraars: antroposofen zijn de grootste boosdoeners!
Bron: www.nu.nl/binnenland/3541780/vooral-an...
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:25
althans, wanneer de wetenschap zuiver zou worden uitgeoefend. en in de vele, vele, vele fraude gevallen waarvan Stapel alleen maar het topje van de ijsberg is, was wat "wetenschap" wordt genoemd een gereedschap in het krijgen van vooral veel geld. en aandacht van lekkere studentes.
.
in die zin is wetenschap onbevooroordeeld, zoals "god" of "allah" of "het vliegende spaghettimonster" ook alleen maar goed is. het zijn alleen de gelovigen die er een zooitje van maken.
.
semantiek, dus.
@Fr3bzY | 29-08-13 | 16:27
Heb je een linkje met wetenschappelijk bewijs voor je stelling?
Dolfijnen zijn lievv!!
Ik dacht het. Ik wilde het opschrijven. Maar Godsammekraken was me voor. Gelukkig sta ik er niet alleen.
@wingload
www.youtube.com/watch?v=RLcOz4EKrxg
oke, waar ben je bang voor.
ben je gevaccineerd tegen mazalen, dan krijg je het toch ook niet. Dus wat is je probleem Quidtemans.
maar er zijn er nu gevaccineerde kinderen die wel mazzelen krijgen, wat niet zou mogen kunnen.
gebeurd
dus vaccin werkt niet maar je injecteerd wel alluminium of kwik (afhankelijk van de fabricant) in de ontwikkelende hersentjes.
wil je dat wel beste Quidteman en waarom wil je dat.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat JQ een klein refo-complexje heeft. Er zijn toch wel belangrijkere zaken om je druk over te maken dan niet-ingeënte inteeltkindertjes? Wellicht is hij ooit geëxcommuniceerd. Of weet iedereen dat allang, behalve ik?
ohjah en artsen die weten waar ze het over hebben laten hun kinderen ook niet inenten...
tevens worden ze dik betaald voor elk kind dat ze inenten
@wingload
Deze youtube staat zo vol met onzin dat het niet eens zinvol is om er tijd aan te besteden. De openingszin van levengslange bescherming gaat al de mist in. Inentingen hebben zeer wel-gedefinieerde periodes van bescherming, en de meeste gaan niet levenslang mee.
Idiote quote van de dag: "Ze zeggen dat het inspuiten van een vaccin een immuun-reactie geeft. Na ja, dan kan je ook zeggen dat het inspuiten van slootwater een vaccin is".
Facepalm... Ik kan van deze video niet meer opmaken of dit nu een parodie is of echt. Wat erg verschrikkelijk is dat echte mensen zo idioot kunnen zijn dat de parodie niet van ze te onderscheiden valt...
@ Fr3bzY
Bij dit soort topics komt er altijd weer een aluhoedje bovendrijven, ga jij maar eens uitzoeken van een vaccinatie is lutser.
Mazelenvaccinatie is pas in de jaren '70 ingevoerd. Alles boven de 40 moeten we dus ook maar preventief ruimen. Behalve ik dan want ik heb op mijn 17e al mazelen gehad.
@rara | 29-08-13 | 16:25
semantiek. maar je hebt gelijk.
want het is natuurlijk veel beter om alle filters van je lichaam te omzeilen en de virussen/bacteriën rechtstreeks in je bloedbaan te stoppen...
@gooi en smijtwerker | 29-08-13 | 16:17
Wetenschap heeft geen verborgen agenda. Nooit.
Wetenschappers, daarentegen...
Vaccineer onze Dolfische broeders en zusters nu!
Vroeger moest je een inentingsbriefje laten zien voordat je op school werd toegelaten. Best wel een efficiënt systeem: als ouders hun kinderen niet in laten enten dan mogen de kinderen niet naar school, en omdat de ouders er voor zorgen dat de kinderen niet naar school kunnen kan je ze uit de ouderlijke macht zetten. Vervolgens kan je de kinderen inenten, en weer aan de ouders aanbieden. Simpel en effectief.
@ Checkditdan | 29-08-13 | 16:15 | + 0 -
Denk, denk, 1,2,3... en dan valt het kwartje.
@Wc-kip | 29-08-13 | 16:14
Kindertjes aan het kennisinfuus bedoel ik uiteraard.
trouwens die gast die ooit 'vaccinatie' heeft verzonnen heeft op zijn sterfbed gezegd dat het helemaal niet werkt en dat hij het deed voor het geld...
Maar blijf vooral geloven in de eugenica van Bill & Melinda Gates (jeweetwel die zo graag arme afrikaanse kindjes helpen met vaccins)
In de beleving van die grefo's zijn wij allen Schepselen God's. Ook de uitvinders van het vaccin.
wetenschap geen verborgen agenda? wat een achterhaald en romantisch beeld heb je dan van de wetenschappers - het zijn uiteindelijk gewoon mensen met behoefte aan erkenning, veel geld, en sex.
.
en dus is de wetenschap wel degelijk voorzien van agenda's, soms openbaar maar meestal gewoon verborgen. want jouw kennis is mijn zeiljacht.
.
en als de wetenschap nou de enige geinteresseerde partij was, zou het nog hout snijden. maar we weten allemaal wat de invloed is van de medische industrie - ab klink weet er nog alles van met zijn paniekaankoop van griepvaccins a raison van 325 miljoen. omdat glaxo het hem adviseerde. geheel wetenschappelijk.
Ah ja. 'Iedereen weet 't, dus het is waar' en andere drogredenen. Neem even de feiten door, onder dit filmpje kan je los:
youtu.be/SeSnoMYBS_k
of met squaleen ... ook goed voor die kids
Funny as hell!
Quid, tot 14 maanden worden baby's niet eens ingeent tegen de mazelen, en nu? Ook maar preventief ruimen dan??
ja hoor ... spuit je kinderen maar lekker vol met kwik worden ze lekker tokkie van...
Ik weet niet wat het is vanmiddag maar ik snap er de kloten niet van.
Haha die blender, ik moet zo'n 3 keer per jaar hardop achter de computer lachen en dit is +1 hoor.
Godsammekraken | 29-08-13 | 16:12 |
Gaat een beetje moeilijk als de ouders in kwestie an kapodtdeaud gemaakt zijn door het ruimen hé?
Het grootste gevaar voor de mens is de gelovige mens.
@Godsammekraken | 29-08-13 | 16:10
Oh ja. En daarna aan het kennisinfuus zodat ze hun reliziekte niet meer doorgeven.
Is gewoon kindermishandeling!
Stuur ze dan meteen naar Damascus.
Ouders ruimen en daarna kindjes vaccineren lijkt me beter.
REAGEER OOK