Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bestel nu! 'Czech Ladies unspoiled by Feminism'

lonadl534.pngOh boy oh boy, dit gaat weer helemaal verkeerd. 'Unspoiled by feminism'? Kom nou! Feminisme is hartstikke leuk. Vrouwen zoals omschreven in bovenstaande advertentie bestaan helemaal niet, en áls ze al bestaan dan is het hoog tijd voor een tuinbroeken-cursus. Guttegut, dit gaat wederom een stuk te fur. Welke nep-man wil er überhaupt zo'n schaapachtig jong ding (spiegel)? Nee, precies, dat wil natuurlijk helemaal niemand. Doe ons maar zo eentje met een fris pittig kapsel dat zegt 'ik ben lekker mezelf'. En met zo'n ding, hoe noem je het, oja: een eigen mening. (via)

Reaguursels

Inloggen

Oppassen met dat soort bureau´s, zijn vaak laaienlichters (soms de dame in kwestie zelf ook). Beter kun je het zelf regelen, er is een webstek waar men gratisch kan babbelen met wie dan ook, zodra je ergens voor moet betalen, moet men op zijn hoede zijn.

scootah rijdert | 15-08-13 | 18:07

Mozeskriebels | 15-08-13 | 13:30 | + -2 -
Jajajaja je taakverdeling is duidelijk eenzijdig.
Pffff man, ik wirdt mie van jou, het begint op stalken te lijken. Weg met jou, boeit mij jou zooooo niet!

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 16:04

Julia en kanniewaarzijn, doet het nu pijn om zo redelijk dom te zijn?
Jullie lezen alleen wat je wilt lezen, mijn vrouw is alles behalve een slaafs typetje, ze is alleen een echte vrouw waar jullie nooit en te nimmer aan kunnen tippen.
Succes met je metroman die de rekening nog wel gaat geven als die tot zinnen komt.
Ik heb al gezien hoe het in Zweden is geworden door de brainwashing vanaf geboorte tot de volwassenheid, man zijn is vies bah, en vrouw is geweldig.
Zieke shit! Zal je een linkje geen ervan, nooit in mijn leven dat ik dit zal accepteren hier;
www.elsevier.nl/Algemeen/blogs/2010/12... en www.dagelijksestandaard.nl/2013/03/wat... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gelijke rechten heeft niets met de taakverdeling te maken tussen man en vrouw, maar het is hopeloos om het jullie uit te leggen. Fijne dag verders.

Mozeskriebels | 15-08-13 | 13:30

Google gewoon eens 'Czech Streets' en je weet direkt waarom je ze niet wil.

Harry6423 | 15-08-13 | 13:11

Julia | 15-08-13 | 11:30 | + 0 -
Amen, omg hihi weet je? Ik zei het al eerder, het heeft totaal geen zin met dit soort ego s te communiceren, ze herhalen zichzelf zo vaak dat ze er zelf in gaan geloven haha, ze moeten zelf overtuigd raken zeg maar.
Ik blijf er maar om lachen, voel me net als jij totaal niet aangesproken, ik rock en roll wel verder.

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 11:46

@Mozeskriebels
Ten eerste, weer dat gezeik dat mannen het zo moeilijk hebben in deze gefeminiseerde samenleving... blablbalbalbla.... blijkbaar laten nederlandse mannen zich over hun heen lopen. Als je deze samenleving niet bevalt, dan hadden jij en je soortgenoten stelling moeten nemen tegen de vrouwen maar blijkbaar zijn en waren jullie daartoe niet in staat. Slapjanusgedrag.
Ten tweede, jij weet niks over kanniewaarzijn en over mij, hoe wij ons gedragen, en hoe onze relaties zijn, dus bemoei je daar niet mee.
Ten derde, weet je, ik ben opgegroeid in een traditioneel, redelijk conservatief en christelijk gezin. Bepaalde aspecten daarvan, en aspecten van de rol van de vrouw ben ik niet eens tegen. Maar weet jij wanneer ik mijn kont tegen de krib ga gooien? (om in christelijke termen te blijven) Wanneer mannen het vanzelfsprekend vinden dat vrouwen zich zo gedragen, eisen dat vrouwen zich zo moeten gedragen, en zich als een oppervlakkige botte hork gedragen en de vrouw rondcommanderen. Ik bepaal zelf hoe ik me gedraag, en of dat nou traditioneel, conservatief, progressief, feministisch of onderdanig is, daar heeft geen enkele man wat mee te maken.
Zo. Punt.
En @josefus ik reageer vanavond wel.

Julia | 15-08-13 | 11:30

Mozeskriebels | 15-08-13 | 10:54 | + -1 -
Zei ik toch? Opblaaspop? Zegt nooit iets terug.
Geen duscussie s,
Jij hebt echt een verziekt beeld over Nederlandse vrouwen, jou prbleem niet de mijne.
En btw, onze discussie is hierbij ook voorbij, met jou valt niet te discuseren, je valt zoveel in herhaling, hou jij het maar bij jezelf, ik vind jou boek erg saaaai. Titel: mijn huis is te klein voor mijn ego. Niemand die het leest!

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 11:10

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 10:15 | + -2 -
Berta de koe, ik heb helemaal geen vrouw hierheen gehaald, gewoon ontmoet in Nederland waar ze al tien jaar woonde toen, nu dus zeventien jaar.
Leeghoofd? Je eigen vent zal je bedoelen die met zo'n gedrocht wil leven.
Dat jij het trots zijn op elkaar zijn niet snapt zegt mij genoeg, beetje jammer dat ik moet meebetalen aan van die zielige zeikwijven die als alleenstaande moeder in de soos zitten omdat geen vent ze meer wil, behalve halve gare malloten.
Hoppend van de ene naar de andere gek zonder aan de kinderen te denken, je ziet ze steeds meer.
Dik en lelijk, kort kapsel en een grote bek over rechten maar nog nooit enige plicht vervult.
Ik ben blij dat ik dus wel een normale vrouw heb ja, en die komt dan wel uit Polen maar die heb ik niet hierheen gehaald, gewoon hier opgedaan.
En ik heb nooit een probleem gehad om een vrouw te krijgen, integendeel.
Ik ben alleen doe Nederlandse verongelijkte trutten zat, om een praatje mee te maken is het prima, maar mee leven? No way!
En natuurlijk heb je uitzonderingen, die wel snappen dat de wereld niet om hen draait.
Jij hebt door je oogkleppen ook een totaal verkeerd beeld van hoe zo'n relatie werkt als de mijne, het is juist heel erg fijn als je beide je goed voelt en nooit een discussie hebt wie wat moet doen.
Kan je het aanraden.

Mozeskriebels | 15-08-13 | 10:54

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 10:15
"Je wilt trots zijn op je vrouw? Mij lijkt het een leeg leven, ik ben liever trots op me zelf."
Wow, over leeg leven gesproken.. Prinsesje 'alleen op de wereld'.
Ga jij lekker in je uppie trots op jezelf zijn, zoeken wij onze dames elders.. Doei!

'TrauMa | 15-08-13 | 10:44

Mozeskriebels | 15-08-13 | 09:34 | + -1 -
Leeghoofd, je weet heelemaal niets over mij. Volgens mij hoor jij thuis in de dierentuin. Daar kan je rondlopen als een trotse pauw, of in de apenheul, want volgens mij zijn jou genen daar blijven steken.
Jij haalt gewoon een niet nl vrouw, omdat nl vrouwen jou niet zien staan. Je wilt trots zijn op je vrouw? Mij lijkt het een leeg leven, ik ben liever trots op me zelf.
Volgens mij bedoel jij met we hebben de zaken duidelijk tussen man en vrouw, dat jij die hebt bepaalt en zei heeft geaccepteerd? Dat is geen samenspraak. Jij bent zo te zien een erg dominant typje. Volgens mij heb jij het steeds over je opblaaspop.

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 10:15

Laatste plempje hierover, Occipitaalcasibus | 15-08-13 | 03:10 | + 2 - haha, mooi stukje heb gelachen!
En dames, zal het nog één keer zeggen, een man wil trots zijn op zijn vrouw, en vice versa.
Doe er maar wat aan, want anders ga je niet lang bijelkaar blijven.
Je moet een geolied team zijn, en dus de taken van man en vrouw duidelijk.
Is een garantie voor een zeer fijne relatie, ik kan erover meepraten.
Dat Julia en kanniewaarzijn ook een fijne relatie hebben kan ik me niet voorstellen.
Ze komen er wel achter hoe de wereld echt werkt, waarschijnlijk te laats, en zitten ze straks als uitgezakte ouwe wijven in een soos uitkering en mag de man weer betalen.
Gegroet :-)

Mozeskriebels | 15-08-13 | 09:34

Kom kom is goed voor de genenpoel!, en 10-20 jaar jonger? , heren graag niet zo hypocriet als jullie hier nu reageren in de trend van wat moet dr mee?, en de Nederlandse Truus de feministe?,alsjeblieft zeg, wel eens marktonderzoek gedaan op de gemiddelde datingsite?, uitzondering daargelaten, heeft de gemiddelde NL vrouw een kop als een GFT container, de meeste roken als een schoorsteen , ze zijn bijna allemáál sociale drinkers ( vanaf 's morgens 10 uur denk ik?), ze liegen stuk voor stuk bij de intro waarbij men aangeeft dat men: spontaan, sociaal, goedlachs, en een opgeruimd type is, juist ja vandaar dat je dus met je dikke kop op de datingsite aanwezig bent, nog zoiets, gewicht, mag het een pondje meer zijn?, je bedoeld een kilo of 40?, de meeste hebben chronisch last van vette zelfoverschatting, als je zo beperkt in je mogelijkheden bent, je voorkomen niet mee hebt, en dan toch verwachten dat een kerel (de prins op hey witte paard) belangstelling heeft?
Nou doe mij dan maar een voormalig Oostblok miepje, die echt wel modern van geest en ontwikkeling kunnen zijn, vooral vrouw willen zijn en geen halve bouwvakker met dito hooischuur, ik denk dat ik mijn datingactiviteiten maar eens ga verleggen, naar Tsjechië, dag Truus, Miep, Beppie, Helma, Ans, Greet, allemaal gruwelijk jaloers worden op een zeer aantrekkelijke, beter gekleed, beter gebekte " Ludmila" uit Tsjechië !

Occipitaalcasibus | 15-08-13 | 03:10

Vrouwen zijn op zich geweldig, behalve die zich na een relatie ontpoppen tot plofkip met veel getok.
En t stukje over werk was ff om te stangen, maar verder blijf ik erbij dat het feminisme een land naar de klote zal helpen.
Jammer dat sommige mannen genoegen nemen met een plofkip, anders zou er misschien eens wat verandering komen.
Te lang is de Nederlandse man gekleineerd in de opvoeding en op school, man zijn is gewoon geluk hebben vanaf de geboorte, geen druipende snee, niet zwak, rationeel ipv elk moment een andere bui, weinig ziek, ondernemend, enz, enz.
Dat vrouwen daar jaloers op zijn snap ik wel, maar je kan het ook bewonderen.
Ook al die leugens om vrouwen gelijk te stellen, ze zijn meer universitair geschoold, ja, pretstudies waarmee geen normale baan te vinden is.
Dit is geen evolutie, dit is achteruitgang.
Een waterplant moet je ook niet opeens als tuinplant gaan gebruiken,dat werkt gewoon niet.
Duidelijkheid en eerlijk zijn, ipv dat gemaakte tolerantie waar niemand achter straat, maar het is zo politiek correct.
Einde plaspauze ( staand natuurlijk ) ik ben weer verder pitten.

Mozeskriebels | 15-08-13 | 01:46

@anti
Lol. Juist ja, en de lelijke westerse meisjes mogen in de stront zakken.

En nu ga k echt naar bed.

Julia | 15-08-13 | 00:58

Uhmm, nou.. dat alle mooie westerse meisjes naar mij moeten komen.

de grote Anti | 15-08-13 | 00:48

Volgens mij weten alle westerse meiden die meelezen wat ik bedoel.. Mensen als @josefus zitten jullie gewoon op te jagen. Jullie moeten naar ons komen voor bescherming enzo.. pff.
@de grote anti

Ach wat hebben jullie het toch zwaar. Ik zit jullie gewoon "op te jagen".
Wat bedoel je met het laatste?

Josefus | 15-08-13 | 00:46

@Josefus
Volgens mij weten alle westerse meiden die meelezen wat ik bedoel.. Mensen als @josefus zitten jullie gewoon op te jagen. Jullie moeten naar ons komen voor bescherming enzo.. pff.

de grote Anti | 15-08-13 | 00:38

@Julia
Slaap er nog eens een nachtje over, en welterusten.

Josefus | 15-08-13 | 00:33

@ron2013 | 15-08-13 | 00:13
Als je op 6 hoog woont zal het er vast iets anders uitzien, maar mijn buurvrouw (ik zeg geen buuf want ik ben geen tokkie) ziet er met 42 nog verdacht mooi uit.
Advocatenkantoor geloof ik, wat zij daar doet weet ik niet maar haar auto verraadt dat het niet in de schoonmaak is.

Dus, het hangt van je omgeving af. Ik kan de mooie vrouwen hier niet op drie handen tellen. Maar je vraagt je dan wel soms af waar ze naartoe verdwijnen.

de grote Anti | 15-08-13 | 00:33

-weggejorist-

Josefus | 15-08-13 | 00:32

@Josefus
Je vind jezelf wel echt geweldig he?
Maargoed, ik zal misschien morgen wel verder reageren, ik ga nu naar bed.

Julia | 15-08-13 | 00:31

Man, wat kan jij zeuren zeg, met je ratio en emotie. We weten allebei wel dat mannen geen gevoelens hebben dat kunnen we in je stukje wel merken.
Het is wel triest als jij als man zijnde het uiterlijk van de vrouw het belangrijkst vind. Wat als de vrouw in kwestie zonder haar schuld lelijk of dik wordt door een ziekte of ongeluk. Dan ga je er maar vandoor? Zo van hey schat, ik vind het niet leuk dat je je benen bent kwijtgeraakt/je te dik bent geworden door die medicijnen/of je gezicht zit onder de brandwonden dat vind k niet mooi, toedeledoki? En verder, hoe moet ik t zien, na elk een paar jaar ruil je dan maar je vrouwtje in voor een nieuwer exemplaar? Verder jouw vergelijking gaat ook mis. Aan je uiterlijk veranderen kan je maar tot op een bepaalde hoogte doen, en wat idd als je door ziekte of ongeluk je lichaam ongewild veranderd. Je baan, huis, status verliezen kan gebeuren, maar je kan altijd weer opkrabbelen.
Jij vertoont gewoon Kluun-gedrag. Oppervlakkig mannelijk gedrag gericht op eigen ego en lul. Als meneer het niet zint hoe het gaat gelijk de benen nemen. Hupsakee op naar het volgende project lekker wijf. Wel zo makkelijk. Er lopen wel meer klunen rond die alleen maar oppervlakkig zijn en alleen hun pik achterna gaan.
@Julia

Kompleet waardeloos, je laatste comment. Je weet zelf ook waarom. Je hebt namelijk niet een van mijn argumenten weerlegt. Maar schuift mij vervolgens een hoop onzin in de schoenen.
Je zegt dat ik zeur over ratio en emotie, en komt vervolgens met alleen maar emotionele nonsens op de proppen. Lees mijn eerdere comments nog eens goed, en je zal zien dat niets van je opmerkingen over mij steek houdt.
Je blijft hetzelfde doen. Zaken verzinnen, uit hun context halen, en persoonlijke aanvallen. Zonder enige onderbouwing. Je bewijst hiermee keer op keer mijn stelling. Zie je dat dan niet?
Ontken je soms dat mannen in relaties worden gedreven door vrouwelijke schoonheid? En vrouwen door status.
Verder verzin je er van alles bij. Ineens heb je het niet meer over het kiezen van een partner, maar begin je over het vermeende verlaten van een partner, door bv ziekte. Dat is een compleet andere situatie, waar deze discussie niet over gaat. Ik kan je verzekeren dat wanneer het gaat over het kiezen van een partner, vrouwen die dik, ziek of lelijk zijn absoluut minder kans maken op de relatiemarkt, dan de mooie. Dat is de pijnlijke waarheid. En die is al duizenden jaren zo. Dat is een FEIT. Dit ontken je gewoon glashard. Zo ook maken maatschappelijk mindere succesvolle mannen minder kans op de relatie markt.
Verder probeer je mij zwart te maken met vermeende karakter falen, als dat ik mijn zieke vrouw hierom zou verlaten. Daar weet je helemaal niets van af.
Dat is gewoon een niet integere, zwaktebod.
Hoe kom je er bij dat ik juist oppervlakkig zou zijn. Je had uit de discussie juist kunnen afleiden dat ik de zaken helemaal niet oppervlakkig benader.
Dit in tegenstelling tot uitspraken als:
spugen op vrouwen
mannen zijn oppervlakkig
mannen zijn op zoek naar een "onderdanige" vrouw
"IK" ben triest, want IK vindt uiterlijk het belangrijkst
Mannen hebben geen gevoelens
Ik vertoon Kluun gedrag (ik zie in ieder geval wat jouw grootste onderbewuste angst is).
Ik ben enkel gericht op mijn eigen ego en lul.

Weer toon je mijn gelijk aan in je comments.
Daarvoor dank.

Josefus | 15-08-13 | 00:24

kan nooit slechter zijn dan de gemiddelde bagger waar wij het in dit land mee moeten doen. wel aardig als ze 17-20 zijn, maar moet je daarna eens kijken. niet om aan te gluren! (en nee, wij mannen ook niet heren!!) wij zijn, kort gezegd, een spuuglelijk volk. is er 1 land in de wereld waar vrouwen een broek-rok (ik herhaal) broek-rok dragen of een rok over een legging.... en waar mannen sokken (bij voorkeur grauw-witte van 4 jaar oud..) dragen bij sandalen??? en dan zeg ik niets over feministes... want dat is helemaal om te janken...

ron2013 | 15-08-13 | 00:13

Wel heb ik ooit, haat en nijd over en weer! En dat terwijl het toch zo een fantastisch gegeven is dat mannen en vrouwen verschillend zijn, stel je toch eens voor!
Zo woest aantrekkelijk als een man is die zich in het zweet werkt een vrouw te plezieren, al is het maar om de welbekende koffers de trap op te tillen, of het gras te maaien zonder shirt, of andere zweterige halfnaakte klusjes, zo mag een man ook zijn plezier halen uit een vrouw die gehaktballen voor hem staat te draaien, met slechts een schortje aan, bijvoorbeeld. Zo werkt het nu eenmaal. Maar laten we alsjeblieft niet alle Nederlandse vrouwen afschilderen als kortharige Birkenstock draagsters, al ontken ik niet dat ze bestaan. Dan zal ik ook niet alle Nederlandse mannen als brullende rondbuikige sportsokken in sandalen dragenden bestempelen.

EvidenceBasedIdiot | 15-08-13 | 00:12

Josefus | 14-08-13 | 23:59 | + -1 -
Ga jij s ff lkr daud of zo flikker op.
Uitleg genoeg? Ik hoef jou niks uit te leggen!!
Ben je te dom en kortzichtig voor.
En over respect gesproken? Die heb jij niet en krijg jij niet van mij. Dit was echt mn laatste noot naar jou toe.

KannieWaarZijn | 15-08-13 | 00:10

-weggejorist-

Josefus | 14-08-13 | 23:59

@Josefus
Man, wat kan jij zeuren zeg, met je ratio en emotie. We weten allebei wel dat mannen geen gevoelens hebben dat kunnen we in je stukje wel merken.
Het is wel triest als jij als man zijnde het uiterlijk van de vrouw het belangrijkst vind. Wat als de vrouw in kwestie zonder haar schuld lelijk of dik wordt door een ziekte of ongeluk. Dan ga je er maar vandoor? Zo van hey schat, ik vind het niet leuk dat je je benen bent kwijtgeraakt/je te dik bent geworden door die medicijnen/of je gezicht zit onder de brandwonden dat vind k niet mooi, toedeledoki? En verder, hoe moet ik t zien, na elk een paar jaar ruil je dan maar je vrouwtje in voor een nieuwer exemplaar? Verder jouw vergelijking gaat ook mis. Aan je uiterlijk veranderen kan je maar tot op een bepaalde hoogte doen, en wat idd als je door ziekte of ongeluk je lichaam ongewild veranderd. Je baan, huis, status verliezen kan gebeuren, maar je kan altijd weer opkrabbelen.
Jij vertoont gewoon Kluun-gedrag. Oppervlakkig mannelijk gedrag gericht op eigen ego en lul. Als meneer het niet zint hoe het gaat gelijk de benen nemen. Hupsakee op naar het volgende project lekker wijf. Wel zo makkelijk. Er lopen wel meer klunen rond die alleen maar oppervlakkig zijn en alleen hun pik achterna gaan.

Julia | 14-08-13 | 23:50

-weggejorist-

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 23:49

@KannieWaarZijn
Ooo nu begrijp ik waarom je niet dol bent op nl vrouwen.
Te emotioneel? Te gevoelig? Te grote bek?
Ben je soms liever een robot? Of heb je zo een dikke muur om je heen? Verder heb ik je cmnts minnetjes gegeven. Ik ga mn tijd verder ook niet meer verdoen om hier verder op in te gaan, ik geef het niet op maar vind het gewoon te dom, zonde van mn tijd.

Daar gaan we weer.
Besef je niet dat je met je comment al mijn argumenten ondersteunt?
Je zegt dat je nu begrijpt waarom ik niet dol zou zijn op vrouwen. Uit niets van mijn postings blijkt dat. Ik ben zelfs dol op vrouwen. Juist vanwege hun typisch vrouwelijke eigenschappen. Waar het om gaat is dat de balans in de maatschappij niet te ver naar een kant (emotionele) moet doorslaan.
Verder zeg je dat je me minnetjes hebt gegeven (emotioneel). Ik had liever gezien dat je met een degelijke en eerlijke argumentatie kwam. Daar heb ik respect voor.
Vervolgens zeg je dat je hier niet verder op wil in gaan. Je geeft het niet op (dat doe je dus WEL, zwak), want je vindt het te dom (emotioneel argument).
Maar je hebt nog helemaal geen tegen argumentatie geboden. Je hebt enkel minnetjes uitgedeeld. Is dat een integere, intelectuele manier van discussieren. In de oertijd, toen hadden ze vast veel emotionelere discussies.
Ik krijg de indruk dat je helemaal niets terug te zeggen hebt. Daarom ga je maar minnetjes uitdelen, en vervolgens zeggen dat je het niet op geeft, om dat vervolgens wel te doen. Met als reden enkel emotionele argumente. Wie is hier nu in de oertijd blijven hangen?

Hoe kom je aan zulke rare uitspraken als "een muur om me heen", of "ben ik soms liever een robot?".
Ik ga juist een goed onderbouwde discussie aan. Maakt mij dat dan een robot? Of iemand die niet wil communiceren. Volgens mij doe jij dat juist, door te stellen dat je niet op mijn argumenten in wil gaan (te dom). Volgens mij projecteer je juist je eigen tekortkoming op mij. (ontkenning/niet rationeel-integer).

Kortom, je hebt met je posting mijn gelijk onderbouwt. Daarvoor dank.
Zie je wel dat ik een vrouw kan waarderen. ;)

Josefus | 14-08-13 | 23:40

Kanniewaarzijn, jij hebt helemaal geen vent, of niet lang meer, en Julia legt wat uit dan?
Helemaal niks, maar ik kap ermee want ik ga naar bed, met mijn mooie vrouw, daaaaag!

Mozeskriebels | 14-08-13 | 23:23

Josefus | 14-08-13 | 23:05 | + 0 -
Ooo nu begrijp ik waarom je niet dol bent op nl vrouwen.
Te emotioneel? Te gevoelig? Te grote bek?
Ben je soms liever een robot? Of heb je zo een dikke muur om je heen? Verder heb ik je cmnts minnetjes gegeven. Ik ga mn tijd verder ook niet meer verdoen om hier verder op in te gaan, ik geef het niet op maar vind het gewoon te dom, zonde van mn tijd.

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 23:19

"Jaha ikke haha nee nee ik ben op en top vrouw!
Ik lach me kapot om die kerels hierzo en 1 in het bijzonder.
En jij het maar uitleggen haha dapper hoor!
Weetje het heeft zo geen zin! Ze leven nog in de oertijd, zijn met hun ontwikeling stil blijven staan.
Laten wij vrouwen maar gewoon blij zijn dat we zo een type Nederlandse man niet willen. Hahaha" briljant

Inderdaad:KannieWaarZijn

Overigens, de reden dat wij mannen niet meer in de oertijd leven is omdat we rationele wezens zijn. We laten ons niet leiden door onze emoties. Het is juist vanwege het overmatig emotionele in onze huidige maatschappij, dat we dit soort problemen hebben.

Josefus | 14-08-13 | 23:05

@Josefus
"Ik blijf er bij dat in onze gefeminiseerde samenleving de slinger te ver is doorgeschoten naar de emotionele (vrouwelijke) kant. Er zal weer een correctie moeten komen richting de rede"

.... Eens!

Mharah | 14-08-13 | 23:03

Wie zit me nou in hemelsnaam te plussen?? haha kanniewaarzijn ofzo? T zal iig geen man zijn denk ik;)
Julia | 14-08-13 | 22:10 | + 1 -
Jaha ikke haha nee nee ik ben op en top vrouw!
Ik lach me kapot om die kerels hierzo en 1 in het bijzonder.
En jij het maar uitleggen haha dapper hoor!
Weetje het heeft zo geen zin! Ze leven nog in de oertijd, zijn met hun ontwikeling stil blijven staan.
Laten wij vrouwen maar gewoon blij zijn dat we zo een type Nederlandse man niet willen. Hahaha

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 22:58

Dit is een heel dom stukje.

De matig Engels sprekende Tsjechische bedoelt uiteraard dat ze geen gefeminiseerde (feminiene) man wil. Een mannelijke man. Het heeft niets met assertieve vrouwen te maken, daar gaat ze waarschijnlijk zelf wel over.

En mannen, geloof vooral in je eigen redelijkheid. Want welke vrouw wil er geen man die uitsluitend zijn eigen belang op botte en autistische wijze behartigt?

Carebear | 14-08-13 | 22:39

@Julia
Daar gaan we weer.
Dat je spugen niet letterlijk bedoelde was me wel duidelijk. Wat ik je probeerde aan te geven is dat de term spugen een dubbelzinnige/emotionele term is. Je kunt er dus zo lekker alle kanten meen op. Niet integer dus, maar wel emotioneel. Als je eerlijk was geweest, had je gewoon de term "minachting" gebruikt. Maar ja, dan moet je hier sterke argumenten voor aandragen. Dat maakt de discussie rationeler (mannelijker), in plaats van emotioneler (vrouwelijker).
Kun je mij een voorbeeld geven van een posting waaruit blijkt dat mannen een buitenlandse vrouw willen, omdat de nederlandse niet "onderdanig" genoeg zou zijn?
Vervolgens gooi je er weer een emotionele (niet rationele) jij-bak tegenaan met: "is het niet triest dat jij het uiterlijk van de vrouw het belangrijkst vind?"
NEE!! Dat is niet triest. Dat is de werkelijkheid. Zo zit de natuur in elkaar. Hoe politiek correct jij het ook zo graag anders ZOU WILLEN. Dit is een FEIT (ratio). Daar kan ik niets aan veranderen.
Juist dit verklaard de problemen die in relaties ontstaan, juist wanneer mensen dik, of lelijk worden. Waarom denk je dat er zo veel reclame voor schoonheidsprodukten is (emotioneel). En die zijn nagenoeg allemaal op de vrouw gericht. Vrouwen weten dus diep in hun hart echt wel hoe het zit. Jij ook.
Andersom accepteer ik wel het feit dat wanneer een man niet meer in staat is om zijn gezin te onderhouden, hij er terdege rekening mee moet houden dat zijn vrouw bij hem weg gaat. Hij verliest dan zijn gezin, huis, inkomen en pensioen. Voor zijn ex is het de jackpot. De huwelijkse wetgeving voorziet daar in.

Overigens hoef je de Nederlandse man niet af te schrijven (emotionele respons). Het gaat om de instelling van de individuele persoon. De constatering is alleen dat in onze huidige maatschappij, de mannen zich steeds minder aangetrokken voelen tot de nederlandse vrouw. Dat zegt verder niets over individuele gevallen.
Het zegt wel iets over de maatschappij. Blijkbaar gaan we te sterk tegen onze natuur in. Dat wordt ons van hogerhand (overheid) opgedrongen. Ik blijf er bij dat in onze gefeminiseerde samenleving de slinger te ver is doorgeschoten naar de emotionele (vrouwelijke) kant. Er zal weer een correctie moeten komen richting de rede.

Josefus | 14-08-13 | 22:16

Wie zit me nou in hemelsnaam te plussen?? haha kanniewaarzijn ofzo? T zal iig geen man zijn denk ik;)

Julia | 14-08-13 | 22:10

@Josefus
Dat spugen bedoelde ik niet letterlijk spugen. Ik doelde op de minachting die hier is (direct en indirect) als het om de NL vrouw gaat.
Als het gaat om onderdanigheid, er zijn echt wel reacties waaruit blijkt dat nl vrouwen te grote bek hebben en niet naar de man luisteren en niet genoeg onderdanig zijn.
Verder, is het niet triest dat jij het uiterlijk van de vrouw het belangrijkst vind? Ik vraag me af, wat doe je dan als ze een ongeluk krijgt, een ziekte krijgt waarbij ze lelijk of dik wordt door de medicijnen. Oja,
dan ga je zeker een 'kluuntje' doen.
Maargoed, ik kan dus NL mannen afschrijven van mn lijstje? Want ze willen geen NL vrouw. Weten we ook weer;)

Julia | 14-08-13 | 21:52

@Julia
Jammer dat je maar niet eerlijk wil worden. De meeste punten die je benoemt heb ik al aangekaart. Aangezien je geen nieuwe argumenten aan draagt moet ik je dan ook verzoeken om mijn vorige posting nog eens goed te lezen (genen, lomp gedrag, maatschappij).
Vervolgens kom je met een grote tegenspraak/leugen. Namelijk: "Lieve, zorgzame en softe mannen in nederland? Maar ondertussen wel spugen op de nl vrouwen."
Dat maak JIJ er van. Nederlandse mannen spugen niet op vrouwen. Dat doen wij niet. Dat zag ik overigens wel mannen/jongeren doen in Amsterdam. Maar dat is een hele andere discussie.
Vwb het punt onderdanigheid. Ook dat was een punt wat JIJ hebt aangedragen. Nergens beweren Nederlandse mannen/reaguurders dat de vrouwen hier niet onderdanig genoeg zouden zijn. Weer een vals argument. niet zo netjes.

"NL vrouwen zijn lelijk, dik, te feministisch, niet onderdanig, te grote bek. Kortom, niet een oosteuropees/zuidamerikaans poppetje. NL mannen zoeken dus een heel lekker niet nl wijf wat goed naar hem luistert en onderdanig is, zich vrouwelijk gedraagt en kleedt. Maargoed, het allerbelangrijkste is natuurlijk het uiterlijk van de vrouw in kwestie."
Je hebt hier grotendeels gelijk in. Dit IS de reden waarom er zo'n grote markt is voor buitenlandse vrouwen. Of je dit nu wilt of niet. Overigens heb je het WEER over "onderdanig". Niet zo netjes. Nederlandse mannen willen niet een onderdanige vrouw. Ze willen een zelfredzame vrouw.
Dat het uiterlijk van de vrouw het belangrijkste is, is een gegeven. In relaties is het zo dat voor mannen het uiterlijk van de vrouw bepalend is. En voor vrouwen is de status van de man het belangrijkst. Hoe hard de feministen schreeuwen dat dit verkeerd is, of zelfs niet waar. Dit is een biologisch feit, waar je niet omheen kunt. Vandaar dat ik zo zit te hameren op introspectie.

Verder staat de Nederlandse man zeer hoog aangeschreven in de wereld. Je zal heel hard moeten zoeken om iemand te vinden die aan onze kwaliteiten voldoet.
Bijna nergens zal je een man vinden die je zo veel vrijheid gunt, die zo hard werkt om het gezin te onderhouden, die zo goed opgeleid is, en zo goed zijn talen spreekt. Hij is zeer meegaand, en heeft bijna alles over voor zijn vrouw en kind.
Hij is kompleet gefeminiseerd, in een gefeminiseerde samenleving. Waarom zijn dan vandaag de dag deze mannen niet meer te porren voor een Nederlandse vrouw? En kiezen ze voor een buitenlandse met alle complicaties van dien?
Zijn ze dan zo dom? Of ligt het misschien ook aan iets anders. Een beetje rationele introspectie zou geen kwaad kunnen, denk ik.

Josefus | 14-08-13 | 21:32

@Josefus
Dat groot zijn kan deels idd door de genen komen. Is groot zijn lelijk? Tsja, kwestie van smaak lijkt me. Als dat in genen zit kan je dat niet zo goed veranderen lijkt me.
En lomp gedrag? Het zou kunnen dat sommige vrouwen dat doen ja. Maar dat lompe gedrag zit ook in de maatschappij. Volgens mij stonden we er in de 16e eeuw er al om bekend, dat we een onbehouwen volk waren. Verder is er ook maar net wat je in een samenleving belangrijk vind, je moet vooral assertief zijn en voor jezelf opkomen. Verlegenheid, bescheidenheid zijn bv. dingen die hier minder gewaardeerd worden. Lieve, zorgzame en softe mannen in nederland? Maar ondertussen wel spugen op de nl vrouwen.
En over dat onderdanigheid, dat was verkeerd, daar bedoelde ik eigenlijk eerdere reacties mee, jij hebt het woord onderdanigheid niet genoemd.

Maargoed, de conclusie van alle reacties is dus dat nl mannen op nl vrouwen spugen. NL vrouwen zijn lelijk, dik, te feministisch, niet onderdanig, te grote bek. Kortom, niet een oosteuropees/zuidamerikaans poppetje. NL mannen zoeken dus een heel lekker niet nl wijf wat goed naar hem luistert en onderdanig is, zich vrouwelijk gedraagt en kleedt. Maargoed, het allerbelangrijkste is natuurlijk het uiterlijk van de vrouw in kwestie. En natuurlijk omruilen als er tekenen van verval begint te komen.

Julia | 14-08-13 | 21:08

Nog iets, een Nederlandse vrouw op het werk;
Eerst zwanger, 6 maanden pleite, dan bekken problemen, weer een half jaar weg, dan krijgen ze last van de rug, weer een jaar pleite, dan krijgen ze een burn out ( waarvan mag Joost weten want de meeste doen een flikker) en als ze dan eindelijk eens werken komt er een syndroom van weet ik wat en zie je ze nooit meer.
Daarom werken de meeste vrouwen bij de overheid of semi overheid, want bij een normaal bedrijf ga je er aan failliet.
Dus ga eerst dat maar eens oplossen met je gezusters Julia, want dat vrouwen hier per sé moeten werken kost ons klauwen met geld.
( uitzonderingen daargelaten, maar dat zijn vaak vrouwen met een eigen bedrijf of bedrijf van de man)

Mozeskriebels | 14-08-13 | 21:05

De Nederlandse man is het meest geliefd op de hele wereld Julia, want die zijn namelijk ( of waren voor de brainwashing) heel goed voor een vrouw, als die vrouw ze ook het respect geeft wat hij verdient!
Vrouwen in Polen werken bijna allemaal, meest nog fulltime ook, en toch ouwehoeren die nooit aan je kop als je je mannelijke plichten doet.
Door die linkse kliek is ons hele mooie land naar de klote geholpen, daarom zeg ik ook altijd, Nederland is kapot gemaakt door de multi culti, feminisme en EU.
En dat in veertig jaar tijd, en nu mogen we tachtig jaar de boel weer terug in orde brengen.
Links maakt meer kapot dan je lief is, zelfs in Rusland snappen ze dat nu.
Maar blijf jij lekker verongelijkt zijn, zit je straks ook in een uitkering zonder vent, mogen wij weer voor je betalen omdat je tegen elke wet van de natuur in moest gaan.
Zo is het leven gewoon, het is nu eenmaal zo als je als vrouw geboren bent er andere verwachtingen zijn, zo is het ook als je geboren wordt in Afrika, heb je ook maar mee te dealen ipv hierheen komen en ons land vergallen.

Mozeskriebels | 14-08-13 | 20:58

MIJN GOD, wat kunnen mannen toch zulke oppervlakkige wezens zijn.
@Julia
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
En hoe kom je er bij dat het gaat over onderdanigheid? Dat maak jij er van Je schermt dus met drogredenen. Dat is niet zo netjes.

Josefus | 14-08-13 | 20:45

Nl vrouwen grof gebouwd, groot. En doet lomp. Dat we groot zijn komt deels door voeding en denk k ook wel genen. En groffe, lompe gedrag? Come on, onze hele samenleving doet grof en lomp incluis mannen.
Maargoed, dat gespuug op de NL vrouw begint nou wel irritant te worden.
@ Julia
Juist, je geeft dus impliciet toe dat Nederlandse vrouwen groot (minder aantrekkelijk) zijn DOOR DE GENEN.
Je geeft ook toe dat ze zich lomp gedragen, maar dat is de schud van DE MAATSCHAPPIJ. Zelfreflectie, ho maar.
Overigens zijn er samenlevingen die veel lomper zijn dan die in Nederland. Zeg maar zo'n 90% van de wereld (Rusland, Zuid Amerika, Africa, Midden Oosten etc.)
Maar daar gedragen de vrouwen zich toch een heel stuk beschaafder. Verder is volgens jou de Nederlandse man ook lomp (alles is relatief, lekker argument).
De waarheid is anders. Als je ergens lieve, zorgzame en softe mannen vindt, dan is het wel in Nederland. Dat is nu de reden, waarom de Nederlandse vrouw weinig respect kan opbrengen voor de Nederlandse man.
Kortom, je geeft mij gelijk, maar je introspectie ontbreekt.

Josefus | 14-08-13 | 20:40

Ik kan de nederlandse (of britse) vrouw nog wel waarderen. Bloedmooi *proest*
@de grote anti

Plezier absoluut. Dat kun je van de Nederlandse vrouw niet zeggen. Maar goed, jij mag ze hebben van mij.

Josefus | 14-08-13 | 20:29

@Josefus
En dat gebakkelei over welke vrouwen het mooist zijn in de wereld. En over vrouwen welke het meest onderdanig zijn. Werkelijk?

MIJN GOD, wat kunnen mannen toch zulke oppervlakkige wezens zijn.

Julia | 14-08-13 | 20:29

'Overigens ben ik in Zimbabwe geweest (keer of 10), en ook in Brazilie. Als ze ergens bloedmooi zijn is het wel daar'
@Josefus | 14-08-13 | 20:21

Nou, veel plezier ermee beste zwitsal ..
Ik kan de nederlandse (of britse) vrouw nog wel waarderen. Bloedmooi *proest*

de grote Anti | 14-08-13 | 20:25

@Josefus
Nl vrouwen grof gebouwd, groot. En doet lomp. Dat we groot zijn komt deels door voeding en denk k ook wel genen. En groffe, lompe gedrag? Come on, onze hele samenleving doet grof en lomp incluis mannen.
Maargoed, dat gespuug op de NL vrouw begint nou wel irritant te worden.

Julia | 14-08-13 | 20:21

"Zolang vrouwen zich niet volstoppen met frikandellen en patat, en afentoe een beetje bewegen zijn nederlandse meisjes en vrouwen vaak prachtig in mijn beleving. Soms kom ik ogen te kort. Zet daar maar eens een aboriginal, zimbabwaan of brazilliaanse met dikke reedt tegenover.. duhh. Ga de wereld maar weer rond vriend."
@de grote anti

Je zegt het eigenlijk zelf al: ZOLANG vrouwen zich niet volstoppen etc. Dat is nu net het probleem in ons land.
En ALS ze een beetje bewegen etc. IN JOUW BELEVING. Oftewel alles is relatief. Lekker sterk argument is dat.
Overigens ben ik in Zimbabwe geweest (keer of 10), en ook in Brazilie. Als ze ergens bloedmooi zijn is het wel daar.
Aboriginals zijn inderdaad minder mooi. Het zal je dan ook goed doen te vernemen dat die niet naar Nederland komen voor een man.

Josefus | 14-08-13 | 20:21

'Werkelijk OVERAL zijn de vrouwen aantrekkelijker dan in Nederland. Met uitzondering van Engeland dan misschien'
@Josefus | 14-08-13 | 19:37

Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Zolang vrouwen zich niet volstoppen met frikandellen en patat, en afentoe een beetje bewegen zijn nederlandse meisjes en vrouwen vaak prachtig in mijn beleving. Soms kom ik ogen te kort. Zet daar maar eens een aboriginal, zimbabwaan of brazilliaanse met dikke reedt tegenover.. duhh. Ga de wereld maar weer rond vriend.

de grote Anti | 14-08-13 | 20:09

"The essence of femininity is hero worship... [that] does not mean dependence, obedience or anything implying inferiority. It means an intense kind of admiration; and admiration is an emotion that can be experienced only by a person of strong character and independent value-judgments. " - Ayn Rand

Jan Gerritsen9977 | 14-08-13 | 19:56

@Julia | 14-08-13 | 19:31
Ik heb er in al deze jaren waarschijnlijk honderden keren mijn walging over ge-uit in mijn posts, van de witte (hoe witter hoe beter) slavinnen vroeger in istanbul die drie keer zoveel waard waren als een zwarte slaaf, tot de aziaten die al honderden jaren wit proberen te worden en zich helemaal suf fappen op westers uitziende anime figuurtjes, tot de pakistaanse bendes in engeland die zeer bewust de witte meisjes pakken.

Nu met internet zie je dat er niet veel veranderd is, integendeel, de hele wereld geylt nu op witte meisjes/vrouwen. Gezellig. Nouja, ik ga i.e.g niet naar de hoeren en maak mij ook niet deze zorgen voor mijn eigen genot. Nederlandse vrouwen zijn nog redelijk beschermd, andere witte vrouwen kunnen wel wat hulp gebruiken zou ik denken.

de grote Anti | 14-08-13 | 19:47

Eerste posting op geenstijl van mij. Moet hier toch even op reageren.

Vanaf vroege jeugd opgevoed met het idee dat Nederlandse vrouwen heel mooi zijn. Is er in geramd zowel thuis, als op school. En ook via de media.

Vond het zelf altijd wel mee vallen. Inmiddels heb ik 20 jaar over de wereld gereisd. De schellen zijn mij nu wel van de ogen gevallen. Werkelijk OVERAL zijn de vrouwen aantrekkelijker dan in Nederland. Met uitzondering van Engeland dan misschien. Maar zelfs daar loopt nog zo'n 20% rond, waar weinig Nederlandse vrouwen aan kunnen tippen.

Ze zijn behoorlijk groot, en grof gebouwd. Dat is bij een vrouw niet echt mooi.
Daar komt nog bij dat er zeer veel roken, drinken, en vreten. Wat de enorme reedt geen goed doet. Tenzij je daar voor valt, natuurlijk.
Qua karakter zijn ze behoorlijk lomp. Als prinsesjes groot gebracht, met het idee dat al het vrouwelijke goed is, en al het mannelijke slecht.

Ik moet reaguurder Julia in een ding gelijk geven. Namelijk dat de Nederlandse man niet genoeg tegen de Hollandse vrouw in gaat. Je zou het kunnen zien als een soort van geestelijk geknakte toestand (van de man). Juist hierdoor kan de Nederlandse vrouw geen respect opbrengen voor haar man. Het gevolg is dat iedereen ontevreden is. Geen wonder dat er een record aantal scheidingen is, en er zeer veel singles zijn.

Bottom line is dat de Nederlandse vrouw gewoon niet aantrekkelijk genoeg meer is voor heel veel mannen. Als logisch gevolg ga je je heil dan elders zoeken. Dat doet zonder meer pijn bij een hoop Nederlandse vrouwen. De enige oplossing is dat de vrouw zich aanpast, en weer aantrekkelijker wordt. Mannen hebben zich al zo ver aangepast aan de feminisering, dat ze in een identiteitscrisis zijn gekomen. Mannen zouden weer terug moeten naar meer mannelijke waarden.
Er moet wat minder emotionaliteit, en wat meer rationaliteit terug komen in de maatschappij. ik vermoed dat veel vrouwen dat ook kunnen waarderen.

Wie weet dat er dan ook wat meer gezond verstand terug komt in ons landsbestuur. Want daar is de ratio kompleet verdwenen (vogelaarswijken, nivelleren, huwelijkse wetgeving, daders als slachtoffers behandelen, betuttelende regelgeving, etc).

Voor wie wat meer wil weten, google eens bij manwomanmyth op youtube, en manhoodacademy.

Josefus | 14-08-13 | 19:37

Nu nog meer als ooit tevoren, wie waar, vertel eens erover.

Verder: het 'verschepen' van vrouwen wordt mede mogelijk gemaakt door, jawel, mannen. Uiteindelijk komt het allemaal neer op het gedrag van de mannen.
Respect tonen tegenover vrouwen is voor veel mannen vreemd. Oostblokvrouwen/zuidamerikaanse vrouwen gaan zitten ophemelen, en op je eigen vrouwen kotsen. Maar dan wel gaan zitten zeuren als een Doutzen wordt genomen door een zwarte. Wegkijken in de prostitutie waarin vele misstanden begaan worden en vrouwen onmenselijk behandeld worden, maar blijf vooral die pooiers de zakken vullen door naar die hoertjes te gaan. Het gaat mannen enkel om zichzelf en om hun eigen genot.

Julia | 14-08-13 | 19:31

Feminisme is synoniem voor de zevende hoofdzonde: Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)

Crak-ho | 14-08-13 | 19:31

@Julia | 14-08-13 | 19:06
Nou jij hebt het over vrouwen die als een stuk vlees gezien en verscheept worden naar hun nieuwe 'eigenaar' als het ware. Dat klopt ook, en ik zou er best aan mee willen doen als ze dat zou kunnen behoeden bij een erg slecht baasje terecht te komen.
In plaats van mijn kop in het zand te steken.
Zwarte vrouwen waren altijd goed om op het land te laten werken hmm, blanke vrouwen waren/zijn altijd erg populair als sexslavinnen ..
Nu nog meer als ooit tevoren.

de grote Anti | 14-08-13 | 19:19

@de grote Anti
Waar heb jij t nou weer over.

Julia | 14-08-13 | 19:06

@Julia | 14-08-13 | 17:07
Het is ook aardig belachelijk allemaal, maar nog belachelijker is de andere kant opkijken terwijl de rest van de wereld er vandoor gaat met deze (onze) blanke vrouwen. Want ik zie het toch wel een beetje als familie. De jacht is weer geopend op keltische vrouwen en andere natuurnimfen, maar nu zijn het niet alleen de italianen, de hele focking wereld doet mee! *zucht*

de grote Anti | 14-08-13 | 18:36

ukuppes. Heel mooi geschreven, jij snapt het tenminste.
Er zijn nog wel vrouwen die het snappen, alleen worden die door de vriendenkring voor gek verklaard.

Mozeskriebels | 14-08-13 | 18:00

Zijn er trouwens ook sites die unspoilt men aanbieden, vroeg ik me af (die toch naar Lowlands gaan bijvoorbeeld)?

huh, ian? | 14-08-13 | 17:28

Kunnen we hier geen Groupon actie voor opzetten? Scheelt zo weer flink in de portemonnee.

Ik ga het denk ik met mijn vrouw overleggen of we zo'n Thechische meid erbij kunnen nemen. Handig voor op de kinderen passen en als ze geen sex wil heb ik mooi een alternatief. O ja, schoonmaken kan ze ook nog mooi doen.
Lijkt me een goeie deal.
<is bestelling aan het plaatsen>

Kaposi_Sarcoom | 14-08-13 | 17:17

Future Porn Stars.

*Kijkt Czech Streets*

Mebert | 14-08-13 | 17:10

Manman, er wordt gepraat over vrouwen alsof het een lap vlees is. Een lap vlees die gekeurd moet worden op kwaliteit en dan verscheept moet worden naar de eigenaar die haar koopt. Sleutelwoorden waarop de kwaliteit wordt gebaseerd zijn fysieke gesteldheid en onderdanigheid.
En als je haar zat bent, ruil je haar toch in voor een nieuwe exemplaar?
Vrouwen zijn geen mensen, maar producten?

Julia | 14-08-13 | 17:07

Ook goed voor al uw 18 jarige meisjes mits je zelf dus nog niet ouder dan 38 bent. (max 20 jaar verschil) vimeo.com/69156216

Ach je leeft maar een keer hmm.. *krabt achter oor*

de grote Anti | 14-08-13 | 16:10

Een Czech meid hoef je niet via een bureau te scoren. Voor 80 euro vlieg je naar Praag of Brno. Kun je zelf wat uitzoeken, om de BMI index hoef je het niet te laten, die ligt vele malen gunstiger dan hier. Niet elke meid daar wil het land uit overigens. Roemeense zijn nog lekkerder. Zelf heb ik het meer op Latin Amerika, en ik zou ze ook zeker niet deze kant op halen. Echter als je een leuke vrouw wilt met wel een eigen wil echter ook nog vrouw… dan is het buitenland aan te bevelen. Als je een blaffende hond wil met een overheersende mening en een drang tot discussie welke vervolgens het in de regel ook nog eens verdomd om fatsoenlijk te zuigen, en dat alles nog voor de kinderen er zijn (daarna wordt het echt kudt). dan kun je op de markt hier ook wel wat vinden. Wel, voor een echte kerel is die tweede geen optie uiteraard, maar een echte kerel daar zit een Nederlands wijf dan ook niet op te wachten.

-- 2emeREP | 14-08-13 | 15:51 | Praag is zeker geen veilige stad --

No Mames | 14-08-13 | 15:59

Russian women
1.Its expensive to go and stay there
2.The facilities for visitors in these countries is not very good
3.Most of the women do not speak good English
4.Many of the cities are relatively dangerous
5.There is a large scale AIDS Epidemic there. In fact we have documented evidence that Russia and the Ukraine have the fastest rise of Aids cases in the world today.
» Czech Women 1.Not expensive to go or stay in Prague
2.Prague is a very beautiful city with all modern amenities.
3.Very safe city
4.Quality of the women is far superior to the Russians and Ukraines in terms of Education, Culture, Interests and Beauty.
5.No Health or Aids Problems
6.All of our women speak Good English. No interpreters needed.

2emeREP | 14-08-13 | 15:51

Mijn midlife crisis veranderd op slag in een geweldige flow. Eva is voor mij!

tiswat | 14-08-13 | 15:50

Why choose a Czech or Slovakian woman as opposed to Caucasian women from North America or Western Europe???
•QUALITY OF THE WOMEN - High level of culture, NON-Feminist, very healthy and interested in the outdoors and most sports.

•Good level of ENGLISH both spoken and written.

•EDUCATION - In the TOP TEN education systems in the world.

•NO VISA needed to come to Western Europe or North America.

•BEAUTIFUL - There have been more Czech and Slovakian women on the cover of the Sports Illustrated swimsuit edition than any other nationality.

•HEALTH - Very healthy with the lowest incident of Aids in Europe and one of the best State Health Systems in the world.

It’s not an accident the DONALD TRUMP married a Czech woman for his first wife and a Slovakian woman for his current wife. He did not marry a Russian or Ukrainian, showing his good taste and quality judgement in women.

2emeREP | 14-08-13 | 15:50

Het zou nooit in me opkomen op zo'n website in te gaan, maar sinds ik vaak in de Balkan kom, zijn Nederlandse dames stiekem toch wel erg oninteressant geworden..

'TrauMa | 14-08-13 | 15:42

Eddy Murphy importeerde "omfoefoe" uit donker afrika. Zo een met een fucked up afro kapsel en een bot door de neus. Ging goed tot ze in aanraking kwam met de inheemse wijfjes, daarna was ze instant verpest.

funkyd | 14-08-13 | 15:37

@InVuurEnVlam server staat in Amerika, niet dat de kwaliteit dan uitmaakt ;-)

WieIsDeChef | 14-08-13 | 15:30

Kan beter ook maar haast maken voor zij allemaal in de pr0n zitten, worden volgens mij met busladingen tegelijk naar amerika gehaald voor de wat meer 'experimentele' pr0n.

@9-buts | 14-08-13 | 15:22
Zoiets?
postimg.org/image/hkjqgms0n/

de grote Anti | 14-08-13 | 15:30

Sano | 14-08-13 | 15:14 | + 1 -
Goed zo, fijn om te horen, ik gun het je van harte.
Ik waardeer je comment. Respect.

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 15:28

Als ze echt onderwezen zijn kunnen ze ook niet onbedorven zijn door het feminisme.

Sporadus | 14-08-13 | 15:23

gezocht: dame rond de 25, blond, cup d, iq niet belangerijk.

9-buts | 14-08-13 | 15:22

Nou je kunt zeggen wat je wil (*) maar er komen wel ongelofelijke veel en ongelofelijk lekkere vrouwen uit Tjechie. Wou dat ik die van mij daar gehaald had. 2 kinderen verder en je zit met 2 keer zoveel vrouw als je mee begonnen bent ;)

WatZalIkErvanZeggen | 14-08-13 | 15:16

@ KannieWaarZijn
Heb btw een prima relatie met een geweldige, mooie en slimme vriendin op de manier zoals ik eerder had omschreven. Ik herken me ook totaal niet in de klachten. Mannen die wel klagen, zoek een betere! Dr zijn veel lekkere vissen in de zee, ook Hollandse.

Rest In Privacy | 14-08-13 | 15:14

een slaafse vrouw kan je maken.

Bill Cosby | 14-08-13 | 15:13

@ KannieWaarZijn
Ik denk dat je jezelf bedient van 20 jaar oude OPZIJ retoriek die niet in de realiteit gestoeld is.

Rest In Privacy | 14-08-13 | 15:11

@ KannieWaarZijn
Een auto met een eenmalige uitgave en geen gezeik? Wat is dat? Een trapauto?
Sano | 14-08-13 | 14:45 | + 0 -
Geestig niet waar? Je weet wel waar ik op doelde?
Maarrrrr? Misschien is dat het wat jij je kan veroorloven? Weet ik niet? Misschien moet je dr 1 halen uit Polen? Een betere?

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 15:09

@Julia | 14-08-13 | 15:02
Ik heb na het rukken graag wat frisse lucht.

Getson | 14-08-13 | 15:08

@ Julia | 14-08-13 | 15:02 | + 0 -

Tragi-komisch, zou ik het willen noemen. Maar wat zie je dan liever?

Pontius Vulgaris | 14-08-13 | 15:06

@Truusch
Haha, ja van die mannen die idd buiten de Hunkemoller wachten. Soms wel meerdere mannen bij elkaar. En dan als ze klaar is achter het vrouwtje aanhobbelen.
Vind het altijd wel grappig om te zien;)

Julia | 14-08-13 | 15:02

Moest gelijk aan Eddy Murphy denken. I want half Eddy. Last year you where but naked on a Zebra. Was het Raw. Maar idd als ze hier een jaar zijn doet het feminisme ook bij hun intrede en ben je minimaal de helft van je spullen kwijt :-)

southpaw | 14-08-13 | 15:02

ukuppes | 14-08-13 | 14:36 | + 3

Een fetisj is iets anders dan een relatie hoor.Je bent er duidelijk even tussenuit geweest :)

truusch | 14-08-13 | 14:59

Wat mij nou zo verbaast, is áls mannen zich eindelijk eens beklagen over de wanstaltigheid van veel Nederlandse vrouwen, want mannen zijn notoire binnenvetters, dan reageren vrouwen zo van; "nou doe eerst maar eens wat aan jezelf!".

Pontius Vulgaris | 14-08-13 | 14:57

Julia | 14-08-13 | 14:34 | + 0

Helemaal mee eens, maar ga eens op een zaterdagmiddag het centrum van een grote stad in(als je durft :)).

Er zijn wel heel veel vrouwen die er gewoon niks meer aan doen.Dan zie je die arme mannen treurig met een plastic zakje van de M&S mode voor de deur van de Hunkemöller staan. Ik snap dat niet.

Ik ken ook genoeg mannen met een partner uit het buitenland, maar dat zijn geen huisslavinnen. Dat zijn sterke goedopgeleide vrouwen.

De mannen die vrouwen via bepaalde websites naar Nederland halen die willen geen vrouw die minder feministisch is, maar vrouwen die in eigen land geen kansen hadden en wellicht uit angst alles zal doen wat de man wil. Trouwen met een man omdat je een kans op een bestaan zonder armoede is vind ik als vrouw zijnde in en in triest.In een relatie zonder liefde zitten en alles wat je doet, doe je omdat het je taak is omdat je huwelijk een baan is waar je eigenlijk voor hebt gekozen omdat je hele familie van je verwacht dat je ze onderhoud.

Je moet het als man maar kunnen het bed in duiken met iemand die je eigenlijk een walgelijk object vind. Een vrouw van 20 valt echt niet op een shag rokende vijftiger, met slechte huid en dominant karakter.

Geen enkele vrouw die dat met plezier doet.

Als je een vrouw uit een andere cultuur wil kan dat ook op zat andere manieren. Genoeg expats in Nederland, genoeg uitwisselings-studentes en genoeg seizoensarbeiders in Nederland.

truusch | 14-08-13 | 14:55

@Truttebol
Nou, nu breng je de mannen hier op ideeen hoor!

Julia | 14-08-13 | 14:45

@ KannieWaarZijn
Een auto met een eenmalige uitgave en geen gezeik? Wat is dat? Een trapauto?

Rest In Privacy | 14-08-13 | 14:45

Doet me denken aan 'Taken In Hand', een website van stellen met relaties waarin hij de baas is en zij netjes gehoorzaamt. Nog niet eens zozeer qua seks, maar gewoon, op alledaagse basis: hij is de baas en zij krijgt klappen als ze het niet goed doet, en iedereen vindt dat fijn. Volkomen maf.

Truttebol | 14-08-13 | 14:43

Julia | 14-08-13 | 14:34 | + 1 -
Gewoon je eigen mening blijven zeggen, dat hokje is niet belangrijk, die bestaat niet.
Als je het commentaar hier leest van veel mannen willen ze het liefst dat vrouwen liggen inder de lak en plak.
Alles doen wat mannetje wil. Mannetje wil pronken, pochen. Kunnen ze beter een mooie auto kopen, eenmalige uitgave, geen gezeik, en doet wat mannetje wil.

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 14:42

Zelf ben ik opgevoed met het idee dat het mannelijk voorkomen ook enige aandacht behoeft. Persoonlijk heb ik me dan ook nooit hoeven inlaten met een driekwartbroek.

Gek hè..

Bruno Alaska | 14-08-13 | 14:41

@ ukuppes | 14-08-13 | 14:36 | + 0 -

Och och och wat een heerlijk epistel!

Pontius Vulgaris | 14-08-13 | 14:39

Mark Smith | 14-08-13 | 13:22
Moet je je wel om laten katten naar pedo-aanbidder. Nee, dank je.

Smarties | 14-08-13 | 14:39

naadschrobber | 14-08-13 | 14:34
Ik zie dat het idee van Henry VIII (dat van de wegwerpvrouw) nu een renaissance beleeft; er zijn zat kerels van een jaar of 45 die hun dikke, kankerende en verongelijkte wijf (met praktisch haar) inwisselen voor een nieuw modelletje dat niet aan je kop zeikt, je af en toe liefdevol afzuigt zolang je maar op gezette tijden je creditcard trekt. Ik noem dat een win-win situatie.

FustViking | 14-08-13 | 14:38

@ truusch
Ik zie in mijn omgeving vrouwen die "het begrijpen" en vrouwen die het toaal niet begrijpen, dat je een team bent en dat als je goed communiceert en taken verdeelt desnoods met een kalender en levensbeslissingen met elkaar overlegd, dat je een top relatie zonder onnodige ruzies en irritaties kan hebben.
Degenen die het niet begrijpen zijn in mijn omgeving in de meerderheid hoor.
Bv: Vriend van me na 5 jaar relatie gekapt omdat mevrouw aankondigde, ik ben gestopt met de pil! Zonder enige discussie of overleg, dat was voor meneer de druppel. (na regelmatig andere zaken door zn strot geduwd te hebben gekregen)

Rest In Privacy | 14-08-13 | 14:38

Hoe zit het overigens met de garantiebepalingen? Is er bijvoorbeeld omruilmogelijkheid binnen een maand? (Wel bonnetje goed bewaren natuurlijk).

Neerlands Hoop | 14-08-13 | 14:37

@Muxje | 14-08-13 | 13:51
Met het vieren van de vrouwelijkheid is het voor de man ook veel leuker om zich een beetje galant op te stellen. De horkerigheid zit in Nederland helaas bij beide geslachten.

Dames uit Oost-Europa willen inderdaad niet financieel op hun man leunen, want ze weten dat ze die niet kunnen vertrouwen (een échte vent zuipt zijn salaris op), door decennialange communistische onderdrukking wordt aandacht aan het uiterlijk gezien als bevrijding (eind jaren tachtig werd je in de Moskouse metro nog aangesproken als je een Levi's aanhad, nu zijn de Russkies gek op make-up and dure kleding), zijn een stuk beter benaderbaar (in de grote steden is er een vrij groot overschot aan hoogopgeleide meisjes), en zijn gezegend met een hoog libido (seks was zo'n beetje de enige leuke vrijetijdsbesteding die niet door de Sovjets was verboden) - dus ze staan hun vrouwtje.

Zware Guy | 14-08-13 | 14:37

Ik heb mijn kind alleen groot gebracht zonder een cent alimentatie. Altijd gewerkt nooit hand opgehouden en zonder bijstand familie omdat beide ouders nog in de veertig waren toen ze grootouders werden en dus moesten werken en niet konden oppassen. Naast werk 2 studies in deeltijd afgerond en ook handig in huis. Ik werk inmiddels als zelfstandige en ben helemaal selfsupporting. Ik ben zelfstandiger dan menig feminist maar ben dat beslist niet want heb het liefs een stoere vent die me zegt wat te doen en waar ik bij op schoot kan zitten en tegen op kan kijken. Een paar eigenschappen die Nederlandse mannen vaak niet meer bezitten want die zijn vervrouwelijkt en zitten nogal eens vrijwillig bij een dikke zeurende koe onder de plak.
De meeste vrouwen zijn met een natte vinger te lijmen je moet als man gewoon weer meer een kerel worden en niet altijd maar tegenspraak dulden.

ukuppes | 14-08-13 | 14:36

Het enige wat een kerel graag wil is de vrouw waar hij op viel bij de eerste kennismaking.

Loop eens door een gemiddelde winkelstraat o.i.d. en kijk eens naar de gemiddelde kledij van een oernederlandse vrouw.

Het is voor 95% zum kotzen, zie je dan zelf niet wat voor kleren je aantrekt? Het is soms net alsof ze express zich zo uitdossen om niet aantrekkelijk te zijn.

Vent zoeken kind uitschijten en op de bank hangen met je dikke reedt en kittig kapsel, zeuren en chips vreten, met je post-anale depressie/borderline en overige onzekerheidsdingetjes.

Stukje nazorg:

www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qks

naadschrobber | 14-08-13 | 14:34

Grappig dat men mij in een hokje wilt duwen;) Met al die vooroordelen, maargoed. Ik heb eigenlijk nog nooit een tuinbroek gehad en nee mijn haar is niet kort en pimpelpaars.

@Truusch
Ik probeer het vanuit mannelijk oogpunt te bekijken, hij is niet tevreden over de Nl vrouw, probeer het te veranderen in plaats van makkelijk iemand uit het buitenland te halen.
Verder, degene die het meest thuis is doet wat meer in het huishouden. Dat lijkt me logisch, of als je allebei veel werkt dat je de taken probeert te verdelen. En ja, men mag best wel wat moeite doen om er leuk uit te blijven zien. Maar dit lijkt me toch wel normaal?

Julia | 14-08-13 | 14:34

Toch heb ik in mijn dorp wel een leuk MOElands bij-effect gezien. Na een snelle invasie van verzorgde, goedgeklede en best lekkere Poolse meisjes van een jaar of 25 zág je al die vrouwen met hun Birkenstocks, praktisch haar en mintgroene driekwartbroeken balen. En hun kerels kijken. Na een tijdje heeft een deel zich aangepast en als geheel heeft de Poolse invasie het straatbeeld hier enigszins opgefleurd; minder praktische kapsels en bergschoenen onder een huistrainingspak van de Wibra. En meer Yogapants.

FustViking | 14-08-13 | 14:32

@ Julia | 14-08-13 | 13:36 | + 3 -

Doet pijn hè? Er achterkomen dat het feminisme toch veel meer kapot gemaakt heeft dan je lief is? Vinden wij ook..

In tegenstelling tot onze lekker vrijgevochten gekkies met pittig kapsel en driekwart legging zorgen de Slavische dames ervoor dat ze strak in de lak zitten.. Een van de zegeningen van een vrouwenoverschot, natuurlijk.

Ik zie dit als een gat in de markt! Ik denk dat heel veel mannen het maar al te fijn vinden. Een knappe, zorgzame vrouw die niet zeikt over van alles omdat ze volcontinu verongelijkt is.

Pontius Vulgaris | 14-08-13 | 14:32

nou ja, 't zijn lieve meisjes hoor, net als aziaten. Niks mis mee. Of nou ja niks, met een aziatische heb je meteen inwonende ouders, da's ook degelijk en ouderwets.

sufkut | 14-08-13 | 14:31

[email protected] zegt in mijn ogen niets bijzonders, heeft ook wel een redelijk punt. Middelmatige mannen die een vrouw willen zoals van de televee.. gaat nooit gebeuren.

Bruno Alaska | 14-08-13 | 14:29

Zo.
Het valt weer eens op, hoe ouderwets, dichtbij-de-gemiddelde-geloofsidioot de mannelijke reaguurder staat.
Slapjes.
Zuur.
Ontevreden.

Hoog wijvengehalte zehn

Rammstein | 14-08-13 | 14:29

truusch | 14-08-13 | 14:21 | + 1
Truusch snapt het!! Ik eis dat het gedachtegoed van Truusch nu wordt geaccrediteerd als wereldreligie.
Ik heb stiekem met je gedanst Truusch, ik hoop dat je het leuk vond...

watissur | 14-08-13 | 14:25

Mozeskriebels | 14-08-13 | 14:05 | + 2 -
Ja daar heb je hem weer hoor!
Mag je vrouw ook reaguren? Want je hebt t steeds over jezelf. Of is dat te feministisch? Voor jou?
Gewoon,... Ik vind het fijn dat mn vrouw mn vieze onderbroeken en zweetsokken wast, ik draag de koffers wel zoiets?
Ga toch weg joh met je ik doe geen vrouwending.
Vrouwen zijn niet geboren om het mannen naar de zin te maken, en er afhankelijk van te zijn, evenals mannen niet geboren zijn om vrouwen te moeten onderhouden.
Vrouwen willen van dat eeuwenoude dogma af zoals jezelf al aangaf evolutie? Hahaha tis 2013. Mannen kunnen nou eenmaal nietzelf kinderen baren dat is weggelegd voor de vrouw, vrouwen kunnen geen zwaar betonwerk doen dat is weggelegd voor de man. Dus verschil zal dr altijd wel zijn, maar moet zeker op geestelijk inzicht gelijkwaardig zijn. Dus, ga strijken jij! En laat je vrouw auto rijden.

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 14:23

De link "jong ding" is een beetje occupied...... housop met klikken, ik wil er ook tussen!

de directeur | 14-08-13 | 14:23

ulia | 14-08-13 | 13:57 | + 1 -

De mentaliteit proberen te veranderen. Is er wat mis met onze mentaliteit?

Iedere idioot kent het verschil tussen redelijkheid en on redelijkheid.Wij vinden beiden dat we evenveel in het huishouden horen te doen.

Als ik een vrije dag opneem of thuis werk dan vinden wij het vanzelfsprekend dat ik bijvoorbeeld de was doe en vice versa.Volgens mij gaan dergelijke zaken erg natuurlijk.

Als ik erg druk ben of in het buitenland ben verwacht ik aan de andere kant een schoon huis en een volle koelkast als ik terug ben.Het werkt beide kanten op.Mijn partner heeft een diepgewortelde hekel aan poetsen en ik kan/wil absoluut niet strijken dus hebben we een hulp, probleem opgelost.

Ruzie maken om het huishouden is echt verspilde tijd en moeite.

Daarnaast wil je je toch vrouwelijk voelen er leuk uit zien voor jezelf en je partner en met overgewicht door overmaat(niet door ziekte), kort rood haar en leggings zouden wij vrouwen toch zelf we moeten begrijpen dat we geen lot uit de loterij zijn.Als we het hebben van bobby's dan ook nog eens onmogelijk maken in sommige gevallen.

Maar goed volgens mij is dat de generatie voor mij, de veertigers van nu.Mijn generatie is volgens mij al heel anders, althans in mijn omgeving .

truusch | 14-08-13 | 14:21

@Julia | 14-08-13 | 13:57
Ja want NL vrouwen kiezen nooooit de weg met de minste weerstand, pffffrrrt.

Rest In Privacy | 14-08-13 | 14:21

Totdat betreffende dames willen scheiden. Moet je zien hoe geemancipeerd ze ineens zijn.

Rammstein | 14-08-13 | 14:21

Dat gezanik over midlife-crisis en being a loser met je witte sokken als het in NL niet lukt. Wat is het verschil met west-Europese vrouwen die in de vakantie in Zambia scoren?

goktrommelisttot | 14-08-13 | 14:21

@julia
Jou soort vrouw heeft afgedaan...

Fook Yu | 14-08-13 | 14:20

Julia | 14-08-13 | 14:12 | + 0
Ziehier het resultaat lieve Julia van over the top feminisme (gelijke rechten maar geen gelijke plichten). Slapjanusgedrag verwijten maar als we je aan je haren naar ons hol slepen moord en brand schreeuwen over de rechten van de vrouw. Wat wil je nou? De metroman is zoooooo jaren '90. Moeilijk hoor die NL vrouwen, ik ben om. Tsjechie here we I come...

watissur | 14-08-13 | 14:20

@Welles! Nietes! | 14-08-13 | 13:28
Inderdaad. Ik denk dat ik er maar heen ga om de foto's zelf te nemen. Zijn ze waarschijnlijk nog beter ook.

lekkurlinx | 14-08-13 | 14:20

Een pittig kapsel én "lekker gek". Onweerstaanbaar. En al helemaal in een witte driekwartbroek met Birkenstocks. Zo gheyl. Ik ga zo meteen even de hand aan mijzelf slaan.

Bigi Bana Boy | 14-08-13 | 14:19

niksneem | 14-08-13 | 14:15 | + 0
wij zijn het eensch. ook altijd leuk als je samen in de stad loopt: andere mannen die eerst naar je vrouw kijken en dan naar jou en die je ziet denken: waarom hij wel?

ministerpronk | 14-08-13 | 14:18

Probleem is alleen, in Tsechië lopen alleen maar hele mooie jonge vrouwen rond en hele lelijke oudere vrouwen. Of ze worden van hun 30ste tot hun 40ste vastgehouden en vetgemest of ze hebben een bepaalde houdbaarheidsdatum waarna ze op slag en stuit bedorven zijn.

Dus ja.... om de 10 jaar maar een nieuwe dan.

Friezerik | 14-08-13 | 14:18

Ik heb er een uit het Oostblok. Niets dan hulde en lof.
21 jaar jonger en goddank spreekt ze geen woord nederlands. Fel in bed, dat dan weer wel.

niksneem | 14-08-13 | 14:15

@Julia | 14-08-13 | 13:36 |
Gedeeltelijk met je eens:
-
Valt me op dat zowel de NL vrouw als NL man hetzelfde verlangt!
En wel: een toegewijde maar vooral integere levenspartner (m/v) die aan lichaamsbeweging/verzorging doet, hard werkt, in staat is zelfstandig de eigen broek op te houden maar ook kan koken en luiers verschonen, en die af en toe een traantje laat.
Toch?
-
Ik iig wél...

Ahasveros | 14-08-13 | 14:15

Prima tip van GS!! Je moet er maar opkomen... Waar kan je goedkope vliegtickets bestellen? Enkeltje richting Amsterdam volstaat. Ik ben voor verregaande integratie in de Europese Unie. NU!!

watissur | 14-08-13 | 14:14

Met echt feminisme heb ik geen probleem, alleen de meerderheid van de NL vrouwen zijn helemaal geen feministen maar noemen zich wel zo. De overbekende "wel de lusten maar niet de lasten" vrouwen.

Rest In Privacy | 14-08-13 | 14:14

Nou ik heb een aantal vrienden die alleen maar geïnteresseerd zijn in Aziatische en Oost-Europese vrouwen, omdat die nog kunnen koken en niet weigeren om ook maar iets in huis te doen. Ook schijnen ze zich een stuk vrouwelijker en gracieuzer te gedragen. Nederlandse vrouwen komen vaak nogal over als mannelijk en onbehouwen in hun gedrag. Ze vinden alles vanzelfsprekend en willen het liefste het hele huishouden afschuiven op de man, ook al werkt deze fulltime. Dan kan ik me voorstellen dat bepaalde mannen Nederlandse vrouwen als partner gewoon opgeven.

Pantheist | 14-08-13 | 14:13

@sjipsknip
Nee hoor, maar het is gewoon hypocriet. NL vrouwen ervan beschuldigen dat ze zich niet vrouwelijk gedragen(etc).
Terwijl de NL man zelf enorm zit te zeiken over zijn eigen situatie. Wie laat nou over zich heen lopen? Wie laat het toe dat de NL vrouw zich zo kan gedragen? Probeert de NL man deze situatie te veranderen naar zijn wil, of de mentaliteit van de NL vrouw? Nee, ipv daarvan zit de 40 jarige midlifecrisisman achter de computer naar 18 jarige oostblokwijven te kijken. En maar kritiek spuien op de Nl vrouw. Wel zo makkelijk, dat slapjanusgedrag.

Julia | 14-08-13 | 14:12

Feminism makes more broken then it makes whole.

Call on the attacker | 14-08-13 | 14:11

@ Julia, Nederlandse vrouwen zijn niet te veranderen, of je moet ze kapotslaan, dan misschien.
Maar er valt met praten niets te veranderen, dan leef je elke dag met ruzie.
Bij mij is dat altijd heel makkelijk geweest, verwend nest blijven uithangen, dikke doei!
Ik werkweken van 60 tot 80 uur en trutje 10 uurtjes werken en dan eisen dat ik wat ga doen in huis?
Dacht het niet! Dan nog liever vrijgezel dan met zon gebrainwashte tut die denkt dat de wereld om haar draait
Schoonmaakster is goedkoper, want ik ga nooit, en ook nooit van mijn leven dat doen.

Mozeskriebels | 14-08-13 | 14:10

@Reinaert | 14-08-13 | 13:54
Ik begrijp je zeker, maar zelfs voor dat probleem is er een oplossing: www.sheknows.com/parenting/articles/98...

Algemene tip: overleg eerst met je vrouw voordat je een afspraak maakt!

rara | 14-08-13 | 14:08

Een familie lid van me, haalt ze al decennia uit het Oostblok. Trouwt er mee etc. en Zodra ze het "nederlanders schap" krijgen, vertrekken ze mee een berg geld. Na een paar maanden begint dan het hele spelletje weer overnieuw. En elke keer is dit wel diegene die zal blijven (zegt ie) whahaha, wat een ongelofelijke pauper lutser ben je dan. Ik heb er overigens geen totaal geen medelijden mee.

epsilone | 14-08-13 | 14:08

@Julia
Jij bent levend bewijs voor noodzaak van dit alles..

Fook Yu | 14-08-13 | 14:07

@Julia 13:57: Dat is lastig; die mentaliteit is voor een groot deel cultureel bepaald. En de mentaliteit van een individuele vrouw aanpassen? Dat lijkt me geen goed idee; in elke gezonde relatie is van beide partijen een zekere tolerantie en aanpassingsvermogen nodig, maar als 1 persoon zich te veel moet aanpassen dan gaat het mis. Ik zoek liever iemand die al min of meer compatible is met mijn eigen karakter, en dan kom ik eigenlijk telkens weer op buitenlandse dames uit. Zal wel aan mij liggen. Overigens heb ik nu iemand in Nederland gevonden... al is ook zij van buitenlandse afkomst.

Muxje | 14-08-13 | 14:05

Klopt helemaal, vrouwen uit die gebieden weten hoe de natuur het heeft bedoeld, en dat heeft niets met slaafs te maken.
Het enige verschil is dat ze daar nog wel weten hoe de verhoudingen zijn tussen man en vrouw, em dat schept alleen maar duidelijkheid.
Mijn vrouw is ook Pools, niet uit Polen gehaald maar gewoon in Nederland ontmoet waar ze al tien jaar woonde toen.
En ook niet jonger, net zo oud.
Maar wat een heerlijk ongecompliceerd leven heb ik met haar, ik doe geen vrouwentaken en zij geen mannentaken, heel duidelijk.
Ik breng het meeste binnen dus ook niet anders dan normaal dat ik dan thuis ook minder doe.
Ik heb ervoor relaties gehad met Nederlandse vrouwen, en ja, die zijn verziekt door het feminisme.
Die willen wel de lusten ervan, niet de lasten.
Als ik naar mijn vrouw kijk en die Nederlandse vrouwen van dezelfde leeftijd, dan zie ik waar het feminisme toe heeft geleid, nee dankjewel.
Maar een jong meisje hierheen halen omdat ze dan door armoe jou gaat plezieren is een heel andere zaak, dat is gewoon heel erg fout!
Ga gewoon lekker stappen bij het Westland, kan je zelf op de normale manier een Poolse vrouw versieren. :)

Mozeskriebels | 14-08-13 | 14:05

@Julia | 14-08-13 | 13:57
Heb jij een tuinbroek?

Parsons | 14-08-13 | 14:04

@Julia | 14-08-13 | 13:57
U bent te veranderen? Het is niet voor niets dat U het woord *proberen* gebruikt want U weet zelf ook heel goed dat door die enorme betonnen schedel er geen doorkomen aan is, want hebben altijd gelijk enzo. En dan maar klagen dat ze een Mark op de bank hebben zitten; 'tis geen echte vent maar ja hij luisterd zo goed.

El-Rubio | 14-08-13 | 14:03

@Julia | 14-08-13 | 13:57 |
Zo? De strijk nu al af?

Getson | 14-08-13 | 14:02

@Julia | 14-08-13 | 13:57
De favoriete bezigheid is nog steeds moslims bashen, dus daar gaat de stelling al mank.
Daarnaast is de keuze idd makkelijk; sterf jij maar mooi alleen.

TeeJee | 14-08-13 | 14:01

@Julia | 14-08-13 | 13:36

Die eigen mening is op zich te prijzen. Het is vaak de complete afwezigheid van enige logica en redelijkheid die aan die mening ten grondslag ligt die zorgt voor het probleem.

Bruno Alaska | 14-08-13 | 14:00

@ Julia | 14-08-13 | 13:57 | + 0 -
Ach gut op de teentjes getrapt??

sjipsknip | 14-08-13 | 14:00

Bruno Alaska | 14-08-13 | 13:34 | + 1
Geruit overhemd met korte mouwen met een hippe tekst op de achterkant.Inderdaad!

Je vergeet het belangrijkste, de inhoud van die grote pot gel die na de tondeuse beurt nog even over het haar wordt verdeeld.

Waarschijnlijk dragen ze super sexy witte ballenknijpers van de Hema.

Niks mis met ondergoed van de Hema maar mouwloze witte hemden en ballenknijpers zouden ze moeten verbieden net als die pakjes rode haarverf van de kruidvat en bepaalde kledingstukken in maat 42 of groter.

Met een beetje geluk hebben die vrouwen ook een goede kledingsmaak zodat het aantal mannen dat voldoet aan jouw omschrijving afneemt.

Ik zie alleen maar voor(oor)delen!

mister niet scherp | 14-08-13 | 13:36 | + 0
Daar is geen nieuwe religie voor nodig. De ene is fan van jonge jongetjes die andere grote religie houdt van jonge meisjes.

truusch | 14-08-13 | 13:57

@Muxje
Lol. Het is weer begonnen. De favoriete bezigheid van geenstijlers. Nl vrouwen bashen en oosteuropese vrouwen ophemelen.
Maargoed, jullie hebben het zelf allemaal laten gebeuren. ipv dat jullie de mentaliteit bij de nl vrouwen proberen te veranderen, halen jullie gewoon makkelijk een vrouwtje ergens anders vandaan. Slappe lulletjes.

Julia | 14-08-13 | 13:57

Op www.kindgirls.com (NSFW) kunt u allen alvast uw postorderoostblokmaitresse in ontklede toestand bekijken.

Mr Dixit | 14-08-13 | 13:55

Kun je net zo goed met een moslima trouwen gezien de omschrijving. Hoef je ook niet over de grens te zoeken.
Mark Smith | 14-08-13 | 13:22 | + -15 -
Is precies wat ik gister al aanhaalde bij het Hanneke/Mark verhaal op reaktie van Mozeskriebel hahaha en ik maar minnetjes krijgen.

Pas wel op heren: oosteuropese vrouwen zijn altijd MOE.
steven paul | 14-08-13 | 13:30 | + 1 -
Laat Mozeskriebel dat nou maar niet lezen hoor, die heeft dr 1.
Julia | 14-08-13 | 13:36 | + 0 -
Wauw, exact hoe ik erover denk. Plusje van mij.
Gisteren heb ik waarschijnlijk als enige vrouw gereageerd op Mark/Hanneke topic, kreeg een berg minnetjes naar mn hoofd lool waarschijnlijk van veel egotrippers stoere mannen, en ik ben nog niet eens een feministe hahaha
Eerst willen ze Hanneke druit zetten, die op dr strepen blijft staan, nu willen ze ook geen vrouw die alles maar goed vind.
Lachuh!!!!!!

KannieWaarZijn | 14-08-13 | 13:54

@rara | 14-08-13 | 13:49

Reproduceren? Bezwangeren? Dat doe je toch niet met zo'n midlifcrisismeiske? Voor je 't weet is ze net zo verlept en uitgezakt als je eerste vrouw en kun je weer van vooraf aan beginnen. Nee, zo'n midlifcrisisimportje moet je fris en fruitig houden, dan heb je er véél meer plezier van.

Nou ja, je begrijpt me wel ;-)

Reinaert | 14-08-13 | 13:54

Heb idd een exemplaar van 11 jaar jonger uit het oosten (niet oostblok) hier rondlopen. Kan het iedereen aanraden. Denk niet over inruilen, zeker niet voor een NL. exemplaar. Verbaas me sinds die tijd dat er zoveel mannen in NL. zijn die zo'n vadsige veertiger uit eigen land in huis hebben die dan nog zeurt ook en je eten niet klaarmaakt. Die van mij spreekt de taal nauwelijks; heb je meteen ook geen lastige gesprekken waar je niet op zit te wachten.

ministerpronk | 14-08-13 | 13:54

*leeftijd selecteert* *bestelknop aanklikt* *afrekent*

Mr Dixit | 14-08-13 | 13:53

Unspoiled by feminism, een sentiment dat ik wel begrijp als je de houding van de gemiddelde oostblokvrouw afzet tegen zo'n Nederlands zeikwijf. En dat heeft niets met emancipatie te maken: de dames uit het oosten zijn niet op hun mondje gevallen, gewend om de kost te verdienen, en staan op hun rechten. Maar i.t.t. Nederlandse vrouwen begrijpen ze ook dat sommige taken beter door de man gedaan kunnen worden en andere taken door de vrouw, en dat het niet nodig of handig is om alles exact 50/50 te verdelen. Zoals een Russische vriendin van me eens zei: "Nederlandse vrouwen hebben hun vrouwelijkheid verloren. Ze willen niet alleen gelijke rechten hebben, maar gelijk *zijn* aan de man".

Muxje | 14-08-13 | 13:51

@Reinaert | 14-08-13 | 13:33
De vrouw moet wel in staat zijn om kindertjes te leveren op verzoek, en dan wil je een dame die onder de 35 is.

rara | 14-08-13 | 13:49

Rot een eind op met die MOE-landers.

natte krant | 14-08-13 | 13:47

Ik had er wat besteld en binnen twee weken teruggestuurd, ik zag er vanaf als consument.

LibertasSimplex | 14-08-13 | 13:46

steven paul | 14-08-13 | 13:39 | + 0 -

Maar Oksana is zo lief en zo nederig. Ze geeft me ook elke week complimenten over hoe mooi ik ben. Dat zul je die 100 Nederlandse vrouwen die je betaalt niet horen zeggen.Volgens mij mag je ook niet zoenen en niet knuffelen.

Baby Rasta | 14-08-13 | 13:45

Je moet gewoon zorgen dat je ze jong krijgt. Dan zijn ze nog kneedbaar. Anders krijgen ze alleen maar een eigen mening en daar wordt niemand gelukkig van

fender06 | 14-08-13 | 13:45

@Che_cuevara | 14-08-13 | 13:38

Mijn midlifecrisis moet kennelijk ook nog komen, vooralsnog heb ik geen last van overmatige geldingsdrang of andere hormonale ontregeling. En dat je een "vent" bent hoef je niet te bewijzen wanneer je je normaal gedraagt lijkt me, net zoals respect verdiend moet worden en niet kan worden afgedwongen.

Reinaert | 14-08-13 | 13:45

Zo GS die servert is ook ff de soep in geholpen door de reaguurders.

sjipsknip | 14-08-13 | 13:45

@P.A. van der Werff | 14-08-13 | 13:40
tja als je een slappe lul bent dan word je zowieso uitgekleed of ze nu uit NL of Polen komen.

El-Rubio | 14-08-13 | 13:44

@Godsammekraken | 14-08-13 | 13:30


@deboerenlul | 14-08-13 | 13:33
Tja, elke dag een grote beurt hakt er wel in.

Che_cuevara | 14-08-13 | 13:44

Die site zit vast, zijn ze uitverkocht?

Dima Beeline | 14-08-13 | 13:43

Kun je ze ook leasen?

Boerenbrandtlul | 14-08-13 | 13:43

@Itzamná | 14-08-13 | 13:37
En dan nu werken met z'n tweeën voor het bedrag wat vroeger één persoon kon ophalen. Vrouwen wilden werk, nu moeten ze werken.

blinde kip | 14-08-13 | 13:41

Wat ze er niet bijzeggen: de volledige mannelijke schoonfamilie trekt bij je in en:
- ze zuipen al je bier op
- ze verkopen alles uit je inboedel wat enigszins waarde heeft
- je auto rijdt voortaan in hun land rond
- ze vragen alle mogelijke toeslagen aan waardoor jij bij de belastingdienst mag gaan uitleggen waarom er 12 toeslagpartners bij je in huis wonen
- als je stucadoor of timmerman bent pakken ze ook nog even je baan af

Resultaat: je blijft berooid achter en je poolse hoer verlaat je weer omdat je geen centen hebt.
Maar veel plezier ermee.

P.A. van der Werff | 14-08-13 | 13:40

Reinaert, het was ook alleen maar sarcasme hoor.

mister niet scherp | 14-08-13 | 13:40

Jongens, ik mis een uitgebreid item over de eis tegen Brent L. We hebben het over de Eindhovense kopschoppers, een van GeenStijls finest hours! Waar is Danny als je hem nodig hebt?

milky bar | 14-08-13 | 13:40

@steven paul | 14-08-13 | 13:29
Een wijze man was dat.

Che_cuevara | 14-08-13 | 13:39

@Baby Rasta | 14-08-13 | 13:36
Voor 5.000 euro kun je een jaar lang iedere week een avond een vrouw uit Nederland bestellen.

steven paul | 14-08-13 | 13:39

@mister niet scherp | 14-08-13 | 13:36

Da's inderdaad een beproefd en uitermate 'succesvol' concept zoals wij dagelijks mogen meemaken maar ik geef mijn portie toch liever aan Fikkie.

Iets met gezond verstand en zo. Zouden meer mensen moeten doen!

Reinaert | 14-08-13 | 13:39

Helemaal mee eens , domme domme NLse vrouwen. Ze verpesten hun eigen leven en dat van hun partner.

arikanari | 14-08-13 | 13:39

Is er al bekend wat Asha ten Tuinbroeke hier van vindt?

Cuyahoga | 14-08-13 | 13:38

Kan ik de mijne van 40 omruilen voor twee van 20?

El-Rubio | 14-08-13 | 13:38

@Reinaert | 14-08-13 | 13:33
Ik denk dat als je in de midlifecrisis zit je nog éénmaal wil bewijzen dat je een "vent" bent.
Stom maar zo schijnt het toch te zijn.
Ik zie wel als het zo ver is. ;-)

Che_cuevara | 14-08-13 | 13:38

Het feminisme is de grootste fail van de 20e eeuw.
Geweldig ja, dat vrouwen nu, net als mannen, doorgaans ook moeten werken, terwijl ze voorheen gewoon gezellig sherry konden zuipen en beppen met de buurvrouw.

Ik zou het er voor doen, met mezcal - dat is slechts een nuance.

Vrijheid om te werken, wat een lachertje!

Itzamná | 14-08-13 | 13:37

TimoteoGrimbundecimo | 14-08-13 | 13:27
Dat geld ben je kwijt...
Echt genaaid dus.

Ommezwaai | 14-08-13 | 13:37

Een vrouw die dr eigen mening heeft. Dat moeten we als man zijnde natuurlijk niet willen!
Mannen willen gewoon een onderdanig typje die naar m luistert en alles voor m doet. Een soort slaafje zeg maar. Gelovige mannen worden daarin ondersteund door het geloof. Nietgelovige mannen hebben eigenlijk geen goede onderbouwing voor hun slavindroom.
Daarom halen ze maar vrouwen uit arme gebieden die dolbij zijn om in het Westen te mogen leven.
Kom dan alleen niet zitten janken als het poppetje later met je geld/vriend/kind er vandoorgaat.
Maargoed, wel een grappige advertentie.

Julia | 14-08-13 | 13:36

Waar kan ik zo eentje bestellen?
Ik krijgt wekelijks een mailtje van Oksana uit de Oekraïne die vraagt of ik even 5000 euro over kan maken. Tis jammer dat ik het niet kan betalen anders had ik haar al lang besteld.

Baby Rasta | 14-08-13 | 13:36

Wel eentje zonder snor graag

Fook Yu | 14-08-13 | 13:36

@Reinaert | 14-08-13 | 13:33
Die inhoud moet je er ook zelf instoppen.

steven paul | 14-08-13 | 13:36

Sta je dan als veelbelovend jongeman van 28 met een respectvol Tsjechisch meiske van 8 aan de hand.

Moeten we niet willen!
Reinaert | 14-08-13 | 13:23 | + 10 -

Reinart, dan kan je een nieuwe religie starten.

mister niet scherp | 14-08-13 | 13:36

Jonge vrouwen uit Tsjechië zijn niet anders dan jonge vrouwen uit Nederland. Ze zeggen het je alleen niet recht in je gezicht. Misleidende reclame dus.

Synecdoche | 14-08-13 | 13:35

Feminisme, smerig woord.

dwaazz | 14-08-13 | 13:34

@truusch | 14-08-13 | 13:27

Bij die types hoort toch gewoon zo'n drol die overhemden draagt met korte mouwen en letters erop en die zelf zijn haar millimetert met de tondeuse.

Mannen die het afleggen tegen een vrouw, dat is meer de feminisering van de man dan het feminisme van de vrouw.

Bruno Alaska | 14-08-13 | 13:34

Server is van Oost-Europese kwaliteit. Morgen de krantenkop van de lokale krant aldaar: 'Server belast door DDOS-aanval' o.i.d.

InVuurEnVlam | 14-08-13 | 13:34

@Che_cuevara | 14-08-13 | 13:27

Ja, ik weet, maar ik reken me graag rijk ;-)

Gekheid, stokje: waarom zou een partner 10 tot 20 jaar jonger *moeten* zijn? Kennelijk is het de natte droom van vele midlifecrisis-mannen om met een lekker jong ding te pronken maar wat heb je daar aan als je verder geen inhoudelijke band hebt?

Reinaert | 14-08-13 | 13:33

@TimoteoGrimbundecimo | 14-08-13 | 13:27
Jij mazzelpik! Ik doe net een reverse image search en ze is een heus fotomodel! Veel geluk jullie twee!!

Godsammekraken | 14-08-13 | 13:33

Wat kost zo'n vrouw in onderhoud en aanschaf?

deboerenlul | 14-08-13 | 13:33

Server staat al te roken. LOL!

Armageddon | 14-08-13 | 13:31

Kan ik van harte aanbevelen.

Libertinowitz | 14-08-13 | 13:31

Niks mis mee een beetje gezonde marktwerking, geef de concurrentie maar wat om over na te denken.

Warren G. Harding | 14-08-13 | 13:31

TimoteoGrimbundecimo | 14-08-13 | 13:27
Zeg maar Tschus tegen je geld!

EllaRouvoet | 14-08-13 | 13:31

Binnenkort ook op TellSell...

Petrus Poortwachter | 14-08-13 | 13:30

Pas wel op heren: oosteuropese vrouwen zijn altijd MOE.

steven paul | 14-08-13 | 13:30

Welk feminisme bedoel u? Dat wegkijkt voor onderdrukking door mosselmannen in NL, terreur steunt, vrouwen in vuilniszakken laat lopen, wereldwijde verkrachtingen, uitbuiting en mishandeling goedpraat? Dat feminisme? Of meer de Heleen Mees style? Vragen, vragen ..

Mammeloe | 14-08-13 | 13:30

@Godsammekraken | 14-08-13 | 13:22
Nee maar je erft later wel 5 trekzakken en een zakkenrollershandboek.

Welles! Nietes! | 14-08-13 | 13:30

Schaapachtig jong ding? Gewoon zoiets?http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzelLiE0xVDaKpWB_sb1FXWkXSdNlExPsFjiS_5UCbKH5e9Vx6bw

Godsammekraken | 14-08-13 | 13:30

Zo'n dame laat je wel naar LowLands gaan en als je daar je tent leeggehaald wordt door Oost-Europees steeltuig, haalt zij alles terug.

blinde kip | 14-08-13 | 13:30

Niets mis met Tsjechische vrouwen, kijk maar eens een willekeurige aflevering van World's Biggest Swinger Party.

Eric Blair | 14-08-13 | 13:30

als je trek in biefstuk hebt koop je toch ook geen hele koe

Kerejaan | 14-08-13 | 13:29

@Che_cuevara | 14-08-13 | 13:23
Stalen zei al: Er zijn twee meningen. De mijne en een foute.

steven paul | 14-08-13 | 13:29

Heb er één besteld.

beetjemoe | 14-08-13 | 13:28

Zijn vrouwen het nummer 1 export product van Tsjechië?

EllaRouvoet | 14-08-13 | 13:28

Als een vent net zo lang op z'n koffie moet wachten als op het openen van het linkje naar eastern-europe woman kan ie idd net zo goed een kort koppie met een eigen willetje nemen.

Welles! Nietes! | 14-08-13 | 13:28

Feministjes bewegen beter in bed.

Getson | 14-08-13 | 13:27

@Reinaert | 14-08-13 | 13:23
Oh, oh vosje, kan ook 18 zijn.

Che_cuevara | 14-08-13 | 13:27

Ik krijg ze hier gewoon per mail aangeleverd
static.dyp.im/lnHB52MXi7/0af1057d51cf1...
Wel een grote fail van thunderbird dat hij denkt dat dit ongewenst is, heb nu al 4 maanden contact met lieve Olga, gisteren geld overgemaakt voor haar vliegticket en morgen kan ik haar ophalen op Schiphol, ik ga eindelijk weer eens genaaid worden!

TimoteoGrimbundecimo | 14-08-13 | 13:27

Unspoiled by feminism'?

Een onzelfstandige huisslaaf die nooit de discussie aangaat alleen maar geld kost maar wel een mooi exemplaar.

Of een vrouw met drie kwart broek, maatje 44 en een kort pittig kapsel en bijbehorend pittig karakter.

Wat een keuzes, gelukkig ben ik geen man.

truusch | 14-08-13 | 13:27

Zo'n #TeamHanneke van van de week laat je bijna sympathie krijgen voor haatbaarden. Dit is dan weer de manier om het te voorkomen.

ZKH EénOog | 14-08-13 | 13:26

Wie binnen 10 minuten reageert krijgt er een ketting bij die precies 3 keukenkastjes lang is.

Bobjandeman | 14-08-13 | 13:26

Wel op je schilderijen letten.

blinde kip | 14-08-13 | 13:25

.. goed ondernemerschap in Oostbokkistan bestaat voor een goede 90% uit de verkoop van de dochters van hun slaven; en aanverwante criminaliteit.
Precies wat "onze" regenten in Brussel willen, valt te verwachten.

Jan Passant mk2 | 14-08-13 | 13:25

Yakshemash!

Godsammekraken | 14-08-13 | 13:25

Binnen een bepaalde geestelijk gestoorde cultuur gaan ze helemaal voor een schaapachtig jong ding hoor.

Botte Hork | 14-08-13 | 13:24

10 tot 20 jaar jonger, volgens mij dien ik dan eerst naar Egypte te emigreren.

Diederik-Maximiliaan | 14-08-13 | 13:24

Maar kunnen ze ook koken?

eerstneukendanpraten | 14-08-13 | 13:24

Zolang mijn vrouw niet haar eigen koffers draagt ben ik nog steeds van mening dat ze haar stemrecht in moet leveren.

We schijnen allebei gelijk te zijn, gedraag je dan ook zo.

Kaas de Vies | 14-08-13 | 13:24

D'r zijn maar weinig dingen in het leven waar je zo moe van wordt als van neuken. Dus ik sla even over...

Petrus Poortwachter | 14-08-13 | 13:24

Maak je geen zorgen, ze ontdekt dat feminisme wel als ze eenmaal hier is.

rara | 14-08-13 | 13:24

Kan ik ook inruilen?

Sadomassochristus | 14-08-13 | 13:23

"En met zo'n ding, hoe noem je het, oja: een eigen mening. "

Een vrouw met een eigen menig? Ik wil alleen een vrouw met *mijn* mening.

Che_cuevara | 14-08-13 | 13:23

Mark Smith | 14-08-13 | 13:22
En dan heb je nog een maagd te pakken ook..
Vaginaal, dat dan alleen weer wel.

Ommezwaai | 14-08-13 | 13:23

Sta je dan als veelbelovend jongeman van 28 met een respectvol Tsjechisch meiske van 8 aan de hand.

Moeten we niet willen!

Reinaert | 14-08-13 | 13:23

Oh wat zal dit de feministen heerlijk beroeren.

Maar je uitgehuwelijkte vriendin uit Marokko halen is nog steeds hartstikke niet bespreekbaar.

Kaas de Vies | 14-08-13 | 13:23

Ik neem er 2. Kan ik ook afhalen?

Herr Knäckebröd | 14-08-13 | 13:22

Krijg je er een 144-delige set steakmessen bij?

Godsammekraken | 14-08-13 | 13:22

Kun je net zo goed met een moslima trouwen gezien de omschrijving. Hoef je ook niet over de grens te zoeken.

Mark Smith | 14-08-13 | 13:22

Een soort Hanneke van Mark dus bedoel je VanLeeuwen?

goedverstaander | 14-08-13 | 13:22

Klinkt goed.

NajeauwBlajeauw | 14-08-13 | 13:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken