
Kijk, humorloze extremisten met de intelligentie van een gelobotomeerde guppie lijken allemaal op elkaar! Hier,
de brief die de kleuters van de Gare Religie meenden te moeten schrijven aan de ouders van de in Jemen ontvoerde Judith Spiegel en haar man Boudewijn Berendsen. Ooeeeh klote-haatbaarden! Kijk dan! Ze geven onze Greet de schuld van het mogelijk misschien ooit onthoofden van die mensen en dat terwijl hij alleen maar de waarheid zegt over die kutmoslims en tegen die arme ouders en ggnnmmpffr SCHOFTENTUIG!11!!einz!!eleven!! Ja-haa. Rustig maar. Hier, neem een slokje water. Daar zit nog een vlokje schuim. Zo. Relax. Dit trucje
kennen we nog van katholieke haatsnol Mariska de Haat. Kennelijk is er ergens een handboek voor mensen die met minimaal nadenken maximaal haat willen oogsten en hebben zowel de Abu'tjes van De Nare Religie als de paapse haathorden een exemplaar. Het schema is als volgt: Neem een zo onschuldig mogelijk onderwerp. Zeg, ongeboren babies, of ontvoerde journalisten. Tik een open brief naar een publiek of nieuwswaardig persoon die daarmee te maken heeft. Schuif de schuld voor iets wat jij een misstand vindt op die persoon. En jawel! Iedereen verontwaardigd. Maximale kwetsboosheid en fatsoenspaniek en BOEH jullie moeten echt ontzettend je BEK houden-aandacht gegarandeerd. Nou, gelukt, De Vage Religie. En nu? Nu niks. Ga toch dood, of naar Syrië, zelfde netto-resultaat. Onthoofden door booslims is de schuld van onthoofdende booslims, en met die lui gaan wij hier in Beschaafdewereldië geen rekening houden.
Reaguursels
InloggenHoe u het went of keert,uw religie geeft aan mannen de RECHT om slaven te hebben, om sex met deze slaven te hebben,met of zonder toestemming van de laaste.Alle de mannen (uit niger meestal) werden gecastreerd,dat is in de echte zin van de termijn een genocide.Ook slaven die zich bekkerden tot de islam bleven meestal slaven, en dat tot enkele generatie geleden.Bovendien,slavernij heeft zich verspreid met de islam in landen waar het nog niet bestond,DAT is een kernmerk en een werkelijke bijdrage van deze religie
@Frietvlaming, bedankt voor uw respect, daar heb ik veel waardering voor. En wat u zegt, is ook waar.
Zelf ben ik helemaal tegen geweld en het raakt telkens mijn hart als ik iets hoor of zie dat er iemand zwaar is mishandeld of alle nare dingen wat er allemaal welniet aan de gaande is. Maar dan hoor ik opeens een vooroordeel van 'die vieze moslim' of allemaal nare opmerkingen over de profeet dat helemaal niet waar is.
Iemand die geen vrede toont, behoort niet tot de gelovigen. In de tijd van profeet Mohammed, kwamen er christenen of ongelovigen langs bij de hem, zij zouden plaats nemen door op de grond te zitten, maar voordat zij zaten, deed profeet Mohammed zijn sjaal af en legde het neer op de grond en liet hun op dat sjaal zitten uit respect en liefdadigheid. En wij moslims moeten deze respect ook tonen aan anderen. Alles wat profeet Mohammed deed, is een voorbeeld voor ons. Lopen wij niet in zijn voetstappen, dan behoren wij niet tot zijn volgers. Doen wij kwaad, dan behoren wij tot zondaren. Ik begrijp degenen die een misdadiger haten en beledigen, dat zou ik ook doen, maar ik zou niet de religie erbij trekken. Het is zo beledigend en hartbrekend wanneer er zo makkelijk met religie word bespot. Niet alleen de islam maar elk religie. En degenen die het hier in Nederland of ergens anders verpesten, ik heb ook liever dat ze bestraft worden of het land uitgaan, want hun zijn gewoon geen echte gelovige en brengen alleen maar problemen en geven mensen een angstig gevoel, echt belachelijk. Begrijp niet waarom zij zich niet schamen. En inderdaad is het hun schuld dat de goeie moslims worden uitgelachen. Maar die stelletje domme randebiele gaan niet begrijpen dat zij de islam slecht maken, hun spelen egoïstisch en denken dat zij als moslimzijnde goed bezig zijn, maar dat is niet zo en jammer dat zij niet nadenken. Maar misschien degenen die niks weten van de islam, zij die toch hun verstand kunnen gebruiken, na dit gelezen te mogen hebben, deze verstandige mensen raad ik aan en vraag ik met veel respect om religie niet te beledigen. Als een mens iets verkeerds doet, spreek hun op de fouten aan, negeer ze of laat zien dat jij niet dezelfde fout maakt. Wat je ook doet, geef de religie er niet de schuld van en geloof mij, dat reinigt uw hart en wie wilt er nou geen goed hart hebben =)
Degenen die slecht doen moeten vrezen voor god. En hoe dan ook ik zie elkander als een broeder en zuster. We zijn allemaal hetzelfde. Moge wij beloond worden op wat wij goed doen en voor onze fouten vergeven worden. =)
Nogmaals bedankt @frietvlaming.
"besef ik mij"????
Leer eens Nederlands.
Dan praten we daarna verder.
Niet alle Nederlanders vinden het leuk als moslims geweld wordt aangedaan. De anti-moslim mentaliteit komt omdat wij alleen maar geweld van extreme moslims zien.
Ik, en vele Nederlanders met mij, willen dat NIEMAND geweld wordt aangedaan. Er zullen wel negatieve reacties komen op wat ik nu ga zeggen. Het zij zo.
@lievedame: u heeft mijn respect.
www.youtube.com/watch?v=BAyerNjxpR8&am...
Als jullie toch niks te doen hebben, kijk dan naar de werkelijke islam. Film nagespeeld van de leven van profeet Mohammed vrede zijn met hem. Hij komt niet in beeld. Als jullie dan nog durven slecht te praten, dan is jullie verstand echt besmet met onwetendheid. Groetjes
En ECHTE moslims, kopen slaven vrij als liefdadigheid en als uiting van vrede. Vroeger voordat de islam bestond, gingen mensen in Arabië die GEEN moslims waren beelden aanbidden, zondes plegen, meedoen aan slavernij, vrouwen onderdrukken om te trouwen met iemand die ze niet wilt. Maar toen de profeet Mohammed kwam, verbod hij het om aan slavenhandel mee te doen en riep de mensen aan die hem volgen om slaven vrij te kopen, hij verbod het aanbidden van beelden en er werd gelijkenis gesteld tussen donkeren en blanken mensen en rijke en arme mensen, vrouwen die met eigen wil trouwen en mogen werken en nog veel meer goedheid. Veel arabieren hebben nog steeds dat oude cultuur behouden met ongelijkheid tussen mensen en vrouwen die onderdrukt worden. Maar dat is hun cultuur en niet de islam.
Zo kan ik jullie domme opmerkingen echt uitlachen. Maar dat is het laatste wat ik wil. Vrede en respect voor elk mens met elk religie, denk daar eens aan. Er worden moslims misbruikt en pijn aangedaan, maar dat komt nooit op de nieuws. Dat vinden jullie wel leuk, maar geloof mij. Als jullie echt goeie en slimme mensen zijn, had je nooit haat aan anderen gekregen. Vrees voor god. =)
Beste mensen,
Iedereen hier met een negatieve beeld over de islam.
Jullie weten niks van de islam en als een stelletje domme jongeren die toevallig vanuit een ander land komt, het verzieken hier in Nederland, terwijl die stelletje domme jongeren beweren een moslim te zijn, terwijl ze zelf niks van de islam weten, maar alleen van hun culture regels iets meebrengen die 20% van de 100% overeenkomt met sommige regels van de islam, dan betekent het niet dat de islam zo is. In elk geloof zijn er extremisten, dat heb je ook in de islam, maar de goeie gelovigen van de islam noemen zo een extremist "een dwalende of een ongelovige" en jullie die niks van de islam weten, nemen vanuit een persoon die de islam negatief overbrengt een lekker makkelijke conclusie, zonder je verstand te gebruiken. Als jullie echt zo slim waren, dan zouden jullie niet zo gedragen. De Quran is een feitelijk boek, die openstaat voor elk persoon op de aarde. Veel wetenschappers vonden uit dat de Quran inderdaad door een god zou moeten komen. Wij moslims geloven in de Quran. En voordat wij moslims waren, geloofden we eerst in de tora, boek van david en de bijbel, toen deze boeken werden veranderd in regels die men zelf wilden en verkochten voor geld, werd er de laatste profeet Mohammed vrede zijn met hem gestuurd met weer de aankondiging van 1 god! Profeet Mohammed werd de man met beste vrome karakter genoemd door een niet-moslim. De Quran word nooit veranderd, maar in de islam zijn er mensen die geen vrede hebben, deze behoren echter niet tot de echte islamitische religie. Wie hierop in discussie durft te gaan is echt verdwaald in zijn hoofd. We horen elkaar te respecteren. Houd op met dat onwetende en vijandelijkheid tegen de moslims. Want in de Quran word gezegd dat niet alleen moslims na paradijs gaan, maar ook goeie mensen met goeie gedrag. Bedankt voor degenen die hun verstand gebruiken na dit te lezen mogen hebben. Als iemand met mii wilt praten, sta ik ervoor open, maar geen onzin s.v.p. Vrede zij met jullie. Groetjes
ITEACHYOU | 12-08-13 | 21:05
Jij bent echt het nog debielere neefje van Matthijs? Dat is een prestatie op zich. Ik klap voor u.
In het kader van "lachen met religies" breng ik nog even het Koot en Bie lied van de New Positivoos onder uw aandacht:
Onze God is de beste
​Onze God is kampioen
​Daarom zijn wij in het westen
​Relatief in goede doen
​
​Kijk die andere religies
​Wat een puinhoop heerst er daar
​Baby's vol met vieze vliegies
​Hele volk'ren de sigaar
​
​Moeten ze maar niet zo maf zijn
​Om te zweren bij een God
​Waardoor ze arm of slechter af zijn
​Ontevreden met hun lot
​
​Mohammed doet in leproze
​Kijk maar bij de evenaar
​Hindoes wonen zelfs in dozen
​Boeddha maakt je bedelaar
​
​Brahma is één van de booste
​Shiva een grote klier
​Al die gozers uit het Oosten
​Nee, die moeten wij niet hier
​
​Ja, wij zijn hier in het westen
​Nog het best in goede doen
​Onze Heer blijft toch de beste
​Hij is wereldkampioen
​
​Hij is wereldkampioen!
Bijbehorend JPEG-je gaat nog vele booslims nog bozer maken. Maar dat verdienen ze.
Edit: zijn ontvoerd
Beste Abu Suhayd,
Het spijt me. Het spijt me dat ik met mijn allergrootste empatie me evengoed niet in uw misplaatste medeleven kan verplaatsen. Waarom zou u?
U zegt mee te leven met het verlies van de kinderen Judith en Boudewijn. Waarom zou u? U keurt het goed, want afgeven op een verzinsel zoals Moharamed valt, naar eigen zeggen, niet heel goed bij moslims.
Alleen dat al is klaarblijkelijk een vrijbrief voor het vermoorden van een mens. Denk er eens over na. Het uitspreken van een woord door een ander is een reden iemand leven te ontnemen.
Heeft u überhaupt wel in de gaten hoe lam de geest is van diegene die moord uit naam van een boek.
Hoe hard ik het ook probeer, het lukt me niet. Ik kan mij niet in uw geest verplaatsen.
Ik wil het ook niet. Ik zal het ook niet.
Als we nu eens iedere keer dat zo'n achterlijk type zo'n opmerking maakt hem een tekening van mohammed sturen met zijn naam erbij? Wellicht dat ze dan eens langzaam gaan inzien dat ze verkeerd bezig zijn?
Zal wel niet, maar wie weet.
Ten eerste, die twee Nederlanders die zijn ontvoert hebben dat (hoe erg ook) compleet over zichzelf afgeroepen. Zij is journalist, hij diplomatenkindje, ze wisten maar al te goed wat de consequenties konden zijn, en hebben zichzelf willens en wetens in gevaar gebracht. Nu is het aan diplomaten, AIVD, politie en het leger (ja, ook al horen we er niks van, deze instanties zijn er allemaal mee bezig) om hier kostbare tijd aan te besteden. Nogmaals, het is erg, maar ook eigen schuld.
Ten tweede is het compleet de omgekeerde wereld om te bepleiten dat doordat iemand wat zegt of schrijft, het normaal is dat ergens anders in de wereld mensen vermoord zullen worden. Juist deze kromme, achterlijke en bekrompen beredeneringen maken de Islam (en andere godsdiensten) zo verwerpelijk.
wat een walgelijke figuur, die Abu Suhayb. Dat zo'n vent niet moet kotsen als hij zijn eigen schrijfsel terugleest. Ik hoop dat die ouders dit nooit onder ogen krijgen.... En wat kan in hemelsnaam zijn doel zijn om die mensen zo te treiteren?
gehoorzaam allah anders krijgen jullie allemaal pak slaag
-weggejorist-
Een mooie afsluiter voor dit topic:
www.dailymail.co.uk/news/article-23907...
Ik heb helemaal niet mee gekregen dat Al Qaida jarig is geweest. Ik hoop toch wel dat er wat drones heen gestuurd zijn om ze te feliciteren.
Tot 200 jaren geleden,het was heel normal voor een moslem, in de hele moslem wereld, om een slaaf te kopen, voor sexuele doeleinde of gewoon als je koopt een grasmaaier of een brommer.Slavernij was verbonden met islam van dag 1 tot de europeanse interventie in africa.Daarom is hun samenleving nu zo ontwricht, moslima hadden het better toen hun man kon zich uitleven op slaven van niger of europa.Een ding dat ik zoek sinds jaren: Hoeweel slavenmarkten waren er in de moslem wereld, en ik bedoel niet slaven handel centrum ! Had elke stad van 1000 inwoner een plek waar je kon, eens in de maand, een slaaf kopen ? Procentueel, hoewel families hadden slaven ?
Abu Suhayb,
Onmenselijk stuk tuig dat je er bent uit naam van je Allah.
Spelen met de gevoelens van ouders omdat de rest van de wereld niet voldoet aan de gestoorde denkbeelden van jou en en je vriendjes?
Wat vind jou Allah hier nu van denk je?
Ik hoop dat je eerder vandaag dan morgen antwoord kan geven op Zijn vragen.
Ontzettende lul dat je dr bent.
Nestbevuilers zijn het. Van het smerigste soort. Lager dan die domme, vuige, stompzinnige vlasbaard Abu Suhayb en zijn mede-Abu's kun je niet zakken in de pikorde van de evolutie.
Fout gemuteerde primaten zijn het, waarbij elke redelijkheid, elk vermogen tot empathie, elke menselijkheid en elk gevoel verloren is gegaan.
Die kut-religie van ze heeft de oorspronkelijke inhoud van hun schedels - als die er überhaupt nog was - omgezet in kleffe, stroperige ongebluste kalk waarin elke vorm van zelfstandig en redelijk denken sissend oplost.
We gaan er met z'n allen hier in West-Europa, inclusief de nu nog politiek correcten, nog eens gruwelijk spijt van krijgen dat we deze primitieve losers met hun grauwe, naargeestige haatreligie en hun stompzinnige macho-cultuur, ooit hebben binnengelaten in dit ooit zo goede avondland.
Ik heb er geen woorden meer voor. Wat een gemeen soort domheid.
Er is een moslim spreekwoord dat zegt dat een dag zonder bommen en andere slachtpartijen, een verloren dag is.
De laatste dagen was het weer raak in Irak en Nigeria.
En waarom ploffen die plofmoslims? Voor de vrede.
Wat is vrede? dat is een sectarische oorlog in Syrië, volgens de soenniten.
Straks een sectarische oorlog in Irak.
Van dit prachtige vooruitzicht op een dubbele burgeroorlog krijgen de soennieten wereldwijd een dubbel orgasme. Een vredig orgasme, dat wel.
Serieus wat denkt die verrekte mongol niet dat hij is
Vroeger, zeg 20 jaar geleden, gingen er weken voorbij, wat zeg ik, maanden, wat zeg ik, er gingen JAREN voorbij waar ik niet 1 keer hoefde te horen over alle bedreigingen of moorden die deze prachtige religie ons gebracht heeft. Het zal in 1990 vast geen feest zijn geweest in Afghanistan maar dat interesseerde me toen kennelijk niks, en eigenlijk nu nog steeds niet. Dus, voorstel: als alle moslims 's fijn zouden oprotten naar moslimlanden en daar een beetje de gelovig moslim uithangen, dan wil ik graag inruilen dat wij niet meer met vredesmissies, waarnemers, of wat dan ook ons komen bemoeien met de mensenrechten in landen die mij totaal kunnen roesten.
Deal?
dames.. dames... aan de religie zelf schort het niet.. het zijn de mensen die er wat over willen vinden.. denken.. zeggen en vooral doen... die deze religie verkloten. heel sneu!
Interessant dat zon Abu Sahayb (nom-de-guerre) met zijn gebrek aan mededogen, zijn paranoïde wereldbeeld en hysterische zelfmedelijden zo naadloos voegt in de diagnose psychopathie.
@ Parel van het Zuiden | 12-08-13 | 22:52
Chapeau voor uw geweldig eloquente analyse.
Wie voelt er iets voor een oproep aan de redactie van Pauw & Witteman om deze schrijver, Abu Suhayb uit te nodigen voor de start van het nieuwe seizoen, samen met de ouders van de ontvoerde Nederlanders.. Ik zie het zo voor me, het complete demasqué van zowel de Vara als dewarereligie.nl . Ik kan me voorstellen dat deze ouders de Nationale Primeur van de 1e onthoofding van een Moslim-troll graag voor hun rekening willen nemen (zowel figuurlijk als letterlijk).
als de islam geen respect heeft voor mijn wekelijkse karbonade, dan is dat wederzijds | hoe simpel leg je de integratie-fail uit
Ja, dan gaan de luiken gewoon dicht en is een dialoog niet mogelijk.
Supermatthijs | 12-08-13 | 21:15 |
Er was ooit een joodse stam die de dialoog aanging met Mohammed. De volwassenen werden gedood en de vrouwen en kinderen van die joodse stam werden slaven...
Volgens mij heeft de column schrijver zelf niet dewarereligie.nl/contact/over-dwr/ helemaal gelezen, danwel gesnapt. Volgens hem lopen Nederlanders in en buiten Jemen nu gevaar, mag ik daaruit opmaken dat hij zelf geen Nederlander is, dan? Typt hij deze haatbrieven vanaf z'n laptopje hier in Nederland, of doet ie dat tussen het schieten door in Syrië? Als het eerste, dan is DWR toch niet te vies ervan om zijn adres aan de IND te geven, zodat dezen deze meneer of goed kunnen laten inburgeren (lees heropvoeding), of in pek en veren gedrenkt over de grens kunnen vliegen en boven Waratjestan uit het vliegtuig kunnen droppen.
@DeGareReligie.nl
Geert Wilders zijn tweets/mening mogen u niet bevallen. Maar het gaat mis als u denkt dat een tweet, moord op willekeurige onschuldige Nederlanders rechtvaardigd, waar dan ook. Bovendien hoeft u niet op twitter te kijken. Maar het mag hier in NL (blijkbaar), een site (degarereligie) runnen die probeert tot haat aan te zetten. Van mening zijn dat het 'logisch' is dat er mensen vermoord worden omdat iemand wat zei op twitter. Of een tekening maakte, of een mening had. Iedereen hier vind het vaak prima want Tolerantie©. Hier is het makkelijk. Toch, de oorlog met woorden zult u niet winnen. Ook al zijn we hier in NL mischien wat te lief, te 'slaperig'. Dit soort teksten zal veruit de meeste Nederlanders op z'n minst met de wenkbrouwen doen fronzen.
Verder druist het totaal tegen de vrijheid van meningsuiting in. U beweerd immers dat het 'logisch' is dat iemand met een mening, vermoord wordt. Terwijl u zelf uw mening ook niet onder stoelen of banken steekt. Ik durf te beweren dat als ik hetzelfde zou pleiten over geloof, ik toch in de problemen zou kunnen komen. Daar zit ook het probleem, het geloof waar je geen mening/kritiek over mag/kan hebben, maar wat zelf wel een zeer uitgesproken mening heeft over van alles.(!) Dit soort ''spelletjes'' ken ik van vroeger. Zo van: ik heb gelijk, nee ik, nee ik altijd 100x meer!. Net zo kinderlijk als geweld gebruiken omdat je, je zin niet krijgt. Intimidatie en macht spelletjes die je bij kinderen op school ook wel ziet. In de ''grote mensen'' wereld maakt het allemaal geen kans.
@ parel van het zuiden
Een beetje zoals Heineken bedoelt u? Er is meer ellende in dit land door alcohol en drugs. Scherp blijven en optreden tegen de excessen maar verbieden is een utopie.
@ Schoorsteenveger | 12-08-13 | 23:07 | + 0 -
Eitje: Geert zet moslims tegen elkaar op.
Zo, volgende, niks aan op deze manier.
funkyd | 12-08-13 | 23:08 |
Er is nauwelijks een besnijdenis mogelijk op dat soort onderkruipsels. Die zijn zo achterbaks dat ze geen voorhuid hebben.
Wie zichzelf verlaagt tot het aanbidden van een pedofiele en genocidale krijgsheer moet niet gek opkijken als mensen hem gaan behandelen als een pedofiele genocidale krijgsheer.
Fukking geiten neuqer, als het mijn kind was geweest, had ik morgen meteen een extra besnijdenis op zijn toch al kleine pikkie uitgevoerd.
Kan iemand, binnen de huidige discussie, dit voorval plaatsen? De hand van Geert Wilders reikt ver, en zijn tweets kunnen overal ter wereld worden ontvangen, maar toch...
www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/art...
Goed gedaan!
A. Nanninga
@Supermatthijs | 12-08-13 | 21:15
'Mensen keihard op hun geloof aanvallen. Hun heilige krankzinnig en pedo noemen en al zijn aanhangers barbaren. Ja, dan gaan de luiken gewoon dicht en is een dialoog niet mogelijk'
De waarheid is hard en onze nog niet eens zo oude geschiedenis heeft ons geleerd geen dialoog aan te gaan met foute ideologieën.
Je jat en mijn fiets, en mijn vrijheid niet!
hmmmm, gevonden.
Nu ga ik eens dedicated met ze aan de slag.
Geen tussentijdse rapportage, alleen het eindresultaat.
A plus.
Heb trouwens een nieuw (Nike) motto: You're gonna need a bigger bat...
Toen ik het shirt zag, heb ik het direct gekocht. Dacht gelijk aan wat ik zou doen als ik me persoonlijk onheus bejegend zou voelen door een van mijn "medelanders" (onzinnige terminologie trouwens, je bent Nederlander met alles wat het inhoudt, of niet...)
Het kan me geen reet interesseren wat je je in je eigen land denkt te kunnen permitteren, maar hier leven we volgens bepaalde waarden en normen... Al dan niet door de trias politica opgelegd/uitgedacht.
Hoewel het tijd wordt dat we deze eens gaan herzien, hetzij van bovenaf, hetzij vanuit het volk...
Kan toch niet zo zijn dat een (klein aantal van het) totaal van 11.6% niet-westerse allochtonen (1-1-2012)de boel van de overige >88.4% verpest?
@ITEACHYOU | 12-08-13 | 21:37 |
Terrorisme is niet de enige negatieve uitwas van de Islam. De Islam verlamt ontwikkeling, eigen initiatief, dialoog, en het vermogen tot samenleven. Nadat de Islam anderdenkenden, anderslevenden, en andersgelovigen in de marge heeft gedrukt of erger.
.
Overdrijven? Ik denk het niet. De staat van de landen waar de Islam de overhand heeft is het sprekende bewijs.
.
Ontwikkelen? Dat kan alleen als er ruimte voor zelfkritiek en introspectie is. Zelfs een gematigd Moslim blijkt hier niet toe in staat of kan dit in ieder geval niet openlijk doen.
.
Misschien staan zaken er over een paar eeuwen anders voor. Ik heb echter liever dat zij dat leergeld niet hier gaan betalen. Europa had er eeuwen bloedvergieten voor nodig. Dat hoeft niet opnieuw omdat een stelletje geschiedkundige onbenullen niet heeft zitten opletten op school.
Hebben ze weer een nieuwe hoax bedacht?
Sjeesus jullie durven wel hoor!
Echt knap, doe is kijken.
www.youtube.com/watch?v=u3X5f3gY4iw&am...
Haha "onderhandeling staat of valt bij het vertrouwen die partijen in elkaar hebben" bla bla "zojuist de tweet van wilders gelezen heeft en weer aanschuift aan de onderhandelingstafel, U en ik kunnen natuurlijk raden hoe het gezicht van al qaida staat".
.
Zelf mensen ontvoeren maar dan zeggen dat je geen vertrouwen hebt en je beledigd voelt omdat "iemand in jullie land" een opmerking maakt.
Ik begin dit echt een beetje beu te worden.
Ik ontvoer jouw kind in/naar mijn huis, jij komt boos aan de deur en ik roep door de brievenbus "wat staat u nu boos te doen, als u niet net, zoals -ik- nu probeer met u, een normaal gesprek kunt voeren dan luister ik niet eens meer, lalalalala, nee u moet eerst thuis een excuus brief gaan schrijven voor uw gedrag hier voor de deur voordat ik ook maar naar u wil luisteren, lalala"
Right on dude | 12-08-13 | 22:39 | + 0 -
Nou, Greet gaat ook niet helemaal vrijuit hoor.
Elessir | 12-08-13 | 22:36 | + 0 -
Ik ben meer iemand van de crematie. Maar dan alleen als Teeuwen komt spreken.
Wat een enorme schoft die Abu. Het is zijn intolerantie en die van zijn enge moslimvrienden dat er wrede onthoofdingen plaatsvinden. Laffe hond ben je Abu! Het is jouw schuld en die van je mieterige moslimnichten, en van niemand anders.
Elessir | 12-08-13 | 22:30 |
Uiteindelijk, als het erop aankomt, zullen wij massaal bereid zijn om ons leven te geven voor onze vrijheid.
Maar dan zijn deze onderknuppeltjes al lang van het toneel verdwenen. Ze zitten niet eens in het voorprogramma van het stuk dat dan ten tonele gevoerd zal worden, een prachtig stuk, met een happy end ook voor de mensheid.
(Op de melodie van de jaren 80 colGAYte reclame)
"Ik ben nie bang voor de moslim, want ik sla ze op hun bek, want ze zijn een beetje knettergek!!!"
@ Supermatthijs | 12-08-13 | 21:58 | + -2
Ik hoop dat de allereerste steen die we beitelen de jouwe is. En het interesseert me geen flikker wat er op komt te staan.
www.youtube.com/watch?v=u3X5f3gY4iw&am...
Zo iets!
de grote Anti | 12-08-13 | 20:31 | + 18 -
Hear, hear...
Ben alleen zo bezorgd dat het dan al misschien (te) laat is en meer kost dan we voor lief willen nemen...
Grote verschil tussen Wilders en deze (en andere) "columnist" in mijn ogen is het bekritiseren van een (bepaalde) groep mensen enerzijds en het op de persoon/gemoedsrust willen spelen anderzijds.
Ben het echt niet altijd eens met Wilders, maar hij weet wel hoe hij een (algemeen) probleem dient te verwoorden. Daarnaast siert het hem w.v.b. zijn reactie aangaande het overlijden van Friso, ondanks het feit dat hij wellicht (een van de) grootste tegenstanders van ons koninklijk huis is.
In mijn ogen weet je dan hoe je vanuit een intrinsiek respect naar mensen weet te reageren, niet dat "gelovige vs. ongelovige" geneuzel van (meerdere) religies...
Tuurlijk, alsof er bij el kaiiida ook maar 1 haatbaard zit die nederlands kan lezen, als ie al kan lezen!!
Die site van de ware leugen mag van mij naar de eeuwige jachtvelden geddost worre, door dezelfde lui die een half jaar geleden ing plat legden.
Wat een mafkees zeg!
Geert Wilders hakbar!!!!!
Die gore oetlul schrijft; "Vele moslims zijn bereid om hun leven te geven voor de verdediging van de profeet." Ik hoop zo dat ze dat lukt. Liefst zeer vele, zo niet alle.
Ik zou willen dat er een land was waar ik geen last had van religie.
Of dat er een partij was waar ik op kon stemmen die tegen alle vormen van religie is.
Ongeacht welke.
De mens heeft hersens, maar soms vraag ik het me af waarom deze niet gebruikt worden door sommige..
Ben hier zo moe van.
Alle geloven denken dat ze de enige ware religie hebben.
Kortom, allemaal, op een na zitten ze er naast.
1nfidel | 12-08-13 | 22:07 |
Ach, die Abu is uitvaagsel, voelt zich nu even het meneertje maar wordt als volstrekt overbodig terzijde geschoven, mocht het ooit echt tot een confrontatie of wellicht zelfs oorlog komen. Als hij dan al niet met de staart tussen z'n benen is weggerend.
Als het echt oorlog wordt doen deze miezerige mannetjes niet mee. Te dom voor het propagandawerk, te laf om als kanonnenvlees te dienen. De Verhevene acht ze nog geen scheet waard.
@Supermatthijs | 12-08-13 | 21:10
Geert te pas en te onpas gebruiken om een (al dan niet) trollend statement te maken, getuigt nou niet bepaald van creativiteit en/of originaliteit. Daarnaast is het gebruik van een karikatuur om een snelle grap te maken al ca 15 jaar uit de mode.
Kom nog eens terug met iets inhoudelijks.
In de ogen van dit stuk vullis Abu Sayab voert de NL overheid dus oorlog tegen de islam, omdat zij Wilders ongestraft zijn mening laat spuien. Hij beschrijft de meest afgrijselijke scenarios van wat er volgens hem wel eens met de kinderen kan gebeuren. En hij wrijft zout in de wond met een allegorisch verhaal dat het eigenlijk eigen schuld dikke bult is. En passant laat hij weten dat hij het er wel mee eens kan zijn. "Sja jammer voor die kinderen maar islam mag niet beledigd worden."
Dit soort figuren moet maar eens verplicht worden individuele lessen (westerse) filosofie, maatschappijleer, ethiek en geschiedenis te volgen.
Dit soort brieven schrijven kunnen ze wel. Fatsoenlijk antwoorden op geven op inhoudelijke kritiek op de quran, de hadith (het leven van Mohammed), de positie van islam in de wereld. Dat wordt doorgaans beantwoord met geweld.
Dat gezegd hebbende; indien deze brief echt verstuurd is naar de ouders beschouw ik het wel degelijk als geweld. Verbaal geweld. Een factor die overduidelijk buiten het domein van de ontvoerde (arme) Nederlanders ligt, wordt aangehaald als argument om ze het leven te ontnemen. Dat is onvoorstelbaar gemeen, haatdragend en bovenal harteloos.
Aan het lot van de ontvoerde landgenoten kan ik niets veranderen. Mijn ideeën over de houdbaarheid van radicalen in Nederland wel. De schavuiten.
moslims......................................................................., ik wil er eigenlijk niets meer over zeggen.
Tijd voor actie!
Schoorsteenveger | 12-08-13 | 22:00 | + 0 -
Een prachtige verkiezingsleus lijkt me:
Smakeloosheid kent geen grenzen, stem PVV !
Supermatthijs | 12-08-13 | 21:58 |
Inderdaad, smakeloosheid kent geen grenzen.
Schoorsteenveger | 12-08-13 | 21:53 | + 0 -
En we beitelen het manifest van Breivik dan wel in de steen van Geert. Nee, zo kunnen we nog wel even door gaan.
Wel scherp van GS, want ze hebben blijkbaar niet eens gezien dat de man achter De Ware Religie nog een ex-katholiek is ook, blijkbaar zijn dit katholieke trucjes.
@La Bailaora | 12-08-13 | 20:59
Zijn dit dan wel lieverdjes?
img01.imagecanon.com/_upload/img/93/cl...
Supermatthijs | 12-08-13 | 21:38 |
Zo hebben de ouders van Theo van Gogh de de tekst van de brief van Mohammed Bouyeri in het duurste marmer laten kerven. Want het mocht wat kosten natuurlijk om het leed wat draaglijker te maken.
@Ongeblustekalk | 12-08-13 | 21:35 |
En zo vielen er nog velen na hen. Zo is de opkomst van Mohammed's barbarij direct te relateren aan de val van de Arabische en Ottomaanse beschavingen. De desolate toestand van de huidige samenlevingen daar is de stille getuige daarvan...
@ Supermatthijs | 12-08-13 | 21:41 |
Toegeven aan terreur en chantage is geen oplossing maar het begin van verdere escalatie en nog meer terreur en chantage.
Wie op een kruispunt gaat liggen slapen vraagt er niet om om overreden te worden maar moet niet gek opkijken als het gebeurt. Mutatis mutandis geldt dit evenzoveel voor lieden die gaan wonen, werken of op vakantie gaan in Jemen, Noord Mali en meer van dat soort gebieden.
@ Abu raket
Van de ware religie
Wil je mn adres volbloed idioot?
Kan je nog zo een fijne brief schrijven
Dit omdat mn wc papier haast op is
Laf varken
Open brief aan de ouders van Abu Suhayb:
Beste ouders van Abu,
Ik heb helaas slecht nieuws voor jullie, er is mij een en ander geopenbaard door de Profeet Mohammed (dood en onthoofdingen zij met hem). Jullie zoon Abu is niet jullie zoon Abu, maar hij is slechts de Nageboorte! In plaats van het kind hebben jullie de Nageboorte opgevoed!
Dit stuk stront dient alsnog geaborteerd te worden!
Alles 8 bar! ik bedoel Allah akbar!
Zullen we Greet in gaan zetten als onderhandelaar bij gijzelingszaken ? Nee, die komt er wel.
@Annabel
Dat zal allemaal wel, maar trek het je niet aan.
@ Supermatthijs | 12-08-13 | 21:35 |
Sinds wanneer zoekt de Islam de dialoog. De Islam is eenrichtingsweg. Er is geen enkele dialoog met hen mogelijk tenzij de dialoog gaat over de wijze en de planning van onderwerping aan de Islam.
wakkere_nederlander | 12-08-13 | 21:37 | + 0 -
En laten die ouders de tweet van Greet dan op de steen zetten.
@parel van het zuiden
U overdrijft. Waarom zijn er niet meer dan een miljoen terroristen dan in nl? Elke dag 3000 moslims die iemand vermoorden? Kan de islam niet veranderen zoals ook andere geloven milder zijn geworden?
Zouden de islamitische zielenroerselen van deze terroristenfan op zich zelf staan of zouden zijn moslimbroeders en zusters dezelfde mening zijn aangedaan?
Ik begin hoe langer hoe minder in de 'eenlingentheorie' te geloven. Het zou best wel eens waar kunnen zijn dat de 'vijfde colonne theorie' van Fortuijn & van Gogh de echte waarheid is.
Hoe dan ook, de ouders van het ontvoerde stel moeten met dit pamflet maar eens naar het gerecht stappen.
Terpen-tijn | 12-08-13 | 20:18 |
Een broeiend latent probleem zichtbaarder maken is een positief effect. Bedoel je dat?
@Parel van het Zuiden | 12-08-13 | 21:32
De val van het Romeinse rijk is hier een goed voorbeeld van.
Parel van het Zuiden | 12-08-13 | 21:32 | + 0 -
Goed, jij wil dus geen dialoog maar ze moeten er allemaal uit. Vertel, hoe gaan we dat aanpakken ? Ik honger naar kennis.
Is er een dokter in de buurt? Bij het lezen van de brief van de gare religie zijn mijn tenen krom gaan staan en nu krijg ik ze niet meer recht...
@Schoorsteenveger | 12-08-13 | 21:27
Zie Ongeblustekalk | 12-08-13 | 21:01
@Supermatthijs | 12-08-13 | 21:15 |
.
Beschaving wint het helemaal niet altijd van barbarisme. Sterker nog, een beschaving valt uiteindelijk altijd door barbarisme. Meestal doordat de beschaving zichzelf uitholt door decadentie. Decadentie in de vorm van zelfvergenoegzaamheid, wegrelativeren van kernwaarden, het laten verslonzen van de fundamenten, waardoor langzaam de kracht van de beschaving verdwijnt.
.
Wij zitten in een vergevorderd stadium van dit proces. Juist door de gedachtenkronkels die u ook graag debiteert. Het faciliteren van een religie die elk grondvest van onze beschaving naast zich neerlegt zal uiteindelijk leiden tot de val van die beschaving.
.
Dit is een zeer uitvoerig gedocumenteerd proces in de geschiedschrijving trouwens. Had u op zich kunnen weten als u eens een boek open zou slaan...
Al een paar akkefietjes geleden bleek De Ware Religie al een hysterische versie van een parochiekrantje die dankzij het Internet-medium veel te veel aandacht krijgt.
@Schoorsteenveger | 12-08-13 | 21:26
Ik had het niet mooier kunnen zeggen.
Waarom Geert zo voorzichtig is en geen naam door geeft zou kunnen zijn omdat ik denk dat de persoon op deze foto Adam Yahiye Gadahn is met de aliassen Abu Suhayb Al-Amriki, Abu Suhail Al-Amriki, Abu Suhayb, Yihya Majadin Adams, Yayah, Azzam the American, Azzam Al-Amriki maar voor anderen beter bekend als Adam Pearlman. U weet wel, topfiguur van Al-CIAda en tevens kleinzoon van Carl K. Pearlman die ook in de Board of Directors zat van de Anti-Defamation League. Maar het kan ook nog Yousef al Khattab zijn (woehh scarry name), wees gerust mensen kennen hem ook wel als Joseph Cohen.
ZKH EénOog | 12-08-13 | 21:27 |
En ze zijn ook zo gemakkelijk uit te dagen om hun stompzinnigheden te debiteren. Ze kunnen het gewoon niet laten. Eén goed gerichte tweet en ze beginnen weer volop te raaskallen.
Doet wel nogal Quidiaans geforceerd/relativerend aan, dat aan de haren erbij slepen van die Mariska. Want die heeft er zelfs hoon en haat voorover om embryonale mensen te laten leven, laat staan dat ze dan ze dan begrip zou kunnen opbrengen voor het onthoofden van ongelovigen.
Ongeblustekalk | 12-08-13 | 21:19 |
Nee, die trekken meteen de straat op te protesteren. Ik hoor ze al komen.
@thapriest | 12-08-13 | 21:09
&Schoorsteenveger | 12-08-13 | 21:15
Precies. Je kan die websites wel sluiten, maar daar verdwijnen die Neanderthalers niet mee van de planeet, ze gaan enkel ondergronds verder.
Als je ze bovengronds houdt, kan je ze ten eerste beter in de gaten houden, betrappen op hun stompzinnigheid en hun haat voelen, en ten tweede kan HEEL de wereld zien wat voor figuren het zijn, in plaats van de enkeling die er tussen woont en een paar geheime diensten.
Vrijheid van meningsuiting: voordelen te over.
Oh, en bij deze wil ik gelijk postuum mijn excuses aanbieden. Voor het beledigen van de Neanderthalers, dat is.
"Uw kinderen zijn helaas verzeild geraakt in een strijd die de Nederlandse overheid voert tegen de islam en moslims."
Was het niet juist andersom???
Hé.. Abu ga eens lekker aan een hijskraan hangen gek, met je Emotionele chantagepraktijken!
Ongeblustekalk | 12-08-13 | 21:13 |
Abu is het stereotype van de loser, en dan niet van iemand die een beetje pech heeft gehad en aan lager wal is geraakt, nee van iemand die als persoon het laagste van het laagste niveau heeft bereikt en enkel nog zwelgt in zijn eigen haatgevoelens, wraakgevoelen, ressentiment, gram, kortom, een miezerig mannetje.
Er zijn veel miezerige mannetjes, mannetjes die niks zijn en ook nooit iets zullen worden, en dat soort minkukels zijn "gefundenes Fressen" voor haatmachines zoals het fascisme of zoals de Islam. Kunnen ze eindelijk wraak nemen op de wereld die hen zulk een pijn heeft gedaan, kunnen ze met een vlag, een fascis of een Heilig Boek in de hand, schoppen en trappen tot de dood erop volgt.
Ongedierte is het.
@Supermatthijs | 12-08-13 | 21:21
Woedend waren ze al.
Die groeperingen zullen niet stoppen totdat iedereen onderworpen is.
Alles in de naam van een fabel.
Als wraak op de kruistochten van 900 jaar geleden.
Een misdaad wordt nog altijd door de misdadiger zelf gepleegd. Het is zijn eigen keuze om het te doen.
Punt.
@ing. Slapen, klopt, gekken zijn er overal, keihard aanpakken maar om nu heel Noorwegen de schuld te geven van breiviks daad en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ing. eslapen | 12-08-13 | 21:18 | + 0 -
Dus het is nu tijd om ze dol van woede te maken ? Sorry, ik snap het niet.
Er staat op de site 'powered by allah'
Dit is echter een misverstand! Het moet zijn: powered by misinformed, selfish, hatebreeding, rn utterly stupid (sub)human.
En in tijden van werkeloosheid weer een paar bodyguards erbij op mijn kosten kan natuurlijk ook geen kwaad.
Abu zet de gematigde moslims in zeer kwaad daglicht met zijn halfgare open brief. Dat zullen ze hem niet in dank afnemen vermoed ik.
@Supermatthijs | 12-08-13 | 21:15
40 jaar dialoog heeft ons gebracht:
1. PLO
2. Al Qa'ida
3. Extra beveiliging op vliegvelden.
4. Algehele monitoring van telefoon en dataverkeer.
Lewis Lewinsky | 12-08-13 | 21:15 | + 0 -
Goed bezig met de research.
ZKH EénOog | 12-08-13 | 20:15 |
Helemaal mee eens. We hebben mettertijd al een redelijk goed inzicht gekregen in het beperkt vocabularium, het gebrek aan enige originaliteit, het gebrek aan intelligentie zo niet aan geestelijke vermogens. Hoe meer onzin ze debiteren, des te beter, voor iedereen.
Het plaatje is van Bosch Fawstin. De afgebeelde persoon is Mohammad.
twitter.com/BoschFawstin/status/36656...
25 jaar Al Qaida terreur in de naam van een krankzinnige krijgsheer/pedo. Maar beschaving wint altijd van barbarisme.
Geert Wilders
Zo doe je dat dus. Mensen keihard op hun geloof aanvallen. Hun heilige krankzinnig en pedo noemen en al zijn aanhangers barbaren. Ja, dan gaan de luiken gewoon dicht en is een dialoog niet mogelijk. Goed bezig Geert ! Slim ook want je mag dit gewoon zeggen hier in nederland.
@Schoorsteenveger | 12-08-13 | 21:02
Het is een sukkeltje en helemaal nu hij zichzelf in de kijker heeft gespeeld.
In detective verhalen worden dat soort individuen soms tot infiltrant gemaakt. Zijn maten zullen hem nooit meer kunnen vertrouwen, want die lezen ook wel eens een spannend boek, en geloven daar dan in.;)
Linksom of rechtsom, Abu is fucked.
'Wij staan voor het Leven, zij staan voor de Dood'
(Ayaan Hirsi Ali)
thapriest | 12-08-13 | 21:09 | + 0 -
Net als Geert met zijn grappige tweets ?
@ZKH EénOog | 12-08-13 | 20:15
Daar heb je wel een punt. Laat ze hun ware gezicht inderdaad maar tonen. Kunnen we ze daar tenminste op pakken.
@Itastijl | 12-08-13 | 21:03
Zie Lewis Lewinsky | 12-08-13 | 21:01
@Ongeblustekalk | 12-08-13 | 20:30
Dacht ik ook. En mijn enter knoppie. :)
@Iwmac | 12-08-13 | 21:00 |
Daarmee veronderstelt u dat er gedacht wordt. Dat kan en mag niet in de Islam. Allah moet gehoorzaamd worden, tot in detail. Dagindeling, dagelijkse handelingen, dieet, interpersoonlijke verhoudingen. Denken is daar niet bij. Inshallah! Zo schreef de profeet...
Itastijl 21:03
Alle tweets.
Itastijl | 12-08-13 | 21:03 | + 0 -
Dit leek hem wel handig en de oplossing een stuk dichterbij brengen.
twitter.com/geertwilderspvv
Dus als ik het goed begrijp is Wilders niet verantwoordelijk als die twee worden vermoord maar was Melkert dat wel toen Pim werd vermoord? Selectieve verontwaardiging optima forma.
Itastijl | 12-08-13 | 21:03 |
Ik denk dat-ie gezegd heeft dat-ie de Islam niet zo ziet zitten.
Wat heeft Wilders eigenlijk getweet waar ze boos over zijn?
Supermatthijs | 12-08-13 | 20:56 | + -2
Hoi, keur je nog steeds de moord op Pim goed?
Ongeblustekalk | 12-08-13 | 20:49 |
Abu wil alleen maar interessant doen. Abu is een lulletje dat zich optrekt aan de positie van een beweging waar hij in feite geen ene reet mee te maken heeft maar waar hij o. zo graag bij zou willen horen.
Precies zoals de dorpgek die op zij Solex altijd weer achter de plaatselijke motorclub aantuft als die voorbijdendert, maar al die stoere mannen al meteen weer uit het zicht verliest als ze aan het eind van de dorpsstraat de bocht nemen.
Abu is een wannabee, een slappe lul en een grote lafbek die als hij pijn wil doen alleen maar naar beneden durft te trappen. Van dat soort slappe lullen lopen er steeds meer rond, en, ook al zijn ze besneden, de smerige stank die ze verspreiden wordt ook met de dag ondraaglijker.
De gewraakte tweet van Wilders, waarin de woorden *Mohammed* en *Profeet* niet voorkomen. Er wordt niet gezegd wie de persoon op het plaatje is.
twitter.com/geertwilderspvv/status/36...
Ik krijg plaatsvervangende schaamte na het lezen van het stuk.
@Boerenbrandtlul | 12-08-13 | 20:56
Dat doen ze niet, ze zijn te bang voor elkaar of geven Abu stiekem gelijk.
Hunnie hun denkmanier is lam.
Parel van het Zuiden | 12-08-13 | 20:58 | + 0 -
Juist, die. Ik zoek trouwens de vast en zeker weer doldwaze actie van Geert waarop de man in zijn brief in gaat.
En ondertussen in Engeland:
Zijn dit nou leden van de gematigde islam?:
www.dailymail.co.uk/news/article-23900...
En dit een voorbeeld van de 'fundamentalisten' (deze zetten namelijk de woorden om in daden)?:
www.dailymail.co.uk/news/article-23892...
@Supermatthijs | 12-08-13 | 20:56 |
Bedoelt u nou diezelfde vrijheid van meningsuiting waaronder Wilders kan spreken?
We hebben hier veel meer moslims dan zij westerlingen hebben, maar goed dat wij ons niet verlagen tot zulke beestachtige methoden als zij.
ik zou deze tekst van Nanninga wel gezongen willen horen door Jan de Cler op de melodie van de familie van Tutte, maar dan met meer rijmwoorden zodat het op een gedicht lijkt.
Normaal mens weet precies wat al q allemaal uitvreet en wat we er tegen doen. Deze blijkbaar niet.
Fijn ook om op zo n manier te weten te komen dat a.q. het epistel van Wilders inmiddels ook gelezen heeft.
Goed geinformeerd.
joyriders | 12-08-13 | 20:54 | + 0 -\
Vrijheid van meningsuiting noemen we dat geloof ik. En dat is niet alleen voor ons maar voor allemaal.
Laatste wat ik erover kwijt wil:
Oh, grote schare gematigde Moslims in Nederland, Abu de Salonterrorist kaapt jullie geloof, randt jullie boek aan en verkracht jullie profeet. Hij claimt daarbij dat zijn gelijk jullie gelijk is en zijn mening die van jullie. De lange tenen die jullie zo kenmerken als het gaat om respect voor religie, zijn die ineens verdwenen of bijten jullie hard op jullie lip? Geef ons een teken dat jullie hiertegen zijn en mee willen doen met het vrije Westen. Stel ons niet teleur, beken kleur.
Ik vind die column aardig ver gaan maar zal wel geaccepteerd worden door de faalpolitiek hier in Nederland.
Maar die meneer Wilders waar ze het altijd over hebben lijkt bizar veel invloed in de wereld te hebben. Vrijwel bij alles betrokken
Wie is die man? President van de wereld ofzo.....?
Ik zou graag die Abu Schaap eens de bek volschijten zodat hij de volgende keer nog meer poep kan praten..
Alleen die foto al.. je gaat er spontaan de mitrailleur van poetsen..
Plaatsvervangende schaamte ,en je moet een hoop van die moslimjeugd en linksmensechen de kost geven die dit op hun Facebook plaatsen of re-tweeten als rechtvaardiging!Lekker op zń Islamitisch de Moskee in het midden laten,maar wel vanaf de deurmat ipv het hek bij de stoep!
Abu wil via de ouders de NL regering onder druk zetten en de onderhandelingspositie van een terreurgroep versterken.
Niet zo slim Abu.
Waarvoor zat Gregorius Nekschot ook al weer een tijd in voorarrest? Deze collumn neigt naar het ontwrichten van de samenleving door een flinke kloof te slaan tussen evidente bevolkingsgroepen.
Abu Suhayb probeert overduidelijk een groot gebrek aan eigenwaarde te compenseren.
oeps dom is arm
@ miko | 12-08-13 | 20:28
Dat weet ik, maar het was een cynische reactie. Ik word zo doodmoe van de grenzeloze stupiditeit van de linksen dat ik op dit soort berichten alleen nog maar zo kan reageren.
macht is gebaseerd op dom houden en bang maken | joehoe Mark, we hebben nog veel te weinig islam in NL
Kan Anonymous de website dewarereligie niet eens onder handen nemen oid? Of is dat ze net weer een brug te ver?
De gare religie (moslimpropaganda) moet een ban krijgen en medewerkers horen uit nederland worden gezet. Simpel.
@HoogToontje | 12-08-13 | 20:11
Zoals ik ergens anders al schreef:
Iislam is pas vrede als iedereen die het er niet mee eens is, dood of bekeerd is'
Toen werd ik (heel terecht) geattendeerd op het feit dat zelfs in moslimlanden Islam geen vrede is
Ze doen net alsof hun bang zijn, terwijl het juist andersom is, het lef.
Wat een rotsmoes, zolang hun zich rustig houden, wordt ze geen haar gekrenkt.
@Supermatthijs | 12-08-13 | 20:23
Een paar dagen per maand toch? En dat noemen we geen doekje maar een maandverband, kudT
@Wc-kip | 12-08-13 | 20:16
Gehaktstaaf word dan wel een big mac.
www.faqs.org/nutrition/images/nwaz_01_...
De warereligie.nl verdient een link-blok boven die van Powned, Glamorama, en Das Kapital.
.
Zet ze vol in de schijnwerper!
Ze geylen er wel een beetje op hmm, dat wij zogenaamd bang zouden zijn. Reken maar. Jij moet juist bang zijn beste Abu whatever. Er komt een dag dat het westen jullie zat is. En dan praat je over meerdere continenten die enorm machtig en sterk zijn die de handen ineen slaan. De navo en nato hadden we al, maar het kan zelfs nog leuker, greet stelt hierin weinig voor.
Dus zing maar een toontje lager met die verkapte dreigementen die zogenaamd sympathiek moeten overkomen.
Je verwacht het niet, moslims die anderen ergens de schuld van geven.
Word een beetje moe van al die open brieven van die haatsite, de enige waar ik achter sta is deze dewarereligie.nl/actueel/he-rutte-rons... minus de oprotpremie, geld hebben ze al genoeg gehad.
Politici zullen het wel weer wegwuiven, om misselijk van te worden. Ik persoonlijk zou een groot voorstander zijn van een 2 partijen systeem, gezeik met die coalities altijd die toch niks opleveren.
Een punt maken over de rug van twee gegijzelden. Dat is wat ie doet. Daar ga je wel van schuimbekken ja.
@miko | 12-08-13 | 20:28
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden.
Om krankzinnig van te worden.
"Vrijheid van meningsuiting" ja, van de moslims ja, inclusief verkapte doodsbedreigingen vanuit "de hele moslimwereld". Het staat er bijna letterlijk, maar ws net niet genoeg om opgepakt te worden.
Meneer Abu, voor mij valt je brief onder haatzaaien, doodsbedreiging, pot-ketel-tav vrijheid van meningsuiting met als klap op de vuurpijl de volledig onjuist en uit je duim gezogen stelling "de oorlog die Nederland tegen moslims en de islam voert".
Daar wil ik aan toevoegen dat ik hoop dat iedereen je brief leest, zodat ook bij de slaapkopjes de ogen open gaan.
Abu de Salonterrorist is een marginaal figuur die maximaal probeert te scoren met deze smakeloosheid. Als Mo de Gekke echt boos was en wat in zijn mars had, dan had hij geen ratten met Kalashnikovs nodig. Maar ja, beledigd zijn mag in sommige culturen een mensenleven kosten, in andere culturen hoor je er eelt van te krijgen.
-weggejorist-
@HoogToontje | 12-08-13 | 20:11
Nee Islam is onderwerping
-weggejorist-
Hey , Abu ga eens om twee uur s'nachts een column schrijven over zelfreflectie.
het ware moslim pubertje.. het internet zal je vinden
Wel goed dat Abu (Jaja!) erbij zit dat hij columnist is. Anders zou je het niet geloven....
Er zal toch een moment moeten komen dat de hele politiek zegt Sterf booslims, houd je gemak en pas jezelf aan of tief op naar een knoflookland
Vreemd dat de briefschrijver het cartoonincident in DK meldt, want vorige week was dit nieuws:
frontpage.fok.nl/nieuws/612487/1/1/100...
Terpen-tijn | 12-08-13 | 20:18 | + 0 -
Ik draag er sindsdien ook één.
Niveautje-borrelnootje, je zal maar zo simpel zijn.
Terpen-tijn | 12-08-13 | 20:18
Beter, dat is later handiger bij de gate.
vicecity | 12-08-13 | 20:05
Ja, over die vraag lig ik 's nacht om 02:00 uur nog wel eens te piekeren!
En wij faciliteren dit gajes ook nog eens. Om woest van te worden! En wat is uiteindelijke onze dank? Een kettingslot in je nek...
Toch mooi hoe mensen, in naam van een sprookjesboek, anderen verhult dood wensen.
Na de oproep tot de kopvoddentax van Wilders, zijn er wel extra veel hoofddoekjes bijgekomen, deels uit protest.
miko | 12-08-13 | 20:12 |
Zouden ze daar in de zandbak ook een snackbar hebben? Na zeven keer rond zo'n zwarte toiletgebouw te hebben gelopen krijgt men wel zin in een gehaktstaaf/mexicano.
Lijkt erop dat er maar 1 persoon achter dewarereligie.nl zit want er staat ook maar 1 naam onder dat stukje
@thapriest | 12-08-13 | 20:10
Alsjeblieft niet.
Laat die site alsjeblieft in de lucht.
Laat die hersenloze barbaarse imbecielen zich alsjeblieft openlijk blijven vertonen.
Dat is véél beter.
Whahaha, sukkels, voor die brief was er ook niemand bang.
Die hele brief deugt voor geen kant, dat sowieso.
Ach, voorlopig is er weer een bloemkool jihadist
dood in syrië . Ene Saddek Sdaa die in 2009 al eens werd opgepakt in Kenia.
Hij zou tankcommandant worden maar heeft t niet gehaald.
Ben benieuwd wat voor een brief ze aan die ouders schrijven.
Ze roepen van alles maar ondertussen moorden
ze eerst elkaar uit.
Als ik trouwens die twee was zou ik gewoon zeggen dat ik mossel was. Zwaar gelovig en op weg naar Mekka voor de Hadji.
Geef nou gewoon geen aandacht aan die idiote haatideologen cq. aandachtshoeren..
Met andere woorden: Je kop houden want anders?? Anders wat? Werkelijk denken dat we praatjes klakkeloos accepteren? Stelletje mongeaulen..
Hairdiapercameltoe | 12-08-13 | 20:09 |
Ik denk dat Annabel meer van de strandvakanties is, Syrië zijn meer doevakanties.
Geef dat stel kleuters met hun duckstadkrant geen aandacht meer.
De ware religie met hun ontmaskering van de grote GS hoax. Hilarisch.
dewarereligie.nl/actueel/faken-geensti...
Islam is vrede.
@Kaas de Vies | 12-08-13 | 20:08
Antivies?
Dus dat wanhopige zak idioterie wat schrijft voor de Gare Religie vind dat het de schuld van Wilders is als ze onthoofd worden. Omdat Wilders maar rekening met de middeleeuwse en sadistische wensen van de Islam had moeten houden.
De brandweerman de schuld geven dat uw huis afgefikt is.
Het asfalt de schuld geven dat de auto die achter op uw in reed niet genoeg afstand had gecreëerd.
Met deze logica binnen de Islam MOET het wel middeleeuws zijn.
Dat dewarereligie, kan die site niet uit de lucht wegens haatzaaien? Man, man man, stelletje infantiele........ *inhoudt*
Verder kun je die brief als een regelrechte oorlogsverklaring zien immers de Nederlandse staat is volgens de kamelen neuker in oorlog met de islam en hij is een strijder/soldaat daarvan. Dat zou genoeg moeten zijn om er meteen een POW van te maken!
Wat een weerzinwekkende column. Als je zoiets durft te schrijven ben je gvd de lucht die je inademt niet waard.
@Watapatja | 12-08-13 | 20:05
Enkeltje Syrie?
Bizar dat een site als de warereligie niet uit de lucht wordt gehaald wegens het openlijk verheerlijken van geweld en terrorisme.
Zeggen dat je ze niet bang wil maken na een beeld geschetst te hebben van onthoofding en kalashnikov's... wat een idioot!
Als ze ruzie willen motten ze vooral zo doorgaan.
@Wc-kip | 12-08-13 | 20:06 | + 0 -
Zij hebben mij al mijn bloed afgetapt, ik werk nu op antivries en absinth.
De heren van dewarereligie.nl proberen met man en macht om Nederlanders zo gek te krijgen om hun te bedreigen zodat ze hun gelijk kunnen halen. Trap en niet in.
Om met de legendarische woorden van Sierd de Vos te spreken...
Koekoek !!
Bloed koken gaat. klo.. mosl...
En hoeveel van hun geloofs/ideologie-genoten gaan nu afstand nemen van die haatzaaiers van de Pedo Religie? Geen een en daarom, islam zak er in, meer is er niet te bieden vanuit beschaving.
Ja, dat geen rekening mee houden kun je wel willen of hopen maar de bangepoeperts van PvdA, D66, gifGroen Links etc liggen al jaren met benen wijd om dit tuig te plezieren.
Van mijn huisarts mag ik twee weken niet meer reaguren op topics wat met de religie van haat & terreur te maken heeft vanwege een te hoge bloeddruk.
Nog even doornivelleren, dan wordt dit vanzelf wel opgelost...
De gare religie is zo overtuigd van zijn gelijk dat hij comments onmogelijk maakt.
Ik zou zeggen, kom eens naar geen stijl, potje knokken!
Een strijd tegen de Islam en Moslims? Het is een kwestie van vrijheid van meningsuiting!
Hij doet zijn best niet eens om te verhullen dat het een dreigement is.
We zouden die stink moslims dood moeten zwijgen, veel te veel aandacht voor dat clubje debielen.
Volgens die stumperds is het dus zo dat als je beledigd bent het legitiem is iemand te onthoofden ? Waarom hebben wij ooit deze mensen binnen gelaten in dit land ?
Tijd voor vakantie, Annabel.
De Islam blijft mij verbazen.... En niet in positieve zin. Stel middeleeuwse mongolen.
Annabel, volgens moslims is alles de wil van Allah.
Tenmiste als zij zelf wat uitvreten.
Dapper ook! Hier vanuit je uitkeringssituatie gaan trollen met de acties van een paar uur vliegen verderop.
REAGEER OOK