Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pieter Broertjes bijbaant zich het schompes

Boomerangfout1.gifOmdat in Hilversum alles goed gaat en burgemeester Pieter Broertjes zijn aandacht dus wel op andere zaken kan richten heeft hij een bijbaan aanvaard. De chef van Hillydorp gaat de toekomst van de Publieke Omroep bijmekaar brainstormen. Broertjes, door het PvdA-establishment beloond met een PvdA-burgemeestersbenoeming voor het jarenlang omhoogschrijven van, verrassing, de PvdA in PvdA huisorgaan De Volkskrant, wurmt zich in de nadagen van zijn babyboomcarriere nog even op een invloedrijke plek. De toekomst van de publieke omroep moet namelijk veiliggesteld worden, en liefst door mensen die te oud zijn om die toekomst nog mee te maken maar die desondanks de neiging hebben om over hun graf heen te regeren. Daarom accepteerde Broertjes een post in de adviescommissie die moet gaan adviseren hoe de bezuinigingen op de NPO moeten worden doorgevoerd. Want echt, als er één ding is wat absolute prioriteit is van de burgemeester van Killversum dan is het wel zorg dragen voor de toekomst van de NPO. Lees: het koste wat kost in stand houden van het Old Boys Network, het tegenhouden van alles wat ook maar lijkt op nieuw elan en creativiteit en vooral zorg dragen voor een politiek correct media-aanbod. In een gruwelijke fatsoenstandem met ex-NOS vrindje Hans Laroes als baas voor de Raad van de Journalistiek weten de regenten tenminste zeker dat het nog heel lang babyboomeresk onder controle blijft, die dekselse media. Ze. Gaan. Maar. Niet. Weg. Het onderlinge baantjeskwartetten voor hardnekkige doch allang door de tijd ingehaalde wandelende prostaatproblemen is een spelletje dat ze volhouden tot ze allemaal honderdvier zijn. Broertjes bepaalt zelfs op welk type TVtoestel u het beste die schitterende 'iedereen telt mee' volksverheffende correctpeop van de NPO tot u kunt nemen. Dat is een ander bijbaantje van hem, namelijk.

Reaguursels

Inloggen

Wat zijn socialisten toch sociaal. Natuurlijk voor een ander. Nivelleren, maar zelf niet. Wil je wat, zorg dat je in de PVDA baantjescarrousel terecht komt. Succes verzekerd. Misschien is het wel zo: graaien zit in je bloed.

wallenberg | 08-08-13 | 16:10

Gevalletje 'links lullen, rechts vullen'.

ZKH | 08-08-13 | 12:37

De schoft....

Zoek_ook | 08-08-13 | 09:59

Nu ik die kop van Bernard zie (bilderberggrandfather),zie ik dat het een fucking nazi is. duizend maal buigen en excuses zeggen doet.

Zorbadon | 08-08-13 | 08:13

Als expat kijk ik zo af en t0e naar NL. Alles samenvattend, ik begrijp het NL volk niet. Hoe lang accepteren ze dit alles? Hoe lang duurt het voor ze wakker worden. Moeten de dijken eerst doorgeprikt worden? Of zijn jullie met z'n alleen gewoon lafbekken die alleen maar voor reaguurder spelen kunnen? Ik ben bang dat dit de waarheid is...

brabantman | 08-08-13 | 07:11

Mevrouw Nanninga, mevrouw Umar is hier al welkom vanwege alle bedreigen door het riooluitschot, uw schrijfsels bevallen ons dusdanig dat u zeker ook welkom bent om hier eens langs te komen. We serveren geen thee, dat mag u niet verbazen.

BellaBella | 08-08-13 | 05:33

Hoe diarree ook stroomt, ooit zijn Pieter Hoertjes en Hans Flamoes wijlen ende vergeten.

Shareholder II | 08-08-13 | 00:58

Ik woon in Hilversum er is hier nog zat te doen (verbeteren!), hoe de neuq komt die man aan al die tijd naast zijn burgemeesterschap!? Is het daarom zo'n zooitje hier?!

WorkAholix | 07-08-13 | 23:47

@pawa

Chappeau

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 23:25

Burgemeester is verdomme een fulltime baan. Als je daarnaast tijd hebt voor een bijbaan doe je het verkeerd. Nu wisten we al dat Broertjes er in Hilversum geen reet van bakt maar als je dan maar vrolijk wat anders gaat zitten doen terwijl de jeugd in je stad elkaar voortdurend de hersens inslaat dan probeer je niet eens meer de schijn op te houden dat je je werk serieus neemt.

Engebert Hinckerdump | 07-08-13 | 23:23

Pieter Broertjes bijbaant zich het schompes
-
Beste Pieter,
Graag wil ik u mededelen, dat ik het gezien uw positie niet gepast vind dat u uw inkomen aanvult middels een bijbaan.
Zoals u weet verkeert ons land in een crisis en is elke baan weer een kans voor een 'onderdaan' van u. Ik ken u niet, dus u zal ongetwijfeld uw werk goed doen, maar gezien uw salarisschaal zal u daar dan ook wel naar verdienen.
Bij deze wil ik u dan ook vragen of u die bijbaan aan mij wilt afstaan of mij aan een soortgelijke baan wilt helpen.
Zoals u aan mijn brief wel kunt zien, heb ook ik een cursus bij de LOI gevolgd, daarom wil ik ook graag met u dit gesprek onder het genot van een kopje koffie voortzetten, om mijn kwaliteiten en capaciteiten aan u uit te leggen.
In afwachting van uw recreatie verblijf ik,
Hoogachtend,
Een huisvrouw met diploma's die de eindjes nu aan elkaar moet knopen.

pawa | 07-08-13 | 23:04

@Amano | 07-08-13 | 22:00
Vreselijk volk ja, met hun Saabs en Citroens, rode broeken, moeilijke brillen, kasteeltjes in Zuid-Frankrijk en niet te vergeten dat priemende vingertje dat je erop wijst wat je allemaal niet goed doet in hun ogen..

Slipsnifter | 07-08-13 | 22:21

Slipsnifter | 07-08-13 | 21:43
Met dat soort socialistische types gaat het allang niet meer om de pegels. Waarschijnlijk een hypotheekvrij huis gekocht voor een prikkie in de jaren 90. Vol pensioen van de Volkskrant op basis van eindloon en ik schat zo in minimaal een paar ton op de bank. Het gaat om macht en aanzien in die kringen. Maar dat ontkennen ze. Ze doen het zogenaamd om hun verfomfaaide verfijnde socialistische idealen en voor het inzetten van hun (kuch) oneindige wijsheid. Vreselijk volk.

Amano | 07-08-13 | 22:00

@Amano | 07-08-13 | 21:38
Of rentenieren, die vent moet inmiddels een vermogen hebben waar Dagobert Duck bij verbleekt..
Maar ja, zoals het een echte socialist betaamt kun je nooit genoeg hebben.

Slipsnifter | 07-08-13 | 21:43

Tja, burgemeester van Hilversum stelt natuur als baantje helemaal niets voor. Je kan er makkelijk een aantal bijbaantjes bij hebben.

In deze tijd van crisis en bezuinigingen stel ik dan ook voor dat de functie van burgemeester opgeheven kan worden, beginnend bij Hilversum, vh mediadorp (een stad is het nooit geweest)

CornFlakey | 07-08-13 | 21:39

Lekker miljoentjes bij elkaar graaien dmv allerlei verzonnen baantjes/functies/leerstoelen/commissies/raden/etc./etc., laat dat maar aan onze "socialisten" over.

Slipsnifter | 07-08-13 | 21:39

Broertjes, de personificatie van hautain zelfgenoegzaam correct links. Uit de tijd dat de PvDA op 50 zetels stond de televisjie twee kanalen had en internet niet bestond. De zure linkse lucht uit m,n jeugd komt me tegemoet. God wat ben ik blij dat die tijd voorbij. Man maak eens plaats voor mensen die wel hun volledige tijd en energie aan een van je toegeschoven baantjes willen spenderen. Ga lekker met pensioen ga vissen.

Amano | 07-08-13 | 21:38

Trouwens een Kaas de Vies gifje bovenin
De babyboomerang

Feli Kaas
Dat het een hoop pecunia oplevert

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:34

@ reageerbuis
Nee. Maar dat hebben er meer niet
PvdA is ook niet christelijk
Wel achterlijk en achterbaks
Maar das inherent aan politiek

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:32

Itzamná | 07-08-13 | 21:22 |

Doe is ff rustig joh... ik geef je een normaal antwoord.

Neem een biertje ofzeau...

CornholioNL | 07-08-13 | 21:29

@123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:22
Leuk die dichtvorm, maar behoudens het christelijke in uw collectivisme heeft de PVV als partij geen idealen in de vorm van kerk of kok.

reageerbuis | 07-08-13 | 21:27

@ itszamná

Ik zou ze op de dam leggen
Maar das persoonlijk

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:25

@ itszamnà
Ah. Uw grote PVV vriend denkt nietin een
Collectief

Tuurlijk ander vaatje
Meer niet
Politiek heeft als kenmerk collectivisme
Het zijn volksvertegenwoordigers

Nou ja
Dat zouden ze moeten zijn

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:22

CornholioNL | 07-08-13 | 21:17 | + 0
Ik maal er ook niet om, was meer van de humor.

Niettemin zou je je een paar decennia volkomen declasseren als je dit soort fouten zou maken.
Enfin, het overkompt mij ook wel eens, dus laten we maar broeders zijn.
Homo!

Itzamná | 07-08-13 | 21:22

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:11 | + 0
Je rekent het ook wel goed als ik die shit gewoon in de IJ-haven donder? Ik bedoel, ik leef graag CO-2 neutraal en ben helemaal gek van duurzaamheid, dus ik zou die vissen in de IJ-haven wel wat gunnen. De paling moet terug!

Al zouden die kadavers wat schraal zijn, ze zijn mogelijk nog altijd beter dan uitgevroten paardenkoppen.

Itzamná | 07-08-13 | 21:20

Itzamná | 07-08-13 | 21:10 |

Ik herhaal het nog een keer voor u, misschien heeft u het niet mee gekregen maar ik geef geen fuck om spelvauten bij reaguurders, ik maak ze zelf bij de vleet zo als u merkt...

Er zijn wel ergere dingen niet ?

CornholioNL | 07-08-13 | 21:17

Ommezwaai | 07-08-13 | 21:13 | + 0
Iemand die collectivistisch denkt (net als de nazi's) is altijd ziek in het hoofd. Doorgaans gaan ze op tijd dood, net als Den Uyl.

Maar beter ook - dat soort mensen is een gruwel.

Itzamná | 07-08-13 | 21:16

@Supermatthijs | 07-08-13 | 20:56
Je doelt toch niet op woutertje b.?

reageerbuis | 07-08-13 | 21:14

Supermatthijs | 07-08-13 | 21:03 | + 0
Ach ja, er zijn wel meer mensen met bijbaantjes.

Doorgaans mensen die een behoorlijk CV hebben en wat kunnen en niet via de baantjescarrousel van de PvdA volkomen ten onrechte een goed betaald bijbaantje krijgen.

Ik denk nog wel eens aan theekopje Cohen, met z'n onderzoek naar Haren. Zo iemand zou bij de vissen moeten slapen, ik bedoel, dat rapport van hem had ik op zaterdagmiddag in een verloren uurtje kunnen schrijven.

Itzamná | 07-08-13 | 21:14

Itzamná | 07-08-13 | 20:59
En Joop den Uyl, de godfather van de PVDA had heimelijke sympathieën voor het naziregime.
Jopie krijgt postuum een erectie als ie zou horen over het hedendaagse Europa.

www.vrijspreker.nl/wp/2008/02/den-uyl/...

Ommezwaai | 07-08-13 | 21:13

@ itszamnà

Kadaverbak bij de plaatselijke afhaaldienst

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:11

CornholioNL | 07-08-13 | 21:04 | + 0
Beetje saai, maar 'word' moet met 'dt'.

Lullen we verder niet over, okee?

Itzamná | 07-08-13 | 21:10

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:05 | + 0
Dank man! Waar kan ik na die week de kadavers inleveren?

Itzamná | 07-08-13 | 21:08

Blijf het vreemd vinden dat tijdens het werk hogere publieke figuren van welke stroming dan ook, zonder problemen de ene naar de andere post er naast doen.. Totdat ze aan het einde van hun termijn zitten of vroegtijdig moeten vertrekken dan is alles ineens zo moeilijk. Met paprikachips, pornofilms op de bank met jezelf liggen spelen terwijl het wachtgeld tegen de plinten klotst.

Bluto Blutarsky | 07-08-13 | 21:06

Broertjes moest zoveel jaar lang het geweten van Nederland uithangen met de Azijnbode en het werd daarna echt tijd te gaan cashen.Idem die krullebol van D66.. Thom de Graai, ook doodmoe van eigen integriteit.

daytripper | 07-08-13 | 21:06

@ itszama
Ja je hebt gewonnen
Feli bro
Een week lang drie homofiele mocros geheel tot uw beschikking

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 21:05

Grote stamper | 07-08-13 | 20:51 |

Precies mijn idee, dit word lachen...

CornholioNL | 07-08-13 | 21:04

Itzamná | 07-08-13 | 20:59 | + 0 -

En ze verschillen dus ook niet veel van de andere partijen waar ze allemaal ook bijbaantjes hebben. Maar dat is om het contact met de gewone wereld niet te verliezen hoor. Heus niet voor het geld. En een compliment terug voor de altijd weer originele inzichten. Ik ben het er lang niet altijd mee eens maar dat snap te zelf ook wel.

Supermatthijs | 07-08-13 | 21:03

@ Itzamná | 07-08-13 | 20:59 |
wellaware1.com belicht u vanaf een divers perspectief.
Je verhaal klinkt erg aannemelijk. Opdat ik hier wat aan toe mag voegen.

fleischer | 07-08-13 | 21:03

Babyboomers, het houdt niet op, niet vanzelf.

lingo star | 07-08-13 | 21:02

Trouwens, wat de berooide situatie van Edwin de Roy van Zuydewijn betreft, hij zou eens moeten overwegen om aan crowd funding te gaan doen. Mits het mogelijk is om anoniem te doneren denk ik dat er genoeg mensen bereid zijn om zijn strijd tegen de Oranjes te financieren.

harbi | 07-08-13 | 21:00

Supermatthijs | 07-08-13 | 20:56 | + 0
Vanavond ben ik, weet niet waarom, kwistig met complimenten. Jij ziet heel scherp dat de linkse horden niet zo gek veel verschillen van de nazi's. Dat waren ook socialisten, net als die mafkezen in Rusland en China die samen meer mensen ombrachten dan de nazi's. De EU is ook socialistisch, wist je dat?

Mocht dit een Godwin zijn, dan kom ik graag ergens m'n prijs afhalen...

Itzamná | 07-08-13 | 20:59

@ Polletje Piekhaar | 07-08-13 | 20:57 |
Tip:
Sopcast wat voor u?

fleischer | 07-08-13 | 20:59

Maar we hoeven toch helemaal niet naar de PO te kijken? Buitenlandse zenders zat, BBC,ARD, België enzovoorts. Laat Hilversum de pest krijgen. Ik haal mijn info nog liever bij Al Jazeera !

Polletje Piekhaar | 07-08-13 | 20:57

Not Muhammad | 07-08-13 | 20:46 | + 5
Goed gezien, Muhammad. Soms heb je er serieus kijk op.

Itzamná | 07-08-13 | 20:56

reageerbuis | 07-08-13 | 20:33 | + 2 -

Voor het eerst sinds tijden pakken ze de graaiers in het bankwezen eens aan en de uitkeringen naar het buitenland. Maar ze kunnen niks goed doen hier, dat weet ik. En wat betreft je nazi link. Dan zou ik maar een andere partij goed in de gaten houden.

Supermatthijs | 07-08-13 | 20:56

@ reageerbuis
U is boos kan ik me voorstellen
Echter kun je een hoop malloten opnoemen die minstens net zulke eikels zijn
Je krijgt er een kado
Eelco Brink....

Dat man er achter zetten trek ik niet sorry

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:55

Je zal trouwens maar 'Pieter' heten, tsss.

Je havermout wordt koud, Pietertje.

Nou ja, voorgaande slaat nergens op en past dus geheel bij de kale, uitgewoonde existentie van ons aller Pietertje. Die man is al dertig jaar dood. Wie gaat hem dat vertellen?

Okee, doe ik het wel, hier.

Itzamná | 07-08-13 | 20:54

@ Not Muhammad | 07-08-13 | 20:46 |
Neelie en Maxime zullen de heervarkentjes met onwelriekend kruisje ook nog wel ff scheaunpoedelen....

fleischer | 07-08-13 | 20:53

Parsons | 07-08-13 | 19:48 | + 23
Topcomment, pik.

Waarom doe je het licht uit als het niet eens aan is?

Itzamná | 07-08-13 | 20:51

CornholioNL | 07-08-13 | 20:44 | + 0 -
.
Het niveau van de tafelgasten bij peophoofd gaat sterk naar beneden. Maar moet dus wel een mooi avondje cabaret opleveren.

Rest In Privacy | 07-08-13 | 20:51

Laat die man eerst maar eens "een goed optreden" verzorgen als burgemeester, waar die al voor wordt overbetaald, gezien zijn vaak niet aanwezig zijn.

Piet48 | 07-08-13 | 20:50

@123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:37
Nee maar hebben hun min stempel minder gedrukt op de samenleving in 0031. Het zijn de zakkenvullers van de pvda die naoorlogs de samenleving bewust met hun sociaal gedachtegoed naar de klote aan het helpen zijn.
Den uil als minister van economische zaken die een provincie Limburg belooft na het sluiten van de mijnen om de bevolking te steunen met nieuwe banen. (60% zit er nog op te wachten). Een kok als minister van financiën (je kunt beter een zwaar verslaafde heroïne junk vertrouwen met je weekloon) die het nodig vond om het kwartje benzine accijns te heffen die iedere automobilist in een straal van 40 km al jarenlang doet beseffen dat een kwartiertje omrijden de eigen beurs meer spekt dan de vieze trui van menig pvda lid. En zo kunnen we nog wel doorgaan op die roverspartij.

reageerbuis | 07-08-13 | 20:50

Supermatthijs | 07-08-13 | 20:11 | + -16
Je hebt gelijk, Super. Het is volstrekt onnodig de PvdA te bashen. Die partij maakt zichzelf wel overbodig. Is al overbodig, maar dat wist je natuurlijk al, jij doerak!

Itzamná | 07-08-13 | 20:49

De (politiek correcte) elite bestaat niet.
Nee, dat zal. Maar Pieter Broertjes en Hans Laroes wel.
Nimmer zulk zelfingenomen, waarheden ondermijnend volk gezien als dergelijke figuren.
Hans "bij de NOS zijn we niet links" Laroes
en Pieter "Nederland MARTELT, voor de verkiezingen" Broertjes.
Bah bah bah.

Not Muhammad | 07-08-13 | 20:46

Wie heeft er nog behoefte aan een publieke omroep, dat fossiel uit de jaren van de verzuiling in de vorige eeuw?
Eén staatszender is wel genoeg, lijkt mij, met 4 uur zendtijd per week. Of maand, doorhalen wat niet van toepassing is.

De rest van de pulp kunnen de commerciële omroepen ook wel verzorgen.

Itzamná | 07-08-13 | 20:46

Bij de VARA trekken ze een paar flessen Dom Pérignon open...

de honden blaffen... | 07-08-13 | 20:45

Grote stamper | 07-08-13 | 20:41 |

Yep, u mag door voor de koelkast :-)

CornholioNL | 07-08-13 | 20:44

De schoften! wanneer breekt hier de pleuris uit? Zijn we zo'n laf volkje geworden?

Zoek_ook | 07-08-13 | 20:44

CornholioNL | 07-08-13 | 20:28 | + 1 
.
Welke pvv-dropout is dat? Die moslim is geworden?

Rest In Privacy | 07-08-13 | 20:41

brutus68 | 07-08-13 | 20:34 |
Gelukkig hebben we hier een uitermate actieve redactie die er wel zal induiken en met de nodige details zal komen, toch?

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:40

@ CornholioNL | 07-08-13 | 20:28 |
Stoute guit!

fleischer | 07-08-13 | 20:39

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:28
Als ik De Roy van Zuydewijn was zou ik elk hoofdstuk dat ik van mijn boek af heb, in bewaring stellen bij een notaris.

Een ongeluk zit soms in een klein hoekje.

harbi | 07-08-13 | 20:38

@ reageerbuis
Ach of het CDA,VVD d66 en noem de rest maar op incl.PVV wel wat goeds hebben gedaan

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:37

Die hele gooische matras doet me geen ruk, ze bekijken het maar. Mijn stad word ondertussen geteisterd door een linkse tsunami.http://www.rijnmond.nl/nieuws/07-08-2013/rotterdam-geen-ontruiming-activistenkamp

hero_of_heaven | 07-08-13 | 20:34

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:28

Ken het fragment, heb het gezien. Het is een bijzonder schimmige zaak waar we denken ik nog nauwelijks iets vanaf weten.

brutus68 | 07-08-13 | 20:34

@Supermatthijs | 07-08-13 | 20:11
Als die club van jou nou eens 1 keer in de 4 jaar positief in het nieuws zou zijn geweest zou ik je steunen. Maar helaas nadat den uil het socialistische naar de klote heeft geholpen (gezien zijn nazi verleden ook niet onbegrijpelijk) zit die club van jou in een neerwaartse spiraal.

reageerbuis | 07-08-13 | 20:33

Ik discrimineer blijkbaar niet
Gaf brutus68 een + vanwege uitspraak over Roy

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:28

brutus68 | 07-08-13 | 20:25 |
Frits Wester sprak laatst een ex-minister die aangaf dat Edwin gepiepeld is: “Edwin heeft een fout gemaakt, hij heeft het opgenomen tegen de koninklijke familie en dat moet je niet doen. Dat wist Van Oldenbarnevelt al, de gebroeders De Witt, Schimmelpenninck, dat moet je niet doen.”
www.eenvandaag.nl/binnenland/46715/20_...

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:28

Off-topic: vanavond bij Knevel @ Peophoofd Arnoud v Doorn (ex PVV) doet voor het eerst zijn verhaal... keiharde porno voor Bakito & Superbitch dus...

CornholioNL | 07-08-13 | 20:28

@ j.m.de graaff | 07-08-13 | 20:24 |
Mediapark = Mediacrap.

fleischer | 07-08-13 | 20:28

Ach gossie, de NPO, het policor volk dat elkaar de hand boven het hoofd houdt en de baantjes onderling verdeeld. Om het volk met hun gif te injecteren. Gelukkig hebben ze nu een logo voor een app.... vooruitstrevende jongens daar hoor.
Ik kijk zelf nauwelijks nog TV. En als ik kijk is het hoofdzakelijk omdat de onderbuik jeukt en ik toch wel wil volgen hoe het volk wordt geindoctrineerd met islamknuffelnieuws, zielige assielzoekerstjes en EU-, homo- en milieupropaganda. Het aanbod via Youtube op mijn Smart TV is niet alleen vele male groter, maar daar kan ik zien wat er echt in de wereld gebeurt ipv datgene wat de NPO ons moet doen geloven van hun slinkse opperbazen.

Afgeschminkte Bassie | 07-08-13 | 20:27

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:17

Wat je ook De Roy van Zuydenwijn vind, ik vind het ook een wonderlijk type, is nog geen reden om hem zo te slopen in de media. Broertjes had nooit aan deze karaktermoord mee moeten werken. Dan ben je een verwerpelijk journalist.

brutus68 | 07-08-13 | 20:25

Hilversum dient ontmanteld te worden.
De verzuiling is iets van de brave jaren vijftig. Ook toen gaf het "bestel" alle reden tot triestheid. Heden is de PO de hoeder van het politiek correcte gedachtegoed. De dominante partij is de VARA. Regelmatig op twee netten tegelijk aanwezig. Aldus heeft de PvdA zich een medium verschaft, dat een permanente hersenspoeling uitvoert over het volk. Praatprogramma's, cabaret, actualiteit, het is alles PvdA.

j.m.de graaff | 07-08-13 | 20:24

Dus een kopstuk van de linkse elite, tevens burgemeester van Hilversum, Bilderberg-genodigde en oud-hoofdredacteur van de Volkskrant, gaat advies uitbrengen over de toekomst van het publieke omroepbestel.

Ik neem aan dat Henk Hagoort de champagne al heeft koudgezet?

harbi | 07-08-13 | 20:23

@ nothotatall

Beter dan zn voorganger
Ernst de zuiplap

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:23

Och die Broertjes, moet s opflikkeren uit hilversum

hotornot | 07-08-13 | 20:20

Schijn van belangenverstrengeling wordt steeds openlijker gepraktizeerd.
Waarom ?
Omdat dat kan in deze bananenrepubliek.
En omdat dat tot win-win situaties leidt.
Makkelijk zat.

0.9-FTE | 07-08-13 | 20:18

Die Broertjes hoorde Bernhard in de gesprekken die hij met hem voerde zeggen: "De Roy van Zuydewijn een 'verschrikkelijk type', 'Deze man', zei hij tegen Broertjes, 'is een vijandig projectiel dat onschadelijk moet worden gemaakt.' www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
.
Al die jaren hield Broertjes z'n mond dicht en als beloning werd Broertjes burgemeester.

CoffeePatch | 07-08-13 | 20:17

Kan goed zijn dattie al in die 2ehands bak van Fortuyn rondrijdt...
OF in die schetenwarmer van die van Moszkowicz, die vergeten was om resterende fungus adequaat te elimineren,.....
War HEB ik 't toch in dogsnaam over...

fleischer | 07-08-13 | 20:16

Maar goed... Een ouwe bevooroordeelde zak die ongetwijfeld zijn email nog laat uitprinten gaat de toekomstige publieke omroep neerzetten. Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Polygoonjournaals via youtube?

Parel van het Zuiden | 07-08-13 | 20:15

Namens kaas de vies
Schande stout foei mag niet
En ik wil mijn land terug

123 je proeft het zo | 07-08-13 | 20:14

Supermatthijs | 07-08-13 | 20:11

Wat loop jij weer te raaskallen, halve zool?

brutus68 | 07-08-13 | 20:14

Ja hoor, laten we weer eens lekker de Pvda gaan bashen met zijn allen. Kom op Johnny nu wij ook weer een keer !

Supermatthijs | 07-08-13 | 20:11

In een andere dimensie, een andere plek in het heelal wordt deze PvdA werkwijze gezien als corrupt, crimineel en frauduleus.

Op aarde, in Nederland om precies te zijn, is dit de normaalste zaak van de wereld.

Je zou er bijna het bewijs voor buitenaards leven uit kunnen halen.

trippert | 07-08-13 | 20:10

Pieter Broertjes, die de anjer van Prins Bernhard likte in diens laatste jaren als een soort hofnar avant la lettre en zo het het leven van Edwin Roy de Zuydewijn wist te slopen. Die Pieter Broertjes. Enge man.

brutus68 | 07-08-13 | 20:10

Newboys netwerk,nu!

gimme a beat,rix | 07-08-13 | 20:06

Weet u hoe dit allemaal mogelijk is?
Omdat ze vermoeden dat de burgers van Nederland laf en makkelijk te piepelen zijn.
Guess what. Ze hebben GoDvErDoMmE gelijk ook!

Donar_Thor | 07-08-13 | 20:01

De NPO heeft een grootse toekomst. Er zal gezien de nationale en Europese agenda nog heel wat verdraaid, voorgelogen, en verzwegen moeten worden om de Nederlandse bevolking ongeïnformeerd en rustig te houden.
.
Laat Broertjes daar nou juist koning in zijn (geweest)! We hebben een politiek novum bij de kop mensen. Eindelijk de juiste man, op de juiste plaats, op het juiste moment. Het kan dus toch!

Parel van het Zuiden | 07-08-13 | 20:01

Inderdaad, A. Nanninga, de NPO is voor 80% bagger maar bij de commerciële zenders wordt dat percentage ruim overschreden.

Ik kijk wel naar Discovery, NGC of België. Is plezanter.

Franz Jozef | 07-08-13 | 19:59

Aan de PvdA en al haar consorten en handlangers heb ik een Broertje dood; dat het gezegd moge zijn.

Simon de Danser | 07-08-13 | 19:59

Tijd om de versnipperaar te gebruiken om al dat puin op te ruimen. Zo gauw mogelijk .

claener | 07-08-13 | 19:58

Corruptie en machtsmisbruik, dat is de PvdA, niets anders.

smdyasc | 07-08-13 | 19:58

Zolang het omslagpunt ( TV Internet ) achter ons ligt en on demand ( RTL ) en online video onstuitbaar doormarcheert kan Broertjes zich een beroerte bijbanen. Hij redt het nooit en bovendien liggen de bezuinigingen en achterliggende plannen al vast. De rest is voor de bühne - zo gaf Sander Dekker al aan in de Kamer.

dubbert | 07-08-13 | 19:55

Weet je waar ook veel neef/nicht huwelijken voorkomen?

Parsons | 07-08-13 | 19:55

Er komt dus weer een "wij van WC Eend" advies. Zo gaat het dus nooit voorwaarts met Nederland.

Graaf van Egmont | 07-08-13 | 19:53

Het Nationaal Partij Orgaan zal volgens Broertjes met alle middelen in stand gehouden moeten worden.

Ing. eslapen | 07-08-13 | 19:50

Een PvdA-erT die geen gebruik zou maken van de baantjescarrousel zou pas echt nieuws zijn... maar sprookjes bestaan niet.

CornholioNL | 07-08-13 | 19:50

Democratie in 0031: net zolang de burger zieken totdat ze je TEGEN DE MUUR zetten.

Symmachus | 07-08-13 | 19:50

Broertjes kijkt dus met u mee. Binnenkort twee zenders waar de propaganda door onze strot wordt geduwd.

joyriders | 07-08-13 | 19:49

Voor deze ene keer zal ik Broertjes helpen met z'n brainstormgebeuren.

"De publieke omroep heeft geen toekomst, het licht kan uit, das war einmal."

*Het licht uit doet*

Parsons | 07-08-13 | 19:48

De P.O. is de propagandamachine van de politiek en dus ook van de PvdA dus die stelt alles in het werk om de machine te laten draaien.

Willem van Rood | 07-08-13 | 19:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken