Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Komiek moet slechte grap wegjorissen van politie

534dmmenno.pngIs dit grappig? Meh. Niet echt. Smakeloos? Best wel. Reden voor de politie om subiet de komediant in kwestie te bellen en sommeren de tweet te verwijderen? Dacht het toch niet. Als het gaat om Twitter-politie zijn er nog wel wat dreigender zaken op te lossen. 2000 NederTurken die onze Abri Imuur bedreigen bijvoorbeeld, of schadelijke identiteitsdiefstal middels nepaccounts. Maar hey, het is de #GayPride en die moet beschermd worden. Ludiek meehossen met de roze massa of tien piemels in je mond, zo rolt Nederland vandaag. Goed, gefeliciteerd mensen, we hebben nu officieel humorpolitie. DisclaimerUpdate: De popo zegt (nog) niks te kunnen vinden, aandachttrekkerij van de comediant is ook nog een optie. Tweet moest volgens hem verwijderd want "we vrezen dat allochtonen meelezen en dit soort tweets misbruiken om rotzooi te trappen". TPO doet brekend liveverslag.

Reaguursels

Inloggen

ik vind grappen over de anal parade, euhm ik bedoel natuurlijk canal parade niet gepast

datisookzo | 05-08-13 | 12:23

redelijke grap, rare reacties (incl deze)

foxmean | 04-08-13 | 19:12

Het wchte probleem met het beledigen van anderen, of het nu om moslims, homo´s of polen gaat, is dat het nivo zo verschrikkelijk ondermaats is. Is dit nu het enige wat een bekende komiek (ik had nog nooit van die nog niet uit de kast gekomen aap gehoord kan bedenken ?
kleuterneuker, baardaap, etc. zooo 19 en nog wat.

cabrão | 04-08-13 | 17:07

Van mij mag je iedereen met een aap vergelijken.
Banaantje eten gaat..

mastrubeertje | 04-08-13 | 14:10

Zo'n slechte grap moet blijven staan, komt de "komiek" misschientot een carrier-sitch.

nieuwe-haring | 04-08-13 | 09:42

Het lijkt mij vreemd dat ze zo'n tweed wel zouden misbruiken om rotzooi te trappen en de Gay parade niet.

Willem van Rood | 04-08-13 | 09:30

@Wc-kip | 03-08-13 | 15:58
Schaden ze jou met hun nichtengedrag?

Quichegerechtigde | 04-08-13 | 08:57

Naja, waarschijnlijk heb ik een gestoord gevoel voor humor want ik moest best lachen.
Als iemand homo is of wil worden en die eigenschap wil delen met "soortgenoten" dan moet hij of zij dat zelf weten.
Geen problemen mee.
Maar als ze zich provocerend aan de massa gaan tonen van je "kijk mij eens lekker homo zijn, lekker puh" dan moet je natuurlijk niet dom gaan kijken als je reacties krijgt.
Maar aan de andere kant doen die homo's dat niet maar onze "staatspolizei" als vertegenwoordigers van het openbaar ministerie.
Het openbaar ministerie dat mede bepaalt wat mensen leuk en niet leuk moeten vinden.
...
zoals :
- u mag niet lachen op homo's
- u moet begrip hebben voor smeerlappen die kinderen doodrijden
- als bankiers het geldsysteem laten ploffen moet u het hoed vinden dat het openbaar ministerie u indien nodig uit uw huis zet.
- u moet tolereren dat andere vertegenwoordigers van het openbaar ministerie gewoon doorgaan met graaien
...
dat soort dingen.
...
Want het openbaar ministerie heeft een voorbeeldfunctie en is liev.
...
Bij deze : als mensen zich gedragen als aapjes mag dat niet gezegd worden. Want er zijn misschien gestoorden die dan op het idee komen om homo's te meppen. En we kunnen in deze crisisperiode niet teveel op de kleintjes gaan letten en deze gestoorden bestraffen, nee we moeten bezuinigen om het geld van de graaiers zeker te stellen.
Dus proberen we maar de mensen die geen homo's meppen te intimideren.
...
begrepen ?

0.9-FTE | 04-08-13 | 07:59

Opstelten of Putin?

boasatlas | 03-08-13 | 22:49

Vraagje, die politieagent die belde, was dat niet die leernicht uit the village people? YMCAAAAAAAAAAAAAA

Rest In Privacy | 03-08-13 | 21:57

@miko | 03-08-13 | 20:03
Thanks man. Misschien heb je het ooit bij mij gelezen, in heb niks tegen homo's Sterker nog ik heb in een homobar gewerkt.
Ik ken genoeg homo's en lesbo stellen, die nooit van hun leven naar de gay parade zullen gaan, omdat zij zich TOTAAL niet herkennen waar de gayparade voor staat. Zelfs in hun kringen zijn er genoeg die snappen dat er provocerende relnicht op zijn bek geslagen worden, want respect komt van 2 kanten.

toetanchamon | 03-08-13 | 20:55

Laat ze inderdaad die 2000 turken die Ebru Umar bedreigen eerst eens oppakken en van Twitter afhalen.

Anoniem123 | 03-08-13 | 20:32

@toetanchamon | 03-08-13 | 19:13
Veel plezier in Egypte dan waar iedereen binnenkort in dezelfde kleding moet lopen.
Afwijkend? Ja. Aanstootgevend? Nee, kijk er dan niet naar.

miko | 03-08-13 | 20:03

Of je komiek bent is iets wat andere mensen bepalen, dacht ik dan.

DaJonkel | 03-08-13 | 19:27

Zeker die hoge pot, die blonde, die de cabaretier gebeld heeft. Vrijheid van meningsuiting? Het ìs toch ook AAPJES KIJKEN daar?

grote haas | 03-08-13 | 19:27

Ik als homo vind het wel een leuke grap. Vrijheid van grappen maken moet ook in een hoog vaandel staan.

flinkescheet | 03-08-13 | 19:26

Als dit http://images0.tcdn.nl/binnenland/article21783619.ece/BINARY/q/g1+reuters.jpg het beeld is wat homo's willen uitstralen om "begrepen" en geaccepteerd te worden, hebben ze nog een lange weg te gaan. Ik vind het niets meer dan een club seksueel gefrustreerde nichten op een bootje.
Aanstootgevend en afwijkend gedrag, waarvan ik het bijna logisch vind dat er volksgroepen zijn die dit bestrijden.

toetanchamon | 03-08-13 | 19:13

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:45
Zou je 'vanbukkem' svp aan elkaar kunnen schrijven ivm mijn extensions? :)
(Hoofdletters hoeft niet per se.)

VanBukkem | 03-08-13 | 18:54

Beetje erg politiek correct om te etaleren dat die grap zo vreseljk smakeloos is. Stukje bij beetje gaat GeenStijl ook bij het policor establishment horen. De ondeugende bloggertjes worden oud.

De Geus | 03-08-13 | 18:53

Het kan natuurlijk ook een actie van de dierpolitie zijn geweest, omdat de apen geprotesteerd hadden...

voorschot | 03-08-13 | 18:41

Die zielige haumau's ook.
Een beetje ordinair in je onderbroek door 020 gaan.
Dan janken als iemand er een grapje over maakt.

Brandend Zand | 03-08-13 | 18:38

@Eurotokkie
'aapjes kijken' is erg beledigend.
Doodsbedreigingen wat minder.

Gepieter | 03-08-13 | 18:31

Hier wordt de de gay parade vergeleken met aapjes kijken. Kan ik inkomen. Nergens wordt gezegd dat homo's apen zijn.

Der Schnitzeljäger | 03-08-13 | 18:24

brutu 18:09
Zekers, anders valt er zo weinig te zeiken, iemand moet toch op de schopstoel zitten?
btw, af en toe is het ook mijn beurt>> wie reageert krijgt automatisch een keer kritiek.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 18:12

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 18:08

Ach, hij is in zekere zin wel vermakelijk.

brutus68 | 03-08-13 | 18:09

@rara | 03-08-13 | 17:57
Beter van niet. Dan ontvangt iedereen binnenkort een gratis koran in de brievenbus, en dan heb ik dat weer gefinancierd.

VanBukkem | 03-08-13 | 18:08

brutus 18:04
Zo ongeveer ja, heb hem zelden betrapt op een wijs reageersel, vaak bullshit, niks aan te doen, hij weet niet beter.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 18:08

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:57

Hij vertoont alle kenmerken van een relnicht. Nadrukkelijk aanwezig, altijd in conflict met iets of iemand, iets te overtuigd van zijn eigen gelijk en zeer geagiteerd reageren als hij wordt tegengesproken. Je zou hem de Gordon onder de reaguurders kunnen noemen.

brutus68 | 03-08-13 | 18:04

van Bukkem 17:59
Nee joh, het is maar een boek.
Heb die bijbel nog steeds, al is die nu wel dunner, gebruik hem nog steeds als ik even zonder vloeitjes zit, veel spuug dan plakt het prima.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 18:03

Roar, en onze milfminister van defensie doet gewoon ook mee. Zie ik net bij de plaatjes op Powned

Supermatthijs | 03-08-13 | 18:02

flitspolitie, caviapolitie, BBQpolitie en nu ook humorpolitie........ lol
Maar dit verhaal kan gerust waar zijn
Meisje met een monarchiebordje wordt ook opgepakt maar toch klinkt het bizar

janneman1977 | 03-08-13 | 17:59

@meneer der meneren | 03-08-13 | 17:46
Als de vloei dan toch op is, dan is bijbelpapier de beste vervanger. Dat lijkt een beetje op rijstevloei.
Maar ik wil het iedereen afraden, want het brengt ongeluk!

VanBukkem | 03-08-13 | 17:59

Gepieter | 03-08-13 | 17:54 | + 0
Idd,je bent echt ziek om zo een grap te maken.

Eurotokkie | 03-08-13 | 17:59

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:49
Of gewoon een pijpje maken van een maiskolfje. Dat gaat ook. Dat deden mijn werknemers meestal.

miko | 03-08-13 | 17:58

@VanBukkem | 03-08-13 | 17:37
Je kan het ook anders doen. Moslims zijn vanuit hun geloof verplicht om korans te bewaren, ze mogen ze niet weggooien of vernietigen. Bestel online korans en lever ze (anoniem) af bij de plaatselijke moskee. Vervolgens bestel je korans online en lever je die bij de moskee af, ad infinitum. De moskee verandert in een boekenpakhuis.

rara | 03-08-13 | 17:57

brutus 17:51
Hij is bang dat hij als homo wordt versleten, dat moet even rechtgezet worden.
Maagd is die ook en kzie daar op termijn ook geen verandering in komen.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:57

@meneer der meneren | 03-08-13 | 17:46
Daar had je dan weer een gekookte aardappel voor nodig!
Dat roken moest je wel doen met oude bijbels die werden namelijk nog gemaakt van hennep papier. De nieuwere zou ik niet aan raden dan rook je dode bomen.

miko | 03-08-13 | 17:56

Je kunt korans ook stiekem verbranden. Doe ik ook altijd.
VanBukkem | 03-08-13 | 17:37 | + 1

Ze zijn uitermate geschikt om de BBQ mee op te stoken, waar je dan een heerlijke varkensspareribs op bereidt.

LostSandWich | 03-08-13 | 17:56

Toont aan hoe ziek dit land is. Deze meneer moet zijn tweet verwijderen terwijl anderen continue worden bedreigt.

Gepieter | 03-08-13 | 17:54

@Supermatthijs | 03-08-13 | 17:41
Je wist anders wel dat het iets met homo's had te maken.
Behoorlijke faal is dat mattie
Nog niet uit de kast zeker?

miko | 03-08-13 | 17:54

Menno Stam ‏is zelf een grap.

Eurotokkie | 03-08-13 | 17:52

Goh, als de politie nu ook eens zo adequaat gaat reageren op de dreig tweets van de genoemde jongeren. Veel Nederlanders nemen daar nl ook aanstoot aan!

LostSandWich | 03-08-13 | 17:52

@Supermatthijs | 03-08-13 | 17:41

Hahaha. Jij hetero? Maar natuurlijk.

brutus68 | 03-08-13 | 17:51

Zo heb ik in Afrika een hele bijbel opgestookt.
Tabak is wel te krijgen maar vloeitjes niet, bovendien heb je er geen reet aan, alles plakt aan elkaar door het hoge vochtigheidsgehalte.
Bijbels hebben het goeie papier, lekker dun.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:49

@Parel van het Zuiden | 03-08-13 | 17:30
Zo heb ik niks tegen Antillianen Brabanders en Limburgers, maar dat carnaval. Om te kotsen. Dat zorgt er echt wel voor dat mensen ze minder serieus nemen. En wat te denken van friezen? Met hun belachelijke volkslied en hartjes vlag bij elk sport evenement. Bah bah.

miko | 03-08-13 | 17:47

@VanBukkem | 03-08-13 | 17:37 | + 0 -
Bij gebrek aan vloeitjes scheurde ik vroeger blaadjes uit "Den Bijbel" van mijn ouders. Mooi dun papier was dat. Rizzla is daar karton bij. Het plakte alleen niet zo goed. Ik heb toch heel wat Ezechiel, Job en Prediker in mijn longen zitten.

meneer der meneren | 03-08-13 | 17:46

van bukkem 17:37
Schijterik.
Je steekt hem in de fik tijdens de ramadan net na de vrijdagsmoskee als iedereen naar buiten komt, anders sta je alleen zelf in de rook. Heeft geen nut.
Of je draait er een sjekkie van, als je vloeitjes op zijn.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:45

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:19
Zelfs nu.

miko | 03-08-13 | 17:45

@Lewis Lewinsky | 03-08-13 | 16:54
En ondertussen ligt een van zijn vrienden dubbel.

miko | 03-08-13 | 17:44

Dus de politie-tweet-interventie is niet om homo's te beschermen, maar om moslims niet te kwetsen. Dag, Nederland, het was fijn toen je nog dapper was.

Boer in 020 | 03-08-13 | 17:42

brutus68 | 03-08-13 | 17:38 | + 1 -

Sorry Brutus, ik ben als hetero niet bekend met al die termen. Wat bedoel je nu weer ?

Supermatthijs | 03-08-13 | 17:41

Bert Haanstra vroeg zich af wie nou de aap was in Artis, de raarste aap was dan de mens die gekke bekken trok naar zijn soortgenoten.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:40

@Ing. eslapen | 03-08-13 | 16:41
lijkt erop dat Menno aandacht nodig heeft maar zelf niet op een bootje durfde te gaan staan. De homo dat het is.

miko | 03-08-13 | 17:40

@Parel van het Zuiden | 03-08-13 | 17:30 |

Laat die mensen hun verhaal doen? Doe niet zo sneu. Die hele poppenkast zou me ook aan me reet roesten. Maar het geneuzel van die mensen die zogenaamd heel tolerant zijn en onderhuids weer met een grote maar op de proppen komen. Waarom zou zo`n feest iets met emancipatie te doen moeten hebben. Als ze met hun blote reet op een boot willen staan. Prima. Ik heb er geen last van. En anders kijk ik wel een andere kant op.

roze_bril | 03-08-13 | 17:39

@Supermatthijs | 03-08-13 | 17:28

Reaguur je nu ook al vanuit een dark room?

brutus68 | 03-08-13 | 17:38


@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:33
Je kunt korans ook stiekem verbranden. Doe ik ook altijd.

VanBukkem | 03-08-13 | 17:37

Je kunt korans ook stiekem verbranden. Doe ik ook altijd.

VanBukkem | 03-08-13 | 17:37

Tja..... al van kinds af aan weet ik dat 'aapjes kijken' een totaal onschuldige bezigheid is.

Iedereen doet het en iedere echte NL-er kent het gezegde. Het is gewoon een uitdrukking voor volksvermaak.
Aapjes kijken kan vanaf een terras, in de dierentuin, bij een optocht.
Overal waar medemensen en dieren opvallen.
Gewoon lol maken om wat er te zien is.
Elkaar even aanstoten en met ogen en wenkbrauwen wijzen in de richting van de bezienswaardigheid.
Of met open mond het geheel gadeslaan.
Heeft die shariapolitie niets beters te doen dan het vingertje op te heffen?
Ga echte boeven vangen, zeg!

Schietmijmaarlek | 03-08-13 | 17:36

@arie181818 | 03-08-13 | 16:32
Handtasjes
paarse broeken
bontkraagjes
finnen
haatbaarden
grefogekkies.
Onder welke steen heb jij gelegen? Gaan naar de Joop of zo.

miko | 03-08-13 | 17:36

De gayparade is een spiegeling van onze maatschappij, moet ik nog meer zeggen...

Ze willen dus voor gek aanzien worden

Grenswachter2 | 03-08-13 | 17:35

vanBukkem 17:28
Het enige wat mezelf nog censureert is om de koran te verbranden.
Want wil niet op mijn geweten hebben dat ik woIII heb ontketend.
Blad voor de mond nemen doe ik niet, dat doen anderen wel voor mij, want er zijn meer censureerders dan reageerdertjes in Nederland.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:33

@geenstijlsteengeil | 03-08-13 | 16:20
does hulp zoeken.

miko | 03-08-13 | 17:33

@zwellevertje | 03-08-13 | 16:15
Nee, maar wat vinden we het carnaval van Rio allemaal geeeeweeeellldddiiiggg. Net zo grotesk en saai.

miko | 03-08-13 | 17:31

@roze_bril | 03-08-13 | 17:20 |

Dat laatste gaat natuurlijk op voor zo'n beetje elke mening over om het even welk onderwerp. Behalve de Islam natuurlijk, daar is het evident dat er niets over gevonden mag worden.
.
Laat die mensen toch even hun verhaal doen. Ik denk dat het ook geen vreemd verhaal is. Ik ken vele mensen die niet eens stil staan bij het homo zijn van vrienden, familie, of kennissen, en toch hun bedenkingen bij Gay Pride hebben.
.
Daar hoor ik overigens bij. Ik vind de gaypride een schertsvertoning en zie ook helemaal niet in waar dit feestje homoëmancipatie precies ondersteunt. Het is een Kama Sutrabeurs in de openlucht. Ik hoop dat de doelgroep ervan geniet, ik doe het niet.

Parel van het Zuiden | 03-08-13 | 17:30

@Kaosu | 03-08-13 | 16:42
Precies. Als je mijn moeder ,die niet kon zwemmen , vroeg wat ze dan op het strand ging doen dan zei ze ook altijd aapjes kijken.

miko | 03-08-13 | 17:30

@Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:17
Straks...? Ik loop me nu al ongelooflijk in te houden!

VanBukkem | 03-08-13 | 17:28

lewis 17:20
Inderdaad, het zal wel een hoax zijn, geloof er geen reet van dat de politie zoiets zou doen, met name niet dat het weg zou moeten vanwege relmoslims. Politie is niet helemaal gek, zo stook je het vuurtje maar onnodig op.
Komieks carriere zit op een dood spoor en wilt aandacht is eerder aan de orde.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:28

Moet Greet nu ook al zijn mislukte grappen terug nemen ?

Supermatthijs | 03-08-13 | 17:28

@brutus68 | 03-08-13 | 16:06
Mensen die twitteren sporen toch al niet.

miko | 03-08-13 | 17:27

@azoturie | 03-08-13 | 17:22

Nekschot was ook een gerechtelijke dwaling. Maar van een iets andere orde dan een puberale tweet van een mislukte clown.

brutus68 | 03-08-13 | 17:27

@Andy Devins | 03-08-13 | 16:01
Bijvoorbeeld. Ik vraag me af als het Imam Jablabla was geweest of ze dan ook zo kordaat hadden opgetreden.

miko | 03-08-13 | 17:26

@Vakonov | 03-08-13 | 15:52 | + 3 -
Die gaan liever naar de Geitpride.

meneer der meneren | 03-08-13 | 17:26

Smakeloos? Ok .. zit wat in! Maar wat deed Geenstijl indertijd met het ongeluk van prins Friso? Over smakeloos gesproken.
Btw: ben geen liefhebber van het Koningshuis.
Denk dat ik de opstelling van Van Leeuwen maar wat moet zien als onderdeel van de homo-hype die momenteel door Europa waait.

daytripper | 03-08-13 | 17:25

@Parsons | 03-08-13 | 17:02
Booslims hebben het alleenrecht op de benoeming "apen"...

Ing. eslapen | 03-08-13 | 17:25

@ azoturie | 03-08-13 | 17:22 |
Ik deel je zorg, maar zo lust ik er nog wel een paar.

Lewis | 03-08-13 | 17:24

@Kaas de Vies | 03-08-13 | 16:01
Misbruiken? Wat? Dat ze hem overnemen? Verder vind ik aapjes kijken niks beledigend. In principe zijn we apen.
Hele dorpen noemen zich apenland.
www.youtube.com/watch?v=TvNTlRrwaf8
Laten we wel wezen de hele kanaal parade is carnaval. Dan mag je toch wel schertsend zijn? Op het moment dat je over homo's geen grappen meer mag maken zijn we te ver door geslagen.

miko | 03-08-13 | 17:24

Het jammere van Twitter is dat elke non-entiteit aandacht kan krijgen.
En dat blijkbaar dus ook GS zo'n gel-hoofd met hipsterbril en interessant handje aan de kin een podium biedt.

obi1 | 03-08-13 | 17:24

Wat een flagante onzin!
De enigen die dit soort dingen juist WEL kunnen waarderen, zijn nou juist de finnen.

Hijo del Sol | 03-08-13 | 17:24

Nogmaals: ik geloof er geen reet (sic) van dat de politie de term "allochtonen" in de mond (sic) zou hebben genomen in een dergelijk gesprekje met die mislukte komiek. Hooguit dat homo's met apen vergelijken (of omgekeerd) een tikkeltje puberaal is.

brutus68 | 03-08-13 | 17:23

@brutus68 | 03-08-13 | 17:09
-
In mijn eerste zin noem ik Gregorius Nekschot.
-
Ik neem aan dat ik u het gebeuren rondom zijn arrestatie en opsluiting niet nader in herinnering behoef te brengen.
-
Er GAAT al iets ernstig mis in dit land - en daar hoeven wij naar mijn mening bepaald niet voor af te wachten of dit voorval een hoax zou blijken te zijn.
-

azoturie | 03-08-13 | 17:22

@ Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:17 |
Ah, jij weet intussen al zeker dat de politie Stam inderdaad heeft opgedragen zijn tweet te verwijderen? Vertel!

Lewis | 03-08-13 | 17:20

"ik heb niets tegen homo`s" kom ik nu al meer dan 1 keer tegen in de tegels hierboven. Hoe kom je er op om zoiets te schrijven? Wat versta je onder ergens tegen zijn. Net of het wat uitmaakt of jij er tegen bent. En wat zijn de consequenties van het latere "maar wel als ze zich als nichten gedragen"? En moeten die zich dan anders gedragen nu ze weten dat jij er tegen bent? Het is geen fucking verkiezing dat als er zoveel stemmen tegen zijn dat ze zich niet meer zo mogen gedragen. Er kan werkelijk geen ene nicht iets schelen of jij er tegen bent of niet.

roze_bril | 03-08-13 | 17:20

Dit is een zeer ongeloofwaardig verhaal. De politie vraagt of hij het weg wil halen en hij doet het ook nog meteen? Wat een slampamper!

profiteroles | 03-08-13 | 17:20

jopie2009. 17:15
Heb wel ergere dingen over homo s gelezen op gs en dat bleef gewoon staan.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:19

Kutpolitie moet zijn smoel houden, achtelijke gladiolen> je kan wel tussen alles een verband leggen, kappen met die onzin, strak mogen we helemaal niks meer typen.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:17

Typische Twitter aandachthoer. Waarom trekt dat zwakzinnige roeptoeter medium toch steeds zoveel aandacht? Laat die lui lekker met elkaar schelden en slechte grappen maken maar betrek niet de hele massa erbij.

Datzegiktoch | 03-08-13 | 17:16

Als betreffende tweet een reaguursel was geweest, dan was het waarschijnlijk ook weggejorist. Dus waar hebben we het eigenlijk over?

Jopie2009 | 03-08-13 | 17:15

-weggejorist-

ZZP-er | 03-08-13 | 17:15

Allochtonen die kunnen meelezen?
Dit is Nederlands wat ze over het algemeen niet kunnen spreken. Staat er dan een vertaling onder?

ZZP-er | 03-08-13 | 17:15

We censureren ons eigen suf, om die moslimmongooltjes maar tevreden te houden, het zal in ieder geval geen reet uitmaken, het zijn kampioen smoezen verzinnen.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:11

@Manu | 03-08-13 | 16:52
'Over het algemeen zijn komieken grappig.'
-
Noem eens één dan?
Finkers is ermee gestopt en Teeuwen is al een tijdje niet grappig meer. En Mark Rutte is weliswaar een komiek, maar die is niet grappig.

VanBukkem | 03-08-13 | 17:10

Sowieso geen komiek, zulke flauwe grapjes pikt zelfs het tros publiek niet meer.
Einde oefening, ga maar tomaten plukken.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:09

@azoturie | 03-08-13 | 17:02

Laten we eerst eens rustig afwachten wat er werkelijk gebeurd is. Of het is een verzinsel van die mislukte clown, of iemand heeft een geintje met hem uitgehaald. Is het wel waar dan moet dit tot op de bodem uitgezocht worden, want dan gaat er iets ernstigs mis in dit land.

brutus68 | 03-08-13 | 17:09

@Bakito | 03-08-13 | 16:42 |
Natuurlijk stellen die zich ook aan, maar daar zijn geen speciale dagen en/of evenementen voor.
.
Speaking of which: waarom organiseer jij geen Troll Parade?
In de open inrichting die Nederland heet, krijg je waarschijnlijk nog subsidie ook!

McPhart | 03-08-13 | 17:08

De boodschap is weer duidelijk> waar je het ook over hebt, de moslimmongooltjes zullen het misbruiken om te gaan rellen.

Terpen-tijn | 03-08-13 | 17:07

@ Parsons 17:02

Het is pedoprofeet hoor en je mag straks mee barbecuen, ik heb speklapjes bij de vleet!

eerstneukendanpraten | 03-08-13 | 17:05

@Kaosu | 03-08-13 | 16:50 ik vind rondlopen uitgedost in een reetveter meer te maken hebben met aandachtshoererende recalcitrante extravaganza dan met homofolie. Maar wellicht zit ik er naast.

* | 03-08-13 | 17:03

Homo's beledigen en bedreigen mag alleen als het uit naam van de pedofeet gebeurt.

Dit hebben daar het alleenrecht op.

Volkomen terecht dat de pliesies Menno Stam daar op wijzen.

Parsons | 03-08-13 | 17:02

@Manu | 03-08-13 | 16:52
-
Over de leukigheid van Gregorius Nekschot wordt ook heel verschillend gedacht.
-
Maar in dit land is het dus nog steeds niét zo, dat je om ieder mogelijk niet in de smaak vallend cartoontje of grapje het risico moet lopen om bedreigd te worden met aangifte.
-
Want: voor alle duidelijkheid: er had op dat moment nog helemaal niemand aangifte gedaan en het is ook maar zeer de vraag of dit ooit gebeurd zou zijn.
-
Wij hebben de politie niet ingehuurd om bij het minste of geringste 'preventief' te reageren. Dit is twitter, dit zijn geen voetbalhooligans voor een stadion die dreigen om en snackbar te slopen. De politie, respectievelijk: de Officier van Justitie, is in deze haar bevoegdheden verre te buiten gegaan.
-
Dit is kamervragen waard.

azoturie | 03-08-13 | 17:02

Mensen met de dood bedreigen, met geweld, kk, en discrimineren vanwege Joodszijn mag allemaal (want cultuur) maar wee o wee als het over de gaypride gaat.

Graftak | 03-08-13 | 16:59

@ Graaf van Egmont | 03-08-13 | 16:54 |
Of die grap wel of niet geslaagd is, doet helemaal niet ter zake. (Ik heb wel flauwere gezien, trouwens.)

Lewis | 03-08-13 | 16:56

Komiek: Met Menno.
X: Doe eens even heel snel die tweet weghalen.
Komiek: Welke tweet? En hoezo? Wie ben je eigenlijk?
X: Gayprideteam politie hier. Wij zijn de baas op straat en op de twitters! En nu weghalen! Begrepen?
Komiek: Maar hoezo?
X: Voor je het weet zijn er kutmarokkanen die homo's apen noemen. Dat moeten we niet willen met zijn allen. Is de tweet weg?
Komiek: Ja, agent.
X: Laat het niet weer gebeuren. We weten je te vinden!

Lewis Lewinsky | 03-08-13 | 16:54

@Bakito | 03-08-13 | 16:49

Dus mensen met een eerzaam beroep vind jij aanstellers? Ik had niet anders van jou verwacht.

brutus68 | 03-08-13 | 16:54

Ik moest wel even kantelen toen ik de tweet van deze komediant las. NOT

Graaf van Egmont | 03-08-13 | 16:54

@ Bakito 16:49

Ik wist het! Jij bent in het echt Storm van de Commandoos...

eerstneukendanpraten | 03-08-13 | 16:53

Over het algemeen zijn komieken grappig. Waarom deze dan niet?

Manu | 03-08-13 | 16:52

* | 03-08-13 | 16:49 |
dat moest je even kwijt?

Kaosu | 03-08-13 | 16:50

brutus68 | 03-08-13 | 16:44 | + 0 -
Ok, voor jou een duidelijker voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=1fP-Btc7Pt0

Bakito | 03-08-13 | 16:49

Ik heb overigens niets tegen homo's. Ik heb wel iets tegen een beperkte groep homo's die er op dusdanige manier mee te koop loopt dat een hoop mensen homo's in het algemeen zum kotzen vinden. En daar schaar ik deze gaatjesparade ook onder.

* | 03-08-13 | 16:49

@add voor nodig hebben.

Bill Cosby | 03-08-13 | 16:46

@Bakito | 03-08-13 | 16:42

En wie zegt dat dat hetero's zijn?

brutus68 | 03-08-13 | 16:44

allochtonen.. en rotzooi trappen. Alsof ze daar deze fucking tweet voor hebben. Fuck Off stelletje angsthazen, laat ze maar rotzooi trappen - dan wel even onze Guardia Civil erop af.. Todo por la patria. Oh wacht, daar zijn we weer te naïef voor.

Bill Cosby | 03-08-13 | 16:44

Menno Stam kijk uit! met de haatfisters valt niet te spotten.

Bertus Brulbroek | 03-08-13 | 16:44

blinde kip | 03-08-13 | 16:10 |
het probleem is dat zowel de plisie (indien het waar is) als reaguurders de uitdrukking 'apies kijken' niet kennen of niet (willen) begrijpen.
www.etymologiebank.nl/trefwoord/aap

Kaosu | 03-08-13 | 16:42

McPhart | 03-08-13 | 16:35 | + 0 -
Wat een onzin. Alsof hetero's zich niet aanstellen:

http://www.youtube.com/watch?v=Jp07plgC3oU

Bakito | 03-08-13 | 16:42

@ Lewis Lewinsky | 03-08-13 | 16:31 |
Op zich niks, maar wel als we hier van alles gaan roepen en allerlei conclusies gaan trekken op grond van de aanname dat de politie zo'n grappenmaker heeft gemuilkorfd. (Sorry, draak van een zin, zal de warmte zijn.)

Lewis | 03-08-13 | 16:41

Vraag me af in hoeverre dit op de waarheid berust.
Kan de cabaretier een naam van een agent of korps benoemen?
In opdracht van wie de melding komt? De politie handelt nagenoeg nooit zonder opdracht van het OM. Meer vragen dan antwoorden.

Not Muhammad | 03-08-13 | 16:38

Als hetero snap ik die homo's best wel. Nooit geen gezeik met hoofdpijn en maandverband. En je hoeft je partner nooit te overladen met dure cadeaus als je wilt neuken. En als je de juiste bars weet te vinden scoor je geheid in no time een lekkere neukbuddy. En over de hele wereld heb je vrienden, van Nova Zembla tot Antarctica. Alleen kinderen krijgen is ietwat problematisch maar wellicht kan een bevriend pottenstel dat uitkomst in bieden. Go Eugène, go!

eerstneukendanpraten | 03-08-13 | 16:38

Ff bij Artis geweest. Silverbacks rekenen af met een paradeboot.

van heinde en verre | 03-08-13 | 16:36

Je mag ook geen geintjes maken over homo's. Wat dat betreft lijken ze wel wat op moslims. De staat subsidieert deze bewegingen ook nog. 800000 euro om de allochtonen de gaypride in te krijgen. En maar bezuinigen.
Maar wat dan met de hetero's, pedo's en weet ik wat voor seksuele geaardheid, krijgen die ook geld. Of moet je met je geaardheid goed de aandacht trekken, zodat zelfs hotemetoten met hun reet gaan schudden.

wallenberg | 03-08-13 | 16:35

Ik vind de tweet geniaal.
Al decennia lopen de HoLeBi's te zeiken over gelijke behandeling, maar ondertussen doen ze er zelf alles aan om maar niet gelijk behandeld te worden:
- Homolympics
- (c)anal parade
- Gaypride
.
Echt: ik neb niets tegen homo's, maar het schizofrene gedrag komt mij flink de strot uit.
En ja: dat flaneren op de gaypride heeft meer met apengedrag gemeen, dan met normaal menselijk gedrag.
.
Iemand als Irees Wust, of Jeffry Wammes: dat zijn prima mensen. Die zie je zichzelf niet idioot aanstellen. HoLeBi of niet: zulke mensen zijn ambassadeur (M/V) voor Nederland. Die dwingen respect af zonder dat ze zich op extreme manieren in de kijker moeten spelen. Of wijlen Robert Long.
Dat soort mensen (no pun intended) zie je niet op dir soort idote evenementen. En terecht!

McPhart | 03-08-13 | 16:35

hoe komt het toch dat veel homo's rijk zijn ?
ze hebben geen vriendin. :D
slimme homos , oftewel ,homoslim.

FredReset | 03-08-13 | 16:33

@Cuyahoga | 03-08-13 | 16:32
LOL

Lewis Lewinsky | 03-08-13 | 16:33

@geenstijlsteengeil | 03-08-13 | 16:20

Wifi in GGZ-instellingen, ik ben tegen.

brutus68 | 03-08-13 | 16:32

Klinkt allemaal vrij logisch.
Zo twitterde ik laatst dat ik een balletje gehakt met bloemkool ging eten.
Meteen de popo aan de telefoon, natuurlijk, want bloemkool is beledigend voor de eskimo's.
Stom joh, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.
Tweet meteen verwijderd natuurlijk en excuses aangeboden.
Tja, zulke dingen kunnen gebeuren.

Cuyahoga | 03-08-13 | 16:32

Popo? Praat eens normaal vanLeeuwen, je maakt je bedoeling van je verhaal er zoveel zwakker mee.
Straattaal gebruiken altijd -1.

arie181818 | 03-08-13 | 16:32

Hahaha, wat een leuke grap van die "komiek"..
En nu een grap over de ieslaam!

Slipsnifter | 03-08-13 | 16:31

@Lewis | 03-08-13 | 16:27
Je hebt gelijk, maar wat is er tegen speculeren?
En vermoedelijk zullen we het nooit te horen krijgen. Zoals we ook nooit gehoord hebben hoe het is afgelopen met de Interdepartementale Werkgroep Cartoon Problematiek.

Lewis Lewinsky | 03-08-13 | 16:31

Is dit het minst saaie nieuws van die sterretjesparade?

* | 03-08-13 | 16:29

@Bakito | 03-08-13 | 16:21
Kinderen horen niet op straat maar moeten in de boeken. Ouders oppakken wegen ernstige nalatigheid.

blinde kip | 03-08-13 | 16:29

@Piet van het Padje | 03-08-13 | 16:23

Daarom geloof ik het verhaal van die tienderangs grappenmakert niet. Alsof de politie dat zou zeggen. Ze denken het mischien, maar dat is een andere kwestie.

brutus68 | 03-08-13 | 16:28

@geenstijlsteengeil | 03-08-13 | 16:20
Alles goed verder?

blinde kip | 03-08-13 | 16:27

Het lijkt me handig pas (verder) te reageren als we weten hoe de vork in de steel zit. Nu is het puur speculeren.

Lewis | 03-08-13 | 16:27

Is het vandaag homo-propaganda dag op geenstijl of zo??
Ik heb niks met die lui jongens...

Piet_Snot | 03-08-13 | 16:24

Ik verbaas me meer over het feit dat er officieel wordt toegegeven dat allochtonen over het algemeen homofoob zijn. Is dat geen discriminatie ofzo?

Piet van het Padje | 03-08-13 | 16:23

Nog nooit van die vent gehoord, ik vind hem wel een zielige zielenpoot als hij zulke dingen zegt.
Laat iedereen in zijn eigen waarde, mafkees.
En laat iedereen HET lekker doen met wie hij/zij zelf wilt, wie ben jij om daar een oordeel over te geven.

ANGEL70 | 03-08-13 | 16:22

De politie zou eens wat meer moeten letten op neonazi's en automobilisten die kinderen doodrijden i.p.v. te twitteren. Dit land is ziek. Doodziek.

Bakito | 03-08-13 | 16:21

Haha, die kerel kreeg gewoon spijt van zijn eigen grap en verzon een kudtsmoes om hem weer weg te kunnen halen! Flopkomiek.

mijntweecent | 03-08-13 | 16:20

je moet er wel voor open staan natuurlijk anders snap je er geen reet van, over de rug van homo's slappe grappen maken. joehoe durven ze wel. leven en laten leven, geven en nemen,
wel vreemd dat er van achteren altijd geroepen wordt van 'ik ben tegen ik ben tegen' ik ruik niks.
Maar ondertussen wel met hun neus in de vaseline vallen als er stront aan de knikker is. alsof ze het ruiken.
kijk je moet niet iedereen over één eikel wrijven maar als er dan een slappe hand in de lucht is, dan weet je aan het kleurverschil wel hoe diep het hier is en hoe ver je kan gaan.
Geef ze één vinger en ze nemen gelijk je hele vuist.
Maarja, accepteer het gewoon, en wordt donateur, zaad donateur, cumshots, nu in een flesje. lekker lekker van remco.
Maargoed, mijn zonnesteek is al wat verder opgelopen merk ik alweer.
Het is mooi weer, geniet er lekker van, lekker bruin worden, ook achter het velletje, smeer jezelf goed in met zonnebrand, en vaseline, want je kan je nog zo goed beschermen tegen de zon, maar een zonnebril houdt geen hiv stralen, uv heel wat anders. die zonnebrillen bestaan niet, dat is een fabeltje heb ik net zelf verzonnen. besef dat goed. ook in dit hete weer een regenjas om. ook al smelt het rubber aan je voorhuidje vast, ik zeg doen !
Power to the gays ! laten we een vuist maken, en nja laat ook maar. gekkigheid allemaal.
OT : ik krijg de hele tijd poppers in beeld, iemand enig idee hoe ik die op kan snuiven ?

geenstijlsteengeil | 03-08-13 | 16:20

Homo zijn
Hoe gay wil je het hebben?

123 je proeft het zo | 03-08-13 | 16:20

@Wc-kip | 03-08-13 | 15:58
Juist ja... Leven en laten leven zolang ze zich maar gedragen zoals jij wilt...

Ik ben geen fan van de canal parade omdat ik het over de top vind, en een slecht beeld schetst van homo's. Er zijn er nog altijd die denken dat de canal parade een representatieve weergave is van homo's in Nederland. Dat gezegd hebbende, hoef ik er ook geen fan van te zijn. Als mensen zich geroepen te voelen in een string op een boot te staan dansen moeten ze dat zelf weten. Homoseksualiteit gedogen zoals jij voorstaat is niet hetzelfde als accepteren...

TheLuggs | 03-08-13 | 16:18

Geheugensteuntje voor de kmoiek, Artis heeft geen varkens.

trippert | 03-08-13 | 16:17

Dan moet GeenStijl ook maar eens een Vrijmibo lees verder voor homos plaatsen, dan wordt het in ene een heel ander verhaal.

Voor en tegen homo discussie is ook zo'n bekrompen welvaartsziekte. De straat wordt bepaald door islam is goed of slecht. De tv wordt bepaald door vieze homos de ja of de nee.

Ondertussen raakt iedereen alle vrijheid en welvaart kwijt.

En niemand doet het licht weer aan.

trippert | 03-08-13 | 16:16

Als je in een rose tutu,blote kont leren broek of met een dildo in je reet aan een optocht deel neemt vraag je er om;zelfs apen vernederen zich niet op zo'n debiele manier.

zwellevertje | 03-08-13 | 16:15

Gaypride... dat is toch dat event dat tegenwoordig door een groot deel van bekend NL aangegrepen wordt om de "kijk mij eens tolerant en ruimdenkend zijn" boodschap uit te dragen? En o jee als je iets zegt dat niet policor is...

Mr. Neon | 03-08-13 | 16:14

Volgend jaar wil de pliessie Geenstijl wss voor een dag offline tijdens de GayPride. Geef ze een vinger.

Conan de Rabarber | 03-08-13 | 16:14

Wat zijn er toch veel niet lollige komedianten en cabaretiers in Nederland. Overigens tweet moet wel kunnen.

lingo star | 03-08-13 | 16:11

De politie moet een aangifte hebben van een benadeelde, anders mogen ze er niets aan doen. Ik wacht nog even, maar het klinkt als aandachtstrekkerij of een paar agentjes die ver buiten hun bevoegdheid zijn getreden. Zo ver dat ze eigenlijk naar Noord-Korea zouden moeten verhuizen.

rara | 03-08-13 | 16:11

Bedenk nu:
Volgende GS-meeting in de EBI te Vught.
Van 2014 tot 2020.

Ing. eslapen | 03-08-13 | 16:11

Het is toch ook aapjes kijken voor de gemiddelde bezoeker van de Gay Parade? Waarom anders zou men naar Amsterdam gaan vandaag? Voor de leuke parkeertarieven en winkels die je in elke andere stad ook tegenkomt?

blinde kip | 03-08-13 | 16:10

@Benblij | 03-08-13 | 16:00|
Moslims zijn ook aanstellerige zielenpietjes.

PrinsSlip | 03-08-13 | 16:09

Dus als ik het goed begrijp is de redenatie van onze besnorde VMBO-ers dat er Marokkanen zijn die het niet op is gevallen dat er boten vol homo's door de grachten tuffen, maar wel 's zaterdagsochtends om half elf alle twitterberichten met hashtag #gaypride volgen, en omdat een tweederangs komiek daar bericht dat hij apen en homo's doorelkaar haalt (volgens Arabist Jansen zijn trouwens gewone ongelovigen al apen & varkens, homo's mochten willen dat de Islam ze met apen gelijkstelde) opeens besluiten te gaan rellen, en dan bedenkt dat als je dat bericht weghaalt, dat dan het probleem ook opgelost is?

Klinkt inderdaad volkomen logisch....

Zoltar | 03-08-13 | 16:07

Niveau humor van een 14-jarige. Dat je zulke flauwiteiten op Twitter durft te zetten als volwassen man.

brutus68 | 03-08-13 | 16:06

@Wc-kip | 03-08-13 | 16:03
Daar zou ik het niet om laten. En reken maar dat ik de hele buurt wakker schreeuw als ze me meenemen.

VanBukkem | 03-08-13 | 16:06

Het AT moet inmiddels bijna klaar zijn met huize Stam grondig te onderzoeken en te vernielen
Alles om maar niet Ebru's doodbedreigtürkjes te hoeven opsporen

Tobi | 03-08-13 | 16:06

VanBukkem | 03-08-13 | 16:02 | + 0 -

Ik denk dan dat de tweetert een Gregorius Nekschotje kreeg van de politie om 3 uur s'nachts.

Wc-kip | 03-08-13 | 16:03

Jammer dat ie gehoor geeft aan het verzoek van de politie. Ik zou namelijk wel eens willen zien wat er gebeurd was als ie het niet had gedaan. Gewoon dikke vinger naar de politie. Of ze wel eens gehoord hebben van vrijheid van meningsuiting of zoiets.

VanBukkem | 03-08-13 | 16:02

Ik vind dat nogal racistisch van de politie; ze zeggen hiermee eigenlijk dat Marokkaanse jongeren dom zijn.
Ach, dat doet de hele policor zieligheidsindustrie altijd al; ons wijs maken dat iedereen met een kleurtje automatisch zielig, incapabel en zwakzinnig is en dat ze dus aan alle kanten betutteld en vergoeilijkt moeten worden.

Mr. Happy | 03-08-13 | 16:01

Ik hoop dat die Menno Stam liegt.
Zo niet, dan heeft de politie wel erg vreemde prioriteiten t.o.v. de tweetzooi die Ebru over zich heen kreeg.

Andy Devins | 03-08-13 | 16:01

@miko | 03-08-13 | 15:59 | + 0 -
Ja maar de reden is dat ze bang zijn dat allochtonen deze opmerking gaan misbruiken om rotzooi te trappen.

Iets zegt mij dat je dan niet bij deze man moet zijn maar bij die potentiele rotzooi trappers.

Kaas de Vies | 03-08-13 | 16:01

@Wc-kip | 03-08-13 | 15:58
Hoeveel last heb je daar van?

miko | 03-08-13 | 16:00

Waarom gaan allochtonen rotzooi trappen als iemand iets negatiefs zegt over homo's? Ik zie de link niet.

Kiezel | 03-08-13 | 16:00

''De popo zegt (nog) niks te kunnen vinden, aandachttrekkerij van de comediant is ook nog een optie. Tweet moest volgens hem verwijderd want "we vrezen dat allochtonen meelezen en dit soort tweets misbruiken om rotzooi te trappen"

Maar daar is de hermandad ook toch voor? Om het de strenge, lange doch rechtvaardige arm der wet bontkraagjes kordaat en acuut te straffen?

Oh wacht....

Wc-kip | 03-08-13 | 16:00

"Zo, straks lekker naar #Artis, moslims kijken. Of nee, aapjes...! Haal die twee nog altijd door elkaar. Echt nodig hoor, zo'n #iftar" (te illustratie: www.politieamsterdam.nl/index/1/0/pol... )

kapotte_stofzuiger | 03-08-13 | 16:00

PrinsSlip | 03-08-13 | 15:56
Als het om moslims gaat dan zijn metaforische uitspraken, uitspraken des doods.
Pas op de tenen van de apen.

Benblij | 03-08-13 | 16:00

Een komiek met slechte smaak.
Maar als daar de Politie voor in actie komt, waarom dan niet bij ernstigere zaken ?

Ing. eslapen | 03-08-13 | 15:59

Dit bedoel ik dus. Een foute grap kan dus leiden tot een politie bezoek en misschien zelfs aangifte.
Maar we hebben niks te verbergen .Laat ze ons maar controleren!

miko | 03-08-13 | 15:59

PrinsSlip | 03-08-13 | 15:56 |

Dit dus. Ik heb niks tegen homoseksuelen, leef en laat leven zeg ik altijd.

Maar ik heb wel wat tegen homo's die zich als nichten gedragen, zegmaar typetje Geer & Goor

Wc-kip | 03-08-13 | 15:58

Wij vrezen en vrezen, en daar bedoelen zij niet frezen mee.
Tis altijd hetzelfde, bangmakerij en bang zijn.

Benblij | 03-08-13 | 15:57

@Vakonov | 03-08-13 | 15:52

Wat denk je zelf als je het gegeven ´Amsterdam´ erbij denkt?

ZKH EénOog | 03-08-13 | 15:57

Ook op het internet weet de politie waar je huis woont.

KeurMeester | 03-08-13 | 15:56

Wil hem gerust retweeten? Denk niet dat de NL internetpolitie jurisdictie heeft in België :)

Dat dan ook weer | 03-08-13 | 15:56

Ik denk niet dat hij zozeer homo's vergelijkt met apen maar meer het fenomeen an sich 'aapjes kijken'. Dat is die gay parade in de basis natuurlijk ook.

PrinsSlip | 03-08-13 | 15:56

En zo glijden we langzaam terug de middeleeuwen in..

streknek | 03-08-13 | 15:56

Of dit waar is of niet, doet er niet eens meer zo toe± wat erger is, is dat ik er niet meer van op kijk dat dit zonder meer waar zou kunnen zijn.

ZKH EénOog | 03-08-13 | 15:55

Daarom maak ik ook geen grappen meer op geenstijl, veels te gevaarlijk.

Kaas de Vies | 03-08-13 | 15:55

Wie?
Iemand die iets tegen homo's heeft, maar zelf een naam heeft waar je over mag twijfelen (Zuidberg, kom er maar in).

kapotte_stofzuiger | 03-08-13 | 15:55

Menno Stam, wie?

Ommie de HaatMoker | 03-08-13 | 15:54

Menno Stam lijkt me een niet lollige aandachtshoer

captainobvious | 03-08-13 | 15:52

Zijn er Finnen bij de gaypride dan?

Vakonov | 03-08-13 | 15:52

De cencuur politie moet eens gaan bellen als Rutte weer eens poep praat.

Yabadabedoe | 03-08-13 | 15:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken