
De mishandeling van de 19-jarige niqaab-mevrouw, aflevering drie (
1,
2). Alweer even geleden
schreef (
spiegel) de 'doorgaans goed geïnformeerde website' (dixit
NOS) dewarereligie.nl een stuk over de mishandeling van een 19-jarige mevrouw door twee blanke Hollanders, enkel en alleen omdat ze een niqaab droeg. De GeenStijl pikte het nieuws op en wenste de vrouw sterkte alsook een snelle oplossing van het misdrijf. Wij bij GeenStijl haten straatterreur en zijn helemaal voor het oplossen van misdaad. Geweld, boe. Enfin. Het is inmiddels twee weken sinds de vermeende mishandeling. Tijd zat dus om aangifte te doen, of in ieder geval contact met de politie op te nemen. Is zulks al gebeurd? Neen, getuige
deze e-mail van de popo. Geen aangifte, niet eens een melding. Na buurtonderzoek (!) én het terugkijken van camerabeelden (!) is er tot dusver -NIETS- over de hele gebeurtenis terug gevonden. Ondanks
deze brief op poten van het (
koekwause) Contactorgaan Moslims en Overheid (onder het kopje 'islamofobie'). Toch prettig dat een door de overheid
officieel erkende overlegpartner de Haagse burgermeester wijst op zijn taken als hoeder van de openbare orde. Dit alles op basis van een nergens bevestigd verhaal van één, laten we zeggen tamelijk radicale, moslimwebsite. Nog andere zorgen, CMO?
PS. Dit verhaal leest u morgen ook in Trouw. Die waren ook wat later met het
dreigverhaal, maar ze kunnen het wel.
Reaguursels
Inloggen... en o jah!, denk je dat hiero (+48) zo'n Barbamamma uberhaupt een winkel of bank/kantoor/pretpark binnenkomt?
Kans is nul tot nihil!
Sterkte Nederland!
Hier was allang de knuppel d'r overheen gegaan mocht er maar 1 haatbaard z'n bek opentrekken.
Enfin, jullie zijn helaas voorbij het stadium om er wat aan te doen.
, behalve zeuren op interweb that is....
Varkensfobie: een opgelegde en ingebeelde angst voor varkens. De fobie komt voornamelijk voor in de strook van Marokko t/m India. Oorzaak: hoge temperaturen die hallucinaties veroorzaken, misleidende voorlichting en erfelijke factoren.
Oh, vanaf Geen Stijl werkt de link niet, ze willen ons daar niet terwijl Geen Stijl wel in het stuk genoemd wordt. Hier dan maar de hele tekst
---------------------------------------------
akweg een week geleden stuitten wij op het bericht dat een vrouw mishandeld zou zijn op het Haagse station Hollands Spoor. Het artikel werd massaal gedeeld op Facebook en fora. Ook Geenstijl besteedde er uitgebreid aandacht aan. Al snel rezen de eerste vragen omtrent de mishandeling. Zou het wel echt gebeurd zijn? Is het islamitische propaganda om niet-moslims in een kwaad daglicht te zetten? Het nieuwsbericht van Moslim Vandaag, die vandaag is gepubliceerd, is een interessant bericht om verder uit te diepen. Aan de hand daarvan moeten misconcepties duidelijk worden. Wij, van DeWareReligie.nl reageren nu op het nieuws van onder andere Moslim Vandaag, dat de mishandeling een hoax zou zijn.
Ten eerste wordt er melding gemaakt van het bericht dat de vrouw in kwestie, Souad el-Yaslahi, niet zou bestaan. Dit stelt Moslim Vandaag, bij monde van Izz Ad-Din Ruhulessin, op basis van een gesprek met de plaatsvervangend korpschef, Paul van Musscher. De naam komt niet voor in de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA). DeWareReligie.nl heeft Ruhulessin om hard bewijs gevraagd, maar hij geeft aan dat hij geen reden heeft om te twijfelen aan het woord van de politie. Ruhulessin heeft vooralsnog geen hard bewijs kunnen overleveren. Echter, de uitspraak is wel interessant. Het werpt immers vragen op over de betrouwbaarheid van het verhaal.
Een tweede punt is de bewering dat DeWareReligie.nl geen medewerking heeft willen verlenen aan de politie. DeWareReligie.nl heeft weliswaar geweigerd telefonisch contact te hebben, maar heeft wel e-mailcontact gehad. Het laatste e-mailbericht in de conversatie komt van DeWareReligie.nl (1, 2, 3, 4). De bewering van Ruhulessin dat DeWareReligie.nl niet meer op de politie zou hebben gereageerd, is dus pertinent onjuist.
Dan het punt dat de agent El Borkani niet zou bestaan. Zoals de geïnterviewde heeft gezegd, leek de naam op El Borkani. Dat betekent dus niet dat de agent zo heet. Het kan ook zijn dat de agent niet bestaat. Het is dus wederom een punt waarover nog veel onduidelijkheid bestaat.
Volgens de weblog Geenstijl zou de politie de beelden van Hollands Spoor gedeeltelijk hebben uitgekeken. Ze zouden niet hebben terug gevonden. Hoewel we vraagtekens zetten bij de geloofwaardigheid van de bewering dat álle cameras op Hollands Spoor van enkele dagen zijn uitgekeken dit zou immers heel veel tijd kosten -, nemen we de bewering wel serieus. Er valt voor ons niet te controleren dat er beelden zijn uitgekeken of dat er iets is gevonden. Evenmin kunnen we insluiten dat er wel wat op de beelden staat. Ook hier gaat het om een punt waarover veel twijfel bestaat.
Al het bovenstaande heeft ons tot de volgende conclusie gebracht. Wij zijn niet meer zeker van de gebeurtenis waarbij een vrouw zwaar zou zijn mishandeld. Wij kunnen, op basis van de bewijzen die ons zijn aangeleverd, niet stellen dat het gebeurd is, noch kunnen wij stellen dat het niet gebeurd is. Het laatste is echter, in onze ogen, het meest waarschijnlijke. Het tegendeel kan enkel bewezen worden als het vermeende slachtoffer met hard bewijs komt die het bovenstaande verduidelijkt. Daaronder verstaan wij datum en tijd van de vermeende mishandeling, alsmede haar naam en eventueel vastlegging van letsel door een arts. Tot die tijd kunnen wij niet anders dan er vanuit gaan dat het niet gebeurd is.
Wat betekent dit voor de berichtgeving van DeWareReligie.nl? Wij betreuren de gang van zaken omtrent de mishandeling ten zeerste. Wij hadden wellicht te veel vertrouwen in mensen en hadden niet verwacht dat er, mogelijk (het staat nog niet 100% vast), gelogen zou worden over dergelijk zaken. Wij, als nieuwswebsite voor de moslims in Nederland, willen zo goed mogelijk verslag van zaken die binnen de moslimgemeenschap spelen. Wij proberen middels onze berichtgeving de negatieve berichtgeving omtrent islam en moslims om te zetten in een positieve berichtgeving. Een mogelijke hoax draagt daar zeker niet aan bij, het werkt de islam en moslims zelfs tegen. Wij hebben een onjuist bericht verspreid en op zn zachts gezegd balen wij daarvan. Wij willen daarom onze oprechte en welgemeende excuses aanbieden voor de onjuiste berichtgeving.
Wij verwerpen echter iedere suggestie dat wij het verhaal om propaganda redenen hebben verspreid. Wij hebben er geen belang bij om opzettelijk onjuiste informatie te verspreiden. Immers, wij wensen juist de gecreëerde negatieve sfeer omtrent islam en moslims te verbeteren door de lezer zo eerlijk mogelijk voor te lichten.
Wij willen het CMO, alsmede de vele andere moslims die zich met de beste intenties hebben ingezet, bedanken voor hun hart voor de moslimgemeenschap. Wij danken Moslim Vandaag vanwege hun onderzoek, al hopen wij dat zij met iets concretere onderzoeksresultaten kunnen komen opdat er met 100 procent zekerheid kan worden gezegd of het incident nu wel of niet is gebeurd.
Aha ze trekken het verhaal in, sportief
dewarereligie.nl/actueel/dewarereligie...
René from the Café | 30-07-13 | 23:10 | + 0 -
Correctie & kritiek van binnenuit.
Zo hoort het.
Eindelijk. Het heeft even mogen duren.
Een eerste stap naar verlichting.
J e zou bijna gaan denken dat hun heilige schift het boek der almachtige lijkt op hun krantje de warereligie. Allemaal spookverhalen met het aanzetten tot haat. Nee dat zal toch niet. of WEL!
Ook moslims twijfelden aan het verhaal!
www.moslimvandaag.nl/mishandeling-niqa...
Liegen, bedreigen, als ze maar in t nieuws komen,
Telkens maar weer, hoe dan ook, vanmorgen las ik dan wel weer dat er weer 1 een martelaar is geworden in Syrië, dat maakt me dan wel weer optimistisch blij.
-weggejorist-
-weggejorist-
Steeds maar weer...
ach, als je een niqaab aantrekt ben je knettergek en geloof je in fabeltjes.
dus waarom zou dit dan wel waar zijn?
tweetybird | 30-07-13 | 20:49
Dat bedoel ik: kennelijk heeft die warereligie niet het idee dat ze iets te verantwoorden hebben.
@Friedrich frayek
Allemaal mooi,maar zij zijn degene die dat verhaal de wereld in hebben gebracht. Uit de grote duim gezogen om te haatzaaien,leugens van een vrouw om haat te zaaien. Want dan zou je toch verwachten dat dit krantje er wat mee doet. Zeg maar wat het is,weet jij het,nee ik ook niet. En nu als krantje die het verhaal gebracht heeft eigenlijk de verantwoordelijkheid afschuiven op een spook.. Beetje makkelijk dit weer,om er zo mee weg te komen. Ik zit met smart te wachten op het volgende haatzaaiend verhaal over een spook van dit krantje,de ware religie.
Dewarereligie biedt haar verontschuldigingen aan wegens het verspreiden van berichten die ten onrechte sympathie en medeleven opwekten voor een slachtoffer dat nergens slachtoffer van bleek te zijn. Ook spijt het ons dat we in de islamitische gemeenschap wraak- en haatgevoelens jegens de niet-moslimse medeburgers opgewekt kunnen hebben. Het was in het geheel niet de bedoeling een beeld te kweken alsof de Nederlandse samenleving en autoriteiten de islam vijandig gezind zijn. Ook roepen wij degenen die mw. Monique Samuel lafhartig en de islam onwaardig bedreigen op om
-wakker geworden-.
Moet je eens kijken als je tegen zo'n haatbaard zegt, he leuk dat jullie ook geintegreerd zijn. En meedoen aan de carnaval. Maar wij vieren dat maar 1week in february,maar het is nu zomer. Zeg maar tegen je vrouw dat dat pinquin pak nu wel uit mag. Whoeaaa
Verhaaltje verzonnen en wat getimmerd door haar eigen klootzak over het eten tijdens Ramadan???
The niqab is a tradition, it has no connection with religion.
thinkloud65.wordpress.com/2011/04/12/w...
Maar het houd niet op, niet vanzelf.
Maar buiten alles.. Zo'n vieze leugen is dus al voldoende om een Europeze islamrel te kunnen veroorzaken. Die kleine haardvuurtjes worden weer aangezet, booslims in Frankrijk, Engeland, Zweden, enz. Telkens weer die demonstraties, manifestaties van die groep zgn slachtoffers van Europees racisme' met telkens groter verspreidend vuur. Ook om te checken of hun leger al groot genoeg is en de vechtbereid uiteraard. Sportscholen vol met kickboxende voetsoldaten, de zgn bontkraagjes. Dit is nog maar het begin. Dit zal alleen maar verergeren. en ons rechtsysteem is afgesteld op Ons ! Niet op hakbarrende en boksende bontkraagjes, voor hun is dat een lachertje. Gister nog zo'n Gek op de Weg programma gezien. Ze hebben totaal geen respect voor onze popo's en de popo's zijn bang.
Is er al aangifte gedaan wegens laster of smaad?
We zullen in de toekomst steeds meer brandjes gesticht zien worden om de jihad in ons land in te leiden.
Cuyahoga | 30-07-13 | 13:16 | + 40
Vergeet ook nooit Wouter - Wen dr maar aan - Bos niet.
Het word steeds gekker in dit land. Dagelijks worden er tig bejaarden beroofd, overvallen en mishandeld door lichtgetinte "kansarme" jongeren en als er dan één keer een wandelende woestijntent met ventilatiegleuf op ooghoogte "zogenaamd" wordt mishandeld staat de hele mossiegemeenschap op z'n kop en zullen er binnenkort echt wel kamervragen worden gesteld door die linkse importgeile zieltjes die ons volk moeten vertegenwoordigen.
Het wordt tijd dat die vogelvrijverklaarde importraddraaiers eens keihard aangepakt worden en een enkeltje retour land van herkomst of land van herkomst voorouders krijgen.
Ik ben het maar voor 20% met Geert eens, maar aangezien de politiek sloom en ineffectief is in het uitvoeren van de door hun zelf opgestelde doelstellingen denk ik dat mijn stem toch naar Geert gaat. Ik verwacht absoluut niet dat hij in 4 jaar tijd "de nieuwe hitler" kan worden, en die 20% "verzet" is precies wat we nodig hebben in Nederland.
Als Islamfobie een ziekte is, waarom zou het dan niet mogen? Hoe kun je een ziekte verbieden dan?! Of is het de bedoeling dat de helft van de Nederlanders straks verplicht moet worden opgenomen?! Mischien is het een verkapte manier om de psychische hulpverlenings sector een boost te geven?! Ik snap er niks van..
@gaffelbaard | 30-07-13 | 16:27
Boerka verbod? Gaat niet ver genoeg.
De complete verdrijving van islam uit Europa. Dat is de enige oplossing. Die mensen horen hier niet. De mensen die ze binnengelaten hebben dienen keihard ook gestraft te worden.
Wanneer beginnen de europeanen zich nu eens echt te organiseren tegen deze woestijnzandvolkeren?
tweetybirdNatuurlijk krijgen we weer precies waar niemand om vroeg, lees net dat ze juist een uitzondering wilde maken voor de bivakmuts bij extreme temperaturen.nl.wikipedia.org... BenHetZoZat | 30-07-13 | 15:59 | + 0
Tuurlijk kon je verwachten van een faalkabinet die zwicht voor haatbaarden terreur,en in het geval van de partij van de allochtonen die al gedecimeerd word door hun eigen knuffel en faalbeleid om hun achterban van haatbaarden te behouden door niet de burka met gezichtbeperking te verbieden,nee je past de regels zo aan dat je de bivakmuts gaat toestaan. Zal er dan aan denken als ik een bank ga overvallen, in de zomer als het 36 graden buiten is. Dan kan ik kiezen tussen de burka met gezichtsbedekking of bivakmuts, ben ik altijd legaal bezig. Het is toch 36graden boven nul,zijn toch best extreme temparaturen voor nederland.
Ga effe mijn burka aantrekken,en neem mijn valse identiteitsbewijs mee. Als de politie mij dan aanhoudt,toon ik hem. Die agent kan kijken wat hij wil,weet hij hoe ik er uit zie. Hij kan er weinig van zeggen toch,mijn burka is legaal en je weet geloof. Dat staat boven de wet.
Dank Rene voor de bevestiging van de popos. Vrouw zal niet komen aangifte doen, want de vrouw bestaat niet!
".. Als je ouders, of wie dan ook, de wetten van Allah niet .."
Pardon? Ketter! Heiden! Afvallige!
Het zijn geen wetten van Allah. Het is geen uit welke mohammedanistische stroming dan ook afkomstig gebruik.
Dom wicht.
Je verkleedt je gelijk een het nestorianisme afvallige en naar de islam overgelopen non. nl.wikipedia.org/wiki/Nestorianisme
Nestorianisme is als leer weerlegd, en kreeg eeuwen voor de geboorte van de islamitische pseudo-profeet (terecht) het predikaat heidens en ketterij kreeg.
Nog een argument. Los van mijn persoonlijke mening erover.
Het enige nut dat zulke gezichtsverhullende kledij kan hebben, is het verminderen van de pakkans in geval van (bank)overvallen. www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/... En dat (zie link) is maar 1 van de vele, vele voorbeelden van boerka-overvallen.
Alleen daarom pleit ik voor een wetswijziging die het dragen van gezichtsverhullende kledij verbiedt.
Net als in Belgie (artikel 5369b Strafwetboek) dus. Het recht op vrijheid tot het dragen van een boerka (door een minderheid), beperkt het recht op veiligheid (van een meerderheid). Kwestie van belangenafweging dus. Wat mij betreft weegt dan het recht op veiligheid zwaarder. Altijd! Dus ...
Boerka-verbod?
Ik ben voor!
Wie nog meer?
Ik denk dat mevrouw in kwestie graag had gezien dat dit voorval zou zijn gebeurd. Dat het geen eenrichtingverkeer is. Maar mevrouw zit hem nu te knijpen, begrijpelijk.
Patatter | 30-07-13 | 15:22 |
Als je een onwaarheid steeds maar blijft herhalen wordt het vanzelf waar.
't Feit dat de kolonisator dit soort verhalen de wereld instuurt moet voor ons untermenschen toch duidelijk een teken aan de wand zijn dat moslims zich absoluut nooit geroepen zullen voelen de kafir beter te behandelen dan dat ze nu doen. Het wordt alleen maar erger naarmate de varkens en andere dierentuig (wij dus) in de minderheid komen. Vlucht nu het nog kan, verzetten willen we ons blijkbaar niet.
@tweetybird
Natuurlijk krijgen we weer precies waar niemand om vroeg, lees net dat ze juist een uitzondering wilde maken voor de bivakmuts bij extreme temperaturen.
nl.wikipedia.org/wiki/Verbod_op_gezich...
Ha ha ha de aandachts-geile media-moslims vallen weer eens door de mand. Ha ha ha.
ik praat ook niet tegen iets of iemand die in een burkapak loopt met gezichtsbedekking. Dat is niet respectloos, nee ik weet niet wat er zich onder dat pinguinpak bevind. Dadelijk verslijten ze mij als gekke henkie en sta ik tegen een aap of een ezel onder dat pak te praten of in het slechste geval tegen een echte pinquin. En dat wil ik niet. Dus doe ik het ook niet. Dat is mijn mening het hoeft niet de jouwe te zijn. Het is geen kwestie van rassisme of discriminatie. Het is puur dat ik geen zin heb om tegen iets of iemand te praten waarvan ik niet weet wie of wat het is.
@benhetzozat.
nee dat is er niet doorgekomen,die boete krijg jij alleen als je meet een bivakmuts oploopt. Omdat je volgens de nederlandse grondwet ten aller tijden herkenbaar moet zijn. Maar dat geld niet voor het pinquin pak. Daar willen die knuffelpartijen niet aan. Dat is geloof en staat hier schijnbaar boven onze grondwet. Als ik ook een bank ga overvallen doe ik dat niet met een bivakmuts,maar met de burka met gezichtbedekking. Zo ben ik bij het bankovervallen legaal bezig. Ik hou mij aan de grondwet door geen bivakmuts te dragen toch.
oke niet gelukt, volgende keer wat meer figuranten in huren en een mooie scene neerzetten, moet je kijken hoe zielig wij de moslims gaan vinden, en hoe meteen in orde komt dat de tentmevrouwen het mogen, wat heet mogen, respect zullen we hebben voor deze survival vrouwen.
We gaan terug naar de feministen tijd en roepen "baas in eigen tent".
Hoe zit het eigenlijk met het burka verbod, moet ze ondertussen niet gewoon een boete krijgen?
-weggejorist-
"Als je ouders, of wie dan ook het niet eens zijn met de wetten van allah dan hebben ze pech,de wetten van allah gaan voor hen hoe pijnlijk het ook is"..
Ik denk dat ik in een onrein,verdorven land ben groot geworden,was tot op heden blij met de opvoeding,wetten en regels van m'n ouders,en heb ook absoluut m'n kritiekpuntjes op de Nederlandse rechtstaat en democratie maar als je toch zoiets laat optekenen en daar lopen er nu al duizenden van rond ,gaat mijn emigratie gevoel stijgen naar dezelfde temperaturen als afgelopen week!
Verstandig om geen aangifte te doen. Het is namelijk strafbaar om valse aangifte te doen.
.
Maar het is wel handig dit verhaal want het kan jarenlang gebruikt worden als "maar jullie doen het ook". Jaja, je moet iets om waarheid te verzinnen die niet bestaat.
voorruitgang in het islam geloof is iets waar die haatbaarden een probleem mee hebben. Wij nederlanders hebben geen islamfobie,zij hebben een voorruitgangfobie. Bang voor veranderingen. Toch gaan die veranderingen er uiteindelijk komen. We beginnen klein om ze te laten wennen. Eeuwen lang hebben ze de vrouw niet gerespecteerd en in burkas gestoken. Zo'n pinguinpak. Nu is het voor de vrouwen eens tijd om een paar eeuwen respect te krijgen die ze verdienen. We hijsen ze uit dat pinguinpak en laten ze net als de nederlander in gewone kleding lopen als dat hun eigen keus is. Maar omdat dat nogal een verandering is voor de haatbaarden ,stel ik voor dat we daar de regels wat voor aanpassen zodat ze geen last hebben van die grote verandering. Iedere haatbaard die de straat opgaat doet dat voortaan geblinddoekt. Zo komt hij niet in de verleiding. En zo voeren we langzaam de gematigde moslim in. Waarvan er gelukkig al vele ziin. Let wel op ik heb het hier niet over een hoofddoekje want die zijn vaak voor de rest modern gekleed,en dus meestal gematigd en doen dat vaak uit vrije wil. Ik heb het hier dus over het gedwongen burkapak met gezichtsbedekking op dat de vrouw geen eigen identietijd mag hebben of respect. Hup voorruitgang!!!
Valt me nog mee dat het hele Haagsche rapaille nog niet van vakantie is teruggeroepen door een aantal linkse moslimlovers.
Het hele islamo-fascistische zooitje dat achter deze doorzichtige leugen(s) zit oppakken wegens maatschappelijke en sociale onrust stoken.
@Pepp1 | 30-07-13 | 14:50
www.youtube.com/watch?v=pgUYSELExVc
Walgelijk als dit verzonnen is en buitengewoon ergerlijk dat in dit verhaal ook weer duimzuigdiscriminatie wordt gebruikt.
Mark Smith | 30-07-13 | 14:34
www.religie-indewar.nl
CornholioNL | 30-07-13 | 14:38
Oh, uhm, laat maar zitten dan, ik vond het zelf bestl geloofwaardig klinken, maar dan verzin ik wel wat anders.
Oh, wacht, ik hoef niks te verzinnen, kan eindeloos putten uit het dagelijkse nieuws.
Mevrouw, mooi verzonnen verhaal, maar even voor alle helderheid; waren die blauwe plekken misschien het gevolg van huislijk geweld?
Tot deze rel had ik nog nooit van dewarereligie.nl gehoord en heb ze sindsdien enkele malen bekeken.
Het heeft een nogal hoog Duckstad-courant gehalte als je het mij vraagt. Kleuterwerk.
geen tijd en media aandacht meer geven aan dit probleem de politietop graait gewoon verder zoals andere graaiers.dat de eu ons naar de klote helpt vind ik belangrijker nieuws dan het baardenverhaal..
@Zeetakje
Zomaar zonder reden.
Theezakje theezakje tijd voor n bakje
Op t dropje geknukt
T is weer gelukt
Op moeten letten
Maar mn zee kunnen tetten.
*out*
@Cuyahoga | 30-07-13 | 14:30
Marokkanen op de zwarte cross ?
Benieuwd wat die daar te zoeken hadden, iedereen was naakt, of half naakt, er viel geen zak te rollen.
@Mark Smith | 30-07-13 | 14:34
Je mag "Je" zeggen (K)
Dus de politie gaat zonder dat er sprake is van enige aangifte uitvoerig onderzoek plegen naar spookverhalen, camerabeelden terugkijken en buurtonderzoek verrichten. Serieus?
Waarom neemt de politie tijdens dat onderzoek dan niet meteen echte beelden mee zoals die van 3 mocro's op een scooter die een ernstig gewonde vrouw hulpeloos op straat achterlieten? Daarvan is wel officieel een aangifte ingediend, op 19 juni.
Misschien kan de politie het buurtonderzoek nog eens overdoen en uitbreiden om te informeren bij broeders en zusters of ze de daders herkennen, want tot nu toe houdt de hele kliek 'etnisch solidair' de kaken stijf op elkaar. www.politie.nl/gezocht/verdachten/2013...
@janneman1977 | 30-07-13 | 14:34
Een heel leger gesubsidieerde juristen zit klaar om weer wat reactie's vrij te geven. #geduld
DataValue | 30-07-13 | 14:27 |
Ik vind u wel aardig, geloof ik.
First Contact | 30-07-13 | 14:20 | + 0 -
Als uw reactie al geplaatst wordt op een vooraf gemonde opiniesite
Cuyahoga | 30-07-13 | 14:30
linkje?
Maar wat ik graag zou willen weten, hoe is het eigenlijk met die Nederlandse blonde meid met navelpiercing, hairextensions en borstvergroting die afgelopen weekend tijdens de zwarte cross door twee Marokkanen in elkaar is getrapt terwijl er 40.000 Jovink en de voederbietels omheen stonden.
@Mark Smith | 30-07-13 | 14:26 & Che_cuevara | 30-07-13 | 14:19
Passen jullie op dat jullie elkaar straks niet aardig gaan vinden?
-weggejorist-
@First Contact | 30-07-13 | 14:20
Weet niet of ik het zo kan zien. Ik denk dat het gezond is je in te laten met mensen die anders tegen zaken aankijken. Daarbij zie ik hier vooral mensen dezelfde dingen roepen, elkaars mening versterken velen zijn ook niet uit op het vormen van hun mening, maar enkel op het versterken van wat ze al weten/vinden. Wat ik liever zou zien (maar dat is mijn mening) is dat mensen door middel van een open (en vriendelijke) discussie hun mening constant blijven bijstellen. Dat betekent niet dat iedereen zich aan elkaar moet aanpassen, maar wel dat het goed zou zijn om de wereld eens vanuit een ander zijn standpunten te bekijken.
Che_cuevara | 30-07-13 | 14:19
Weet je, ik mag gewoon graag een beetje jennen. Vooral als mensen stellig zijn of elke keer hetzelfde mantra van stal halen vind ik het leuk om met tegenargumenten een beetje olie op het vuur te gooien. Ik heb alleen een bloedhekel aan generaliseren en alle mensen over één kam scheren. Dan wil ik nog wel eens fel worden. Maar op schelden zul je me niet gauw betrappen, dus dat grof aanvallen lijkt me nogal meevallen. Als je het wel zo ervaren hebt vind ik dat jammer, maar ik beloof niet dat ik er mee ophoudt..;)
@rara | 30-07-13 | 14:22
Dat zeg ik niet. De vrijheid van een ieder om deze sites te bezoeken. Wel zorgelijk is dat joop.nl onderdeel is van de VARA die op haar beurt weer onderdeel is van de publieke omroep, en de publieke omroep...
@rara | 30-07-13 | 14:18
+1 dus
+1
Is er al aangifte gedaan tegen dewarereligie.nl wegens smaad en laster?
@First Contact | 30-07-13 | 14:20
Joop en Maroc zijn dus gesloten inrichtingen.
@DataValue | 30-07-13 | 14:10
Klopt, kwestie van doelgroepen. Stel je voor dat ik dagelijks een site zoals joop.nl of maroc.nl zou bezoeken, het enige wat ik dan zou kunnen is me manifesteren als huistroll.
Het is gewoon niet gebeurd. PUnt.
@Mark Smith | 30-07-13 | 14:11
Zoals je het nu zegt klinkt het wel een stuk vriendelijker dan hoe je het schreef. Maar ik wil best aannemen dat je het inderdaad als een plaagstootje bedoelde en dat kan ik wel hebben. Maar eerlijk is eerlijk, lees je tegel nog een na en vertel mij dan dat ik dat je dat als een "plaagstootje" ervaart.
Maar goed, ik wil het zo wel zien en ja, wat ik schreef bedoelde ik op dat moment wel serieus, maar je zal toch moeten toegeven dat je mij al meerdere keren vrij grof hebt aangevallen.
Oke, wat mij betreft, zand erover en als ik te grof was, mijn excuses.
ZSU-23-4 | 30-07-13 | 14:02 | + 0 -
ik doelde eigenlijk op iemand anders, maar uw antwoord keur ik ook goed
@DataValue | 30-07-13 | 14:10
Soms wel, ja. Maar als je van deze open inrichting een gesloten inrichting maakt dan moet je niet vreemd opkijken als je het contact met de buitenwereld verliest.
@Zeetakje | 30-07-13 | 14:09
Nee, ik baseer me op -het verhaal- de leugen dat de dame weggelachen zou zijn door de politie. Da's lasterpraat, hoe je het ook wendt of keert.
Gaat de politie nog een rekening sturen of wordt dat er over onze ruggen wel weer 'bijgeflitst'?
@Mark Smith | 30-07-13 | 14:11
Goed punt wel, eerlijk is eerlijk.
Ach en zo maken we ons allemaal wel ergens boos over
Che_cuevara | 30-07-13 | 13:44
Ach, zolang jij er vanuit gaat dat elke marokkaan werkloos is, moet je wel tegen een plaagstootje kunnen toch? Of bedoelde jij het wel serieus?
@rara | 30-07-13 | 13:58
Reaguren op GeenStijl/Powned/whatever is in mijn ogen sowieso ongeveer gelijk aan je opsluiten met gelijkgestemden. Met een paar andersdenkenden erbij om samen tegenaan te trappen dan.
@Hans Hillen | 30-07-13 | 13:17
Ja, dat heeft hier onder meer als groot artikel gestaan oen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/...
En hier; www.telegraaf.nl/binnenland/21761092/_...
Hier www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/0...
Wel even bij blijven.
@rara | 30-07-13 | 13:13
dan ga je er vanuit dat er daadwerkelijk sprake is van een dame die een aangifte heeft gedaan...
Volgens mij zit Quid gewoon onder vanLeeuwen zn account dit artikel te schrijven. Kan niet anders...
Hier is sprake van een islamitische fobie, de niet te onderdrukken angst onder moslims voor de waarheid, voor controleerbare gegevens en feiten, voor wetenschap en vrijheid (en vrijheid leidt al snel tot het in twijfel trekken van de religie van de waarheid en de vrede, wat dan weer tot oorlog en geweld leidt).
Soms is de islamitische fobie zo sterk dat moslims allerlei denkbeeldige gebeurtenissen bij elkaar liegen, om het sprookje, met de moed der wanhoop, want bedreigd door wetenschappelijke waarheden, dan toch in stand te houden.
@LangeTijdGeleden | 30-07-13 | 13:55
Een mening is een mening. Die wijkt af van persoon tot persoon. Dat jij en ik een verschillende mening hebben heeft niks met feiten of logica te maken. De een vind poep vies, de ander lekker. De feiten doen daar niets aan af. De redenen dat ik geen poep lust zijn de mijne. Ik mag die mening vormen en uiten, zelfs al zijn mijn redenen daarvoor helemaal niet feitelijk onderbouwd en/of volstrekt onlogisch. Daar is het mijn mening voor.
Hoe hard moslims ook klagen over de discriNazi en de islamofobie die hun leven hier teistert, het is natuurlijk nog geen 1 promille van wat Nederlanders zouden ondervinden in een rare (omgekeerde) wereld waar Nederlanders hun toekomst moesten zoeken in Marokko Turkije of een andere islamitische heilstaat.
Dat zou geen uitkering geen gratis huis en veel terreur betekenen. Binnen een week geen Nederlander meer in leven, schat ik in.
Dus stop met de krokodillentranen, achterlijke muts in je boerka.
Geloven is ervan overtuigd zijn dat een niet te bewijzen hypthese waar is. Waarom zijn mensen dan verbaasd dat deze website kolder verkondigt en presenteert als waarheid?
janneman1977 | 30-07-13 | 13:59 |
Ook iets met Jan erin.
Alleen verkondigen we nu hier al meningen, waarbij de mening van bedoelde verbleekt, wat volgens mij betekent dat de rechters die destijds dat vonnis uitspraken tegenwoordig onze schoenzolen aan de onderkant bekijken. Virtueel en maatschappelijk gezien dan.
het lijkt mij wel duidelijk dat het hele verhaal verzonnen is door de ware religie
Deze site is gewoon aan het haatzaaien en dat is strafbaar in Nederland (@openbaar ministerie ga aan het werk)
-
huiskamervraag weet u welke Nederlandse politicus de nederlandse staat heeft geprobeerd te veroordelen voor haatzaaien?
@DataValue | 30-07-13 | 13:49
Zou kunnen, maar jij weet waarschijnlijk niet hoe lang hij dit al doet, ook hiervoor al met een andere nick.
En ja, dan kunnen bij mij ook wel eens de stoppen doorslaan. Meestal reageer ik niet op hem maar nu was het even te veel. Daarom blok ik hem ook, hoef ik mij er niet mer druk om te maken.
Blokkeren van medereaguurders is hetzelfde als jezelf opsluiten met gelijkgestemden: je zal nooit meer iets nieuws en afwijkends lezen. Het stompt wel lekker af, dat wel natuurlijk.
Ik moet altijd wel lachen om namen als 'de ware religie'. Als je het echt zou geloven, zou je 'waar' wel kunnen weglaten.
Losers.
Tijd voor een stevige Rechtse wind in dit land. Snoeihard eruit zetten. Geen gedoe meer. Anders maar een fles benzine erover...
@DataValue | 30-07-13 | 13:48 | + 0 -
Dat mag wel, je moet het alleen goed ondersteunen met logica en feiten.
En de feiten spreken voor zichzelf...
Een of andere sukkel in de woestijn met een denkbeeldig vriendje, de volgers van een op denkbeeldigheid gebaseerd geloof of een denkbeeldige aangifte op grond van een denkbeeldig misdrijf, alwaar de overheid ook graag overlegt met het CMO, hoofdvertegenwoordigers van denkbeeldigheid om vooral het denkbeeldige succes van de multiculturele samenleving denkbeeldig in stand te houden.
Jammer genoeg is de overlast en moordzucht, alsmede het bedreigen van de tegenstanders van de islam door moslims en andere hallucinerende ideologen dan weer wel echt.
Het hele verhaal was dan ook te ongeloofwaardig voor woorden. Als deze juffrouw ech mishandeld was waren alle toeters en bellen bij de politie afgegaan en had ze alle support gekregen die er maar in huis is bij onze blauwe vrienden. Waar overigens niks mis mee is, in dit land mishandelen we geen mensen, ongeacht van welk geslacht, huidskleur, kledij etc etc.
Zouden dit soort huilmoslims door hoog van de minaret te blazen met dit soort sprookjesverhalen nou zelf niet inzien dat ze hun zaak nou niet bepaald goed doen door met dit soort hoaxen?
Boeh de autochtoon heeft het maar moeilijk altijd en overal valselijk beschuldig en dan die lakse allochtonen die zichzelf niet als gast zien, bah
Driewerf bah.
*proest*
lekker hoor die slachtofferrol
"Het gaat om de Nederlands-Marokkaanse man Choukri Masali die zich Abu Walae liet noemen."
Waarom moet de heer Choukri Masali zich Abu Walae noemen?
Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:36 | + 0
.
Geen idee, ik vermoed dat het iets moois betekent zoals: 'Hij die zich veelvuldig laat pijpen door tandelozen' ofzo. Hier is trouwens een video met Abu Walae. Wat een lelijk monster. Het lijkt niet eens meer op een mens: www.theislamictube.com/be-muslims-by-a...
Mooiste is, dat eronder staat dat "na onderzoek is gebleken" dat de foto van de vrouw bij dat bericht niet de foto van het slachtoffer is. Lol, daar hebben we dus al probleem nummer 1 m.b.t. aangifte. Zelf weten ze blijkbaar ook niet wie het nou is :-)
Kijk daar is er weer zo 1
Als we iets niet mogen zien doe er hoofddoek overheen
Zoals het dragen van oogkleppen
ons geen veiligheid zal scheppen
Gezichtsbedekking in geen enkele vorm
Is de reddend engel of de heilige norm
@Che_cuevara | 30-07-13 | 13:44
Jij komt hier anders ook aardig gefrustreerd over.. Inclusief de neiging om je gesprekspartner met de grond gelijk te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedtdtdt...
@Che_cuevara | 30-07-13 | 13:44
Jij komt hier anders ook aardig gefrustreerd over.. Inclusief de neiging om je gesprekspartner met de grond gelijk te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedtdtdt...
@Hans Hillen | 30-07-13 | 13:35
Het gaat mij vooral om het ''gratis geld'' principe, met duizenden hier heen komen, geen poot uitsteken om ook maar enig sinds te integreren, afgeven op alles waar dit land voor staat, neer kijken op ons Nederlanders, de varkens, maar mij moeten hun wel respectvol behandelen... weet je wat ? Krijg allemaal de tyfus maar, mannen, vrouwen, kinderen, het interesseert mij geen fuck meer, ik ben er klaar mee, hypocriet kut volk is het... zo, nu weet u hoe ik er over denk. Ik ben niet al racist geboren, ik ben het dankzij de PvdA geworden, Greet, mijn stem heb je, ook al maak je er een zooitje van, veel slechter dan die knuffelaars die er nu zitten kun jij het nooit doen.
Islam pak je niet aan met thee drinken, die moet je keihard aanpakken, net zoals zijzelf het doen, dat is het enige wat ze begrijpen...
Bedankt, GeenStijl. Bedankt. Dankzij jullie ben ik niet alleen op de hoogte van het bestaan van de site dewarereligie.nl, maar heb ik met eigen ogen kunnen lezen wat voor zaken zij propageren.
Het gevolg is dat ik weer een stukje banger ben geworden voor de toekomst van de samenleving.
Die site als "tamelijk" radicaal bestempelen is zegegn dat Hitler (jaja Godwin blablah) "enigszins" een hekel had aan bepaalde bevolkingsgroepen. Het enige positieve van die site is dat hun haat in "gewoon" NL is terug te lezen, zodat we tenminste de ware aard van deze "ware" "religie" kunnen aanschouwen.
@ Mark Smith 13:37
Nee, dat was ik. Had chronische reaguurdersdiaree.
@LangeTijdGeleden | 30-07-13 | 13:41
Dat mogen jullie zelf uitvechten. Ik heb al lang geleden geleerd dat je zelfs op GeenStijl geen afwijkende mening meer mag hebben.
Hier staat ie ook, die beloning.... dewarereligie.nl/actueel/3000-euro-uit...
"iedereen mag dragen wat hij/zij wil" staat er ook nog: ja, tenzij het een Nederlandse vrouw is die een korte rok draagt, want de vraagt er natuurlijk om.... Met 2 maten meten, daar zijn ze verdomd goed in!
Al is de Takkiya nog zo snel....
@sinar2 | 30-07-13 | 13:34 | + 1
Massaimmigratie bestaat nog steeds idd, door familiehereniging maar tegenwoordig meer door familievorming. Met de open grenzen binnen de EU zijn er trouwens weer meer mogelijkheden gekomen, zoals o.a. de Bulgarijeroute. Het is voor Nederlanders (allo en auto) steeds moeilijker geworden om een bruid uit het buitenland te halen. Bulgarije tilt daar minder zwaar aan. Open grenzen = je kunt gewoon in Bulgarije gaan wonen. Je laat je partner over komen. Je woont een jaar in Bulgarije. Daarna kun je zonder eisen weer hier komen wonen.
.
Bestaat dat echt? Yep. Ik ken toevallig alleen de Bulgarijeroute. Maar in andere landen binnen de EU zal dit ook wel mogelijk zijn. Ik schat zo in: Letland, Roemenie, Tjechie en andere Oostblok-landen.
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:37
En? is dat verboden?
Maar ik heb nooit iemand de grond in willen stampen zoals jij regelmatig met velen doet.
Ik denk dat jij gewoon een zielig lullig ventje bent en zwaar gefrustreerd. Ga eens naar een dokter, een goeie dokter kan je misschien nog helpen.
En voor de rest ga ik jou gewoon blokkeren hoef jouw gezeik niet meer te zien.
Het ga je goed.
Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:36 |
Dubbele naam, dubbel aantal maagden?
@sinar2 | 30-07-13 | 13:34
Heb je cijfers die dit ondersteunen? Volgens mij valt het allemaal best wel heel erg mee namelijk :O)
Nou, simpel dus. Aanklacht tegen die mevrouw indienen wegens smaad & laster en de eventuele reeds gemaakte kosten op haar verhale... ehm, van haar oietkiering en soepsiedie aftrekken.
@CoffeePatch | 30-07-13 | 13:36
Volgens mij heb ik hier een pica van diezelfde jongedame met vriendinnen die worden lastggevallen door een PVV-tokkie:
static2.ad.nl/static/photo/2008/18/2/1...
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:39 | + 0 -
Ja, dus geen cultuur en ontwikkelingssamenwerking.
@DataValue | 30-07-13 | 13:34 | + 0 -
Hmm, ja dat klopt, maar de redenen voor Islam angst zijn verre van irrationeel. Dus de term is zo raar. Zoals Teeuwen ook al zei "het is geen ziekte, maar daar wordt het wel geplaatst."
@ Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:36 | + 0 -
En waarom kan ik dit stukje niet liken, maar alleen delen op Feestboek?
@Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:16
"Doe nou eens waar we je al jaren voor inhuren."
Voeg er maar ook aan toe: "En niet meer dan dat!"
Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:32
Inderdaad onderwijs ook. Was ik in de snelheid vergeten.
@CoffeePatch | 30-07-13 | 13:36
Met een hotmail-adres waar je de tips naar toe moet sturen. Amateurs.
Islamfobie.... dus als je het ergens niet mee eens ben of tegen heb je een fobie. okey okey..... moet ik werken aan mn kameropruim fobie, stofzuig fobie, sport fobie, ramenwas fobie, vvd fobie, pvda fobie, groenlinks fobie, katholiek fobie, protestant fobie, enz enz enz... WAT EEN BULLSHIT!!!!
Discrimocratie
democratisch discrimineren
van eigen natie
subliminaal doctrineren
angst en gratie
Realiteit weg-negeren
is elimi-natie
Ook blijven ze pleiten voor Islamofobie bestrijding. Terwijl het niets anders is dan een RATIONELE ANGST, FOBIE = ANGST, hoe dom zijn die gasten?! En onze eigen overheid?!
LangeTijdGeleden | 30-07-13 | 13:31 | + 1
.
Dat viel mij ook op. Naast het onzin stuk over nazimse en PVV. Die uitgekauwde vergelijking kennen we nu wel. Ja hoor, Wilders is de nieuwe Adolf, prima. Ik heb niet eens zin om daar op in te gaan.
.
Maar dat Islamofobie. Wat een waanzin. Fobie impliceert angst. Ik ben helemaal niet bang voor de Islam. Ik heb er alleen een godsgruwelijke hekel aan. Dat is totaal iets anders.
Che_cuevara | 30-07-13 | 13:29
Was jij niet dat kereltje dat ooit 1500 reaguursels per maand uitpoepte?
Van mij kunnen ze oprotten die moslims. Ik heb er helemaal niets mee. Voort, ga naar je thuisland en lever de 2e identeit van Nederland maar in. Goedschiks of kwaadschiks.
En er is nog wel 3000 euro beloning uitgeloofd.
dontknow.me/http://dewarereligie.nl/wp...
Hier stukje van de warereligie.nl
"Het gaat om de Nederlands-Marokkaanse man Choukri Masali die zich Abu Walae liet noemen."
Waarom moet de heer Choukri Masali zich Abu Walae noemen?
Ik zag gister op de site van dewarereligie al een 'poster' met mail adres waarop om hulp werd gevraagd de dader(s) te vinden, maar ergens krijg ik meer en meer het gevoel dat dat niet nodig is.
Ergens niet vreemd, dat islamofobie.
Ik zou toch wel eens willen weten of het ip-adres van de niqaab-draagster niet overeenkomt met dat van een bekende naaktloper die graag sokjes over de vingertjes trekt en roept dat ie bedreigd wordt en zelfmoord wil plegen.
Ik wilde altijd een Nederland wat Islam/Moslim vrij was, tegenwoordig ben ik tevreden als ik 1 dag niets over Islam/Moslims hoor of zie... ik word hier zo moe en pislink van, maar buigen zal ik nooit en te nimmer, dit is verdomme mijn land!
CornholioNL | 30-07-13 | 13:27 | + 1
.
Errug he. Zo'n 20 jaar geleden wist ik wat de Koran was en wat moslims waren, en daar hield het mee op. Nu weet ik gvd wat Iftar-maaltijden zijn, soenna's, imams, ramadan, niqaab, boerka, haram, halal, hadith, jihad, kafir etc. etc. Ik wil die dingen helemaal niet weten. Ik wil daar mijn hersenen niet mee vervuilen. En toch wordt het mij opgedrongen. Soms, in mijn half-slaap, denk ik: "Ik zal blij zijn als al die moslims zijn opgerot." En dan schrik ik wakker en besef: "Ze blijven. Voor altijd! Ze rotten nooit meer op." (want gratis geld). Wat een verschrikking.
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:26
De massa-immigratie is nog volop bezig. En wel door de gigantische hoeveelheden familie-herenigingen.
De meest gebruikte methode is het sturen van een minderjarig kind dat hier het verhaal moet ophangen geen familie meer te hebben. Zodra de verblijfsvergunning binnen is duiken er "plotseling" toch nog allemaal ouders en broers en zusjes op die dan ook hier naar toe mogen komen.
Die cijfers vallen buiten de asielzoekersgetallen.
Verder is er het feit dat alle marokkanen en turken hun echtgenoten zoeken in het thuisland die dan ook hier naar toe komen.
Komt de islamitische aap dan uit de mouw?? Zo rollen ze ze weten niet beter.... zo triest....
@LangeTijdGeleden | 30-07-13 | 13:31
Een fobie is eerder irrationele angst.
------
fobie
de fobie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [foˈbi] Verbuigingen: fobie|ën (meerv.) ziekelijke angst, ook als er geen reëel gevaar is Voorbeeld: `een fobie hebben voor spinnen` ...
Gevonden op www.woorden.org/woord/fobie
------
Of de grote angst van velen voor de Islam rationeel is of niet laat ik me niet over uit. Mogen jullie zelf over verder discussiëren
Ook 19 jarige niqaabmevrouwen zijn pubertjes die puberdingetjes doen. Ze zal wel stiekem naar de allahsnackbar geweest zijn, en bang voor de toorn van haar 17 broers en vaders, een lulverhaal hebben verzonnen.
Een lulverhaal dat er bij Goed Volk en zeurmoslims ingaat als een kapsalon in ramadantijd.
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:26 | + -1 -
" Als laatste is dat geld vragen nodig om jouw verzorgingsstaat en infrastructuur in de been te houden."
Vergeet onderwijs niet.
Ja valt je dat op? Valt je nooit op dat ik wil dat de overheid zicht terugtrekt op veel gebieden.
De overheid moet mij veiligheid geven, want dit recht hebben ze mij ontnemen in ruil dat ze dit beter, eerlijker etc doen. Zelfde geldt voor infrastructuur en onderwijs.
Maar ik wil dat de overheid zich volledig of zo veel mogelijk terugtrekt op velen andere gebieden.
Ken je mijn mantra nog niet? Goed zal ik hem speciaal voor jou herhalen. Ik lees misschien de topics niet, jij leest mijn tegels niet. Best vreemd voor mijn grootste criticus. Wellicht kunnen anderen hem al meezingen voor jou nog een keer.
Subsidies en toeslagen afschaffen, IB + BTW verlagen, dit voorkomt fraude, fouten en bureaucratie. Dit is eerlijker.
En toch vraag je je af waarom die Toearegs en hun bedoeïenenbruidjes van dewarereligie.nl niet lekker in hun woestijntentje liggen of op hun kameel door de woestijn cruisen ipv hier de boel lopen te verstieren. Zou het iets met gratis geld van doen hebben, zal toch niet?
Haha, ander artikel "PVV parallel aan Nazisme"; Dus moslims, die als Religie 'Islam' hebben, vinden dat de PVV parallel is aan de Nazi's.
Ziet iemand hier de Ironie? En dat artikel staat bij het "Overheid officieel erkende" CMO... Dit gaat zo enorm fout. Ook blijven ze pleiten voor Islamofobie bestrijding. Terwijl het niets anders is dan een RATIONELE ANGST, FOBIE = ANGST, hoe dom zijn die gasten?! En onze eigen overheid?!
antagonist | 30-07-13 | 13:12 Kunnen ze hun handjes thuis houden ?
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:27
Ik sta niet eens in de top tien jochie.
@God Zelf | 30-07-13 | 13:23
Haar eigen vent moest werken? Haha. Ha.
En hoe denk je dan dat zij aangifte moest doen? Zij mag geen contact met mannen hebben, ze mag uiteraard niet alleen over straat, en haar eigen vent moest natuurlijk werken dus die kon haar niet begeleiden.
God Zelf | 30-07-13 | 13:23 | + 0
.
Hahahaha, haar eigen man moest werken .... really???? Zo'n vrouw met een niqaab is heus wel met een moslim getrouwd. Kleine kans dus dat haar man moest werken. Hele kleine kans.
Ik wilde altijd een Nederland wat Islam/Moslim vrij was, tegenwoordig ben ik tevreden als ik 1 dag niets over Islam/Moslims hoor of zie... ik word hier zo moe en pislink van, maar buigen zal ik nooit en te nimmer, dit is verdomme mijn land!
@zeg maar jansen | 30-07-13 | 13:26
U denk werkelijk dat een mossel zichzelf tegen laat houden omdat iets strafbaar is?
U bevindt zich nog in 1988?
Che_cuevara | 30-07-13 | 13:26
Zegt de man met verreweg de meeste reaguursels ooit.
Het is niet zo moeilijk. Op Hollands Spoor hangen cameraas. Als mevrouw de niqaabdraagster's verhaal even qua datum door de politie wordt gechecked en de opnames van de dagen daarvoor worden bekeken, is de mishandeling 100% terug te zien.
Als dat nìet zo zou zijn (nee toch zeker?) hebben we te maken met een Jules Croisetje. Een leugen dus.
Maar omdat moslim-Marokkanen nooit liegen, zal dat ongetwijfeld niet het geval zijn.
Toch?
Achterhoedediscussie. De woorden racisme en discriminatie zijn al gevallen. Dus de goedmensen zagen dat het goed was. Weg met ons!
Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:16
De overheid is ten tijde van Cohen op immigratie al gestopt met massa-immigratie van niet westerse allochtonen. Verder valt het met dat pleasen ook wel mee, bijvoorbeeld de PvdA is de denkbeelden van Hans Janmaat al zo'n beetje voorbij, kijk maar eens in hun verkiezingsprogramma. Als laatste is dat geld vragen nodig om jouw verzorgingsstaat en infrastructuur in de been te houden.
Verder valt mij altijd jouw afhankelijkheid van de overheid op. Altijd maar klagen en zeuren over een uitvoerend orgaan past niet zo goed bij de vrijdenker die je pretendeert te zijn. Die haalt het beste uit zijn mogelijkheden in plaats van alleen maar te neuzelen over onmogelijkheden.
@God Zelf | 30-07-13 | 13:23
Als haar vent moest werken was het uiteraard geen Marokkaan.
De vrouw heeft nog steeds geen aangifte gedaan.
En dat gaat ze ook niet doen want het doen van een valse aangifte is strafbaar.
Ondertussen is er alweer een hoop mankracht verspild met het nakijken van camerabeelden.
Tsja ik snap die website de ware rel-liegt-ie.nl wel Mali, Jemen, Irak, Iran, Syrie,Thailand, Filipijnen laten pr-technisch de islam niet echt goed overkomen.
In plaats iets moois te laten zien verzinnen ze iets lelijks wat een geloofsgenote is aangedaan door door die vermaledijde en overal overlastgevenden blanke racisten.
Faal! te dom om te poepen.
Zielig hoopje schreeuwertjes!
Ga terug naar je land van herkomst en maak er wat van (uiteraard gedoemd te mislukken).
Choukran & Beslema!
Die dame heeft wel de politie belasterd met haar leugens. Wordt daar niets mee gedaan?
rara | 30-07-13 | 13:13 | + 5
.
Nee, moslims mogen dat.
@Kaas de Vies
Ze zijn getraind om ieder stukje vlees dat onder die tenten uit komt te spotten als een havik. Wij rukken op tieten, zij rukken op enkels en polsen.
@Che_cuevara | 30-07-13 | 13:17
Klets. De lijm op de aars van de PVDA'ert is even sterk als de directe inkomsten die ze geniet van datzelfde pluche. Verwijder de inkomsten en de PVDA'ers, als ware parasieten, zullen het pluche direct los laten.
En hoe denk je dan dat zij aangifte moest doen? Zij mag geen contact met mannen hebben, ze mag uiteraard niet alleen over straat, en haar eigen vent moest natuurlijk werken dus die kon haar niet begeleiden.
Zelfs zonder aangifte trekt de politie alle registers open via een buurtonderzoek en camera's.
Ondertussen werd ik van de week als een straathond weggestuurd toen ik aangifte wilde doen van een autoinbraak. "Geen tijd, geen mankracht, bezuinigingen, we doen er toch niets mee" krijg je dan te horen.
Was gewoon Monique Samuel die een geintje uithaalde
Moslims die provoceren en autochtonen valselijk beschuldigen, steeds maar weer!
kapotte_stofzuiger | 30-07-13 | 13:09 | + 5
.
www.geenstijl.nl/archives/images/ac1bc...
@Einde van de Domheid | 30-07-13 | 13:19 | + 0 -
Neen, ik mijn Iphone met inloggegevens aan die Marokkaan gegeven en die doet dit nu voor mij.
@Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:16
Je droeg dat korte rokje zeker weer?
@Mark Smith | 30-07-13 | 13:18 | + 1 -
Nu vraag ik mij af, ben ik Rabbae?
@Merkava | 30-07-13 | 13:18 | + 0 -
Maar ik had mijn lederen burqa aangetrokken, hoe weten ze dat nou?
@This Far No Further | 30-07-13 | 13:14
Ook in de bak kun je aangifte doen. En ze spreken iedereen aan op basis van een hoax.
Kaas de Vies | 30-07-13 | 13:16 |
En wat dacht je Kaas?
Ik zeg niets terug maar hol naar m'n PC om het op GS te zetten?
@rara | 30-07-13 | 13:13
Ja... wat denk je zelf?
Valt me al weer mee dat er naar buiten wordt gebracht dat het, waarschijnlijk, allemaal niet zo heel erg waar is, die mishandeling.
@Kaas de Vies
Als je niet uitgescholden wilt worden door die kakkerlakken, dan moet je ook niet blank zijn.
De racist Rabbae. Die man wekt altijd woede in mij op, terwijl ik uiterst vredelievend ben.
Overigens laat de naam dewarereligie.nl weinig ruimte tot discussie. Mafkezen.
Helaas, het was allemaal een fata morgana. Kan gebeuren.
@dlseth_ | 30-07-13 | 13:13
Met een flinke trap kom je er niet, daar heb je minstens een kernkop voor nodig.
En dan is het nog maar de vraag of dat sterk genoeg is om die lijm van het pluche op te lossen.
Dat hele niqaab-verhaal is bullshit. Is er trouwens al landelijke media-aandacht geweest voor die bejaarde dame van 78 die écht is beroofd en aangerand door een kansenjongere? www.politie.nl/gezocht/verdachten/2013...
.
Of is de bejaarde dame niet zielig en moslim genoeg? En de dader niet blank en autochtoon genoeg?
Opdoeken die site, zijn alleen maar op rellen uit ipv serieus journalistiek bedrijven. Ze zullen waarschijnlijk ook wel subsidie krijgen dus die kraan kan ook dicht en anders maar eens nader onderzoek hoe die site werkelijk wordt gefinancierd.
De dame in kwestie kan niet aangeklaagd worden voor smaad, want de dame in kwestie BESTAAT NIET.
Het is het 'doorgaans goed geïnformeerde' leugenachtige tuig van die haatsite die aangeklaagd moet worden.
Oh, en Joop den Uyl en Marcel van Dam natuurlijk, die dit feest mede mogelijk hebben gemaakt.
Trouwens, ik werd net uitgescholden door Marokkanen. Dit is dan weer wel echt gebeurd. Ik weet niet zeker over het moslims waren, hadden ook Boedisten kunnen zijn.
Overheid hou nou eens op met deze spelletjes, kap met immigratie, kap met "pleasen" van de moslimgemeenschap en kap met overal maar geld voor te vragen.
Doe nou eens waar we je al jaren voor inhuren.
Ook dit is natuurlijk onderdeel van de nazi propaganda!
www.cmoweb.nl/index.php/home/k2-catego...
Natuurlijk jonguh, autotone nederlandsers worden altijd valselijk beschuldigt.. STEEDS MAAR WEER!!
Een gehandicapte moslima met een WAO-uitkering rijdend in een auto met Pools kenteken.
Dan heb je het in Nederland sociaal-economisch beter voor elkaar dan menig loonslaaf.
Stuur gewoon wat pandabeertjes op ze af.
@Conan de Rabarber | 30-07-13 | 13:11
Dit is dus het ware gezicht van de islam.
Fabeltjes vertellen en geloven. Klopt dus als een bus.
De Moslims en vooral de gesubsidieerde Islamitische contactorganen en stichtingen weten feilloos dat dit soort artikelen het goed in de onderbuik van de Gütmensch.
En dan nog, wanneer spreekt een moslim de volledige waarheid?
Zelden inderdaad, dus - met de informatie die al na bekendmaking van de gebeurtenis naar boven kwam - was het verhaal al zo goed als onbetrouwbaar.
Op basis van een hoax toch de burgemeester aanspreken. Zouden ze ook hun eigen achterban (lees hordes) aanspreken op hun gedrag? Nee hoor, gewoon eenrichtings verkeer.
Als je je niet prettig voelt in je niqaab, dan doe je hem of af, of je gaat naar een land waar dit normaal is. Maar kom niet aan met je praatjes, het opstoken.
Of is dit soms mevrouw uit Zoetermeer en zit zij in de bak wegens ronselen waardoor ze nog geen kans heeft gehad om aangifte te doen?
eea (mn die oproep om oorlog-tegen -andere-Moslims-vrijwilligers te ronselen) lijkt ingegeven door verveling maar vooral honger.
als je er niet tegen kunt, doe het dan niet!
Die dame heeft wel de politie belasterd met haar leugens. Wordt daar niets mee gedaan?
"Contactorgaan Moslims en Overheid"
Ik lees het al.
*flinke trap tegen de staatsruif geeft om de PVDA'ert eruit te jagen*
Ik heb net twee vuilniszakken aan de weg gezet, staan nu allemaal moslimmannen omheen..
De waarheid is slechts een obstakel als het om discriminatie gaat. De gutmenschen slobberen ieder verhaal over driscriminatie op als zoete koek, omdat het hun wereldbeeld versterkt dat de blanke man het grootste kwaad is in deze wereld. Dat er onschuldige slachtoffer vallen in hun kruistocht naar "rechtvaardigheid" doet niets af aan hun morele superieuriteit.
Dat kwam toch van die radicaal fundamentalistische website hetwaregezichtvandeislam.nl af?
Mooi dat we dankzij het CMO ook het islamofoobje naar de galerij der fabeldieren kunnen sturen.
Een fatwa morgana dus.
De Al Sahaf-propagandabrigade heeft hopeloos gefaald.
Allemaal op de trein naar Syrië!
Moslims die provoceren en autochtonen valselijk beschuldigen, steeds maar weer!
Niqaabmevrouw is natuurlijk een vermomde zioniste!
REAGEER OOK