Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hee homo's. Boycots zijn voor mietjes

StoliPoetin.jpgOkee. Het is AAN, handtasjes. Wij van het Roze weblog ❤ homosuele nichtmensen. Homohuwelijk? Geven wij ons jawoord aan. Homorechten? Blijf met je poten van onze pot(t)en. Wij staan vierkant voor, naast én achter alle flamboyante fladdernichten, transgenderknutseldozen en militantpotten. Lekker op een blootboot door de grachten, dóén. Jezelf zijn met een verentooi op en een assortiment jonge Braziliaantjes in diverse lichaamsopeningen? You go girl (m/v/andersgeoriënteerd). Maar er zijn godverdomme grenzen. Wij hebben in dit land bepaalde verworvenheden waar zelfs jullie met je regenboogtengels van af dienen te blijven. Import wodka van Russische makelij is zo'n grondrecht. Maar nee, niet volgens de gekwetste andersliefhebbenden. Die willen vanwege homorechten in Rusland een boycot (en/of girlcot, tolerantie mensen) van het Russische opdrinkdrankje. Verwacht je niet maar zelfs onze ruimdenkendheid loopt hier tegen een grensje aan. Wat maken jullie ons nou, holebitrans-community? Als er één bevolkingsgroep in Nederland is die weet hoe het voelt als je rechten gesodomiseerd worden. Die weten hoe het is om niet vrijelijk jezelf te kunnen zijn. Om slechts als verschoppeling aan de rand van de maatschappij je diepste gevoelens te mogen uiten. Dan zijn jullie het wel. Zelfs de Paus zegt, meh, we waren een beetje TE streng. We snappen het wel. Pottin onder Poetin zijn of Roze op het Rode Plein is vast geen pretje maar wij laten ons niet meer in de kast boycotten. Daarbij: boycots zijn ontzettend GAY. Verzin maar wat anders, jullie zijn enorm creatievig dus denk maar even out of the darkroom. Nazdravje en ad rectum fundum!

Reaguursels

Inloggen

@AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 16:07
Wat mij betreft laten zij/wij de Islamitische wereld links liggen om de reden die jij noemt.

Het punt is dat dat niet de reden is van de homobeweging en haar sympathisanten om de Islamitische wereld met rust te laten. Dat is nl die walgelijke laffe politieke correctheid waar zovelen in dit land (en niet alleen hier) aan lijden.

Diezelfde laffe politiek correctheid is ook de reden dat ze niet massaal gaan demonstreren tegen de toenemende homohaat hier en tegen politici die dat nog steeds afdoen als incidentjes.

En terwijl zij steeds meer beperkt worden in hun bewegingsvrijheid en hun 'zijn' in hun eigen land wel massaal gaan schreeuwen tegen Putin. Nu weer die oproep om wodka te boycotten.

Dat is bespottelijk Ash en jij weet dat ook.

(scuzi voor late reactie. Ik moest weg)



La Vie En Rose | 30-07-13 | 12:39

Geenstijl handtasjes met een troetelbeer met regenboogbuik plaatje! aluhaaahhhh snackbar! ik Zeg doen en dan al die meuk naar Rusland stureng en uit een overvliegend roze vliegtuig naar beneden gooien.

[G]eenstijl | 30-07-13 | 12:32

Twee kerels die met elkaar vozen is vies. In Rusland doen ze daar niet zo mietjesachtig over en zeggen ze dat gewoon.

Gewinflipt | 30-07-13 | 12:06

Heb net mijn volledige voorraad Wodka door het putje gespoeld.... dat zal die Poetin wel aan het denken zetten, toch??
*krat Rosé kopen gaat*

Theemutz | 30-07-13 | 07:27

-weggejorist-

Ivan aus dem Osten | 30-07-13 | 00:56

Niets komt in de buurt van Finlandia. Gefabriceerd met water dat 10.000 jaar bevroren is geweest. Dat water bevat luchtbellen uit de tijd dat de landbouw ver in de kinderschoenen stond. Daar kan geen ruigridder tegenop.

Boretti | 29-07-13 | 22:00

Proest, als of die russen ook maar 100e seconden wakker zullen liggen ervan!

"Oh jongens... Paniek... De nederlanders
boycotten onze wodka('s)!!! Wat nu??"

"Zullen we maar toegeven aan die homorechten??, ja doe maar anders gaan de wodka producenten failliet!!"

Hou toch op joh!! Kom eens van je roze wolk af, of zet die roze bril af, dan zeg ik t nog 1x:
0031 is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NIET belangrijk in de wereld. Nooit geweest en zal t nooit worden ook, dan zit alleen in de hoofden van inwoners van een voormalige joden, nu moslim stad aan het ij, beter beken als 020 voor de rest van nuchter denkend nederland!

Dus doe gewoon normaal, laat de andere landen die meer macht hebben en wel indruk op de ruski's maken dat rechten dingetje oplossen!

Voorlopig worden de homo rechten in je eigen land juist minder, doe daar maar es wat an!

dani7902 | 29-07-13 | 20:24

Wat een lulstukje weer. Zou juffrouw Nanninga wellicht eens een keer op onderzoek naar Rusland moeten worden gestuurd?

En Wodka is sowieso niet te zuipen, doe dan maar iets Schots. Single Malt graag, en Spey side.

TM | 29-07-13 | 19:20

@BellaBella: Hoezo? Je loopt nu toch ook te droeftoeteren dat je hetero bent, terwijl jouw geaardheid volgens mij niks met het onderwerp te maken heeft? Leg uit. Maar goed - het spijt me te horen dat je je daadwerkelijk gediscrimineerd voelt door je heteroseksuele geaardheid. Must be tough vandaag de dag. Aanstellen als dat niet nodig is. Gay.

Moederskindje | 29-07-13 | 18:19

Mevrouw Nanninga, u overdrijft. Ik geef u een turfje min. Ook ik vind dat holebi-mensen hun eigen sexuele voorkeur mogen hebben, maar uw eerste zinnen stuiten me tegen de borst: ik zie zoveel holebi-aanstellers dat ik denk: 'doe nou eens normaal'. Ik loop toch ook niet mezelf aan te stellen en te aandachtshoeren 'dat ik hetero ben'. Nee, mevrouw Nanninga, deze van u vind ik duidelijk minder. U kunt veel beter, dat hebt u voorheen reeds uitmuntend bewezen.

BellaBella | 29-07-13 | 17:53

Als homo's HET probleem in de wereld zouden zijn is de wereld gered.
Ergo, homo's zijn geen enkel probleem en de wereld houd zich voor de gek.

slakkenzout | 29-07-13 | 17:09

Latrinalia | 29-07-13 | 14:26

Inderdaad een nette brief, niet het gebruikelijke laffe riedeltje dat er alleen maar op uit is om de schade aan de verkoop zoveel mogelijk te beperken.

Doet me denken, volgens mij heb ik nog een flesje Stoli van mn verjaardag staan... Na zdrovje :p

Renkum0317 | 29-07-13 | 16:50

Kapitein Sjaak Mus | 29-07-13 | 15:05 |
Zieke opmerking...

R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 16:26

miko | 29-07-13 | 14:44
Nou nou heer Miko, waarom op de teentjes getrapt? Al eens een psychoanalyse laten doen? Zit iets onverwerkt, over praten?

R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 16:24

@La Vie en Rose 15:57
En toch denk ik dan: waarom zouden we de Islamitische wereld er ook weer bij de baard bijtrekken?
Is het geen uitermate goed signaal om hen gewoon helemaal links te laten liggen wegens totaal niet relevant temeer omdat zij ook nooit meer tot een ander inzicht zullen komen? Ever. Gewoon opgegeven.

AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 16:07

@AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 15:39
Nope, dat vind ik niet vreemd.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ze dan wel massaal naar andere landen en bestuurders gaan wijzen en nooit eens naar Islamitische landen waar heaumeaux geen enkel recht hebben - iets dat ze in Rusland wel hebben. Of tegen de SGP tekeer gaan.

Hou dan gewoon helemaal je kop i.p.v. dit hypocriete gedoe.

La Vie En Rose | 29-07-13 | 15:57

@La Vie en Rose 15:27
Zelfcensuur uit zelfbescherming. Is het zo vreemd dat er een gegronde angst bestaat om ook daar tegen te ageren met als gevolg een tsunami van bedreigingen?
Niets menselijker dan dat - en of deze selectieve verontwaardiging van de ene religie wel beschimpen en de andere (religie/ideologie) niet laat ik compleet in het midden, maar begrijpelijk is het wel.

AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 15:39

De overeenkomsten tussen homo s en linkshandigen zijn legio.>
Je wordt zo geboren.
Ongeveer 10 procent is het.
Niemand die ervoor kiest om zo te zijn, iedereen wil graag zijn zoals de rest.

Terpen-tijn | 29-07-13 | 15:39

necrosis | 29-07-13 | 15:26 | 0
neen.. we bedoelen exact hetzelfde
Alleen ik vind +10 tot +20 mooi om mee te beginnen.
Ik (ver)schiet niet graag al mijn ammo in one go.
Ik doseer en doe meer.

amin | 29-07-13 | 15:33

Ballenman 15:24
Inderdaad een boycot is onzin, wordt niemand wijzer van.
Poetin lacht daarom en als die het zat is draait hij gewoon de gaskraan dicht.

Terpen-tijn | 29-07-13 | 15:31

Ow diezelfde heaumeaux en overig 'goed' volk hoor je ook altijd janken als de SGP iets zegt over homohuwelijken, maar over de Islam en hun aanhang geen woord.

Laf kudtvolk. (op een paar na)

La Vie En Rose | 29-07-13 | 15:27

@amin | 29-07-13 | 15:19
Volgens mij bedoelen we beiden wat anders, maar Nanninga altijd +miljoenmiljard!
Verwacht Edit: slijmbal!

necrosis | 29-07-13 | 15:26

Ook het oproepen tot een boycot is vrijheid van meningsuiting...
Het niet meer willen verkopen van Russische wodka: vrije keuze.
Als je daar iets tegen hebt, ga je naar een kroeg waar ze het nog wel verkopen.

Simpel toch?

Ballenman | 29-07-13 | 15:24

@Alfonsius | 29-07-13 | 15:04

Als je niets strafbaars vanuit de vereniging zelf doet, kan dat. Nederland heeft er wel alles aan gedaan om het te verbieden, de leden zelf zijn allemaal wel eens veroordeeld, er is in Nederland geen grotere collectieve afkeer dan die tegen pedofilie. Poetin, hij en jij moeten zich dus duidelijk eens beter laten informeren.

Die vereniging zelf stelt niets voor en de leden worden veroordeeld voor strafbare feiten die ze plegen en ze worden door de maatschappij de overtreffende trap van uitgekotst.

Dus hoezo 'mag' pedofilie?

En heb je al topics geteld?

Bruno Alaska | 29-07-13 | 15:24

necrosis | 29-07-13 | 15:12 | 0
True again.
Sooo true again.
Poetin kan alleen maar dromen van wat bij Nanninga is opgekomen.

amin | 29-07-13 | 15:19

Expert homo 15:15
Heb helemaal niet beweerd dat zij zich niets aan hoeven te trekken van anderen.
Bovendien.. al zou dat zo zijn, dan hoeft dat helemaal niet tot overlast te leiden.

Terpen-tijn | 29-07-13 | 15:19

Massaal gaan protesteren tegen het heaumeaux-beleid in Rusland tijdens het bezoek van Putin. Nu weer een oproep om Russische Wodka te boycotten en niks doen als je in eigen land niet eens hand in hand door bepaalde wijken kunt lopen en je door mocro-tuigh wordt weggetreiterd uit je eigen wijk.

Mafketels. Bah.

La Vie En Rose | 29-07-13 | 15:19

@necrosis | 29-07-13 | 15:16 | + 0 -
Dank je voor de tip

Alfonsius | 29-07-13 | 15:17

@Alfonsius | 29-07-13 | 15:11
Tip (en niet om je af te zeiken): copy-paste ook de tijd van het reaguursel waaraan je refereert.

necrosis | 29-07-13 | 15:16

@Terpen-tijn | 29-07-13 | 14:56
Zoals het hoort is niet gedefinieerd.
.
Dit is een vrij land, dus homo's doen nu waar ze lekker zin in hebben. Dat houdt o.a. blijkbaar een gaypride in.
.
En doen 'waar je lekker zin in hebt' = je niets aantrekken van anderen, leidt vanzelf weer tot overlast.
.
Moeilijk...

Expert Homo | 29-07-13 | 15:15

pedofilie "mag" omdat justitie die pedopartij niet kan verbieden / stoppen.
Een uitvloeisel van de democratie, de wetten worden gerespecteerd, pakt in dit geval niet gunstig uit, het zij zo. Liever dat nog dan een dictator.
Tuurlijk wordt dat argument hier en in Rusland misbruikt en proberen ze je wijs te maken dat sex met kinderen heel gewoon is in Nederland.
Zelfs tegen beter weten in zullen ze dat blijven verkondigen, als afleiding om hun eigen stomme wetjes door te drukken.

Terpen-tijn | 29-07-13 | 15:12

@amin | 29-07-13 | 15:00
Nanninga heeft iets wat Poetin niet heeft.....

necrosis | 29-07-13 | 15:12

@necrosis: ben ik helemaal met je eens.

Alfonsius | 29-07-13 | 15:11

Ook voor homo's geldt: Eigen - rechten - eerst ! Ik heb redelijk wat homoseksuele vrienden dus als insider weet ik wat voor Colombiaanse import er allemaal door de neus gaat. Maar goed, de slachtoffers van de Zuid-Amerikaanse drugshandel zal ze aan hun opgerekte reet roesten...

jeanmondo | 29-07-13 | 15:10

@Alfonsius | 29-07-13 | 15:04
Hoeveel ik 'Stichting Martijn' ook haat als de pest, als je die stichting verbied, gaan ze 'ondergronds'.

necrosis | 29-07-13 | 15:10

OT Sinds gisterenochtend verstandelijk gehandicapt kind 'Moestie' in AMS vermist, geen amber alert?

Einde van de Domheid | 29-07-13 | 15:09

Het is misschien wat ver gezocht
Maar pica-poetin heeft ook liefst de neus vol vocht.

amin | 29-07-13 | 15:06

@ R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 14:38 |
"homo-pedofilie"
Jij doet het als hetero zeker met kleine meisjes?

Kapitein Sjaak Mus | 29-07-13 | 15:05

@Bruno Alaska: de pedoclub Martijn is niet verboden in Nederland. Daar doelt hij en Poetin op

Alfonsius | 29-07-13 | 15:04

Gefeliciteerd. Correcter kan niet!

hurenisvoorpaupers | 29-07-13 | 15:04

@Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:47 | 0
True.
Naninga laat dat in 3 artikelen zien.
Poetin ook trouwens..

amin | 29-07-13 | 15:00

@R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 14:38

Hoe kom je erbij dat pedofilie hier 'mag' overigens?

Bruno Alaska | 29-07-13 | 15:00

Expert Homo 14:45
Als alle homo s nou precies doen zoals het hoort, komt alles wel goed.
Flikker toch op met je zelfbedachte gedragscode.
Homo s moeten vooral lekker doen waar ze zelf zin in hebben, zolang ze maar geen overlast veroorzaken is alles ok.

Terpen-tijn | 29-07-13 | 14:56

@endp 14:41
Wat ben je toch ook een bekrompen droeftoeter hè. Min.

AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 14:55

@Alfonsius | 29-07-13 | 14:52

Ga maar eens tellen dan, hoeveel homo-gerelateerde en niet-homogerelateerde topics er zijn verschenen de afgelopen maand.

Bruno Alaska | 29-07-13 | 14:55

Homosueel vind ik een mooi woord!

Optimel Prime | 29-07-13 | 14:55

de meeste Vodka in NL komt uit Polen of Nederland (sonnema, esbjerg, effen, Ivanabitch, Vox, trump,... ).

Volgens mij moet je lang zoeken als je een russische vodka in NL wilt vinden.

Kaosu | 29-07-13 | 14:54

Logica: ik ben geen Gay dus Poetin houdt van mij.

Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 14:54

@Alfonsius | 29-07-13 | 14:48
Huisregels nooit gelezen?
*aanrader! *
Vooral als je mij tegenkomt in de draadjes....

necrosis | 29-07-13 | 14:54

@Bruno Alaska: nee hoor dat zeg ik niet. Ik pleit er gewoon voor dat er op GS eens een ander item aan bod komt in plaats van over een gay-pride in Rusland.

Alfonsius | 29-07-13 | 14:52

@Expert Homo | 29-07-13 | 14:45
Dat laatste ben ik met eens, als een mannelijke homo een andere vent in zijn reedt neuqt, gaan een hoop mensen over de zeik.
Maar als een rasechte SGP'er zijn vrouw (in het donker) in haar sterretje neemt, is dat normaal.
Trouwens, mannen of vrouwen, we zijn allemaal 37 graden.

necrosis | 29-07-13 | 14:51

@Alfonsius | 29-07-13 | 14:41

Je komt hier voor bier, voetbal en blote vrouwen? Wonderlijk.

Bruno Alaska | 29-07-13 | 14:50

Weet je wie ook een boycot tegen wodka had?

rara | 29-07-13 | 14:49

miko | 29-07-13 | 14:47 | + 1
We zijn allemaal zwitsal geweest geef die jongen een breek.

Datzegiktoch | 29-07-13 | 14:49

@necrosis | 29-07-13 | 14:41
Nadat we jaren afhankelijk zijn geweest van haatbaarden willen we nu afhankelijk worden van infantiele gestoorden alcoholisten uit het barbaarse oosten??
*met twee vingers naar voorhoofd wijst*

miko | 29-07-13 | 14:49

@miko: dat "zwitsal" gedoe van u begint me behoorlijk mijn keel uit te hangen.

Alfonsius | 29-07-13 | 14:48

@necrosis | 29-07-13 | 14:34
Geloof best dat het vrijwillig gegaan is. Voorbeelden genoeg 12 september 2012, Burgerforum EU... Nederland was en is gewillig. Hoe triest!

First Contact | 29-07-13 | 14:48

@amin | 29-07-13 | 14:45
Solidariteit en spot sluiten elkaar niet uit.

Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:47

@Alfonsius | 29-07-13 | 14:46
Voor een zwitsal heb je aardig wat noten op je zang. Balk eens niet zo.

miko | 29-07-13 | 14:47

@miko | 29-07-13 | 14:39
Kan niet, klopt. Dat is ook weer het andere uiterste.

Expert Homo | 29-07-13 | 14:46

@rara: GS neemt zijn huisstijl kleur roze iets te letterlijk. En al dagen over dat homo-geode....
"Houdt het dan nooit op"

Alfonsius | 29-07-13 | 14:46

@Gallemies | 29-07-13 | 14:29
Klopt, homo's zouden het uit zichzelf niet moeten laten zien i.p.v. dat dit door de staat wordt opgelegd.

Als je niet in een hokje gepropt wil worden moet je laten zien dat je niet in dat hokje past of hoort. Dat kun je doen door te laten zien dat je ook in andere hokjes past c.q. door te laten zien dat homo's niet extreem anders zijn dan niet-homo's.

Expert Homo | 29-07-13 | 14:45

Alfonsius | 29-07-13 | 14:41 | + 0
Nog meer voetbal?!?! De dag dat voetbal een keer niet besproken wordt zal ik memoreren tot mijn sterfbed. Dus ik snap even niet waar jij een tekort aan hebt...

Datzegiktoch | 29-07-13 | 14:45

@R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 14:38
Je voelt je duidelijk op je gemak in dat achterlijk land.Houden zo en vooral veel van dat smerige aardappelvocht zuipen.
Tast wel je hersens aan.

miko | 29-07-13 | 14:44

@Latrinalia

Klote, ik dacht dat Stoli een echte mannen drank was. Nu ik weet dat ze zo actief zijn in de gayscene kap ik met het drinken van stoli.

trauma | 29-07-13 | 14:43

@Alfonsius | 29-07-13 | 14:41
Voel je je bedreigd in je mannelijkheid?

rara | 29-07-13 | 14:43

Er wordt in Nederland bijna geen Russische vodka verkocht. En dat op een fles drank met 37% alcohol vodka staat is heiligschennis... maar goed de Nederlanders zijn toch niet gewend om het te drinken zoals het hoort (puur).
Ik boycot de homo's zo lang zij vodka boycotten.

ZwarteKater | 29-07-13 | 14:42

Ik boycot niet alleen de russische vodka, maar ook de kaviaar. En de matroesjkapoppetjes zet ik buiten de deur.

flinkescheet | 29-07-13 | 14:41

Het gaat de laatste paar dagen op GS wonderbaarlijk vaak over homo's. Ik wens een heterodag: een dag zonder homo-tolerantie gepredik, geen verkleedpartijtjes: gewoon bier, voetbal en blote vrouwen. Een dag zonder politiek correct gelul over homo's. AUB.

Alfonsius | 29-07-13 | 14:41

@miko | 29-07-13 | 14:36
Met al die gas en olie in hun bodem?
*naar voorhoofd wijzen doet*

necrosis | 29-07-13 | 14:41

Denk er ook over om de Lidl maar te gaan boycotten. In een paginagrote advertentie werden mij hedenochtend de volgende producten aangeprezen: Hariri soep (traditionele Marokkaanse soep met linzen en kikkererwten), Turkse baklavas, exotische chilipeper en Ras el Hanout, Adana Kebab en als afsluiting de diepvriesknaller: Turkse halal pizza. Eet smakelijk allemaal...

eerstneukendanpraten | 29-07-13 | 14:41

@Biff Eagleburger | 29-07-13 | 14:26
Daarom die nacht burgemeester, die let op of alles wel op tijd sluit.

miko | 29-07-13 | 14:41

Tja Poetin.... Met zo'n grote afkeur jegens homeau's kan je niet anders concluderen dat hij de grootste nicht op het wereldtoneel is. Niks mis mee overigens maar het wordt wel hoog tijd dat meneer in de pen klimt om de hulp van Arie Boomsma te vragen.

Datzegiktoch | 29-07-13 | 14:41

Maar drinkt Rutte nu ook geen wodka meer?
Oh wacht.. Die moet eerst nog uit de kast komen.

Botte Hork | 29-07-13 | 14:40

@Expert Homo | 29-07-13 | 14:23
Juist ja, ze moeten zich precies gedragen zoals 'normale' mensen met alles erop en aan. misschien ook nog trouwen met een van het andere geslacht? En kindjes krijgen?

miko | 29-07-13 | 14:39

Ik heb nog een muzakje genaamd 'vodka'.
Zal ik......

necrosis | 29-07-13 | 14:38

Iets zegt mij dat de Russen het wodka overschot dan wel zelf op drinken. Maar ja ieder gebaar is welkom. Free Pussy Riot!

Simon_GS | 29-07-13 | 14:38

Idioterie. Het is in Rusland verboden homofilie te promoten tegen minderjarigen. Niks geen verbod op homo zijn. Je mag alleen niet tegen kleine kindjes zeggen dat je homo bent en dat dat oh zo fijn is... In Rusland zelf zeggen mijn vrienden en partners helemaal niks meer te begrijpen van onze Nederlandse opgestoken vingertjes. Pedofilie mag hier zomaar. En dan gaan Nederlanders ook nog demonstreren en zelfs in hun nakie (koekkoek!) lopen tegen een gezond Russisch besluit om homo-pedofilie aan te moedigen. Juist ja. Valt door mij niet meer uit te leggen. нарушенный !

R. E. Calcitrant | 29-07-13 | 14:38

-weggejorist-

Lizzx | 29-07-13 | 14:38

Overigens is er voor Nederlanders geen enkele reden om wodka te drinken zo lang er jenever is. Veel lekkerder. Zelfs in mixdrankjes is er vrijwel altijd meer te zeggen voor gin of rum dan voor wodka.

Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:37

@First Contact | 29-07-13 | 14:32
Met als gevolg dat nog meer Grieken werkloos worden, en ze nóg meer geld van ons moeten hebben?

necrosis | 29-07-13 | 14:37

Wodka, gemaakt van aardappelen , dan weet je genoeg. Smerige zooi die alleen depressieve bewoners van dat kudtland drinken.
Rusland, mijn god laat het afzinken.

miko | 29-07-13 | 14:36

niet meer op zijn russisch, dan maar?

minimá-armezusvan.. | 29-07-13 | 14:36

De homobeweging doet hetzelfde als de feministen, ze willen erbij horen, maar ondertussen bouwen ze hun eigen feestjes waarbij ze de hetero uitsluiten. Doe gewoon en je hoort erbij. Overdrijf en je sluit jezelf uit.

Watapatja | 29-07-13 | 14:35

@First Contact | 29-07-13 | 14:32
Dat was verkrachting wegens niet vrijwillig!

necrosis | 29-07-13 | 14:34

Stolichnaya

Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:34

Nee, doe dan een verbod op Ouzo. Dat zou ik begrijpen en ondersteunen.

rara | 29-07-13 | 14:34

@Latrinalia | 29-07-13 | 14:26
Netjes. Dus iedereen die Russische homo's een warm hart toedraagt zou juist Stolitsjnaja moeten drinken.

Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:33

En dan te bedenken dat we als land al een paar keer op z'n "Grieks" zijn genomen. Bah!

First Contact | 29-07-13 | 14:32

Ach dankzij het weghalen van de grenzen,word je meert en meer met dit soort onzin geconfronteerd!Al gebeurt het 10.000 km verderop,u moet zih betrokken voelen bij medewereldburgers anders bent u een xenofobe,harteloze rascistische,ongeintereseerde medemens!!In al die oostbloklanden is men vrijwel zonder uitzondering corrupt(ene hand wast de ander) en heeft men het niet op etnische Minderheden,oudjes,gehandicapten,dieren en dus homo's!Voor mij dus ook een reden om niet op vakantie daarnaartoe te gaan,of mij te interesseren voor dit gedrag ,want het verandert er toch niet door!
Maar op de een of andere manier vind men in NoordWest Europa dat men gelijk een Missionaris heel veel geld in die landen moet pompen en heel veel door de vingers moet zien omdat ze onwetend zijn,en wij gaan ze verlichten!*zucht*

Djenghiz_ken_net | 29-07-13 | 14:31

@Absoluut niet waar | 29-07-13 | 14:27
Juist, zie ook mijn eerdere reaguursel hier.

Expert Homo | 29-07-13 | 14:30

Voor zover ik begrepen heb mag je in Rusland best homo zijn, maar er niet mee te koop lopen, laat staan naar kinderen toe. Hoeft van mij ook helemaal niet, ook hier in Nederland niet. Je legt daarmee bij je indruk naar de buitenwereld toe de nadruk op dat ene verschil terwijl je om geaccepteerd te worden juist moet laten zien dat er veel overeenkomsten zijn.
Expert Homo | 29-07-13 | 14:23 | + -1
Voor hen misschien wel, en het is niet aan de staat te bepalen wat zij wel of niet aan 'de buitenwereld' WILLEN laten zien. Potloodventen en dat soort kunsten zou de grens moeten zijn. We moeten mensen niet in hetzelfde kadertje en hokje proppen. Dat is eeuwenlang gebeurd en gebeurt nu nog (elders met name) en het leidt niet tot meer geluk. Het wordt gewoon een eenheidsklont met een heleboel taboesfeer.

En waarom zou je willen tonen aan de wereld dat je net zo bent als zij? Als je niet zo bent als zij? Om normaal en 'leuk' gevonden te worden door een groep, waar je niet eens bij wilt horen?

Gallemies | 29-07-13 | 14:29


Of je nou Russische wodka gebruikt ( getver ) of wodka die uit de ketels van Hooghout komt ( jasses ) maakt niet zoveel uit...

Zolang drank uit Schotland niet wordt geboycot valt het allemaal wel mee...

Kapitein Sjaak Mus | 29-07-13 | 14:29

@Conan de Rabarber | 29-07-13 | 14:24
Juist, de ongewassen apen (met een bord) van Gerard Reve.

Worstjes | 29-07-13 | 14:28

Als die homo`s als normaal willen worden beschouwd, kunnen ze dan niet eens beginnen om die Gay-Pride te gaan boycotten?

Want niets is zo schadelijk voor de acceptatie van homo`s als dat infantiele evenement.

Absoluut niet waar | 29-07-13 | 14:27

Bovendien is Putin zelf gay.

Conan de Rabarber | 29-07-13 | 14:27

@necrosis | 29-07-13 | 14:25
Ook heel gay.

Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 14:26

Ik bedoel, hoe moeilijk is het om géén wodka te drinken? Zoveel smaak zit er niet aan. Er zijn honderden drankjes waar je alsnog dronken van kan worden, ook voor heaumeau's.
Als morgen iedereen stopt met Russische wodka kopen, moet je eens kijken hoe snel Poetin bijdraait.
Als ik heaumeau was zou ik het in ieder geval niet zuipen, ik vreet nu ook geen vreten wat gemaakt is door mensen die mij als inferieur beschouwen.

Cuyahoga | 29-07-13 | 14:26

Dat ze een nachtburgemeester in Amsterdam hebben. Goh, en ik maar denken dat er in de provincie 's nachts geen reet te doen is.

Biff Eagleburger | 29-07-13 | 14:26

@kapotte_stofzuiger | 29-07-13 | 14:13
Het kan nog sneller: in Zwitserland was het een tijdje 'mode' in de trashmetalscene om wijn met een injectienaald direct in je bloed te injecteren.

necrosis | 29-07-13 | 14:25

Boycotters zijn aandachtshoeren. Ergens tegen zijn waar iedereen met zijn gezonde logische verstand al tegen is, hallo?. Beetje het nivo van die zelfbevlekkers die zichzelf aan een hek op Volkel kluisteren zodat iedereen op de televisie kon zien wat voor een excellent gutmensch ze wel niet waren. Dat soort verhevenen krijgt een harde plasser of geurende lippen als ze even in het middelpunt staan. En die kleine tietjesbrigade van Femen zijn van hetzelfde laken een pak.

Conan de Rabarber | 29-07-13 | 14:24

Een boycot op importbruiden vanwege homo's!

Dat gaat te ver.
Ook hetero's moeten hun sexuele geaardheid vrijelijk kunnen praktiseren.

Anijsblokje | 29-07-13 | 14:24

De meeste wodka die jullie zuipen komt toch al niet uit Rusland.

kriebeltjes | 29-07-13 | 14:24

Voor zover ik begrepen heb mag je in Rusland best homo zijn, maar er niet mee te koop lopen, laat staan naar kinderen toe. Hoeft van mij ook helemaal niet, ook hier in Nederland niet. Je legt daarmee bij je indruk naar de buitenwereld toe de nadruk op dat ene verschil terwijl je om geaccepteerd te worden juist moet laten zien dat er veel overeenkomsten zijn.

Expert Homo | 29-07-13 | 14:23

Ik weet niet of ik nou politiek correct ben of niet, en dat boeit me verder ook niet, maar ik vind de actie eigenlijk best wel OK.

Cuyahoga | 29-07-13 | 14:22

En dat zegt dan iemand die met een ontblote cup A op een paard zichzelf op de gevoelige plaat laat leggen.

OverdrevenGeouwehoer | 29-07-13 | 14:20

Alle russen zijn in ieder geval latent homofiel. Allemaal laten ze zich in de banja graag halfdronken afrossen met die lullige takkenbosjes!

botteslopert | 29-07-13 | 14:19

youtu.be/hlVBg7_08n0
(...) A preconceived idea of what it all meant
For those that liked the same sex
Had the characteristics
The right wing conservatives think it's a decision
And you can be cured with some treatment and religion
Man-made rewiring of a predisposition
Playing God, aw nah here we go
America the brave still fears what we don't know
And God loves all his children, is somehow forgotten
But we paraphrase a book written thirty-five-hundred years ago
I don't know

And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
And I can't change
Even if I tried
Even if I wanted to
My love
My love

AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 14:19

@kapotte_stofzuiger | 29-07-13 | 14:13 | + 2 -
Heb je standaard 300 van die tabbladen open waardoor je dit soort links kan plaatsen? Wonderbaarlijk.

Hoe doe je dat toch?!

LangeTijdGeleden | 29-07-13 | 14:19

Goh, een progay statement van de nachtburgemeester door Russichse wodka te boycotten. Over selectief shoppen gesproken, met je misplaatste morele superioriteitsgevoel. Wel de Russen aan durven pissen maar niet die één miljoen malloten die prat gaan op een totalitaire waanzinsideologie die oproept om mensen die heaumeau hebben te vermoorden.

Typisch goetmensengedrag.

Parsons | 29-07-13 | 14:18

Alles vind de Nederlander oke. Tot dat je aan zijn drank komt... vrijheid en blijheid.

Crematorium-de-Asbak | 29-07-13 | 14:17

Het is nu 'gay week' bij TLC.
Dat boeit niemand. Of het hoort niemand te boeien of je homo bent of niet.
Gewoon iedereen lekker zijn gaan laten gaan.

Nacho_Vidal | 29-07-13 | 14:17

Homorechten da, wodkaboycot njet.

Earl Hickey | 29-07-13 | 14:17

Blijf met je poten van Poetin af!

Worstjes | 29-07-13 | 14:15

En wat vindt Henk Krols hier allemaal van, polletiek en oriëntatief gesproken ?

baba4oog | 29-07-13 | 14:15

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl