
Winkeldiefstal, ha! Daar hoef je een agent dus niet voor wakker te maken. Zodra het meer werk is dan het uitdraaien van een bon, besteedt de politie het liever uit. Bovendien loop je de kans zomaar echte criminelen tegen het lijf te lopen, brrr. In Roermond en Vlaardingen waren dus proeven gestart om zaken als winkeldiefstal uit te besteden aan hulpsherrifs. Of toezichthouders. Of faalgenten. Wat u wil. Heel gek, maar daar heeft de politie dus
geen poepertje aan. Doen de handboeien steeds binnenstebuiten, leggen de winkeleigenaar een knie in de nek vanwege het faciliteren van een misdaad of kunnen het arrestatieprotocol alleen op analfabetische volgorde lezen. Hey, anders hebben we een goed idee. Geef zulke lui
een pistool. Of, laten we niet gelijk groot inzetten, begin met een taser. Zijn dus momenteel serieuze plannen. Dat helpt vast. Hoeft de politie vast niet meer ten tonele te verschijnen, als we die boven ons gestelde MBO'ers uitrusten met potentieel dodelijk wapentuig. Kunnen agenten gewoon vrijgemaakt worden voor het poetsen van de lasergun, het oefenen in parkeren op verscholen plaatsen en het op autoritaire wijze uitspreken van de woorden 'zeg, burgerman, wat zijn wij aan het doen' terwijl je tegelijkertijd een bonnenmachine uit je holster trekt. Oh, te cynisch? Echt? Tegenwoordig lijkt de politie alleen nog inbrekers te pakken als ze toevallig voorbij komen tijdens een de boetejacht. Op
fietslampjes,
bijvoorbeeld. Nu u weer.
Reaguursels
Inloggen@hebbuh | 29-07-13 | 13:42
.
Ja!
niemand? ok dan
Respect meh authoritaaaa!
Gevalletje iedereen over een kam scheren. Er werken ook BOA's bij de recherche, bij forensische opsporing, de meldkamer, alarmcentrale (die krijg je als je 112 belt). En dat zijn echt niet allemaal domme debielen. Zitten zelfs een heleboel tussen met WO opleidingen.
Granted... die op straat los gelaten zijn zou ik niet categoriseren als de scherpsten van het stel. Maar feit is dus dat de BOA's die je ziet, lang niet alle BOA's zijn die er bestaan.
En dan zijn er ook nog agenten die zich voor 100% toe kunnen gaan leggen op het lastig vallen van kwetsbare vrouwen die bij hun aanklopten voor professionele hulp. Met gebruik van diensttelefoon, gratis seks en nog doorbetaald worden ook. Alles op kosten van de maatschappij.....gevalletje doofpot!
Dat BOA's bekeuringen van 340,- kunnen uitschrijven is al iets waar ze niet mee om kun gaan. Bah
Ja hoor, we kunnen weer lekker BOA's uitschelden, lekker.
Voor de burger zijn BOA's mensen waarmee, bij een dispuut, geen fatsoenlijk gesprek te voeren is. Waarom de overheid Ateno nodig had om tot een conclusie aangaande het niveau te komen is mij echt een raadsel.
Zo te lezen hebben de heren en dames politie en gemeente in al die jaren nog steeds niet geïnvesteerd in communicatie onderling? Daarbij word, als ik me niet vergis, het gedeelte van de opleiding voor BOA's/toezichthouders, de geweldsinstructie, waaronder het leren aanleggen van handboeien etc. toch echt verzorgd door de politie zelf. Misschien maar wat meer aandacht geven ook al zijn zij het "maar"? De frequentie van (bij)scholing moet voor BOA's logischerwijs hoger zijn vanwege het minder kunnen opbouwen van routine. Vandaar imo de onhandigheid. Ben je zoals in de afgelopen jaren niet van plan hier iets mee te doen stop er dan mee. Is beter dan "proefballonntejeswaarvanjedeuitkomsteigenlijkalweet" op te laten.
Waarom niet meer politie en de boa afschaffen,of denk ik nu te simpel
Degradeer het politievak maar: de kanslozen van de arbeidsmarkt het politiewerk op laten knappen.
FapMaster | 29-07-13 | 13:00 |
voortaan dus eerst maar een ambulance laten komen en daarna pas zo'n BOA inschakelen .
OMG "Geef die gasten een wapen" ... en daar rij je dan met je knipperend fietslichtje, kunnen we iedere week wel een stille tocht organiseren ...
als een BOA een wapen mag dragen dan mag ik dat ook.
Wat heeft Opstelten wel goed gedaan.
Goed stuk.
Politie is waardeloze instantie geworden die alleen moeite steekt in het verder uitpersen van de wrange druif die de normale burger nog weet te oogsten met hard werken.
O ja roverheid en als je toch plannen hebt zou ik zeggen,schaf de taakstraf af en geef de echte criminelen eens een echte straf. Geeft de politie een echte stimulans om ergens werk te maken want dan hebben ze tenminste eer van hun werk. Want veel mensen geven wel af op de politie,maar snappen niet dat de roverheid en de rechters vaak de politie hun werk te niet doen door de dader te knuffelen en het slachtoffer de stront in te trappen. Zie geval Donny. Het is op zo'n manier niet bepaald een stimulans voor de politie,vind je het soms gek dat ze denken,ach laat maar zitten,het zet toch geen zoden aan de dijk. Dat is mijn mening, het hoeft niet de jouwe te zijn.
Ik zou zeggen politie ga eens aan het werk,roverheid doek dat hele boa gebeuren eens gewoon op en geef die mensen eens een normale baan waar ze recht op hebben, en investeer het geld wat je aan dat boa gebeuren nu uitgeeft aan betere politie capaciteit . Politiewerk is werk voor de politie en niet voor burgers met een cursusje.Politiewerk is serieus werk waar je een goede opleiding voor moet hebben,met controle dat je niet schietgrage idioten inzet en waar mensen nodig zijn die dat werk ook aankunnen. Anders kunnen we dat faalkabinet ook wel vervangen door een stel boa`s. Ik geef de politie groot gelijk dat ze tegen die plannen zijn met boa`s en dat ze juist het politiewerk tegenwerken. Eigenlijk is het gewoon een belediging naar de politie toe van dit faalkabinet en brengt niet bepaald dat mensen politie respecteren,want he ,is het nou politie of is het nou een verklede boa in een politiepak. Roverheid werkt er zelf naartoe dat mensen minder respect voor politieagenten hebben door dit soort stupide maatregelen. Dat is mijn mening,het hoeft niet de jouwe te zijn.
BOA's zijn de stadscowboys die de Gemeentepolitie (stiekem) moesten vervangen.... Politieke miskleun!!
heden dagen is van Rey door de boa.s opgepakt en weggeleid , de VVD is afgetreden de politie tast nog in het duister.
De boa in Roermond een brok ellende en niet capabel , zo lopen er hier een paar rond van 120 kg ect bij de eerste sprint ligt men plat.
vooral de ellende die begint bij het schijven boete.s een van de hobby.s in sommige straten lopen ze dan ook 20 x op en neer en o wee als je er een minuut of 3/4 er over zit.
winkel diefstal? de winkelier (sommige) zuchten en kijken na of het wel de moeite loont .
de boa.s hier zijn dan ook alleen van belang om bekeuringen uit te delen
@De Millenium Edition | 29-07-13 | 11:10
Ik ben een tijdje geleden opgepakt en in de cel gesmeten. Waarom? Sta ik bij ons in het dorp tegen een of ander blok te leunen, word ik plots op de rug getikt. Staan daar 3 agenten. Zegt die wout : Mag ik uw ID-kaart even zien? Ik van : Waarom wilt u die zien, heb ik iets misdaan? Wout : Ja meneer, u leunt hier tegen het straatmeubilair. Ik : Bent u nog wel waterdicht in de bovenkamer? Hij : Geef me nu maar je kaart. Ik : Ik dacht het niet, vriend. Pats, 3 agenten doken over me heen, sloegen me in de boeien en knikkerde mij zo in hun wagen en vervolgens de cel in. Na een uur maakt hij grinnikend de celdeur open. Ik van : Wat sta je nou stom te lachen? Mafkees. Na een half uur in de verhoorkamer werd ik huiswaarts gestuurd met 2 boetes a 85 euries waarvan één voor "Het leunen tegen straatmeubilair". Wat een tokkievolk zijn die wouten toch. Ohw nog één ding, bezwaar aangetekend. Boetes kwijtgescholden!
Begrijp ik het goed?
De politie heeft het te druk met assistentie verlenen?
Zonder die BOA's hadden ze er toch ook heen gemoeten?
Tenzij winkeldiefstal geen prioriteit heeft.
Zo'n crimineel ophalen gaat weer ten koste van belangrijkerder zaken zoals..... zoals....
Ow.... wacht ff.
@Muxje | 29-07-13 | 10:25
Ik heb hem toevallig dit weekend gezien.
Echt een spijker kop raak-verhaal.
Goed in elkaar gezet ook.
Idiocracy is een aanrader!
Geenstijl en uniformen. Tsja.
Ik weet zeker dat de helft van bovenstaande reaguurders de gemeente belt als de buurman de bak te vroeg aan straat zet of de politie belt als de buren een feestje hebben tot na 22.00 uur savonds. Om vervolgens samen met dezelfde buren op de politie te mopperen wanneer ze verschijnen.
Mooi man dat bezuinigen door het uitbesteden van veiligheidstaken. Straks hebben wij enkel nog BOA's uit moeland met een flexibel 0 uren ZZP contract. De natte droom van de vrije markt fundamentalisten.
Ik ben dus voor véél meer fietslichtcontroles.
Prettig dat ze een boef hebben gepakt, maar:
"Omdat hij geen legitimatie bij zich had, werd hij gefouilleerd en bekeken de agenten de fietstassen en zijn rugzak"
Sinds wanneer is 'geen legitimatie' reden tot fouilleren?
Zeg dan gewoon "het was verdacht dat hij om twee uur 's nachts zonder licht, beetje schichtig, rondfietste met iets wat op een breekijzer leek en daarom besloten we hem eens aan een nader onderzoek te onderwerpen". Dat is een goede reden.
Geen legitimitie bijhebben vind ik geen reden om iemand te fouilleren. stel dat Pietje, niets op zijn kerfstok, s'avonds zonder licht fietst. Met het warme weer heeft hij zijn paspoort niet in zijn broekzak. Moet hij dan ook gelijk maar gefouilleerd en zijn spullen doorzocht worden? Vanwege een kapot achterlicht?
Ik vind dit land steeds meer op een slechte Amerikaanse film beginnen te lijken.
@AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 11:02 | + 0 -
Ik stel graag teleur, dan blijf ik verrassen.
@Kaas de Vies 10:57
Ik schat jou hoger in dan dat. Stel me nou niet zo teleur, met je onderbuik. Haha.
Als ik ergens acuut gal van braak dan is het wel van die sensatiezoekende polder bountyhunters aka BOA's. Highlights van de dag zijn 1) Koffiedrinken bij kennissen waarbij je vanuit hun bank zicht hebt op een éénrichtingsverkeer straat en 2) Hardwerkende MKB-ers op de bon slingeren als ze voor hun eigen pand staan te laden en te lossen.
@AshleyJ"Ash"Williams | 29-07-13 | 10:54 | + 0 -
Hoezo hypocriet. Gewoon onderbuikse ventilatie. Laat ze lekker. Moet je zelf kunnen beoordelen, daar heb je namelijk zelf een kritische massa voor gekregen. Ik negeer het. Maar Mark Smeeth is hier de enige hypocriet, en dat toon ik aan.
Alles voor de eigenpijperij, ik ben namelijk de goeiste.
@Kaas de Vies 10:48
Daarentegen kunnen de opsommingen een aannames omtrent BOA's weer wel hè? Vroeger veel gepest, nu nemen ze wraak! Rijdende met hun obesitas lichamen op een segway. Te dom om een situatie in te schatten.
Ze kunnen immers toch niet reageren dus is het volstrekt bon ton om ze alhier lekker af te fakkelen.
Lekker hypocriet. Kaas.
@sjipsknip | 29-07-13 | 10:39
Deze, "onze", overheid bezit dan wel het monopolie op geweld maar dat is ook slechts formeel. Of verkeert u in de veronderstelling dat de overheid in staat is de burgerij daadwerkelijk in toom te houden dra er grootschalig oproer uitbreekt?
1. De politie is slecht opgeleid, gebrekkig uitgerust en onvoldoende getraind om in te kunnen grijpen. Loyaliteit is ook nog maar de vraag.
2. De strijdkrachten zijn ongemotiveerd, slecht uitgerust en bepaald niet meer loyaal aan "de overheid" wegens de te verwachten massaontslagen.
3. EUSSR-speelgoed als EUROGENDFOR (hier: en.wikipedia.org/wiki/European_Gendarm... ) functioneert nog niet wegens té kleinschalig, te slecht geoefend en vooral wegens een compleet gebrek aan interoperability - dus dat zooitje mag je als burger ook niet als een structurele bedreiging van je vrijheid zien.
Welk geweldsmonopolie heeft "onze" overheid dan nog? Honderdduizenden camera's, een stel drones en trajectcontroles? Dat is niet voldoende om een miljoen oprecht boze burgers gewapend met fakkels en hooivorken tegen te houden. De overheid is een illusie die zichzelf in stand probeert te houden maar de facto niet meer dan een farce als de pe0p echt richting ventilator vliegt.
Overheid? Dit land kan (en moet) zo veel beter.
De BOA's for president.
Terugtredende overheid en stijgende belasting.... ergens gaat iets mis!
@Mark Smith | 29-07-13 | 10:39 | + 0 -
Nee, ik ageer juist tegen jou omdat jij dit gedrag vertoont.
"Ach, degenen die hierboven zo'n grote bek hebben zijn vast de eersten die de politie bellen als de bal van de buurtkinderen in hun rozenperkje komt of de buren na 23.00 nog buiten zitten."
Rare aanname en neerbuigend en niet inhoudelijk op wat deze mensen "hierboven" schrijven, die met die "grote bek".
Lijkt erg op je statement
"ver verheven op het plebs neerziend en klaarkomend op aandacht."
Wat ik doe is jouw weer eens even terugtrekken in de poel des verderfs, zodat je weer tot je onderbuik met de poten in de klei staat, zoals de rest van onsch plebs.
Ik daarom vind ik je gedrag ook dom. Ik leg het ook nog eens uit. Niet aardig misschien, maar ik doe het wel. In tegenstelling tot jouw neerbuigende comment zoals ik net hierboven aanhaalde.
Verder
"Probeer maar iemand anders in de hoek te zetten als zijnde dom"
Ik zal nooit iemand proberen in de hoek te zetten als zijnde dom, alleen als dom of dom zijnde.
Ja want we controleren liever op mensen zonder licht ipv de bontkraagjes en de haatbaarden aanpakken... Pff wat een land 😣
@ ras-le-bol | 29-07-13 | 10:13 | + 14 -
Mee eens, maar wat doe JIJ eraan, want jouw constatering is een feit.
Ben ooit eens door een BOA aangehouden. Meneer dat is 80 euro. Hoezo. U steekt niet over op het zebrapad. (kruispunt, in geen honderden meters een andere weggebruiker te vinden en het zebrapad lag 30 meter verder.) Wat?? Nou u hebt geluk. En toe liep ie door naar de volgende die hetzelfde deed. (bij mijn weten is die regel al lang afgeschaft trouwens)... Maarja het zijn dus min of zinloze wannebee agentjes.
ras-le-bol | 29-07-13 | 10:13 | + 11 -
Je zegt precies wat ik er ook van vind!
Alles is denk ik al gezegd over het niveau van handhaven door zowel de politie als de BOA-onderknuppel. Als burger moet je je maatregelen nemen, mocht "the shit the fan hitten"!
Ben er al ruim klaar voor. Next!
Kaas de Vies | 29-07-13 | 10:31 | + 1 -
Nee, je bent een eigenpijper, die worden alleen lief gevonden door zichzelf. De Mart Smeets onder de reaguurders, ver verheven op het plebs neerziend en klaarkomend op aandacht.
Iedere andere gedachte of invalshoek wordt met deain als dom afgedaan.
@ Reinaert | 29-07-13 | 10:31 | + 2 -
Resultaat?? Dat interesseert onze roverheid niets, alles tot behoudt van het systeem. Gratis geld voor de overheidsdienaren waar ze zo min mogelijk voor willen doen. Resultaat interesseert ze niet wordt alleen gebruikt om nog meer controle over het plebs te krijgen en slechte resultaten helpen hierbij. Kijk nu naar de reaguurders die altijd schreeuwen om meer blauw op straat. De boetes die meer blauw op straat oplevert zijn al een vast budgetaire onderdeel van de overheidsbegroting geworden. Hoe onveiliger u zich voelt des te meer blauw op straat hoe meer geld voor de overheid. Als u in opstand komt is het handig dat u om meer blauw op straat hebt geschreeuwd. Mooi he een overheid die het geweldsmonopolie heeft en weet wat goed voor u is.
@MR070 10:29
Hulde! Woordgrapjes uit je hoge hoed toveren met een vocabulaire van maximaal 200 woorden en een logica die je al snel en at best richting de grauwe middelmaat doet afstevenen. Met trots!
@Mark Smith | 29-07-13 | 10:28 | + 0 -
Van mij mag je de hoek uitlopen, als je bewijst dat je niet dom bent. Lief ben ik he.
@Kaas de Vies | 29-07-13 | 10:24
Meer bevoegdheden, meer camera's, meer drones, meer taps, meer repressieve wetgeving: alles voor het 'resultaat'.
Terwijl iedere weldenkende burger ziet dat het allemaal tot niets leidt behalve meer onzinboetes (en dus verkapte belastingheffing) en politieoverlast op straat.
"Ga eens boeven vangen" klinkt populistisch maar is dat bepaald niet. Het veiligste en best beschermde beroep in dit land is dat van "boef". Mede mogelijk gemaakt door de Rijksoverheid en de EUSSR.
Ik kan mij voorstellen dat zo'n hulpagent de echte politie maar werk bezorgt.
Zulke amateurs gaan niet professioneel koffie drinken wanneer een groepje overduidelijke criminelen het centrum binnenwandelt, maar lopen erachter aan. Omdat amateurs nauwelijks bevoegdheden of gezag hebben krijgen ze dan klappen van verontwaardigde boeven. Criminelen weten OOK dat zij tijdens hun werk in Nederland veel bescherming en respect verdienen te krijgen. En privacy.
Waarna de politie zuchtend en klagend dan TOCH NOG en STEEDS WEER moet komen.
Mommas lttle monster | 29-07-13 | 10:25 | +
Dat heb ik met werklozen. Zo zie je maar weer.
-weggejorist-
Wie weet wat de politie allemaal vindt als ze voetgangers aanhouden die door het rode licht lopen.
Kaas de Vies | 29-07-13 | 10:23 | + 0 -
Probeer maar iemand anders in de hoek te zetten als zijnde dom.
Die BOAs zijn van een bepaald type mens, dat vind ik merkwaardig. Justitie/politie/Den Haag idem. Het zijn marionetten. En we hebben er niets aan. Ze kosten geld en leveren nul , nul toe aan de maatschappij. Dit soort mensen noemen we ambtenaren, de bloedzuigers van de maatschappij.
@Cuyahoga 10:09: Idiocracy een slechte film? Hij zal geen Oscar winnen maar grappig is hij wel (en ik ben al geen fan van comedies). Aanradertje, zou ik zeggen.
@Reinaert | 29-07-13 | 10:23 | + 0 -
Ik denk gewoon dat ze meer bevoegdheden nodig hebben om het percentage naar 2,2% te brengen. Is toch wel weer 10%.
@Mark Smith | 29-07-13 | 10:19
Hárder optreden? Je moet in 0031 al blij zijn wannéér er opgetreden wordt. Met een oplossingspercentage van 2% (en daar zijn alle trajectcontroles waarschijnlijk ook in meegenomen want zware kilometercriminaliteit) kunnen we nou niet bepaald met droge ogen spreken van "resultaten", hoe hard Opstelten ook liegt en hoe fel Fred Teeven ook keft.
Paarden achter wagens spannen, dát kunnen we dan weer wel in dit land.
@Mark Smith | 29-07-13 | 10:19 | + 0 -
Neen, je laat weer zien dat je het bewust weer niet wilt snappen.
Wat de Nederlandse brave belastingbetaler wil
- Geen administratieve repressie
- Proportionaliteit aangaande opsporing
- Indien grove misdaden hard straffen
Waarom snap je dit nou niet, ben je nu echt zo dom? Of speel je graag dom?
MR070 | 29-07-13 | 10:16 | + -1 -
De originaliteit van je twee comments tot nu toe heeft mij doen besluiten een mail naar de redactie te sturen met het verzoek uw Zwitsal per direct te verwijderen.
Het verschil is een letter, je moet de politiek aanspreken, niet de politie!
Cuyahoga | 29-07-13 | 10:09 | + 1 -
Dat is toch wel de tendens hier op GS, harder optreden.
@ ras-le-bol | 29-07-13 | 10:13 | + 1 -
U heeft gelijk maar niemand doet er wat aan. Iedereen blijft in zijn comfortzone hangen. Er gaat niets veranderen alleen dat we steeds verder uitgehoerd worden door onze overheidsmafia. We stonden erbij, keken ernaar en deden niet, wir haben es nicht gewusst.
BOA's dat zijn van die lui die het in hun kinderjaren al moelijk hadden,en die eigenlijk iedereen terug wilden pakken door agent te worden (iets met macht) maar daar door hun onevenwichtige psyche niet voor in aanmerking kwamen,en alsnog probeerden iets van wraak te nemen op de maatschappij door BOA te worden en door diezelfde maatschappij uitgekotst te worden.. en die lui willen wapens.. success!
-weggejorist-
Waarom worden deze BOA's niet opgeleid tot politieagenten?
pomtiedom | 29-07-13 | 10:12 | + 0 -
Volgens mij geef je het antwoord al in je eigen comment
@Stijngeel | 29-07-13 | 10:12
/ja?
@Mark Smith 10:10
Toch schept het een band, lekker met z'n allen BOA's belachelijk maken terwijl de meeste qua capaciteiten daar niet voor onder doen - terwijl ze zelf heilig geloven the next big thing since sliced bread te zijn. Dat natuurlijk wel. Haha.
@Mark Smith | 29-07-13 | 10:10 | + -1 -
Nee, ik ben wel altijd de eerste die belt als een man zijn vrouw afranselt, een malloot fietsen steelt of als een communist pamfletten uitdeelt. Alleen voor dat laatste hoef ik niet meer te bellen volgens de politie.
-weggejorist-
-weggejorist-
Die toon van het artikel is ook weer niet nodig. Het was een proef, blijkt niet zo goed te werken, nu weten we beter. Ook negatieve resultaten van experimenten zijn resultaten.
Waarom worden deze BOA's niet opgeleid tot politieagenten?
-weggejorist-
Buitengewoon opsporingsambtenaar klinkt een beetje als een speciaal kind dat naar een speciale school gaat. Speciaal opsporingsambtenaar. SOA dus.
Ach, degenen die hierboven zo'n grote bek hebben zijn vast de eersten die de politie bellen als de bal van de buurtkinderen in hun rozenperkje komt of de buren na 23.00 nog buiten zitten.
Daarom is het maar goed dat er BOA's zijn.
Ik ben het hier in de panelen al een keer tegengekmen, maar de filmtip voor dit topic is:
Idiocracy.
Een vreselijk slechte film, die daardoor eigenlijk best wel goed is, waarin de mensen in de toekomst steeds dommer worden.
Als je daar een kleine overtreding maakt wordt je door 4 politieauto's klemgereden en helemaal verrot geschoten.
Moest ik bij BOA's toch even aan denken.
www.moviemeter.nl/film/29867
Alleen in Nederland kan er zo'n project ontstaan met de expliciete doelstelling om die lijntrekkers van de popo nog minder te laten doen dan ze al doen. Geen woord over terugdringen criminaliteit/overlast of verhogen veiligheid voor burgers. En natuurlijk meteen geklaag als ze een stap harder moeten lopen, daar kan je de klok op gelijk zetten.
Dus de BOA mag alleen de boel afhandelen bij winkeldiefstal, waar geen sprake was van geweld of recidive. Op oneven dagen. Bij overdreven gunstige stand van de maan. En in alle andere gevallen moet er een echte agent bij komen. En dan zeiken over het feit dat de werkdruk van de politie niet omlaag gaat?
Dit klinkt als die burgemeesters-"verkiezingen" die destijds gehouden zijn. Experimenten die opgezet zijn om te mislukken.
Te bedenken dat die BOA's vroeger de gepeste lulletjes waren op school. Nu kunnen ze bewapend wraak nemen op hun vroegere pestkoppen, brrrr...
ZDEV | 29-07-13 | 10:00
Of sluit je aan op Lijst BH/LeefbaarNecrosisNederland.
-weggejorist-
En toch zijn politici en (semi-)raamambtenaren lager volk dan die BOA's.
@ZDEV | 29-07-13 | 10:00 | + 0 -
Ja, maar over de naam moeten we het nog hebben.
Met andere woorden, ex-bajesklanten moeten dus nu de politie hun kerntaak gaan vervangen.
Only in the Netherlands weer Zucht.
En daar rijden weer een paar BOA's voorbij op hun segway, hun reet dikker dan mijn onderbuik. "Ga eens lopen, vetklepperts, schreeuw ik dapper uit mijn raam".
Zo mijn verzetje van vandaag heb ik weer gehad.
Ik richt een politieke partij op: FYDH
Fuck You Den Haag.
Doe je mee?
Ze doen niets meer zonder aanwijzingen van burgers die hun hond uitlaten.
"BOA hulpsherrifs zijn politie vooral tot last"
Maar ook de burgers. Door gebrek aan denkcapaciteit kunnen ze situaties niet goed inschatten, melkertbanen 2.0.
Oh ja overheid geef ze een taser, is lachen joh.
BOA's en politie zijn de burger alleen tot last.
Surprise! Stadswachten worden door 99% van het volk uitgekotst.
Zoals ik op Twitter reeds meldde, geld=arbeid waarom de overheid nog langer geld geven middels mega belastingen als ze geen diensten levert en voor onze veiligheid zorgt?
Sterph Den Haag
BOA's. Met als enige talent: kleine kinderen beboeten.
Als we dat soort eencelligen gaan bewapenen, hebben we geen bontkraagjes meer nodig.
Dat percentage (3%) van het vorige topic deed me trouwens denken aan het veroordelingspercentage van misdrijven. Zou er steekproefgewijs worden opgespoord?
Toch fijn voor de pliesies dat ze een keer naar beneden kunnen trappen. Ook dat is winst!
REAGEER OOK