Infographics bewijzen het. Zomerkomkommer nu groter en blauwer dan ooit. Besnijden maakt piemols
ongevoeliger dan de voetzool van een olifant. De wetenschap heeft gesproken. Kijk de stats: enorm blauw = onversneden bedpret. Klein verschrompeld rood = geamputeerd behelpen. Chop er namens Allah/Jahwe het velletje af en als beloning zegt god, haha, sukkel, nooit meer optimale neuqseks. Van Allah is dat nog wel slim gevonden want dat maakt de ramadan een stuk dragelijker. Met dat neuqverbod. Besnedenpiemelseks zuigt, en niet in de goeie betekenis van het woord, dus ze missen er dan ook weinig aan. Kunnen ze wel allemaal heel boos worden als wij zeggen, moslims hebben faalseks. Maar wij snappen nu de frustratie waar moslimpubers mee worstelen als ze
meisjes bedreigen: het werkt allemaal al niet naar behoren en dan óók nog een maand per jaar helemaal droogstaan qua sensatieloos fop-fappen. Het verklaart een hoop, overcompenseren voor gederfde seksgevoeligheid doet rare dingen met een mens. Iemand nog een lekker koele zomerkomkommer?
Reaguursels
Inloggenbesnijdenis is, mits steriel en vakkundig uitgevoerd uiteraard, een ingreep met vaak medische noodzaak.
kudt met dt | 23-07-13 | 22:25 | + 1
Hoezo. Het probleem zit ,m erin dat in vrijwel alle gevallen er helemaal geen medische noodzaak voor is. Het is ingegeven door religie of door de misvatting het hygiënischer zou zijn. Het betreft bovendien in de meeste gevallen gedwongen mutilatie van kinderen. Hoe kan iemand daar nou geen problemen mee hebben. Ik verbaas me nog dagelijks over mensen. Ik zal ter argumentatie ten slotte hier dan ook eventjes persoonlijk worden. Bij mij stond de boel ook wat strak toen ik jong was. En dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Heilige god zij dank hebben ze me een operatie bespaard. De huid moest even oprekken. En kwam helemaal goed in m,n pubertijd. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen. En by the way ik ben nu 40 en heb nog nooit een soa gehad. En ook nooit een vieze boel want ik was me daar beneden.
besnijdenis is, mits steriel en vakkundig uitgevoerd uiteraard, een ingreep met vaak medische noodzaak. Ik ken zowiezo 3 jongens in mijn vriendenkring bij wie hun velletje te strak over de penis zat waardoor het toompje inscheurde (als je niet weet wat een toompje is verwijs ik je door naar goedele liekens) en ze een lelijk litteken eraan over hebben gehouden. Ben zelf om medische redenen op jonge leeftijd besneden en heb hier totaal geen problemen mee. Ik heb geen last van kopkaas, tot nu toe (ben 35) ben ik geen vrouw tegengekomen die me niet wou pijpen, sterker nog, ze deden niets liever. het is schoner, je hebt minder kans op soa's, en als het de penis ongevoeliger maakt dan duurt het dus langer voordat je klaarkomt. Ik zie het probleem niet
@ Politant | 23-07-13 | 20:57
Zie je nu wel, van zo'n besneden piemel ga je ook nog slecht spellen.
lag = lang.
Heel lang.
Wat een dom en simpel gelul weer. Iedereen moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar ik ben erg tevreden besneden: lekker hygiënisch en kan het enorm lag volhouden. Dat is voor mijn partner en mij erg plezierig.
Vergeet de amerikaantjes in het land van Uncle Sam niet, die choppen ook massaal de piemeltjes van hun kids.
En dan die Joodse besnijd-man die het bloedende piemeltje even afzuigt met z'n mond...
GATVER!
(om over herpes-dode babies niet te spreken)
het wegsnijden van lichaamsdelen op niet medische grond is een aantasting van de integriteit van het menselijk lichaaam. Dit geldt zowel voor jonge jongens ( zie de BNN uitzending afgelopen zondag ) als voor de meisjes. In 29 landen in Afrika en het Midden Oosten vindt excision plaats. Dit houdt in dat ofwel de clitoris wordt weggesneden , de clitoris en de kleine schaamlippen en dat eventueel ook nog de vulva wordt dichtgenaaid. Alle hygiénische grondbeginselen worden aan de laars gelapt. De hoofdreden is dat de ( muzel-)man een maagd in bed krijgt.In Djibouti en Somalié is 98 % van de vrouwen verminkt. Somaliers met asiel alhier gaan naar Somalié om hun dochters aldus en aldaar te ( laten ) verminken. In Egypte ,Ethiopië,Kenya, Nigeria, Soedan is 75% van de vrouwen op dezew ijze "behandeld". Grote risico's bij zwangerschap en bevalling zijn het gevolg.Jaarlijks vinden er pakweg 2 miljoen handelingen plaats en naar schatting 100 à 140 mljoen vrouwen zijn verminkt. Traditie en godsdienst ( bij het mohammedanisme dus ook de vrouwenbesnijdenis) liggen aan deze horror ten grondslag. In Nederland lopen er tallozen van deze vrouwen rond en jonge Somalische meisjes in Nederland wacht hetzelfde lot, straks op vakantie bij de clan.
Los van de waarheid of onwaarheid van deze claim is het een barbaarse praktijk die niet hoort plaats te vinden zonder echte medische redenen.
Voor de retards hier, het topic gaat er niet over dat besneden mensen een kleinere lul hebben, maar dat ze minder sensatie ervaren. Dat is overigens al lang bekend.
Anders genoeg neukplezier hoor met mijn hygiënische, esthetisch superieure klabanus.
@toetanchamon | 23-07-13 | 15:47
Ik moet dus gaan raden of jij al dan niet de vergelijking kan maken op basis van persoonlijke ervaring tussen neuken met of zonder voorhuid.
Die uitdaging durf ik wel aan. Iets met poepen en persen, maar dan zonder.
u mag, als verwacht, gezellig de dinges genieten, geen stijl is wat mij betreft niet meer, het is een vergaarbak van puberaal geneuzel, enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten,
datzouzomaarkunnen | 23-07-13 | 15:32
Mijn punt is dat mijn mond en mijn neus, alwaar het ook warm en vochtig is, net zo goed broedplaatsen zijn voor bacteriën. Dat lijkt mij voorwaar geen reden tot chirurgisch ingrijpen. Besnijdenis is religieus gedreven, en derhalve gebaseerd op waanzin.
@Godsammekraken | 23-07-13 | 14:00
Zolang u alleen maar kunt rade over mijn leven, is uw advies in deze kansloos. Laat ik het er op houden dat de warmte u parten speelt.
Eelt op de kop van je lul, zullen de dames ook niet fijn vinden, trouwens seks voor het huwelijk mag niet van gelovigen dus hangt hij er voorlopig voor lul bij.
@ decadent degeneraat | 23-07-13 | 15:22 |
*Eensch met dd, glaasje toast*
Wat is nu eigenlijk je punt?
Baron Holbach | 23-07-13 | 15:06 |
Ik heb dezelfde "merkwaardige gewoonte".
Echter werk ik wel 8 uur per dag en zit ik er minstens 2 in de auto.
U rijdt het hele jaar met een camper rond of heeft een douche cabine in uw cubicle?
En dat uw bilnaad fris ruikt.. maak dat de kat wijs. Er zitten 24 uur in een dag hoor. Maar goed we dwalen af.
Mannenbesnijdenis en vrouwenbesnijdenis, dat is een traditie van primitieve volkeren uit een verre verleden. Vaak gerechtvaardigd door te roepen dat een of andere Godheid (naam invullen naar behoefte) dat zo gewild en zelfs voorgeschreven zou hebben.
Het is in feite een gewelddadige verminking van de mens, die met alle kracht bestreden dient te worden.
hygiëne is goed tot een bepaalde hoogte. Een moeder van een vriendje maakte de oksels van de kids schoon met alcohol. Ja na het douchen hoor grondige dame vond het anders maar vies.
Duur van de seks bepaal ik zelf denk aan ritme, tempo en hoe vochtig ik de kier hou wie wil er uren neuken met de zelfde vrouw.
@fleischer | 23-07-13 | 15:09
Ik denk dat je de complexiteit van de meeste organisaties overschat. Je moet niets dat ook door domheid kan gebeuren op de stapel kwaadaardigheid gooien.
Aan de andere kant adverteert de wetenschap al tijden, dat besnijdenissen de kans op aids verlaagt. Dat wordt altijd veklaart door een mechanisme, namelijk het verharden van de huid van de eikel. Het zou het me niks verwonderen, dat er meer effecten mee tellen, zoals inderdaad een verkleining van het aantal seksuele contacten bij besneden mannen. Dit kan je alleen moeilijker aantonen, omdat sociale effecten van religie ook een rol spelen.
Het is ver gezocht, maar helaas niet onmogelijk.
Oogleden zijn ook overbodig. Wat moeten we eigenlijk met twee armen en nagels zijn ook potentiële bacteriën haarden.
Anders lees je het gewoon niet toch? En val je ons er niet mee lastig.
Piet_Snot | 23-07-13 | 14:36
Interessante logica. Grappig ook dat je het woordje 'ons' gebruikt. Je denkt dat de overige reaguurders kwaadaardig goochelen met cijfers wel weten te waarderen?
@miko | 23-07-13 | 13:55 |
*kijken gaat*... nee dus. Side-effects .. waar zijn ze niet?
@ decadent degeneraat | 23-07-13 | 15:01 |
Misschien far-fetched waarde, maar uw punt van overbodigheid mag ik dan aanvullen met? Geboortebeperking dmv besnijdenis zijnde 'iets' wat zich op de 'achtergrond' afspeelt?
Beste reaguurder, ik sta nergens meer van te kijken opdat verdoezeling op grotere schaal plaatsvindt...
En dat daarbij ook de financiële lobby een graantje bij meepikt houd ik voor zéér aanzienlijk...
Just my 2 cents.
stom schaap | 23-07-13 | 14:39
Precies, en daarmee is de bewering dat op dit moment 90% van de mannelijke Amerikaanse bevolking besneden zou zijn een aperte leugen.
datzouzomaarkunnen | 23-07-13 | 15:03
Die plekken ruiken bij mij prima, maar ik heb dan ook de merkwaardige gewoonte om mij regelmatig goed te wassen. Een buikplooi heb ik niet.
Piet_Snot | 23-07-13 | 14:25 | Je stelt dat 90% van de Amerikanen besneden is? Da's gewoon kul.
Ergens lang geleden in een vage noordelijke staat gedurende een aantal jaar werd een keer de 91% aangetikt, maar dat getal heeft natuurlijk helemaal niets te maken met het landelijk gemiddelde. Dat snapt iedereen.
Baron Holbach | 23-07-13 | 14:26 |
Klopt, daarom ruikt het daar altijd zo lekker fris op die plekken. qed.
Je kunt liezen ook nog opnemen in dat rijtje en buikplooi.
Stoer hoor die urenlange sex waar vriendin blij van wordt zonder er zelf ook maar iets van te voelen. Ik vind tv kijken met mijn ogen dicht ook veel lekkerder. Yeah right
Je maakt een denkfout, het doet namelijk helemaal niet ter zake of het seksuele genot vermindert door een besnijdenis.
Een besnijdenis zelf is een onnodige medische handeling. Dat is alles wat nodig is om besnijdenis in een verdomhoekje te trappen.
Zeggen dat een besnijdenis bij kinderen ok is, is hetzelfde als zeggen dat onnodig knippen van het tongriempje ok is. Dit is een kleine ingreep (3 seconden), steriel schaartje, knip weinig pijn, die veel problemen rondom de borstvoeding en spraakontwikkeling kan voorkomen. Toch zijn artsen terughoudend in het uitvoeren van deze "operatie" op verzoek van ouders.
Waarom zijn ze dat? Omdat het vaak onnodig is! En toch keert dit stukje medische ethiek rondom besnijdenis zich opeens om.
De discussie zou zich meer op de arts moeten richten. Hij is de eindverantwoordelijke. Waarom is het opeens ethisch verantwoord om deze overbodige operatie te verrichten? Op die vraag zou ik weleens een antwoord willen zien van dit gesloten gilde.
Ik heb daarom om een voorhuid extensie gevraagd. Hoe gevoeliger des te beter. Less isn't always more.
@ slakkenzout | 23-07-13 | 14:28 |
Asjeblief zeg!
Waarschuw eerst es ff voordat zo een gruwelharses zich kenbaar gaat maken!
Zit me daar vanuit zijn privjet ongewassen lichtgetintheid uit te hangen...
Dank u.
@Ahasveros | 23-07-13 | 14:45
Omdat dat moet van religie, en religie volgens links boven de wet staat.
Pittig onderwerp.
Zal heel wat losmaken...
-
Meisjesbesnijdenis wordt over het algemeen als barbaars gezien.
Waarom jongensbesnijdenissen eigenlijk niet?
waar is teun?
onieteau2 | 23-07-13 | 13:57
Teun ligt, volgens mij, tegenwoordig onder zijn tuinpad.
Of heeft verkering gekregen, dat kan ook.
@Baron Holbach: Waarschijnlijk omdat dit de feiten zijn:
"In the United States 25 years ago, the vast majority of men were circumcised, but today a minority of infants are circumcised. Circumcision rates have been falling in the United States since the 1970s. In the 1980s, over 80% of newborn male infants were circumcised. According to data released by the US Center for Disease Control and Prevention (CDC), only 32.5% of male infants born in the United States were circumcised. This means, that of boys born today in the United States, far more are uncircumcised than circumcised.
Circumcision rates vary widely by region in the United States. In the western United States, circumcision is far less common than the 32.5% national average"
@Baron Holbach | 23-07-13 | 14:32 (zwitsal)
Anders lees je het gewoon niet toch? En val je ons er niet mee lastig.
Piet_Snot | 23-07-13 | 14:25
Je kunt mij wel een mongool noemen, maar je hebt nog steeds niet bewezen dat op dit moment 90% van de Amerikaanse mannen besneden is, terwijl je dat wel beweerde. Daar zal de frustratie wel vandaan komen vermoed ik.
hölzenbein | 23-07-13 | 14:30
Weet je waarom een komkommer zoveel zaad heeft????
Hij heeft geen handjes........... duh
@ Claire | 23-07-13 | 13:54 | moet je ook niet doen, hij is de eeuwige trol, reaguurt alleen om de reacties en gezien te worden. Ziet zichzelf als vrijdenker.. stel je voor. *proest nog steeds*
"... een maand per jaar helemaal droogstaan qua sensatieloos fop-fappen..."? Een maand per jaar uitgebreid in elkaars hol zitten, net zoals trouwens die andere 11 maanden, zal u bedoelen.
Heb je komkommers te veel Nanni? Tis te merken. Ze zijn toch niet besneden huh?
LIVE!
Found the piemelbesnijders
nl.cam4.com/izmirligenc3
Het milieu tussen voorhuid en glanspenis is warm en vochtig en dus beter in staat stoffen uit te wisselen en organismen in leven te houden.
datzouzomaarkunnen | 23-07-13 | 14:21
Zoals de mond, de neus, de oksels en de bilnaad zeg maar?
@Baron Holbach | 23-07-13 | 14:16
Goed lezen mongool :
"Data from a national survey conducted from 1999 to 2002 found that the overall prevalence of male circumcision in the United States was 79%.[31] 91% of boys born in the 1970s, and 83% of boys born in the 1980s were circumcised"
@ Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39 |
Dus u laat fallussen op u afkomen zonder ook maar af te vrgen of deze vleeschklompen wel of niet gewassen zijn?
Stelt me gelijk uw nick ter sprake, want zeaun exeautische 'blend' riekt al gauw naar een volgescheten luier...
niveau is wat lager dan ik me her-inner, soit dan maar, gegroet.
'ik heb mijn kind de ogen uitgestoken'
'maar het kan nu wel lekker lang in de zon zitten'
Oh, dan is het goed.
'ik mijn kind de voorhuid afgesneden'
'nu moet ie bonken als een gek om nog iets te voelen'
Leuk!
'ik heb mijn kind de oren doorgestoken'
'nu kan het lekker dicht bij de geluidsinstallatie staan'
Prima toch!
'ik heb mijn kind de neus afgesneden'
'die was vies'
Logisch!
Snijden in een kind zonder medische noodzaak=een zeer, zeer, zeer grove misdaad. Ouders die kinderen een oor afsnijden wegens een stem in hoofd worden uit de ouderlijke macht ontzet. Religie is geen excuus om een kind te mishandelen.
Wel een heftige welles-nietes is dit weer trouwens.
Gebaseerd op een heel kleinschalig onderzoekje waar al in staat dat het niet mag leiden tot overhaaste conclusies.
Tot op heden geldt in principe op grote lijnen dit nog steeds:
www.medicinenet.com/circumcision_the_m...
Het milieu tussen voorhuid en glanspenis is warm en vochtig en dus beter in staat stoffen uit te wisselen en organismen in leven te houden.
rara | 23-07-13 | 14:14 | + 0 -
dank, mijn waarde
Piet_Snot | 23-07-13 | 14:03
Uit je eigen bron:
Citing three different data sources, most recent rates for the U.S. were 56.9% in 2008 (NHDS), 56.3% in 2008 (NIS), and 54.7% in 2010 (CDM).
Nogal een verschil met de 90% die u eerder beweerde, niet?
snap t niet zo, dees discussie, besnijden heeft een medische grond, tevens , in een zandbak is korrels achter je voorhuid niet lekker. Niets is eigenlijk lekker in een zandbak, vermits je booslim bent.
@onieteau2 | 23-07-13 | 14:11
Kijk hier maar: search-geenstijl.thruhere.net/#oude%20...
Goh, zo'n topic bevestigt het beeld van de hoog opgeleide, intelligente en succesvolle reaguurder maar weer eens.......
Was zondagavond op spuiten en slikken: 17 jarigen uit Oeganda die in het openbaar, onder toeziend oog van de hele stam, besneden werden! Dan heb je ballen...
In een kind snijden zonder medische noodzaak is een van de ernstigste misdrijven die je kan plegen.
Een deel van een kind zijn genitalien afsnijden, zodat het kind daarmee nimmer meer 'gewoon' kan voelen, is NOG veel misdadiger, dan zit je echt in de 'kampbeulen' sector: artsen, die kinderen mismaken, voor een handje vol met poen. Gadverdamme.
Elke arts die in een kind snijd zonder medische noodzaak uitschelden voor 'Mengele', zijn artsendiploma verscheuren onder het scanderen van 'gij zult uw patient nimmer onnodige schade toebrengen', dan voor straf in een betonnen hok voor de rest van hun leven, met een bord om hun nek: 'ik sneed voor geld met een mes in kinderen hun genitalien'
Er zijn een paar zeer gevoelige delen van je huid: vingertoppen, lippen, voorhuid... Dat zijn organen, waarmee je de wereld waarneemt. Net als je ogen, of je oren.
Een kind de voorhuid (of lippen, of vingertoppen) afsnijden is vergelijkbaar met een kind blind of doof maken. Het is het slopen van sensorische organen, buiten de wil van het kind zelf om: een ingreep in zijn lichaam. Die hem het seksuele genot ontneemt en voor de rest van zijn leven 'seksueel blind' maakt.
Die zelf ook buitengewoon traumatisch is. Wie kan er lachend naar een besnijdenis kijken: terwijl het kind krijst van de angst en pijn, in de wetenschap dat dat kind eenmaal volwassen nooit meer 'fijne' seks kan hebben, zoals dat door de natuur (god!) bedoelt is.
Echt. Besnijdenisartsen die het genotsorgaan van kinderen wegsnijden zonder medische noodzaak, verdienen het te sterven. Echt, ik meen het. Voer de doodstraf in voor 'artsen' die kinderen genitaal mismaken met een mes. Maak er maar een show van. Vergeet ook niet de lul te onthuiden. Langzaam. Heel langzaam.
Er is geen staf hoog genoeg voor een 'arts' die kinderen genitaal mismaakt zonder medische noodzaak, voor een handjevol euros.
beetje roestig, ook dat mag.
je goed recht, doe ik ook, aan de andere kant is een mea culpa ook wel geinig
@onieteau2 | 23-07-13 | 14:01
Ik ontken alles.
rara | 23-07-13 | 14:04 | + 0 -
die mag daar wonen, maar waar zijn ze nu echt, afgehaakt neem ik aan?
@toetanchamon | 23-07-13 | 13:33
Melken voor geitenkaas?
@Temazepam60milligram | 23-07-13 | 13:51
Zorgen dat iedereen in de familie het alleen met elkaar doet.
@datzouzomaarkunnen | 23-07-13 | 14:04
Praat voor jezelf. Niet iedere reaguurder wast zijn glanspenis elke dag. Ik bijvoorbeeld laat die elke dag schoonzuigen voor 5 euro door types al exotic blend.
Als je zuinig bent op je wapen, zorg je dat ie goed in de olie staat. Smegma is voor echte mannen.
@onieteau2 | 23-07-13 | 14:01
Hier is de oude garde:
www.mijnalbum.nl/Foto-JP8IOUHN.jpg
rara | 23-07-13 | 13:55
Meesterlijke vergelijking. Waarvoor dank.
@Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39
Moet je maar vriendjes opzoeken die zich wassen. Vies ding dat je er bent.
miko | 23-07-13 | 13:50 |
Gelukkig wassen alle reaguurders op GS netjes de puddingbuks! Zie alle comments over hygiëne.
Waakt echter ook voor het achterblijven van zeeprestjes achter de eikelrand!
Toch begrijp ik wat Exotic Blend bedoelt. Niet elke kerel was zijn apparaat blijkbaar even netjes als een GS reaguurder.
@Baron Holbach | 23-07-13 | 14:00
Absurd? Hozeo??
Amerikanen worden bij de geboorte besneden.
Dat is toch een bekend feit?
en.wikipedia.org/wiki/Prevalence_of_ci...
@onieteau2 | 23-07-13 | 14:01
Op het strand of met verkansie, gok ik.
Mark Smith | 23-07-13 | 14:00 | + 0 -
kaas de vies?
Als je vrouw van kaasstengels houdt zou ik me inderdaad niet laten besnijden.
In Amerika was besnijden jarenlang vanzelfsprekend; het gebeurde onmiddellijk na de bevalling. Die gewoonte ontstond vermoedelijk door de invloed van zowel orthodoxe christenen als joden.
De laatste decennia echter, was het vooral een aardige extra inkomstenbron voor artsen die assisteerden bij een bevalling; die konden een aardig bedrag extra declareren voor een besnijdenis.
De laatste jaren zijn er gelukkig steeds meer ouders die vóór een bevalling nadrukkelijk geen toestemming verlenen voor een besnijdenis, die veelal ongevraagd werd en wordt uitgevoerd.
Afgezien van dit alles: het moet eens uit zijn met het religieuze gehak en gesnij in de intieme organen van onmondige kinderen.
Het is pure verminking, en bovendien barbaars. Punt.
@Lafayette | 23-07-13 | 13:55
Ach, beetje schrobben met zand en het is ook schoon. Allemaal smoesjes dus.
miko, kip, bakito rants as allways, cojones, hork, lafayette, Waar is de oude garde?
Lekker fris, je blote besneden eik0l tegen die volgepiste slip aandrukken.
Bij mij zit er nog een velletje tussen.
Ook wordt je smegma aanmaak vernaggelt door dat snijden.
Dus altijd een schrale droge snikkelkop.
Sukkels.
Dus daarom dat korte lontje...
Op zich is besnijden van een minderjarige, zonder medische indicatie, in Nederland ook strafbaar. Toch vergoeden de meeste zorgverzekeringen deze ernstige vorm van mutilatie in kekke besnijdenisklinieken.
Hier een lijstje van het tuig dat later aansprakelijk gesteld kan worden door de slachtoffertjes en m.i. strafrechterlijk vervolgd zou moeten worden:
www.besnijdeniscentrum.nl/?n=53
manhood.mb.ca/ dus
En daar is dus de befaamde Manhood voor ontwikkeld :
manhood.mb.ca
@toetanchamon | 23-07-13 | 13:20
Zolang je niet hard kunt maken (pun ignored) dat je met een onbesneden lul hebt geneukt ter vergelijking zou je je misschien van commentaar moeten onthouden.
onieteau2 | 23-07-13
Die heet nu Kaas, of Che.
Piet_Snot | 23-07-13 | 13:31
Ik neem aan dat u deze absurde stelling met bewijzen kunt onderbouwen?
@Temazepam60milligram | 23-07-13 | 13:51
Bron!
Kan me nog een interview op tv herinneren waarin een hoerenmadam vertelde over de verschillen tussen besneden en onbesneden. Besneden mannen waren veel ruiger wat vaak niet zo goed viel bij de dames. Dus ja, dat van die ongevoeligheid was al bekend. Maar ja, religieus besneden mannen gaan 'natuurlijk' niet naar de hoeren.
@ blinde kip | 23-07-13 |
Doe nou niet...
Laat Kaas er maar liever buiten.
Ik maak me tóch al zorgen om hem, met die warmte.
hun piemel is niet het enige wat niet functioneert.
het primaire probleem is dat deze dwazen geestelijk gestoord zijn. Mensen die geloven in welke god dan ook zijn compleet krankzinnig of dom en goedgelovig.
Het is hetzelfde als kleine kinderen laten geloven in Sinterklaas.
De kans dat er op de Maan , maan mannetjes wonen is vele male groter dan dat er ook maar 1 god zou bestaan.
Domme mensen hebben zich eeuwen lang bang laten maken door wat slimmere oude mannetjes die gratis eten en maagden wilde. Tegenwoordig willen ze liever kleine jongetjes.
Het is echt onvoorstelbaar hoeveel mensen zwaar debiel zijn om te geloven. En ze worden niet eens opgesloten! Zolang ze het binnen in hun huis doen vind ik het prima maar alle openbare uitingen van geloof zouden verboden moeten worden. Besnijden bij hun keel of zo.
@miko | 23-07-13 | 13:24
Niet alleen het ontwerp. Hij gooit ook een hoop maandagochtend-exemplaren van de productielijn.
Een besnijdenis is juridisch vergelijkbaar met een oog-operatie waardoor we alleen zwart/wit zouden zien. Kijk, het oog werkt toch nog! Geen enkele arts zou zo'n ingreep kunnen verantwoorden. Geen enkele. Waarom besnijdenis dan wel gedoogd wordt?
Bakito kan er geleauf ik niet meer over meepraten want klapte hij gisteren zijn slavinkje niet op de BBQ?
waar is teun?
@JeRooney | 23-07-13 | 13:16
Wat je eigenlijk zegt is dat je niet kunt neuken?
Verder bestaat seks toch uit iets meer dan als een dolle lopen raggen lijkt mij.
na veel tijden weer terug als nr 2.
waar zijn de oudgedienden?
mmmm, veel verse plempers.
off topic, dat wel.
Hygiene heeft een heel andere dimensie in een woestijn zonder water... maar zelfs het overgrote deel van de Arabieren woont inmiddels gewoon in een huis met een badkamer.
@daytripper | 23-07-13 | 13:37
Je eikel komt ook direct in contact met je onderbroek waardoor bij een droge huid eerder scheurtjes en kloofjes ontstaan en,........ infecties!
Je mag niet de staart van je hond couperen, maar als je in de lul van je zoon wil laten hakken dan is dat geen enkel probleem. Hier hoor je Marianne Thieme nooit over.
@Claire | 23-07-13 | 13:52
Beetje op achterop een trillende scooter zitten bij je mattie en er niets van voelen.
@ Bakito
Kopschoppen is anders wel typisch maroctuig gedrag hoor.
Verder ga ik niet meer op u reageren. Ik vind u zo triest en eenvoudig.
@Temazepam60milligram | 23-07-13 | 13:51
Minder rondneuken vermindert die kans nog meer.
Anorexia vermindert de kans op overgewicht.
@Graaisnaaiert | 23-07-13 | 13:29
Dat besneden piemels schoner zijn is ook een fabeltje. Het hangt puur af van eigen hygiëne. Je ziet de kaas alleen eerder zitten.
Nu snap ik het gedrag van dat Marokkanentuig ietsje beter. Wat zielig he voor die frusties?
@Bakito | 23-07-13 | 13:22 : Normaal reageer ik nooit op je: dont feed the troll. Maar met je opmerking "wijven die hun borst laten amputeren" ga je ver door het afvoerputje.
Als vrouwen dat doen, doen ze dat vanuit sterk vergrote kans op borstkanker. Toevallig kom ik zelf iets te vaak op dagbehandelingen voor chemo patiënten, en ik zie ze daar zitten: doodziek, sterk vermagerd, met een koudemuts op om nog iets van hun hoofdhaar te behouden. Ik wens het niemand toe, zelfs jou niet (ja ook mannen kunnen borstkanker krijgen!)
@deoudererijperevrouw | 23-07-13 | 13:42
Stinkende vagina's ook maar oplossen door alle overtollige velletjes en knopjes weg te halen??
Besneden = minder kans op geslachtsziektes. #feit.
@Peter Emile | 23-07-13 | 13:50
Yup, kijk maar naar Louis CK.
@Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39
Moet je maar vriendjes opzoeken die zich wassen. Vies ding dat je er bent.
Piemols stigmatiseren whaha. Alleen mogelijk op geenstijl! Wanneer komen vagina's (inclusief illustraties) aan de beurt? (johnny???)
Besneden mannen kunnen zich niet eens normaal aftrekken; altijd is er geklooi nodig met glijmiddelen of olie.
@Piet_Snot | 23-07-13 | 13:47
Daar gaat het artikel dus over, besneden mannen willen dus het liefst strakke maagdenkudtjes, anders voelen ze niks. Mo voelde zo weinig dat ie zich zelfs vergreep aan kinderen.
@Haagsche-daf | 23-07-13 | 13:39
En joden en die anderhalve die wegens medische redenen gechopt is.
Wat een enorm geleuter!
Ook een besneden lul is een stink lul.
Besnijdenis als argument voor hygiëne is lariekoek.
Douchen voor de seks getuigd van respect voor je partner en jezelf.
Haha Annabel moet het hebben van Westerse snikkels, en terecht!
Besnijden hygiënischer? Zo ken ik er nog wel een paar; het schoonhouden van je oren is ook lastig. Die óók maar afsnijden dan? En dan kan je neus er ook wel af, en je tenen; de meeste kerels zijn niet eens in staat hun poten schoon te houden, blijkens de verschrikkelijke luchten die er in de kleedkamers van de meeste sportscholen hangen.
En ja, ik bezocht de laatste 15 jaar zo'n tien verschillende sportscholen, en overal diezelfde gore lucht.
@Graaisnaaiert | 23-07-13 | 13:29
Vrouwen die zeiken over een smegma geur moet hun bek zeker houden. De hoeveelheid die een vrouw afscheid is vele malen groter en toch vinden 'we' vrouwenbesnijdenis niet kunnen.
Het hygiëne argument is totale kul. Zoals vele hier al hebben gezegd we leven niet in een zandbak en hebben genoeg schoon water en zeep tot onze beschikking.
Er wordt door het AD wel heel makkelijk "meer seksueel genot" op 1 lijn doorgetrokken naar "meer seksuele huidgevoeligheid".
Het is niet hetzelfde.
Enfin, zelf de verpakking laten verwijderen na mijn 20ste levensjaar door een ervaren westerse arts. Bij mijn volle verstand en nooit spijt van gehad.
En ja, de huidgevoeligheid is afgenomen, maar dat heeft geen 4x minder genot opgeleverd.
Dus wat CoJoNes | 23-07-13 | 13:16 | zegt. Ik ben er zo een.
Even een kleine nuancering op dit artikel :
De mate van gevoel ligt naar mijn persoonlijke ervaring toch méér aan de kudt dan aan de pielemuis . . .
Ik heb er gehad waar ik na 2 minuten uit ellende maar gestopt ben (wegens totale afwezigheid van enige vorm van gevoel) , en ik heb er gehad waar je 'm niet in kunt steken zonder explosiegevaar.
My 2 cents.
Besnijden, Burka, Ramadan.
Die sprookjesboeken zijn geschreven door sadisten of door egoisten.
@Lafayette | 23-07-13 | 13:45 | + 0 -
Ja precies! Heb je ook niks aan.
@stom schaap | 23-07-13 | 13:29
Inderdaad. Maar je kunt je puberzoons ook gewoon cornflakes geven. nl.wikipedia.org/wiki/John_Harvey_Kell...
@Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39
Moet je ook geen vieze kerels uitzoeken.
Wel kek hoor, die pikken met twee verschillende kleuren. Net een raketijsje.
@deoudererijperevrouw | 23-07-13 | 13:42
Dan kan je ook zeggen: "wat maakt een schaamplipje uit als het om den kudt gaat?...."
Joden en moslims geloven dat God de mens in perfectie heeft geschapen, dus zou het eigenlijk verboden moeten zijn om jongens te besnijden. Ze geloven immers ook dat je je lichaam niet opzettelijk mag verminken. Besnijdenis is in mijn ogen toch echt pure verminking.
@Piet_Snot | 23-07-13 | 13:31
In Amerika is besnijden inderdaad een traditie geworden. Maar vooral omdat een hoop christenen daar het oude testament heel serieus nemen.
En daarom dus: if it ain't broke, don't fix it.
@Max Navelstaar | 23-07-13 | 13:40 |
Hoe gaat zo'n gesprek? 'Zeg Max, manlief. Jouw pik is veel lekkerderderder dan van buurman Mohamed'?
miko | 23-07-13 | 13:36
Zo scherp als een besneden eikel. Hij schudt ze zo uit de mouw, onze Ché.
Ach, wat maakt zo'n velletje nou uit, het gaat toch om de eikel.
@Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39
Speciaal voor het eerst ingelogd om ons dit mee te delen?
Requiescat in pace | 23-07-13 | 13:36
Bakito kan ik soms om lachen, maar hier balanceert hij wmb wel op het randje hoor.
Vrouwen die hun borsten moeten laten amputeren doen dat omdat ze anders dood gaan.
Echt.. Kom op hey..
@Goldfinger | 23-07-13 | 13:29
Evenredige uitwisseling. Beneden minder, boven in de controle kamer des te meer.
Een piemel zonder voorhuid is als een Magnum zonder chocolade.
Exotic Blend | 23-07-13 | 13:39 | + 0
U pijpt uzelf?
@Willianus Wortelus | 23-07-13 | 13:37
Yeah mafkezen, de motieven zijn wel degelijk religieus/puriteins, voor de rest folklore.
Ik hoop dat een volgend onderzoek aantoont hoe de ontvangende partij het verschil beoordeelt. Mijn inschatting is nl dat de ribbeltjes het daar beter doen dan de gladde tekstuur bij onze besneden medemens. Mevrouw Navelstaar was het gisteren in ieder geval uitgesproken eens met deze stelling. Twee keer.
Geef mij maar gewoon een worst zonder vel. Langer plezier voor mij en geen onverwachte verrassingen als een plakje kopkaas met bittere nasmaak.
Gaan we nu dmv piemols Moslims beledigen en de grond in trappen? Zielig hoor!
Dit is nu echt een onzin-komkommer. De eikel is gevoeliger inderdaad zonder besnijdenis, maar in heel veel gevallen staan er grote voordelen tegenover zoals minder snel klaarkomen... inderdaad @CoJoNes | 23-07-13 | 13:16 |
en @toetanchamon | 23-07-13 | 13:20 |en @First Contact | 23-07-13 | 13:21 en gemakkelijker hygiene.
"Statistiek" in dezen is waanzin. Waarschijnlijk een plempsel dat al langer op de plank lag en nu ingezet wordt.. als inderdaad: komkommer.
Lafayette | 23-07-13 | 13:32 Het ligt wat lager. Lees en huiver: www.circumstitions.com/USA.html
Totaal van de pot gerukt, jongens besnijden.
@"Nee, wijven die een borst laten amputeren zijn lekker bij hun hoofd. Kijk eerst eens naar jezelf Nanninga."
Bakito | 23-07-13 | 13:22
Oh ja, want ouders amputeren ook heel de tijd de borsten van hun pasgeboren dochters?
Je slaat de plank meer dan eenmaal mis. Naast al het andere dat mis is met je vergelijking, is er een fundamenteel verschil: iemand die zelf iets laat amputeren moet dat lekker zelf weten, maar het mutileren van andere mensen (en vooral kinderen) is zeer verwerpelijk.
Een onderbelicht voordeel:
De voorhuid is ook een prima muskietennet. Het is beter dat zo'n mug in je voorhuid steekt dan in je eikel.
@Bakito | 23-07-13 | 13:31
Che is wel scherp he?
@ Piet_Snot | 23-07-13 | 13:31 |
Amerikanen en niets met religie te maken hebben?
* in dit verband veel voelt voor het fapargument van Schaap *
Verder ben je als man toch ook afhankelijk in wat voor soort grot je mag gaan roeren? #dtv
@VanDattum | 23-07-13 | 13:23
Waarom zou iemand meer plezier beleven aan een gladde piemel? meer dan aan een met rimpels er op?
Waarom denk je dat ze deze gemaakt hebben voor besneden lulletjes?
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=t...
No ribs no juice
@Willianus Wortelus | 23-07-13 | 13:25
Oh, laat ik het er op houden dat het een aanname van uw kant is ;)
@JeRooney | 23-07-13 | 13:16
Dus op aangeven van je vriendin laat je het mes in je lul zetten. Volgende stap is je ballen in een potje op de schoorsteenmantel?
'Jongens die op latere leeftijd besneden móeten worden vanwege medische redenen is weer een heel ander verhaal.'
Willianus Wortelus | 23-07-13 | 13:25 |
Zelfs deze kunnen vaak met een hormoon crèmepje en wat rek-werk besnijdenis vermijden. Als men een oorlel of onderlip tot formaat keukenbord weet op te rekken is het oprekken van een spaanse kraag een peulenschil. Scheelt een boel kosten en vermijdt complicaties in het geheel.
@miko | 23-07-13 | 13:25
Wtf, wat moet ik met een geit als Nederlander?
CoJoNes | 23-07-13 | 13:16
Ik (en vrouw) kan jouw uitspraak alleen maar beamen.
@Piet_Snot | 23-07-13 | 13:31
Zou je denken? Veel Amerikanen zijn zeker ook niet religekkie?
Bakito | 23-07-13 | 13:27
Ik een racist?! Hoe kom je dáár nou weer bij? Perenijsje?
Niemand snijd in m'n HUGE voorhuid.
Deze enorme zuignap is in staat een marrokaan met een enkele beweging een cultmuts op de kop te zetten.
Che_cuevara | 23-07-13 | 13:29 | + 1 -
Man, hoe verzin je het.
Daarom willen besneden mannen graag anaal. Is strakker dus dan voelen ze tenminste nog iets.
Moslims ? Joden ?
90% van de amerikanen is besneden.
Heeft niks met religie te maken.
De trol is werkelijk van de wijs. Zou het door de hitte komen? Of zou hij zelf circumsized zijn, en nu eindelijk begrijpen waarom hij is wat hij is en doet wat hij doet?
@Willianus Wortelus | 23-07-13 | 13:28
Wel eerst goed schuren he? En dan grondverf.
Jongetjes worden ook besneden om te voorkomen dat ze gaan fappen. Volgens de meeste religies was fappen een zonde, want seks was alleen voor de voortplanting. Het hygiëne-argument is er enkel om de oorspronkelijk uitleg niet te hoeven geven. Maar dat besnijden niet werkt om fappen te voorkomen, al is het vast effectiever dan het oerhollandse 'handjes boven de dekens', kan je aan elke besneden jongen navragen.
Ofwel: besnijden is zinloos.
Los van het onnozele stukje van Nanninga ( houd je bij Moslims, meiske, daar ben je beter in ) is het wel zo dat de piemol van besneden mannen wat meer stimulatie behoeft, en dat er met rubber geen lol meer aan is ( bij mij niet, tenminste ). Maar dan nog is het aan jezelf hoe je er mee omgaat, en frustraties zijn totaal overbodig.
Voordeel, het is schoon ( volgens de dames ). Nadeel, je hebt weinig bevrediging aan zgn one-night stands - tenzij je van Russisch roulette houdt - en als je niet echt zin hebt kun je het net zo goed laten, teveel werk voor te weinig plezier.
Baal ik van mijn besnijdenis? Nee. Maar ik laat de keuze wel aan mijn kind zelf.
Bij het vorige besnijdenis-topic gingen de besneden heren (ook) helemaal los; blijkbaar verdwijnt de gevoeligheid niet helemáál.
@Bakito | 23-07-13 | 13:28
Dan heb je een klap van de wieken gehad.
Gezwelgje | 23-07-13 | 13:24 | Hier in Brabant "zetten wij Den Duitschen Helm in de blanke lak", maar dat komt op hetzelfde neer.
Bakito | 23-07-13 | 13:27 | + -1
Ook goedemorgen, net wakker zeker.
God is een bizarre knakker. Eerst maakt ie een beschermhoesje, om vervolgens zijn volgelingen op te dragen deze weg te knippen.
-
Gezwelgje | 23-07-13 | 13:24
Zoals het gezegde gaat het onderhouden van uw Oostenrijkse dichter (Stegeman) is een schoone bezigheid.
Che_cuevara | 23-07-13 | 13:27 | + 0 -
Nee, hoor ik zit onder een windmolen.
De Veerboot | 23-07-13 | 13:26 | + 0 -
Zeker weten, lekker eten wat je wil en wanneer je wil. Niet naar zo'n stomme kerk of moskee.
't is warm, we zitten buiten onder de dakgoot.
Vanavond eten we mussen.
Van niet heerlijk potje neuken met extra heel veel liefde word je een grimbek van
en ja ik ben het levende bewijs.. :-(
@Bakito | 23-07-13 | 13:22
Nu heb je toch echt wel last van de warmte.
Nu bij dit topic moet je hem niet ineens van tafel trekken.
steven paul | 23-07-13 | 13:26
*Botte bijl in aanslag heeft*
De voorhuid heeft zelfreinigend vermogen, je onderbroek niet. Exit hygiëne fabel.
Het werkt ongeveer net zo als je oogleden. Je gaat je oogbollen toch ook niet poetsen met een doekje?
Botte Hork | 23-07-13 | 13:25 | + 0 -
Denk jij eerst eens na voordat je Eindhovense kopschoppers onterecht voor Marokkanen aanziet. Smerige racist.
CoJoNes | 23-07-13 | 13:21 | Tegel van de maand. Ik lijst 'm in in elk geval.
Naar mijn idee is niet alleen je pik leuker: je hele leven is leuker als ongelovige
@ mezelf,
trekking = trending
*Tablet verwoest*
@Bakito | 23-07-13 | 13:22
Nu bij dit topic moet je hem niet ineens van tafel trekken.
toetanchamon | 23-07-13 | 13:20 | Je weet niet beter. Dat is het punt nou juist.
Verder wat Parsons | 23-07-13 | 13:19 | zegt, maar dan zonder de frase "uit religieus oogpunt".
Jongens die op latere leeftijd besneden móeten worden vanwege medische redenen is weer een heel ander verhaal.
Nee, wijven die een borst laten amputeren zijn lekker bij hun hoofd. Kijk eerst eens naar jezelf Nanninga.
Bakito | 23-07-13 | 13:22
Ja want borstamputaties zijn ook echt trekking he? Denk eens na bitte.
@JeRooney, is eigenlijk logisch.
Er zijn echter ook mannen die van nature niet zo'n hondenlul voorhuid hebben. Een eredivisie lul zeg maar.
@toetanchamon | 23-07-13 | 13:20
Omdat de geit dat niet doet?
Ja, effe over die hygiëne: Ik ben onbesneden. Ik douche gewoon elke dag en dan maak ik ook Kameroudste Jr. schoon. Overal. Wat is nou dat ontzettende gelul over hygiëne? Als dat je argument is ben je volgens mij gewoon een viespeuk die zich niet genoeg wast.
Tja, de waarheid is hard, k-e-i-hard
@CoJoNes|13:19
Jup, ik heb geleerd m'n piemolvel naar achteren te schuiven en den Duitsche Helm op te schrobben. Maar ja, dat ben ik hè...
@Terpen-tijn | 23-07-13 | 13:20
Er is een hoop mis met zijn ontwerp.Maar dat velletje is niet het grootste probleem.
Penn en Teller over circumcision:
www.youtube.com/watch?v=5iN1cX_Zf2c
Jammer dat die infograph incompleet is. Zo mis ik nog:
- intact with condom
- circumsized with condom
Nanninga is kennelijk nog nooit door een besneden sabel te grazen genomen. Dan zou ze niet zoveel peop praten.
@Parsons | 23-07-13 | 13:19
Inderdaad! Al die mensen die hun kinderen besnijden gooien we in een trein richting een speciaal kamp in drente,....... ow wacht.
Ja logisch. De man is geëvolueerd met een voorhuid om de trekmuis. Dus er af halen is tegennatuurlijk. Simpel zat.
*Vanavond de voorhuid liefdevol laat behandelen*
Nee, wijven die een borst laten amputeren zijn lekker bij hun hoofd. Kijk eerst eens naar jezelf Nanninga.
@CoJoNes | 23-07-13 | 13:16
Lekker hygienisch is een eufemisme voor "schiet 's op, 'k wil slapen"
Tja, als je kleine meisjes neuqt heb je niet veel aan zo'n grote piemel.
*Veel begrijpen doet nu.*
@Conan de Rabarber | 23-07-13 | 13:20
Of was het nou andersom?
Dat besneden zijn hygienischer is is een fabel zolang je de boel maar dagelijks een wasbeurt geeft.
Maar misschien dat daar juist het probleem ligt bij de woestijnvolkeren.
Maar ballen hebben die gasten al helemaal niet. Behalve met zijn tienen tegen een (1) onschuldige hulpeloze tegenstander dan.
@Parsons | 23-07-13 | 13:19
En dat, is het belangrijkste argument om deze waanzin te stoppen. Onherstelbare kindermutilatie en geestelijke schade omdat ze later in hun leven, zwanger van cognitieve dissonantie, hun besneden pikkie moeten verdedigen.
Parsons | 23-07-13 | 13:19 | + 0 -
Unieke situatie, ik ben het gewoon met je eens.
Wat een zegen dat besnijden, ik ga van 10 sec. naar 20 sec. en dat zonder smegma.
Er is sluitend bewijs dat het pellen van de penis waanideeën veroorzaakt en rationeel denken verhinderd.
@A. Nanninga jij kunt het beter bij je vivatopic's houden want van piepels heb je blijkbaar geen verstand. Ik ben ook besneden en heb absoluut geen klagen.
Welkom thuis, Annabel
Zo te merken nog wat geleerd op verkansie
Allah moet zich toch zwaar beledigd voelen, wat is er mis met zijn orginele ontwerp?
Gaat je reputatie als almachtige..
@Gezwelgje | 23-07-13 | 13:16
Als je je niet douchet, inderdaad. Het zegt alles over de smeerpijp die dat argument gebruikt.
Besnijden uit religieus oogpunt is pure (kinder)mishandeling en zou dienaangaande vervolgd moeten worden.
Wat een gelul
"Hoe korter de voorhuid, hoe korter 't lontje" is nu dus wetenschappelijk onderbouwd? Yeah, science bitch!
Ik geef pas commentaar als ik weet waar de Babyolie geproduceerd word.
Klinkt als een open deur dit, wel verhelderend!
Altijd al geweten. Ooit een Joodse aan de blanke sabel geregen. Die loopt nu nog met een smile op haar gezicht.
@poepus
Yep, zo klein als een clitorus
Dus het zaad van een besneden piemel moet minder "weg" afleggen dan een normale.
Zelfs daar zijn ze te lui voor.
Ik ben een lul van 1.78 m
Althans dat zegt mijn vrouw.
Geslachtsdelen mutileren in opdracht van een zelfbenoemde faalgod. Haha, wat een stumperds.
Niet alleen dat maar ook nog eens verplicht prakken in die slecht genezen schotwond van je nichtje. Ik zou bijna medelijden krijgen. Bijna dan he...
CoJoNes | 23-07-13 | 13:16 | + 2 -
Haha idd :-)
Dat verklaart die nodeloze agressie bij de besneden medemens dus.
Minder gevoel = langer uithouden
Langer uithouden = Blije vriendin
Blije vriendin = Blije man
Dusss... chop chop!!
Meest gehoorde argument:'het is hygiënischer' , yeah.... right.
"Ik ben zelf besneden en kan daarom heel lang neuken en mijn vriend(in) vindt het lekker hygienisch"-comments in 3,2,1....
Mosims hebben faalseks?
Dat zou je toch niet zeggen gezien de fokkerijen en de verspreiding.
Maar goed, alles voor de kinderbijslag en jihad soldaten.
Want alles wat Allah maakt is perfect. Op een klein stukje na dan.
Maker van dit artikel heeft een klein piemeltje?
Geen neukplezier dus. Verklaart een hoop.
REAGEER OOK