
Hoewel elk woord wat je er nog aan wijdt er één teveel is, blijft het absurd om te zien hoe de feministische gelederen zich sluiten. Willem Buiter was fout. De topeconoom van Citigroup was getrouwd en had nooit vreemd mogen gaan. Hij heeft een topwijf aan het lijntje gehouden. Dus dat eoa powerfeministe in Rikers eindigt is zijn schuld. Elke vrouw met een beetje power komt er in haar studententijd achter dat élke man vreemdgaat. Dat dat niet verandert als mannen boven de veertig, of in dit geval boven de fokking zestig zijn, wil niet tot vrouwen doordringen. Herstel: tot een bepaald soort vrouwen. Te herkennen aan designerjurkjes maat 0, om hun lichaam gehangen dat in toom wordt gehouden door alle varianten van anorexia, boulima en sigaretten. Daarnaast maken deze vrouwen nogal graag duidelijk dat ze niet van de straat zijn. ze zijn geen econoom maar tópeconoom. Geen feminist maar powerfeminist. Wat ze vooral zijn is echter pathetic.
Het zijn vrouwen die niets anders in hun leven dan werk hebben. Het is ze niet gelukt om een man aan zich te binden, en al helemaal niet gelukt om die man financieel te gijzelen door het baren van kinderen. Deze vrouwen rest niets anders dan werk. En andermans man want, lets face it: alle leuke mannen zijn al getrouwd.
En net zoals er iets serieus mis is met mannen van veertig die nog vrijgezel zijn, is er ook iets mis met vrouwen van veertig die dat zijn. Op papier niet. Nee, op papier zijn deze vrouwen zelfstandig, in de praktijk zien ze er beter uit dan de vrouw die mannen thuis hebben en daarbij zeuren ze niet over kinderen en klagen al helemaal dat manlief nooit tijd voor ze heeft. Nee, ze zijn het snoepje van de week. Een uitje weg van vrouw en kids. Lachen. Relaxen. Sexen. Zonder enige verplichting want je vrouw ga je nooit verlaten, dat is redelijk duidelijk. Wat mannen niet begrijpen is dat dat tegen dovenmansoren is: élke vrouw wil trouwen. Elke vrouw wil het sprookje. Hoed je voor die wijven die zich powerfeminist noemen. Pussys zijn het. Neelie met dr twee huwelijken voorop.
En ja: het is mij ook niet gelukt om een man aan me te binden. Ondanks dat ik niet kan koken, blijk ik wel onwijs leuk te zijn gelukkig ben ik daar inmiddels wél achter gekomen. Ik ben veel leuker dan de echtgenotes van de vele mannen die voor me smelten. Maar guess what? Dáár is het gat van de deur. Niemand die dat snapt, vooral de getrouwde vriendinnen die in de sleur van het huwelijk zitten niet. Kan jou het schelen? Is toch leuk? kreeg ik tijdens een etentje te horen. Enig, antwoordde ik. Ik heb al drie jaar een relatie met jouw man. Leuk he? Nee, dát is dan weer niet de bedoeling. Nee. Powervrouwen worden vrouwen genoemd die iets vanzelfsprekends doen: werken. Hun eigen geld verdienen. Powervrouwen. De powervrouwen hebben een club: zij tegen de rest van de wereld. En als een van hen een man stalkt, voor de zoveelste keer; als een van hen gevangen gezet wordt; als een van hen haar borg niet eens kan betalen; als een van hen belaagd wordt door de meningen van de publieke opinie waar ze normaliter van glunderen... Dan hebben ze opeens de feiten niet. Dan willen ze het hele verhaal voordat ze een mening geven. Dan zwijgen ze. Dan heeft iedereen het gedaan, behalve de stalkster in Rikers. Dan zijn ze opeens benieuwd naar het andere verhaal, dat van die man. Die vreemdging. Foei. De man dreef haar tot waanzin. Wat een hetze. Nee, even rustig. Pas op de plaats.
Ik walg van die zieligerds die zichzelf powerfeminist noemen in plaats van zichzelf als een vanzelfsprekendheid te zien: een werkende vrouw. Ze bestaan, net als werkende mannen. Je hoeft er echt geen extra speciaal sambal bij etiket op te plakken. Powerfeminist. Een club die niets kan, die elkaar niet steunt en die het aan een fokking rioolschoonmaker overlaat om hun soortgenoot uit de penarie te helpen. Ja
Margot, ik weet er nog te weinig van, schat. Dus ik heb nog geen duidelijke mening. Zouden meer mensen moeten bedenken voor ze iets posten,
Margot Jamnisek, ja
Margriet (vanaf 12m), ja
Sheila, ja
Wouke, ja goh ja.... laten we vooral even geen meningen uiten. Maar het dossier afwachten. Zoals bij Moszko. DSK. Lubbers.
Soms hé, soms ben ik bang dat ik geen powerfeminist ben met policor vriendjes maar een broodschrijver zoals dat heet. En tegelijkertijd weet ik: als ik ooit in Rikers beland, kan ik niet alleen zelf mijn borg betalen maar heb ik ook een iPhone vol non establishment vrienden die blind geld overmaken om me uit de hel, die Amerikaanse (Turkse/ Nederlandse/ whatever) gevangenis heet te halen. En nu hophop. Geen meningen meer uiten over Heleen Mees. Ze is namelijk geen gestoorde recidiverende stalker maar een vrouw die aan het lijntje is gehouden door een getrouwde man. Je zou ze moeten castreren.
Reaguursels
InloggenTja, powervrouwen / feministen. Ik weet wel een magisch woord voor je, Ebru. "Overgang". Combineer dat met een leuke zinsnede en ze schijten in hun broek. Maar ja, het is natuurlijk ook niet leuk om uitgekost te worden door de natuur als voorplantingsfabriek. Check #overgangtaboe op Twitter..
Ik ga hier een heel eind met Ebru mee, maar zó wanhopig worden als je wordt gedumpt, dat duidt toch op een tekort aan realiteitszin. Iedereen weet dat je met stalken je ex-minnaar niet terugkrijgt. Ze zal zich vernederd hebben gevoeld door een van de weinigen die ze qua klasse boven zich plaatste en dat kon haar ego niet verwerken. Maar come on, dan ben je toch ongezond onrealistisch bezig. Goed dat ze een leermoment heeft gekregen.
Wist trouwens helemaal niet wie deze vrouw was totdat het komkommernieuws werd.
Wouke van Scherrenburg dient zich zeker van commentaar te onthouden. Eersteklas bitch -altijd al geweest-, workaholic zich powerwoman wanend wereldvreemd wijf, niet aar het aanrecht verdwenen terwijl good old Pim het met heldere visie wel dringend had geadviseerd, en hoogstwaarschijnlijk zonder een affaire met een getrouwde vent. Tja...
@omanders
En zo is het
De beste levensstrategie voor een gemiddelde vrouw om een optimum aan welzijn binnen te harken is om je carriere als volwassene vroeg te beginnen met het verzilveren van je erotische kapitaal in de vorm van een stel koters en werken aan de dommen, ehh ik bedoel de mannen over te laten en vooral zeker te zijn dat hij meer van jou houdt dan omgekeerd. Kinderen houden over het algemeen toch iets meer van moeders die thuis wachten met de thee, dan van pa die er nooit is, dus die levenslange bondgenoten heb je alvast in de knip. En vervolgens dienen vrouwen met een warm hart voor hun eigen geluk met een grote boog om feministen heen te lopen, meestal lelijke vrouwen die zich ongevraagd opwerpen als 'vertegenwoordiger van vrouwenbelangen', maar in werkelijkheid er op uit zijn om de levens te ruineren van de erotisch ietwat gefortuneerder conculegaatjes. Je kunt natuurlijk de welgemeende goede raad in de wind slaan en besluiten een 'powervrouw' te worden. Maar dat betekent dat je leven na de veertig eigenlijk afgelopen is, een leven zonder echtgenoot, zonder kinderen, laat staan kleinkinderen. Het enige wat nog rest is die verdomde carriere en het sturen van haatmails.
Structureel, voorspelbaar vreemd gaan doen alleen mannen met geld, de Berlusconis, Bernhards en dus de Buiters van deze wereld. De anderen zouden wel willen, maar hebben de middelen niet. Overigens is het zo dat mannen over het algemeen vreemd gaan... met een vrouw! It takes two to tango. En niets is zo spannend als een getrouwde man. Voor de sport, kijken of je zijn huwelijk plat kunt krijgen of anders minstens de middelen tot subtiele chantage. In 90% vd gevallen lukt het de minnares niet om de echtgenote eruit te werken en zelf echtgenote te worden... want een echtgenoot had de man al, en een scheiding gaat gepaard met enorme kosten, gelazer met bezoekregelingen, enz. De minnares is er alleen voor de wip en verder niets. Nu is Heleentje 44, nog steeds geen kind en geen man en haar erotische marktwaarde is enorm geslonken. Daar raakt ze erg van in de stress en gaat dus haar toevlucht nemen tot de laatste machtsstrohalm vd machtelozen: het sturen van emailtjes naar de concurrente, die gewonnen heeft: waardevast pensioen, twee stuks onroerend goed, een zeilboot, kinderen. En dat manlief de aardappels elders afgiet is jammer, maar geen reden tot scheiding. Wel leuk trouwens hoe die vreselijke 68-ers elkaar afmaken.
Goh vrouwen blijken net als mensen te zijn.
Dus elke vreemdgaande man (elke man dus naar eigen zeggen) verdient een 'Fatal Attraction' volgens Ebru? Eigen schuld dikke bult, zoiets?
Dus elke vreemdgaande man (elke man dus naar eigen zeggen) verdient een 'Fatal Attraction' volgens Ebru? Eigen schuld dikke bult, zoiets?
SharpEye | 07-07-13 | 21:06
Ebu is lief.
Weet je wat jouw probleem is Ebru? Het denken in stereotypes waar iedereen aan moet voldoen. Zo blijf je tegen je eigen denkbeelden aanlopen.
Ebru for president!
Eens. De grootste gevaren voor een gezonde relatie zijn naïviteit (te hoge verwachtingen) en wantrouwen (te lage verwachtingen). Gewoon een beetje relaxen en tevreden zijn, mensen!
@ WieIsDeChef 08-07-13 | 08:52
Ik sluit me aan bij je woorden. Wellicht komen sommige mensen in kringen waar vreemdgaan normaal is. Ik kan niet zeggen dat mijn, overigens zeer ongelovige, kringen niet overlopen van buitenchtelijke avonturen. En daat ben ik zeer content mee.
Heeft iets te doen met gezonde verantwoordelijkheid, loyaliteit en intimiteit.
@WieIsDeChef
Mmmm, een man naar mijn hart... Ware U niet reeds voorzien, zou ik wellicht uw stalker worden...
-
Maar goed, dit is nu precies waar Ebru en haar medeheksje Mees telkens weer de fout in gaan in hun jacht op mannen. Zij lijden aan het foutemannensyndroom. Zij vinden mannen die nooit vreemd gaan maar saailappen, zijn op zoek naar the ultimate soulmate. En dan krijg je dus wat je zelf bent: een verknipte, egocentrische etterbak die alleen om z'n eigen pleziertjes geeft. En denk je dus dat alle mannen altijd vreemdgaan. Nou, veel plezier met de zoektocht naar de volgende foute man, dametjes!
He, eindelijk weer eens een fijne Ebru zoals van vroegah! Dankjewel!
Wat een kutwijf is die Ebru. Na het stukje "Elke vrouw met een beetje power komt er in haar studententijd achter dat élke man vreemdgaat. Dat dat niet verandert als mannen boven de veertig, of in dit geval boven de fokking zestig zijn, wil niet tot vrouwen doordringen" ben ik gestopt met lezen. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben dat niet van plan ook. Schop ze van GeenStijl a.u.b.
Esprit77 | 08-07-13 | 08:34 |
Me dunkt dat mevrouw Mees aardig aan die beeldvorming heeft bijgedragen. Overigens, "het is wat het is" heeft ze gezegd, niet "het schijnt wat het schijnt". Juist het omgekeerde lijkt hier het geval hand. Hier is sprake van een uiterst verkrampte maar uiteindelijk jammerlijk mislukte poging om zich te onttrekken aan die beeldvorming, zich te verheffen, zich groter te maken. Je kunt een zelfbeeld opbouwen door jezelf tot powerfeministe torpederen, je kunt aan een ideaalbeeld willen voldoen, maar dat wil niet zeggen dat je daarmee jezelf in de hand hebt.
Amuseer me kostelijk met allerlei antwoorden. Toch valt me iets interessants op. De vrouw zou veeleisender op sexueel gebied zijn geworden en de man zou daar vermoeid (en misschien wel angstig?) van zijn geworden. Eigenlijk van balen. Maar is het wel echt zo? Dat vrouwen veeleisender op dat gebied zijn geworden? Feit is wel dat de media (ook films) aan die beeldvorming van de vrouw meewerken en haar steeds vaker neer zijn gaan zetten als een wellustig wezen dat zo haar wensen (...) heeft op dat gebied. Tot het onsmakelijke en wanstaltige toe. Misschien dat daar eens een eind aan moet komen, aan die beeldvorming? Omdat ze schade aanricht? Ook sommige vrouwen spelen daar - dat moet gezegd - een vervelende rol in. Kan me daar namelijk echt wel iets bij voorstellen. Ook de commercie (reclame, porno-industrie e.d.) werkt daar aan mee.
@Einde van de Domheid | 08-07-13 | 07:06
Vind je het erg dat we hier een heel ander helder antwoord hebben? Dat we hier helemaal voor niemand willen opkomen? Dat we vinden dat mensen die van hun privéleven een zooitje maken daar allebei verantwoordelijk voor zijn en dat ze het maar fijn uitzoeken verder?
Stalken = Cognitieve Distortie, beetje alles redeneren naar wat je wilt zien.
Hebben feministen vaak last van...
Heeft Mees die loodgieter al bedankt?
Ebru heeft een punt, komen we op voor de man die alles al heef maar zijn ogen nog steeds rond laat dwalen, of voor wat droge, politieke vrouwen.
Het antwoord is helder, Buiter heeft zich op terrein begeven waar hij niet had moeten zijn. Buiter is een Kamphues geworden.
De focus op een monogame relatie zorgt alleen voor verzwakking van het menselijke ras.
DNA dient veelvuldig vermengt te worden. #feit
paul de vries9779 | 08-07-13 | 06:58 | + 0 -
Ik ben -minus 7 jaar huwelijk- 35 jaar single... vrouwen willen geen man maar een vaste relatie... maakt bijna niet uit met wie... zeuren heet communicatie... hun vriendinnen fokken de boel op...
Al die wijven met hun zieke hang naar een man, bah ! Ik ben nu 49 en jaren getrouwd geweest. Ik hoef niet meer, ik heb genoeg van de eeuwig naar aandacht en erotiek zoekende wijven, met al hun bed-eisen, PMS-momenten, lentekriebels en interieurgezeik.
Nu woon ik lekker met mijn kids, vrouw is 50 km uit de buurt en mensen, dat kan ik echt iedereen aanraden ! HEERLIJK !!
Ik wil alleen vriendinnen die koken van genot...
@tattooboer | 07-07-13 | 21:06
Wellicht, omdat het geen issue is?
-weggejorist-
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 04:46
Zie mijn comment op INH.30CL | 08-07-13 | 04:44
Ik begrijp het verder wel.
INH.30CL | 08-07-13 | 04:35 |
Het gaat niet om het aantal accoorden. 99% Van de volksliedjes en überhaupt popmuziek heeft slechts drie accoorden en vaak genoeg zelf twee.
Waarom het wel om gaat is dat mijn vrouw mij vaak vraagt om dit liedje voor haar te spelen en te zingen en ik dan steeds tranen van ontroering zie (en niet slechts bij haar). En zij verstaat ook minder dan de helft.
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 04:30
Overigens vind ik, in alle eerlijkheid, de muziek mooi! Dat weer wel.
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 04:28
Maar Andre versta ik in ieder geval. Deze pipo Staal klinkt op 3 akkoorden hetzelfde als een Rus die over zij vaderland zingt. Dat maakt een verschil, toch?
WirMachenMusik | 08-07-13 | 04:28
Bedoeld voor @INH.30CL
Dat had ik vroeger wel eens vaker, die neiging tot overreageren.
Maar ik was nog vergeten dat ik tegenwoordig ook intens kan genieten van een boer die kaarsrechte vorens trekt.
Hoe vind je dit:
www.youtube.com/watch?v=wVT7lYT3MmQ
Ik vind die liedjes van Ede Staal trouwens zo mooi door hun oprechte eenvoud en ik beschouw het als echte kunst omdat hij er met zijn liedjes bij mij als Limburger in is geslaagd om het in Groningen vertoeven en het horen van Gronings tot een schoonheidsbeleving op zich te maken. Doordat ik dan steeds aan zijn liedjes moet denken. Dat heb ik bijvoorbeeld niet met Amsterdam en liedjes van André Hazes.
@De Aarsonaut | 08-07-13 | 04:00
Een wetboek is ook geschreven door mensen met ideeën, Die ideeën zijn overgenomen goor herzenlozen. Ik zou me er niet te veel van aan trekken, zo ging het ook met de Bijbel en Koran. Leef je eigen leven bestaat niet meer, tenzij je durft.
Waar komt dat hele idee vandaan dat je niet vreemd 'mag' gaan? Staat dat ergens in een wetboek?
-weggejorist-
-weggejorist-
power vrouwen zijn softies die zich verschuilen achter een facade van sociale make-up, altijd doen.
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 03:08
Dan heb je het in mijn opinie nooit begrepen, even goede vrienden verder.
-weggejorist-
INH.30CL | 08-07-13 | 02:49 |
Volgens de kalender ben ik waarschijnlijk een stuk ouder dan jij. Maar waarom zou ik niet meer van deze tijd zijn als ik naar Berthold Brecht luister en "Sein und Zeit" nog eens herlees? Dat heeft waarschijnlijk veel meer te maken met dat ik als vak had om na te denken over hoe o.a. muzikale voorkeuren tot stand komen en ik bovendien cultureel nogal eigenzinnig ben.
-weggejorist-
-weggejorist-
Hé! Nou is het genoeg,denderd allemaal pleuris herrie uit mijn speakers... ik zeg oogjes dicht en snaveltje toe.. en na een gezonde kamasutra droom over ebru morgen gezond weer op.
×lepeltjelepeltje met ebru doet×
-weggejorist-
@atm0s | 08-07-13 | 02:47
www.youtube.com/watch?v=HbTe8k32UFQ
www.youtube.com/watch?v=Z9dLCg1cDjU&am...
@INH.30CL | 08-07-13 | 02:49
Hear hear
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 02:43
Zit jij op zolder bij Oma oude filmpjes te koeken of wat? Of ben je zelf zou oud dat we moeten denken aan reservering op de algemene begraafplaats.
-weggejorist-
-weggejorist-
INH.30CL | 08-07-13 | 02:40 | + 0 -
Ja, maar dat is sinds Wilders. Denk die stoorzender nou eens weg en het gaat allemaal best goed in één van de rijkste landen ter wereld.
@Supermatthijs | 08-07-13 | 02:34
Zo zie je maar dat muziek verbroederen kan waar politiek mensen juist willens en wetens uit elkaar drijft.
INH.30CL | 08-07-13 | 02:36 | + 0 -
En toch bijna on-topic.
-weggejorist-
@Rammstein | 08-07-13 | 02:32
Ik probeer het te begrijpen maar het lukt me niet. Zal wellicht mijn tekortkoming zijn Rammie. Gaat het je om de tekst, de snelheid, het geluid\/ Muziek hoor ik namelijk niet.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
atm0s | 08-07-13 | 02:26 | + 0 -
At your service !
-weggejorist-
-weggejorist-
@atm0s | 08-07-13 | 02:18
Dat zou dan in een Word file moeten zijn. Wil Joris iets te vriend houden in deze!
Hier wat muziek van een bevriende componist uit Amerika.
youtu.be/0qHjtP6-6M8
INH.30CL | 08-07-13 | 02:19 | + 0 -
Oké, ik zal het niet meer proberen.
@Supermatthijs | 08-07-13 | 02:13
Ik hou nog steeds een beetje van je, verpest het hier nu niet mee.
INH.30CL | 08-07-13 | 02:13 |
Waarschijnlijk niet goed begrepen dan. Maar dan wel nog dat ze in Brabant ook aan schuttersfeesten doen.
@Rammstein | 08-07-13 | 01:41
I don't know.
@INH.30CL | 08-07-13 | 02:17
cool, dan zou ik zeggen, paste nog maar even door.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
INH.30CL | 08-07-13 | 02:10 | + 0 -
Ik begrijp het, ik kan je niet overhalen om op Samsom te stemmen ?
@WirMachenMusik | 08-07-13 | 02:07
Ja, maar geen NL traditie. Je mist mijn punt. Verder lijkt het mij een leuk feessie hoor!
-weggejorist-
@INH.30CL | 08-07-13 | 02:07
>> Added to playlist <<
www.youtube.com/watch?v=7sUEsHDhSZU
@Supermatthijs | 08-07-13 | 02:05
vond ik ook. Maar dat jij en ik het nu eens zijn betekent verder niets he.
Wat is er weer veel gezeik tegen Ebru, zeg! Eindelijk eens een eerlijke, fijne, gezellige meid die ingaat tegen het hysterische gezeik van feministische rancuneteven als Mees! Powerfeministe, hah, het mocht wat! Ja, ik wil best toegeven dat ik me verkneukel als ik zo'n arrogant "power"-wijf op d'r bek zie gaan. Maar ja, ik heb nooit wat opgehad met feministes. Zijn minder erg dan Mohammedanen, maar niet eens zo heel veel minder erg.
-
En die Ebru columneerde destijds op "De Gezonde Roker", dus die is van de goeien.
Kom op, zeg! Lullig doen over Ebru Umar is meer iets voor Peevandeaajers en dat soort tuig... Toch niet voor de opregte Geenstijlsche Reaguurder!
-
Overigens, voor men mij van allerlei frustraties gaat betichten: ik ben gelukkig getrouwd, met een prima vrouw (hoogopgeleid), die meer uren werkt dan ik (en ook niks opheeft met feministes en andere policor slachtofferneuzelaars), en ik heb twee mooie kinderen. Mag in mijn handjes knijpen...
-
Margaret Thatcher, een van de meest fantastische en een van de meest machtige vrouwen die Europa de afgelopen 50 jaar gehad heeft, had trouwens ook een grote hekel aan feministes.
-
En misschien is het tekenend dat ze het destijd opnam voor DSK, hij is van hetzelfde laken een pak. Hihi.
INH.30CL | 08-07-13 | 01:59 |
Het OLS is een gemeenschappelijk feest van Oost- en West-Limburg. In het Rheinland doen ze het weer anders. Veelal met kruisbogen en zelfs nóg traditioneler. In de hybridische enclaves Kerkrade en Vaals (die deelnemen aan Rheinlandse schuttersfeesten) trouwens ook.
-weggejorist-
INH.30CL | 08-07-13 | 02:00 | + 0 -
Die was wel leuk !
-weggejorist-
-weggejorist-
@non_de_pier | 08-07-13 | 01:55
Hoort Limburg nog steeds bij Nederland?
maar goed,
en uw punt is ??
Het zal allemaal wel het enige wat wij willen is onze traditie en cultuur behouden www.l1.nl/video/ols-optocht-deel-1-7-j...
atm0s | 08-07-13 | 01:48 |
Melancholische muziek en teksten, dat is wat Germanen en Joden delen.
-weggejorist-
Ja, tuurlijk, alsof de emancipatiegolf het zo goed deed in Mekka ! Vrouw verkracht : 2 jaar cel en 60 zweepslagen, ze heft het natuurlijk zelf uitgelokt. En ja, tuurlijk, heeft met maat 0 te doen !!
aus der foute reihe derrick,
youtu.be/TOLc4yGT2xg
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Stormageddon | 08-07-13 | 01:19 | + 0 -
Ben geen ballcrusher. You should know.
Just so you know.
You know.
Of je aanstellen op een kantoor en je heel manager gedragen. Dat zijn echte klussen voor sterke powervrouwen.
Stukjes schrijven is toch geen werk man.
-weggejorist-
^wel houden...
miko | 08-07-13 | 01:32 | + 0 -
Helaas, de grote denker van de PVV heb ik gemist.
Macho's haten vrouwen en kijken er op neer? Weet je van wie die dan houden?
-weggejorist-
Even ot.
Iemand D. Graus gehoord op radio een en zijn dierenpolitie??
hilarisch.
*nu echt weg*
-weggejorist-
Als het dan toch weer zo/n YT avondje wordt, plemp dan ook goede muziek. Wat een herrie hier soms.
Stormageddon | 08-07-13 | 01:23 | + 0
Nee echt kerel, dat willen ze mij doen geloven?
Vrouwen gebruiken uitsluitend hun "kuch" verstand wanneer de poep de ventilator raakt en ze op oorlogspad gaan. Mean and evil shit bro kan geen kerel tegenop.
-weggejorist-
@Stormageddon | 08-07-13 | 01:23
Sterk=+
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 01:08
?
@INH.30CL | 08-07-13 | 00:55
Tot de rechters allemaal vrouwen zijn.
@Supermatthijs | 08-07-13 | 01:14
Aha spuit elf.
Heeft Rammstein je al gedag gezegd?
-weggejorist-
@naadschrobber | 08-07-13 | 01:19
Dat willen ze jouw doen geloven. En slagen er dus in.
@INH.30CL | 08-07-13 | 01:19
Juist daarom: Bij mannen is er geen onderscheid tussen beide organen, dus geen keuze.
-weggejorist-
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:39
Maar als het dan onverhoopt spettert dan weet je dat het niet van jou alleen is. BAhbah
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:43
Nee niet bepaald.Komt bij dat er veel meer vrouwelijke hoeren zijn dan mannen daar was hij even aan voorbij gegaan.
@pajans | 08-07-13 | 00:48
tegelaarster, dus daarom, af en toe tegeltjes lezen voor je dame Rammie tutoyeert
@Stormageddon | 08-07-13 | 00:48
Nee hoor, echte liefde.
*verder gaat met de afwas en nog even koffie zet*
naadschrobber | 08-07-13 | 01:19 | + 0
Keen duh stumper teveel schultenbrau.
@Rammstein | 08-07-13 | 01:15
It comes naturally to them. You should know ;)
@Stormageddon | 08-07-13 | 01:13
Waarom zou dit alleen bij vrouwen gelden? De meeste mannen hebben hun hersenen in der verlengde lichaamsdeel.
INH.30CL | 08-07-13 | 01:12 | + 0
Rofl
Stormageddon | 08-07-13 | 01:13 | + 0
Prefereer daarom ook een hersenloos blond kutje, voor de rest keen ik erg weinig vrouwen met hersenen waar wat zinnigs uit voortkomt.
-weggejorist-
Stormageddon | 08-07-13 | 01:13 | + 0 -
They really did a job on you, didn't they
@Djong | 08-07-13 | 01:12
Een goede vraag draagt het antwoord al in zich zei eens een Chinese geleerde of zo.
Djong | 08-07-13 | 01:12 | + 0 -
Helemaal niet, Ebru ergert zich aan wat bijzaken maar heeft gewoon zoals gebruikelijk een goed punt.
@naadschrobber | 08-07-13 | 01:10
Die kudt is het probleem niet. De combinatie met hersenen, daar gaat het mis. Vrouwen zouden of het één, of het ander moeten kiezen bij geboorte. Maar ja, zo werkt de evolutie niet.
Of Buiter fout zat of niet: het blijft een onooglijk mannetje, type grijze stropdassenmuis. Waarom een vrouw als Mees zich nou door uitgerekend zo'n man het hoofd op hol moest laten brengen?
Overigens ben ik van menig dat Ebru er maar een beetje op los bazelt.
@naadschrobber | 08-07-13 | 01:10
Ben jij gek. We hebben altijd de naad nog.
-weggejorist-
Als vrouwen geen kudt hadden was t allemaal heel anders.
omanders | 07-07-13 | 21:27 |
Las van de week nog een gelijkluidende, geformuleerd als oorzaak-gevolg uitspraak:
'Kultur ist nichts als Triebeinschränkung - und das Unbehagen in der Kultur deshalb letzlich nicht zu vermeiden'.
@atm0s | 08-07-13 | 00:55
Lekkere reggae. Ik kende Alpha Blondie niet. Mss eens downloaden.
@Stormageddon | 08-07-13 | 01:04
LOL. Sommige dingen zijn soms zo paradoxaal.
Maar scheiden doet ook weer lijden, hoe je 't ook noemt. Das ook weer zo een 7 punten in de min op de psychologische stressmeter-score.
Maar je hebt zo een punt... LOL
@Houtbar | 08-07-13 | 00:56
In Nederland wel. En of andere landen zo veel beter af zouden zijn als vrouwen, homo's of welke minderheid die in een minder dan gelijkwaardige positie zit geëmancipeerd zouden worden? Denk het niet. Honderdduizenden jaren ging het goed en plotseling moesten slaven bevrijd worden, moesten vrouwen kiesrecht krijgen, moest sodomie uit het strafrecht. Zijn we daar nu zo veel beter van geworden? Mwah.
@AntiSoof | 08-07-13 | 00:57
Verwend? Hij moet alles doen in huis, begrijp ik. De enige verwennerij die over blijft: seks.
Minderwaardigheidscomplex heb ik genoemd. Bijzonder geloof: kan. Familietraditie: kan.
Maar als zo'n vent alles in huis moet doen en de neukerij valt tegen, dan kan het geloof nog zo groot zijn, of de familietraditie en conditionering nog zo sterk: zo'n vent komt van z'n wijf af. Door een beschaafde scheiding of een eh... "familiedrama", zoals dat zo eufemistisch heet tegenwoordig.
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 01:00
Inderdaad een tevreden man is geen onrust-stoker of zo. Die is gewoon tevreden.
@AntiSoof | 08-07-13 | 00:57
Hoe dan ook is hij een sukkel. Tenzij... tenzij hij gewoon domweg tevreden is met hoe het nu is. Hij graag alles voor zijn vrouw doet en het idee heeft dat haar waardering of wat het ook is dat hij ervoor terugkrijgt het waard is. In dat geval is hij te benijden. Een beetje dan.
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:46
Doe mij dan maar de vrouwen. Veel gezelliger.
@Stormageddon | 08-07-13 | 00:48
Of ze heeft 'm gewoon lekker onder de duim om andere redenen. Misschien zoals hier eerder gezegd is ie verwend, heeft (minderwaardigheids) complex, heeft iets met een nogal bijzonder geloof, of heeft het voorbeeld van zijn ouders gehad... Mens kan zoveel meespelen. Bijvoorbeeld conditionering via school, de media en zo voorts. Ik denk dus dat er veel meer speelt.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:46 |
Gedeeltelijk mee eens. Die achterstand is imo behoorlijk ingelopen.
Waarmee ik eigenlijk ook wil aangeven dat het hele emancipatie verhaal nu eens klaar moet zijn. Het woord behoort in de geschiedenisboeken.
Dolphi | 08-07-13 | 00:55 | + 0 -
Eva ? Seriously ?
Die kudtwijfen krijgen altijd gelijk, ook bij de rechter.
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:52
Jep.. beetje muziek luisteren en chillen met een youtube playlistje.. je moet wat.. #insomnia
www.youtube.com/watch?v=bsoiupLME-w
wat = van
Al 5000 jaar steeds weer bewezen : Eva plukte de vrucht van de boom der kennis en het eindigt(ook voor het spionerende mannelijk geslacht) steeds bij de vaststelling: "Hoe groter geest,hoe groter beest".Dus ook als de sex bij tijd en wijlen fantastisch was.Het pantheon der goden is vergeven van leedvermaak.
Mijn rusttijd zit erop.
Iedereen nog een fijne nacht gewenst.
*werkout*
Esprit77 | 08-07-13 | 00:44 | + 0 -
Wat voor een goeie lul is dat dan ?
Het draait vaak om verwachtingen en inslikken van irritaties in het begin wat welke relatie dan ook. Omwille van het hebben van een relatie. Ik snap dat soort relaties niet. Gelukkig ken ik er niet veel.
Duidelijkheid.
Vooral mannen, jawel, zijn hier niet goed in. Tot het te laat is.
Die engelse termen doen je dom over komen Ebru.
@atm0s | 08-07-13 | 00:50
K's Choice! Da's een ouwe.
Ja nu Heleen niet meer door Buiter werd ontstopt had ze wel een loodgieter nodig, da's logisch.
DRTL
www.youtube.com/watch?v=9MbbBYalam8
@Esprit77 | 08-07-13 | 00:44
Dan kan ze heel lekker neuken en hij denkt dat zij de enige op de hele wereld is die dat kan, en (misschien more to the point): met hém wil.
Een andere verklaring is er niet.
@Rammstein voor u mijnheer pik stoere tegelaar!
Misschien @rammstein, moeten vrouwen/meiden maar eens laten weten wie ze leuk vinden. Nu zijn er zoveel jagers dat je door de bomen het bos niet ziet. En jah, die vermaken zich wel.
@Rammstein | 08-07-13 | 00:44
Menig man is zwak. Gewoon negeren, dat doen wij echte mannen ook.
@Houtbar | 08-07-13 | 00:43
Ja ik weet het. Vrouwen zijn sluwe berekenende monsters die het meest onredelijke gedaan krijgen. Met als duidelijkste en meest schrijnende voorbeeld het familierecht in Nederland. Maar ik blijf erbij dat als we van vrouwen afhankelijk waren geweest voor creativiteit, nieuwe ontdekkingen en oorlog we nog in het stenen tijdperk zouden leven. Niet dat dat geen leuke tijd zou kunnen zijn.
@meneer Q | 08-07-13 | 00:27
Kunnen zeg, 10.000 mannen niet met 10 vrouwen vreemd zoenen? 1000 per vrouw of zo? Of met 100? of met 1000 vrouwen? 10 per vrouw? Je redenatie snap ik niet.
pajans | 08-07-13 | 00:38 | + 0 -
Had toch maar wat tegeltjes gelezen pik !
Trekken?
Rammstein++ Het is maar wat je onder ogen komt. Van sommige mannen wordt verwacht dat ze "emanciperen", terwijl ze al alles voor hun vrouwen doen. Kwam eens bij een koppel thuis. De man was leraar en werkte keihard. De vrouw zat thuis. Hij had al haar hele studie betaald. Als hij thuiskwam van zijn werk, moest hij ook nog eens de boodschappen doen en de maaltijden klaarmaken, en andere klussen in huis opknappen. Waarom doet zo'n vrouw dat nou. Dat heeft toch niks met feminisme meer te maken en ook niet met economische crises.
@ zeg maar Jansen 00:42
Ligt er maar net aan hoevaak je de rotonde neemt he.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:36 | + 0 -
Daarmee is de wereld echt niet gered. Ben vrij duidelijk, direct en dat helpt wel.
Het valt me wel tegen, dat menig man dat niet trekt.
Ja, trekt.
@miko | 08-07-13 | 00:35
We zijn het erover eens: meneer Q heeft een dappere poging gedaan, maar het kan helaas niet goed gerekend worden.
@ Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:31 |
Ik mag toch wel van je aannemen dat ik het niet zozeer over de fysieke kracht heb?
Overigens zag ik vanavond op sbs een blonde chick van pak 'r beet 68 kg een hangende wc installeren.
@ zeg maar Jansen 00:39
Vind jij dat mannen erg onderdrukt worden dan tegenwoordig?
cobie | 08-07-13 | 00:39 Een rondje rotonde zet geen zoden aan de dijk. Iets verder omrijden wel.
@ miko 00:35
Nooit een extra rondje rotonde voor jou dus.
@miko | 08-07-13 | 00:32
Maakt het uit. Je hoeft er niets uit te halen, alleen maar iets in te laten vallen. Dat is het mooie.
cobie | 08-07-13 | 00:37 Oh, nee, niks, nergens aan.
Als jij het zegt is het zo.
Deze keer geen tegeltjes gelezen gewoon ff mijn mening. Heel amusant dat zon zelfbenoemd toppertje voor gaas gaat. Welkom in het echte leven powervrouwke en verder veel geluk in uw sprookjeswereld.
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:34
Het is fascinerende lectuur. *nog eens lezen gaat*
de grote Anti | 08-07-13 | 00:34 | + 0 -
.... uh oh ....
miko | 08-07-13 | 00:35 | + 0 -
Oh ja, dat is ook zo.
... oh wacht.
@ zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:31
Waaraan twijfel je?
@Rammstein | 08-07-13 | 00:34
Als alle vrouwen als jij zouden zijn niet natuurlijk.
@cobie | 08-07-13 | 00:30
Naah, ik kook heel goed. ;)
@Rammstein | 08-07-13 | 00:30
Luister, je weet goed genoeg dat iedereen hier hoog opgeleid is een goede baan heeft een spuuglelijke audi rijd en allemaal een mooie vriendin/vrouw hebben. Behalve de homo's en de twee vrijgezellen stormageddon en de grote anti
@meneer Q | 08-07-13 | 00:27
Nee een vrouwtje is een enorme slet!
@ Rammstein 00:30
Ook dat gebeurt maar al te vaak.
@meneer Q | 08-07-13 | 00:27
Of als elk van die 10.000 mannen met tien verschillende vrouwen vreemd gaat.
Ebru je hebt (weer eens) een mooi, ware column geschreven. Je bent een vrouw van de wereld.
@Rammstein | 08-07-13 | 00:30
Mijn moeder heeft altijd grote borsten gehad. Cup dubbel c of hoe het ook heet. Gewoon, naturel hangend.
Maarre, waar hadden we het ook alweer over?
@meneer Q | 08-07-13 | 00:27
Niet als al die mannen met de zelfde vrouw vreemdgaan.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:33 Alsof het daarvóór wel goed ging.
@ miko | 08-07-13 | 00:25 |
Ik doelde slinks ook op het feit dat het ziek is om geld uit te keren. De NATO , NAVO had moeten uitkeren wegens het niet verlenen van luchtsteun. Ook voor de blauwhelmen die met een pistooltje in de smeltende pot werden geduwd. NL hoort daar juist niet voor te dokken.
Excuus, back to topic.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:31 | + 0 -
Onzin. En het leuke is, je weet het.
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:28
Ja, heb ik langs zien komen. Tot het einde. Ik dacht al, wanneer gaat het nou mis. Maar dat wijtte ik aan mijn misanthropische inslag. And then it all went wrong. LOL
@de grote Anti | 08-07-13 | 00:28
Aaarg! Franse tankstation-wc-brillen kunnen inderdaad een bron van narigheid zijn. Alhoewel ik ook zeer nette gemaks-ruimtes heb bezocht daar, eerlijk is waar.
@Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:25
Het meest vulgaire in Frankrijk. Die smerige gaten in de grond.
*koude rillingen krijgt*
cobie | 08-07-13 | 00:24 Ja hoor. Natuurlijk.
@Houtbar | 08-07-13 | 00:23
Vrouwen zijn sterker. Tot er een spijker in de muur geslagen moet worden. Of ingeparkeerd moet worden. Überhaupt een auto bestuurd moet worden. Een koffer gedragen moet worden. Er een spin in de badkamer zit. Enz enz enz. Als vrouwen het voor het zeggen hadden leefden we nog in de steentijd.
@miko | 08-07-13 | 00:30
Sorry uni-seks
cobie | 08-07-13 | 00:22 | + 0 -
Dat, of ze zijn op tergende manier in de steek gelaten, belazerd of hebben een moedercomplex.
@miko | 08-07-13 | 00:25
Even een Z naar boven gooit!
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:17
En een multisex heeft een opening in de bril.
@ miko 00:27
Zo erg ;-)
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:16
Een spatie is ook informatie. In bits gerekend. In binaire code is een spatie net zo lang als een ander teken (te weten: 0100000). Dus. Vandaar.
@AntiSoof | 08-07-13 | 00:14
Heb je ooit in een bos tegen een boom of in de bosjes geplast? Als je dat eenmaal in je hersens gegrift hebt, dan is een wc/toilet/whatever niets meer als een plaats om te plassen.
Nou, uhmm, wat ik wilde zeggen is dat ik niet als een vrouw ga bukken om wat overbodige vloeistof te lozen.
En helemaal niet bij een frans tankstation.
@ AntiSoof 00:25
Dat geluk hebben we ;-)
@ Lijkt me logisch 00:25
Nee hoor.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:23 En toch heeft het wel iets. Neem nou dit vervolgverhaal. Onderaan beginnen.
twitter.com/search?q=%40widtvoet%20%2...
Als 10.000 mannen vreemdgaan,
dan moeten er ook 10.000 vrouwen vreemdgaan.
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:22
En hurk-WC's zijn unisex. Hoeven vrouwen zich niet achtergesteld te voelen.
@cobie | 08-07-13 | 00:22
Ik vind alles best maar mijn vrouw kookt niet!
Verschrikkelijk die Tamales frijoles en sancocho van haar. :)
Naar mijn mening ziet Ebru er wel uit alsof ze al jaren een man heeft, twee minnaars en daarnaast in de nacht nog her en der wat mannen stalkt, vanwaar anders dat vermoeide wallengezicht?
Verder heeft ze gewoon wel gelijk, ongeveer dan.
Esprit77 | 08-07-13 | 00:06 | + 1 -
Het is zo'n onzin, niets is daardoor verzuurd. De crisis verzuurd, dat is alles. Dan komen er ineens dingen bovendrijven, waar je je eerder niet druk om maakte. Natuurlijk zijn er doorgeschoten vrouwen, feministes als u wilt, en wat deze vrouw doet, heeft gedaan, is te veroordelen.
Dat de nadruk wordt gelegd op het feit dat het hier een vrouw betreft, alsof dat uitzonderlijk is, vind ik wonderbaarlijk te noemen.
De schrijfster heeft in zekere zin gelijk, en van een zogenaamde feministe is dit gedrag ronduit hypocriet, vandaar misschien de ophef.
De reacties van bepaalde mannen hier echter, vind ik best zorgelijk in de zin dat er nog steeds mannen zijn, te achterlijk om te schijten, zittend of staand, met betrekking tot hun mening over vrouwen.
Sad, sad, sad.
@de grote Anti | 08-07-13 | 00:13
Ze zijn wel kouder.Dat is een feit.
@Houtbar | 08-07-13 | 00:14
elfs in komkommertijd is dat geen nieuws.
Joego's corrupt? joh!
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:22
Niet als je moet schijten. Doe mij maar de Franse hurk-WC. Ontspannen hurken en je raakt alleen met je voetzolen iets vies aan. Na afloop met water het poepgat reinigen en je kunt zo verder met de dag.
@cobie | 08-07-13 | 00:24
Cobie rules.
@cobie | 08-07-13 | 00:22,
Dan hoop ik maar voor je dat jullie beiden even lekker kunnen koken.
@ zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:22
Nee bij ons is dat zo.
@ de grote Anti | 08-07-13 | 00:13 |
Dat is een onjuiste conclusie. Al jaren worden er steeds meer vrouwen ingezet voor moordaanslagen. Zij schijnen met minder moeite "de knop" te kunnen omdraaien. Het vrouwelijk geslacht is zowieso sterker gezien de harde leerschool vanaf de oertijd. Ze zijn sterker, face it.
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:16
Eens: het heeft zijn beperkingen. Gelukkig worden de reaguurderspanelen van het nachttopic van GeenStijl vaak een soort chat. Honderdveertig tekens is gewoon te weinig. Alleen haiku is meer beperkend.
@Bruno Alaska | 08-07-13 | 00:11
Daar kom je dan weer niet achter.
cobie | 08-07-13 | 00:22 Dat dénk jij maar.
AntiSoof | 08-07-13 | 00:19 Vrouwen moeten blij zijn dat de mannenplee zodanig ontworpen is dat zij er ook op kunnen zitten.
Een pisbak aan de muur doet het voor ons ook afdoende.
Als ik sommige reacties zo lees is het net alsof de mannen zwaar onder de duim zitten.
Dat is allang niet meer.
Hier in huis werken we beide, we maken beide schoon,
Wie als eerst thuis is kookt en als ze de boel in t kleinste kamertje onder gespetterd word mogen ze dat ook zélf schoonmaken.
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:17
Precies. En dat is dus niet juist, zoals je opmerkt. Dat noem in doorgeslagen feminisme. De man een beetje opleggen dat hij als een vrouw... Uehhh... Nee,nix. Ik zei nix.
AntiSoof | 08-07-13 | 00:14 Een dames-wc en een heren-wc zien er hetzelfde uit.
@miko | 08-07-13 | 00:15
Ja, hè hè, uitzonderingen bevestigen de regel, maar jij snapt het.
Dmitri Dmitrievitsj | 08-07-13 | 00:11 En spaties zijn ook tekens.
Zet je er niks neer en maak je toch tekens. Daarom begin ik niet aan twitter.
En de grote anti+++ doet zijn nickname eer aan.
@harry poster | 07-07-13 | 23:49
Ik pis altijd zittend of even mijn rechterbeen omhoog tegen een boom.
@AntiSoof | 07-07-13 | 23:54
Mits je hem tot aan het randje kunt brengen.
Wat is het toch fijn om een pillielutter te zijn
Ik blijf erbij dat WC's ontworpen zijn voor de grote boodschap en de plas van haar. Ik vind zittend plassen stoer en makkelijk.
OT: ik heb een vermoeden naar het ochtendhoernaille.
www.telegraaf.mobi/article/21712772/ne...
@Esprit77 | 08-07-13 | 00:06
Als je niet ziet dat vrouwen liever en zachter dan mannen zijn moet je eens je oogballen uit je broekzak halen.
-weggejorist-
Sinds kort twitter ik wat meer. Dan moet je bondig zijn. Honderdveertig tekens zijn zo gebruikt.
@tattooboer | 08-07-13 | 00:07
Dat is wel een verrassing inderdaad. Het zal dan ook wel iets anders zijn.
Samengevat: Heleen Mees is geschift en dat hele powerfeminisme (proest - het woord alleen al) van haar stelt niets voor want ze wil gewoon wat alle vrouwen willen, namelijk bemind worden door een man.
Amen, Ebru. Amen.
@zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:49
Nee hoor, veel vaker zijn dat vrouwen die DENKEN dat ze dat zijn. Maar ondertussen een mannetje hebben die de boekhouding van de Spa,Boetiek of boutique sluitend maken.
En ook kansloze, werkeloos op een bank zitten en op hun dertigste er achter komen dat die carrière als fotomodel er echt niet meer inzet of ooit inzat. Maar dat geld evenzo voor mannen. vrouwen die onafhankelijk zijn hebben juist minder de neiging te zeiken. Het zal ze de spreekwoordelijke worst zijn.
Up the idp women!
@Bruno Alaska | 07-07-13 | 23:53
Af en toe moet dat ook even.
Wel een verassing dat hier ook 90+ verongelijkte feministes meelezen.
Ben het wel met Harry Potter eens. Mannen raken steeds meer in de verdrukking en het is nu dikwijls de omgekeerde wereld. Het is natuurlijk een fabeltje dat vrouwen veel liever en zachter zijn dan mannen. Daar is zeker de laatste decennia in de westerse wereld weinig meer van te merken en verzuurt het sociale klimaat.
zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:53 | + 3 -
Ik kan nu een epistel schrijven, hoe ik erover denk. De ene laat zich graag onder schijten, de ander laat zich graag slaan, de ander stalkt een man of vrouw, en nu ben ik vergeten de Sopranos te kijken.
Kut kut kut !!!
@harry poster | 08-07-13 | 00:04
Liggend pissen is niet goed voor je bloeddruk.
Hoe zwaar weegt u?
@zeg maar jansen | 08-07-13 | 00:00 | + 0 -
Ook dan blijft mijn punt staan.
Maar goed, ik ga nog even liggend pissen en dan lekker naar bed. Truste allemaal en fijne dag alvast. Rutte is met vakantie, dus we kunnen allemaal met een gerust hart slapen!
@de grote Anti | 07-07-13 | 23:59
Ik pis 'm regelmatig onder, maar ik maak 'm ook zelf schoon.
harry poster | 07-07-13 | 23:59 Het is een vrouw.
Denk ik.
@AntiSoof | 07-07-13 | 23:54
Geen idee op welke planeet jij leeft @soof, maar de meeste mannen die ik ken kunnen een wc schoon houden, staand. Zonder alles onder te zeiken. en spetteren.
Maar, hmm, hangt misschien ook van het type wc af.
Of als de persoon erg drnken was..
@AntiSoof | 07-07-13 | 23:54 | + 0 -
Uw post is het bewijs dat vrouwenemacipatie te ver is doorgevoerd.
diagnose: Borderliner ...
@zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:56 | + 0 -
;)
@AntiSoof | 07-07-13 | 23:54
Van staand pissen blijf je af. Punt.
harry poster | 07-07-13 | 23:55 Wedstrijdje wie het hoogst kan?
Bij jou thuis.
@zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:51 |
Ik schijt nu staand. Deur inderdaad dicht en niemand die het ziet. Man man man.
Power-etc. Met het woord power heb ik al moeite. Volgens mij heeft ieder mens power op zijn manier. Mens, haal jezelf niet naar beneden door jezelf power toe te dichten. Het slaat nergens op en lijkt me eerder een soort van minderwaardigheidscomplex, dat je over jezelf afroept.
@harry poster | 07-07-13 | 23:49
Ik vind staand pissen in een wc eigenlijk onjuist. Heb je de vloer van je WC wel eens gedweild nadat een man gezeken had? Als de man pist dan spettert dat. Buiten de pot dus ook, net zoals dingus (waar het hier over gaat. nou ja?). Ga daarom liever zitten als je moet. Is nog relaxter ook.
Rammstein | 07-07-13 | 23:51 Neem nou zo'n Heleen Mees. Zogenaamd feministe van het elitaire soort. Loopt loops achter een oude vent aan en moet door een loodgieter uit de brand geholpen worden.
Nou, daar gáát je reputatie.
@tattooboer | 07-07-13 | 21:06 |
lol, je roze leger heeft de minknop gevonden vanavond.
Beste Ebru,
troost je. als je het even niet meer weet gewoon even opa berlusconi opbellen. je bent vast hartelijk welkom op zijn komende bungabunga party.
@Simon de Danser | 07-07-13 | 22:37
Het is prachtig, maar wil je mijn nick liever niet in aanhalingstekens zetten.. Erg hinderlijk. Beter doe je er een @ voor.
*keukenla gaat opzoeken*
zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:49 | + 0 -
Ik denk dat dat meevalt. De andere hoor je niet, of niets over, zijn niet elitair genoeg.
harry poster | 07-07-13 | 23:49 Hygiëne is een mooi ding. Wil jij staande plassen? Goed. Maak je zelf de wc schoon.
Want dat is wat het uitmaakt, dat gespetter in de rondte. Wat maakt het uit als je thuis gaat zitten? Deur dicht en geen hond die het ziet.
@Rammstein | 07-07-13 | 23:47
Precies. De waan der zintuigen. Dat bedoelde Plato met Wahnsinn.
xe9.xanga.com/9f4f627a22531280283251/b...
Rammstein | 07-07-13 | 23:47 Het zijn toch wel het vaakst van die elitaire zijkwijven. Die zogenaamd vrijgevochten feministes.
Met hun interieurtje in de weekendbijlage van de VK en tegelijkertijd zeuren over een glazen plafond.
Feminisme moet trouwens stoppen. Treurigheid ten top. Zeg nu eerlijk. Kijk om je heen en zie hoeveel je mannelijke vrienden thuis nog iets te vertellen hebben. Man, man, man.
Ik hoorde laatst iemand op een feestje vertellen dat haar vriend thuis niet meer staand mag plassen!? Zo'n type trap je toch gelijk je deur uit?
roodgrapje | 07-07-13 | 23:43 | + 0 -
Kudo for you.
Een vrouw draait door, wil niet zeggen dat alle vrouwen zo doordraaien, op gegeven moment. Gebeurt in alle beroepsgroepen, mannen en vrouwen.
Wahnsinn ist fuer alle da.
Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 23:46 Die zal ook nog wel eens gestalkt gaan worden door zo'n 'powerfeministe'.
@zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:44
Met dank aan Jan Dijkgraaf.
Nee, oprecht niet, ik begrijp het gewoon niet, het is echt hemeltergend slecht, en de stelselmatige reaguursels in die trant bevestigen wel dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Maar dat zal dan wel de lol zijn, die nevendiscussie.
Elle92072182 | 07-07-13 | 23:42 Zat bij de inboedel van zo'n gratis krantje.
@Elle92072182 | 07-07-13 | 23:42
Zo. Ontzettend. Eens.
Elle92072182 | 07-07-13 | 23:42 | + 0 -
Eifersucht ?
Bullshit. Weet zelf nog wel het beste wat ik wel of niet wil en daar hoort trouwen niet bij. Er is helemaal niets mis met mij en ook niet met mannen boven de 40 die vrijgezel willen blijven, er is wel iets mis met mensen die dat beweren. Dat jij nou denkt in termen van mannen aan je te moeten binden, wil nog niet zeggen dat elke single vrouw er zo over denkt. Feminisme? Volgens mij begrijp je er maar bar weinig van.
@Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 23:42
img0.joyreactor.com/pics/comment/women...
Chapeau, Ebru. Eindelijk een topstuk! Powerwoman dat je d'r bent!
Ja, maar waar gaat het nu eigenlijk over. Er is ook een strijd bezig op de arbeidsmarkt vanwege te weinig banen. Dat heeft dramatische gevolgen. Want wie krijgen nu voorrang. Ouderen of jongeren? Mannen of vrouwen? En wat zijn dan de argumenten.
Anijsblokje | 07-07-13 | 23:41 Don Quiche? Is dat een alias van dr Oetker?
Maar goed, om nog even op De Auteur terug te komen; kan iemand mij uitleggen waarom die Umar dit Geenstijl- podium ter beschikking heeft? Omdat ze ooit bij Theo van Gogh op schoot heeft gezeten of iets? Dat stilistische en inhoudelijke gestuntel was in het begin misschien vertederend of koddig, maar de lol is er nou toch allang af?
Ik pleit voor porno. Gewoon omdat het kan.
Grote stamper | 07-07-13 | 23:35 | + 0 -
De reconquista van Don Quiche die met Sancho Pasta fornuizen aan gort ragt.
Ik pleit voor vergeving. De mens leeft in harmonie met het al als hij in de liefde leeft.
Grote stamper | 07-07-13 | 23:35 | + 0 -
Extreem om extreem te bestrijden. Dat gaat vast goedkomen.
@Rammstein | 07-07-13 | 23:30
Pssst
image6.spreadshirt.com/image-server/v1...
miko | 07-07-13 | 23:33
Zoals Esprit77 hierboven al schreef: de grootste vijand voor de vrouw is de vrouw zelf. Ze kunnen het niet nalaten zich overal mee te bemoeien: wat je dient te dragen, hoe je je moet opstellen in een huwelijk, wat je beslist moet doen als je man vreemd gaat, waarom je niet gaat werken maar voor je de kinderen wilt zorgen enz. enz.
Ik pleit graag opnieuw voor het virnisme, de tegenhanger van feminisme. De virnistische beweging moet voorkomen dat straks alle mannen achter het fornuis belanden.
Remancipatie!
@Rammstein | 07-07-13 | 23:19
Die laatste is een benaming voor super geëmancipeerde vrouwen toch?
Lekker kerels scoren!
@Stormageddon | 07-07-13 | 23:26
pier paal puist, oh nee die laatste niet
@Graaf van Egmont | 07-07-13 | 23:29
Zeg maar ongeveer hetzelfde als de Mohamed Rabea die overal dieskrieminazi's ziet zien sommige feministes overal een mannen complot.
Ach zure mensen zijn van alle tijden en samenlevingen.
Ik lijk wel een docent die een wiskundetoets moet maken; ik snap er werkelijk geen biet van ...
tattooboer | 07-07-13 | 23:27 | + 0 -
Allemaal lesbo ? Wat studeren ze ? Hetero ?
miko | 07-07-13 | 23:15
Inderdaad, de voordelen van het feminisme zie ik ook. Dat is het terrein waar wij mannen een jasje hebben uitgedaan ten bate van de vrouwen. En er zijn een hele boel vrouwen die daar uitstekend mee uit de voeten kunnen. Maar er is een groot gedeelte dat de weelde nog steeds niet kan dragen. Dat zijn de azijnpissers, ouwe vrijsters en de hoogopgeleide vrouwen die een man moeten zoeken via datingsites, omdat ze in de kroeg geen fatsoenlijk gesprek met een vent aan kunnen gaan.
Ebru, knap hoor dat je hier schrijft. En je woorden vallen ook in de smaak. Ik vind het een grote faal van het feminisme dat ze nu niet dezelfde reacties geven als toen met DSK.
@Rammstein | 07-07-13 | 23:07
Allemaal uni studentes.
@Rammstein | 07-07-13 | 23:19
Kast, fles, wolk, drop, slak, veel... allemaal 4 letterwoorden.
#feit
Feminisme is een genante vertoning geworden. In wezen heeft het vaak niks meer te maken met mannen. De grootste onderdrukkers van vrouwen zijn in de meeste gevallen andere vrouwen. Op gebied van werk en relaties. Men gunt elkaar het licht in de ogen niet. Dat is het grootste probleem.
Rammstein | 07-07-13 | 23:19 Dank je. Mooie aanvulling.
En toch is vreemdgaan gezond.
Als ik de advertenties voor scharrelvlees moet geloven.
Want dat is wat het is. Tijdelijk scharrelvlees.
zeg maar jansen | 07-07-13 | 23:15 | + 0 -
Heks, hoer, slet, all four letter words.
necrosis | 07-07-13 | 23:09 Komt d'r man met een uzi.
En dan krijg jij de schuld.
Vrouwen die om het even welke man wwil castreren zijn de vrouwen die alleen achterblijven.
Noem het mannelijke intuïtie, ze beginnen er niet aan.
Umar, Mees, die vierletterige namen, dat zijn net zoveel letters als: Tang.
@Graaf van Egmont | 07-07-13 | 22:52
Waar zijn ze in hun eigen mes gevallen? Ik zie elke dag de voordelen van de emancipatie.
Hardcore feministen zijn net zo zuur als salafisten dat geef ik dan weer wel toe.
@toetanchamon | 07-07-13 | 22:13
Leuk hoor .Naar iemand met hooikoorts.
*niest*
@necrosis | 07-07-13 | 22:19
Ik bedoel Vlaams niet zo een Inspector C/officer Crabtree accent.
@Anijsblokje | 07-07-13 | 23:04
Inderdaad niet iedere vrouw, als ik Barbie of Patty Brard in mijn bed aantref bel ik het leger!
Proost
tattooboer | 07-07-13 | 22:52 | + -4 -
Gezien uw stelligheid heeft / kent u er nogal wat. Misschien tijd om uw gezelschap eens tegen het licht te houden.
Zo lang ik niet met iedere vrouw naar bed ga doe ik trouwens ook een beetje aan "selectief feminisme."
Gezellig.
@miko | 07-07-13 | 23:01
Nogmaals, ik stel mezelf altijd netjes voor, ik ben op dat moment geen vreemde.
Dus van vreemdgaan kan geen sprake zijn.
Maar voor de zekerheid vraag ik het even na bij Mozco....
Ze wordt met de week beter (onze) Ebru, nu nog eens een verhaaltje waarom de vrouwtjes zich de kaas van het brood laten eten door de flikkers in de mode-branche, en de geil neven in de keukenbranche, toch bij uitstek een vrouwen wereld zou je denken.
@necrosis | 07-07-13 | 22:54
Ach zo? een nieuwe hulpklaas, sorry Joris die je muzak niet kan waarderen? Maar dit is toch on topic? Ebru haar column gaat over vreemdgangers of is het vreemdganers?
@miko | 07-07-13 | 22:51
Ik doe voorlopig niet aan linkjes, vanmorgen werd ik binnen 2 minuten -weggejorist- vanwege een Fins liedje....
@Rammstein | 07-07-13 | 22:27
Huh?
nee, ik schreef wat in me opkwam, omdat het merendeel van de kastlesboos die ik ken ( en nu gewoon uit zijn gekomen) zulke onoorbare rants uiten.
Prachtig -nou ja prachtig -stukje proza van Ebru. Maar wat gaat het den man aan? Wat snapt de man nou van een vrouw, feministisch of niet? Na twee emancipatiegolven hebben we een aardig jasje uit moeten doen, maar het feminisme begint nu de wrange vruchten te plukken en is in haar eigen mes gevallen. Is ook goed zo.
@Rammstein | 07-07-13 | 22:42
Ondanks je woorden denk ik dat er genoeg kerels in de rij staan om jou te mogen behagen.
Of je dat toelaat is natuurlijk iets anders.....
@necrosis | 07-07-13 | 22:40
Dit gaat toch over overspel?????
www.youtube.com/watch?v=_-60HA3exyo
@AntiSoof | 07-07-13 | 22:41
Als de stalker een man is, dan volgen er meestal boetes, gebiedsverbod of zelfs hechtenis.
Nu betreft het een vrouw die alles mag doen en zeggen zonder sancties.
Ik heb zelf vriendinnen gehad met een drank of gokverslaving, maar wat je ook doet, het is nooit goed!
En zelfs als je duidelijk laat weten dat het 'over en uit' is, laten ze ze niet met rust.
Ik ben destijds verhuist naar een andere gemeente omdat ik een vriendin had die niet spoorde en rustig een liter Jenever wegkantelde op een avond....
Maar goed. Heleen Mees blijft komkommervlees.
Iedereen neukt maar wat ie wil wat mij betreft, alleen dat (vermeende) stalken is niet zo fris.
Powerfeminisme, Heleen van Royen, sexvakanties naar Egypte, iedereen aan de fashionnegert: allemaal symptomen van een generatie voornamelijk blanke, (ooit) jonge vrouwen die eigenlijk al 40 jaar lang allerlei voorrechten in de schoot geworpen krijgen zonder dat daar navenante verplichtingen tegenover staan.
Alle altruistische "vrouwelijke" eigenschappen van eerdere generaties vrouwen verdwenen daarmee als sneeuw voor de zon.
Zo word je verveeld, eigengereid en oppervlakkig, of je nou man of vrouw bent. En je verpakt het zodanig dat alles eigen verdienste is geweest. Niet dat er geen eigen verdienste bij was, maar de waarheid ligt in het midden. Beste powerfeministjes. Jullie hadden de tijdgeest mee en het schoonheidsideaal.
Voor allochtone vrouwen ligt dat toch net wat anders. Reclame is leidend in ons oppervlakkige wereldbeeld. En daarin is al 40 jaar alleen plek voor de blanke vrouw in tegenstelling tot mannen.
Het feminisme moet eens uit haar puberteit komen.
Uit het wereldbeeld waarbij zijzelf centraal staat en alleen voor eigenbelang opkomt. De wereld bestaat uit meer mensen dan Powerpopjes.
@Simon de Danser | 07-07-13 | 22:37,
O, bedoelde je het zo.
necrosis | 07-07-13 | 22:31 | + 0 -
..... maar geen power job, geen power carriere, geen obsessie voor bepaalde meneer / meneren.
Ik vind trouwens de drukte om Heleen Mees nogal overdreven. Waar bemoeien sommigen zich mee? Wat zij doet moet ze lekker zelf weten en als ze een man lastig valt nadat zij samen gezoend hebben dan is dat voor de man het risico van het vak. En als mevrouw te ver gaat in haar drift dan is dat de zaak voor de rechter, niet voor het publiek.
@Rammstein | 07-07-13 | 22:27
You're welcome, muzakje erbij?
*verwacht 'nee'*
necrosis | 07-07-13 | 22:31 | + 0 -
Dank u !
@AntiSoof | 07-07-13 | 22:26 |
Aangezien 'de grote Anti' Ebru juist de grot ín wil slepen, trachtte ik de zaak om te draaien en te stellen dat Plato's beneveling van de zintuigen van de gevangenen met een muur, vuur, schaduwen en stemmen niet sterk genoeg zou zijn om hen 'het geziene', de fot van Ebru, te doen vergeten.
Het is er natuurlijk met de haren bijgesleept en derhalve heel flauw, maar goed ik zit hier niet voor mijn werk.
Nou, ik vond 'm goed hoor, wijffie.
Uitzonderlijk; alle personen die in het plempsel van Ebru genoemd werden deugen niet volgens Ebru. Ook Heleen Mees niet, want zij is zelfverklaard feministe; "vrouwen hebben ook recht op sexparties zoals DSK, maar dan voor vrouwen". Zo stond het afgelopen week in een van de 4 grote nationale kranten. Was dit je ontgaan Ebru? Maar Ebru zelf deugt desondanks volgens haar zelf weer wel. Ebru is geen broodschrijfster maar een doodschrijfster (de een zijn dood is de ander zijn brood).
-weggejorist-
@Benblij | 07-07-13 | 22:12
Mij vindt ze waarschijnlijk een eikol, maar ik kan me voorstellen dat ze van jou een beetje bang wordt... :)
"En ja: het is mij ook niet gelukt om een man aan me te binden. "
Dat komt omdat u een vreselijke zaag bent, Ebru.
Schrijven kan u niet. Neuqen wellicht ook niet.
Ga iets nuttig doen met uw tijd, in plaats van Geenstijl te vervuilen met uw plempsels.
U bent al bijna even hopeloos als ikzelf.
Vervelend als je zo hard over je verontwaardiging struikelt dat er geen zinnig woord meer uitkomt. Prima dat je geld verdient door stukjes te schrijven, maar schrijf dan een beetje behoorlijk zeg.
@Rammstein | 07-07-13 | 22:27
Jij bent de enige echte 'powerbitch' van GeenStijl, in de positieve zin des woords natuurlijk....
Wat zou Ebru prikkelen om zoveel tijd te besteden aan de inhoud van de prullenbak?
tattooboer | 07-07-13 | 21:06 | + -33 -
En daar probeerde u een FiPo mee te maken ?
... wow ....
Benblij | 07-07-13 | 22:12 | + -3 -
Sukkel.
@Simon de Danser | 07-07-13 | 22:12
Even een opmerking.
Plato bedoelde volgens mij dat de mens normaliter door zijn zintuigen beneveld is.
Dat bedoelde hij met het voorbeeld van de schaduwen die de mens 'waarneemt' en denkt dat dat de realiteit is. De mens zou naar buiten moeten gaan, het licht in zodat hij de werkelijkheid kan zien.
Zo een mens noemt men verlicht door zijn verstand. Die heeft ingezien door diep nadenken (en de nodige juiste kennis van wijze mensen) dat de realiteit toch een beetje anders is dan de mens gewoonlijk waarneemt met zijn vertroebelde verstand. Als het verstand dan verlicht is door de kennis en de geest 'geheiligd' is (geheeld), dan kan hij naar buiten gaan en leren met de nieuwe blik om te gaan. Dan volgt een proces van pijn en verdriet, eenzaamheid en verwarring. Want de conditioneringen zitten nog in het systeem van de mens en zullen uit moeten slijten. Dat kost tijd. En aangezien de rest van zijn wereld nog steeds in verwarring is is dat nogal eenzaam en verdrietig.
@Benblij | 07-07-13 | 22:12
Ik wil het eigenlijk wel weten...
Het positieve aan die vrijgezellen van over de 40 is dan weer dat ze al die tijd niet vreemd zijn gegaan, Ebru.
Je zou maar vrouw zijn, met al die lastige psychologische afwegingen. Het speeltje is alleen maar leuk als de ander het ook wil. Massahysterie tot in zijn essentie blootgelegd.
@omanders | 07-07-13 | 22:13
Ga ik je feliciteren.
@miko | 07-07-13 | 22:12
Er gaan geruchten dat hij voorheen een andere nick had...
@Benblij | 07-07-13 | 22:12
Inderdaad. De meesten zijn potentiële salafisten, maar dan met een alcoholprobleem.
@miko | 07-07-13 | 22:11
Vrouwen die vallen voor zo'n Frans accent verdienen mijn aandacht niet!
@Benblij | 07-07-13 | 22:12
Baas in eigen buik mannen?
Wat heb je gedronken, dat wil ik ook!
@Benblij | 07-07-13 | 22:12
Lekker he, een glas Rosé als het mooi weer is.
@miko | 07-07-13 | 22:08
Sorry *bos bloemen toewerpt*
@miko | 07-07-13 | 22:07 |
"Nee,ik wilde uitvinden of je een lekker vrouwtje hebt."
En dan, als je dat uitgevonden had?
@necrosis | 07-07-13 | 22:03
jouw naam is geen jansen.
search-geenstijl.thruhere.net/#%22zeg%...
Kom niet aan Ebru, doe je dat wel dan ben je van mij, en geloof me je bent liever niet van mij. Want als je van mij bent doe ik met je wat ik wil, en wat ik wil en doe wil je niet weten.
Want Ebru zegt altijd waar het op staat, gewoon recht voor z'n raap. En daar kunnen baas in eigen buik mannen niet tegen.
de grote Anti | 21:52 |: 'kan je zo over je schouder gooien en de grot mee inlopen'
In Plato's allegorie van de grot is misleiding van de zintuigen nodig om tot een nieuw besef te komen; na het volgende comment 'gezien' te hebben zijn er krachtiger benevelende middelen nodig dan Plato's muur en vuur, om het geziene ongezien te maken.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/...
@necrosis | 07-07-13 | 22:00
Ik stel me altijd voor als de heer van (kleine letter) de Regenindendruppe en dat met een zwoel Clouseau accent.
Moet je ze eens zien gaan!
@cobie | 07-07-13 | 22:04
Die kans acht ik klein, mijn familie is dat namelijk ook qua aantal.
@ Ebru ik betaal je borg.
@toetanchamon | 07-07-13 | 21:56
*auw*
Niet zo hard man! Ik ben een metroman en voel pijn!
@omanders | 07-07-13 | 21:42
Nee,ik wilde uitvinden of je een lekker vrouwtje hebt.
Ik ben 58 en uitgeblust en mijn vrouw gaat vreemd met een economie student van 22 jaar. Goed?
@BASinnic | 07-07-13 | 22:02
Misschien zou ze wat minder drugs moeten gebruiken...
@Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 21:35
Ach het feminisme heeft ook gezorgd voor de Cougars!
@ necrosis | 07-07-13 | 22:03 |
Neuh miss zijn we wel familie :-P
En wat, Ebru, is er mis met vrijgezelle mannen van boven de veertig? Dat ze niet in de pussy-trap zijn gevallen?
Verder wat @de grote Anti | 21:14 zegt.
Het is wat mij betreft overigens tijd voor selectief columnisme bij GeenStijl. Het broddelwerk van de weekend-drie de algelopen dagen kan het best omschreven worden als de treurige trilogie. De twee heren en dame laten de zesjescultuur er goed uitzien...
@cobie | 07-07-13 | 22:01
Mijn naam is Jansen, neuqen?
@Bakito | 07-07-13 | 21:47
Nope. Brain Freeze.
Duitse Herder is een professionele single geworden... vrouwen willen geen man maar een relatie. Na 3 nachten bellen ze iedereen op: ik ben verloofd hoor... na 4 maanden gaan ze foldertjes bestellen met ringen... na 10 maanden is het de hoogste tijd voor trouwen, daar hebben ze nu wel recht op... my ass !
Beste Ebru, zou het kunnen dat al die mannen afknappen op die enorme wallen onder je ogen?
@ necrosis | 07-07-13 | 22:00 |
Jansen is altijd goed ;-)
Wc-kip | 07-07-13 | 21:12 |
Ebru had het over leuke mannen
@Watapatja | 07-07-13 | 21:55
Zowel mijn IRL voor- als achternaam zijn zo gewoon in Nederland, dat ik liever mijn nick prefereer.
In Nederland lopen er duizenden 'Jansen's' rond, maar slechts één necrosis!
Exclusief op GeenStijl!
Zoals gewoonlijk: Ebru, +1 !!!!
@miko | 07-07-13 | 21:57
Assepoetser?
@Bakito | 07-07-13 | 21:41
Wie de schoen past,.......
Goddomme zeg, wanneer dringt het een keer tot dit wijf door dat ze simpelweg niet kan schrijven?
Gewoon pijnlijk weer dit.
@miko | 07-07-13 | 21:44
Lol! *high five*
Het blijft lastig om half dolle mensen in te schatten!
Zo ook Mina.
Overigens heb ik Ebru een tijdje terug op GeenStijl-tv gezien, best een mooie vrouw.
necrosis | 07-07-13 | 21:53 |
Maar wel met een nickname.
Zouden we eens over een vrouw moeten zeggen, dat het haar eigen schuld is dat ze gestalkt/mishandeld/verkracht wordt, omdat ze vreemdging en het dus niet zo nauw nam met de seksuele moraal. Dan ontsteken dezelfde powerfeministen die nu Willem Buiter de schuld geven van Heleen Mees' gedrag in blinde woede en terecht overigens. Blaming the victim doe je niet, of het slachtoffer nou een man of een vrouw is. Dat Buiter (met medeweten van Mees) buiten de deur at, betekent niet dat het ook maar op welke manier dan ook zijn eigen schuld is dat hij gestalkt werd.
Ebru moet onderhand natuurlijk wel aan de man geholpen worden. Is deep down gewoon een lieverd. Ebru, koop weer es een nieuw setje kleren, rok niet te lang en niet te kort, sexy laarsjes erbij, kek montuurtje op de neus vleugel, lekker luchtje op. Gewoon ff ergens aan de bar gaan hangen in Rotjeknor of. Kerel van de gestampte pot... gaat goed komen!
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voor aan de vrouw van een ander....
Powervrouw provinciaaltje Heleen Mees alias Nijkamp in de grote stad te herkennen aan designerjurkjes? Even een Chinees naar buiten gooien, waar is het teiltje?
www.nydailynews.com/new-york/helen-mee...
'Onaantrekkelijke, versmade vrouwen worden op den duur de grootste lastertongen, jegens alles en iedereen om hen heen'
@Simon de Danser | 07-07-13 | 21:16
Ondanks het feit dat ik niet echt op 'donkere' vrouwen val is ebru toch best een snoepje. Klein enzo, kan je zo over je schouder gooien en de grot mee inlopen.
@Anijsblokje | 07-07-13 | 21:45
I think she already had some.
@Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 21:44 Kun je ook maar beter gewoon geven. Mijn vrouw wel althans.
@LJBrinkhorst | 07-07-13 | 21:44
Mooi. Ik doe i.i.g. mijn best.
Volgens mij kan Ebru stiekem eigenlijk best wel lekker koken, maar wil ze dat gewoon niet toegeven.
@Jim Lovell | 07-07-13 | 21:45
liefdesverdriet?
Jim Lovell | 07-07-13 | 21:45 |
Dus met liters bier zit er wel een verhaallijn in, dank voor de tip. plop en ff doortikken.
Fancy a drink, Ebru?
Leuk stukje Ebru! Ik moest het wel 2 keer lezen voor ik er enige verhaallijn in zag, maar dat kan ook komen door het wegtikken van liters Weizenbier.
@pitsteen | 07-07-13 | 21:19
Wat is het nou? Studeren of psychologie?
@toetanchamon | 07-07-13 | 21:23
BMW,kudt muziek, en dat taaltje. Ik weet genoeg. Dit soort mensen staat voorop bij Prinsjesdag en maar zwaaien.
@omanders
Gelukkig ken ik nog een hoop mensen die al heel lang getrouwd zijn. Die mensen zullen in al die decennia echt niet iedere dag gelachen met elkaar hebben en altijd spetterende sex hebben gehad...
@Not Muhammad | 07-07-13 | 21:41
Iets met vrouwen en het laatste woord willen hebben...
Echte vrouwen hebben alleen maar de gouden partnerkaart van Amex nodig om zich powervrouw te voelen.
Hela! Ik ben ook boven de veertig en nog vrijgezel. Daar kies ik trouwens bewust voor. Geen gezeik van vrouwen zoals Ebru aan me hoofd.
@miko | 07-07-13 | 21:35
Moment.. Gebruik je nu de reageerburelen van geenstijl om andere van lelijk, dik en saai te beschuldigen? Probeer je nou echt via de interwaps te insinueren dat jij prachtig, slank en reteinteressant bent?
Mag ik vragen hou oud je bent?
Hmmm, ik kan me meestal - en ook nu - wel laten verleiden door deze powercolumnist annex powerbroodschrijfster. Maar alleen vanachter mijn veilige desktop. En mevrouw Typetje weet dat.
"zo, en nu geen meningen meer" - Sprak mevrouw Umar na een bijbeldik epistel over hetgeen waar een ander wordt verzocht geen mening over te hebben. Vrouwen en logica...*
(*satire)
@bier hier | 07-07-13 | 21:38
Wie dan?
Vrouwen in de kroeg met een handtasje... gevaarlijker kun je ze niet krijgen.
Och... ze zoeken zomaar een leuke vent zeggen ze, maar hun handtasje is gevuld met touwen, kettingen, prikkeldraad en nietmachines...
-weggejorist-
Trouwens, Nigella Lawson is weer beschikbaar. Grote borsten en ze kan lekker koken.
Kan Ebru eens een cursus verhalen schrijven volgen, gewoon inleiding, verhaal, conclusie, waarbij er een duidelijk verband is tussen deze 3. Bovenstaand stukje zijn meerdere verhalen dooreen.
@miko | 07-07-13 | 21:33
En die vrouwen worden weer geneuqt door mannen die bij hun eigen vrouw uitgeblust zijn.
@omanders | 07-07-13 | 21:27
Makkelijk gezegd je bent dik en lelijk en berensaai OF je hebt een heeeeeerluk vrouwtje dat kan ook.
@CornholioNL | 07-07-13 | 21:32
Als ze dan ook nog een leuke tuinman heeft komt ze er wel wou je zeggen.
@Wc-kip | 07-07-13 | 21:16
Even zo goed kom ik vaak vrouwen tegen waarvan ik denk: Je kunt toch niet meer met een goed gevoel met dat kereltje in bed duiken? Mannen die met hun 35 uit geblust zijnen alleen nog naar de sportclub gaan om te zuipen.
Ik wil het woord narcisme niet in de mond nemen. Maar het accent in alle columns ligt wel erg sterk op mevrouw Umar zelf. Niets mis mee. Wel hinderlijk.
Het relaas van een ouwe vrijster die misschien wel een tikje jaloers is... durf ik hier veilig vanachter mijn pc wel hardop te zeggen.
Welles! Nietes! | 07-07-13 | 21:30 |
Neem van mij aan, die ligt hier geen moment wakker van, die heeft een creditcard zonder limiet van man lief... de rest is bijzaak.
Feminisme gaat nog wel eens over in egoïsme.
Is dit een stuk uit je dagboek ebru ?
Maar die kudt powerfeministen zouden helemaal geen oordeel moeten hebben maar een vraag, en die zou natuurlijk moeten zijn; Hoe is mw Buiter er op dit moment aan toe door dat geile wijf en die vreemdganger van haar!
Nounou, rustig maar. Het zit wel hoog.
Ik ben al trots op mezelf dat ik de eerste alinea heb gelezen. Vond het kudt.
De rest van de longread heb ik overgeslagen, begint na maanden van waardeloze stukjes een beetje de standaard reactie op Ebru te worden.
Ga iets doen wat je wel kunt, wees vrij. #ebruvrij
@LJBrinkhorst | 07-07-13 | 21:16
Buiter gaat vreemd omdat het een econoom is, en dat is de leer van krijgen wat je wil. Ik heb dochters, en die mag ik gaan uitleggen als dergelijke dingen uitkomen (en ze komen altijd uit) dat pappa zijn piemel graag in een andere mevrouw hing. Geloof me, dat maakt de keuze heel makkelijk. Niet dat de verleiding er niet is, hoor. Die is er wel degelijk. Maar de verleiding om sommige mensen met een eind hout naar de andere wereld te helpen is er net zo goed wel eens. Toch vind iedereen het de normaalste zaak van de wereld dat niemand daaraan toegeeft.
Het klopt, het is niet echt vergelijkbaar. Maar ook niet echt onvergelijkbaar. Beschaving is voor groot een gedeelte zelfbeheersing en niet toegeven aan reflexen.
toetanchamon|07-07-13|21:23|
Een koninklijke scheurster?
Godverdoeme wat een theorieën en oordelen toch weer over vreemd gaan.
Het is heel simpel en van alle tijden. Een vent wil gewoon zijn zaad breed en veelvuldig verspreiden.En daar is niets mis mee. Dat hele trouw zijn gedoe is door de kerk verzonnen en is heel slecht voor een man. We zijn toch verdomme geen zwaantjes. Ik zeg heren neukt vaak en gevarieerd want dat is van belang om de soort in stand te houden.
Kan aan mij liggen, dag aan het water, wijntje op en ben moe. Maar Ebru , ik kan geen touw vastknopen aan je relaas! #next
"En net zoals er iets serieus mis is met mannen van veertig die nog vrijgezel zijn, is er ook iets mis met vrouwen van veertig die dat zijn."
Wat ben jij een burgertrut, Ebru.
Niet kunnen koken? En die heerlijke cheesecake dan?
mevr.umar kletst m.i. maar wat raak en heeft daar wel veel ruimte voor nodig.
@omanders | 07-07-13 | 21:17
Ik ben ook blij dat jullie er zijn, en zal altijd mijn best doen jullie west-europese kinderen te helpen als het kan. Je kunt immers niet overal bij zijn als ouder.
Over powerwijven gesproken, vandaag ook 1 met een AA-50 kenteken over de A1.
"Een auto van het koninklijke huis, VOLVO met kenteken AA-50 met daarin vrouwelijke bestuurster ( prinses ??? ) scheurt met 190 km /h over de A1 waar 120 Km / h is toegestaan"
www.youtube.com/watch?v=12tKeVtui6o&am...
Wc-kip|07-07-13|21:20|
Alles beter dan dit soort geraas uit de onderbuik!
ALLE mannen gaan vreemd, en geen enkel woord over vrouwen, Ebru? Sta mij dan toe om één van de grootste contemporaire filosofen te citeren.
Alle vrouwen zijn KUTHOEREN!
-Hans Teeuwen.
''Willem Buiter was fout'
Weet je wie ook heel erg fout zijn/waren?
Mensen die alleen aan werk kunnen denken, daar lach ik nog het hardst om.
"Don't try to understand women.
Women understand women and they hate each other"
-Al Bundy
Je bent mìjn powervrouw.
Maar je moet wel dringend genomen worden.
pitsteen | 07-07-13 | 21:19 |
En dan elke zateravond halfbakken Freudiaans gelul van Ebru hier zien?
In het concept 'feminisme' zit een zelfverklaarde minderwaardige positie ingebakken. Zielepot(t)en die hun zieligheid afreaguren op de rest van de mensheid. Maar het zijn en blijven zielepot(t)en
Ahum, beste Ebru,
Ik krijg na het lezen van uw plempsel het idee dat u stiekem nogal jaloers bent op Heleen, iets wat wel vaker voorkomt tussen vrouwen overigens, jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet...
@Wc-kip | 07-07-13 | 21:18
Ik vond 'r al zo vrolijk vandaag.
Lol, kijk de lesbo haters eens minnen!
Gaat u eens wat studeren. Psychologie bijvoorbeeld, of misschien wel filosofie
God allemachtig volledig hysterisch en onleesbaar, zoals altijd.
Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 21:17 | + 0 -
Heeft ze zwart geverfd haar, een lelijke tribal op d'r rechterbovenarm en heet ze toevallig Anita?
Dan heb ik d'r niet ontmoet....
@Wc-kip | 07-07-13 | 21:16
Ah, je hebt mij vrouw ontmoet, zie ik.
Ik ben niet gegzijzeld door middel van kinderen. Ik heb mijn kinderen verwekt, en ik voedt ze op, omdat dat het verschil is tussen een hoger en een lager diersoort. Hogere diersoorten zoals primaten steken enorm veel tijd en energie in broedzorg. Lagere diersoorten zoals mosselen spuien op geregelde tijden hun sperma en eieren, en dat moet dan maar een beetje in contact met elkaar komen.
Ik heb kinderen omdat ik er trots op ben een man te zijn. Een West-Europese man. Een voortzetting en doorgever van mijn beschaving.
Bitchfight !!
De aanname dat alle mannen vreemd gaan, vind ik getuigen van een typisch feministisch wereldbeeld. Het feit dat een man in zijn studententijd, want daar refereerde je aan, nogal makkelijk van de ene op de andere hopt, betekent niet dat die jongen dat op latere leeftijd ook nog doet. Waarom gaan mannen als Buiter vreemd? Omdat Heleentje Nijkamp zo ontzettend knap is? Nee, want dat is ze niet. Omdat ze ontzettend lief is? Nee, want ze maakt haar carrière door het de maat nemen van anderen.
Nee, Buiter gaat gewoon vreemd omdat het kan. Omdat hij waarschijnlijk weinig thuis is, en gewoon zo af en toe eens lekker aan zijn ballen gelikt wil worden. That's it Ebru. Als je het thuis leuk houdt is het gras bij de buren niet per definitie groener.
de grote Anti | 07-07-13 | 21:14 | + 0 -
Nou ben ik zelf geen voorstander van meerneuqerij binnen het huwelijk, maar ik kan redelijk goed indenken dat mannen na een 'gelukkig huwelijk'' van 15-20+ jaar geen harde klabanus meer kunnen krijgen van hun vrouwtje dat ongetwijfeld nu een ''makkelijk en vlot'' kapsel heeft genomen, tieten als zwabbers heeft en de godganse dag naar soaps kijkt.
Wat een ontzettende woordendiarree komt er elke week uit die Ebru.. tip: ga eens uit eten met Peter van de zaterdag, vind elkaar liev, ga trouwen, heb kindertjes en ga het vooral veel te druk hebben om hier stukjes te typen.
TLDR zo laat op de avond.
Onaantrekkelijke, versmade vrouwen worden op den duur de grootste lastertongen, jegens alles en iedereen om hen heen.
'En net zoals er iets serieus mis is met mannen van veertig die nog vrijgezel zijn..'
Ho wacht eens even ebru, vrouwen kunnen het misschien niet uitstaan dat sommige mannen gewoon zoveel mogelijk mooie vrouwen willen neuqen in hun korte levens-spanne (want jah de hemel bestaat immers niet) zonder irritante kinderen erbij, hoeft nog niet te betekenen dat er iets 'mis' met ze is. Mocht je willen.
Vrouwen van rond en boven de 40 is een ander verhaal.
Inderdaad.
Leuk ook altijd, dat powervrouwen zich voorstaan op eigenschappen die een goedverstaander direct herkent als mannelijke eigenschappen. Soms is de cirkel snel rond...
Ebru wil je met me trouwen ?
Ik heb de indruk dat emoties, hormonen en een paar flessen rosé dit warrige stuk geen goed hebben gedaan.
Maar Ebru is bij nader inzien dus op haar eerdere standpunt teruggekomen...
Enfin, Ebru het komt vast allemaal goed.
Er loopt ergens een kerel rond man die graag een straatfilosofe aan de haak wil slaan.
L'Chaim.
Feminist betekent nog niet dat je emotioneel stabiel bent.
Integendeel.
Labiele vrouwen vind je in elke maatschappelijke doorsnede.
"Don't put your dick in crazy" is een serieus advies!
Ik ben het voor de verandering een keertje met je eens, Ebru, op de laatste zin na dan.
Maar schrijven kan je nog steeds niet.
" Je zou ze moeten castreren."
Vrouwen kun je toch helemaal niet castreren Ebru?
Of bedoel je dat je hun zuurverdiende borstimplantaten moet lek prikken.
''lets face it: alle leuke mannen zijn al getrouwd.''
Is M.Rutte niet wat voor u? Geld zat, en u hoeft nooit meer een tegel te plempen wat 9 van de 10 keer toch driewerf kudt is.
Beste Ebru,
mocht je nog een eindredacteur zoeken, die je stukjes even 'proofread' voordat je ze de Interwebs op slingert, dan kan ik dat tegen een leuk tariefje voor je doen.
teveel is dan weer 1 woord te weinig.
Weet je wat ik mis in je appistel?
het feit dat je misschien wel lesbiesch bent, en veel van die powervrouwen ook, vooral die pessimistische feministen zijn dat.
Waarom schrijf je er geen woord over?
Ebru Umar is zeer waarschijnlijk zelf een potentiële gestoorde stalker. Ze heeft werkelijk bijzonder veel overeenkomsten met met Heleen Mees.
Bitchslap!
Heerlijk.
REAGEER OOK