Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEOCOLUMN - Pat Condell over de EDL

Mailtje van Pat Condell. Waar zijn laatste video-column blijft op safe haven Dumpert. Well, there you go. Zoals u weet wordt freedom of speech in de UK momenteel harder gegangraped dan een demonstrerende vrouw op Tahrir. Condells video's worden weggejorist van de videokanalen. Zie ook deze topics. Allerlaatste mallotigheid uit Engeland qua censuur: EDL-voorman Tommy Robinson mag doodsbedreigingen aan zijn adres niet meer retweeten van de politie. "Want... they cause offence. Right. In plaats van de doodsbedreigertjes (Robinson kreeg er HONDERDEN na de laffe jihadmoord in Woolwich) van hun bed te plukken en in jail te gooien, moet Robinson dus zijn mond houden. Why? Because we are alle afraid of the truth... Zeg het Pat! Block moustache and yellow T-shirt alert FTW!

Reaguursels

Inloggen

ik sta achter pat én achter initiatieven als het edl. ea.

dan maar uitgemaakt worden voor wat dan ook, ik weet hoe ik denk en meen dat ik goed doe want extremen moet je extreem tegenwicht geven

yuryzelluf | 08-07-13 | 18:29

Held!

Bobby Mcgee | 08-07-13 | 18:01

@bier hier | 08-07-13 | 07:56
Yep, die Heleen Mees. Die vond zichzelf ook zo geweldig. En zo zijn er velen, die geen kritiek kunnen verdragen en al helemaal niet kunnen verdragen als iemand een eind aan de relatie maakt en dan uit wraak niet alleen de exgeliefde, maar ook zijn partner en kinderen gaat lastig vallen. Heel goed van de Willem Buiter dat hij aangifte heeft gedaan. En hij zal daar wel bewijzen voor hebben want Heleen is dit keer gearresteerd. Destijds in Den Haag kwam zij er beter vanaf. Maar het is een patroon. Op getrouwde oudere mannen vallen en stalken als ze wordt gedumpt.
twitter.com/Pritt/status/353438580519...

En dan heb je ook nog de Sing Varma's. Die kunnen ook niet tegen kritiek, zijn aandachtsziek en gaan vervolgens het slachtoffer uithangen door zich een ziekte of iets anders in te beelden. Iets wat niet waar is. Leugens die ze zelf gaan geloven maar waarmee ze wel aandacht genereren. De eeuwige slachtoffers. nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma...

En als ze worden betrapt gaan ze in eerste instantie om zich heen slaan, anderen beschuldigen en vervolgens kruipen ze weer in de slachtofferrol. Iedereen heeft het gedaan, behalve zijzelf.
Zwakke vrouwen met geen danwel heel weinig zelfrespect.
Er zijn ook mannen die daaraan leiden. Veelal alleenstaanden die door hun karakter geen partner kunnen krijgen. Erg triest ja.

Afijn, dat zulke types psychische hulp nodig hebben, hoeft idd geen betoog.

Dus petje af voor Condell en Robinson. Ondanks de hetze, de laster van dhimmies en overige idioten, waarvan geen enkel bewijs is, gaan ze gewoon door met het leggen van de vinger op gevoelige plekken.

Hulde.

La Vie En Rose | 08-07-13 | 14:12

Vroeger hadden de commies het altijd over imperialisten. Daar bedoelden ze het westen mee. Maar zie nu, de echte imperialist is de islam. Tenminste de agressiefste. Ieder geloof is imperialistisch, maar de islam heeft ook nog een facsistisch tintje.

wallenberg | 08-07-13 | 13:12

Als men grappen maakt over het jodendom vinden Joden dat hooguit flauw. Als men een grapje maakt over het christendom vinden christenen dat hooguit flauw. Als men een tekening maakt over Mohammed moeten mensen gelijk vermoord worden. Ik zie om me heen dat die gasten niet verbeteren alleen maar achteruit gaan. Ik ben nooit door een moslim aangevallen, maar ik kan me niet herinneren hoe vaak ze me hebben bedreigd met de dood en hoe vals dit allemaal gebeurt. Hun zijn immers altijd slachtoffer. Geloof me maar ik heb er allemaal tussen geleefd de haat en jaloezie die deze mensen hebben richting de blanken kent geen grenzen. Dat linkse gelul van hippies die de ware aard niet zien van dit haatdragende geloof moeten maar in hun kraakpanden blijven en zich bezig houden met smerige seks en zware drugs. Politieagenten moeten harder worden en harder optreden tegenover mensen die zich niet aan onze cultuur willen aanpassen. Islam wil alle ongelovige dood en in de naam van de islam zijn er tal van slachtoffers. Gematige islam is bullshit. Zigeuners zijn nog een fijn volk vergeleken met deze haatdragende incest mensen. Die gasten zijn kansloos bij Nederlandse vrouwen en hun Zus moet maagd blijven. Zoveel seksueel misbruikt en homoseksualiteit komt er voor in die cultuur. Ontwikkelde jonge vrouwen worden door moslim jongeren uitgescholden voor hoer. Terwijl ze zelf hun eigen zus misbruiken en zelf naar de hoeren gaan hebben ze de ideeën dat alle vrouwen zo zijn en de illusie dat ook ontwikkelde vrouwen zo werken. Dat geloof is bet probleem dat geloof is zo fucking gestoord en zo fucking gevaarlijk. Kijk hoe die gasten zich hier gedragen, dat is to h dierengedrag. Lijken wel of die jongens allemaal verstandelijk gehandicapt zijn. Volgens mij zijn ze dat ook. Alsnog is het beste om deze mensen in hun waarde te laten en hard te straffen als ze de fout ingaan, want dat moet ook wel gebeuren. Imamen zijn vet eng.

sulkava | 08-07-13 | 12:31

Wijlen Janmaat en Fortuyn zouden spontaan zijn klaargekomen. Met de nieuwe definitie van extreem-rechts lijkt zelfs de VVD extreem links. Wel weer klasse van GS dat ze deze groep en zijn aanhangers een platform bieden.

KirmiziBeyaz | 08-07-13 | 10:51

Die randdebiel van een Condell vertelt ook een zooi daar wordt je niet goed van. De mongool probeert ook nog te zeggen dat de EDL niet fascistisch is. Het is gvd een ultrarechtsextremistische groepering!!! Alom bekend. Heeft ie het over de truth en liegt zelf de lutser. Zelfs mijn grote geblondeerde indo-vriend A. G. Wilders wou niet dat de EDL naar Nederland zou komen, schreven de domrechtsche *kuch* pareljournaillisten van de Telegraaf. Dat wil toch wat zeggen als Wilders ze al niet wil. Wat een vuile gevaarlijke islamofobische huichelaar is die Condell. Maar wel freedom of speech natuurlijk en een verhaal over hardwerkende EDL fascisten. Volgens mij heeft ie last van hypengyofobie.

hölzenbein | 08-07-13 | 10:45

Is er ook een naam voor linkse mensen die wél het gevaar van de Islam inzien en hun mening hierover neit onder stoelen en/of banken steken? Ik ken er een paar namelijk.

Moederneuk | 08-07-13 | 10:31

@Libertanimal | 08-07-13 | 08:11
Want? Of gewoon maar iets roepen, en dat was het dan?

Karel Popper | 08-07-13 | 10:12

Ongelukkige positie van de zwart vierkante play button.

WaitingLine | 08-07-13 | 08:18

Lees ik nu in de comments goed dat de EDL wordt opgehemeld en Tommy Robinson wordt gezien als held? Die zijn geen haar beter dan de islam en die stinkprofeet.

Libertanimal | 08-07-13 | 08:11

-weggejorist-

bier hier | 08-07-13 | 07:56

O Jah, oprotten met die vieze tering islam.

sulkava | 08-07-13 | 07:35

@BerendB | 08-07-13 | 01:02
De nsdap wilde alle joden vermoorden.
De islam wil alle joden vermoorden.

De edl verzet zich daartegen.

Karel Popper | 08-07-13 | 07:20

Maar dat we dit op GS moeten zien is dus het ergste van allemaal. Vrijheid van meningsuiting ingeperkt. Weer... So sad...

:-(

Toasty | 08-07-13 | 02:07

@Zwoeps1 | 08-07-13 | 00:55
Ja, dat is zo. Gewoon de koran + hadiths lezen vriend. Dat jij dat nog nooit gehoord hebt pleit niet voor je trouwens. En daarmee zeg ik niet dat iedere imam dat doet. Dat doen ze idd. niet, maar heel veel wel.

En nee, 'alle moslims worden niet over een kam geschoren':
1. islam is niet: "alle moslims." Om je een voorbeeld te geven, mijn knuffelnichtje is moslima, althans in een moslim-familie groot gegroeid. En nee, die doet niet, in tegendeel. Malala is ook moslima, maar meteen ook een slachtoffer van islam. Er zijn meer slachtoffers binnen islam dan erbuiten. Maar dat zegt dus helemaal niet dat die leer ok is, in tegendeel.

Als ik elke dag in mijn leer hoor dat ik die en die moet doden betekent dat niet automatisch dat ik fout ben. Ik hoef dat namelijk niet meteen te doen. Het betekent echter wel dat die leer fout is. En ja, de koran en hadiths zijn een grote haatpartij.

Wat vind je er eigenlijk van dat Allah de joden vervloekt heeft?

La Bailaora | 08-07-13 | 01:07

Ok nu is de EDL al ok...
Als je zo naar de CP86 gaat kijken waren zij ook helemaal ok! Goede motieven en leuke initiatieven enzo. Die skinheads waren maar toeval net als bij de EDL.
De NSDAP had ook al zo'n goede ideeën Pat.

BerendB | 08-07-13 | 01:02

@La Vie En Rose | 08-07-13 | 00:41
(... de perfecte mens (...)

La Vie En Rose | 08-07-13 | 00:59

@Anijsblokje | 07-07-13 | 21:36
Juist!

La Vie En Rose | 08-07-13 | 00:56

La Bailaora | 08-07-13 | 00:06 | + 4

Is dat zo? Ik heb 5 jaar lang in Turkije gewoond voor mijn werk, en heb daar geen enkele oproep tot geweld gehoord. Roept elke imam op tot geweld? Er zijn er helaas te veel die dat wel doen. Ik zeg absoluut niet dat de islam geen verwerpelijke theologie is, want dat is elke godsdienst. Godsdiensten zijn iets uit de middeleeuwen, maar dat is een compleet andere discussie.

Ik vind het alleen jammer dat alle moslims over een kam geschoren worden, terwijl er zat moslims zijn die ook tegen moslimextremisme zijn, en daar totaal niets mee te maken willen hebben.

Zwoeps1 | 08-07-13 | 00:55

@Uw Verzekeringsadvis | 07-07-13 | 21:34
Echt waar?
Dat heb ik gemist. (was bij aan het komen van een blindedarmoperatie)

Wat een smerige ratten zijn het toch.

Enfin, dat was natuurlijk ook bij Moszkowicz het geval.
Die moest ook kapot.
Helaas voor Bram dat hij slordig was geweest, dus konden ze hem te grazen nemen.

Ik hoop voor Ed Maas dat hij een flinke schadevergoeding krijgt, betaald door diegenen die hem dat geflikt hebben. Mja, dat zullen wij wel weer moeten betalen. Die gasten komen altijd overal mee weg.

Wat een ziek land zijn we toch geworden. Bah!

La Vie En Rose | 08-07-13 | 00:55

@gasboer | 07-07-13 | 21:13
Mee eens.
Zeg ook niet dat de islam geen probleem is, maar ik wijs naar de rode loper voor de islam uitrollers, die uit politieke correctheid dan wel angst, doof zijn voor kritiek en vandaaruit eisen van islamisten inwilligen en criticasters de mond willen snoeren.

bier hier | 07-07-13 | 21:33
Mee eens. De ergste zijn mensen die zichzelf immer op de borst trommelen dat ze zulke goede en eerlijke mensen zijn en het altijd hebben over het ontbreken van moreel besef bij anderen. Dat zijn meestal diegenen die met het grootste gemak leugens/laster over anderen verspreiden als ze ermee worden geconfronteerd dat ook zij niet de perfecte zijn. Zie je bij politici ook. Vooral bij linksmensen. Die vinden zichzelf ook moreel superieur aan anderen, terwijl ze zelf het meeste flikken, zo tussen neus en lippen door.

Enfin, we zijn het eens dus.
Mooi.

La Vie En Rose | 08-07-13 | 00:41

-weggejorist-

bier hier | 08-07-13 | 00:36

Ik dacht dat -ie met 'EDL' Eredivisie Live bedoelde.

Willem de Hijger | 08-07-13 | 00:10

Dus, als dat incidenten zijn van zwarte schapen binnen een groep, zijn dan de moslims die de wereld verkloten ook geen zwarte schapen op een moslimgemeenschap van rond de 2 miljard?
@Zwoeps1 | 08-07-13 | 00:00
Nee. De EDL, zover ik de video's van Robinson beluister roept niet op tot geweld. In tegendeel. Hij roept op tot kalmte en vooral geen geweld te gebruiken:
www.youtube.com/watch?feature=player_e...

Islam doet dat wel. Islam is een grote geweldpleging tegen alles wat niet 'gelovig' is. Kortom, de zwarte schapen in islam mogen dan zwarte schapen in jouw ogen zijn, maar zijn dat nou juist niet binnen islam.

En dat is een fundamenteel verschil.

La Bailaora | 08-07-13 | 00:06

EDL-voorman Tommy Robinson mag doodsbedreigingen aan zijn adres niet meer retweeten van de politie.
Britten (de overheid aldaar dus) kun je het beste maar gewoon helemaal negeren en dus MOET Tommy Robinson de bedreigingen wel retweeten. Wat wil de politie eraan doen? Onttweeten?
Ik zou zeggen, de politie wil, de politie wil,.. ze kunnen wel meer willen.

ZSU-23-4 | 08-07-13 | 00:05

CornFlakey | 07-07-13 | 22:01 | + 8

Dus, als dat incidenten zijn van zwarte schapen binnen een groep, zijn dan de moslims die de wereld verkloten ook geen zwarte schapen op een moslimgemeenschap van rond de 2 miljard?

En het stukje "zolang ik goed over mijzelf denk en ik de waarheid maar spreek" is ook wat kort door de bocht, ik kan het niet eens zijn met die waarheid, en is die waarheid gebaseerd op feiten?

Verder is het natuurlijk van de zotten dat hij zijn mening niet mag vertolken op welk sociaal medium dan ook.

Zwoeps1 | 08-07-13 | 00:00

Islam heeft niets moois te bieden in de wereld en misschien ligt het ook aan de mensen waar ik nu mee omga, maar mensen lijken moeite te hebben om eerlijk te zijn wat er daadwerkelijk speelt. Dood aan de ongelovige dat is wat de islam zegt. Profeet Mohammed was een zware psychopaat die mannen liet onthoofden en vrouwen meenam Van volken die hij had uitgemoord. Deze werden slavinnen of hij sloeg ze op in zijn harem. Islam wil dat de hele wereld moslim wordt. Wat gaat er denk je gebeuren als vrouwen niets meer mogen? Dan worden ze saai en worden we allemaal homo. Dit gebeurt veel in Nederland in de Marokkaanse gemeenschap en ook veel in de Arabische wereld. Kijk maar naar theejongentjes in Afghanistan. Als iets streng verboden is gaan we het juist doen. Kijk maar naar roken en blowen dat mocht eigenlijk ook niet van je ouders..

sulkava | 07-07-13 | 23:54

-weggejorist-

deleraarspreekt | 07-07-13 | 23:37

@RegseHippie | 07-07-13 | 23:04

Ja, ik weet nog wel. Maar ik herinner me het anders dan jij. Het kabinet Den Uyl, wat je er verder ook van moge vinden, was een van de weinige (misschien zelfs de enige regering) die de Arabieren zo irriteerde dat we te maken kregen met een heuse olieboycot. Je kunt Den Uyl en de zijnen hooguit aanrekenen dat we sinds die tijd een maximum snelheid op snelwegen hebben, maar zeker niet dat ze "islam"-gezind waren.

smoelwerk | 07-07-13 | 23:31

La Bailaora | 07-07-13 | 22:18
Dank voor de bevestiging.

CornFlakey | 07-07-13 | 23:25

In geval van namen geldt die regel ook gewoon hoor.
interactief.woltersplantyn.be/sns/webh...

Wat is er trouwens mis met schoolgeld?
Er zijn maar een paar uitzonderingen. De rest wordt simpelweg aaneengeschreven.

Het zal me verder worst wezen.
Spellingsfouten staan los van de inhoud.
Slechts als anderen de taalpurist gaan uithangen word ik ook lastig.

Anijsblokje | 07-07-13 | 23:25

Wat is die Pat toch een goeie vent. Ik ben het iedere keer weer volkomen met hem eens. Wat een kansloos land leef je dan in als je eigen regering liever voor de rechten van een stel middeleeuwse haatbaarden op komt dan voor de in enkele honderden jaren verworven rechten van de eigen autochtone bevolking. Kut moslims en hun net zo verachtelijke linkse supporters.

WatZalIkErvanZeggen | 07-07-13 | 23:23

How true. Pat specifically refers to the American critic on islam Robert Spencer who ought to be banned from coming to the UK. While in a debate on a BBC radio show, another invited speaker, an imam of East London (!) refuses to debate with Spencer, because Spencer is ....... an expert on islam!! How quaint do you want to have it??

Listen to the most hilarious moment at 12 minutes and forward on tundratabloids.com/2013/06/imam-of-e-l...

Very typical for muslims who feel criticised.

smoelwerk | 07-07-13 | 23:14

Eurabie; oil for immigration... dat is waarom we tot zwijgen worden gedwongen. Dit is al in gang gezet in de jaren zeventig. Kabinet Den Uijl, weet u nog wel ?

RegseHippie | 07-07-13 | 23:04

@Zware Guy | 07-07-13 | 22:55 |

Wat er ook komen gaat qua conflct, geweld, en onrust door de Europese Unie en de Islam. Een ding lijkt al zeker. De Joden zijn straks opnieuw het bokkie...

Parel van het Zuiden | 07-07-13 | 23:01

@bier hier | 07-07-13 | 19:45 : Omdat onze huidige regering en dat zooitje gajes in de EU gewoon hetzelfde willen als AH eind jaren 30 (met Schultz voorop) en andersdenkenden de mond willen snoeren.
Zou mij benieuwen hoe Goebbels het internet zou hebben gebruikt, als dat zou hebben bestaan in die periode.

Mazzeltov | 07-07-13 | 23:01

Anijsblokje | 07-07-13 | 21:19
In het geval van een naam, geld dat niet, ook niet bij een niknaam ,school-Geld?

Benblij | 07-07-13 | 22:59

@Doldwaas | 07-07-13 | 21:37
Om het nazi-tuig af te schudden, dragen EDL-aanhangers bij officiële betogingen de vlag van Israel:
static4.demotix.com/sites/default/file...

Volgens de Marxistische stormtroepers is de EDL dan ook een groepje verkapte Zionisten:
londonbds.org/2010/09/25/ahava-demo-25...

Een grove belediging uiteraard. Als rechtgeaard 'anti-fascist' haat je natuurlijk Israel en de 'zionisten' , want die smerige fascisten van het EDL komen op voor de Joodse staat. Een beetje zoals blonde Greet hier ten lande, die man zou verboden moeten wo... oh wacht.
Heerlijk hoe politiek-correct in een alternatief universum leeft, met hun infantiele 'fout' en 'fascist' stickertjes.

Zware Guy | 07-07-13 | 22:55

Meeroever | 07-07-13 | 21:50
Hoe weet jij dat nou eigenlijk dat er zoveel fascisten, racisten en ander tuig bij de ELD zitten.
Wie ben jij nou dat je dat zo kan spuien.
Oh ik zie het al, linkse fascisten weten dat gewoon dat het zo is, oh zeg dat dan!

Benblij | 07-07-13 | 22:50

Het is al veel vaker geopperd maar wat 'de gewone mens' tegen zich heeft is dat zij in roerige tijden nog steeds liever geen gebruik maakt van geweld (en dat in tegenstelling tot extremisten van welke religieuze of politieke aard dan ook). Gewone lieve, goedwillende mensen zijn dus bijna altijd in het nadeel als er harde klappen gaan vallen. Toch zijn er vroeger al uitzonderingen geweest. Neem nou de Franse revolutie van een tijdje geleden: Het volk was het gewoon zat en een extreem alternatief was niet wat men zocht. Gewoon een beetje eerlijkheid wenste men. 'Tuurlijk rolde er wel koppen en als ik bijvoorbeeld Alexander Pechtolds kapper was dan zou ik zoiets liever ook niet meer zien gebeuren.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-07-13 | 22:46

janneman1977 | 07-07-13 | 19:43
Ik vind het een rare toestand die twee gasten die handtastelijk worden zijn van de politie om uit te lokken, de politie blijft ook net zo lang praten tot je een fout maakt en dan wordt je ingerekend, dat doen ze altijd, ze proberen altijd om het nog spannender te maken zodat ze scoren. Als je aangehouden wordt bij een verkeersovertreding ook altijd het zelfde praten, praten, en nog eens praten en dan vooral denigrerend praten, je hoeft niks te zeggen maar dat kan wel tegen je werken dus ga je praten. Maar alles wat je zegt kan en wordt tegen je gebruikt. Ik heb wel eens gezegd tegen een diender je geeft mij een bekeuring of je gaat me de les lezen een van de twee, maar niet allebei ik ben geen klein kind.
Kon gelijk instappen en mee, wegens verzet.
Dus nooit meer wat zeggen alvorens een advocaat is ingeschakeld zelfs bij de kleinste overtreding.

Benblij | 07-07-13 | 22:43

@La Bailora Waarom? Misschien vanwege het beschermen van religie(s), eeuwenlang is men hier al door religie onderdrukt, daar houdt men de mensen dom & kort mee.

Finn | 07-07-13 | 22:23

... hmmm...,
geen reactie meer van Doldwaas, is ie op joop.nl bezig of zo?

gasboer | 07-07-13 | 22:22

@CornFlakey | 07-07-13 | 22:01
Het is nog veel erger. Het filmpje van janneman1977 | 07-07-13 | 19:43 laat heel duidelijk weer een voorbeeld zien van EDL'ers die worden opgepakt. Net als bij het voorbeeld met de 'anti-fascisten', zie je ook hier weer dat de waarheid door de politie wordt omgedraaid. In plaats van de anti-fascisten op te pakken (die sloegen), krijgt Doldwaas weer een punt op zijn lijst erbij.

Die lijst klopt wel vanuit het standpunt gezien van de verdraaide waarheid. Via de verdraaide waarheid is die lijst samengesteld.

De ware fascisten zijn de anti-fascisten (wie voorspelde dat ook al weer niet?), gefaciliteerd door onze overheid, dat zien we aan alle kanten: massa's moslims worden naar onze landen gehaald, ze worden aan alle kanten met uitkeringen en geld ondersteund, kunnen bij protesten vrijelijk hun haat tegen ons spuien, enzovoort. Maar goed, dit zegt dan weer alles dan dat het gewoon door de overheid is opgezet:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

Tommy Robinson is een held.

La Bailaora | 07-07-13 | 22:18

Censuur is altijd slecht. Big Brother hoort onze maatschappij niet te runnen. Ons nieuws en informatieplatform hoort open te zijn, voor ALLE partijen. Helaas wordt dat tegenwoordig nogal eens vergeten.

Patatter | 07-07-13 | 22:09

@Doldwaas | 07-07-13 | 21:37 |
Dat zijn incidentjes, heb ik geleerd van de publieke omroep.

BigusDickus | 07-07-13 | 22:04

Islam is vrede.

HoogToontje | 07-07-13 | 22:02

@ Doldwaas | 07-07-13 | 21:37
Heb je je eigen plemp eens goed gelezen, en de clip van Pat Condell goed beluisterd?

Zoals je vast weet, zitten er bij iedere groep wel wat rare lui. De gevallen die jij noemt als bewijs dat EDL gewelddadig is zijn incidenten, gepleegd door licht ontspoorde aanhangers, als de berichten überhaupt al waar zijn. Het zijn niet acties die op welke manier georganiseerd of ondersteund door het EDL. Soms komt het echter wel voor, en dan moet dat afgekeurd worden.

Zoals Pat Condell duidelijk in zijn clip stelde, op de website is geen spoor van aanmoediging tot geweld of andere "ultra-right" aanwijzingen te vinden, laat staan extreem geweld of neo-fascisme. Ik vraag me af wat je bedoeling is door er wél die stempel op te drukken?

CornFlakey | 07-07-13 | 22:01

Pat for president!

JizzsterDotCom | 07-07-13 | 21:57

Het probleem is niet zozeer de EDL zelf, als de mensen die zich door die club aangetrokken voelen. De EDL geeft mijn inziens terecht weer dat er heel wat mis is binnen de islam, en dat veel politici een te open, te slappe houding hebben t.o.v. veel moslims. Alsof we terug de tijd ingaan, dezelfde politici hadden jaren eerder wel een grote mond, toen de christenen ons nog beperkingen op wilden leggen.

Maar goed, het zijn de mensen. Inderdaad zitten er binnen de EDL nogal wat nazi's en ander tuig. Natuurlijk, bij de EDL kunnen ze tenminste openlijk voor een deel van hun mening uitkomen. Maar het zou slecht zijn de hele EDL aan de kant te gooien omdat er een paar debielen tussen zitten. Dat moet je nooit doen, niet met links of rechts, zolang ze zich aan de democratische waarden houden.

Meeroever | 07-07-13 | 21:50

Eloquente spreker. Maar ik ken zijn riedel inmiddels.

boasatlas | 07-07-13 | 21:50

Hey as-saboer, vind jij het normaal dat muslims tweten dat ze kinderen hun hoofden gaan frituren als waren het varkenshoofden?
Of vind je dat een goede defensieve tactiek?

tattooboer | 07-07-13 | 21:48

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 21:47

Doldwaas | 07-07-13 | 21:41
Kunnen wij eens met elkaar afspreken onder het genot van ... tja noem het maar...
Even gedachten uitwisselen over pacifisme, EDL, dode mensen als gevolg van religie.

gasboer | 07-07-13 | 21:46

gasboer | 07-07-13 | 21:39
Op die manier, omdat bepaalde groepen extremistische moslims geweld gebruiken rechtvaardigt dat ook meteen het gebruik van ander extremistisch geweld. Persoonlijk ben ik tegen al het geweld, of dat nou van moslims of Engelse fascisten komt.

Doldwaas | 07-07-13 | 21:41

@La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:09
Klopt helemaal! maar toch mis ik hier dan wel zo'n beweging. Als tegenhanger voor sharia4Holland die dus wel ongegeneerd door onze straten banjeren op zoek naar provocatie.

Welles! Nietes! | 07-07-13 | 21:39

Zoals Pat zelf al stelt heeft hij zijn informatie van de website van de EDL. Zijn conclusie is dat hij geen racistische content kan vinden en dat het dus geen racistische club is.

Even wat feiten op een rijtje:

-On July 2011, the EDL visited Muslim MEP Sajjad Karim at his home with a crowd of EDL members, which Karim believed was an attempt at intimidation and threatening behaviour.

-EDL members have been reported attacking an anti-fascist concert in Yorkshire.

-EDL members have been jailed for attacking staff at office buildings which had hosted anti-EDL meetings.

-EDL members have also attacked a bookstall in Sandwell.

-An EDL member has also been reported attacking non-white people on London Underground.

-n 7 December 2011, EDL activist Simon Beech was one of two men jailed for 10 years for an arson attack on a mosque.

-On 5 June 2012, EDL members attacked and threw fireworks at a group of people protesting against the Queen's Diamond Jubilee. They were also filmed giving Nazi salutes.

Een platform bieden voor een extreem geweldadige neo-fascistische groep en haar supporters. Way to go, GeenStijl!

Doldwaas | 07-07-13 | 21:37

La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:09 | + 1 -

Helemaal mee eens.
Het rechtpraten beperkt zich niet tot 1 onderwerp.
Communicatie via eufemismen boven inhoudelijke oplossingen.
En een absoluut onvermogen om principes consequent door te voeren.

Anijsblokje | 07-07-13 | 21:36

@La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:09
Vorige week een mooi voorbeeld.
Wat bleek dat Ed Maas van VHS, vriend van Fortuijn, door drs. van Leeuwen van de AFM ten onrechte pootje is gelicht.
Na 8 jaar procederen werd dit duidelijk.
Zo zien we maar te dicht in de buurt komen van de bestaande politiek en ze sturen hun lakeien/oldboys op je af.
De AFM was 8 jaar geleden een clubje van 40 man is nu een alles en iedereen dwarszittend machtsblok van 600 dik betaalde academici, die de economie door hun regelt op z n gat hebben gekregen.

Uw Verzekeringsadvis | 07-07-13 | 21:34

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 21:33

Tragisch om te zien dat het laatste land dat stond tegen de vorige golf van fascisme nu al verloren is.
Hier bukken de gevaarlijke Eurofielen ook al voor de islam, maar gelukkig nog niet zo diep en verachtelijk als in de UK!

Jan Passant mk2 | 07-07-13 | 21:32

Ik kende Tommy Robinson eigenlijk alleen van toen zijn vlaggetje werd afgepakt in Amsterdam en hun protestgroep naar een uithoek van de stad werd verjaagd om half in elkaar getimmerd te worden door ééncellige Ajax-fans en Marokkaanse jeugd, terwijl in de binnenstad een feestje mocht worden gevierd door de René Danens en andere Islam-appeasers van deze wereld.
De man is opgegroeid in een wijk waar terroristen vandaan komen en is meermaals in elkaar gebeukt en moet dagelijks vrezen voor zijn leven. Het zijn idd een beetje tokkies, maar het mooie van tokkies is dat ze het hart op de tong hebben en daar houden linkse dromers niet van. Eerlijke mensen, brrr...
Maar dit kan natuurlijk wel, geen 'anti-fascist' die er naar kraait: www.youtube.com/watch?v=bj2G04_sn6o .

jeanmondo | 07-07-13 | 21:28

Pat Condell +1

billenbijter | 07-07-13 | 21:24

Geef deze man elk weekend hier een podium, of iemand op zijn voorstel, en gooi die zondagsschrijvers hier eruit. Win,win.

@Pat Condell. Please keep up the good work. Your telling what milions of us think and don,t dare to say out loud.

Amano | 07-07-13 | 21:24

Lieve NL regering, zouden jullie een vliegtuig naar de maladieven willen sturen en deze meid op willen halen en asiel willen verlenen?

www.huffingtonpost.com/2013/02/27/mald...

Alvast bedankt.

tattooboer | 07-07-13 | 21:21

as-saboer | 07-07-13 | 20:52 | + -2 -

Een koppelteken kan alleen gebruikt worden indien het tweede lid van een naam een hoofdletter bevat. In alle andere gevallen worden beide leden aaneengeschreven.
Ook uitheemse synoniemen voor Allah.

Dus:
of u bent een ordinaire assaboer.
of u schrijft het tweede lid met een hoofdletter
of u verzint wel een leuke nickname.

Anijsblokje | 07-07-13 | 21:19

La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:09
Alle religies zijn gebaseerd op angst! Als je niet leeft volgens de religieuse regels, beland je in de hel of loopt het anderzinds slecht met je af.... voor mij een reden om religie (en zeker de islam) als een probleem te zien.

gasboer | 07-07-13 | 21:13

@Eurotokkie | 07-07-13 | 20:55
Juist, of beschuldigen van racisme, fascisme en vergelijkingen maken met WO2.

La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:11

@Welles! Nietes! | 07-07-13 | 20:51
Wij hebben twee politici gehad die beide een politieke partij hebben opgericht. De LPF kwam in één klap met 26 zetels in de Tweede Kamer. De PVV bij de eerste verkiezingen met 10 en in 2010 met 24 zetels. Beide hebben openlijk de islam bekritiseerd, met alle gevolgen van dien. En Wilders doet dat nog steeds.

In de UK hebben ze niet zulke politici en politieke partijen die ook de stem van een deel van het volk laten horen en dus invloed op de macht en beleid uit kunnen oefenen.

De EDL heeft er voor gekozen om een beweging te zijn, die zich tegen de invloed van de islam verzet, maar zij verzetten zich ook tegen de politiek die de invloed van de islam faciliteert en wegkijkt van de enorme problemen en het gevaar. Maar een beweging heeft geen politieke macht.

Overigens zelf vind ik dat de islam niet het probleem is maar die laffe politiek correcte islam en moslimlikkers, zowel hier als elders in Europa. En de UK spant de kroon. Dat land is echt verloren.

La Vie En Rose | 07-07-13 | 21:09

Snif, snif. Ik ruik een trol.

Jim Lovell | 07-07-13 | 21:09

@as-saboer | 07-07-13 | 20:41
"LOL wat een huiltopic weer. "

Ik hoor niemand huilen. Ik zie dat vrijheid van meningsuiting onderdrukt wordt en een podium dat geboden wordt om dat recht te laten zegevieren.

"Als domrechts iets vindt, is het de waarheid en iedereen die het ermee oneens is, is een moslim, moslimvriend of een waarheidontkenner. "

In tegendeel. Je hoeft het niet eens met Condell eens te zijn om te vinden dat hij het recht heeft om te zeggen wat 'ie denkt. Wees het er alsjeblieft mee oneens. Maar snoer iemand niet de mond.

"Ongeacht of je domrechts om inhoudelijke punten extreem vindt, de wijze waarop domrechts "argumenteert" is op zichzelf al reden genoeg om domrechts extreem te vinden."

Wat je hier poneert illustreert precies het probleem. Zodra de argumenten je niet aanstaan heten ze opeens 'dom', zijn ze gevaarlijk en extreem. Als je goed naar Condell had geluisterd had je gehoord dat hij eigenlijk helemaal geen extreme dingen zegt.

Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 21:06

Ik wil in een land wonen waar geen defence league nodig is, omdat politie en justitie gewoon hun werk doen.

Rest In Privacy | 07-07-13 | 21:02

@as-saboer | 07-07-13 | 20:41

Is dat jouw inhoudelijke reactie op de video van Condell?
Ook een mening over wat hij aankaart of blijft het louter bij de welbekende linksige gemeenplaatsen: 'dom dit, dom dat, dom zus en dom zo... en daarom extreemrechts'?
Er valt geen touw aan vast te knopen, maar dat is gebruikelijk.

Desmoulins | 07-07-13 | 21:01

-weggejorist-

chatboy16 | 07-07-13 | 21:01

@as-saboer | 07-07-13 | 20:52
Haha, onwijs dit. Alleen maar grammatica en op de man spelen.

Jasaanhetiskoud | 07-07-13 | 20:59

Maar de EDL, dat zijn de nazi's hoor! En hooligans. Hele echte! Er is zelfs een wazig fotootje waar een EDL supporter-hooligan de nazigroet brengt. Dus dat bewijst genoeg!!1!11 Vraag maar aan @pius. Die kent ook hele echte hooligans.
Dus.

Stormageddon | 07-07-13 | 20:59

(c)ZWITSUL | 07-07-13 | 20:56 |

Roflol ! + veel ! :-)

CornholioNL | 07-07-13 | 20:59

Pat Condell vindt de woorden die ik zo graag zou willen spreken. Politiek correct pro-islam zou zich moeten schamen.
Ik minacht de mensen die op democratische wijze de democratie omver willen helpen. Religie is een machtsmiddels dat wordt misbruikt!
Ooit had Engeland een groot denker tegen alle religies: Bertrand Russell
nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot...

gasboer | 07-07-13 | 20:58

Dit is een held

sulkava | 07-07-13 | 20:58

as-saboer | 07-07-13 | 20:52 |

Reaguurders die seiken ofer kleine zpelvouten hebbun een klijne piemol...

CornholioNL | 07-07-13 | 20:57

@as-saboer | 07-07-13 | 20:52
Vertel jij eens als slimlinks, wat de zegeningen van de islam zijn.
Ik wacht...

Jim Lovell | 07-07-13 | 20:57

La Vie En Rose | 07-07-13 | 20:51 | + 0
Idd en als een leugen niet meer werkt dan maar mensen bang maken met oorlog en het licht gaat uit.

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:55

@as-saboer | 07-07-13 | 20:52
Tadaa!

-taalfout gevonden, DUS geen inhoudelijk antwoord verschuldigd, want U bent namelijk 'superieur'. Laat me gokken: d66?

Karel Popper | 07-07-13 | 20:55

@as-saboer | 07-07-13 | 20:52
Liever één schrijffout dan een ontzettende salade van spetterpeop zoals u ze serveert.

tattooboer | 07-07-13 | 20:55

@tattooboer | 07-07-13 | 20:48
u vindT... U heeft 8 woorden helemaal zelf geschreven en maakt daar al gelijk een knoert van een fout in.

as-saboer | 07-07-13 | 20:52

@Eurotokkie | 07-07-13 | 20:35
Politici, (en niet alleen politici, maar ook mensen die last hebben van wanen en anderen belasteren) geloven in hun eigen leugens. En verspreiden die. Altijd wel een zooitje onnozelaren die die leugens blijven geloven of denken dat er op zijn minst een kern van waarheid in hun verhaal zit.

W.b. politici en hun aanhang: Zie de hetze tegen Fortuyn en Wilders. Kijk ook naar de leugens in verkiezingstijd en vervolgens hoe vele kiezers zich hebben laten manipuleren en massaal op de PvdA en VVD zijn gaan stemmen.

La Vie En Rose | 07-07-13 | 20:51

Veel reguurders in bovenstaande comments wijzen dan wel op het feit dat wij verder zijn dan de Engelsen als het om tegen gaan van Islamisering gaat, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken welke groep, club of organisatie net als EDL actief en openlijk hier de straat op zijn gegaan om tegen de islam te ageren. Dus wat dat betreft zijn de Engelse ons voor! Wij roepen heel hard vanaf ons toetsenbord.. niet in staat of angstig om net als EDL door de linkse kliek voor racist en fascist nagewezen te worden, en als onderwerp van discussie aan de NPO tafels weggezet te worden als de minderwaardigen uit de maatschappij.

Welles! Nietes! | 07-07-13 | 20:51

@as-saboer | 07-07-13 | 20:41
Lol
huiltopic
domrechts
waarheidontkenner
Mijn god, en u vind uzelf nogal iemand?

tattooboer | 07-07-13 | 20:48

@as-saboer | 07-07-13 | 20:41
Ga jij je mond maar even spoelen met chloor, dommerik.

Jim Lovell | 07-07-13 | 20:48

@as-saboer | 07-07-13 | 20:41
Inhoudelijk weerwoord? waar?

Karel Popper | 07-07-13 | 20:47

as-saboer | 07-07-13 | 20:41 | + -1
Naief links , dan ben je pas dom.

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:46

as-saboer | 07-07-13 | 20:41 | + 0 -
Gelukkig bevind je je in slimrechts gezelschap hier.

Anijsblokje | 07-07-13 | 20:45

Vroeger was Verdeel & Heers de taktiek van de politek en elite.
Tegenwoordig is dat Verdeeldheid & Heers.

Russ Meyer | 07-07-13 | 20:44

korte samenvatting : Geert heeft gelijk

(c)ZWITSUL | 07-07-13 | 20:42

LOL wat een huiltopic weer. Als domrechts iets vindt, is het de waarheid en iedereen die het ermee oneens is, is een moslim, moslimvriend of een waarheidontkenner. Ongeacht of je domrechts om inhoudelijke punten extreem vindt, de wijze waarop domrechts "argumenteert" is op zichzelf al reden genoeg om domrechts extreem te vinden.

as-saboer | 07-07-13 | 20:41

Het gekke is, dat gelijk aandelenbeurzen, de kentering vaak al begonnen is op het moment dat iedereen nog denkt in vrije val te zijn.

Anijsblokje | 07-07-13 | 20:41

Ben erg benieuwd naar het mailtje van Pat..
Weet hij echt van geenstijl en dumpert?

Maarja, hij heeft zoals altijd weer gelijk.
De ideologie van de islam sluipt er steeds meer in zonder dat mensen het zelfs doorhebben. Het hoeft niet te betekenen (nog niet) dat er kledingvoorschriften zijn en dat je allah moet aanbidden, maar met de hulp van linkse focking hippies moeten wij wel steeds meer de politie en autoriteiten (joris demmink ding dong) minachten, en vrouwen op hun plek zetten (de keuken is een leuk voorbeeld maar het gaat nog veel verder).

Fuck jullie, slinkse hippies. Je hebt geen focking idee waar je mee bezig bent.

de grote Anti | 07-07-13 | 20:41

bier hier | 07-07-13 | 20:33 | + 0
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:35

Bakito | 07-07-13 | 20:17 |

Lol, de reactie waarvan je wist dat ie zou komen, wat ben je toch ook voorspelbaar hé gekke aap...

CornholioNL | 07-07-13 | 20:34

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 20:33

"I'd rather die on my feet than live on my knees. Stand up for what u believe. Never be intimidated by anyone #english #nosurrender."

(c)ZWITSUL | 07-07-13 | 20:33

Als aanvulling op de column van Pat Condell nog maar even de docu der docu's over de angsthazen die de Europese regeringen geworden zijn. Pat benoemde het al.. angst!
Aangejaagd door links socialistisch fascisme van monddood maken uit angst voor de islam.
ejbron.wordpress.com/2012/09/07/must-s...

Welles! Nietes! | 07-07-13 | 20:32

Geen speld tussen te krijgen.
De waarheid mag niet gezegd worden.
Vooral niet op het internet.
Niet over haatbaarden, maar ook niet over de groeiende monsterstaat die de haatbaarden stEUnt.
Mogen de haatbaarden ons openlijk deaud wensen en halal slachten..... wij moeten gewoon onze bek houden.
Ik snap er werkelijk niets meer van.

Schietmijmaarlek | 07-07-13 | 20:32

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 20:31

Weer een rake van Pat, zoals gewoonlijk, en ik realiseer me weer dat wij een stuk verder zijn dan de Britten, dankzij Fortuyn en Wilders.

Zulke politieke partijen zullen in de UK voorlopig geen enkele kans maken. Ja UKIP komt in de buurt, maar Farage spreekt zich alleen uit over de EU en immigratie en niet over de islam.

Tommy Robinson van de EDL is imho de echte held. Condell spreekt zijn boodschap op video's in, maar Robinson gaat met zijn maatjes de straat op met gevaar voor eigen leven en dat van zijn gezin. Onvermoeibaar die vent.

W.b. die retweets met bedreigingen: Ik volg hem op twitter, je weet niet wat je ziet, ook zijn vrouw en kind worden bedreigd, niet alleen door moslims maar ook door het politiek correcte linkse en liberale tuig in de UK. Ook hij en zijn gezin hebben moeten onderduiken.

En nu mag hij niet meer aan de wereld laten zien hoe hij wordt bedreigd en door wie. Stelletje smeerlappen.
Ik vrees dan ook met grote vreze dat hij nog wel een keer uit de weg geruimd zal worden. En dan zullen de Islamlikkende politici en hun aanhang hun handen wassen in onschuld, en denken dat tegelijkertijd het probleem is opgelost. Net zoals hier na de moord op Fortuyn. Ook in de UK zien ze niet dat Tommy Robbinson, de EDL en Pat Condell niet de oorzaak zijn maar het gevolg van hun eigen laffe en smerige politieke spelletjes.

Enfin, ik plemp hem nog maar een keer:

"De zittende politicus
Hij heeft nog nooit gedanst. Hij kent zijn doel.
Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel
Zomaar een lach verschenen, maar die nacht,
Nadat de gek de nar had omgebracht,
Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,
En maakte hij onbespied een pirouette.
Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.
Hij oefende het woord ‘geschokt’ voor morgen
En sliep als twintig ossen kunnen slapen.
Straks is hij, voor de camera, vol zorgen.
Natuurlijk is hij zwaar tegen geweld.
Daar klinkt verdomd weer zijn belegen lied.
Hij loopt op straat, ondragelijk rechtschapen,
En ziet nog steeds het echte monster niet."

Gerrit Komrij, 10 mei 2002, na de moord op Pim Fortuyn.

La Vie En Rose | 07-07-13 | 20:30

@Eurotokkie | 07-07-13 | 20:20 |

Dank dat u nog wat van mijn brouwseltje wilde vinden en zelfs de moeite neemt om erop te reageren. Ik lees 'm zelf net terug en herken er de hand in van de diverse recreatieve versnaperingen die ik deze middag heb genoten...

Parel van het Zuiden | 07-07-13 | 20:27

@Eurotokkie | 07-07-13 | 20:12
Klopt, maar het gaat er vooral om dat ze het proberen als wolven in schaapskleren.

Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 20:26

Nieuwsfilters om het volk dom te houden bestaan al eeuwen, zeker over dit onderwerp.
Volgens een insider.

Oeps mocht ik dit wel zeggen?

Dutch-devil | 07-07-13 | 20:25

@Bakito | 07-07-13 | 20:17
En daar heb je nou precies zo'n uitspraak waar Patje het over heeft.
En dat van een knokkelschuiver. Gelukkig weet iedereen onderhand beter en ben jij geheel nutteloos "Bakito".

tattooboer | 07-07-13 | 20:24

Hoogste tijd dat Pat op Downing Street 10 gaat wonen.

Conan de Rabarber | 07-07-13 | 20:23

@gooogle | 07-07-13 | 20:10
Het is niet de strijd die jij durft te voeren, het is maar een ingeleide. Diegenen die er straks echt moeten staan zullen er staan.
Wees maar niet bang.

tattooboer | 07-07-13 | 20:21

Parel van het Zuiden | 07-07-13 | 20:16 | + 0

De Islam gaat ervan uit dat iedereen zich aanpast aan de Islam .

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:20

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 20:20

Tenslotte zijn de anti-fascisten de nieuwe fascisten,
onder het mom van anti-racisme en islamofobie-'bestrijding'

Tobi | 07-07-13 | 20:19

Als je deze mongool en de dronkenlappen van EDL in ogenschouw neemt, wordt meteen duidelijk waarom de islam zo fel tegen alcohol is. Actie = reactie.

Bakito | 07-07-13 | 20:17

@janneman1977 | 07-07-13 | 19:43
en bedankt, nu kookt mijn bloed weer.

tattooboer | 07-07-13 | 20:17

Gelukkig legt Egypte op plastische wijze e.e.a. uit over Islam en democratische waarden. Met name dat zij haaks op elkaar staan. Het is dan ook niet meer dan logisch dat de seculiere beschermers van de Islam ook zo tegenover elkaar staan. Vrijheid van meningsuiting? Prima, zo lang het onze mening is en anders de knoet.

Parel van het Zuiden | 07-07-13 | 20:16

deze =dit

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:14

@ stoethaspel | 07-07-13 | 20:07
Geheel mee eensch.

Fijnstoffer | 07-07-13 | 20:12

Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 19:56 | + 1

Het is in deze digitale tijdperk heel moeilijk om mensen monddood te maken , en gelukkig maar.

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:12

Met een über-saaie autocue, verzadigd met pseudo-kracht-termen win je geen enkele strijd.

gooogle | 07-07-13 | 20:10

Fijnstoffer | 07-07-13 | 19:58 |

In NL is het echt niet zoveel beter. Ook hier leven we in een apartheidsstaat waar je over moslims minder mag zeggen dan je over anderen vermag.

En ook in dit land is het debat niet alleen nooit tot stand gekomen, maar met succes de nek om gedraaid middels de liquidatie van Pim Fortuijn en Theo van Gogh.

En dat is dan ook het enge aan dit hele gebeuren met die absoluut minderwaardige godsdienst: Als er geen debat mogelijk is, geen discussie, wat rest je dan als samenleving op zeker moment nog aan andere middelen dan een zekere dwang?

Wij zullen naar het punt toe moeten groeien waarin we onze politici verantwoordelijk durven te houden voor hun beleid en daar consequenties uit durven trekken. Kruiken gaan te water tot ze barsten. Eens houdt het op...

stoethaspel | 07-07-13 | 20:07

Een alu hoedje zou wel mooi passen bij zijn kekke gele shirtje.

Bertus Brulbroek | 07-07-13 | 20:05

Als de waarheid een belediging is voor je geloof,
dan is je geloof een belediging voor de waarheid.

Karel Popper | 07-07-13 | 20:03

@janneman1977 | 07-07-13 | 19:43
Ze hebben blijkbaar niet alleen in Nederland idioten bij de politie.
Wat.een.kudtwijf!
Dus dit is het nieuwe Engeland. Waar mensen die geweld gebruiken zo weg mogen lopen en mondige burgers in kettingen worden geslagen.
Die maat van hem lijkt wel op de leider van de milwall bushwackers uit Green street

miko | 07-07-13 | 20:03

Ja de waarheid is hard en sommige mensen kunnen hier niet tegen, Hans Jansen heeft ook ooit een moslim bij P&W onder de tafel geluld , sindsdien is hij daar niet meer welkom , het laatste wat we willen is dat mensen de waarheid over de Islam gaan vertellen .

Eurotokkie | 07-07-13 | 20:00

Pat + heel veel.

joyriders | 07-07-13 | 19:59

The UK is verder heen dan wij denken. Invloedrijke moslims trekken aan de touwtjes:
" De islamkritische vrijheidsstrijders Pamela Geller en Robert Spencer zijn niet welkom in Groot-Brittannië. Ze zouden op 29 juni (Armed Forces Day), op uitnodiging van de English Defense League, een toespraak houden in Woolwich, waar vorige maand de soldaat Lee Rigby volkomen halal is afgeslacht. Hun aanwezigheid zou volgens de regering niet bevorderlijk zijn voor het publieke welzijn en bovendien veroordeelt de regering 'al diegenen wier gedrag en opvattingen in strijd zijn met onze gemeenschappelijke waarden'. "

Fijnstoffer | 07-07-13 | 19:58

@La Bailaora | 07-07-13 | 19:41
Een Regering heeft per definitie een ander belang dan de Burger.
Maar zoals Pat zegt willen ze waarheid niet onder ogen zien.
Op termijn zijn ze zelf ook de pineut, dus waarom ziende blind.
Ik weet het net zoals jij eigenlijk ook niet.

Uw Verzekeringsadvis | 07-07-13 | 19:58

Je hoeft het trouwens niet met 'm eens te zijn (maar dat ben ik wel). Wat eigenlijk het ergste is, is dat men 'm monddood probeert te maken onder valse voorwendselen.

Lijkt me logisch... | 07-07-13 | 19:56

@bier hier | 07-07-13 | 19:43
Ga eens op een engels blog lullen.

miko | 07-07-13 | 19:56

Geen speld tussen te krijgen.

tattooboer | 07-07-13 | 19:55

Bravo for Pat !

Der Schnitzeljäger | 07-07-13 | 19:54

Hij zegt ware dingen. Net als dhr. Wilders.

Normpje | 07-07-13 | 19:49

Zonder autocue denk ik zo.. damn

Bluebook | 07-07-13 | 19:49

Pat Condell is profetisch, maar pist op een punt naast de pot: als links zowel als de islam bereid is geweld te hanteren als drukmiddel om hun zin te krijgen, en wij zijn dat niet, dan verliezen wij ALTIJD.

Geweldloos verzet is suicide tegenover TWEE vijanden die WEL bereid zijn geweld in te zetten op sleutelmomenten.

Voor de rest: 'wat Pat zegt'

Karel Popper | 07-07-13 | 19:49

Hoe lang nog?
Hoe lang pikt het volk het nog;de repressie van mensen zoals Pat?
Hoe lang kunnen die pijp rokende linkse betweters nog ongestraft hun zieke waanideeën als "de waarheid"blijven verkondigen zonder tegenspraak?
Hoe lang nog mogen rechtse kwezels als Hirsh Ballin en Teeven hun wetjes "ter bescherming van de veiligheid" er door blijven drukken?
Tot het te laat is?

zwellevertje | 07-07-13 | 19:48

'Liars, cowards, facists and hatemongers', een betere omschrijving van de huidige politieke elite in Europa zul je niet snel vinden.

smdyasc | 07-07-13 | 19:47

King Underbelly approves of this message.

Koning Onderbuik | 07-07-13 | 19:47

Martin Bosman beschreef deze linkse grap al eerder; de nationaal-socialisten van Labour/PvdA schilderen de EDL/PVV af als nazis. Als er één partij overeenkomsten heeft met de nationaal-socialistische arbeiders partij dan is het wel de PvdA en haar Engelse zuster van Labour.

fietskettingslot | 07-07-13 | 19:47

Je zou bijna gaan denken dat Pat een hekel heeft aan moslims....

VanBukkem | 07-07-13 | 19:47

Een dappere man die van alle kanten wordt gedemoniseerd. Maar goed dat zijn teksten nu via GS worden opgenomen als digitaal erfgoed. Dan kan het nageslacht later vragen stellen over achterlijke culturen, volken en vooral over achterlijke West Europese overheden. You go Pat.

obapa | 07-07-13 | 19:46

Dan zeg ik het toch> Islam gaat altijd gepaard met geweld, het is het grootste gevaar voor alle atheisten.

Terpen-tijn | 07-07-13 | 19:45

Pat Condell = 'da Supreme Dude' !

All Hail?!

Hail!! :-D

Jm | 07-07-13 | 19:45

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 19:45

Bakito !! kom er maar in...

CornholioNL | 07-07-13 | 19:45

-weggejorist-

bier hier | 07-07-13 | 19:43

nu weet wel in wat voor een hoek EDL zit, maar verder weet ik niks van de partij
Maar afgelopen week kwam ik dit tegen
Tommy Robinson & Kevin Carroll of the EDL assaulted then arrested during charity walk to Woolwich
www.youtube.com/watch?v=mEI0TKkX9_o

janneman1977 | 07-07-13 | 19:43

Geen woord gelogen Pat, zo zit het in Nederland ook in elkaar.

Rimpeldoos | 07-07-13 | 19:42

Ja Pat, mensen zoals jij worden monddood gemaakt door de linksche gutmenschjes, zo werkt het hier, en in G.B ook...

CornholioNL | 07-07-13 | 19:42

Ik wil in een land wonen waar vrijheid van meningsuiting nummer 1 is. Daarom bijzonder veel complimenten aan Geenstijl/Dumpert voor deze actie.

SharpEye | 07-07-13 | 19:42

Ik weet niet waar je het over hebt @Pritt, maar ik vind geel juist geil. WTF!

1+1 | 07-07-13 | 19:42

Wat hebben onze regeringen toch met die haatbaarden en bedreigers? Waarom worden die toch zo beschermd? En waarom worden mensen die worden bedreigd of die bedreigingen bekritiseren de mond gesnoerd?

La Bailaora | 07-07-13 | 19:41

Zou pius voor dit onderwerp nog een comeback willen maken?

miko | 07-07-13 | 19:40

Volgens mij falen ze daar in de UK nog meer met de islam dan hier. Terwijl hier al de boel verziekt is.

KollenbergSittard | 07-07-13 | 19:40

(Yellow jersey... Volgens mij kijkt Pat ook naar de Tour.)

VanBukkem | 07-07-13 | 19:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken