
Dierenleed keihard
aangepakt op het allerhoogste politieke niveau. Nadat heel Nederland en hun moeders het
topic over de Sletlandpony had getwitterd naar Mevrouw Dierenpoes, heeft Miauwe Thieme even wat officiële
Kamervragen gesteld aan staatssecretaris Dijksma van Economische Zaken.
1. Bent u ervan op de hoogte dat er filmpjes op het internet staan waarin vrouwen veel te kleine ponys berijden en mishandelen? Zo ja, hoe beoordeelt u dit? 2. Kunt u bevestigen dat de vrouwen die de ponys berijden en de organisaties die betrokken zijn bij het produceren of aanbieden van deze filmpjes Nederlands zijn en dat deze filmpjes waarschijnlijk van een Nederlands productiehuis komen? Zo nee, waarom niet? 3. Deelt u de mening dat het dierenleed dat in de filmpjes te zien is onacceptabel is en de makers van deze filmpjes de wet overtreden? Zo ja, welke consequenties verbindt u hieraan? 4. Bent u bereid het toezicht op dierenmishandeling te verscherpen en in te grijpen zodat de betrokkenen van deze en soortgelijke filmpjes opgepakt worden? Zo nee, waarom niet? Zo ja, op welke termijn en wijze? Wel jammer dat Marianne Thiehihihiemeke verwijst naar een copypaste artikeltje op RTV Noord-Holland in plaats van naar het originele topic op GeenStijl. Geen liefde voor ons, dierenleedbestrijders pur sang, Marry? Soit, we zullen het er wel naar gemaakt hebben. Het belangrijkste is dat de Shetlandporny's gered worden en dat dierenleed weer eens in de picture staat. PS stelletje dreiggekkies, jullie
bedreig-0-lizer is stuk. Doe eens fixen, sukkels. Ach ja, stupide facepalmvolk doet stupide dingen. Blijven wij intussen
in de gaten houden hoe ver de dierenmishandeling voor geile ponyfappers van Carlo Marijnissen gaat. This wil not stand, man. Weg met ponypletters. Het is 2013.
Reaguursels
Inloggen@PonyPletter | 05-07-13 | 14:04 | 0
Yep. Die zijn elders ondergebracht.
Al nieuws over de paardjes?
@G-unite
Sorry man kwil niet met je slowchatten ofzo,
maar plemp die gegevens van die adresplempers hier neer . Lijkt me lachen.
On a more serious note :
Misschien maar gewoon dicht gooien die pony topics. Is blijkbaar de enige manier om shit te voorkomen.
@Llewella | 05-07-13 | 07:23
Zo is dat. Het zijn sensatie gekkies die zich waarschijnlijk niet eens druk maken om het/de topic(s) maar alleen hopen op project x haren achtige toestanden of erger. Hoe ziek is dat?
En GS straks weer de schuld krijgen. Stelletje mafketels met n pick-up naaldje van n piemol.
brabbelsnap | 05-07-13 | 04:23 | 1
en een plusje van mij. btw, met last krijgen doel ik niet alleen op de al zo vaak genoemde straat, ook alle gehackte ip adressen om steeds maar een nieuwe nick te maken kunnen bijv. maar zo last krijgen. zo onnadenkend ( Gewopn achterlijk dom tegen het zieke aan) zijn deze gasten.
@brabbelsnap | 05-07-13 | 04:23 | 1
Ik reageer al drie topics lang. Ff draden lezen.
Ik maak me niet druk hoor. wil alleen duidelijk maken dat het continu plempen van die adresgegevens allang niet nieuw meer is. en dom en tegen de huisregls en gs in verkeerd daglicht zet. en bovendien dat het gedaan wordt door streeds de zelfde met nnieuwe nick die zichzelf untouchable waant maar dat absoluut niet is. ookal hopt ie mobiel van ip naar ip,
het is toch van de zotte dat onschuldigen door zulke gasten last gaan krijgen?
dierenvriend oke maar zulke plempers zijn zo dierenvriend dat het terrorisme wordt, activisten zoals een zekere volkert.... die we ook helemaal niks te danken hebben.
Wordt er onpasselijk van. Wat zijn wij toch een ziek ras. Middeleeuwse straffen weer snel terug a.u.b.
En het zou men sieren als men wat verder keek dan hun neus lang is. De hoster van de website bedreigen heeft totaal geen nut. Die heeft er geen weet van gehad, en heeft er ook niks mee te maken. Zelfs nu nog denken mensen serieus dat hij er iets mee van doen heeft. Ik kan uit eerste hand zeggen dat dit niet zo is. Denk na mensen. En het zou geenstijl sieren als ze adresgegevens neerzettten, hier wat meer onderzoek naar zouden doen of die uberhaupt kloppen, maar daar gaat het niet om. Sensatie...........
Isabo, serieus.... schoonzoon? Doe eens ff normaal. Geloof jij alles wat je leest? Er klopt dus geen 1 feit van wat jij noemt. Check je feiten. Geloof niet wat je wil geloven, maar ga op zoek naar de waarheid.
Laatste post hier, want het heeft geen zin. Men leest het kennelijk niet. Geeft alleen maar - terwijl er onschuldigen hier voor hun leven aan vast zitten.
Er is geen schade aan de auto, maar ze hebben er met hun fikken af te blijven. Ik vind het alles behalve heldhaftig om onschuldige familie en buurtbewoners hier in te betrekken of lastig te vallen. Gelukkig handelt de politie kordaat. Ik zou alleen wel bijna zeggen, even een actietje om adres gegevens neer te plempen van degenen die dit zo volhardend zelf blijven doen. Het adres wat neergegooid wordt keer op keer daarvan zit de verdachte al lang en breed op het bureau. Het enige wat het verder kan uitlokken is dat mensen eigen rechter gaan spelen naar mensen die er helemaal niks mee hebben te maken. En serieus, ik houd niet zo van dit soort acties, verdachten opsporen prima, maar laat het verder aan de politie over om juist die heksenjacht te voorkomen.
.
'was' moet wees zijn in de 3e zin van onderen(vrij logische)...
@Amin
Zie jou alleen op het laatst reageren, waarom maak jij je zo druk?
"Even de reacties hierboven gelezen" De 'man' Carlo waar het om gaat en de 'obesitas vrouw' moeten via het Nederlandse recht geboet worden voor hun daden. Dat is het mooie van GEENSTIJL dat ze zo snel gevonden worden door de media aandacht o.a. Facebook, Twitter en andere 'nieuws' sites die het ook plaatsen door de aandacht die het op GEENSTIJL krijgt. Daarom gaat de Politie er ook gelijk serieus mee om! Als voorbeeld de foto's van de overleden hond in de sporttas. Omdat er zo veel activiteit is op sites, media en in de maatschappij gaan de Nederlandse burgers op klopjacht en dat resulteert in het vinden van de dader(s). Hierdoor maakt de politie vaart omdat er anders voor eigen rechten gespeeld gaat worden. Dit is natuurlijk niet goed, hoewel ik het wel begrijp door emoties van woede, onbegrip ect. Maar het brengt alleen jezelf in gevaar. Zodra de gegevens bekent zijn (wat nu wel duidelijk is) overhandig dit dan aan de politie, die lossen het formeel op. En was trots op de mede-reaguurders die het mogelijk hebben gemaakt dat dit soort afschuwelijke 'mensen' moeten boeten!!!!
Herman6018 | 05-07-13 | 01:50 | 0
Kunt u t 06 nummer niet vinden ?!
Amateurtje.
Tip bij t zoeken... lees alle 3 de draadjes ff helemaal.
En voor straks alvast doei he.
-weggejorist-
Ben benieuwd waar de paardjes nu staan.
@Baron Wilhelmus | 05-07-13 | 01:26 | 1
Hmmm, lijkt me lekker. Ik maak mijn hachee van paardevlees, zeer smakelijk.
Wie zijn wij ?? Een slagerij ofzo, waar kan ik er eens wat komen halen kben dol op schnitzels dus van een paard kan vast heel lekker zijn.
Dus Baron wie/waar zijn jullie, doe is een adres of telefoonnummer plempen.
Ooh wacht...
:-)
@Llewella | 05-07-13 | 00:20 | 1
Precies. U heeft gelijk.
Lullig van de auto, ik hoop dat de schade niet te groot is.
En voor t geval de verzekering niet over de brug komt, inzamelen via gs. daar worden ze erg bedreven in ondertussen. Of gemakkelijker,, als we klaar zijn met dit verhaal gaan we adresgegevens plempen van alle gasten die adresgegevens plempten nadat door joris meer dan duidelijk was geweest dat gs daar niet van gediend was. Vooral van die 3 die onder meerdere zwitsal nicks meerdere keren opzettelijk een hetze probeerden te ontketenen.
Maar ik wil natuurlijk geen hetze ontketenen.
Is ook niet nodig want deze personen kunnen waarschijnlijk sowieso een bezoekje van de popo verwachten ivm. de bedreigingen,inbraak en vernielingen. Ze laten dit echt geen soort van project x haren worden lijkt mij.
Wij maken paardenschnitzels, nou en?
De onschuldigen zijn idd in deze bedreigt, geen dingen door elkaar halen als je alleen vanaf internet conclusies kunt trekken. En voor buurtbewoners voelt het ook onveilig met de bedreigingen. Vannacht is er aan mijn auto gezete, waarom in godsnaam? Wat hebben onschuldigen en buurtbewoners ermee te maken?
@Isabo | 04-07-13 | 23:28 | -
Nee, gewoon nee.
Zijn familie die bedreigd zijn is o.a. zijn dochter en anderen.
Zolang die nog niet verdacht zijn van enige betrokkenheid zijn ze onschuldig en ondergedoken voor hun veiligheid.
Alle betrokken familie zou zijn opgepakt om heerlijk onder te duiken in de cel.
Het steeds maar opnieuw plempen van adresgegevens (niet door u btw.) is behalve dom (want ze zijn allang bekend) dan ook niet stoer ofzo want geilen op t feit dat je computer dingen voor je kan vinden is zielig. Om nog maar te zwijgen over eventuele gevolgen waarvoor men mi. medeplichtig kan worden geacht. Dat is inclusief de medeplichtigheid aan een mindere straf voor deze carlo en consorten vanwege al gestraft door de media en al die onzin.
@Amsterdamsko | 04-07-13 | 23:28 | 0
Well great minds think alike.
Zal ik u dan ook maar vergeven om t feit dat u alle dierenvrienden als eng bestempeld ?
Nee, dat doe ik niet, want dat is een leugen en leugenaars zijn niet te vertrouwen.
Maar een smily kan er wel vanaf.
;-)
@amin | 04-07-13 | 23:21 |
Jouw reactie zou de mijne zijn geweest als ik dit niet zelf had meegemaakt.
Maar het zij je vergeven, hoor. Koester maar rustig de illusie dat mijn verhaal verzonnen is.
Laat je maar lekker in slaap sussen. :-)
En dan die websitemaker, de stiefzoon van Carlo. Het was maar een klant en we wisten er helemaal niets vanaf. Nee tuurlijk joh. Acht zich niet verantwoordelijk. Alleen maar een cms-je gemaakt voor een klant, gelooft-ie het zelf? Familie bedreigen is inderdaad niet de bedoeling. Maar die familie dat is dus die website bouwert.
-weggejorist-
Mensen bedreigen is nooit ok.
Aan de andere kant kan ik ook wel weer begrijpen dat mensen boos zijn. Vooral vanwege de leugens en de vermoorde onschuld die men speelt. Die Carlo: het waren de Duitsers, ik wist er niks van. Nee hij heeft (had) zelf 3 pony's en zijn bedrijf was er alleen en 100% op gericht dit soort filmpjes te maken. Riding cult, pf
@karel1350 | 04-07-13 | 22:42
Zwaait naar kareltje.
Amsterdamsko | 04-07-13 | 23:03 | 0
Mensen die geloven dat u gelijk heeft vanwege dit verhaal, net zo eng!
Mensen die een verhaal als dit verzinnen om een punt te maken, nog veeeel enger.
En Halbe Zijlstra heeft weer gelijk. Kamervragen voor een achterlijk filmpje, die vragen horen niet thuis in de tweede kamer.
Gepaste straf voor Ponypletter:
www.liveleak.com/view?i=94f_1343002966...
Van die hysterische dierenvrienden? Dat is gewoon eng volk.
Een paar jaar geleden kwam ik er zo eentje tegen. Helemaal ontdaan was zij. De reden: zij had die middag met haar auto een overstekende eend doodgereden.
Haar commentaar: 'ik vind het zo erg; ik had nog liever een Turk doodgereden'.
Dierenvrienden? Eng volk!
@karel1350 | 04-07-13 | 22:42 | 0
Zeeeeeeeeer oud nieuws hier op gs al laaaang bekend.
Doch interessant voor de meelezende popo die inmiddels ook zoekende is naar bedreigers en vernielers en inbrekers van de familie van.
-weggejorist en opgerot-
Dierenmishandeling wordt nog steeds veel te laag bestraft. Geweaun net zo bestraffen als mensenmishandelen. Tevens dient een dierenambulance een voorangsvoertuig te worden net zoals de hulpdiensten voor mensen.
Wat een heksenjacht zeg....... zou zo fijn zijn als de juiste mensen er op aangekeken werden. Alle mensen die ook maar iets kwaads in de zin hadden zijn opgepakt. Wat rest is de heksenjacht die gaande is op totaal onschuldige mensen, die nu ondergedoken zitten. Wat deze site kennelijk niet doorheeft, is dat in dit geval veel mensen met de dood bedreigd zijn, en ze dus veel ellende op hun geweten hebben en er is veel 'onnodig' politiewerk besteed aan bescherming van onschuldigen (en dit heeft ons, de belastingbetaler, veel geld gekost). Domme reacties op facebook en hier hebben heel wat mensen in het nauw gedreven die onschuldig zijn. Hulde Geenstijl, wat zullen jullie weer trots zijn!
Politie Kennemerland
34 minuten geleden via BlackBerry Smartphones App
Ivm het onderzoek van onze dierenpolitie inz. de pony's: de eigenaar heeft afstand gedaan van de pony's.
De pony's zijn elders in het land ondergebracht en worden goed verzorgd. Goed werk van iedereen die er mee bezig is!!
Duidelijk; het volk lost dit zelf wel op. Helemaal geen politiek voor nodig. Een geldboete volstaat nooit en wees eerlijk, er is geen meer geschiktere straf. Deze daders ondergaan nu een diepe vernedering. Van deze stempel komen ze nooit meer af. Karma in optima forma. Lang leve GeenStijl !
1. Bent u ervan op de hoogte dat er filmpjes op het internet staan waarin vrouwen veel te kleine ponys berijden en mishandelen? Zo ja, hoe beoordeelt u dit?
.
Tja, wat ze vergeet te vertellen is dat ze het zelf ook niet wist.......
Maar wel vragen stellen aan de minister nu het ineens in het nieuws is.
dat piggyback kutwijf zou ik graarg eens doen. met een leopard tank.
My little pony wals.
Voor al onze moraalridders; www.animalfreedom.org/video/video.html...
Werd de pony eerst geplet door een corpulente dame, nu wordt het paardje misbruikt door Dion Grauss en de dierenpoes voor eigen gewin.
Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:08 |
Ieder die een dier mishandelt heeft iets mis in de bovenkamer wat vaak leidt tot het mishandelen van mensen. Ondanks dat Nederland verder in de fik staat is het noodzaak om deze stompzinnige dierenmishandelaars te veroordelen.
Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:08 |
Ieder die een dier mishandelt heeft iets mis in de bovenkamer wat vaak leidt tot het mishandelen van mensen. Ondanks dat Nederland verder in de fik staat is het noodzaak om deze stompzinnige dierenmishandelaars te veroordelen.
Die pony zal inmiddels wel geslacht zijn en het vlees zal wel verkocht zijn als runderbiefstuk.
@_Fly66_ | 04-07-13 | 16:46
Ben je soms net wakker ? Die gegevens kan je overal op het internet vinden. Fluitje van een cent, en die gegevens stonden gisteren hier dan ook al.
Dat mensen woest zijn, dan begrijp ik. Maar die uitlatingen die er op jouw link zijn te lezen, zijn ronduit krankzinnig. Zelfs strafbaar.
Als je dat soort bedreigingen uit doe je niets anders dan jezelf verlagen tot het niveau van dat uitschot dat die beestjes zo mishandelt. Laat het aan politie en justitie over. Ik begrijp het, dat geeft niet al te veel vertrouwen, maar dat zijn toch echt de instanties die dit strafrechtelijk moeten afwikkelen. En ze mogen er op vertrouwen dat veel verontwaardigde nederlanders er op zullen toezien dat hier gepaste straffen zullen worden uitgedeeld.
nou de pony vond het een verpletterende ervaring!
Kamervragen, ongelooflijk. Internetgericht is kennelijk niet voldoende. Die vent z'n leven is verwoest, en terecht daar niet van. Zoiets doe je niet, en zeker niet zo lang en zo stelselmatig.
Maar... zo makkelijk en snel kan het gaan.
.
Kamervragen, tegenwoordig is politiek op alle gebieden een waan-van-de-dagbedrijf. Dierenpoes en de haren moéten er wel wat mee; half internet staat op z'n kop vanwege iets van hun onderwerp. Deze hetze vinden ze niet leuk. Als ze willen scoren, doen ze dat liever met een eigen onderwerp.
.
Kamervragen, politisering, en communitygericht zorgen ervoor dat dierenmishandeling nog meer in het donker komt te staan. Mijn idee.
.
Overigens ben ik van mening dat de bio-industrie moet worden stopgezet.
-weggejorist-
-weggejorist-
Life_Of_Slice | 04-07-13 | 16:39 | + 0
Was net om het journaal van SLAM FM!
Weet niet of er al wat op internet staat.
Over 15 min denk ik weer op de radio;)
Ik wil de naam en rugnummer van de stuk stront op die pony.
@Nacho_Vidal, 600.000 werkelozen, en hoeveel procent kiest daar bewust zelf voor? Want ja, de uitkering is dan toch hoger dan een baantje op lager niveau.. nee sorry, om die mensen kan ik me enkel bozer maken. Dan kom ik liever voor Rakker op.
brabbelsnap | 04-07-13 | 16:17 | + 0 -
Bron?
nou ze gaan nu echt voor de 15 minutes.. wereldwijd
i.imgur.com/XntGpFO.jpg
Haha laatste nieuws:'Het huis van de Pletlandpony is met eieren bekogeld en er is ingebroken.' Gezin is ergens anders ondergebracht. Leve social media! Hoop dat zijn verzameling shetlandporno gestolen is en in de rechtbank weer opduikt! Burn in hell!
Nacho_Vidal
De PvdD is de enige partij die ik zie die de ballen heeft om de daadwerkelijke problemen te benoemen met achterliggende oorzaken. De rest danst maar een beetje debiel om de brusselse totempaal van 3%. (Okay SP en PVV roepen er ook heel hard NEE!!! teggen, maar das vooral roepen, niet beargumenteren)
Wat mij betreft mogen zulke persoon levenlange psychische hulp krijgen, verplicht. Op eigen kosten natuurlijk, nadat ze een jaartje of twee hebben zitten brommen. Zal ze leren. Je als gekkie gedragen, dus ook als gekkie behandeld worden.
geweldig de power van social media ! snap wel dat alle overheden paranoia zijn..
Het goede nieuws.... dat ponypletwijf is gevonden.
Nu die andere bitches nog.
In lingerie met z'n tweeën op een geit gaan zittne heujen, met je volle gewicht op de rug, borstkas en heupen van mini ponies springen, om te laten zien hoe dominant je wel niet bent.
Slaan met zwepen.... prikken met sporen.
Klaarkomen op een manenkam, terwijl je de pony met z'n hoofd tegen de grond dwingt.
Arme dieren. Je verzint het niet.
Stelletje walgelijke geile kudthoeren!
Doe dat lekker met een vent, ergens in een kelder, of zo.
Hoop dat jullie opgesloten worden.
Schijnen hier ook nogal wat tokkies rond te hangen tegenwoordig die menen leuk te moeten zijn over de rug van een weerloos dier. Onze nationale dierenpoes staat tenminste voor haar standpunten.
Dat Kamervragen stellen geld schijnt te kosten is niet boeiend.
Bakito | 04-07-13 | 14:11 |
Zo rollen we hier op GS. Als ome Greet weer 'ns met iets compleet belachelijks en irrelevants komt is de gemiddelde reactie nog 'Greet heeft gelijk!!!111111!!11' .
Overigens is zeuren over kamervragen *want kost geld* ontzettend belachelijk. Daarmee geeft men eigk aan dat ze tegen de parlementaire democratie is.
necrosis | 04-07-13 | 14:57
Kiezers zijn kort van memorie inderdaad. Nog geen twee jaar na de afrekening met de rol van de PVV in Rutte 1 wordt Wilders wederom als dé verlosser gezien.
Goed... en na deze kamervragen is het tijd voor de BBQ. Met paardenbiefstuk.
De pony vroeg er gewoon om, de vuile slet.
@Cabaret Voltaire | 04-07-13 | 15:33
Ik zat er op te wachten...... LOL !
@qutrex | 04-07-13 | 14:39
www.dailymail.co.uk/news/article-22785...
Dit is even gek als het mishandelen van die diertjes...
Uit de Televaag :
De familie van de maker van de video waarin een pony wordt mishandeld, is ondergedoken. De familie is zeer ernstig bedreigd.
Dat meldt RTV Noord-Holland. In de woning van het gezin is ingebroken, er zijn spullen vernield en het huis is bekogeld met eieren.
De regionale zender heeft dat te horen gekregen van de dochter van het gezin. Die liet ook weten dat de familie afstand neemt van de video. De vader, een 57-jarige man, is donderdag aangehouden, net als een vrouw van 58 jaar.
Kijk daarom is het nou jammer dat Thieme in de kamer zit. Wat kosten die vragen ook alweer per stuk? De politie heeft hier een keer ballen getoond en ingegrepen en die huppelkut gaat lopen zeiken. Met recht een zeikwijf dus, hoewel ik haar nog steeds zou doen.
@Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:12
Die bedreigingen kunnen natuurlijk niet. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar om het veelvuldig fetisjistisch kapotstuk heien van een minipaardje door een of ander afzichtelijke dikke troel als iets "simpels" af te doen, komt me nou ook niet echt gepast voor.
Overigens sta ik helemaal niet vreemd te kijken dat er zo fel wordt gereageerd. Ik heb al vaker geconstateerd dat die paardenliefhebsters zeer fel kunnen reageren op misstanden.
Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:13
Meedoen met datgene waarvoor de media aandacht heeft, om zodoende in the picture te komen met je partij.
Dat deze pony-mishandeling nieuws wordt, dat kun je de kwaliteitsjournalistiek van onder andere GS aanrekenen.
Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:10
Vraag dat maar aan Rutte en zijn linkse vrienden.
@strohond
Het heeft niets met principes te maken. Wel met dom en impulsief reageren.
Die vrouw is bovendien opgepakt.
Next
@brutus68
Dat komt omdat 80% van de mensen uit primaten bestaat. Die alleen maar kunnen handelen vanuit hun oerinstinct.
Ze horen lekker bij een groep die elkaar begrijpt. Want het gaat over iets simpels als een paardje.
Nacho_Vidal | 04-07-13 | 15:08
Opkomen voor je principes. Daar gaat het om.
Ik ben blij dat ze opkomen voor deze pony, in plaats van die 600.000 kutwerklozen.
@strohond
Hou alsjeblieft op wil je?
Overigens zijn de lieden die de familieleden van de filmert bedreigen ook niet helemaal fris in hoofd. De man zit vast, waarom zijn kinderen bedreigen?
Trouwens, de Partij voor de Dieren komt niet alleen op voor mishandelde dieren, maar ook voor homosensuele dieren.
www.partijvoordedieren.nl/recent/news...
@Strohond | 04-07-13 | 15:04
Sinds wanneer worden VVD/ PvdA en CDA serieus genomen door de Roze Redactie?
*bulderend lachen doet*
@strohond
Ach hou toch op. Er zijn meer dan 600.000 werklozen. Er gebeuren dingen in dit land die niet door de beugel kunnen.
En men maakt zich druk om zo'n kutpony.
Maar dat is de manier waarop de wereld draait klaarblijkelijk. Druk maken om shit die er niet toe doet.
Vanavond heeft half Nederland weer een karbonaadje op het bord, zich niet bekommerend om het leed dat het varken heeft moeten ondergaan dat daarvoor gedood is. Dierenleed is blijkbaar alleen erg als het zichtbaar is en het dier een hoog knuffelgehalte heeft.
@Strohond | 04-07-13 | 15:04
Omdat die partijen verder kan dan een beetje spartelen in de marges van het politieke systeem en daadwerkelijk schade kunnen aanrichten met hun voorliefde voor, respectievelijk, de EUSSR, het socialisme en desecularisatie?
@necrosis | 04-07-13 | 15:03
Lol !! Maar op een of andere manier heb ik geen medelijden met een grote volwassen hengst die zich op zo'n troel uitleeft. Mijn zegen heeft ie !
Volkomen terecht dat Thieme GS links laat liggen, want het ontbreekt hier aan een gezond Hollands fatsoen als het gaat om de PvdD.
De partij wordt hier stelselmatig belachelijk gemaakt, terwijl de PvdD een logisch gevolg is van de hypocriete houding van de traditionele partijen in de Haagse politiek op het gebied van landbouw en veeteelt.
Waarom worden de VVD, PvdA en CDA op de roze redactie wel serieus genomen als politieke partijen?
Jaahaaa
Nu weten we het godverdomme wel met dat dierenleed.
Holbewoners op Facebook die zich laten horen. Hou je bezig met zaken die er toedoen!!
@qutrex | 04-07-13 | 14:56
Minstens zo bizar: vrouwen die zich kapotstuk laten heien door een volwassen hengst!
En ja, daar bestaan ook filmpjes van.....
*zich afvraagt wat er mis is met een Vin Diesel look-a-like*
@miko | 04-07-13 | 14:50
En als uw wederhelft niet wilt neuken na weer een avondje 'overwerken' is het zeker ook de schuld van Geert Wilders?
Toch denk ik dat het dreigen/escaleren eraan heeft bijgedragen dat een paar polities hun burelen hebben verlaten om enkele aanhoudingen te verrichten. Geen actie = geen reactie.
@Bigi Bana Boy | 04-07-13 | 14:53
PVV een kleinere oppositiepartij?
Volgens de huidige peilingen zijn ze de grootste partij, en niet alleen vanwege dierenleed....... ook vanwege een hoop mensenleed.
@miko | 04-07-13 | 14:50
Tegenwoordig noemen we elke schokkende gebeurtenis blijkbaar een incident, hoe vaak het ook mocht voorkomen.
Afgaande op de grote hoeveelheid soortgelijke troep die je op de interwebs kunt vinden, zal je toch eerder moeten spreken van een structureel probleem. Althans, ik vind het kapotstuk heien van een minipaardje een bizarre fetisjistische afwijking die we liever niet kunnen toestaan in dit landje.
Toch heeft De Partij voor de Dieren en met name Thieme de afgelopen jaren - naast de SP en de PVV - op intelligente en erudiete wijze de totstandkoming van de muntunie, de eurocratie en de belangen erachter gefileerd en bekritiseerd.
Daar kon de wat minder begaafde Van Dijck van de PVV nog een puntje aan zuigen.
Zo'n pornodwergpony is inderdaad een relatief onbenullig issue. Maar toch, hulpeloze dieren dienen beschermd te worden. En poezen zijn een verrijking voor de mensheid.
De trieste figuren in kwestie die helemaal losgaan op facebook...
gyazo.com/74b3ed4afd554b17f712ff5ae34d...
@La Vie En Rose | 04-07-13 | 14:47
Vergissing, beste Vie.
Ik ben geen moderator, hoe graag ik ook zou willen.
Ik *zwaai* alleen af en toe, that's it.
en die mosliminternaten houden ze gewoon open.. daar worden jonge mensen geplet !
iedere keer denk ik dat het niet zieker kan. maar helaas kan het altijd zieker. moeten die lui niet gewoon een spuitje krijgen? het is toch duidelijk dat je niet 100% ben als je dit leuk vind? en die makers mogen ze als eerste een spuitje geven.
kamer vragen zijn overdreven. maar laat de politie en justitie hun werk doen. er is wel meer dierenleed.
veel dieren worden gehouden in een veel te kleine ruimte of een onnatuurlijke leef omgeving.
ga lekker naar afrika verhuizen als je dat soort beesten wilt houden. en paarden zouden een max. gewicht mogen dragen. een klein kind is genoeg voor zo een kleine pony. dus niet een dik volgevreten mac donald kind waar we van barsten tegenwoordig. laat die maar op een grote knol gaan zitten.
dlseth_ | 04-07-13 | 14:34
Er wordt in de 2e kamer steeds meer volgens de waan van de dag gewerkt en er is al langere tijd sprake van een lawine aan onzinnige moties en kamervragen. Dat is algemeen bekend. En het zijn helaas vooral de kleinere oppositiepartijen als PvdD, SP en PVV die zich er aan schuldig maken. Soms is het regelrechtige baldadigheid. Ik vind dat schadelijk voor het functioneren van de democratie. Hoe erg deze kwestie ook is, het hoort bij het OM en de politie thuis en niet in de 2e kamer.
@dlseth_ | 04-07-13 | 14:13
Nog steeds. Die cavia politie was compleet overbodig.
-weggejorist-
@Life_Of_Slice | 04-07-13 | 14:42
Ja want zo een dik mens begaat een veel grotere misdaad dan wat men in de gemiddelde slagerij doet.
Mensen die dit soort zaken doen moeten inderdaad aangepakt worden maar politici en dan voornamelijk de dierenpoes en puvuvu vliegen op dit soort incidenten als vliegen op strondt.
Terwijl dierenmishandeling weer eens onder de aandacht komt (moreel gezien niet verkeerd natuurlijk) worden er weer honderden dan niet duizenden kinderen in dit landje mentaal en/of fysiek mishandeld, dag in dag uit. Bewustwording is a bitch..
@solidstate | 04-07-13 | 14:44
Ik vraag me trouwens af of die obese 'vrouwachtige' het lef heeft om plaats te nemen op een echte waterbuffel:
travel.mongabay.com/kenya/600/kenya_37...
Ik denk dat we dan een heel ander topic krijgen.....
Wat trouwens ook steeds platter wordt is het gemiddelde ponypak, Thieme doe daar eens wat aan!
@necrosis | 04-07-13 | 14:33
Jou dus ook?
Wat een overbodige vragen weer van dierenpoes. Bovendien heeft de politie al drie verdachten gearresteerd en verwacht nog meer arrestaties.
www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/ont...
Wel weer stom dat er een zooitje randdebielen zo nodig andere mensen moesten bedreigen. Maar dat hou je toch.
Wat moet die webdesigner wel niet gedacht hebben? (www.jk.nl).
Zijn verhaal: Ik wist van het feit dat het een website was waarop dames op paarden te zien waren. Het is absoluut niet mijn ding. Het leek allemaal erg onschuldig maar wel raar. Niets illegaals.
Die mafkees wist ervan maar deed niets! hij vond het zelfs legaal (normaal).
@ necrosis | 04-07-13 | 14:37 Da's waar. Excuses aan de waterbuffels. Was trouwens "krochten van d'r grot" niet kroten
ikdenkwat | 04-07-13 | 14:28 | + 0 -
Niks geldverkwisting. Dit soort praktijken mag wel eens onder de aandacht worden gebracht. Ik vermoed dat de straffen wel eens heel laag zullen uitvallen, want ja, het is maar een dier. Is niet de eerste keer. En deze man kon al meer dan tien jaar zijn gang gaan: het filmpje waar het mee begon is 9 jaar uit en is voorbij de betaalmuur gekomen. Bescherming voor weerloze wezens mag wel eens hoger op de politieke agenda gezet worden.
@deoudererijperevrouw | 04-07-13 | 14:37
Ik telde 21 bans/ bannen in het eerste topic, en er zit nog 'potentie' in.....
Don't make me zwaai.
@Chief Smoking Frog | 04-07-13 | 14:22
Ondanks haar ideeën over vlees en religie, zou ik haar mijn bed niet uitschoppen.
En al helemaal niet wanneer ze die Navy Seal pet draagt......
Die dierenpolitie van de PVV was eigenlijk zo gek nog niet. Gewoon keihard aanpakken deze debiele lui. Een beetje beschaafd land zorgt er voor dat dit soort geklooi met dieren wordt verboden en die geyle ponyfetisjisten hun heil maar gaan zoeken in een opblaaspony of zo iets.
Kunnen ze heerlijk mee door de bossen en over de heide rossen.
En je kan er nog mee het water in ook !
Heren handelaren : gouden handel !
@necrosis | 04-07-13 | 14:33 | + 1 -
Ik kan mijn neiging om onbeschaafd te worden nauwelijks onderdrukken.
@solidstate | 04-07-13 | 14:31
Dat is een belediging van vredige waterbuffels.
Wat een prioriteiten hebben die lutsers in Den Haag toch.
@Bigi Bana Boy | 04-07-13 | 14:31
U verwacht serieuze politiek van een partij genaamd "Partij voor de Dieren"?
Met zulke verwachtingen hoop ik dat u goed met teleurstellingen om kunt gaan...
Beschaafde commentaren vandaag, trouwens.
In het eerste Pletlandpony-topic had Joris al zijn hulpklazen teruggeroepen van vakantie.....
Dierenpoes pavlov reactie
Politiek door krantenkoppen. Sorry Marianne, maar dit is een kwestie voor het OM en niet voor de 2e kamer. Hou een sop met die tsunami aan onzinnige vragen en moties ?
Man ik heb het filmje even bekeken WTF !!! Ziek Als die waterbuffel een keer niest verdwijnt het perdje voorgoed in de kroten van d'r grot never to be seen again
@Bakito | 04-07-13 | 14:27
En wat als hij 2014 wél haalt?
*gnehe*
Is Marianne misschien een vraag vergeten?
Is de minister ervan op de hoogte dat in ons land hoe langer hoe meer schapen of geiten seksueel worden misbruikt?
@pfffft! | 04-07-13 | 14:24
Volgens mij worden plofkippen niet geslacht door er bovenop te gaan zitten.
Treurig varken | 04-07-13 | 14:02 | + 8
Er zijn 3 mensen opgepakt. Dus inderdaad die Kamervragen zijn een beetje geld verkwisting. www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/ont...
"Watskeburt met die Pletlandpony" ??? Dat moet je aan Willy Selten vragen
necrosis | 04-07-13 | 14:26 | + 0 -
Hij haalt de kerst niet, zoals veel onschuldige dieren.
DAT is mijn punt. Lez0n!
1. Bent u ervan op de hoogte dat er filmpjes op het internet staan de belastingdienst veel te kleine burgers berijden en mishandelen? Zo ja, hoe beoordeelt u dit? 2. Kunt u bevestigen dat de diensten die de burgers berijden en de organisaties die betrokken zijn bij het produceren of aanbieden van deze filmpjes Nederlands zijn en dat deze filmpjes waarschijnlijk van een Nederlands productiehuis komen? Zo nee, waarom niet? 3. Deelt u de mening dat het burgerleed dat in de filmpjes te zien is onacceptabel is en de makers van deze filmpjes de wet overtreden? Zo ja, welke consequenties verbindt u hieraan? 4. Bent u bereid het toezicht op mishandeling van belastingbetalers te verscherpen en in te grijpen zodat de betrokkenen van deze en soortgelijke filmpjes opgepakt worden? Zo nee, waarom niet? Zo ja, op welke termijn en wijze?
@Bakito | 04-07-13 | 14:21
Volgens mij leeft Mandela nog.....
Volgende iedereen terugroepen naar de kamer.. en Geert heeft ook nog wat vragen over die islamitische oplichters in Rotterdam, die gewoon de toko open mogen houden.
@King of the Oneliner | 04-07-13 | 14:13 | + 1 -
Dat is waar, maar hier kunnen we er wel wat aan doen nietwaar?
Ik mis overigens ook nog kamervragen waarom Brussel faalt bij de bestrijding van de Europese illegale pletlandpony handel.
Ben benieuwd hoe verontwaardigt Nederland is als ze voor vanavond de kiloknallers staan in te laden voor op de bbq... Oh nee, dat mag je niet zeggen want dan ben je ineens een groengekkie of weet ik wat. Dierenmishandeling buiten je gezichtsveld telt niet. Hypocrite zooi.
@ dlseth_ | 04-07-13 | 14:13 |
Denk je niet dat het lachen alleen maar harder wordt, nu blijkt dat hun werk beter en sneller wordt gedaan door een blog?
Meiske Thieme +3000... is Mega-Babe en ook nog lief ende actief voor dieren!
Feynman | 04-07-13 | 14:15 | + 0 -
"De beschaving van een volk is te meten aan de mate van respect waarmee ze met hun dieren omgaan."
[Nelson Mandela, 1918-2013]
@Detlev Tarnowitz | 04-07-13 | 14:17
Ja en zo'n Shetland pony heb je al voor 80
Dure pony dit.
@Bertus Brulbroek | 04-07-13 | 14:17
Twilight Sparkle?
Geenstijl is nu officieel kamervraag generator 2012 en 2013 aan het worden.
Jammer alleen dat, op de PVV na, weinig partijen de serieuze zaken aan kaart... En ja, shetlandponiepletterijen is ook een serieuze zaak, gelukkig doet Pvdd daar nu vragen over.
Dwergwerpen is verboden maar mag je nog wel gooien met een shetlandpony? En na het sporten dat diertje lekker op de BBQ. Lekker hoor.
Zou dierenpoes ook even kamervragen willen stellen over die walvis die al maanden zonder water rondzwemt in de kamer.
Ik noem geen namen.
Sharon D.
Maar hoe gaat het met Sparkle de pletlandpony? Wordt Sparkle nu wel goed opgevangen? Klopt het gerucht dat IJsland politiek asiel heeft aangeboden?
@Che_cuevara | 04-07-13 | 14:15
Fucking fuck. Dat hebben we dan mooi voor mekaar gekregen met z'n allen. Wie huilie doet over een pony, moet op de blaren zitten.
@witwas | 04-07-13 | 14:13
Shit, was ook de bedoeling.
Ja laten we nu lekker verbaasd zijn dat ze in de kamer aan populisme doen
In een hele grote politieke slangenkuil die Nederland en Europa aan het vernietigen is, schakelen we nu over naar een enkele pony. Die nog leeft. Hoezo Zütäll zinloze micromanagement?!?
@Detlev Tarnowitz | 04-07-13 | 14:05
3750 euro.
@Che_cuevara | 04-07-13 | 14:12 Zeg dat maar tegen Cuyahoga | 04-07-13 | 14:05
Weet je nog toen iedereen keihard lachte over de caviapolitie van de PVV?
Dit is ook weer overdreven.
Ga eens kijken bij slachthuizen en veemarkten en hondenfokkers en in het buitenland, zoals Spanje Bulgarije en natuurlijk China, waar ze levend hondjes slachten voor hun pels. Kijk eens op YouTube, en je hoeft vanavond niet meer te eten. Ook filmpjes van slachten zijn verplichte kost voor dierenliefhebbers.
@witwas | 04-07-13 | 14:05
Die van het filmpje niet zo lang want al genoeg geplet.
En de "saus" die daar overheen gegaan is lust ik echt niet.
-weggejorist-
Beetje kort door de bocht dit.
De PvdD doet heel veel onzichtbaar doch goed werk t.a.v. misstanden in de bio-industrie en kernrampen.
Flauw om deze nobele partij af te rekenen op dit incidenten. Erg kinderachtig imho.
@Alcoholic | 04-07-13 | 14:03
Als je het niet ziet, is het er niet. Zo rolt de politiek.
Thieme speelt hier alleen maar op in om puntjes te scoren.
Waar is de dierenpolitie als je ze nodig hebt...
Kan mij iemand uitleggen wat hier überhaupt erotisch aan is?
Triest dat er steeds weer politici zijn die zich over de rug van een pony in de kijker willen spelen.
Welke partijen ook al weer ?
En wat die vrouw betreft: Het schijnt dat ze op het Tagrirplein snel aan haar gerief kan komen. De vraag is of 40 Arabieren genoeg zijn.
Kamervragen? De Partij van de Dieren bevestigt weer eens een volkomen overbodige kutpartij te zijn.
Marianne FTW!!!!! Ahum, zure sloot. Ga toch koken.
Ja dom facepalmvolk, dat krijg je er nou van. Wat kost zo'n kamervraag wel niet?
Denk dat Bubba veel plezier zal beleven met de daders, wanneer ze uiteindelijk gepakt/veroordeeld zijn. Veel te groot voor hem/haar en dan zonder vaseline. Succes!
Ach gut, dierenpoes wil ook nog even in de schijnwerpers over de rug van die arme pony. Of hij/zij het nog niet zwaar genoeg had. Ga toch barbecuen mens!
Hoe lang moet een Shetland Pony eigenlijk op de BBQ voordat hij medium is?
En wat voor saus is aan te bevelen?
Als je weet wat het kost om een kamervraag te stellen. We zitten in een grote crisis, er moeten oplossingen komen voor veel ingewikkelde vraagstukken, maar we willen dat de minister zich drukt maakt over een individueel geval van dierenmishandeling. Niet dat het erg is, maar wat moet de minister daarmee.
Over goedkoop scoren gesproken.
"zodat de betrokkenen van deze en soortgelijke filmpjes"
Eehm, en als het niet gefilmd wordt?
Sharon Dijksma is ongetwijfeld vaak genoeg ergens op gaan zitten wat als mishandeling kon worden uitgelegd. Die raakt dit dossier met geen kromme stok aan!
Ok, het is zielig voor die beesten, maar om er nou kamervragen over te stellen.. Je kunt ook overdrijven hoor. Het is immers al strafbaar en de politie heeft toch al opgetreden?
Of wil ze even laten zien dat ze het beste paard van stal is? (*badum* *tis*)
Misschien verkocht aan een hoerderij, God verhoede natuurlijk.
Waarom moet dit in de kamer? Hebben we geen politie die hoort op te treden bij zulke misstanden? En een dierenbescherming om de dieren weg te halen daar?
REAGEER OOK