Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Leuk! IS organiseert Communistenkamp

animalfarmkamp.jpgHey, dat is gezellig. De Internationale Sociopaten organiseren een Communistisch Zomerkamp (зеркало). Met onder andere 'een poging tot een kinderprogramma'. Met ideologische indoctrinatie kun je immers niet vroeg genoeg beginnen. Keileuke workshops over de voordelen van een goelag (voor kapitalisten en/of PVV'ers), hoe een hongersnood te veroorzaken (bij kapitalisten en/of PVV'ers) en brand-, berm- en mediabommen punniken (voor kapitalisen en/of PVV'ers. Of joodse kolonisten). En verder natuurlijk gewoon boogschieten (op kapitalisten en/of PVV'ers). Want Internationale Socialisten mogen natuurlijk best bevolkingsgroepen uitsluiten en wegzetten, zolang ze daarbij maar hard roepen dat ze tegen discriminisme zijn. Niemand wordt gediscrimineerd bij de IS, maar sommigen worden wat meer niet gediscrimineerd dan anderen. Uiteraard korting voor ww'ers. Want ook is niet iedereen even gelijk. Is ook lastig, principes. Maar goed, IS organiseert indocrinatiekamp, nobody gives a fuck. En prima zo. Iedereen heeft het recht om zichzelf een klotezomer te geven. Maar moet extreemrechts of zelfs de PVV eens proberen, een zomerkamp organiseren met onder andere 'een poging tot een kinderprogramma'. Raad eens wie dan vooraan staat om de bonte avond kapot te protesten. Precies. Hypocrieten gonna hypocriet. Anyweg, veel plezier met het kamp. En wel met zakdoekje leggen iedereen een zakdoek (rood) geven, anders is het niet eerlijk.

Reaguursels

Inloggen

@Doldwaas | 30-06-13 | 19:45 Het blijkt in de praktijk onmogelijk om een communistische staat zo in te richten dat daadwerkelijk iedereen gelijk is. Dat heeft de geschiedenis nu bewezen, er is geen enkel communistisch land (geweest) waar men vrij was. Communisme is aldus een zeepbel, een waanidee.

Hommel | 01-07-13 | 21:29

@Esprit: Hitler past naadloos in het rijtje Pol Pot, Stalin en Mao. Zo links als het maar kan.

Ko Ranzig | 01-07-13 | 10:38

@Peyronie | 30-06-13 | 23:49


Het over marxisme. Marxisme is uitgesproken antidemocratisch want de democratie is burgerlijk. Er zijn in de twintigste eeuw meerdere pogingen gedaan marxistische staatsvormen in te voeren. Altijd draaide dat op dictatuur uit, meer dan eens op massamoorden (Ik noem een Stalin, Mao, Pol Pot, Ethiopie) die hun weerga in de geschiedenis nauwelijks kende.


Wie desalniettemin het marxisme aanhangt geeft aan een onmens te zijn, een moordernaar. Ik kan niet alleen volkomen terecht kankeren op marxisten, ik minacht ze. Het is een maatschappelijke taak het marxisme met wortel en tak te verwijderen.

omanders | 01-07-13 | 08:53

Duidelijk. Quid haat communisten meer dan de PVV. Ik ben wel blij dat je daarbij aankaart dat de media de PVV schandalig behandelt.

Old_Spice | 01-07-13 | 01:44

Je kunt natuurlijk kankeren op de laatste der Mohikanen zoals de IS-ers die nog een zomerkampje organiseren voor wat marxisme-scholing en boogschieten, maar zoals @Esprit77 zegt: Sociaal-democraten, communisten, gereformeerden, naaktlopers, katholieken, veganisten, nationalisten, internationalisten en zo'n beetje alle overige politieke, levensbeschouwelijke stromingen in Nederlands zijn er in de vorige eeuw groot door geworden.

Helemaal niks mis mee dat mensen eens van hun luie bank en achter hun internets vandaan komen.

Beter dan een beetje flauw te suggereren dat een of andere Breivik-mongool die paar ouderwetse IS-ers op dat Veluwse zomerkampje maar eens moet uitmoorden, is het om zelf een beetje een hip zomerkamp te organiseren als voorbereiding op de grote mars van boze burgers richting Den Haag en Brussel.

Wat ideologische en organisatorische scholing kunnen de meeste mensen best gebruiken, je kunt er een beetje aan je conditie werken zodat de hooivork niet te snel uit je handen glipt en je niet direct weg hoeft te vluchten als een wetsdienaar of tegendemonstrant zich aandient, en voor de ontspanning zijn bier, wijn, sap, worst, DraaitafelJunk of bandje zo ingehuurd.

De Paasheuvel is verder zo in te huren. En als het gezellig is zullen er graag gastsprekers en politici langs komen.

Peyronie | 30-06-13 | 23:49

@ dlseth_ | 30-06-13 | 23:32 |
Ik had van de fantasten al begrepen dat al die keren dat sociaaldemocraten/socialisten (nationaal/internationaal) / communisten en de rest aan smaakjes afgunstparteien dat diegenen die de macht hadden in al die landen het verkeerd hadden gedaan want als een ëchte socialist/communist het voor het zeggen had gehad was het echt een boeren- en arbeitertsparadijs op aarde geweest.

Beetje was het natuurlijk wel voor die voor die tallozen die een ellendige dood stierven in concentratiekampen/werkkampen/heropvoedingskampen etc.

Maar, "de revolutie eet zijn kinderen" zei de Massamoordenaar en gestoorde dictator Mao eens en "politieke macht komt uit de loop van een geweer"
Citaten die ook braaf werden nagepraat door "sociale revolutionaire" clubjes als "de Rote Armee Fraktion" die in woord en daad werden gesteund door tal van "sociale" figuren in Duitschland als daarbuiten als in Nederland.
Mijn lerares Duitsch op de middelbare school dweepte er ook mee.
Mot je nog Peultjes ??

said_fred | 30-06-13 | 23:48

Doet me een beetje aan Utoja denken, of is dat een beetje too soon?
Anyway, dat gun je niemand!

Mastermattie | 30-06-13 | 23:45

@Esprit77 | 30-06-13 | 22:42
Natuurlijk. Kunt u ook nog even dat leuke grapje maken dat socialisme en communisme nog nooit ECHT gebruikt zijn om een land te leiden?

dlseth_ | 30-06-13 | 23:32

Ik ben communist. Lekker puh!

Jack1000 | 30-06-13 | 23:21

@ Esprit77 | 30-06-13 | 22:42
Ja hoor, een socialiestische Partei die niet socialistiesch is.
Beetje jammer dat een beetje erg klinkt als een bewering dat water niet nat is.
Let wel; Nationaal Socialistische Duitsche Arbeidertspartei.
Ze zijn wel Duits en een arbeitertspartei ?? of maakt dat niet uit ??

Beetje jammer is ook als men dweept met een Arafat en zijn "PLO" en andere "sociale" terroristenclubjes terwijl er dus never en nooit een "Palestijnse" natie/staat/bevolking heeft bestaan en als tamelijk duidelijk is en was wat de hele insteek van het verhaal is en was.
Die "tweestatenoplossing" bestond al; Men noemt het Israël en Jordanië.
En dit noemt men "geschiedenis" met simpel aantoonbare feiten en andere akelige dingen voor de Linksche Kerk en diens grote sprookjesboek.

www.google.nl/#output=search&sclie...

Men hoeft het Manifest maar even door te lezen van Hamas wat de hele opzet is van de hele tragikomedie rond "Pallywood". Je weet wel, Israël ging in op het "land for Peace" verhaal en Hamasstan was geboren. En vervolgens gaan de zelfde zeloten vrolijk door met beweren dat Israël het nog steeds bezet houdt ??

En de insteek van Hamas en dergelijke sociale terroristenclubjes als die "PLO"/Arafat is dezelfde als die van de socialist Hitler met zijn socialistiesche arbeidertspartei als die van de "oom" van Arafat. Namelijk De "Endlösung der Judenfrage" www.google.nl/#sclient=psy-ab&q=en...

Ergo, je leutert uit je nek.

said_fred | 30-06-13 | 23:20

@Ko Ranzig Hitler was ook een socialist. In zijn tijd zijn de socialistische jeugdkampen begonnen++++++.
Hitler was helemaal geen socialist. Hij heeft hele volksgroepen laten elimineren en buitensluiten. Hij was juist tegen gelijke rechten voor iedereen en streefde een superras na. Socialisten willen juist het tegenovergestelde. Je doet aan geschiedvervalsing als je dit schrijft. De jeugdkampen begonnen lang voordat Hitler aan de macht kwam en kwamen in Nederland bij alle sociale stromingen en geloven voor.

Esprit77 | 30-06-13 | 22:42

Als al die mensen die door het kapitaal nu en masse op straat gezet worden, niet langer profiteurs, handophouders, luiaards en een last voor de samenleving worden genoemd, dan gaan we wel weer een potje verder denken.

Esprit77 | 30-06-13 | 22:24

Een heel weekend mét eten voor 45 piek?
*Zich snel inschrijven doet*

Pi Mol | 30-06-13 | 22:14

-weggejorist-

Hendrikaatje | 30-06-13 | 22:10

@Grote stamper | 30-06-13 | 21:38

Een arbeider kan niet denken? Wat doen alle arbeiders op R&D afdelingen dan?

ZKH EénOog | 30-06-13 | 21:53

Ik mag zeker gratieees naar binnuh?

KarelMarks | 30-06-13 | 21:50

@doldwaas Alle macht aan de arbeiders? Maar wie moet het product dat ze moeten maken dan bedenken?

Rest In Privacy | 30-06-13 | 21:38

Unsere Heimat, das sind nicht nur die Städte und Dörfer,
unsere Heimat sind auch all die Bäume im Wald.
Unsere Heimat ist das Gras auf der Wiese,
das Korn auf dem Feld und die Vögel in der Luft
und die Tiere der Erde
und die Fische im Fluß sind die Heimat.
Und wir lieben die Heimat, die schöne
und wir schützen sie,
weil sie dem Volke gehört,
weil sie unserem Volke gehört.

deleraarspreekt | 30-06-13 | 21:30

Na het ene stuk gaat men heftig te keer tegen de graaiers en als er dan een stuk over socialisten (niet communisten overigens) wordt geschreven, die de maatschappij juist tegen graaiers willen beschermen (als ze het goed doen en echte socialisten zijn, en geen salonroden), gebeurt hetzelfde. Men lijkt een beetje in de war.

Esprit77 | 30-06-13 | 21:25

Hitler was ook een socialist. In zijn tijd zijn de socialistische jeugdkampen begonnen.

Ko Ranzig | 30-06-13 | 21:23

Dikke plus als Tom Staal straks daar in Otterlo zijn roze plopkap naar binnen durft te drukken.

Rest In Privacy | 30-06-13 | 21:14

"35 voor studenten en uitkeringsgerechtigden"
Niemand betaald daar dus die 45 euro!

Moonwarrior | 30-06-13 | 21:09

Als de IS nou nog de enige club van dromerige 'idealisten' met enge rood- fascistische denkbeelden zou zijn, maar nee:

www.socialisten.net/

www.rodemorgen.nl/

www.grenzeloos.org/

vonknederland.blogspot.nl/

Ik zie al voor me hoe erg er moord en brand zou worden geschreeuwd wanneer er een dergelijke veelheid aan rechts- fascistische organisaties zou bestaan. Maar daar steken de antifascistische andersfascisten al sinds jaar en dag een stokje voor, ook jegens organisaties die vrijwel niets met extreem- rechts totalitarisme te maken hebben, maar gewoon niet multikul, 'tolerant' en weg-met-ons- denkend genoeg zijn naar hun mening.

Krieties | 30-06-13 | 20:47

@Doldwaas | 30-06-13 | 19:45

Communisme betekent alle macht aan de arbeiders,....

Misschien moet je een keer naar buiten gaan en "arbeiders" zoeken. We leven inmiddels in 2013. Arbeiders heb je nog in China waar ze van de partij lekker onderdrukt en uitgebuit worden.

Het ideaal van de arbeider als noeste werker die een eerlijk hart heeft en het toppunt van de ontwikkeling is, is volgens mij al lang op de schroothoop van de geschiedenis beland.

hangtiet met knoop | 30-06-13 | 20:16

Is het toevallig op Utoya?

funkyd | 30-06-13 | 20:04

Ik zeg het al jaren; socialisme en communisme is 1 pot nat.
En wat zijn we er dol op in nederland.

Slipsnifter | 30-06-13 | 20:01

@Doldwaas | 30-06-13 | 19:47
Het succes van een systeem meet je *volgens mij* vooral af aan de mate waarin de 'onderdanen' gelukkig zijn.
Wat dat betreft doen we het nog niet zo slecht.

www.happynews.nl/2012/04/10/nederlande...

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:56

@Doldwaas | 19:45
Wanneer een staat uitsluitend uit arbeiders bestaat, gaat de macht uiteindelijk vanzelf naar die staat. Maar verder heeft u gelijk. Het echte communisme is nog steeds het experiment waard, denk ik.

hatari | 30-06-13 | 19:53

@Doldwaas | 30-06-13 | 19:45
Klopt als een bus. Maar wat u wellicht vergeet is dat dit voor zo'n beetje elke ideologie geldt. De essentie is vaak prima, maar zodra mensen er daadwerkelijk mee aan de haal gaan is het de macht die corrumpeert.

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:49

DerKaiser30 | 30-06-13 | 19:44
Als je de crisis waar het kapitalisme zich op dit moment in bevindt in ogenschouw neemt zou je je er eerder over verbazen dat er nog zoveel mensen zich openlijk kapitalist betuigen.

Doldwaas | 30-06-13 | 19:47

Hommel | 30-06-13 | 19:32
Weet u dat Orwell zelf een communist was? Maar dan hebben we het wel over echt communisme waar hij voor stond en niet het staatskapitalisme van de vroegere DDR en de Sovjet-Unie. Communisme betekent alle macht aan de arbeiders, de Sovjet-Unie en de DDR hebben daarvan gemaakt: alle macht aan de staat. Wat er daar gebeurde was dus helemaal geen communisme, maar een repressieve staat die die term gruwelijk misbruikte.

Doldwaas | 30-06-13 | 19:45

Zijn socialisten nou nog steeds niet uitgestorven?

DerKaiser30 | 30-06-13 | 19:44

Hommel | 30-06-13 | 19:32 |

Dat streven naar vrijheid van het liberalisme klinkt mooi. Maar ze gaan er aan voorbij dat als je naar maximale vrijheid voor jezelf streeft, je automatisch de vrijheden van anderen beperkt. Dat kan niet anders. Voor mij berust liberalisme op een tragisch misverstand.

Communisme en kapitalisme leiden uiteindelijk tot hetzelfde resultaat: een kleine rijke bovenklasse en een zeer grote arme onderklasse.

Zwoplka | 30-06-13 | 19:38

@overVecht | 30-06-13 | 19:32
Aan de rechterflank hadden ze vaak wel goed bier en goed eten.
De feestjes zelf waren inderdaad meestal geen zak aan. 't Leek vooral een beetje op wat Tom Staal in Straatsburg en Brussel aantrof.

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:36

Zou me niet verwonderen als ze daarvoor nog subsidie krijgen van de crypto-communisten in Brussel. Want het enige wat ze (althans ogenschijnlijk) niet gemeen hebben met de EUSSR is het streven naar gemeenschappelijk bezit van productiemiddelen.
Daar denken ze in Brussel na de mislukking van de Sowjet-Unie ogenschijnlijk wat anders over. Zoiets als van laat ze maar kapitalistisch produceren, wij regelen de rest dan wel via belastingheffingen, nivellering en sluipende opbouw van een oppermachtig en loyaal ambtenarenapparaat.

WirMachenMusik | 30-06-13 | 19:36

Zohee. De rechterflank van het politieke spectrum heeft blijkbaar collectief niks beters te doen dan hier op een zonnige zondagmiddag een onschuldig socialistisch zomerkamp te bashen. Get a life.

hatari | 30-06-13 | 19:36

Not Muhammad | 30-06-13 | 17:46
De organisatie ken ik wel een beetje. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de echt gewelddadige activiteiten eerder uit andere extremistische clubs voortkomen.

Doldwaas | 30-06-13 | 19:36

Tenten voor groepen. Een tentenkamp en orgie dus?

boegiewoogie | 30-06-13 | 19:33

@Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:30

Uhm... Bij mij was dat andersom. Vond het bier niet te zuipen maar de het biologisch verantwoorde vleesch daarentegen... edoch... buiten het enge gedachtegoed om wisten ze er een minder zuur feestje van te maken dan dat ik heb meegemaakt bij optredens die ik deed aan de rechterflank.

overVecht | 30-06-13 | 19:32

Breivik ? die vermoorde alleen maar onschuldige kinderen.
Misschien eens gezellig stappen met hem? ze hadden hem kapot moeten slaan je eigen kind zal er maar tussen zitten.
dit heeft totaal niet met een comenist te maken , hij is gewoon een massa moordenaar die te laf is om andere te pakken en zich uit leeft op kinderen

witchmaster | 30-06-13 | 19:32

Ik ben de zoon van een DDR-vluchteling. Mijn vader begreep communisten in Nederland niet. En ik ook niet. Waarom willen ze niet vrij zijn? Immers: om elk communistisch land staat een hek. Dat is nodig want iedereen wil er weg. Mensen willen geen communisme. Het is duidelijk anti-democratisch en Orwell had gelijk met zijn varkens. Mag ik voorstellen deze mensen naar Noord Korea te sturen?

Hommel | 30-06-13 | 19:32

@InTheTube | 30-06-13 | 19:25

18-06-2013.... het waren 12 hele waardeloze dagen... probeer het je gebrek aan humor elders nog eens...

overVecht | 30-06-13 | 19:30

Als volwassene trouwens een paar keer als muzikant bij zo'n linksrakkerskamp moeten optreden.
Het macrobiotische bier was prima, maar zonder vlees geen feest voor mij.

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:30

overVecht | 30-06-13 | 19:22 |
Heel herkenbaar, je eigen identiteit inleveren om deel uit te maken van de groep, eng gewoon.

Watapatja | 30-06-13 | 19:29

Als kind ben ik regelmatig op Gristenkamp gestuurd.
Dit lijkt me niet veel leuker.

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:28

Augustus, hoop voor ze dat het bloedheet is. Zitten ze dan met hun mutsen en baarden.

Afgeschminkte Bassie | 30-06-13 | 19:27

baanaru | 30-06-13 | 19:00 |
Die regelingen gelden ook voor jou, ga studeren zou ik zeggen.

Watapatja | 30-06-13 | 19:27

@InTheTube | 30-06-13 | 19:25
Doei.

Lijkt me logisch... | 30-06-13 | 19:27

niet alleen de socialisten ook de FNV doet dat! reden voor mij om op te zeggen...

De Treinende Rechter | 30-06-13 | 19:26

-weggejorist en opgerot-

InTheTube | 30-06-13 | 19:25

Reykjavik | 30-06-13 | 19:15 |
Kom eens met een berekening, dit is namelijk puur gelul. Iemand die het minimumloon verdient houdt ca 80 euro netto meer over, moeten ze wel alle tegemoetkomingen en kwijtscheldingen aanvragen.

Watapatja | 30-06-13 | 19:24

Ik heb van kinds af aan al een pleurishekel aan kampen...

Opvoedingskamp, korfbalkamp, schoolkamp, concentratiekamp...

Ik weet niet... ik vind het iets claimends hebben... WIJ zijn hier op kamp met zijn allen dus je GEDRAAGT je maar naar de regels die wij als kampleiding je opdringen...

Nee... ik heb er niks mee...

Alleen al de reis naar een kamp toe levert mij een angstaanval op... best gek eigenlijk... want het schijnt je toch iets op te kunnen leveren...

Wat zeg ik... Spielberg is rijk geworden over de rug van kampgangers...

overVecht | 30-06-13 | 19:22

@Reykjavik
Ben niet zo goed in rekenen, maar is 2800 niet meer als zeg 1100?

de grote Anti | 30-06-13 | 19:18

@Reykjavik | 30-06-13 | 19:12
je bedoelt; waar of waar?

Causa Sui | 30-06-13 | 19:17

Moet die korting voor uitkeringgerechtigden eigenlijk niet worden toegekend aan de niet-uitkeringgerechtigden? Een uitkeringstrekkert houdt vandaag de dag vaak netto meer over dan de loonslaaf, met dank aan Rutte en zijn kliek.

Reykjavik | 30-06-13 | 19:15

Tijd voor Breitnik.

von Amsberg | 30-06-13 | 19:15

Dezelfde indoctrinatiemethodieken als streng gereformeerden. Waar of niet waar?

Reykjavik | 30-06-13 | 19:12

paranoya | 30-06-13 | 17:40 |
Dat vindt Henk nou ook.

varies | 30-06-13 | 19:11

Smarties@
Helemaal eens met je verhaal, dat iedere mongool zijn papiertje moet halen
is buiten kijf, zie praktijken InHolland en Islam zwendel school Rotterdam-zuid. En ik word ook zo beroerd van "studenten" die maar roepen dat ze recht hebben op gratis studie, dat zij de plicht hebben deze studie binnen de gestelde tijd te halen is niet aan hun besteed! Nee,recht hebben om 2 a 3 keer van studie te veranderen en daar soms 8/9 jaar over doen, maar wel een ander die om 0600 uur uit zijn nest moet om te gaan werken laten betalen,want ja daar hebben ze recht op die idioten!

baanaru | 30-06-13 | 19:00

Farc is toch ook een links clubje, je kan lekker op kamp in het oerwoud papavertjes verbouwen en je krijgt ook nog schietles enz enz...............

onderbuikgevoel | 30-06-13 | 18:59

@Causa Sui | 30-06-13 | 18:50

Precies, 3 dagen infiltreren, aantekeningen maken, mogelijk geluidopnames en een regenboog meisje -die toevallig wel hygiëne hoog in het vaandel heeft staan, proberen te verleiden met enkele citaten uit Das Kapital. Kunnen best aangename dagen worden...

Desmoulins | 30-06-13 | 18:55

Het gaat er niet om dat ze dit organiseren, maar dat ze dit in alle rust en vrijheid kunnen organiseren terwijl ze de 'vijand' bestaande uit het rijtje opgesomd door Quid, alles willen verbieden tot aan de vrijheid van meningsuiting aan toe.
Het zijn zeer selectief verontwaardigde idealisten die net zo tolerant zijn als de groepen waar ze continu voor op de barricade staan.

Desmoulins | 30-06-13 | 18:51

wat is er nu leuk aan met gelijkdenkenden in een kamp zitten, elkaar de hele dag en nacht bevestigen?
niets, dat is dodelijk saai.
Dit kamp is dus eigenlijk alleen leuk voor iedereen die geen socialist is.
Wel oppassen als ze gaan boogschieten dan he, het blijven tenstlotte socialisten.

Causa Sui | 30-06-13 | 18:50

Dit is dus de manier om misbruik te maken van mensen met een uitzichtloze toekomst in een uitkering, waar ze door socialistische gedragingen en de mentaliteit van weg met ons en de deuren open voor de rest van de kansloze in de wereld zijn beland.
Zo rollen socialisten nou eenmaal.. doen alsof je goed doet!

Welles! Nietes! | 30-06-13 | 18:50

Even goed opletten: wie dit jaar én op Christelijk Zomerkamp wil én op Marxisme Zomerkamp, moet dan wel Week 1 boeken van het Christelijk Zomerkamp, want Week 2 overlapt met het Marxisme Zomerkamp. Voordeel is dat het allebei in Otterloo is, dus de aansluiting is perfect.
www.onvergetelijkezomerkampen.nl/kinde...

simpelman | 30-06-13 | 18:46

Maar eeh gaan we nu ook een hoop breivik verwijzingen krijgen naar dit kamp, net als de wilders/pvv-hitler verwijzingen?

dani7902 | 30-06-13 | 18:45

Nequebard | 30-06-13 |
Mooi voorbeeld en tekenend voor wat ons nog te wachten staat. NIGEL is een HELD!
Voor mij althans.

rovark | 30-06-13 | 18:43

@de grote Anti | 30-06-13 | 18:36
Natuurlijk is dat geen socialiste. Dat zie je zo. Echte socialisten zijn van het type Sharon Dijksma. Die zich trouwens vroeger op zo'n zomerkant gigantisch bruut heeft laten aandrukken in de artiesteningang. Waardoor ze chronische problemen kreeg met aambeien. En dat verklaart dan weer haar draaikonterij, een typisch socialistenkwaaltje dat de rechtgeaarde marxist opdoet op zo'n zomerkamp.

Veestbeest | 30-06-13 | 18:42

Ach, en het maakt eigenlijk al lang niets meer uit van welke politieke stroming je bent. de EU " zorgt " voor ons allen.

rovark | 30-06-13 | 18:39

Afschuwelijk volk. Het ergste is nog dat ze geen ironie zien en vaak ook niet zien dat ze enorm hypocriet zijn. Zo gebruiken ze vaak hun vrijheid van meningsuiting om te proberen anderen het zwijgen op te leggen. Zo zijn ze enorm tegen 'kapitalistische indoctrinatie', maar willen ze hun kinderen op een zomerkamp alles uitleggen over cultureel marxisme en het nut van een proletarische voorhoede.

In het Verenigd Koninkrijk zijn ze net een stap erger; daar hebben ze een organisatie die Unite Against Fascism heet. Een organisatie die door de meeste politici wordt gesteund, omdat de leden ervan voortdurend proberen de partij van Nigel Farage onderuit te halen. Niet in verkiezingen, niet met eerlijke debatten, maar door georganiseerde schreeuwpartijen waarbij leuzen worden geworpen tot de zaalwacht ze verwijdert.

Hier is een video van één van hun 'acties':
youtu.be/KhdTnRrMkYU?t=2m11s
Op een gegeven moment daagt Farage ze uit tot een inhoudelijk debat en waarschuwt hij dat ze moeten vertrekken als ze de boel blijven verstoren door eenzijdig leuzen te roepen. Het behoeft waarschijnlijk geen uitleg dat er aan het einde van de bijeenkomst niet één lid van Unite Against Fascism meer in de zaal zat.

Nequebard | 30-06-13 | 18:37

Lol, en mij maar -'tjes blijven geven als ik zeg dat dit land communistisch is!!
Idd hypocrieten gonna hypocriet indeed! Want ontkennen is juist erkennen!

Oh ja!! Kudt kommenissten!!!

dani7902 | 30-06-13 | 18:37

oops @ a

rovark | 30-06-13 | 18:36

Anarchus_Rex | 30-06-13 |
Met een atoombom is ook niks mis... is alleen een beetje lullig als het daaadwerkelijk ingezet wordt.

rovark | 30-06-13 | 18:35

De NIEUWE fascisten zijn de anti-fascisten.

meneer Q | 30-06-13 | 18:34

Generaal Ivanhoe | 30-06-13 | 17:35 |
Als je hier geen verhaal van kan maken. Niet jou rectie maar een ander die dit afdoet als niets aan de hand... Dan ben je qua intellect toch een beetje een mongooltje. Brievink schoot een heel eiland af met kinderen... Die kinderen zaten daar op kamp. Weer het socialisme.In 40-45 hadden wij ook last van socialisme.(de kinderen ook, Hitlerjugend.) Socialisme is een kankergezwel, als het Zyclon B verhaal, het monstrum van socialisme, nog niet in je idiote kop heeft nedergedaalt zal ik van harte Ziclon B bij je toe dienen... xtreem rechts in de volksmond was extreem links.... Maar luister jij maar naar je leraar op school... Ik heb een havo scholier dit weekend gesproken over economie... Hij wist het verschil niet tussen een BV of een NV. Jij bent een product van onze multiculti, de mongolen moeten ook slagen. En jouw lessen, lees standaarden, worden lager. Onder een bepaalde leeftijdsgrens neem ik mensen niet serieus meer. Je bent gewoon een kutkind die geen vooruitgang brengt. Maar je mag wel trots zijn dat je net zo slim als Achmed bent. Het neef nicht product van de religie van de vrede.... Wat een sukkel ben jij dat je een hoger cijfer had dan Achmed.. En daar je persoonlijkheid aan hangt. Loser...

Smarties | 30-06-13 | 18:33

Ik ben een Darwinist. Dat impliceert en expliceert dat ik een hekel heb aan alles wat 'socialistisch' (slinks, hoe ze een woord gekaapt hebben dat lijkt op 'sociaal' terwijl het het meest asociale systeem is...(!)), links, enzovoorts. Ik verdraag dat soort volk niet in mijn buurt. Ik heb nog nooit ook maar *een* succesvol 'socialist' gezien, als in: ooit zijn eigen geld verdiend in een niet-subsidie-hangout. That being said: ik heb het nodige respect voor mijnheer Marijnissen. Maar ook weer niet zoveel, aangezien ik maar niet kan snappen hoe iemand die clearly zo intelligent is zijn ziel verkocht heeft aan 'socialisme'.

BellaBella | 30-06-13 | 18:30

Het zijn wel echte landratten he, ik organiseer volgend jaar wel een lekker weekje surfen, zwemmen, duiken en waterboarden voor ze.

Causa Sui | 30-06-13 | 18:30

De Nazi's deden ook aan zomerkampen!

baanaru | 30-06-13 | 18:27

@rovark | 30-06-13 | 18:18
Met communisme an sich is niet veel mis. De uitvoering is meestal zo beroerd.

Anarchus_Rex | 30-06-13 | 18:26

Jopie2009 | 30-06-13 | 18:06 |

Bam !

Heerlijk scherp....

CornholioNL | 30-06-13 | 18:24

Internationale Socialisten, dat waren toch die lui die in een Gronings kraakpand mensen ronselden voor het FARC? Ene Tanja N. heeft zich toen daartoe laten overhalen. Dat is diezelfde Tanja die nu in een Cubaans luxehotel zit te onderhandelen met de regering van Columbia over vrede. Gelukkig is ze nog steeds trots op haar terroristische acties waarbij ook onschuldige kinderen omkwamen...

eerstneukendanpraten | 30-06-13 | 18:23

@* | 30-06-13 | 18:12
Alleen voor de liefhebber. Sosjalistiese vrouwen zijn ongewassen, roken zware sjek, die ze onder hun eigen oksels vandaan plukken en zijn notoir ontevreden en dan met name als het hun feministische zure sloot betreft.

Veestbeest | 30-06-13 | 18:22

Valt het jullie ook op dat Quid de laatste tijd geen negatieve uitlatingen meer doet over de PVV?

FredKlep | 30-06-13 | 18:21

Alles wat naar communisme riekt,meteen boycotten. Geen media aandacht aub. die mensen sporen niet. Kotsziek wordt je van de gedachte alleen al dat er mensen zijn die zo denken. SP bijvoorbeeld. Flikker op naar N.Korea als je dat wil stemmen.

rovark | 30-06-13 | 18:18

Daar ging de bestseller van oud-politicus Willem Aantjes toch ook over: Mijn Tentenkampf...

eerstneukendanpraten | 30-06-13 | 18:18

Ja, kwitje, daar had ene Breivik ook een hekel aan...

psychonaut | 30-06-13 | 18:18

Zomerkamp en iets met sosjaliesme - daar was toch iets, of?

Gelukkig hebben we in Nederland geen lonely wolves, dus ze zullen wel veilig thuis komen. En anders gaat de goed getrainde Nederlandse politie laten zien hoe je met een rubberboot een plas over steekt.

*toch weer mooi hoe mijn menslievende gedachtes er uit komen, ipv mijn fantasieën in de vorm van een FPS te beschrijven*

hangtiet met knoop | 30-06-13 | 18:17

Ik zou hier nu een hele verhandeling kunnen plempen over hoe ik denk over socialisten, maar wijlen Pamela Hemelrijk heeft dat al ooit eens heel erg treffend opgeschreven. Ik volsta dus met de link naar haar manifest en de mededeling datbik daar vol achter sta: www.theovangogh.nl/antisosialistisch%2...

Chiant | 30-06-13 | 18:16

Daar komen mensen op af tussen de 16 en 28 jaar .. Na die leeftijd komt ook bij hun ook de realiteit hard binnen dat je in deze samenleving net als ieder ander je rekeningen moet betalen en douwen ze hun kinderen op het Montessori. Want hun kind is net als die van Femke Halsema geen experiment. Degene boven de 30 zijn de mensendie gebruik maken van die korting .Die zijn in hun uitkering blijven hangen en haten nu alles en iedereen die wel wat van hun leven heeft weten te maken en houden er hele enge fascistische ideeen op na.

vicecity | 30-06-13 | 18:14

boterkaaseneieren | 30-06-13 | 18:02 | + 2
Nee die nachtmerrie waarin we nu leven is lekker.
Eurotokkie | 30-06-13 | 18:08 | + 1 -

Gelukkig hebben we nog houvast aan de PVV en GeenStijl. Maarja, het leven is nu eenmaal zuurder, als weldenkende reaguurder.

Pork & Beans | 30-06-13 | 18:13

/ Een radicale geschiedenis van hip-hop / Boogschieten / Mountainbiken / Wandelen / Kampvuur
Ik dacht dat het kinderprogramma was, maar blijkbaar niet, dat is 'de poging'.
Beetje zoals 'de poging' te betalen als een proletariër winkelt, maar het uit gewoonte proletarisch doet.
Of 'de poging' je kinderen op te voeden, maar het uit gewoonte verslonst, want de mens is toch goed van zichzelf, dus waarom moeite doen.
'De poging' duidt dus op het op voorhand niet de moeite willen doen, want het faalt toch.

Causa Sui | 30-06-13 | 18:12

Bij een zomerkamp is slechts het antwoord op een enkele vraag belangrijk: valt er wat te neuken?

* | 30-06-13 | 18:12

En hoe zit het met de workshop collectivistische seks?

Zyprexa20mg | 30-06-13 | 18:10

Roemerjugend

fram | 30-06-13 | 18:10

boterkaaseneieren | 30-06-13 | 18:02 | + 2
Nee die nachtmerrie waarin we nu leven is lekker.

Eurotokkie | 30-06-13 | 18:08

@boterkaaseneieren | 30-06-13 | 18:02
Weet je wie ook mensen met een afwijkende mening liet afvoeren?....

Anarchus_Rex | 30-06-13 | 18:06

Socialistische zomerkamp... hebben ze in noorwegen goede ervaringen mee.

Jopie2009 | 30-06-13 | 18:06

die mensen moeten even uit de droom geholpen worden"communisme ligt njet in de aertdt van de mensch.gewoon afvoeren die hap

boterkaaseneieren | 30-06-13 | 18:02

In Amerika is samen naar een afluisterkamp gaan erg populair.

Eurotokkie | 30-06-13 | 18:00

Zie ik dit nou goed? Quid die het opneemt voor de PVV?

Wc-kip | 30-06-13 | 17:59

@VanBukkem | 30-06-13 | 17:58
Over een paar jaar heeft Fort Europa wel degelijk wachttorens en prikkeldraad.

* Berlijnse muur herdenken gaat *

Ing. eslapen | 30-06-13 | 17:59

Zo een zomerkamp daar kan je als socialist maar beter niet naar toe gaan, het is onveilig gebleken.

van_de_pot_gerukt | 30-06-13 | 17:59

Toch wel laf dat die uitkeringstrekkers korting hebben, maar dat krijg als je daar in het rood staat.

Pork & Beans | 30-06-13 | 17:58

@Eurotokkie
Fort Europa heeft toch helemaal geen wachttorens en prikkeldraad? En dat zou het eigenlijk wel moeten hebben. Om de kanslozen buiten te houden dat is.

VanBukkem | 30-06-13 | 17:58

Kijk dat zijn ouders die bezig zijn met de toekomst van hun kinderen.
Nu al een netwerk opbouwen om straks in een baantjescarroussel van faal naar faal hun zakken zakken te vullen.

Ing. eslapen | 30-06-13 | 17:56

Artiesten als Maodonna en The Red Stripes komen ook. En voor de kinderen is er oa de Stalingrad van fortuin.

Pork & Beans | 30-06-13 | 17:51

Weet je wie ook iets tegen socialisten had?

rara | 30-06-13 | 17:51

VanBukkem | 30-06-13 | 17:49 | + 0

Zoiets als fort Europa.

Eurotokkie | 30-06-13 | 17:50

Maar de grote vraag is: Hoe zit het met de brandveiligheid ?

CornholioNL | 30-06-13 | 17:49

Een echt marxistisch kamp? Dus met wachttorens en prikkeldraad enzo? Leuk!

VanBukkem | 30-06-13 | 17:49

Flop Cohen komt vertellen hoe je de democratie succesvol (en ongestraft) aan te kant zet ten bate van mensen met 'een bepaalde' achterlijke cultuur...

kibambam | 30-06-13 | 17:47

Pork & Beans | 30-06-13 | 17:42 | + 1
mein kamp(f)

Eurotokkie | 30-06-13 | 17:47

@Doldwaas | 30-06-13 | 17:38 Lees je even in zou ik zeggen. De PvdA is erg maar de IS is ronduit gevaarlijk.

Not Muhammad | 30-06-13 | 17:46

Boogschieten. Dus ze oefenen nog met wapens ook.

Boyo | 30-06-13 | 17:46

het woord kamp heeft gewoon een slechte naam sinds 40, 45'...
paranoya | 30-06-13 | 17:40 | + 1 -

Including Henk Kamp en kampers.

Pork & Beans | 30-06-13 | 17:42

Fleur hagema is waarschijnlijk niet welkom om over de zorgsector te mogen spreken. Of misschien wordt savonds een speur tocht uitgezet langs de macro, dan het huis van janmaat, dan een nertsenfokkerij, dan het huis van directeur IInd.

Progresievelng | 30-06-13 | 17:41

Wélke 'zomer' trouwens? *uit raam staart naar herfstig tafereel en kachel wat hoger zetten doet*

Botte Hork | 30-06-13 | 17:41

-weggejorist-

Hobbykip | 30-06-13 | 17:41

Ze hanteren wel kapitalistische prijzen zie ik.

joyriders | 30-06-13 | 17:41

Wannabee Mao Zedongen en Pol Potten verzamelen.

smdyasc | 30-06-13 | 17:41

Socialisme is een soort kapitalisme voor mensen die niet willen werken, maar dan met andermans geld.

Ik was in Haren | 30-06-13 | 17:40

het woord kamp heeft gewoon een slechte naam sinds 40, 45'...

paranoya | 30-06-13 | 17:40

Word nog moeilijk uit te leggen aan die kinderen dat de elektriciteit, gas, water en riool voorzieningen toch wel worden ingekocht van de grootkapitalisten.

tattooboer | 30-06-13 | 17:39

-weggejorist-

Fruitvliegje | 30-06-13 | 17:39

Dat zomerkamp... Dat vindt toevalligerwijs toch niet op een eiland plaats...?

Parel van het Zuiden | 30-06-13 | 17:38

Ik snap de opzet van dit artikel niet echt... Doen vrijwel alle politieke partijen niet aan zomerkampen? In ieder geval de SP en CDA (CDA zomerschool) wel (ik neem aan andere partijen ook), dus verdienen die dan ook een artikel op GeenStijl? Wat is het punt? Dat de IS iets organiseerd dat vrijwel alle andere partijen ook organiseren maar dat de IS zou protesteren als andere partijen het ook zouden organiseren?

VetteMoorkop | 30-06-13 | 17:38

Lekker belangrijk topic, Quid. Welke politieke organisatie organiseert er niet dit soort dingen voor haar leden? Verschil is dat als de PvdA dat doet dat standaard met taxpoet gebeurt.

Doldwaas | 30-06-13 | 17:38

Er gingen wel meer politieke clubjes kamperen op de Veluwe.
Rost van Tonningen was er niet weg te branden.

Not Muhammad | 30-06-13 | 17:38

Dit initiatief mag reken op een mooie EU subsidie neem ik aan?

Botte Hork | 30-06-13 | 17:38

Wat een warrig verhaal weer. Die Nanninga kan er wat van, maar Quid is een goede tweede. Hier is geen touw aan vast te knopen.

Zwoplka | 30-06-13 | 17:37

Interessantere vraag: enige vorm van overheidssubsidie? Zo niet, dan gaan ze hun goddelijke gang maar.

Anarchus_Rex | 30-06-13 | 17:37

Wat heeft de PVV hier in godsnaam mee te maken?

Pork & Beans | 30-06-13 | 17:36

Zal wel net zo gaan als bij PVDA congres: mensen worden gevraagd naar eigen inzicht te betalen voor lunch. Resultaat: vrijwel niemand betaalt...

SharpEye | 30-06-13 | 17:36

Ik had me een " zomerkamp" toch iets anders voorgesteld ;-)

cobie | 30-06-13 | 17:35

-weggejorist-

Generaal Ivanhoe | 30-06-13 | 17:35

Zo ik heb me even aangemeld.

Eurotokkie | 30-06-13 | 17:35

Iedere avond leest Gretta Duisenberg een verhaaltje uit Jodokus de Jood. Gezellig, lekker knus.

Not Muhammad | 30-06-13 | 17:35

De nieuwe AJC?

Boy Cot | 30-06-13 | 17:35

Leuk man, waarschijnlijk mag je je de hele dag uit de naad werken voor een halve aardappel en wat vies water, terwijl de kampleiding zich te goed doet aan kaviaar en champagne en in dure auto's rondrijd.
-
Want daar loopt communisme/socialisme altijd op uit.

deprivéspeler | 30-06-13 | 17:35

Lijkt me een leuk uitje. *naar hooivork staren doet*

Botte Hork | 30-06-13 | 17:35

Bloedrode ster. Zeer passend logo.

Fijnstoffer | 30-06-13 | 17:34

"Kosten voor verblijf en eten: €45,- (€35 voor studenten en uitkeringsgerechtigden)"

ik moest grinniken

Akifo187 | 30-06-13 | 17:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl