Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dramvrouwtjes schrijven identieke column

zurekomkommer.jpgKomkommertijd, droog staande zure vrouwen zijn er om de één of andere reden dol op. Non-issue du jour van de munttheemilitantjes: HOMO ZIJN IS HARTSTIKKE OKEE EN NORMAAL EN NOU ÉN ALS IEMAND HOSMO HEEFT PFF BOEIONT. Zowel Asha ten Tuinbroeke als Malou van GoedVolkum hebben een heleboel alinea's nodig om te laten zien hoe okee en senang ze zijn met homo. Op zich een legitiem punt, homo's niet haten. Al sinds 1963 ofzo. En iedereen behalve een paar rabiate religekkies is het er mee eens. Maarja, de dames moeten ergens verongelijkt over doen he. En zoals vrouwen die samen leven gelijktijdig gaan menstrueren, zo gaan collectief bozige achterhoedefeministen simultaan dezelfde morele verontwaardiging afscheiden in hun respectievelijke kranten. Waarbij Ten Broeke niet schroomt zich op te werpen als moeder van een lesbische dochter (het kind is zes!) en Van Hintum pruttelt dat de fixatie op seks nou potjandosie eindelijk eens moet ophouden. Beide dames richten uiteindelijk hun pijlen op het loze, symbolische, uitgekauwde en ultiem okselharige argument dat alles de schuld is van de reclames, want die geven dus geen accuraat beeld van de werkelijkheid!!1!!11!! Zucht. Komende weken: Malasha ten Hintumbroeke over het Glazen Plafond. Over welke BH's goed branden. Over Baas in eigen Buik. We moeten iets doen. Wie geeft die wijven een zomerkomkommer? -edit: hopla

Reaguursels

Inloggen

Het is natuurlijk onzin om te beweren dat alleen religekkies weinig begrip hebben voor de homoseksuele medemens.
-
Vooral onder ouderen zijn er zeer velen die het allemaal maar vies vinden, en die er niet blij van worden als hun kinderen zo'n voorkeur zouden blijken te hebben. En daar zijn voorwaar ook atheïsten en allerlei liberalen bij. Ten slotte was het enkele tientallen jaren zo dat bijna ideréén dat vond. Over homo's werd slechts gniffelend gesproken...
-
Maar in het intellectuele klimaat van nu houden zij dat meestal voor zich..... En met de tolerantie der indifferentie heet dat dan: "Iedereen moet maar stoeien zoals die het zelf het plezierigst vindt."
-
Onder jongeren zijn het vermoedelijk inderdaad vooral 'religekkies" (Refos en Islamos), want de rest is inmiddels geïndoctrineerd (ja, lullig woord, maar toch, de linkse Kerk kan er ook wat van!) met de idee: HOMO ZIJN IS HELEMAAL OKÉ!!!
Toch: ook bierdrinkende Mocro's die helemaal nooit in de moskee komen hebben niets op met de gay scene. Toch?
-
Als ik dit mis heb, hoor ik het graag, maar ik geloof het niet gauw...

caudillo | 20-06-13 | 03:16

Het is natuurlijk onzin om te beweren dat alleen religekkies weinig begrip hebben voor de homoseksuele medemens.
-
Vooral onder ouderen zijn er zeer velen die het allemaal maar vies vinden, en die er niet blij van worden als hun kinderen zo'n voorkeur zouden blijken te hebben. En daar zijn voorwaar ook atheïsten en allerlei liberalen bij. Ten slotte was het enkele tientallen jaren zo dat bijna ideréén dat vond. Over homo's werd slechts gniffelend gesproken...
-
Maar in het intellectuele klimaat van nu houden zij dat meestal voor zich..... En met de tolerantie der indifferentie heet dat dan: "Iedereen moet maar stoeien zoals die het zelf het plezierigst vindt."
-
Onder jongeren zijn het vermoedelijk inderdaad vooral 'religekkies" (Refos en Islamos), want de rest is inmiddels geïndoctrineerd (ja, lullig woord, maar toch, de linkse Kerk kan er ook wat van!) met de idee: HOMO ZIJN IS HELEMAAL OKÉ!!!
Toch: ook bierdrinkende Mocro's die helemaal nooit in de moskee komen hebben niets op met de gay scene. Toch?
-
Als ik dit mis heb, hoor ik het graag, maar ik geloof het niet gauw...

caudillo | 20-06-13 | 03:16

Homo's zijn gay

hfakker | 19-06-13 | 23:37

idd, goed gedaan nanninga !!!

wouter1947 | 19-06-13 | 21:26

Veel hulde voor het prettige stukje, Nanninga!
Toch, teveel eer voor totaal irrelevant gelul in de ruimte van de dames(?) Zij vinden hierin juist aanmoediging om ons nog meer te belasten met allerlei
alfa-diarrhee. Mijn tijd is hiervoor te kostbaar.

xavier | 19-06-13 | 19:54

meisje van 6 lesbisch ? moeder is m.i. niet goed in d'r hoofd, en publiceren van die shit zou verboden moeten worden. opnemen dat mens !

wouter1947 | 19-06-13 | 19:02

Oh, ik dacht even dat het weer over Jet Bussemaker ging. Zou zomaar kunnen dat ze weer iets manonvriendelijks gezegd had.

Mark van Leeuwen | 19-06-13 | 18:51

Sorry hoor. Normaal gesproken is dit niet mijn stijl, maar als Asha er zelf over begint...
Nu ik de foto's van Asha bekeken heb, geloof ik best dat haar 6-jarige dochter overtuigd lesbienne is.
Tjezus, wat een manwijf.....

Amsterdamsko | 19-06-13 | 18:43

Jezus, geef die wijven een sybian. Worden ze rustig van.

postmodernismisdead | 19-06-13 | 18:21

@WirMachenMusik | 19-06-13 | 17:57 | 0
Zeiden ze dat vroeger??
Tot ze uitvonden dat pedo-slachtoffers n moeilijk leven kregen zeker ?

amin | 19-06-13 | 18:05

Hoe zeiden ze dat vroeger ook al weer? Zoiets van: "Stuur ze als ze zestien is maar eens twee weken langs, daarna zul je zien dat ze geen lesbo meer is ;-)

WirMachenMusik | 19-06-13 | 17:57

Latente lesbo's, hoewel latent..??, die niet meer in t bord durven spugen waaruit ze eten, maar nog wel van alles zoeken om hun te steunen bij het ontkasten .
Zoals dochtertjes van zes.
Tip voor de dames, komkommers kun je ook eten, zeer verfrissend met deze temperaturen.
En verder ach, keep on scissoring.

amin | 19-06-13 | 17:53

Dit soort teksten doet mij denken aan een quote van Morgan Freeman over racisme:
www.youtube.com/watch?v=z2d2SzRZvsQ

Als alle kampen nu eens stoppen met het benoemen van "anders zijn", zowel positief als negatief, bestaat het ook niet meer.

Mean Dean | 19-06-13 | 17:28

Dat wordt nog wat, als volgend jaar blijkt dat de dochter van Asha alleen nog maar op ponykamp wil.

hatari | 19-06-13 | 17:25

@Bakito | 19-06-13 | 16:55
Valt wel mee hoor, met dat massaal.
Ja onder moslims wereldwijd. Die maken hun kinderen nog massaal wijs dat homoseksualiteit vies en zondig is. En dat kleine groepje op de biblebelt. Die ook.

Afijn, het gaat er hier om dat een kind gewoon kind moet kunnen zijn en je die als ouders geen etiketten op moet plakken met onzinnige voorbeelden zoals Asha ten Broeke doet.

La Vie En Rose | 19-06-13 | 17:21

Bakito | 19-06-13 | 16:55 |
Die brede discussie kan op veel verschillende manieren worden gevoerd. Mevrouw Tuinbroek kiest voor contra-stigmatisering. Mag ze van mij, maar kom dan niet aan met Swaab om te onderbouwen dat dat mens het beter ziet dan die conservatieve klasgenootjes en bevooroordeelde juffen en meesters.
Het is overigens in zijn algemeenheid linke soep om wetennschappelijke feiten aan te dragen teneinde het eigen morele gelijk te onderbouwen. Geen beter voorbeeld dan de receptie van Swaab's onderzoeken door de tijd heen. Maar dat terzijde.

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 17:20

Typische wijvenlogica -geen logica- en zo tegenstrijdig als maar kan. Stelletje bipolaire kudthoeren!

Canis Spurcus | 19-06-13 | 17:20

omnomnomnom....

Djenghiz_ken_net | 19-06-13 | 17:13

@Baby Rasta | 19-06-13 | 16:51
Ook dat nog. :))

La Vie En Rose | 19-06-13 | 17:10

Alle reacties samengevat:
Laat dat kind gewoon kind zijn.

Mama Malou en Asha moeten hun muil houden met hun achterhaalde policormening waar niemand op zit te wachten. Dit soort salonfeminisme kunnen we prima zonder.

Wat mijn part mogen ze geweerd worden uit elk dag- week- en/of maandblad totdat ze weer eens echt wat te melden hebben. Ik vermoed niet dat dat gebeurd.

Den Heerscher | 19-06-13 | 17:09

@Bakito | 19-06-13 | 16:49
Wat? Dat elke man ook een beetje homo is?
Dat is net zo min waar als dat elke vrouw een beetje lesbisch is of dat iedereen bi-seksueel is.

La Vie En Rose | 19-06-13 | 17:09

Er zullen altijd van die zure dramvrouwtjes zijn, irritant is dat ze vooral in Nederland erg voornaam worden gevonden. Het beste is negeren en weglachen. Een normaal gesprek is er toch niet mee te voeren, dit soort dames haten je omdat je een man bent.

lingo star | 19-06-13 | 17:09

Bakito | 19-06-13 | 17:02
Ik ken ook hordes zeer zekere heteroseksuelen die deze zaken ook deden wanneer ze kinderen waren.

En met zeer zekere heteroseksuelen bedoel ik mensen die hebben getwijfeld, hebben geprobeerd, en er achter zijn gekomen toch echt niet homoseksueel te zijn.

Maar met hypothetische voorbeelden maak je nog geen feit. Daarom gebruik ik ze ook maar niet.

Devlonir | 19-06-13 | 17:08

He gadver, het ruikt hier naar rotte vis. *sluit snel het venster*

Nietvoordekat | 19-06-13 | 17:08

@bakito
Opmerkelijk altijd , jouw verweer op wetenschappelijke feiten
Bakito | 19-06-13 | 16:23 | + 0
het was ook ooit een wetenschappelijk feit dat de aarde plat was. Just Saying.
Ik neem overigens oderzoeksresultaten in het algemeen pas in overweging als ik weet wie het onderzoek gefinancierd danwel gedaan heeft.

ozewiesewoze | 19-06-13 | 17:05

Devlonir | 19-06-13 | 16:57 | + 0 -
Tuurlijk mag je kritiek hebben.

Ik ken echter hordes potten en nichten; de meesten wisten als kind al dat ze homoseksueel waren. Maar volgens jou kan dat niet. Duidelijk.

Bakito | 19-06-13 | 17:02

En het druipt hier weer van het materialisme. Dit terwijl GS als geestelijke avant garde al aansluiting had horen te vinden bij de nieuwe negatie in de vorm van het ontluikende idealistisch nationalisme.

WirMachenMusik | 19-06-13 | 16:59

Bakito | 19-06-13 | 16:52
En waar claim ik dat goed te vinden? Ik ben enorm pro-homo. Ik ben alleen ook enorm anti-vroege seksualisering. En dat is precies wat deze column doet onder het mom van 'homo emancipatie'.

Met andere woorden; ik mag geen kritiek uiten van jou op het feit dat deze moeder haar kind misbruikt enkel omdat het dan het gerelateerde punt van homo acceptatie ondermijnt? (terwijl ik dit niet doe).

Nergens claim ik dat het kind er zeker weten uit zal groeien en uiteindelijk een vent wil (alhoewel ik het wel enorm grappig zou vinden als het zo zou gaan, vooral gezien de enorme arrogantie van de columniste in haar feitstelling). Ik geef enkel aan dat het "too soon to call" is.
Net als dat je 3 wedstrijden voor het einde van het voetbalseizoen niet iemand al als kampioen kan kronen als deze maar 7 punten voor loopt op de rest. De kans is aanwezig, groot zelfs, dat deze ploeg kampioen wordt.. maar het is nog niet bepaald.

Precies hetzelfde hier met dit kind. De kans bestaat dat ze lesbisch wordt gezien haar acties in de vroege jeugd en de 'hey kijk, er is verschil tussen jongens en meisjes' periode waarin ze nu leeft. Ze heeft nu een stap die kant op gezet. Maar op geen enkele manier kan je haar geaardheid vast stellen aan de hand van dit gedrag nu. Daar is het echt nog 5 tot 10 jaar te vroeg voor.

Devlonir | 19-06-13 | 16:57

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 16:53 | + 0 -
Wat is wijsheid?

Maar gezien het feit dat kinderen OOK massaal wordt wijsgemaakt dat homoseksualiteit vies en zondig is, lijkt me een bredere discussie geen overbodige luxe.

Bakito | 19-06-13 | 16:55

@Bakito | 19-06-13 | 16:42 | + 0 -
Weet jou kind wel wie zijn vader is?
Gecondoleerd trouwens met je maat!

Flightless bird | 19-06-13 | 16:53

Bakito | 19-06-13 | 16:35 |
Dat geaardheid vér voor de puberteit bepaald wordt, kan best zijn. De bevindingen van Swaab wijzen daar op. Maar wat is dat dan, geaardheid, en hoe uit zich die precies? En hoe, vervolgens, worden die uitingen door de omgeving beantwoord? Of liever, omgekeerd, hoe codeert een samenleving a priori de uitingen van een kind? Mevrouw Tuinbroeke veroordeelt de coderingen die zij als "conservatief" bestempelt en stelt daar haar eigen codering tegenover. Haar dochter, zo heeft zij besloten, is "lesbisch', whatever that means, en heeft een kennelijke plaats in een emancipatieproces, zo heeft zij tevens besloten. Het is niet Swaab die dat besloten had.
Gek overigens. Destijds was Swaab met zijn onderzoeken de gebeten hond, werd hij veroordeeld en verketterd door homo's en hetero's omdat hij onwelgevallige dingen zei.
www.geschiedenis24.nl/nieuws/2010/juni...
Maar ja, de mores veranderen en feiten niet. Nu wordt diezelfde Swaab opgevoerd als mede-bevrijder, want zijn onderzoek bewiijst dat meisjes al op jonge leeftijd echte beffertjes zijn, en dat bewijs hadden we nu weer even nodig om ons huidige morele gelijk te halen..

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 16:53

Kunnen deze moeders niet eens goed geïnformeerd worden door een goede kinderpsycholoog!

Al sinds jaar en dag willen kleine meisjes trouwen met papa of vriendinnetje, en kleine jongetjes met mama of hun beste vriendje. Pfff..

Welles! Nietes! | 19-06-13 | 16:53

Devlonir | 19-06-13 | 16:50 |
Kinderen structureel indoctrineren dat seks c.q. homoseksualiteit zondig en vies is, is imho een veel groter en schadelijker probleem.

Bakito | 19-06-13 | 16:52

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:48 | + 0 -

Nee hoor. Embryo's beginnen allemaal als vrouw. Dat raar dingetje komt er eventueel later pas bij. Dus technisch gezien zijn de meeste mannen ook lesbisch. ;))

Baby Rasta | 19-06-13 | 16:51

Weet dan toch dat de diehards onder de feministische activisten het geslacht als kentheoretische categorie beschouwen. 'Vernunft' is dus geen universele menselijke eigenschap. 'Wir wissen' wat mannen vanwege hun biologie 'niemals wissen können'.
Dus maak eens even pas op de plaats, jullie onwetende kerels.

WirMachenMusik | 19-06-13 | 16:50

Owja, bijna vergeten.

Fijn stuk weer @Annabel.
Met een geweldige uitsmijter! :)

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:50

@Bakito | 19-06-13 | 16:42
Wil jij negeren dat acties, die een volwassene als lesbisch benoemt, niet direct bewijs zijn van lesbische geaardheid van het kind?

Want jij claimt dat geaardheid al bepaald is voor de geboorte. Zelfs als dit waar is, manifesteert de seksuele identiteit zich niet tot in de pubertijd. Dus elke eerdere manifestatie is op zijn meest een hint, maar zeker geen bewijs van de uiteindelijke situatie.

Ik negeer niet dat het al bepaald kan zijn dat het kind lesbisch is. Maar enig 'bewijs' op deze leeftijd is op zijn best indirect, hoe goed de moeder het kind ook denkt te kennen.
Mijn conclusie is daarom dat Van den Tuinbroek haar smoel moet houden over zoiets en dat zij haar kind nu al dit label op wilt plakken enkel bewijst van veel te beperkte kennis in de volledige materie.

De pubertijd gaat nog enorm veel bepalen. Kan er uit komen dat het kind lesbisch is? Tuurlijk, en geen enkel probleem. Maar nu al als vaststaand feit in een krant stellen dat je 6 jaar oud kind lesbisch is grenst inderdaad gewoon aan kindermishandeling.

Devlonir | 19-06-13 | 16:50

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:48 |
Check!

Bakito | 19-06-13 | 16:49

@Jim Lovell | 19-06-13 | 16:45
Wat een gelul.
Dan is elke man ook een beetje homo.
Geef het maar toe heren.

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:48

Overigens ben ik niet aan de column van Milou begonnen i.v.m. oplopende hartslag als gevolg het lezen van de eerste alinea van de column van Asha.

Kan dit soort wijven niet verdragen.

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:46

@Baby Rasta | 19-06-13 | 16:37
Elke vrouw is een klein beetje lesbisch. Geef het maar toe dames.

Jim Lovell | 19-06-13 | 16:45

@pitsteen | 19-06-13 | 16:42
Meer dan uitstekend. Dank u.

Ayatollah Oink-Oink | 19-06-13 | 16:44

Ayatollah Oink-Oink|19-06-13|16:41
Voor de rest gaat het wel vandaag?

pitsteen | 19-06-13 | 16:42

Kennelijk ken jij het kind beter dan haar moeder dat doet.


Bakito | 19-06-13 | 16:42

Malou is pro islam en een voorvechtster van/voor sharia rechtbanken in Nederland:
www.volkskrant.nl/vk/nl/6177/Malou-van...
Haar holebi-geneuzel is derhalve één grote farce.
En minger Asha blijkt co-auteur te zijn van het boek ´Eet Mij´. Tot zover mijn libido voor vandaag.

Ayatollah Oink-Oink | 19-06-13 | 16:41

Zou ze het ook ok vinden als haar 6-jarige dochter thuiskomt en zegt dat ze op oudere mannen valt? Want dat is dan ook prima toch?

Specy | 19-06-13 | 16:40

Ik herinner me nog goed toen mijn zoon 4 was, hij wilde met mij trouwen, toen wist ik het gelijk; mijn zoon is gerontofiel, heb meteen een stukje in de lokale krant geplaatst ook, om begrip te kweken bij de buren.
Werkte perfect, de lokale pedofiele kon eindelijk ook uitkomen voor haar voorkeur, nu zijn ze getrouwd, hij 11, zij 67, ze vormen een schattig koppel.

Causa Sui | 19-06-13 | 16:38

@brutus68 | 19-06-13 | 16:25 | + 0 -
Laat bakito ff, hij is nog steeds in rouw!
Zijn "Matti" weet je, ja toch, niet dan.

Flightless bird | 19-06-13 | 16:38

Waren dat nou doorgedraaide komkommers, die dingen op die foto?

pitsteen | 19-06-13 | 16:38

Dat wijf spoort niet, toen mijn dochter 6 was wilde ze met papa trouwen. Heb haar sexuele geaardheid maar gelijk als incestueus bestempeld.

antilinks | 19-06-13 | 16:37

" Ze heeft me zelfs al gevraagd hoe je, bij gebrek aan manlief, aan de zaadjes komt om een baby mee te maken. (Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.) Conservatieve klasgenootjes die haar vertellen dat je als meisje op jongens hoort te vallen, worden getrakteerd op een trotse verhandeling over het homohuwelijk, en hoe je zelf mag weten op wie je verliefd wordt."

Dat: 'een slimme meid is op haar toekomst voorbereid' en
'(...) worden getrakteerd op een TROTSE VERHANDELNG over het homohuwelijk'

Toen ben ik gestopt net lezen.
Zes jaar. Arm kind. Je zal gvd zo'n moeder hebben die dat ook nog wereldkundig maakt in een column in de Trouw om aan iedereen te laten zien dat zijzelf niks tegen homo's heeft.

Ik voorzie een schooljeugd van pesten.
Dankzij moeder Asha ten Tuinbroeke.

La Vie En Rose | 19-06-13 | 16:37

Koosjere Moslim | 19-06-13 | 15:42 | + 12 -
-
Dit is het werk van die drie wijven (inclusief Nanninga)

Badderbeest! | 19-06-13 | 16:37

Man ik kreeg spontaan koppijn van het lezen van zulk doorgeschoten feministisch kulpraat. Alsof een kind van 6 zich al bewust is van wat lesbisch is? Er zijn zat tienermeisjes die in de puberteit experimenteren met iemand van hetzelfde geslacht en daarna toch gewoon verder gaan met jongens. Zijn die meisjes dan ook lesbisch?

Baby Rasta | 19-06-13 | 16:37

Waarom Moalou van Hintem ? Waarom niet eenvoudig Malou van Achteren?

BBmetR | 19-06-13 | 16:37

Wat hij of zij zei: gooi en smijtwerker | 19-06-13 | 16:01 |

Comfortabel | 19-06-13 | 16:35

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 16:28 | + 1 -
Daarover kunnen wij twee inderdaad niet oordelen.

Maar dat geaardheid niet in de pubertijd, maar ver daarvoor al wordt bepaald, moge duidelijk zijn. Dat deze columnistes onaantrekkelijke lesbo's zijn doet daar niks aan af.

Bakito | 19-06-13 | 16:35

Overduidelijk gevalletje van propaganda.

Comfortabel | 19-06-13 | 16:33

@ Stormageddon

Mogelijk.. maar ze is wel getrouwd.. met een man vreemd genoeg.

Napoleon I | 19-06-13 | 16:32

Bakito | 19-06-13 | 16:27
Lekkere makkelijke, zeg maar waar en ik ram je punt onderuit dat ik mezelf tegen spreek.

Volgens mij praat ik gewoon te moeilijk voor die gorilla hersenen je.. ik zeg het even makkelijker:

1) Seksuele geaardheid is biologisch bepaald
2) Eén van de aspecten die dit bepaald kan de biologische balans van de moeder zijn
3) Andere aspecten die dit bepalen zijn de biologische balans van het kind zelf, welke zich vooral vormt in de pubertijd
4) De seksuele geaardheid van een kind is op nog geen enkele manier volledig bepaald op 6 jarige leeftijd
5) Aan de hand van 'ik ben op jou' zeggen tegen een ander meisje als je 6 bent kan je op geen enkele manier concluderen dat je kind lesbisch is.
6) Mvr van den Tuinbroek is zo dom als het achtereind van een varken om haar 6 jarig kind als lesbisch te bestempelen.

Devlonir | 19-06-13 | 16:31

Ondertussen in huize Ten Broeke:

“Malou, heb je het al gelezen?”
“Wat, je column? Nou goed meid, wel toevallig hè, dat wij allebei dezelfde gedachten hebben?”
“Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel, ik sta weer op die Rednecksite, Geenstijl, weet je wel, en jij staat er ook op”
“Dat meen je niet, wat zijn het toch een stelletje vieze kerels daar”
“Kerels? Het is zelfs geschreven door een wijf, echt niet goed bij d’r hoofd, die hoer is al zo geïndoctrineerd door die Neanderthalers dat ze ook haatstukjes over ons gaat schrijven”
“Stelletje homo-haters daar, en lesbiennes moeten ze natuurlijk helemaal niet, want die kunnen ze niet volblaffen met hun puddingbuksen”
“Ja, of met hun klabanussen, of klavotschen zoals ze daar hun penii noemen”
“Nou, trek je er niks van aan, meid, daar moet je gewoon boven staan. Hoe is het trouwens met je dochter?”
“Oh, die zit nu naar een dvd van Claudia de Breij te kijken, ze wou eigenlijk met haar poppen spelen, maar dat vond ik nét iets te stigmatiserend”
“Nou, hou je taai wijffie”

Cuyahoga | 19-06-13 | 16:31

Bakito | 19-06-13 | 16:19 |
Ik zie niet in waarom de genetische verschillen die Swaab waarneemt enige directe relatie vertonen met het gedrag van dochterlief dat door moeder al te gemakkelijk als 'lesbisch' wordt bestempeld.

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 16:28

Nanninga, zure kut. Wil je iets kwijt over je geaardheid?

dezeookalbezet | 19-06-13 | 16:28

Devlonir | 19-06-13 | 16:25 |
Je kunt niet lezen en spreekt jezelf tegen.

Bakito | 19-06-13 | 16:27

@Bakito | 19-06-13 | 16:19
Geweldig hoe je verkeerde conclusies trekt. Het artikel en de persoon geeft enkel aan dat het in aanraking komen met bepaalde stoffen in de baarmoeder de kans op bepaalde geaardheid verhoogt. Dat betekent niet dat het dan ook al bepaald wordt. Verder wordt er enkel gepraat over theorien, geen bewijs.

Natuurlijk is homoseksualiteit deels biologisch, wij zijn allemaal slaven van biologische processen in onze hersenen. Dat is wat hier bewezen wordt.
Wat hier NIET bewezen wordt is dat de volledige seksuele identiteit van een kind van 6 reeds onveranderd gevormd is naar die van lesbienne. Met andere woorden, iedereen die de columnist aanvalt op die claim heeft nog steeds 100% gelijk.

Devlonir | 19-06-13 | 16:25

grappig, iedereen hier en daar struikelt over elkaar om te zeggen hoe belachelijk de uitlating "mijn dochter is 6 en lesbisch" wel niet is (waar dit topic op GS trouwens nauwelijks over gaat). jullie reageren op de verkeerde site.

vrouw Asha wil volgens mij met deze column een beetje in de modder poeren en dat lukt vooralsnog prima.

Snerpe Schede | 19-06-13 | 16:25

@Bakito | 19-06-13 | 16:23

Ja, waar haal ik het vandaan.

brutus68 | 19-06-13 | 16:25

@kriebeltjes | 19-06-13 | 16:11
Ja, en ik op mijn moeder.

antagonist | 19-06-13 | 16:23

brutus68 | 19-06-13 | 16:21 |
Opmerkelijk altijd , jouw verweer op wetenschappelijke feiten

Bakito | 19-06-13 | 16:23

@Devlonir | 19-06-13 | 15:58
Precies. Een meisje van zes dat een kus geeft aan een meisje van zes is gewoon leuk samen spelen. Daar zit nog geen seksuele lading achter. Zelfde als met twee jongetjes. Allemaal leuk en aardig; kinderen zien volwassenen zoenen en proberen het na te doen, waarbij ze nog geen besef hebben van hetero-, homo- of biseksualiteit.

En dan komt er zo'n fundamentalistische blokpot aan, die haar koter keihard in een hokje duwt. Want opvoeden en kinderen kinderen laten zijn is leuk, maar mama moet even ideologisch drammen, dus de koter is een lesbo.

Morgen roept dochterlief weer dat ze hetero is. En overmorgen is ze een prinsesje. Maar ja, daar kan je geen pennenvruchten over neerplempen...

dlseth_ | 19-06-13 | 16:22

@Bakito | 19-06-13 | 16:19

Het zogenaamde "klootzak-gen" ook. Ik noem gen namen.

brutus68 | 19-06-13 | 16:21

ff serieus, gegoogled, en ik schrok, heel erg. Wat zijn zij lelijk...

point blank | 19-06-13 | 16:21

Dat dochtertje moet gewoon een keer goed gepaald worden in het fietsenhok.

Detlev Tarnowitz | 19-06-13 | 16:21

Kunnen we misschien een foto krijgen van de vent die 'm klaarblijkelijk in asha ten broeke geduwd heeft?

Napoleon I | 19-06-13 | 16:19

Geaardheid wordt trouwens al veel eerder ontwikkeld dan de leeftijd van 6, al zal dat een schok zijn voor al de jaren 50 CDAers hier:

http://www.ziedaar.nl/article.php?id=398

Bakito | 19-06-13 | 16:19

Je kind van 6 een lesbo noemen omdat ze (nog?) geen interesse heeft in jongens. Hoezo stigmatiserend? En die 'identiteit' dan waarschijnlijk ook gaan stimuleren door tuinbroeken voor het arme kind te kopen.

panadol | 19-06-13 | 16:16

Die ma is niet helemaal 100, of satire?

Latrinalia | 19-06-13 | 16:16

@Biff Eagleburger | 19-06-13 | 16:12
*I ♥♥♥ Nanninga T-shirt aantrekken doet*

necrosis | 19-06-13 | 16:16

Hebben ze toevallig dat zebrapad in Utrecht besteld. Trouwens dat ding deugd al niet, want de kleuren zijn zwart en wit, maar bij die homo alle kleuren van de regenboog.

wallenberg | 19-06-13 | 16:16

Op die leeftijd houden meisjes van paarden.

Petrus de Rewa | 19-06-13 | 16:14

kriebeltjes | 19-06-13 | 16:11 |

De gemiddelde puperende Fin word helemaal gek bij het zien van een kudde schapen.

CornholioNL | 19-06-13 | 16:13

@CornholioNL | 19-06-13 | 16:04

Wat googelen laat al snel zien dat ze een man heeft. Waarschijnlijk zit-ie in een hok onder het trapgat en mag-ie er alleen uit als Asha twee flesjes wit opheeft en het voelt kriebelen.

Biff Eagleburger | 19-06-13 | 16:12

Ik was als kind verliefd op mijn hond.

kriebeltjes | 19-06-13 | 16:11

Doodeng, dit. Je dochter lesbisch verklaren op een leeftijd dat dat kind nog met autootjes speelt. In vaktermen: moeder is bezig met sexualiseren van het gedrag van een 6-jarige. Dat kind groeit op bij een verknipte moeder die overal sex in zal zien.

rara | 19-06-13 | 16:10

@Sadomassochristus | 19-06-13 | 16:01

Het is wat de moeder wil horen of anders gezegd: ze vult in voor haar dochter. Wens is vader (sic) van de gedachte. Ze is waarschijnlijk als de dood dat dochterlief over een jaartje of tien met een echte kerel thuiskomt.

brutus68 | 19-06-13 | 16:09

Zo in de krant over je dochter schrijven is kindermishandeling. In verwachting van die dochter zijn met een B.M.I. van >40 was al prenatale kindermishandeling. In je stukjes ontkennen dat morbide obesitas iets is om je druk over te maken is lezersbedrog dat ernstige gevolgen kan hebben voor erg dikke naieve lezers.
Ik mag die Asha niet zo.

Andy Devins | 19-06-13 | 16:06

Ik was al bang dat die komkommers niet alleen in het topic zouden zitten. Brrrr.

witwas | 19-06-13 | 16:06

je kind al lesbisch op d'r 6e ?! was zeker zo'n goedkoop chinees Bisphenol A-rijk babyflesje waar dat kind uit dronk ?! (ja BPA wordt gezien als hormoon door menselijk lichaam, met alle gevolgen van dien)

Fr3bzY | 19-06-13 | 16:06

@-edit: HOPLA
Diegene die deze foto gemaakt heeft, was dat ding waarschijnlijk aan het testen!
-trilmodus uit-

antagonist | 19-06-13 | 16:04

Biff Eagleburger | 19-06-13 | 15:59 |

Ahum, daar hebben we al een tijdje geen man meer voor nodig hoor... eitje planten, spermacel erbij en klaar...

CornholioNL | 19-06-13 | 16:04

Wel grappig eigenlijk. Beide dames stellen dat het er eigenlijk niet toe doet, om vervolgens een heel verhaal op te hangen waarin gesteld wordt dat het er eigenlijk wél toe doet.
Ze zouden Foucault een moeten herlezen en snappen hoezeer ze bevrijdend bezig willen zijn door te stigmatiseren.
"Mijn oudste dochter is lesbisch." opent Asha Tuinbroeke, en ze velt daarmee een definitief oordeel over haar dochter, maakt haar tot 'progressief', in tegenstelling tot die vermaledijde 'conservatieve klasgenootjes', maakt haar dochter tot een bevrijdster, dring haar een rol op die ze misschien helemaal niet wil spelen. "Jij bent lesbisch, dochter." "Ja, mmaar dat wil ik helemaal niet zijn, laat mij nou." "Dan ontken je wat je bent, dochter, lesbisch." "Hoezo dat?" "Omdat ik het zeg, dochter."

Schoorsteenveger | 19-06-13 | 16:03

Vanwege alleen maar zogenaamde religekkies.
Wat dan van dat homo's in de anale fase zijn blijven hangen of daar door regressie weer in zijn terug gevallen? (Over de lesbo's-parallel wordt nog nagedacht).
Wat dat het totale en klaarblijkelijk meer dan terechte cultuurpessimisme zijn onmiskenbare oorzaak vindt in de ongebreidelde uitleving van de Eros, waar vooral homo's voorbestemd zijn om die te sublimeren tot hogere cultuur?
Wat met de ongehinderde doorbraak van Thanatos, op microniveau zo voorgrondelijk in blanke seks en aids en op macroniveau in Gutmenschenwoekering?
Dit alles culminerend in het tot pseudo-wetenschap verklaren van de Freudsche theorieën?
Vanwege religekkies!!

WirMachenMusik | 19-06-13 | 16:02

Homopropaganda staat blijkbaar hoog op de agenda van de NWO.

gooi en smijtwerker | 19-06-13 | 16:01

Pffff, weer zo'n bewuste zelfstandige jonge ploetermoeder met zo'n wonderkind wat op jonge leeftijd al behandeld wordt als vriendin met dezelfde leeftijd als de moeder.
Laat dat kind lekker spelen, ga dat koppie niet volstoppen met homo/hetero standpunten. Dat kind weet niet eens wat seks is. Als dit al waar is natuurlijk, want volgens mij hoort ze haar dochtertje meer vertellen dan dat ze in werkelijkheid doet.

Sadomassochristus | 19-06-13 | 16:01

@Petrus de Rewa | 19-06-13 | 15:42 | + 12 -
Idd! Mamma moet een keutel kwijt en dat is nu even belangrijker.

tompending | 19-06-13 | 16:00

Zes, en dan al weten dat je lesbisch bent. Maar natuurlijk. Het arme schaap heeft de pech dat ze zo'n gestoorde moeder heeft met een volkomen verwrongen wereldbeeld. Jeugdzorg is voor minder ingeschakeld. Laat dat kind lekker kind zijn en misbruik d'r niet ter meerdere glorie van je verknipte ego, Ten Broeke.

brutus68 | 19-06-13 | 15:59

Het ergste is nog wel dat er een kerel rondloopt die Asha een kind heeft gedouwd. You lost serious man points there, dude.

Biff Eagleburger | 19-06-13 | 15:59

Alsjeblieft redactie ga met zomer reces.

[G]eenstijl | 19-06-13 | 15:59

Aan de andere kant, tijdens sex denk ik wél vaak aan Asha ten Broeke.
Om het orgasme nog even uit te stellen.

Cuyahoga | 19-06-13 | 15:59

Even jeugdzorg informeren over haar indoctrinatietechnieken bij haar dochter.

LangeTijdGeleden | 19-06-13 | 15:58

"Mijn oudste dochter (6 jaar) is lesbisch."

Behalve het feit dat biologisch bewezen kan worden dat sexuele orientatie op die leeftijd nog op geen enkele manier is gevormd.
Haar oudste dochter gaat beter met meisjes om is een betere omschrijving. Het feit dat die doos van een tuinbroek het nodig vind daar al het label 'lesbisch' aan te plakken laat maar zien hoe gevaarlijk quasi-intellectueel zijn nou eigenlijk is.

Voordaat je gaat claimen dat de sexuele geaardheid van je kind volledig gevormd is, sterker nog; voordat je gaat claimen dat iemand die zegt dat 'ze daar uit kan groeien' FOUT is, moet jij eerst even wat onderzoek mevrouw de tuinbroek.

Rot toch op met je slecht onderbouwde column om naar je directe omgeving te laten zien hoe dapper je bent dat je dat durft toe te geven. Ik ga zo keihard jou in je gezicht uitlachen zodra dit lieve dochter van je over 10 jaar toch het liefst een stuk warm vlees tussen haar benen heeft.

Devlonir | 19-06-13 | 15:58

Echt het aller- allerlaatste waar ik bij Asha ten Broeke aan denk, is sex.

Cuyahoga | 19-06-13 | 15:58

Stormageddon | 19-06-13 | 15:54 | + 1 -
LOL!
Hij is leuk.

Rammstein | 19-06-13 | 15:55

@Kobus Kloothamer | 19-06-13 | 15:51
Het woord van 2013 is al bekend!

necrosis | 19-06-13 | 15:54

Ah. De Klaarkomkommer.

Stormageddon | 19-06-13 | 15:54

6 Jaar en lesbo. In mijn tijd hete dat doktertje spelen. Daarnaast heeft de meerderheid van de Nederlandse bevolking het allereerste seksueel contact gehad met een geslachtsgenoot. Heeft niets met geaardheid te maken, maar gewoon experimenteren.

deboerenlul | 19-06-13 | 15:54

Je hebt homo's en (valse)nichten, klinkt hetzelfde maar dat zijn ze zeker niet...

CornholioNL | 19-06-13 | 15:54

WatEenGezeikWeer | 19-06-13 | 15:49 | + -1 -
Wat een gezeik weer.

Kom op, laat de ware misogynisten even opstaan ?
Oh wacht.

Rammstein | 19-06-13 | 15:52

wordt tijd voor asha uit de kast te treden

hetluis | 19-06-13 | 15:52

NSFW melding doen we niet meer aan??

PeteyPrecise | 19-06-13 | 15:52

Dit wordt hét woord voor 2013: Dramvrouwtje

Kobus Kloothamer | 19-06-13 | 15:51

Weet Jeugdzorg d,r al van?

william7055 | 19-06-13 | 15:50

Ik ben niet anti-homo ofzo maar zou toch even een fles JackDaniels weg moeten hikken voordat ik er vrede mee zou hebben dat een van mijn koters (heb ik niet) gay blijft te zijn. Zeker wanneer het nog pas 6 jaar oud is vind ik dat je op zijn minst nog moet proberen bij te sturen. Accepteren dat je koter van 6 al gay is, is wel erg "bakfietsmoeder + bloemetje in haar" gedrag.

WatEenGezeikWeer | 19-06-13 | 15:49

Please redirect this topic to Glamorama.

Shareholder II | 19-06-13 | 15:49

LOL @ komkommers!

Stemvee_the sequel | 19-06-13 | 15:49

Geweldig. Ik doe het bijna in mij broek.

BBmetR | 19-06-13 | 15:47

Twee dames tegelijk in hun periode is simultaan aan een haring met uitjes.

Kertsbal | 19-06-13 | 15:47

Tuinbroeken alert!!!...

da wizard | 19-06-13 | 15:46

Zo moeder zo dochter en anders dramt ze het er wel in...

Stroopdoos | 19-06-13 | 15:46

Qua komkommer-effect is de lekkerste seks vermoedelijk die met een lul vol bloemkolen van genitale wratten. Puur natuur.

Fris_Barend | 19-06-13 | 15:46

Pray the Gay Away!

Temazepam60milligram | 19-06-13 | 15:45

Dochter is 6 en ze is er al van overtuigd dat ze lesbisch is... Dit is toch waanzin?! Ze heeft dat kind geïndoctrineerd dat ze lesbisch is, dat kan niet anders op zo'n jonge leeftijd, op die leeftijd is er altijd een soort 'rivaliteit' tussen jongens en meiden.

Pas in de pubertijd wordt er door je lichaam bepaald waar en op wat je valt, iets met hormonen en pheromonen. Maar mevrouw heeft daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord.

LangeTijdGeleden | 19-06-13 | 15:45

Maar dat zijn vrouwen die met hun klit denken. Die vind ik niet echt meetellen in om het even welk debat. Evenals mannen die uitsluitend met hun piemelos denken en handelen. Gisteren die Tuinbroek site even doorgesnuffeld en het woordje 'seks' is oververtegenwoordigd. Obsessie is kudt, oh wacht..

Stroopdoos | 19-06-13 | 15:45

Malasha ten Tuijnbroeke

Van Dikhout | 19-06-13 | 15:44

Als je je 6-jarige kind zo nodig in de homohoek móet douwen om de buitenwacht te showen dat je niet zomaar goed volk bent maar héul erg goed volk dan ben je toch echt wel behoorlijk triest zeg.

Rest In Privacy | 19-06-13 | 15:43

Drie reclameblokken per uur 24/7 werken meer indoctrinerend dan dat uurtje per week in kerk of moskee.

Daarvoor hoef je geen wiskunde te studeren.

Bakito | 19-06-13 | 15:43

Het is een vorm van kindermishandeling, om de eventuele sexuele geaardheid van je kind te gebruiken in een stuk dat iedereen kan lezen.

Petrus de Rewa | 19-06-13 | 15:42

Kunnen die wijven niet gewoon aan het werk?

Koosjere Moslim | 19-06-13 | 15:42

Mit Spritzeffekt. Ik ben even in de war nu...

CoJoNes | 19-06-13 | 15:42

Zuur bommetje dit.

pius | 19-06-13 | 15:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken