Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

RTL inelkaar geslagen bij het Ibn Ghaldoun

ibnghaldounschooljeejVandaag beginnen de eindexamens eindelijk ook op Ibn Ghaldoun. Althans, als de hekken weer open gezaagd zijn. De actiegroep Identitair Verzet heeft ze namelijk met kettingen op slot gedaan. Zij zijn net als de PVV tegen de extra examenronde op Ibn Ghaldoun. Oh ja, en tegen islamisering en migratie in het algemeen. Zij verzetten zich namelijk voor het behoud van de Nederlandse identiteit. Maar klaarblijkelijk niet voor semantische logica. Afijn, we kunnen deze actie archiveren in het mapje 'Groot-Nederlandse aandachtshoererij' en niet zozeer in het vakje 'betrokken bij beter onderwijs in Nederland'. Gelukkig schieten de meeste niet-gearresteerde leerlingen van Ibn Ghaldoun intussen in de slachtofferreflex. Ook al wist heel 6 vwo van de diefstal, de havo leerlingen hadden geen idee. Ook al zijn er concrete aanwijzingen dat de verspreiding breder is dan de zesentwintig inkeerders. Afijn, voor de slachtofferleerlingen van Ibn Ghaldoun is het enorm zielig dat ze nu alles over moeten doen. En ook daar was gisteren protest tegen van oud-leerlingen. Waarbij even handig vergeten wordt dat het niet om Ibn Ghaldoun of bepaalde leerlingen in het bijzonder gaat, maar om de geloofwaardigheid van het voortgezet onderwijs in Nederland. Rigoureuze fraude vereist nu eenmaal rigoureuze maatregelen. En dan bedoelen we niet faksistische kettingen om het hek, maar een herstel van de didactische schade die Ibn Ghaldoun jarenlang veroorzaakte. Al met al kunnen we concluderen dat er door het publiceren van het examen Frans op GeenStijl een stronttsunami los kwam, maar dat er nu tenminste schoon schip wordt gemaakt in het educatieve riool. Voor iedereen beter. Allah Akbar voor jullie examens, Ibn Ghaldoun! Of wat dan ook de gebruikelijke manier is om succes te wensen. Update: Ojee. Hufterjournalisten RTL Nieuws aangevallen bij de school.

Reaguursels

Inloggen

"Afijn, we kunnen deze actie archiveren in het mapje 'Groot-Nederlandse aandachtshoererij' en niet zozeer in het vakje 'betrokken bij beter onderwijs in Nederland'"
staat in het artikel.
Zeg GS, aan jullie eigen logica valt ook wel e.e.a. op te merken!
Of hoe wil je een zichzelf segregerende en andersdenkende discriminerende 'slegs voor moslims' apartheids-school nu combineren met de kreet 'betrokken' of 'beter onderwijs'?
Het Ibn Ghaldoun is geen school die 'betrokken' is, GS. En, wat betreft dat 'beter onderwijs' weet heel NL nu hoe Ibn Ghaldoun al frauderend en stelend dat regelt.
JUIST als je betrokken bent bij beter onderwijs, dan verzet je je tegen uitwassen zoals dat stelletje fraudeurs en dieven van het Ibn Ghaldoun.

GS, dat jullie dat niet snappen is dus iets dat ik weer niet snap.
Laten we het er maar op houden dat jullie sarcasme niet begrepen wordt .. ofsow .. hoop ik. :/

gaffelbaard | 18-06-13 | 19:25

Dit is zo'n beetje de eerste keer dat de Nederlandse overheid eens een overwinninkje boekte op de geliefde import, waar toegeven verder de norm is.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 18-06-13 | 16:22

Sjonnie Drama | 18-06-13 | 13:29
Prima. Goed idee. Maar dan met een mobiele eenheid voor de deur, pasfoto- en vingercheck voor de ingang, screening-poortjes voor wapens voor de garderobe, een Nederlands bestuur al dan niet met tolk, en geen kluisjes. Elke dag een profielfoto zodat kan vastgelegd worden welke kleding er gedragen wordt. En uiteraard in een nieuw schoolgebouw, midden in de weilanden en buiten bereik van winkelcentra.

Welkom in Nederland boys!

Jos Tiebent | 18-06-13 | 14:13

-weggejorist-

Skunk57 | 18-06-13 | 14:09

Mensen nog 1 keerje dan. Deze school moet absoluut open blijven. Alleen maar voordelen ; de ellende verspreid zich niet over andere scholen, ideale manier voor werkgevers om alvast een simpele selektie te maken en makkelijk voor politie en justitie om de boel in de gaten te houden.

Sjonnie Drama | 18-06-13 | 13:29

@Qlootzak | 18-06-13 | 10:50
Goedgekozen nick, maar verder lijkt het wel alsof je een opleiding volgt of heb voltooid op de Ibn Ghaldoun. Kennelijk weet je nauwelijks iets van Nederland.
Heb je wel eens naar de politieke mening gevraagd van allochtonen in Nederland? Je zal vooral horen dat de heel veel het eens zijn met Wilders. Alleen een groep tuig kan z'n bloed wel drinken. Maar als je naar de meningen vraagt van dit tuig, zal jij werkelijk niet geloven hoe intolerant deze groep is en hoe fascistisch ze zijn.
Net als de bruinhemden opereren ze alleen maar in groepen en willen ze alles in hun gebied sluiten wat niet overeenstemt met hun geloof en ideologie. Kijk naar een optreden van hen en je zal zien dat het 'dood aan .... en alle ..... aan het gas is'
Kijk naar de criminele cijfers en je ziet deze groep met 4% van de bevolking oververtegenwoordigd in deze cijfers. Autochtonen denken dat deze groep veel groter is omdat ze voor het tienvoudige overlast veroorzaken. Deze groep behandelt alle vrouwen die niet uit hun groep komen als hoer of speeltje. Heb je weleens gehoord dat ze een oudere uit hun eigen groep beroofd hadden, verkracht of gedood?
Deze groep is werkelijk verschrikkelijk racistisch, maar ze noemt het zelf religieus. Nederland heeft het geprobeerd met deze groep en zal nu gewoon het verlies moeten nemen en moeten kijken hoe ze het zonder kunnen anders gaan we ten onder.
Het zijn intolerante fascisten, die onze maatschappij willen veranderen in een kopie van de maatschappij die ze hebben verlaten, alleen deze keer met hun bovenaan de ladder. Terwijl hun oude maatschappij vooruit is gegaan toen zij deze hebben verlaten, willen zij nog steeds terug naar een maatschappij die hun zwaar discrimineerde.
Verder heette de partij van A. Hitler ook al een socialistische arbeiders partij te wezen. Laat dit nu ook de naam zijn van de partij waar dit afval in oververtegenwoordigd is.
Fascisme krijg je als een samenleving alles probeert te doen om het grote bedrijven naar hun zin te maken.
Het geven van grotere markten (EU, EMU, Europese Politieke Unie en Banken Unie en Pensioen Unie) en speciale overheidscontracten en meer privatiseringen waarbij de elite de zakken vult. Het klootjesvolk zal de prijs betalen.
Er is niks sociaals aan het huidige beleid als je in Nederland woont. Misschien als je in een PIGS land woont. Dit is fascisme. Daar doet Wilders helemaal niet aan mee.

Kees8374 | 18-06-13 | 12:55

de grootste grap is een 6 vwo op die school, hoeveel fraude is daar voor gepleegd? of hebben ze vmbo gewoon verkeerd geschreven?

chiwing | 18-06-13 | 12:43

Schrijven dat je een steelroemeen kapot wilt slaan mag dan weer wel van GS.

Kol. den Sjauwer | 18-06-13 | 12:31

Goh, mag je zelfs op GS niet zeggen dat een niet functionerend instituut afgebroken moet worden?

Kol. den Sjauwer | 18-06-13 | 12:22

Even in hindsight hoor, maar was het niet veel stijllozer geweest als Rutger, met draaiende camera en al de Iknie Valsdoenschool was binnengelopen tijdens de feestelijke eindexamen-uitreiking, de directeur uitvoerig complimenterend met het behalen van het 2e of 3e jaar van een top5 notering beste landelijke VWO-scholen etc, het vragen naar hoe deze top resultaten behaald worden binnen de multiculti, om dan terloops het gestolen examen vanuit z'n binnenzak te toveren? Of was het dan al te laat geweest en was Rutger dan de vervelende blanke Powniemeneer? Had leuke beelden opgeleverd denk ik, met name de kop van de trotse directeur had ik willen zien en de woedende scholieren (wist je ook gelijk wie er gecheat had)

Nanker Phelge | 18-06-13 | 12:21

Als er 2 sollicitanten zijn voor 1 functie en ze zijn gelijkwaardig maar eentje heeft een diploma van deze poppenkast school .. dan neem ik dus die ander!

zeefert | 18-06-13 | 12:17

En straks maar weer klagen dat het bedrijfsleven geen voorkeur voor hun hebben.

watazooi | 18-06-13 | 12:16

@ Graaf van Egmont | 18-06-13 | 11:52 | + -1

Je bent zeker een goedmens gezien je ongenuanceerde platte reactie. Zeker weten dat je gelijk hebt he. Moet wel heerlijk zijn. Alleen jammer dat je tegelijkertijd behept bent met de stompzinnigheid van de gemiddelde goedmens. Ik heb niet alleen de tijd meegemaakt maar ik heb de briefjes met mijn eigen ogen gezien. Als ze echt kwamen om te werken wordt het wel eens tijd dat ze beginnen na 40 jaar. Alleen jammer dat de vraag naar geitenhoeders wat achterblijft momenteel.

Elessir | 18-06-13 | 12:11

Die oud-leerlingen zijn als de dood dat hun fraude nu ook aan het licht komt.

Gefundenes Fressen | 18-06-13 | 12:06

@Qlootzak | 18-06-13 | 10:50 |:Uit een rapport van de Vereniging voor Nederlandse Gemeenten werd duidelijk dat veel gemeenten last hebben van extreemrechtse jongeren. Meer dan van moslimextremisme.
Na deze regel ben ik gestopt met lezen.
Diegene wie dit geschreven heeft moet toch zeker al een jaar of 60 onder een steen gelegen hebben.

wicman | 18-06-13 | 12:06

Qlootzak | 18-06-13 | 10:50
Wat een giller, die kopie-tegel van jou. Ten eerste is PVV helemaal niet extreem rechts, eerder links maar met één rechts partijprogrammapunt. Je uitlating baseer je op een onderzoek van 'Anne Frank Stichting', ook grappig. Wat hebben ze dan onderzocht namens die stichting en waar zijn de conclusies en hoe zijn ze tot stand gekomen?
Verder: als je in een supermarkt voor de fruitbakken staat en je twijfelt tussen een appel en een peer, en je kiest voor de appel discrimineer jij ook. De peer namelijk. Pure discriminatie.
Is er een geloof dat niet discrimineert? Nee, natuurlijk niet. Het bestaan van een tweede leidt altijd tot discriminatie van het eerste. Ga maar eens tellen hoeveel geloven (fruitsoorten) er zijn in de wereld voordat je -ontoepasselijk- het woord 'discriminatie' weer eens in je mond neemt.

De Q zit onder je linkerpink, misschien moet je je rechter middelvinger wat meer gebruiken.

Het principe is gewoon simpel.

Jos Tiebent | 18-06-13 | 12:00

Zit nog te wachten op de beschuldiging dat het natuurlijk allemaal racistisch is, zoals de moeders van de grensrechterdoodschoppers ook al riepen. Wat een hypocriet, zelfkritiekloos, slachtofferrolkiezend volkje toch.

aart rabiaat | 18-06-13 | 11:55

Ze hadden, bij wijze van statement, die school beter kunnen afsluiten eer er iemand naar binnen ging, dan hadden ze hun examen gemist en waren ze allemaal gezakt, zodat ze net als iedereen die zakt nog maar 1 kans hadden gehad in augustus.
Maar mensen opsluiten doe je niet als burger, dat doen veel moslims al met hun vrouwen en dochters, ook niet goed.

Causa Sui | 18-06-13 | 11:53

Die (oud-)leerlingen zien de bui al hangen; de media trekt de beerput open en ze komen erachter dat de afgelopen 4 jaar alles bij elkaar gefraudeerd is. vervolgens hebben zij allemaal een waardeloos diploma. Ik weet bijna wel zeker dat de schoolleiding er bij betrokken is, immers een beetje kritische school gaat toch ook vraagtekens zetten bij zulke uitmuntende resultaten? en dan nog wat: waarom zijn al die leerlingen niet helemaal over de zeik tegen hun Eigen school, die wisten ervan. hand in Eigen boezem enz.

Kamer-oen | 18-06-13 | 11:53

Elessir | 18-06-13 | 11:46
Gadverdamme wat ben je toch een lul met die opmerking. Je hebt waarschijnlijk die tijd niet eens meegemaakt en je braaksel is onverteerbaar. Die mensen kwamen echt om te werken. De grootste fout die gemaakt is, is dat men ze geen contract voor bepaalde tijd heeft gegeven. Dan hadden we deze ellende nooit gehad.

Graaf van Egmont | 18-06-13 | 11:52

@as-saboer | 18-06-13 | 11:01

Islam is dan ook Apartheid.

basweetutwel | 18-06-13 | 11:49

Laat die school aub open. Weet ik tenminste waar mijn kinderen niet naar toe hoeven en dan verspreid deze ellende zich niet naar andere scholen.

Sjonnie Drama | 18-06-13 | 11:49

@ Kees8374 | 18-06-13 | 09:36 | + 68

"Hun ouders kwamen hier naartoe om schoon te maken"

Laat je niks wijs maken. Ze kwamen uit het vliegtuig met een briefje in de hand waarop het adres van een bijstandskantoor in Amsterdam, Rotterdam of Den Haag stond.

Elessir | 18-06-13 | 11:46

Leuk, zo'n islamitische school. Natuurlijk voldoet zo'n broeinest van achterstand aan alle vooroordelen die de islam dagelijks weer waarmaakt.

Het reclamebureau dat (geloofwaardig!) positieve propaganda brengt over boze profeet en consorten, dat moet nog uitgevonden worden.

Jan Passant mk2 | 18-06-13 | 11:44

@Mortimerr | 18-06-13 | 11:18
Opkomen voor onze normen en waarden moet nog blijken, ik vind deze actie goed bedacht en als ik lees over hun actie met betrekking tot het standbeeld van Stalin in Den Haag ben ik het helemaal met hun eens op deze punten. Je zou een standbeeld van Hitler ook uit het straatbeeld verwijderen, het zijn net zulke grote misdadigers dus is een standbeeld van Stalin ook totaal ongepast.

Helaas hebben dit soort groeperingen vaak de neiging autochtonen die wel hun best doen ook tot doelwit te maken, daar haak ik vaak af. Als iemand echt zijn best doet om er iets van te maken dan moet je hem als staat of als medeburger niet tegenhouden of achterstellen. De rotte appels moeten uit de mand, de goede mogen om mij best blijven.

supah | 18-06-13 | 11:43

Qlootzak | 18-06-13 | 10:50 |

Wat een enorme lap tekst vol uitgemolken gemeenplaatsen heb je hier gedumpt.

Dit soort gezwets horen we al 25 jaar of langer.

De SP was racistisch omdat ze meenden dat gastarbeid niet moest leiden tot een complete invasie vanuit de thuislanden Marokko en Turkije.
Bolkestein was racistisch en vreemdelingenhater omdat hij de botsing der beschavingen tussen Islam en Verlichting voorzichtig op de agenda zette.

Fortuyn was racistisch omdat hij alle overlast van vooral Marokkanen zat was.

De pikzwarte(!) Ayaan Hirsi Ali was racistisch en vreemdelingenhater omdat ze een criticaster was van de Islam.

Theo van Gogh was een racist en vreemdelingenhater omdat hij bondgenoot was van Ayaan Hirsi Ali.

Geert Wilders is een racist en vreemdelingenhater omdat hij de overdaad aan criminele Marokkanen haat en meer in het algemeen de islamitische haatideologie bekritiseert.

Wat jou volledig ontgaat is dat mensen niet steeds massaler en vaak tegen heug en meug PVV stemmen omdat ze beïnvloed worden door een of andere vorm van rechts-extremistische of racistische propaganda, maar gewoon omdat ze steeds meer inzien dat het dispuut rond de islam onze samenleving ontwricht en steeds verder polariseert.

En er is nou eenmaal geen enkele andere partij die een link durft te leggen met de islam dan de PVV.

Tot slot: veel moslims zijn gewoon blank. Omgekeerd stemmen ook veel niet blanken op de PVV.
En ten tijde van de rellen in de Goudse wijk Oosterwei verklaarden zelfs zeer orthodoxe moslims dat ze op Wilders zouden gaan stemmen omdat ze het gedrag van toklims helemaal zat waren.

Peyronie | 18-06-13 | 11:42

davimore | 18-06-13 | 11:31
Aanklacht + aanhouding = proces verbaal, dus een zaak die voorgelegd wordt aan het OM. Vergeet niet dat de knokker meerderjarig is.

andalucia | 18-06-13 | 11:39

Ik vind Dakota Fred de laatste tijd behoorlijk gespannen!

eerstneukendanpraten | 18-06-13 | 11:39

@davimore | 18-06-13 | 11:23
Hypochondrie is inderdaad niet te genezen. U kunt wel altijd hulp proberen te zoeken bij een psycholoog.

as-saboer | 18-06-13 | 11:38

davimore | 18-06-13 | 11:23 | + 0 -

**Geeft een verroestte botte bijl aan**

ElMatadero | 18-06-13 | 11:35

Vrij Nederland volgt deze kwestie uitvoerig en kritisch en tot in alle details. Hier vind je de link:

milky bar | 18-06-13 | 11:35

@TP 1984 | 18-06-13 | 09:48
Sommigen remigreren.

Cor Rupteling | 18-06-13 | 11:32

De 18-jarige knokker zit inmiddels bij de politie. Als GS geen update geeft, doen de reaguurders het zelf wel toch?
andalucia | 18-06-13 | 11:28 | + 0 -
.
Zou me niks verbazen als deze al weer vrolijk buiten in de zon een biertje zit te zuipen... Het blijft immers Nederland hé?

davimore | 18-06-13 | 11:31

De 18-jarige knokker zit inmiddels bij de politie. Als GS geen update geeft, doen de reaguurders het zelf wel toch?

andalucia | 18-06-13 | 11:28

@Mortimerr | 18-06-13 | 11:18

Je praat fecaliën . Ze worden helemaal niet verzetshelden genoemd door de pers. Je liegt bewust.

Pureehoofd.

pius | 18-06-13 | 11:28

@harry poster | 18-06-13 | 10:20
de kale kip is ook gewend om een kwart jaar vakantie te vieren, elk jaar opnieuw en ze gaan heus niet te voet op pad.

Causa Sui | 18-06-13 | 11:26

De Nederlands-Islamitische wond begint flink te etteren.
ElMatadero | 18-06-13 | 11:20 | + 0 -
.
Dat ziet u denk verkeerd Dr. ElMatardero. Die wond is niet meer te genezen en ik denk dat we moeten overgaan tot amputatie. Mag ik een zaag zuster?

davimore | 18-06-13 | 11:23

-weggejorist-

Kol. den Sjauwer | 18-06-13 | 11:22

De Nederlands-Islamitische wond begint flink te etteren.

ElMatadero | 18-06-13 | 11:20

Hoe bizar is toch de situatie.
.
Mensen die opkomen voor het Westers waarden en normen patroon en zich verzetten tegen de fascistische Islam ideologie worden door de media weggezet als "extreem rechts". Of zelfs door links vermoord als wat met Pim Fortuyn gebeurde.
.
En moslims die een Sharia staat willen oprichtten met alle discriminatie en wreedheden die daarmee gepaard gaan worden door de media "verzetshelden" genoemd en begripvol behandeld.
.
Misschien is de media wel het grootste gevaar geworden voor onze democratie.

Mortimerr | 18-06-13 | 11:18

En straks solliciteren in gebrekkig Nederlands, met een hoofddoek om terwijl je weigert de recruiter een hand te geven en daarna klagen dat wij racisten zijn omdat je nergens wordt aangenomen ondanks je ibn ghaldoun vwo diploma

billenbijter | 18-06-13 | 11:18

@îîî ReBeL îîî | 18-06-13 | 10:55
Dan ben je een typische reaguurder, oordelen zonder te lezen.

An die ARBEIT | 18-06-13 | 11:13

Mensen die zich inzetten voor het behoud van de Nederlandse identiteit altijd plus heel veel.

Door moslims in elkaar geslagen journalisten, dat is ook niet de eerste keer. Moslims bevestigen weer eens hun imago van crimineel tuig.

The real McCoy | 18-06-13 | 11:12

@CeeJay78 | 18-06-13 | 10:55
Ah vandaar! Is Kampanje ipv campagne dan ook Vlaams ipv. Nederlands? Zou er bijna een Friesisme in zien.

supah | 18-06-13 | 11:11

Aah, de Marokkaantjes laten hun ware aard weer zien.
Islam is vrede, en dat rammen we door je strot.

KarelMarks | 18-06-13 | 11:10

@Mark Smith | 18-06-13 | 11:03 | + 0 -
Ik heb er lang over nagedacht en ik bedoel toch echt uivre.

Maar ik bekijk ook zaken per geval, alleen beoordeel ik vaak dezelfde gevallen hetzelfde.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 11:08

@AsEl | 18-06-13 | 11:06

Hij krijgt waarschijnlijk een meisje uit de eerste klas.

Koninging Beatricks | 18-06-13 | 11:07

@Qlootzak | 18-06-13 | 10:50
Ik stem PVV. Toch heb ik geen hekel aan buitenlanders; ook Nederlandse moslims kunnen van mij de tering krijgen.

Ben ik nu een engfascist die erger is dan tien Hitlers? Of ben ik Goed Volk omdat ik vind dat ook bepaalde Nederlanders de tering kunnen krijgen?

dlseth_ | 18-06-13 | 11:06

O, ik lees dat de camschoppende Fin volgens zijn school een 'passende straf' gaat krijgen... tof! Ben wel benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat, die Sharia-straffen

AsEl | 18-06-13 | 11:06

Qlootzak | 18-06-13 | 10:50 | + -13

Je naam zegt alles....

meneer Q | 18-06-13 | 11:05

@Mark Smith | 18-06-13 | 09:54 |

Dacht jij dat er met dit soort mensen iets anders gebeurt dan een enkeltje bijstand? Ze frauderen nu al voor een diploma, wat inhoudt dat ze gewoon niets kunnen. Dat wordt met spreiding over andere scholen echt niet beter. Afgezien van een uitzondering is dit gewoon kansloos volk.

FrankVeer | 18-06-13 | 11:05

Nog even een elders opgepikt linkje naar Volkskrant-artikel uit 2004:
Samir A zat op die Ibn Galdhoun en meer in het algemeen zijn er linken met de Hofstadgroep en allerlei sympathisanten van Mohammed B die, zoals de meer bejaarden onder ons vast nog weten, Theo van Gogh heeft afgeslacht.

www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...

Dat Identitair Verzet is een Nederlandse tak van een Vlaamse nationalistische organisatie.
Een beetje zoals je eerst Sharia4Belgium en pas daarna Sharia4Holland had.

Soort van lachwekkend klein extreem-rechts met de gebruikelijke voorkeur voor Het Volk en allerlei oud-Germaansche lettertypen.

Niettemin vind ik hun actie met zo'n scooterslot rond het hek van die Islamitische Jihad School best grappig en eigenlijk gewoon terecht.

Peyronie | 18-06-13 | 11:04

Extreem rechtse actie zeg, dat hek afsluiten. Dat schoppen op journalisten moet natuurlijk kunnen.
Het is wel weer duidelijk waar het geweld vandaan komt. Hoe lang zal dit nog eenzijdig zijn?

Vindefin | 18-06-13 | 11:04

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:58
Ik neem aan dat je oeuvre bedoelt. Maar dat moet je dan nog maar eens goed nalezen. Ik bekijk de zaken per geval, in plaats van naar de grote gemene pluskudodeler.

Mark Smith | 18-06-13 | 11:03

Wel een staaltje van gebrek aan normbesef en schaamtegevoel, misplaatste trots, arrogantie en verantwoordelijkheidsbesef. De woede is onterecht. Je wordt beloond naar je echte prestaties en niet omdat je een ander te slim af bent geweest met jatten. En alzeker niet als je ook nog eens maatschappelijke schade aanricht. Punt.

Esprit77 | 18-06-13 | 11:01

@The_iron_boar | 18-06-13 | 10:45
Dan is Islamitisch onderwijs toch een zege voor de PVV? Dat scheidt moslimkinderen van de roomblanke kinderen. Zeg maar een legale vorm van Apartheid.

as-saboer | 18-06-13 | 11:01

-weggejorist-

Realist826078405671 | 18-06-13 | 10:57

@îîî ReBeL îîî | 18-06-13 | 10:55

Ik had al genoeg aan de naam.

Koninging Beatricks | 18-06-13 | 10:56

@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 18-06-13 | 09:54
Is toch geen goed nieuws, die Naffer is nog steeds voortvluchtig al sinds half april....

TP 1984 | 18-06-13 | 10:56

-weggejorist en opgerot-

Realist826078405671 | 18-06-13 | 10:56

@Qlootzak | 18-06-13 | 10:50
Ik heb je hele lap tekst niet gelezen, alleen de eerste en de laatste regel, en dat was al voldoende om op de - te klikken.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 18-06-13 | 10:55

@supah | 18-06-13 | 10:12 | + 0 -
Niet mee eens.
Iets verder kijken en je had gezien "Identitair Verzet is de Groot-Nederlandse actiegroep voor Nederland en Vlaanderen".
Dus helemaal niet vreemd dat er een Vlaams woord tussen staat, welke overigens volgens de Van Dale óók in het ABN correct is (www.vandale.nl/opzoeken?pattern=leraar...)

CeeJay78 | 18-06-13 | 10:55

Moslims zijn niet te vertrouwen, daarom bedekken ze hun vrouwen.

StijlvolRechts | 18-06-13 | 10:53

Durf Wilders een racist te noemen

De PVV heeft alle kenmerken van een extreemrechtse partij. Maar het racisme van de partij bij de naam noemen is in Nederland taboe, stelt Rene Danen, voorzitter van de stichting Nederland bekent kleur.Dinsdag was in nrc.next een grafiek te zien waaruit bleek dat de PVV en de Oostenrijkse Lijst Dr. Martin met 17 procent van de stemmen veruit de grootste ‘rechts-populistische’ partijen in Europa zijn. Die term gaat voor de PVV echter niet op. In de buitenlandse media en politiek wordt Wilders wel regelmatig aangeduid als extreem-rechts, maar in Nederland durft bijna niemand het beestje bij de naam te noemen.

Na het uitkomen van Wilders’ film Fitna bijvoorbeeld, was de Nederlandse regering in zijn reactie vooral bezorgd over onze handelsbelangen. Opmerkelijk genoeg was VN-topman Ban Ki-moon veel harder in zijn oordeel. Hij zei dat „er geen rechtvaardiging was voor de hatespeech in de film” en dat het aanpakken van de film niet in strijd is met het beperken van de vrijheid van meningsuiting. In Nederland ging de politiek over tot de orde van de dag en het Openbaar Ministerie weigerde Wilders aanvankelijk zelfs te vervolgen. Gelukkig heeft het Hof later alsnog opdracht gegeven om Wilders te vervolgen voor „aanzetten tot haat en discriminatie”. En dat is terecht als je naar de standpunten van zijn partij kijkt.

De PVV wil de grenzen sluiten voor mensen van één bepaalde godsdienst en de gebedshuizen en scholen van alleen die bevolkingsgroep verbieden. Wilders zei in De Limburger dat hij de „moskeeën wil afbreken,” en in HP/De Tijd zei hij dat er „in Nederland best joodse en christelijke scholen mogen bestaan, maar geen islamitische scholen”. Pure discriminatie dus. Bovendien heeft Wilders eerder gezegd dat zijn utopie een Nederland zonder migranten is en dat hij het onacceptabel vindt als de Nederlandse steden in de toekomst in meerderheid uit niet-blanken bestaan. Wilders neemt het ook niet zo nauw met de democratie. De PVV-leider is het enige lid van zijn privépartij. Parlementariërs van de PVV worden niet gekozen door de partij, maar aangewezen door Wilders. De club komt achter gesloten deuren bij elkaar in bijeenkomsten waar niemand stemrecht heeft, ook eurolijsttrekker Barry Madlener niet. De belangrijkste definiërende kenmerken van een extreemrechtse partij - nationalistisch, anti-democratisch en racistisch - zijn dus bij de PVV aanwezig.

Ook koketteert de partij graag met geweld. De Kamerfractie wordt een „knokploeg” genoemd, Marokkaanse voetbalvandalen mogen in het been geschoten worden en volgens Wilders hoeft van rassenrellen „niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”

De overwinning van de PVV bij de Europese verkiezingen met 17 procent van de stemmen is niet alleen een record voor Europa, maar ook in ons land zelf. Andere extreem-rechtse partijen kwamen eerder nooit verder dan rond de vijf procent van de stemmen..

De racistische standpunten van de Centrumdemocraten werden in de jaren tachtig en negentig in het publieke debat sterk bestreden waardoor de partij nooit meer dan een paar procent van de stemmen haalde. Na een veroordeling van lijsttrekker Janmaat wegens discriminatie in 1996 verdween de partij zelfs helemaal uit de Kamer. Een harde aanpak van de discriminerende standpunten van de PVV, zowel in het debat als via de rechter, zou ook nu de oplossing moeten zijn.

Maar het tegenovergestelde lijkt te gebeuren. Het benoemen van racisme is sinds een aantal jaren het nieuwe taboe in Nederland. In een tijd dat alles gezegd moet kunnen worden en politici zelfs pleiten voor het recht op kwetsen, durft opvallend genoeg niemand de vreemdelingenhaat bij de naam te noemen. In Nederland lijkt het idee te leven dat racistische politici alleen in het buitenland bestaan. Moeiteloos veroordelen we Dewinter en Le Pen vanwege hun opvattingen, maar in ons land zou vreemdelingenhaat niet voorkomen. Buitenlandse onderzoeken bewijzen het tegendeel. In maart zei de Commissaris voor Mensenrechten van de Raad van Europa nog dat hij „serieuze zorgen had over de racistische en intolerante ontwikkelingen” in ons land. De Raad verbaasde zich er in een eerder rapport al over dat in Nederland de racistische standpunten van de PVV zo weinig worden tegengesproken door de andere politici. In eigen land deed de Anne Frank Stichting onderzoek naar de PVV en kwam tot de conclusie dat het een extreemrechtse partij is. Uit een rapport van de Vereniging voor Nederlandse Gemeenten werd duidelijk dat veel gemeenten last hebben van extreemrechtse jongeren. Meer dan van moslimextremisme. Toch blijven pers en politiek ontkennen dat er een probleem is in ons land met toenemend racisme. Het meest duidelijke voorbeeld daarvan was Rita Verdonk die in de befaamde toespraak bij de lancering van haar beweging Trots op Nederland zei: „Er verschijnen steeds onderzoeken die ons van discriminatie beschuldigen. Nederlanders hebben het niet in zich om te discrimineren!”

VVD-leider Mark Rutte ging onlangs nog verder en probeerde zelfs om het aanzetten tot discrimineren en haat onder de vrijheid van meningsuiting te scharen. Gelukkig kwam er veel weerstand tegen zijn plannen toen bleek dat bijvoorbeeld de ontkenning van de holocaust en het aanzetten tot discriminatie van homo’s, ook geaccepteerd moest worden.

D66 is tot nu toe de enige partij in het parlement die Wilders consequent aanspreekt op zijn vreemdelingenhaat. Schoorvoetend begint GroenLinks dit voorbeeld te volgen. Maar ook andere partijen zouden de bestrijding van racisme niet langer uitsluitend over moeten laten aan de rechtbank en zich in het parlement en op straat weer duidelijk moeten laten horen tegen iedere vorm van discriminatie. Doodzwijgen van de PVV helpt niet. Het racisme van die partij benoemen en je daar ferm tegen uitspreken wel.

Qlootzak | 18-06-13 | 10:50

finnen die mensen aanvallen, een unicum, of niet...

BozeHenk | 18-06-13 | 10:48

Feynman | 18-06-13 | 10:26
Geen probleem. Ik denk dat er binnenkort wel een aanleiding is om de hele beerput open te trekken, want een beerput is het. Moet natuurlijk ook wel. Roofoverval door Marokkanen, dus dan komt alles voorbij. Cultuurrelativisme, imams in de rechtbank, advocaten die rasiesme roepen alsmede alle andere smoezen en excuses uitproberen terwijl hun cliënten toch ook wel slachtoffer zijn, politici die "escalatie" voorkomen bij willekeurige rasgenoten van de daders, geen TBS ondanks 95% kans op herhaling en ga zo nog maar een flink tijdje door.

Fryske Pugilist | 18-06-13 | 10:48

@as-saboer. Ik denk dat de PVV, net als ik, voor gemengd onderwijs is, maar dan wel in Marokko.

The_iron_boar | 18-06-13 | 10:45

Petrus Poortwachter | 18-06-13 | 10:34
Je mag er vanuit gaan dat toen die ene zijn "werk" deed er nog minstens dertig dreigend omheen stonden. Ies standaard procedure.

Fryske Pugilist | 18-06-13 | 10:44

"Ik wil deze week graag rust voor de examenleerlingen, ook vanuit de media. Het is al lastig en moeilijk genoeg voor ze."
WTF? Eigen schuld, dikke bult.

Juriaan Schraamhaar | 18-06-13 | 10:42

Wat leren ze bij de baard van Allah op die school? Stelen, frauderen en mensen belagen en mishandelen? Heel bijzonder onderwijs...

brutus68 | 18-06-13 | 10:40

toont maar weer eens aan dat islam, en godsdienst in zijn algemeenheid, het slechtste in een mens naar boven brengt, slecht in de zin van irrationeel gedrag. evolutionair dom gedrag door iets te ontkennen waarvan iedereen weet dat je het gedaan hebt, door geen zelfinzicht te hebben en geen berouw te tonen zodat de relatie met de omgeving hersteld kan worden. sociologisch gezien is islam een atavisme. een regressie van de mens in zijn omgeving.

minimá-armezusvan.. | 18-06-13 | 10:37

Twee, 2, dus Twee camera'mannen' aangevallen door Eén, 1, dus één scholier... Wat is er mis met die camera even neerleggen en dat ventje de tyfus schoppen? En waar zijn de beelden?

Petrus Poortwachter | 18-06-13 | 10:34

Je zou toch denken dat de Apartheidsvrienden van de PVV voor Islamitisch onderwijs zijn. Dankzij Islamitisch onderwijs komen de roomblanke kindertjes niet in aanraking met al die enge medelanders. Maar op zich een goed punt hoor, al dat bijzonder onderwijs afschaffen en kinderen in gemixte klassen. Dat komt de tolerantie en het wederzijds begrip ook ten goede.

as-saboer | 18-06-13 | 10:33

Kan niet wachten op de slagingspercentages!

zeefert | 18-06-13 | 10:32

Leerlingen alleen maar toelaten voor examen als ze de tafel van 8 kunnen opdreunen of het werkwoord 'zijn' kunnen verbuigen in alle vormen. Anders instappen in de varkenstransportwagen en met de Fyra richting Gibraltar, and beyond.

Jos Tiebent | 18-06-13 | 10:32

Quid, ouwe funx wigger wat is nou de meerwaarde van zo'n school? Begin van de apartheid.

doskabouter | 18-06-13 | 10:32

Had die school ook niet nog een miljoenenschuld? Sluiten dat bolwerk!!
Pommetje_Horlepiep | 18-06-13 | 09:33

Ja, maar dan moet iemand de feiten onder ogen zien en het verlies nemen. Dat staat niet mooi op de begroting.

zokandiewelweer! | 18-06-13 | 10:31

Fryske Pugilist | 18-06-13 | 10:11 | + 15 -
Dank je dat je hier publiekelijk zo open over durft te zijn.

Feynman | 18-06-13 | 10:26

@Simon de Danser | 18-06-13 | 09:34 |
HULDE!

@Redactie
Na dit geklaag over binnenlands klein bier over naar de EU rekenkamer, graag. Deze poencheckers becijferden dat er een miljard van onze centen in een zwart gat in Egypte verdwenen zijn. Met hun standdaardreacties dat de EU wel geld over de balk smijt maar geen echt verifieerbare doelen stelt, wordt opnieuw te laat iets gedaan.
Bij voorbaat dank!
Ave Evocatus

Evocatus | 18-06-13 | 10:26

@Uriël Fack | 18-06-13 | 10:16
Een diploma van een islamitische school is sowieso geen ruk waard, of het nu een middelbare school is of een beroepsopleiding.

Werkgevers willen geen Mohammed die niets kan maar wel de koran uit z'n kop kan opdreunen. Vooral die stukjes over het lekker geil stuktrekken van een klein meisje en de genocide op joden. Ies haram!

Werkgevers die dat wel willen kan je in het midden-oosten vinden, in de export van hoogwaardige halffabricaten en eindproducten vanuit die regio. *proest*

dlseth_ | 18-06-13 | 10:25

"Bijna alle leerlingen uit 6 vwo die níet zijn opgepakt, hebben de school laten weten dat ze de opgaven al hadden gekregen van hun klasgenoten.". En geen van die leerlingen trok aan de bel. Ziedaar de principes van de islamitisch hoger opgeleide
allochtoon. Hoe moreel zuiver! Zie je toch dat die hoofddoeken en jurken echt ergens voor staan, het is niet alleen de buitenkant.

Hommel | 18-06-13 | 10:25

Altijd even schoppen naar diegene die zijn geloefde islam ter discussie stelt die Quid, doet je pikkie nog pijn vd besnijdenis Johnny?

Bugsy Malone | 18-06-13 | 10:24

Excuus. Ik bedoelde natuurlijk "Dit isj niet mein sgol, vrind!"

EllaRouvoet | 18-06-13 | 10:24

Dit is niet mijn school, vriend!

EllaRouvoet | 18-06-13 | 10:23

Tuig!

TheStef | 18-06-13 | 10:21

Start civiele procedure voor verhaalschade tegen IBN vanwege verantwoordelijk voor waardeloosheid van 2013 diploma.

van_de_pot_gerukt | 18-06-13 | 10:21

Valt me nog mee dat de rtl-ers niet zijn aangehouden wegens provocatie.

basweetutwel | 18-06-13 | 10:21

Spanje heeft ooit eens een flinke schoonmaak gehouden. Alles terug de zee over geveegd, allas wat toch bleef plakken kreeg de keuze: aanpassen of op het hakblok.


Dat zijn pas maatregelen. Jammer dat het alweer zo lang geleden is.

TeeJee | 18-06-13 | 10:21

@Uriël Fack | 18-06-13 | 10:16
Je weet dat niet iedereen een universitaire opleiding heeft?

rara | 18-06-13 | 10:21

@Feynman | 18-06-13 | 09:39
En de kale kip waar we het iedere keer weer over hebben, zijn in het grootste deel van de gevallen wel in het bezit van de nieuwste smartphones en duurste kleding. Doorpakken.. daar heeft justitie in NL nog niet van gehoord.

harry poster | 18-06-13 | 10:20

Ik zal de lengte van mijn loopbaan altijd moeite hebben mijn bek strak te houden als ik een sollicitant aan de andere kant van mn bureau krijg, die op deze school gezeten heeft...

KaiserSoza | 18-06-13 | 10:20

diploma of niet maakt niet zoveel uit, ze willen duidelijk niet meedoen met de nederlandse samenleving, het worden waarschijnlijk toch uitkeringstrekkers, neem dan direkt een enkeltje richting een sharia-land van voorkeur om daar een waardevolle (!?) bijdrage te leveren aan de maatschappij.

denoorman | 18-06-13 | 10:20

@Kaas de Vies | 18-06-13 | 10:16
Steden als Antwerpen en Brussel er bij? Daar loopt helemaal een gigantische vijfde colone rond. Enige wat je daar mee aan kan is als oefengebied voor de luchtmacht, heeft Vlieland ook eens rust.

supah | 18-06-13 | 10:19

ook niet zo netjes van die verslaggevers om scholieren lastig te vallen vlak voor een examen.

wontan | 18-06-13 | 10:18

Dit hadden de Nederlandse politici en de Nederlandse ambtenaren niet verwacht.
Ik wel...

duitse herder | 18-06-13 | 10:18

@Bakito | 18-06-13 | 10:02
Helemaal zwart, graag.

blinde kip | 18-06-13 | 10:16

Een diploma van IBN Ghaldoun is nu al niets meer waard bij sollicitaties. Zouden die kinderen dat als een probleem zien?
rara | 18-06-13 | 10:00 | + 3

Een middelbareschooldiploma is sowieso niets waard bij een sollicitatie, je zult daarna toch een beroepsopleiding moeten volgen volgen. En daar hoort het niets waard te zijn. Dus pas doorleren na een toelatingsexamen als je van Ibn Ghaldoun afkomt.

Uriël Fack | 18-06-13 | 10:16

@supah | 18-06-13 | 10:12 | + 0 -
Het is niet vreemd, want ze zouden best Belgisch kunnen zijn voor een deel. Ze zijn volgens mij ook voorstander van Groot Nederland.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 10:16

@FredFlinstone | 18-06-13 | 10:07
Ha toen was er ook al zat extremisme hoor, denk je dat die feestende moslims door het gehele midden-oosten dat in the spur of the moment bedachten? Natuurlijk niet, die gevoelens van haat tegen het westen hadden ze al honderden jaren. Na 911 zijn hier in het westen bij veel mensen de ogen open gegaan, dat het gevaar echt niet van die paar rechts-extremisten komt maar van een grote groep moslim-extremisten en hun faciliteerders binnen hun gemeenschap en de (semi-) overheid.

supah | 18-06-13 | 10:14

Goh je verwacht het niet. En de NOS laat alleen maar weer nette moslims zien in hun reportages om maar weer een goed beeld te scheppen. Wat een tuig. De enige islamitische middelbare school in Nederland en gelijk ellende.

alusion | 18-06-13 | 10:13

@irma zonderboezem | 18-06-13 | 09:55
Wat kost zo'n knieschot nou? Dat kan je de nek niet breken.

Conan de Rabarber | 18-06-13 | 10:13

@André van Delft | 18-06-13 | 09:57
Dus je bent het met mij eens? Dat het raar is dat een club die zich identitair verzet noemt de Belgische spelling gebruikt. Mooi!

supah | 18-06-13 | 10:12

Manu | 18-06-13 | 10:04 |
Misschien moet je dat ff aan de Telegraaf vragen, die hanteren die term, NOS en Volkskrant hebben het over een actiegroep. Bij Joop hoef je niet te zijn want die noemen iedereen die tegen de islamisering is extreem rechts.

CoffeePatch | 18-06-13 | 10:12

Hahahahaha.... en RTL is altijd zoooo politiek korrekt!!!
Weigert vaak etnische identiteit te geven van bepaalde huftertjes.
Vanavond kijken hoe ze hier een draai aan proberen te geven!!

meneer Q | 18-06-13 | 10:12

Feynman | 18-06-13 | 09:39
Na de moord op mijn vader in 2005 kregen wij ook 5000 euro voor zijn begrafenis. Alle schade mochten ook wij zonder hulp van de sterke arm bij kale kippen halen bij een civiele rechter. Is heel gebruikelijk, je zoekt het maar uit. Is nooit gebeurd dus, ik heb het merendeel van de afgelopen acht jaar in puin gelegen, de materiële schade is al enorm, om over de immateriële maar te zwijgen. Om mij mag de maatschappij het nu ook fijn zelf uitzoeken, ik voel me er niet heel erg meer bij betrokken.

Fryske Pugilist | 18-06-13 | 10:11

Mohammed en en Jezus zitten in de auto.
Ze rijden voorbij een bushalte waar een meisje van 12 staat.
Zegt Mohammed "Dat was vroeger een lekker wijf"
-
Persoonlijk vind ik dit soort humor niet kunnen.

Not Muhammad | 18-06-13 | 10:11

Causa Sui | 18-06-13 | 10:07 Links lijkt het recht te hebben om hun pacifisme met geweld af te dwingen. *duizelig is*

Stroopdoos | 18-06-13 | 10:11

@Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:57
Ik vind deze actie niet onaangepast, ik heb soortgelijke pranks ook wel gezien waarbij er twee-componenten lijm in sloten werd gespoten. Dat is echt vandalisme, dat hele slot moet worden vervangen. Hier hoefden ze alleen maar de sloten door te knippen, daar bij wordt er geen schooleigendom vernielt. Ik vind dit als actie helemaal binnen de grenzen van het toelaatbare. Er is niets vernield, er is niemand fysiek geweld aangedaan, er zijn geen swastika's of zoiets doms op muren geklad.

supah | 18-06-13 | 10:10

Werkgevers van NL: indien u zo'n multiculti pareltje op sollicitatiebezoek krijgt die zijn/haar Ibn Ghaldoun diploma laat zien dan weet u nu wat u in huis haalt cq buiten de deur houdt.

Sunabalk | 18-06-13 | 10:09

@Manu | 18-06-13 | 10:04
Alles en iedereen die er een andere mening op na houdt dan de PvdA/GL/D66, maar voornamelijk de PvdA.

TeeJee | 18-06-13 | 10:09

Net iets te laat, die ketting op dat hek.
Off-Topic :
Daargaatleoweer.

amin | 18-06-13 | 10:09

school plat gooien en een parkeerplaats van maken

Brouwsel | 18-06-13 | 10:09

@Feynman | 18-06-13 | 09:39
Gvd!
Wist dat er ergens een adder moest zitten.

Fart Fader | 18-06-13 | 10:08

Haha, die Allah en z'n volgelingen ook altijd.
Fanatieke jongens, dat is zeker.

Not Muhammad | 18-06-13 | 10:08

@ supah
I rest my case ...

Ik heb trouwens enige jaren didactisch-onderwijs gevolgd in de vorige eeuw; Toen er nog geen sprake was van extremisme, zoals de laatste 12jaar (na 9/11)

Ik heb toen op deze hogeschool-uitstapjes gemaakt kennismaken naar moskeeen etc,
Ik ben er niet dommer van geworden, maar ook niet slimmer, uit educatief oogpunt bezien !

FredFlinstone | 18-06-13 | 10:07

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:55 | + 0 -
De familie is met een volledige onderbouwing gekomen en zo complex is het niet daar een serieus voorschot op te geven. Iets wat in het geval van de shockschade wel gedaan is.

Zoals zelfs voorgesteld door het openbaar ministerie. Je hoeft het niet inhoudelijk te behandelen, maar je kan als rechtbank WEL een overbruggingskrediet geven tussen nu en het uiteindelijke resultaat van een civiele procedure. Desnoods slechts de eerste 10%.

Een civiele procedure gaat nooit meer hetzelfde resultaat opleveren. Niet qua snelheid, maar zeker niet qua mogelijke incassomogelijkheden. Terug verwijzen naar de civiele rechter beroofd de familie van een stuk financiële zekerheid die voegingen in het algemeen aanbied.

Dit middel faalt dus een serieuze ondersteuning te zijn voor de familie.

Feynman | 18-06-13 | 10:07

@Stroopdoos | 18-06-13 | 10:00
Links is namelijk ongekend pacifistisch he.
Met nadruk op ongekend.

Causa Sui | 18-06-13 | 10:07

"extreemrechtse actiegroep Identitair Verzet doet action kettingsloten op de hekken" Kan iemand eens vertellen wat precies onder extreemrechts wordt verstaan?

Manu | 18-06-13 | 10:04

@The_iron_boar | 18-06-13 | 09:56
Ook dat nog ja.
Dat ze uberhaubt zo lang op vakantie gaan doodnormaal vinden is al bezopen. Zo'n failkutkind die zoiets zegt, die is volkomen geschift.
Alsof je een kwart jaar moet bijkomen tussen de dadels omdat je hier 3/4 jaar zo hard bezig bent geweest de boel te verzieken.

Causa Sui | 18-06-13 | 10:03

Een diploma van IBN Ghaldoun is nu al niets meer waard bij sollicitaties.
rara | 18-06-13 | 10:00 | + 0 -
Geen zorgen! Ik voel een IBN Ghaldoun-quotum aankomen

Hendrikus van Amstel | 18-06-13 | 10:03

Waarom verbaast me dit soort nieuws niet meer? Het is verdomme schering en inslag.

alusion | 18-06-13 | 10:03

Toen ik hoorde dat op mijn oude school het slagingspercentage van 97 naar 94% ging en daar al jaren bleef hangen, ben ik natuurlijk ook gelijk voor het hek staan protesteren. Dat ze nog steeds fietsen op het dak smeten, heeft ook bijgedragen.

Oh nee, wacht. Ik had natuurlijk wat beters te doen zoals werken.

blinde kip | 18-06-13 | 10:03

@îîî ReBeL îîî | 18-06-13 | 09:56
Dat boefje durft wel, he? Tegen een oudere man die daar gewoon staat te werken voor z'n geld met een waarschijnlijk 100% geldig diploma.

harry poster | 18-06-13 | 10:03

Koffie!

Bakito | 18-06-13 | 10:02

@rara | 18-06-13 | 10:00
Nee, men gaat dat discriminatie op de arbeidsmarkt noemen. Wedden?

harry poster | 18-06-13 | 10:02

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 18-06-13 | 09:56 | + 3
En als het voor de rechter komt zegt hij ik wilde alleen zn bril recht zetten, toen de vechtpartij begon was ik al weg.

ikdenkwat | 18-06-13 | 10:01

Addendum: Identitair Verzet, mooie vreedzame actie. +heelveel kudo's. Laat die dwaalmalloten maar "ies rasiesties!" gillen, voor zij weten niet beter.

Nafta78 | 18-06-13 | 10:01

Een diploma van IBN Ghaldoun is nu al niets meer waard bij sollicitaties. Zouden die kinderen dat als een probleem zien?

rara | 18-06-13 | 10:00

De PvdA heeft woedend gereageerd!

Op de aanwezigheid van de pers......

Barbatruuk! | 18-06-13 | 10:00

Heel 6 vwo wist van de diefstal. Dan heb je het dus - in theorie althans - over het gedeelte dat iets beter zou moeten kunnen nadenken. En maar de verbouwereerde onschuld uit blijven hangen. Ik weet nog niet wat ik erger vind. De diefstal en fraude zelf of het hypocriete gedrag naderhand. Onbegrijpelijk dat zo'n kudtschool hier in Nederland gewoon wordt toegestaan. Volkomen de weg kwijt.

Kim Philby | 18-06-13 | 10:00

Wel apart dat extreem links wegkomt met bruut geweld wanneer ze protesteren en een geweldloze actie van "extreem" rechts direct als heul gevaarlijk wordt weggezet. Als geweld nou altijd wordt afgezworen moet toch iedereen kunnen protesteren wat ze willen. Dit protest is legitiem.

Stroopdoos | 18-06-13 | 10:00

Johnny Quid, jouw 'weg met ons' kruistocht (get it?) lijkt behoorlijk te haperen, aangezien het onzalig tuigvolk, welke jij en de jouwen (Joop.nl) ons door de strot probeert te wringen, zich consequent misdraagt. We hoeven onze best niet eens te doen om aan te tonen wat voor een gelijk we hebben, want dat doen ze wel voor ons. Als zodanig..., wanneer komt je volgende PVV is ködt stukje weer aanzeilen? Er is namelijk weer bijzonder veel en aanhoudend negatief nieuws over het door jouw uitverkoren volk.
Ik bedoel, ik zeg maar, je weet tog...

Nafta78 | 18-06-13 | 09:59

@Mark Smith | 18-06-13 | 09:46 | + -4 -
In je hele ouvre.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:58

@supah | 18-06-13 | 09:56 | + 0 -
Extreem onaangepasten dan?

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:57

@supah | 18-06-13 | 09:51
Leraars / leraren
Vraag: Wat is het meervoud van leraar: leraars of leraren?

Antwoord: Beide vormen zijn correct. Het gebruik van de meervoudsvorm leraars is standaardtaal in België.

Toelichting: Woorden die uitgaan op het achtervoegsel -aar, hebben in de regel een meervoud op -s. Voorbeelden: bedelaar, bewonderaar, gijzelaar (gijzelaars), huichelaar, lasteraar, leugenaar, luisteraar, metselaar, molenaar, moordenaar, redenaar, rekenaar, schakelaar, smokkelaar, wandelaar.
taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/

André van Delft | 18-06-13 | 09:57

@Causa Sui. Dat is een bijkomend probleem. Veel van die Finnen kunnen nu korter op vakantie naar uhh Finland. Ik denk dat de maatschappij mag rekenen op tientallen extra misdrijven.

The_iron_boar | 18-06-13 | 09:56

supah | 18-06-13 | 09:51
Yep, hoog Hollandia bier gehalte inderdaad.

Mark Smith | 18-06-13 | 09:56

School dicht. Dat is een begin van de geloofwaardigheid van het Nederlands onderwijs.

Oktoberfest | 18-06-13 | 09:56

@Snackbar van Allah | 18-06-13 | 09:51
Jup! VMBO-examen Solderen. Duim voor ze svp!

harry poster | 18-06-13 | 09:56

@FredFlinstone | 18-06-13 | 09:50
Extremisten, extremisten .... beetje overtrokken niet? Ligt nog niemand met een doorgesneden keel op een fietspad. Op zich is dit een actie die duidelijk maakt wat heel veel niet-moslim Nederlanders denken, die school moet gewoon op slot en de leerlingen verspreid over andere scholen. Zo'n school draagt sowieso niets bij aan de integratie en maakt, blijkt nu, elke allochtoon die wel zijn best heeft gedaan voor ene diploma belachelijk.

supah | 18-06-13 | 09:56

@Feynman | 18-06-13 | 09:45 | + 1 -
Ja dat bedoel ik ook, want je spreekt jezelf tegen. Het voegen bij strafzaken is teleologisch alleen voor simpele voegingen, niet voor de complexe. Dus het faalt niet, het heeft het niet als doel gehad om complexe schadeprocedures te behandelen, dus bodemprocedure civiel is de route.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:55


Conan de Rabarber | 18-06-13 | 09:32 |
Dat hebben we wegbezuinigd! Deden we dt ook maar zo stellig met de importparels.

irma zonderboezem | 18-06-13 | 09:55

FrankVeer | 18-06-13 | 09:49
Tja, en dat dan een complete lichting in de bijstand terecht komt is dat alleen maar een voordeel natuurlijk. Kunnen lui zoals jij weer lekker tekeergaan op die luie buut'nlanders die niet willen werken.

Mark Smith | 18-06-13 | 09:54

6 opgepakt waarvan 5 uit 6 VWO. Ben heeeeeeeeel erg benieuwd naar hoe deze fraudescholiertjes gaan presteren zonder voorbereiding met gestolen examens. Iets zegt mij dat dat een lachertje wordt.

Wanneer dit heel slecht blijkt, mogen ze *met terugwerkende kracht de examenresultaten van de afgelopen paar jaar uit de boeken schrappen.*

harry poster | 18-06-13 | 09:54

Het blijkt dat heel VWO op die school (ja.. ze hebben een VWO...) wist van de diefstal en/of inzage heeft gehad in die examens. Als dat examen Frans hier niet was verschenen, was heel dat VWO geslaagd. Dat is 100%. Dat schijnt namelijk hip te zijn daar, om een slagingspercentage van 100% op VWO te hebben. Dat hadden ze afgelopen twee jaren ook, maar dan wel op een eerlijke manier. Toen was alleen net de kluissleutel kwijtgeraakt. Oh wacht...

Hendrikus van Amstel | 18-06-13 | 09:54

@TP 1984 | 18-06-13 | 09:48
Jawel, want las net op de telefaag dat er zo'n Noord-Afrikaantje iemand in elkaar heeft gebeukt omdat hij een opmerking kreeg voor het voordringen bij de kassa.
Dus met andere woorden, deze wou wel betalen, stopte niet alles in zijn broekzakken.
Dat is op zich toch goed nieuws, een betalende persoon met Noord-Afrikaans uiterlijk.....
www.telegraaf.nl/binnenland/21658177/_...

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 18-06-13 | 09:54

Niks aparte scholen of gebedshuizen of ander soort ruimtes. Je komt naar Nederland en dan moet je het doen met onze regels en als bepaalde mensen dingen uit hun eigen land missen gaan ze maar weer terug zo simpel en makkelijk is dat dus al die problemen krijg je alleen pas als je vreemde een vinger toe reikt want dan willen ze je hand en als je dan NEE zegt heb je een probleem.

mente aperta | 18-06-13 | 09:52

Bakito en SuperMatthijs nog niet gespot...? Zijn die soms ook eindexamens opnieuw maken?

Snackbar van Allah | 18-06-13 | 09:51

Dat Identitair Verzet zou een leuk initiatief kunnen zijn maar als ik op hun pagina en elke pagina waar ze linken domme taalfouten tegen kom als "de leraars" dan weet ik wel weer genoeg. Jammer want beschaafd maar toch opvallend protest tegen softe-sector onzin, positiever discriminatie en gutmenschen-fascisme is wel nodig in Nederland. Het zou mooi zijn als er dan ook nog een beetje niveau bij zat.

supah | 18-06-13 | 09:51

Die "school" is gediskwalificeerd. Het bestuur ervan ook. Helaas is het diploma 2013 straks een werkgeversfrons.

dubbert | 18-06-13 | 09:51

Het mooiste zou zijn als een prachtig bedrijf als Mammoet Offshore die school verplaatst en op palen voor de kust van Marokko neerzet.

Dan zou ik weer een beetje trots op Nederland zijn.

BedrijfsTijgerT | 18-06-13 | 09:50

waarom doen een stel extremisten wat een FATSOENLIJK en vooral EERLIJKE regering verzuimt te doen ...
(Een groot hangslot rond een mislukt seculair didactiek-project te 0031)

Men geeft pardoes en zomaar 'getoverd uit een hoge hoed' (want crisis en er is gewoon GEEN geld) MILJARDEN aan knoflooklanden ...

... Als er een demonstratie of oproer is weet men razendsnel de boel op te rollen, en de kop in te drukken ...

Kortom, deze regering kan wel alle regels aanpassen als het op FAIL-beleid aankomt !!!

Maar, een school die de (landelijke) eindexamens in een achteraf-kamertje weglegt -TER INZAGE van een ieder- kan men niet gewoon sluiten en het bestuur afzetten ???

Maak dat de kat maar wijs,
Geloof me, het is een groot manipulatie-offensief van die multi-culti oppressors

FredFlinstone | 18-06-13 | 09:50

@Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:28

Dat vond ik in eerste instantie ook een prima plan, maar nu lijkt het mij beter om de school open te houden. De kinderen die naar deze school gaan, vergallen in elk geval niet de schoolbeleving van andere kinderen. Je kunt afval beter op één plek sorteren dan het over een heel land uit te spreiden. Verder is het ook gemakkelijker uitsorteren voor vervolgopleidingen en toekomstige werkgevers: zo gauw je de naam Ibn Ghaldoun op formulieren aantreft, kunnen die papieren meteen in de vuilnisbak. Ga je die kinderen spreiden, wordt dat sorteren ook een stuk lastiger.

FrankVeer | 18-06-13 | 09:49

Is er ook nog eens ooit goed nieuws over dat Noord-Afrikaanse import?

TP 1984 | 18-06-13 | 09:48

" Ik moet nu drie vakken overdoen en dan nog twee eind augustus in het derde tijdvak. Op vakantie, dat gaat niet."
Het is nu halverwege juni, en pas eind augustus hebben ze weer examen en dan kun je niet op vakantie.. want..??
Wat is dit voor gejank?
Dat krijg je ervan; eigen schuld, dikke examenbult, had je het hele jaar maar moeten leren, dan had je nu hooguit een dagje , desnoods twee, alles even door hoeven te kijken.

Causa Sui | 18-06-13 | 09:48

Protest door middel van een hek op slot versus protest door middel van mensen op hun bek meppen en schoppen.. het zegt alles.

Hendrikus van Amstel | 18-06-13 | 09:48

sinar2 | 18-06-13 | 09:40
Eens. Als je ze bij elkaar houdt op één madrassa - wat ze nota bene zelf ook willen - kan je ze beter in de gaten houden. Helaas is dat steeds harder nodig.

Dizzydent | 18-06-13 | 09:47

Doet me een beetje denken aan het sneetje van een paar onderwerpen geleden... ook dit schijnt helemaal niets voor te stellen. Het gaat eigenlijk helemaal goed in dit land. Toch?!!1?!

harry poster | 18-06-13 | 09:47

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:42
Dat zegt 'ie toch.

Mark Smith | 18-06-13 | 09:47

Dit is niet mijn school, vriend!

blinde kip | 18-06-13 | 09:46

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:42
Dat de één het ook doet, maakt niet dat de ander het dan goed doet, die tu quoque ging vroeger op het schoolplein al niet op.
Buiten dat, zie ik nergens dat ik het opneem voor links. Jij wel?

Mark Smith | 18-06-13 | 09:46

'Journalisten.' Of propagandakontkruipers.

Comfortabel | 18-06-13 | 09:45

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:42 | + 0 -
Bodemprocedure bij de civiele rechter. Zoals ik een alinea lang net uitlegde.

Zonder voorschotregeling via de staat, zonder incasso door de politie, zonder gijzeling bij wanbetaling in een normale penitiaire inrichting, zonder de (fiscale) informatievoorziening van de staat.

Dat geld kunnen ze nu hun levenswerk van maken om te innen.

Feynman | 18-06-13 | 09:45

Ik zou lekker dat examen niet maken, vakantie! Jaartje over doen op een andere school. Het is niet anders. Wat heb je aan dit papiertje....

ikdenkwat | 18-06-13 | 09:45

@PeteyPrecise | 18-06-13 | 09:32
Ja, als ze nog wat domme d/t fouten zouden maken tijdens het geweld zou het plaatje compleet zijn.

An die ARBEIT | 18-06-13 | 09:44

@Conan de Rabarber | 18-06-13 | 09:39
Ik mis hier de reportage door Tom Staal.

André van Delft | 18-06-13 | 09:44

Zo ken ik het Marokkanent*ig weer. Schoppen, vooral alles ontkennen en veel agressie laten zien.
De leerlingen en oud leerlingen van deze school hebben een nep diploma, tel daar het uiterst belabbere imago van deze groep bij op (ondersteund door statistieken/wetenschappelijk onderzoeken) en dan snap je waarom veel werkgevers ze niet meer moeten.

Claire | 18-06-13 | 09:43

@Johnny Quid | 18-06-13 | 09:25
Probeer je het nou echt te reduceren tot een gevalletje fraude? Dan is het op zijn minst wel fraude ingegeven door een voortwoekerende, fascistische religieuze doctrine die haar aanhangers influistert dat de wetten, normen en waarden in dit land niet voor hen gelden.

Lijkt me niet het juiste moment voor nuance, Quid.

Professor Superhirn | 18-06-13 | 09:43

Ik snap best dat je het probeert. Je bent een net geopende Islamitische school en je krijgt een reisbudget. Dus je neemt 200 kinderen, familieleden en El Moumni mee op een Hadj. Je denkt ermee weg te komen maar dat gebeurt niet.
Dan hou je je aan de regels, je ligt onder een vergrootglas. Maar dat doe je niet, je betaald niet terug (want dat kun je niet) en je zoon wordt verdacht van het stelen van examens die verhandeld worden..... Wat kunnen wij als samenleving dan anders concluderen als 'afwikkelen die examens en sluiten die tent'?

Einde van de Domheid | 18-06-13 | 09:43

@Mark Smith | 18-06-13 | 09:40 | + 0 -
Zoals links al jaren doet? Inderdaad.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:42

Ik vind het erg vervelend dat je op elk artikel (op RTLnieuws) kan reageren. Behalve op die van die Marokkanen school. Soms heb ik het idee dat RTL gewoon links is.

deboerenlul | 18-06-13 | 09:42

Examen gedaan in 2013 in NL?
Jammer maar uw diploma zal altijd bezoedeld blijven.

Met dank aan Ibn Ghaldoun ... En de PvdA zag dat het goed was!

James Lastig | 18-06-13 | 09:42

@Feynman | 18-06-13 | 09:39 | + 0 -
Kan je niet alsnog een bodemprocedure hierover starten?

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:42

@Feynman | 18-06-13 | 09:39
Slik.

BellaBella | 18-06-13 | 09:41

Wat een sneue lui die Identitaire Verzetsmensen. Allemaal. Een ieder die middelen gebruikt om zijn mening door te drukken en daarbij buiten de rechtsgang omgaat is eigenlijk geen haar beter dan hetgeen hij of zij tegen protesteert.

Mark Smith | 18-06-13 | 09:40

Quid lult uit zijn amsterdamse nek. School moet gesloten worden, het is dieventuig wat erop zit.
Falende bestuurders van de pvd allochtonen houden sluiting tegen. Zal mij benieuwen hoeveel van dat moslimtuig zal slagen.

Kilsdonk | 18-06-13 | 09:40

Dit keer zijn ze er bij Joop al om 8.40 bij, hoe anders was het toen het over diefstal op die school ging.

CoffeePatch | 18-06-13 | 09:40

-weggejorist-

dr hook | 18-06-13 | 09:40

Ik wil dat die school openblijft. En wel omdat die aankomend jihadi's dan niet op de school van mijn kind terecht komen, omdat het handig is alle moslimextremisten op een kluitje te hebben om ze in de gaten te houden en als laatste omdat je als werkgever weet dat je iemand met Ibn Ghadoun op zijn CV beter niet op sollicitatiegesprek hoeft te komen.

sinar2 | 18-06-13 | 09:40

Ze hadden ook petuw-ewj-defriesj moeten vragen hoe je dit soort dingen doet. Die had, heb ik me laten vertellen, altijd koen scharrenberg achter de cameras staan. In zo'n geval filmt een cameraman toch altijd net een stukje meer in lijn met de arbo.

BellaBella | 18-06-13 | 09:40

Richard Nieuwenhuizen == € 5000

Weduwe Xandra, samen met haar kinderen, ving gisteren 5k€ voorschot voor haar man, hun vader. Meer niet. Zelfs het uitbetalen van de uitvaart ad 12k€ ging de rechtbank te ver. Eerst moet maar eens de uitvaartverzekering verrekend worden, een verzekering waar de daders nooit een cent aan meebetaald hebben.

Een voorschot loonderving zat er ook al helemaal niet in. Richard was 41 en had dus nog 26 jaar te werken. Loonderving van € 678 per maand werd niet toegekend, zelfs een voorschot was een brug te ver. Xandra zoekt maar uit hoe ze de huur gaat betalen. Hoe ze haar drie kinderen een dak geeft.

Immateriële schade door het verlies van je man of je vader is in het geheel afgewezen. Zonder onderbouwing. De familie mag het uitzoeken bij de civiele rechter, wat nooit gaat leiden tot een voorschot van de staat, invordering door de staat, gijzeling door de staat. De rechtbank wenst de familie veel succes in het plukken aan een kale kip, zonder hulp van de sterke arm. Voor dit soort zaken is voegen in een strafzaak UITGEVONDEN, het faalt volledig.

De enige schade die tot een voorschot geleid heeft, de 5k€ is voor de shockschade van de zoon dat je gezien hebt hoe je vader door een trainer en zijn veldspelers wordt doodgeschopt.

Op de laatste pagina werd dit een heel wrang vonnis.
Respectloos.

Feynman | 18-06-13 | 09:39

Identitair Verzet. Ondanks dat naam en toelichting een hoog Van Kooten en de Bie-gehalte hebben, weet ik vrijwel zeker dat de strekking van hun manifest door het overgrote deel van de Nederlanders wordt onderschreven. Vermoedelijk ook door Quid.

De echte Stolwijker | 18-06-13 | 09:39

Jammer dat Powned nu vier maanden in reces is.

Conan de Rabarber | 18-06-13 | 09:39

" niet zozeer in het vakje 'betrokken bij beter onderwijs in Nederland".
Dat vind ik nu juist wel. Als je deze school dicht laat, stijgt het gemiddelde niveau.
Dus Quid, neem dat maar even terug.

watergeus | 18-06-13 | 09:38

Soms dan droom ik,
Van mensen die met elkaar praten,
Zonder onzin, zonder afgunst, zonder haten.
Van een wereld zonder aggressie,
Zonder hebzucht, zonder religie.

Ach, soms dan droom ik
Van lust en liefde en uitgestrekte weiden,
Van regenbogen waarop je op een eenhoorn kan rijden
Maar veruit de mooiste van alle dromen
Gaat over poort, waar geen achterlijkheid meer door kan komen.

Cuyahoga | 18-06-13 | 09:38

Ik doe het niet graag, linken... Maar deze is toch al dood, maar de profetische woorden uit 2001 blijven hangen...

"Zorg dat 'zwarte scholen' worden voorgetrokken met meer geld en dus kleinere klassen, zodat autochtonen goed wordt ingepeperd dat hun kind minder waard is dan dat van nieuwkomers. Ontsla rectoren van scholen die durven te beweren dat zwart onderwijs integratie tegenwerkt. Zorg dat de onderwijsinspectie sjoemelt met de testresultaten van, bijvoorbeeld, islamitische scholen."

www.theovangogh.nl/gebrek.htm

Gelukkig is die bolle op tijd omgelegd...

stoethaspel | 18-06-13 | 09:37

Tijd voor actie. Die "school", meer een terroristisch trainingskamp voor salafieten, moet dicht. En al dat gespuis, met families, moeten terug op de boot naar de woestijn. Er zijn grenzen, en die zijn kamp Ibn Galjoen berijkt !

Gary Gunstone | 18-06-13 | 09:37

Zo snel mogelijk sluiten die haatschool... voegt totaal niets toe aan ons onderwijs!
.
Kappen met die reliekul... doe je maar ergens in een zandbak!

Fatwabuster | 18-06-13 | 09:37

En maar niet begrijpen waar dat beroerde image toch vandaan komt... Zo'n school had hier natuurlijk al lang op moeten anticiperen.

Lewis | 18-06-13 | 09:37

Wat moet de politiek nog meer hebben om drastische maatregelen te nemen en deze school te sluiten?
Je kan er de donder opzeggen dat deze school straks gewoon weer les mag geven.

lanexxx | 18-06-13 | 09:37

Toch eigenlijk raar dat niet alle leerlingen op zo'n spiekschool gewoon VWO doen. Zijn ze niet slim genoeg om de examenantwoorden uit het hoofd te leren?

André van Delft | 18-06-13 | 09:37

Misschien moet de Vlotte Grijze Vent dáár wat pakjes tolerantie gaan uitdelen.

Ja nee, geen mening | 18-06-13 | 09:36

En DWDD is op vakantie, anders hadden we ze vanavond kunnen zien verdedigen.
Hun ouders kwamen hier naartoe om schoon te maken, maar hun zoontjes zijn gewoon het afval geworden waar je overal last van hebt.

Kees8374 | 18-06-13 | 09:36

De leerlingen zullen nu wel zo van streek zijn dat ze vast onvoldoendes halen.

CoffeePatch | 18-06-13 | 09:36

Quid is nog lang niet flauw van de Islam. Deze knuffelaar is alleen wat verbolgen over de uitwassen ervan.

roze_bril | 18-06-13 | 09:36

-weggejorist en opgerot-

DaarisLeoweer | 18-06-13 | 09:35

een muur en een hek erom, en we hebben een prima gevangenis, die reeds gevuld is met de juiste kandidaten.

zeeman73 | 18-06-13 | 09:35

Leren ze cameraploegen aanvallen soms ook op die 'school'?

Muggenmepper | 18-06-13 | 09:34

Duidelijk, NL heeft een journalistenprobleem...

Ja nee, geen mening | 18-06-13 | 09:34

@update
Helmut von Haimendorff-Bisselingh illustreert dit soort schop gedrag al in zijn standaardwerk over het onderwerp: 'Das kopf-treten von Journalisten durch Sozial Unterentwickelte Primatengruppen', 1928, Berlin. p 736-812
De oplossingen voor dit probleem die Helmut aandraagt zijn ban-waardig en derhalve laat ik ze achterwege.

Simon de Danser | 18-06-13 | 09:34

We hebben in Nederland welgeteld één islamitische middelbare school en precies daar vindt het enige en grootste examenfraude schandaal ooit plaats. Zelfs als je de grootste linkse moslimknuffelaar bent moet je toch beseffen dat dit geen toeval meer is?

H.Stiglitz | 18-06-13 | 09:34

Had die school ook niet nog een miljoenenschuld? Sluiten dat bolwerk!!

Pommetje_Horlepiep | 18-06-13 | 09:33

Is er al iemand thee aan het zetten?

Kim Philby | 18-06-13 | 09:33

We moeten het leger inzetten!

Conan de Rabarber | 18-06-13 | 09:32

Update: Ojee. Hufterjournalisten RTL Nieuws aangevallen bij de school.

Om weer even alle vooroordelen bevestigt te krijgen.
Pff.

PeteyPrecise | 18-06-13 | 09:32

Dat sussende van de politiek werkt averechts. Sluit die kuDtsgool nou gewoon. Het is een broeinest van alles wat een maatschappij ontwrichten kan.

Stroopdoos | 18-06-13 | 09:32

Nou zeg! Kregen ze niet eens een kopje koffie?

Nacho_Vidal | 18-06-13 | 09:31

Altijd dat schoppen weer...

Petrus de Rewa | 18-06-13 | 09:31

Normaal houdt een gesloten hek ze ook niet tegen. Er is vast wel een leerling met een slijptol in de buddyseat.

Kromst | 18-06-13 | 09:29

"De actiegroep Identitair Verzet heeft ze namelijk met kettingen op slot gedaan."

Is dit nou het rechtsextremisme waar de AIVD al zo lang ons voor waarschuwt? Een hek op slot?

Soms zijn de meest simpele oplossingen de beste. Deze school moet dicht. Dit is niet een incident deze school presteert ontzettend goed bij faalkunde en voor incompetentie hebben ze zelfs een 10.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:28

Niet te filmen die vruchten van de multi culti samenleving.

Kaas de Vies | 18-06-13 | 09:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken