Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tikkie terug Jaap!

En dat zonder een Daf...Germaine C., de automobiliste die vorige maand tasjesdief Ali el Bejjati tegen een boom parkeerde, deed dit met haar volle bewustzijn. Tegenover de politie heeft de 43-jarige Surinaamse verklaard dat zij Ali en zijn kompaan wilde "aantikken". Justitie besloot de vrouw daarop te vervolgen, omdat ze kort daarvoor ook al betrokken was geweest bij een ander achteruitrij-incident. De vrouw werd toen op de snelweg geflitst tijdens een mobiele snelheidscontrole. En wat iedereen zou willen doen, maar nooit in de praktijk brengt, deed onze Germaine wel. Ze ging vol in de remmen, zette hem in zijn achteruit en reed vervolgens een halve kilometer terug om verhaal te halen bij de veldwachter. Pittige tante dus. Die agent mag dan ook van geluk spreken dat ie er met een scheldkanonnade vanaf is gekomen...

Reaguursels

Inloggen

Dj. Ango,

Geloof jij dat Germaine C. 500 meter op de snelweg achteruit heeft gereden?
het ministerie van Justitie weet geen prioriteiten te stellen!

Probeert Donner/MinJust het OM de publieke opinie te beinvloeden!
Vrouwe Justitia: lekt immers als een Hoer! Heet zij toevallig niet Joan de Wijkerslet? Wordt zij daarom weggepromoveerd naar Leiden?

TriggerHappy ;)

fastfly | 16-02-05 | 11:44

@Think en Zapper: Ik liet alleen een missend gegeven zien zodat jullie ook zouden weten wát ze gedaan had. Ook al komt het 'slechts van FOK!', het blijkt nu wel een juist gegeven te zijn...

Dwaashaas | 15-02-05 | 21:48

Hmmmm That's my kind of girl.. :-)

void_ptr | 15-02-05 | 18:58

Was ik ze maar tegen gekomen op de snelweg, dan had ik mijn tientonner er wel in gepakeerd, was ze dat ook meteen afgeleerd.
G.V.D. een surinaamse vriend van me bevestigd wat bondje33 neer typt, Je kan daar gewoon je rijbewijs kopen aan het eind van de jungle als je op het vliegtuig stapt naar een verkeersregelland. b.v. Nederland etc.
Dat ze tasjesdieven plet, mij geen probleem, moeten ze maar met de fikken van andermans zaken afblijven, maar achteruit op de snelweg, heel snel aanklagen want dat zal dan wel niet de eerste keer zijn geweest, wat je (bondje33) zegt we verliezen al genoeg wegwerkers aan mensen die vooruit nog niet eens kunnen rijden dus laat staan dat we dit met alle man (vrouw ook) gaan doen als we worden geflitst.
Wees dan gewoon ruig en rij door want het komt echt niet vaak voor dat het apperaat verkeerd is geeikt, en als er een goeie wout op de snelweg had gezetten dan hadden ze meteen haar rijbewijs ingenomen (weer zo'n mooi voorbeeld van de Nederlandse Justitie die niet ingrijpt of juist weer op de verkeerde plaats).

Dj. Ango | 15-02-05 | 17:24

Zij ss grappig....:P

SkYcE | 15-02-05 | 14:02

en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zij regelrecht uit de jungle gelopen is een rijbewijs heeft gekocht in Paramaribo , en nog niet snapt dat er hier andere regels gelden dan op vliegveld "Zanderije"...... achteruitrjden op de snelweg, zulke mongolen-acties kosten het leven aan echt onschuldige weggebruikers.....
neemt niet weg dat ze mij niet genoeg tasjesdiefen kan pletten, en ook fanatiekelingen die roepen "kijk nu hoe iedereen roept 'net goed' terwijl bij Theo v Gogh de halve Dam volstond met treurende Marokkanen ?!" leuke vergelijking.... Mo(oi)slim .....

bondje33 | 15-02-05 | 13:32

blijf het een moeilijk geval vinden, aan de ene kant is het pikken van een tasje niet goed, maar om daar nou dood voor te moeten gaan gaat mij wat ver.

nu geeft die dame iemand een tikje met haar auto(niet echt goed bij nagedacht, verhouding auto,scooter,snelheid),omdat ie aan haar tasje zit. volgende keer rijdt die heetgebakkerde muts me hond dood,omdat ie tegen haar autoband piest.

what,s next????
als iemand me fiets jat, mag ik um dan in de gracht met zijn kop onderwater duwen, laten verzuipen, en zeggen dat ie met ze poten van me fiets moet blijven???
als dat de norm word, is de familie b-ware snel vertrokken hier.

b-ware | 15-02-05 | 12:22

Arme mevrouw Germaine, ze is vast geflitst met 105 waar ze 100 mocht op die 3 baans snelweg, wat je natuurlijk enorm kwaad om zou kunnen worden. Na door de staat op lafhartige manier van je zuurverdiende geld bestolen te zijn vanwege "gevaarlijk rijgedrag door het overtreden van de max.snelheid", worden al je persoonlijke spulletjes plus portomonee ook nog eens door een of andere gemaskerde marrokaanse fulltime-hardewerker-tasjesdief afgepakt.

Vaak trekt pech weer nieuwe pech aan. Het einde is zoek bij ons in Nederland...

Wolfgang | 15-02-05 | 12:20

Ik was al tegen haar actie van eigen rechter spelen met doodslag tot gevolg maar nu ik dit weet vorige incident ken lijkt me per ongeluk uitgesloten en zal de rechter moeten uitmaken wat haar doel van het aantikken laten schrikken verwonden of doden en de vraag voor de rechter is dus doodslag of moord. Jammer voor die vrouw maar een goed teken dat de rechtstaat eigenrechter spelen niet langer tollereert, geen gedogen zero tolerance die vrouw mag zich gaan vervelen in de cel.

spooky | 15-02-05 | 12:13

@Beasjt Daarvan hebben we er toch al genoeg gezien de laatste jaren. Ik lig er niet bepaald wakker van.
-even iets anders-
Ik vind wel dat de tolerantie wat minder mag, tegenover criminelen. Iedereen kan wel altijd aardig blijven doen, maar dan krijg je een 'tijdbom' effect. En dan ineens: BOEM! breekt de hel los.

Framoes | 15-02-05 | 12:08

Helaas nu we weten wat deze Germaine allemaal uitspookt op onze vaderlandse snelwegen na geflitst te zijn, 500 meter achteruitrijden om oom-Agent een middelvinger te laten zien, komt de zaak in een nieuw daglicht te staan!
Immers zij was getraind in achteruit rijden,jammer van die tasjesdief!

nummertje | 15-02-05 | 11:40

Ach ik zie het maar gewoon als een afrekening in het criminele circuit.
Niet echt intressant.

Beasjt | 15-02-05 | 11:15

een vrouw met haren op haar tanden.mhh..
koekje erbij..

teringtubbie | 15-02-05 | 10:57

@Apotheker
Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat de politie geen geld heeft en daarom burgertje gaat pesten om zn eigen budget bij elkaar te sprokkelen. Wei zijn de dupe? Juist, de burger wordt dubbel genaaid. En de criminelen gaan vrijuit of krijgen een slachtofferbehandeling, En de burger wordt tot de tanden toe geirriteerd door op matenaaierige manier achter een boom snelheid te staan meten. Ik ben het met je eens dat er te weinig geld is voor politie, maar het beetje geld wat ze hebben gebruiken ze om de 'normale' mensen hun geld uit de zak te kloppen, en dat is fout.

Overigens vind ik 500 meter achteruit rijden op de snelweg wel het domste wat je kunt doen. Veranderd echter niets aan het feit dat ze alleen haar spullen terug wilde halen in het incident met die tasjesdief. Maar ik neem aan dat mevrouw haar straf voor achteruitrijden op de snelweg al wel gehad heeft.

ZI | 15-02-05 | 10:56

en wilt iedereen die meteen een oordeel klaar had, maar dit nu bijstelt, zich even heel dom gaan voelen en hiervan leren!

fleuris | 15-02-05 | 10:32

Oftewel: die vrouw gebruikte haar auto als wapen. Haar actie op de snelweg laat zien dat ze onverantwoord bezig is. Straf lijkt op z'n plaats. Straks rijdt ze JOU of je dochter dood, als je je middelvinger naar iemand opsteekt en zij denkt dat het voor haar bedoeld is.

fleuris | 15-02-05 | 10:29

Hé jammer, ik had even hoop dat het allemaal goed zou komen. Maar nogmaals, als Ali die tas niet had gegapt zattie nu nog lekker aan de couscous van zijn mammie ipv zich op dit moment af te laten zuyghen door 40 maagden. Ehhhh, da's trouwens ook best lekker....!

Theobald | 15-02-05 | 10:01

@rot op met je onzin
-
Inderdaad, rot is even op met je onzin.

.KicksAss | 15-02-05 | 09:29

tsjaaa kickass, en moet je je voorstellen dat germaine, als moeder van patrick kluivert, een bling blig hummer II met verchroomde rukhaak, had gehad, dan hadden ze Ali in 200 hak potjes, naar de erwtensoepfabriek kunnen brengen.

superjan | 15-02-05 | 09:27

Justitie heeft hier de kans: Maak voor eens en voor altijd duidelijk dat de gewone burger het recht heeft zich te verdedigen. Wat de uitkomst van deze zaak ook mag zijn: als zo'n k*tcrimineel mij denk te kunnen pakken ga ik er ook vol gas op. Tolerantie? Yeah, right. Had de regering deze problematiek maar eerder aan moeten pakken. Nu is het te laat en hoeven ze bij mij, net als bij veel medelanders, geen tolerantie meer te verwachten.

DeKeet | 15-02-05 | 09:25

@superjan
-
Ik piste zowat in me broek van het lachen om die anale bolletjesslik controle :P
Ik denk inderdaad dat die besnorde douanier het niet gaat overleven.

.KicksAss | 15-02-05 | 09:18

-weggejorist-

Slagroom | 15-02-05 | 09:05

Mja... Ze vind d'r achteruit wel iets te leuk... Maar ze kan natuurlijk altijd zeggen dat ze niet bij rijles heeft geleerd dat je niet achteruit mag rijden op de snelweg. :)

gwdtjuh | 15-02-05 | 08:42

@superlutser, Ja dat Mohammed in 'oog om oog' gelooft wil niet zeggen dat wij dat dan ook maar moeten doen.
Ik geloof niet in een maatschappij waarin iedereen maar voor zichzelf uitmaakt wat goed voor hem/haar is. Wat niet wil zeggen dat ik de reactie van Germaine niet begrijp, maar of dat het een juiste reactie geweest is? Maar stelen kan natuurlijk ook niet. Leuke spreuk uit de bijbel; "Dat is het lot van allen die uit zijn op roof, hun pad voert naar de dood."

Rest In Privacy | 15-02-05 | 08:34

Ik vind dat opkomen tegen zinloos geflits en luie tasjesdieven moet kunnen. De staat vult zijn zakken en die paar maanden cel wordt men op kosten van de staat vermaakt en durven ze te klagen over het luchten, entertainment en slechte ontvangst van Canal Plus. Die Mohammed geloofde toch ook in 'oog om oog' wat in de Koran staat???

superlutser | 15-02-05 | 08:17

Goed dat de waarheid nu naar boven komt. Ik hoop dat ze hier wel voor gestraft wordt waar moet het anders naartoe als we allemaal maar doen waar we zin in hebben en heetgebakerd rondlopen.

Rest In Privacy | 15-02-05 | 08:06

Tjonge als ter land,ter zee en in de lucht, nou nog dat spel met achteruit rijdende dafjes had ..........

nevermindz | 15-02-05 | 06:29

Ik vind 'r best een held. "Ik wilde ze alleen 'aantikken'... maar dan met 50km/u".

Framoes | 15-02-05 | 04:00

En nou allemaal keurig met je combikaartje met de tram naar de RAI, sukkels!

squire | 15-02-05 | 02:03

Primeur: Germaine C, blijkt biologische moeder van Patrick Kluivert te zijn!

gara | 15-02-05 | 01:37

U bent een vrouw, rijdt 500 meter achteruit op de snelweg, ziet een nep sportwagen in uw spiegeltje met een geblondeerde meneer achter het stuur.
Wat doet U?

squire | 15-02-05 | 01:22

@pannie
U bedoelt Amerikaanse militairen?

squire | 15-02-05 | 01:10

Hmmm, heerlijk, we krijgen dus steun uit antilliaanse hoek om de k*tcriminele marokaantjes te pakken te nemen. Ik hoop wel dat ze niks met de december moorden te maken heeft, want dat zou weer een hoop teniet doen

neemjemoederindemali | 15-02-05 | 00:56

wat is nederland toch een mooi land maar wat een klote regering. ik hoop dat mevrouw germaine een schaap is wat er velen laat volgen..
fight the real enemy

zelfmoordcommando | 15-02-05 | 00:38

Petje af voor deze dame !

stoffeltje | 15-02-05 | 00:35

squire alleen criminele buitenlanders

Pannie | 15-02-05 | 00:16

Is hier niet een leuk tv programma van te maken? Mischien met het commentaar van een komiek of zo eronder...........

ConFictius | 15-02-05 | 00:09

Hmm ze zei meteen dat ze het expres deed
ff een tikkie geven.
je moet die zwarten niet meteen geloven die liegen aldoor.

en anders is ze en een held en een model neger

maar jongens wie van de heren kan 500m achteruit rijden op de snelweg zonder iets te raken en hetzelfde doen in een woonwijk en de juiste raken?
ik niet....
geloof me zij gaat een glansrijke carriere maken in de formule 1

the headhunter | 14-02-05 | 23:56

U rijdt 500 meter achteruit op de snelweg zonder slachtoffers te maken. Mag dat?
Ja, dat mag, U krijgt een erelidmaatschap van Geen Stijl.

U rijdt 500 meter achteruit op de snelweg, een auto met vier passagiers knalt erop. Mag dat? Ja, dat mag, als het buitenlanders zijn .

squire | 14-02-05 | 23:39

. da wizard
14-02-05 @ 22:02 hoezo WE?

Pannie | 14-02-05 | 23:38

Maar het is niet op voorbedachte rade (wat ongetwijfeld de aanklager wel zal trachten te bewijzen). Ook heeft de dame in het verleden iets gedaan wat vergelijkbaar is (zover ik begrepen heb), echter dat staat los van deze zaak. En verder zou deze dame dit nooit gedaan hebben als een of andere idiote draaideurcrimineel, uitgerust met handlanger en scooter, haar handtasje zou hebben ontvreemd.

Eigenlijk zouden nog veel meer mensen gas moeten geven om goed in te parkeren.

Sir Robin | 14-02-05 | 23:24

goh waar is nu opeens die keiharde stellingname die we zo van GS gewend zijn?? hebben we nog een of ander populair-rechtse mening of wat? kom op jongens, de reaguurders willen voer

min6 | 14-02-05 | 23:15

Quote ZI:

"De politie verzaakt in hun primaire taak, dus wat doe je als rechtschapen burger als je bestolen word?"

>> De politie verzaakt zijn taak. Ok.

Waarom?

De Nederlandse Burger is een merkwaardig fenomeen. Mekkeren, dat kan'tie. Maar spreek je'm aan op z'n centen is Leiden in last.

In plaats van de Lange Arm overal de de Zwarte Piet voor toe te spelen zouden we ze beter eens uitrusten met toereikende bevoegdheden en voldoende pecunia. Het is triest genoeg dat de politie haar eigen budget bij elkaar moet zien te sprokkelen met het uitschrijven van bekeuringen. Geen geld, geen mankracht en geen juridische mogelijkheden, we sturen de politie de straat op met een garnalennetje en verwachten dat ze thuis komen met een walvis. En maar afzeiken... Ik heb het met die lui te doen...

Overigens staat dat er natuurlijk niet aan in de weg dat de doorsnee smeris een eersteklas volbloed ras-lul is.

Apotheker | 14-02-05 | 23:05

Zwarte Kip kan het wel in zijn geheel uitleggen, maar volgens mij heeft het iets te maken met de uitspraak van de rechter-commisaris, die oordeelde dat ze niet vastgehouden mocht worden.

Dan moet je als OM wel sterk in je schoenen staan wil je een vervolging inzetten.

Ik snap alleen niet waarom dit niet eerder is gemeld, of lees ik het nu verkeerd en heeft ze dit pas net bekend?

Phoib | 14-02-05 | 23:03

Nos: "Het Openbaar Ministerie moet nog besluiten of de vrouw wordt vervolgd."
Da's verwarrend. Ze werd vervolgd omdat ze ook eerder dat flitsachteruitrijgedoe had, daarna bekende ze dat ze Ali el B. wilde aantikken (=aanrijden met auto = poging tot doodslag bekend) en daarna weet het OM nog niet of ze moet worden vervolgd. Ik weet het wel. Vervolgen.

kalief | 14-02-05 | 22:54

Dus als de NLse media ineens een enkele zin uit haar "bekentenis" publiceert, heeft ze ineens bekend met voorbedachte rade te hebben gehandeld?!? Zalig zal iedereen zijn, die dit klakkeloos voor waar aanneemt...

Laat het OM en de politie de zaak netjes haarfijn uitzoeken, en dan komen we er uiteindelijk wel achter of mevrouw inderdaad de dader met opzet heeft platgereden.

Zucht | 14-02-05 | 22:43

@ZI
Helemaal mee eens.

geenstijve | 14-02-05 | 22:32

Wanneer krijgt Germaine een lintje van koningin Mazzima?

Leve Germaine!!!

Hoer A hoer A hoer A!

Bella | 14-02-05 | 22:27

Brusselmans, hoeveel slik jij nou nog?

Lucasdelinkselul | 14-02-05 | 22:26

Die kut murk had het verdiend!

Laffe Tekkel | 14-02-05 | 22:24

@rot op met je gezeik
Op zich heb je natuurlijk wel gelijk. Maar weet je wat het tegenwoordig is? ALles word in het werk gesteld om burgertje te pesten. 's nachts (alleen) op de fiets wordt je links en rechts bedreigd en 300 meter verder op staat meneer agent 30 euro te innen omdat je geen licht heb. Vervolgens krijg je nog een waarschuwing aan de broek omdat je niet zo bijdehand moet zijn door om een legitimatie van de agenten te vragen. Meneer Agent is bezig met het vullen van de kas. ALles voor het schrijven van bonnen. MAar wat is de primaire taak van zo'n Snor? Juist, veiligheid bieden. Natuurlijk is garanderen een mooi streven, maar overal lopen gekken en die kun je niet altijd voor zijn, feit blijft dat de politie er is voor mijn veiligheid en niet om de economie uit het slop te trekken.

De politie verzaakt in hun primaire taak, dus wat doe je als rechtschapen burger als je bestolen word? Juist ja, verhaal halen, of in dit geval: actie ondernemen. Vol in de achteruit op jacht naar de dief. Ik vind deze bekentenis niet vreemd hoor. Wat zou het anders moeten zijn? "Ja, ik schrok zo dat ik hem in zn achteruit zetten vol op het gas ging, 50 meter tussen paaltjes en bomen door en doen ploep tegen hem aan", tuurlijk was dat niet per ongeluk. Tuurlijk wilde ze hem aanrijden, of op zijn minst tegen houden. Het is echter nooit haar bedoeling geweest hem te doden, daar geloof ik niets van. En wat dan nog, een crimineel is ook een mens? Een pleger van een gewapende overval is ook een mens. Tuurlijk! Maar het is er wel een die ons land onveiliger maakt en ik zou hypocriet zijn als ik niet blij zou zijn als er weer eentje minder is. Zo simpel is het gewoon.

Maar even voor de duidelijkheid. Als de politie zich met haar primaire taak bezighoud zouden wij meer vertrouwen in hen hebben en zou mevrouw misschien wel gebeld hebben in plaats van Ali sandwichen. En als meneer El BeJATi -what's in a name- zijn pootjes thuis had gehouden, dan had meneer nu nog fijn mee kunnen doen in onze maatschappij.

ZI | 14-02-05 | 22:21

Germaine heeft gedaan wat velen graag zouden willen willen maar niet de ballen voor hadden.
Germaine voert de wensen van de zwijgende meerderheid
uit en Verdonk heeft nog steeds gelijk.
Als Ali B geen tassie had gejat wachtte Germaine alleen nog maar op haar bon voor achteruit rijden op de snelweg

FNV-lidaf | 14-02-05 | 22:18

Deze vrouw verdient een lintje. Hulde, en een standbeeld zou ook wel op zijn plaats zijn.

Droopy | 14-02-05 | 22:13

ZI: mensen dood maken en stelen staat niet bepaald in proportie, denken dat het dat wel doet vind ik een beetje een taliban-achtige fundamentalistische gedachtegang (al hielden de taliban het "netjes" en hakte gewoon handen af). eng dus. Das dus niet "jammer" maar gewoon "kwalijk" zoals een of andere politicus zou zeggen of gewoon "zwaar kut", dan gaat het (overigens goede) idee dat hett een goed idee is om je eigen spullen te verdedigen. niet meer op.

luukje: "De nieuwe Charles Bronson is opgestaan." :D hahaha

rot op met je onzin | 14-02-05 | 22:11

Ooo ik moet mijn rijexamen nog doen, duimen dat ik dat geen NOTOS of flitsers tegenkom..........

Bij welke rijschool zal mevrouw C. gelest hebben??

geenstijve | 14-02-05 | 22:06

Dit wijf is dus gewoon gestoord...

auld_slapper | 14-02-05 | 22:04

En nu we het hele verhaal kennen...
Hadden we maar allemaal even onze grote mond gehouden en ons geduld bewaard.
De politie en het o.m. hadden dus groot gelijk om haar te vervolgen.
Germaine C was dus net zo heetgebakerd als de gemiddelde geen stijl bezoeker...

da wizard | 14-02-05 | 22:02

Gewoon niet fucken met surinaamse vrouwen!

:P

goeroeroe | 14-02-05 | 22:00

Dit was dus echt wel met voorbedachte rade.
1. Eerst oefenen op de snelweg, door een halve kilometer achteruit te rijden (voor precisie-bumpertikken)
2. Wachten op tasjesdief, door tasje lekker zichtbaar op de passagiersstoel te leggen en de deur niet op slot doen.
3. Theorie in de praktijk brengen :)

De nieuwe Charles Bronson is opgestaan.
Death Wish voor tasjesdieven

luukje | 14-02-05 | 21:46

geen probleem ermee dat ze achteruit rijdend een tasjesdief "aantikt".
Maar voor een halve kilometer achteruit op de snelweg mag ze van mij meer als een
tikje krijgen. Gestoord kreng !

pruuske | 14-02-05 | 21:37

Germaine: foei!

MijnZus | 14-02-05 | 21:37

Iets zegt mij, gezien de grote aandacht, dat GC ook in de redactie zit.

bastyboy | 14-02-05 | 21:23

Ze heeft dus bekend, vervolgen dus....

Mazzel | 14-02-05 | 21:20

@Brusselmans: Was jij niet degene die onlangs in de VARA-gids een uitgebreide toelichting schreef waarom het Belgische TV-I veranderd werd in 1 (één: dan konden de Belgen het makkelijker ONTHOUDEN. Da's nog eens Groot Nederlandse Taal :-)

Hole In One | 14-02-05 | 20:59


Het gaat hard achteruit met Nederland...

Apotheker | 14-02-05 | 20:57

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hier nogal om een stukje "stemmingsmakende" verslaggeving van de NOS handelt.

Een eerder "achteruitrij-incident", dan moet je toch wel schuddebuikenend van het lachen over de grond van de redactie rollen nadat je zoiets hebt bedacht...

Zucht | 14-02-05 | 20:54

@sven h
SPAMHOER!

ZI | 14-02-05 | 20:50

@sven
Sodemieter op Sven of ik zal de Ddoskabouters op je afsturen

Style Councillor | 14-02-05 | 20:48

Herman Brusselmans is NIET het Grote Genie der Nederlandse Letteren. Dat wordt hij zodra Mijnheer Reve er niet meer is.

Pritt Stift | 14-02-05 | 20:48

Lol, zij heeft een woedeprobleem.

SamF | 14-02-05 | 20:48

@iets met onzin enzo
de GS redactie vind het een goed idee om je eigen spullen te verdedigen. Jammer dan dat je daarbij doodgaat. De politie doet namelijk niks. Lees de metro brief van vandaag maar. En zoalng de heren politie alleen bezig zijn met schieten met laserguns geef ik haar groot gelijk.

ZI | 14-02-05 | 20:47

Ze had beter over die agent heen kunnen rijden, had ze nu niet vervolgd geweest omdat het een 2e achteruitrijdincident betreft.
Nee, dan hadden ze alleen moeten zoeken naar een politie-hater. En ach, daar zijn er 15 miljoen van, in Nederland..

jpschadde | 14-02-05 | 20:44

en nu vermelden jullie opeens wel dat ze surinaams is.. dubieus hoor

Gosat | 14-02-05 | 20:36

Jongens, Kouwes is er weer.......

KABAAL | 14-02-05 | 20:36

@ superjan

Geen dank, het genoegen is geheel de mijne..

Kan je geloven dat Pritt Stift pertinent weigert te geloven dat ik Het Grote Genie Der Nederlandse Letteren ben?? ;)

Brusselmans | 14-02-05 | 20:31

Onze achteruitewisser heet sinds kort Mocrowiper.

Ik vind het nog steeds niet erg. Het is gewoon wachten totdat er massaal een vrijwillige politie opstaat in dit landje vol lesbische parkeerwachters, post-traumatische politici en heilstaatrechterettes die zich allemaal glad geilen op goedgebouwde derdewereldcriminelen.

Tefal | 14-02-05 | 20:29

"of in ieder geval nog een keer de zelfde proberen..." = of in ieder geval niet nog een keer dezelfde proberen... (als hij de eerste keer al zoog)

rot op met je onzin | 14-02-05 | 20:28

superjan: nee, daarom probeer ik de semigrappige oneliner beledigging te vermijden... zou je ook kunnen proberen... of in ieder geval nog een keer de zelfde proberen...

HyBriD VorTeX: zou kunnen, leg uit

rot op met je onzin | 14-02-05 | 20:27

@rot op met je onzin. Je moet je kankerbek houweh syfiluslijer.

Jemme101 | 14-02-05 | 20:26

Ben trots op haar.... HOEZE landgenoten

Visboertje | 14-02-05 | 20:25

Snap uberhaupt niet dat deze mevrouw in voorarrest heeft gezeten. Ik zou geen moment twijfelen en meteen een stambeeld voor haar oprichten... eindelijk eens iemand die durft op te komen voor haar goed... ook al was ze dan van zichzelf al een beetje heet gebakerd.

ZimFile | 14-02-05 | 20:23

Daarom ben ik je grootste fan Brusselmans. Ik lach over de rollende vloer!

superjan | 14-02-05 | 20:22

@rot eens op met je onzin> nee, jij trekt volle zalen...

superjan | 14-02-05 | 20:19

@. rot op met je onzin
Volgens mij mis je een punt...

HyBriD VorTeX | 14-02-05 | 20:18

super jan: hahahhahahahahahaha.. oh wacht... JE BENT NIET GRAPPIG!

rot op met je onzin | 14-02-05 | 20:15

Ik zie hier toch een groeiende trend van burgers die de shit van het boeventuig, al dan niet gesubsidieerd, geïmporteerd of gelegaliseerd, niet meer pikken!

Critical Error | 14-02-05 | 20:15

Germaine C. is Nederlander van het Jaar 2005.

Jemme101 | 14-02-05 | 20:14

Frids, dat is waar, maar ze doen er iig zacht gezegd vrij losjes over. Iets wat ze niet vaak doen als ze het ergens "niet mee eens" zijn... vandaar dat ik het me afvraag...

rot op met je onzin | 14-02-05 | 20:12

@bart>rot ook eens op met je onzin.

superjan | 14-02-05 | 20:12

@rot op met je onzin: mee eens.

bART- | 14-02-05 | 20:10

dit soort vrouwen heeft nederland nou nodig bij het KCT.
Een groene baret voor Germaine!

superjan | 14-02-05 | 20:09

Sja... ... hmmm... tikkertje met een auto... ... waar ken ik dat van? Hm... eh... kermis ofzo... ... met die KLEINE autotjes... met rubber eromheen enzo. Maar ja, twas vast d'r bedoeling niet een klein lief kwetsbaar brommertje volledig tegen een boom te tikken met haar 1250 kilo wegende bolide. Ik bedoel... was is 1250 kilo nou tegen die 150 van de brommer? Tikje moet kunnen... (niet echt bijster intellectueel, maar goed... het blijven criminelen dus moet ik wel mijn prioriteiten stellen.) ...

HyBriD VorTeX | 14-02-05 | 20:09

Achteruit rijden in dit land is niet zo erg als links rijden ,denk daaraan.

Europa | 14-02-05 | 20:09

Nou Lucas, heb ook wel eens toerk met volle boes achteruit zien rij......

KABAAL | 14-02-05 | 20:07

@rot op met je onzin

GS noemt Germaine C. een pittige tante. Als reden daarvoor noemen ze het voorbeeld terugrijden op de snelweg. Niet het doodrijden van tasjesdieven.

Frids | 14-02-05 | 20:07

Achteruit rijden op de snelweg... Dat kan dus echt alleen een vrouw...

Lucasdelinkselul | 14-02-05 | 20:05

"Het Openbaar Ministerie moet nog besluiten of de vrouw wordt vervolgd. Het onderzoek naar de aanrijding van de scooter zal nog enkele maanden duren."

pfffff..

HenkieV | 14-02-05 | 20:04

@rot op met je onzin>rot eens op met je onzin.

superjan | 14-02-05 | 20:04

. superjan
Hij had geluk dat zij hoogstwaarschijnlijk haar tasje niet bijhad anders had oom agent ter plekke zelf een anale visitatie bolletjes steekproef kunnen ondergaan. :)

Europa | 14-02-05 | 20:03

als ze een beetje pech heeft is zij de eerste vrouwelijke bubba.....

G-unite | 14-02-05 | 20:02

De zwarte doos....

KABAAL | 14-02-05 | 20:02

Wat @Think zegt @dwaashaas, zelfs fok beweert niet de bron van die berichtgeving te zijn..

..zapper | 14-02-05 | 20:01

MAW een geschift fundamentalistisch kankerwijf dat redelijk wat doden over heeft voor haar gelijk (want jullie moeder zei het al: achteruit rijden op de snelweg mag niet, omdat het gevaarlijk is)

(ondertussen vraag ik me af of de geenstijl redactie echt het idee heeft dat marrokaanse kut criminelen dood rijden een goede zaak is. mag natuurlijk best... tis een vrij land... maar goed beetje anti-rechtstaat enzo... beetje middeleeuws en anarchistisch... beetje VMBO)

rot op met je onzin | 14-02-05 | 20:00

Don't fuck with momma...

Nick V | 14-02-05 | 19:57

flitsend wijf, zeg... ik zou niet graag de douanesnor zijn die deze dame voor een vlucht naar paramaribo moest vertellen dat zij is uitgekozen voor de anale visitatie bolletjes steekproef.
Dat overleef je niet.

superjan | 14-02-05 | 19:56

@dwaashaas. Anders blijf je bij Fok of je klikt eens op de GS links...

Think | 14-02-05 | 19:55

volgens mij waren de marokanen even teleurgesteld met die suri als de nederlanders toen de moordenaar van pim een blanke bleek te zijn ;-)

emanuel9 | 14-02-05 | 19:54

Uitgesproken op suriaccent.

Ik ga je zeggen jongeh, als je die meter niet gauw terugdraai dan geef ik je met die kaolo meter gelijk een draai om je politieoren, zak!

vavoem! | 14-02-05 | 19:54

Oude tijden herleven.......
Lekker achteruitrijden... Ik denk dat de TROS al klaar staat om opnieuw dit populaire programma op de buis te brengen... Nu met 2 nieuwe varianten

Kuttje | 14-02-05 | 19:50

STIJL!

Killin Ark | 14-02-05 | 19:50

Zie hier het eerdere 'achteruitrij-incident' :)

"Een paar maanden voor het incident met de tasjesdief was C. al eerder betrokken bij een ander achteruitrij-incident. Zo werd ze tijdens een mobiele snelheidscontrole op de snelweg geflitst. Bij wijze van protest reed ze vervolgens een halve kilometer achteruit, om zo haar beklag bij de agenten te doen."

bron: fok.nl

Dwaashaas | 14-02-05 | 19:49

@Pritt Stift

Fantastisch!

vanrechtsheeftvoorra | 14-02-05 | 19:47

Ghehe, ik gister nog uitleggen dat ik het goed vond dat de procedures gewoon zijn gevolgd. Zo zie je maar weer wat er allemaal boven kan komen, 'onschuldige' ddoskaboutertjes met kilo's coke, suri moekes met achteruitheidszin, what's next? Van Jeaule met...

..zapper | 14-02-05 | 19:47

@Pritt. Meesterlijke site! "Germaines Safety School. The driving school that cares"
ROFL

Think | 14-02-05 | 19:46

Import nederlanders: import nat.

vanrechtsheeftvoorra | 14-02-05 | 19:45

De diender was geen moslim en daarom liet Germaine hem leven.Anders had hij het wel geweten,die.... fff... flitsert!
Een vrouw naar mijn hart!

Europa | 14-02-05 | 19:42

Had ik wel weer verwacht. Surinamers zijn ook niet te vertrouwen;)

vanrechtsheeftvoorra | 14-02-05 | 19:42

Gewoon nu standaard op het rijexamen invoeren: cursus achteruit rijden. Niet alleen maar dat laffe bochtje achteruit!

Think | 14-02-05 | 19:41

Dat wordt weer rellen

OneUp | 14-02-05 | 19:39

Onze auto heet sinds kort de "Germainmobiel".

fuckje | 14-02-05 | 19:38

Onze auto heet sinds kort de "Germainmobiel".

fuckje | 14-02-05 | 19:38

Aha, ze had toch ervaring met achteruit rijden. Ik wist het!

Think | 14-02-05 | 19:37

Kortom een heerlijk wijf .

Wiebenik? | 14-02-05 | 19:37

Wat een SLET!

Pannie | 14-02-05 | 19:37

Zij is een Held !

B0b | 14-02-05 | 19:36

Was mischien niet verkeerd geweest om die flitser ook tegen een boompie te drukken, hulde voor deze dame

projectionist | 14-02-05 | 19:35

ach, blijkt maar dat ze niet voor 1 gat 2 vangen is.... moraal van het verhaal...... dont piss off a suri moeke!

G-unite | 14-02-05 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken