
Een gothic-meisje (24) dat zegt dat alles zwart werd, is grappig. Een gothic-meisje (24) dat zegt dat alles zwart werd omdat twee jongens (18-20 jaar, blank getint, blond haar) haar zomaar in elkaar geslagen hebben, dat is niet grappig. Voorval vond plaats in Breda. Motivatie: de parasitaire kloothommels noemde haar een '
vieze gothic'. Nu
Schade: gebroken neus, dikke lip, gezwollen gezicht, kapotte mond van binnen, snee in kin, kapotte knieen, snee van 10 cm in heup. Ze lijdt aan geheugenverlies. Meer informatie
HIERRR. Met twee gasten een meisje in elkaar stompen omdat ze zich alternatief kleedt, dan hoor je in een diepe kerker thuis. We laten Christina het verhaal zelf even vertellen.
Gisteravond ben ik door 2 onbekende personen aangevallen en in elkaar geslagen met als gevolg een gebroken neus, een snee in m'n kin die in m'n mond ook open is, blauwe plekken, een snee in m'n zij, een hersenschudding, een opgezwollen gezicht en geheugenverlies. Helaas weet ik hierdoor niet wat er precies gebeurd is, en waar het ongeval heeft plaatsgevonden. Er zitten zwarte gaten in m'n geheugen, ik kan me alleen herinneren dat ik van mijn fiets werd afgeduwd of geschopt, dat ik twee vuistslagen in m'n gezicht kreeg en dat ik wakker werd op straat omdat ik bijna stikte in mijn bloed. Ik weet dat ik daarna naar huis ben gelopen met de fiets, en dat het twee blonde jongens waren tussen de 18 en 20 jaar. Ik vermoed zelf dat het op de Haagweg (ter hoogte van de Haagpoort) of in de Zuilenstraat is gebeurd, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Als iemand iets heeft gezien of ergens vanaf weet, stuur dan alsjeblieft een privé bericht of neem contact met mij op. Nou, hup internet, grijp die wanstaltige gothicmeppers. Meisjes plagen, zoentjes vragen. Meisjes slaan, heel lang niet meer vrij op straat staan.
Reaguursels
InloggenVoor een mooie vergoeding, ziets als een "dank je wel" wil ik ze wel persoonlijk het graf in trappen hoor.
Nu de daders nog vinden.
&& zijn de daders al opgespoord, of lopen ze nog vrij rond op zoek na hun volgend slachtoffer.
In elkaar slaan, die vieze guido's. (en.wikipedia.org/wiki/Guido_%28slang%...)
Ik doe niet mee,geen facebook.
Foei!
Tjah de meeste mensen zijn altijd slachtoffer van rechts geweld. Hetzij rechts extremisten die als groep door bijvoorbeeld Duitsland trekken om buitenlanders te vermoorden (FACT) of het zijn van die benepen rechts religieuze moslims (FACT). Beide groepen houden niet zo van anders denkenden of mensen die er anders uit zien dan voor hen gebruikelijk. Kogels komen in deze wereld altijd nog het meest van rechts. Verder heb je nog Breivik een gristenfacist en extemistische orthodox joden waar graag Wilders heen gaat. ALLEMAAL rechts! (FACT). Donder lekker op naar een woestijn en ga daar jullie heilige oorlogen onderling uitvechten. Vervelend he feiten maar je rechtsen en feiten altijd moeilijk.
Maar weet er al iemand wie de schoften zijn?
Gabbers zijn verslaafd aan pillen, punkers willen anarchie, vetkuifen geven alleen om rock 'n roll en gothics willen graag deaud.
Wat is daar minkudo aan?
kapotte_stofzuiger | 10-06-13 | 21:40 | + -41 -
Ik luister gabber (sinds 1993 of zo) maar gebruik geen pilletje en blow ook niet....
En er zullen er genoeg zijn die ook niet verslaafd aan pillen zijn...
Weekje schoffelen en we praten nergens meer over.
.
/CDA-modus uit
.
Dit klinkt eerlijk gezeggd als zo'n facebook jankverhaal hoax die iedereen blindelings shared.
-weggejorist-
@Sjeng de helle | 11-06-13 | 06:42
Helemaal waar. Je kan nog zo je best doen om je kinderen goed op te voeden en te laten zien wat de juiste normen en waarden zijn. Zet ze alleen per ongeluk op een verkeerde school of laat ze spelen in de verkeerde straat en je hele opvoeding kan mogelijk de prullenbak in. En zo rollen we in NL (en de rest van de wereld) tegenwoordig.
Er is een ding erger dan moslims:
Wannabemoslims.
Te herkennen aan het bontkraagje, de glimjas, het opgeschoren haar, het asociaal gedrag en het gebrek aan respect dat ze gekopieerd hebben van de islamitische cultuurdragers.
'als de moslims met kutgedrag wegkomen, dan misschien wij ook wel'
Vroeger was het ondenkbaar dat je in groepsverband een meisje aanviel. Totdat het 'normaal' werd gemaakt door de moslims: meisjes lastigvallen.
Door de islam en het wegkijken van types als Bakito is geweld tegen homos, vrouwen, gothics de 'normaalste' zaak van de wereld geworden in Nederland.
Laten wij een kijken hoe het met de punks en gothics gaat in moslimlanden: iraq: www.worldcrunch.com/iraq-radical-musli... Indonesie: www.globalpost.com/dispatch/news/regio... deadamericandream.blogspot.nl/2010/02/...
Gevalletje kopieeergedrag.
Praten ongetwijfeld ook met zo'n mocrospraakgebrek
necrosis | 11-06-13 | 06:59 | + 0 -
Inderdaad, en daar gaan de problemen komen. het is gemakkelijker toe te geven dan te structureren maar de oogst is dan ook anders. Gisteren vertelde een vriend van mij dat hij zijn kinderen van een Nederlandse school had afgehaald en op een Belgische Internationale school had geplaatst, met net die door jouw aangehaalde reden. Waar zijn we mee bezig?
Goedemorgen !
@Bakito | 10-06-13 | 21:31
Hoofdpijn, reumatiek, waterleiding, gasfabriek.
*in schappelijke bui is*
@Sjeng de helle | 11-06-13 | 06:42
Ik kan er niet goed over oordelen, ik heb zelf geen kinderen en zal ze nooit hebben.
En na het lezen van de vele kopschop-artikelen op GeenStijl heb ik niet het idee iets te missen.
Natuurlijk zijn er zat mensen die in staat zijn hun kinderen op te voeden, maar kinderen hebben ook vriendjes op straat.....
necrosis | 11-06-13 | 06:34 | + 1 -
Mogge necro,
ik denk er precies hetzelfde over, waarschijnlijk heb ik mijn zoons anders opgevoed en er meer aandacht aan besteed. Die gingen net als hun vader naar Judoles en ik ging met ze sporten en spelen ondanks een drukke baan. Nu mag ik met trots naar ze kijken. Maar merk wel dat ze het moeilijker hebben om mijn kleinkinderen in het gareel te houden en die hun waarden aan te leren en wel door een veranderde maatschappij.
@Sjeng de helle | 11-06-13 | 06:21
Ik denk dat je dicht bij de waarheid zit met het woordje 'excuus'.
Want als ze willen meppen, GAAN ze meppen.
En of testosteron, alcohol of rare pilletjes daar aan ten grondslag liggen, het is en blijft een waardeloos excuus!
Als het mijn kind was die een meisje in elkaar had gebeukt op deze schaal, had ik hem hoogstpersoonlijk afgeleverd bij de lokale popo, en niet 'onbeschadigd'....
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:49
"Omdat je wonden niet naadloos kunt hechten moet je niet vechten." Het blijft een prachtnummer.
Moguh @ All,
Hoe ver kun je nog zinken om een weerloos iemand te mishandelen alleen omdat die er anders uitziet? Maar is dit de werkelijke reden of alleen het excuus om gewelddadig te worden en zich uit te leven op deze bizarre manier. Wij hebben zelf toegekeken en gezwegen toen de menthaliteit veranderde van gedrag in een gestructureerde maatschappij naar een "Moet kunnen "maatschappij. De softies en Politiek correcten schiepen een eigen welzijnsmarkt van Sociaal zwakkeren"om als agoog een vette boterham binnen te harken zwaar gesubsidieerd en kunstmatig in elkaar gedraaid. En dit is nu het resultaat en het eind is nog lang niet in zicht. De volgende keer maar eens Politiek correct stemmen daar worden we allemaal beter van, wel ja.
Beste Quid jij mag dan wel streven naar subjectieve waarheid, maar ik kan het niet helpen dat je zo voorspelbaar bent dat ik al na de eerste zin vrijwel zeker weet dat jij het bent.
Ik ga nu de rest lezen.
de grote Anti | 11-06-13 | 02:37 | + 0 -
Mega mindi knuffel terug stuurt.
tattooboer | 11-06-13 | 02:27 | + 0 -
Hele gare! Doe Maar en Alto's vergelijken. Je weet duidelijk niet waar je ober praat.
Wil overigens niet zeggen dat ik Doe Maar nie blief. Laat het nu net de 2cv6 zijn, die de auto is van al die hipsters, slash alto's die ik weleens opzoek met hun hipsterkoters in hun bakfiets.
He baby rasta is best oke trouwens, mocht iemand een probleem met hem hebben moet je langs mij.
*baby rasta knuffel geeft*
Alleen al het visioen van een rastafari op een zundapp, dreaklocks in de wind enzo, met een uiteraard lekker blondje enzo.. Nee, gewoon nee! Hehe.
*brengt baby rasta naar bed*
*stopt speen in mond*
@Baby Rasta | 11-06-13 | 02:17
Waar ging dat over heh, haha, je eigen uitleg over hotel california geven en mee kunnen zingen met alle doemaar nummers, 1 groene en 1 rose beenwarmer en nee, geen zundapp, ik mocht altijd graag opscheppen hoe goed de vering van een 2cv6 is, dat je die nooit op de kant kreeg, en dat moest getest.
tattooboer | 11-06-13 | 02:07 | + 0 -
Heb jij ooit weleens indruk genaakt op een alto-chick en haar achterop de zundapp genomen? Dat was de shit.
Supermatthijs | 11-06-13 | 01:45 | + -1 -
Wat ik me altijd dan afvraag.... zou zo'n meisje zich beter voelen als er op PN of GS staat dat het gaat om een mocro of een roomblanke jongen gaat...
@micd | 11-06-13 | 01:54
Ik snap je! De neiuwe norm staat niet meer toe om streetcred te verdienen door tags en nieuw-age te zijn.
Je was cool met een button met een lieve boodschap, dat trok de dames. Nu moet je macho en agressief én crimineel zijn om de lekkertjes te mogen doppen. Links verleden was het niet, het was eigenlijk niet afhankelijk van een politieke richting en dat maakte het zo stoer.
@Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:50
Eendeborst in de pan is toch barbaars.
Tenzij je veel rode wijn hebt ofzo, dan nog beter in de oven na eventueel aangeschroeid?
@micd | 11-06-13 | 01:54
Jah ik snap er ook geen fuck van micd.
*joint opsteekt*
@micd | 11-06-13 | 01:54:
En, bevalt de LSD trip?
Het waren NederHufters, dat is zeker. Ze konden niet buiten de Standaard denken: Dat gebeurt als je te lang in StandaardAntiCultuurland rondloopt en het leven zich alleen nog maar om simpelburger cq hufterschap draait en kunstzinnige straatepressie als iets heaumaux achitigs of iets uit een ver en duister Links verleden wordt gezien.
@necrosis | 11-06-13 | 01:42
Ik ben net aan de Médoc. Zometeen een stukje vlees in de pan. Eendeborst, in de bonus bij Albert Heijn. Doch terzijde.
Misschien moet jij juist iets meer drinken. Of moet je zometeen weer bij nacht en ontij de weg op?
Watapatja | 11-06-13 | 01:47 | + 0 -
Respect.
Uit de oude doos..
Nee, niet die van Patricia Paay
youtu.be/vmyy-H252qA
Anyhoe, ik ga een oer hollands broodje bami halen. A demain.
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:44
Dan is het geen incest meer.
De Troet | 11-06-13 | 01:44 |
De kans dat ik heb bijgedragen aan die 28% is wel reëel aanwezig.
De Troet | 11-06-13 | 01:44 | + 0 -
En ook, het feit dat je bij een minderheid hoort maak je niet per definitie slecht hoor, ook al lijkt dat soms wel. Onbekend maakt onbemind hier op GS.
@Watapatja | 11-06-13 | 01:42
Word ook lid! Wij zijn altijd op zoek naar leden. Ooit hopen we het predicaat "koninklijk" te verwerven. Dat lijkt ons wel zo toepasselijk. Belangstellenden van al dan niet hoge adel en mensen met contacten aan het hof worden met nadruk uitgenodigd lid te worden.
Baby Rasta | 11-06-13 | 01:43 | + 0 -
Een kleine tegenvaller voor veel aanwezigen. Maar ik denk dat het meisje het geen ruk uit maakt door wie ze zo is geslagen. Dat de jongens maar tevreden mogen gaan slapen vanavond. En morgenochtend trots in de spiegel zullen kijken. Vuile schoften
Watapatja | 11-06-13 | 01:37 | + -1 -
Ach altijd kans dat je bij de 72% hoort. Het zijn maar getallen.
@Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:40
Toevallig, ik ook.. We zouden nichtjes kunnen ruilen natuurlijk hmm.
Nieuws is dus eigenlijk dat het meisje niet gemept is door mocro's.
partyflock.nl/images/cache/0015d6d8003...
Zal je net zien dat de vreemde daders getraumatiseerd zijn en beter in de isoleer hadden kunnen zitten.
Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:36 |
De eerste onzekere stappen kun je het best in een vertrouwde omgeving zetten, helemaal mee eens.
@Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:31
Geen drank meer voor jou, dat is wel duidelijk.
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:32
Een zusje heb ik niet. Wel veel mooie nichtjes.
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:33
Zulke overeenkomsten vallen mij op. Het is een gave. No offense overigens.
De Troet | 11-06-13 | 01:34 |
Ai, ik hoor dus bij de ergste, terwijl ik mezelf gewoon typeer als liefhebber.
@Watapatja | 11-06-13 | 01:31
Neeneenee. Dat is een misverstand dat wij uit de weg proberen te ruimen. Het gaat ons niet om kinderen, maar eerder om de overigens normale liefde tussen bloedverwanten. En dan met name het vleselijke aspect. "Neef en nicht vrijt licht" is onze wapenspreuk. Helaas is er geen pseudo-archaïsche spelling die niet potsierlijk aandoet. We hebben Latijn en Attisch Grieks overwogen, maar dan rijmt het niet meer.
@Watapatja | 11-06-13 | 01:29
Nee dat valt wel mee denk ik..
Maar wel zeg maar een 'voc' verleden.
Watapatja | 11-06-13 | 01:29 | + 0 -
En toen ze 10 mile buiten de M25 gingen kijken bleek het 28%. Boeren en buitenlui, dat zijn de ergste.
Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:31 | + 0 -
Goed punt, necrosis en ik zijn eigenlijk twee handen op één buik. Maar hij zit nog wat in de ontkenningsfasé. Komt wel goed.
@Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:28
Toevallig ken ik een dmitri met een mooi zusje.
Blijf van je zusje af viespeuk.. Een nichtje zou eventueel nog net kunnen. Maar natuurlijk zouden we dat ook nooit doen, alleen al om het feit dat die gigantische oom je dan de grond komt instampen.
necrosis | 11-06-13 | 01:27 | + 0 -
Je moet er wel een beetje voor open staan natuurlijk.
@necrosis | 11-06-13 | 01:27
In het staartje van het nachttopic van gisteren heb ik geprobeerd je duidelijk te maken dat jij en Supermatthijs veel gemeen hebben. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/...
Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:28 |
Ook bekend als Martijntje?
Tha One | 11-06-13 | 01:08 | + 0 -
Ach arme stakker. Het is niet dat je een keuze hebt en Yolanthe of Ebru op je liggen te wachten. Eerst maar eens uit de pubertijd geraken Tha One
-weggejorist-
de grote Anti | 11-06-13 | 01:26 |
In Londen bleek bij DNA controle onder 1000 kinderen dat 15% papa zegt tegen de verkeerde. Jouw familie past zo te horen in dit onderzoek.
Is er nog iets dat duiding behoeft of kan het licht al uit?
-weggejorist-
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:26
Wil je lid worden van de Nederlandse Maatschappij tot Bevordering van Incest? Ik ben voorzitter, maar tot op heden leiden we een sluimerend bestaan.
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:20
Laat me raden: van kamelenspeeksel krimpt je piemol tot microscopische proporties...
En noem me geen vriend.
Mijn vrienden stemmen geen PvdA!
@Dmitri Dmitrievitsj | 11-06-13 | 01:21
Interessant, maar waarom zouden wij moeten inleveren altijd.. Denk dat ik mijn nichtjes maar eens ga mailen.
De hele familie lijkt voor geen meter op elkaar dus dat komt vast wel goed.
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:15
generatieS
Stop de tijd, geen jokers.
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:15
In de volgende generatie natuurlijk.
@de grote Anti | 11-06-13 | 01:15
De effecten van generaties inteelt worden totaal opgeheven door één keer een niet-bloedverwante partner.
Just saying.
necrosis | 11-06-13 | 01:19 | + 1 -
Ja vriend, op dat gebied kan je nog het één en ander van me opsteken.
@Tha One | 11-06-13 | 01:16
Elke nacht weer een verassing! trusteh!
@Baby Rasta | 11-06-13 | 01:16
schreeuwse, niet dat het wat oplost..
Helaas een nogal weinig specifiek signalement. Weinig kans dat een dergelijke zaak zonder beelden wordt opgelost. Wel achterlijk, iemand in elkaar stompen omdat ze er niet uitziet zoals jij. En dan ook nog zo laf om een vrouw te pakken.
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:12
Ik heb geen enkele ervaring met pijpende kamelen, maar jij schijnt er het nodige van te weten.....
Tha One | 11-06-13 | 01:16 | + 0 -
Dat mag, slaap lekker en handen boven de lakens hé ?
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:12 |
Laat ik deze geslaagde grap maar interpreteren als een welgemeend excuus voor die zwaar onterechte aanklacht van zoëven.
@tattooboer | 11-06-13 | 01:12 |
Truste, alle anderen ook. Zul je zien: there is no woman (in Tha Bed). *out*
tattooboer | 11-06-13 | 01:14 | + 0 -
Hey moet jij niet aan de drugs?
Ik wil trouwens van de daken schreeuwen dat het om 2 room blanke jongens gaat. Met Bont.
Dit is gewoon schandalig! 2 volwassen mannen hebben godverdomme een vrouw in elkaar geslagen...
Les 1 die dje normaal gesproken krijgt van je vader is: Kom altijd op voor jezelf, maar sla nooit een vrouw tenzij je je leven ermee kan redden.
Hoplijk worden deze 2 waardeloze zakken zo snel mogelijk gepakt!
Ik las dat een Emo is. Je mag daar natuurlijk iets op tegen hebben, maar respecteer elkaar.. laat elkaar in hun waarde!
En als man sla/schop je nooit een vrouw, tenzij je voor je leven moet vechten.
Deze 2 gasten sloegen een vrouw omdat ze anders was dan de rest... Deze 2 verdienen een harde straf! Een zeer zware straf!
@Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 01:10
Misschien moeten wij ook maar eens wat meer aan inteelt gaan doen hmm, want het is zo tegenstrijdig allemaal. Wil je nu wel of niet exotische figuren op je dochter/zusje hebben liggen vraag ik mij dan af.
Als dat lang genoeg gebeurt hef je de 'inteelt' vanzelf op toch.. Hoera!
Oh wacht.
Watapatja | 11-06-13 | 01:04 | + 0 -
Dank
@Supermatthijs | 11-06-13 | 01:12
Laat het voor iedereen duidelijk zijn hoe beledigend dit stuk peop word om reacties uit te lokken.
@Tha One | 11-06-13 | 01:05
het is ook overduidelijk wie er tegen zion zijn en wie robotachtig achter de schermen trollen!
Tha One | 11-06-13 | 01:08 | + 0 -
En hier op de burelen gaan geruchten dat Ebru kan pijpen als een kameel, maar dit terzijde.
@De Trut | 11-06-13 | 01:00
Hier dan, trut. Zelfde bericht, andere krant. Wat mis je? De inteeltkoppen.
www.guardian.co.uk/uk/2013/jun/10/six-...
De Troet | 11-06-13 | 01:05 |
Laat ik het zo zeggen: Yolanthe moet eens duidelijk stlling nemen in Turkije. Tot die tijd en mogelijk ook daarna nog lig ik liever op Ebru. De vorige keer dat ik dat soort ogen zag zaten ze vast aan een karper, maar toch is ze lekker. En ze heeft een mening. Dat is altijd geil.
Ps. Is er al wat bekend over de daders? Bubba heeft jeuk.
@tattooboer | 11-06-13 | 01:02 |
+1, uiteraard. Orakels te over echter hier.
Tha One | 11-06-13 | 01:00
Dank (misschien moet je wel vaker corrigeren, niet een alledaagse naam) . i=A. En hoe past Yolanthe in dit plaatje?
De Troet | 11-06-13 | 01:02 |
En kompanen, goede voorbeelden.
@Tha One | 11-06-13 | 00:54
Dan begrijpt u als geen ander, er is gewoon geen lepel!
@as-saboer | 11-06-13 | 00:57
Donkere mannen van waar dan ook (shidt, ik maak geen onderscheid) die graag blanke vrouwen/mannen ge(mis)bruiken voor hun plezier noem ik ook racisten.
Hoor je dat goed? Jah, dat hoor je goed.
Ras-echte racisten.
Denk er maar even rustig over na.
Watapatja | 11-06-13 | 00:58 | + 0 -
Geen ontkennen aan. Een andere naam: Willem Holleeder?
@as-saboer | 11-06-13 | 00:57
Wat een domme redenering weer. We weten heus wel wat muslims zijn en wat semieten, u bent hier niet op de joop hoor.
De Troet | 11-06-13 | 00:56 |
Nog één keer: het is Jorinde Moll, Franke Sloothaak en JorAn van der Sloot.
as-saboer | 11-06-13 | 00:47 | + -1
Ah, het islamofobie woord is weer gevallen. Kortom ik heb een psychische stoornis als ik tegen de inbreng van een achterlijke cultuur ben.
@as-saboer | 11-06-13 | 00:57 |
Laat ik toch net reageren op al die lui die in de newsreels allah al achbar, of zoiets lopen te schreeuwen...
Of gaat u dat ontkennen?
Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:49 | + -1 -
De Daily Mail is de Story of Prive van Engeland, maar dan op krantenpapier. Je punt?
@as-saboer | 11-06-13 | 00:42
Ik weet gewoon zeker dat de westerse waarden beter zijn dan de waarden die muslims aan andersdenkenden willen opleggen. Heb je daar een probleem mee?
Dat heeft trouwens niks met democratie te maken, het is namelijk een religieus dilemma.
Jou drogredenering kennen we maar al te goed hier, linkse prietpraat, niks waard, doorzichtig en geheel basisloos.
De Troet | 11-06-13 | 00:56 |
Daar noem je ook een psychopaat.
@Zo Ontzettend Moe | 11-06-13 | 00:52
Ironisch is dat als mensen zoals u een racist worden genoemd, er dan meermaals als antwoord volgt: "Moslims zijn geen ras". Maar als ik uw comment goed lees, is Moslim slechts een containerbegrip voor alles wat niet blank is en uit de Mediterrane landen komt, ook wel Semieten genoemd.
as-saboer | 11-06-13 | 00:45
Euuhm? Ik mis iets geloof ik.
Kunt u me even aanwijzen waar ik geweld aan het goed praten ben? FYI: ik ben pacifist. Alleen niet van het type linzen etende, gebreide truien bijstandstrekker/ agogisch werker.
Maar ik lees graag terug waar ik geweld verheerlijk. Show me!
Zo Ontzettend Moe | 11-06-13 | 00:52 | + -1 -
Hahaha .... ik noem zomaar een naam: Jorin vd Sloot
@as-saboer | 11-06-13 | 00:52
Leg mij geen woorden in de mond, lutser. Mijn vraag is, zijn mohammedaanse moordenaars jouw vrienden?
tattooboer | 11-06-13 | 00:46
Volgens mij is het me zelfs gelukt 'm tijdelijk weg te Jorissen. The Force is strong in me. Maar goed, ik ben dan ook Tha One.
@as-saboer | 11-06-13 | 00:45
Niemand zit te wachten op jou medelijden, daar hebben we familie vrienden en slachtofferhulp voor, mensen zitten er op te wachten dat we ingrijpen en doorpakken, en daarom is er gepast geweld, dat moet leiden tot aanhouding, als ik eerst dat meisje haar traantjes ga vegen en de daders lopen weg ben ik een sukkeltje, een niksnut, ze word door anderen wel opgelapt nadat ik voelde dat ze een hartslag heeft ben ik in de benen en dan zijn die daders nog niet jarig, dat is, als ik er bij zou zijn. Ik ben een man, jij bent een boomknufellaartje , een tranenveger.
@Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:49
Als u mijn comments zou lezen, zou u snappen dat ik elke vorm van geweld veroordeel. U daarentegen vindt geweld blijkbaar acceptabel als het gericht is tegen een moslim of een arabier. Ik noem dit onvervalste discriminatie. Ik respecteer uw mening, maar kom er in ieder geval voor uit dat u een discriminerend mensbeeld hebt.
@Supermatthijs
Het verschil met "moslim" daders is dat autochtone daders van dit soort misdrijven vaak schrikken en leren van de "straffen" die gegeven worden. Waarbij opgemerkt moet worden dat er toch echt verschillen zitten in wat voor straffen aan welke groep gegeven worden. Voor niet westerse allochtonen (lees moslims) geld vaak de norm dat hoe hoger en vaker er is gestraft des te hoger men op de populariteitsladder staat. De punten worden daarbij akelig stil en vaak gegeven door de zogenaamde "gematigde moslim". Waardoor je, wil je jezelf een mening vormen over moslims, ook weer de weg kwijtraakt! En dat is nu precies wat die hele gemeenschap zo fijn vind...
Al die blonde wannabees hebben maar 1 voorbeeld. Je oogst wat je zaait.
Signalement: bontkraag en zagen er uit als nepgangsters. Het enige dat hier nog ontbreekt is het woord lichtgetint.
Johnnie Doodle | 10-06-13 | 21:40 | + -14 -
Ik zal je uit je droom helpen, ook boertjes en gabbertjes doen zo iets, wat is de gemiddelde Reaguurder toch wereldvreemd.
Deze opmerking zet ik dan ook op -31
@as-saboer | 11-06-13 | 00:47
Hier. Feiten. Goede vrienden van je?
www.dailymail.co.uk/news/article-23388...
Gewoon laffe schoften, afkomst maakt niet uit, er moet voor dit soort misdrijven gewoon zwaarder gestraft gaan worden..25 jaar geleden zag ik er ook 'anders' uit, ben wel drie keer in elkaar geschopt, maar toen werd je zelfs door de politie uitgelachen...
@Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:42
Als u het niet erg vindt, hecht ik meer waarde aan wat de Britse politie zegt dan wat een rechts extremist zegt met sympathieën voor een racistische organisatie. Als feiten benoemen al haatzaaien is, hoe noemt u dan uw islamofobische sprookjes?
@Tha One | 11-06-13 | 00:39
Een wijs besluit!
Het ligt wel aan ons, dat we graag in discussies treden met onderbuiksujetten als supermatras en die op hun beurt zo dom zijn dat je er gefrustreerd van raakt, maar welkom aan de rechtvaardige kant en hopelijk ben je er van overtuigd dat redeneren een beter analyserend resultaat levert dan het gevecht tegen de dommen.
@Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:36
Erg jammer dat u geweld probeert goed te praten door te wijzen naar anderen. Wanneer iemand een ander leed berokkent heb ik allereerst medelijden met het slachtoffer. Ik vind de afkomst van het slachtoffer niet relevant in deze, ik heb het dan ook niet zo met discriminatie.
Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:40 |
De link die ik je net gaf is vanuit de diensten zelf, zij hanteren een andere definitie voor misdrijven. Mijns inzien een reëlere. Voor de rest zul je het interessant leesvoer vinden.
Ik word een beetje simpel van dat links-rechts geneuzel. Mensen zoals ik zijn er ook nog. Ja, wel gematigde inkomensverschillen, nee, geen islam, nee, liever geen EU en zeker niet teveel EU.
@as-saboer | 11-06-13 | 00:39
De EDL heeft geen moskeeën in brand gestoken. Haatzaaiert.
@tattooboer | 11-06-13 | 00:37
Wat een tolerantie naar mensen die een andere mening hebben dan de uwe. Vindt u zichzelf een democraat? Dat is dus wat ik zo mooi vind aan de doorsnee PVV'er. Een hekel hebben aan moslims vanwege extremisten die anderen hun mening op willen leggen, maar feitelijk net zo'n intolerant mensbeeld hebben.
@Piet_Snot | 11-06-13 | 00:34
Het zal triest genoeg inderdaad niet een lange celstraf worden, tenzij poging tot doodslag bewezen kan worden.. En dan nog *zucht*. Deze jongemannen hebben natuurlijk enorm veel potentie en als zij kunnen werken heeft men ze liever in de maatschappij.
Maar wat vaak wel gebeurt is dat de daders zich de typhus schrikken bij een manhunt en arrestatie. Het verhoor. De rechtbank. De rechercheurs laten ze zoveel mogelijk ongemakkelijk voelen zonder fysiek te worden.
Dat kan op vele manieren.
Helaas werkt het vaak niet bij moslim huftertjes want die hebben echt overal schijdt aan..
@Watapatja | 11-06-13 | 00:34
In 2011 (voorlopige cijfers van het CBS, de recentste die er zijn) waren er 261.730 geregistreerde verdachten van misdrijven.
Slechts iets meer dan helft is volgens het CBS autochtoon, namelijk 137.150 verdachten.
De definitie van autochtoon is voor het CBS: beide ouders in NL geboren. Reken maar dat er onder die 137.150 zogenaamde autochtonen nog een flink aantal dubbele paspoorters zitten.
Ergo: nog niet de helft van de misdrijven in NL wordt gepleegd door autochtonen.
Zet dat maar in de krant.
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...
@Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:33
Het doet mij deugt dat u als PVV'er opkomt voor de EDL, maar u spreekt wel onjuistheden. Lees voor het gemak eens wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/English_Defence_...
@tattooboer | 11-06-13 | 00:34 |
Ik neem je advies in beraad. Werd zojuist inderdaad al onterecht beticht van demonisering, welke aantijging door een eenvoudige factcheck op voorhand naar het Rijk der Fabelen verwezen had kunnen worden, daar het eene valse aantijging betrof, meer specifiek betrekking hebbend op een non-existent vergrijp.
@as-saboer | 11-06-13 | 00:32
Goed dat je dit aan jezelf vraagt en ook al begrijpt dat het open vraag is, verder moet je ook maar je gedachtes voor jezelf houden want ze zijn het delen niet waard. Links gespuis dat je der bent.
Tssss, die meiden vragen er gewoon om.
as-saboer | 11-06-13 | 00:32
Er is nog altijd een veelvoud van links en moslim geweld ten opzichte van rechts geweld, dus als je zo gaat beginnen: hoe sta je ten opzichte van geweld?
@Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:33 |
Ik citeer enkel uzelf. U heeft het erover dat links alles goedpraat en alles als incident ziet. Dus wat is het nu volgens u? Generaliseert links of praat links alles goed?
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:31 |
Scroll maar even, maar met de hand op het hart: dat heb ik wel gelezen, maar niet geschreven.
Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:33
Oeps iets te snel getypt; ze doen net of het werk van Breivik het werk van GW zelf is, bedoelde ik te zeggen...
Lewis Lewinsky | 11-06-13 | 00:23 |
Als je even verder zoekt is er ook een tabel met absolute aantallen.
www.ministrando.org/gedrags-_en_opvoed...
@Tha One | 11-06-13 | 00:28
hij word erdoor meerdere reaguurders van verdacht voor GS te werken als commentverhoger, je snapt wel hoe, als hij dat niet is, dus niet ervoor betaald krijgt is hij eigenlijk een zieke masochist met teveel tijd op zijn hand. Ik persoonlijk denk het laatste, een provocateur en rancuneus zuurspuwend niksnutje, en dan zijn er nog een paar daarvan hier. Je kunt er ook nooit een goede discussie mee voeren want bij aantonen van ongelijk krijg je de "gaap" en de "homo!" Ik adviseer je je tijd aan andere reaguurders te verdoen.
En waarom zouden wij hier als reaguurder aan mee willen helpen? Leidt toch tot niks...
Daders gepakt, daders vrij, bla bla.
Been there, done that.
Kost alleen maar veel belastingcentjes.
@Kwurft | 11-06-13 | 00:23 |
Als puntje bij paaltje komt staan Antillianen en Surinamers (althans de niet-moslimse variant) veel dichter bij de Kaaskop dan bij de moslim hoor. Daar ben ik van overtuigd.
@as-saboer | 11-06-13 | 00:28
De EDL heeft geen, ik herhaal geen, moskeeën in brand gestoken. HoaxerT.
as-saboer | 11-06-13 | 00:28
Links generaliseert niet? Laat me niet lachen. De hele linkse kliek (nos, volkskrant en noem ze maar op) doet net of het het persoonlijke werk van Geert W. zelf is. Terwijl er in werklijkheid ongeveer 2 zinnen over de grote blonde leider in het hele oeuvre van Breivik stond.
@Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:28
Wanneer domrechts weer eens aan het haatzaaien is vraag ik mij ook wel eens af wat de standpunten zijn van mensen die op de PVV stemmen. Zouden ze enkel racistisch en intolerant praten, of ook daadwerkelijk overgaan tot geweld zoals in Frankrijk, Engeland en Denemarken?
Tha One | 11-06-13 | 00:28 | + 0 -
Riep jij eerder deze avond niet mensen op om niet meer op mij te reageren ? En nu moet ik jouw antwoord gaan geven ?
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:26
Uiteraard had je wel misdaad.. Maar het was 'anders'.
Niet zozeer jongeren die op straat regeerden met hun grote muil en arrogant kudtgedrag.. En waar kennen we dat van? 'Precies.
Supermatthijs | 11-06-13 | 00:22
Je haalt een aantal dingen door elkaar, trol. Bij moslim terreurdaden kan het weleens zo zijn dat Westerlingen zich afvragen wat de standpunten van onze islamitische medemensen zijn.
Bij een overval op een snackbar of juwelier (standaard door mocro's gepleegd, zo ongeveer) is er niemand die 'eist' dat moslims zich verontschuldigen. Hooguit de ouders van het desbetreffende addergebroed.
Maar trol lekker verder en kijk lekker weg!
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:22
Waar haal je toch de energie vandaan? Respect hoor. Ik vermoed dat ik 'net' wat islamkritischer ben dan jij, maar steeds maar minnen... da's ook weer zoiets. Als ik vragen mag.... wat is je doel? Is het een roeping? Of ben je gewoon net als iedereen gehecht geraakt aan het reaguren is dit de rol die je (je) nu eenmaal aangemeten hebt (gekregen)? Vraag het me gewoon af hoor, that's all.
@Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:15
Beschrijft u nu niet juist uzelf? Als een moslim of arabier iets doet dan is het een gegeneraliseerd probleem, maar bij een Breivik, brandstichting in moskeeën in Engeland door de EDL, of het halfdood slaan van een linkse activist in Frankrijk is er sprake van een "incident". U kunt "links" veel kwalijk nemen, maar niet dat het generaliseert. Dus of neem de "linkse" stelling aan dat mensen zich voor hun eigen daden moeten verantwoorden en dus ook moslims en arabieren, of neem de "rechtse" stelling aan dat problemen een generalistische achtergrond hebben en dus dat er sprake is van een rechts nationalistisch probleem.
Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:23 |
Gelukkig niet in Nederland, en daar doelde ik op.
de grote Anti | 11-06-13 | 00:24 | + 0 -
Je hebt een punt hoor. Voor de moslims hier kwamen had je natuurlijk helemaal geen misdaad. Oh wacht...
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:22
Als er echte moslims had gestaan was het ook ku klux klan?
@Supermatthijs
Ik verwacht alsnog een excuus van de moslim gemeenschap omdat zij dit blanke tuigh waarschijnlijk hebben besmet.
Watapatja | 11-06-13 | 00:20
Nee, hoor. Dat zijn Chinezen. Daar zijn er namelijk ruim een miljard van.
Supermatthijs | 11-06-13 | 00:18 | + 0 -
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Marokkanen, Turken, Antillianen etc. worden over het algemeen gezien als gasten van ons land, 1: omdat ze zich niet willen aanpassen en 2 omdat ze totaal verschillende cultuur hebben. Dat er binnen een land gekkies zitten, zal je altijd zien, maar als het grootste deel van de overvallen door "gasten" wordt gepleegd en mensen knijpen een oogje dicht, moet er iemand zijn die het even verduidelijkt.
@Watapatja | 11-06-13 | 00:20
Je hebt geen onderbouwing. Lul je maar wat?
Bruno Alaska | 11-06-13 | 00:19 | + 0 -
Jezus man, kom je net van je ku klux klan bijeenkomst vandaan ofzo ? Maar bij iedere misstap van moslims roept iedereen hier altijd dat de gemeenschap zijn excuus aan moet bieden. Dat verwacht ik nu dan maar van Geert.
Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:15 |
Hoewel mocro's, Turken en Antillianen procentueel de ranglijsten aanvoeren, worden in absolute zin de meeste misdaden nog steeds gepleegd door blank tuigh.
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:18
Waarom zou hij? Dit zijn geen echte blanken. Dit zouden echte blanken nooit doen.
@Supermatthijs | 11-06-13 | 00:09
Het waren mocro's die hun haar hebben geblondeerd. Zou kunnen toch?
Dick Luyenlomp | 11-06-13 | 00:15 | + 0 -
Niemand kijkt weg als het mocro's zijn. Politie niet, justitie niet, ik niet. Daarom zitten er verhoudingsgewijs ook zoveel in de cel. Een rechts fabeltje dat ze overal mee wegkomen. Maar ik mis gewoon die twitter van afschuw van jullie grote geblondeerde leider in dit soort gevallen.
Leerden we vroeger niet dat we (jongens) de meisjes niet mochten slaan? Laat staan dat je een meisje achterna ging fietsen om er met een maatje een paar trappen tegen te geven. Het zou me niks verbazen als ook hier weer religie (christendom, islam, katholiek of w/e) te grondslag aan staan. De link tussen gothic en duivel/onrein is snel gemaakt door dat soort religie gekkies.
@ElHombre | 11-06-13 | 00:08 |
Automutilatie associeer ik makkelijk met Gothics ja. Zit een beetje in dezelfde hoek. Maar misschien is dat wel een even bevooroordeelde mening als altromutilatie associëren met gematigde moslims. Oh, wacht.
Supermatthijs | 11-06-13 | 00:09
Kijk, dat je een lul met vingers bent die te dom is om te poepen wisten we al. En je bewijst het keer op keer en nu ook weer.
Tuulijk zijn er ook blanke tokkies, tuig en kudtstudenten die denken met een biertje teveel of een net te lange lijn dat de wereld van hen is.
Waar het Greetje om gaat is dat links kijkers zoals jij altijd wegkijken als het mocro's zijn (en dat is zo'n 90% van de gevallen) en als t blank tuig is zeggen: zie je wel, blanken doen het ook. Alsof het godverdomme mag, omdat blanken het (soms) ook doen. Volidioot die je daar bent!
Blanken doen dit niet, ze is bedreigd door die Marokkanen en geeft daarom een verkeerd signalement door.
*schaamtecultuurmodus uit*
Ja Geert, we hebben een geblondeerden probleem. Maar dan hoor ik je niet.
Hmmm. Artikel wat uitgebreider gelezen. Moeilijk om dan te geloven dat het een hoax is hoor. Maar goed... alles komt voor. Vooralsnog zeg ik: geen hoax.
ElHombre | 10-06-13 | 23:51 En die verwondingen dan? Voor de lol zelf gedaan zeker?
.
Bijvoorbeeld, ja.
Of iemand anders... loverboy misschien?
.
nl.wikipedia.org/wiki/Automutilatie
Geheugenverlies. Ik denk dat ze de haarkleur verkeerd herinnert.
Haagweg is ook zo een fijne straat voor een jonge vrouw om midden in de nacht aren door te fietsen.
Altijd gezellige bedrijvigheid bij de grow- en coffeeshops.
Dit is geen incident. Weer die blanke Noord-Belgen. Paspoort afpakken, terugsturen en een slagboom bij Hazeldonk!
Laat het dat Gothic chickie effe aan Ome Obama vragen!
Die weet vast wel wie er op dat moment met welke mobiele telefoon op zak in die straat rondliep...
@zeg maar jansen | 10-06-13 | 23:51 |
Velen wel ja. Ik vermoed een substantieel deel van die Ataturk-moslims bijvoorbeeld niet. Maar ik onderschrijf grosso modo je mening.
*/nuance*
@zeg maar jansen | 10-06-13 | 23:51
Mohammed Bouyeri, Mohammed Atta en Tamerlan Tsarnaev waren officieel gematigde moslims. Geheime diensten hebben ze namelijk een tijd in de gaten gehouden en toen besloten dat dit ongevaarlijke subjecten waren waar ze hun tijd niet aan moesten verspillen. Ergo, gecertificeerde gematigde moslims.
Dus. Het gevaar komt van gematigde moslims. Hier zes voorbeelden. Let op de inteeltgezichten.
www.dailymail.co.uk/news/article-23388...
@Sherlocks
Ik raak door jullie deducties steeds meer overtuigd van een hoax. Chapeau als het echt een broodje aap is.
Het zou zomaar kunnen dat veel nederlandse jeugd al is opgeslokt door de multikul. Maar dat wist ik al.
Sadisme en uitlokking gaat nog eens erg groot worden.
Alles is een grapje, het andere moment is het menens.
Je kunt dan maar beter in een goede buurt wonen, want die huftertjes zijn er al in overvloed. Met hun hasjies, hun patta's en hun chickies.
ElHombre | 10-06-13 | 23:51 En die verwondingen dan? Voor de lol zelf gedaan zeker?
Lewis Lewinsky | 10-06-13 | 23:43 Gematigde moslims bestaan niet.
Verwesterde moslims wel. Maar als puntje bij paaltje komt zijn ze op de eerste plaats moslim.
Dus, nadat ze in elkaar werd geslagen 'omdat ze gothic is' besloot ze maar gewoon naar huis te wandelen en een dutje te doen? En toch de kleur van de fietsen opgemerkt hebben, ondanks geheugenverlies.
.
Hmmm..
.
Een alibi voor 'n geheel ander verhaal, vermoed ik.
@chinicurse | 10-06-13 | 21:44
Ik hoop het niet, als ik eerlijk ben.
@Lewis Lewinsky | 10-06-13 | 23:43 |
Ik zie het mezelf de volgende keer ook doen. Enige jammere is dat ik op Wilders, Agema en Bosma na niet zo veel intellect in die partij zie en buiten de booslimstandpunten om - ok, op de EU na dan - wel veel opportunisme. Maar ik ben er zolangzamerhand wel klaar voor om een signaal af te geven aan de islam en de EU ja. Vrees dat het wel nog een paar jaar gaat duren, want wat ik je brom... ze zitten het uit.
antimulticulti is vrede
-weggejorist-
@Tha One | 10-06-13 | 23:35
Gematigde moslims maken de Westerse landen kapodt. De enige politieke partij in Nederland die daar wat aan wil doen is de PVV.
Omdat ik de islamisering het grootste probleem vind, heb ik vanaf het moment dat het kon op de PVV gestemd.
Pas als er andere partijen komen met een duidelijke anti-islam agenda, denk ik opnieuw na.
@Simon de Danser | 10-06-13 | 22:00
uiteraard die daders , lees tuig !!!! soms is lezen moeilijk
Lewis Lewinsky | 10-06-13 | 23:27 |
Eensch, helemaal. Al moeten we om exact te zijn natuurlijk even opmerken dat het 19 jaar was, als ik het zo snel goed zag, maar ook dat zouden ze hier niet eens benaderen, vrees ik. Engelse goedmensen draaien volgens mij wel sneller om dan Nederlandsche, denk ik. Die zijn hardnekkiger. Vind het zelf ook lastig, neig steeds naar PVV, maar heb ook een gruwelijke hekel aan graaiende bovenbazen. Stem dan dus weer SP. Vorige keer bij wijze van compromis op Pieter Omtzigt gestemd, maar dan zit je qua EU uiteindelijk weer kudt natuurlijk. Lastig allemaal.
Bericht is minimaal een contrast met ondergeplaatste advertorial. Maar ja. dingen gaan.
Dat is toch precies waarom de provincie de provincie is.
What's new?
cybernetic | 10-06-13 | 23:25 | + 1 -
Op school noemen ze jou ook weleens gekscherend Einstein of niet ?
Ronald Buld en Murat Yasar? Jammer, weer pvda-ers.
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:16
Cebeli Gönül? Shit, weer een pvda-er.
@Tha One | 10-06-13 | 23:21
Prima strafmaat. In Nederland zouden ze twintig weken krijgen. Of een berisping.
Overigens is half Engeland aan het twitteren dat de EDL racisten zijn. Knettergek, die Engelse goedmensen.
@Uw Verzekeringsadvis | 10-06-13 | 23:22 |
Ik zet er weer even muziek onder. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
www.youtube.com/watch?v=9T5BOTisdLs
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:16
Jim van der Vennen? O nee, ook een pvda-er.
Ik vermoed idd dat dit weer Marokkanen zijn. Zoveel Nederlanders met een bontkraagje zijn er niet, en al helemaal niet met deze temperaturen. Die mocro's dragen met 30+ graden nog steeds een winterjas met bontkraag.
Kunnen we ze niet allemaal preventief het land uitzetten? En dan heb ik het over de jeugd, de volwassenen zijn het probleem niet.
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:22 Hé, ben jij homofoob?
Goh.
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:16
Hakim Hmadouch? O nee, dat was een pvda-er.
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:16 | + -2
Begin maar met slaan het is bedtijd
@panarchist | 10-06-13 | 23:18
Dan liever maar naar de hoeren, Knevel man hou op schei uit.
Uw Verzekeringsadvis | 10-06-13 | 23:21 | + 0 -
Homo !
@Lewis Lewinsky | 10-06-13 | 23:15 |
Wat vind je van de strafmaat? 20 jaar voor alleen een poging of samenzwering tot hakbar.... vraag me af of ze dat in NL ook zouden krijgen.
@brutus68 | 10-06-13 | 23:12
Reageer toch niet op die leip, het echte werk doet B. en hij denkt ook dat hij zo lollig als B. kan zijn, de sukkel.
mirvink3478 | 10-06-13 | 23:10 Ja, wat was dat ook alweer? Mannetje z'n geld vergokt of bij een hoer achtergelaten?
Tja, kun je thuis niet zomaar even bij het ontbijt vertellen. En dus verzin je iets wat zomaar waar kan zijn. Zeker in Hilversum.
zeg maar jansen | 10-06-13 | 23:19 | + 0 -
Het kroost van Henk en Ingrid bedoel je ?
Supermatthijs | 10-06-13 | 23:16 Felix! Af!
Terug in je mand. Dit waren blonde PvdA-jongetjes.
OT/ Zet je de TV aan, per ongeluk Knevel & Knevel, en hoor je de onvermijdelijke Halsema iets zeggen over "gewone mensen net als u en ik." Walgelijk en volkomen ongeloofwaardig, alsof Femke zichzelf ooit maar een keer als gewoon mens gezien heeft.
brutus68 | 10-06-13 | 23:12 | + 0 -
In al die bontkraagtopics niet en ook nu niet. Maar zonder naar de afkomst te kijken, dat dan weer wel. Alleen een minne rat slaat een vrouw. Weet je welke volksvertegenwoordiger van de PVV dat ook graag mag doen trouwens ?
OT Gematigde moslims, 20 jaar cel, Great Britain.
www.dailymail.co.uk/news/article-23388...
Doet me denken aan een oude vriend van me die ooit eens kwam vragen of ik hem toevallig in elkaar geslagen had (ik zie natuurlijk nee, maar misschien een volgende keer). Want hij had zoveel gezopen dat hij niet meer wist wat er gebeurd was en voelde zich in elkaar gebeukt toen hij wakker werd, al denk ik dat ie gewoon 12 keer van zijn fiets gevallen moet zijn geweest.
In dit geval weet ze in ieder geval nog iets en hoop werkelijk dat ze de laffe fuckers oppakken.
@mirvink3478 | 10-06-13 | 23:01
> De daders waren blank
> Het slachtoffer kon de volgende dag al aangifte doen bij de politie.
Klinkt inderdaad als een hoax.
Supermatthijs | 10-06-13 | 22:56
Jij hebt waarschijnlijk wel begrip voor de daders? Al is het alleen om hier dwars te kunnen liggen.
@ mirvink3478 en Harrie Nak
Ik dacht al, ben ik nu de enige die twijfelt over dit verhaal? Maar niet dus. Dat geheugenverlies maakt het helemaal ongeloofwaardig.
We zullen zien, er zal binnenkort wel meer over bekend worden.
BTW Iedereen is ondertussen dat geval vergeten van die Hilversummer die door Marokkanen beroofd en mishandeld was (zelfs zijn schoenen werden gejat) en de politie wilde hem niet helpen? Was ook een hoax.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/...
Negen van de tien keer dat er over "rechts" geweld bericht wordt is het een hoax (net als met die Fransman 5 dagen geleden.
Negen van de tien keer dat er links of multikultureel geweld is wordt het in de doofpot gestopt.
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat onze ubertroll iemand van GSHQ is... Onze trollerige firstposter
OT: Ik heb nog hoop op nog een Turkije-topic. Wordt nog heel spannend daar. Vandaag wat mensen gesproken die er verstand van hebben, en die denken dat het niet gaat stoppen voordat Recep weg is. De opstandelingen schijnen een brug te hebben vernoemd naar Emine, z'n vrouw, zodat ze allemaal kunnen zeggen dat ze over Emine heen zijn gegaan. En op facebook en zo kun je revolutionaire Turken herkennen aan tc voor hun naam, schijnt.
Misschien zijn de VS bereid PRISM ter beschikking te stellen?
Ik zeg hoax!
Ben ik nou de enige die het een vreemd verhaal vind? Ze is in elkaar geslagen en heeft daardoor geheugenverlies waardoor ze de daders nauwelijks kan identificeren en ook niet weet waar het gebeurd is. Toen ze thuiskwam is ze naar bed gegaan en pas toen haar ouders 's ochtendsvroeg haar verwondingen zagen, ging ze naar het ziekenhuis.
Waarom niet meteen na de mishandeling naar de politie en/of het ziekenhuis gegaan? Waarom niet meteen naar haar ouders om hulp in te schakelen. Het komt op mij over alsof er iets anders gebeurd is en met een vreemd verhaal komt omdat ze de waarheid niet wil vertellen.
Het doet me denken aan verhalen zoals dit: www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/a...
www.hvnieuws.nl/nieuws/mishandeling-bl...
www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/a...
www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2495...
frontpage.fok.nl/nieuws/205537/1/1/50/...
etc etc etc
@Tapu | 10-06-13 | 22:57
Als gristen werd hij daar als jonge god niet toegelaten.
"parasitaire kloothommels noemde haar"
noemdeN
Quid heeft Nederlands gedaan op Ibn Ghaldoun.
Artwido | 10-06-13 | 22:54 | + 0 -
Al die ruige toetsenbordhelden hier hadden het maar beter niet kunnen zien.
Wat een laffe honden! Dan ben je toch wel het laagste van het laagste als twee jongens een meisje in elkaar slaan. Ik had het echt niet moeten zien.
@SvennusMax | 10-06-13 | 22:48 |
+1/2
Broodje aap.
Bakito heeft deels gelijk, stelletje jankerts. En daarmee basta.
@Johan C. +1 Helemaal gelijk. 'De overheid is het probleem' (Libertarische Partij) ook wat betreft het geweldsmonopolie.
Wat is in godsnaam de lol om een 'anders gekleede' van de fiets te slaan of te trappen....
Je moet overigens wel een hele laffe hond zijn als het een vrouw betreft daar blijf je sowieso met je poten van af....
Ik hoop dat die gasten snel gepakt worden en bij hun arrestatie per ongeluk hun benen breken!
Gothics en overige rock and rollers zijn doorgaans de meest relaxte mensen om mee om te gaan. Beetje zwak om dit soort mensen die het meeste schijt hebben aan alles in elkaar te slaan omdat je er nooit last van heb. Maar als je je handjes niet van een meid kan afhouden ben je echt kansloos.
Ik vind gothic mensen eigenlijk wel lief; de jongens zijn vrijwel altijd van het timide soort, en de meisjes willen ook vast een betere wereld. Of zo. Wanneer ik daarentegen knullen zie met kortgeschoren haren, type boerenpummel dat in Breda en omstreken nogal veel voorkomt, heb ik daar toch andere gedachten bij. Gek genoeg wil ik ze niet in elkaar slaan; ze zijn van zichzelf al lelijk en kanslos genoeg. Lieve meid, ik hoop op een volledig herstel voor je.
sjefstef | 10-06-13 | 22:35
Sorry, ik ken geen laf, blank Brabants tuig. Ik heb er wel een mening over.
Met al deze gevallen blijft het toch wachten op een wetsverandering en een rechter met ballen die dit soort tuig, onder het volwassenen recht, gewoon voor 10 jaar de bak intrapt... allemaal
@Bakito | 10-06-13 | 22:04
Niet verder duiden dan een patroon op basis van sekse is natuurlijk wel zo comfortabel.
Sjongejonge, iedereen heeft hier zijn of haar mening maar ik heb nog geen namen gezien van de daders, kom op iemand moet ze kennen !
Vermomming?
@Jan-Joris-Jaap-Joop | 10-06-13 | 22:17 Daar heeft ze dan volledig gelijk in. Of niet. Het is maar een mening.
Denk aan Plato's grot. Je moet niet kijken naar de schaduwen (het probleem) maar naar de oorzaak. Is van toepassing op een heleboel reaguursels op GS.
@Dmitri Dmitrievitsj | 10-06-13 | 22:11
Ik vind het niks, kerels die vrouwen slaan.
Slappe zakken in mijn ogen.
Waarom zou het goed zijn een vrouw te meppen eigenlijk?
@ Eurotokkie 22:21
Als ontvangende of gevende partij? En verder over helden als Regilio niets dan goed...
eerstneukendanpraten | 10-06-13 | 22:19 | + 0
Regilio Tuur vind het wel lekker zo een paard.
@ mental K | 10-06-13 | 22:18 | Bakito beschouwt zichzelf als anarchist, niet beseffende dat hij bij de eerste de beste echte anarchie als 1 van de eerste de lul is. Anarchisten zuigen en zijn watjes.
Ik ben benieuwd naar een eventueel vonnis. Ik weet zeker dat als je dit doet bij een homo vanwege een regenboog trui, een jood vanwege keppelje of moslima vanwege hoofddoek dat ook gastraft wordt vanwege racisme. Deze laffe mishandeling komt in mijn ogen op hetzelfde neer, maar ik weet niet of de racismekaart ook gespeeld kan worden als je gothic bent. Want sommige mensen zijn nou eenmaal bevoorrecht in dit land.
Wie als "man" meisjes slaat mag van mij alsnog door het paard van Christus anaal worden uitgewoond. En daarna door het paard van Mr. Hands. Is superieure reaguurder Mark Smith al weer onder ons btw?
@ Oeloeboeloe | 10-06-13 | 21:34 | Juistem.
Not Muhammad | 10-06-13 | 22:10 | + 0
Ik ben geen Bakito maar als ik haar was zou ik meteen zeggen: "Kijk, dat is nou de uitzondering die de regel bevestigd." Je had trouwens ook Bloody Mary, Cleopatra of talloze andere moordwijven als voorbeeld kunnen gebruiken. Bakito haar punt is dat sommige mannen gorrilawaardig zomaar geweldadig volkomen los kunnen gaan op een zwakker persoon. Ik ben niet zo'n man. Jij toch ook niet hopelijk?
En we hebben een blonde mannenprobleem.
@ Bakito | 10-06-13 | 21:31 | ok, cultuurrelativisme: 1) Dit waren de uitzonderingen die de regels bevestigen. 2) Ze waren slachtoffer van continue 'positieve' discriminatie, en kwamen niet aan een baan daardoor. 3) Ze wreekten de doden in de landen waar de Christenen nu worden vervolgd en verjaagd. 4) Ze pleegden eerwraak. 5) De dame had een examen uitslag gekocht, maar niet betaald, de jongens kwamen afrekenen. 6) De dame had een te strak truitje met spaghettibandjes. 7) De dame was van de PVV, en dus is dit dan wel geoorloofd. 8) Ze geloofden in een onzichtbare man, die zei dat ze dit moesten doen omdat ze dan een veelvoud aan maagden zouden krijgen. 9) etc. etc.
Niemand heeft iets gezien , ook al wordt je in een volle trein mishandeld , mensen kijken liever weg dan dat ze iets doen.
Neem aan dat die gasten erg trots zijn op hun actie, dus die gaan elkaar mailtjes sturen. Daarom zeg ik, laat Obama dit maar even filteren.
Doet me denken aan Mastermovies thermometer 4
www.onzinnet.com/modules.php?name=News...
@Rémy Martin ® | 10-06-13 | 22:11 |
Die plus 1 is van mij. De eerste dan hè.
straks komen die gasten uit Syrië terug,
nadat ze een cursus koppensnellen hebben
gehad, het wordt allemaal veel erger.
Toen ik 20 was, en da's zo'n 15 jaar geleden, werd je echt door iedereen uitgekotst als je een meisje sloeg. Misschien komt het ook doordat ik opgroeide op het platteland, maar meisjes sloeg je niet. Dan was je echt een ontzettende lafbek die door iedereen met de nek aangekeken werd.
Blijkbaar is het nu een soort van stoer geworden ?
@Dmitri Dmitrievitsj | 10-06-13 | 22:09 |
In Breda hoogstens. Niet waar de beschaafde mensen wonen.
@Jackanders | 10-06-13 | 22:03
Hoho, een vrouw mag best geslagen worden. Dat is zelfs goed. Maar: alleen je eigen vrouw. Of die van je jongere broer, maar dan alleen als deze er niet is om het zelf te doen. En altijd met blote hand. Vrouwen ga je niet te lijf met wapens. Dat is een principe van me.
@Tha One | 10-06-13 | 22:08
Als "Tha" One mag, dan mag "die" meisje zeker.....
Bakito heeft klaarblijkelijk nog nooit van Kenau Simonsdochter Hasselaer vernomen.
Als dat waar is: hoedanook balletjes inleveren.. grmpfl die zijn het niet waard mannetje te zijn..
@Tha One | 10-06-13 | 22:08
De of het meisje. Tegenwoordig mag het allebei.
Bakito | 10-06-13 | 22:02
WTF? Iets van empathie? Jij? Vanwaar deze vlaag van mildheid?
Zo, deze boksbal gaat nog een uurtje yoga en mediteren en dan morgen gezond weer op.
Laten jullie de apenkooi een beetje heel jongens?
Kusjes, B.
@chinicurse | 10-06-13 | 21:44 |
"die meisje". Zeg me dat het een grap is.
Bakito | 10-06-13 | 22:04 | + 0 -
Bakito op de feministische toer zoiets als alle mannen zijn potentiële verkrachters.
@Bakito | 10-06-13 | 21:51
Zo is het, al heb ik wel minder moeite om een geslachtsgenoot eventueel een nodige draai om de oren te geven.
Tommygunner | 10-06-13 | 21:59
Mannen die hun frustraties botvieren op iets anders/zwakkers.
Joh, dat is zowat 99% van alle ellende wereldwijd.
@Wc-kip | 10-06-13 | 21:50
Al spuit het bloed onder mijn nagels vandaan, een vrouw slaan zal ik nooit doen.
Dan draai ik me om, en verdwijn met mijn knapzak richting nieuwe avonturen.
Enfin, ALLE aandacht gaat weer uit naar de daders.
Hopelijk komt dit arme kind er snel weer bovenop.
Ok, uit - niet gespeelde - solidariteit met het slachtoffer een - wel gespeelde - poging om ons wijs te maken dat gothic best heel mooi kan zijn: www.kambriel.com/gothicbeauty16.html
@witchmaster | 21:58 |: 'Ik stel voor om de middeleeuwen weer in te voeren voor zulk tuig , en wel de straf uitvoeren op de markt .'
U bedoelt de gothic mevrouw wegen op de waag en vervolgens als heks verbranden?
Zolang je je in alle opzichten maar aanpast aan de geldende normen, stikt het in dit land van de vrijheid.
Sterkte meid, en die helden hebben een militaire heropvoedingscursus nodig.
Een meisje van 24?
Dan ben je gewoon een volwassen vrouw hoor.
@Bakito | 10-06-13 | 21:49
Ik ontken niet dat er patronen zijn, mar 2 blonde gasten die een gothic stuk meppen zie ik niet als patroon.
Heeft niets met wel of niet uitkomen te maken.
Twee gore jongens met helaas een IQ van 70. Helaas is hier niks aan te doen. Ik hoop dan ze gepakt worden.
@Tha One | 10-06-13 | 21:53 Ondisrespectvol is gedrag verschoond van diskrespectvolle elementen. (-.-=+)
Ik stel voor om de middeleeuwen weer in te voeren voor zulk tuig , en wel de straf uitvoeren op de markt .
Ik garandeer u dit 99,9 % dit wel zal laten dan .
Twee man tegen een meid pppffff zucht waar zijn we in dit land bezeild
Marokkaanse boeven doen plots aan intergratie en verven haar?
Albino Marrokanen!
@Gezwelgje | 10-06-13 | 21:38 |
Ondisrectpectvol? Wat betekent dat? Moet ik hier met mijn zwitsalhoofd een gastcollege Nederlands gaan geven? En dan nog plus 3 ook. Zelfde mensen die SuperMatthijs en Bakito standaard minnen zekers. Wat een kudtdag.
@Jackanders | 10-06-13 | 21:48
Ik ken anders wel een paar vrouwen die zou je toch van je af MOETEN slaan.
@Not Muhammad | 10-06-13 | 21:52 gepaard=gebukt
*Joris fles Chartreuse aanbiedt, heel gothic*
www.nycgoth.com/more/chartreuse/
Bakito | 10-06-13 | 21:51 | + 0 -
Gelukkig gaan Noord-Afrikanen ook altijd grommen voordat ze iemand massaal tegen het hoofd schoppen/neersteken/doodschieten.
toch?
blinde kip | 10-06-13 | 21:51 |
De kans dat er tussen baarmoeder en ballenbak iets is misgegaan met deze helden is vrij groot imho.
Harteloze gemeneriken. En om wat voor reden ook. Gristus te paard, wat een niveau nihil. Vanwege de kleding, wat een verheven argument om iemand het licht uit de ogen te slaan.
Om een meisje van 24, met een handlanger te mishandelen.
Helemaal chique. Mag ik de voorlopige excuses invullen;
1) Ik ben een brave lieve jongen, maar ja die alcohol he.
2) Ik ben een brave lieve jongen, maar ja die drugs he.
3) Boehoehoe, en toen kwam pappa met de riem. Ik was 8.
4) De media heeft me echt f*cking hard gestraft. Boehoe
Zomaar een greep uit het moderne handboek van de nieuwe Tokkie (afkomst ab-so-luut niet relevant) die nog niet onder een flintertje schuldgevoel of besef van eigen verantwoordelijkheid gepaard gaan. Driewerf hulde voor de vruchten van het nieuwe (lees:niet) opvoeden en een staat met straffen zo zoet als moedermelk. Drie vingers in de lucht. W.
@kapotte_stofzuiger | 10-06-13 | 21:37
En als ze een paar doffers op der ogen heeft gehad hoeft ze zich ook niet meer zwaar op te maken. Zoiets?
Jackanders | 10-06-13 | 21:48 |
Fysiek geweld is sowieso een zwaktebod.
Zelfs honden kunnen het meestal met een grom af.
@Johan C. | 10-06-13 | 21:47
Ach een beetje weerstand kan ook geen kwaad. vroeger ging je voor zo iets niet eens naar de politie.
Maar we zijn allemaal watjes geworden.
@Bakito | 10-06-13 | 21:44
En ze hebben allemaal ook nog borstvoeding gehad. Ik denk dat je iets op het spoort bent.
Jackanders | 10-06-13 | 21:48 | + 0 -
Ho eventjes! Ik heb respect voor vrouwen ( en iedereen ), heel veel zelfs.
Totdat ze mij een tik ''zomaar'' verkopen.
Dan krijgen ze van mij welgeteld 5 tellen om uit te leggen waarom, en aan de hand daarvan krijgen ze of een hengst op hun neus, of een welgemeende ''sorry''.
Ergo: Mijn respect gaat maar zover, maar ik sla nooit vrouwen als eerste.
Tommygunner | 10-06-13 | 21:45 |
Ja, patronen, meervoud.
Niet alleen een patroon dat jou toevallig goed uitkomt als verdrukte hollandse knul van de gestampte pot.
Ik bedoel, jij lijkt meer op Hassan en Achmed dan op Ingrid en Fleur.
@miko | 10-06-13 | 21:33
Och jee, zijn er weer zeikerds die de spiegel niet willen zien?
Ik voel mij enigszins gestigmatiseerd als blonde Gothic-hater met een babyface. Daarnaast ooit eens in Breda om 3 uur 's nachts een boete gehad wegens op te grote afstand van de totempaal roken op het verlaten perron. @pliesie073: it wasn't me.
@Bakito | 10-06-13 | 21:44
Mannen?
Echte mannen slaan geen vrouwen, weet jij toch wel?
@The Nox, het doet mij denken aan een grensrechter. Het doet mij denken aan Belgjes in Eindhoven, het doet mij denken aan de complete dialoog-oplossing die we de afgelopen 30jaar met zijn allen gecreerd hebben en waardoor we nu als maatschappij erachter komen dat we niet meer weerbaar zijn.
En dan maakt het niet uit of het een Gothic lesbische ambulance broeder uit de Bijlmer is tijdens de gayparade, of een blanke timmerman uit Urk die in elkaar geslagen word. Ik word moe dat geweld beoordeeld word naar de reden, of naar de "afwijking" van de ontvanger.
Als we als maatschappijwillen voorkomen dat dit soort uitschot de dienst uitmaakt moeten we eens gaan tornen aan het geweldmonopolie van de overheid of de intentie achter de straffen (als de daders die al krijgen)
Kobus Kloothamer | 10-06-13 | 21:42
Beetje een punt heeft ie wel. Als het rammende Islamietjes waren geweest, dan was jouw toetsenbord te klein geweest.
... een middelbare meneer zonder nuttige dagbesteding die zichzelf vernoemt naar een aap heeft Freudiaans veel lawaaierige last van bontkragen.
@Bakito | 10-06-13 | 21:44
Dat je überhaupt erkent dat er patronen kunnen zijn zie ik als een pluspunt.
Wc-kip | 10-06-13 | 21:41
Nee, ik heb helemaal niks met geweld. Zum kotzen.
Met de gegeven details is het makkelijker om het meisje op te sporen dan die twee mentaal ontspoorden.
Tenzij zij een spoor van vergelijkbaar geweld achter zich hebben gelaten.
Dan zouden er zich andere slachtoffers kunnen melden, die meer weten en ons op het goede spoor zouden kunnen brengen.
Dan moet je maar niet in Brabant gaan wonen.
Godverdegodver. Kan me daar zo kwaad om maken.. En die gasten komen er natuurlijk weer beter mee weg, ook als ze gevonden worden. Het is hoog tijd dat we de strafmaten aanpassen aan het hedendaagse zinloze geweld.
Laffe klootzakken.
We zien het over 4 maanden wel in een filmpje van de politie die dan pas vrijgegeven word.
Er zijn lage dingen in het leven. Er zijn maar weinig lagere dingen dan mannen die vrouwen slaan. En een meisje zomaar slaan met twee man is ongeveer wel zo laag als je maar kunt gaan. En hiermee hebben de mannen het gepresteerd dat ze niet eens in de schaduw van de stront van die meisje mogen kunnen staan.
Ik hoop dat jullie kunnen leven met jezelf, laagste levensvormen.
Tommygunner | 10-06-13 | 21:40 |
Het zijn wederom mannen. Het is wel degelijk een patroon.
Iemand van 24 is geen meisje, dat is een vrouw. Jongens van 20, zelfs van 18, zijn mannen. Leuke website hoor, dit, maar niet zo doorzìchtig propaganderen alstublieft.
Uiteraard kunnen de daders ongezien de tyfus krijgen, met als toetje de rambam, teelbalschurft en tropische kinkhoest.
Dat het ( voor de verandering ) dit keer blanken zijn maakt niks uit.
@Sunabalk | 10-06-13 | 21:37
Wat ? Mondharmonica spelen?
Hmm, geen Finnen ditmaal, maar wel een bontkraag. Blond en quasi-gangsta bovendien. Ik zet er tien euro op dat minimaal één van beide daders Wesley heet.
@Parsons | 10-06-13 | 21:35
www.dichtbij.nl/breda/regionaal-nieuws...
Ies koeltoer in Brabant lijkt wel.
@Bakito | 10-06-13 | 21:31 | + -9 -
Je comment is zoals gebruikelijk weer nietszeggend, dom en provocerend maarrrrrrr je was wel weer de eerste!! Proficiat.
Och.
Gothic = de 'punk' van nu. Gewoon een kledingstijl, dus SO WHAT?!
Maar om daar nou een meisje voor in elkaar te slaan??????????
Lafbekken. Je vraagt je af wat er door dat soort gasten heen gaat. Niet veel waarschijnlijk, "maar kom laten we dat meisje in elkaar slaan omdat ze er anders uitziet" blijkbaar wel. Dit soort figuren wens ik een ellendige tijd achter de tralies toe, met veel Bubba, zich vervelende Mocro's en boze bikers met teveel aan testeron.
Ik heb me voorgenomen om deze maand niet meer te reaguren op een topic van Quid, maar ik doe het toch.
Zeg Bakito, is soldaatje spelen in de zandbak van Syrië niet iets voor u? Vraag het lief en ik breng u er hoogstpersoonlijk naartoe.
Bakito | 10-06-13 | 21:38 |
Het waren geblondeerde mocros, wat ik je brom.
@Bakito | 10-06-13 | 21:31
Reltuig heeft met hun rotpoten van andere mensen af te blijven. Helemaal als die ander in zijn eentje is, kleiner is of zelfs als die Bakito heet.
Die leden moeten nu gewoon eens in de ring gezet worden met een freefighter. Betaal er grof geld voor om dat te mogen aanschouwen. Stelletje kontenneukers!
@Bakito | 10-06-13 | 21:38
Klopt. Ik ga zo'n zeldzaamheid niet wegzetten als een structureel probleem.
Gabbers zijn verslaafd aan pillen, punkers willen anarchie, vetkuifen geven alleen om rock 'n roll en gothics willen graag deaud.
Wat is daar minkudo aan?
-weggejorist-
Oeloeboeloe | 10-06-13 | 21:38 |
Haha, wil je niet meehelpen?
Daders hebben pech dat het signalement kortgeschoren blank tuig is>> daar zijn er niet zoveel van.
Tommygunner | 10-06-13 | 21:37
Snap ik, zodra de islam of PvdA niet de schuld gegeven kan worden, is er weinig aan natuurlijk.
Leve onze multiculturele maatschappij!
Dit doet denken aan: Murder of Sophie Lancaster
De daders graag een dag in een afgesloten kooi met bokito en bakito.
Ondisrespectloze hufters, zouden ze eens met een lichtgetinte Noord Afrikaan moeten doen. Gothic meisjes slaan is niet lievv
-weggejorist-
wat een tyfus tuig
Ik krijg zulke enorme Charles Bronson neigingen van dit soort berichten! Bah!
Sterkte meid.
@Bakito | 10-06-13 | 21:35
Ik kan hier vol op ingaan, maar dat doe ik vandaag maar eens niet. Happy trolling verder.
Intolerant uitschot, ongeacht kleur en afkomst.
En altijd in groepjes zodat er een overmacht is ten opzichte van het slachtoffer, want individueel is het een stelletje lamme lafbekken.
Bij deze het verzoek aan de politie om eens een keer de flitsbrigade vrij te maken voor een nuttig onderzoek.
GS lost meer misdrijven op als de Pliesie dus laat de molen maar draaien !! Pakken die ratten !!
Wat een enorme kneus ben je dan. Probleem is dat dit soort figuren vaak niet genoeg hersencellen hebben om dat zelf te realiseren.
Tommygunner | 10-06-13 | 21:33 |
Nee hoor, buiten een handvol getto's, is white trash ellende meer schering dan inslag.
Incident mensen.
Voor de rest a.u.b. hunten en vastzetten, levenslang op droog brood...
Bakito is een smerige wegkijker.
Gore mietjes. Teveel in hun reet geneukt door hun vader.
triest!
Aangezien het twee blanke kudtjong waren gaat dat geen toppertje worden.
Jammer meid.
En aan de dappere kerels. Ga bij station Prinsenbeek eens een trein kopschoppen.
Bakito | 10-06-13 | 21:31 | + 0 -
Kom maar op met die chips en cola.
Ik heb nog niet gegeten.
@Bakito | 10-06-13 | 21:31
Dat is natuurlijk even genieten geblazen als rasmulticultureel bij zo'n zeldzaam signalement...
Schandelijk!
Zo, kom maar op met het cultuurrelativisme.
*chips/cola/etc
REAGEER OOK