Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Maiwand de Thuisblijver: GeenStijl bedreigt mij

Hij is er maar wat blij met al die aandacht, onze huismakker Shabir Burhani aka Maiwand de Thuisblijver. En wat een mond vol zeg: 'gefrustreerde islamofobische fascistische racistische mensen'. Hele fragment hierrr. Nou Shabir, terroristenmaatje, gezellig weer zo!
Ondertussen kijken wij naar #devijfdedag op Ned2. Oorlogsverslaggever Hans-Jaap Melissen gaat op zoek naar rundervink-jihadist Victor Droste aka Abu Al-Hollandi (bekend van ellenlange interviews op YouTube), die in Syrië met de ware moeslims meevecht tegen de andere ware moeslims. Zonder paspoorten, want die hebben ze verbrand.
Terugkijken: Nu op Haatbaard24.

Reaguursels

Inloggen

Hij weet wat de ""ware islam is"" jihad is dus geoorloofd tegen alevieten en sjiiten, waar je gratis op mag schieten, want dwaalleer volgens mr. betweter.
Land uitsodeflikkeren en verplicht laten scheren op z'n kin, cést Ca, zou Pimmetje zeggen.

IndoFortuyn | 31-05-13 | 00:13

Claire | 30-05-13 | 12:05 |
Dat mannetje laat zich dagelijks door De Verhevene nemen en komt daar elke keer weer op klaar. Zonder Allah is hij niks, is hij de slappe lul die door Knevel, een iets minder slappe lul, met gemak zichtbaar gemaakt werd.

Schoorsteenveger | 30-05-13 | 12:48

Ik vermoed dat deze hysterica met baard een gay is. hij/zij gilt het bijna uit met dat rood aangelopen baardhoofd in dr witte jurk.

Claire | 30-05-13 | 12:05

@pistol-pete | 29-05-13 | 20:27
nee hoor ze nemen hem neit serieus.. enige kanttekening die er bij zijn naam staat is dat het een import stemmer is voor de pvda en hij meer importstemmers kan regelen.

dit uiteraard na het verkrijgen van gratiesch geld..
maar daar doet de PVDA nooit moeilijk over

GekkeDave | 30-05-13 | 11:00

Geef die knakker een bomgordel en een enkeltje Syrië.

joyriders | 30-05-13 | 10:22

Tja, die uitzending van EO's "De Vijfde Dag" was verhelderend.

Kort samengevat; deze (ooit oer-Hollandse maar nu bekeerde) jongens hebben allahmahl een slechte jeugd gehad (geen 'knifa' op hun 12e, geen 'pipa' op hun 15e) dus die hebben nog wat in te halen.

Ze zijn zondermeer zielig (dames, heren socialisten; er is weer een groepering waarvoor u in de bres kunt springen!) en verdienen allahmahl onverwijld een schadevergoeding van de NL-overheid tot in de 9e generatie na hen. We verzinnen wel weer een geschiedkundig feitje waarmee we onszelf de eerstkomende 15 jaar mee weg kunnen cijferen.

Nieuwe Bezems | 30-05-13 | 09:43

Wat een leugenachtige, anti-Westerse huilkabouter. 'Als Moslim sta je voor vrede en gelijkheid', maar zijn geloof is wel superieur en mag je daarom ongelovigen om wat voor simpele reden dan ook onthoofden. Wat doet deze man nog in Nederland, gaan er geen alarmbellen rinkelen bij Den Haag? WTF!

Right on dude | 30-05-13 | 08:32

Tegen de muur met die gasten!

Pimmetje Fortuyn | 30-05-13 | 08:14

Hij is niet alleen bang voor Allah heur, hij is ook bang dat z'n uitkering in wordt getrokken en dat hij misschien wel moet werken voor z'n geld.

LangeTijdGeleden | 30-05-13 | 08:06

Waar is Nonkel Frituur voor de bitterballen?
BenBinnen | 29-05-13 | 23:08 | + 0
Ik heb Nonkel sinds een paar achterlijke opmerkingen hier niet meer gezien. Hoop maar dat hij het zich niet teveel aantrekt. Liever vlaams dan hollands Nonkel, geheel mee eens.
Webmaster, zet dit er graag niet dubbel of tripel neer...

Friedrich Frayek | 30-05-13 | 06:16

Wat betreft het uitschot wat hier soms zijn commentaargal spuwt, kan ik hem geen ongelijk geven... Voor de rest vooral geen podium geven. Outliers heb je in elke dataset en die laat je in je uiteindelijke analyse ook buiten beschouwing.

Rafapaz | 30-05-13 | 04:00

-weggejorist-

Rafapaz | 30-05-13 | 03:58

-weggejorist-

denoorman | 30-05-13 | 03:50

-weggejorist-

denoorman | 30-05-13 | 03:49

-weggejorist-

denoorman | 30-05-13 | 03:48

-weggejorist-

denoorman | 30-05-13 | 03:47

Sjalom Gabarim Shalom

denoorman | 30-05-13 | 03:47

Kan die man alleen al opgesloten worden en terug gestuurd worden naar de zandbank, omdat hij mij met ergernis wakker heeft gehouden toen ik keek naar zijn interview met knabbel en babbel gisteren avond? Die man is een lafbek die ondertussen geniet van zn stufi van zn opleiding bestuurskunde, terwijl hij ernaast zijn afschuw uitspreekt over een westerse samenleving die hem onderhoudt en hij openlijk zijn dawah kan doen op zijn onderwijsinstelling. Een goed begin zou zijn als de Uni Leiden hem gewoon van school trapt zodat ie geen stufi krijgt.

Baby Rasta | 30-05-13 | 03:20

@tattooboer | 30-05-13 | 02:20
Duh.

Parsons | 30-05-13 | 02:55

-weggejorist-

Friedrich Frayek | 30-05-13 | 02:25

Manman wat een middeleeuwer. 'Dialoog met de islam' -mag ik daar nou pessimistisch over worden?

Friedrich Frayek | 30-05-13 | 02:25

@Parsons | 30-05-13 | 02:15
@Olifant?

tattooboer | 30-05-13 | 02:20

@Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 23:08
Anjem Choudary is ondergedoken. Ik dach dat de mohammedanen alleen bang waren voor allah? Of ziet hij Britain First aan voor allah?

Parsons | 30-05-13 | 02:15

Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 23:08 |
Mooie én functioneel effectieve muziek als intro op die video van BF. Wie iemand meer over die muziek?

WirMachenMusik | 30-05-13 | 02:04

PrinsesStoepje | 30-05-13 | 01:32 | + 1 -

Vraag dat aan de mensen die bezwaar hebben tegen vreemdelingendetentie en het strafbaar stellen van illegalen etc. etc.

non_de_pier | 30-05-13 | 02:04

Voor mij blijft de vraag: Hoe is hij als Afghaan hier binnengekomen? Als vluchteling? Zo ja meteen terugsturen naar Afghanistan waar het door hem zo bejubelde "Kalifaat" is.

PrinsesStoepje | 30-05-13 | 01:32


En tot slot nogmaals...

Wij zullen elke prijs betalen, elke last dragen, aan elk ongemak het hoofd bieden, elke vriend steunen, elke vijand bestrijden, om het voortbestaan en het welslagen van de vrijheid te verzekeren…

(John F. Kennedy)

Dus stop met dromen over een Europees khalifaat of sharia in Nederland... It will never happpen.

Democratuur | 30-05-13 | 01:14

Darth Vader is er niets bij. Die had in elk geval nog het fatsoen onomwonden toe te geven dat ie de dark side vertegenwoordigde. Deze gast benadert een argeloze Ewok en begint een heel verhaal over miljoenen knuffelberen die over de kling zijn gejaagd.

Tha One | 30-05-13 | 00:51

Hij vergeet, "en ze denken dat ik stink".

DaJonkel | 30-05-13 | 00:30

Wat een PROJECTIE. Zijn onderbewustzijn schreeuwt: Ik ben een , gefrustreerde,fascistische,rassistische, hater.

Verder: "ik ben voor veel dingen bang"
pafroos

Joost6278 | 30-05-13 | 00:15

@wolffman | 30-05-13 | 00:05
Vreemd dat die d66-rechters dit artikel niet kennen.

Lewis Lewinsky | 30-05-13 | 00:12

Hobbykip | 30-05-13 | 00:09 |
Het is meer een geuzennaam.

Smarties | 30-05-13 | 00:10

'gefrustreerde islamofobische fascistische racistische mensen'

Ik voel me allang niet meer aangesproken door deze termen.

Hobbykip | 30-05-13 | 00:09

Wet boek van Strafrecht
Artikel 205

1. Hij die, zonder toestemming van de Koning, iemand voor vreemde krijgsdienst of gewapende strijd werft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2. Indien de schuldige een van de strafbare feiten, omschreven in het eerste lid, in zijn beroep begaat, kan hij van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
3. Indien de gewapende strijd waarvoor wordt geworven, het plegen van een terroristisch misdrijf inhoudt, wordt de gevangenisstraf, gesteld op het in het eerste lid omschreven feit, met een derde verhoogd.

wolffman | 30-05-13 | 00:05

@Thoth | 30-05-13 | 00:00
Waar??

tattooboer | 30-05-13 | 00:02

Kijk eens aan, Shabir Burhani noemt de reaguurder het volgende : "gefrustreerde islamofobische fascistische racistische mensen". Heel juist.
.
- gefrusteerd : omdat jullie er niet mee op houden.
- islamfobisch : is ook juist, jullie kennen geen democratisch spreekrecht.
- fascistisch : dat slaat op jullie, niet op de reaguurder.
- racistisch : dat slaat op alles wat jullie nu veroordelen, zoals shiitisch, christenen, boedisten, hindoestanen.
.
Kortom, jij moet weg uit Nederland.

Thoth | 30-05-13 | 00:00

Het lijkt me om hetzelfde kereltje te gaan.

trotse-ambtenar | 29-05-13 | 23:43

@trotse-ambtenar | 29-05-13 | 23:38

Het staat erboven: "Maiwand ‘de Thuisblijver’ op het Museumplein"

We've got him.

BenBinnen | 29-05-13 | 23:41

@Desmoulins | 29-05-13 | 23:35

Het is een gevaarlijke onderschatting om deze mensen niet serieus te nemen. Over intelligentie zal ik me niet uitlaten.

BenBinnen | 29-05-13 | 23:39

Het lijkt wel of dit soort cultuurverrijkers alleen maar het welbekende riedeltje op kunnen dreunen.
Je bent geneigd dit niet serieus te nemen, maar zijn volgelingen en overige luisteraars zijn waarschijnlijker nog dommer dan deze haatbaard.

Desmoulins | 29-05-13 | 23:35

@Wolveshead | 29-05-13 | 22:10 |
U heeft helemaal gelijk, Mea Culpa!

Jodelahiti | 29-05-13 | 23:33

@Wolveshead | 29-05-13 | 23:32
Truste Bor.

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:33

@ikdenkwat | 29-05-13 | 23:19
Wellicht wil je dat even nader duiden zodat van misverstanden geen sprake kan zijn. Ik beloof plechtig dat ik daar dan nog even (morgen) op terugkom, indien gewenst.

Voor nu, alle guurdertjes een welterusten gewenst.

Wolveshead | 29-05-13 | 23:32

@Schietmijmaarlek | 29-05-13 | 23:29
'Ja, maar dat was maar één (dolgedraaide) extremist' /slome burgermodus off

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:32

Hij was ook op 16 september bij de Museumplein-demo tegen de film “Innocence of Muslims”.

trotse-ambtenar | 29-05-13 | 23:31

Die baard is een teken aan de maiwand.

Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 23:31

@tattooboer | 29-05-13 | 23:23
Tis maar goed dat Google alles weet... Klapjappen, nog nooit van gehoord...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:30

Tja.... het filmpje van die soldatenhoofdverwijderaar kon nog voortijdig geknipt worden.
Zodat de haatpassage uit de koran nog verdoezeld kon worden.
Wel jammer, dat ik het wel gezien heb zeker?
Maar moslimknuffelaars..... leg het betoog van meneer haatbaard bij K&B eens ff uit.
Duidelijker kon hij het niet zeggen.
Iedereen die zich verzet tegen de islam, mag dood van hem.
Koppensnellen is een logische reactie.
Moet je maar met je poten van zijn broeders (teiltje) en zusters (nog een teiltje) afblijven.
En voor wie het nog niet snapt..... er is maar 1 Allah!
Oja jôh? Gôh.
Ik geloof in Captain Kirk.... beam me up, Scotty.

Schietmijmaarlek | 29-05-13 | 23:29

Gadverdamme. Dat maffe accent is niet om aan te horen. Een fraai voorbeeld van godsdienstwaanzin.

Claire | 29-05-13 | 23:26

@de grote Anti | 29-05-13 | 23:19
Eens, maar Filo-deeg, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk zo laat op de avond...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:25

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:13
Zeker weten! maar het goede nieuws is dat we nu ook weten aan wie zijn kant Anonymous staat en daar gebruik van maken door ze totaal te vergeten en te negeren. De EDL hervat zichzelf wel en moet hier gebruik van maken om ook een groter deel van de discussie te zijn. British first heeft dit ook goed in de gaten door een burgerarrest uit te spreken tegen de haatbaard imam en is nu trending op twitter daarmee, anonymous is nergens te bekennen op twitter. Daarmee word het speelveld dus naar de straat verlegd en er word gezocht. Door de actie van anonymous word ook de zoektocht en de mogelijke concequenties van het vinden van EDL leden naar de straat gebracht en daar moet dit ook plaats vinden, want daar zijn de haatbaarden aan het stoken en aan het moorden en branden. Ik zeg al tijden, mensen, kom achter die klapjappen weg en houd je straten veilig.

tattooboer | 29-05-13 | 23:23

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:17
Erg tevreden met die diensten, maar het is toch altijd leuk als je het zelf ook kan maken.

de grote Anti | 29-05-13 | 23:19

Wolveshead | 29-05-13 | 23:09 | + 0
In een eenzijdige arrogante gedachte gang zou je dat inderdaad denken.

ikdenkwat | 29-05-13 | 23:19

@de grote Anti | 29-05-13 | 23:15
Thuisbezorgd.nl

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:17

@Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 23:08
Ah, in ieder geval één die 'on the run' is... Mooi

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:15

Nu wij het toch over eten hebben, laatst wilde ik samosa's maken.. Dat is zeg maar filo-deeg met een vulling. Mijn plan was gekruid gehakt. Maar shidt zeg, die filo-flappen zijn zo dun en je bent uren bezig om een samosa te maken!

Ben je erg dom als je dan iets makkelijkers bedenkt?

de grote Anti | 29-05-13 | 23:15

@tattooboer | 29-05-13 | 23:01
Ik zie hiet (in NL) toch nog steeds veel mensen die aannames belangrijker vinden dan feiten (wat Stephen Coughlin in zijn video ook zegt). Als je vanavond weer leest dat Anonymous gegevens van EDL-leden on-line zet (met bewezen risico voor mensen die voor hun mening uitkomen) dan is er nog een lange weg te gaan...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:13

@Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 23:08
Goed nieuws, ben benieuwd hoe het afloopt. Het zou zo maar eens kunnen dat het weer dat geisoleerde eilandje is die de opmars van de fascisten zal stuiten. En als er 1 schaap over de dam is...

Wolveshead | 29-05-13 | 23:13

@de grote Anti | 29-05-13 | 23:09

... tikt ongeduldig op de rand van de tafel ...

BenBinnen | 29-05-13 | 23:10

@BenBinnen | 29-05-13 | 23:08
Hij is zijn patatten twee keer aan het frituren.

de grote Anti | 29-05-13 | 23:09

@ikdenkwat | 29-05-13 | 23:01
Dit soort figuren kunnen w.m.b. geen "Airplay"genoeg krijgen. Zelfs in een tijdsbestek van 2 minuten zet hij zichzelf al knap voor lul.

Wolveshead | 29-05-13 | 23:09

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:05

Yes it is.

Democratuur | 29-05-13 | 23:08

@de grote Anti | 29-05-13 | 23:07

Proost.

Waar is Nonkel Frituur voor de bitterballen?

BenBinnen | 29-05-13 | 23:08

Damnit writers-block..
Maar jullie zeggen gelukkig wat ik dacht.

*rondje doet*

de grote Anti | 29-05-13 | 23:07

@ikdenkwat | 29-05-13 | 23:01
Jij snapt em!

tattooboer | 29-05-13 | 23:06

btw, de islamitische rechtbanken in Pakistan hebben net wetgeving aangenomen die DNA bewijs niet meer als primair bewijs voor verkrachtingen laat gelden. Zo rolt de islam, verkracht maar zoveel je wilt , wij ruimen het bewijs wel op.

tattooboer | 29-05-13 | 23:05

Nu we het toch 'toevallig' over moslims hebben, liep dat ultimatum in Engeland niet vanavond af?

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 23:05

Welja geef deze randdebiel maar "AirPlay" omdat hij gs benoemd. Trap er maar lekker in. Man man man

ikdenkwat | 29-05-13 | 23:01

Mijn bescheiden mening is dat veel Hollanders leren moeten van deze muslim. Hij toont heel goed hoe je met mensen zoals hem moet redeneren, hoe je come-backs genereert die kracht naar je achterban uitstralen, hoe je van slechte publiciteit voor je eigen publiek goede verslaggeving maakt. Bvb, dat door de slechte uitingen in zijn richting op GS zijn beweging en youtube kanaal van invloed begint te zijn op de kwestie islam in gesprek. Op waanzinnigen als deze haatbaard is, bvb, de socratische methode van redeneren een must, waarmee je met simpele vragen deze soort personen zichzelf kan laten vastpraten.
Dat knevel, witteman, pauw, ruktor en zoveel anderen deze methode niet toepassen is vanwege tijdgebrek en dat is jammer. TV is er op gemaakt hapklare snelle retoriek de lucht in te slingeren en daar maken deze haatbaarden dapper en halsreikend gebruik van. Ik ken maar één persoon die op dit moment de juiste vragen stelt en de mensen ertoe beweegt de tijd te nemen om de antwoorden te laten bezinken en dat is Geert Wilders. Hij beheerst het strategische weghalen van onnodige schillen om de conversatie heen en zet denkers aan wijsheden te zoeken. De haatbaarden doen datzelfde al eeuwen maar hebben dat geraffineerd en er kwaadaardigheid in gemengd die goed zichtbaar is maar het bloed zo aan het koken zet dat een goed doordacht tegenwoord vaak belemmerd word door emotionele blokkades. Zie hier hun strategie. Succes! nl.wikipedia.org/wiki/Socratische_meth...

tattooboer | 29-05-13 | 23:01

@de grote Anti | 29-05-13 | 22:47
Tot op zekere hoogte ben ik dat met je eens. Al was dat dan nog vanuit een soort selectieve naiviteit. Inmiddels heeft het niets meer met naiviteit te maken maar puur met onwil om feiten te zien voor wat ze zijn. Het perse niet willen verlaten van de oorspronkelijke gedachtengang omdat dat aan zou geven dat je ooit iets verkeerd hebt ingeschat en dus niet zo onfeilbaar bent als je jezelf altijd hebt voorgedaan. En (bij dergelijke types) inderdaad angst voor wat er zal gebeuren als je eens een grens trekt. In mijn ogen zijn dat de echte "islamofoben", als je die niet bestaande en onzinnige stempel toch al op iemand wilt drukken.

Wolveshead | 29-05-13 | 23:01

Dat *gefrustreerde*, dat klopt niet.

Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 22:53

@Iwmac | 29-05-13 | 22:48

Wel luisteren en je eigen conclusies trekken.

BenBinnen | 29-05-13 | 22:49

Islamietje, baardje, grote bek, dure woorden..... gewoon niet naar luisteren naar dit infantiel gepraat/geschrijf

Iwmac | 29-05-13 | 22:48

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:32 |
Wees niet bang, dd terugkeer van Pius is een kwestie van tijd.

Watapatja | 29-05-13 | 22:47

@Wolveshead | 29-05-13 | 22:41
De hippies noem ik ze altijd maar, hebben deze extremisten altijd omarmt.. Drugs en vrije liefde, wat kan er fout gaan? Je kunt honderden jaren terug in de geschiedenis gaan, maar het waren de hippies van de jaren 50/60/70. Zij hebben dit mogelijk gemaakt.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:47

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:43
Denk je nou echt dat puberale sex muziek naar het publiek gooien je vrijwaart van je wansmaak naar wreedheden?
Nou, vooruit, een beetje, maar lang niet genoeg!

tattooboer | 29-05-13 | 22:47

@Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 22:41
Yeah, right. That could happen...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:47

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:32
We're doomed!

Wolveshead | 29-05-13 | 22:44

@BenBinnen | 29-05-13 | 22:35 |
Ik ken Coughlin. Hij is belangrijk omdat hij vanuit een haarscherpe analyse de islam zijn ware gezicht laat zien. Zulke mensen heb je nodig om blinden weer te kunnen laten zien. Er zijn veel blinden dus ook nog veel meer Coughlin's nodig. Wilders is slechts een voorloper maar daarom niet minder belangrijk.
De ware Coughlin moet in Nederland nog opstaan, niet omdat ik het wil maar omdat we hem hard nodig hebben. Iemand die de juiste toon vindt en van daaruit verenigd voor het te laat is. Let wel , wij willen niemand haten en vermoorden vanwege onze westerse ideologie. Maar vanwege dat feit zijn we op dit moment ook geen enkele partij voor agressieve islam. Dus NL Coughlin, kom er maar in!

slakkenzout | 29-05-13 | 22:43

@de grote Anti | 29-05-13 | 22:27
Ik denk dat velen jouw mening delen, ik ben er op dit vlak in elk geval 1 van. Angst voor de islam en zijn fanatieke volgers heb ik dus ook niet, laten we wel wezen, het merendeel van die fanatiekelingen zijn te dom om te schijten. Bij mij overheerst afkeer van de ideologie die islam heet en de volgers die ik zojuist beschreef. Bedachtzaam ben ik m.b.t. de iets intelligentere fanatiekelingen, zij zijn het die de meest succesvolle aanslagen op hun naam hebben staan. Onder die laatste categorie reken ik ook figuren als T. Ramadan en soortgelijken, eigenlijk zijn zij nog het meest gevaarlijk soort moslim.
En, hoewel nagenoeg onmogelijk, heb ik een nog grotere afkeer van de autochtonen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt en nog steeds maken, die dergelijke figuren nog steeds in alles tegemoet komen, zelfs als er nog niet eens om is gevraagd.

Wolveshead | 29-05-13 | 22:41

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:25
Pius zit op twitter. Geen idee waarom hij niet hier is.

Misschien is hij het inmiddels met me eens dat gematigde moslims de ergsten zijn.

Lewis Lewinsky | 29-05-13 | 22:41

Wat mij betreft zijn stormageddon, kaas de vies, willianus en pius erg pientere reaguurders..

Je moet ook verder kunnen denken dan politiek en religieuze onzin. Maar vooral storm en willianus weten erg veel. Van alles.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:40

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:11
Leer nou gewoon dat het vernederen van 2 dode kinderen er toe lijd dat je weggesodemieter word.
Is dat nou zo moeilijk? Kijk daarna nog eens in de spiegel of je echt voor dit soort niksnutten wilt opkomen en wat dat eigenlijk over jou karakter zegt.

tattooboer | 29-05-13 | 22:38

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:36

Bebloede machete pakt ...

BenBinnen | 29-05-13 | 22:37

de grote Anti | 29-05-13 | 22:35 | + 0 -

Lul op tafel legt...

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:36

@slakkenzout | 29-05-13 | 22:33
He domme slak, ik ben hier al 7 jaar.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:35

@slakkenzout | 29-05-13 | 22:19

Toptegel!

Jouw verhaal wordt vrijwel onderschreven door een voormalige adviseur van de amerikaanse overheid, Stephen Coughlin; een specialist in islamitisch recht en onderwijs. Kijktip:

www.youtube.com/watch?v=NsArto3UVT0

BenBinnen | 29-05-13 | 22:35

hoe groter de baard, hoe laffer de drager.

According2Mark | 29-05-13 | 22:33

@Simon de Danser | 29-05-13 | 20:33
Vertel et em, die bat zona, die manwal, gatichat gara shalem zonder ballen lol

tattooboer | 29-05-13 | 22:33

Pius en ik zijn van het eerste uur, de rest is hier "spek en bonen" :-)

slakkenzout | 29-05-13 | 22:33

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:32 | + 0 -

Boehoe, ik wil het aapje terug.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:33

@Wolveshead | 29-05-13 | 22:29
Alle 'stelletjes' vallen uiteen:
Superdrooper mist zijn Aapje
Watjepatje mist zijn keizertje...
Waar moet het naartoe met dit mooie land?

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:32

Wolveshead | 29-05-13 | 22:29 | + 0 -

Jammer, Pius kon nog weleens goed zijn voor een leuke bijdrage. En vooral de fitties met Kaas kon ik erg waarderen. Die ouwe stink Kaas.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:31

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:25
Watapatja is er ook nog niet om even te melden dat er in de bijbel ook rare dingen staan, maar inderdaad heb ik Pius ook al een tijd niet meer gezien.

Wolveshead | 29-05-13 | 22:29

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:25
Pius is een vreemde vogel, maar dat ben ik ook.
Misschien is hij op vakantie ofzo.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:28

@brutus68 | 29-05-13 | 22:24
Je weet toch wel dat Canada het België van de USA is hé?
En dat je eerst je 'aboet' moet oefenen...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:27

@Wolveshead | 29-05-13 | 22:17
Ik zou wellicht iemand kunnen onthoofden, maar dan zou het uit zelfverdediging moeten zijn.. Deze baardmoslim (en velen) geylen erop dat mensen bang van hem/hun zijn.

Mocht er ooit iemand met een mes op mij aflopen, dan wordt het een messengevecht.. en ik weet dat ik ga winnen.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:27

Mensen, wie gelooft er nog in een vreemdzame en humane oplossing voor het probleem dat we hier hebben met de islam? Dit zijn namelijk geen individueel opererende radicalen zoals destijds de Rote Armee Fraktion, de RaRa of neonazi's. Deze sujetten worden gesteund door een fascistische haatbeweging die onvoorstelbaar veel groter is dan de NSDAP in de jaren dertig van de vorige eeuw. En die haatbeweging heeft het voorzien op Europa, al sinds hun oprichter zijn klabanus in een negenjarig kind stak en zijn tegenstanders eigenhandig onthoofdde. Diezelfde haatbeweging biedt haar leden een rechtvaardiging voor het bestelen, beroven, mishandelen en slachten van de kafirs, de varkens, en daaronder nog onze ouderen, vrouwen, homo's, politici en filmmakers. Dit alles onder het toeziend danwel beschaamd wegkijkend oog van de gematigde moslim.

Ik vrees met grote vreze dat als de moslimgemeenschap in Nederland blijft weigeren om radicale elementen onschadelijk te maken en zich onvoorwaardelijk loyaal te tonen aan de waarden die we in Nederland zo hoog achten, het overige deel van Nederland zelf de bezem door het land zal halen.

Professor Superhirn | 29-05-13 | 22:27

brutus68 | 29-05-13 | 22:24 | + 0 -

Absoluut niet, die is veel te slim voor mij. Dat heb ik al gauw met vrouwen.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:26

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:23 | + 0 -

Ja , maar wel alles volgens de wetten van mijn here Kaas de Vies

lady blabla | 29-05-13 | 22:26

@Not Muhammad | 29-05-13 | 21:37

Dat zeg ik dus wèl hardop. Er is altijd een debat mogelijk over de waarheid en er zullen vast meerdere geldige opinies naast elkaar kunnen bestaan, maar laat één ding heel duidelijk zijn:

ik zal *nooit* mijn mond houden voor het zogenaamde goede fatsoen. Nooit zal ik zwijgen, omdat de waarheid zoals ik die presenteer niet in goede aarde valt bij mensen met verkeerde veronderstellingen.

Vrijheid en waarheid zijn de laatste bastions die je *nooit* mag opgeven. Zodra je dat doet ben je verloren. De politiek-correcte tijd heeft al veel te lang geduurd.

Leve het vrije woord en de moderne samenleving. Het is tijd dat irreël gedrag, waaronder religie, naar de plaats sturen waar het hoort: de mestvaalt van de geschiedenis.

BenBinnen | 29-05-13 | 22:25

@de grote Anti | 29-05-13 | 22:22
En waar is zijne keizerlijke hoogheid Pius? Al een tijd niet gezien. Of heb ik iets gemist?

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:25

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:22

Jaloers?

brutus68 | 29-05-13 | 22:24

BenBinnen | 29-05-13 | 22:13 |
Daar ben ik van de week van berooft, door zielige afrikanen/negerts.

Smarties | 29-05-13 | 22:24

@brutus68 | 29-05-13 | 22:20
Dan lijkt mijn aanname dus bij deze bevestigd.
Overigens, als je de kans krijgt om Canadian te worden (zoals hierboven aangeboden) door met een intelligente gelijkgestemde in het huwelijk te treden, zou ik die zeker niet laten liggen!

Wolveshead | 29-05-13 | 22:24

brutus68 | 29-05-13 | 22:22 | + 0 -

Maar dan alleen als Bakito de muziek mag doen.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:23

@brutus68 | 29-05-13 | 22:20
Ik vinden? zelf goede raad. En je weet: Goede raad is...
Dus als meneer eerst even af wil komen rekenen voor hij vertrekt...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:23

lady blabla | 29-05-13 | 22:20

Dat is goed. En SuperMatthijs als nar op onze bruiloft..., nou ja, daar komen we nog wel uit.

brutus68 | 29-05-13 | 22:22

*trommelt vingers op tafel*

Waar is het boekwerk en uitleg van stormageddon..
Het licht in duistere tijden. Onze heer.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:22

lady blabla | 29-05-13 | 22:20 | + 0 -

Wees verstandig meisje en vraag even naar zijn leeftijd.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:22

Wolveshead | 29-05-13 | 22:17

zowel GS als de reaguurders hebben het beste met hem voor. Hij krijgt allerlei goede adviezen, zoals verdwijnen uit Nederland omdat hij hier ongelukkig is. Vinden ik niet bedreigen, maar juist aardig.

brutus68 | 29-05-13 | 22:20

@brutus68 | 29-05-13 | 22:16 | + 0 -

Alleen als je Canadian wil worden!

En supermathijs het bruidsmeisje.

lady blabla | 29-05-13 | 22:20

DE DUBBELE AGENDA = ISLAM STRATEGY
Islam = haat. De nieuwe fascisten die in Nederland gedoogd worden. Moslims vrezen alleen Allah en daarom zijn ze ook zo gevaarlijk. Het liefst voeren ze direct de Sharia in Nederland in. Maar ze wachten daarmee tot ze sterker zijn en daar is weer die dubbele agenda. De koran zegt dat ze moeten haten, vernietigen en heersen. De koran is de baas, befehl ist befehl! Een eigen mening telt niet, het geweten is ondergeschikt aan de koran. Levensgevaarlijke doctrine die miljoenen en miljoenen opruien om in de aanval te gaan tegen alles wat westers is. En volgens de leugenachtige koran worden ze er nog voor beloond ook. Het eeuwige leven met veel bruiden wacht aan de andere kant als ze bewijzen het bloedvergieten onder de knie te hebben. Aanvallen tegen allen die zich niet willen bekeren tot de islam. Nu nog vanuit de onzichtbare dekking, straks middels regelrechte oorlog. Nu en straks, daar is weer de dubbele agenda. De dubbele agenda betekend ook theedrinken met de linkse elite om subsidies te krijgen voor de moskee in Nederland. En vervolgens als de PVDA miep de hoek om is haat te prediken in dit duivelse gebedshuis. Het gebedshuis dat geen gebeden kent uit liefde maar heilige oorlogen uitroept omdat Allah het wil. Allah de duivelse verafgoding. Niet meer dan een symbool zoals de swastika dat was voor de nazi's. Allah moet met kracht ontkent worden omdat zijn ideeën in onze beschaving reeds lang achterhaald zijn. De islam, vele beschavingen achter op de westerse mensheid, de domheid ten top. Maar zo gevaarlijk dat we niet weg mogen kijken.
Benoem hen, en vrees hen zodat ze een gezicht krijgen en wij waakzaam blijven. Geloof in liefde, vrijheid, democratie en mensenrechten. Bestudeer de koran en volg het dagelijkse wereldnieuws. En zie dat de islam een regelrechte bedreiging is voor alles wat ons lief is. Dat wat ons leven en onze wereld daadwerkelijke waarde geeft. Ze zullen het ons niet afpakken. De kracht verzameld in de zwijgende meerderheid zal zegevieren wanneer het ware islam gezicht voor iedereen duidelijk is. Dan is het te laat maar niet te laat om te overwinnen. Sommigen zeggen nu vast weer dat ik overdrijf. Maar we hoeven niet zover terug te kijken. 9 11, Nederlandse moslims vieren feest op straat omdat het world trade center is aangevallen. Theo van Gogh werd vermoord, het was oorverdovend stil in de moslimgemeenschap, een stille blijk van goedkeuring. De dubbele agenda, dat is de een erkende strategie binnen de fanatieke islambeweging, vergeet hem niet!

slakkenzout | 29-05-13 | 22:19

Toch is mij nog niet duidelijk op welke wijze GS en/of de reaguurders deze kwezel bedreigd hebben. Dat kan ik natuurlijk in de reaguursels gemist hebben maar door de GS-redactie heb ik geen bedreiging aan zijn adres gezien, hooguit aanbevelingen.

Wolveshead | 29-05-13 | 22:17

@lady blabla | 29-05-13 | 22:10

Trouwen? Dit zijn de KO's die ik SuperMatthijs graag zie krijgen.

brutus68 | 29-05-13 | 22:16

@BenBinnen | 29-05-13 | 22:13
Daar ben ik al enkele tientallen jaren mee gestopt.
(toen ik het nog wel deed was dat toch al uitsluitend voor mijn eigen beurs. Moest van Balkie want VOC)

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:16

verwilderst | 29-05-13 | 22:12 | + 0 -

Dank je, weet ik ook weer waar ik het allemaal voor doe.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:15

WirMachenMusik | 29-05-13 | 22:09 | + 0

Gasten die vanuit Nederland naar Syrië reizen zijn geen Arabieren maar gewoon moslims of nog erger het zijn Berbers en bergvolk waar niemand op zit te wachten.

Eurotokkie | 29-05-13 | 22:14

lady blabla | 29-05-13 | 22:10 | + 0 -

Die van mij helaas nog niet. Kan ik ook eens lekker thuis blijven maar ik zal weer gewoon vroeg op moeten morgenochtend.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:13

@lady blabla | 29-05-13 | 22:10
BAMMM!!!

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:13

@Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:08

Dat is ons zeker aangepraat door de weg-met-ons brigade. Spaar jij ook nog steeds kroonkurken en zilverpapier voor zielige -negertjes- afrikanen?

BenBinnen | 29-05-13 | 22:13

Mensen zoals Supermatthijs altijd -1!

verwilderst | 29-05-13 | 22:12

@WirMachenMusik | 29-05-13 | 22:09
Mooi hé? Dat voortschrijdend inzicht. Of, zoals een wijs man ooit zei:'ik ben niet jong genoeg om alles te weten'

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:12

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:09 | + 0 -

Ik doe dat omdat ze vervelend is en niet omdat ze buitenlands is. Dat wist ik niet eens.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:11

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:03

Het gemiddelde jaarlijks inkomen in dollars (2012):

Nederland: 46142
Polen: 12538
Roemenië: 7935
Bulgarije: 7033

Als je snapt hoe de vrije markt werkt, dan snap je ook dat het voor Polen en in grotere mate Bulageren en Roemenen zeer interessant is om in Nederland te werken, al dan niet via schimmige uitzendbureaus.

Als een Bulgaar 3 maanden in Nederland hard werkt verdient hij meer dan in Bulgarije in een jaar. Die mensen zien hun kans en ik geef ze daar geen ongelijk in. Het probleem is alleen dat deze mensen niet tegen gelijke arbeidsvoorwaarden concurreren en daarmee Nederlanders uit de markt drukken.

Wederom geen keuze van de boze bedrijven.

BenBinnen | 29-05-13 | 22:10

@Jodelahiti | 29-05-13 | 21:57
"Islamofbie" is letterlijk "angst voor de islam".

Hoewel ik het met de rest van je tegel eens ben, moet ik je hier toch tegenspreken. Een fobie hebben betekent dat je een irreëele angst voor iets hebt ontwikkeld. Dat lijkt mij in het geval van de islam onmogelijk, daar is niets irreëels aan. Al denk ik uberhaupt dat het met de angst voor de islam wel meevalt bij de meesten, ik denk dat grote afkeer e.e.a. beter beschrijft.

Wolveshead | 29-05-13 | 22:10

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:07 | + 0 -

als dit voor jou quasi intelligent geneuzel is ,dan is het geen wonder dat alle buitelanders jouw banen afpakken.

lady blabla | 29-05-13 | 22:10

Lang geleden heb ik me verschillende keren geërgerd over Israëliërs die op mijn kritiek op Israel reageerden met: 'Wat lul je nou, jij weet toch helemaal niets over de Arabische cultuur. Met Arabieren kun je geen afspraken maken want daar houden ze zich niet aan. En al helemaal niet tegenover ongelovigen. En op een westerse manier met ze discussiëren kun je ook niet want ze luisteren niet naar argumenten en blijven op wat je ook aanhaalt gewoon een tekstriedeltje herhalen dat neerkomt op 'ik ben het niet schuld schuld, het is jouw schuld'.'
Dat was enkele tientallen jaren geleden en helaas zie ik nu pas dat ze gelijk hadden.

WirMachenMusik | 29-05-13 | 22:09

@Supermatthijs | 29-05-13 | 22:07
Kijk dat is nou racistisch. Zo tekeer gaan tegen een buitenlands meisje omdat ze jouw infantiele muzieksmaak niet deelt. Xenofoob!

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:09

Prachtige quote op 16:01 op de vraag of Honing ronselt;
'De enige ronselaar is de Koran'
I rest my case.

Not Muhammad | 29-05-13 | 22:09

@de grote Anti | 29-05-13 | 22:06
Het is ons voornamelijk aangepraat.

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:08

lady blabla | 29-05-13 | 22:03 | + 0 -

Lazer eens op met je quasi intelligent geneuzel.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:07

crazy motherfucker......

martiehardy | 29-05-13 | 22:07

En wederom komt de islamitische aap weer uit de mouw!

verwilderst | 29-05-13 | 22:06

@BenBinnen | 29-05-13 | 22:04
Mijn punt is dat wij blanken waarschijnlijk veel minder racistisch zijn dan wij denken. Vergeleken bij de rest van deze focking planeet.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:06

de grote Anti | 29-05-13 | 22:01 | + 0 -

Help me, ik kom er niet uit. Ik val zelf voornamelijk op zwarte vrouwen of moslimas met een geile kleurige hoofddoek.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:04

@de grote Anti | 29-05-13 | 22:01

Moslimman: mag trouwen met iedere vrouw.
Moslimvrouw: mag alleen trouwen met een moslimman, tenzij de man zich bekeert tot de islam.

Je punt is?

BenBinnen | 29-05-13 | 22:04

@rien6139 | 29-05-13 | 22:02
Mja, ze zijn ook ineens 'het mannetje' van looser zonder leven naar tv-persoonlijkheid. Veel aandacht op straat met z'n mooie kleren en de held bij zijn vereniging...

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 22:04

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:57 | + 0 -

Dit is vast geen voorbeeld voor de klasgenoten van mij. (uitzonderingen daargelaten)

eerder mensen zoals dit

www.famousscientists.org/10-famous-wom...

lady blabla | 29-05-13 | 22:03

BenBinnen | 29-05-13 | 21:59 | + 0 -

Ik ook niet, maar als de werkgevers geen baantjes voor ze hebben blijven ze gewoon thuis dus die laten we er niet zo makkelijk vanaf komen. Niemand die ze dwingt om voor een oostblokker te kiezen ipv. een nederlander.

Supermatthijs | 29-05-13 | 22:03

Na generatieslange en opeenvolgende neef/nicht huwelijken krijg je blijkbaar dus dit soort gestoorde baardaap-imbecielen. 24uur per dag, 7 dagen in de week zitten ze vol met haat, haat, haat en nog eens haat tegen andersdenkenden.

rien6139 | 29-05-13 | 22:02

@Supermatthijs

Negert : Ik vind vooral blanke vrouwen leuk om te neuqen.
Blanke man : Ik vind vooral blanke vrouwen mooi.

Wie is hier de racist?
Stof tot nadenken.

de grote Anti | 29-05-13 | 22:01

@as-saboer | 29-05-13 | 21:51

Mag ik even je definitie van rechtsfascisten?

BenBinnen | 29-05-13 | 22:01

@lady blabla | 29-05-13 | 21:20
Breng ze nou niet op een idee!

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 22:00

Zojuist die uitzending van de 5de dag bekeken... onze Victor heeft blijkbaar last van zijn oude wielrenblessure ergens in Syrie aan het front. Sjonge sjonge sjonge wat een kneus. Die haatbaarden zullen blij met 'm zijn. Waarschijnlijk is ie al kanonvleeskebap gworden.
Triest.

Wacko-Jacko | 29-05-13 | 22:00

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:34

Ik heb niet gekozen voor de massa-immigratie. Jij wel?

We doen niets met "oostblokfiguren". Onze overheid heeft zich overgegeven aan de EU en het Schengenverdrag is daar een onderdeel van. Deze keer kun je de werkgevers de schuld niet geven. Ik maak me meer zorgen over Bulgaren en Roemenen per januari 2014.

BenBinnen | 29-05-13 | 21:59

miko | 29-05-13 | 21:57 | + 0 -

Mwaah, nu zou hij kunnen, op dat moment niet. Maar het is niet aan mij hé en de aap is vaak gewoon wat sneller dan de rest.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:59

Nou, ik wil wel zijn vettige baard van zijn kop trekken, hufter!

oosteuropijan--> | 29-05-13 | 21:58

@miko | 29-05-13 | 21:57
Precies, en dat was ook het signaal, dit kan zelfs hier niet. Dit kan dus nergens.

Petrus Poortwachter | 29-05-13 | 21:58

Ik zie in de uitzending (loopt nu) Dennis Honing. Die zat (evenals de Syrië-ganger) bij het clubje zeloten die op Urk gingen folderen. Toen was het lachen, nu loopt er dus een met een AK-47 in het Midden-Oosten te zwaaien.
En hij komt (Inshallah) weer terug. Gezellig.

Not Muhammad | 29-05-13 | 21:58

brutus68 | 29-05-13 | 21:56 | + 0 -

Nee dat zal helpen met mijn staat van dienst.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:58

"gefrustreerde islamofobische fascistische racistische mensen".
.
De "frustratie" waar u over spreekt, is een direct gevolg van de ENORME criminaliteit van het addergebroed dat u wellicht "nageslacht" noemt. 3e generatie hangtuig dat steelt, vernield, vrouwen aanrandt en te lui is om te leren en te werken.
.
"Islamofbie" is letterlijk "angst voor de islam". Niks mis mee lijkt me. Het feit dat een geloof als enige doel heeft om de mensheid weer 1000 jaar terug in de tijd te gooien, is mijns inziens redelijk beangstigend.
.
Ook oud Islamitische gezelschapsspelletjes zoals, "accuzuur werpen", "stenig de verkrachtte vrouw" en "dood de homo", zijn ietwat heftiger dan een wild potje Rummikup...
.
"Fascistisch" *zucht*
.
"Racistisch" Lieve meneer de mekkermoslim, dat hoofdstuk hebben wij in '40-'45 reeds afgesloten. U hoort de Nederlander niet over de Chinezen die hier wonen, de Belgische expats, de Fransen in Amsterdam, de grote groep Nepalezen die ons land rijk is. Zou het niet aan U kunnen liggen? Zelfreflectie is prachtig...
.
Als het u hier niet bevalt, neem uw schepje, pak uw emmertje, en ga lekker terug naar de zandbak. Dit land is het zat meneer!

Jodelahiti | 29-05-13 | 21:57

Koninging Beatricks | 29-05-13 | 21:47 | + 0

Hij denkt dat een baard laten staan hem een goede moslim maakt , daar heb je echter wel wat meer voor nodig , misschien moet hij een keer op cursus gaan bij Hans Jansen.
Trouwens sindsdien Hans Jansen een paar van die moslims onder de tafel heeft gelult is hij niet meer welkom bij P&W .
Nu kunnen gasten zoals Maiwand gewoon onzin vertellen en niemand zal er tegen in gaan.

Eurotokkie | 29-05-13 | 21:57

lady blabla | 29-05-13 | 21:51 | + 0 -

Graag gedaan:

youtu.be/Fz_kIXflzkI

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:57

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:39
Er zijn gewoon veel teveel zeikerts en NSB knop drukkers.De humor was keihard en zwartgallig maar als het ergens moet kunnen dan hier.

miko | 29-05-13 | 21:57

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:52

Nou vooruit, een mager plusje.

brutus68 | 29-05-13 | 21:56

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:52 | + 0 -

Ik weet niet wie dat is.

lady blabla | 29-05-13 | 21:55

@Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:47
Ben bekend met het epistel. Zie net aan je andere tegels dat je tegel cynisch bedoeld was.

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 21:54

as-saboer | 29-05-13 | 21:51 | + 0 -
Ze hebben meer gemeen met elkaar dan dat ze zelf denken.

lingo star | 29-05-13 | 21:53

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:16
Het gelazer van deze haatbaarden is ook substantieel toegenomen.

Smarties | 29-05-13 | 21:52

lady blabla | 29-05-13 | 21:51 | + 0 -

Ja hoor met Tatjana als lichtend voorbeeld zeker ?

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:52

Tis een mafkees die gast, maar ik moet wel zeggen dat mafkezen vaak wel goed in staat zijn mafkezen te herkennen. Vandaar ook dat islamfascisten en rechtsfascisten zo'n hekel aan elkaar hebben. Ze zijn beide gestoord.

as-saboer | 29-05-13 | 21:51

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:43 | + 0

Ik heb veel oostblokkers in mijn klas.
En die pakken helemaal niet jouw/jullie banen af.
Veelste hoog opgeleid namelijk...

lady blabla | 29-05-13 | 21:51

Maar ik merk wel dat de laatste weken het onverholen racisme hier erger aan het worden is. Maar dat kan aan mij liggen hoor.
Supermatthijs | 29-05-13 | 21:16 |

klopt.
Maar in je selectieve verontwaardiging negeer je natuurlijk dat er de afgelopen weken een aantal mensen zijn vermoord. (zou er een verband zijn, denk je?) Maar in jou logica is een opmerking van een reaguurder op GS natuurlijk veel erger dan een fascistische, sektarische moord op straat, of niet?

wontan | 29-05-13 | 21:50

@lady blabla | 29-05-13 | 21:41
Tenzij ze uit Albanië komen (50%)of Bosnië (40%)

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 21:48

@denoorman | 29-05-13 | 21:43

Hij denkt vooral dat hij beter is dan vrouwen. Met zijn baard.
Daarom wil hij dat vrouwen hun baard in een boerka stoppen.

Koninging Beatricks | 29-05-13 | 21:47

denoorman | 29-05-13 | 21:43 | + 0 -

Wilders waarschijnlijk, toen hij nog bij de VVD zat.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:45

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:36
Sja, als ik iemand moet uitleggen dat water nat is, terwijl die persoon rotsvast geloofd in de stoffige eigenschappen van H2O, dan geef ik de moed op.

Ik ga er van uit dat iedereen die niet met zijn hoofd in een emmer leeft zou kunnen zien (zelfs bij de NOS) dat er hier en daar wat mis is met de attitude van den (streng) gelovige moslim. Wie echter de emmer mint, die plaag ik hooguit door op het zink te tikken met een lepel,

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:44

@Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:09
Kritiek op een religie is racisme? Sinds wanneer?

Dat is net zoiets als beweren dat kritiek op Rutte landverraad is. Daarbij komt ook nog dat de term racisme expliciet niet slaat op religie.
In een vrij land moet je vrij kritiek kunnen leveren. En zodra je de kritiek gaat verbieden, stop je met een vrij land te zijn.

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 21:44

De haatbaard denkt dat hij beter is dan anderen, omdat hij een baard heeft en omdat hij een bepaald geloof aanhangt. Zo'n figuur met zo'n ideen past niet binnen een democratische rechtstaat. Hij is beter op zijn plaats in Saoudi Arabie. maar ondertussen blijft hij hier nieuwe zieltjes winnen en hier de boel verzieken.
Waarom hebben we deze gek ook een nederlands paspoort gegeven. Welke idioot is daarvoor verantwoordelijk???

denoorman | 29-05-13 | 21:43

lady blabla | 29-05-13 | 21:41 | + 0 -

Dat doe ik niet en wat die oostblokkers van mij vinden zal me een worst zijn. They took our jobs !

youtu.be/768h3Tz4Qik

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:43

-weggejorist-

Donkey Bong | 29-05-13 | 21:42

Islam moe zucht

Donkey Bong | 29-05-13 | 21:41

FLIKKÜR OP LAN!

Ik vraag mij af waarom zulke lui niet naar een land gaan waar de Sharia heerst. Ga verdomme naar Afganistan, Saoudi-Arabië of naar Pakistan, als de Sharia een veel beter systeem is dan dat van het Westen!

NimweegseTurk | 29-05-13 | 21:41

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:34 | + 0 -

Maar nu vergelijk je oostblokkers met moslims.

Ik denk dat oostblokkers dit niet echt leuk gaan vinden.

lady blabla | 29-05-13 | 21:41

@denoorman | 29-05-13 | 21:38

Uiteraard. De nazis waren 'slechts' overtuigd dat te in hun leven allerlei rare dingen moesten doen.

Gelovigen doen dat niet alleen voor hun leven maar ook nog voor hun oneindig lange periode na hun dood.
Is natuurlijk net iets meer motivatie.

Koninging Beatricks | 29-05-13 | 21:41

Lekker dan ,hij vreest iemand die niet bestaat.

Eurotokkie | 29-05-13 | 21:41

denoorman | 29-05-13 | 21:38 | + 0 -

En zo is het, ALLE geloofsgekkies.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:40

"islamofobische, facistische, racistische mensen...."

Sinds wanneer is de islam een ras, beste baardmeneer? En wat bedoelt meneer precies "islamofobisch?" Bedoelt hij daarmee vrijheid van meningsuiting en dus de vrijheid om de islam en zijn beoefenaars te kritiseren? Dan facisme; dat lijkt mij gezien de inhoud van de Koran eerder betrekking hebben op het geloof van deze haatbaard, dan op de politieke en ideologische overtuiging van de gemiddelde reaguurder. Zelfs in Mordor in men verdraagzamer dan in de gemiddelde islamitische heilstaat.

Rémy Martin ® | 29-05-13 | 21:39

miko | 29-05-13 | 21:25 | + 0 -

Ik weet nog dat mijn vinger ook even zweefde boven het nsb- knopje en dat doet hij niet gauw. Niet gedrukt uiteindelijk hoor maar het was een fout grapje op het verkeerde moment. En ik ben ook echt niet altijd zo van het voorzichtige. Maar soms moet je je grenzen kennen. Maar afijn, boete gedaan, terug die aap. Hij hoort er gewoon bij.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:39

ook al verbranden ze hun paspoort, helaas houden ze de nederlandse nationaliteit en komen ze weer terug voor gratis geld, gratis uitkering, gratis woning en gratis soepsidie.

denoorman | 29-05-13 | 21:39

die geloofs-gekkies zijn erger dan nazis

denoorman | 29-05-13 | 21:38

Wat glimt dat ventje. Is dat angstzweet? Staat Allah te wachten?

miko | 29-05-13 | 21:37

@BenBinnen | 29-05-13 | 21:26 Daar valt inderdaad m'n mond van open. Aan de andere kant, je moet ze de kost niet willen geven die nog geloven in de 'vrijheidsstrijder' ipv de jihadistische terreurpleger. Blinde ezels. Maar goed, dat zeg je natuurlijk niet hardop.

Not Muhammad | 29-05-13 | 21:37

Beste Pluisbaard...

Wij zullen elke prijs betalen, elke last dragen, aan elk ongemak het hoofd bieden, elke vriend steunen, elke vijand bestrijden, om het voortbestaan en het welslagen van de vrijheid te verzekeren…

(-John F. Kennedy-)

Democratuur | 29-05-13 | 21:36

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:25 | + 1 -

Overdrijven is ook een vak. De zaken worden tot in het belachelijke opgeblazen tegenwoordig. Geef eens aan hoe erg het racisme van de islam is dan ? Ik zie het niet.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:36

@lady blabla | 29-05-13 | 21:15
Doe geen moeite:)
Een maal opgerot, paspoort verbrand,is dagdag.
U gaat niet meer langs start en wij zeggen graag doeidoei.Helaas voor de PVDA -1 stemvee maar ach daar worden we allemaal beter van.
Jihad Tip van de dag, Neem al je vriendjes en neefjes mee:)

Long Horn | 29-05-13 | 21:36

Je krijgt eigenlijk ook nog een beetje sympathie voor zijn media moslim, terwijl hij totaal abjecte ideeen heeft. Als je niet zijn geloof aanhangt, dan ben je eigenlijk vogelvrij. Dat kan hij dan weer niet ronduit vertellen. Komt over als een aardige gast, naar hij is een gevaarlijke geloofs-gek. Hij kan niet ronduit zeggen wat hij echt vindt, want dan wordt hij veroordeeld. Het land uitgooien zou het beste zijn. Het is een wolf in schaapskleren. Hij voldoet wel aan het beeld wat we kennen van de moslim nml liegen en bedriegen en verhaaltjes ophangen. Niet te vertrouwen dus.

denoorman | 29-05-13 | 21:35

BenBinnen | 29-05-13 | 21:24 | + 0 -

Ik zie het niet als fout van de overheid maar als fout van ons allemaal. De werkgevers in de eerste plaats met hun honger naar (nog) goedkopere arbeidskrachten. En natuurlijk heeft de regering toen niet goed opgelet en zijn er te weinig afspraken gemaakt. En om nu te zeggen dat we van die fouten leren. Nee, we doen het nu weer met die oostblokfiguren. Het is in mijn ogen grotendeels die honger van het groot kapitaal naar als maar meer.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:34

Een ding heeft die malloot gelijk in. Wat is het verschil tussen een man en een vrouw? De baard zegt tie. Klopt helemaal. Ze hebben allemaal een snor in zijn contreien.

Smarties | 29-05-13 | 21:34

BenBinnen | 29-05-13 | 21:26 | + 0 -

Altijd wat is een GroenLinks islamknuffel propaganda programma.

lingo star | 29-05-13 | 21:28

@Joost Maghetweten
Wat mij altijd opvalt bij dit soort mannen is dat ze erg vaak lachen.. Alles is grappig.
Lijkt mij geen bedreiging, tenzij het een psychopaat is natuurlijk. Ik denk van niet, gewoon een attention whore.

de grote Anti | 29-05-13 | 21:26

@Not Muhammad | 29-05-13 | 21:18

www.dagelijksestandaard.nl/2013/05/ncr...

"In dit programma werd namelijk gezegd: De moslims hebben gelijk. De autochtonen niet. De Nederlandse Jihadgangers gaan namelijk voor hun idealen. En daarom sluiten ze zich aan bij het verzet tegen een wrede dictator. Meestal hebben wij respect voor mensen die uit eigen beweging meedoen aan het verzet. Bijvoorbeeld voor de Nederlandse vrijwilligers die meevochten met de Spaanse burgeroorlog. Helden! Maar deze mensen, die ook voor bevrijdende idealen vechten, ja, die hun leven opofferen voor deze idealen, hiervoor hebben wij geen begrip."

Ze zijn volkomen de weg kwijt bij de NCRV.

BenBinnen | 29-05-13 | 21:26

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:11
Die ban terecht? Nee natuurlijk was die niet terecht.Met je tere zieltje.

miko | 29-05-13 | 21:25

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:16
Ja, dat laatste ligt denk ik wel aan jou. Het racisme van de islam tegen hun gastheren echter, dat neemt wel gevaarlijke vormen aan. Maar dat zal wel wat erger moeten om dat voor jou duidelijk te maken. Wellicht een onthoofding binnen de familie?

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:25

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:03
Anti Islam is nooit en te nimmer racisme.
Als ik stel dat ik elke racist een verwerpelijk mens vind is daar niks mis mee. net zo min als ik zeg dat ik gristenen joden en wat voor relidioten dan ook.
Het is je eigen keuze om Islamiet, gristen of Jood te zijn.

miko | 29-05-13 | 21:24

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:16

Ik zie het anders. De wrok en het ongeloof over een al meer dan 40 jaar durend ongestuurd sociologisch experiment van onze overheid leidt tot reacties. Sommige mild, sommige kwaad, sommige goed onderbouwd en helaas ook sommige ronduit racistisch.

Het is typerend dat de geschiedenis èn de actualiteit niet leiden tot een andere visie van de overheid, maar dat een aantal reacties wederom wordt begroet met een air van "zie je wel: het racisme is nooit weggeweest".

Leert men het dan nooit?

BenBinnen | 29-05-13 | 21:24

4 mei 2028... we herdenken de gevallenen........ nee niet die we in het vorige decade nog mochten herdenken..... we moeten de gevallenen onder de booslims herinneren die ons land inmiddels helemaal in de greep hebben. De dag erna, 5 mei, moeten we vieren dat de sharia ons land bestuurd.

..... en badend in het zweet werd ik wakker......

de directeur | 29-05-13 | 21:23

@blinde kip | 29-05-13 | 20:28
Inderdaad. Net als in de USA waar vlagverbranden strafbaar is. Er staat trouwens op het paspoort dat het eigendom is van de Nederlandse staat dus ik zou zeggen vervolgen die vent.

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 21:23

Ik zou die man helemaal niet willen bedreigen, integendeel biedt die man bij de VARA een contract aan: win win situatie, vara blij want salafisme is progressief, ik blij want baardmans is grappiger dan cabaret.

lingo star | 29-05-13 | 21:23

TheseDays00 | 29-05-13 | 21:12 | + 1 -

ik zou dan gewoon via Turkije reizen en daar naar de ambasade stappen..

maar er is heel weinig info over..

lady blabla | 29-05-13 | 21:20

Baardmans geniet wel van de spotlights.
Gecombineerd met zijn zwakke 'geloof'...
Zet zo iemand gewoon gigantisch in de spotlights.
Binnen de kortste keren doet hij alles wat Allah(GmbH) verbiedt.

Koninging Beatricks | 29-05-13 | 21:20

Door dit soort idioten voel ik mij bijna schuldig een kortgeknipt baardje te hebben (net geen stoppelbaard).

de grote Anti | 29-05-13 | 21:20

Ene Joost Niemoller (wie?) maakt zich op Twitter druk over een uitzending van de NCRV. Volgens hem worden de Syrië-gangers verheerlijkt als helden. Link naar video altijdwat.ncrv.nl/ncrvgemist/28-5-2013... Geen idee of het zo is, maar de PO kennende...

Not Muhammad | 29-05-13 | 21:18

*Waarom = wanneer omhoogschopt*

Snackbar van Allah | 29-05-13 | 21:17

Gewoon even een serieuze vraag - waarom zijn er meer moslims hier dan daar? Ik vind het prima als ze hier willen wonen met die regen en kou - gaan wij toch met zijn allen naar de zon en Middellandse zee danwel de Perzische Golf.

Win/win.

Snackbar van Allah | 29-05-13 | 21:17

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:09 | + 1 -

Soms moet je hier de dingen een beetje aanzetten om er aandacht voor te krijgen. Maar ik merk wel dat de laatste weken het onverholen racisme hier erger aan het worden is. Maar dat kan aan mij liggen hoor.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:16

TheseDays00 | 29-05-13 | 21:12 | + 1 -

WOWWWW indeed!!!

Hmm helaast staat er op de site van rijksoverheid hier niks over.. ik ga het even uitzoeken hoe dit werkt!!

lady blabla | 29-05-13 | 21:15

@Long Horn | 29-05-13 | 21:05 | + 0 -

www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspo...

officieel wel.... maar jah, moslims hebben nou eenmaal een knuffelgehalte bij de amtenaren...

lady blabla | 29-05-13 | 21:13

TheseDays00 | 29-05-13 | 21:09 |
Vrouw te herkennen aan snor met een jurk.

CoffeePatch | 29-05-13 | 21:12

@ lady blabla | 29-05-13 | 21:01 | + 0 -
Nederlandse ambassade in Syrië: "15 maart 2012 Vanwege de verslechterende omstandigheden in Syrië is besloten de werkzaamheden van de Nederlandse ambassade in Damascus met onmiddellijke ingang op te schorten."
.
U gaat niet terug naar af, maar blijft gezellig.

TheseDays00 | 29-05-13 | 21:12

sepulcrum | 29-05-13 | 20:28 |
Dit moet veel podium krijgen, zo veel podium dat dat podium steeds mender een podium wordt en steeds meer gaat lijken op een schandpaal.
Knevel had 'm aardig in de hoek, en daar hoefde hij niet veel voor te doen, liet 'm zelf z'n graf graven, zich afficheren als een lafbek en als iemand wiens persoonlijke moraal kennelijk toch los staat van de Sharia die hij tot vervelens toe als enige referentie voor zijn handelen zegt te beschouwen.
Dit is geen haatbaard maar een moppersik, een lichtgewicht, een lulhannes, maar wel eentje met een ontzettend grote bek, zoals er zoveel lulhannessen rondlopen met een even grote of een nóg grotere bek. Als ze als één mond staan te blaten, dan lijkt er lijn in te zitten, trek je er eentje uit de groep en leg je hem een heel klein vuurtje aan de scheentjes, dan valt zo'n joker meteen door de mand en zet-ie zich voor gek. Kan niet genoeg gebeuren vind ik
Maar goed, we weten dat deze moppersik voor niets of niemand bang is en enkel Allah vreest. Prima, kunnen we 'm als f=goede kufars ongenadig hard aanpakken, zonder medelijden en zonder mededogen.

Schoorsteenveger | 29-05-13 | 21:12

Een zielige zwakbegaafde, kwetsbare man.

Ko Ranzig | 29-05-13 | 21:11

brutus68 | 29-05-13 | 21:06 | + 0 -

Maar het is in ieder geval geen racist. En wel terecht hoor die ban maar het is nu toch wel lang genoeg lijkt me ? Ik zeg Free Bakito !

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:11

Man te herkennen aan baard. Zei hij met een een jurk aan. Van 1 van de twee gaat toch echt een ander signaal uit.

TheseDays00 | 29-05-13 | 21:09

@Supermatthijs | 29-05-13 | 21:03
Bah. Kritiek op de islam IS racisme. Islamofobie, om precies te zijn. Zou je moeten weten, me dunkt!
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/...

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:09

elke keer als zo'n hakbar hallala of mohamlap roept, zou dat weggepiept moeten worden, want het zijn gewoon vieze en beledigende woorden geworden.

von sokkenstopfen | 29-05-13 | 21:07

H.Stiglitz | 29-05-13 | 21:00 |
Merkwaardige verhalen van die jurk gisteren, eerst boos zijn op het westen omdat men niet ingrijpt in Syrië om een dictator te verjagen en vervolgens boos zijn op het westen omdat ze in Irak een dictator hebben verjaagd.

CoffeePatch | 29-05-13 | 21:07

hey Shabir, als je echt zo'n held bent, neem gewoon een enkeltje woestijn en ga daar lekker je met je andere achterlijke vriendjes oorlogje spelen. is voor iedereen beter.

wontan | 29-05-13 | 21:06

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:03

Zoals je vriend Bakito. Ook zo'n vuilbekkende malloot.

brutus68 | 29-05-13 | 21:06

@lady blabla | 29-05-13 | 21:01
Nee hoor dat hoeft echt niet:)

Long Horn | 29-05-13 | 21:05

Het zal deze radicale apologeet van Mohammed weinig moeite gekost hebben 'haters' en 'fascisten' te herkennen.
Enge figuren. En nog verongelijkt doen ook. Klagen over haters, ondertussen zelf een leer aanhangen die zich nog het beste laat samenvatten als 'bekeren of creperen'.
Ongelofelijke non-valeur, met je evident verzonnen opperwezen ter legitimatie van al die verwrongen onzin.
Hij zou die Heilige Kindervriend van 'm op z'n blote sandelen moeten danken, dat nota bene een 'kind van Jezus' hem een podium biedt teneinde zijn vulgaire haatpropaganda over toekomstig kijk en luistergeld betalende burgers uit te storten. Tragische jongen.
Allah bestaat niet, neem dat nou toch eens aan van mensen die zich niet baseren op een oud toverboek.

Not Muhammad | 29-05-13 | 21:05

Humpf | 29-05-13 | 20:55 | + 0 -

Ik geef het niet zomaar op hoor. En ik zal nooit beweren dat dit soort mannetjes een aanwinst zijn voor ons land. Sterker nog je mag van mij uiterst kritisch zijn op de islam als het maar geen regelrecht racisme wordt en dat zie ik hier tegenwoordig iets te vaak. Maar complimenten voor Joris die de ergste vuiligheid er wel uitjorist.

Supermatthijs | 29-05-13 | 21:03

@rara | 29-05-13 | 20:35
Als hij Marokkaan is, dan kan hij nooit afstand doen van zijn Marokkanse paspoort. Dus dat is dan snel geregeld!

Joost Maghetweten | 29-05-13 | 21:02

Paspoort of ID-kaart kwijt in buitenland

Als u in het buitenland uw paspoort of identiteitskaart kwijt bent geraakt, moet u dit zo spoedig mogelijk melden bij de plaatselijke politie. Aansluitend moet u bij de Nederlandse ambassade of het consulaat een nieuw paspoort of tijdelijk reisdocument aanvragen (noodpaspoort of laissez-passer) om mee terug naar Nederland te kunnen reizen. Bij terugkomst in Nederland moet u ook aangifte doen bij de Nederlandse politie.

lady blabla | 29-05-13 | 21:01

.. overigens is een echte vrouw, naar islamitische begrippen, te herkennen aan een vormeloze baal textiel met een kijkgat erin. Ruiken doen ze overigens als de voeten van de echte islamitische man.

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 21:01

NCRV: Nederlandse Jihadgangers verdienen monument
www.dagelijksestandaard.nl...
drs.Nee | 29-05-13 | 20:35 | + 4
.
Voor elke 100 die niet terugkomen naar NL wil ik best een monument hoor. Op voorwaarde dat ze écht niet terugkomen dan.

Hans Hillen | 29-05-13 | 21:01

Van mij mogen dit soort lui vaker op tv, mits in een goede context en goed aangepakt door de presentatoren, wat ik gister niet voldoende vond gebeuren. Dat toont aan de wegkijkers namelijk dat er wel degelijk een kern van waarheid in Wilders' uitspraken zit, en dat het gedachtegoed van de Taliban, Al Quaida etc. ook in Nederland goed vertegenwoordigd is. En voor hen die dit slechts een kleine splintergroepering noemen: kan best zo zijn, maar blijkbaar wel een die brede aanhang heeft onder Nederlandse kansenjeugd, anders zaten er geen honderden in Syrie nu. Zoals je hoort hebben dit soort mensen ook geen enkel problemen met 'wraak' aanslagen op 'jullie' (Nederlandse/Westerse doelwitten), dus lijkt me wel degelijk een reden voor zorg. Hopen dat de AIVD z'n werk goed doet en desnoods de CIA/MI5/FSB.

H.Stiglitz | 29-05-13 | 21:00

Het is overigens droevig gesteld in sommige contreien. Ze kunnen mannen en vrouwen pas uit elkaar houden als een van hun een baard heeft.
brutus68 | 29-05-13 | 20:56 | + 0
.
Als dat het criterium is, dan hebben ze in Turkije toch wel een probleem.

Hans Hillen | 29-05-13 | 20:59

welstijl10 | 29-05-13 | 20:57 | + 1 -
Kijk de uitzending Knevel&VdB van gisteren maar eens terug.

tittn | 29-05-13 | 20:59

brutus68 | 29-05-13 | 20:56
Tja, als ze een snor als uitgangspunt zouden nemen zouden ze het verschil tussen man en vrouw nu eenmaal niet vinden.

mijntweecent | 29-05-13 | 20:59

Kreeg spontaan de gedachte dat dit figuur een kasthomo is..

kloosterkade | 29-05-13 | 20:59

Hmm, volgens mij is deze engerd maar een halve man, naar streng-islamitische begrippen. Een echte man heeft behalve een baard, ruikende voeten en een ongewassen jurk - ook een eeltknobbel op z'n kop van het bidden!

Dus, aan het werk met je luie donder. Decadente, verwende, verwesterde moslim!

Jan Passant mk2 | 29-05-13 | 20:59

Gisteren gezien. Verbazingwekkend, wat een idioot. Ook storend dat die fanatieke moslims zich uiterlijk zo toetakelen. Die man is zo lelijk dat het gewoon stoort.

Hans Hillen | 29-05-13 | 20:59

Een soort Raspoetin zonder charisma. Ik had vroeger op school een jongen die zijn eerste baardharen liet doorgroeien tot een baard. Zag er na jaren geduld en verschillende fases van afschrikwekkend ongeveer hetzelfde uit als deze vlasbaard.

Boerenbrandtlul | 29-05-13 | 20:58

'Ik vrees niemand, behalve Allah.'
.
Gottegot. Wat een heerlijke en liefdevolle god.

Van Dikhout | 29-05-13 | 20:58

Wat een gast zeg! Ik zou hem echt willen vragen of de zoon of vrouw van die vermoorde Britse militair nu gerechtvaardigd een willekeurige moslim(broeder) mag afslachten. Hij legitimeert het andersom namelijk wel. Als Moslims (of hun broeders) aangevallen worden mogen ze zich met geweld verdedigen tegen hun aanvallers en blijkbaar iedereen die tot dezelfde groep behoord.
Zo lust ik er nog wel een paar. Zieke gasten!

welstijl10 | 29-05-13 | 20:57

Het is overigens droevig gesteld in sommige contreien. Ze kunnen mannen en vrouwen pas uit elkaar houden als een van hun een baard heeft.

brutus68 | 29-05-13 | 20:56

Ik zou ook Allah vrezen. Als mijn kinderen bij hem in de buurt zouden zijn dat is.

mijntweecent | 29-05-13 | 20:56

Waar is onze uitkeringstrekker Supermathijs om te vertellen dat we het helemaal fout hebben en dit juist een aanwinst is voor de Nederlandse cultuur? Of zou hij het opgegeven hebben?

Humpf | 29-05-13 | 20:55

Wat een gejank bedoel ik.

ikdenkwat | 29-05-13 | 20:55

Wat een jeans van iemand die NL wil assimileren naar zijn geloof. Bah! Je kan er m lachen maar is gevaarlijk.

ikdenkwat | 29-05-13 | 20:54

Islam is vrede,
maar pas nadat alle andere (on)gelovigen bekeerd of dood zijn.

Boris Poepnagel | 29-05-13 | 20:53

Als Allah zegt: NLpaspoort verbranden, dan heeft hij van mij alle steun!

Crak-ho | 29-05-13 | 20:53

Ik dacht dat ik gister met Turks Fruit wel weer genoeg schaamhaar had gezien voor dit jaar, komt opeens deze droeftoeter voor het slapen gaan nog even in beeld.

Joebhoy7 | 29-05-13 | 20:52

@Peyronie | 29-05-13 | 20:50
Nu je het zegt, inderdaad een klein foutje. Thnx :)

NimweegseTurk | 29-05-13 | 20:52

Parel van het Zuiden | 29-05-13 | 20:48 | + 0 -
Dat zeg ik toch juist? 'Gelukkig niet iedereen', of eigenlijk had ik moeten zeggen: 'de meesten niet'.

tittn | 29-05-13 | 20:50

NimweegseTurk | 29-05-13 | 20:41 |

Je bedoelt met Pro-Syrië politiek van Erdogan volgens mij zijn anti-Syrië en en pro-FSA politiek.
Voor de rest klopt 't denk ik wel wat je zegt.

Peyronie | 29-05-13 | 20:50

@tittn | 29-05-13 | 20:44
Ja, heb ik gezien. Die mensen werden aangevallen door extreem-rechtse leden van de MHP :) Die groep is NIET representatief voor Turkije. Dat is de NVU hier ook niet hoop ik :)

NimweegseTurk | 29-05-13 | 20:49

@drs.Nee | 29-05-13 | 20:41
Goedemorgen.

rara | 29-05-13 | 20:49

@tittn | 29-05-13 | 20:37 |

Doe's namen en rugnummers... Als u generaliseren bij bijv. Islamieten of Marokkanen afkeurt, lijkt het me niet meer dan fair dat u dat bij reaguurders ook afkeurt en niet doet?

Parel van het Zuiden | 29-05-13 | 20:48

@(c)ZWITSUL | 29-05-13 | 20:35

Ja.

BenBinnen | 29-05-13 | 20:47

Ik was even bang dat onze vrolijke vriend over het hoofd werd gezien na die wel zeer vermakelijke uitzending gisteravond. Edoch.., Hulde GeenStijl.

Coyote | 29-05-13 | 20:46

Toe maar, wat een gezellig mannetje. Loopt mensen te ronselen voor een schizofrene heilige oorlog tussen moslims en moslims, maar noemt ons dan wel weer gefrustreerde fascisten.

Mooie schaambaard, trouwens. Het moet wel een heel groot teken zijn van tolerantie dat ze hem überhaupt binnenlaten in Leiden.

Nequebard | 29-05-13 | 20:45

Eh, op EO nu! Lachen we ff mee,, :)

Flightless bird | 29-05-13 | 20:45

-weggejorist-

Deee-Lite | 29-05-13 | 20:45

@eerstneukendanpraten | 29-05-13 | 20:29

Kippenstront is halal. En als dat niet werkt kamelenpis.

Volgens de laatste medische stand van zaken in het M-O.

BenBinnen | 29-05-13 | 20:44

NimweegseTurk | 29-05-13 | 20:41 | + 1 -
Turkse moslims zijn toleranter ja, maar ik denk dat u ook dat filmpje heeft gezien laatst, over een kiss-in in Turkije?

tittn | 29-05-13 | 20:44

Als ik het goed begrijp is voor onze bestuurskundige moslimintellectueel een baard of juist geen baard het belangrijkste geslachtskenmerk.
En wil je een steviger baardgroei: niet gelijk voor een haargroeimiddel naar het Kruidvat of de Etos rennen, maar eerst eens een weekje of wat netjes 5 x per dag bukken voor de Almachtige Allah en Zijn Profeet(vzmh). Stukken goedkoper.
En het grappigste is: hij zegt het echt allemaal in dat filmpje, de kneus.

Peyronie | 29-05-13 | 20:44

@drs.Nee | 29-05-13 | 20:35
Dat zou een monumentale vergissing zijn, zo'n bedevaartsplek in Nederland.

rara | 29-05-13 | 20:44

Vrees mij niet, oh bebaarde vriend. Met alle liefde zal ik je naar een Europese luchthaven van keuze brengen zodat je de enkele reis naar het land kan aanvaarden waar je wel gelukkig zal en kan zijn met je denkbeeldige vriend.

brutus68 | 29-05-13 | 20:44

@Vakonov | 29-05-13 | 20:25

Hij leeft de leer van de islam zeer strikt na en is daarmee volledig toerekeningsvatbaar. In zijn beleving (en bepaald niet alleen de zijne) leeft hij zoals dat hoort en zijn wij volledig de weg kwijt. Was het maar waar dat hij gewoon gek was. Dan konden we hem meegeven aan mannen in witte jassen die hem in bescherming nemen tegen zichzelf en anderen.

BenBinnen | 29-05-13 | 20:43

BenBinnen | 29-05-13 | 20:31 | + -1 -

Gemist? Gemist? Wie wil nou naar die bagger kijken, uit vrije wil?

verhaard | 29-05-13 | 20:43

Maiwand wordt door mede-booslims beschuldigd van het zich als vrouw voordoen op moslima-fora. Maiwand kennende zal hij hier ook wel hetzelfde principe volgen: www.facebook.com/salafimedia.zusters?...

fram | 29-05-13 | 20:42

@sepulcrum | 29-05-13 | 20:31
Iedereen die een vertegenwoordiger is van een stroming die zo in de aandacht staat mag zichzelf voor schut zetten op tv. Vrijheid van meningsuiting is best wel belangrijk, toch?

rara | 29-05-13 | 20:42

Nu vijfdedag: Zoektocht naar Nederlandse jihadist.

drs.Nee | 29-05-13 | 20:41

FÜK DIE BAARD!

Uit onderzoek is gebleken dat 65% van de Marokkaanse en Turkse moslims de Syrië-gangers als helden zien.

Weet je wat hier niet aan klopt?

Er is, naast het verschil in religieuze stroming, een groot verschil tussen Arabische en Turkse moslims. Het is niet zo gek dat je de Turken in hetzelfde schuitje stopt als de Arabieren dat het dan lijkt alsof 65% van de Turken de Syrië-gangers als helden zien. Zo kan ik ook een onderzoek doen naar homofobie in Nederland en Rusland en dan beweren dat 70% van deze Christelijke landen homoseksualiteit als ziekte zien.

Bovendien zijn veel Turken tegen de Pro-Syrië-politiek van Erdogan. Kijk maar eens op een Turks internetforum of vraag maar eens aan je Turkse vriend, als je die hebt :) Zo niet, dan mag je mij op mijn blauwe ogen geloven.

NimweegseTurk | 29-05-13 | 20:41

Het is een moslim, dus vol met haat. En hij is een moslim, dus praat hij islamitische moorden goed. Tjsa, in Nederland wordt dat gewoon lachend aangekeken. Triest.

En nu is het genoeg! | 29-05-13 | 20:40

@drs.Nee | 29-05-13 | 20:35
Dan bouwen ze toch een monument, in Syrië! Owja, pvda gelieve GEEN donaties te doen!

Humpf | 29-05-13 | 20:40

Nederlandse polder jihadisten, wat een vreselijke triestheid in het bestaan van deze van de weg geraakte jongeren.
Het is allemaal zo verwarrend voor ze, en voor mij lachwekkend!

lanexxx | 29-05-13 | 20:40

* Mompelt iets met oprichten volkstribunaal zou doen.

schoon-schip-maken | 29-05-13 | 20:39

Snap het probleem niet,iedereen die in vreemde krijgsdienst treed is normaal gesproken z'n NL nationaliteit kwijt.
Of zijn deze mossels weer eens wat "speciaals"?

zwellevertje | 29-05-13 | 20:38

Heel goed dit. Aandacht blijven geven aan dit heerschap. Ontmaskeren die handel.

De Treinende Rechter | 29-05-13 | 20:38

Hij heeft nog gelijk ook, er zitten inderdaad 'gefrustreerde islamofobische fascistische racistische mensen' in de panelen hier. Gelukkig niet iedereen...

tittn | 29-05-13 | 20:37

Islam bedreigt iedereen.

smdyasc | 29-05-13 | 20:37

Bonjour :)haarige baardaap.
Dat Assad je snel je maagden mag bezorgen.
Toedeliedokie snackbarsnackbar.
Goodluck SAA.

Long Horn | 29-05-13 | 20:37

een lul!! dank u

arunt_da_beftekkol | 29-05-13 | 20:36

Ja maar echt he, ik vraag me dus af hoe dat zit qua oorlogsrecht. Is het niet gewoon zo dat je alleen door de NLse regering op pad gestuurd mag worden en je anders gewoon n criminele terrorist bent en tot vreemdeling wordt verklaard? Lijkt me zó handig

verhaard | 29-05-13 | 20:36

is dat die maf die gisteren Knevel en poephoofd helemaal gek maakte ?

(c)ZWITSUL | 29-05-13 | 20:35

@sepulcrum | 29-05-13 | 20:27
Jazeker, dat zou kunnen. Hij krijgt dan de status van statenloos burger, en hij heeft dan geen geldige reis- en identiteitspapieren. Dat maakt het leven vrij lastig voor hem.

Er is dan vast wel een islamitisch land dat hem wil hebben. Zo niet: pech voor hem.

rara | 29-05-13 | 20:35

@sepulcrum | 29-05-13 | 20:28

Wat mij betreft krijgen fundi's zoals hij elke week een podium opdat de nederlandse burger eindelijk eens ziet wat voor figuren we hebben binnengehaald.

Ik denk dat er heel wat PvdA'ers en andere Gutmenschen heftig hebben lopen vloeken tijdens zijn optreden bij K&B. Want hoe veeg je dit onder het tapijt (zoals als jaren is gebeurd)?

BenBinnen | 29-05-13 | 20:35

Mij hoef je inderdaad niet te vrezen. Je bent wapper met je fantasievriend en alles wat je doet om hem te plezieren. Trouwens heeft hij het je ooit gevraagd of volg je de kudde en doe je dit om erbij te horen?

TheseDays00 | 29-05-13 | 20:34

-weggejorist-

Deee-Lite | 29-05-13 | 20:33

Pseudo kapitein op de wal, met een brillo baard en semi-snelspraak-zonder-doordachte-inhoud, irritatie-grens-bereikende lulpraat.
En ook nog een moslim-aandachts-sharmuta.

Simon de Danser | 29-05-13 | 20:33

Triest dat die gast dus zo'n driekwart van de Turken en Marokanen in Nederland vertegenwoordigt, want dat doet hij in feite. Ze vinden het allemaal maar wat prachtig, hun jongens naar de jihad. Lang leve de islamitische opvoeding! Dat komt helemaal goed met die luitjes.

Hommel | 29-05-13 | 20:32

Maar het heeft niets met islam te maken.

Parsons | 29-05-13 | 20:32

@rara | 29-05-13 | 20:29
Dus iedereen met een verrotte mening moet die op tv verkondigen? Kom maar door met die zendtijd!

Rest In Privacy | 29-05-13 | 20:31

Heee, een booslim ... bevalt je het niet dan ga je toch terug naar je zandbak

FapMaster | 29-05-13 | 20:31

Aláááhf, Aláááhf, Aláááhf!

Hoeki Oekema | 29-05-13 | 20:30

Ga door Geen Stijl! Goed berichten hierover, als tegenhanger van alle "knuffelpolitiek"

Flightless bird | 29-05-13 | 20:29

een verrekte mongol, daar kan deze gast nog niet eens aan tippen...

zegmaarF | 29-05-13 | 20:29

Een echte voorbeeld kansenburger volgens de DWDD/P&W/PVDA mensen.
En dan nu de mening van een burger met een gezond en werkend brein: pleur deze hatende idioot morgenochtend het land uit!

Sjors_Carlin | 29-05-13 | 20:29

@sepulcrum | 29-05-13 | 20:28
Omdat doodzwijgen niet werkt.

rara | 29-05-13 | 20:29

Dit 'ventje' kan er misschien andere ideeën op nahouden maar heb me gisteren vooral groen en geel geërgerd aan die twee christelijke zuurpruimen aan het hoofd van de tafel. Wat een wanprestatie.

R0gu4 | 29-05-13 | 20:29

Hoe lang moet jij jezelf niet scheren voor je zo'n baard krijgt of zorgt Allah voor versnelde baardgroei?

eerstneukendanpraten | 29-05-13 | 20:29

Ik heb me toch wel het meest geërgerd aan die walgelijke manier van redeneren die hij heeft; geen antwoord geven op vragen en alleen maar jij-bakken. En de grootste ergernis: Waarom krijgt dit een podium?

Rest In Privacy | 29-05-13 | 20:28

Hij lijkt verdacht veel op die mopper-advocaat.

Meh | 29-05-13 | 20:28

Openlijk paspoort verbranden is hier toegang weigeren. Het kan zo simpel zijn.

blinde kip | 29-05-13 | 20:28

Ik kan er eigenlijk alleen maar mee lachen. Wie neemt zo'n idioot nou serieus? Ow, wacht... half links Nederland.

pistol-pete | 29-05-13 | 20:27

Kan zijn paspoort nog worden ingetrokken?

Rest In Privacy | 29-05-13 | 20:27

Volslagen krankjorum die vent...

Vakonov | 29-05-13 | 20:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken