Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BEWIJS! Sharia-onthoofding is een HOAX!

Wacht, stop, laat de multiculturele samenleving langzaam zakken en zet hem weer terug op het dressoir. Er is nog geen reden om hem kapot te gooien. Zie video hierboven. De Sharia-onthoofding in London is een vieze vette HOAX! Beetje met de kleurfilters spelen en klaar is klara: de Nigeriaan heeft helemaal geen bloed aan zijn handen. En voor iemand die onthoofd op straat ligt, stroomt er wel bijzonder weinig bloed over het asfalt. De laatste keer dat wij een moslim hebben onthoofd -GEWOON OMDAT HET KAN- zat heel de kelder onder. Dus stop maar met aluhoedjestheorie dat de Koran-speech van de kapmesmoslim door de MSM uit het filmpje wordt geknipt, er is geeneens een lijk. Vast weer een verkiezingsstunt van UKIP dit. Bovendien, drie weken geleden werd een moslim racismerend doodgestoken in Birmingham en daar ZWEEG IEDEREEN. Kijk, moskeeën worden aangevallen en moeten beschermd worden. En iemand heeft de auto van Tofik Dibi beklad. Moslims zijn de echte slachtoffers. Wanneer leren we dat nou eens?

Reaguursels

Inloggen

Frappant. Na de aanslag door een mohammedaan in Luik enkele jaren terug, hoorde ik dat enkele "jongeren" ook zeggen, achter mij, in de bus. "Ik vind het goed dat dit gebeurd is, daarmee weten de mensen dat ze nooit veilig zijn". Ik herinner mij dus nog wel degelijk levendig een tijd waarin je met 99.9% zekerheid kon aannemen dat je wél veilig was.

Tricephalus | 24-05-13 | 16:19

Dat ze inderdaad over het stukje heenlullen als hij zegt dat het moet van de koran, vind ik wil frappant. Dit toont juist aan dat de Islam gevaarlijk is, en moet worden ingeperkt.

Old_Spice | 24-05-13 | 14:20

Is het niet mogelijk dat hij opslag dood was door de aanrijding, waardoor het hart geen bloed meer rond pompte door het lichaam en dus aanzienlijk minder bloedverlies als resultaat op straat te zien is..?

Ewah1987 | 24-05-13 | 11:40

Waarom moet er nu weer gespot worden met onze Knuffelmarokkaan tofi" Ik val heus wel op vrouwen" Dibi?

Ik wijt het nog steeds niet aan de Islam. Het enige wat er mis is met de Islam is dat Inteelt toegestaan is en dan krijg je dit.

Ik ben ook katholiek opgevoed en de bijbel is ook redelijk gewelddadig, seksistisch en als je erg je best doet kun je er een vleugje antisemitisme uithalen.

Dus enig verstand is dus wel gewenst en men moet kunnen interpreteren.

Nu weet ik natuurlijk niet wat inteelt met de hersenen doet, maar het lijkt er verdacht veel op dat het geen positief effect heeft.Dit soort gedrag is toch met geen mogelijkheid gezond te noemen.Iemand die een ander wil vermoorden of pijnigen omdat het in een sprookjesboek staat, is toch eigenlijk niet meer te genezen. Uitbehandeld, dus dan kan er gekozen worden voor TBS (waar de belastingbetaler voor moet opdraaien) of een enkeltje.

truusch | 24-05-13 | 10:38

die kerel heeft het woord islam of god niet eens in zijn mond genomen: hij praat over hoe slecht het in zijn land is, daarom doet ie dit nu. WTF is dat meteen weer met dat geprietpraat over islam... stemmingmakerij. fuck off.

chili_monster | 24-05-13 | 10:22

De mohammedanen zijn niet meer dan een verzameling gestoorde eenlingen.

Lewis Lewinsky | 24-05-13 | 02:32

-weggejorist-

LibertasSimplex | 24-05-13 | 02:11

@Speervisser | 24-05-13 | 00:50
Meen ik niet hoor, van dat genetisch niet kloppen. *subsidie aanvraagt*

LibertasSimplex | 24-05-13 | 02:10

Parsons | 24-05-13 | 01:50 |
"We chase our tail", dat is.
Of voor als ik weer eens in Aken kom 'Die Katze jagt ihren eigenen Schwanz, währenddessen die Muselratten auf dem Tisch tanzen'.

WirMachenMusik | 24-05-13 | 02:09

Parsons | 24-05-13 | 01:56

Een bizar interview, inderdaad.

K1100 | 24-05-13 | 02:08

Ach ja, de rechter zal er wel achter komen dat die lieve jongens er niets aan konden doen dat er iemand voor hun auto liep en daarna in hun mes liep. Terwijl hij op straat lag zelfs, ik bedoel maar. Dus wordt dat vast een lage straf. <Nederland mode uit>

Patatter | 24-05-13 | 01:59

@Stormageddon | 24-05-13 | 01:35
Die leiders zullen we niet krijgen. Appeasing is the word.

Dit land gaat als we niet uitkijken loodrecht de afgrond in. Wat we eraan moeten doen, tell me.

K1100 | 24-05-13 | 01:56

@WirMachenMusik | 24-05-13 | 01:26
Het weg met ons gehalte is luider dan ooit.
Er zitten machten achter, het koningshuis? De regering? Het zakenleven?
Ik denk dat ze er allemaal enigzins een vinger in de pap bij hebben. Het zijn altijd diegenen die het meest te verliezen hebben en als je laatst naar van Baalen luisterde tijdens een interview over belastingsparadijzen begrijp je dat deze mensen over lijken gaan. Op een ontluisterende manier verdienen de islam en de elite elkaar, allebei liegen en twisten ze rond als vernietigende tornados waar een gewone burger geen vat op heeft en allebei zijn ze voor de levenswijze mens niet te begrijpen, tenzij je het beloningsbeleid van beiden probeert te vatten, de één heeft macht en oneindig geld, de ander heeft maagden na de dood. Maar de een word door de ander bedreigd in zijn bestaan en allebei gebruiken ze de domme burger als melkkoe, cq kanonnenvoer. En zoals alle eeuwen tot nu toe, we kunnen ze niet stoppen.

tattooboer | 24-05-13 | 01:53

@WirMachenMusik | 24-05-13 | 01:39
Nee, dat soort dingen zeg ik niet. Die gast staat daar zwaar naar de klote uit te leggen dat -ie zo gelovig is. En ik voegde mijn associatie met afrikaanse gorenieuwsbeelden bij.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:47

@miko | 24-05-13 | 01:33
Oeh dat weet jij vast beter dan ik. Puur een associatie van me met allerlei nieuwsbeelden van fokt op Afrikanen in een murderous rage.

Wel zie ik dat die gast zwaar onder invloed was. Wat -ie helemaal niet mag van allah.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:41

@Stormageddon | 24-05-13 | 01:35
Bij edit iets weggevallen:
Die zei: "There is a notion among terrorists that The US, The West *are at war with Islam* : this is not true."

Stormageddon | 24-05-13 | 01:41

LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:09 |
Aan de gedachte dat die slachtpartij niets met de islam te maken heeft kun je immers niet voorbij als je weet dat tot nu toe nog nooit iemand in naam van die religie van de vrede is afgeslacht.
(Hoop dat mijn achterneefje van elf, die dit weekend komt logeren, dit niet leest, want die heeft nog wat moeite met ironie).

WirMachenMusik | 24-05-13 | 01:39

Het enige opvallende is dat de autoriteiten (lees: de gekozen leiders) het alweer een "isolated incident" noemen. Als bezwering. Bezwering voor het kiezersvolk, dat is.

Zowel Cameron als Obama blonken uit vandaag, wat dat betreft. Cameron met z'n: "Nothing in Islam justifies this horrible act" (read a koran, dumbfuck). Maar Obama was heel slim... Die zei: "There is a notion among terrorists that The US, The West: this is not true."
Verdomd slim. Zowel een bezwering naar kiezers als naar de "bevriende" islamitische regimes.

Het punt is echter: Het is niet "isolated" en het is geen "incident". Wat Cameron en zijn marionetten ook zeggen: dat kun je niet volhouden.
En wat betreft Obama: Nee, inderdaad. Het westen en de VS zijn niet in oorlog met de Islam. Was dat zo geweest dan had de US namelijk allang Mekka gereduceerd tot de grootste parkeerplaats ter wereld.

Wat het westen en de VS zouden moeten overwegen is dat "wij" misschien niet in oorlog zijn met de islam, maar de islam is *wel* in oorlog met ons. En niet sinds kort, niet recent: al meer dan 1400 jaar. De Islam is in oorlog met het Westen (Europa, Amerika) - en het Oosten (India, China) en het Noorden (Rusland). Dit zou geen nieuws voor ons moeten zijn.

Wellicht moet het westen gewoon eens wakker worden. De Islam is al eeuwen met ons in oorlog. En met de houding van "Isolated incidents" en "Islam doesn't justify", komen we er niet. Deze daden worden wel degelijk met Soera en al goedgekeurd door de Koran.

En er is maar 1 Islam (voordat er weer een sukkel/apologeet begint over allerlei stromingen) en dat is de Koran, de laatste openbaring van god aan de mens via Mohammed (althans dat is wat al die knakkers moeten geloven), het onveranderlijke woord zoals vastgelegd in de Koran. Dat is Islam. Onderwerping aan dat boek en al die teksten zijn letterlijk waar.
Dus ook het Surat at-Tawba, dat 9e hoofdstuk.

Het maakt niet uit hoeveel zalvende woorden er worden er worden gesproken door politici en moslim-organisaties: dat gaat niet weg. Is nooit weggeweest en zal nooit verdwijnen. De religie van vrede kent geen vrede. Extern noch intern.

Ook als de hele wereld moslim zou zijn/worden (god en atoombom verhoede), dan nog zal er geen vrede zijn: dan is er geweld tegen alle menselijke, genetisch bepaalde gedrag. Overspel, homofilie, diefstal en alles wat onoorbaar is in de sharia. Enfin: vrede? In de Islam? Met de Islam? Nooit.

Dus, het westen zal wakker moeten worden. Wij zijn niet in oorlog met de islam (volgens Obama), MAAR de islam wel met ons. En blijft dat. En zolang het Westen (en het Oosten en Noorden) niet met de Islam in oorlog is, komt er nooit een einde aan de "isolated incidents" en kunnen onze achter-achter-achter-achter kleinkinderen dezelfde discussie voeren.

http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Stormageddon | 24-05-13 | 01:35

@ WirMachenMusik | 24-05-13

Uw leeftijd respecterend moet ik u gelijk geven. De werkelijkheid is erger als de film. De komende decennia zullen spannend worden. Maar ik zal vechten voor ons Nederland.

K1100 | 24-05-13 | 01:34

@miko | 24-05-13 | 01:19
AchterEInd

@LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:09
Als Yoruba is dat dan weer raar. Ik dacht dat de Ibo de mensen eters waren in Nigeria.

miko | 24-05-13 | 01:33

Speervisser | 24-05-13 |
Mooi hoe pauw en witteman op de achtergrond
Beweren dat islam achtergrond
Zweden irrelevant is.
-------------------
Ze durfden het woordje islam zelfs niet eens in de mond te nemen. Zouden ze het al een beetje als schuttingwoord zijn gaan beschouwen. Over de 'maakbare samenleving' dacht ik Pauw even te horen spotten. Meteen viel Wittekwast weer in met de vraag of ze daar in Zweden nou ook eens échte maatregelen gingen nemen inplaats van repressie. Terwijl die (opvallend onzekere) journalist net tevoren had verteld dat er als gebruikelijk wel weer veel (appeasement)geld naar de probleemwijken zal vloeien.
Als hoofdoorzaak van de problemen werd in ieder geval strompelend vastgesteld dat het iets met discriminatie is, getuige ook de momenteel nog onderzochte beschuldiging, dat een politie-agent naar het schijnt een relschopper 'aap' heeft genoemd.
Tja als je zoals ik de drempel naar de jaren der levenswijsheid al lang hebt overschreden, vraag je je zowat iedere dag wel een keer af, in welke film ben ik terechtgekomen. Of erger, hoe konden we dit onze opvolgende generaties aandoen. Zelfs met de schrikbarendste beelden van Dante's inferno worden we daarvoor nog veel te licht gestraft.

WirMachenMusik | 24-05-13 | 01:26

Mooie fotosoep JQ. The story stay's, like it is!

Mr_Pikibelly | 24-05-13 | 01:23

Ik probeerde het te beredeneren waarom onze leiders en media het zo beperken en baggetaliseren.
Stel je voor en er komt wel oorlog in de europese straten.
Zouden wij sterk genoeg smen werken?
Zouden we sterk blijven als we ze babies uit elkaar zien rukken of verkrachten?
Zouden we stand houden als ze gevangenen executeren tegen de muren?
Zouden we door de knieën zakken als we ze onze vrouwen en kinderen zien verminken?
Ik denk dat onze leiders denken dat we dat niet aan kunnen en dat we dan als makke schapen naar de slacht geleid zullen worden.
Als je kijkt naar wat er net gebeurde in londen is dat een indicatie want niemand die ingrijpt, niemand die wat doet.
Geen saamhorigheid, geen verdediging.
Wat een wereld laten we onze kinderen na...

tattooboer | 24-05-13 | 01:22

@vanhetvarken | 24-05-13 | 00:34
Achteriend,is je voornaam is het niet?

miko | 24-05-13 | 01:19

Twan Huys zei ook dat het niet waar was.

Rest In Privacy | 24-05-13 | 01:17

@You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:40
tja, ik denk dat zelfs mensen hier 'bekend' zijn. Dat wil allemaal niet zoveel zegen. het is ook vaak veel geschreeuw een weinig wol. In de meeste gevallen begaan ze ook eerst kleine overtredingen dan kunnen ze even opgeklept en koud gezet worden. Dat zorgt bij vele al voor een terugval in hun fanatisme.

miko | 24-05-13 | 01:14

@miko | 24-05-13 | 00:51
En daar zie jij een opdracht aan christenen in om andersgelovigen te doden? Merkwaardig. Ze lopen ook bij bosjes rond, christenen die andersgelovigen de hals doorsnijden in de arabische wereld, waarbij ze zich beroepen op dat stuk uit de bijbel.

Wolveshead | 24-05-13 | 01:12

Als infowars het al geen hoax vindt, dan heb je geen kees, Quid.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 24-05-13 | 01:10

Waarmee ik dus niks over negers bedoel, maar juist over gasten uit Afrika die weleens eerder met dergelijke bijltjes gehakt kunnen hebben. Wat dus inderdaad niet zo gek veel met islam te maken heeft.

Voordat er weer een of ander hysterisch pvv-wijf tegen me aan begint te mekkeren.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:09

"De landen waar de sharia wet is zijn op de vingers van één hand te tellen."
Supermatthijs | 23-05-13 | 23:53 | + -4 -

Nou snap ik dat je hier constant onzinboodschappen loopt te typen..... je hebt minstens 20 vingers aan je hand.

Rovalo | 24-05-13 | 01:08

Die moordenaar. Die staat zo strak als het achtereind van Wilders' moeder. Die is helemaal van het pad gestimuleerd.
Een beetje zoals je wel op beestachtige beelden ziet van kannibalen met kapmes in Afrika.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 01:07

-weggejorist-

peteyoung | 24-05-13 | 01:00

Kennen we allemaal nog het filmpje wat kort geleden op facebook rondcirckelde? Onthoofding van een vrouw en toen was er ook niet al teveel bloed. Dus als het al om een onthoofding ging, (volgens mij is dat nog de vraag), dan is het niet onmogelijk. En al die mensen die gelijken roepen dat het om een complot ging... het moet niet gekker worden.

Orator | 24-05-13 | 00:59

@Speervisser | 24-05-13 | 00:50
Je snapt hem niet en dat geeft niks. Je zult genetisch wel ergens niet kloppen.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 00:54

@libertassimpledick

Niemand heeft het over negerTs, dude. Hysterica.

Speervisser | 24-05-13 | 00:50

@vanhetvarken

Doe normaal, man.

Speervisser | 24-05-13 | 00:48

Dit is levensgevaarlijk. De verkoop van negers dient aan banden worden gelegd! En dan kun je zeggen negers don't kill people. Maar iedereen heeft er tegenwoordig maar één in huis.

LibertasSimplex | 24-05-13 | 00:47

@tattoeboer

Oh, oh, wat ben jij fel.
Mooi hoe pauw en witteman op de achtergrond
Beweren dat islam achtergrond
Zweden irrelevant is.
Ik ben echt jaloers op
Gutmenschen

Speervisser | 24-05-13 | 00:45

Onthoofd is hij zeker niet, dat geeft echt veel meer rommel, viel me gisteren gelijk al op.
Maar ook zonder onthoofding blijft dit gewoon een zuivere terreurdaad gepleegd door moslims.
(En ja, ik heb echt wel eens iemand gezien wiens hoofd een paar meter verderop lag,en dat geeft echt heel,heel veel bloed.....)

captainobvious | 24-05-13 | 00:43

-weggejorist-

vanhetvarken | 24-05-13 | 00:38

-weggejorist-

vanhetvarken | 24-05-13 | 00:34

@Speervisser | 24-05-13 | 00:27
Dat kunnen ze niet, dan breekt de grote oorlog uit en kan de elite zich niet meer bedruipen zoals ze gewend zijn.
Dan worden de burgers mondig en in de tumulten zullen ook de elite en de machtigen met pek en veren de streek uit worden gesleept.

tattooboer | 24-05-13 | 00:30

Hippe moslim bij hh Pauw en Witteman beweert islam beter te begrijpen dan jihadis. Ghehe...

Speervisser | 24-05-13 | 00:29

Geert Wilders mocht Engeland niet in, maar elke moslim met een kapmes is welkom.

Lewis Lewinsky | 24-05-13 | 00:29

Cameron verklaart dat slachting Woolwich niets met islam van doen heeft en Paul en Witteman doen hetzelfde. Dat lijkt mij the key issue.

Speervisser | 24-05-13 | 00:27

-weggejorist-

vanhetvarken | 24-05-13 | 00:25

@Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:45
Precies.

Lewis Lewinsky | 24-05-13 | 00:16

@ Supermatthijs | 24-05-13 | 00:05

De sharia geldt onverkort, en gaat altijd boven concurrerende wetgeving. Dat leert de sharia immers. Nu dit gegeven is, is niets meer nodig dan voldoende aanhangers die bereid zijn om zich aan de sharia te houden en de sharia op te leggen aan derden. Of dit dan recht is in westerse zin of niet, is totaal onbelangrijk.

Het is echt een abc'tje.

HoogToontje | 24-05-13 | 00:13

@Watapatja | 23-05-13 | 23:36
Dit is wel een heel merkwaardige twist die je nu aan de discussie geeft. Je kunt uitstekend spreken over de bijbel en de koran en de zaken die daarin staan vermeld.
Ik begrijp dat je dus geen voorbeeld uit de bijbel kunt geven zoals ik vroeg om 23:30. Dat had ik ook niet verwacht maar jij leek er nogal zeker van, dat argument van je valt dus weg.
Dat er verschillende stromingen bestaan, ja dat is waar. Ook dat heeft echter geen zak te maken met de discussie en mijn oorspronkelijke reactie die ik aan je richtte. Deze eikels zeggen uit naam van de islam gehandeld te hebben en beroepen zich op de koran, zij kunnen dat doen omdat een dergelijke opdracht er ook daadwerkelijk in staat. Dat maakt het verhaal van de moslimorganisaties (en van Cameron) dus complete lulkoek. Dat niet elke moslim (van welke stroming dan ook) behoefte heeft die opdracht uit te voeren doet daar niets aan af.

Wolveshead | 24-05-13 | 00:10

Mooi cynisch stukje van Quid. Wat Arnoud van Doorn is voor Saudis, is Quid voor islamwatchers

Speervisser | 24-05-13 | 00:04

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 23:53

De sharia geldt in de hele islamitische wereld, en ook in Europa zijn tal van enclaves waar de sharia van kracht is.

HoogToontje | 24-05-13 | 00:01

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 23:47
Tja, hoed je maar als Black & Decker weer eens uitverkoop heeft gehad.

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:59

De landen waar de sharia wet is zijn op de vingers van één hand te tellen.
Supermatthijs | 23-05-13 | 23:53

Dan hoop ik niet dat ze vroeger je buggy een keer te lang naast de chemobak hebben laten staan, want mijn handen komen toch echt vingers te kort...
en.wikipedia.org/wiki/Application_of_s...

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:58

HoogToontje | 23-05-13 | 23:49 | + 0 -

Dan hoeven we daar dus helemaal niet bang voor te zijn. De landen waar de sharia wet is zijn op de vingers van één hand te tellen. Trap toch niet in al die bangmakerij.

Supermatthijs | 23-05-13 | 23:53

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 23:40

Je weet echt niets van de islam he? Het doel is het invoeren van de sharia. Dat is altijd en overal het doel van de professionele moslims. Die professionele moslims sturen o.a. hun stoottroepen aan om dit doel naderbij te brengen. Door de geschiedenis heen is dit altijd en overal een beproefde methode gebleken om het doel te bereiken.

HoogToontje | 23-05-13 | 23:49

Een gematigd moslim.
Wat een farce!
Als je toch alle ellende wereldwijd ziet die de islam te weeg brengt dan trek je toch je conclusie als islamiet in een vrij Westers land.

Maar het tegendeel gebeurt. Allochtone jongeren radicaliseren bij bosjes. Zij hebben duidelijk stelling genomen. Ik weet genoeg. De vraag is niet meer of, maar slecht wanneer.

De eerste gevallene op Europees grondgebied in deze oorlog is gisteren gesneuveld.

Ban de koran, en ban hen die deze walgelijke ideologie uitdragen!
Ook de stilzwijgende gematigde moslims zijn schuldig.
Geniepig achterbaks kudtvolk!

wakkere_nederlander | 23-05-13 | 23:48

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:45 | + 0 -

Als ze het met onthoofdingen willen proberen hebben ze nog een lange weg te gaan.

Supermatthijs | 23-05-13 | 23:47

De macht overnemen doen ze dan blijkbaar nogal onbeholpen.
Supermatthijs | 23-05-13 | 23:40

Kun je nagaan, en dan roepen ze minstens sinds de jaren '80 al "op een dag zijn wij hier de baas".

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:45

De moslims hebben helemaal geen politieke partij.
Supermatthijs | 23-05-13 | 23:40

Jawel hoor, Partij van de Allah natuurlijk, en daarnaast nog de Islam Democraten:
www.islamdemocraten.nl/
De NMP bestaat inderdaad niet meer.

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:43

Wat triest dat bepaalde types weer aan de gang gaan met complottheorieën.
Nu is me wel wat opgevallen, namelijk dat MI5 heeft toegegeven dat één van de daders al in beeld was.
www.dailymail.co.uk/news/article-23294...
Eigenlijk net zoals Mohammed Bouyeri reeds bekend zou zijn geweest bij de AIVD.
Dat vind ik best typisch.

You-On-A-Gin | 23-05-13 | 23:40

HoogToontje | 23-05-13 | 23:34 | + 0 -

Het is maar wat je wil zien. Ik zie het zeker niet zo. De SA was de knokploeg die de politieke partij van Hitler aan de macht wilde brengen. De moslims hebben helemaal geen politieke partij. Wat is hun doel dan volgens jou ? De macht overnemen doen ze dan blijkbaar nogal onbeholpen.

Supermatthijs | 23-05-13 | 23:40

Wolveshead | 23-05-13 | 23:30 |
Je kunt niet spreken over de bijbel of de Koran. Van beide zijn er vele geloofsstromingen, ieder met hun eigen variant of vertaling.

Watapatja | 23-05-13 | 23:36

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 22:56

Door heel Europa zie je dezelfde testosteronbrigades, geinspireerd door bebaarde mannen op leeftijd met een positie in de nabije moskee, geweld gebruiken om de eigen doelen te bewerkstelligen.

Kan jij me het verschil met de SA uitleggen?

HoogToontje | 23-05-13 | 23:34

@Watapatja | 23-05-13 | 23:13
Eerlijk gezegd zou ik zo gauw niet weten welke passage uit de bijbel door een christenextremist aangegrepen zou kunnen worden om dergelijke wandaden mee te rechtvaardigen, misschien kun je daar even een voorbeeld van geven? Voor zover ik de bijbel ken staan er niet zoveel opdrachten of leefregels in die niet tot doel hebben naastenliefde na te streven.
Dat is in de koran toch wel anders, daar hoeft niet lang gezocht te worden naar een opdracht van allah aan zijn gelovigen die juist hetgeen beoogt wat deze idioten ten uitvoer hebben gebracht.
Maar zelfs als dat wel zo zou zijn komt jouw comment feitelijk neer op; ja maar...
Als op GS de Paus terecht wordt afgezeken om het gedrag dat zijn club priesters etc. ten toon spreiden, zou het ook raar zijn als ik ineens met de koran op de proppen kom omdat daar ook wel rare dingen in staan.

Wolveshead | 23-05-13 | 23:30

Om de complot denkers even uit de droom te helpen, de tweede video is mee geknoeid (duhhh...) want de strepen langs de straat zijn daar inderdaad rood ja. maps.google.nl/maps?q=Woolwich,+Veren...

dutchdj | 23-05-13 | 23:28

Lol @p en w , het zal wel moeilijk zijn het woord muslims niet te mogen noemen ivm de zweedse rellen, het allah ackbar geschreeuw word ook niet getoond maar owee, een agent heeft misschien aap gezegd.
Wat een NPO, wat een farce wat een leugens.
Wie zit daar achter? Die ongelovelijk doorprikbare gladpraterij van de vara roden.

tattooboer | 23-05-13 | 23:27

Schietmijmaarlek | 23-05-13 | 23:24 |
Gelukkig, zijn er alleen nog te weinig.

Watapatja | 23-05-13 | 23:26

@Watapatja | 23-05-13 | 23:15
Zit er nu eentje bij P&W.
Een moslim die het zat is.
Hulde voor die man!

Schietmijmaarlek | 23-05-13 | 23:24

Vernederend en respectloos

dreiner | 23-05-13 | 23:20

@Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:33
Nee ik moest hem opzoeken Ton Thie is begonnen toen ik geboren werd. Dan weet je mijn leeftijd. Broekie he? Een jonge god.

@Supermatthijs | 23-05-13 | 22:30
een groep mafkezen kan een hoop ellende veroorzaken.
Verder heeft misschien een de club vaarwel gezegd(gelukkig) maar de andere geven nog niks toe.
De ku klux clan is ook begonnen met een paar wierdo's maar als die het momentum mee hebben dan kun je nog rare dingen mee maken.
www.youtube.com/watch?v=5CTG58jIlNA

miko | 23-05-13 | 23:19

Schietmijmaarlek | 23-05-13 | 23:02 |
En langzamerhand laten gematigde moslims eindelijk hun stem horen. Kunnen we de extremisten eruitfilteren en aanpakken.

Watapatja | 23-05-13 | 23:15

Wolveshead | 23-05-13 | 22:58 |
Ik maak de vergelijking met de bijbel om je aan te geven dat extremisten elk boek aan kunnen grijpen, ligt eraan hoe je iets wilt duiden.

Watapatja | 23-05-13 | 23:13

Nou.... op de beelden uit de heli was anders zat bloed te zien bij de muur voor de auto..... plus een sleepspoor.
Gadverdegadver.
Dat je iemand op zo'n gruwelijke manier afslacht, vind ik al barbaars.
Maar om er nou ook nog mee gaan lopen slepen en vragen aan de omstanders of ze je ff willen filmen?
Ziek..... doodziek.
En er gaan meer van dit soort 'incidentjes' komen.
En reken maar dat er veel 'gematigde' moslims goedkeurend naar de beelden zullen kijken.
Want als zo'n slachter allahs hakkenbar roept, is er toch niks mis met die lieve knul?
Staat in het sprookjesboek, hoor.
Westerlingen zijn kudt.... maar leve de mobieltjes, internet en de uitkeringen.
Good job, brother!

Schietmijmaarlek | 23-05-13 | 23:02

@Watapatja | 23-05-13 | 22:48
Mijn eigen tegel ken ik vrij goed en ik weet toch zeker dat ik daar de bijbel niet noem. Jij trekt die erbij om voor jou moverende redenen maar wil die niet zelf even toelichten, dat moet ik (en andere meeleesguurdertjes) zelf allemaal maar bijmekaar interpreteren. Dat is een merkwaardige manier van discusseren i.m.o..
Vind je het echt zoveel moeite zelf even aan te geven wat je nu precies bedoelt met jouw tegel?

Wolveshead | 23-05-13 | 22:58

Quid is ziek in zijn hoofd en dat komt duidelijk tot uiting in zijn stukjes..............

Allahshakkenbar | 23-05-13 | 22:57

De hoaxer had ook gewoon een area colour correction kunnen doen, in plaats van het hele beeld: Nu zie je duidelijk dat de plas/strepen op straat, rechstonder in beeld, ook een soort van oranje/bruin zijn op het moment dat het rood magisch weg is.

GSHiveMind | 23-05-13 | 22:56

HoogToontje | 23-05-13 | 22:52 | + 0 -

Wat een domme praat zeg. Ze de SA noemen en doen alsof één incident dagelijkse kost is. Voor mijn neus blijkt het allemaal nog wel mee te vallen.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:56

@ HoogToontje | 23-05-13 | 22:52

Met die tegel ga ik niet de pc hoofd prijs winnen.

HoogToontje | 23-05-13 | 22:55

@sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:49
De eerste die boos word en val dood roept is de verliezer dus ik win!
je bent niemand.

tattooboer | 23-05-13 | 22:52

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 22:31

Je bent niet de snuggerste he? De SA, dat is dezelfde groep die mensen op straat op klaarlichte dag onthooft. Het gebeurt voor je neus, en nog zie je het niet.

HoogToontje | 23-05-13 | 22:52

-weggejorist-

Bembé | 23-05-13 | 22:52

Nou, ik ben om hoor. Echt van voor tot achter in scene gezet, deze zogenaamde misdaad, en allemaal om moslims in diskrediet te brengen en zo de Ware Islam te kunnen onderdrukken. Hulde aan de regisseurs van dit alles, want het is een stuk humaner en efficiënter om het zo te doen, dan om meer dan 80.000 Syriërs te slachtofferen om te bewijzen dat Islam NIET de religie van vrede is.

Ja nee, geen mening | 23-05-13 | 22:50

brutus68 | 23-05-13 | 22:48 | + 0 -

Daar heb je gelijk in. Daar ben ik niet moeilijk in, kost ook niks dus.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:50

tattooboer | 23-05-13 | 22:29 |
Val jij toch lekker dood sukkel. Ik ben nog steeds een koning! En jullie zijn mijn slaven.

sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:49

Wolveshead | 23-05-13 | 22:40 |
Lees je eigen tegel waar ik op reageer, misschien valt dan het kwartje.

Watapatja | 23-05-13 | 22:48

is een complot van de CIA, allemaal!!

mental K | 23-05-13 | 22:48

De poster van het prutsfilmpje, Russianvids, is gewoon een oldskool nazi met een hekel aan Joden en dat soort dingen.
Hij probeert ons ook te doen geloven dat de Boston marathon bommetjes een door de NWO in scene gezette hoax is.
Amerikaans White Trash of Russisch White Trash. Ze haten moslims altijd weer net iets minder erg dan hun eeuwige vijand, de Joden.

Peyronie | 23-05-13 | 22:48

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:36

Nee, je zei Kosovo. Dommer dan dom. Ik moest je corrigeren.

brutus68 | 23-05-13 | 22:48

necrosis | 23-05-13 | 22:17 |

... Ik denk dat dit een nep moslim is, of beter gezegd helemaal geen moslim. Niet om de moslims een veer in de kont te stoppen, want die waren na de moord op Van Gogh toch duidelijk hoe over hoe totaal achterlijk ze zijn en ze denken over het afslachten van een onschuldig mens. Ik heb in die tijd niet echt mededogen gezien van de moslim gemeenschap, ze konden de moord zelfs wel begrijpen, de smeerlappen. Maar wat ik toen heel vreemd vond was dat Theo van Gogh is vermoord op de dag van de Amerikaanse verkiezingen en zijn moord in de VS uitgebreid op tv is geweest nog voor de stembussen open gingen en dit waarschijnlijk veel twijfelaars heeft doen besluiten om toch maar weer op Bush te stemmen. Was dat toeval of was een moslim in NL werkelijk helemaal gek geworden om een moord op een cineast te plegen op exact deze dag. Overigens, toen is er niet geknipt in de beelden en kwam Van Gogh vol in beeld met een mes in zijn lichaam, niemand dacht toen aan de nabestaanden of aan zijn zoon.

Megalomaantje | 23-05-13 | 22:46

@Parsons | 23-05-13 | 22:41
Mee eens maar wat willen jij en ik hier dan aan doen?

tattooboer | 23-05-13 | 22:46

@Supermatthijs | 23-05-13 | 22:41
Jammer maar daar ga je de mist voor de derde keer in, ze waren daar onder VN mandaat als een humanitaire inzet en hadden geen oorlogsprotocol van zichzelf. Niks nederlands leger, gewoon VN paljassen.

tattooboer | 23-05-13 | 22:44

Het enige wat ik er uit op maak, is dat negers kennelijk ook moslim kunnen zijn?

Piet_Snot | 23-05-13 | 22:44

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:41
Nederlandse leger houd ik er in. Klinkt tenminste landmachterig. Nederlandse strijdkrachten is een breder woord, maar die zaten niet allemaal in Srebenica. En al helemaal de Marine niet.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:43

@tattooboer | 23-05-13 | 22:39
Gelul, echte leiders zeggen de waarheid. Churchillstyle.

Parsons | 23-05-13 | 22:41

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:39 | + 0 -

Daar heb je wel een punt, mariniers laten zich niet zomaar in hun zak schijten. Het was in ieder geval het nederlandse leger. Zoveel is wel duidelijk.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:41

@Watapatja | 23-05-13 | 22:31
En wat er al dan niet in de bijbel staat doet er in dit verband toe omdat...?

Wolveshead | 23-05-13 | 22:40

@Parsons | 23-05-13 | 22:37
Datzelfde moment breekt de derde wereldoorlog uit. Leiders denken nog steeds in die termen, lieg voor vrede, wat de kosten ook zijn.

tattooboer | 23-05-13 | 22:39

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:36
Dat waren toch geen mariniers daar in Srebenica. Dat waren mietjes van de landmacht. Misschien wel van de Luchtdebiele Brigade.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:39

@brutus68 | 23-05-13 | 22:19
De waarheid. Hij had moeten zeggen wat Allen West zegt en ik hierboven al heb gepost.

Parsons | 23-05-13 | 22:37

brutus68 | 23-05-13 | 22:32 | + 0 -

Het homo grapje heeft hier een lange traditie en die moet je in ere houden. Gisteravond ging de hele rechtsgure roedel hier weer eens helemaal los en meende iemand op te moeten merken hoe stoer hij nederlandse mariniers vond. Daarop reageerde ik met: Ga ze dat in Srebenica maar eens vertellen. Sta ik nog steeds achter.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:36

miko | 23-05-13 | 22:30
Ken je leeftijd niet. Misschien ken je die hele Ton Tie niet?

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:33

@Supermatthijs | 23-05-13 | 22:30
Dat jij die info niet kan vinden is gewoon goed, zo kan je opkijken naar anderen die dat wel kunnen.
Als je je narcistische oogklepjes afdeed had je ontzettend veel kunnen leren van veel reaguurders.
Maar zoals altijd is jou dwang naar eigen-gelijk te groot daarvoor en staat die in de weg van zelfrealisatie die bij jou net zo weinig plaatsvind als realiteitszin.

tattooboer | 23-05-13 | 22:33

necrosis | 23-05-13 | 22:17 |

Als ze kunnen knippen, kunnen ze dan nog meer dan dat met een video? Maar schijnbaar is er niet geknipt, alhoewel, dus waarom niet even een trofee laten zien om het vuur voor de islamic power nog meer op te stoken? Ik zeg niet dat ik dat wil, maar het zijn toch moslims en dat zijn wilden en barbaren of waren het nette moslim moordenaars, want hij verontschuldigd zich aan het begin van de video nog wel even, de gek, hoe zot zijn die lui, dat doen ze toch anders nooit, doden en zich verontschuldigen....

Megalomaantje | 23-05-13 | 22:33

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:20

Wat is jouw probleem, jochie? Zodra je tegengas krijgt is iemand homo. Rare gedachtegang, en ziekelijk. Je mag mij van alles vinden, I don't care, moet er om lachen.
Het laffe aan jou is dat jij meent derden erbij te moeten betrekken. Lieden die part noch deel hebben. Zoals gisteren, over Nederlandse miltairen in Srebenica. Buitengewoon laf.

brutus68 | 23-05-13 | 22:32

Wolveshead | 23-05-13 | 22:12 |
Heb je de bijbel wel eens goed gelezen, gruwelijk sprookjesboek. Het gaat erom hoe mensen het duiden, extremisten zijn altijd een gevaar voor de samenleving.

Watapatja | 23-05-13 | 22:31

@necrosis | 23-05-13 | 22:29
Je hebt helemaal gelijk. Scheelt een hoop verdriet en wat je niet hebt mis je niet.

miko | 23-05-13 | 22:31

HoogToontje | 23-05-13 | 22:24 | + 0 -

Leg eens uit. Ik zie ze alleen nog hier in de panelen. Stoer doen achter hun toetsenbord.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:31

@Watapatja | 23-05-13 | 22:05
Dat is dan een goed teken. Mooi.

@Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:48
Ton Tie? Fameus?
Of Tie ta tovenaar.

miko | 23-05-13 | 22:30

miko | 23-05-13 | 22:23 | + 0 -

Achteraf is toch ook gewoon gebleken dat het een stel mafkezen waren waarvan er al één afstand heeft genomen van het hele gedachtengoed ? Maak er niet meer van dan het is. Gisteravond zaten hier weer hele volksstammen te roepen zonder voldoende informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:30

Eén ding is zeker de PvdA heeft een héééééééééél groot probleem.

trippert | 23-05-13 | 22:29

@miko | 23-05-13 | 22:25
Wat moet ik met kinderen in een maatschappij zoals de onze?

necrosis | 23-05-13 | 22:29

@sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:23
Sterke comeback hoor!

tattooboer | 23-05-13 | 22:29

michello | 23-05-13 | 22:19
De bovenste natuurlijk. Om dat bloed er af te krijgen.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:29

Maar goed, als er hier onschuldige burgers slachtoffer worden van Islamitische terreur zie je ze daar in het Oosten keihard juichen en onze vlaggen verbranden.

Als er per ongeluk een paar burgers worden gedood daar zie je ons toch niet keihard juichen en hun vlaggen verbranden? Nee, wij hebben iig nog een beetje zelfreflectie. De meeste Moslimburgers daar worden nog nog steeds gedood door 'mede'Moslims.

Als zij liever een leven zonder plezier willen met veel meer marteling, laat ze, trekken wij ons terug. En gaat het om de olie? In het binnenland kunnen ze er toch niks mee, dus ze komen toch wel naar het Westen om geld te verdienen.

Maar goed, zij zeggen weg met de Westerlingen en de gutmenschen zeggen weg met de Westerlingen. Eigenlijk ben ik ontzettend benieuwd wat er gebeurt als over 50 jaar de olievoorraad op is, hebben ze ook geen excuus meer.

Your interpretation | 23-05-13 | 22:27

@necrosis | 23-05-13 | 22:17
Jouw kind kan het nooit zijn je neemt ze toch niet.

miko | 23-05-13 | 22:25

@ Supermatthijs | 23-05-13 | 22:03

De SA marcheert al lang door de straten van Europa.

HoogToontje | 23-05-13 | 22:24

@Supermatthijs | 23-05-13 | 22:01
Het is dat veel mensen de stupiditeit niet begrepen anders was Bea er zelf schuldig aan geweest.Maar net als nu in Engeland heeft men het over eenlingen en lone wolves. Het mag wel eens op de man afgevraagd worden aan de imams ben je loyaal ja of nee? veroordeel je de daad in woord en handelen.
dat zou al een hoop schelen denk ik zo.

miko | 23-05-13 | 22:23

tattooboer | 23-05-13 | 22:19 |
Nee jij wel dan.

sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:23

brutus68 | 23-05-13 | 22:15 | + 0 -

Niks mis met mijn algemene kennis hoor. Maak je maar niet ongerust. En ik zal mijn grapjes voortaan wat anders brengen bij jou, ouwe geilneef.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:20

Het enige wat mij eigenlijk opviel is dat mensen het hele voorval aan het filmen zijn voordat de politie komt en NADAT de politie die 2 kerels heeft gepopt. In deze wereld van constante YT mania had ik toch minstens 3 verschillende hoeken verwacht met beelden waarop je kan zien dat die agent die kerels neerschiet.

Dat is eigenlijk het enige wat ik apart vind.

bomba12 | 23-05-13 | 22:20

Parsons | 23-05-13 | 22:17

Maar wat had Cameron anders moeten zeggen?

brutus68 | 23-05-13 | 22:19

@sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:16
Wat bazel jij nou allemaal?
Alcohol is geen god in een boek, exact hebben wij niks gemeen met fatalistische muslims, op muslims kan je niet projecteren, die zijn compleet omheind door hun eigen obsessies.
Je raakt kant nog wal.

tattooboer | 23-05-13 | 22:19

Het is wel gewoon een negert in beide filnpjes.

Nilfisk | 23-05-13 | 22:18

Komt nog bij dat Cameron aantoonbaar liegt.

Hij beweert dat er in de islam geen grondslag is voor dit soort daden.

Soera 9:5 is CRYSTAL CLEAR.

"Kill the disbeleivers wherever you can find them."

En dat is exact wat deze twee mohammedanen hebben gedaan.

Parsons | 23-05-13 | 22:17

@Megalomaantje | 23-05-13 | 22:09
Mocht die vent daadwerkelijk met een afgehakt/ afgesneden hoofd in beeld komen, dan zal dat er heus wel uitgeknipt worden alvorens het uitgezonden wordt.
Stel dat het JOUW kind was die slachtoffer wordt van een stel barbaren........ zou je dan nog om een trofee zeuren?

necrosis | 23-05-13 | 22:17

Stop gewoon met alcohol drinken! Pas dan zal de reaguurder inzien, wat hij of zij exact gemeen heeft met de moslim! Qua frustratie dan over zijn of haar eigen leven en de projectie hiervan op moslims. Et vice versa.

sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 22:16

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:08

Val me niet lastig met je anale fixatie, doe eens wat aan je algemene kennis, dat zou al een stuk helpen.

brutus68 | 23-05-13 | 22:15

Ook een aardige reactie:
Only a muslim would be grinning covered in blood holding a machete while screaming
how islam is a religion of peace
and he is only killing because we dont accept him

Im sorry
But to all the muslims out there i say this
I dont really care if you want to sit in a cave in syria and blow yourselves up
Hey have at it...
Go ahead and wrap a sucide vest on
hold the evil koran and lite the fuze
Take video of it i dont care...

But when you come here and demand we respect you
all i can say is
Islam the religion of pieces
started by a mass murdering pedophile psychopath , genocidal maniac, lying theiving raping - fraudulent, insane pervert.

I wont respect it
I will never bown down to it
I will defend my self and my family
and if you dont like that
I highly suggest you contact Allah
and if he is god (yea right)
maybe he should come down here and set everyone straight..

because all we see is a bunch of mass murdering lunatics running around screaming allah akbar while chopping peoples heads off
and soon you might find out people are just gonna start fighting back..

Zal mij benieuwen.

de Kent | 23-05-13 | 22:13

@Watapatja | 23-05-13 | 22:05
Ik kan het zo copy-pasten van mijn reactie bij de buren:

"Mogelijk dat deze moslimorganisaties naar Geert hebben geluisterd en de haatpassages uit hun boek hebben gescheurd, dan blijft slechts ongeveer de kaft over maar allah. In dat geval zouden ze oprecht kunnen zeggen dat dergelijke wandaden niets met hun islam te maken hebben".
Hebben ze echter nog steeds het origineel in gebruik, dan wordt het tijd dat ze er ook eens in gaan lezen, dan kun je niet volhouden dat dergelijke praktijken niet de goedkeurende bijval van allah en mo zouden krijgen.

Wolveshead | 23-05-13 | 22:12

Begrijp niet waarom die peer niet met het hoofd op de video verschijnt? Koppensnellen en dan geen trofee laten zien, das niet erg islam?? Bulgaren doen het wat dat betreft veel beter... nos.nl/artikel/240276-britse-vrouw-ont...

Megalomaantje | 23-05-13 | 22:09

brutus68 | 23-05-13 | 22:06 | + 0 -

Ja soms moet je zaken gewoon benoemen Brutus, ouwe relnicht.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:08

ratelaar | 23-05-13 | 20:50 |
Christendom en islam, Mohammed en Jezus, op een hoop gooien, is wel de meest villeine en doorzichtige relativering van barbarisme die je tegenwoordig tegenkomt.

WirMachenMusik | 23-05-13 | 22:07

Godverdomme. Dit een hoax.Democratie blijkt al jaren een hoax. En ik lees net dat klimaatverandering óók een hoax is moetenwenietwillen.nl/blog/2013/05/23/.... Geld terugkrijgen van Griekenland blijkt een hoax. Wat is er verdorie nog wel echt?

Cappuccino | 23-05-13 | 22:06

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:32

Jij durft!

brutus68 | 23-05-13 | 22:06

ik ben toch kleurenblind

watsinneneem | 23-05-13 | 22:06

miko | 23-05-13 | 21:56 |
De grootste Islamitische verenigingen in Engeland hebben inmiddels afstand genomen van deze gruweldaad.

Watapatja | 23-05-13 | 22:05

miko | 23-05-13 | 21:16
Meerdere vrouwen, die ook het slachtoffer beschermden.
Dat was te laat, maar wat was er gebeurt als die vrouwen er niet waren geweest.
Petje af....

who cares | 23-05-13 | 22:05

WirMachenMusik | 23-05-13 | 22:02 | + 0 -

En dan kunnen eindelijk die laarzen uit het vet.

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:03

Vandaag of morgen houden ze het niet meer bij, het policor-journaille en de clerus van de linkse politieke kerk, om tegenover iedere islamitisch geïnspireerde gruweldaad een relativering te bedenken. Dan zijn ze uitgerelativeerd en houden zich angstvallig koest.

WirMachenMusik | 23-05-13 | 22:02

miko | 23-05-13 | 21:59 | + 0 -

Zo is het niet gegaan grappenmaker. Maar ik begrijp dat jij liever die burgeroorlog had gehad toen ?

Supermatthijs | 23-05-13 | 22:01

miko | 23-05-13 | 21:56
Zo'n oproep zou kant nog wal raken. Een islamitisch gebed voor een infidel? Afstand nemen van deze daad, daar waar de Koran vol staat met aannmoedigingen om zulke daden te plegen? En last but not least vrouwen bedanken? Cameron zou beter aan de paus kunnen verzoeken zijn bed te delen met een man.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 22:00

Die achterlijke cultuur van ze is onverenigbaar met de onze, of wat daar nog van over is.
Ik denk dat we nog veel van dit soort 'op zichzelf staande incidenten' mogen verwachten...
Laat het downplayen beginnen.

Desmoulins | 23-05-13 | 22:00

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:56 |
Bij het publiek is het taboe eraf, de boven ons gestelden lopen nog een paar jaartjes achter. 'Alles kunnen roepen' houdt bij mij wel op als het in de buurt van de Markermeer-doctrine komt, for the record. Ik snap die emoties wel maar met emoties is nog nooit een probleem opgelost.

Moishe Pipik | 23-05-13 | 22:00

@Supermatthijs | 23-05-13 | 21:46
Als bij mij in de straat iemand vermoord word dan ga ik naar zijn familie toe om te troosten en om medeleven te tonen. Ik ga niet de familie van de dader een taart brengen en een kop thee drinken en dat is wat die Duitse hoer wel deed

miko | 23-05-13 | 21:59

miko | 23-05-13 | 21:52
Die gasten hebben voorlopig geen leven meer. Ze zijn nu in handen van de politie onder het regime van de anti terroristenwet. Ook hun vriendjes zullen worden opgepakt en verdwijnen in een soort Nacht und Nebel omgeving. Dat kon nog wel eens eventjes duren.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:57

@Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:45
Hij had natuurlijk ook een toespraak kunnen houden waarin hij de islamitische gemeenschap oproept om de nabestaanden te steunen met woord en daad en openlijk afstand te nemen van deze gruwelijke daad. Hij zou kunnen vragen aan de moskeeën om het komende gebed op te dragen aan deze zo laf vermoorde jongeman en steun aan de dappere vrouwen die deze varkens te woord stonden en de straat behoed hebben voor meer terreur.Dat had hij ook kunnen doen.Of was hij dan bang dat hij erg weinig bijval zou krijgen van de meeste moskeeën?

miko | 23-05-13 | 21:56

Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:52 | + 0 -

Ik merk helemaal niks meer van de angst om moslims voor het hoofd te stoten. Die tijd is geweest. Het gaat er nu steeds meer op lijken dat je maar alles kan roepen. Je kan iets ook groter maken dan het is.

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:56

En het makke vee zit klem tussen Nazi-EU/VS (socialisten) en Ali Hakkenbar.... Wie is wie, nep of echt, maakt geen flauwsaus meer uit, de psychopaten en hun geld en oorlogmachinerie regeren, klaar!... WOIII in wording om het hele verrotte systeem weer vlot te trekken, zou dat een optie zijn? Ze hebben het eerder gedaan en toen ging het hier ook kapot en daarginds bij Uncle Sam vlogen de aandelen van 1942 tot 1960 ongeremd omhoog.

Megalomaantje | 23-05-13 | 21:56

Ben een beetje in de war van de hersenkronkel van zo'n terrorist. Je bent van Nigeriaanse origine, met een christelijke opvoeding, bekeerd tot de islam, je roept dat je het erg vindt voor de vrouwen die dit moeten zien, maar dat ze dat in hun land ook dagelijks zien, je roept op om je regering af te zetten omdat die toch niks om je geven. IMHO is dit de toespraak van een zeer verwarde man, die zelfs niks heeft begrepen van de indoctrinatie van de Koran. Ik zeg: TBS.

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:54

@de grote Anti | 23-05-13 | 21:22
Eerder nieuwe verdelgingsstoffen dan is dat ongedierte nog ergens goed voor.
Heeft Bayer of Syngenta geen lab in Engeland?

@sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 21:24
Uiteraard, gaan we kort door de bocht.
Maar laten we wel wezen ik gun deze lafaards geen goed leven meer. Maar tot het opruimen van hele volkstammen zul je mij niet betrappen.

miko | 23-05-13 | 21:52

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:46
Het zou allemaal wel een tandje minder mogen, die overdreven angst om de moslimgemeenschap tegen het hoofd te stoten en te pamperen. In het geval van Bea kwam daar nog bij dat haar volledige reactie in het teken van appeasement stond en het niet in haar opkwam om de familie Van Gogh te bezoeken.

Buiten dat is het niet waar dat dit niks met islam te maken heeft.

Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:52

Moslims zijn de echte slachtoffers. Wanneer leren we dat nou eens? Nuff said, lees het met ander brilletje treurwilgen.

de Kent | 23-05-13 | 21:49

Die posts van Quid worden steeds triester en vervelender. Doet me steeds meer denken aan die kut cartoonist die hier een tijdje postte... baheri ofzo? Dat is een beetje het niveau van qut zijn stukjes tegenwoordig.

Ih8yousf | 23-05-13 | 21:48

miko | 23-05-13 | 21:37
Zou Rita Tie familie zijn van de fameuze Ton Tie, doelman bij ADO?

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:48

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:27 | + -2

Yep, zolang je een ongelovige bent vindt Allah het ook best

Your interpretation | 23-05-13 | 21:48

Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:45 | + 0 -

Ja want hoe hadden ze anders moeten reageren dan ?

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:46

Die reactie van Cameron lijkt wel verrekte veel op die van Bea en haar slippendragers na Van Gogh.

Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:45

Jos Schmitz | 23-05-13 | 21:24
De speech van Cameron is slechts bedoeld voor de massa islamieten die geen kwaad in de zin hebben. En ja, er zullen velen van werken en een bijdrage leveren. Voor Cameron is het belangrijk dat deze groep niet wordt gestigmatiseerd. Gestigmatiseerd, waar ken ik dat van?

Graaf van Egmont | 23-05-13 | 21:45

Ook steeds zieliger die Jan Qud. Uiteraard wordt weer fijntjes en ook nog met grote vette letters gewezen op de grote stilte rond een doodgestoken moslim in Birmingham. Ach ja, relativeer alles maar weer joh. Deze slachtpartij komt per slot van rekening elke dag voor hier in Europa. En natuurlijk had die slager net zo goed een Boedhist of een Hindoe kunnen zijn, toch? Triest...

rien6139 | 23-05-13 | 21:43

@LangeTijdGeleden | 23-05-13 | 20:44
Kleurcorrectie is al mogelijk sinds het begin van de kleurencamera. De editingkabouter die dit filmpje gemaakt heeft, heeft echter niet echt zijn best gedaan, die negert loopt nu met oranje handen rond in plaats van bruine.

Danny M NL | 23-05-13 | 21:43

Tofik wie?

Lief meiske | 23-05-13 | 21:41

Johnny Quid? Jij gelooft toch niet serieus in deze onzin?

Kijk naar de rode strepen op straat! Die zijn oranje op de bloedloze versie!

Hobbykip | 23-05-13 | 21:41

@ganzo | 23-05-13 | 21:07
Tja en dan zegt die freak dit:
'He was a run-of-the mill type of person and I knew him until about two or three years ago when he disappeared.'
Dus iemand die een ander op straat de kop afsnijd is een run-of-the-mill type?
Dan weet je ook meteen precies wat we met die halve gare Choudry in huis hebben.

miko | 23-05-13 | 21:40

Tofik Dibi, is dat niet de bottom van Jan-Kees de Jager?

eerstneukendanpraten | 23-05-13 | 21:40

@Ir Rita Tie | 23-05-13 | 21:28
Nou dan hoop ik niet dat je tere hartje te vaak beschadigd word door de boze mensen die hier zomaar grapjes durven maken over dode mensen.
Niet te veel nachtmerries he peopie?
*my little pony aan ritaatje geeft en toedekt*

@Supermatthijs | 23-05-13 | 21:32
Nu Bakito weg is moet iemand het doen.

miko | 23-05-13 | 21:37

De schuld buiten jezelf zoeken is slechts aan daders voorbehouden.

Not Muhammad | 23-05-13 | 21:35

mijntweecent | 23-05-13 | 21:08
LOL!

Moishe Pipik | 23-05-13 | 21:33

Haha die auto.. Wat lopen er toch een hoop mongeaulen rond.

IdiotSavant | 23-05-13 | 21:32

@miko | 23-05-13 | 21:09

Smakeloos grapje.

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:32

@miko | 23-05-13 | 21:09
Also Also Alsoo!

Jim Lovell | 23-05-13 | 21:29

Inderdaad die verklaring van Cameron die dit een "betrayal on islam" noemt; hoe ver moeten we zakken. Het is ten eerste vergelijkbaar met het kwalificeren van kindermisbruik in de katholieke kerk als een "betrayal on the catholic church", ten tweede is het gewoon conform de leerstelling. Wat een laffe knieval toch.

aceofspades | 23-05-13 | 21:28

@kicktherabbit | 23-05-13 | 21:01
Een mislukte multiculturele samenleving kan, onder andere, een voedingsbodem zijn voor terreur. Een oorzaak dus.

Jim Lovell | 23-05-13 | 21:28

@miko | 23-05-13 | 21:09
Nee joh. Ik blijf hier gewoon. En wat wou jij daar nou aan gaan doen?

Ir Rita Tie | 23-05-13 | 21:28

sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 21:24 | + 0 -

Qua onverdraagzaamheid komen beiden inderdaad steeds dichter bij elkaar in de buurt. Maar zolang je geen moslim bent mag het van Geert best.

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:27

Als er iets is dat de auto van Tofik Bibi zou willen bekladden, dan toch in de eerste plaats een schijtende meeuw.

taxhond | 23-05-13 | 21:26

*sjaakdelinksesul mee naar kelder neemt*

de grote Anti | 23-05-13 | 21:26

En maar hopen dat er nog velen ze laten bekeren tot de islam willen we de hoaxes in stand houden.

G,I. Jane | 23-05-13 | 21:26

David Cameron, conservatieve premier van Engeland noemde de publieke onthoofding op klaarlichte dag 'A betrayal on Islam and the muslim communities that give so much to our country'. Je moet maar durven als premier, na de aanslagen op de Londense metro. Net als in Nederland bestaat de populatie in de Engelse gevangenissen voor 60% uit moslims. Aanslagen, criminaliteit, onthoofding op klaarlichte dag, niet werken en van een uitkering leven, noem dat maar zoveel geven aan ons land. Hoe bedenk je zulke idioterie??

Jos Schmitz | 23-05-13 | 21:24

Mwah.... ik weet niet wat erger is, Koranteksten of de teksten die bovenstaande reaguurders (ongelezen, dat geef ik toe) tentoonspreiden.
Ik zou ze best allebei aan het gas willen leggen: moslims en reaguurders. Dat zou voor iedereen beter ironisch bedoeld natuurlijk! Ik lach me rot... haha... ha.

sjaakdeslinksesul | 23-05-13 | 21:24

Dat is als ze nog leven natuurlijk ^

de grote Anti | 23-05-13 | 21:22

@(c)ZWITSUL | 23-05-13 | 21:16
Ze (de daders) hebben schijnbaar bewust een statement willen maken zonder de omstanders te verwonden. Dat gebeurt wel vaker. Na iemand de keel door te snijden sorry zeggen en sympathie proberen op te wekken. De omstanders voelen dat. Voor hun zijn ze geen bedreiging meer, ze hebben hun statement gemaakt.

TBS/levenslang voor dat tuigh. Experimenteer maar flink met (nieuwe) medicijnen op ze.

de grote Anti | 23-05-13 | 21:22

Rust in vrede, beste Brit! Islam is vrede? Ja, als alle christenen en joden rusten in vrede. Hopelijk komt er voordat het zover is, nog een poging de wereld te redden van de totale duisternis die de islam vertegenwoordigd. Dagelijks aanslagen, moord, onderdrukking en verkrachting en de politici kijken de andere kant op. Angst regeert, bang om te worden vermoord zoals Van Gogh of zoals nu weer, deze Britse knul. Daarom liever moslims pamperen, dan ben jij de laatste op hun dodenlijst en dat is mooi meegenomen he, Pechtold, Asscher, en alle andere hypocriete huichelaars! Bij de VARA beraden ze zich of ze het wel in het nieuws brengen want het is slecht nieuws voor de moslims. Toch wordt het steeds moeilijker om de waanzinnige haatbaarden nog langer als slachtoffers neer te zetten als er dagelijks aanslagen worden gepleegd op vrouwen, joden, christenen en homo's. Zij worden onderdrukt, vermoord en uitgescholden. Het wordt steeds moeilijker onderscheid te maken tussen islam en nazisme. Zelfs in gevangenissen worden niet-moslims gediscrimineerd door de zonen van Allah. Hoe verdedig je waanzinnigen als ze hun waanzin dagelijks tonen en op elke zender te zien zijn?

MarcAntony | 23-05-13 | 21:20

-weggejorist-

peteyoung | 23-05-13 | 21:17

@Schreeuwmeeuw | 23-05-13 | 21:05
Aan de andere kant zijn er dan weer die vrouwen die ongewapend met die kerels in discussie gaan. Super dapper.
Ik zou toch even de de zaak willen nivelleren door iets van een stuk hout of zo te zoeken.Op zijn minst.

miko | 23-05-13 | 21:16

Wat mij idd direct wel opviel is : er komt iemand met bebloede handen en messen in zijn hand op je af.. verwilderde blik en jij blijft gewoon zonder te trillen doorfilmen.. en ook de hulpverleenster bij het slachtoffer bleef erg kalm.. te kalm ?
Nu wil ik ook het keiharde bewijs = lijk zien

(c)ZWITSUL | 23-05-13 | 21:16

@kicktherabbit | 23-05-13 | 21:01
Klopt, terrorisme is in 9 van de 10 gevallen een gevolg van de islam.

Wolveshead | 23-05-13 | 21:15

Nee, de oranje wortel gekleurde handen bij deze bruine man is wel juist.

De plas met bloed lag op het voetpad waar het slachtoffer is aangereden en kapot gehakt. Nabij de auto van de daders. Zie ander camera positie.

Effin voor alle hoax beliebers, het slachtoffer werd eerst van zijn sokken gereden alvorens ritueel geslacht, door de aanrijding was er verwarring bij velen of het alleen ging om een verkeersslachtoffer.

Silverbullet | 23-05-13 | 21:15

gooi en smijtwerker | 23-05-13
Je bedoelt dat uitje waar wim lex in de ballenbak mag spelen terwijl maxi de zaken regelt?

vocareadregnum | 23-05-13 | 21:15

@Gash | 23-05-13 | 21:12
Yep, een heel lekker wijf zelfs met een enorme voorgevel. Rechte neus, uit elkaar staande ogen. Lange benen enzo..

de grote Anti | 23-05-13 | 21:15

@Ruskin | 23-05-13 | 21:02
Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen. Niemand in de Westerse wereld verwacht een dergelijk tafereel in hun eigen straat mee te maken, ik kan me dus voorstellen dat die mensen het zien gebeuren maar het toch niet direct tot hen door is gedrongen dat dit echt voor hun ogen plaatsvond. Misschien hebben ze wel even kort gedacht in een filmopname te zijn beland, wie zal het zeggen...

Wolveshead | 23-05-13 | 21:13

-weggejorist-

H.A. Ram | 23-05-13 | 21:12

-weggejorist-

Deee-Lite | 23-05-13 | 21:12

Het bloed lijkt inderdaad van zijn handen verdwenen. Zit ook alleen op zijn handen, niet op zijn polsen of ergens anders.
Ook in het originele filmpje?

pinda | 23-05-13 | 21:12

Is 'Johnny Quid' soms een wijf?

Gash | 23-05-13 | 21:12

Iemand al de link gelegd met Bilderberg conferentie in Watford, begin juni? Waar WimLex optreedt, voor het eerst zonder moeder Bea?

gooi en smijtwerker | 23-05-13 | 21:10

mijntweecent | 23-05-13 | 21:08 | + 0 -

Dat heb ik al gedaan. Tsss, kan toch niet.

Supermatthijs | 23-05-13 | 21:10

Een hoax-hoax?

Parel van het Zuiden | 23-05-13 | 21:09

Laten we het eens over zweden hebben (ok, geenstijl heeft er wel aandacht aan besteed, maar verder is het bar stil rond een van de belangrijkste gebeurtenissen in europa nu).

Pimp my Voortuin | 23-05-13 | 21:09

-weggejorist-

miko | 23-05-13 | 21:09

Ir Rita Tie | 23-05-13 | 21:03
Wat snap je niet aan ironie? Heb je soms ook al de politie gebeld dat er een dode moslim in de kelder bij GS ligt?

mijntweecent | 23-05-13 | 21:08

-weggejorist-

Deee-Lite | 23-05-13 | 21:08

@La Bailaora | 23-05-13 | 21:06
Thnx.. ik zag het. Geen twijfel mogelijk.

de grote Anti | 23-05-13 | 21:07

Duhh!!! Islam is vrede, natuurlijk was het een hoax. Stomme westerlingen verliezen altijd hun hoofd over kleine futiliteiten.

vocareadregnum | 23-05-13 | 21:07

@de grote Anti | 23-05-13 | 21:04
Gewoon even mijn laatste foto bekijken. Is toch aardig spoortje van bloed.

La Bailaora | 23-05-13 | 21:06

-weggejorist-

1steen | 23-05-13 | 21:05

Ik verbaasde me wel oprecht over de mensen die er allemaal een beetje labbekakkerig bij staan blijven kijken en in de buurt blijven hangen. Als iemand die onder het bloed zit en met messen in de hand EN net voor je ogen iemand het hoofd heeft afgesneden naar je toe komt lopen..... hoe krijg je het dan in je hoofd om te blijven staan en netjes een filmpje te schieten. Daar kan ik met mijn verstand niet bij. Echt niet. En dan die vrouw met dat trekwagentje die douwt nog net niet quasi laks even die onthoofder aan de kant die zijn interview staat te houden. Ik vind het echt absurde beelden maar ben dan ook geen psycholoog die het even allemaal kan duiden.

Schreeuwmeeuw | 23-05-13 | 21:05

Moet toegeven dat ik het gebrek aan bloed wel een beetje vreemd vond, maar waarschijnlijk was het net als hier gewoon erg focking koud.

Ik twijfel er niet aan dat deze moord echt is, verder wat sjonnie zegt, met kleurfilters (en beeld) valt te rommelen.

de grote Anti | 23-05-13 | 21:04

-weggejorist-

Deee-Lite | 23-05-13 | 21:04

Jezus Quid, er is een onschuldig mens afgeslacht met een hakmes en jij loopt lollig te doen. Mongool.

Ir Rita Tie | 23-05-13 | 21:03

Het is wel een aparte situatie. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iedereen rustig gaat staan kijken/filmen wanneer er op klaarlichte dag iemand midden op straat met een machette onthoofd wordt. Of een dader even rustig aan het woord laat tegen de camera. Zo'n vage toestand, dit.

Ruskin | 23-05-13 | 21:02

Waarom besteden we hier eigenlijk aandacht aan. Dan kunnen we het net zo goed gaan hebben over de marsmannetjes die geland zijn.

VanBukkem | 23-05-13 | 21:02

LangeTijdGeleden | 23-05-13 | 20:44

Iemand die een beetje handig is met video editing software filterd het rood er zo uit.

Beastje | 23-05-13 | 21:02

Men who have Sex with Men = mannen die seks hebben met mannen, zoals homo's en mannen die wel seks met mannen hebben, maar zich niet als homo beschouwen.

Dat kreeg ik toen ik dubbelklikte op MSM.

Nou ja, aluhoedjes komen helaas altijd tevoorschijn bij dit soort zaken. Valt me wel op dat ze steeds sneller zijn met hun waanbeelden.

Kim Philby | 23-05-13 | 21:02

Terrorisme is geen gevolg van de multiculturele samenleving. Zo simpel is het niet.

kicktherabbit | 23-05-13 | 21:01

Bij die moslim opa stond toch duidelijk "MAY HAVE " in de tekst. Die alluhoedjes kun jij dan ook blindelings vouwen.

nan6896 | 23-05-13 | 21:01

Einde van de Domheid | 23-05-13 | 20:57 |
Inderdaad, ik heb het me ook heel vaak afgevraagd. In zijn land gebeurt dat inderdaad ook vaak, maar het vreemde is dat zijn soort mensen die dingen doet. Niet Britse militairen, maar Nigeriaanse islamisten doen dit in zijn land.

Maar goed, alles om maar niet aan zelfreflectie te hoeven doen in die groepen. Ook het beschuldigen en vermoorden van mensen aan de andere kant van de wereld. Het is triest volk dat dit soort dingen doet.

Nequebard | 23-05-13 | 21:01

Hé zo ken ik mijn moslim vriendjes weer,zo voorspelbaar als de laxerende werking van je eerste bak koffie!

BlackCurry | 23-05-13 | 21:01

Wel heel netjes dat hij zijn excuus aanbiedt aan alle dames die dit hebben zien gebeuren. Ik vind dat van fatsoen getuigen.

mijntweecent | 23-05-13 | 21:00

@caphex | 23-05-13 | 20:51
Klopt, maar op de stoep waar ze het slachtoffer hebben toegetakeld lag wel bloed, ook een spoor naar de weg. Ze hebben het slachtoffer pas nadat ze het hebben toegetakeld naar de weg gesleept.

La Bailaora | 23-05-13 | 21:00

Is Cameron's reactie dan ook een hoax? * hopen doet *

Red mij niet | 23-05-13 | 20:59

Godallemachtig, bepaalde groepen mensen gaan echt belachelijk ver om maar niet in te hoeven zien dat fundamentalistische moslims deze eeuw een heel groot probleem gaan worden overal ter wereld.

Het zijn de mensen die volhouden dat de aanslagen van elf september in opdracht van George W. Bush zijn gepleegd, en dat Tsarnaev onschuldig is en vrijgelaten moet worden. Van de wereld los, maar helaas niet van Allah los.

En alleen maar om niet in te hoeven zien dat de multiculturele samenleving - die gezellige samenleving met regenboogklassen en lessen over de Islam - mislukt is. Triest volk.

Nequebard | 23-05-13 | 20:58

Ik vond die gast nogal verward. Hij zei dat onthoofdingen dagelijks voorkomen in zijn eigen land. Maar dat zijn toch steeds fundamentalistische moslims die dat doen?

Einde van de Domheid | 23-05-13 | 20:57

De auto van Tofuck, Ha ha ha. Wat een lachertje is die gast, verdedigt nog steeds zijn broeders. Een mooi uithangbord voor voor GroenSlinks.

denoorman | 23-05-13 | 20:56

Die gefilterde handen passen qua kleur een stuk beter bij zijn gelaat idd..

Jackanders | 23-05-13 | 20:55

@Leeuwarder | 23-05-13 | 20:47
Gewoon een Koran achter de voorruit leggen, dan steken ze je auto niet in de fik.
En een uzi onder de voorstoel, just in case of..

Jim Lovell | 23-05-13 | 20:54

-weggejorist-

Deee-Lite | 23-05-13 | 20:54

ik zie ook geen bloed op zijn jasje.

ganzo | 23-05-13 | 20:53

De enige hoax is hier van de auto van Tofik Dibi.
Die heeft niet eens een rijbewijs.

Eric Blair | 23-05-13 | 20:53

En de miljarden die we besteden per jaar aan huursubsidie, gratis huisvesting, kinderbijslag etc etc voor deze medelanders zijn ook allemaal een Hoax?? In dat geval per direkt belastingverlaging voor de echte nederlanders dwz de nederlanders met maar 1 nationaliteit.

denoorman | 23-05-13 | 20:52

Ik ben geen expert, maar volgens mij komt er geen enorme hoeveelheid bloed meer uit een lichaam als het hart niet meer klopt (dus de persoon al dood is)... Een onthoofding zonder liters bloed kan volgens mij dus gewoon..

caphex | 23-05-13 | 20:51

En er zijn ook nooit Joden vergast......

Martin_rsd | 23-05-13 | 20:51

Is het nou zo moeilijk?
Eentje heeft het gefilmd met een klote camera op z'n mobieltje en de andere had een iets duurdere uitvoering.

zwellevertje | 23-05-13 | 20:51

En Mohammed wordt in zijn kont genomen door een ongelovig varken.

ratelaar | 23-05-13 | 20:51

Ze hadden het lijk versleept toch? Zoek die bloed plas dan maar ergens anders.
Propaganda mensen, allemaal propaganda.

Jim Lovell | 23-05-13 | 20:50

-weggejorist-

.38 special | 23-05-13 | 20:50

Heel waar! Alle religieuze idioten zijn het slachtoffer van een vertroebelde geest, gebrekkig zelfvertrouwen en een absoluut gebrek aan eigenverantwoordelijkheid. Denken is voor ongelovigen, kafirs en arheïsten.
God, Jahweh, Allah is er voor de allerzwakste geesten. We zien wat er uit religie is voortgekomen: middeleeuwen, kindermisbruik, zelfmoordterrorisme, stinkbaarden, fatwa's en zwaaiende vingers. Een algeheel VERBOT op alles wat leuk is. Spaghetti bandjes, recreatieve sex, ff gauw naar de appie op zondag etc.
Kortom Jezus, god, Allah en Mohammed zijn allemaal smerige leugens die zwakke zielen nodig hebben om zingeving te geven aan hun zielige leventjes. Zoals Diederik stapel het zou formuleren na overleg met Roos Vonk gelovigen zijn slachtoffers van betekenisloosheid. Allemaal!

ratelaar | 23-05-13 | 20:50

Wat de dode in Birmingham betreft: zou het keerpunt dan toch bereikt zijn? Het zal wel geen fijn gezicht worden nu we het zelf gaan oplossen. Maar goed, de politiek is lang genoeg aan zet geweest.

Godsammekraken | 23-05-13 | 20:49

Er is maar 1 echte hoax en dat is Allah.

wakkere_nederlander | 23-05-13 | 20:49

Die lijnen op de weg zijn ook ineens niet meer rood. Handige editor. *proest*

Stroopdoos | 23-05-13 | 20:47

De multiculti bungelt al jaren boven het ravijn, aan een elastiekje dat langzaam maar héél zeker steeds verder uitrekt, tot het met een daverende knal knapt, en de multicul in het diepe te pletter stort. Zie de rellen in Frankrijk, een paar jaar geleden, nu weer in Stockholm en Londen.

Leeuwarder | 23-05-13 | 20:47

Iets met liveleak en Syria.

newray | 23-05-13 | 20:46

Quid heeft call-opties aluminium?

pseudo_psycho | 23-05-13 | 20:46

In de Schilderswijk zou er op de auto staan: "terrorists outside".

Petrus de Rewa | 23-05-13 | 20:45

Brussel en haar socialistische vazallen zullen hun zin misschien nog wel krijgen en Europa écht verenigd zien worden.

Maar wel op een andere manier dan zij voor ogen hadden...

ZKH EénOog | 23-05-13 | 20:45

"En iemand heeft de auto van Tofik Dibi beklad."
Ik dacht dat Tofik een lelijke groene prius had.

Rest In Privacy | 23-05-13 | 20:44

Huh, dat die messen/slagersmes opeens niet meer bebloed zijn is inderdaad apart. De mensen die er om heen lopen lijken ook helemaal niet geschokt, dat was ook wat mij t eerste op viel in het nieuws. Ach ik zie wel wat er van komt.

Links zal dit vast wel weer op pakken als "Het is een anti-islam hoax! Om moslims zwart (no pun intended) te maken! huilhuilhuil"

LangeTijdGeleden | 23-05-13 | 20:44

De getuige die twitterde dat iemand voor zijn ogen iemands hoofd er af hakte was zeker ook een hoax? Aluhoedje kopen Niburu-fans?

mohell | 23-05-13 | 20:44

Wie zitten er achter? De zionisten vast! [/sarcasm]

Godsammekraken | 23-05-13 | 20:44

kom op hé quid..

Blue Light | 23-05-13 | 20:42

"If all cultures are equal, cannibalism is a matter of taste”
== Leo Strauss

Godsammekraken | 23-05-13 | 20:42

'Moslims zijn de echte slachtoffers'? Yeah right, daarom gaat het ons zo goed af in Nederland.

Rightmover | 23-05-13 | 20:42

De meneer in kwestie is wel overleden toch, of ook niet?

Friezerik | 23-05-13 | 20:42

“You will never be safe!”. Aldus een van de daders. Spijker op zijn kop. Moslims zijn onverenigbaar met een vrije samenleving dus het is kiezen geblazen. Ik weet het al.

Godsammekraken | 23-05-13 | 20:41

Wel lekker muziekje van Judas Priest als achtergronddeuntje, dat maakt dit complottheorietje dan wel weer een stukje beter te haggelen.

Wolveshead | 23-05-13 | 20:41

En David Cameron heeft de aanslag al verraad aan de moslims genoemd.
Yep. Na dit soort verraad trekt er altijd een meesmuilend gegniffel door de moslimgemeenschap. Poor muzzies.

Godsammekraken | 23-05-13 | 20:41

Ah, Johnny is aan het buurten geslagen bij Niburu?

Wolveshead | 23-05-13 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken