Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV surft mee op volkswoede over vermiste jongens

BozePeuterDe ledenloze partij zonder inspraak door burgers wil dat burgers meer inspraak krijgen. In gespecialiseerd politiewerk, wel te verstaan. De PVV is boos dat niet het hele dossier van De Vermiste Jongetjes gewoon openbaar is. Want bemoeizuchtige sensatiezoekers die hun fifteen minutes of fame willen halen onder de dekmantel van een o zo altruïstische zoektocht naar de kinderen hebben récht op die informatie. Aldus de PVV. Zodat het publiek met paragnosten (faal) en de broodnodige foto van de schoenen van de vader die kinderen kan lokaliseren. En al doende in hun goedbedoelende amateurisme alle sporen op de crime scene vernielen en zichzelf traumatiseren met de vermoedelijk niet zo fijne aanblik van één en ander mochten zij de jongens vinden. Oh, dat is gemeen? Dat is cynisch, harteloos en doet geen recht aan de betrokkenheid van de zoekers? Och, je zou ook kunnen stellen dat die kinderen het waard zijn om de regie bij de profs te laten. Ook al is de politie niet onfeilbaar en is het vast heel prettig om dat knagende, machteloze gevoel te verjagen met saamhorig door een bos dolen. Sentiment is in dit soort gevallen heel begrijpelijk maar net zo nuttig als een Kamervraag van de PVV: we moeten er nou eenmaal rekening mee houden maar het houdt alles enorm op en leidt meestal tot niks. Bovendien is het sluiten van een deal met Opsporing Verzocht hartstikke slim, als het publiek weet dat zij exclusieve, nieuwe info brengen zullen de kijkcijfers stijgen en kunnen er allicht meer nare zaken worden opgelost. Dus, PVV, fijne inhaker weer op de volkswoede maar laat de politie nou maar gewoon haar werk doen.

Reaguursels

Inloggen

En al jullie kakkerlakken.. Ik denk dat Geestijl moeite heeft om waarheidsbevinding naar boven te halen. Dat ze niet meer scherp zijn OK. Je raakt afgestompt met dit soort berichten. Shit hits the van, 24-7..

Smarties | 17-05-13 | 11:17

Mestkever | 16-05-13 | 05:42
Jij bent de eerste die ik neer leg. * Stalin modus uit*

Smarties | 17-05-13 | 11:12

@A. Nanninga: ik hoop dat uw vader u ontvoerd en u nooit meer hier te zien bent. Ik ga dan niet op zoek naar u en hoop al die lieve burgers ook niet. Dat je godverdo zo'n stukje weet te tikken, hoe vaak heeft GS al niet bijgedragen in het vinden van de daders. Het zullen je kinderen maar zijn en daarbij vindt zelfs de Politie in NL het een goed initiatief. Echt Nanninga ik hoop dat de redactie je oppakt en ergens in een bos dropt, natuurlijk dienen ze eerst goed alle afleveringen van CSI etc te bekijken zodat wij u echt nooit meer kunnen vinden!

Rest In Privacy | 16-05-13 | 11:01

Tss.. De politie en haar werk doen? Dat zou pas nieuws zijn!

ren-forrest-ren-e | 16-05-13 | 10:58

Elessir | 16-05-13 | 00:25

Overigens begrijp ik niet wat er mis is met het woord kopvodden. Geeft uitstekend weer wat er bedoeld wordt.

Als je dat niet snapt, dan ben je verder eigenlijk geen knip voor de neus waard.

Skunk57 | 16-05-13 | 08:56

HAHAHA, de PVV-ers mogen wel een ander plekkie zoeken op het net! Een weer een veeg uit de pan! Vervelend he, de waarheid!
Het is toch godverdomme de normaalste en meest logische zaak van de wereld dat de politie het onderzoek in het beginsel binnen de eigen gelederen houd. Denk eens na stelletje simpele zielen.
Elk woord is raak in dit blog. Hulde!

Mestkever | 16-05-13 | 05:42

Ten eerste wil ik mijn steun betuigen aan de moeder en familie van Ruben en Julian en hoop ik echt dat de jongens snel gevonden worden ... ten 2e vind ik dat de PVV hier helemaal geen recht van spreken heeft als je in zulke situaties met 2 maten meet.. heb in het verleden gezien als zoiets met een buitenlands gezin gebeurt dan praten ze bij de PVV over EERWRAAK in dit soort gevallen valt helemaal geen eer te behalen en word meestal gevoed door wraak gevoelens dit is gewoon heel erg triest en heel pijnlijk voor de nabestaanden

Pattex | 16-05-13 | 01:01

Skunk57 | 15-05-13 | 21:04 | + -3

Gezondheidszorg, infrastructuur, onderwijs, defensie, veiligheid, huisvesting, bejaardenzorg, pensioenen, bankensector, ongebreidelde kanslozen import etc. In principe alles wat de overheid aanpakt gaat mis want het onzinnige streven naar een maakbare samenleving wordt uitgevoerd door een bende megalomane, incompetente, dwaallichten die per se hun perverse denkbeelden aan anderen willen opdringen die dat dan ook nog moeten betalen. Want dat is als enige wel perfect geregeld; belastinginning.
Overigens begrijp ik niet wat er mis is met het woord kopvodden. Geeft uitstekend weer wat er bedoeld wordt.

Elessir | 16-05-13 | 00:25

Amen

Bono | 15-05-13 | 22:26

@Skunk57 | 15-05-13 | 21:04 :
Het woord "kopvodden" had Wilders (volgens mij) van GeenStijl gejat.
Wilders is dus een trouw bezoeker.
En reageerder onder de naam Kaas de Vies.

King of the Oneliner | 15-05-13 | 22:07

Met baas bedoel ik uiteraard de Televaag.

doskabouter | 15-05-13 | 21:25

Nee dan jouw baas Nanninga, plaatje van de vermiste schoenen linken naar een webshop in schoenen met natuurlijk de provisie-link eronder. Dat is geen meeliften?

doskabouter | 15-05-13 | 21:25

@TunaTown | 15-05-13 | 17:40

lol.

Prima argument. Ik heb dan ook de fatsoensclausule ingebouwd voor je.

Think ahead je weet;)

pius | 15-05-13 | 21:13

Elessir | 15-05-13 | 20:43 |

Het moet echt niet gekker worden. Wanbeleid???
Links, rechts, midden hebben erin die 40 jaar niets van gebakken en nu komt wilders de boel redden met een 2 punten beleid???? Waarbij het ene om haat draait en het andere om het slopen van de economie. Met het gebruik van het woord "kopvoddentaks" heeft die die man zichzelf volledig gediskwalificeerd. Hoe gek kan je het verzinnen.

Skunk57 | 15-05-13 | 21:04

Hij heeft waarschijnlijk iets in het drinken van de kinderen gedaan om ze te verdoven, want een getuige in de buurt had de kinderen lusteloos op een boomstam zien zitten.
Dit komt ook nog bij de bovenstaande aannames/theorie.
Alles was van tevoren voorbereid en gepland dus.
Dat is het aller- aller ergste in deze zaak.
En ik vind dat hoe meer info de politie vrijgeeft, hoe beter het is, want zo vallen puzzelstukjes misschien samen.
Men zou ook een (Amerikaanse) profiler erbij kunnen halen, en natuurlijk de PC zeer grondig onderzoeken en het surfgedrag, bijv. naar Google Maps, ook zoekopdrachten uit een verder verleden.

King of the Oneliner | 15-05-13 | 20:47

@ Skunk57 | 15-05-13 | 20:01 | + -2

Hij heeft de kans met dit sneue beleid mee te doen inderdaad terecht afgewezen. En wat je ook van hem mag vinden; hij is vooralsnog niet medeschuldig aan het wanbeleid van de afgelopen 40 jaar en heeft, zeer belangrijk, niet voor het generaal pardon gestemd. Daarmee steekt hij met kop en schouder boven de gevestigde politieke orde uit.

Elessir | 15-05-13 | 20:43

Nu ik daarover denk, zal de vader dan toch niet heel Nederland hebben doorgereden zonder schoenen aan (rijdt namelijk moeilijk auto en is pijnlijk), oftewel zijn kinderen liggen niet ver van de plek waar hij zelfmoord heeft gepleegd.
En waarschijnlijk heeft hij het vermoorden van zijn kinderen onbewust nog zo lang mogelijk proberen uit te stellen, dus de kinderen ook op de terugweg bij zich gehouden. Dus deze twee punten doen mij denken dat de eventuele kinderlichamen eerder in de buurt van Doorn/Zeist gezocht moeten worden dan in Limburg.
Ik weet dit alles is een educated guess, maar je zal toch een beetje moeten nadenken om op het juiste spoor te komen.
Ik kan het natuurlijk ook volkomen mis hebben.

King of the Oneliner | 15-05-13 | 20:36

Waarom denk je dat de vader die twee schoenen niet aan had?
Omdat forensisch bewijs aan de hand van het materiaal aan de zool kan zien WAAR in Nederland (grondsoort, pollen, zaden, tot DNA aan toe, de vader GEWEEST is en WAT hij gedaan heeft (bloed, aarde, water).
De vader was dus uitgekookter dan men denkt (misschien veel Discovery crime gekeken) en heeft dus bewust dit spoor niet vrijgegeven.
Als er bijv. lössgrond op de schoenzool zit of veel kalk, kan men denken aan Limburg waar de moorden en dumpen zijn begaan.
Zit er bijv. sporen van oeverplanten op de zool, is hij bezig geweest aan de waterkant (wat ik zelf denk).

De beste begraafplaats is natuurlijk een echte officiele BEGRAAFPLAATS, want daar kijkt men nooit, en zelfs een lijkenhond raakt daar het spoor bijster.
You read it here first.

King of the Oneliner | 15-05-13 | 20:22

Elessir | 15-05-13 | 18:03

Hou toch op met dat zielige wilders gedoe.
Kans gekregen, niet gegrepen. Exit....

Skunk57 | 15-05-13 | 20:01

@BerendB | 15-05-13 | 18:39
"Zich schamen OP"? Ga je zelf schamen,domoor!

Ir Rita Tie | 15-05-13 | 19:16

Wat een pvv bashing toch weer. Ik weet zeker dat onze geert-AOW OP 65-wilders dit zo niet bedoeld heeft. Je kunt veel van hem zeggen, maar opportunistisch is hij niet. Toch?

propper1000 | 15-05-13 | 19:00

@VanBukkem | 15-05-13 | 15:50
ALS dat zo is dan moet ze ook niet de publiciteit opzoeken. Lijkt me stug dus.

Tommygunner | 15-05-13 | 18:54

@pius | 15-05-13 | 16:46
Zo dan, zeldzaam middagje vrij...

Tommygunner | 15-05-13 | 18:53

Ja want stel je voor, dat die kids gevonden worden door een groep vrijwilligers die in hun vrije tijd in de regen door de bossen struinen, en niet door de politie. Man man, dat zou toch een afgang zijn.

snoes | 15-05-13 | 18:49

Die kinderen zijn nu al langer dan een week vermist, zo goed als zeker dood en de dader ligt op het kerkhof. Of hij had een handlanger en dan zoeken ze verkeerd.

Een enorme tragedie voor de nabestaanden maar het leven gaat door. Hopelijk worden ze nog eens gevonden. Nieuwe (kanshebbende) zaken, nieuwe prioriteiten, voor de professionals. Die vrijwilligers zijn slechts ramptoeristen, sensatiezoekers, gezellig-feelgood-dagje-uit-mensen en roem-najagers.

Altruïsme is ook maar een verhoogde vorm van egoïsme.

Ven1V1d1V1c1 | 15-05-13 | 18:40

Nou gaat in veel gevallen de redenering wel op dat er het gevaar bestaat van het vernielen van sporen die voor de forensische dienst nodig zijn. Edoch, in dit geval kunnen we er gevoeglijk van uitgaan, dat de dader bekend en dood is, dus is later sporenonderzoek toch echt van een minder groot belang dan in veel andere zaken.

taxhond | 15-05-13 | 18:40

Ik heb je een minnetje gegeven. Ouwe linkse lul of stigmatiseer ik nu?
joyriders | 15-05-13 | 18:00

Ach stigmatiseren is een groot woord, maar je bevestigd inderdaad wat vooroordelen die ik had. De gemiddelde pvvee'er kan niet anders dan linkslinkslinks blaten zodra er kritiek klinkt op wilders. En daarmee is de cirkel rond, het stemvee van de partij met een alleenheerser die zijn kliek zo heeft georganiseerd dat er van kritiek in zijn partij geen sprake kan zijn kan zelf ook geen kritiek horen. De ironie.

Het bizarre hier is dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat gekke geert zelf zich dood zou schamen op de manier hoe zijn electoraat zich uit zou drukken en kan verdedigen. Hiermee is natuurlijk wel meteen de eerste zin verklaard;
"De ledenloze partij zonder inspraak door burgers wil dat burgers meer inspraak krijgen."

BerendB | 15-05-13 | 18:39

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:07

Dus volgens jou moeten we wél respect hebben voor de vader?

Mongool.

Botte Hork | 15-05-13 | 18:33

Goed zo Nanninga, en dan volgende week weer lopen janken dat de plisie Opsporing Verzocht bevoordeelt en informatie onnodig lang onder de pet houdt. En o ja, de groeten aan je vriendje Quid.

Ir Rita Tie | 15-05-13 | 18:07

Als Wilders het tegenovergestelde had geroepen was de strekking van de blog en de comments precies hetzelfde geweest. Want ja Wilders, die mag niks zeggen.

Elessir | 15-05-13 | 18:03

-weggejorist-

chatboy16 | 15-05-13 | 18:02

Het lijkt me heel goed dat niet het hele dossier bekend is....dit hysterische volkske een beetje kennende zijn we dan ineens vijf miljoen privé-speurders rijker die met prikstokken en honden elke halve berm tussen Limburg en Door gaan doorspitten. Er zijn er nu al hele hordes die er een dagje van maken.

Donkersloot | 15-05-13 | 18:00

BerendB | 15-05-13 | 17:42 | + -3
Ik heb je een minnetje gegeven. Ouwe linkse lul of stigmatiseer ik nu?

joyriders | 15-05-13 | 18:00

Nee, je moet het aan de politie overlaten... De echte vakmensen dus...
www.ad.nl/ad/nl/13304/Vermissingszaak-...

Maar ja, iedere kans om de pvv te bashen is er één nietwaar?

Petrus Poortwachter | 15-05-13 | 17:53

gs net als powned tegenwoordig op anti pvv toer? Joop 2.0 in de maak?
reade romke | 15-05-13 | 16:10

Imho pakt GS nog steeds alles aan. Helaas kan het deel pvvee wat hier rondkruipt daar niet goed tegen maar gelukkig voor hen is er de min knop! Zo kunnen ze zich onderling oppeppen en het gevoel creëren van zie je wel!

BerendB | 15-05-13 | 17:42

@pius | 15-05-13 | 17:34
Wat met respect bedoeld uiteraard, en wat de PVV betreft: al was Wilders de de bastaardzoon van Rost van Tonningen, zolang het de enige anti-EU partij is, ga ik erop stemmen.

TunaTown | 15-05-13 | 17:40

Het lijken soms wel een beetje populisten.

Supermatthijs | 15-05-13 | 17:38

Zo heel veel extra informatie is er nu ook weer niet gegeven, behalve schoenen en kleding. Bovendien als die informatie eerder wordt gegeven wordt het lastiger voor de plisie om nuttige tips van onzin te scheiden. Inderdaad puur populisme van de pvv

ik hier | 15-05-13 | 17:38

@pius | 15-05-13 | 17:37

J naar boven smijt*

pius | 15-05-13 | 17:38

@Pork & Beans | 15-05-13 | 17:34

Nee ij. Jij doet niet voor spek en bonen mee zeker.

pius | 15-05-13 | 17:37

@ deon | 15-05-13 | 16:23 | + 0

Ik zal mijn best doen om jouw niveau te halen.
Zal niet al te moeilijk zijn schat ik zo in.
MBO?

Spokoynoy Nochi | 15-05-13 | 17:35

@TunaTown | 15-05-13 | 17:32

Nou zeg, ouwe? Je hoeft niet gelijk beledigend te worden natuurlijk. Verder is de PVV natuurlijk ook een linkse partij. Vraag maar aan Martin Bosma.

Eens voor het overige;)

pius | 15-05-13 | 17:34

Bakito, kun jij niet even opdonderden met je common sense-loze kudtreaguursels? Je viel me eerst niet zo op, maar damn wat ben jij bekrompen.

Pork & Beans | 15-05-13 | 17:34

@pius | 15-05-13 | 16:46
Tsjonge Pius, ik gaf je af en toe nog het voordeel van de twijfel maar met deze reactie laat je gewoon zien dat je een gewone ordinaire hautaine linkse ouwe zak bent.

TunaTown | 15-05-13 | 17:32

De politie leidt nu al weer aan tunnelvisie. Die kinderen liggen in een bos en anders is het niet.
Laten we nog eens met 1000 man de bossen in gaan. Dat wordt het niet. Kijk in lege gebouwen, fabrieken, huizen. Die kinderen zijn waarschijnlijk tijdelijk ergens opgesloten om gevonden te worden maar dit duurt te lang doordat ze op ,een spoor blijven zitten.

Wilhem van Nathouwe | 15-05-13 | 17:07

Wat wil je nou Nanninga? Iemand moet toch het probleem op het hoogste politieke niveau aan de orde stellen, dat er om een TV-uitzending op afspraak te kunnen bedienen, door de politie informatie achtergehouden wordt die de kans op opsporingsresultaat zou kunnen vergroten?
Dit probleem hoort toch bij dezelfde categorie als dat wij klagen over dat we maanden te laat, signalementen en video's van overvallers krijgen? (Ook al eens door de PVV aan de orde gesteld)
Vertragingen vanuit verschillende overwegingen maar van dezelfde soort omdat ze opsporingskansen verkleinen.
Druk zetten op de politie bleek zelfs in Nijmegen te werken waar de politie gisteren de dierenbeul aanhield wiens walgelijke daad ook op GS stond. De politie deed dat naar eigen zeggen, omdat ze sneller dan normaal in actie moest komen vanwege de woedende menigte die zich voor de flat van de dierenbeul had verzameld.

WirMachenMusik | 15-05-13 | 16:58

Skunk57 | 15-05-13 | 16:54 | + 0
Is maar een vraag.

joyriders | 15-05-13 | 16:56

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:30
Ach, voelen ze zich vast meer mans dan wanneer ze vanavond hun witte walvis weer liggen aan te duwen voor de lauwe woensdagavondseks.

Mark Smith | 15-05-13 | 16:55

@pius | 15-05-13 | 16:46
De zittende partijen maken momenteel een fikse inhaalslag om de wind uit de zeilen van de Vliegende Hollander te halen.

Linkse VOC-mentaliteit, zeg maar.

Bakito | 15-05-13 | 16:54

De PVV en volkswoede. Jut en Jul.

pius | 15-05-13 | 16:54

joyriders | 15-05-13 | 16:47

Wat wil je graag horen?

Skunk57 | 15-05-13 | 16:54

Skunk57 | 15-05-13 | 16:45 | + 0
Iedereen die op de PVV heeft gestemd is racist?

joyriders | 15-05-13 | 16:47

@rara | 15-05-13 | 16:31

Domme plemp. Geen reactie waardig.

*begint met gummen*

pius | 15-05-13 | 16:46

@Bakito | 15-05-13 | 16:18

De PVV heeft de complexiteit van de samenleving en het leven als geheel nooit kunnen doorgronden. En al hebben ze valide punten, zijn ze nuttig als tegengeluid toch is het een partij opgebouwd op wrok, rancune en neerbuigendheid.

Ze hebben de versimpeling tot kunst verheven. En daar bedoel ik niet de geniale variant van de eenvoud mee.

Het is een partij die het zondebokmechanisme als voornaamste wapen gebruikt. Het is altijd de schuld van de ander en de ander kan iedereen zijn behalve zijzelf. Het is een partij gebaseerd op degradatie van de ander en verheffing van het zelf. Een projectiepartij. De marketeer van een niet bestaand alternatief. Fairy-tail pimping.

De PVV is een partij die gelooft in de superieure mens versus de inferieure mens. Een partij gebaseerd op een schijnidentiteit ook. En ja, ik kan er niet meer omheen helaas, een racistische partij zelfs.

Ter verdediging moet ik zeggen dat het wel een gematigd-racistische partij is die tot dusverre geen enkele feitelijke aanzet tot geweld heeft gedaan en dat ook openlijk afkeurt. Verder respecteert de PVV de democratische moraal volledig. In die zin is de PVV dus een partij die een terechte plek heeft in het politieke spectrum. Met andere woorden, het kan nog veel en veel erger. je zou, als je de PVV met buitenlandse partijen vergelijkt van dezelfde snit zelfs kunnen stellen dat het een fatsoenlijk xenofobe partij is.

De PVV heeft bestaansrecht dus en is een minder grote bedreiging dan iedereen denkt.

Er zijn dus ook voldoende fatsoenlijke mensen stemmer op de PVV. Want die mensen weten het gewoon niet meer en ze hebben ook een punt waar het de gevestigde orde betreft en zaken zoals immigratie e.d. Maar het neemt niet weg dat de PVV toch een racistische partij is.

En dat valt de zittende politiek te verwijten.

pius | 15-05-13 | 16:46

Onder het mom van beschermer van de Nederlandse identiteit en samenleving kotst de pvv een ongekende pot haat over zijn kiezers uit die dit vervolgens al zoet koek slikken.
Waarom?? Omdat het racisten zijn. Nee, natuurlijk geef je dat niet toe. Deed men dat nu gewoon, dan kon er een dialoog tot stand komen. Nu blijft het bij slap geschreeuw en ontkenningen en schildert men alles en iedereen die een andere kijk heeft af als Links, graaiers en verkwisters.

Skunk57 | 15-05-13 | 16:45

@Bakito | 15-05-13 | 16:27
Dat is tenminste nog een motivatie zeg. Zou mij ook niet moeten gebeuren.

Politant | 15-05-13 | 16:44

rara | 15-05-13 | 16:41
Ja natuurlijk. Maar dat is in dit tijdsgewricht helemaal niet erg meer.

Graaf van Egmont | 15-05-13 | 16:43

Als ik kudo's krijg voor deze post, scoor ik dan over de rug van die jongetjes?

rara | 15-05-13 | 16:41

Had er bij de kop van dit topic PVDA ipv PVV gestaan zou meer dan de helft van de reacties de prullenbak in kunnen.

joyriders | 15-05-13 | 16:40

@Wees_eens_creatief | 15-05-13 | 16:08
Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen. Maar voorkomen in deze context, is moe-landers niet Nederland binnen laten! Je huis van top tot teen beveiligen is symptoombestrijding.

Old_Spice | 15-05-13 | 16:38

@irma zonderboezem | 15-05-13 | 16:12
En op Bonaire zijn ze nu helemaal van de leg omdat er hier twee (blanke, zoals je benadrukt) jongens worden vermist? Het lijkt mij begrijpelijk indien dat niet zo is. Net zoals het omgekeerde geval.

Mitochondrion | 15-05-13 | 16:35

Laat de politie nou gewoon haar werk doen. De burger mag meedoen door informatie te verschaffen. Meer wordt er niet van ze verlangd. Van de PVV heeft verder niemand noch iets te verwachten.

Graaf van Egmont | 15-05-13 | 16:34

@Stormageddon | 15-05-13 | 16:29
Als gelegenheidsblower heb ik meer met aan elkaar geplakte vloeitjes dan met agressie.

Bakito | 15-05-13 | 16:33

Als de politiek, inculsief de PVV, zich nu eens bezig hield met hooflijnen van beleid ipv te reageren op ieder nieuws van de dag, dan kwamen ze misschien aan hun echte werk toe, en verandert er op de lange termijn wellicht iets....

Han Fortmann | 15-05-13 | 16:31

@pius | 15-05-13 | 16:22
Rare reactie, maar soit.

Je hebt vooroordelen over mensen die je nog nooit gesproken of gezien hebt. En dat is precies wat je ons altijd verwijt. De Grote Pius is dus zelf een bevooroordeeld mannetje die graag aan anderen vertelt dat ze niet moeten doen wat-ie zelf ook doet.

rara | 15-05-13 | 16:31

@ Mark Smith | 15-05-13 | 16:27 | + -1 -
Het wachten is op alle brave burgers die straks keihard gaan zitten minnen en me aanspreken op dergelijke grappen terwijl de zaak nog lopende is. Blijkbaar zijn alle grappen goed, behalve als je op de onderbuik van reagurend Nederland gaat staan. Dan sproeit de diarree in het rond alsof het een zomerbui is.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:30

@BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:25
Episch

An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:30

@Bakito | 15-05-13 | 16:27
Heb je het raam ook vergoed, ouwe shagroker? Of dat dan weer niet?

Stormageddon | 15-05-13 | 16:29

Bakito | 15-05-13 | 16:28
Zie je wel, net wat ik dacht.

Mark Smith | 15-05-13 | 16:29

@ Bakito | 15-05-13 | 16:27 | + 0 -
Als je al door kan draaien door een pak vloeitjes, dan wil ik niet weten wat er met degene zou gebeuren als zijn vrouwtje bij hem weg zou gaan.
Voor je het weet heeft de vrouw een heel café door de voorruit gekregen.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:28

@Mark Smith | 15-05-13 | 16:25
http://eshop.excaliburcity.com/imgs/products/datacon/1643_2f6d728388c3ea8c82674d9a6f07a183_main_large.jpg

Bakito | 15-05-13 | 16:28

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:25
Heerlijke woordgrap.

Mark Smith | 15-05-13 | 16:27

@BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:21
Ik heb ooit iemand een barkruk door een raam zien gooien omdat een rij vloeitjes, het laatste pakje, aan elkaar bleef plakken, waarbij twee mensen ernstig gewond raakten.

Hij kwam de volgende dag netjes sorry zeggen. Dat dan weer wel.

Bakito | 15-05-13 | 16:27

An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:20
Pavlov krijg je toch als je teveel zuipt?

Mark Smith | 15-05-13 | 16:25

@ An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:23 | + 0 -
Dat zouden ze inderdaad eens moeten doen. Het kreng zit vol kroost (no pun intended). Hoef ik dat niet meer zelf te doen.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:25

@An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:20

Mooi verwoord. Al doe je de kortzichtigen geweld aan ermee.

Maar ja, tendentieus dus toegestaan.

pius | 15-05-13 | 16:23

@BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:21
Ze moeten bij jou achter ook maar eens de vijver dreggen... #Verdacht

An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:23

@Spokoynoy Nochi | 15-05-13 | 15:52

Hoe dom kun je zijn ?

deon | 15-05-13 | 16:23

@rara | 15-05-13 | 16:16

Vooroordelen?

Ik heb me hier jaren in bochten gewrongen om de PVV niet als racistische te bestempelen ( kijk maar in de zoekmachine). Helaas kan ik er niet meer omheen. Ik heb al die tijd tegen mezelf gelogen merk ik nu. De opeenstapeling is te enorm. Het is niet anders.

Moet jij je eens bedenken dat jij zo'n proces zou doorlopen bij linkse partijen.

Lastig voor te stellen of niet?

pius | 15-05-13 | 16:22

@ Bakito | 15-05-13 | 16:10 | + 0 -
Klopt als een zwerende vinger. De reactie's, en ik weet niet of ze terecht zijn, waren weer in het rijtje "nooit wat gemerkt, prima vent". Maar uiteindelijk bleek deze vader in staat om zijn kinderen te vermoorden (neem ik maar gemakshalve aan, anders waren ze nu wel terecht), en ze dusdanig goed te verstoppen dat heel Nederland nu op zijn kop staat.
In iedereen schuilt gewoon een gevaarlijke gek. Als de omstandigheden juist zijn draait men door.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:21

-weggejorist-

.38 special | 15-05-13 | 16:21

Alles en iedereen surft mee op de ellende van anderen, ook bij deze vermissing. Het mediageil druipt al jarenlang ongehinderd door enige vorm van ethiek langs de spaken der rolstoelwielen van willekeurige slachtoffers. Het zogenoemde 'goedemensvirus'.
.
Stel ongelooflijke boterhoofden dat je d'r bent.

Politant | 15-05-13 | 16:20

Als ik het artikel lees, pleit de PVV verder nergens voor het opvoeren van zoekacties door het publiek. Ze vragen zich alleen af of gewacht moet worden met het geven van bekende informatie tot aan de uitzending van Opsporing Verzocht. Neem nu dat verhaal over die auto die een tijdje achter paps al dan niet met kroost reed. Waarom wachten met uitzenden tot OV, i.p.v. z.s.m. op internet plempen?

De PVV heeft soms onzinpunten, en soms zinnige punten. Hier hebben ze een zinnig punt.

Kees Maf | 15-05-13 | 16:20

@pius | 15-05-13 | 16:19
In het land der kortzichtigen is Pavlov koning.

An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:20

-weggejorist-

Willie de Koning | 15-05-13 | 16:19

@An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:14

Ja. Pavlov heerst hier.

pius | 15-05-13 | 16:19

Ik denk dat Dion Graus meer weet..

sohee | 15-05-13 | 16:18

@pius | 15-05-13 | 16:13
De PVV richt doorgaans de pijlen op gevallen waar de dader, slachtoffers en motieven makkelijk kunnen worden aangewezen.

De overige 90% van de gevallen, die gecompliceerder zijn, mogen gutmenschen en D66-rechters oplossen.

Bakito | 15-05-13 | 16:18

-weggejorist-

Willie de Koning | 15-05-13 | 16:18

@pius | 15-05-13 | 16:13
Je hebt best wel last van vooroordelen, jij.

rara | 15-05-13 | 16:16

A. Nanninga, you're on a winning streak!

Mark Smith | 15-05-13 | 16:15

@BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:05
Ja, die papa moet een grafhekel aan z'n ex hebben gehad. Die ex is misschien een type zoals vermeld in dit topic
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/...
Dat kan een vader tot razernij brengen. Maar praat uiteraard niet het eventueel doden van je kroost goed.

Kees Maf | 15-05-13 | 16:14

"Iew A. Mangina zei iets negatiefs over de PVV! Ik ga direct mijn abo opzeggen."

Aldus enkele reaguurders.

An die ARBEIT | 15-05-13 | 16:14

@Bakito | 15-05-13 | 16:10

Juist. Hannah Arendt schreef daar ooit een esay over, de banaliteit van het kwaad.

Zou een aantal reaguurders eens moeten lezen.

pius | 15-05-13 | 16:13

@ Willie de Koning | 15-05-13 | 16:07 | + -1 -
De politie faalt vaak, maar laten we hopen dat het in deze zaak eens goed gaat. Radiostilte is er niet. De politie weet ook wel dat wanneer sporen doodlopen ze het publiek nodig hebben. Ze gaan echt niet meteen de hele zaak op internet zetten voor iedere Kaas de Vies voor 15 minutes of fame, die mee wil zoeken naar die kids. Want, zoals Nanninga stelt: ze vernielen sporen, hebben de ervaring niet. Dat is niet erg, maar de PVV zal ook snappen (hoop ik) dat amateurrecherche in deze niet gewenst is. De PVV wil even scoren door op het sentiment te drukken.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:12

Ach ja, achterhoudn van informatie. Wie doet het niet als het zo uitkomt. (Weekers bv)
Die jochies vinden ze niet meer levend. Dat is heel triest, vinden wij vreselijk, want het is dichtbij ( blanke edel germanen) waren het 2 negertjes op Bonaire geweest had niemand zich hier druk gemaakt.

irma zonderboezem | 15-05-13 | 16:12

Als het de politie niet lukt, dan vind ik het een prima idee om gewone burgers alle informatie te geven die redelijkerwijs zou kunnen helpen bij het zoeken. Het gaat er immers om dat die jongens worden teruggevonden - niet levend, ben ik bang, maar goed - zodat de moeder in elk geval zekerheid heeft.

Nequebard | 15-05-13 | 16:12

Willie de Koning | 15-05-13 | 16:07
De Puttense moordzaak is 20 jaar geleden, verzin even wat nieuws.

Baron Wilhelmus | 15-05-13 | 16:12

Een collega reaguurder op Powned maakte laatst de terechte opmerking dat bij de meeste verdwijningen met dodelijke afloop het slachtoffer vaak toevallig door een wandelaar oid gevonden wordt.
Op zich ben ik het wel eens met Nanninga dat dit een beetje goedkoop scoren is voor de PVV, maar aan de andere kant is de kans veel groter dat de jongens door een oplettende burger dan door een agent gevonden zullen worden. Waarom dan niet beter gebruik maken van burgervrijwilligers?

ZonderNaam | 15-05-13 | 16:11

Geeft iemand eigenlijk echt op een foto gezien dat die kinderen in Limburg nog in de auto zaten? Iemand anders dan de politie, bedoel ik

insensitive clod | 15-05-13 | 16:11

@BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:05
Uitermate ziek streek, gepleegd door een ogenschijnlijke normale vent.

De gedachte dat elk mens kan doordraaien en zoiets zou kunnen flikken is in feite moeilijker te verteren dan een misdaad door een extremist of crimineel.

Vandaar de heftige emotionele reacties

Bakito | 15-05-13 | 16:10

gs net als powned tegenwoordig op anti pvv toer? Joop 2.0 in de maak?

reade romke | 15-05-13 | 16:10

Ja je moet het a/d politie overlaten, dan komt het vast helemaal goed. Waar komt toch dat onnozele vertrouwen in die pliesie vandaan vraag ik me dan af.

PiChan | 15-05-13 | 16:09

Willie de Koning | 15-05-13 | 16:07 | + 0 -

Falen en de politie horen gewoon bij elkaar.

Eurotokkie | 15-05-13 | 16:09

@Old_Spice: Aha, dus preventie is niet beter dan oplossen? Mooi man zon wereldbeeld. Jezus.
*
Zolang inbraak geen levenslange celstraf of doodstraf oplevert is voorkomen veel en veel beter. Ergo, een diefstal oplossen voorkomt geen diefstallen, zorgen dat er niet of nauwelijks ingebroken kan worden door degelijk materiaal wel.

Wees_eens_creatief | 15-05-13 | 16:08

Amateurs gaan steeds vaker zelf speuren omdat ze geen vertrouwen meer hebben in de, in veel gevallen tekortschietende, speurders in uniform.
War On Errorism | 15-05-13 | 16:04 | + 1 -
Nee, omdat ze zelf in het nieuws willen komen. En wat voor werk doe jij?

TheseDays00 | 15-05-13 | 16:08

-weggejorist-

Willie de Koning | 15-05-13 | 16:07

@ Botte Hork | 15-05-13 | 15:37 | + 6 -
Nee, die etter had zo'n pleurishekel aan zijn ex dat ie zijn kinderen ervoor ombracht én ze verstopte. En het lijkt, aldus de politie, niet op een opwelling. Dat blijkt wel uit het feit dat die knaapjes nog niet gevonden zijn.
Papa heeft goed nagedacht in deze. Waarvoor half Nederland hem echt wel heel erg dankbaar is, ja. Eikel.

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:07

"De ledenloze partij zonder inspraak door burgers wil dat burgers meer inspraak krijgen."

Alleen al die zin... Geweldig.

BerendB | 15-05-13 | 16:05

@ Bakito | 15-05-13 | 15:36 | + -39 -
Ik moest lachen. Mafkees.

Maar laten we eerlijk zijn. Nanninga slaat de spijker op zijn kop. Vol sentiment meezoeken naar die jochies, ze vinden, en vervolgens sporen vernielen brengt geen duidelijkheid over hoe en wat, wat betreft de jongens. Moeder zal zich wellicht al bedacht hebben dat de jongens niet meer leven, maar dan wil je wél alle informatie die voor handen is, als men ze vindt. Laat de politie haar werk doen, en hopelijk goed.
Het is vervelend dat de politie in een gebied tussen Utrecht en Limburg moet zoeken. Dan denk je dat Nederland heel klein is, maar vindt maar eens twee jochies in zo'n gebied. Speld-hooiberg. En papa heeft het niks makkelijker gemaakt. Die man moest zijn ex wel vreselijk haten. Je kinderen, naar waarschijnlijkheid, ombrengen en ze ergens verstoppen...

BeunDeHaas | 15-05-13 | 16:05

Er word iedere dag, door iedere partij (mis)(ge)bruik gemaakt van maatschappelijke emotie(s). Je bent een retard indien je je er door laat beinvloeden of misleiden en hier vervolgens commentaar op geeft.

bottlebaby | 15-05-13 | 16:04

Wees_eens_creatief | 15-05-13 | 15:57 | + -1 - I.i.g. niet door vakkundig opsporen van de politie. Amateurs gaan steeds vaker zelf speuren omdat ze geen vertrouwen meer hebben in de, in veel gevallen tekortschietende, speurders in uniform.

War On Errorism | 15-05-13 | 16:04

Wat is dit nu ineens weer voor een trend, de politie geeft haast nooit informatie. Dat in het belang van het onderzoek. Nee met zn 17.000.000-en ons overal tegenaan bemoeien dat zal werken. Dat hyper gedoe met alles.

ikdenkwat | 15-05-13 | 16:04

Politiek is tegenwoordig blijkbaar neuzelen over marginale zaken, echte problemen hoor je ze niet over. Kom eens met oplossingen voor de kwakkelende economie, de oplopende werkloosheid, de erbarmelijke kwaliteit in het onderwijs of de exorbitante kosten van de zorg.

Watapatja | 15-05-13 | 16:04

Ik weet altijd niet goed of ik moet huilen of lachen om het stupide gehuil en gemin van de pvvee'ers. Het blijft in ieder geval altijd erg leuk om te zien hoe ze reageren op kritiek op de pvv.

BerendB | 15-05-13 | 16:03

"....wat wil je nog meer?..."

Nou, gratis bier en friet. Op zijn tijd twee verse tetten en een malse kut.

Heb je de bestelling?

Bakito | 15-05-13 | 16:01

De PVV levert geen bewijs voor de stelling dat maximalisering van kijkcijfers de doorslag heeft gegeven bij de afweging van de politie. Punt uit!

Amsterdamsko | 15-05-13 | 16:01

@ Nanninga, Johnny Quid heeft je account gekraakt!

Ion Susai | 15-05-13 | 16:01

Laat de politie haar werk doen. Ja dat is grappig. Hier in de buurt deelt de politie folders uit, over hoe je je huis met duizenden euro's aan beveiligingsmeuk moet beveiligen. De criminelen aanpakken? Ho maar. Ik, moet verdomme fort knox van m'n huis maken omdat de politie haar werk NIET doet! Ja dit meen ik echt, de oplossing tegen criminele moe-landers volgens de politie, is je huis van top tot teen beveiligen. Man, 10 jaar geleden kon ik mijn deuren hier open laten staan. Dan stond er nog eerder een taart van de buurvrouw opeens in de keuken dan dat het tafelzilver werd gejat door een Bulgaar. Ik zei het toen, en ik zegt het nu; het ijzeren gordijn was een zegen!

Old_Spice | 15-05-13 | 16:00

Het is cru om te zeggen, maar het gaat hier niet meer "om levens", zoals Bontes beweert. Zo groot is Nederland niet, dus als die gastjes nog zouden leven, hadden ze inmiddels wel de bewoonde wereld bereikt.

Bulloch | 15-05-13 | 15:59

Tenslotte genoeg partijen die zowel het Europa- als het moslimprobleem willen aanpakken. Toch? Alternatieven in overvloed. Je zou je haast zorgen gaan maken over vrouwenrechten... *proest* Verdomme geef de heer Wilders nou eens de credits die hij verdient. De burger informeren en vechten tegen het corrupte zooitje in Den Haag, wat wil je nog meer?

First Contact | 15-05-13 | 15:58

Ha, gelukkig. De PVV gaat er wat aan doen. Dit is natuurlijk momenteel probleem #1 in Nederland, en moet als dusdanig worden behandelt.

__dictatuur | 15-05-13 | 15:58

@War on errorism.... die zaken werden allemaal opgelost doordat amateurs hen opspoorden? Lol....

Wees_eens_creatief | 15-05-13 | 15:57

Het is wachten op een voorstel van de PVV om alle politiemensen uit te rusten met google glass. En dan een soort democratisch interactieve stemvee spel voor Henk & Ingrid op de campingzender SBS6 waarbij dan gekozen kan worden waar deze afstand bestuurbare snorren op onderzoek worden gestuurd. Ook leuk te exporteren naar het buitenland om lekker op de bank massaslachtingen in Syrië op te lossen onder genot van chips & bier.

Bertus Brulbroek | 15-05-13 | 15:57

@Cuyahoga | 15-05-13 | 15:55
Volstrekt achterlijk topic inderdaad. Zoals ook al treffend is geschetst door Godsammekraken | 15-05-13 | 15:38 | en Bakult04 | 15-05-13 | 15:41 |

Stilicho | 15-05-13 | 15:56

Zo goed is de politie nou bezig. Ze schijnen aan het klooien te zijn geweest met camerabeelden. Mede daarom ook zsm info delen opdat er geen domme blunders worden gemaakt.
www.rtvutrecht.nl/nieuws/1000377/camer...

qutrex | 15-05-13 | 15:56

@de Bree | 15-05-13 | 15:53
Eerlijk, siert je.

Bakito | 15-05-13 | 15:55

Nanninga en haar goedgelovigheid in de gevestigde orde... zum kotzen. Anass, Vaatstra, mishandeld meisje in Amersfoort, de kopschoppers van Eindhoven etc. etc. allemaal puik opsporingswerk van de politie nietwaar?

War On Errorism | 15-05-13 | 15:55

Overigens denk ik dat het halfbroertjes zijn. Maar goed, roeren in een familiedrama is niet erg kies.

Stormageddon | 15-05-13 | 15:55

'Woede om achtergehouden informatie'
zou zomaar een topic op GS kunnen zijn. (of 2,3 of 4).

Maar nou doet de PVV het en gaat Nanninga het voor de politie opnemen.
*zucht*
Oh ja, en elke kamervraag van de PVV kost direct € 93.127,63.
Tevens worden er bij elke vraag twee puppy's vermoord, 12 bomen omgehakt, 3 pornosites opgericht, 17 brievenbussen volgepist en 3 vrouwen in het blijf-van-mijn-lijf-huis geramd.

Cuyahoga | 15-05-13 | 15:55

Wat een slecht stuk. PVV is populistisch ten top, maar als het waar is het waar, en moet niet de popu-troefkaart getrokken worden. Ik lees nog nergens een goed argument in dit schrijfsel waarom de pliesie met dit beleid goed bezig is. Ik lees alleen maar kutargumenten die uit de PR-mond van een diender komen. Dit geëmmer past in hetzelfde straatje als dat men 8 maanden na dato van een overval met beelden op de proppen komt bij Opsporing Verzocht en dan via beeld vraagt of de omstanders zich nog vreemde mensen of gebeurtenissen kunnen herinneren, zoals welke auto gebruikt werd of welke richting ze op liepen. In dit drugs-land en zuipland kan iemand zich niet eens herinneren wat ie vorige week uitgevreten heeft, dus elk poging dit wanbeleid te verdedigen is kansloos.

Koettoerk | 15-05-13 | 15:54

Ach, de PVV... je kunt domme mensen nu eenmaal niet verwijten domme dingen te doen.
*
Het is exemplarisch voor NL; Denken dat men het werk van de politie beter kan doen op basis van het 10 keer in een jaar aangeven van mensen die herkenbaar op beeld verschijnen. Treurig.

Wees_eens_creatief | 15-05-13 | 15:54

De enige reden dat ik op de PVV stem is dat ze net als ik een teringhekel hebben aan de ons opgedrongen immigratie van kanslozen en criminelen.
Voor de rest heb ik niet veel op met de PVV.

de Bree | 15-05-13 | 15:53

@Tommygunner | 15-05-13 | 15:43
duh

Bakito | 15-05-13 | 15:53

Mooi stukje Nanninga.
Ik neem aan dat de politie een erg goede reden heeft om niet alle informatie die ze hebben openbaar te maken.
Dit is wel erg simplistisch gesteld door de PVV.

Spokoynoy Nochi | 15-05-13 | 15:52

Het enige punt waar de politie wel gelijk in heeft is het vertrappen van sporen. Als bendes goedwillende burgers in de buurt van een mogelijke crime scene komen, is het niet ondenkbaar dat er belangrijke sporen worden vernield.

Ook al zal de uitkomst een ABC`tje zijn, de nabestaanden verdienen natuurlijk wel een grondig overzicht van de gebeurtenissen zodat er zo weinig als moglijk vraagtekens achterblijven.

Dat is belangrijker dan het ego van een stel burgers die de bossen uit loopt te kammen in de hoop het geweten te zussen of schouderklopjes te ontvangen.

Want laten we eerlijk zijn; die jongetjes gaan niet levend gevonden worden in een bus, dus het komt (cru gesteld) niet aan op 1 dag. Loop, in dat geval, de politie inderdaad niet voor de voeten.

Absoluut niet waar | 15-05-13 | 15:51

@Tommygunner | 15-05-13 | 15:37
Misschien zit moeders ook wel niet op openbaarheid van dat dossier te wachten.

VanBukkem | 15-05-13 | 15:50

Als je denkt dat professionals er een puinhoop van maken, moet je het amateurs laten doen. (niet helemaal zelf bedacht)
.
Misschien komen we er over een jaar achter dat er nu iets fout is gegaan, maar moeten we van leren ipv nu van alles te verzinnen hoe het zou moeten. Nanninga heeft helemaal gelijk.

TheseDays00 | 15-05-13 | 15:48

Geert dacht gewoon 'laat ik maar weer eens een steen in de vijver gooien' want hij heeft al een tijdje geen aandacht meer gehad.

VanBukkem | 15-05-13 | 15:47

Het is juist Nanninga, die aan stemmingmakerij doet.

Als justitie bewust wachtte met het uitzenden van essentiële informatie tot de uitzending van Opsporing Verzocht, dan heeft de PVV zeker een punt. Omwille van een deal met een programma kan niet worden vertraagd”, zegt Kamerlid Bontes verontwaardigd. „Dit gaat om levens en is geen spelletje van ’wie krijgt het nieuws’. De informatie moet direct openbaar worden. In dit soort gevallen telt iedere seconde, het gaat om levens.”

Troef | 15-05-13 | 15:46

Prima! Niets aan toe te voegen.

artfremd | 15-05-13 | 15:46

Het hoeveelste topic op GS over die jochies is dit nu al? En dáár worden ze wél door teruggevonden?

bezemkast 1919 | 15-05-13 | 15:45

transparanter dan het dossier op missingkids kan de politie het niet maken. of denk je soms dat de politie meer weet geert?

menace to society | 15-05-13 | 15:45

"Sentiment is in dit soort gevallen heel begrijpelijk maar net zo nuttig als een Kamervraag van de PVV." A. Nanninga jij verdient de 'blogger van de eeuw' trofee!

deboerenlul | 15-05-13 | 15:45

jankers, is er al een zeeleeuwknuppelknokploeg onderweg naar Artis?

hetluis | 15-05-13 | 15:45

Als je als partij nooit 'meesurft' op sentimenten, ben je knap dom bezig.

Eric Blair | 15-05-13 | 15:45

Ik kan me niet voorstellen dat er bij GS niemand is te vinden die een eigen mening DURFT te hebben, maar alles wat maar PVV is moet en zal van de hoofdredacteur in een proportie worden gebracht als ware de hele PVV dikke boel shit.
GS schrijvertjes ,kom eens voor jullie EIGEN mening uit !!

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 15-05-13 | 15:44

Het kan toch niet zijn dat de PVV iets zinnigs zegt, we missen vast nog informatie.

Watapatja | 15-05-13 | 15:44

Ik heb minder met de PVV dan de meesten hier, maar hier hebben ze toch 100% gelijk? Wat is dat voor een jaren 90 akkoord? Belangrijke informatie dat gedeeld kan worden, moet direct gedeeld worden. Achterhouden omwille van hogere kijkcijfers is volstrekt verwerpelijk.

Absoluut niet waar | 15-05-13 | 15:43

De echte Stolwijker | 15-05-13 | 15:41
Als je kijkt in welk blad dit artikel is geplaatst kan je er gerust van uitgaan dat de betreffende schrijvert deze suggesties volledig uit de dikke duim heeft gezogen.
Nanninga, ik ben het niet altijd met je eens (eigenlijk nooit), maar hier maak je een prima punt.

Baron Wilhelmus | 15-05-13 | 15:43

-weggejorist-

Eenzame Gek | 15-05-13 | 15:43

@Bakito | 15-05-13 | 15:36
Jij qua kinderachtige mopjes...

Tommygunner | 15-05-13 | 15:43

"en leidt meestal tot niks."

O ja ? Hoeveel "zaken" zijn er hier wel niet opgelost omdat de reaguurders zo vriendelijk waren om mee te zoeken ? Of gaan we dat nu ontkennen ?
De politie moet (in deze zaak !) gewoon zoveel mogelijk relevante info verspreiden.

qutrex | 15-05-13 | 15:42

Zolang die jochies maar gevonden worden. Arme moeder. Diep trieste zaak.

Botte Hork | 15-05-13 | 15:42

Kop, spijker, raak. Goed stukje Nanninga.

Detrimentalist | 15-05-13 | 15:41

Ik heb niks met die hele dierenhystericibende van de PVV, maar hier hebben ze mogelijk toch echt een punt. Als er informatie wordt achtergehouden omwille van de kijkcijfers van een AVRO-programma, zoals ik uit het achterliggende artikel kan opmaken, is dat onverteerbaar.

De echte Stolwijker | 15-05-13 | 15:41

Bakito | 15-05-13 | 15:36, lekker smakeloos, die jongetjes zijn niet weggelopen...

keikoud | 15-05-13 | 15:41

Dus als GS die faalacties van politie en justitie becomentarieerd is het +veul, maar als we kunnen PVV-bashen t.o.v. dezelfde acties van politie en justitie dan zijn we 180-graden gedraaid.
Hé, Nanninga. Verrekte lutser.

Bakult04 | 15-05-13 | 15:41

Opportunisme en diens moeder vals sentiment; ja dat is des volks.

Simon de Danser | 15-05-13 | 15:40

Bakito | 15-05-13 | 15:36 |
+1 Volgens mij was dit de eerste keer dat ik moest lachen om een comment van jou

DutchLibertarian | 15-05-13 | 15:40

Ik heb 0.0 vertrouwen meer in de doelmatigheid van de politie. Dus stukkies zoals dit zijn wat mij betreft overbodig.

Pffffff | 15-05-13 | 15:40

Lief dat meisje.....

crab | 15-05-13 | 15:39

opportunistische scoordrift

Snerpe Schede | 15-05-13 | 15:38

".. laat de politie nou maar gewoon haar werk doen.."

Zoals in al die andere gevallen zo goed uitgepakt heeft Nanninga? Ook de reden waarom GS altijd terughoudend blijft? Oww wacht!

Godsammekraken | 15-05-13 | 15:38

@Bakito | 15-05-13 | 15:36
Briljant! +veul

Bakito | 15-05-13 | 15:38

Moeten we respect voor die vader hebben dan?

Botte Hork | 15-05-13 | 15:37

Een deel van het dossier is niet openbaar uit repsect voor de vader. Ik zie daar eigenlijk ook niet zo het nut van in.

Tommygunner | 15-05-13 | 15:37

Wilders zal zich qua weglopen wel kunnen identificeren met deze jongetjes waarschijnlijk.

Bakito | 15-05-13 | 15:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken