Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Prostituee: 'Myrthe Hilkens zuigt'

6e47a601_THS_IKEA_HIJAB_01.jp g Myrthe Hilkens, kinderloze MILF van de PvdA, strijdt tegen de seksualisering van de samenleving. Al jaren, en redelijk vruchteloos. Ook het huidige vrouwenbevrijdingsproject van de Asha ten Tuinbroeke van het Binnenhof (betaalseks verbieden) raakt weer kant noch Wallen. Het postfeministische gedram van het vrouwmeisje waar in de progressieve kringen rond Asscher zo hard op gefapt wordt, kan namelijk vanuit de beroepsgroep waar ze zich als reddende engel op gestort heeft juist op een ontzettende gag reflex rekenen. Niemand vraagt hoeren namelijk om hun mening. Het is niet erg dát Myrthe denkt dat ze de wereld van rode lampen en dito pluche aan de muren moet redden van - ja van wat eigenlijk. Het is hóe Myrthe haar gelijkheidsstrijd voert: als een gortdroge schaamlap. Als een frigide fruitmand die terug naar binnen gaat om een lange broek aan te trekken wanneer ze merkt dat de wind buiten iets te frivool omgaat met de onderrand van haar knielange rok. Myrthe Hilkens is de vrome vroedvrouw van het katholieke vroeger en daar winden oprechte, eerlijke, KvK-geregistreerde en kerngezonde hoeren zich nogal over op. Myrthe heeft het altijd maar over 'misstanden' in de prostitutie, maar vanuit het perspectief van een hoer is een misstand slechts een experimentele sekspositie die eindigt in een benarde beklemming tussen hoofdeinde en nachtkastje. Hoeren zijn helemaal niet zielig. Myrthe 'missionaris' Hilkens, díe is zielig.

Reaguursels

Inloggen

Waar bemoeit die zure sloot zich mee, niet alle hoeren worden gedwongen. Pfff zeker zelf geen sex leven ofzo.
Pak dan de mensen handel aan ipv het oudste beroep in de wereld.

klote land | 11-05-13 | 02:13

idopane | 10-05-13 | 17:37 | + 0 -
Fijn zo, jij hebt uit je [zogenaamde, want je liegt gewoon botweg] vorige functie als mensenhandelaar wel een overzicht van alle hoeren. Ik heb als niet-hoerenloper maar wel-onderzoeker [en bevriend met een tiental hoeren] natuurlijk geen flauw benul. Sowieso maak je jezelf eeuwig belachelijk met claims over schrijversteams in dienst van pooiers. Met alle bizarre claims over de prostitutie heb ik die zelfs nog nooit horen roepen.
.
Ik weet niet uit welk perspectief je met je verhaaltje komt. Misschien is er een stemming die je wil maken, werd je geirriteerd door de toon in het originele stuk, wil je jezelf opwerpen als redder, hoertje pesten, of gewoon dikdoen, maar doe dan eerst je huiswerk, want nu val je grof door de mand.

Argus0og | 10-05-13 | 23:57

@fuckje | 10-05-13 | 11:57
dus toch een MILF ???

Martin_rsd | 10-05-13 | 22:05

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:56
Dus?
Dus .. omdat er anders 10 voor terug komen, is een reden het niet te doen? Ik denk juist van wel. Daar kan een preventieve werking van uitgaan.

Nog iets.
Sabannetjes groeien niet/nauwelijks op in prachtwijken. Dat dacht ik vroeger ook, maar nu niet meer. Waarom? Seksslavinnen moet je ronselen. Dat doe je met geld. Laat dan iets zijn waaraan het ontbreekt in de prachtwijken. Kruimelwerk, dat kan je verwachten in de prachtwijken. Da's waar. Maar Saban is geen kruimeldief.
Sabannetjes zijn de 'kansenkinderen' uit de beter gesitueerde en zgn 'geintegreerde' allochtoonse gezinnen. Niet zelden met ouders met een o.k. opleiding(2e generatie), of de destijds met steun van de uitkering of steun vanuit de jaren-80 etno-marketing-trend geworden groenteboertjes, supermarkten, coffeeshophouders, autohandelaren, etc (1e generatie).
Wat nu in de prachtwijken woont is niets anders dan een gebruiksvoorwerp of loopjongen van de types a la S.B. Dat zijn jongens die zich aan de onderkant van de criminele ladder bevinden.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:58
Sorry, mij ontgaat even het verband tussen de tolk en prostitutie. Enlight me!

gaffelbaard | 10-05-13 | 20:01

Ik zou haar doen. En daarmee uit. Verdomme.

Vrije Nator | 10-05-13 | 19:05

@eerstneukendanpraten | 10-05-13 | 12:17
Smurfenland!

VanBukkem | 10-05-13 | 18:56

@de Bree | 10-05-13 | 12:29
Nee, maar zij wel. :)

VanBukkem | 10-05-13 | 18:55

idopane | 10-05-13 | 15:24 |
Juistem. Machtsmisbruik is machtsmisbruik en dient als machtsmisbruik te worden bestreden. En dat doet mevrouw Hilkens in elk geval niet. Zij wil de oude Katholieke moraal van stal halen om de mensheid te bewegen niet meer te gaan hoereren om zo heel indirect het eigenlijke probleem, machtsmisbruik door pooiers, aan te pakken. Gaat dus niet werken, drooglegging. Het taboe houdt het misbruik in stand.

Schoorsteenveger | 10-05-13 | 18:46

Prostituee: 'Myrthe Hilkens zuigt'
_____
.
Ik las even iets anders.
Ben beetje leesteken blind.

donjon | 10-05-13 | 17:59

Argus0og | 10-05-13 | 16:20
O ja dus jij kent ze allemaal flapdrol. Mijn mening is pas de laatste tijd populair geworden omdat de werkelijkheid door hoerelopers als jouw altijd verborgen zijn gebleven, goedgelovigheid. Mensen die nooit tussen pooiers en hoeren hebben geleefd hebben nauwelijks enig besef wat voor een komedie en ellende zich achter de schermen afspeelt. Die zg blog zeggen mij bar weinig want in mijn tijd werd menig artikel van zg hoeren geschreven door de pooiers zelf die daar een speciaal schrijversteam voor hadden op dezelfde manier waarop hoeren hun klanten deden geloven dat ze in hun kut klaar kwamen namelijk door gewoon een vuist tussen hun benen te openen waar de hevig gelovige hoereloper in klaar kwam en eenmaal buiten zijn vrienden bezweerde dat hij toch echt zonder condoom in haar kut was klaargekomen. Een grote wereld vol illusies. Ik zeg trouwens absoluut niet dat er geen intelligente en zelfgekozen hoeren zijn maar die zijn ver in de minderheid en dat zijn gewoon de feiten makker en met het politbureau van de PvdA heb ik helemaal niets mee te maken Hahahahahaaa integendeel, dan heb je mijn tegels alhier nog nooit gelezen.

idopane | 10-05-13 | 17:37

Weer typisch de rode reflex: Wij constateren een misstand. Oplossing: Verbieden, dan verdwijnt de misstand vanzelf. Immers, de mensen doen geen dingen die verboden zijn. Ze leren het nooit, die jongens van de maakbare samenleving.

Polletje Piekhaar | 10-05-13 | 16:51

Typisch zo'n geval van ík niet dan een ander ook niet!' Omdat niemand, maar dan ook echt niemand Myrthe wil betalen om met haar te mogen neuken, moet de prostitutie maar verboden worden! Ik heb haar wel door, de snol! Sloerie! Del!

VanBukkem | 10-05-13 | 16:46

idopane | 10-05-13 | 14:45 | + 0 -
Nou nee, eigenlijk maak je hier precies de fout die ik je al eerder aanwees. Deze vrouwen zijn mensen met eigen brein, die zelf heel goed hun mondje bij zich hebben. Waar jij je van bedient is de massamediale karikatuur van het hoertje waar je niet naar moet luisteren omdat ze te dom en onmondig is om zelf te snappen dat ze gruwelijk lijdt. Die mening is gebaseerd op louter aannames uit hoofde van de mores omtrent sex zoals ze door moraalridders worden gevolgd.
.
Juist dit soort publicaties van de hoeren zelf vertelt ons wat over hun beleving, en hoe het beleid wat we op basis van jouw aannames, die immers immens populair zijn, die meiden opdrukken.
.
Als je de moeite zou nemen de blog van deze schrijfster eens goed en kritisch te lezen, dan zou je zien hoe ze haar positie zorgvuldig onderbouwt, en de gapende gaten in je positie aanwijst. Hoeren zijn echt mensen, en hun eigen mening afwijzen omdat je ze bij voorbaat al niet in staat acht om een terzake doende mening te hebben, is een cirkelredenering van het vuigste soort.
.
Als je echt vindt dat jij het beter weet dan iemand die er zelf in werkt, en niet hoeft te luisteren naar ervaring in het veld, en jezelf al bij voorbaat meer expertise toedicht dan de betrokkenen, dan hoor je gewoon in het Politburo van de PvdA thuis.

Argus0og | 10-05-13 | 16:20

Ja gavariete, Myhrte eta belsjaja Suka, eta pravda

Zatkniss | 10-05-13 | 16:04

Schoorsteenveger | 10-05-13 | 14:59
Door het beroep ook een werkelijk beroep te laten worden zonder pooiers en seksuele onderaannemers. Met goede controle op alle vlakken. Prostitutie is niet uit te roeien en dat hoeft ook helemaal niet. Het is niet voor niets het oudste beroep van de wereld. De schuld ligt ook meer bij de omgeving dan de prostitué zelf. De schijnheiligheid regeert wat dat betreft aan beide kanten. Maar wat van Rossem hier neerpent is misschien wel van een cynische aanstekelijkheid die op het eerste gezicht lekker aanspreekt maar gewoon niets met de werkelijkheid heeft te maken en dat stoort mij behoorlijk. Vooral omdat de PvdA vroeger (pre Oudkerk) dezelfde retoriek toepaste als van Rossem en ik mij daar destijds ook behoorlijk aan heb gestoord omdat ik door mijn ervaringen in het Spijkerkwartier (niet als klant maar als chauffeur voor Surinaamse pooiers) en elders wist dat het heel wat complexer in elkaar stak en ik de gelukkige hoer zelden of nooit ben tegengekomen en ik kende behoorlijk wat pooiers en hoeren.

idopane | 10-05-13 | 15:24

idopane | 10-05-13 | 13:59 |
Je duidt op het feit dat prostitutie en vrouwenonderdrukking op complexe wijze met elkaar verweven zijn. De vraag is, denk ik, wat de beste weg is om die onderdrukking als onderdrukking te bestrijden.

Schoorsteenveger | 10-05-13 | 14:59

'Myrthe parasiteert op een extreem doorgetrokken slachtoffer concept van de vrouw'
U solliciteert naar de Nobelprijs voor de literatuur?
Ik heb zelden zo'n lachwekkende zin gehoord die om in oud Hollandse begrippen te blijven slaat als een tang op een varken. Dus vrouwenhandel is een mythe? Onderdrukte tot sexslavernij veroordeelde vrouwen is een mythe. Geef me je adres dan stuur ik een vriendin van me langs die jarenlang in die mythe geleefd heeft. Die kent nog een speciaal standje uit haar aangeleerde repertoire ‘gefileerde penis erectus’ met heerlijke flensjes na. En dan niet na de daad klagen zoals die Zweedse hoeren nadat Assange ze verkracht had. En ik hoop dat je daarna net zo lekker je ogen dicht kan doen als nu.

idopane | 10-05-13 | 14:56

Argus0og | 10-05-13 | 14:09
Beste Argus de mening van een hoer wil nog niet zeggen dat die mening van de hoer zelf komt net zo min als dat jij denkt dat diezelfde hoer klaarkomt op jouw edele delen. En dat heeft niets te maken met onderbuikgevoelens hoogstens met die stijve die onder je buik bungelt. De mening van een hoer is wat dat betreft even onbetrouwbaar als de mening van een Irakees onder Saddam Hoessein en dat had helemaal niets te maken met het feit dat de Irakees onbetrouwbaar was maar omdat de schaduw van Saddams terreur voortdurend aanwezig was. De meeste hoeren moeten als zij hun vrije mening uitten altijd op hun hoede zijn dat de baas meekijkt dan wel luistert. Als ArgusOoog moet jij dat toch wel weten zonder daarbij je onderbuik te hoeven raadplegen.

idopane | 10-05-13 | 14:45

Myrthe parasiteert op een extreem doorgetrokken slachtoffer concept van de vrouw, zoals men dat ook in Zweden kent en de definitie van verkrachting inmiddels zo is opgerekt dat als een wip de dag erna niet bevalt de vrouw gewoon aangifte kan doen. De redenering onvrijwillig naar verkrachting is ronduit populistisch; het is vergelijkbaar met wanneer werk wat iemand doet gewoon omdat er brood op de plank moet komen (dus niet vrijwillig), kwalificeert als slavernij. Nee kwalijke vrouw die Myrhe met haar zogenaamd goede bedoelingen; die kennen we genoeg van gelovigen en staatssocialisten.

aceofspades | 10-05-13 | 14:39

Een hoer die ageert tegen iemand die haar zedeloze gedrag wil verbieden, haha het moet niet gekker worden. Wat een vuig mens en er dan ook nog over bloggen dat ze zo trots is dat ze neukt voor geld. Gatverdamme!

Ommie de HaatMoker | 10-05-13 | 14:38

blinde kip | 10-05-13 | 12:27 |
Valt toch wel mee? Haar uiterlijk is misschien off-topic, maar zou haar eerder "toen" doen, dan nu eigenlijk. Ze is rap aan het verleppen.
OT:
Stapel viel ook door de mand met zijn neponderzoekjes en natte vingerwerk, mede dankzij GS.
Ik stel voor dat we opkomen voor onze prosti's en even flink gaan fact-checken.
Wie biedt zich vrijwillig aan om bij de dames te gaan informeren? ENDP?

datzouzomaarkunnen | 10-05-13 | 14:11

idopane | 10-05-13 | 13:59 | + 0 -

Ja, want vooral niet naar de hoeren zelf luisteren. Die zijn toch monddood, en hun mening doet er niet toe. Als jij een onderbuikgevoel hebt, moet dat wel kloppen. Wat weten die hoeren daar nou van?
Oh wacht...

Argus0og | 10-05-13 | 14:09

@idopane | 10-05-13 | 13:59
Dat zei ik dus ook. Vreemd al die minnetjes.

rete cool | 10-05-13 | 14:09

Van Rossem is net zo'n romantische randdebiel als die koptische trut die bij het uitbreken van de Arabische lente bij Pauw op de tafel ging dansen. Zelf heb ik 10 jaar midden tussen de hoeren en pooiers gezeten, was kind aan huis in het Spijkerkwartier en gelukkige hoeren heb ik daar nooit gezien. Van de 100 waren er hoogstens 5 of 10 die het 'vrijwillig deden de rest was verslaafd of werd met ferme dwang dan wel ongegeneerd gechanteerd en wel achter het glas gezet en hoewel ik er veel plezier heb beleefd was de ellende onder een klein laagje vernis duidelijk altijd voelbaar. Om hier dan ook de PVDA de schuld te geven is al helemaal idioot. Het is juist de PvdA geweest die de pooiers met hun seksuele revolutionaire retoriek jarenlang ongemoeid liet, Oudkerk was een duidelijk voorbeeld van die doorgeschoten 'valse' romantiek. Maar de kneuzen al hier hebben geen flauw idee waar ze het over hebben. Gelukkige hoeren inclusief die uit de hand gelopen botoxkop van de Rode Draad moet je altijd met een heeeeeeele grote korrel zout nemen en dan het liefst van achteren.

idopane | 10-05-13 | 13:59

Myrthe was ook voor het Totale Rauchverbot, vooral - zo zei ze in een interview - omdat ze zelf zo'n moeite had niet terug te vallen in haar slechte gewoonte. Dat plaatst haar recente kruistocht tegen hoeren toch wel in een merkwaardig daglicht.

Ja nee, geen mening | 10-05-13 | 13:58

MILF betekent toch gewoon Myrthe: I Like to Forbid?

knutsel | 10-05-13 | 13:57

Myrthe moet eens goed genomen worden door 8 Ghanezen in een kelderbox in Zuid Oost.

Afgeschminkte Bassie | 10-05-13 | 13:23

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 13:16
Heb je echt zo'n bord voor je kop of doe je maar alsof?

Mr Dixit | 10-05-13 | 13:21

@miko | 10-05-13 | 12:40 | + 0 -
Geen idee. Bakito moet zijn eerste zinvolle bijdrage hier nog leveren.....

Kobus Kloothamer | 10-05-13 | 13:17

@Mr Dixit | 10-05-13 | 13:08

Je conclusies kloppen niet, overigens niet raar want je hebt nogal moeite met begrijpend lezen.

Daarom nogmaals de extragraties tip, probeer het eens op fok.

Btw, iemand die koketteert met zijn *proest* kennis over de naam van een redacteur komt nog triestig over. Dat je mijn cynische vraag daarover niet begreep zei me dan ook al genoeg, net als je andere tegeltjes van bedenkelijk niveau.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 13:16

Ook lekker geil als het verboden wordt, zit je in een willekeurige kroeg komt er een zwart werkende prosti naast je zitten, je verwacht het niet op zo een moment. Misschien wel goed voor de handel van de prostituees, is toch weer wat anders dan op het raam kloppen. EN ook leuk voor de hoertjes, komen ze er een keer uit, altijd diezelfde werkplek gaat ook vervelen me dunkt. Justitie pakt dat toch niet op, die lopen nu al lichtjaren achter met openstaande zaken aangaande dit en dat.

No Mames | 10-05-13 | 13:10

Enerzijds heb je een morele regel die breed gedragen wordt, en die regel zegt dat mensen mekaar niet moeten uitbuiten, dat er geen machtsmisbruik zou moeten zijn, dat elk mens in vrijheid zou moeten kunnen kiezen. Anderzijds heb je talloze morele regels die zeggen dat alles wat met lichamelijkheid, erotiek en sex te maken heeft vies is als het niet zorgvuldig en op gedetaileerde wijze is ingebed in een stelsel van taboes.
Onze samenleving trekt het een los van het ander, en dan blijkt dat juist binnen die taboesteslsels we overal machtsmisbruik tegenkomen, dat mensen, vooral vrouwen juist maximaal zijn -en nog steeds worden- onderdrukt waar de mantel der liefde het dikst geweven was.
Myrthe wil het een met het ander oplossen, wil machtsmisbruik ongedaan maken door het taboe op prostitutie nieuw leven in te blazen. Dat is een heilloze weg, want verbergt weer wat langzaamaan helder begon te worden.

Schoorsteenveger | 10-05-13 | 13:08

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:55
Als ik hierboven de manier waarop je Van Rossem in bescherming neem bekijk zijn er twee mogelijkheden: óf je bent hem zelf en zit ijverig op je eigen schrijfseltje te reageren, óf je bent een beetje verliefd op hem.

Mr Dixit | 10-05-13 | 13:08

als betaalsex verboden wordt, kunnen we de helft van huwlijken morgen ontbinden in Nederland.

No Mames | 10-05-13 | 13:06

@gaffelbaard | 10-05-13 | 12:47

Die Saban was behoorlijk kwaad op de tolk en de rechtbank, mijns inziens behoorlijk terecht. Een tolk die met droge ogen bij de rechtbank beweert dat er in Turkije geen verschillende dialecten bestaan en een rechter die er in trapt.

Eerlijk gezegd stond ik ook met mijn oren te klapperen.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:58

gaffelbaard | 10-05-13 | 12:47
En dan zijn er ook nog Roemenen, Bulgaren, Hongaren. Pak één Saban op en er verschijnen tien nieuwe. Volkomen met je eens, die Saban moet tot ongewenste vreemdeling betiteld worden, maar het probleem los je er niet mee op. In onze prachtwijken worden kleine Sabannetjes opgeleid as we speak.

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:56

@Mr Dixit | 10-05-13 | 12:45

Je bakt wel tegels maar het niveautje is bedroevend laag, ironie, humor en sarcasme ontgaan je volledig. Ik zou zeggen, probeer fok eens.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:55

@Fatwabuster | 10-05-13 | 12:43

Ghe, samen met Tom Staal een roedel hoeren interviewen:-)

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:53

Heerlijk hoe zo'n dametje dan weer weet wat het beste zou zijn voor zo'n grote groep mensen, zonder enig idee te hebben hoe die wereld er nou uitziet en wat onderliggende motivaties zijn. Net zoiets als de linkse elite die denkt te kunnen oordelen over wat het volk van Marokkanen moet vinden, zonder zelf enig idee van de realiteit te hebben (duur, blank buurtje aan de rand etc.). Je krijgt er inderdaad medelijden mee...

Stamhoofd | 10-05-13 | 12:47

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:24
'.. Hilkens heeft heeft het alleen over betere bescherming vangedwongen seksslavinnen uit MOE-landen ..'

Dan moet ze strijden voor strafmaatregelen zoals het afpakken van NL'se nationaliteit van types zoals 'onze' cultureel verrijkende Turkse Saban B.(http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/04/vrouwenhandelaar-saban-b-moet-staat-23-miljoen-betalen/), en die tot ongewenst vreemdeling te laten verklaren.

gaffelbaard | 10-05-13 | 12:47

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:42
*diep zucht en hoofd schudt*

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:45

@alpha centauri | 10-05-13 | 12:14
Goed gezien, net zoals alle politici van de huidige generatie.

Uw Verzekeringsadvis | 10-05-13 | 12:44

@neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:40

Dat zou wel mooie tv opleveren denk ik.... maar dit geheel terzijde uiteraard... ;-)

Fatwabuster | 10-05-13 | 12:43

@wattan!! | 10-05-13 | 12:10
Als je de riedel gelooft wel.Duidelijk dat er misstanden zijn maar veel dames zeggen dat ze gedwongen zijn.Uit schaamte, maar vele nemen gewoon zelf de beslissing.

miko | 10-05-13 | 12:42

@Mr Dixit | 10-05-13 | 12:38

Zozo, poehee, hoe ben je daar zo achter gekomen?

Je bent toch niet in de duistere krochten van de interwebs geweest hoop ik.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:42

@Bakito | 10-05-13 | 12:02
Bam?

miko | 10-05-13 | 12:40

@Mr Dixit | 10-05-13 | 12:37

VanRossem had dus de halve rosse buurt moeten afgaan om facts te checken? Begrijp ik u nu goed?

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:40

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:37
Sorry. Dat is Van Rossem.

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:38

Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:27
Generaliseren is mijn ding, mijn nick is niet voor niets Magister Dixit. Los daarvan: ik heb niets met de PvdA in het algemeen of Hilkens in het bijzonder, maar dit stukje is simpelweg te makkelijk geschreven. En dat alleen omdat er één prostituée (nog een factcheckfaal, is dit wel een hoer?) een bitter blogpostje heeft geschreven, alsof deze vermeende dame de hele beroepsgroep vertegenwoordigd. Dát is pas generaliseren...

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:37

@Argus0og 12:25
Goed stuk. Fipo van ene Jacqueline is ook sterk!

AshleyJ"Ash"Williams | 10-05-13 | 12:37

@Mr Dixit | 10-05-13 | 12:24

Wie is Bart en wie is Nijman?

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:37

Ik snap haar wel... Is waarschijnlijk, dankzij haar blonde haren, al heel vaak toegesist een hoerr te zijn door een bepaald deel van haar achterban. Dan komt het besef al snel dat het helemaal niet leuk moet zijn een hoer te zijn...

Petrus Poortwachter | 10-05-13 | 12:33

De misstanden binnen de prostitutie moeten uiteraard worden aangepakt, maar voor de rest moeten de moraalridders van de linkse kerk de man die af en toe wil hoeren en snoeren met rust laten.

Schweinchen Dick | 10-05-13 | 12:32

Mooi geschreven stuk, Van Rossem. Hulde! :-)

Amsterdamsko | 10-05-13 | 12:29

@Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:22
De kans dat er thuis meerdere sessies in het geheim met de buurman of loodgieter zijn uitgevoerd is ook aardig groot.

blinde kip | 10-05-13 | 12:29

@Mr Dixit | 10-05-13 | 12:24 |

Zoals ook het Marokkanenprobleem niet bestaat. Let u een beetje op met generaliseren? Uw tegeltje begint een beetje op een meldpunt te lijken...

Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:27

gaffelbaard | 10-05-13 | 12:18
Dus wel.

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:27

Goede foto ook.
Links groeit idd steeds dichter naar de islam toe.

Hanz Ziezo | 10-05-13 | 12:26

@Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:22

Misschien omdat je geil bent en van je kwakkie af wilt?

Ik bedenk ook maar wat hoor.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:25

www.vpro.nl...

Tip. Het Nederlandse prostitutiebeleid en daar tegenover de Zweden en hun zero- methode. Also starring Myrthe! Doen!
AshleyJ"Ash"Williams | 10-05-13 | 12:15 | + 0 -

En dan kun je meteen de kritiek van deze zelfde hoer op dat programma lezen: zondares.blogspot.nl/2013/03/hollanddo...

Argus0og | 10-05-13 | 12:25

@ Irma 21:21

Hier was onlangs nog een topic over, kon het eerst ook niet geloven maar het was echt Zweden!

eerstneukendanpraten | 10-05-13 | 12:25

Ongelooflijk eigenlijk dat een partij die anderhalf jaar geleden bijna failliet was nu het maatschappelijk en politiek debat beheerst.

de Bree | 10-05-13 | 12:25

Terpentijn | 10-05-13 | 12:15
Hilkens is ook niet kinderloos, maar zolang Bart alleen uitgaat van wikipedia entry's en in de haast een zuur stukje tikt zonder facts te checken krijg je dit soort onzin. Overigens een dúbbele fact-check faal, want Hilkens heeft heeft het alleen over betere bescherming vangedwongen seksslavinnen uit MOE-landen, niet over een algeheel hoerenverbod. Maar dat soort situaties bestaan volgens Nijman niet.

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:24

@de Bree | 10-05-13 | 12:02
Mooi koppie?
Ik citeer: 'Dat ze een samengeknepen hamsterkop heeft én een karakter wat niet te pruimen is'.

Heerlijk, zo'n uitspraak maakt mijn dag weer goed.

Harrie Delacadere | 10-05-13 | 12:24

Maareh, wat ik toch niet helemaal snap. Waarom zou je willen betalen voor sex met een vrouw waar diezelfde dag waarschijnlijk al meerdere sessies op gedaan zijn? De fun factor ontgaat me even in z'n geheel....

Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:22


eerstneukendanpraten | 10-05-13 | 12:17 |
Ik heb geen zin om het te googlen dus vertel het maar.

irma zonderboezem | 10-05-13 | 12:21

Kweenie.
Vind het maar een rare mevrouw.
Pooiers, vrouwenhandelaren, loverboys etc. zijn NOG zieliger dan Hilkens. Dat vindt iedereen. Maar ja .. da's niet waartegen ze strijdt, he?

gaffelbaard | 10-05-13 | 12:18

@rete cool | 10-05-13 | 12:09
Ah, je bent een ervaringsdeskundige?

blinde kip | 10-05-13 | 12:17

Myrthe Hilkens, aaahhh, Myrthe Hilkens... To the fapcave!

Mr Dixit | 10-05-13 | 12:17

En welk land stond ook nog maar met stip op numero twee van landen met de meeste verkrachtingen per duizend inwoonsters?

eerstneukendanpraten | 10-05-13 | 12:17

@wattan!! | 10-05-13 | 12:10

Tsjonge, een echte ervaringsdeskundige in de zaal. Vertel me eens slimpie, waar haal jij je kennis vandaan? Ik vermoed uit de opzij, je weet absoluut niet waar je het over hebt.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:17

Je hebt twee soorten vrouwen: hoeren die je vooraf moet betalen en hoeren die je achteraf moeten betalen. In het laatste geval heet dat dan erfenis, alimentatie of, God verhoede het, Valentijnsdag.

Kapitein Stijlvol | 10-05-13 | 12:16

Myrthe Hilkens een kinderloze MILF?
Op 9 november 2009 schijnt ze bevallen te zijn van een dochter met de naam Feline.

www.voornamelijk.nl/babys-van-bekende-...

Papa is ene Vincent.

Terpentijn | 10-05-13 | 12:15

@wattan
Nee druiloor de meesten worden helemaal niet gedwongen die doen het gewoon voor het geld. En dat is het probleem met Myrthe. Ik dacht dat ze voor de arbeiders was. Werkt er iemand voor zn geld is het weer niet goed. Wat is t toch een kudtpartij.

zooishettoch | 10-05-13 | 12:15

@rete cool | 10-05-13 | 12:09

Flikker op Bastaard.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:15

@paTTs | 10-05-13 | 11:53

Sjoh hey, #Patts, recht bij vanRossum in de smoel, daar heeft hij vast niet van terug.

Je vergat er alleen even bij te melden dat 'MILF' Mother I Like to Fuck, betekend. En een kinderloze mother bestaat niet, domme van Rossem.

TOP hoe jij zo'n GS redacteurtje ff zwaar bij de ballen grijpt, daar zou menig roddelfotograafje jaloers van worden. #Ruktorgate

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 12:14

Zo ironisch. Vrouwen die ingepakt zitten zijn juist zelf heel erg schuldig aan die ''seksualisering''. Het klopt dat die er is, en dat is precies DOOR DIE vrouwen.

Nederlandse mannen kunnen best normaal doen. Het zijn moslims/buitenlanders die je benaderen alsof je een hoer bent. Waarom? Mede omdat die voddenmadammen ZELF de cultuur in stand houden dat je een hoer bent als je geen hoofddoek draagt en dat je een soort bezit van je man bent. Vrouwen zijn dom, obsceen (tenzij helemaal ingepakt), alles aan hen schreeuwt seks (blote armen foei!) en al met al onderworpen en minderwaardig.

En dan gaat die trut ons vertellen wat gelijkheid en ''seksualisering'' is? Als vrouwen door 1 groep wel als een soort hoeren/sekspoppen worden gezien zijn het wel degenen die zogenaamd TEGEN seksualisering zijn, de moslims. Een bekrompen moraal zegt niet dat er dus respect en een enigszins normale houding is naar vrouwen en/of seks. En zij vindt dat helemaal goed, gezien haar hoofddoek.

Gelijkheid is helemaal goed, laat haar dat maar eens gaan nastreven in moslimkringen. Of in een ander land waar het minder goed is. Vooralsnog hoef ik niet de les gelezen te worden door iemand die de ziekste seksuele verhoudingen in de samenleving volledig onderschrijft. Krijg nou wat zeg.

Gallemies | 10-05-13 | 12:14

Het gaat Myrthe helemaal niet om de 'zielige' hoeren.
Het gaat Myrthe uitsluitend om Myrthe.
Stukje zelfprofilering naar de mensen toe, zeg maar...

alpha centauri | 10-05-13 | 12:14

@Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:12

En dus strafbaar? Oh wacht.....

Fatwabuster | 10-05-13 | 12:13

Zegt ze nu gewoon dat prostitutie illegaal zou moeten zijn?

Parel van het Zuiden | 10-05-13 | 12:12

@Blote Bertus 2000 | 10-05-13 | 12:08
Daar kom je niet in zonder koevoet..

Slipsnifter | 10-05-13 | 12:11

Echt zonde van zo'n mooi wijf dat ze zo'n rare mening heeft

Bono | 10-05-13 | 12:11

De nymfomanen daargelaten, de vrouwen die in Nederland in de prostitutie werken doen dat voor het merendeel gedwongen. Of zien vanwege hun financiële positie geen andere uitweg meer dan om hun lichaam te verkopen, of zijn het slachtoffer van mensenhandel.

Zet die romantische bril ff af. Het is eigenlijk gewoon waanzin dat we dit anno 2013 nog toestaan. Maar ja, om het nu te gaan verbieden gaat me ook weer wat ver. Lastige discussie wel...

wattan!! | 10-05-13 | 12:10

Het merendeel van de vrouwen zit daar onvrijwillig, komt voort uit mensenhandel, wordt uitgebuit en bedreigd.Het is heel goed dat Myrthe daar iets aan doet

rete cool | 10-05-13 | 12:09

Blote Bertus 2000 | 10-05-13 | 12:08
U heeft ervaring met het neuken van gecastreerde speenbiggen hoor ik.

Freddie Stobart | 10-05-13 | 12:09

Een PvdA-er weet het nu eenmaal altijd beter. Myrthe Hilkens verklaart met hetzelfde gemak een kernfysicus voor gek en zal koste wat kost toch op het rode knopje willen drukken.

Jonkheer Wttewaall | 10-05-13 | 12:08

Ik zou haar doen... mijn god wat zou ik haar doen. Zo hard, dat ze gaat krijsen als een gecastreerde speenbig.

Blote Bertus 2000 | 10-05-13 | 12:08

@Fatwabuster | 10-05-13 | 12:06
Betaal maar eens een der vele belastingen iets te laat, moet je eens kijken hoe druk ze zich om je maken..

Slipsnifter | 10-05-13 | 12:07

Illegalen, hoeren, allochtonen.... wanneer gaat de PVDA zich eens druk maken over de mensen die dit allemaal betalen en mogelijk maken?
.
Schijtziek wordt je van al dat moraliserend gelul!!

Fatwabuster | 10-05-13 | 12:06

Wereldvreemde luchtfietsers, die pvda-ers, met een zwaar masochistische inslag.
Allemaal.

Slipsnifter | 10-05-13 | 12:05

Een kinderloze MILF is geen MILF
paTTs | 10-05-13 | 11:53 |
Is de humor te moeilijk voor je of heb je net een jaartje Engels gedaan op het VMBO en ben je trots dat je weet waar het acroniem voor staat?

Freddie Stobart | 10-05-13 | 12:05

Zondares ervaart net als zo velen weer eens uit de eerste hand dat PvdA'ers slechts geinterresseerd zijn in mensen die leven naar hun regeltjes.
Leuke vergelijking met dat fietsen trouwens.

Freddie Stobart | 10-05-13 | 12:03

*lul/tafel/etc *

Bakito | 10-05-13 | 12:02

Als ze niet zo'n lekker koppie had gehad, was nooit iemand in haar geinteresseerd geweest. Alleen dankzij haar fysieke aantrekkelijkheid krijgt ze aandacht.
www.google.nl/search?q=Myrthe+Hilkens...

de Bree | 10-05-13 | 12:02

Ooit eens gelezen dat de kerk in de middeleeuwen de prostitutie wilde verbieden, want zondig. Men heeft dit niet doorgevoerd omdat het anders levensgevaarlijk zou worden voor vrouwen op straat doordat er veel verkrachtingen zouden zijn.
Volgens mij geld dit nog steeds, dus als vrouw ben ik blij dat er prostitutie is.

bonje | 10-05-13 | 12:01

Als beleidmaker pseudo-empathie tot beleid maken is in weze een hele wrange manier van je geld verdienen. Bah!

Simon de Danser | 10-05-13 | 12:00

@fuckje | 10-05-13 | 11:57
Toch handig, die abonnementen op Story, Prive en Weekend.

kapotte_stofzuiger | 10-05-13 | 11:59

Arme Myrthe Hilkens, rhetorisch afgedroogd door een hoer.

Godsammekraken | 10-05-13 | 11:58

Myrthe en haar vriend hebben 2 kinderen,@Van Rossum.

fuckje | 10-05-13 | 11:57

Eerder al wat van dat blog gelezen, machtig interessant. Ik weet nu wat die Turkse koffiehuizen waar ze vroom eer hebben echt aan de hand is dankzij haar, en leuk schrijven kan ze ook.

Bokito ergo sum | 10-05-13 | 11:57

Betaal sex verbieden? Hoe moet het dan met al die trofee vrouwtjes in Nederland, die al jaren naast die dikke lelijke schurftzak liggen in ruil voor veel centjes? Een uitkering dan maar?

irma zonderboezem | 10-05-13 | 11:57

Reaguurde deze miep vroeger niet onder de nick "Myrthe zuigt piel"? Tot ze werd weggejorist.

Willem VanDer Decken | 10-05-13 | 11:57

Alle PvdA-ers zuigen; het geld uit uw portemonnee

kapotte_stofzuiger | 10-05-13 | 11:56

Ik weet niet of Rob Oudkerk hier nou zo blij mee is.

Kaas de Vies | 10-05-13 | 11:55

Met belangenbehartigers als Myrthe heb je geen vijanden meer nodig.

Godsammekraken | 10-05-13 | 11:55

Myrthe zal tijdens haar studie vast wel eens haar benen hebben gespreid na het aanpakken van een aantal drankjes maar dat mag dan geen naam hebben.

blinde kip | 10-05-13 | 11:54

Een kinderloze MILF is geen MILF

paTTs | 10-05-13 | 11:53

Als hoeren het zeggen is het waar, die zijn namelijk specialist qua zuigen.

neemjemoederindemali | 10-05-13 | 11:53

Linkse kwaal: spreken voor anderen omdat je ze, goedbedoeld maar vooral heel neerbuigend, daar niet zelf toe in staat acht.

Godsammekraken | 10-05-13 | 11:52

Hoerrrr

Piet_Snot | 10-05-13 | 11:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken