Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Docu! Nederlandse gristenfundi's doen homohaten

Get Microsoft Silverlight
Zo. Poetin opgehoepeld en uitgezwaaid met regenboogvlaggen. Gaan we nu weer naar malle Nederlanders kijken. Pijnlijk om te zien dit. Diepgelovige gristenfundi's die homofilie bestrijden alsof het HitlerAIDS is waar we allemaal aan gaan sterven. Sterke repo van NTR's "Onder Elkaar" weer, die laat zien dat het gristendom een flink bord vol heeft opgeschept uit de pan met Achterlijke Homohaat. "Het is in de ogen van de Here een gruwel dat een man met een man seksuele gevoelens deelt. Dat staat in de Bijbel." Ach, knulletje toch, waarom zo bang? Beetje namens je sprookjesgod mensen interpreteren, demoniseren en psychisch slopen. Homohaat, heel normaal. Aldus ook de gristenguurders hiero. Bah. Dit land heeft een homohatende christenenprobleem. Kamerdebat over dit soort praktijken, nu!

Reaguursels

Inloggen

Ik zit nu te kijken, maar heb het al gezien. De mensen die hier de leiding hebben zijn zo goed als zwakzinnig. De homo's die zogenaamd genezen willen worden, hebben een trauma en hebben psychische hulp nodig. Zielige vertoning.

pjisonline | 09-04-13 | 17:52

@Hijleeft
Amin.. uh amen.
as salam aleikum.

amin | 09-04-13 | 17:13

-weggejorist-

HijLeeft | 09-04-13 | 17:07

@Ajbeats
Lees alle plempsels... de hele draad van al die zielige mensen en zie hoeveel mensen gewoon open zijn in gesprek met anderen.. gelovig of niet.
En ontdek dan dat dat zielig zijn misschien vooral op u zelf slaat.
Want wat doet u om bij ye dragen aan een levendige en open discussie ?
Precies... zeggen dat hier zielige mensen reageren... verder ... helemaal niets... nog niet eens uw mening geven over het topic.

amin | 09-04-13 | 17:03

Hijleeft
Oke.. maar blijf aub ook gewoon luisteren naar God... wat u denk ik wel doet.
Hij is zoveel meer dan religie.
Geweldig dat u zo vast staat in uw geloof.
God bestaat... en omvat alles.

amin | 09-04-13 | 16:53

Wat reageren hier zielige mensen. Dit is een verhaal vanuit een kant. Om een mening te kunnen trekken moet vanuit meerdere kanten naar een situatie worden gekeken.geenstijl Is antireligieus dus hier zul je altijd een atheistisch gekleurd beeld te zien krijgen en als je maar hard genoeg deze mening bevestigd zul je er zelf ook in geloven.

AJbeats | 09-04-13 | 16:50

-weggejorist-

HijLeeft | 09-04-13 | 16:39

@Hijleeft|15:39|
Das vreemd want Jezus gaf eer aan iedereen ookal deden ze dingen die een gruwel voor God waren. Zelfs mensen bij wie de honden niet eens meer de zweren wilden likken werden door Jezus vereerd met een bezoek en genezing.
Verlies u niet in symantiek... woorden zijn meer dan de uitleg van (schrift) geleerden.

amin | 09-04-13 | 15:53

-weggejorist-

HijLeeft | 09-04-13 | 15:39

@Hijleeft
Maar geloven in God is zoveel meer dan het oude en nieuwe testament of religie.
Het is alles wat God ooit heeft gezegd en nog zeggen zal.
Zo ook hoedt u voor valse leermeesters, of eert wie ere toekomt.. homo's verdienen ook eer.. al was het alleen al omdat ze mensen zijn die durven uitkomen voor hun geaardheid.

amin | 09-04-13 | 15:21

Die geloofsridders zitten in een virtu-spirituele cirkel.
Gristenfundi: "U bent dus homo?"
Homo: "Klopt, sinds ik in mijn jeugd ben misbruikt door de kerk."

De waard zijn gast | 09-04-13 | 14:58

Als beschavingen op zijn einde lopen ,door teveel verkeerd vreten,zuipen en drugs consumeren en te weinig bewegen, duikt de homofilie op ,zie de geschiedenis

pedro300 | 09-04-13 | 14:42

HijLeeft | 09-04-13 | 14:17

Je gedrag volgt je denken. Dus het is aangeboren.

Chicka | 09-04-13 | 14:41

@hijleeft

Jezus kwam voor de zondaar zeg je... Ga ik wat zeggen van die achterlijke post van je? Nee, ik sta erboven. Ver erboven deze keer.

Halleluja!

Rest In Privacy | 09-04-13 | 14:37

@sharrpeye

Homo zijn zit in de genen, laat homo's met elkaar trouwen dan sterven ze uit zeg je. Ga ik wat zeggen van die achterlijke post van jou? Nee, ik ga er deze keer bovenstaan. Ver erboven.

Rest In Privacy | 09-04-13 | 14:33

-weggejorist-

HijLeeft | 09-04-13 | 14:17

Wat een trieste figuren zeg

Chicka | 09-04-13 | 12:13

Wijs homoseksualiteit de deur!! hahahah.. man man man... maar geloof lekker in God hoor mensen. gewoon doen!!

obi-juan kenobi | 09-04-13 | 11:12

oosteuropijan--> | 09-04-13 | 11:04 | + 0 -
Dat was toendertijd iets met visa...

Peilstok | 09-04-13 | 11:10

Christenen bashen, omdat ze een standpunt hebben over homo's...
oosteuropijan--> | 09-04-13 | 10:56 | + 0 -
Nee, dit zijn homohaters die religie misbruiken. Niet alle christenen zijn homohaters, alleen het achterlijke deel.

Peilstok | 09-04-13 | 11:07

Af en toe denk ik dat jullie Christenen meer haten dan moslims... Niet alleen ik denk zo, gezien de vele reacties en stijlloze topic's, echter zo denken we hier in "Oost Europa" want wij kunnen niet verklaren waaroem Nederland mensen uit Afrika en Turkije haalde om als gastarbeider te werken i.p.v. ons, Europeanen.

Vraag me af hoe Nederland er over 100 jaar zal uitzien!

oosteuropijan--> | 09-04-13 | 11:04

YOEPIE!!!!
Christenen bashen, omdat ze een standpunt hebben over homo's...
Waarschijnlijk zijn jullie opa's en oma's ook Christen ofwel Christelijk opgevoed en nu doen we allemaal lekker atheïstisch? Godslastering was bij wet verboden en strafbaar, dus nu gaan we maar lekker los, omdat het kan?! RECPEST! Vergeet niet dat Nederland een Christelijk cultuur heeft, denk aan; Kerstmis, Pasen, Sint Nikolaas, Carneval, etc.

Wat wil ik zeggen dan, wat je zaait zal je oogsten (bekend van tv).

Pies! van een Rooms-Katholiek MOE-lander (Oh en neen, niet als kind misbruikt)

oosteuropijan--> | 09-04-13 | 10:56

Is het iemand hier opgevallen dat de homo in kwestie Jozef Naait heet?

Wipkaboutert | 09-04-13 | 10:27

Je moet leren luisteren,... leren gehoorzamen naar wat god wil, sprekend door de mensen die hij op je pad plaatst.

Nuff said

Peilstok | 09-04-13 | 10:24

Ach, als een homoseuele man zich niet senang voelt met zijn leven, en eigenlijk walgt van zijn vele sexuele contacten en hoopt ervan verlost te worden binnen zo'n pinkstergemeente, wie ben ik om dat te veroordelen? Ik vond het wel grappig dat hij voorlopig niet in de gym mocht komen. Ik ben benieuwd of hier nog een sequel op volgt. Geneest de here Jezus deze man van zijn homoseule driften, of verkiest hij uiteindelijk toch een dark room?

klaartjewijn | 09-04-13 | 10:18

Ik denk dat een heleboel mensen niet direct een hekel hebben aan homo's, lesbiennes en ander soort afwijkend gedrag van de grote hoop.
Ik denk dat het meer is dat wij als maatschappij aan het doorslaan zijn in de acceptatie ervan.Ik ken een behoorlijk aantal homo's en lesbiennes, en moet zeggen dat dat stuk voor stuk leuke, gezellige en hardwerkende mensen zijn.Daardoor heb ik respect voor hen.
Waar ik persoonlijk geen respect voor heb, zijn homosexuelen die eigenlijk meer bezig zijn om hun geaardheid NOG meer geaccepteerd te maken.
We hebben het homohuwelijk.... prima.
We hebben in nederland het recht openlijk ervoor uit te komen..... prima.
We hebben in Nederland bijeenkomsten voor mensen die uit de kast willen komen.... prima.
We hebben het feitelijk geaccepteerd in Nederland.... prima.
Maar er zijn stemmen in de tweede kamer die bijvoorbeeld op middelbare scholen voorlichting erover wettelijk verplicht willen stellen, te belachelijk voor woorden.En dan hoor je dat er op schoolpleinen vaak HOMO naar elkaar word geroep.... dat was vroeger al zo, dat is nu zo, en dat zal later zo zijn....
Wanneer zijn we uit-geaccepteerd, en laten we het zoals het is?Want ik heb soms het idee dat men het nederlandse volk wil bekeren tot het eerste land ter wereld waar homosexualiteit de norm is.
Verder niets als respect voor de mensen die homosexueel zijn, en heel veel moeite hebben om uit de kast te komen hoor, ik snap best dat dat heel moeilijk is,maar het lijkt me dat door de huidige wetgeving in nederland de weg in ieder geval open staat, en dat is een groot goed!

Kutmaatschappij | 09-04-13 | 09:43

Nou doen ze het weer... TV ( NB NTR ) bespreken??! Aandelen STER? WTF een programma waar niemand naar kijkt, so what?

dubbert | 09-04-13 | 09:22

Godzijdank, Matthijs mag weer een christenstukje doen en meteen is Quid de weg weer Qijd.

uithetoosten | 09-04-13 | 09:14

Deze smerige kaaskoppen direct naar de woestijn van de Peel deporteren! Hebben hier niets te zoeken. Als je de geschiedenis van dit land niet erkend, mag je terug naar Afrika, waar alle mensen vandaan komen!

NeoRetro | 09-04-13 | 09:01

Iron Mike was toch niet zo'n ijzervreter.....

Spartaan1888 | 09-04-13 | 08:45

@amin | 09-04-13 | 01:02
Aangezien wij blijkbaar exact hetzelfde over het geloof denken, mag je de honneurs in volgende topics over religie voor mij waarnemen. Anders worden de reaguurders een beetje flauw van die dubbele teksten.
Psalm 23:4 "Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for thou art with me." enzovoorts..

Jim Lovell | 09-04-13 | 08:38

We kennen ook een christenhatend homoprobleem. Al sinds de Romeinen (Romeinen 1:30). Maar, daar hoor je nooit iemand over :(

gaffelbaard | 09-04-13 | 08:36

Over alles en iedereen maar iets moeten vinden en ze willen 'genezen' maar zelf struikelen over het juist toepassen van lidwoorden. Man man man..

harry poster | 09-04-13 | 08:01

Die bruine tegeltjes in de keuken.
.
Dat is pas een gruwel in Gods ogen.

Jan Toeternuitje | 09-04-13 | 08:00

Zal Jozef een acteur zijn?

Triest om te zie hoe dergelijke mensen weer lekker stereotypische beelden de wereld in helpen.

Ondanks dat stereotypen altijd op de praktijk gebaseerd zijn betreft het veelal een kleine minderheid.

Doet me denken aan het filmpje van een donkere man "they eat da poopoo"

Opvallend altijd dat ze zieltjes proberen te winnen op het moment dat mensen op hun zwakste zijn, net uit de gevangenis, verslaafd of een slecht zelfbeeld hebben.

unclebob | 09-04-13 | 07:54

Knetterknetterknettergek... allemaal

duitse herder | 09-04-13 | 07:19

Homo's worden al zo gediscrimineerd op TV, nou dit er nog bij!

Einde van de Domheid | 09-04-13 | 07:08

Dit zijn criminele organisaties. Verbieden dus.

roze_bril | 09-04-13 | 07:04

Ach ach ach, dit mag stemmen en vrij rondlopen.
Dit zijn pure sektes, gesteund door mensen met een IQ te laag om vrij in deze maatschappij zelf keuzes te mogen maken.
Kansloos dit.....

pickalilly | 09-04-13 | 06:54

Ik pleit voor een Nationale Bijbel-bukakedag!
En als de Moslims zich ook nog roeren tevens iets dergelijks met de Quran.

Boris Poepnagel | 09-04-13 | 04:57

Er zijn ook tal van christenen die weten dat zij niet mogen en kunnen oordelen over anderen. Wie dat doet verheft zichzelf. Die weten van zichzelf dat ze eerst maar eens naar zichzelf dienen te kijken voordat ze menen te moeten kijken naar anderen.

'Om hem op de proef te stellen vroeg een van hen, een wetgeleerde (betweter): ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’ Hij antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. Dat is het grootste en eerste gebod. Het tweede is daaraan gelijk: heb uw naaste lief als uzelf. Deze twee geboden zijn de grondslag van alles wat er in de Wet en de Profeten staat.’

Hyppo Kriet | 09-04-13 | 03:18

@Not Muhammad | 09-04-13 | 01:48,
weg met religie lijkt me nogal problematisch, of beter gezegd 'weg met geloven',
een mens is van nature gelovig, aangeboren en al en das best nuttig, op zich.
Jij bedoelt denk ik meer geïnstitutionaliseerde organisaties, geloofsgemeenschappen zoals de Katholieke Kerk en Scientologie. Hersenspoelclubjes die uit zijn op nogal aardse macht.
En onverdraagzaam als de pest, vooral naar elkaar toe zo van mijn god is beter dan de jouwe.
www.youtube.com/watch?v=7adi7OMaWnA

vander F | 09-04-13 | 03:08

-weggejorist-

threewing | 09-04-13 | 02:43

Not Muhammad | 09-04-13 | 01:48
Zelden een zo bemoedigend atheïstisch pamflet gelezen als dat. Ik zou me stande pede hier nog willen bekeren tot het atheïsme als ik in God zou geloven maar ik weet helaas zeker.

idopane | 09-04-13 | 02:23

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:14 |
-
Niet alleen heb ik heel veel gelezen over homo's en transgenders (ben jarenlang geabonneerd geweest op het tijdschrift van "the Society for the Scientific Study of Sexuality, de SSSS, en dat blad gaat voor meer dan driekwart over homo's en androgynen, en natuurlijk de mate waarin sexualiteit een ""maatschappelijk construct"" is - dat soort gelul), maar ik heb ook menigmaal (vroegah, toen ik nog vrijgesel was en nachtenlang discussieerde in café's) met homo's en lesbiennes gedebatteerd.
-
FYI: Neen, ik ben niet religieus opgevoed, en ik ben niet gelovig, maar ik heb me als student wel veel voor godsdienst geïnteresseerd, en ik vind het tegenwoordige agressieve atheïsme van half-geletterden die zich ver verheven voelen boven hen die wel geloven, van een uitzonderlijke stupiditeit. Ook ben ik van mening dat de geloofsafval van de afgelopen 50 jaar voornamelijk verloedering heeft gebracht. (Komt natuurlijk ook omdat ik niet deug, alleen mensen die niet deugen immers, hangen verouderde opvattingen aan...)
-
Off-topic: Lady Thatcher was een fantastisch mens!!!!!!!
-

caudillo | 09-04-13 | 02:23

We moeten alles normaal vinden en vooral niets veroordelen, stel je voor.
youtu.be/UBWlUJjRVJs

INH.30CL | 09-04-13 | 02:11

Intussen hebben we de Russische pers gehaald met onze legale pedo club en dat er in Nederland een partij is waar vrouwen niet welkom zijn. Stel je voor zegt Poetin, als wij een club zouden krijgen waar pedofilie wordt gepromoot, dan zou er in verschillende delen van het land naar de wapens worden gegrepen.
We staan weer op de kaart!!

namensmijnhond | 09-04-13 | 02:00

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:54
Verrek, je bent een wijf, da wis ik nie.

INH.30CL | 09-04-13 | 01:57

@Not Muhammad | 09-04-13 | 01:48

Komkom, religie heeft ook heul veel goeds gebracht, vraag maar aan Dimtri dingus.

Er was iets met Michelangelo, da Vinci, de Sixtijnse kapel enz.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:57

@INH.30CL | 09-04-13 | 01:42

Hoezo niet? Denk je soms dat ik niet kan multitasken?

Zit op dit moment te vingerverven, breien, haken, bak een taart, zit te zuipen, te blowen, te snuiven en te spuiten. Ondertussen guur ik ook nog.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:54

Ik kan dit niet aanzien. Zoveel domheid, geestelijke armoede en naar charismatische wolven hunkerende schapen kan ik niet echt niet aanzien.
Beangstigend om te zien hoe eenvoudig mensen hun kritisch denkvermogen uitschakelen, om maar bij een of andere club te horen. Om een inhoudsloos leven nog van enige identiteit te voorzien. Voor hen is er Het Opperwezen. Dat is een vader, voogd, partner, gids, voorbeeld en vijand in een. Elke zondag elkaar klassikaal wijsmaken dat de zinloosheid slechts een test is, opdat wij niet allemaal kunnen worden verheven in de paradijselijke status. Het is gewoon een test. Dus braaf geven en beven opdat de Here je maar goedgezind moge blijven. Ik hoop dat deze cumswapparty-bezoekende jongen voorgoed uit zijn zondig bestaan bekeerd is. Met de toorn des heren was hij al langer bekend. Nu het vrezen nog.
Dit soort BS zou moeten worden verboden. Verboden ja. In de geest van Tatcher, rot op met die eeuwige compromis en ja-maar-gelijke-rechten-cultuur.
Er wordt aantoonbare nonsens verkocht in die schreeuwerige polonaise kerkdiensten. Soms noemen ze het zelfs genezingsbijeekomsten. Het is in geen enkel opzicht anders dan Jomanda of Char. Veredelde goochelshows, waarbij de religieuze tak niet eens de moeite neemt een kunstje te vertonen. Die staan maar wat te roepen over hel en verdoemenis, eisen geld dat het een lieve lust is en tussen het misbruiken van de jonge schapen door de meest belachelijke eisen formuleren. En het werkt nog ook. Nog steeds geloven mensen in die bullcrap.
Opdoeken die zooi en pas weer toestaan wanneer ze collectief beamen dat de kans op het bestaan van God praktisch nihil is.
Weg met religie! Het is 2013

Not Muhammad | 09-04-13 | 01:48

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:39
Tijdens het blazen kun jij niet reaguren.

INH.30CL | 09-04-13 | 01:42

@pius | 09-04-13 | 01:37

Geef me eens heel snel pluskuddo's voor mijn supercomment van 1:28 uur, het beste comment vd dag.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:39

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:17

Ik ook;)

pius | 09-04-13 | 01:37

@INH.30CL | 09-04-13 | 01:31

Ghehe, geen idee, hij had wel een pliesiepakkie aan, moest ook nog blazen:-)

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:33

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:28
Zie je wel, politie. Toch.

INH.30CL | 09-04-13 | 01:31

@INH.30CL | 09-04-13 | 01:24

Ik heb laatst een sleutelhanger gekregen van een homo, stond "Bob" op.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:28

Er wordt te weinig gelachen, serieus gelul hier.
komt een zoon bij zijn vader en zegt "pa ik geloof dat ik homo ben" pa is des duivels maar kan er ook niets aan doen, de volgende dag gaat de andere zoon naar zijn vader "pa ik ben homo" waarop pa uit zij vel barst "godverdomme is er hier dan niemand die van een vrouw houdt waarop de dochter zegt "ja ikke wel"
Er zitten 3 mannen op te scheppen over hun zoons, een notaris, een boekhouder en een rechter. De notaris zegt: "Mijn zoon werkt bij een groot warenhuis, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem een auto kado gegeven!" Zegt de boekhouder: "Mijn zoon werkt op een universiteit, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem een schip kado gegeven!" Zegt de rechter: "Mijn zoon werkt bij een groot computerbedrijf, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem zomaar een huis kado gegeven!" Komt er een man bij. De anderen zeggen: "Zo Piet, wat is er nou van jouw zoon geworden?" Piet zegt: "Ja, ik schaam me een beetje, want mijn zoon is eh... homo! Maar hij heeft wel laatst van zijn vrienden een auto, een schip en een huis gekregen!"

INH.30CL | 09-04-13 | 01:24

@pius | 09-04-13 | 01:12

ghehe, fijn dat je het met me eensch bent, als je me maar niet gaat meesleuren in het minkuddoklassement:-). Ik vind het namelijk heul belangrijk dat andere mensen me heul liev vinden en me volstoppen met pluskuddo's, ik ben een narcist zeg maar.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:17

@caudillo | 09-04-13 | 01:10

Tsja, je zou eens wat kunnen lezen over homo's en transsexuelen etc. Je blik eens wat verwijden zeg maar.

Iets zegt me dat je religieus bent opgevoed en misschien nog wel bent, geen idee of het zo is maar dat ga je me vast wel vertellen.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 01:14

-weggejorist-

toetanchamon | 09-04-13 | 01:12

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:37

Ik ben het weer met je eens, zo denk ik er ook over. En niet dat er geen homohaat is onder allochtonen natuurlijk, daar is jouw verhaal van Utrecht exemplarisch er zijn grote problemen, vooral onder de moslimjeugd waar het gaat om de acceptatie van homofilie. Dat lijkt me helder.

pius | 09-04-13 | 01:12

@ neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:50
-
Tja, da's een moeilijke vraag. Ik denk het niet, eigenlijk. Daar ben ik dan vermoedelijk te slecht en te verdorven voor.
-
Maar àls ik een Islamitische homo zou zijn geweest, dan denk dat ik (als ik niet zelf van een hoog gebouw zou springen) hard op zoek zou zijn gegaan naar zo'n homo-ontwennings-hersenspoel-organisatie, waar tegeswoordig altijd zo negatief over wordt gedaan. (Om een reguliere Islamitische hetero te worden.)
-
Maar is er nou nooit 'es iemand die het merkwaardig vindt dat het tegenwoordig zo geregeld is, dat een man die zegt "Ik ben een vrouw in een mannenlichaam, daar word ik ongelukkig van; ik wil geopereerd worden," dan kan dat, en op kosten van ons aller ziekteverzekering wordt de man in een vrouw veranderd....
-
Maar als iemand homo is en zegt dat hij daar ongelukkig van wordt, en dat hij liever hetero zou zijn, dan mag hij NIET worden behandeld van de verzekering - sterker nog, men vindt dat organisaties die anti-homo therapie aanbieden VERBODEN moeten worden...
-
Nogmaals: ik ben blij dat dit mijn problemen niet zijn.
(En even voor alle duidelijkheid: Ik vind NIET dat homo's van hoge gebouwen moet worden geworpen!!!)

caudillo | 09-04-13 | 01:10

Ik krijg de neiging om die kale op z'n bek te slaan.
Gek hé?

0nz0 | 09-04-13 | 01:06

@Meeroever | 08-04-13 | 23:14
Ik zie precies hetzelfde wat jij ziet, en met dezelfde argusogen. Maar voor een rechter is er wel degelijk een verschil tussen je vrijwillig aansluiten bij een club religekkies of je onvrijwillig laten potenrammen (al dan niet door een stel religekkies).

Professor Superhirn | 09-04-13 | 01:06

Ik laat me nog liever neuken door een unicorn, dan dat ik dingen uit een Bijbel of Koran moet gaan geloven.

De Badtegelzetter | 09-04-13 | 01:03

Oke de goudgele is nog nie op dus
@watapatja
jammer dat god voor jou iets is wat je jammer vindt om te koppelen aan dat gene wat is en altijd zal blijven.
Het is naam niet meer niet minder.
@neemjemoederindemali
als het godsbeeld is zoals traditioneel religie ons wil laten geloven dan is dat zeker dikke vette onzin. maar das nou net mn punt... dat godsbeeld is naar mijn idee vals en een leugen om mensen bang te maken. maar mijn God hoef je niet bang van te zijn...
@zoloft
ja je hebt gelijk... beknopt in hun denken had moeten zijn op verkeerde gedachten gebracht door leugens en bedrog van religekkies
*nu is goudgeel op.. dus bidden(mediteren) en maffen *
Bis morgen.

amin | 09-04-13 | 01:02

necrosis | 09-04-13 | 00:56
Ga jij nog maar wat leviticus lezen. Word je misschien wijzer van, dooie.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:59

@hölzenbein | 09-04-13 | 00:54
Offtopic?
Dat heb jij zo'n beetje uitgevonden....

necrosis | 09-04-13 | 00:56

@WirMachenMusik | 09-04-13 | 00:51
Zoekplaatjes waar je het antwoord niet op krijgt....

necrosis | 09-04-13 | 00:54

WirMachenMusik | 09-04-13 | 00:51
Ja.
Jouw off topic gezeiver.

Jank schloffe maan.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:54

Quid is nu een écht GS-merk. Aan de kop van een topic kun je al met meer dan 95% zekerheid voorspellen dat het van Quid is:
Met onderwerpen die zonder uitzondering een negatieve strekking hebben:
A) Christenen
B) PVV
Met een relativerende strekking:
C)Islamieten
Min of meer neutraal met A en/of B en/of C soms tussengewrongen.
D) Spelletjes, seks, auto-ongelukken.
Ben ik iets vergeten?

WirMachenMusik | 09-04-13 | 00:51

@caudillo | 09-04-13 | 00:44

Zou je je wel schamen als je een Islamitische homo zou zijn of zou je dan ook gewoon blij zijn?

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:50

@ amin | 09-04-13 | 00:38

"Maar dat komt alleen maar doordat ze ietwat beknopt zijn in hun denken...."

Jammer!

Zoloft | 09-04-13 | 00:47

@amin | 09-04-13 | 00:38

Tsja, ik geloof wel in energie, dat is ook niet moeilijk, het is een feit dat energie bestaat. Hoe die energie ooit tot stand is gekomen weet ik ook niet, net als dat ik niet weet hoe de mens ooit tot stand is gekomen of de aarde of het heelal.

Ik geloof ook dat de mens een sterke neiging heeft om het onverklaarbare te willen verklaren en dat daaruit het "godsbeeld" is ontstaan. Dat "godsbeeld" en de diverse religie's zijn wat mij betreft dan ook pure onzin en flauwekul, bedacht door bange mensen.

Persoonlijk vergelijk ik het heelal altijd graag met hoe een bacterie tegen een mens "aankijkt". Of een vlo of een luis.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:46

amin | 09-04-13 | 00:41 |
Jammer dat je god eraan koppelt. Alles is energie is een mooi en waar begrip.

Watapatja | 09-04-13 | 00:44

Niemand hier die het opneemt voor de Christenen.
Niemand hier die het niet op homo's heeft.
GS heeft ook iets van een sekte.
-
Ik ben blij dat ik een blanke Europeaan ben.
Ik ben blij dat ik een man ben.
Ik ben blij dat ik hetero ben.
Ik ben ontzettend blij dat mijn ouders geen Mohammedanen warten.
Ik schaam mij niet voor het kolonialisme, voor de slavernij, voor de Kruistochten, voor de collaborerende landgenoten die in 40-45 zoveel Joden de dood injoegen, kortom voor alle dingen die plaatsvonden vóórdat ik werd geboren.
Zo ook de Kruisiging van Jezus, de heksenprocessen in de Middeleeuwen, de misdaden van de oude Assyriërs... nee, ook daar schaam ik mij in het geheel niet voor!
-
Wat moet ik dan een ver-schrik-ke-lijk slechte inborst hebben. Een dóór en dóór verdorven mens moet ik zijn...
-
Het zij zo!

caudillo | 09-04-13 | 00:44

*alvorens te gaan bidden en pitten een goddelijke goudgele open plopt*
De bladeren der bomen zullen u tot genezing zijn. ;-)

amin | 09-04-13 | 00:41

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:37
+ Goed verwoord, helemaal mee eens.

pawa | 09-04-13 | 00:41

Ik blijf er bij dat zolang er hier in Nederland een stichting bestaat die Martijn heet, wij kopschoppers op eigen bodem hebben, er mensen zijn die hulpverleners lastig vallen en erger, er bejaarden worden overvallen, etc. Wij ook maar niets en dan ook helemaal niets te vertellen hebben over hoe Poetin het in zijn land moet doen.

*Boter van zijn hoofd gaat wassen*

pawa | 09-04-13 | 00:38

@necrosis | 09-04-13 | 00:28

Dat zei ik toch:-)

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:38

@Neemjemoederindemali |23:59|
Mijn geloof(of god)is zelfs deel van die evolutie.
Alles is idd cyclisch en ook dualistich.
Het probleem is dat wanneer er iemand zegt dat ie gelooft in een God.. er meteen gasten zijn bij wie de nekharen overeind komen.
Maar dat komt alleen maar doordat ze ietwat beknopt zijn in hun denken doordat ze geloven in God alleen maar kunnen duiden door wat ze weten van de diverse religies die ze kennen uit ervaring of door horen van anderen.
Geloven is echter zoveel meer... en God is slechts een naam... net zoiets als een formule die iets wetenschappelijks weergeeft... alleen maar om iets te behappen zeg maar.
Wat ik zeg dat ik God noem is dat ook omdat het anders nogal lastig is om erover te praten of denken.
Vandaar dat wij mensen alles een naam geven.
Maar ik persoonlijk geloof dus wel in God als scheppert van alles... maar niet als in .. in 6 dagen... blabla.... Jezus de zoon... onbevlekte ontvangenis(yeah right)
Nee... eindeloze energie die tevens het begin is.. dus de alfa en omega.. dat klopt wel...
Maar goed nu ben ik toch aan t uitwijden en ik wil niet suggereren dat ik het allemaal weet... nogmaals ik geloof het...
Heb niet de behoefte om het uit te dragen of iemand door de strot te dauwen...
Maar wat mij betreft.... God bestaat wel en heeft de macht om alles te maken of breken.

amin | 09-04-13 | 00:38

@pius | 09-04-13 | 00:25

Ik geloof je ook:-), geen idee wat er in alle "witte" dorpen van Nederland allemaal gebeurt maar feit is wel dat in Utrecht de afgelopen jaren veel problemen waren qua homo's. Ik zou Utrecht toch niet echt een wit dorp durven te noemen.

Maar nogmaals, misschien ben ik wel te tolerant en zie ik het niet. In mijn vrienden en kennissenkring zitten homo's, lesbo's, gereformeerden, katholieken, moslims, atheïsten, Turken, Ieren, Italianen, etc. Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat zo'n iemand openlijk tegen me zei dat hij/zij iemand haatte. Ik zelf haat ook niemand, ik haat wel religie's, net als bvb het koningshuis maar dat wil niet zeggen dat ik Wimlex of trix haat. Ik haat de instituten zeg maar.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:37

BerendB | 09-04-13 | 00:32 |
Maar hij kan goed zuigen heb ik gehoord.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:37

Overigens, wel grappig om te zien hoe iedereen over Erdogan heen viel, toen hij ons kwam vertellen hoe onze BJZ het moest doen, terwijl wij Poetin nu even willen gaan vertellen wat hij wel en niet moet doen in zijn land. Dat noemen ze hypocriet.

*Dikke van dalen op het tweede scherm heeft*

pawa | 09-04-13 | 00:34

@kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:13
Jij bent echt kapot.

BerendB | 09-04-13 | 00:32

pawa | 09-04-13 | 00:28 | + 0 -

Kijk ff dit programma: www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1...

Blijkbaar hebben de Gristen funfi's een grote vinger in de pap in Den Haag.

non_de_pier | 09-04-13 | 00:32

Tittn tittn tittn.
Nou welterusten dan maar. Ik ga leviticus nog eens doornemen van een van die religekkies.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:29

En dan weer een debat in de tweede 'schamer', ik hoor ze al weer roepen: "Er is geen homoprobleem". Dat klopt, hier niet, dus......

pawa | 09-04-13 | 00:28

@gebrokenvleugel | 09-04-13 | 00:20
Als jij klappen gaat uitdelen, zit je waarschijnlijk een puur uur bij de lokale Hermandad, ipv je ZoMiWip.
Beter kun je gewoon de lokale jehova-HQ even bellen en uitleggen dat je hun bezoek niet op prijs stelt.
Zij noteren je adres (niet eens je naam!) en komen nooit meer langs!
Heb ik gedaan en nooit meer een jehova aan de deur gehad.

necrosis | 09-04-13 | 00:28

Als ik dat zo lees hou ik als hetero best wel van tittn.
hölzenbein | 09-04-13 | 00:24 | + 0 -
Ik hou ook erg van tittn, mooi dat we dat gemeen hebben!

tittn | 09-04-13 | 00:28

@gebrokenvleugel | 09-04-13 | 00:20

Ghehe, ik kreeg ooit een handgeschreven brief van een jehova die jeremieerde dat ik nooit thuis was. Verder een lang verhaal over hun blije geloof en de problemen die ik me op de hals haalde als ik me niet bij hun aansloot.

Na een telefoontje mijnerzijds met het dreigement om hun tent om te shovelen als ze ooit weer bij me aan de deur zouden komen heb ik er nooit geen last meer van gehad.

Moeten ze me maar niet storen tijdens de wekelijkse zondagochtend neuQbeurt.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:26

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:18

Ik geloof je hoor. Ik weet dat je oprecht bent, en het zou best kunnen dat het bij jou daar anders is. Maar mijn ervaring is helaas een andere.

pius | 09-04-13 | 00:25

Als ik dat zo lees hou ik als hetero best wel van tittn.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:24

@toetanchamon | 09-04-13 | 00:10

Ach, ik heb in mijn leven toch een keer of 10/15 excuses gekregen van agenten en (hulp) officieren van justitie. Ik moest het wel enigszins afdwingen door ze te dreigen met gerechtelijke stappen, maar toch:-)

Het probleem is dat ze steeds verder gaan als je ze niet regelmatig confronteert, dat zouden imo meer mensen moeten doen. Hetzelfde doe ik ook bij ambtenaren en bestuurders, uiteindelijk dwing je daar toch een soort van respect bij af en worden ze een stuk makker en makkelijker naar je toe.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:23

Of neem eens een kijkje in de panelen van PowNed. Over homohaat gesproken.

tittn | 09-04-13 | 00:22

Ben gewoon hetero en homo's zijn voor mij gelijk, maar ik ben wel zover dat ik Jehovah's aan de deur de keus geef, niet meer bellen of klappen de volgende keer.
Heel dat geloof alles, moet van de straat, achter je voordeur in je kerk of moskee maar sodemieter op val een normaal mens niet lastig.

gebrokenvleugel | 09-04-13 | 00:20

@pius | 09-04-13 | 00:08

Misschien ben ik te tolerant en zie ik het niet, maar ik heb nooit enige vorm van homohaat of buitenlanderhaat gezien of gehoord in kleine witte dorpjes.

Het kan natuurlijk ook komen dat "homo's" en/of "buitenlanders" zich wat makker houden omdat ze veruit in de minderheid zijn. Ik heb 2 lesbische meiden aan het werk en ik merk eigenlijk nooit dat ze gehaat worden oid. Verder heb ik 2 Italianen en 2 Turken aan het werk, ook nooit meegemaakt dat iemand daar problemen mee had.

Het enige wat ik ooit heb meegemaakt was een oude buurvrouw die aan me vroeg of ik het wel vertrouwt vond om lesbische meiden op mijn dochtertje te laten passen.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:18

@Inferi0r | 09-04-13 | 00:12

Ook weer zo.

pius | 09-04-13 | 00:13

@Allemaal | 08-04-13 | 23:47
Klopt. Ten hede dagen zie ik vooral de seculieren een boel achterlijkheid de Internets opspuwen. Vooral een hoop geweldadige en haatdragende praat. Wordt ook nooit afstand van genomen door de weldenkende reaguurder, maar ze noemen zich wel beide atheïst.

Inferi0r | 09-04-13 | 00:12

Ik moest ineens aan deze scene denken uit *Spetters*
youtu.be/5KlEvRNGki4

INH.30CL | 09-04-13 | 00:11

@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:51
Ik doe het niet met me camera, je weet hoe dat gaat bij hun het is of zoek of stuk. Ik ken weining succes verhalen die anders bewijzen.

toetanchamon | 09-04-13 | 00:10

Pinkstergemeente is gezellig. Muziek, eten en een innige gemeenschap. Wat die Molukker in het begin zegt: gado-gado voor de geest.

Dmitri Dmitrievitsj | 09-04-13 | 00:09

@HonderdEnEen | 09-04-13 | 00:02

Homohaten, potenrammen. Ja hoor. Dat past prima bij elkaar.

pius | 09-04-13 | 00:08

necrosis | 09-04-13 | 00:05
Dat waar jij het over hebt kunnen de joden al sinds leviticus 20,13. En ja ze hadden toen ook al hijskranen.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:08

@neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:01

Nou mijn ervaring is een hele andere. Misschien in jouw dorp dat kan best maar hier niet. Niks geen tolerantie in de kleine witte dorpen dus, niet naar homo's en niet naar buitenlanders. Dit gedrag leef Lang niet onder alle bewoners uiteraard, maar is bovengemiddeld, zeker bij de blanke jeugd. Dat is de ervaring die ik in mijn werk heb opgedaan.

Een indringende en ontnuchterende ervaring.

pius | 09-04-13 | 00:08

Oh ja, goed dat jullie mij eraan herinneren!

*grafsilverlight in Chrome de nek om draait*

dlseth_ | 09-04-13 | 00:07

De rode haan kraaide drie maal, toen Jezus Christus werd verraden. Sounds familiar???

Boze massa | 09-04-13 | 00:07

Ik heb een stukje van de programma gezien en het vaagste vind ik nog steeds die bizarre begrafenis.

Phreneticz | 09-04-13 | 00:06

@hölzenbein | 09-04-13 | 00:01
Dat kunnen ze in Iran ook, slechts met behulp van een stuk touw en een hijskraan.....

necrosis | 09-04-13 | 00:05

Waarom zijn zwarte mensen vaker religieus? En seculiere witte mensen die dit normaal vinden onder het mom van soft racisme.

HonderdEnEen | 09-04-13 | 00:05

pius | 08-04-13 | 23:59 | + 0 -
Waarom is potenrammen relevant voor een homohatende pinkstergemeente? Ik ben met je eens als je vindt dat het allemaal verborgen homo's zijn.

HonderdEnEen | 09-04-13 | 00:02

@pius | 08-04-13 | 23:51

Dus Utrecht is een wit dorp tussen de weilanden? Of bedoel je dat niet?

In kleinere dorpen zijn ze een stuk liberaler kan ik je melden.

neemjemoederindemali | 09-04-13 | 00:01

Het staatshoofd van een west-afrikaans land kan heaumeaus genezen. Heb ik gelezen. Weet ik veul. Bof.

hölzenbein | 09-04-13 | 00:01

@SharpEye | 08-04-13 | 23:47
Een Gen dat homosualiteit veroorzaakt?
*hysterische lachbui*
Dan bestaan er zeker ook Genen die religie veroorzaken, of (in mijn geval) slechte muzaksmaak)......

necrosis | 09-04-13 | 00:01

@SharpEye | 08-04-13 | 23:58 | + 0 -

Lees jij uberhaupt wel wat anderen zeggen?

Meeroever | 09-04-13 | 00:00

@amin | 08-04-13 | 23:48

Ik denk wel dat ik enigszins begrijp wat je bedoeld, afhankelijk van je verder theorie zou ik er zelfs misschien nog wel een stukje in mee kunnen gaan.

Ik denk dat vrijwel alles cyclisch is en dat er grotere en kleinere cycli zijn, feitelijk komen we dan al heel snel weer uit op de evolutie.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:59

@HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:57

Hoezo offtopic? Ik heb het over potenrammen, dat lijkt me best gerelateerd.

pius | 08-04-13 | 23:59

@Meeroeve

Zucht. Eigenschappen 'kunnen in de baarmoeder worden bepaald' omdat er genen aanwezig zijn die 'geactiveerd' kunnen worden Ik geef je de boektitel, omdat je niet erg veel rol van genen lijkt af te weten. Ik heb overigens wel iets meer hierover gelezen dan dit boek.

SharpEye | 08-04-13 | 23:58

@pius | 08-04-13 | 23:51 | + 0 -
Nogal offtopic van jou, maargoed geweld is strafbaar ga ik vanzelfsprekend vanuit.

HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:57

@du Roi Soleil | 08-04-13 | 23:46

Ongetwijfeld de moslims maar dat wil toch niet zeggen dat je andere idioten niet moet bashen?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:53

Antilliaanse trut in de laatste seconde die nog even lekker racistisch is onder het mom van homohaat.
(Makambas=witten Nederlanders.)

HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:53

Ik als EX Katholiek, haat mensen die denken dat geloof alles is op deze wereld. ROT OP met je beknopte denkwijze. Zolang het niet tastbaar is dan is het er gewoon niet. Stelletje lutsers.....

Mr_Pikibelly | 08-04-13 | 23:52

@HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:46

Je vergeet de autochtone potenrammerij. Een niet onaanzienlijke business nationaal gezien.

Al helemaal in de witte dorpen tussen de weilanden.

pius | 08-04-13 | 23:51

@SharpEye | 08-04-13 | 23:47
'Wat bevalt je niet aan het (bewezen) feit dat homoseksualiteit genetisch veroorzaakt en verklaarbaar is?'
Bewezen genetisch veroorzaakt.
Doe even een linkje naar je bewijs.

AntiSoof | 08-04-13 | 23:51

@toetanchamon | 08-04-13 | 23:42

Ik ben graag tegendraads, vooral tegen *kuch* gezagsdragers die hun "macht" misbruiken.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:51

du Roi Soleil | 08-04-13 | 23:46
825.000

hölzenbein | 08-04-13 | 23:51

@SharpEye | 08-04-13 | 23:47 | + 0 -

Wat begrijp jij niet aan het feit dat veel van jou eigenschappen zijn bepaald in de baarmoeder? Je schermt met een boek waarvan ik me sterk afvraag of je dat boek echt gelezen hebt.

Meeroever | 08-04-13 | 23:50

@Meeroever | 08-04-13 | 23:46

Ik kan er geen speld tussen krijgen. En dat wil ik ook niet. De selectieve verontwaardiging is even zorgwekkend als hilarisch. Laat ik het zo zeggen.

pius | 08-04-13 | 23:49

@Dit land heeft een evengroot probleem met christenhatende secularisten. Ook onbeduidende exponenten op de extremistische flanken.
Allemaal | 08-04-13 | 23:47 | + -1 -

Ken je bijbel, daar instaat dat je vernedering en onbegrip moet verwachten voor je geloof.

HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:49

@Neemjemoederindemali.
precies vloeken is exact hetzelfde als zeggen dat je schijten moet. stelt geen drol voor maar moet er wel uit.

mytologie is ook intetesting.. vindt ik ook.
wat mij betreft is God energie... als ik t dan zou moeten duiden... energie gaat nooit op maar verandert slechts van vorm... uit energie zijn wij en zullen we terugkeren.
maar dit is heel even kort en simpel he... zodat jij een beeld krijgt wat ik geloof.

amin | 08-04-13 | 23:48

@Meeroever

Wat bevalt je niet aan het (bewezen) feit dat homoseksualiteit genetisch veroorzaakt en verklaarbaar is?

SharpEye | 08-04-13 | 23:47

Dit land heeft een evengroot probleem met christenhatende secularisten. Ook onbeduidende exponenten op de extremistische flanken.

Allemaal | 08-04-13 | 23:47

@pius | 08-04-13 | 23:42 | + 0 -

Het was ook niet bedoeld als kritiek om GeenStijl, al zijn zij ook niet heilig. GeenStijl is wél een atheïstisch blog, maar veel reaguurders hebben een tunnelvisie, waarbij rare redenaties tot vreemd gedrag leiden.

Ze steigeren wild bij een islamtopic, maar schieten in de verdediging, of tegenaanval, bij een christentopic. Dat is zorgelijk.

Meeroever | 08-04-13 | 23:46

Zolang dit een vrijwillige, subsidievrije organisatie is, moet het gezegd kunnen worden. (naar Voltaire)

HonderdEnEen | 08-04-13 | 23:46

Het verschil is dat er inmiddels 1,1 miljoen moslims in Nederland zijn en misschien een paar honderd van deze sekteleden. Wie vormen nu het grootste gevaar?

du Roi Soleil | 08-04-13 | 23:46

@Watapatja

Ik gebruikte bewust 'haakjes'. Wat is er zo beangstigend aan het bestaan van een homo-gen (of een set van genen die homosexualiteit 'veroorzaken' ?. Het is puur natuur.

SharpEye | 08-04-13 | 23:45

@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:30
Ik heb helemaal geen zin in dat gelul, ik zeg maar zo, zolang ehbo & reanimatie niet wettelijk verlicht zijn, heb ik nog de kans om ooit over hem heen te stappen en door te lopen.
Ik noem het karma.

toetanchamon | 08-04-13 | 23:42

Parsons | 08-04-13 | 22:13
O ja je hebt het over de joden (leviticus 20,13) en die andere gekkies kunnen er ook wat van. Maar jij geeft alleen die anderen de schuld zoals altijd.

Niet echt kosher maar wel heel erg voorspelbaar.

Dat weer wel ja.

hölzenbein | 08-04-13 | 23:42

@Meeroever | 08-04-13 | 23:19

Je tegel klopt geheel, waar het een aantal reaguurders aangaat in ieder geval, die hypocrisie is bijna pathetisch. Waar het GS aangaat heb je ongelijk, die zijn veel gebalanceerder in hun (niet onterechte in deze) basherij. Dat moet gezegd.

pius | 08-04-13 | 23:42

@necrosis | 08-04-13 | 23:39

Volgens mij is dat afhankelijk van de vrouw, haar haarkleur, lengte, leeftijd en cupmaat.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:41

@brutus68 | 08-04-13 | 23:36

Nope, dan krijg ik zin om vreselijk dronken te worden, na een paar dagen neemt die drang weer af.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:40

Vallen mannen die zich laten penetreren door een vrouw met strap-on nou wel of niet onder homo's?
Kan iemand dat even aan zijn/ haar god vragen?

necrosis | 08-04-13 | 23:39

@amin | 08-04-13 | 23:34

Op je laatste vraag, vloeken zegt me niks. Wat mij betreft is het hetzelfde als zeggen dat je schijten moet.

Ik vind het wel fascinerend om te weten waar je in gelooft en wat je denkbeelden daarbij zijn, maar dat is slechts omdat ik mythologie wel boeiend vind, net als het ontstaan van sprookjes en fantasieën.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:38

Niks vergeleken met onze Rode religie. Het aanbidden van de haan op de tomaat. Meest distructieve religie in tijden in Nederland

Boze massa | 08-04-13 | 23:38

@Ikbeneenzelfbouwer, die twee telegraafjournalisten hebben drie dagen vast gezeten. Je bent al de zoveelste die met die zaak aankomt. Waarmee wel duidelijk is dat het zo ongeveer de enige zaak is in Nederland in de afgelopen jaren.

En wat betreft die filmpjes, tieners met een mobiele telefoon die met hun neus bovenop een arrestatie gaan staan omdat ze de blits willen maken op youtube zijn geen journalisten.

fredflange | 08-04-13 | 23:38

@SharpEye | 08-04-13 | 23:28 | + -1 -

Inderdaad zit het in je genen, maar dat zegt in dit geval niks. Activatie van bepaalde genen is onder invloed van het milieu (je omgeving, dus bijv de baarmoeder).

Zoek anders eens op wat een hormoon is. (Een signaalstof die bijvoorbeeld genen/eigenschappen kan activeren, soms betekend dat aanzetten zonder dat je het uit kan zetten). Ga anders zelf eens wat onderzoek doen: nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit...

Meeroever | 08-04-13 | 23:37

@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:32

Dan begin je weer langzaam hetero te worden?

brutus68 | 08-04-13 | 23:36

Voor de Amnesty-gekkies, je moet op dat !-tekentje drukken, dan ben je gelijk van die abjecte reaguursels af.
kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 23:09 |

Dat !-teken is er om op te drukken als je het niet eens bent met een commentaar?

fredflange | 08-04-13 | 23:34

@Neemjemoederindemali
Nee.. ik geloof dat mensen lijken op God...
Waar die rondhangt weet ik niet... wat ie is weet ik ook niet... daarom is het ook geloven... als ik het zeker wist was het wetenschap en zou ik het theoretisch kunnen bewijzen... maar helaas dat kan ik niet.
Ik heb wel zo mijn idee daarover maar das niet zo 123 even te plempen.
Trouwens dat je je niet afvraagt waarom ik in een plempsel zeg dat ik geloof en in de zelfde zin ook vloek... das wat ik dan weer niet snap.

amin | 08-04-13 | 23:34

@brutus68 | 08-04-13 | 23:30

Als ik naar de gaypride ben geweest heb ik daarna ook altijd last van een terugval, na een paar dagen ben je er vanzelf weer vanaf.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:32

SharpEye | 08-04-13 | 23:28 |
Dus jij gelooft in het homogen.

Watapatja | 08-04-13 | 23:31

fredflange | 08-04-13 | 22:18 | + 11 -
Politie heeft in Nederland wel twee journalisten van De Telegraaf opgesloten die het hadden over iets met de NIVD. Die zijn na heel lang procederen uiteindelijk door de Hoge Raad vrijgesproken, maar ze waren wel gevangen gezet. Dus denk effe na wat je hier neerplempt. Hoeveel filmpjes zien we niet op internet dat de politie het je verbiedt om te filmen?

Ikbeneenzelfbouwer | 08-04-13 | 23:31

@toetanchamon | 08-04-13 | 23:21

Jammer dat het mij niet is overkomen, ik zou onmiddellijk de kont tegen de krib gegooid hebben. Desnoods maar een nacht de cel in maar daarna zouden ze spijt krijgen van hun actie, heel veel spijt.

Agenten zijn persoonlijk aansprakelijk te stellen, ook al denken veel mensen dat dat niet kan. En ik kan je beloven dat ze daar een gruwelijke hekel aan hebben.

Niet dat je er zelf wat aan hebt maar ze krijgen een aantekening.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:30

Lol, die docu. Ik zit even te kijken. "Hij had een terugval, hij is naar de Gay Parade geweest..."

brutus68 | 08-04-13 | 23:30

@Meeroever
Alle menselijke eigenschappen zijn genetisch bepaald, ook iemands sexuele voorkeur. En ja, er is niet een zwart-wit scheiding tussen homo's's en hetero, maar uiteindelijk wordt alles genetisch bepaald. Voor een toegankelijke inleiding in deze materie kan ik je het boek "The selfish gene" aanbevelen van Richard Dawkins.

SharpEye | 08-04-13 | 23:28

@Mokum kosher.
Ik heb niet zo de behoefte om onbeschoft te antwoorden als ik niet onbeschoft benadert wordt. Dat komt door wat ik geloof.
Zelfs als anderen denken dat ze me moeten bashen (Let wel ... ik zeg niet dat jij mr basht) omdat ik geloof , geef ik de voorkeur aan netjes antwoorden.
Ik heb niet zo de behoefte om per se mijn geloof of dat wat ik vindt aan een ander op te dringen of iemand die niet of anders gelooft af te zeiken.

amin | 08-04-13 | 23:26

@amin | 08-04-13 | 23:16

Ik snap er niks van maar als jij het maar snapt cq gelooft. Ik vind het best.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:25

@amin | 08-04-13 | 23:14

Maar je gelooft dus dat er ergens iemand rond hangt/zweeft/staat/loopt die de aarde geschapen heeft en lijkt op een mens?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:23

@Lewis | 08-04-13 | 22:40
Of er nou wel of geen correctie plaats vind, het is wel mensen overkomen. Lijkt me geen pretje als je onverwachts van straat getrokken wordt.

Ik was afgelopen najaar foto's aan het maken in de avond(donker) op de boulevard in Zandvoort. Toen ik in de auto stapte weg reed kwam er eeen politie auto achter me aan en werd ruim 500 meter verderop aan de kant gezet, alle papieren en alle foto's diende ik te tonen. Gewoon een burgen met als hobby fotografie.
Als je weigert nemen ze de boel in beslag voor onderzoek, was het antwoord dat ik kreeg. Of heeft u iets te verbergen.....

Zonder enige respect, ik vind het behoorlijk Russisch.

toetanchamon | 08-04-13 | 23:21

-weggejorist-

Dit is de waarheid | 08-04-13 | 23:20

Vreemde is dat veel reaguurders dezelde reactie hebben en direct vergelijkingen maken met de islam, en dat dat zoveel slechter zou zijn.

Inderdaad is geweld, fysiek, slechter. Maar stel dat dit een islamitische organisatie was geweest? Wat dan? Kamervragen, haat en protesten (online). Doen christenen dezelfde achterlijke dingen dan is dat opeens minder erg.

Het is allebei erg! En achterlijk. Stupide. Ouderwets. Kansloos. Zonder rede. Zonder bewijs. Een aanname. Ik dacht dat GeenStijl met haar reaguurders een atheïstisch bolwerk was. Maar blijkbaar zijn we vriendjes geworden met de christenen, uit angst voor een andere groep?

Meeroever | 08-04-13 | 23:19

@omanders | 08-04-13 | 23:05 |
Ik heb zelf maanden bij de pinkstergemeente gelopen. Niet vanwege God, maar vanwege een meisje trouwens. Ik ging elke zaterdagavond en zondagavond. Twee keer in de week, enkele maanden lang. Dus ik weet waarover ik praat als ik zeg dat deze reportage een goede weergave van de werkelijkheid is. De pinkstergemeente is niet alleen een religie, het is ook een sociaal milieu. Het is een erg hecht sociaal milieu. De mensen daar hebben een groot hart, zijn erg goed voor elkaar. Maar zelfs de mensen met de grootste glimlach zouden bidden voor hun zoons of dochters om te veranderen als ze uit de kast kwamen. Ik kan het weten want ik ben er lang bij geweest en ik heb deze dingen gehoord.

SamKoeman | 08-04-13 | 23:18

@Parsons | 08-04-13 | 23:01

Je kunt toch ook gewoon tegen Erdogan en Poetin zijn? Dat ze toevallig in een land wonen waar olie en/of gas in de grond zit maakt toch geen reet uit.

Wat mij betreft mag Poetin aan zijn eigen gas en mag Erdogan branden in zijn eigen olie.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:18

@amin | 08-04-13 | 23:14
Net antwoord. Kan niet anders zeggen.

Mokum Kosher | 08-04-13 | 23:18

@Neemjemoederindemali.
Niet zo moeilijk toch... ik geloof in n God die homohaters niet in zijn rijk toelaat.

amin | 08-04-13 | 23:16

@Professor Superhirn | 08-04-13 | 23:09 | + 0 -

Vrijheid van meningsuiting heeft niks te maken met misbruik maken van zwakkeren en ze hersenspoelen. Psychisch en sociaal geweld is ook geweld. Ik zie een homoseksuele man die wordt omringd door de tentakels van een enge club. Ik zie een ongelukkige man, een man die geen toekomst heeft bij deze idioten. Onder de noemer van "hulp".

Kwakzalverij, net als die gekkies die denken dat je kanker of andere ziektes kan genezen met religie. Knettergek.

Meeroever | 08-04-13 | 23:14

@Mokum kosher
Tja .. ik kan 100 keer bidden om de arme drommels rijk te maken... dat haalt geen flikker uit.
En ja ik neem die pillen ook indien nodig... ook die wetenschap etc. komt wat mij betreft van de God waarin ik geloof.
Is lastig als je zelf niet gelooft... maar geloof is iets meer dan dat traditionele religieuse gelul wat jij denkt dat geloven is.
Begin maar eens met een gelovig individu los te zien van de jou bekende religies .
En als je meer wilt weten over mij mag je vragen... maar weet wel... wat ik geloof geldt alleen voor mij... dus jij hebt er niets aan.

amin | 08-04-13 | 23:14

@amin | 08-04-13 | 22:49

Eerst zeggen dat je gelovig bent en dan in dezelfde zin zeggen dat je moeilijk kunt geloven, goefferruhdoemme, wat is het nou?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:13

@zeg maar jansen | 08-04-13 | 23:03
Que?

Parsons | 08-04-13 | 23:12

@zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:49

Hoe ze het noemen boeit niet, feit is dat je de bajes in gaat als hoernalist zijnde.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 23:11

@SharpEye | 08-04-13 | 22:20 | + -3 -

Wat lul jij nou? Homo-gen? Wat dacht je van omstandigheden in de baarmoeder die iemand homoseksueel maken. Je kunt ze dus niet "verwijderen", omdat twee hetero's een homoseksueel kind kunnen krijgen.

Trouwens, 100% hetero- en homoseksualiteit is maar voor weinig weggelegd. Velen zitten er tussenin, met meer affectie voor de ene dan voor de andere kant.

Ga je eens ergens in verdiepen, voor je poep lult.

Meeroever | 08-04-13 | 23:10

En God had met een beter ontwerp in zijn alwetendheid "de homosexuele gruwel van twee mannen of vrouwen samen" best kunnen voorkomen, maar nee, de domkop heeft weer eens een hele rits ontwerpfouten gemaakt en zie , dit krijg je er dan van, homo's, lesbiennes, bisexuelen, gehandicapten, ongelovigen, Adolf Hitler, feministen.
En nou niet mij minkudo-en, het is de schuld van God, ga daar maar bij bidden en klagen.

ZSU-23-4 | 08-04-13 | 23:10

Vrijheid van meningsuiting, GeenStijl. Kom maar weer terug als die Gristenen in groepsverband hand-in-hand lopende handtasjes afrossen.

Professor Superhirn | 08-04-13 | 23:09

Voor de Amnesty-gekkies, je moet op dat !-tekentje drukken, dan ben je gelijk van die abjecte reaguursels af.

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 23:09

Johnny, jij snapt niets van TV.


"Sterke repo van NTR's "Onder Elkaar" weer, die laat zien dat het gristendom een flink bord vol heeft opgeschept uit de pan met Achterlijke Homohaat. "Het is in de ogen van de Here een gruwel dat een man met een man seksuele gevoelens deelt. Dat staat in de Bijbel."


Nee, de programmamaker heeft doelbewust een selectie gemaakt van wat ie voor zijn camera/microfoon/wat dan ook kreeg om dit beeld te scheppen.

omanders | 08-04-13 | 23:05

Maar goed, je bent onzeker, hebt wat negatieve dingen meegemaakt (zoals een religieuze opvoeding). Gaat naar een enge kerk als deze, die je daarna natuurlijk stript van alle gevaren (gevaren voor de enge kerk), namelijk geen contact meer tenzij door de enge kerk goedgekeurd. Alle enge organisaties doen dit, je uit je eigen milieu halen (letterlijk) en je in hun eigen milieu plaatsen.

Dan hebben ze je. Dan zit je gevangen. Dan betekend de kerk verlaten opnieuw je milieu verlaten, dan heb je niks meer.

Alle ratio is weg, discussies zijn niet te voeren, mensen zitten lekker veilig tussen meepraters. Tegenpraters zijn automatisch zondig (want dat staat in een boek) en tellen dus niet mee.

Enge clubjes als deze, moeten beperkt worden in hun mogelijkheden. Zoals geen hulp mogen verlenen aan mensen in nood, want de club maakt misbruik van die mensen door ze te hersenspoelen en in sociale gevangenschap te plaatsen. Dat huis vol drugsverslaafden en mensen met andere problemen zou niet mogen bestaan. Enkel wanneer ze aantoonbaar goede hulp bieden zonder (religieuze) agenda zou het wel mogen. En wie niet met feiten komt, DIE DOET NIET MEE.

Meeroever | 08-04-13 | 23:05

Johnny is een Hom

trippert | 08-04-13 | 23:05

Kan allemaal wel wezen maar de eerste Christenfundi die homo's opknoopt moet ik nog tegenkomen.

suvois | 08-04-13 | 23:05

dus t kan niet anders dat God ook n beetje bi of homo is.
amin | 08-04-13 | 22:49 |
God gaat dat soort gelovigen hard in die kont nemen, als hij wel bestaat en God is groot, dus dan weet je het wel.

ZSU-23-4 | 08-04-13 | 23:04

amin | 08-04-13 | 23:03 Same to you. Probeer het me niet door de strot te drukken.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 23:04

Parsons | 08-04-13 | 23:01 Ben jij nou slachtoffer van het tooltje wat je zelf host?

Is dit het juiste topic?

zeg maar jansen | 08-04-13 | 23:03

Nou, nou. Wat vreselijk allemaal. Niet dat we dat nog niet wisten, hoor Kwit.

Maar ik maak mij toch grotere zorgen om homohatende moslimfanaten alhier, waar geen mens tegen protesteert, dan om deze - in verhouding - kleine groep gristengekkies die verder geen vlieg kwaad doen.

Goedeavond verder.

La Vie En Rose | 08-04-13 | 23:03

God is dood volgens Nietzsche, dus iedereen graag weer zelf nadenken.

ZSU-23-4 | 08-04-13 | 23:03

@Zeg maar jansen
Dat stel ik niet... dat geloof en hoop ik.
En zolang mijn geloof een ander niet onderdrukt staat mij dat toch vrij.?
Jij mag van mij geloven wat jij wil maar probeer mij daar niet mee te onderdrukken of mij het door mn strot te douwen.

amin | 08-04-13 | 23:03

~We have nothing to fear but the fear itself~

Franklin Delano Roosevelt.

De angst voor iets of iemand wordt ingegeven door je eigen angst ook zo te zijn. En dat valt me dan weer vies tegen van een club die ook naastenliefde propageert.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 23:02

@amin | 08-04-13 | 22:49
Bidden helpt. Daarom zijn alle arme drommels namelijk nog steeds even arm na het dagelijks gebed en slikken gelovige zieken toch nog even die wetenschappelijke pillen voor het bidden.

Amen!

Mokum Kosher | 08-04-13 | 23:02

Ik stel voor dat bij al die malloten die zo tegen Poetin zijn morgen de gaskraan wordt dichtgedraaid.

Kijken hoe lang ze het volhouden.

Hypocriete jankers.

Wel hoog van de toren durven te blazen als Poetin hier is, maar poeslief in een hoekje gaan zitten jaknikken als opperhomohater Erdogan hier z'n hatende agitprop komt verspreiden.

En waar was de demonstratie eigenlijk toen Beatrix (KOTS) vorig jaar met kopvod en al moskeeën bezocht in het homohatende MO?

Parsons | 08-04-13 | 23:01

Het bewijs dat god bestaat is natuurlijk het feit dat homofilie in de natuur verder niet voorkomt.

Oh wacht.........

Mokum Kosher | 08-04-13 | 23:00

amin | 08-04-13 | 22:56 Dat jij zomaar durft te stellen dat er een god is en dat je ooit naar hem toe gaat.

Er is geen god.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:57

nou, laten jullie je allemaal maar eens lekker in je reedt pakken! Als het bevalt: laat het vooral hier weten, misschien dat ik jullie dan ook nog eens door marx rutte anaal laat vernederen...

dekogelkwamvanlinks | 08-04-13 | 22:57

343 | 08-04-13 | 22:26 Religie is inderdaad een probleem. Het is een manier om een grote groep mensen te onderwerpen aan regels en wetten zonder daarbij de landsgrenzen te hoeven respecteren.

Het is in feite staatsondermijnend.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:56

@Zeg maar jansen.
Dat ik bid zal hun niks leren.
Maar meer dan dat kan ik niet doen, ookal zou ik ze godverdomme het liefst head first van n wolkenkrabber afdonderen.
Mijn geloof staat mij dat helaas niet toe.

amin | 08-04-13 | 22:56

Gristenen moeten hun.bek houden.

vetkleppert | 08-04-13 | 22:55

Ik ben zondig! Hoera!

Meeroever | 08-04-13 | 22:54

@zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:48
Dat zal ik zeker niet ontkennen, iets met vrachtwagens.

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:51

amin | 08-04-13 | 22:49 Ja, ga jij er maar eens fijn voor bidden.

Dat zal ze leren!

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:50

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 22:44 Dat noemen ze hier toch 'gijzeling'.

En dat doen ze hier ook met journalisten die hun rug recht houden en hun bron niet willen verklappen aan vadertje staat.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:49

Als gelovig mens kan ik maar moeilijk geloven dat ik dit soort gristenen bij God zal tegenkomen wanneer ik hopelijk bij Hem kom.
Ik ga er voor bidden dat de Heer ze zal bestraffen.
Butters in southpark had t juist in de bicurious episode.
God heeft ons naar zijn evenbeeld geschapen, dus t kan niet anders dat God ook n beetje bi of homo is.

amin | 08-04-13 | 22:49

Als ex fundi is KwidT weinig objectief

hfakker | 08-04-13 | 22:48

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:38 Ik heb gezien waarmee en ik vind het terecht.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:48

Een fobie, welke dan ook, wordt altijd ingegeven door de eigen angsten.

Laten ze daar maar eens over nadenken. Want de angst voor homo's wil eigenlijk niks anders zeggen dan dat ze nog in de kast zitten. Fijne christenen.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 22:47

Terwijl de bijbel leugen en bedrog is: in het eerste boek gaat het over de slang en dat boek heet Gene sis.

perdido | 08-04-13 | 22:46

@fredflange | 08-04-13 | 22:18

Kunt u uw stelling bewijzen qua hoernalisten die hier niet zouden worden opgesloten?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 22:44

Ik heb een broertje dood aan dit soort religieuze gehandicapten. Het meest trieste vind ik dat ze inspelen op de allerlaagste van de maatschappelijke ladder en deze beïnvloeden met met deze geloofswaanzin. Dat ze anaal gepenetreerd mogen worden met de drietand van Satan, als we dan toch zo religieus bezig zijn.

Rotzak84 | 08-04-13 | 22:41

Ah, Quid gaat achter de latente PVV stemmers aan van christenzijde.

funkyd | 08-04-13 | 22:40

@ toetanchamon | 08-04-13 | 22:33 |
Maar dat is door ons rechtssysteem toch gecorrigeerd? Ik was die zaak niet vergeten, voor mij toont hij juist een fundamenteel verschil tussen ons land en Rusland aan. Niet dat alles hier koek en ei is, maar laten we alles wel in perspectief blijven zien.

Lewis | 08-04-13 | 22:40

-weggejorist-

nonpissatinventum | 08-04-13 | 22:39

@dubbeljoe | 08-04-13 | 22:31
Krol: oude lul die alles zou weg relativeren, schijnheilig doen en niet doorpakken. Maar misschien sympathieker en inhoudelijk sterker.
Gordon: Iemand die apeshit en kankerlos gaat of die onnozele refo's, en bovendien ze opvoedt.
------------------------------
Denk dat allebei de perfecte combi zou zijn.

DeLiberaleLulhannes | 08-04-13 | 22:39

Dezelfde idioten die vanmiddag meededen met dat anti Poetin gedoe zijn verantwoordelijk voor het introduceren van een homohatende religie alhier die z'n weerga niet kent. Kan de Pinkstergemeenschap nog wat van leren.

Parsons | 08-04-13 | 22:39

In Rusland zou The Russian nooit 'weggejorist en opgerot' worden.

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:38

Silverlight klinkt ook wel een beetje gay.

*tot zover kan meepraten*

Parel van het Zuiden | 08-04-13 | 22:36

Ik denk niet dat god erg wakker ligt van een stel nichten. Het is vooral zijn achterlijke achterban die er moeite mee heeft.

brutus68 | 08-04-13 | 22:34

@Lewis | 08-04-13 | 22:21
Opfrissen of vervangen? gijzeling? Telegraaf? Komt er al iets?

toetanchamon | 08-04-13 | 22:33

aandachtshoeren, allemaal ...

watson357 | 08-04-13 | 22:32

DeLiberaleLulhannes | 08-04-13

Òf Henk van 50+.

dubbeljoe | 08-04-13 | 22:31

De aanname dat een bijdrage aan een samenleving alléén maar kan bestaan uit voortplanting is in mijn optiek ronduit achterlijk; al hetgeen dat op die aanname gebasseerd is is wat mij betreft ook verwerpelijk.

Simon de Danser | 08-04-13 | 22:30

Homo's haten, nou nee. Er niets van snappen, dat wel.

Koos Knak | 08-04-13 | 22:30

Wat er volgens mij met religieuze machthebbers, van welke club dan ook, zou moeten gebeuren, is op zijn minst ban-waardig hier.
Terwijl dat eigenlijk ook gewoon vrijheid van meningsuiting is.

Jackanders | 08-04-13 | 22:30

@ Wc-kip | 08-04-13 | 22:23 |
Graag gedaan.
Maar je ziet toch wel dat je met je eigen link het grote verschil tussen Nederland en Rusland aangeeft?

Lewis | 08-04-13 | 22:30

Uiteraard is Amnesty positief over Nederland, dankzij alle postcodeloterij-nitwits ("de buren zullen maar iets winnen en ik dan niets"): jaarverslag.amnesty.nl/#geldgevers

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:28

Tje, de Worlwide Vision kerk, dan noem je ook wel en (marginaal) clubje.
D meeste christenen moeten niet veel hebben van dit soort fundi's... Ikzelf incluis.

JeGrootmoeder | 08-04-13 | 22:27

De wereld heeft een religieprobleem.

343 | 08-04-13 | 22:26

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:25 | + 0 -

De pipo de clown die de opdracht daarvoor gegeven heeft mogen ze inderdaad wel een ''nekschot'' geven. Of voor straf een interview laten afleggen door Rutger. Streep door wat het minst erg is.

Wc-kip | 08-04-13 | 22:26

Gnarr(Burgermeester van Reykjavik, Ijsland)"Homophobes aren't scared there arseholes"
--------------------------------------------------
Volgens mij hebben die refo's nooit een uit de kast Homo gezien. Ik zeg Gordon en/of Joling op ze af sturen en publieke debat stimuleren (maken). Kijkcijfer kannon misschien?

DeLiberaleLulhannes | 08-04-13 | 22:26

Simpel. Ik ken mijn eigen (heteroseksuele) seksualiteit, ik heb geen enkele reden daarover te twijfelen en daarom heb ik ook geen angsten tov andersseksuelen.

Er zijn zoveel zaken van onrecht waar Christenen zich nu mee bezig zouden -kunnen- moeten houden, en dan alle hulpbehoevenden in deze tijden van crisis. WWJD?!

Als je in zo'n situatie zo sterk durft te oordelen over anderen, dan móet je zelf wel latent homoseksueel zijn.

Ven1V1d1V1c1 | 08-04-13 | 22:26

@kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:22
@fredflange | 08-04-13 | 22:18
Hoeveel krijgt van Amnesty van NL en hoeveel van Rusland?
Kortom, logisch dat ze zo positief zijn.

blinde kip | 08-04-13 | 22:26

@fredflange | 08-04-13 | 22:18
Dan ga ik tijdens de kroning in de Nieuwe Kerk eens gooien met een kandelaar. Waxinelichtjes zijn voor mietjes.

blinde kip | 08-04-13 | 22:24

@kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:22 |
Tuurlijk wel.

Lewis | 08-04-13 | 22:24

Waarom een Kamerdebat, Quid? Dit wordt niet van overheidswege gefinancierd, deze volwassen mensen doen dit vanuit hun eigen overtuiging en onderwerpen zich er vrijwillig aan.
Dat is toch gewoon vrijheid?

niet voor de hond | 08-04-13 | 22:24

@fredflange | 08-04-13 | 22:18
Fijn van Amnesty, maar dat maakt punt a) t/m d) niet minder valide.

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:22

"Als God zwijgt kun je hem doen zeggen wat je wil."

Frans: "Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut."
- Jean-Paul Sartre Frans schrijver en filosoof 1905-1980
uit: Le diable et le bon Dieu (1951)

dubbeljoe | 08-04-13 | 22:21

goed om weer te horen wat we moeten denken Quid.. gelukkig geloven er nog een paar mensen in vrijheid..

eenKAA | 08-04-13 | 22:21

En toch... Als je als homo koste wat kost bij zo'n bashclub wil blijven hangen, ben je óf stiekem een tikkie masochistisch, óf je bent gewoon ook niet beter waard...

ZKH EénOog | 08-04-13 | 22:21

@ Wc-kip | 08-04-13 | 22:19
U verslikt zich? Neem een slokje water.
En frist u dan mijn geheugen even op over de laatste journalist die hier werd doodgeschoten of (onterecht) werd vastgezet.

Lewis | 08-04-13 | 22:21

Wat al die idiote homohaters niet snappen: laat homo's gewoon met elkaar trouwen, zodat ze geen kinderen krijgen en uiteindelijk uitsterven. Homofilie is uiteindelijk gewoon een eigenschap die wordt gedicteerd door genen. Als je ze dwingt te trouwen met en vrouw en kinderen laat krijgen, kan het "homo-gen" zich verder verspreiden.

SharpEye | 08-04-13 | 22:20

fredflange | 08-04-13 | 22:18 | + 0 -

''In Nederland worden geen journalisten vermoordt en/of opgesloten.''

*proest*

Wc-kip | 08-04-13 | 22:19

Wie regelt de financieën eigenlijk? Hoe zit het daarmee clubje uitbuiters van de pinkster beweging.. Walgelijk, hoe ze niet alleen mensen geestelijk kapot maken maar ook financieel.

Crematorium-de-Asbak | 08-04-13 | 22:18

Religie... Bah...

Zuidermeerder | 08-04-13 | 22:18

Is dat zo kapotte_stofzuiger?
Dit is het Amnesty rapport over Nederland van 2012:
www.amnesty.org/en/region/netherlands/...
En dit dat van Rusland:
www.amnesty.org/en/region/russia/repor...

Dus stop alsjeblieft met die flauwekul dat het in Rusland beter is als in Nederland. In Nederland worden geen journalisten vermoordt en/of opgesloten. In Nederland worden geen homo demonstraties uit elkaar gemept door de politie. En in Nederland heb je de vrijheid om niet op een partij te stemmen die vrouwen discrimineert. En aangezien die partij altijd maar 2 of 3 zetels heeft in de TK, doet het overgrote deel van de Nederlanders dat dus niet. Stemmen op die partij bedoel ik.

fredflange | 08-04-13 | 22:18

Merkava | 08-04-13 | 22:13 | + -3 -

En gelijk hebben ze, net als wanneer wat oer hollandse jongens kop lopen te schoppen. Het is allemaal niet zo zwart-wit.

Supermatthijs | 08-04-13 | 22:17

Neuk zilverlicht!

che cazzo | 08-04-13 | 22:17

Homo's dienen headfirst van een kerktoren danwel hoge minnaret gepleurt te worden, aldus onze vredelievende relioten. Mooi man, al die vredelievende godsdiensten.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 22:17

-weggejorist-

Mittaneck | 08-04-13 | 22:17

Die gristenfundies zien nu ook de weg vrij voor het openlijk ter discussie stellen van homofilie dankzij de randverschijnselen van de multiculturele samenleving.
De homohaat is door eigen import weer tot bloei gekomen.
Helaas, dat wel, evenals vele andere zaken die geloof dan wel ideologie gerelateerd zijn.
Dan kan Van der Laan wel roepen dat Amsterdam nog steeds homo-vriendelijk is, de 'nieuwe Amsterdammers' - gevoed uit de hand van diezelfde Van der Laan - denken daar heel anders over en voegen graag daad bij woord.

Rest In Privacy | 08-04-13 | 22:16

Wel anti homo zijn maar wel je kinderen neuken.....
Raar volk...

chiel_labiel | 08-04-13 | 22:16

Moslimfundi's doen het al decennia, maar daar is het koeltoer en traditie.

Wc-kip | 08-04-13 | 22:16

Laat de eerste gast die ze "genezen hebben"maar eens zien.. Zieke gelovigen..

Crematorium-de-Asbak | 08-04-13 | 22:15

Gelukkig zijn deze gekkies nogal machteloos dus worstelen ze vooral lekker zelf met hun anti-homogevoelens. Ook gelukkig dat we nog wel mogen denken wat we zelf willen Kwit!

Godsammekraken | 08-04-13 | 22:15

Mensenrechten worden in Rusland beter gerespecteerd dan in Nederland.
a) vrouwen mogen bij bepaalde politieke partijen in Nederland geen (verkiesbaar) lid worden
b) homo's idem
c) in Nederland kan je zonder tussenkomst van een rechter veroordeeld worden.
d) overheid doet aan gedwongen winkelnering met allerlei verplichte verzekeringen.

kapotte_stofzuiger | 08-04-13 | 22:13

Het is maar goed dat er andere religies zijn die homo hebben aanbidden.

Oh wacht.

Parsons | 08-04-13 | 22:13

Nou, dan hebben ze bij Joop ook weer wat te zeggen als een stel finnen weer een homo afrost: "De autochtone Nederlanders zijn net zo erg! Kijk maar naar dit fragmentje!"

Merkava | 08-04-13 | 22:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland