Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gaza schiet raketten tijdens herdenking Shoah

Luchtalarm. Zuiden van Israël, eerder vanavond. Paniek tijdens de herdenking van de shoah (Yom HaShoah) als een raket uit Gaza de plechtigheden komt verstoren. Audio vanaf 16 seconden, waarop iedereen naar de kelders rent. Twee andere raketten vanuit Gaza bereikten Israël niet. Het is onbekend of het IDF vandaag of morgen gaat terugslaan voor deze grove provocatie en dat misselijke terroristennest nu eens voorgoed terug in zee duwt. Dat ziet u dan wel weer bij de NOS. Welterusten. En morgen gezond weer op...

Reaguursels

Inloggen

@PrinsesStoepje | 08-04-13 | 03:14

Die jongen slaapt al lang.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 21:07

Claire | 08-04-13
Jow, pro israelische nieuwsites zijn altijd objectief. Is dat zoiets als de holocaust ontkennen op stormfront? Trouwens ben jij doenormaal weer met de zoveelste nick?

hölzenbein | 08-04-13 | 12:44

Ales | 08-04-13 | 11:43
Goh, verrassend voor jou misschien. Moet je er misschien eens naar zoeken? Kom ik geef je een tip.
Onderstaande 4 woorden even op googlen:
'orthodoxe joden gooien stenen'
En? Genoeg nieuws??

Graag gedaan.

hölzenbein | 08-04-13 | 12:23

Goh, niks van gehoord op 't nieuws. Verrassend!

Ales | 08-04-13 | 11:43

Had het alleen over Jodenidioten die het niet toelaten om vrouwen te verbieden naar een dansschool te gaan.

Moet uiteraard zijn:

Had het alleen over Jodenidioten die het niet toelaten dat vrouwen naar een dansschool gaan.

hölzenbein | 08-04-13 | 11:15

Toine Tussenbeen | 08-04-13 | 00:38
Ow u kent mij? Apart op een anoniem blog. Anyway, waar verketter ik wie en waar. Had het alleen over Jodenidioten die het niet toelaten om vrouwen te verbieden naar een dansschool te gaan. Sterker nog ze gooien de ramen in met stenen. Ken dat fenomeen ook van Moslimidioten. Dus niet zo doen alsof het zo'n fijn volkje is.

necrosis | 08-04-13 | 00:41 | + 1 -
Nee ik had al truste gezegd dooie. Maar jij snapt er als zo vaak de ballen van, ook dat een mail versturen naar een blog niets met beltegoed te maken heeft. Zwetser.

hölzenbein | 08-04-13 | 11:12

Als dit terroristen zijn, waren de verzetsstrijders in 1940-1945 dan ook terroristen?

Zij willen namelijk alleen terug wat van hun is afgepakt!

Katelle | 08-04-13 | 10:24

Blaas die terreurapen naar de vergetelheid, en flikker de rest de grens over bij Jordanië, dat land hebben zij namelijk gekregen via het mandaat, en Israël is voor de Joden, inclusief Gaza & Westbank.
Dat hebben die apen gewoon verpest.

mothersfinest | 08-04-13 | 10:20

Ach ja, in Israel is het elke dag wel herdening van de Shoah...

NeoRetro | 08-04-13 | 10:19

Wat triest is dit. Maar vergeet the american holocaust ook niet. Waar is de navo nu als het gaat om het beschermen van de natives van het amazone regenwoud. Lijkt mij ook eigenlijk een belangrijker onderwerp dan die kale liefdenloze zandbak vol met haatmalloten aan beiden kanten. Kort de intollerante rechtse rakker vliegen elkaar daar weer in de haren. Dom vs dom.

Godisvoordedomme | 08-04-13 | 09:51

@fleurtje | 08-04-13 | 06:10 |
Geen zorg chavera!
Er zal idd bikkelhard worden teruggeslagen.
-
Wat de politiek-correcte brood/beschermheren van de islamofascisten vinden, kan ons geen reet schelen.

Ahasveros | 08-04-13 | 09:32

@mijntweecent | 07-04-13 | 22:38
Liever gewoon bevooroordeeld en gekleurd. Zodat je van tevoren weet hoe je het bericht moet inschatten.
Fair and balanced is vaak afwachten welke lobbyist eerst was.

frank87 | 08-04-13 | 09:14

een feestje ? , daar hoort vuurwerk bij, leik toch ?

gatti500 | 08-04-13 | 08:53

@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 01:44
Alle bezwaren die u noemt zijn terecht en het is allemaal verschrikkelijk. Maar het is bezijden het punt van religie. Precies zo heeft een voetbalhater gelijk als hij wijst op de zware overtredingen, hoge kosten van politieinzet en voetbalvandalisme, corruptie binnen het voetbal enz, zonder dat dit raakt aan wat voetbal zo mooi maakt. Voetbalhaters zullen nooit een goed uitgevoerde aanval op waarde schatten en nooit het gevoel van gemeenschap kennen dat ontstaat als veertigduizend man tegelijk juichen omdat hun team scoort. Zo zullen religiehaters nooit het gevoel van zin en troost kennen dat hoort bij een geloof in een kosmische orde waarin alles een plaats heeft, noch de manier waarop rituelen als de mis, het gebed voor het eten, huwelijksceremonies en begrafenisrituelen de grote en kleine gebeurtenissen in een mensenleven verbinden met het eeuwige.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 08:30

Wanneer zal het de regering hier eens duidelijk worden dat het nooit gaat lukken met dat tuig, pamperen ,huizen geven, eten, een uitkering, subsidie, het is net als bij die Palestijnen , nooit goed. Israël krijgt beschietingen met raketten als dank, en als ze dan terug slaan moeten ze in debat, gelukkig zijn die mensen een stuk wijzer dan dat stelletje leeghoofden hier, en slaan ze geheel terecht keihard terug

fleurtje | 08-04-13 | 06:10

Loop ik weer een blauwtje, ook goed, ik moet toch tien kilo afvallen. Hoop wel mensen tegen te komen die een beetje een idee hebben hoe de wereld in elkaar zit. Welterusten!

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 05:01

@PrinsesStoepje | 08-04-13 | 03:14

Die jongen slaapt al lang.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 03:27

@PrinsesStoepje | 08-04-13 | 02:12
Zoals menigeen hier al weet: Omdat ik de liefde van m'n leven al gevonden heb.

Maybe in a next life.

Parsons | 08-04-13 | 03:25

Mokum Kosher | 08-04-13 | 01:14 Heej maak je niet druk! Ik heb al zoveel tijd verspild aan moslim-extreme YT reacties en nu is het klaar. Ik zoek alleen nog aansluiting bij gelijkgezinden, zoals bij de CIDI-filmvertoning 14/4. See you there!

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 03:14

Mokum Kosher | 08-04-13 | 01:09
als je de hate-video's van de "Peaceful Islam" ziet weet je wel beter: www.youtube.com/watch?v=uu6Ond1ESq8 maar voor de rest is de islam hardstikke vredelievend hoor!

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 02:54

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:10

Prachtig om te zien dat culturele verhaal bij religie's. Zit nu even te kijken naar beelden op de MSM van Caïro. Een echte verrijking van je leven om te zien hoe Christelijke Kopten de pan worden ingehakt door Moslims.

Wat zullen die doden er van genoten hebben en blij zijn dat hun leven is verrijkt door religie.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 02:23

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:24
Er wordt hier niets geschonken. Alles is hier opgeslagen en terug te vinden. GL heeft geen achterban meer en de PVDA gaat zo hard achteruit dat het niet weet van ellende niet hoe snel de kont moet keren.

Uitspraken van Lubbers over werkkampen werden verguist, nu is het een moderne discussie

Het heeft even tijd nodig totdat mensen beseffen dat ook "geweldige" mensen zoals, ik noem maar; een Wim Kok d.m.v. hun eigen systemen en ontworpen door hun "behemelde cyberhackjugend" gedwongen kunnen worden om door het stof te gaan.

Ik zou zeggen tegen Ivo en Fred: Eat your heart OUT punks! You now realize you're too late to bill back and pull that same trick !!

*glas champagne aanneemt*

Houtbar | 08-04-13 | 02:13

Parsons | 07-04-13 | 22:34
Waarom hebben wij nog geen verkering? (En dat zeg ik niet omdat ik nu bijna een fles wijn op heb)

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 02:12

Religekkies, sprookjes en speeltjes. Een dodelijke combinatie. Dan heb ik het niet alleen over haatbaard met Allah en raket, maar ook over haatbakkebaard met Yahweh en drone.

Kromst | 08-04-13 | 02:10

@PrinsesStoepje | 08-04-13 | 01:52
Aardig, dank je wel.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:55

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:39 |
Ok dan voor jou: Mosje komt Rabbijn X tegen die net de deur dichttrekt van een peeskamer. Zegt de rabbijn geruststellend tegen Mosje "Ik heb er niet gegeten hoor!" Of de Kapelaan die op een smalle stoep niet wil uitwijken voor de Rabbijn "ik ga niet opzij voor hypocrieten" zegt de rabbijn "Ik wel hoor!" Of Andries Knevel die in de hemel komt en een Prius krijgt. Dan ziet hij Paus Johannes in een Mercedes. Godnondeju! Dan ziet hij Rabin in een Maserati. Tja zegt Petrus familie van de Baas!"

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 01:52

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:39 |
Ok dan voor jou: Mosje komt Rabbijn X tegen die net de deur dichttrekt van een peeskamer. Zegt de rabbijn geruststellend tegen Mosje "Ik heb er niet gegeten hoor!" Of de Kapelaan die op een smalle stoep niet wil uitwijken voor de Rabbijn "ik ga niet opzij voor hypocrieten" zegt de rabbijn "Ik wel hoor!" Of Andries Knevel die in de hemel komt en een Prius krijgt. Dan ziet hij Paus Johannes in een Mercedes. Godnondeju! Dan ziet hij Rabin in een Maserati. Tja zegt Petrus familie van de Baas!"

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 01:52

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:08

Laten we er maar even op inhaken dan, je weet dat Michelangelo zwaar door de paus onder druk is gezet en vrijwel niks betaald heeft gekregen? Ik meen zelfs dat Michelangelo een vrijmetselaar was.

De katholieke mis? De waarde daarvan ontgaat me even, maar goed, laten we daar eens de *kuch* goede zusters even tegenover zetten die stelselmatig kinderen hebben mishandeld, om nog maar te zwijgen van de pastoors etc. die heel cultureel verantwoord hun handen niet konden thuishouden uit de broeken van kleine jongetjes.

Het oude testament is een sprookjesboek, misschien best knap geschreven maar het is en blijft een mythologisch boek. Of dacht je soms dat het echt waar was dat de hele aarde onder water stond en er ene Noach op een bootje rondzwierf vol met dieren?

Zullen we het verder nog even hebben over de kruistochten? Over het geroofde kapitaal van de katholieke kerk. Over de maffiabanden van de katholieke kerk? Over de rol van de katholieke kerk in de 2e wereldoorlog?

Prachtig als je het leuk vind loopt om mythologische boeken te bestuderen en/of te lezen maar het heeft voor mij net zoveel inhoud als de boeken van Agatha Christie of de avonturen van Pietje Bell. Al heb ik voor de schrijvers vd laatste 2 iets meer respect, ze pretendeerden in ieder geval niet dat ze waarheden verkondigden.

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 01:44

Hebben ze toch het vuurwerk erbij voor niks weten te ritselen.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:43

Maar hey, de Anonymous waren toch de helden van GS? Waar is hun goedkeuring voor "zoveel lef in de frontlinie van de islam (Hamas)" versus "het laatste stukje vrije denken in het Midden-Oosten (Israël)" GS heeft een beetje een idenditeitscrisis : zijn we hip of zijn we reëel, tsja moeilijk hoor!

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 01:40

Ik vind Hamas echt smerig. De palestijnse zaak onjuist en het volk van Israël over het geheel goed bezig.

Maar ik heb zo'n zin in jodengrappen.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:39

Anonymous. Wie die kerel eigenlijk? Moet een behoorlijke laptop hebben.

zovoklets | 08-04-13 | 01:32

Zal ik nou ook eens welterusten typen?
Nee doe ik niet, voor je het weet word het zo banaal en sta je te typen dat je ademhaalt.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:32

@LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:15

LOOOL

pius | 08-04-13 | 01:29

non de pier 01;22
Leuk, kende dat nummer niet eens, terwijl ik best wel queen fan was.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:27

Erg stijlvol om de Anonymous-attack op Yom-Ha-Shoah te plannen. Gelukkig zijn de Israeli-sites niet helemaal achterlijk... Zijn de Anonymous helden ook zo heldhaftig bij het bezoek van moordenaar Poetin? Of zijn ze al omgekocht want dat kun je zo narekenen.

PrinsesStoepje | 08-04-13 | 01:27

Pappen nathouden is de strategie, de volgende generatie mag het opknappen.
Zal mijn tijd ook wel uitzitten, maar ik voorspel oorlog in Nederland, als we niet bepaalde steden aan de moslims schenken.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:24

Vandaag was er bij het journaal van acht uur een reportage uit Israël. Een jong Israëlisch meisje heeft het registratienummer van Auschwitz van haar grootvader in haar eigen onderarm laten tatoeëren. Bizar. Maar hey, iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om.

Ik ga u allen verlaten. Goede nacht en gaat allen in vrede.
www.youtube.com/watch?v=G-8esLX-_js
Regina Spektor - Eli, Eli
Mogen deze dingen nooit voorbij gaan.
*out*

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:20

@Parsons | 08-04-13 | 00:04
Je mot het wel ff ondertitelen voor 'm.

INH.30CL | 08-04-13 | 01:20

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:10 |

Da's mooi. Misschien knappen die paljastijnen ook op wanneer ze ons 700 jaar met rust laten.

zovoklets | 08-04-13 | 01:19

mokum kosher 01:11
Mwah.. op den duur wel denk ik.
Hoe het afloopt weet ik niet precies, het begin wel>> in bepaalde wijken komt er legaal een sharia, dan in bepaalde steden..
Freddie Mercury wist het al>> who wants to live forever?... in Gouda.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:16

@pius | 08-04-13 | 01:09
Hoofddoek vind ik wel sexy. Daar gaat mijn raket altijd richting bezet gebied van staan.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 01:15

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:12
Ik kom wel mee hoor. Maak je geen zorgen.

Mokum Kosher | 08-04-13 | 01:14

Niet echt boeiend meer, ze zoeken het maar uit daar.

non_de_pier | 08-04-13 | 01:13

Mokum Kosher 01:09
Het is ook zware kost, niet iedereen kan dan meekomen.
Jammer.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:12

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:08
Mete types zoals jij is het duidelijk dat ik mij vergiste toen ik het had over drie decennia. Dat punt van Nederlandistan met Gaza020 als hoofdstad wordt al binnen twee decennia bereikt.

Mokum Kosher | 08-04-13 | 01:11

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:08
Dat zou kunnen ja... meestal leven ze bij de beesten af.

INH.30CL | 08-04-13 | 01:11

Ontwikkelingshulp aan Gaza stopzetten. Doen!

Lewis Lewinsky | 08-04-13 | 01:10

@zovoklets | 08-04-13 | 01:07
Ho ho, de Aziaten zijn al in de dertiende eeuw door Marco Polo ontdekt.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:10

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:54
Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt.

Mokum Kosher | 08-04-13 | 01:09

@LibertasSimplex | 08-04-13 | 00:58

Moeten ze gewoon niet doen. Ik kan daar ziedend om worden. En ik ben nota bene een dhimmi.

pius | 08-04-13 | 01:09

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:53

Neemt niet weg dat het voor Arabieren altijd nog hoopvoller is te leven onder de knoet van de Judeo-Christelijke cultuur, dan onder de terreur van de eigen leiders. Meer vrijheid, meer bling-bling, meer vakantie, hogere levensverwachting etc. Alleen het weer valt vies tegen hier.

Ik sluit niet uit dat daar de haat jegens ons vandaan komt. Het is zo vernederend allemaal. Maar soit, een beetje vent bijt in de hand die hem voedt, zo gaan die dingen.

Kortom, ik weet ook geen oplossing.

Magdatkandat | 08-04-13 | 01:08

fw 01:04
Kan hoor, een echte Nederlander bestaat ook niet, bijna alles is import van heel vroeger.
Daarom moeten wij straks ook niet klagen als moslims de boel overnemen>> wij bestaan immers ook niet echt.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:08

@INH.30CL | 08-04-13 | 00:58
Mensen kunnen inzien dat zij tot meer in staat zijn dan te leven als dieren.

@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 00:59
Om het dicht bij huis te houden: de katholieke mis, Bachs Mattheuspassie, Leonardo's Madonna op de rotsen, Michelangelo's plafond van de Sixtijnse kapel, maar ook de Parthenon, de dodenboeken van de oude Egyptenaren, het oude testament. De lijst is bijna oneindig. Voor alles is het het universele verlangen naar een kosmische orde waarin onze betekenisloze levens passen dat blijkt uit alle religieuze uitingen en dat ons keer op keer eraan herinnert dat al die vreemde volken zijn zoals wij zelf.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:08

Ik ben voor Israel!
Bijna alle dingen die enig nut hebben en comfort brengen zijn uitgevonden door de Joden.

Tenminste, voordat de Aziaten 30 jaar geleden werden geboren en nog slimmer blijken te zijn.

Wat je aan Paljastijnen hebt is me een compleet raadsel.

zovoklets | 08-04-13 | 01:07

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:05 | + 0 -

Die is dan wel weer grappig. Kudo

Anijsblokje | 08-04-13 | 01:06

@ Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:57
Opengeslagen met sabel neem ik aan?

Houtbar | 08-04-13 | 01:06

Anijsblok 01:02
Weet ik veel, zoek het ff zelf op, mij een beetje opzadelen met werk, luilak!

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:05

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:16 |

er bestaan geen Palestijnen: Gaza = Egyptenaren, Jordaan-oever = Arabieren/Jordaniërs

FW Ta-183 Huckebein | 08-04-13 | 01:04

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:00
Gewoon lekker bier blijven drinken en kudt roepen zo nu en dan.

INH.30CL | 08-04-13 | 01:03

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:54 | + 0 -

Leg het me nog een keer uit svp.
Van wie stammen de Palestijnen nu af?
De Ajjoebiden, de Mamelukken of de Turken?
Of (vul zelf in)
En hadden ze dit lapje grond met dobbelen gewonnen van de Latijnen?

Anijsblokje | 08-04-13 | 01:02

dmitri 01:00
Red Bull.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:02

@kicktherabbit | 07-04-13 | 23:58
Ik moet niks.

Ik ben simpelweg voor de partij die mij niet dood wilt hebben.

dlseth_ | 08-04-13 | 01:02

Inh30cl 00:58
Inderdaad, je spoort niet bierfles.
Wat ga je daaraan doen?

Terpen-tijn | 08-04-13 | 01:00

@Houtbar | 08-04-13 | 00:55
Jopen, lekker! Uit Haarlem.

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:57
Welke is uw favoriete champagne?

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 01:00

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:53

Ah, juist ja, prachtige zaken die religie heeft voortgebracht. Begin jij met het opnoemen er van? Haak ik er wel even op in, beginnen we bij de oude Grieken of gaan we nog verder terug in de mythologie?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 00:59

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:53
Je hoeft niets te lezen om te kunnen weten dat mensen niet sporen.

INH.30CL | 08-04-13 | 00:58

@pius | 08-04-13 | 00:51
Daar gaat het toch altijd om. Of ze een handje geven, geen hoofddoek dragen en de kransen laten liggen.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 00:58

Hamas +1

bill88 | 08-04-13 | 00:57

Houtbar 00:55
Ik zet champagne op tafel, de duurste, kost een godsvermogen, maar als ik gul ben let ik daar niet op.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:57

Laat die volkeren toch doen wat hun cultuur voorschrijft. Oorlog dat is.

Laten wij nu maar weer eensch voor eigen land gaan en onze cultuur weer op orde krijgen. Handel drijven dat is.

*Krat Jopen bier op tafel zet*

Houtbar | 08-04-13 | 00:55

Mokum 00:49
Inderdaad, straks zijn de moslims hier de baas, maar dat vinden wij helemaal niet erg, zo gaat dat nu eenmaal, het recht van de sterkste telt. (wat munten en een leger telt ook)
Raar heh dat ze hier de capriolen van Israel vergoeilijken, maar zodra het over hun eigen landje gaat is dat opeens weer anders.
Stelletje hypocrieten.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:54

@INH.30CL | 08-04-13 | 00:44
Ja. Het jodendom, de religie dan, is een rijke traditie. Wie de klassieke joodse literatuur, ons oude testament, leest weet wat het betekent om mens te zijn.


@Magdatkandat | 08-04-13 | 00:45
Dat zijn allemaal vreselijke daden. Het is de haat die de mens parten speelt, al sinds het begin. Tijd voor vrede.


@neemjemoederindemali | 08-04-13 | 00:46
Ja. Religie is, samen met kunst en sport, een van de mooiste zaken die de menselijke geest heeft voortgebracht. Onder de wereldreligies neemt het judaïsme een bijzondere plaats in om de intellectuele rijkdom ervan.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:53

@LibertasSimplex | 08-04-13 | 00:47

Wolha? Ohja. Zeer respectloos.

pius | 08-04-13 | 00:51

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:46
Heb je geen groter lettertype?

necrosis | 08-04-13 | 00:50

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:48 Nou je over Australië begint. Ook al een land waar de oorspronkelijke bewoner nog nét niet is uitgeroeid.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:49

Ah, gelukkig verkeert Nederland zelf over drie decennia in de positie waar zij Israël graag nu in zien.

Mokum Kosher | 08-04-13 | 00:49

zeg maar jansen 00:45
Zie je wel, wij zijn stom geweest, we hadden Indonesie moeten weggeven aan Australie.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:48

Raketten, oké. Maar hebben ze ook gevoetbald met de kransen.

LibertasSimplex | 08-04-13 | 00:47

@zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:44
*gnehe*

necrosis | 08-04-13 | 00:46

-weggejorist-

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:46

@hölzenbein | 07-04-13 | 22:52
Never go full retard!

Jasaanhetiskoud | 08-04-13 | 00:46

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:39

U vindt relioten wel tof?

neemjemoederindemali | 08-04-13 | 00:46

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:39

Het is prima dat Israel er is, de Joden hebben recht op een eigen land. Had ik ook gewild na al die ellende. Maar ze hadden het best wat netter kunnen afhandelen, nietwaar. Dus niet 500 jaar oude olijfboomgaardjes platrijden, eeuwenoude huisjes bulldozeren en het dan vreemd vinden dat de autochtonen een beetje tegenstribblen.

If you can't stand the heat, stay out of the Middle East.

Magdatkandat | 08-04-13 | 00:45

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:44 Dat afpakken hadden de Engelsen al gedaan. In 1948 hoefden de Joden alleen de Engelsen nog maar naar huis te sturen.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:45

@Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:37
Zaligmakend is alleen het mooie geloof, toch. Dacht ik?

INH.30CL | 08-04-13 | 00:44

necrosis | 08-04-13 | 00:41 Met een internet tegoedje van 50 mb per maand.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:44

dnitri 00:39
Nee hoor geen racist, dat vind ik namelijk ook van die palestijnen. Het is goed dat palestijnie ook bestond, maar dat is dan weer het goeie van die Israelieten>> ze hebben het zonder oorlog te voeren afgepakt.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:44

@ pius | 08-04-13 | 00:31

Wat jij wil jongen...

Zoloft | 08-04-13 | 00:44

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:35
Verdiep je eens meer in het waarom... schreeuwert.

INH.30CL | 08-04-13 | 00:43

@Toine Tussenbeen | 08-04-13 | 00:38
Ik denk dat zijn bel-tegoed inmiddels op is....

necrosis | 08-04-13 | 00:41

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:37 Lekker belangrijk, die kudodingen.

Echt, hoe sommigen zich daar druk over maken. Nivootje bewaarschool. Het stempeltje of het poëzieplaatje in je schriftje.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:40

Ik zal wel weer een racist, fascist en een philosemiet zijn, maar het is goed dat de joden er zijn en het is goed dat Israël er is.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:39

@hölzenbein | 07-04-13 | 23:54
Typische reactie van een door de NOS verblinde reactieslaaf. Kijk even om u heen. U ziet toch de hele maatschappij ineenstorten.
En U houdt zich bezig met het verketteren van mensen die hun eigen land in stand willen blijven houden.
Bah.

Toine Tussenbeen | 08-04-13 | 00:38

zeg maar jansen ))
Jij zat er ook bij, sorry maat, je moet maar zo denken>> min 1 is de standaard.
Dat verzacht de pijn weer.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:37

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:28
De vrijmetselaars.

tattooboer | 08-04-13 | 00:37

@INH.30CL | 08-04-13 | 00:32
Democratie is niet zaligmakend.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:37

inh30cl 00:32
Israel is anders een meester in muurtjes bouwen,hou zelf je bek.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:35

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:32 Alleen dit topic of heb je alle topics gehad?

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:34

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:11 | + 1 -

Ik ben een beetje afgestapt van het concept: oorspronkelijke bewoner. Dat werd onderuitgehaald door de uitvinding van het wiel.

We zullen het maar gezellig moeten maken met wat er om ons heen loopt.

Dat gold net zo hard voor dat handjevol xenofobe Pallies dat rond 1930-1948 in die zandbak kampeerde. Jaloers & bang voor de toekomst. Daar kunnen wij ook lering uit trekken.

Wat betreft de indianen.
Die zijn gruwelijk uitgemoord.
Ik lig er nog wakker van.

Anijsblokje | 08-04-13 | 00:32

Ik ken geen land ter wereld waar de democratie overleeft in de omstandigheden waarin Israel al zolang verkeert. Hier zitten alleen schreeuwers met een bek die veel te groot is voor echte democratie en het eigenlijk niet verdienen. Bouw een muur om jezelf lutsers.

INH.30CL | 08-04-13 | 00:32

Het was even wat werk, maar iedereen eerlijk bedeeld met een min.
Zo heb ik de grootste kans om iets terug te doen.
Sorry, het spijt me, de goeien moeten onder de kwaaien lijden, het is niet anders.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:32


@Zoloft | 08-04-13 | 00:22

We?

Ik ken geen we. En dat wil ik graag zo houden.

pius | 08-04-13 | 00:31

Terpentijn

Dat is het hem nu net.
In jouw kokervisie begin je te tellen vanaf het moment dat er een Arabische invloed kwam ( die je dan ook nog gelijkstelt aan de huidige Pallies.)
Je reinste geschiedvervalsing.
Dit stukje land heeft teveel verschillende heersers/immigranten gekend om nog van 1 specifieke 'oorspronkelijke bevolking' te spreken.
Maar ook emigratie.
Eind 19e eeuw was de totale bevolking van Palestina ongeveer even groot als een middelgrote Nederlandse stad!

Anijsblokje | 08-04-13 | 00:30

Begrijp ook niet helemaal waarom die PVV hier tegen de allochtonen is en in Palestina vóór. Althans, ik begrijp het wel, maar consequent is 't niet.

Magdatkandat | 08-04-13 | 00:30

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:22
Nee die ook niet. In principe zijn nieuwsbronnen uit oorlogsgebieden propaganda.

van heinde en verre | 08-04-13 | 00:29

Palestijnen zijn best wel een geschikt volkje, ze hebben alleen de pech dat ze met het verkeerde geloof zijn gehersenspoeld.
Humanisme is namelijk het enige ware geloof.
Jammer dat daar nou geen kerk van is, anders zou ik gelijk lid worden.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:28

Verschrikkelijk stomme streek... Op zo'n manier maak je ongemotiveerde IDF mensen gemotiveerd.

Heiner | 08-04-13 | 00:28

Inderdaad, je zal maar Marokkaan zijn met een dubbel paspoort. Vreselijk lijkt me dat en je ziet wat er van komt. Kijk even naar de statistieken en de niet aflatende stroom negatieve berichten over Marokkaans tuig. Heerlijk wat een verrijking..

Claire | 08-04-13 | 00:28

Wat kicktherabbit | 08-04-13 | 00:17 zegt dus.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:25

@zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:23

For sure. Maar ga verder niet meer reageren. Is alleen goed dat ze het weet.

pius | 08-04-13 | 00:24

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:16
Vroeger woonden daar Turken, het toenmalige Ottomaanse rijk.

necrosis | 08-04-13 | 00:24

@Claire | 08-04-13 | 00:17
U kent niet één Palestijn. Geeft niet, ik ook niet.

De meeste Palestijnen willen het zelfde als alle andere mensen. Gezond zijn, welvaart, vrede en een betere toekomst voor hun kinderen. Durf ik zo te beweren. Mensen verschillen niet zo veel. De aloude valkuil is het denken in tegenstellingen, in bondgenoten en vijanden. Het hele Heilige Land zou één moeten worden, met iedereen, inclusief de Palestijnen van de bezette gebieden, burgers van Israel. Met alle rechten die daar bij horen. Niemand wordt meer onderdrukt en de Palestijnen vergeven de voormalige bezetters. Moeilijk, maar misschien helpt een waarheidscommissie zoals in Z.-Afrika. Waar mensenrechtenschendingen erkend worden en ruimte is voor vergeving en amnestie. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:24

@zeg maar jansen
Jawohl, Partnertausch noemen ze dat daar..

antagonist | 08-04-13 | 00:23

pius | 08-04-13 | 00:18 Ach nee, zou het?

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:23

@ pius | 08-04-13 | 00:18

We hebben nog een linkje tegoed, en dan bedoel ik niet die van afgelopen nacht..

Zoloft | 08-04-13 | 00:22

antagonist | 08-04-13 | 00:18 Dat nieuwjaarsfeestje. Dat kan dus best wel met partnerruil uit de klauwen gelopen zijn.

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:21

Kwil meer minnen, schitterend als ze zich irriteren aan mijn mening.
Precies goed, daarvoor doe ik het ook, wind je maar lekker op, het lot van een minkukeltje...

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:21

Dat zijn zeker Salaam raketten...

de honden blaffen... | 08-04-13 | 00:20

@Claire | 08-04-13 | 00:16

Doe ik Doennormaal. Ze zal er verguld mee zijn. Je krijgt niet elke dag de groeten van de Messi onder de gestoorde bitches.

pius | 08-04-13 | 00:18

@Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:16 | + -1 -
Maar dat is dus niet waar. Er woonden weinig palestijnen.

Kaas de Vies | 08-04-13 | 00:18

Niks te maken met heilige schriften, heilige grond en klaagmuurtjes.
Israel is de indringer.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:18

@ Dmitri Dmitrievitsj

Ik zal aan de Palestijnen vragen waarom ze altijd in oorlog en armoede willen leven. Ik zal ook vragen waarom hun leiders er zo een bende van maken.

Claire | 08-04-13 | 00:17

@ Claire | 08-04-13 | 00:11 |
Ik denk dat bepaalde mensen daar anders over denken, maar als je dat niet wil zien door de blinde liefde. En dan heb ik het niet over dé Joden of dé Palestijnen maar over Hamas en de IDF. Dé Joden en dé Palestijnen zijn de slachtoffers die gewoon hun leven proberen te leven voor zover dat mogelijk is. Net als jij en ik.

kicktherabbit | 08-04-13 | 00:17

anijsblokje 00:10
Hoezo gewetensvraag.
Palestijnen woonden daar al eeuwen, Israel moet gewoon opzouten, ook al wonen ze daar nu zestig jaar, dat is dus zestig jaar teveel.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:16

Dag Pius prettige nacht en de groeten aan je moeder.

Claire | 08-04-13 | 00:16

@Claire | 08-04-13 | 00:11

Jij moet normaal doen. Zieke bitch.

pius | 08-04-13 | 00:14

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:04
Nou ik hoor bij geen van allen maar laat Quid maar geen kritische topic over de pvv schrijven dan zit toch de hele sekte op GS en weet van verontwaardiging niet hoe hard ze moeten roeptoeteren. Meng je daar nog wat moslim bashen bij (ja dat moet wel mijn buurman met die bomgordel zijn) dan is het feest compleet. Doe daar ome parsons nog met zijn propagandafilmpjes bij dan is het al een superfeest. Truste.

hölzenbein | 08-04-13 | 00:14

@Claire | 08-04-13 | 00:11
Vraag het anders aan de Palestijnen in de bezette gebieden. Die hebben meer dan een beetje last van de joodse gemeenschap. Oh wacht, dat telt niet, want dat zijn Untermenschen.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-04-13 | 00:14

@ kicktherabbit

Ik vind u niet interessant en hier laat ik het bij.
Prettige nacht.

Claire | 08-04-13 | 00:14

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:11 | + 0 -

Je schijnt er prima een vuurwatertje mee te kunnen drinken.

Anijsblokje | 08-04-13 | 00:13

@ Claire | 08-04-13 | 00:01 |
We hebben wel praatjes sinds we hier een paar decennia in vrede leven. Ofja vrede, we doen maar al te graag mee met de Amerikanen die landen binnen vallen op basis van leugens en atoombommen dropten op dichtgevolkte steden om een oorlog te beëindigen (kost meer dan 100.000 burgerdoden maar dan heb je wel wat). En maar afvragen waarom ze in de rest van de wereld zo'n hekel aan dat land hebben (de VS he).

@ Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:04 |
Ik leg alleen een link tussen de PVV en GS wat betreft het onvoorwaardelijke brave Israël knuffelen. Geen wanklank te horen over dat land wat toch regelmatig de mensenrechten aan het schenden is. Je kunt er genoeg verontwaardigde blogs over schrijven, maar om de een of andere reden gebeurt dat niet. Ik vraag me af waar die liefde vandaan komt. Ik zal het maar eerlijk zeggen, ik moet zowel Hamas als Israel/IDF niet. Ja die mensen heb je ook. Oorlog is voor mietjes.

kicktherabbit | 08-04-13 | 00:12

Anijsblokje | 08-04-13 | 00:10 Hoe denk jij dan over Amerikanen en Canadezen?

Of indianen?

zeg maar jansen | 08-04-13 | 00:11

@Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:57
De britse koning zei dat er maar 1 man die van de oorlog genoot en dat was Bernhard.

pinda | 08-04-13 | 00:11

Gs is als humanisme.
Sommigen vinden dat maar niks, want geen geloof, maar voor mij de enige ware.
Een echte reageerder is nooit voor 1 gat te vangen, want zijn mening is altijd uniek.
Het hoort nergens bij en dat steekt>> je moet ergens in een hokje zitten anders raken ze verward.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:11

@ pius

Met een verschil de Joden deden geen mens kwaad. Kijk even naar die Moslimlanden en je weet genoeg. Kijk even naar de ellende vanuit onze fijne Marokkaanse gemeenschap en je weet genoeg. Van de Joodse gemeenschap heeft geen mens last. Intelligent volk en bovenal selfsupporting.

Claire | 08-04-13 | 00:11

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:04 | + 0 -

Gewetensvraag:
Als iemand jouw land afpakt.
Hoeveel tijd moet eroverheen gaan dat jij dat verlies maar moet accepteren?
Wanneer verjaart als het ware de claim om 'oorspronkelijke bewoner' genoemd te worden?
Ik heb namelijk nogal moeite met de manier waarop die eretitel kritiekloos wordt uitgedeeld.

Anijsblokje | 08-04-13 | 00:10

Die lelijke verlopen ouwe heks Gretta en die achterbakse van Agt met zijn uitgestreken smoelwerk zullen wel de avond van hun leven hebben.

Claire | 08-04-13 | 00:08

@Claire | 08-04-13 | 00:01

In het Genetisch materiaal? Dat vonden ze van de Joden ook in de vorige eeuw.

Doe normaal joh.

pius | 08-04-13 | 00:07

Heeft iemand zich al afgevraagd waarom de raketten uit Gaza komen, en niet van de Westelijke Jordaanoever.
Hamas en Fatah 'lusten' elkaar namelijk niet.

necrosis | 08-04-13 | 00:07

ok Parsons, ga morgen wel even kijken, nu geen tijd, want moet ook reageren.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:06

kicktherabbit 23:55
Alleen dombootjes, zwitsals en moslims (allemaal dom dus) leggen een link tussen GS en de PVV.

Terpen-tijn | 08-04-13 | 00:04

Het lijkt in het genetisch materiaal te zitten bij moslims om altijd maar oorlog te willen voeren. Kijk naar die zogenaamde Arabische lente. Het is eerder een Arabische nachtmerrie. Ze moorden elkaar uit en de optelsom van deze revolutie is dat het alleen maar slechter wordt.
Israël een mini land - omringd door miljoenen moslims die Israël graag de dood injagen - heeft van een zandbak een bloeiende Oase gemaakt. Dat steekt want kijk even naar de meeste moslimlanden, het is een armetierige zooi van armoede, oorlog, geweld, kommer en kwel.

Claire | 08-04-13 | 00:01

De reactie hierop zal wel minimaal zijn in de Nederlandse media. De vergeldingsactie daarentegen zal naar alle waarschijnlijkheid meerdere pagina's in de krant beslaan.
Zo steekt het, anno 2013, nu eenmaal in elkaar in Nederland. Een semi-moslimland.

Semper Pecunia | 07-04-13 | 23:59

@ dlseth_ | 07-04-13 | 23:57 |
Van wie moet je een kant kiezen? En waarom?

kicktherabbit | 07-04-13 | 23:58

kicktherabbit | 07-04-13 | 23:55
Als je daar over begint dan komen hier redelijk wat dumbfucks aan de dunne. Moeten we niet willen die troep ;-)

hölzenbein | 07-04-13 | 23:58

@kicktherabbit | 07-04-13 | 23:55
Eens kijken, wie zal ik steunen? De Israeliers die mij geen kwaad zullen doen? Of de mossels die, zodra de laatste jood dood neer valt, hun vuurpijlen op Europa zullen richten?

Moeilijk, moeilijk...

dlseth_ | 07-04-13 | 23:57

prins bernhard is niet echt gelukkig geworden door de oorlog.
Of hij moet het niet erg vinden dat ook hij familie is kwijtgeraakt aan de oorlog.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:57

Ik wacht nog steeds op het eerste artikel over illegale Israëlische nederzettingen en platgewalste huizen van boerengezinnen in de Gazastrook. Of wordt dat soort gedrag hier gedoogd vanwege die terroristische cel die Israël continu bestookt? Beetje jammer dat onvoorwaardelijke Israël geknuffel, valt genoeg over te schrijven. Maar schijnbaar ligt dat hier nog altijd gevoelig. Of heeft GS dezelfde financiers als de PVV? Dat zou een hoop verklaren.

kicktherabbit | 07-04-13 | 23:55

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:44
Een kleurplaat....

necrosis | 07-04-13 | 23:55

Parsons 23:50
Heb je ook nog een werkend linkje?
En niet in het engels, want details geven de doorslag, mijn engels is redelijk, meer niet.
Bovendien is het al laat...

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:54

Toine Tussenbeen | 07-04-13 | 23:50 |
Beter een punt vergeten dan iemand als jij die geen punt maakt... Hier heb je er nog een paar. Wel zuinig op wezen. . . . . .


. . . .

hölzenbein | 07-04-13 | 23:54

@Herr von Votzenklotz 22:55
Het is 'Fotze' dus ga je Duits eens oppoetsen, en bij voorkeur op Fok!

necrosis | 07-04-13 | 23:52

@hölzenbein | 07-04-13 | 23:40
Aan het einde van een zin hoort een punt (.) te staan.

Toine Tussenbeen | 07-04-13 | 23:50

@Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:37
Prins Bernhard.

pinda | 07-04-13 | 23:49

t lup uit dn hand 23:41
Weet ik, maar als Hitler verder had gekeken dan zijn neus, had hij ook geweten dat de meeste joden maar arme kerkratten waren.
Wist hij ook wel, want Hitler was bijzonder intelligent en had werkelijk overal verstand van.
Jammer dat hij die kronkel in zijn hersens had die hem ook crimineel maakte.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:48

Anijsblokje | 07-04-13 | 23:45 Palestijnen zijn party-poopers.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:47

lompe smurf | 07-04-13 | 23:10 | + -1 -
Ja, de Arabieren houden wel degelijk de Joodse kalender in de gaten. Of dacht je dat de verassingsaanval van Syrie & Egypte in 1973 'toevallig' op Jom-Kippoer werd uitgevoerd. Het schorem.

Parsons | 07-04-13 | 22:34 | + 32 -
Dank voor het YT filmpje.
Ietwat eenzijdig, maar zeer illustratief.

Ik ben geen groot fan van Netanyahu, maar een fervent tegenstander van malloten als Gretta, Dries, Mursi & Erdogan.

Anijsblokje | 07-04-13 | 23:45

hölzenbein | 07-04-13 | 23:42 Er moet voor jou dus een tekeningetje bij?

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:44

2 weken in tel aviv geweest net, heerlijk stad, straatnaambordjes zijn over in 3 talen (engels/hebreeuws/arabisch) je ziet (vooral avonds bij en op het strand) heel veel moslims genieten van de zonsondergang met een hapje en een drankje.
de moslims die wonen en werken in israel hebben het goed. De orthodoxe joden kun je vergelijken met wat bij ons in putten en dergelijke dorpen woont. Elke avond komen ze in een busje de stad doorcrossen om de jeugd (die in de kroeg hangt) te waarschuwen voor alle gevaren.
Men kijkt niet eens meer om als het gebeurd.

Homostellen lopen zoenend en hand in hand over de rothchild, zonder dat er maar iemand omkijkt oid.
De meeste jongeren uit tel aviv houden van amsterdam, omdat ze de sfeer ze heel veel doet denken aan hun eigen stad.
Alleen durf ik te stellen: tel aviv is liberaler dan amsterdam.
weltrusten

Lizard_of_Oz | 07-04-13 | 23:44

Parsons | 07-04-13 | 23:40
Waar moet ik precies bang voor zijn? Kan je je cryptisch geraaskal in het vervolg wat duidelijker vertellen. Begrijpen andere mensen het ook.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:42

pinda | 07-04-13 | 23:32 |
Een oorlog kent geen winnaars. Ja, op je xbox of playstation. Irl absoluut niet.

Watapatja | 07-04-13 | 23:42

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:31 | + 0

Omdat joden over het algemeen vermogend/welgesteld waren, en wanneer het 'gewone volk' in armoede leeft ontstaat er al gauw een hetze tegen welgestelde mensen. dat is nu niet anders (denk bv. aan bankiers). Bovendien was antisemitisme al eeuwen wijdverbreid in vrijwel heel Europa. Daarnaast had Hitler nog persoonlijke redenen.

pinda | 07-04-13 | 23:32 | + 0

ik doelde eigenlijk meer op Landen/partijen. alle partijen verliezen, uitgezonderd van wat persoonlijke winnaars.

t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:41

Ik snap nog steeds niet welke claim de Palestijnen op de West Bank en Gaza menen te hebben.
Omdat Israel zich tot nu toe beschaafd heeft opgesteld en ze niet respectievelijk Jordanie en Egypte heeft ingeschopt bestaat het Palestijnse probleem nog, en als dank worden er dagelijks stenen gegooid naar en raketten geschoten op civiele doeleinden.
Wordt tijd dat Israel eens echt ingrijpt, zodat Gaza en de West Bank eindelijk de Pax Judea kennen, de welwillende Palestijnen daar gewoon kunnen blijven wonen - Palestijnen hebben in israel burgerrechten, in de Arabische landen niet... - en de onverbeterlijke heethoofdjes definitief heengezonden worden om elders te gaan ontploffen of levenslang in de gevangenis zitten.
Het is na 65 jaar wel mooi geweest...

Graaisnaaiert | 07-04-13 | 23:41

Zal wel weer een reactie op iets geweest zijn.
Is nooit hun schuld.
Is ook niet de schuld van Gretta, volgens Gretta.

Yabadabedoe | 07-04-13 | 23:40

@hölzenbein | 07-04-13 | 23:31
Geh, wie er fouter was is in de late jaren 40 uitgeplozen. Sommigen kwamen er mee weg en hebben de rest van hun leven in angst doorgebracht.

Ben jij bang?

Kan me voorstellen ja.

Parsons | 07-04-13 | 23:40

Toine Tussenbeen | 07-04-13 | 23:34 |
Heb gekeken. En nu? Gaat over extremisme. Ben ik tegen. Ook dansverbod voor vrouwen. Is ook extremisme.

Wat wil je nou eigenlijk? Lul

hölzenbein | 07-04-13 | 23:40

pinda 23:32
Noem er eentje en je krijgt van mij een koninkrijk.
Zwarthandelaars tellen niet, want ook zij moesten het na de oorlog met een tientje doen.
Wapenhandelaren? Misschien. Maar bijna iedereen in de oorlog is wel familie kwijtgeraakt.
Tel uit je winst.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:37

@miko | 07-04-13 | 23:13
Oh nu snap ik wat je bedoeld. Ging mij niet om de gehackte gegevens (heb en kan daar niks mee) Maar om officiële statements van beide partijen in de tweede helft van mijn linkje.

Donar_Thor | 07-04-13 | 23:36

Goed om israel te herinneren aan hetgeen ze zelf anderen aandoen.

De Treinende Rechter | 07-04-13 | 23:36

@J.Luns | 07-04-13 | 23:33
wat heeft mijn plemp over wat zich op twitter afspeelt met DVDs te maken? check anders zelf even de haat op #opisrael

tattooboer | 07-04-13 | 23:36

tattooboer | 07-04-13 | 23:15
Jouw DVD collectie kan ik vergelijken met films die tegenwoordig op RTL7 en SBS6 uitgezonden worden?

J.Luns | 07-04-13 | 23:33

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:28
Iedereen vertelt een ander verhaal...

hölzenbein | 07-04-13 | 23:33

@t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:28
Ben je niet een beetje in de war met het idee dat in een oorlog het gewone volk altijd verliest?
Een beetje oorlog heeft echt wel winnaars hoor...

pinda | 07-04-13 | 23:32

t lup uit dn hand 23:28
Wow! wat ver terug, maar je hebt wel een punt, alleen begrijp ik dan niet waarom Hitler de joden ging uitroeien, die hadden daar niks mee te maken. (ook al beweerde Hitler anders)

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:31

Politiek correcte kleuters , allemaal.
Ik zie iedere dag wel ergere dingen voorbij komen hier.
Ik ben zelf trouwens ook besneden, maar dat kwam door een ongelukje involving een keeshond en een pot pindakaas.

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 23:31

Parsons | 07-04-13 | 23:20
Ik heb jou al eens vaker gezegd hoe ik over zaken denk. Je kan het ook lezen. Je snapt het nog steeds niet hé? Wel praatjes en vuile veronderstellingen over mij hebben, je kent mij niet eens mafkees dus stop eens mensen in jouw psychisch gestoorde hersentjes te plaatsen op een foute manier. Lul.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:31

Nou sorry, maar het is bijna onmogelijk om Israël aan te vallen op een moment dat ze even niets herdenken of vieren. Van mijn jarenlange samenwerking met Israëlische bedrijven weet ik wel dat ze vaker een vrije dag hadden vanwege een of andere viering/herdenking dan dat ze aan het werk waren.

Kameroudste | 07-04-13 | 23:30

De raket kwam van links

Van Duyvenbode | 07-04-13 | 23:28

hölzenbein | 07-04-13 | 23:24 Het is wel hun land. Aangewezen door de Grootmoefti van Egypte toen de nazi's de emigratiemogelijkheden van de Joden gingen onderzoeken en bevorderen.

Daartoe zochten ze contact met de Islamieten en die wezen Palestina aan als een stukje wat ze wel konden missen.

Let wel, dit was vóór de tweede wereldoorlog. Toen de grenzen nog héél anders lagen.

Als de Palestijnen daar een probleem mee hebben moeten ze bij Egypte zijn.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:28

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:20 | + 0

Eigenlijk moet groot brittannie en vooral Frankrijk dan ook een stuk afstaan. Die hebben Duitsland na de eerste wereldoorlog zo kapotgemaakt dat Hitler de kans had in te spelen op de wanhoop van de Duitse bevolking en deze te radicaliseren.
zo zie je maar weer dat in een oorlog, ook zo een conflict als dit, er geen goede of kwade kant is, en er ook geen winnaars zijn. alleen maar verliezers.

t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:28

Ik zou ook met raketten gaan schieten tegen die moffen toen.. tenminste.. als ik ze had gehad en het lef ervoor zou hebben.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:28

miko | 07-04-13 | 23:16 | + -1
Ik ben gelukkig keurig opgevoed, tenminste zodoende dat ik me geen opmerking permitteer over een combi Joden en douchen.

joyriders | 07-04-13 | 23:25

@miko | 07-04-13 | 23:16
Het kwam bij mij niet over als een grap. Weerloze burgers afmaken is niet grappig. Wie het ook zijn. Ik maak daarin geen verschil.

Resonantie | 07-04-13 | 23:24

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:19 |-
Israel is niet hun land. Dus je vindt het goed wat die idioten doen met die vrouwen in Jeruzalem? Merk al dat je om de taart heen draait. Maar genoeg jij snapt het niet.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:24

t lup uit dn hand 23:20
O ja wel hoor, kort samengevat>> ze kunnen elkaars bloed wel drinken.
Alleen daarom zou het al goed zijn als Israel gaat moven.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:23

van heinde en verre | 07-04-13 | 23:21 En Palestijnse persberichten wel?

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:22

@Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:20
Afstaan na verkoop?

Mkay.

Toch maar niet.

Parsons | 07-04-13 | 23:22

@Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55
joris, deze mag gewoon opgerot hoor, misslijke opmerking op yom ha shoa.

tattooboer | 07-04-13 | 23:22

Ik wilde even de televaag gaan lezen, ligt die er uit, wat is er aan het handje? Ddos ????

kneuterzak | 07-04-13 | 23:22

@Pritt. Israelisch persberichten zijn, let even op, GEEN BETROUWBARE nieuwsbron.

van heinde en verre | 07-04-13 | 23:21

@miko
Nee opruier, ik bedoel Joris von Loghausen.

antagonist | 07-04-13 | 23:21

@hölzenbein | 07-04-13 | 23:16
De haat zit diep in je, niet?

Ik voel het tot hier.

Laat het gaan, heb geen spijt dat je 80 jaar te laat bent geboren, dan was je op je best geweest.

Het is niet anders; wees getroost door de gedachte dat je nieuwe haatvrienden het hier zullen oplossen.

Je bent onderdeel van een groter plan - te laat geboren voor het één, te vroeg geboren voor het ander.

Moet ik het uitleggen? LOL!

Parsons | 07-04-13 | 23:20

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:15 | + 0

Ik hoop dat iedereen hier beseft hoe dit conflict in elkaar steekt.

t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:20

Parsons 23:12
Kweet het niet en wil het ook niet weten.
Afgezien van het feit dat het moslims zijn, zijn het ook mensen en het is hun land.
Geloof ook wel dat het een puinhoop wordt als Israel zou vertrekken, maar dat is hun zaak.
Waarom moeten de palestijnen wel hun hele land afstaan en Duitsland en Oostenrijk niet eens een srukje?
Dat gaat er bij mij niet in.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:20

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:07 | + -1 -
Wederzijds, dus hou je er gewoon buiten met je eeuwige gezever.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:20

hölzenbein | 07-04-13 | 23:16 Weet je, wat mensen in hun eigen land aan regels en regeltjes en gebruiken hebben moeten ze zelf weten.

Joden komen het hier tenminste niet opleggen.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:19

Ik sta achter Israël maar niet achter hun huidige leiders en hun beleid. En datzelfde geld voor de Palestijnen.

Waar blijft de nieuwe Rabin?

pius | 07-04-13 | 23:17

Volgens mij was het Thomas Schlijper in een smart!

Glas Koning | 07-04-13 | 23:17

@antagonist | 07-04-13 | 23:15
Je bedoelt Joris de LogNAZI?

miko | 07-04-13 | 23:16

Parsons | 07-04-13 | 23:02 |
Ik weet niets van allah, wat ik weet is dat imbeciele Joden het dansen verbieden, dus van dat gajes is het verboten. Dat ik je fobie over allah niet kan bevredigen, moet je mij niet kwalijk nemen. Zoek dat zelf maar eens uit paat. Ik heb niets met beide extremisten.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:16

@t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:11
Maar dat mag wel. Je mag alleen geen grap maken over douchen en zo want dan ben je verdacht en moet je weg gejorist worden. Je weet wel de logNazi(alsof dat smakelijk is)
Maar dat vinden joyriders en resonantie geen probleem.
Hoe noemen ze zo iets??

miko | 07-04-13 | 23:16

@Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55 | + -19 -
Geniet er nog maar even van, Joris is zo weer terug van toilet. Krapuul!

antagonist | 07-04-13 | 23:15

t lup uit dn hand 23:11
Ik hoop dat Israel in de toekomst ergens anders gaat herdenken.
Zo goed?

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:15

@Parsons | 07-04-13 | 23:12
Alle andere arabieren.

miko | 07-04-13 | 23:14

@Donar_Thor | 07-04-13 | 23:07
Het tweede gehackte domein had opvallend veel moslim namen.
Zouden Palestijnen
Dat was eigenlijk alles. wel eens weten dat er aan de nadere kant ook veel moslims in het leger zitten?

miko | 07-04-13 | 23:13

@Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:02
Weet je door wie Palestijnen nog meer worden gehaat dan door Israëli?

Parsons | 07-04-13 | 23:12

@Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:09
Ik heb die ook niet van mezelf maar van gewaardeerd reaguurder CJN. Lang geleden , 2007 of zo.
Maar toen mocht er wat meer zonder dat de MF in je nek begonnen te hijgen als de nieuwe correcte elite die hier tegenwoordig rond hangt.

miko | 07-04-13 | 23:12

wat van een totaalmongool ben je als je hoopt dat Gazastrook vernietigd wordt?

Deze herdenking draait juist om iets wat we nooit mogen vergeten, en juist tot datgene wordt hieronder in de comments gepredikt.

t lup uit dn heand | 07-04-13 | 23:11

@mijntweecent | 07-04-13 | 22:38
Net als de NOS.

Sir Hackalot | 07-04-13 | 23:11

@Watapatja | 07-04-13 | 23:06
Heb je iets om over te denken.
Maar sluit je aan bij de rest van de hypo's.

miko | 07-04-13 | 23:10

Het is oorlog daar, en dan verwachten dat de palestijnen eerst even op de Joodse kalender kijken en alleen raketten sturen als het de Israeliers goed uitkomt?

lompe smurf | 07-04-13 | 23:10

Miko 23:01
Zolang je maar zegt dat je het van een ander hebt gehoord is veel gepermiteerd.
Zo vertelde Simon Carmigelt ooit wat er op het grafschrift van een non stond>> Hier rust zuster Theresa, ongebruikt retour.
Had die gehoord van een pater en daarom kon die wel in zijn boekje...

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:09

"Dat ziet u dan wel weer bij de NOS"... En op Joop.nl

segalkjesaljksgahbi | 07-04-13 | 23:09

@miko | 07-04-13 | 22:53
Nog zo'n 800 Samaritanen, waarvan 300 op de Westbank.

pinda | 07-04-13 | 23:08

hölzenbein | 07-04-13 | 23:06 Lekker belangrijk wat jij vind.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:07

@miko | 07-04-13 | 22:59
Je punt met betrekking tot mijn post is?

Donar_Thor | 07-04-13 | 23:07

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55 | + -3
De groeten

joyriders | 07-04-13 | 23:07

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:56 |
Hoewel ik die opmerking ook afkeur vind ik dat je op veel dingen gekunsteld verontwaardigd reageert. Hypocriet stuk vreten.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:06

miko | 07-04-13 | 23:04 |
Af en toe twijfel ik aan je iq, is t nou 30 of 40.

Watapatja | 07-04-13 | 23:06

Is er al feest op Joop.nl - die nieuwe fascisten van de VARA?

funkyd | 07-04-13 | 23:06

't Zal weer eens niet.
Straks even kijken of Marcel Gelauff, hoofdredacteur van het staatsjournaal, tegenwoordig afgestemd op de onderbouw van de basisschool en dementerene bejaarden, dit een nieuwswaardig item vindt.

Heb er weinig fiducie in.

La Vie En Rose | 07-04-13 | 23:04

@Watapatja | 07-04-13 | 23:02
Er worden wel ergere grappen gemaakt toch?
Los van het feit dat hele volkstammen hier de dood worden gewenst over een ieder geval een gratis reis naar hoek van Holland en dan twee kilometer buitengaats.

miko | 07-04-13 | 23:04

@ Herr von Votzenklotz
Donder maar weer snel op naar Stormfront

Tobi | 07-04-13 | 23:04

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:58 Ik hoop dat Pritt zelf de moderatie doet vanavond.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 23:04

Watapatja | 07-04-13 | 23:02

Ik denk van niet....

brutus68 | 07-04-13 | 23:03

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:46 Ik heb 2x geraden. Maar hoe dom moet je zijn om anderen 2x te laten raden naar hun godsdienst?
Zeg maar niksmeer.

Treurig varken | 07-04-13 | 23:03

@Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:58
Ik hoop dat Joris je naar het strafkamp stuurt, misselijk figuur.

Resonantie | 07-04-13 | 23:03

Brutus 22:58
Tja als je mijn mening dom vindt..
Niet gaan janken dan als Chinezen ons land zouden annexeren.
Of.. wees maar blij dat je niet in Tibet woont.
Rare gewoonte is dat>> als een land succesvol is mag alles, met die zogenaamde domme en achtelijke Palestijnen houdt niemand meer rekening, terwijl ze er al duizenden jaren hebben gewoond.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 23:02

@hölzenbein | 07-04-13 | 22:52
Dansen ist verboTen. Heeft allah zelf gezegd. Of wist je dat niet?

Parsons | 07-04-13 | 23:02

@Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55
Idioot dat je bent!

Resonantie | 07-04-13 | 23:02

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:58 |
Benieiwd of Joris jouw humor waardeert.

Watapatja | 07-04-13 | 23:02

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:56
Iemand zei dit is Anne Frank,
Ze moet nog naar het station,
breng jij haar even dan haalt ze het wel,
en ik zei gutt ,zo stom als ik kon,
Niet zo zeiken Jansen negergrappen maken we ook.

miko | 07-04-13 | 23:01

Terpen-tijn | 07-04-13 | 22:55 |
Alsof de Duitsers en Oostenrijkers op die Palestijnen zitten te wachten.

Boerenbrandtlul | 07-04-13 | 23:01

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:54
Nee dat is niet hetzelfde, bovendien is het off topic. Mijn vraag niet. Dus je lult weer uit je nek.

hölzenbein | 07-04-13 | 23:00

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:56 :
Humor Macht Frei

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:58

Terpen-tijn | 07-04-13 | 22:55

Klets niet zo dom.

brutus68 | 07-04-13 | 22:58

Partijen doen beide al jaren hun best om het meest smakeloos de aandacht van de wereld vast te houden. Wat zou er gebeuren als de rest van de wereld dit conflict eens een jaar lang structureel negeert?

Boerenbrandtlul | 07-04-13 | 22:57

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:50 Huh? Gereformeerd dan? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit Palestijnen in zwarte kousen heb gezien.

Treurig varken | 07-04-13 | 22:57

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55 Misselijk stuk vreten.

Met je Duitse nick.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:56

Laat Duitsland en Oostenrijk maar een stuk land afstaan, het is hun schuld dat het zover gekomen is.
Bovendien zou dat de (wereld) vrede alleen maar ten goede komen, het is nu wel bewezen dat twee geloven op 1 buik niet kan.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 22:55

-weggejorist-

Herr von Votzenklotz | 07-04-13 | 22:55

hölzenbein | 07-04-13 | 22:52 Dat is nou net zo iets als vragen hoe het in Limburg is. Zijn alle politici daar nog corrupt en suïcidaal?

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:54

wat die Palestijnen doen is niet goed te praten, doe ik ook niet, maar Israel moet gewoon vertrekken want het is hun land.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 22:53

Onbehoorlijk en verwerpelijk gedrag. Desalniettemin is de in overvloed aanwezige haatdragende accounts van zionistische joden ook wel de moeite waard om eens te volgen. Dit account is sinds gisteren gehackt.
twitter.com/KimbRothschild
Dit document vond ik ook wel het lezen waard.
www.anonpaste.me/anonpaste2/index.php?...

Donar_Thor | 07-04-13 | 22:53

Wijlen Theo van Gogh: 'Joden misbruiken de holocaust'

Boris Poepnagel | 07-04-13 | 22:53

@pinda | 07-04-13 | 22:51
Dat zijn er niet veel meer.

miko | 07-04-13 | 22:53

Uiteraard na lang zoeken is er dan weer een fair and balanced filmpje gevonden. Heb niets tegen Joden (ook al hebben sommigen daar een schizofrene mening over), maar mogen de vrouwen in Jeruzalem inmiddels weer naar de dansschool zonder dat de ruiten met stenen worden ingegooid door Jodengekkies?

hölzenbein | 07-04-13 | 22:52

Sssst. Dit mogen wij helemaal niet weten van de NOS en de Volkskrant. Het is pas nieuws als Israel terugschiet.

Veritas Splendor | 07-04-13 | 22:52

CoffeePatch | 07-04-13 | 22:48 Iedereen krijgt de relatie die hij/zij verdient.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:52

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:49
Ligt toch aan Israel, hadden ze maar een paar bloemkransen over die muur moeten flikkeren.
Konden ze(pallies) daar wat mee voetballen en was die raket never nimmer nooit nie afgevuurd.

miko | 07-04-13 | 22:52

@CoffeePatch | 07-04-13 | 22:48
Keesje,..... ouwe KrakerT. ;)

miko | 07-04-13 | 22:51

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:46
Druzische? Samaritaanse?

pinda | 07-04-13 | 22:51

Treurig varken | 07-04-13 | 22:48 Ben jij echt zo dom?

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:50

miko | 07-04-13 | 22:48 Heel dom van de Palestijnen om dat op deze dag te doen.

Deze aanval blijft onthouden. Volgend jaar weten ze het nog en zal er vast van te voren iets geregeld zijn.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:49

@zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:46 Christendom natuurlijk maar...? Calvinisten?

Treurig varken | 07-04-13 | 22:48

waarom raketten schieten als ze de shoah toch al een hoax vinden?

cumshaft | 07-04-13 | 22:48

Gewoon een misselijke streek natuurlijk, wat je ook van het conflict Israël-Palestijnen vindt. Zoiets als een aanslag tijdens een begrafenis.

Hier maar je geen vrienden mee bij partijen die neutraal in dit conflict staan.

goedverstaander | 07-04-13 | 22:48

Die palestijnen zijn gewoon jaloers, ze provoceren net zo lang tot ze hun eigen shoah hebben.
Hoewel ze daar al een paar keer dichtbij waren.

miko | 07-04-13 | 22:48

Euh, handig van die palasteinen om te beginnen met schieten en provoceren wanneer elke IDF medewerker bereikt kan worden door de militaire leiding.
Sommige dingen doe je uit fatsoen gewoon niet, en dit is er één van.
Zo'n beetje net zo handig om een klap te geven tegen een wespennest wanneer alles binnen zit, en ik heb geen medelijden met de halve jordaniers en ander gerommel wat daar ooit is begonnen onder leiding van een leugenachtige egyptenaar.

Dezenaamhier | 07-04-13 | 22:47

@ad melkert | 07-04-13 | 22:44 Maar eigenlijk is alles de schuld van Ad Melkert.

Treurig varken | 07-04-13 | 22:47

Twee keer raden welke religie die Palestijnen aanhangen.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:46

@antagonist | 07-04-13 | 22:44 Hij zou ze tippen om zich lekker lam te zuipen ipv dit soort onzin.

Treurig varken | 07-04-13 | 22:45

Opwarmertje voor het echte werk?
Volgens Lulkim staan zijn raketjes op 10 april klaar voor actie.

Terpen-tijn | 07-04-13 | 22:45

Twee broedervolken die strijden om het monopolie op het Slachtofferschap. En het domme Westen laat zich er weer in meeslepen

BASinnic | 07-04-13 | 22:45

Iran zal wel weer de schuld krijgen. En anders Noord-Korea.

ad melkert | 07-04-13 | 22:44

Kan "onze" waxinehoudergooier iets betekenen in dit conflict?

antagonist | 07-04-13 | 22:44

"Deze video is momenteel niet beschikbaar".

AaItje | 07-04-13 | 22:41

Je kunt de klok er op gelijk zetten. Shoah herdenken = herdenking verstoren. En links maar meebrullen met 'zielige Pallies'.

malang | 07-04-13 | 22:40

Gênant.

De Badtegelzetter | 07-04-13 | 22:40

Tja dat is niet zo netjes aan de andere kant Israel ...

Andersom dag | 07-04-13 | 22:39

De dappere Hamasstrijders hebben het woonwijkje waarvandaan zij hun allahtool hebben gelanceerd alweer per pick-up verlaten zodat bij retaliation in die wijk de verontwaardiging weer groot zal zijn.

pinda | 07-04-13 | 22:39

Die Pritt.. altijd een fair and balanced opinie als het om het midden oosten-conflict gaat.

mijntweecent | 07-04-13 | 22:38

Niet zo slim van de haatbaarden om deze herdenking te verstoren.
De IDF gaat er hard op slaan.

Resonantie | 07-04-13 | 22:38

Maar de helden uit Gaza schieten natuurlijk wel makkelijk vindbaar vanuit een onbewoonde woesternij.

Oh, wacht...

ZKH EénOog | 07-04-13 | 22:38

Plechtigheden verstoren, wij mogen 30 april wel uitkijken.

Watapatja | 07-04-13 | 22:37

Deze dag vergeten ze nooit. En er zal echt nog wel vergelding komen.

zeg maar jansen | 07-04-13 | 22:37

Hier mag je van Anonymous niks tegen doen, anders zul je van internet verwijderd worden.
-
Het is vandaag 7 April, als Israël morgen terug zou schieten, en de hele situatie escaleert, dan zul je later in de media teruglezen dat de beschietingen op 8 April begonnen.

vindead | 07-04-13 | 22:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken