Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lesbisch pleeggezin duikt onder voor Turkse woede

eyerollharry.gifDe Turken zijn boos op Jeugdzorg. Heel boos. We zouden het zelfs pisboos kunnen noemen. Zo boos, dat een lesbisch stel uit Den Haag met een Turks pleegzoontje preventief onderduikt uit angst voor de Turkse volkswoede. Jeugdzorg rukt namelijk volkomen onterecht kinderen uit Turkse gezinnen weg om ze bewust te plaatsen in christelijke en homoseksuele gezinnen in het kader van ons geheime TotaalAssimilatiePlan. Jeugdzorg doet bewust aan anti-Islamisering, aldus Turkije. En uiteraard begrijpen wij de Turken wel. Wat betreft Jeugdzorg dan. Wij vinden met zijn allen Jeugdzorg ook harder zuigen dan industriële afzuigkap, toch? Jeugdzorg doet onterechte razzia's bij gezinnen. Jeugdzorg doet niet aan privacy. Jeugdzorg plaatst kinderen bij pedo's. Jeugdzorg vermoordt peuters. Jeugdzorg veroorzaakt juweliermoordenaars. De Russen vinden onze Jeugdzorg ruk. Jeugdzorg liegt in de rechtbank. Jeugdzorg pakt critici op. Jeugdzorg bedreigt zeilmeisjes. Jeugdzorg is door en door verrot. En na de Nederlanders zijn de Turken nu dus ook boos op Jeugdzorg, waarbij er handig gebruikt wordt gemaakt van de beelden die de Nederlandse Jeugdzorgkritiek oplevert. Allemaal munitie voor de Turken. Goed. Okee. Turkse kinderen dus bij Turks-islamitische gezinnen, want fuck integratie. Er zijn volgens de Turken 5000 pleegkinderen die gered moeten worden. Waar zijn de 1500-2500 Turkse gezinnen om deze kids op te vangen? Oh. Die zijn er niet. En nu? Ah, Opperturk Erdogan komt volgende week op visite. Mooi, dan kan hij in plaats van druk uitoefenen op het arme lesbische stel, dat alleen maar goed wil doen, druk gaan uitoefenen op alle Turkse gezinnen in Holland om hun kinderen goed op te voeden, niet te mishandelen en zich aan te melden als pleeggezin voor Turkse kinderen. En zet zo als Turken op magistrale wijze dat hele Jeugdzorg (door en door verrot) buitenspel. Zodat goedwillende pleegstelletjes niet hoeven onder te duiken. Iedereen super mega ontzettend heel blij! Update: Volgende week donderdag met 200.000 Turken demonstreren tegen Jeugdzorg. In Rotterdam…

Reaguursels

Inloggen

Zo jammer dat circa 80 procent van de reacties racistisch van aard is. Gewoon last van plaatsvervangende schaamte.

Stephandepeefan | 18-03-13 | 20:14

Met het protest op plaatsing van islamitische kinderen bij homofiele of christelijke ouders tonen de islamitische Turken hun ware hypocriete en discriminerende aard. Zelfs als het gaat om kinderen die door hun Turkse ouders verwaarloosd en mishandeld worden en vervolgens liefdevol door lesbische of christelijk gezinnen worden opgenomen, omdat andere islamitische Turken er ook niet voor willen zorgen. En ze geven ze hier de schuld van aan de Nederlanders. Dit is zuiver sociopatisch en gestoord gedrag en getuigt van geen enkel zelfinzicht en verantwoordelijkheid. En dan komt de achterbakse opper-mekkarturk hier naar toe om dat allemaal even te regelen. Erdogan die nog niet eens de ballen heeft om de Armeense genocide toe te geven en daarmee aangeeft dat Moslims ongestraft Christenen mogen afslachten. Turkse jongeren die openlijk zeggen dat alle Joden dood moeten. Turkije waar “Mein Kampf” over de toonbank vliegt. En de overheid, die zelf met laffe propagandataktieken elke islamcriticus aan de schandpaal nagelt, loopt weer ruggegraatloos te knikken en te kruipen uit polyzieke gekheid, oh pardon politieke correctheid. Wat wordt Nederland een walgelijk landje!

agram | 18-03-13 | 14:40

Als je al 16 kinderen hebt, is er natuurlijk geen plek meer voor een 17de!

NACademicus | 16-03-13 | 16:47

Als de Turkse gemeenschap niet wil dat hun kinderen worden opgevangen door Nederlandse mensen die hun energie, tijd en genegenheid willen geven aan kinderen die uit een moeilijke situatie komen is de oplossing heel simpel.
PostzegeL erop en terugsturen.

Fritsje41 | 16-03-13 | 16:09

@ikdenkwat | 15-03-13 | 11:13
YMMMV | 15-03-13 | 11:24
Nou jullie het zo brengen...
Ik piste zowat in mn broek van het lachen.....
En dan snijdt het mes ook nog aan 2 kanten; Zo lijken ze allemaal op elkaar en kun je "daders" bijna niet aanwijzen!

lilluke halve hoan | 16-03-13 | 13:51

@PisFinger | 15-03-13 | 11:05
Kom op man!
Turkse of Mocrokaanse homo's BESTAAN helemaal niet!
Wat denk jij nou......
* verder slaapt*

lilluke halve hoan | 16-03-13 | 13:47

Eindbaaz | 16-03-13 | 01:15 |
Nou... BJZ staat voor duizenden en duizenden nu te boek als een totaal incompetent zooitje kinderbeschadigers. Het gevolg laat zich raden, maar ga er maar vanuit dat mensen wel 15 keer nadenken alvorens hen in te schakelen bij (hun) problemen en ze op felle weerstand kunnen rekenen. Soepel samenwerken kun je nu sowieso vergeten en de Nederlandse staat staat nu internationaal bekend als een bureaucratisch geheel dat het met mensenrechten en kinderrechten in het bijzonder niet zo nauw neemt.
En hoe meer mensen hier van op de hoogte komen, hoe lastiger het werk van de staat en BJZ zal gaan worden.
Bij mij komen ze in ieder geval niet (levend) de drempel over en bemoeizorgschade aan mijn kinderen zal worden beantwoord met schade aan de bemoeizorgers. Dus echt wat je noemt een gezellige werksfeer.

ZSU-23-4 | 16-03-13 | 13:47

@Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:53
Dat is geen rascisme maar een vaststelling van feiten!
Overigens vergeet je de S bij racist...

lilluke halve hoan | 16-03-13 | 13:35

Kaas de Vies | 16-03-13 | 09:23 |
.
Op gegeven moment is de situatie onthoudbaar, en Nederlandse staat heeft geen ruggengraat en zal niet tegen druk bestaand zijn.

The Russian | 16-03-13 | 13:03

Die turken kunnen beter hun mond houden anders zullen we weer eens de Turkse genocide op de Armeniërs oprakelen,ga dat dan maar eens uitleggen Erdogan.

bodhisatta | 16-03-13 | 09:54

jeugdzorg zijn idioten ,een pleeggezin (model)moet bestaan uit man en vrouw, dat ze in Europa doorslaan met rechten voor homo`s is een grote fout.

pedro300 | 16-03-13 | 09:28

@The Russian | 16-03-13 | 01:20 | + 1 -
Jeugdzorg moet zeker eens flink onder de loep, maar een internationale rel werkt averechts. De Nederlandse Staat zal extra achter jeugdzorg gaan staan, jeugdzorg afvallen is gezichtsverlies.
Of zie jij dit anders?

Kaas de Vies | 16-03-13 | 09:23

Het valt me op dat die Turken die reageren op Facebook (onderste link 'in Rotterdam') racistischer zijn dan alle Nederlandse racisten tussen 1970 en 2013 bij elkaar. Eén Turkse racist heeft echter gelijk. Hij stelt: "Die Hollanders hebben allemaal een grote bek, maar puntje bij paaltje is het het lafste volk ter wereld!". En zo is het maar net. Laffe honden zijn we, die ons alles maar laten overkomen. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat we ook nog bukken voor Erdogan in deze... Let maar op: er gaan héél wat wijzigingen plaatsvinden in het beleid van Jeugdzorg de komende tijd.

Ornoisliefde | 16-03-13 | 08:45

-weggejorist-

LulZig | 16-03-13 | 04:02

-weggejorist-

LulZig | 16-03-13 | 04:01

Die lesboos willen een turkse derin, ja dus?

LulZig | 16-03-13 | 03:59

Eindbaaz | 16-03-13 | 01:15 |
.
Tegen mij was ook gezegd door zekerweten types zoals jij dat alles wat ik kwa aandacht heb bereikt nooit zou lukken.
.
En het beste voor mijn broertje en zusje is dat zijn meteen naar huis kunnen, na bijna een jaar vragen zij iedere keer of moeder hun definitief komt ophalen, heeft te maken dat zij dankzij internet ook wat van de hele aandacht hebben opgepikt en weten dat er voor hun hard gestreden wordt ( en geloof me, zij weten al zeer precies wat voor hufters jeugdzorg zijn ).

The Russian | 16-03-13 | 01:20

The Russian | 16-03-13 | 01:11 |

Misschien moet je nadenken over wat het beste is voor je broer en zus...
Maar succes met het slopen van BJZ... gaat je toch niet lukken.

Eindbaaz | 16-03-13 | 01:15

Eindbaaz | 16-03-13 | 01:04 |
.
Ik ben net zo stabiel als een aarbevingbestendige gebouw in Tokio.
En ja ik zal er alles aan doen om jeugdzorg flink te laten bloeden voor het kapot maken van een hele jaar van mijn broertje en zusje.
.
En het kan mij niet schelen hoeveel jeugdzorgmedewerkers er de dupe van worden uiteindelijk, welzijn van mijn B & Z kon hun namelijk ook niet schelen.

The Russian | 16-03-13 | 01:11

The Russian | 16-03-13 | 01:01 |
En dan? Dan zit er nog niemand achter de tralies...
Hoop oprecht dat het goed gaat met je broertje en zusje, en gezien de feiten hadden ze nooit uit huis gehaald moeten worden. Maar kom hier nu niet elke actie van Jeugdzorg aanvallen, en zeker niet mensen die niets met Jeugdzorg te maken hebben en vanuit een goed hart mensen willen opvangen.
Want wat jij hier doet is hetzelfde als Jeugdzorg bij jouw broertje en zusje heeft gedaan. Op onzin iets baseren en daarna liegen om het recht te lullen.
Ga nu eens bij jezelf na of het wel zo verstandig is om zo te reageren, want erg stabiel oog je niet.

Eindbaaz | 16-03-13 | 01:04

Eindbaaz | 16-03-13 | 00:58
.
Nog een mandje ongeveer.

The Russian | 16-03-13 | 01:01

The Russian | 16-03-13 | 00:38 |

Is er tenminste iemand die nog nadenkt over wat het beste voor je broertje en zusje is. En jouw gedrag hier is dat zeker niet...

Bereid je maar voor op een lang verblijf dan, ik vermoed dat er nooit iemand hiervoor achter de tralies komt te zitten.

Eindbaaz | 16-03-13 | 00:58

Eindbaaz | 16-03-13 | 00:19 |
.
Goh je kan zo bij NJZ aan de slag, als je de taalgebruik even niet bevalt, kun je meteen overgaan tot uithuisplaatsing. Sukkel.
.
Ik vertrek pas wanneer mijn broertje en zusje veilig bij mijn moeder zijn, en alle verantwoordelijken voor deze gijzeling achter de tralies zitten.

The Russian | 16-03-13 | 00:38

The Russian | 15-03-13 | 18:55 |

Zullen we nog zien...

Je raaskallende verhaal is in ieder geval een dikke plus voor BJZ. Vraag me af of je broertje en zusje niet beter af zijn bij pleegouders. Die zullen beter Nederlands schrijven, en niet zulke idiote onzin op het internet plaatsen.
Maar als je hier niet blij bent... ga je toch lekker terug naar land van herkomst?

Eindbaaz | 16-03-13 | 00:19

@The Russian | 15-03-13 | 21:27
Zelfcorrectie. Iljan moet natuurlijk Ilja zijn.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 21:44

Niet normaal wat een stel racisten bij elkaar.

Echt , lees het eens voor de grap.
Poepus | 15-03-13 | 20:46

Dat viel mij ook op. Ik was voorheen altijd nog redelijk pro-Turks in mijn opvattingen. Maar ik zou nu uit protest al op de PVV gaan stemmen, gezien de stemming die daar heerst.

FrankVeer | 15-03-13 | 21:32

@The Russian | 15-03-13 | 21:27
He Iljan oude Jeugdzorg hater. Ik snap je verhaal en jouw positie, maar ik geloof niet dat heel jeugdzorg corrupt is en dat iedereen daar werkt aan het weghalen van kindertjes bij onschuldige mensen.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 21:30

Mokum Kosher | 15-03-13 | 21:14 |
.
Bij jeugdzorg werken stel arrogante snollen en totale losers van een man.
Zij zijn te dom om op te treden wanneer een kind hulp nodig heeft, en zullen daarin altijd falen. Maar om hun falen te maskeren roven zij massaal kinderen van ouders ( die buiten hun weten om in de molen verzeild zijn geraakt ) die kritisch zijn op de handelingen van jeugdzorg.
.
En dan komen zij sinds recent met cijfertjes van hoeveel kinderen er uithuisgeplaatst zijn en hoeveel onder toezicht ( op basis van leugens en bedrog ) om zo een illusie te creëren dat jeugdzorg absoluut nodig is hoor, en dat er vooral niet op bezuinigt moet worden.

The Russian | 15-03-13 | 21:27

@Bram888 | 15-03-13 | 21:07
Blijkbaar weet jij meer van de situatie en heb je inzicht in het dossier. Anders zou je niet zulke dingen uit je torentje tetteren. Het valt me op hoe weinig vertrouwen mensen hebben in de jeugdzorg. Ze doen alsof het een groot "zionistisch" complot is om kinderen weg te nemen van onschuldige ouders om er matzes van te maken voor de Pesach die er aan staat te komen.

Maar oh wee als jeugdzorg er te laat bij is en het kind vermoord wordt door de ouders vanwege mishandeling. Dan heeft jeugdzorg het ook weer gedaan.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 21:14

-weggejorist-

Bram888 | 15-03-13 | 21:07

-weggejorist-

Bram888 | 15-03-13 | 21:07

-weggejorist-

Bram888 | 15-03-13 | 21:07

-weggejorist-

Bram888 | 15-03-13 | 21:07

@Poepus | 15-03-13 | 20:46
Ik heb het gelezen, maar zie er de grap niet van in. Maar ja, MK wist al hoe Toerken over Nederlanders denken.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 21:02

Kijk voor de grap eens op die facebookpagina van dat protest.
Niet normaal meer, ik ben eigenlijk altijd opgekomen voor de Turkse cultuur omdat ik redelijk wat Turkse vrienden heb ik vind dat ze te vaak verward worden met Marokkanen, maar ik ben echt geschrokken.

Niet normaal wat een stel racisten bij elkaar.

Echt , lees het eens voor de grap.

Poepus | 15-03-13 | 20:46

Je zult maar moeder zijn van een kind dat is overgeleverd aan overgesubsidieerde instellingen als jeugdzorg/raad voor de kinderbescherming. Maar in dit (schrijnende) geval denk ik dat het goed is dat het kind is geplaatst in een ander gezin dan het gezin van herkomst. Het zou goed zijn als de moeder van dit kind zich wat gedeisd gaat houden want op kosten van belastingbetalend Nederland heeft haar kind een toekomst. Waarschijnlijk is haar onvrede ingefluisterd door iemand die uit is op aandacht of anderszins. De moeder heeft denk ik niets in te brengen, maar kan niet anders. Leuk aanzetje tot het toetreden tot Europa, maar te doorzichtig. Haar actie zal haar- hoopt zij- geld opleveren; over de rug van het kind dat niet voor niets uit huis is geplaatst. Wat een doorzichtige actie. Wat een naar stukje politiek!

elizabeth88385416217 | 15-03-13 | 20:33

3*links=rechts | 15-03-13 | 19:34
.
Jij maakt niet iedereen.

The Russian | 15-03-13 | 19:42

@The Russian | 15-03-13 | 18:55 |
Niemand hier gelooft je. Je wordt uitgelachen. Je raaskalt. Je bent net zo Russisch als mijn telefoon. (hint: die is niet Russisch)

3*links=rechts | 15-03-13 | 19:34

Eindbaaz | 15-03-13 | 18:41
.
Mijn broertje en zusje zitten op een internaat kneus.
Maar niet voor lang.
.
Jeugdzorg had al meer als een jaar geleden grote fout gemaakt door te denken dat ik blufte betreft hun een internationaal schandaal bezorgen als zij met hun gore poten aan mijn broertje en zusje zouden komen.
.
Geniet van de aandacht kinderdieven.

The Russian | 15-03-13 | 18:55

Geslaagde trol, Quidje?

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/...

Ze gebruiken GS als argument TEGEN Jeugdzorg. Blij met wat jullie bereikt hebben? Genoeg page-views? What's next: onderduikadres bekendmaken?

3*links=rechts | 15-03-13 | 18:49

@The Russian

Je gaat nu door het falen van Jeugdzorg pleegouders die al 8,5 jaar een kind opvangen aanvallen?
Gezien je andere opmerkingen begin ik me steeds meer af te vragen of BJZ en de rechters toch het juiste besluit genomen hebben.
Dat idiote geleuter wat jij tentoonspreid en de aannames en opmerkingen zijn niet goed voor kinderen.

En mocht je het er niet mee eens zijn? Dan ga jij, je moeder toch lekker terug?

Mag verdomme blij zijn dat er pleegouders zijn, anders hadden je broertje en zusje nu in een internaat gezeten, of de gevangenis wat mij betreft.

Eindbaaz | 15-03-13 | 18:41

@The Russian | 15-03-13 | 16:25
Je hebt mijn plemp niet goed gelezen/begrepen.

Het gaat niet om dezelfde zaken en de Turken hebben andere intenties. Het gaat hen niet om Yunus of die moeder. Het gaat er niet om dat het kind terug moet bij zijn moeder. Zij zijn het er niet mee eens dat Yunus bij lesbische (en niet moslim) pleegouders is geplaatst.

Afijn, ik snap dat je blij bent met alle aandacht voor jouw zaak, maar m.i. laat je gebruiken.

Dat vind ik jammer.

La Vie En Rose | 15-03-13 | 18:33

Jup, Turkije is duidelijk klaar voor de EU...

Fijne kerel | 15-03-13 | 17:26

Om kinderen uit de klauwen van de islam te houden lijkt mij alles geoorloofd. Zelfs jeugdzorg en zelfs een stel potten.

Stormageddon | 15-03-13 | 17:10

Wacht maar totdat het bij jouw eigen kind gebeurt.

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:30

@The Russian | 15-03-13 | 16:17
He ouwe Iljan, hoe is het?

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:26

La Vie En Rose | 15-03-13 | 14:30
.
Ze gebruiken heus niet alleen het filmpje, zij hebben al woensdag verslag over onze situatie met jeugdzorg, en vandaag komt er nog een over, wat het internationaal teweeg heeft gebracht.
.
Ik zie het alleen maar als positief, hoe meer druk op de hufters van jeugdzorg hoe beter.
Daarnaast ken ik de situatie betreft Yunus in detail, en is het de zoveelste gevalletje van alleenstaande moeder pesten die haar rechten niet kent om zo weer lekker subsidie op te strijken.
.
En zij strijd al 8,5 jaar tegen jeugdzorg, nu heeft het eindelijk de pers bereikt.

The Russian | 15-03-13 | 16:25

Boer in 020 | 15-03-13 | 15:56
Goed punt, Ik heb zojuist alleen even iemand op zijn uiterst kinderlijke schrijfwijze geattendeerd, welks ik niet serieus kan nemen. Wat mij kwam te op een : als je nu bij mij in de buurt zou zijn zou ik je laten voelen hoe ik mij nu voel.
Okee punt gemaakt dankje.

enzo_ | 15-03-13 | 16:24

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:53
Ik moest altijd een beetje gniffelen als mensen dit zeiden maar nu snap ik het helemaal!

enzo_ | 15-03-13 | 16:23

Het is triest om die FB pagina te lezen van de Turken.. dan denk ik echt.. na 40 jaar immigratie, we zijn geen stap verder.
Jammer dat de politiek het niet willen snappen..
Some colors (lees: cultuur/waarden) don't mix...

iustus | 15-03-13 | 16:22

The Russian | 15-03-13 | 16:17 | + 0
Ja want jij weet alles!!!

ikdenkwat | 15-03-13 | 16:19

Dan ook op donderdag demonstreren he, terwijl ze allemaal op hun werk zitten.........

ikdenkwat | 15-03-13 | 16:18

LOL. Vermaelen, Dembele, Lukaku... wel het voetbal volgen he.

Özil, Nuri Sahin, Arda, Erdinc.

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:18

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:12 |
.
Sterker nog, 10tallen Nederlanders zijn naar België gevlucht om te voorkomen dat jeugdzorg hun kind zou afpakken. En verrassing, met zowel de kinderen als de ouders gaat het keigoed.

The Russian | 15-03-13 | 16:17

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:16 | + 0
nee, haha

ikdenkwat | 15-03-13 | 16:17

@Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:12
Nederlandse voetballers daarentegen spelen vaak bij grote topclubs. Belgen en Turken daarentegen weer niet.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:16

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:12 | + 0
nee, haha

ikdenkwat | 15-03-13 | 16:16

Nederland neemt niemand serieus. erger dan België.. in België gebeurt dit niet. ook in het voetbal zien we Nederlandsche topclubs nergens staan :D

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:12

Turkse kinderen en ook andere kinderen horen niet te zijn bij potten. lelijke mensen joh. Trouwens, als je naar de reden gaat kijken waarom deze kinderen van hun biologische ouders worden weggehaald, dan zijn dat echt klote redenen. Nederland maakt zich keer op keer belachelijk. en dat moet een europees land voorstellen? geen mensenrechten?

Haadzaaijer | 15-03-13 | 16:10

Ik hoop dat er veel Turken komen naar Rotterdam. Heel veel Turken met hun Turkse vlaggen en hun Turkse gedram en gezeik, zodat wij binnenkort duidelijk kunnen zeggen "We zijn het zat! C'est ca!"

Mokum Kosher | 15-03-13 | 16:08

Ik was over de Turkse Nederlanders best te spreken, werken hard, maken hun school af en komen niet achterlijk veel voor in de criminaliteit statistieken. Wat ik nu voor bij zie komen aan reacties roept bij mij een enorme boosheid en weerzin op tegen alles wat Turks is. Een nationale Turken uitzwaaidag op Schiphol zou hartstikke mooi zijn. Niet naar het zin hier??? Doei en neem je kinderen mee.

de vleesgigant | 15-03-13 | 16:02

Erdogan is druk bezig een rol op het wereldtoneel op te eisen en rolt met zijn spierballen, of het nu over Israel, Syrie, Duitsland, Nederland of Cyprus gaat.

Allemaal in een moeite door.

Raar volk, 'wij Turken zijn trots' en daarom.. zucht. Nou dan ben je lekker trots, jouw probleem, niet het mijne. Wentel je in je trotsheid zou ik zeggen, boeien.

Maar goed, evident agitprop opzetje. Die mevrouw heeft al negen jaar geen aandacht gehad / aan dacht kunnen krijgen voor haar kind, het komt Erdogan nu mooi uit als 'casus belli' om voor zijn Turkse onderdanen extra rechten op te komen eisen.

Twee paspoorten - helaas tegenwoordig een recept voor ellende. Afschaffen dus maar, dat dubbele paspoort. Gewoon niet doen. Ondermijnt de solidariteit onder Nederlanders, om maar eens wat te noemen.

Kiezen of delen.

DebraCadabra | 15-03-13 | 16:00

@enzo_
Ik denk dat die autochtonen in hun reacties juist zo kalm blijven om niet tot het niveau van die Turkse haatschreeuwerds te zinken.

Boer in 020 | 15-03-13 | 15:56

@Mokum Kosher: het is net of je naar een straatinterview met een bontkraagje zit te kijken, allemaal hetzelfde haatgesis.

Boer in 020 | 15-03-13 | 15:54

enzo_ | 15-03-13 | 15:39 | + 0 -
Have fun maar denk aan je hart.

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:53

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 12:11 |
Wat zeggen die pedagogen dan? En wie zijn het? In dit land hebben alle mensen gelijke rechten , en de beoordeling om pleegkinderen wel of niet toe te staan moet individueel gemaakt worden, en niet op gronde van geaardheid of dergelijk spul. Dat lijkt me redelijk simpel, en ik vind het bizar dat je dat niet erkent als het om homoseksuelen gaat, maar wel op de barricade springt voor religieuzen, die eenzelfde verwijt gemaakt kan worden, en waarbij er nog een veel grotere kans is dat het klopt, ook. Want je gaat me niet vertellen dat het in het belang van het kind is om het aan het begin van de puberteit een hoofddoek o.i.d. op te plakken.

Piet van het Padje | 15-03-13 | 15:52

De vinketeelt, die Turken gaan helemaal los op die FB-pagina. Het geeft een mooi inkijkje in iets wat MK al wist. Het zijn Turken! Het zijn geen Nederlanders.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 15:42

Een middagje Turkse blogs en Facebookpagina's lezen maakt een bezoekje aan GeenStijl bijna gezapig. Wat zijn we hier keurig, eigenlijk. Goddank.

Boer in 020 | 15-03-13 | 15:40

@PTX | 15-03-13 | 15:12
Je hebt hier helemaal gelijk in,
de reacties op andere sites zoals nujij en op die facebook protest pagina, hebben mijn ogen geopend.
Alle niet autochtone nederlanders, roepen dat wij nederlanders racisten zijn, geen normen en waarden hebben. Ze blijven er maar op hameren dat zij vooral géén nederlanders zijn.

De autochtone nederlanders op facebook proberen het nog een beetje te sussen maar op een manier waarvan mijn tenen krom gaan staan.

Ze durven die radicale idioten nog geeneens aan te spreken op hun uiterst domme en slecht geschreven 'opinie'. Opinie tussen aanhalingstekens want het is gewoon schreeuwen als een klein kut kind.
Ergens snap ik dat ook wel, geeft ze meteen aanleiding om ons meteen weer uit te maken voor een racist.
Ik word hier kotsmisselijk van.

Nu ga ik even kijken welke idioot ik kan gaan trollen op facebook.

enzo_ | 15-03-13 | 15:39

The Russian | 15-03-13 | 13:10 | + -4 -
Aangezien jouw mening mij geen ruk van mening zal doen veranderen zeg ik spaar je vingers en richt je pleidooi niet aan mij.

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:37

Mijn turkse vriend Saban uit Haarlem. Doodgeschoten in Turkije omdat hij een opstootje probeerde te sussen. Dat was een voorbeeld van integreren. Geen turkse delegatie die daar excuus voor gemaakt heeft. Hij hield van Nederland en had een hekel aan turken die niet de verantwoordelijkheid namen de taal goed te leren. Ook zijn eigen broer die wat conservatiever kreeg van saban te horen dat het niet de juiste weg was. Met name voor de kinderen.

Veel Vaak | 15-03-13 | 15:33

Wat heeft u geleerd mevrouw Stemband? Dat de NL overheid je zelf in eigen land niet kan beschermen tegen een buitenlands staatshoofd die "wel eens met je zal gaan praten". De overheid wil slechts uw geld -all of it- en zal het verder een pokkezorg zijn dat u op eigen bodem lastig gevallen wordt door een buitenlands staatshoofd. Als Erdogan je staatshoofd is kan je daarentegen WEL op bescherming rekenen van je overheid. Dat dan weer wel

Rest In Privacy | 15-03-13 | 15:33

Hoppetaaa..... jij kind mishandelen of verwaarlozen?
Jij koffers pakken van hele gezin en opzouten!

Schietmijmaarlek | 15-03-13 | 15:15

Jaren lang is mij door journalisten, leraren en andere 'immortals van de moral highground' ingepeperd dat 'ze' geen allochtonen of Turken zijn, maar gewoon Nederlanders, net als ik. Maar als een derde generatie jongen van Turkse komaf in een Nederlands pleeggezin geplaatst wordt, dan is het volgens Erdogan wel weer een Turk. Je moet eens als Nederlander verklaren dat je biologische kind moet opgroeien in een roomblank pleeggezin, Hanneke Groenteman zou een rolberoerte krijgen.

PTX | 15-03-13 | 15:12

@La Vie En Rose | 15-03-13 | 14:30

Ben het wel eens met je tegel hoor. Alleen achter dat willen van een vader/moeder situatie zit in mijn ogen dan weer een verhaal. Vaders die in een land van herkomst nog één of meerdere vrouwen met gezin hebben zitten en hier een alleenstaande moeder met kinderen achterlaten bijvoorbeeld, scheidingen, mensen die na het stichten van een gezin uit de kast komen, vaders die het 'hele dorp' bezwangeren etc. Er zijn zo veel situaties waar kinderen bij de biologische ouders blijven en in een wat minder maatschappelijk geaccepteerde situatie terecht komen.

Hier maakt zelden iemand zich druk om terwijl in zogenaamd geaccepteerde situaties, want biologisch want vrije keus, kinderen vaak de dupe zijn. Daarbij is er ook nog de mogelijkheid van draagmoederschap of kunstmatige inseminatie voor lesbiennes en homo's. Als zij ongeschikt zijn als pleegouders zouden zij ook ongeschikt zijn als biologische ouders en zou dat tot een wet moeten leiden die homo's verbiedt kinderen te krijgen.dit zijn allemaal gevolgen als er uitzonderingen worden gemaakt in de gelijke positie van mannen en vrouwen.

Als bij het kiezen van pleegouders andere zaken mee gaan spelen dan door de wet bevonden geschiktheid en beschikbaarheid zou dat zonder uitzondering moeten gebeuren. Er staat me een vaag onderzoek bij dat bijvoorbeeld kinderen uit gemengde huwelijken wat meer moeite zouden hebben met het vaststellen van hun eigen identiteit omdat zij niet geheel op vader of moeder lijken. Om dat te voorkomen pleegkinderen alleen bij eigen huidskleur dus. Zo zijn er nog wel wat te verzinnen.

Kortom, gelijke behandeling voor ieder heeft zo zijn consequenties.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 15:04

vieze smerige onbeschofte hufters zijn het ook, zag laats dat stuk op het journaal met die stakkers van een turkse ouders die te beroerd zijn hun eigen turkse kutkoters op te voeden en nu de mensen die hun kinderen moeten opvoeden zwart proberen te maken, stakkers, vieze vuile stakkers
He erdogan neem die koters mee naar zandbakistan en snel

jan platzak | 15-03-13 | 15:01

Voor mijn gevoel is de houdbaarheidsdatum van Turken en Marokkanen in dit land heel erg lang geleden verlopen.

FrankVeer | 15-03-13 | 14:51

Die boze turken moesten eens weten wat ze op zich af roepen. Als Nederland definitief ontwaakt breekt de pleuris uit. Waarschijnlijk worden we dan ook definitief verraden door de regering die het leger in zal zetten om de turken te beschermen.
Ik zit te koken van onrust, woede en onmacht. Het land waar je in het turks vertaald krijgt waar je je uitkering kan ophalen.
We wilden zo graag aardig gevonden worden dat het is doorgeslagen.

Veel Vaak | 15-03-13 | 14:42

La Vie En Rose | 15-03-13 | 14:30 | + 0 -
Heel goed verwoord je haalt precies aan wat relevant is.
Compliment en dank voor je uitgebreide tegel.

Veel Vaak | 15-03-13 | 14:37

-weggejorist-

Tricephalus | 15-03-13 | 14:36

Dat je vecht voor je kind begrijp ik maar de manier waarop en de argumenten zorgen ervoor dat de hele turkse gemeenschap zich laat kennen en zichzelf totaal diskwalificeren. Een normaal gesprek met een Turk zit er niet in. Die ervaring had ik al eerder opgedaan. Ik heb gisteren besloten dat ik na verkoop van 2 huizen weg moet wezen. Ik vertrek Nederland is stuk en we zijn onder de voet gelopen door onredelijk import tuig.

Veel Vaak | 15-03-13 | 14:33

@The Russian | 15-03-13 | 12:29
Dat jij een enorme aversie tegen jeugdzorg hebt, snapt iedereen, maar ik had je iets slimmer ingeschat.
Er zijn ook ouders die echt niet voor hun kinderen kunnen zorgen. Ouders die hun kinderen verwaarlozen, mishandelen, seksueel misbruiken, of een dermate laag iq hebben dat ze niet in staat zijn om voor hun kinderen te zorgen.

Yunus is al uit huis geplaatst toen hij vijf maanden oud was en bij dit pleeggezin terecht gekomen. Dat zo jong uit huis plaatsen gebeurt echt niet zomaar alleen op advies van Jeugdzorg. Daar zijn andere instanties bij betrokken geweest, zoals zuigelingenzorg, huisarts etc.

Daarnaast zie jij niet dat het deze moeder niet gaat over het terug willen van haar kind omdat zij het zo mist. Nope, zij wil haar kind terug omdat de pleegouders lesbisch zijn. Yunus woont daar al negen jaar en daar komt ze nu pas mee?

Dus het gaat Erdogan, al de woedende Turken en ook die moeder niet om kinderen die door jeugdzorg bij hun ouders zijn weggeroofd, zoals dat met jouw broertje en zusje is gebeurd.

Het gaat deze Turken om twee feiten:
1)Turkse kinderen moeten in een (Turks)islamitisch pleeggezin worden geplaatst.
2)Turkse kinderen moeten in een traditioneel gezin, man/vrouw worden geplaatst.

W.b. punt 2: Nederlandse ongelovigen, die niets tegen homoseksualiteit hebben, zouden het ook niet allemaal toejuichen als hun kind bij een homoseksueel echtpaar geplaatst zou worden, omdat zij, net als deze Turken vinden dat kinderen een vader én een moeder moeten hebben.

Maar dat is niet uit haat tegen homo's. En dat is bij - in dit geval Turken - wel degelijk het geval.

Dit gezegd hebbende, vind ik het ook niet handig van jeugdzorg dat zij Yunus bij een lesbisch stel onder hebben gebracht, temeer omdat jeugdzorg er ook op staat dat het contact met de biologische ouders in stand wordt gehouden.

En hoe goed die pleegouders ook voor hem zorgen, denk ik dat Yunus daar later psychische problemen mee krijgt.
Getreiterd en uitgelachen worden door zowel Nederlandse- als Turkse jongeren op school, bv.

Want zoals gezegd: niet alle Nederlanders vinden het vanzelfsprekend en normaal dat kinderen opgroeien bij homoseksuele ouders, hoewel men dat hier wel graag wil horen omdat dat politiek correct is.

Wat jij nu doet is je laten misbruiken door Erdogan en al die boze Turken, die nu met een filmpje van de uithuisplaatsing van jouw broertje en zusje aan de haal gaan voor een ander doel dan het doel van jou.

En Yep, Turken komen voor elkaar op. Dat is een mooie eigenschap, waar wij nog iets van kunnen leren in dit land. Maar ze komen niet op voor jouw zaak.
Jammer dat je dat niet door hebt.



La Vie En Rose | 15-03-13 | 14:30

Zit wat commentaren te lezen hier en daar. Een ding is duidelijk; vrijwel iedere Turk is trots, nationalist, racist en seksist. Leuk volk

PopperFlopper | 15-03-13 | 14:25

Dit land is het niet zat. Haar bevolking wel.

Veel Vaak | 15-03-13 | 14:24

Die Turken moeten gewoon minder neuken, dan krijg je vanzelf minder (pleeg)kinderen!!

GebuktIsGenomen | 15-03-13 | 14:18

vertaald via Chrome:
"het drama van duizenden Turken die in Nederland wonen"
www.atv.com.tr/programlar/atv-ana-habe...
Verschrikkelijk toch. Misschien zouden ze ergens anders heen moeten gaan.

André van Delft | 15-03-13 | 13:55

@The Russian | 15-03-13 | 13:16
Jouw zaak heeft en houdt mijn sympathie.
De hartverscheurende kreten uit je video-opname worden nu misbruikt in een grote politieke campagne.
Laat je niet voor de Turkse kar spannen.

André van Delft | 15-03-13 | 13:49

"200.000 Turken demonstreren tegen Jeugdzorg."
Ben geen vriend van Jeugdzorg (incompetent tuigh wat je ten koste van alles buiten de deur moet houden), maar die moslims en dus ook Turken zijn beter in woedend zijn dan problemen oplossen. Dat wordt dus niets en die Erdogan kunnen we ook gewoon netjes negeren als factor van geen enkel belang. De Turkse staat evenzo.
Waarom neemt Turkije al die kinderen niet zelf op als ze het zo goed kunnen, zijn we daar ook weer vanaf.
En natuurlijk willen wij de Turken assimileren, islam is niets, de Turkse nationaliteit ook niet geweldig en wie hier woont kan zich maar beter een beetje inpassen in het Nederlanderschap ipv. steeds maar weer te onderstrepen hoe anders ze zijn.

ZSU-23-4 | 15-03-13 | 13:48

@The Russian | 15-03-13 | 13:16
Ja, daar mogen wij al een jaar van 'genieten', zoals je ook van een Oranjeboom geniet of van een ritje in een Opel Agila.

dlseth_ | 15-03-13 | 13:41

Als je als Nederlander van Turkse afkomst een Nederlandse uitkering krijgt, je in Nederland woont en/of geboren bent, de taal -min of meer- spreekt.... ben je dan Nederlander of Turk?
Al die gasten die nu dwepen met "AttaTurk groot man" en "Iek trotse Turk"... wees een man en pleurt alsook tiefstraalt dan meteen op. En hier komt dus dat bloedbakkerige kutkarakter naar boven, want wél handjes ophouden,zielig doen en zichzelf "Nederlands" voordoen, tegelijkertijd en masse uitkeringen naar het "homeland" sturen en een x-aantal huizen kopen van Nederlands geld. 6 weken vakantie eisen, terwijl je blanke Nederlander het met 3 weken moet doen. En dit is geen zure plemp, dit geldt voor tienduizenden schijnheilige Turkse "vrienden". *barf*

Sjors_Carlin | 15-03-13 | 13:33

@Johnny Quid hahahaha ik vind het echt grappig geschreven:
En nu? Ah, Opperturk Erdogan komt volgende ....

Dennis31 | 15-03-13 | 13:26

Ha! Een redelijke Turkse reactie op de pagina!
"Wij Turken zijn opeens heel heilig maar, hoeveel van ons die hier schreeuwt is geschickt voor pleegzorg!? we hebben allemaal een reden om het niet te doen! geen plek in huis, geen tijd, onze criterias zijn gering, het mag geen jongen boven 13 zijn want dat is haram voor mama des huizes en andersom het mag geen meisje bovende 13 zijn want zij is haram voor papa dez huizes!! en ga zo maar voort"

Boer in 020 | 15-03-13 | 13:21

@Petrus de Rewa | 15-03-13 | 12:38
Als zij, de Turken mogen demonstreren, dan hebben wij autochtone, vrijheidslievende, tolerante mensen, die geen bemoeienis van een moslimfundamentalist wensen binnen onze landsgrenzen, het recht een tegendemonstratie te organiseren.

The real McCoy | 15-03-13 | 13:19

Snorry! | 15-03-13 | 13:10
.
Zowel ik als mijn moeder zijn ook volledig geïntegreerd. Nooit schennis geschop, voor problemen gezorgd of wat dan ook.
.
En nu vechten wij al een jaar tegen een bierkaai om onze kinderen vrij te krijgen.

The Russian | 15-03-13 | 13:16

Nederlanders zijn slecht, Nederland is slecht.... UITKERINGEN... niet slecht.

meneer Q | 15-03-13 | 13:15

Snorry! | 15-03-13 | 13:10
praat niet zo populistisch joh, die uitspraken zijn walgelijk maar zijn van een of andere anonieme knuppel achter een toetsenbord. hij/zij vertegenwoordigd niet de gehele maatschappij

ITEACHYOU | 15-03-13 | 13:14

@Veel Vaak | 15-03-13 | 12:43
Nooit in de EU! En liever ook niet in Nederland. Ze maken wel heel erg duidelijk ook waarom niet.

The real McCoy | 15-03-13 | 13:14

Als Turken Turkse kinderen volgens Turkse normen en waarden willen opvoeden dan moeten zij die Turkse kinderen lekker naar Turkse weeshuizen brengen, alwaar precies in het gedachtegoed van de Turk, de islam en Ata Turk deze kinderen opgevoed worden.

www.youtube.com/watch?v=hF9mxlp-OH8

Misschien is het goed als Turken eerst deze wantoestanden aanpakken alvorens zij in het buitenland stampij gaan maken.

Oh wacht, de grote balk in het Turkse oog wordt nooit gezien door de Turk.

Mokum Kosher | 15-03-13 | 13:13

Boer in 020 | 15-03-13 | 13:04
Ik neem aan dat dit niet representatief is voor de Turkse gemeenschap. Althans, dat mag ik hopen, anders hebben ze wel een kut leven als ze hier blijven.

ITEACHYOU | 15-03-13 | 13:12

Typerend ook die reacties op Facebook: Nederland is slecht, Nederlanders zijn slecht, etc. etc.

Begin nou gewoon met je aan te passen, alle teveel betaalde kinderbijslag voor virtuele kinderen in Turkije terug te betalen, en ben een held en zoek een baan in plaats van in de WW te zitten en van mijn centen te teren.

Dit land is het zat! Spuugzat!

Snorry! | 15-03-13 | 13:10

Veel Vaak | 15-03-13 | 12:47 |
.
Zij was 8,5 jaar in stilte aan het strijden voor haar kind, en op gegeven moment was de maat vol en stapte zij naar de pers. Ongetwijfeld negeerde NL mainstream haar totaal.

The Russian | 15-03-13 | 13:10

je zal maar Turk zijn......... en homo........... zonder snor.........

ITEACHYOU | 15-03-13 | 13:10

Die Facebookpagina ook... "Ik hoop dat je kinderen verkracht worden", "Hollanders geven nog meer om hun honden dan om hun kinderen", "wij zijn beter, want wij zijn Turken". Geen wonder dat die kinderen daar weggehaald worden...

Boer in 020 | 15-03-13 | 13:04

Rutte zou van zich moeten laten horen dit loopt finaal uit de hand.
We pikken deze houding niet meer. Onterecht uit elkaar getrokken? 8.5 jaar niks van gehoord.

Veel Vaak | 15-03-13 | 12:51

200.000 turken demonstreren. Dat er bloederige rellen mogen uitbreken. Opflikkeren dat jochie is gelukkig. Na 8.5 jaar aan de bel trekken met deze argumenten. Ze schamen zich werkelijk nergens voor. Hoop dat het flink uit de hand loopt en wij Nederlanders laten zien wat we niet tolereren.

Veel Vaak | 15-03-13 | 12:47

We hebben een Turkenprobleem. Als Turken onder Erdogan willen vallen en zijn regels willen volgend dan doen ze dat maar in Turlije. Het is hier geen Turkije. Laten we ze dat goed duidelijk maken.

The real McCoy | 15-03-13 | 12:47

Er zijn dus niet alleen maar turkse nazis maar ook turkse homohaters. Maar die turken geven wel het slechte voorbeeld met dat homo-achtige Turks olieworstelen. Ook raar dat de vrouwen een snor hebben??

denoorman | 15-03-13 | 12:46

The real McCoy  | 15-03-13 | 12:38 | + 0 -
Voeg ik er aan toe turken horen ook niet binnen de eu of in ieder geval niet in Nederland.

Veel Vaak | 15-03-13 | 12:43

dlseth_ | 15-03-13 | 12:37 |
.
Kan mij geen ruk schelen als het helpt om mijn broertje en zusje thuis te krijgen dan is dat voor mij al voldoende reden om aan deel te nemen.

The Russian | 15-03-13 | 12:42

@The Russian | 15-03-13 | 12:29
Je realiseert ze dat het hen enkel gaat om het feit dat een mossel bij, oh gruwel, een niet mosselstel terecht komt? Of nog erger, een homostel?

dlseth_ | 15-03-13 | 12:37

Ik neem aan de koningin Beatrix al een spoeduitnodiging naar Erdogan heeft gestuurd om ostentatief een kopje thee met hem te gaan drinken en zoveel mogelijk aan zijn eisen tegemoet te komen? Want fuck Nederland. Fuck het vrije Westen. Niet waar Bea? Luister vooral naar moslims en volg hun middeleeuwse gedachtegoed. We hebben niet voor niets zoveel bloed gelaten om in vrijheid te leven nietwaar? Fuck dat. Onderdrukking en vrijheidsbeperkende regels gaan het weer helemaal worden.

The real McCoy | 15-03-13 | 12:35


je mag er bezwaar tegen maken, waarom niet, alleen doen we er nix mee,

ITEACHYOU | 15-03-13 | 12:34

Hoe Turken voor elkaar opkomen is fantastisch, dit gaat niet alleen Turkse kinderen helpen, maar ook duizenden ( ja duizenden ) Nederlandse die uitsluitend door middel van leugens en bedrog van hun ouders geroofd zijn.

The Russian | 15-03-13 | 12:29

@Devlin038 | 15-03-13 | 10:35
Weegt niet op tegen de 100 miljard euro die de immigratie Nederland kost.

The real McCoy | 15-03-13 | 12:28

Het is ook wel bruut hoor om islamitische kinderen in een westerse wereld op te laten groeien terwijl ze volgens het geloof 2000 jaar oude ideeën krijgen voorgeschoteld.
Dit strookt niet en is natuurlijk erg schadelijk voor de kindjes. Kijk maar naar het aantal islamitische kindertjes wat ontspoort is.
Ik zeg gewoon terug sturen naar hun natuurlijke habitat alwaar ze in hun eigen normen en waardes kunnen opgroeien.

Rest In Privacy | 15-03-13 | 12:27

Jaren terug moesten Joden onderduiken voor Duitsers. Tegenwoordig moeten hulpverleners, homoseksuelen, pleegmoeders, Westers denkende mensen onderduiken voor Turken en Marokkanen. Welkom in het Nederland van de PvdA en al die andere multiculti-fetischisten.

The real McCoy | 15-03-13 | 12:24

Al die Turkse flikkertjes met roze truitjes, glitterriempjes en heuptasjes zijn natuurlijk gewoon kinderen van adoptie-homostellen. Er gaat een wereld voor me open.

Bas_wever | 15-03-13 | 12:20

www.facebook.com/events/5432612123633...

Zie alhier het falen van de Nederlandse maatschappij, de non-integratie van snorren en de voortwoekerende islamisering. Allemaal samengevat in een Facebook event.

Waar mogelijk de Nederlandse nationaliteit afpakken en over de grens flikkeren met dat drammerige tuig. Als hun kutgod echt zo goed was, dan was dat kind niet in handen van jeugdzorg gekomen. Jullie pedofiele krijgsheer heeft het zo gewild!

Tuig.

dlseth_ | 15-03-13 | 12:18

@The Russian | 15-03-13 | 12:09

Ja ik weet jouw achtergrond en bedoel dit niet persoonlijk maar zo goed als iedereen waar de kinderen uit huis worden gehaald zegt dat dit onterecht is. De gevangenis zit ook vol met onschuldigen. Zoals ik al zei, dit is niet persoonlijk.

Het is wel complete onzin dat die kinderen bewust bij lesbo's worden gezet, dat is gewoon een Turks alu-hoedje. Omdat het lesbiènnes zijn heeft het de ophef wel degelijk groter gemaakt. Het is dus eigenlijk cultureel bepaalde homohaat dat dit nu speelt.

Maar mijn punt is dus, dat dit verder gaat dan jeugdzorg maar het wordt er compleet door ondergesneeuwd.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 12:17

@The Russian | 15-03-13 | 12:11
Doe jij maar alles aan, gekkie. Wellicht helpt dit om de mening van een aantal hier te doen veranderen.
-
@ Einde van de Domheid - FOEI! Niet meer doen jochie. 10 weesgegroetjes dan maar?

MarcS | 15-03-13 | 12:14

Goed bezig Turken, ik zal alles aan doen om ook bij de demonstratie aanwezig te zijn.

The Russian | 15-03-13 | 12:11

Piet van het Padje | 15-03-13 | 11:32
`ik zet geen homoseksuelen 'weg', ik heb het over het belang van adoptie- en uit huis geplaatste kinderen. De staat heeft recent een keuze in gemaakt die pedagogen niet en politici wel onderschrijven. Verder maakt iedereen zijn keuzes en als je dan een voortplantingsloze weg kiest, verander dan niet de wet om alsnog hom en kuit te kunnen krijgen.

De 'racist' opmerking was idd verschrikkelijk, ondanks dat ik daarvoor mijn excuses aanbood had dat niet moeten gebeuren. Daar heb je helemaal gelijk in.

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 12:11

Bruno Alaska | 15-03-13 | 11:53 |
.
Maar de Turkse TV crew ( die ook bij ons waren geweest ) hebben de moeite genomen om aan te tonen dat kinderen door middel van leugens en bedrog uit huis waren gehaald. En daarna hadden zij het over dat het kind bij lesbo's was geplaatst.

The Russian | 15-03-13 | 12:09

Als die schreeuwende behoofddoekte snor, die zich de biologische moeder noemt, haar kind had verzorgd en niet op de leeftijd van ocherme een paar maanden gedumpt had als een vuil hemd, had dat kind niet in een pleeggezin gezeten.
Verder: Fraai stukje propaganda van haattürk Erdogan om zijn haatzaai-bezoek aan NL aan te konigen.
Alleen jammer dat het belang van het kind hier op de laatste plaats komt, maar dat zien we bij religieus en/of cultureel uitgedaagden wel meer....

Aktivist | 15-03-13 | 12:08

Door dat gezeik over jeugdzorg wordt er compleet langs het feit heengegaan dat Turken onder aanvoering van Erdogan ons in Nederland even komen vertellen dat onze cultuur niet goed genoeg is voor de Turkse kinderen en al helemaal als het over potten gaat.

Er komt nul kritiek, niemand die opstaat voor onze rechten en onze koninging gaat straks lekker met erdogan met een hoofddoek om een moskee bezoeken en thee drinken in plaats van hem even te vertellen hoe de dingen hier in zijn werk gaan punt.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 12:08

Erdogan is de Wilders van Turkije... en gezien ze die met Hitler vergelijken lijkt het mij duidelijk wie de genocide ontkennende Heinrich Himmler hier is.

Fopspeen | 15-03-13 | 12:00

Stond er wel duidelijk in dat jeugdzorg door en door verrot is? Jeugdzorg is namelijk door en door verrot en iedereen moet het weten!

hysteria | 15-03-13 | 11:58

@The Russian | 15-03-13 | 11:29

Weet niet wat voor vergelijking je wilt maken maar die gaat sowieso mank. Homo's hebben rechten in Nederland, de ophef uit turkije wordt vooral veroorzaakt omdat de pleegouders lesbisch zijn. Het zou hetzelfde zijn als Nederlanders zwarte pleegouders met blanke pleegkinderen in Zuid-Afrika zouden gaan bedreigen omdat zij een andere cultuur hebben. Zwarten hebben daar vrijheid en rechten, homo's hebben hier vrijheid en rechten. In het eerste geval zou iedereen op zijn achterste benen staan, in het andere geval is het blijkbaar normaal en cultuur dat andere landen de rechten van Nederlanders schenden.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 11:53

5000 is 20 vliegtuigen, kan binnen 2 dagen geregeld zijn , zie het probleem niet.

Uw Verzekeringsadvis | 15-03-13 | 11:49

Beste Erdogan, wij zitten ook met deze ouderloze probleemkinderen in onze maag, we hebben zelfs tekort pleeggezinnen voor ons eigen autochtone al dan niet christelijke kinderen.

Erdo, heb je een betere oplossing? wij kunnen daar alleen maar blij van worden.
Oplossen mag maar niet zeuren, we hebben echt belangrijker dingen alhier op te lossen.

gebrokenvleugel | 15-03-13 | 11:49

al die koters terug naar toerkei. natuurlijk zonder Nederlands paspoort.

kaplaarzenverkoper | 15-03-13 | 11:46

Ohja, zie het islamitische 'superras' maar eens tot nederige liefdadigheid te bewegen.
Succes hoor.

ZSU-23-4 | 15-03-13 | 11:43

@The Russian | 15-03-13 | 11:29
Zouden wij niet moeten doen. Enkel richting netto ontvangers, want wie betaalt, bepaalt.

dlseth_ | 15-03-13 | 11:36

goh, eindelijk eens artikel van Jonny Q. waar ik mij in kan vinden.

Artwido | 15-03-13 | 11:35

@Mark Smith | 15-03-13 | 11:28 |

Ach wat schattig, domme vragen bestaan niet.

Natuurlijk joh..

Bruno Alaska | 15-03-13 | 11:33

@Mark Smith | 15-03-13 | 11:26 | + -1 -
Jij vraagt mij helemaal niet te onderbouwen je vraagt mij mensen aan te wijzen. Dit zal je niet direct snappen, geeft niet. Ik ben niet boos.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:32

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:53 |
Tering, het is echt niet mis met jou, of wel soms? Eerst zonder gêne homoseksuelen wegzetten, en even later iemand uitmaken voor racist vanwege zijn politieke denkbeelden! En dat terwijl het issue hier nationaliteit en religie is, wat niks met ras te maken heeft.

Het zijn dit soort dingen waarom ik grote moeite heb modern links Nederland überhaupt serieus te nemen. Het is niet zozeer het politieke denkbeeld zelf, maar de regelmaat en het gemak waarmee de zogenaamde aanhangers hun eigen idealisme met voeten treden als het ze maar even uitkomt. Om dan vervolgens luid te krakelen dat de rest van de wereld slecht is, want ze houden niet hetzelfde idealisme aan.

Piet van het Padje | 15-03-13 | 11:32

Joris Demmink wil geloof ik wel een Turks jongentje adopteren.

Osdorpertje | 15-03-13 | 11:32

Dat is wel een leuke oplossing hoor Kwit, dat Erdogan de turkse gezinnen oproept om hun kinderen goed op te voeden en eten te geven enzo, zodat jeugdzorg ze niet weg hoeft te halen. Maar waar blijft de subsidie die daarvoor nodig is? Je weet toch wel dat dat de diesel is waar de turkse motor hier in Nederland op draait.

Sadomassochristus | 15-03-13 | 11:31

Hoeveel passen er in een B767 tegenwoordig....?

Kobus Kloothamer | 15-03-13 | 11:31

@Mark Smith | 15-03-13 | 11:28 | + 0 -
Ja hoor domme vragen bestaan gewoon. Jouw paradigma geeft je niet automatisch gelijk. En domme reacties bestaan ook. Fijn joh, als jij dit als een Godwin ziet moet je zelf weten en ik hoor graag als ik iets doms doe, daar leer ik van.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:31

Het lef van zo'n Erdogan om zich met interne aangelegenheden te gaan bemoeien.
BekiekUtMoar | 15-03-13 | 10:36 |
.
Want Nederland wappert nooit met hun vingertje richting andere. Toch ?

The Russian | 15-03-13 | 11:29

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:26
Domme vragen bestaan niet Kaas. Domme reacties wel, maar aangezien het gebruik van het woord "dom" in een discussie voor mij een soort Godwin is, zal ik het niet gebruiken in jouw richting.

Mark Smith | 15-03-13 | 11:28

5000 kids euh das met wat stapelwerk een bus of 100 en dan ook meteen het gezin mee want die willen dan ook niet integreren

rukkieduck | 15-03-13 | 11:27

@Mark Smith | 15-03-13 | 11:24 | + 0 -
Wat een domme vraag. Stel je deze vragen ook aan Moslims?

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:26

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:24 |
*Proest*
En dit noem je een onderbouwing van je populistische roeptoeterij? Over lui gesproken.

Mark Smith | 15-03-13 | 11:26

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:24 |
*Proest*
En dit noem je een onderbouwing van je populistische roeptoeterij? Over lui gesproken.

Mark Smith | 15-03-13 | 11:26

@ikdenkwat Je vergeet het Gucci tasje...

YMMMV | 15-03-13 | 11:24

André van Delft | 15-03-13 | 11:22
Vanwaar dan jouw fascinatie voor dat vreselijke figuur?

Mark Smith | 15-03-13 | 11:24

@Mark Smith | 15-03-13 | 11:21 | + -1 -
Luie lesbienne ben je.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Generaal_pardon_%28immigratie%29
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeiders
http://nl.wikipedia.org/wiki/Immigratiebeleid_%28Nederland%29

Kaas de Vies | 15-03-13 | 11:24

Tijd voor Bea om deze vent nog eens voor de laatste maal ongezouten de waarheid te vertellen...

da wizard | 15-03-13 | 11:23

@Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:51
Bizar en smerig verhaal. Vreselijk dat mensen achter zo'n figuur aanlopen, en geloven dat alles wat hij deed goed was. Goed en kwaad verwisseld.

André van Delft | 15-03-13 | 11:22

-weggejorist-

Mark Smith | 15-03-13 | 11:21

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:38
Ja ja, maar wie zijn dat? Namen, ruggnummers, citaten, linkjes?

Mark Smith | 15-03-13 | 11:21

Liever kinderarbeid in Turkije dan een opvoeding in Hollands gezin?

Frans1156 | 15-03-13 | 11:20

Ja,ja, Nederlanders moeten in Nederland onderduiken voor zaken die volgens de nederlandse wet geregeld zijn en de bedreiging komt vanuit het buitenland.

Intussen kijken we daar een beetje naar en is Erdogan hier gewoon welkom. Ga wel weer alleen met een spandoek naar de Turkse ambassade dan.

Bruno Alaska | 15-03-13 | 11:19

Willianus Wortelus | 15-03-13 | 11:15 Vroeger had je de Byzantijnse en Moorse rooftochten.

Dat is nu de kinderbijslag.

zeg maar jansen | 15-03-13 | 11:18

Nederland verzuipt in zijn eigen politieke correctheid.

Willianus Wortelus | 15-03-13 | 11:17

@ Willianus Wortelus | 15-03-13 | 10:45 |

Oeps.
Niet gezien.Was aan het werken.

Kaspar Hauser | 15-03-13 | 11:16

Tientallen miljoenen verdwijnen elk jaar uit de Nederlandse staatskas richting apenlanden als Marokko en Turkije.

Met erg veel succes wordt ons kinderbijslagsysteem van binnenuit uitgehold door veelwijverij en spookkinderen. En ze hebben nog gelijk ook. BV Nederland is totaal van de pot gerukt natuurlijk.

Draai de zaak eens om: als ik hier met 4 vrouwen ben getrouwd en de burgerlijke stand heb omgekocht zodat ik op papier 20 kinderen heb en ik kan in Turkije 2000 euro gratis geld ophalen dan ben je toch gek als je dat niet doet als arme sloeber? Ik geef ze groot gelijk.

De Turken zijn niet gek: BV Nederland is van de pot gerukt.

Willianus Wortelus | 15-03-13 | 11:15

@Einde van de Domheid | 15-03-13 | 11:13
Geaccepteerd bij deze.

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 11:15

Jeugdzorg eindelijk eens goed in het nieuws.......

Hobbykip | 15-03-13 | 11:14

Schoorsteenveger | 15-03-13 | 11:09 | + 1
Ja precies, ze zijn bang dat hij later met net gekamde haartjes, strak geschoren baardje, mooi keurig dons jasje met bont kraagje, lederen riem en onbetaalbaar spijkerbroekje met kekke gypies eronder gaat rond lopen, als een homo... ehhhhhhhh wacht ff.......

ikdenkwat | 15-03-13 | 11:13

in 1683 hadden we de Slag cq Beleg van Wenen waar de Europese adel met behulp van 30.000 Poolse ridders de Turken werden verslagen. Nu hebben we het verslag van de Wenende Turkse moeders die niet bij machte zijn hun talrijke kroost op te voeden. Toen droop de Ottomaanse bevelhebber af, Erdogan neemt zijn plaats in om Nederlandse liefdevolle lesbiennes de oren te wassen.

Jan Boule | 15-03-13 | 11:13

Welles! Nietes! | 15-03-13 |
U heeft gelijk, u geeft niet de schuld aan de Turken (of buitenlanders) maar aan 'partijen'.
I stand corrected', excuses!

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 11:13

Als het bericht anders geschreven was had het pleeggezin er hier vreselijk van langs gekregen.

De verdediging van het lesbische stel is namelijk dat ze Turks hebben leren praten én dat ze zich hebben ingespannen om de islamitische leer te gaan begrijpen teneinde de jongen niet te vervreemden van z'n eigen cultuur en afkomst.

Dat zou reacties hebben opgeroepen als: "Wij schaffen ons af".

Overigens zouden er nóg twee kinderen uit hetzelfde gezin in dit pleeggezin geplaatst worden maar die zijn door de biologische ouders ontvoerd en ondergebracht bij familie in Turkije. Daar hebben die biologische ouders nog even voor vast gezeten.

Al; met al kun je stellen dat, hoe goed bedoeld ook, er nog een hele hoop mis is in de zorg voor kinderen die het nét even moeilijker hebben dan andere kinderen.

zeg maar jansen | 15-03-13 | 11:09

Die jongen is nu negen jaar oud, en woont al bij die pleegouders vanaf zijn vijfde maand. Denk je eens in, toen hij vijf maanden oud was is hij bij zijn biologische moeder, ik neem aan niet zonder reden, weggehaald, en in meer dan acht jaar is er kennelijk ook niet voldoende reden geweest om hem weer met haar te herenigen.
En dan maakt die lul van een Erdogan zich druk over de geaardheid, het geloof, de culturele achtergrond van de pleegouders?

Schoorsteenveger | 15-03-13 | 11:09

Haha die wel(les!)/niet(es!) !

amin | 15-03-13 | 11:09

JohnDee | 15-03-13 | 11:04
Nul respect voor stupiditeit. Eikel.

Freddie Stobart | 15-03-13 | 11:09

Laten we maar weer buigen voor de turken (met kleine letter) vanuit onze eeuwige schuldbelofte aan alles, wij zijn natuurlijk ook schuldig aan het Koerden en Armeniërs probleem bij hun, om maar wat te noemen, als wiedergutmachung stel ik voor alleen nog maar kinderbijslag aan turken in turkenland uit te betalen, en volledig naar de pijpen van erdogan te dansen, tenslotte hebben we die eikel hier als dictator gekozen.

KarelMarks | 15-03-13 | 11:09

Hmmm... Helemaal geen Turkse kinderen meer opvangen in NL gezinnen is ook een optie.
Ach nee, wordt de linksmensch boos...

Ahasveros | 15-03-13 | 11:09

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:57
Goed dat je even naar dat artikel linkt. Daarin kun je namelijk lezen dat de Raad voor de Kinderbescherming kennelijk zijn werk goed heeft gedaan en geen toestemming heeft gegeven voor adoptie door Robert M.
De adoptiecursus en screening van adoptieparen door justitie is best streng. Gelukkig. Jammer dat zo'n screening op gechiktheid als opvoeder niet ook voor biologische kinderen bestaat. Dan kreeg zo'n Turkse troela niet zo'n kind dat ze niet kan opvoeden en hoefde BJZ niet op te treden.

Djong | 15-03-13 | 11:07

Desmoulins | 15-03-13 | 10:59 |
Het is op zijn plaats dat ik zeg dat iedereen tegenover iedereen, en al helemaal tegenover pleegouders zijn POTEN thuis moet houden. Daar is geen excuus voor.
Dat gezegd hebbend: Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:35
(Ik had dit idd eerst moeten doen!)

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 11:06

Laten we het eens omdraaien: een 100% blank Nederlands kind wordt bij een Turks of Marokaans gezin geplaatst... of stel nou, dat is een Turks of Marokaans homofiel stel... Zal ook een hoop 'interessante' reacties opleveren.

PisFinger | 15-03-13 | 11:05

@i-Wonder | 15-03-13 | 10:58
Hoeveel Nederlandse kinderen worden er ter adoptie aangeboden in Turkije?

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 11:05

Dat dit in Nederland kan gebeuren is een schande!
Die mensen doen helemaal niets verkeerd en dan krijg je dit...

Glas Koning | 15-03-13 | 11:04

Het is fijn dat ieder een ander z'n opinie respecteert, zonder op laag intelligent niveau te gaan schelden.....
Het bewijst dat we (geestelijk) geen kinderen meer zijn.

JohnDee | 15-03-13 | 11:04

Nederland laat weer eens over zich heen lopen door zo'n Turkse houding, een grove belediging.
Turken en Turkije kort door de bocht genomen in een zin: Superioriteitsgevoelens met een gebrek aan kennis en zelfinzicht om de eigen beneden gemiddelde begaafdheid in te kunnen zien.
Wat heerlijk om 80 miljoen mensen over een kam te scheren.

Antitheïst | 15-03-13 | 11:04

JohnDee | 15-03-13 | 10:55 | + -2
Zowel hetro als homo stellen hebben inderdaad soms geen kinderwens. Wil niet zeggen dat ze het met je eens zijn.

ikdenkwat | 15-03-13 | 11:02

Ik weet niets van de nieuwe paus - ik ben niet (bij)gelovig.

JohnDee | 15-03-13 | 11:01

Ja leuk maar eh
Mogen die bouncende borsten >>>>
even een sticky hebben?
Ja die bij geenstijl tv.
Ze verdwijnen bijna uit beeld.
En ik vind helemaal mooi

Rest In Privacy | 15-03-13 | 11:01

Alleenstaand ook niet.
Als een echtgenoot of partner van een stel met kind(eren) overlijdt is dat iets anders maar een alleenstaand persoon moet niet mogen adopteren. Neem maar een huisdier.

JohnDee | 15-03-13 | 11:00

Misschien moeten we maar 's een weekje onderduiken voor onze immigranten. Dat alle instanties dicht zijn, dat er geen geld meer uit de muur komt, ziekenhuizen gesloten, dat er gewoon niks meer is. Wij een weekje weg, naar Cappedocie, cultuursnuiven. Mogen ze het helemaal zelf uitzoeken. Ik wil de verbijstering op die gezichten wel eens zien. De blinde, dierlijke paniek. Waarschijnlijk gaan ze in de lucht schieten en dingen kapotmaken.
Gasten begrijpen niet hoe door- en door verwend ze zijn.

Magdatkandat | 15-03-13 | 11:00

@Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:53
"U bent een schande voor de PVV, u bent gewoon een racist."

Kun je deze twee aantijgingen nog even met goede argumenten onderbouwen? of schreeuw je maar wat.

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 11:00

Fuck Turkije, fuck Erdogan, fuck islam.

yamahaha | 15-03-13 | 11:00

Erdogan heeft zich niet te bemoeien met Nederlandse aangelegenheden. Die Turkse knul is beter af bij de twee lesbo's dan bij andere Turken.

Topperke | 15-03-13 | 11:00

@Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:50

De vraag stellen is hem beantwoorden.
Als dit één van de consequenties is, dan moeten ons daar tegen wapenen. Het is een heersende en geldende norm om kinderen op te vangen, op te voeden die geen thuis hebben. Dat dit toevallig een lesbisch stel is, doet niets af aan dat principe. Dat de Turken er louter om deze redenen zo tegen ageren geeft aan dat we niet moeten inbinden.

Desmoulins | 15-03-13 | 10:59

JohnDee | 15-03-13 | 10:55
Ook zo blij met de opvattingen van de nieuwe paus?

spanarchist | 15-03-13 | 10:58

JohnDee | 15-03-13 | 10:55 |
Gelukkig bepaal jij niet wat goed of fout is.
Kansloze tegel, met je 'ik ken een homo dus ik weet waar ik over praat'. Zak hooi.

Freddie Stobart | 15-03-13 | 10:58

@JohnDee | 15-03-13 | 10:55 | + -1 -
En een alleenstaand man of vrouw, kan dat wel?

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:58

Ik snap overigens wel dat Turken niet blij zijn als een lesbisch stel Turkse kinderen opvoedt. Draai het maar eens om, stel dat een kind uit een Nederlands gezin ter adoptie wordt aangeboden bij een streng islamitische man met 4 vrouwen. Dan zou links Nederland moord en brand schreeuwen.

i-Wonder | 15-03-13 | 10:58

Wat zij Geert ookalweer over die turken? Zou die dan toch gelijk hebben? Dat KAN toch niet waar zijn ?

streknek | 15-03-13 | 10:57

Hé teringturken; wij hebben hier homo's en dat vinden we heel normaal.
Blijf lekker achter de Bosporus met je middeleeuwse mening b

Freddie Stobart | 15-03-13 | 10:56

Binnen 10 jaar is een inwonen bij een pedo ook gewoon.
Andersom dag | 15-03-13 | 10:52 |
Robert M had adoptie aan kunnen vragen, en als mijn geheugen nog een beetje werkt heeft hij dat ook gedaan.

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:55

Ik heb absoluut niets tegen homosexuelen - twee van onze beste vrienden zijn een homo stel. Ik ben echter fel tegen same-sex stellen adopteren. Een kind kan nooit een evenwichtige opvoeding krijgen op die manier. Ook het zogenaamde "huwelijk" is helemaal fout en tegen alle normen in. Als een stel (wat voor sex dan ook) een partnership willen aangaan is dat prima, en zelfs bewonderenswaardig. Maar een huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht is fout. Ik ben blij dat mijn homo vrienden deze mening delen.

JohnDee | 15-03-13 | 10:55

Laat ze lekker zelf eerst veranderen(of opzouten). Als turken ervoor zorgen dat opvoeding geschiedt zodat er geen pleeggezinnen nodig zijn. En als ze dan toch een keer of 5000 valen, zorg dan lekker zelf voor pleeggezinnen. Boos worden en stampvoeten om iets wat je niet aanstaat en vervolgens zelf niet met een oplossing komen.... lekker ontwikkeld ben je dan.

amin | 15-03-13 | 10:55

Het hele gezin op het vliegtuig zetten richting Turkije, daar de problemen oplossen. Wordt er gvd een kind de touwtering geslagen door die ouders op onze belasting centen wordt dat kind geholpen aan een normaal leven. Struikelen ze over elkaar heen om te ouweteringhoeren! Hoe durven ze!.....

ikdenkwat | 15-03-13 | 10:54

Jaren geleden ging toenmalig premier Kok naar Turkije toe om zijn excuses aan te bieden namens de Nederlandse bevolking, omdat er een aanslag was gepleegd op een Turks gezin in Nederland. Achteraf bleek dat die aanslag door andere Turken was gepleegd wegens één of ander conflict, maar toen bleef het opeens doodstil.
Er is in al die jaren nog niets veranderd, de knieval richting de Turken gaat maar door. Wat heeft die Erdogan met dat gezin te maken, en waarom neemt de Nederlandse regering nu niet eens een standpunt in om op te komen voor de Nederlandse belangen?

spanarchist | 15-03-13 | 10:54

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 10:50 |
U vergeet de tokkieficering, de randdebilisering, de verSBS-isering, de boomers die issues als pensioen en woningbouw nooit goed hebben geregeld. U bent een schande voor de PVV, u bent gewoon een racist.

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:53

Kunnen we die gast niet gewoon weigeren?

Faux pas | 15-03-13 | 10:53

Trots op NL we lopen altijd voorop in de wereld. Binnen 10 jaar is een inwonen bij een pedo ook gewoon.

Andersom dag | 15-03-13 | 10:52

@André van Delft | 15-03-13 | 10:50 | + 0 -
Wat een figuur.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:51

Waarom lezen we nou nooit eens

"Mark Rutte woedend op Erdogan"

Koninging Beatricks | 15-03-13 | 10:51

Stel dat in 20% van de jeugdzorgdossiers sprake is van misstanden of zelfs ronduit falen. Dan is dat toch altijd nog 80% minder dan in de gevallen waar kinderen van allochtonen gewoon door hun eigen ouders 'opgevoed' worden.

witwas | 15-03-13 | 10:50

Het mooiste voorbeeld van de onweerstaanbare invloed die vrouwen op Mohammed uitoefenden was zijn plotselinge hartstocht voor Zaynab bint Jarsh, de vrouw van zijn aangenomen zoon Zayd. Zij was tevens zijn eigen nicht. Op zekere dag wilde Mohammed zijn zoon bezoeken en hij botste op Zaynab, die nauwelijks aangekleed was. Zaynab zag welke indruk haar figuur maakte op de profeet. Zayd werd bereid gevonden te scheiden om Mohammed zijn gang te laten gaan. De profeet zat wel met een enorm probleem omdat trouwen met een schoondochter niet toegelaten was. Hij dacht natuurlijk aan het geroddel van de mensen. Geen probleem er kwam een revelatie (Q 33:4 en Q 33:37) waarbij Allah adoptie afgeschafte. Zayd was zijn zoon niet meer en dan was Zaynab ook niet langer zijn schoondochter. Naar aanleiding van dit voorval wordt adoptie, zoals wij dat kennen, niet aanvaard in de islam; het zijn eerder pleegouders.

Q 33:4 "en niet heeft Hij uw aangenomen zoon tot uw zoons gemaakt". en

Q 33:37 "Toen nu Zayd het vereiste aan haar voltrokken had (haar verstoten had) hebben Wij u (Mohammed) haar (Zaynab) tot echtgenoot gegeven opdat er voor de gelovigen geen belemmering zou zijn ten aanzien van de echtgenoten hunner aangenomen zoons... ".
blog.seniorennet.be/islam_voor_nietmos...

André van Delft | 15-03-13 | 10:50

Begrijp dat wel,die mensen lopen al 9 jaar kinderbijslag mis en nu hun uitkeringen ook geminimaliseerd worden hebben ze geen droge pannenkoek meer te eten.

bodhisatta | 15-03-13 | 10:50

Alle problemen, of het nou de crisis of de multicul is zijn terug te voeren naar partijen die onze waarden en normen, maar nu ook ons geld in handen leggen van buitenlandse bemoeials als EU of in dit geval Turkije.

Als we er nog iets tegen willen doen?
www.tekenverzetaan.nl/steun-het-verzet...

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 10:50

Desmoulins | 15-03-13 | 10:45 |
'Aanpassing aan de hier geldende norm eisen'?
De homo-adoptiewet is door Job Cohen op een briljante manier en nog niet zo lang geleden door de TK geloodst (toen bijna iedereen al op reces was). Is iets dat Job Cohen even regelt nu in enen wel 'een geldende en heersende norm?'
Gay issues worden vaak met een grote emo-betrokkenheid in de politiek gegoten. Wordt er wel goed nagedacht over consequenties?

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:50

Ik denk dat wij maar eens heel boos op de Turken moeten worden met hun grote bek, hun gedreig, middeleuwse eisen, intolerantie en racisme. Aanpassen of oproten.

The real McCoy | 15-03-13 | 10:49

Integratie...? ---> Een farce...!

Muskatnuss | 15-03-13 | 10:46

Alle diplomatieke banden verbreken met Turkije.
Alle dubbele paspoorthouders voor de keuze stellen:
Of aanpassen en instemmen met de hier geldende normen en waarden of een enkele reis Istanbul met opgave van de Nederlandse identiteit. Dit is trouwens de zoveelste bevestiging dat de Islam een kanker voor de Westerse beschaving is, en dat de lofzang op de geweldige integratie van Turken een farce is.

De toon van Quid geeft zijn grenzeloze domheid weer eens weer, maar dat terzijde.

Desmoulins | 15-03-13 | 10:45

even aangenomen dat er bij jeugdzorg inderdaad een hoop dingen niet goed gaan, is dit natuurlijk enigzins ongenuanceerd. er gaan namelijk ook best wel veel dingen wel goed bij jeugdzorg in Nederland. deze dingen worden niet genoemd en zijn niet zichtbaar, maar ze zijn er wel, en er gaat zeker meer goed dan fout. er worden heel wat kinderen geholpen of zelfs gered door ingrijpen van de jeugdzorg.

zeeman73 | 15-03-13 | 10:45

Kaspar Hauser | 15-03-13 | 10:43 | Die grap is al eens gemaakt vanmorgen, met succes, door wazakzegguh.

Willianus Wortelus | 15-03-13 | 10:45

Straks worden we allemaal met onze kop naar beneden van de minaretten af gegooit. PvdA - Partij van de Allah snackbars

Boze massa | 15-03-13 | 10:44

Ik ben ook benieuwd hoeveel Turkse weeskinderen in het thuisland onder mensonterende omstandigheden moeten leven. Deze buitenlandse kwestie dient voor Erdogan alleen maar om de aandacht af te leiden van de binnenlandse problemen.

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:43

Zet alvast koffie en koekjes klaar en wacht vol spanning op de tegels van "The Russian"

Kaspar Hauser | 15-03-13 | 10:43

Hoe gaat het er eigenlijk in Turkije aan toe?

In weeshuizen bijvoorbeeld? www.youtube.com/watch?v=hF9mxlp-OH8

Laat die Erdogan de vinkentering krijgen.

Willianus Wortelus | 15-03-13 | 10:43

De beste oplossing is om helemaal geen Turkse kinderen op te nemen in Nederland. Turken blij omdat de kinderen niet worden blootgesteld aan de verderfelijke normen en waarden die hier gelden (vrijheid, gelijkheid etc.). Wij blij omdat er... simpelweg minder Turken hierheen komen.

El Vato loco | 15-03-13 | 10:41

Om het goed te maken flikkeren we de zeikhoofddoek die haar kinderen verwaarloost het land uit. Ze kan zo met haatbaard Erdogan meet met het vliegtuig en kunnen de snorren zich lekker druk maken om dat mokkel. Veel plezier!

dlseth_ | 15-03-13 | 10:41

Turken moeten zich hier niet voortplanten als ze voor cultuurbehoud gaan.
Als ze dat wel doen moeten ze hun kroost opvoeden naar de Nederlandse normen en waarden.
Als ze dat niet doen moeten ze leren leven met de Nederlandse Jeugdzorg.
En als ze dat niet willen moeten ze vooral oppleuren naar Turkije waar alles zo goed geregeld is.

Pastor Sippenhaft | 15-03-13 | 10:41

Fuck Erdogan en iedere Turk die zich bezwaard voelt. Je hoeft hier niet te wonen. Ga lekker Wesley live zien in je eigen land als Nederland je niet bevalt. Worden in de watten gelegd en nog commentaar ook godverdegodver. Voeden we je kinderen op is t nog niet goed.

zooishettoch | 15-03-13 | 10:40

Eerste keer dat geenstijl met een win-win oplossing komt. Hulde!

Lizio | 15-03-13 | 10:40

Topic nummer 3 over de geïmporteerde kansenkanjers en de kleine (kuch) probleempjes die ze met zich mee brengen....

Multicul.... mooier kunnen we het niet maken.... *kots*

Fatwabuster | 15-03-13 | 10:40

-weggejorist-

Welles! Nietes! | 15-03-13 | 10:40

Quit, ouwe totaalmongool. Die Lesbos zijn ondergedoken, die kennen het klappen van de Turkse zweep. Misschien zou de nadruk niet op het falen van jeugdzorg maar op de racistische en demoniserende boodschap van de Turkse regering moeten liggen? Kun je daarna best jeugdzorg nog een keer afbranden. Nu slaat je stukkie helemaal nergens op.

Salutis Humanae | 15-03-13 | 10:40

De Ottomanen hieven zelfs een speciale belasting op de overwonnen landen, die moest worden betaald met kinderen: nl.wikipedia.org/wiki/Dev%C5%9Firme

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:39

Het is niet toegestaan om een kind zomaar door iemand te laten adopteren. Laat het kind geadopteerd worden door iemand die bekend staat om zijn betrouwbaarheid, religieuze toewijding en goed karakter.
Sheikh Mohammed ibnoe Ibrahiem
www.trotsopislam.nl/index.php/vraag-an...
Kennelijk niet Trots op Nederland

André van Delft | 15-03-13 | 10:39

Waarom nemen de Turken in Turkije niet zelf de kinderen op ?

bas ooms53686289 | 15-03-13 | 10:39

@Mark Smith | 15-03-13 | 10:35 | + 0 -
De mensen die dat faciliteren.
Generaal pardonnetje hier, openen van de poort daar.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:38

2013 zal als een bijzonder jaar de boeken in gaan. Ik verwacht dat er slechts een incident voor nodig is om de groepen definitief tegenover elkaar te zetten. Moge de grootste groep winnen.

Veel Vaak | 15-03-13 | 10:38

Misschien dat we de Turkse pleegkinderen dan vanaf nu, uit voorzorg, meteen naar Turkije moeten sturen?

Kayleighb | 15-03-13 | 10:38

assimilatie en islamities, letterlijk scheelt het niet veel hooguit een a en wat gehussel, maar inhoudelijk zijn het twee termen die onverenigbaar zijn, keer op keer.

Simon de Danser | 15-03-13 | 10:37

Lesbisch plaaggezin.

Politant | 15-03-13 | 10:37

Christelijke kindertjes werden eeuwenlang als slaaf verkocht en zelfs als diplomatiek relatiegeschenk gebruikt. Blonde koppetjes met Ottomaanse vlaggen stond zo leuk bij een staatsbezoek. Misschien moeten wij nu ook maar een groot gebaar doen bij een bezoek van de opperturk.

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:36

Het lef van zo'n Erdogan om zich met interne aangelegenheden te gaan bemoeien.

BekiekUtMoar | 15-03-13 | 10:36

Ongelooflijk dat jeugdzorg met homoseksuele ouderstellen werkt.....
Ik bedoel, goed en lief bedoeld, maar volgens pedagogen is er voor de ontwikkeling van het kind een vader en een moeder ideaal. Het lijkt mij dat dat nog veel belangrijker is bij een kind dat van staatswege uit het gezin wordt geplaatst.

Einde van de Domheid | 15-03-13 | 10:35

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:30
En wie zijn die voorstanders van massa-immigratie dan?

OT:
Gaat dit artikel over Jeugdzorg of over het preventief onderduiken?

Mark Smith | 15-03-13 | 10:35

Voordeel massa immigratie:
meer belasting afdracht. En: hoe hoger aantal inwoners van een land, hoe hoger de subsidie uit Brussel.

Raar maar waar.

Devlin038 | 15-03-13 | 10:35

En maar doorfokken. Stelletje barbaren. Welkom in NL 2013.

AshleyJ"Ash"Williams | 15-03-13 | 10:35

In de Ottomaanse tijd werden duizenden Christelijke kindertjes die waren geroofd van de Balkan door de Turkse jeugdzorg heropgevoed via de Janitsarenopleiding. Het leverde heel wat jeugdtrauma's op, maar de Sultan kreeg een prima lijfwacht.

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:34

"Opperturk Erdogan"
Er is maar 1 opperturk en dat is Atatürk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Kemal_Atat%C3%BCrk

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:33

Het gaat vooral om het hartverscheurende kreten "Mama" die Ilja's had opgenomen. ze zijn volkomen uit de context gehaald, en zorgen dat de Turkse reportages (meer hier: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/...) een enorme hetze ontketenen.

André van Delft | 15-03-13 | 10:33

WTH..! .. gewoon opzouten dan met die pleegkinderen! Fijn naar Turkije op permanente vakantie!

dutchguy | 15-03-13 | 10:33

Ik wil wel een gokje wagen op waar hij een betere opvoeding krijgt. Bij het lesbisch gezin.

c.onjo | 15-03-13 | 10:32

Misschien dat hij zelf pleegvader wordt? Dat noem ik nou een voorbeeld stellen.

Mark van Leeuwen | 15-03-13 | 10:31

Men moet zich afvragen WAAROM dat kind 9 jaar geleden bij pleegouders is gezet...

Waren die ouders te stom om dat kind op te voeden of ze hebben dat kind mishandeld ofzo? Er moet een reden voor zijn.

Een kind wordt niet voor niets afgenomen. Laat 'm lekker waar hij is, daar heeft hij het goed...!

Muskatnuss | 15-03-13 | 10:31

@Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:30 | + 0 -
De vingers van de Turkse overheid reiken verder dan alleen diplomatieke druk. Er is directe sturing van Turkse Nederlanders vanuit Turkije.
Staatsgevaarlijk.

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:31

@Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:28
Et voila. Een soort eenmalig schoolreisje.

kapotte_stofzuiger | 15-03-13 | 10:31

Wanneer zorgen wij dat turken en marokkanen gaan onderduiken omdat wij volkswoede hebben?

Devlin038 | 15-03-13 | 10:31

Het voordeel van de massa immigratie heb ik nooit begrepen, maar laten we stellen dat er voordelen zijn of waren, weegt dit op tegen dit Middeleeuwse gezeik, het 300 jaar terugvallen, voeren van discussies waar we eigenlijk in de jaren 70 al klaar mee waren? Dit zien de voorstanders van de massa immigaratie toch ook? Of leven die nog steeds op hun roze wolk met 72 maagden?

Kaas de Vies | 15-03-13 | 10:30

Diplomatieke druk uitoefenen via het thuisland om het eigen opvoedfalen te maskeren gaat nog eens heel groot worden.

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:30

De goedkoopste oplossing is het regelen van busvervoer voor 5000 kinderen met de bestemming Turkije. Iedereen tevreden.

Petrus de Rewa | 15-03-13 | 10:28

En hoe komen die kleine Turkjes in een pleeggezin terecht in the first place?

Magnum Force | 15-03-13 | 10:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken