Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bono moet Nederlandse inburgeringscursus volgen

oie_51116255BcZYNEX.gifMensen zeggen wel eens dat de Nederlandse popmuziek zuigt. Niveau Zanger Rinus op een drumstel met zijwieltjes. Dat werk. Niks van waar. Al sinds de jaren '70 produceren in Nederland gevestigde bands wereldhits, supersterren en stadiontours. Dat vat de website Quote samen uit het boek 'Het Belastingparadijs'. Bands als U2, The Rolling Stones en zelfs AC/DC zijn oerhollands. Allemaal gevestigd in Amsterdam met een accountantskantoortje op de Antillen. Thunderstruck is zo Nederlands als kaasblokjes met een vlaggetje. 'Sympathy for the Devil' is zo Nederlands als met een tak een bal uit een sloot vissen. 'Pride (In The Name Of Love)' is zo Nederlands als een broodje Dönner Kebab na het vrijdagmiddaggebed. Al die grootheden sparen al decennia lang een miljoenmiljard euro per jaar uit door te zeggen dat ze uit Nederland komen. Mooi. Kunnen we trots op zijn. Nederlandse popmuziek heerst. Molens, klompen en Rock 'n Roll, baby. Nu nog even zorgen dat Mick Jagger, Angus Young en Paul 'Bono' Hewson slagen voor de inburgeringscursus, een rijtjeshuis aanschaffen en voortaan boodschappen doen bij Harry Piekema. Lijkt ons wel een terechte verplichting. Ons belastingparadijs, onze cultuur. Ook voor supersterren.

Reaguursels

Inloggen

Die bono is toch gewoon een homofiel?

Verder nix mis mee, maar toch wel verdacht nietwaar?

Purno The Great | 05-03-13 | 23:49

Ff zonder shit. Angus woont al jaren in de achterhoek.

Maximus Cesar | 05-03-13 | 22:05

Ja Geenstijl ga ze ff aan de schandpaal nagelen.... Wat ze doen is idd niet netjes (NAAR HUN VADERLAND TOE) Van alle belasting die nu van deze bands hier binnenkomt... kunnen hier alle inburgerings instanties betaald worden. Inburgeringscursussen waar je vertrouwd gemaakt word met woorden als uitkering en tollerantie en dat je vooral op PVDA moet stemmen..... Dat dan weer wel.

Frimu2 | 05-03-13 | 20:40

@ st3fan07 | 05-03-13 | 13:41
Goede voorbeelden, beide bands bestaan niet meer

ZonderNaam | 05-03-13 | 20:16

Die angus doet toch veel meer met nederlandse dingen dacht ik zo.die vindt zun verblijf in aalten niet meer als normaal, misschien gaat ie ook stiekum (of in vol ornaat) naar de zwarte cross is tenslote ook niet zover van zun huis, en valt ie niet eens op.

Umberto die trotzoni | 05-03-13 | 16:41

quote
Niet alleen pop maar ook metal. Denk aan: Gorefest, God Dethroned

st3fan07 | 05-03-13 | 13:41
eind quote

Gorefest is bij mijn weten een Nederlandse band

quote
Aardig optrekje ook.
upload.wikimedia.org...

lekkurlinx | 05-03-13 | 14:29
eind quote

staat lekker daar tussen de sociale woningbouw! :-D

HaHaHarry | 05-03-13 | 16:34

Deze constructies worden ook wel 'Double Dutch With An Irish Sandwich' genoemd en worden door veel meer bedrijven toegepast dan jan-met-de-pet denkt.

Jan-met-de-pet moet dan ook gewoon zijn muil houden, in het Koningshuis geloven en belastingcenten ophoesten.

Boris Poepnagel | 05-03-13 | 16:22

AC/DC niet in Amsterdam. Angus Young woont ergens in de achterhoek. Zijn huis is geloof ik al 't halve dorp daar, maar goed.

Pindakees | 05-03-13 | 16:07

op de barricades iedereen,de fik erin en leg maar nieuwe grasmatten bij het groene zootje naast de hofvijver,waarom bezuinigen als je al 500 miljoen hebt

boterkaaseneieren | 05-03-13 | 15:39

@einde van de domheid|13:58|
Maak mij niet druk over uw post, helemaal niet zelfs. U2 afzeiken deed ik heel lang geleden nog wel, nu ik weet dat bono de grootste drol ter wereld is heb ik een verklaring voor zijn kwaliteiten.shit happens. Het inburgeren nam ik al niet serieus dat is al net zo'n grap als u2 en bono.

amin | 05-03-13 | 14:11

Ik ben helemaal voor een belastingparadijs. Monaco aan de Maas: prima. Maar dan wel voor iedereen en met Monegaskische regels: buitenlanders en buitenlandse bedrijven die daar ook van willen profiteren moeten er een huis bezitten, en minimaal 1 miljoen meenemen om te stallen bij een Nederlandse bank (dat zijn toch staatsbanken, dus die vallen nooit om). Bijkomend voordeel: Dan perk je meteen de import van kansloos volk in. Hoe dan ook: belastingparadijs voor iedereen. Zoals het nu gaat wordt natuurlijk het gelijkheidsbeginsel in de wet met voeten getreden.
En we moeten natuurlijk uit de EU, anders gaat Van Rompuy er een stokje voor steken.

Stormageddon | 05-03-13 | 14:05

Bono (kots, kots) doet zich graag voor als een moeder Theresa. Bono heeft het beste voor met de mensheid en de wereld. Maar het meest nog met Bono zelf. Slijmen met wereldleiders en graaien. Smerig type. Ik bedoel: graaien is niet erg. Zou iedereen doen als de kans zich voordeed. Maar doe je niet ook nog voor als een heilige.

grote haas | 05-03-13 | 14:03

Andre1972 | 05-03-13 | 13:35
oh en omdat het zo geregeld is is het maar goed? het is bezopen, niet normaal dat een band hier een postbusfirma kan openen, tot voor kort zelfs met adres Noordeinde, alleen voor het fiscale gewin.

ITEACHYOU | 05-03-13 | 14:01

amin | 05-03-13 | 12:59 | + 4
Tim Grimback | 05-03-13 | 13:03 | + 1
miko | 05-03-13 | 13:33 | + 0
Fijn dat u zich allen zo druk maakt over mijn post over de herkomst U2.
Natuurlijk weet ik waar U2 vandaan komt, vanaf het moment dat ze nog bevriend waren met Virgin Prunes tot de Midem-toespraak van Paul McGuinness over herverdeling van ISP gelden als compensatie voor downloadrechten. Fijn dat jullie je niet drukmaken over het mies gezeur over inburgering en het ontkennen van de kwaliteiten van de groep (like it or not) Verder ware de Prunes nogal eery!

Einde van de Domheid | 05-03-13 | 13:58

geitenwollen sokken linksch en de relidioten ruiken hun kans en op de golf van verontwaardiging moet het "groot kapitaal" ook aangepakt worden. nederland is geen belastingparadijs maar heeft een dienstverleningsindustrie waaraan veel geld wordt verdient. die diensten zien op geldstromen in de economisch ontwikkelde wereld waar democratisch gekozen regeringen regels invoerend die dit toestaan. derde wereld landen worden uitgebuit door hun eigen leiders, de wapenverkopers en maffia maar niet door internationale concerns. boekje staat vol onwaarheden, onjuistheden en leugens, maar dit soort nestbevuilers krijgen op dit moment alle aandacht zodat de dieven in brussel hun gang kunnen gaan.

minimá-armezusvan.. | 05-03-13 | 13:57

Niet alleen pop maar ook metal. Denk aan: Gorefest, God Dethroned

st3fan07 | 05-03-13 | 13:41

@Andre1972 | 05-03-13 | 13:35
Wat betekent ongefundeerd?

miko | 05-03-13 | 13:38

@Andre1972 | 05-03-13 | 13:35 Je doet er anders zelf net zo hard aan mee door het boek af te kraken zonder het gelezen te hebben. Pot - ketel

witwas | 05-03-13 | 13:38

Idee om een 'fooi-systeem' op bol.com te introduceren. Boek kost € 19,95. Ik wil € 0,05 fooi geven om in aanmerking te komen voor de gratis verzendkosten. Mag nu € 21,94 aftikken. Waanzin!

beschuitjekaas | 05-03-13 | 13:37

@seven | 05-03-13 | 13:22
Alles voor het groot kapitaal.Zorgen dat alles in de 'nieuwe staatsvorm' aan het werk komt. Inter/NATIONAL
eigenijk covert het Nederlandse woord alles.

miko | 05-03-13 | 13:37

@seven | 05-03-13 | 13:29 Voor het hier verkopen betalen ze al 21% BTW over hun marge, en de werknemers een procentje of 30 inkomstenbelasting. Verder zijn de bedrijfspanden en vervoermiddelen van IKEA een aardige melkkoe voor landelijke en lokale overheid. Het probleem is dus niet dat IKEA te weinig belasting betaalt in Nederland maar dat Nederlanders veel teveel betalen. Maar daarmee vertel ik u natuurlijk niets nieuws.

witwas | 05-03-13 | 13:36

Nu dus naast deze onwetende columns die ik over dit onderwerp op GeenStijl lees ook een boek over dit onderwerp.

De auteurs zijn journalisten. Leuk. Ik werk inmiddels ruim 10 jaar als internationaal fiscalist bij het beste big four kantoor op dit gebied en ik kan met vertrouwen zeggen dat zelfs fiscalisten met aardig wat ervaring nog niet een helikopterview hebben van deze materie. Ben ook bang dat ze dat nooit zullen krijgen. Maar deze journalisten wel natuurlijk. Wat een joke.

Ik zal 1 term geven waarmee het grensoverschrijdend fiscale verkeer is geregeld: transfer pricing. Waarschijnlijk komt die term niet voor in het boek.

Dit is activistisch geschreeuw. Lekker, niet gehinderd door enige kennis van zaken, meedoen GeenStijl.

Andre1972 | 05-03-13 | 13:35

@Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:53
U2 een Amerikaanse band??
Ja ,ok en acdc ook? En de Stones ook?
Verander je nick even in 'niet geïnformeerd'
Het is namelijk Ierland, Australië en Engeland.

miko | 05-03-13 | 13:33

@seven | 05-03-13 | 13:22
Maar het afschaffen van de betreffende belastingregel is geen oplossing. Daarmee wordt alleen bereikt dat de betreffende hoofdkantoren dan wel postbussen een andere tax-haven opzoeken.

witwas | 05-03-13 | 13:32

witwas | 05-03-13 | 13:19
Ehh omdat Ikea ook hier verkoopt. Als je een tafel met 100eur winstmarge bij een eenmanszaak koopt vang NL max 52,- en als jij hem Ikea koopt vang de staat 0euro.* Kortom ze concurreren vals. ( *https://twitter.com/seven__/status/275732951088648192 )

seven | 05-03-13 | 13:29

hee Sjonnie Kut, check je facts jongeh. Angus Young woont in Nederland en spreekt zelfs een paar woordjes Nederlands. Dat kun je van half Amsterdam niet zeggen.

HaHaHarry | 05-03-13 | 13:26

Bakito | 05-03-13 | 13:06
Rulings staan alleen open voor multinationals, dus als meubelboer Erik of artiest Bakito in NL een identiek product verkoopt moet hij tig% over de winstmarge aan d staat betalen, terwijl de Stones of Ikea onder jouw prijs kunnen gaan zitten omdat ze afgerond 0% over hun winstmarge hoeven te betalen. Ergo, NL onfdermijnt zo ook haar eigen kleine lokale ondernemers waardoor er op termijn alleen multinationals overblijven. Gesubsidiëerde globalisering, iedereen starbucks of coca-cola ipv koffie of Sourcy op de hoek.
Lijkt mij een slechte zaak, zie liever een NL met duidenden authentieke ondernemers dan een megatoko. Het eerste lijkt mij ook economisch veel robuster.

seven | 05-03-13 | 13:22

@ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:55
Noem mij één reden waarom een postbusfirma hier een sloot belasting af zou moeten dragen? Zolang ze de port op hun post maar betalen.

witwas | 05-03-13 | 13:19

Ik hoop dat het een cynisch stukje is, Quid, want mensen die kennis, kunde en welvaart komen brengen zijn door de eeuwen heen altijd welkom geweest en zouden dat nog steeds moeten zijn.
Kun je totaal niet vergelijken met ongeschoolde gastarbeiders die hier zijn blijven plakken, met alle gevolgen van dien.
Wat dat betreft zouden onze politici eens wat meer naar Thomas de Stoomlocomotief moeten kijken, waar elke locomotief probeert "een nuttige locomotief" te zijn omdat anders de dikke controleur boos wordt.
Niveau kleuter wellicht, maar het bevattigsvermogen van onze bestuurders kun je ook niet veel verder oprekken dan dat...

Graaisnaaiert | 05-03-13 | 13:15

@Kapitein sjaak mus|13:08|
Nee toch.. afkomstig uit Kilkenny in de buurt van southpark. :)

amin | 05-03-13 | 13:14

@ amin | 05-03-13 | 12:59 |
Jawel, afkomstig uit Dublin, Nebraska.

Kapitein Sjaak Mus | 05-03-13 | 13:08

@seven | 05-03-13 | 13:05
Och, nederlandse grote bedrijven zitten zelf ook in allerlei dubieuze oorden vanwege allerlei voordelen qua belasting en arbeidsvoorwaarden.

Bakito | 05-03-13 | 13:06

Wie schreef ook alweer over het "roversnest aan de monding van de Maas en Rijn"?

Petrus de Rewa | 05-03-13 | 13:06

Nederland is een belastingparadijs, maar alleen voor buitenlanders dan.
Concurrentievervalsing, Armin /lokale meubelboer mag tig% aftikken, de Stones / Ikea 0%.

Puur sstaatsgefaciliteerde concurrentievervalsing. voor multinationals die door de staat worden voorgetrokken, en zo sterft de kleine lokale artiest of meubelmaker (of koffiehuis) en hebben Stones, starbucks & ikea eerder vals voordeel.
De locals moeten ook een 0% tarief eisen.

seven | 05-03-13 | 13:05

Dat had één berichtje moeten zijn, maar zo werkt dat dus niet

Tim Grimback | 05-03-13 | 13:04

@Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:53
zie :-)
@amin | 05-03-13 | 12:59

Tim Grimback | 05-03-13 | 13:03

De Stones en U2 naar Nederland; TPB naar Noord-Korea.
Win-win, lijkt me zo...

Kapitein Sjaak Mus | 05-03-13 | 13:03

-weggejorist-

unieke-nick | 05-03-13 | 13:02

@Ultimate Master G | 05-03-13 | 12:59
Angus is van een andere blanke kutband, ACDC.

Bakito | 05-03-13 | 13:02

@Einde van de domheid | 12:46|
U2 amerikaanse band?
Oke.

amin | 05-03-13 | 12:59

georganiseerde jaloezie = socialisme
Bakito | 05-03-13 | 12:39 | + 1

--> Het is in hoop zulke pareltjes tegen te komen dat een mens blijft reagluren!!

Wie de hel is eigenlijk Angus???

Ultimate Master G | 05-03-13 | 12:59

zonder dit belastingklimaat zouden mensen veel meer voor hun itunes downloads moeten betalen. zo simpel is het.

cumshaft | 05-03-13 | 12:58

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:55
pissig om word......... sorry

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:56

@ashleyj"ash"
;)

amin | 05-03-13 | 12:55

@Petrus de Rewa | 05-03-13 | 12:21
Inburgeringscursus is toch ongeveer het zelfde al integratiecursus?
Deze jongen moet naar de REintegratiecursus...
Nu 55 en altijd gewerkt....
Moet werkervaring op gaan doen....
Moehahaha!

lilluke halve hoan | 05-03-13 | 12:55

Petrus de Rewa | 05-03-13 | 12:52
precies, dat is waar ik gruwelijk pissig om wordt, wijzen met je verbaliserende vingertje en ons vervolgens naaien onder het mom van "alles binnen de wet"

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:55

Minder belastinginkomsten betekent ook minder geld voor andere cultuuruitingen dan de producten van dergelijke grootverdieners.

Petrus de Rewa | 05-03-13 | 12:54

Tim Grimback | 05-03-13 | 12:46 |
Het feit dat U2 het meest verdiend en de meeste awards heeft komt omdat Amerikaanse bands worden voorgetrokken. Als ze Bluf, of (tja wie) oja de 3Js zouden kennen was dat wel anders!

Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:53

Toch opvallend: al die artiesten willen wel dat wij kopieerheffing betalen, maar zijn ondertussen niet te beroerd om te verkassen naar een fiscale pirate bay.

Petrus de Rewa | 05-03-13 | 12:52

@ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:47
Je verdraait mijn woorden, zo heb ik het niet gezegd. Ga je schamen. Zondag geen friet voor jou.

Bakito | 05-03-13 | 12:49

Ik ga eventjes een paar uurtjes belastinggeld opsouperen luitjes.

Tot strx.

pius | 05-03-13 | 12:48

Bakito | 05-03-13 | 12:45
dus socialisme is rechtvaardigheid? lijkt me niet

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:47

U2 is inderdaad net zo goed als de meeste nederlandse bands..

Tim Grimback | 05-03-13 | 12:46

Nederland is zo verzot op regeltjes, maar zodra men de kans ziet om op slinkse wijze die regels te buigen in hun voordeel dan is er opeens niets meer aan de hand. wel lekker wizjen naar andere landen en trots zijn op het feit dat je zelf alles volgens de regels doet.......... me reet als je zelf de regels kan maken

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:46

@ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:43
Dat zeg ik, gelijke monniken/kappen is socialisme.

Bakito | 05-03-13 | 12:45

The Stones doen dit al sinds mensenheugenis. Van de rest weet ik het niet, maar kan me ook eigenlijk geen fuck schelen. Behalve als we ze zouden kunnen uitruilen met Blöf.

Mark Smith | 05-03-13 | 12:44

AshleyJ"Ash"Williams | 05-03-13 | 12:43
schitterend inderdaad, ff Bono bashen

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:44

Dit is toch niks nieuws. Belasting voor dergelijke bedrijven is in Nederland een lachertje t.o.v. de rest van de wereld. Zolang ze maar betalen is er niets aan de hand toch? Easy money.

lutseklutser | 05-03-13 | 12:43

Bakito | 05-03-13 | 12:39
niks met jaloezie te maken dit, de regels moeten simpelweg voor iedereen hetzelfde zijn

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:43

Bono doesn't have the record - he is the record!!1
7,5 couric ~ 1 couric is about two and a half pounds of excrement ~

[Southpark]

AshleyJ"Ash"Williams | 05-03-13 | 12:43

Angus heeft al een huis in de achterhoek hoor..

tweekeerdehelft | 05-03-13 | 12:41

Zueco | 05-03-13 | 12:34
ik snap dat het zo werkt, maar is dat ook wat we met zijn allen willen? "beter 1% van een beetje dan 50% van niets" wat een kolder argument. met hetzelfde argument kunnen we dan ook cocaine en heroïne legaliseren. Het gaat waarschijnlijk om te weinig geld om zich er echt druk om te maken in de VS, anders lag er al lang een vliegdekschip voor de kust om een en ander af te dwingen.

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:41

georganiseerde jaloezie = socialisme

Bakito | 05-03-13 | 12:39

Zoals al door anderen opgemerkt, Angus woont hier ook gewoon.

ZonderNaam | 05-03-13 | 12:37

Oke angus uit aalten, bono is de grootste keutel ooit, dus uit Anus, check, en jagger dan?
*wikipedia aantrapt*

amin | 05-03-13 | 12:35

Kunnen die Hollanders by taxprotocol niet een fijn Kroningslied componeren?

zeg maar jansen | 05-03-13 | 12:35

witwas | 05-03-13 | 12:23
is goed, maar dan lever je ook maar je staatsburgerschap in meneer Jagger.

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:34

@ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:18
doe eens niet zo verontwaardigd.
Zoals witwas al zegt, beter 1% van een beetje dan 50% van niets vangen.

Grotere bedrijven schuiven toch al tientallen jaren met locaties en mensen. Daar waar ze de meeste subsidie krijgen gaan ze 2 a 3 jaar zitten. Dan gaan ze weer ergens anders praten en zijn ze weer weg.
Zeker logistieke bedrijven doen niets anders.

Gewoon gebruik van maken en niet zeuren dus.

Zueco | 05-03-13 | 12:34


Bakito | 05-03-13 | 12:19 |
Je kunt ook in de sauna gaan zitten op zo'n berg.

irma zonderboezem | 05-03-13 | 12:32

Ook als het gas in NL op is, wil Nederland internationaal meedoen als 'gasrotonde'. Ook als het geld in NL op is, wil Nederland internationaal meedoen als 'geldrotonde'.

Detlev Tarnowitz | 05-03-13 | 12:30

zo jongens, zijn jullie ook wakker. dit is echt al jaren bekend

spijs plettinum | 05-03-13 | 12:29

irma zonderboezem | 05-03-13 | 12:27 |
Je vergist je en hebt het waarschijnlijk over Jan, Nick, Simon of Guus.

Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:28

De meeste Nederlanders die lekker verdienen zitten op de Far Oer eilanden.
(Of Guernsey)
Wat is nieuw?

Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:27

Bono.. Alweer een topic over een verstandelijk beperkte man.

irma zonderboezem | 05-03-13 | 12:27

Angus woont al jaren met zijn vrouw Ellen van Lochem in Aalten. Hij is dus onderhand net zo Nederlands als Maxima. Slecht voorbeeld bij dit item dus.

datzegik69 | 05-03-13 | 12:25

Ze zijn al ingeburgerd. Moet je kijken hoe goed ze kunnen graaien.

Mister Crabs | 05-03-13 | 12:25

@ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:18
Niemand houdt die andere landen tegen een vergelijkbare belastingmaatregel in te stellen. Een bedrijf dat niet afhankelijk is van de aanwezigheid van grondstoffen, energie of werknemers gaat nou eenmaal zitten waar het fiscaal gunstig is. Goed gezien van Nederland, beter 1% vangen van een miljard dan 50% van niets.

witwas | 05-03-13 | 12:23

Jaja, waarin een klein land klein kan zijn.

Einde van de Domheid | 05-03-13 | 12:23

Een inburgeringscursus hoort uit één woord te bestaan: Bukken.

Petrus de Rewa | 05-03-13 | 12:21

@roze_bril|12:16|
Was het niet in Nijverdal. Of is angus getrouwd met een nijverdalse. ;)

amin | 05-03-13 | 12:21

Lekker geld verdienen over de rug van andere landen, dat in echte VOC mentaleit.

Getson | 05-03-13 | 12:20

@Kaas de Vies | 05-03-13 | 12:17
Mwah, ben eerlijk gezegd niet zo´n wintersporter...

Bakito | 05-03-13 | 12:19

1 keer in de zoveel tijd merkt iemand dit op, maar er verandert niets aan deze situatie. het is toch raar dat een land als NL de VS/GB kan benadelen door dit soort constructies te faciliteren?

ITEACHYOU | 05-03-13 | 12:18

AC/DC is welkom, the Stones zijn welkom, maar laat Bono vooral wegblijven. Zijn muziek is top, maar als hij hier komt wonen gaat hij actie voeren en dan gaat binnenkort de helft van ons belastinggeld naar Afrika.

Pastor Sippenhaft | 05-03-13 | 12:18

De meeste van deze muzikanten zijn ingeburgerd in Amsterdam. Drank, drugs en hoeren weten ze te vinden. De rest van Nl kennen ze niet.

Watapatja | 05-03-13 | 12:18

@Bakito | 05-03-13 | 12:16 | + 1
Wat dacht je van Kameradski?

Kaas de Vies | 05-03-13 | 12:17

Angus heeft een huis in Aalten. Dus dat wekt geen verbazing.

roze_bril | 05-03-13 | 12:16

Het woord “burger“ is zum kotzen.

Spreek liever van jongens en meisjes...

Bakito | 05-03-13 | 12:16

"Bono moet Nederlandse inburgeringscursus volgen"

Ik wil hem wel geven, alleen niet pro bono.

Kaas de Vies | 05-03-13 | 12:15

Ik vind NL als belastingparadijs een prima concept. Go where the money is. Nu nog een eilandparadijs met elke dag rokjesdag.

ole guapa | 05-03-13 | 12:15

Het is dat de Nederlandse inburgeringscursus een lachertje is. Zou leuker zijn als wij Nederlanders een Ierse inburgeringscursus moesten doen. Dan kijken collega's niet meer zo raar op als ik in de pauze een biertje wil gaan drinken.

kicktherabbit | 05-03-13 | 12:15

Bono geeft veel om Afrika maar betaalt geen tot weinig belasting. Bij de Nederlandse burger is dit andersom, en wij zijn bruten.

Kaas de Vies | 05-03-13 | 12:14

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl