Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Man met baard: 'Wilders, word Moslim!'

Eindelijk worden er dan bruggen geslagen tussen Nederlandse (?) salafistische moslims en Geert Wilders. Of in ieder geval ééntje dan: ene Maiwand Al-Afghani heeft de grote blonde en wegens Australië-verkansie zongebruinde leider in een negen minuten durende Youtube-uitzending uitgenodigd om moslim te worden. Uitnodiging vanaf 6:10. Daarvoor spreekt de Man met Baard gedreven over zaken als logica, rationaliteit, wijsheid en feiten. Zoals die in de Koran staan. Dus. Jammer dat "Wilders en zijn soortgenoten" (dixit Baardmans) vermoedelijk en zeer haatguurxenofobisch niet in gaan op de uitnodiging. Had een winning John de Mol format kunnen zijn. So Greet, you want to be a moslim?

Reaguursels

Inloggen

jeetje sommige reacties zijn gewoon niet te begrijpen. ik lees alleen maar meer racistische opmerkingen en sommige hier proberen grappig te zijn bah.
het moet niet om te bekeren, jij mag bekeren tot de islam. zeg nooit nooit te bekeren ook al wil je niet bekeren, miss ooit een van je kinderen of je kleine kinderen dus zeg maar dan nooit nooit. ik ken er namelijk genoeg nederlanders die bekeerd zijn, neem een kijkje op youtube zou ik zeggen.

khalid84 | 28-02-13 | 15:15

@Lobo | 26-02-13 | 17:19
En met die H2O2 kunnen die booslims dan weer grote boem maken.......

lilluke halve hoan | 27-02-13 | 17:17

@denoorman | 26-02-13 | 17:19
Maar dat is dan weer geen geloof maar een levenswijze.....

lilluke halve hoan | 27-02-13 | 17:14

@Merkava | 26-02-13 | 17:16
Ja, ze wonen in 1 van de grootste Moslimlanden!
Een ding spreekt dan weer wel voor ze ; de niet-moslims kunnen verrekte lekker koken!

lilluke halve hoan | 27-02-13 | 17:13

Worstjes | 27-02-13 | 10:47 |
Waarschijnlijk komt dat omdat het slechts een boek is. Linksmensen zijn een kei in het verkwanselen van soevereiniteit en als het aan hun ligt krijgt zelfs een baksteen nog de mogelijkheid om een uitkering aan te vragen. Maar ze zijn niet zo achterlijk dat ze een boek als gevaar zien. Volgens mij is het zo dat mensen haat kunnen zaaien met behulp van een boek en niet een boek op zich. Nazi's vonden bepaalde boeken ook gevaarlijk en die werden van tijd tot tijd als brandstof gebruikt om een groot kampvuur mee te maken. De vroege christenen hebben ook menig antieke bibliotheek in de hens gestoken omdat ze de daar aanwezige kennis als een gevaar beschouwden. Je vindt Mein Kampf natuurlijk ook levensgevaarlijk. Of wordt het pas gevaarlijk als mensen er iets mee gaan doen? Als mensen de beschreven boodschap in praktijk gaan brengen?

CMPT | 27-02-13 | 12:10

Irritante video.. schilderij hangt scheef, daar kan ik dus niet naar kijken

Schrale Kip | 27-02-13 | 11:00

@ Schoorsteenveger | 27-02-13 | 09:39
Goed, dus in zijn ogen zijn moslims die in principe 'normaal doen' dus geen echte - tenzij ze zichzelf de hele tijd in zitten te houden totdat de p00p de ventilator raakt, hè?

Wanneer men heeft een bepaald beeld voor ogen van hoe een ware moslim zou moeten zijn. Die mensen zijn bedreven (zoals je weet) in alles omdraaien tot in hun wereld.

Wat ik probeer te zeggen is; ik neem als Nederlander de lusten en de lasten. Bijna geen landgenoot van mij stampt af van slavenhandelaren, dus dat is ons niet aan te wrijven.
Ik zou er wat dieper op in willen gaan, en vooral met jou, maar vergeef me, ik ben behoorlijk lam en heb nog een paar uurtjes te vangen voordat ik weer moet werken. ;)

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 10:56

De koran (met kleine letter)zaait haat tussen etnische groepen en roept op tot geweld. Waarom hoor je politiek correcte linksgangers daar nooit over?

Worstjes | 27-02-13 | 10:47

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 04:13 |
Dat is niet echt en hiaat in zijn betoog. De begrippen 'ware Islam' en 'ware moslim' zijn rekbare begrippen, en betekenen telkens iets anders, al naar gelang de positie van waaruit wordt gesproken, het moment waarop wordt gesproken en de toehoorders tot wie wordt gesproken. Dat is wat taqiyya in de kern van de zaak is.
Naar willekeur kunnen uitspraken of handelingen van moslims al dan niet worden gezien als uitspraken of handelingen van de ware moslim dan wel uitspraken of handelingen van de afvallige of dwalende moslim. De ware Islam is daarmee onaantastbaar, de ware moslim een ideaal.

Schoorsteenveger | 27-02-13 | 09:39

@ Schietmijmaarlek | 27-02-13 | 05:26
Ja... ik vrees dus dat er een tijd komt dat we aan bepaalde personen akelig duidelijk moeten gaan maken dat er hier gewoon geen sharia komt, en als ze daarin volharden, ze beter hun koffertjes kunnen gaan pakken, voordat er onaangename dingen gebeuren.

Maar laten we wel wezen, er bestaan moslims, of kinderen van moslim ouders (dit is de cue voor debielen om lekker te gaan minnen - leef je uit) die ook geen sharia willen. Daarnaast - jij niet, ik niet, de kopschoppers uit Oosterhout ook niet. Dus laten we dingen in perspectief blijven zien.

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 05:56

Uhhh... blablabla.... uhhh.... blabla..... uhh... blablabla
Loser..... leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
Heb eigenlijk een beter idee... hou gewoon je harses.
De oplossing is de islam?
Moeten we in Nederland overgaan op de sharia?
Vrouwen stenigen, homo's ophangen, theejongetjes misbruiken, dieren onverdoofd de strot doorsnijden.... ongelovigen ook trouwens.
Vijf x per dag met onze reet omhoog en prevelen uit een sprookjesboek?
Flikker toch op, man!

Schietmijmaarlek | 27-02-13 | 05:26

Ik zie dus (naast wat kleinere) één enorm hiaat in zijn betoog.

Hij zegt dat Wilders de Islam in een slecht daglicht brengt.
Bij de meeste mensen vliegen dan beelden voor hun geestesoog langs van rellen, fatwa's en vrouwen die zuur in hun gezicht gegooid hebben gekregen (om maar wat dingen te noemen).

Dus dan denk je, oké, meneer met baard, dat kunnen we de Islam volgens jou niet aanwrijven, fair enough, want jij zegt eigenlijk - Wilders scheert over één kam, no?
Nee hoor, begint-'ie direct daarna uit te leggen dat er maar één Islam is en dat je het gedrag van moslims *niet* kunt loskoppelen van hun overkoepelende ideologie.

Dit was dus les 1: hoe schiet je jezelf in de voet qua argumentatie.

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 04:13

Hij klinkt verder (naar omstandigheden) wel 'aardig', qua dictie, stemgeluid en zo. Zijn verhaal is echter lastig om de aandacht bij te houden. Wellicht zijn er nog wat clubjes met staatssoepsidie die hem wat extra gratiesj mediatraining kunnen sponsoren.

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 04:05

Wie dacht er óók in de eerste paar seconden, "eh, waar blijft de ondertiteling?".

You-On-A-Gin | 27-02-13 | 04:03

Zo'n baard kriebelt verschrikkelijk,hoeveel luizen zouden er eigenlijk in zo'n baard wonen?

rollemanneke | 27-02-13 | 01:56

Ik geef me wel op. Als ik in de moskee mijn schoenen moet uitdoen is in no time de hele tent leeg.

Larry Cook | 26-02-13 | 23:18

Als hij nu al eens niet was begonnen met "In naam van Allahahaha blablabla" was het al heel anders overgekomen.

aardt | 26-02-13 | 23:02

Nee, geef mij de lullige joods-gristelijke krentenpap maar. Met hun koffiedikkijkers. Lijkt me ietwat minder gebrabbel, hoewel ook niet echt van een hoogstaand niveau. Bewijs. *in your face*
-
De sociale fobie, ook wel sociale angststoornis genoemd, is een psychische aandoening.
'Sociaal' is volledig joods-gristelijk goedkeurd. Een soort van halal, maar dan voor westerlingen of zo. Maar dit terzijde. wiki maakt vast geen bezwaar tegen deze opmerking.
In het DSM-IV is de fobie ingedeeld bij de angststoornissen. Iemand die aan deze stoornis lijdt, heeft angst, grote onzekerheid en verlegenheid voor alledaagse sociale interacties en gebeurtenissen, bijvoorbeeld feestjes, vergaderingen en soms telefoneren of boodschappen doen. Angst voor afwijzing, commentaar, kritiek, pesten en uitlachen. Naast algemene sociale fobie bestaan er specifieke vormen als bloosangst, trilangst, plasangst en (angst om te) stotteren.
bron: wiki, met enige aanpassingen van ondergetekende.

De Onschuldige Smurf | 26-02-13 | 22:36

ali zijn schilderijtje hangt scheef.. lol

arunt_bass_abuser | 26-02-13 | 22:16

Wist je dat het helemaal niet de snelsgroeiende religie is ter wereld. De enige reden dat het zo snel groeit is omdat die moslims neuken als konijnen. Allemaal meer dan 5 kinderen.

Trouwens in Nederland is het islamieten juist minder geworden, er gaan steeds minder van die apen naar de moskee omdat ze daar geen zin meer in hebben.

Mittaneck | 26-02-13 | 21:39

Welke geestesziekte heeft deze vogel?

Bobby1 | 26-02-13 | 21:34

Ik word niet goed van dat vingerwapperen. Elke hypocriete/narcistische/zelfingenomen moslim of imam schijnt dat te moeten doen.

dagutnie | 26-02-13 | 21:33

Wilders maakt de fout door constant de islam aan te vallen. Dit is vechten tegen de bierkaai, een gevecht wat nooit te winnen valt. De islam is simpelweg niet uit te roeien. De islam is zelf ook een dood iets. Als niemand iets met dit geloof doet dan zal de islam ook niets doen. Tenzij je gelooft dat Allah echt bestaat dan wordt het weer een ander verhaal. Het is veel constructiever iets tegen de mensen te doen die er voor zorgen dat er extremisme ontstaat, de die-hard hakbars die iedereen om willen leggen die het niet met ze eens is. Pim Fortuyn was wat dat betreft veel beter op weg door de nadruk te leggen op emancipatie.

CMPT | 26-02-13 | 21:16

@tissumnetniet , als je dat de talibanbooslims in Nederland voorlegt op internetfora, beginnen ze over westerling in Afghanistan. Akkoord, zeg ik dan, laten de westerse millitairen nou binnen afzienbare tijd daar gelukkig weggaan; dan verwacht ik ook dan deze baardmans in zijn jurk het goede voorbeeld gaat volgen en zelf ook terugkeert naar Afghanistan om daar zieltjes te proberen winnen, daar heeft hij bovendien meer succes... Iedereen blij.

fram | 26-02-13 | 21:00

De dwerg in filmpje geeft Wilers gelijk, da's mooi. ( heb maar 2 minuten kunnen kijken )

dubbert | 26-02-13 | 20:58

@vliegende_mocro2
Gaat u morgen even weer naar uw psychiater?
Of liever nog met uw koffer richting Mekka.
Allahu Akbar !
Het paradijs is niet hier!

Long Horn | 26-02-13 | 20:58

ga alstublieft terug naar UW ( ja netjes blijven , wederzijds respect enzo ) zandbak , als je het westerlijke gedachtengoed zo verschrikkelijk vind. Ga daar staan mekkeren. vuile parasiet van de westerse samenleving !
Ik probeer het echt te begrijpen , maar je moet toch een verschrikkelijke masogist zijn om hier te blijven wonen, wel elke maand je uitkering in ontvangst nemen , en te leven tussen het volk wat je zo veracht.
Echt verschrikkelijk zulke parasieten !! meer zijn ze niet, parasieten !!

tissumnetniet | 26-02-13 | 20:40

@ Schoorsteenveger | 26-02-13 | 17:56 | + 18

Ik ben bang dat de duivel daar heel anders over denkt. (Is waarschijnlijk zelf ook lid.)

Elessir | 26-02-13 | 20:38

Hm is het niet zo dat Wilders zich nu extra zorgen moet maken ? want wordt in deze ideologie niet gezegd dat men eerst moet uitnodigen moslim te worden en zoniet .......
kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen ?
Elan Saki Lot | 26-02-13 | 19:13 | + -1

Klinklare onzin! Er wordt al sinds jaar en dag uitgenodigd tot de Islam, ook hier in Nederland. En voor zover ik weet zijn er geen mensen vermoord, omdat ze de Islam niet omarmen. Het uitnodigen tot de Islam heet Daouwa en is niks meer en niks minder dan mensen in te laten zien dat Islam de enige ware religie is die je op de Dag des Oordeels zal redden van het hellevuur. Het feit alleen al dat de Dag des Oordeels centraal staat en niet het aardse leven zelf, haalt het achterlijke argument dat je wordt gedood indien je je niet bekeert finaal onderuit. En indien mensen na de Daouwa ervoor kiezen om de Islam NIET te omarmen, is Surah 109 klip en klaar:

Say, "O disbelievers, [1] I do not worship that which you worship, [2] nor do you worship the One whom I worship. [3] And neither I am going to worship that which you have worshipped, [4] nor will you worship the One whom I worship. [5] For you is your faith, and for me, my faith." [6]

vliegende_mocro2 | 26-02-13 | 20:37

Ze willen mij toch niet hebben want ik heb de lagere school afgemaakt en ik eet met mes en vork.

Elessir | 26-02-13 | 20:15

De idiomatische uitdrukking "uitnodiging tot de islam" is niet theologisch onschuldig. Het is een "offer you can't refuse". Zo'n uitnodiging moet worden aangenomen, of het is theologisch legitiem je te doden.

Angel_eyes | 26-02-13 | 19:48

Beste meneer de Haatbaard.
Mag ik u erop attenderen dat wij hier in het vrije westen zijn.
Dat we in het algemeen tot onze 6e geloven in dingen als de fabeltjeskrant sinterklaas en pinokkio.
Daarna begint het gezond verstand een beetje te werken..
We zitten daarom ook totaal niet te wachten op uw woestijngod met al z'n nukkige gewoontes.
Nee ik zie een vrouw graag haram.
Nee varkens zijn lekker.
Nee een snotlul van 15 is niet de baas in huis.
Nee niet 5 keer per dag met je reet naar het westen.
Nee blijf met je poten van iemands edele delen af.
Nee bemoei je niet met ons of rot op.
Een groot deel van de bevolking zou het graag zien dat u en de uwen de koffers zouden pakken en een kogel ging koppen in het heilige snackbarland van uw grootvader en grootvaders.
Oftewel zout lekker een eind op met uw preek en val ons niet lastig.

Long Horn | 26-02-13 | 19:47

Vrede zij met hem.
Onvoorstelbaar, 2013, en dan nog sprookjesboeken oplezen.

Kamervraag | 26-02-13 | 19:46

-10 voor mijn comment :-/
Ik ga voor jullie bidden

Joop2058 | 26-02-13 | 19:31

@André van Delft | 26-02-13 | 18:08
Ik hoop het ook...

La Bailaora | 26-02-13 | 19:27

@Fransg | 26-02-13 | 17:36
Precies. Dit is een heel gevaarlijke ontwikkeling. Hier komt een aanslag aan volgens mij. Geert zal extra moeten opletten.

La Bailaora | 26-02-13 | 19:24

Ja, en wij hebben allerlei verderfelijke porno overal.
Je zou je kunnen afvragen waar dat precies vandaan komt.
En mocht dat echt door ons met onze vrije opvattingen komen, wat komen jullie hier dan doen?

de grote Anti | 26-02-13 | 19:24

Eurotokkie | 26-02-13 | 18:09 | + 0
Je bedoelt nachtmerrie, toch?

G,I. Jane | 26-02-13 | 19:23

Heel netjes verwoord allemaal beste moslim.. Maar jullie onderdrukking van vrouwen en algeheel straatbeeld heeft ons al duidelijk gemaakt hoe slecht het gesteld is met de jullie geloof, je ziet het overal.

Genoeg woorden hieraan vuil gemaakt.. adios.

de grote Anti | 26-02-13 | 19:21

@che guefahrrad 19.08u Het zijn in veel gevallen zelf Joop/Vara/PvdA-lui die Wilders met Hitler vergelijken.

rien6139 | 26-02-13 | 19:15

Trumple | 26-02-13 | 17:09 | + 36

"Haha, zou hetzelfde zijn als een PvdA'er die na zijn politieke carrière in het bedrijfsleven opeens flink zou gaan graaien. Oh wacht."

Dat doen ze alleen maar als ze geen kans hebben gehad tijdens hun politieke carrière.

Elessir | 26-02-13 | 19:14

Hm is het niet zo dat Wilders zich nu extra zorgen moet maken ? want wordt in deze ideologie niet gezegd dat men eerst moet uitnodigen moslim te worden en zoniet .......
kan iemand dit bevestigen danwel ontkennen ?

Elan Saki Lot | 26-02-13 | 19:13

Gek toch dat je die vara/pvda lui nooit hoort
als Geertje weer eens met Hitler vergeleken wordt.
Zeg iets over Mo en je bent aan de beurt

che guefahrrad | 26-02-13 | 19:08

Dit soort mensen komt in Nederland veel te weinig aan het woord. Als je mensen het ware gezicht van de islam wil laten zien, kun je dat het beste doen door moslims aan het woord te laten.

Fantastisch hoe veel bewuste en onbewuste fouten hij in zijn betoog weet te verwerken. Hoe hij onder het mom van vrede haat en onderdrukking weet te prediken.

Nietvoordekat | 26-02-13 | 18:55

@denoorman | 26-02-13 | 17:06 |
'Wilders is welkom als lid. Goh wat leuk. Zullen we allemaal lid worden?'
.
Ik zie mijzelve geen stukje van m'n lid inleveren om lid te worden.
Greet zal daarover niet anders denken, dunkt me.

Van Dikhout | 26-02-13 | 18:52

Het aanbod zou lijkt mij wat te multicultureel, polletiek correct en vooral: te onomkeerbaar.

Lid worden van de islam kan vrij eenvoudig, je weer afmelden is verboden - en strafbaar met de dood.
Dus, meneer met baard, spring in een diepe kuil - zou mijn antwoord zijn op dit onfrisse aanbod.

Jan Passant mk2 | 26-02-13 | 18:35

Heeft Opstelten al een beroep op Wilders gedaan om zich te laten bekeren, omdat anders veel onschuldige slachtoffers zouden kunnen vallen bij een -enigszins waarschijnlijke- zelfmoordaanslag?

André van Delft | 26-02-13 | 18:34

"Economische voorspoed door islam en sharia."
Hij zal er van overtuigd zijn dat de golfstaten beloond zijn door hun god. Die die olie daar in de grond te gestopt heeft en hem heeft laten ontdekken en oppompen door westerse technologie van ongelovigen.
En zou die god van hem er dan ook voor zorgen dat we weer eens gasbel ontdekken. Vergeeft die god ons dan dat we bij de eerste gasbel nog in de verkeerde god geloven?

WirMachenMusik | 26-02-13 | 18:33

Islam is een sekte. Punt. De hoofdpersoon is de zelfbenoemde profeet Mo, die niks schuwde om de wereld aan hem, en niet aan allah te onderwerpen. Hierop wordt voortgeborduurd in de man vrouw verhoudingen en de onderwerpingswetten die hiervoor gelden. Man mag alles en vrouw mag nix. Deze verhoudingen golden in Europa tot de flowerpower ongeveer evenzo hard.

Misschien zien we in dit filmpje en de huidige M-O(osten juist wel de laatste stuiptrekkingen van de sekte genaamd Islam. Ze weten dat het einde nadert, dus ze hebben niets meer te verliezen en schamen zich voor niets en niemand meer in de hele wereld. Zielig en ook gevaarlijk.

micd | 26-02-13 | 18:33

De baardaap heeft het over "wat ervan komt als je mensen als Wilders volgt". Nu is het zo dat je als Christen, Jood of niet-gelovige in 90% van de Islamitische landen geen leven hebt. En tegenwoordig niet alleen daar. Mensen die eruit zien als Jood kunnen zelfs hier in Europese steden in veel wijken niet eens meer normaal over straat zonder bedreigd, bespuugd of geslagen te worden door Islamitisch geteisem. Maar met welk voorbeeld van na WO2 komt meneer de Haatsalafist? Kosovo, waar moslims zijn vermoord door (ook) zo'n "man", namelijk Milosevic. Het is ook weer pijnlijk duidelijk dat dit soort taquia-moslims direct de slachtofferkaart trekken, en als ze met "veel" zijn een mes in je rug planten.

rien6139 | 26-02-13 | 18:33

@Pierrepoint | 26-02-13 | 17:46
De wetshandhaving is hier een farce. In een normaal land was deze haatbaard allang gewaterboard, met zijn hele netwerk en al.

André van Delft | 26-02-13 | 18:32

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:18 |
"Als wij de Sharia implementeren.." klinkt in mijn oren niet als een schuchtere poging om te bekeren. Dat klinkt als een plan dat maar één uitkomst kan en mag hebben. En liefde, mededogen en barmhartigheid hebben geen God nodig, geen 'enig ware God', en zeker geen God aan wie wij ons zouden moeten onderwerpen. Ik denk dat de oorspronkelijke boodschap van Jezus van Nazareth ook niets maar dan ook niets met een God te maken had, maar dat terzijde.

Schoorsteenveger | 26-02-13 | 18:31

Wie niet waagt wie niet wint hè ......

Hobbykip | 26-02-13 | 18:29

@krelus | 26-02-13 | 18:16
Is een antwoord op een tweet van Wilders, die de uitnodiging afslaat. Hij slaat immers ook alle verzoeken om in praatprogramma's op radio en tv op te draven af? Beetj een sneer dus ook waarschijnlijk.
<blockquote class="twitter-tweet" data-cards="hidden" lang="nl"><p>Ik denk dat ik deze uitnodiging van man met baard om toe te treden tot swerelds grootste haatsekte maar afsla. <a href="http://t.co/Y2KXFhQmMy" title="http://www.youtube.com/watch?v=lw8CZZfO8K8&amp;list=UUrJ-tQLO0z-IvyuEX5GTf4A&amp;index=1">youtube.com/watch?v=lw8CZZ…</a></p>&mdash; Geert Wilders (@geertwilderspvv) <a href="https://twitter.com/geertwilderspvv/status/306394540024143872">26 februari 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

lekkurlinx | 26-02-13 | 18:28

Topfilmpje! Betere ANTI-RECLAME voor de islam is er niet.

KoninginWildemina | 26-02-13 | 18:25

koop is een scheerapparaat simpele haatbaard. jihad zij met hem, Greet de echte profeet van de Waarheid en de zinnigheid ipv de pedoprofethieen.

IndoFortuyn | 26-02-13 | 18:22

@Schoorsteenveger | 26-02-13 | 18:11
Hij komt simpel over, maar dat kan nog aan de presentatie liggen. Hij lijkt niet heel gevaarlijk.
Ergens verdienen mensen die anderen proberen te bekeren sympathie. Het is goed dat er mensen zijn die religie zo belangrijk vinden dat ze het hun medemens niet willen onthouden.
Als het maar zonder dwang en agressie gebeurt, maar dat spreekt vanzelf. Liefde, mededogen en barmhartigheid. Dat is waar deze wereld behoefte aan heeft.

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:18

Hallo,

Als ik heb nog wat vragen over die abonnementje. Hoe vaak mag ik dan bidden? En als mijn bidtegoed op is?En ik hoorde ook iets over de duivel een keertje. Die hoef ik niet erbij. Dat gerommel aan mijn lid laat ik ook maar liever voor wat het is. Wordt het na 12 maanden automatisch verlengd/wanneer kan ik opzeggen? Als ik het nu afsluit krijg ik er dan een tablet bij?

Ik hoor het graag.

Groetjes.

Bruno Alaska | 26-02-13 | 18:17

Begrijp niet goed wat Margiet Vroomans op Twitter wenst in deze kwestie. Wil zij - zoals gewoonlijk - aandacht op zichzelf vestigen of is het slechts een sneer van een zelfgenoegzame prominenten-panel-kwebbel.

krelus | 26-02-13 | 18:16

Dat heeft een haatbaard ook al bij de koning van België geprobeerd.

Alleen moet je dus zo’n uitnodiging zien als een laatste kans. Ga je er niet op in dan volgt het kromzwaard aldus de religie van de vrede.

basweetutwel | 26-02-13 | 18:16

Ik zal het even vertalen voor Geert.
Deze meneer vraagt of je voortaan geen saté babi meer wilt klaarmaken maar alleen nog maar saté ajam. En ook geen babi ketjap meer en al helemaal geen babi pangang. Misschien staan er in het kookboek van je oma genoeg halal recepten dat je het niet eens mist.

Osdorpertje | 26-02-13 | 18:11

Was er niet zoiets, als de verplichting voor een moslim, dat hij zijn vijand de mogelijkheid geeft om zich te bekeren alvorens omgelegd te worden?

ZKH EénOog | 26-02-13 | 18:11

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:07 |
Dit is echt een loopjongen. Simpele ziel. Maar daarom niet minder gevaarlijk.

Schoorsteenveger | 26-02-13 | 18:11

Not Muhammad | 26-02-13 | 18:06 | + 0 -

Je bekeren tot een sprookje ?

Eurotokkie | 26-02-13 | 18:09

Verder geen onsympathieke vent, daar niet van.
(mogelijk repost wegens server hick-up)

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:09

Verder geen onsympathieke vent, daar niet van.

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:09

@prodadam | 26-02-13 | 17:27
En nou maar hopen dat iemand van de AIVD nog wakker is.

André van Delft | 26-02-13 | 18:08

Heeft iemand het op kunnen brengen om de volle 9'26" te beluisteren? Wat een matige spreker is die man. Hij kan beter een goed opgebouwd stuk schrijven. Misschien als aardig stijlmiddel in de vorm van een open brief aan Wilders. Dit stuk zou hij dan ter publicatie kunnen aanbieden aan een landelijke krant.
Misschien werkt een YT-filmpje beter voor de meer auditief ingestelde medemens. In dat geval zou hij het stuk kunnen voorlezen voor een korter en prettiger te beluisteren fillempie op YouTube.

Dmitri Dmitrievitsj | 26-02-13 | 18:07

Ok, ik zal me bekeren. Maar niet alvorens deze sympathieke meneer de volgende vragen heeft beantwoord.
1)Vergeeft Allah nu wel (Surah 4:48) of geen (4:153) 'shirk' (eren van meerdere goden)

2)De Qur'an plaatst Samaritans in dezelfde periode als Moses nog Samaritans als volk bestonden. De term 'Samaritan' werd voor het eerst gebruikt in 722 B.C., honderden jaren NA Mozes. Hoe zit dat?

3)Volgens Allah is alles bij elkaar opgeteld 110%. (4:11-12 & 4:176) Kan het opperwezen niet rekenen?

4)Niemand gebruikte de naam Yahya voor Johannes de Doper. (sura 19:7) Maar wat schetst de verbazing? In 2 Koningen 25:23 staat die naam er toch echt. Wat moeten we daar van denken?

Enfin, ik verneem het graag.

Not Muhammad | 26-02-13 | 18:06

Ondertitels graag.

Eurotokkie | 26-02-13 | 18:06

Flikker toch op met je Allah en spoel eerst dat woestijnzand eens uit je bek voordat je begint te raaskallen.

neemjemoederindemali | 26-02-13 | 18:06

Jezelf bekeren op latere leeftijd tot moslim is zinloos.
Beide partijen zullen het niet geloven.

Terpen-tijn | 26-02-13 | 18:04

@Schoorsteenveger | 26-02-13 | 17:58
Ik moet me er echt op concentreren want ik word (zonder t dit keer) doodmoe van zijn manier van praten.

lekkurlinx | 26-02-13 | 18:03

Baardapie praat rare taal en heel GS houdt zich er gelijk mee bezig, eigenlijk zijn wij niet goed snik.
Maar ook bang.

Terpen-tijn | 26-02-13 | 18:02

Hoe laat begint het stenigen?

denoorman | 26-02-13 | 18:02

@Skunk57 | 26-02-13 | 17:55
Touché. Die had ik kunnen verwachten. :)
Mijn antwoord is natuurlijk: ja, dat ligt aan hem. Maar ik ben bevooroordeeld.

lekkurlinx | 26-02-13 | 18:00

Heb het twee minuten aangehoord en ben er nu alweer klaar mee. De hakkelaar is weer opgestaan...

eerstneukendanpraten | 26-02-13 | 17:59

Als we nou allemaal Moslim worden, zou het leven er wel makkelijker erop worden.
Het geeft je een vrijbrief om te laten doen wat je wilt.
Komt nog bij dat ik heel goed kan acteren.
Als ze het aan mij zouden vragen, zou ik volmondig ja zeggen, want dan valt er niks meer te kiezen.
Dan mag je blij zijn, dat je nog levend mag vertrekken.

Terpen-tijn | 26-02-13 | 17:59

lekkurlinx | 26-02-13 | 17:52 |
Ik vind het redelijk helder en voorspelbaar. Precies wat je verwacht van zo'n domoor die achter de Verhevene en zijn Profeet (de Duivel hale zijn ziel) aanhuppelt omdat dit hem een gevoel van macht geeft.

Schoorsteenveger | 26-02-13 | 17:58

@Koninging Beatricks | 26-02-13 | 17:11
Misschien nog niet eens zo een slecht idee. Heel de bevolking voor een dag mislom. En dan de volgende weer uittreden. ik neem dan wel eerst aandelen in een kromzwaard fabriek.

@rara | 26-02-13 | 17:41
Respect......... the cock!!

miko | 26-02-13 | 17:57

WirMachenMusik | 26-02-13 | 17:30 |
Zeg dat wel! Gaat meteen in het begin al mis, wanneer Haatbaard stelt dat Allah "de enig ware God" is, om vervolgens bijna in één adem te beweren dat Wilders 'onlogisch en irrationeel' is. Zou best kunnen dat Wilders dat is, maar dan moet je wel met argumenten komen vind ik die aantonen dat er bij Wilders sprake is van onlogisch redeneren, dan wel irrationeel denken of handelen, en het niet simpelweg laten bij een boude stelling dat Allah de enig ware God is, een stelling die evident niet logisch gefundeerd kan worden, noch als rationeel kan worden geboekstaafd. Meneer Haatbaard herhaalt nog enige keren dat op Wilders de etiketten 'onlogisch' en 'irrationeel' geplakt kunnen en moeten worden, maar onderbouwt die bewering vervolgens wederom niet. Wilders zou ook leugens vertellen, maar wat die leugens inhouden wordt eveneens niet ingevuld.
Interessant is de mededeling van meneer haatbaard dat er geen onderscheid gemaakt kan worden tussen de moslim, de gelovige en de Islam, het geloof, want dat een moslim zich dient over te geven aan het ware geloof en er dus geen onderscheid bestaat tussen genmatigden en extremen, dat er enkel spreke kan zijn van de 'ware moslim die de 'ware' Islam aanhangt.
Verolgens maakt meneer Haatbaard in het voorbijgaan Wilders uit voor een Hitler en een Milosevic, om dan eindelijk to the point te komen en ons te vertellen wat ons te wachten staat. "Als wij de Sharia implementeren...." zo begint hij, om ons vervolgens te vertellen dat alles pais en vree zal zijn als we allemaal, inclusief Wilders, moslim zijn geworden en ons hebben onderworpen.
Als wij de Sharia implementeren....
Lang leve de Shaitan, Satan, de Duivel! Moge de Duivel de islam als geloof totaal maar dan ook totaal vernietigen.

Schoorsteenveger | 26-02-13 | 17:56

Ik heb wel 5 sec. naar dat aanmatigende toontje geluisterd. Boeien! NOT, next.

Mask | 26-02-13 | 17:56

lekkurlinx | 26-02-13 | 17:52 |

Humm... zegt dat nu iets over hem of...

Skunk57 | 26-02-13 | 17:55

Ja heb ik gedaan. Ik concentreerde me op de baard als focus-point.

the uninvited guest | 26-02-13 | 17:54

Iemand de hele video afgeluisterd? En zo, ja, hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar? Ik wordt doodmoe van dat gehakkel en gestuntel. Ik begrijp na een minuut al geen woord meer van wat hij zegt.

lekkurlinx | 26-02-13 | 17:52

Als ik Wilders was zou ik zeggen: "Ga weg met je vieze baard, smeerkees!"

the uninvited guest | 26-02-13 | 17:52

Als ik Wilders was, zou ik eieren voor mijn geld kiezen.

Terpen-tijn | 26-02-13 | 17:50

Een beetje doorzichtig van die baard om Geert eerst zogenaamd uit te nodigen. Als die baard nou gewoon eerst eens zijn moslim broeders veroordeelde die geweld gebruiken, vrouwen onderdrukken enz. Laat hem dat maar eerst eens veroordelen en dan mag hij Greet weer eens uit nodigen. Dit is een echte Media Moslim om de naieve D66-ers weer eens een rad voor de ogen te draaien.

denoorman | 26-02-13 | 17:49

Maar de baard is ook een gevaar qua hygiene. toch?

the uninvited guest | 26-02-13 | 17:47

De joden en de christenen zitten op een dwaalspoor, daar heeft die nog te stichten liefdevolle maatschappij van hem vast wel een oplossing voor. Laat een moslim zijn geloof verkondigen en binnen een minuut gaat het over de levenswijze en het geloof van de anderen. Voor wie de Koran een beetje kent is dit een volstrekt logisch verschijnsel.

Overigens kan hij wel gaan zitten roepen dat de meeste Australiërs tegen de komst van Wilders waren, of dat echt zo is is nog maar zeer de vraag.
Sterker nog: ik denk dat Wilders daar heen is gegaan omdat hij dacht dat zijn woorden juist in Australië in vruchtbare aarde zouden vallen.

www.abc.net.au/news/2011-02-23/nearly-...

menzo | 26-02-13 | 17:47

Dit is effectief een doodvonnis wat hier uitgesproken wordt.

Alleen op zo'n glibberige nare wijze dat hier weinig tegen te ondernemen valt binnen de nederlandse wet.

Eenieder die een klein beetje van de gedragingen van salafisten weet, weet dat dit bij de voorbereiding van een moordaanslag hoort.

Dit gaat een hoop vuurwerk geven.

Pierrepoint | 26-02-13 | 17:46

Zou de samenleving wel een hoop geld aan zotte beveiliging besparen. Voor dus!

Skunk57 | 26-02-13 | 17:45

Hoera, de zoveelste buurtbewoner die zichzelf benoemt tot 'sheikh', iemand naar wie de Ware Gelovigen wel even zullen luisteren.
-
Het heeft bijna iets aandoenlijks - dit bést wel redelijk Nederlands sprekende, waarschijnlijk niet geheel onintelligente jongmens.
-
Alleen wél jammer dat hij dankzij GS nu so-oder-so in het spotlicht is komen te staan.

azoturie | 26-02-13 | 17:45

@Fransg | 26-02-13 | 17:36
Dit.

rara | 26-02-13 | 17:43

Hier nog zo'n geruststellend filmpje over de misverstanden en zegeningen van de sharia: www.youtube.com/watch?v=quoP0e8hSok Uw spreker is Taji Mustafa, woordvoerder van Hizbut al Tahrir UK. Bekend van de gescheiden-vrouwen-demonstratie op de Dam en naast het oproepen tot het vernietigen van de Jood zichzelf als 'gematigde' moslims beschouwende.

Not Muhammad | 26-02-13 | 17:43

'De profeet schreef een brief'. Het is onder historici een geaccepteerd feit dat Mo de proleet een analfabeet was. Enfin, word lid van de club en we maken je niet dood is eigenlijk de boodschap. Liev. Dat wel.

PopperFlopper | 26-02-13 | 17:42

@Kaas de Vies | 26-02-13 | 17:07
Respect your penis, reject Islam.

rara | 26-02-13 | 17:41

De logica van een Jehova Getuige. Dus als Wilders zich tot de Islam bekeert, dan zullen zijn volgelingen dat als een stel lemmingen ook doen. Maar natuurlijk. Maar onze bebaarde vriend mag dat hier zeggen en denken. In Nederland wel.

brutus68 | 26-02-13 | 17:39

Hij zou een goede sopraan maken.

King Kermis | 26-02-13 | 17:38

"Hij (dwz.Zul-qarnian) reisde zo ver totdat hij de ondergang der zon bereikte, Hij ontdekte dat deze in een bron vol modder onderging."
(Surah 18 ( Kafh) vs. 85-86)
.
Zolang men mij de modderpoel niet kan tonen waarin de zon ondergaat, wens ik NIETS te leren over logica, rationaliteit, wijsheid en feiten uit de Koran. Dankjewel.

ElHombre | 26-02-13 | 17:38

Dat eerst uitnodigen is perfect volgens de leer van Mohammed hoor. Die stuurde zelf ook eerst zo'n brief.
Toen Ahmadinejad een soort dreigbrief schreef aan Bush stond er ook een uitnodiging in.
Het gaat vooraf aan oorlog.

Fransg | 26-02-13 | 17:36

Oké, ik ben om.

Lewis | 26-02-13 | 17:36

op 8:10 "islam heeft het lastigvallen van mensen verboden, ook al zijn ze ongelovigen"

Begin daar eens mee

schoneslapert | 26-02-13 | 17:35

Grappig, eerst een heel verhaal over dat Wilders logica niet klopte. En het klopte wel dat Wilders geen goed antwoord gaf op een paar kritische vragen. Echter zei Wilders uiteindelijk dat het grote verschil is dat bij de Islam de Koran moest worden gezien als het woord van god. Nadat deze meneer wijst op die kritische vragen bevestigd hij vervolgens precies wat Wilders zegt. De Islam (beschreven in de Koran, en nog zo'n ander boek over het leven van Mohammed) de hoogste autoriteit en wetgeving (dus ook boven landelijke wetgeving) te maken. Meneer erkent ook dat Wilders gelijk had dus eerst verteld hij dat Wilders loog en geen logica had om hem vervolgens gelijk te geven. Over de criminaliteit zei Wilders dat de cultuur van disrespect van anderen ten grondslag lag aan die criminaliteit.

Echter stemmen de meeste mensen op Wilders niet vanwege de islam maar vanwege het integratieprobleem als geheel.

DerUnterMensch | 26-02-13 | 17:34

Moeten we nou alweer losgaan over die islam? De islam is gewoon een kansloze, achterlijke secte, gedoemd te verdwijnen. En daarmee is het laatste woord hierover wel gezegd.

Rest In Privacy | 26-02-13 | 17:34

Die lui zijn echt altijd hartelijk en gastvrij. Kom maar bij ons. Allah lust u rauw.

grote haas | 26-02-13 | 17:33

Getver! Stel je voor dat je gebeft wordt door een vent met zo'n vieze baard! Platjes OVERAL holy crap!
Verder vind ik zijn geneuzel lijken op jehovah's getuigen-blah-blah! Straks gaan ze ook langs de deuren hahahaha

the uninvited guest | 26-02-13 | 17:32

Dat geitengemekker aan het begin van het filmpje gelijk al. Sorry maar had daarna al geen zin meer om verder te kijken.

Poepus | 26-02-13 | 17:31

-weggejorist-

Rest In Privacy | 26-02-13 | 17:31

Hoe simpel moet je zijn om met de bedoeling om Wilders te bekritiseren zo uitvoerig uit de doeken te doen dat de hoofdargumenten van Wilders stuk voor stuk steekhoudend zijn.
En dat, vanwege onverdachte bron, zelfs nog overtuigender dan de film van Wilders.

WirMachenMusik | 26-02-13 | 17:30

Misschien kan deze haatbaard zich inschrijven voor de "islamic peace (!) conference" in Australië, waarvoor iedere islamitische hakbar-dood-aan-de-infidels zonder morren een inreis visum krijgt? Met dank aan de actiegroep die extreem links en labour is, zij krijgen een ereplaats op de vredesconferentie omdat zij zich hebben ingezet Geert Wilders te verketteren en als fascist neer te zetten. Half maart, tickets voor mannen -vanzelfsprekend- aan het andere telefonische loket dan de tickets voor vrouwen.

eastender | 26-02-13 | 17:30

Kekke dimmer op de muur.

James St John Smythe | 26-02-13 | 17:30

@Cappuccino | 26-02-13 | 17:27

LOL.

Mooi weer voor die mocro-roepers van gisteren. Die zouden zich toch ook dood moeten schamen.

Maar waarschijnlijk belemmert hun hersencel-tekort daarvoor teveel.

Dat zal het wezen.

pius | 26-02-13 | 17:30

P.S. Dit islamgekkie heeft een website, genaamd salafimedia.nl Daar staat onderaan de site:

The whole earth has been shown to me until I saw the east of the east and the west of the west and I saw the authority of Islam ruled all that I saw

Ik geloof opeens dat Geert Wilders gelijk heeft!

Rest In Privacy | 26-02-13 | 17:29

Jezus.... wat een malloot, heeft ie dat zelf niet door?

Opruier | 26-02-13 | 17:29


dlseth_ | 26-02-13 | 17:07 |
Jammer..:-(

irma zonderboezem | 26-02-13 | 17:29

Shaytaan <3

fram | 26-02-13 | 17:29

Nou, het is misschien zo gek nog niet.

Hij krijgt alle moslimstemmen en mogelijk gaat ook de helft van zijn eigen PVV-volk nog mee. Zit je snel op een zeteltje of 25 ;)

goedverstaander | 26-02-13 | 17:28

Ja tuurlijk, je ( Geert in dit geval) mag je natuurlijk weer gaan aanpassen. Andersom is natuurlijk nicht im frage!

irma zonderboezem | 26-02-13 | 17:27

LOL. Zwak verhaal. Hij pleit voor de sharia o.a.

Opzouten met de Sharia.

En dan deze 'de bijbel is gecorrumpeerd heden ten dage' nog zo'n Rolfol uitspraak.

Ik ben helemaal voor dit soort mensen als uitdragers van het Salafistische gedachtegoed. Geen betere reclame voor de seculiere samenleving mogelijk dan dit.

Inshallah.

pius | 26-02-13 | 17:27

Off topic: de kopschoppers uit Oosterhout zijn gevonden moetenwenietwillen.nl/blog/2013/02/26/...

On topic: Kan die baardmans het niet andersom proberen? gewoon in de wereld van de logica toetreden en inzien dat hij gelooft in pré-middeleeuwse verzinsels?

Cappuccino | 26-02-13 | 17:27

Ik kan geen mosselman worden, zo'n haat-baard kriebelt mij te veel! En,ik mag graag een karbonaadje bij mijn avondeten.

rollemanneke | 26-02-13 | 17:27

Het is een rekrutering voor een bomgordeltje.
zóóó doorzichtig man

Vitayalin | 26-02-13 | 17:27

Maiwand is een beetje nerveus in zijn jurk.

fram | 26-02-13 | 17:27

Het is volgens de Islam plicht je vijand eerst uit te nodigen moslim te worden alvorens hem te lijf te gaan. Dus erg grappig is dit allemaal niet.
Het afwijzen van deze uitnodiging zien de moslims als een daad van agressie. Vandaar dat ze altijd met zoveel trots kunnen zeggen dat ze alleen maar ten strijde trekken in reactie op agressie.

prodadam | 26-02-13 | 17:27

Opplakbaard, want hij heeft overduidelijk en castratenstemmetje, en ik kan daar echt niet naar luisteren. Gelukkig maar, want vast zonde van mn tijd dat geleuter.

Causa Sui | 26-02-13 | 17:26

Hey Maiwand Al-Afghani,
Allah bestaat niet.
Het is 2013, droplul.

Cuyahoga | 26-02-13 | 17:25

fram | 26-02-13 | 17:23 Oh, salamimedia.

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:24

Wilders moet onze "noedelige meester" gaan volgen. Het Vliegende Spaghettimonster is onze schepper. Ramen. goo.gl/JjS7b

BroodenSpelen | 26-02-13 | 17:24

Pastor Sippenhaft | 26-02-13 | 17:14 Wilderson Sword is tegen.

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:23

carramba | 26-02-13 | 17:21 Je braadlul steengrillen?

Zou je dat nou wel doen?

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:22

Ik denk niet dat Geert Wilders -vrede en beveiliging zij met hem- op dit voorstel zal ingaan.

Pastor Sippenhaft | 26-02-13 | 17:22

Best knap dat deze baardmans het lukt om minutenlang poep te praten met moeilijke woorden.

superlenig | 26-02-13 | 17:22

Hihihi, religie en "logica, rationaliteit, wijsheid en feiten", hihihi.

Zzzzooooffff | 26-02-13 | 17:22

Haha, die Godwins! OMG wat een triest geval dit.

KoninginWildemina | 26-02-13 | 17:22

Dat is Maiwand AL-Afghani. Ik hoop dat Geert zijn raad opvolgt.

Joop2058 | 26-02-13 | 17:21

Als Wilders moslim wordt, volg ik, want zonder leider zou ik als PVV-stemmer immers geen leven meer hebben. Vraag aan de reaguurders die mij daarvoor keer op keer waarschuwen: hoe hebben jullie je destijds voorbereid op de overstap?

WirMachenMusik | 26-02-13 | 17:21

Ga nog liever m'n eigen lul steengrillen dan mezelf bekeren tot de Islam

carramba | 26-02-13 | 17:21

Weer zo'n media moslim die wil meeliften op Geerts populariteit.. Zo jammer..

denoorman | 26-02-13 | 17:21

Trouwens ipv altijd maar over de koran, allah en alle andere onzin te praten, laten we eens een discussie houden over de oorsprong. Over god, en of die bestaat, en welk bewijs ze daarvoor hebben. Die discussie wordt openlijk met christenen gevoerd, maar ik zie het nooit bij en met moslims.

Meeroever | 26-02-13 | 17:20

Dat filmpje is niet te doen als je meer dan één hersencel hebt! sjonge jonge de speech van v.Ramkraak is nog beter te verteren.

Welles! Nietes! | 26-02-13 | 17:20

"Sterren op hun knieën" lijkt me ook wel wat.

Red mij niet | 26-02-13 | 17:19

Ik kan in het filmpje niet ontdekken dat hij zijn moslimbroeders oproept om af te zien Wilders te vermoorden. Dus dat maakt de rest woordenpeop.

roze_bril | 26-02-13 | 17:19

Groot-Moefti Geert ibn Wilders, rechtstreekse afstammmeling van de proleet (h2o2).

Lobo | 26-02-13 | 17:19

Merkava | 26-02-13 | 17:16 Nee. Niks. Maar in m'n eerste postje meld ik dat hij van Indonesische afkomst is en je ziet wat er gebeurd.

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:19

Is er al over Wildersofoob gesproken alhier? Of het nou klopt of niet wat die grijze postduif uit het zuiden te melden heeft, alleen al de blik naar de islam is een doodszonde voor sociaalofoobse-islamgekkies. Het blijft wel onze Geert, dus aftaaien met je intolerante middeleeuwse cultuur.

Rest In Privacy | 26-02-13 | 17:18

Het begint al met dat irritante gebrabbel met een overschot aan g's. Ik kan daar gewoon niet over. Dat is geen zingen! Het is walgelijk!

Meeroever | 26-02-13 | 17:16

you can check out anytime you want but you can never leave.

cumshaft | 26-02-13 | 17:16

@zeg maar jansen
Is er iets mis met indo's?

Merkava | 26-02-13 | 17:16

Niet slecht voor een afghaan: 10% is verstaanbaar en slechts 21330 versprekingen, taalfouten en stotteringen. IQ van 45 mag er ook best zijn voor een talibanees.

fram | 26-02-13 | 17:15

Oh, dat mag je niet zeggen van de onderbuikers.

Dat Wilders van Indonesische afkomst is. Het is nu eenmaal zo. En dat mag en kan. Doet aan de mens niets af.

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:14

De Moslim club is toch een beetje voor loosers. Als ze geen gelijk krijgen gaan ze de boel terroriseren en tiraniseren. Dat is mij allemaal een beetje te primitief, we leven toch niet in de middeleeuwen??

denoorman | 26-02-13 | 17:14

Hij wil dat iedereen moslim wordt omdat dit beter is voor iedereen.

Heeft Gillette al gereageerd?

Pastor Sippenhaft | 26-02-13 | 17:14

Wat een kudtstem heeft die gozer.

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:12

Ik kan helaas geen lid worden van de islam want ik hou van lachen en leuke dingen.

HetMannetje! | 26-02-13 | 17:12

Flikker op met je sharia.

drs.Nee | 26-02-13 | 17:12

@denoorman | 26-02-13 | 17:06

Lijkt me een leuk experiment.
Met 10 miljoen mensen moslim worden en twee dagen later allemaal weer uittreden.

Dan zijn de overgebleven moslims zeker tot het jaar 2100 bezig alleen maar alla fatwa's uit te spreken.

Koninging Beatricks | 26-02-13 | 17:11

Wat praat die man raar duurde paar seconden voordat ik snapte dat die NL (dialect) zat te lullen ipv ... mhhh iets totaal onverstaanbaars.

Andersom dag | 26-02-13 | 17:11

If you can't beat them, join them.

Watapatja | 26-02-13 | 17:11

Zongebruinde Wilders? Die is toch al bruin vanwege z'n Indo-afkomst?

zeg maar jansen | 26-02-13 | 17:10

"logica, rationaliteit, wijsheid en feiten"

Juist ja, dit kwartet wat uitontwikkeld is in de Westerse verlichting gaat deze man misbruiken om zijn niet te bewijzen Godheid en puberale geweldsreligie te beschermen.

Daar is niets logisch, rationeel en wijs aan.
#feit

Kaas de Vies | 26-02-13 | 17:09

ik vrees voor die trollende haatbaard dat Nederland langzaam maar zeker inderdaad wakker aan het worden is. Nog een paar jaar en het besef dat multiculti knuffelen onze verzorgingsstaat om zeep heeft geholpen is voldoende ingedaald. Alle immigranten, ook islamieten die ervoor gekozen hebben in Nederland te wonen moeten gewoon assimileren of emigreren. Kusje, een noodgedwongen PVV stemmer.

Faragefan | 26-02-13 | 17:09

Bingo 4:05 "er is geen gematigde of radicale islam, er is maar een..." Dat is nu precies wat Wilders ook beweert.
Voor de rest, man in baard met radicale overtuiging die tot bekering oproept. Eeuwenoud fenomeen. Negeren of uitlachen, meer reacties zijn niet mogelijk.

Not Muhammad | 26-02-13 | 17:09

Hij zegt dus eerst dat Wilders irrationeel denkt, en 10 seconden later zegt hij dat Wilders de islam moet accepteren.

EigenVolkEerst | 26-02-13 | 17:09

Haha, zou hetzelfde zijn als een PvdA'er die na zijn politieke carrière in het bedrijfsleven opeens flink zou gaan graaien. Oh wacht.

Trumple | 26-02-13 | 17:09

Ik kan helaas geen lid worden van de Moslim want ik lust geen Halal.. Jammer..

denoorman | 26-02-13 | 17:09

Als Geert slager had willen worden was ie niet in de politiek gegaan lijkt mij.

Welles! Nietes! | 26-02-13 | 17:09

Dat vingertje meteen! Getver.

Henk Zult | 26-02-13 | 17:08

Neuh, mossel zijn is niets voor mij; ik val op vrouwen met volgroeide primaire en secundaire geslachtskenmerken.

dlseth_ | 26-02-13 | 17:07

Wat vervelend is dat je een stukje van je lid moet offeren om lid te worden. Dat is voor mij een toompje te ver.

Kaas de Vies | 26-02-13 | 17:07

Geert Al-Wilders ?
... over zaken als logica, rationaliteit, wijsheid en feiten, ze zijn snel uitgepraat die twee.

jankerd | 26-02-13 | 17:07

Wilders is welkom als lid. Goh wat leuk. Zullen we allemaal lid worden??

denoorman | 26-02-13 | 17:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken