Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Schokkende beelden. GingerTurk wil nieuwe Shoa

Goedemorgen (in) Nederland. Gisteren keek (u op 114.000 stuks Goed Volk na) massaal niet naar Onbevoegd Gezag op de NTR. Daarin wordt namelijk uitgelegd hoe goed het gaat met de multiculturele samenleving en daar trapt u al lang niet meer in. Het programma liep juichend mee met Turkse Koerd Mehmet, een promovendus die in zijn vrije tijd 'de situatie verbetert' voor allochtonen in de Arnhemse prachtwijk Broek. Mehmet doet zijn werk ongesubsidieerd en buiten het bevoegde gezag om, omdat Turken niet zo van officiële instanties houden. Dan mag het, blijkbaar, want volgens de NPO is Mehmet daarmee 'DE sleutel tot integratie in de Nederlandse samenleving'. Hij doet ook vast heel goed werk. Maar de Turkse tieners die hij probeert op te voeden, werken niet helemaal lekker mee: "Ik haat joden. Klaar", aldus GingerTurk hierboven in een stukje De Speld ontmoet Koefnoen. En hij zet er 50 euro op dat het de (gespeeld?) geschokte Mehmet niet zal lukken hem opnieuw op te voeden. Jodenhaat is geen racisme, maar gewoon VvMU. Sowieso, integreren is voor sukkels: terwijl Mehmet onbevoegde opvoedprogramma's runt, eisen andere Turken gesubsidieerd Turks taalonderwijs op basisscholen. Gewoon via het bevoegde gezag trouwens, want als er geld te halen valt, zijn de officiële wegen ineens wél goed genoeg. Hele uitzending hierrr. In de volgende aflevering: opstandige Nederlandse pubers die om erkenning van de Armeense genocide vragen bij de vrijwillige barman in de voetbalkantine. Ohnee wacht.
Instant Update: Partij van de Vele Vragen levert meteen huiswerk in. Zit geen woord Turks bij.

Reaguursels

Inloggen

Het gaat helemaal goed komen met het integratiebeleid in de Bananenrepubliek 0031... NOT. Of is het al de Moslimrepubliek... Man man man, wat een treurigheid.

Reykjavik | 26-02-13 | 00:42

Jodenhaat en islam? Goh, wat 'n verassing

SicSeb | 26-02-13 | 00:02

Oh en paar procent van de Turkse bevolking heeft blond haar, meer dan 20% lichte ogen. Onze turken komen allemaal uit een bepaald plattelandsgebied en zijn niet doorsnee.

Jackie Chiles | 25-02-13 | 23:54

@Capsicum blond haar en blauwe ogen is een beetje de vmbo 3 uitleg van dat hele verhaal. Een jood met blond haar en blauwe ogen is geen ariër een germaan met bruin haar en bruine ogen wel. Achter de rassenleer zat een uitgebreide theorie die na de eerste wereldoorlog is ontstaan uit eeuwen oude mythes en modernere wetenschap. Het idee was dat er ooit oorspronkelijke ariërs waren en die spraken een indo-Europese taal en waren volgens de nazi's blond. Iraniers waren volbloed ariërs, vandaar dat Iran sinds de tweede wereldoorlog Iran heet wat letterlijk land van de ariërs betekent. Mijn tip: lees eens wat voor je een mening hebt.

Jackie Chiles | 25-02-13 | 23:48

Leuk altijd, die kamervragen en vragen aan de minister. Waar ik altijd benieuwd naar ben, zijn de ANTWOORDEN! Want die horen we namelijk NOOIT!
Waarom is dat?

prakkie | 25-02-13 | 22:17

Onderwijs in de taal van hun eigen culturele achtrgrond is juist afgeschaft, al jaren geleden. Komen ze nu weer mee aanzetten.... pffffff

Iwmac | 25-02-13 | 21:53

"Turken werden als tamelijk Arisch beschouwd net zoals Iraniërs." "Hitler stond zeer positief tegenover de islam."

Lijkt mij gewoon bondgenoten creeeren? Turken hadden geen blauwe ogen en blond haar, en waren dus absoluut niet Arisch. Ik geloof niet dat Turken als Arisch werden beschouwd, maar dat Duitsland probeerde om de Turken en de rest van het midden oosten op afstand te houden tijdens de eerste fase (overnemen van Europa). Hitler was slim om geen vijanden te maken van moslims, zeker als er een gezamelijke vijand was, dus de joden. Anders zouden zijn troepen 5-8 tegen 1 neergemept worden op straat.

Capsicum | 25-02-13 | 21:40

Toch een beetje jammer dat men weinig van de geschiedenis begrijpt, geldt ook voor Hollanders en zogenaamd goed opgeleide mensen in dit filmpje.
"Het is dat er toen weinig moslims waren..." Waren er wel, in joegoslavië bijvoorbeeld. Moslims waren vaker wel dan niet bondgenoot van de nazi's. Groot moefti was van Turkse afkomst en een bondgenoot. Turken werden als tamelijk Arisch beschouwd net zoals Iraniërs, Afghanen, sommige Indiërs en een aantal Noord-Afrikanen. Koerden stonden zelfs nog hoger op de Arisch ladder (want spreken indo-Europese taal). Hitler stond zeer positief tegenover de islam.
Daarnaast heeft Turkije Palestina zelf eeuwenlang bezet ook wel handig om even te onthouden!

Jackie Chiles | 25-02-13 | 21:16

Heb best wel respect over de aanpak van die Mehmet, en hij durft hardop te denken: "zielige jongetjes man!".
Hier zie je meelopers reageren op de mening die ze hebben overgenomen van hun achterlijke klasgenoten, zoals die ginger.

Zou bijna denken dat Southpark nog gelijk had over gingers... wat een idioot is die gast.

Capsicum | 25-02-13 | 20:46

Vanavond bij Pauw en Witteman, Let maar op .....
........ (not)

Kamervraag | 25-02-13 | 20:25

@**mike** | 25-02-13 | 19:52

Zou die rooie weten dat zij n bet bet bet bet bet overgrootmoeder keihard genomen is door een christenhond op kruistocht ?

implosie | 25-02-13 | 20:05

Deporteren met hele familie zou echt prachtig zijn voor deze uitspraken Ik ben geen jood nee.

ministerSinister | 25-02-13 | 19:56


De D-66 rechters die over dit conflict recht gaan spreken, zullen het redelijk vinden dat de belastingbetaler de rekening voor deze Turkse lessen gaan betalen.
.
Amsterdam: Volgens de laatste gegevens wonen 175 verschillende nationaliteiten in de stad.
Daarmee is Amsterdam de meest multiculturele stad ter wereld.
.
Deze andere 174 nationaliteiten hebben natuurlijk ook recht op les in hun eigen taal volgens deze D-66 rechters.
www.iamsterdam.com/nl-NL/Trade/feiten-...

Ella | 25-02-13 | 19:53

@Ella | 25-02-13 | 19:12
Ideetje :

Een steengroeve , een paar hamers , kruiwagens en pictografische instructies ? Snapten ze 5000 jaar geleden ook al.

Dus .. geen opleiding nodig en : baan garantie!
(in Koerdistan)

implosie | 25-02-13 | 19:53

Misschien die mannetjes even uitleggen wat Hitler bedoelde met het Arische ras.

Ik denk dat ze dan wel heel erg stilvallen.

De enigste met een beetje Arische bedoeling is die rooie.

Maar die had waarschijnlijk als eerste de douche mogen aanzetten.

**mike** | 25-02-13 | 19:52

@GSimam | 25-02-13 | 13:59
Je hebt wel een beetje gelijk over de Britten ,maar die hadden al heel lang geleden in de gaten dat er moslims niet samen te leven is, vandaar de scheiding : Zo hier jullie eigen zandbak, maak er wat moois van jongens!

Ik weet niet of je wel eens in Pakistan geweest bent (ik wel) en het is ( samen met Bangladesh , maar die overeenkomst hoef ik aan jou vast niet uit te leggen) het meest ranzige en mislukte land ter wereld.

implosie | 25-02-13 | 19:14

www.radio1.nl/items/72823-turkse-kinde...

Prof.dr. Sieneke Goorhuis-Brouwer over taalontwikkeling bij kinderen.
Intelligente kinderen kunnen rustig thuis Turks leren en op school Nederlands.

Het is gelul om te zeggen dat kinderen beter integreren als ze op school Turks krijgen, zoals de Turkse arbeidersvereniging zegt.

Wel is het een probleem dat heel veel Turkse kinderen met nog geen 200 woorden op school komen, terwijl een Nederlands middenklasse kind dan al 2.000 woorden kent.
Het gaat dus om kinderen uit onderklasse gezinnen met ouders die meestal analfabeet zijn.

Kinderen integreren beter als hun ouders zich de NL. waarden en normen eigen maken en die waarden vervolgens doorgeven aan hun kinderen.
Daar zit de crux.

Als Turkse ouders aan hun kinderen de Turkse waarden en normen mee willen geven kunnen ze dat beter doen door in Turkije te gaan wonen.

Ella | 25-02-13 | 19:12

Als je dit geen verrijking vindt dan ben je een rascist.

frisenfruitig | 25-02-13 | 19:04

Dit leren deze kinderen thuis en dat wordt al tientallen jaren door onze politek correcte wegkijkers en de MSM liever onder de pet gehouden.

frisenfruitig | 25-02-13 | 19:02

@Feynman | 25-02-13 | 12:37

Moest er niet nog een (volledig) wit kaartje naast ?

implosie | 25-02-13 | 18:49

En Theo Maassen en de PVDA keken weg, en zagen dat het goed was.

Rest In Privacy | 25-02-13 | 18:41

Heel simpel dit:

Man met geweer bij de grens die hele dag vraagt:'wat vind u van joden?' Is het antwoord 'hoe bedoelt u' of 'he wat waarom vraagt u dat' meteen doorrijden.
Echter is het antwoord: 'alkha hakbar ilim hagar blabirpipi' meteen schieten rot volk. Ben ik nu beter dan hun als ik dat zeg op zich niet maar zo werkt de natuur nou éénmaal. Ik heb het ook niet op de joden maar zij hielden het wel vol tegen 7 van die geiteneukers zandbak landjes: en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_inv...

boatfolder | 25-02-13 | 18:20

Ha ha, de jeugd heeft de toekomst. Een mooi filmpje voor Joop, maar daar zien ze niet graag de waarheid voorbijkomen..

denoorman | 25-02-13 | 18:15

Ik vraag me af of indirect de machtige olie-sheiks niet ergens een hele dikke vinger in de politieke pap hebben van Europa en de VS waarvan de economie afhankelijk draait op dat zwarte goud en dus veel moet tolereren uit de islamitische wereld..

Onhandige Harrie | 25-02-13 | 17:39

Ik ben al wat ouder maar heb (nog steeds) geen kinderen. Soms vragen mensen: vind je dat niet erg? Dan zeg ik: euhh, nee! Deze ontwikkelingen in NL zijn ideaal om een eventuele kinderwens, hoe groot of klein ook, gelijk de das om t doen.. ik slaap nu prima en het zal mijn tijd wel duren, dat zou minder goed werken als ik wel kinderen had gehad. Ik zou geen oog dicht doen!

Robertski | 25-02-13 | 17:29

Ondertussen in de AH waar de multiculturele samenleving tot volle wasdom komt youtu.be/Ac_AXVq3qVk Mooi toch die verijking van culturen als extra aanvulling op de o zo saaie Nederlandse cultuur van stampot en erwtensoep.

Robertski | 25-02-13 | 17:23

Na 30 seconden GingerEikel ben ik afgehaakt.
Hoe zou hij het vinden als er mensen zijn die hem en zijn familie zouden willen vergassen, tot de kleinsten aan toe, die er niets van begrijpen en zich met hun armpjes vastklemmen aan papa of mama?
Walgelijk.

MyCatIsDoingThis | 25-02-13 | 17:15

MESMoi2 | 25-02-13 | 14:26 | + 1

Spreek voor jezelf, ik ben niet agressief anti multi culti geprogrammeerd hoor. Ik heb niet de wens om mijn opvattingen aan een ander op te dringen maar als ik om mijn heen kijk vrienden, kennissen en collega's is het veelal multiculti.

Op mijn werk is de voertaal Engels,mijn collega's komen uit diverse windstreken(Oost en ZuidOost Azie, VS en diverse landen in Europa, mijn leidinggevende bevindt zich in een ander Europees Land),mijn ouders komen uit twee verschillende culturen, wat mij als persoon al multicultureel maakt.Mijn partner heeft wederom een andere achtergrond.

Ik heb dan ook nog wel een aantal vrienden met partners uit het buitenland en ook dat gaat goed.

In mijn omgeving werkt multiculti prima. Daar buiten duidelijk niet dat is bekend en dat is niet gek als culturen te veel van elkaar verschillen, geen water bij de wijn willen doen en in de tussen tijd van alles door de ander zijn strot willen duwen.

Voor mij persoonlijk werkt multiculti prima, iets met wederzijds respect dat werkt. Als dat er niet is stort je als land de afgrond in.Kortom, enkeltje afgrond.

truusch | 25-02-13 | 17:09

Maar wat vind BJZ er van, dat er Thuis alleen Turks gesproken mag worden?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat, het niet spreken van den Nederlandse taal in de thuis situatie een reden is om tot uithuisplaatsing over te gaan. En er zijn al geen /te weinig Islamitische pleegouders.

LostSandWich | 25-02-13 | 16:58

Ik vind dit echt WAL-GE-LIJK!! Ongelofelijk dat er zulke mensen bestaan. Als wij dat over hun soort zouden zeggen is het gelijk discriminatie etc. Zelf zijn het de grootste haters.

Alleen al die bekkies van die gasten… OMG! Misselijkmakend!

Ze beseffen niet dat als Hitler er nog had geleefd, zij er zelf ook niet zo best vanaf hadden gekomen. Bha!! Bha!! Bha!!

KimDH | 25-02-13 | 16:56

GSImam; dank je voor de uitleg. Waardeer ik enorm.
Zelf heb ik ook al 50/50 islamitische collega's meegemaakt. Voor elke fantastische kerel, waar mee je kan lachen over alles, die enorm goed was in zijn werk en motivatie ten volle had, was er ook altijd een kerel dwars tegenover die nergens tegen kon, altijd de kantjes er van af liep en totaal geen motivatie had. Maar je hebt gelijk, beiden lijden ze onder de negatieve zooi die de ander veroorzaakt.

Multi-culti samenlevingen werken niet, integratie gaat ook tot een grens en niet verder tenzij de immigrant van zijn eigen cultuur (niet meteen gebonden aan religie) af wilt. De natuur, de dieren, bewijzen dit al, waarom moeten wij mensen het tegendeel nog proberen te bewijzen?

LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 16:48

Jammer voor hem, maar van de regering moet Mehmet weg uit die achterstandswijk. Hij is een scheefwoner. In een achterstandswijk mogen alleen achter(stand)lijken wonen.

lulleficatie | 25-02-13 | 16:04

as-saboer | 25-02-13 | 14:40 | + -2 -
Waarom ben ik nu precies racistisch?

Moi2 | 25-02-13 | 15:50

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 15:01 | + 0
Gewoon jezelf zijn. Al dat betekent dat je vrouwen,homo's, ongelovigen, anders gelovigen anders behandeld,of het liefst dood slaat.
So be it

Aldus trouw

truusch | 25-02-13 | 15:48

Datzegiktoch | 25-02-13 | 14:58 |
En ook Joden kunnen een diepe haat koesteren.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 15:36

L.M. | 25-02-13 | 14:50 |
We zijn er nog lang niet. Onder het mom van 'godsdienstvrijheid' zal voorlopig het meest rabiate racisme toegelaten, gebillijkt en zelfs goedgepraat worden. Zelfs Trouw vindt dat Asscher met zijn roodgekleurde fluwelen handschoentjes nog te hard van stapel loopt.
www.trouw.nl/tr/nl/6869/Hans-Goslinga/...
"Niet alleen immigranten stuiten op de nieuwe grens van de moderne samenleving, ook een partij als de SGP met een afwijkende visie op de rol van de vrouw."
Pure discriminatie heet hier "afwijkende visie"...

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 15:01

Als Jood kan ik je vertellen dat Moslims echt niet de enige zijn die hun haat laten merken. Hier in Friesland heb ik louter autochtonen getroffen die mij hebben uitgescholden voor bedrieger cq sjacheraar in negatieve vorm (zonder enige keer zaken te hebben gedaan) of die zelfs vieze Jood als scheldwoorden gebruiken. Geen neo-nazi's of ander soort randfiguren. Gewoon Pepijn en Patrick uit een willekeurig Doorzongezin. De enige overdreven sympathie die ik heb ervaren was gek genoeg van een Marokkaan. Op basis van zijn geschriften noemde hij mij een uitverkorene of iets in die geest. Nou wil ik niet zeggen dat deze uitzondering gelijk alles goedmaakt. Maar vergis je niet over de grote groep autochtonen die achter de uitspraken van dit soort figuren staan. Gek genoeg hoor ik daar nooit wat over.

Datzegiktoch | 25-02-13 | 14:58

We maken weer dezelfde fout, een gevaarlijke fout.We blijven de andere kant opkijken en zien zogenaamd niks of willen het niet zien.Totdat.......(en dat is al gaande)we niet meer terug kunnen.Dergelijke uitspraken van deze debielen heeft niets te maken met vrijheid van meningsuiting, maar met moord met voorbedachte rade.En we laten het (niet alleen deze randfiguren) langs ons heen glijden, en een beetje schuld en boete spelen tegenover dit soort "gasten".

L.M. | 25-02-13 | 14:50

Die hele huiskamer was waarschijnlijk met de trein naar het oosten afgevoerd mits A.H. nog aan de macht was.

Slappehap | 25-02-13 | 14:48

@Moi2 | 25-02-13 | 14:26
Ik ben blij dat u in ieder geval toegeeft racistisch te zijn, dat is iets dat veel PVV'ers niet durven toe te geven.

as-saboer | 25-02-13 | 14:40

as-saboer | 25-02-13 | 14:11 | + 0 -
Je vergeet even dat we de "goed willende" decennia lang de kans hebben gegeven maar dat de situatie alleen maar dramatisch slechter is geworden.
Dus kennelijk zijn er bitter weinig "goed willende".
In ieder geval veel te weinig om nog rekening mee te houden.

Moi2 | 25-02-13 | 14:30

GSimam | 25-02-13 | 13:59 |
Man, man, wat zijn 'jullie' toch slachtoffers. De tranen springen in mijn broek. Maar bedankt voor de geschiedenisles. Het ligt dus aan de Britten, die zijn overal de schuld van.
"En over vrouwonvriendelijkheid wil ik ook iets uit de doeken doen."
Dat durf je niet. Is de Wil van de Verhevene, die doeken.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 14:28

GSimam | 25-02-13 | 13:59 | + 0 -
Waar jij tegenaan loopt is het feit dat Multiculti onmogelijk is.
Wij zijn allen door de natuur "geprogrammeerd" om agressief anti-multiculti te zijn, vandaar dat je het ook nergens in de natuur ziet.
Wat jij meemaakt is deze natuurlijke aversie tegen multiculti en dat zal alleen maar erger worden.
Europa staat namelijk op de vooravond van een mega uitbarsting.
-
Multiculturalisten zijn hele domme/naïeve mensen die naar een gezonken baksteen in een emmer kijken en elkaar enthousiast op de rug slaand vertellen dat alleen zij zo intelligent en weldenkend zijn om te zien dat de baksteen drijft.

Moi2 | 25-02-13 | 14:26

@Veel Vaak | 25-02-13 | 14:01
U praat over democratie en tegelijkertijd bent u eigen rechter spelen aan het propaganderen en vindt u dat democratie is dat mensen die het met u oneens zijn hun mond moeten houden. Beseft u niet dat uzelf geen democraat bent en dat het feit dat u discrepantie ziet tussen democratie en uw opvatting, dat dit niet aan het democratisch gehalte van Nederland ligt maar aan uw eigen democratische gehalte?

as-saboer | 25-02-13 | 14:19

@GSimam | 25-02-13 | 13:59
Weer helemaal met je eens. Ik vind dit ook zeer treurig. Je wordt door domrechts weggezet als Turk en door medeturken als een landverrader. Zeer herkenbaar, mijn vriendin ervaart precies hetzelfde. Gelukkig richt zij zich op de positieve aspecten en voelt ze zich nog prettig hier. Maar het is zeer frustrerend dat 2 extreme groepen het voor de goedwillende verpesten.

as-saboer | 25-02-13 | 14:11

www.patcondell.net/
wat kan pat het toch weer uitstekend verwoorden.

minimá-armezusvan.. | 25-02-13 | 14:11

Wow! Schokkende beelden dit... Maar ook weer niet, dit bevestigd wel wat je vaak niet durft te denken. Goed dat in onder de aandacht wordt gebracht op deze manier.

Over die GingerTurk; die zou het met zijn haarkleur niet lang hebben volgehouden in de oorlog... Wat een hypocriete zak zeg! Ongelooflijk. De rest is net zo erg, maar die lijken nog enigzins te beschikken over hervormbaarheid. Deze GingerTurk (geweldige term), heel duidelijk NIET.

ADV15 | 25-02-13 | 14:04

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 13:24 | + -1

Inderdaad mooi, maar laat je nog even lekker uithollen door wat Mocro's en van Rompuy. Ahh zemmer, doe die benen spreiden weetje en met van Rompuy van voren. Het is maar net wat je lekker vindt

GSimam | 25-02-13 | 14:03

Ik denk dat Ginger iets vaker over zijn schouder moet kijken. Dat haar kan nog dieper rood kleuren als zijn schedel in wordt geslagen door de eerste de beste jood die hij tegen komt in Arnhem. Als ik Joods was had ik nu in de auto gezeten richting Arnhem.

Veel Vaak | 25-02-13 | 14:01

@langetijdgeleden

Ik snap je frustratie maar al te goed en ik ben het ook met je eens. Ik heb zelf ook lessn in de moskeeen gegeven en daarmee had ik ook contact met heel wat andere moskeeen. En ja, ook ik werd soms bang van wie er wat predikte. Maar er is iets als causaliteit. Die haatbaarden en kudtmarokkanen (laten we even die termen gebruiken) zijn niet de primaire oorzaak. De haatbaarden zijn niet anders dan een gevolg van de Britten die deze stroming heeft doen opwekken. Daarvan hebben wij (lees: normale moslims) al sinds 1780 last van. En nog erger is dat deze gasten ook nog door de media als representatie van de islam worden neergezet. Belachelijk! En wij trappen er in. Klein voetnootje, de reden waarom de meeste Turken niet tot deze stroming is vanwege nationalisme. Overige moslimlanden hadden tot en met de eerste wereldoorlog hun cultuur en bewustzijn verloren en hebben zich geadepteerd aan deze stroming. Daarvoor mag je de Britten, Italianen,
Spanjaarden en Fransen voor bedanken. De Turken in Duitsland zijn ook weer een mooie observatie van hoe zij hun cultuur daar hebben verloren en daarom ook neigen naar deze duistere quasi-islamitische stroming.

Over de kudtmarokkanen wil ook eea kwijt. Het zijn echt nare mensen, maar ik kan het gewoon niet begrijpen waarom zij elke dag in the spotlights staan en vooral de laatste jaren. Politiek Den Haag en de EU hebben hier belang bij, zo blijft de Nederlandse bevolking angstig en gepolariseerd. Zij zijn zelfs afhankelijk van dit soort problemen. Laat dat nou exact wat ingedrienten zijn om over een bevolking dictatoriaal te regeren. Je hebt alle puzzlestukjes al: wat je ziet over de EU, graaiculturen, xenofobie, dalende onderwijs, moe-landers etc. Nu is het eens tijd om al die stukjes tot een geheel te vormen. Dan leren we inderdaad dat zowel jij als ik en elk ander 'inferieure' burger ongeacht etniciteit slechts leven in een illusie. Als wij onze echte leiders kunnen aanpakken, dan is het marokkanenprobleem zo opgelost.

En over vrouwonvriendelijkheid wil ik ook iets uit de doeken doen. Ik heb ruim twintig allochtone meisjes door hun studiekeuzetraject geholpen en ongeveer acht van hun wilden uiteindelijk wel een beta opleiding (natuurwetenschappen) kiezen. Een aantal van hun is daarmee gestopt vanwege perverse medestudenten en lompe grappen over vrouwen. Ik heb zelf ook in Nederland Physics gestudeerd en ik kan die meisjes heel goed begrijpen. Zij hebben hierdoor een andere opleiding gekozen en voornamelijk richting bouwkunde wat toch wel iets meer vrouwvriendelijk is. En deze vrouwonvriendelijkheid komt erg sterk voor in mijn vakgebied en van deze zogenaamde intelligente mensen verwacht je het eigenlijk niet. In de allochtone samenlevingen komt vrouwonvriendelijkheid ook alleen voor bij de laagste rangen. Ik zou mijn dochter geen toestemming geven om een natuurwetenschappelijke vak te beoefenen in Nederland. Het is vrouwonvriendelijk, ondergwaardeerd en een of andere snotneusmanager weet het altijd beter.

Mijn ervaring is ook dat, alhoewel ik in Nederland ben geboren, dat dit niet mijn land mag zijn. Daarvoor wil ik mijn medeturken en medenederlanders erg voor bedanken. Op de universiteit werd ik niet aangesproken als een individu, maar als een samenleving. Ik representeerde de Turken zonder dat ik het wilde en ik hoefde maar een fout te begaan en dan heb ik al heel wat negatieve generalisaties over mij heen. Het autochtone volk dat ik in Nederland in 27 jaar tijd heb meegemaakt is even sneu als het allochtone.

Het Nederlandse volk is te vergelijken met een Dobermann en onze leiders met een chihuahua, waarbij de chihuahua domineert over de Dobermann. Er zijn genoeg sbs6 programma's met zulke onderwerpen heheh. Zolang het volk niets wil doen, blijven we onderdanig. En met niets willen doen, bedoel ik eigenlijk de leugens geloven en beleven.

GSimam | 25-02-13 | 13:59

LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 13:26 | + 1

Is het fijn die slachtofferrol?

truusch | 25-02-13 | 13:54

Goede argumenten hebben die jongens ook. Vooral de gingerturk.

Amazing_Mark | 25-02-13 | 13:50

@as-saboer | 25-02-13 | 13:41
Hihi intolerant man ik ben de multiculti master himself. Alle buitenlanders die ik ken 300 minimaal vinden mij allemaal heel aardig en behulpzaam. Waarom ? Tja omdat dat mijn aard is en die van mijn ouders.
Fosterparent kindje in afrika hulp voor arme landen inzamelen van goederen voor arme mensen.
Weet je wat daar het probleem van is dat ik het nog steeds doe en blijf doen maar het maakt mijn haat des te groter omdat ik weet hoe zwaar het leven kan zijn als je geen kansen krijgt. Dat het ook zwaar is als je ze niet benut heb ik geen boodschap meer aan.
Roven en stelen omdat je niet mee komt in een land waar het leuk is maar niet vanzelf gaat.

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:47

as-saboer | 25-02-13 | 13:08 | + -2

Met alle respect hoor, maar Hitler was een Nationaal Socialist. Het een sluit het ander niet uit.

De PVV is meer links met een klein vleugje nationalisme dan Rechts, de PVDA is linkser de PVV en de SP is wat mij betreft links semi communistisch.Groen Links is op sommige vlakken rechtser dan de PVDA, maar nog wel links en dan met name op het gebied van milieu.

De VVD was rechts, Het CDA is rechts midden, D66 is links liberaal.

truusch | 25-02-13 | 13:46

Deze is goed geintegreerd.
Nu nog wachten op Baby Turk, Sporty Turk, Scary Turk en Posh Turk.

Kunnen ze de Spice Turks beginnen.

The_Black_Knight | 25-02-13 | 13:46

@Veel Vaak | 25-02-13 | 13:39
Omdat u intolerant en kortzichtig bent waarschijnlijk.

as-saboer | 25-02-13 | 13:41

@as-saboer | 25-02-13 | 12:33
Mooi gezegd maar waarom heb ik nog steeds geen respect voor u?

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:39

@GSimam | 25-02-13 | 13:09 |
Leuk gevonden: GS-imam... Stijlvol hoor!

Van Dikhout | 25-02-13 | 13:38

@as-saboer | 25-02-13 | 12:52
Wat ik er onder versta is dat u democratisch op -veel staat. Houd uw pleuris bek nu maar even.

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:35

@as-saboer | 25-02-13 | 13:08
Ga jij mij even vertellen wat ik van mening moet zijn.
Ik heb niks met uw puzzel te maken en ik heb niks nada noppes over socialisten gezegd laat staan dat ik daar een mening over wil hebben.

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:30

@as-saboer | 25-02-13 | 13:11
Ik geef alleen aan wat de motivatie van de immigrant per definitie zegt over het land waar hij/zij naar toe wil of gaat. Maar goed ik praat maar niet meer met of tegen u dat is beter zo. *waarom gaat u zelf niet weg proest*

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:28

@GSimam; het is mooi gesproken, er is alleen wel een probleem, vrijwel niemand op deze site is een 'graaier', zie hoe er gesproken wordt over bankiers en overheidsleden die een godsvermogen krijgen, ok, iedereen is vrijwel rechts op deze site, maar de meeste mensen hier zijn harde werkers die een godsvermogen aan belasting betalen die willen zien dat hun geld, waar al zo ontzettend veel van verdwijnt elke maand, op een goede manier besteed wordt en gezien het feit dat onze overheid steeds meer fouten met geld maakt en allochtoonse 'besturen' er steeds meer naar vragen (en blijven vragen, zelfs met crisis), kan je vrij pissig worden.

Alle (harde) uitspraken zijn gemaakt uit andere beweeg redenen dan alleen geld. Mensen zijn de criminaliteit zat, de luiheid van (de helft van) de islamitische allochtonen zat, de haatzaaiers in (sommige) moskeeën die alleen maar de islam jeugd verder opfokt om slechte dingen te doen zat en de aanhoudende criminaliteit naar Joden, Vrouwen en Autochtonen toe zat. De problemen komen uit de islamitisch/allochtoonse hoek, maar de 'leiders' van die hoek doen er niets aan en onze overheid stimuleert alleen maar de immigranten overflow. Hardwerkende Nederlanders emigreren, niet-werkende steuntrekkers immigreren. De balans verdwijnt en snel ook.

LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 13:26

Daarom heb ik ook mijn biezen gepakt.
GSimam | 25-02-13 | 13:09

mooi

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 13:24

Jemig zeg, alsof er ineens een nieuw zwart gat open gaat dat nog niet ontdekt was. Het is algemeen dat onze liefkozende knuffel Nederlanders een tering hekel aan Joden hebben. Zo hebben wij een tering hekel aan Marokkanen en buitenlanders. Lekker boeiend allemaal, Het meest trieste van het gehele verhaal is nog wel dat ze zelf niet tot het Arische ras behoren en Hitler wel bejubelen. dom volk!

[G]eenstijl | 25-02-13 | 13:24

@as-saboer | 25-02-13 | 13:11
Doemdenken WTF !!! Kijk om je heen

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:23

Strontvliegen krijg je van neef en nicht inteelt wat een verrijkingen en wat zonde van het zuurstof die ze gebruiken .

claener | 25-02-13 | 13:23

Ik krijg haast kriebels in mijn buik bij de gedachte dat het oprichten van een "we zijn er nu klaar mee" club een daverend succes zou worden. Niks politiek gewoon oplossen van problemen net zo lang dat het weer gezellig is zonder.
We hebben het niet gewild, wel toegestaan, haast moeten omarmen en nu is het klaar. Het wil maar niet werken met bepaalde groepen en ik voel me nu een racist terwijl ik dat feitelijk niet ben.

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:20

graag 1000 stokslagen pp, mijn dank

enjoybram | 25-02-13 | 13:15

As-saboer
Simpel nl is een modern-communistisch land geworden na de jaren 40-45.
Dit omdat men pertinent weigert naar het volk te luisteren (bijv. Het blijven weigeren van het willen invoeren van referendums bij belangrijke onderwerpen), naast dat ik het erg vreemd vindt dat een zeer gehate partij als pvda zo'n grote achterban altijd heeft met verkiezingen.
en alle kabinetten de laatste jaren stelselmatig maar blijft doen wat de eu ons opdraagt, laat staan om te voorkomen dat het buitenland slecht over dit land denkt.

Een regering hoort z'n bevolking te dienen, niet uit te buiten, laat staan te terroriseren door de maatschappelijke parasiten uit andere landen die keer op keer (bewezen) een voorkeursbehandeling krijgen.

Ik las ooit eens ergens dat een van de regeringen in de jaren 70 inruil voor olie een contract/akkoord tekende waarin stond dat deze nationaliteiten de vrije hand kregen om te mogen doen en laten wat zij wilden.
Vondt het hele verhaal eerst een aluhoedjes gekken complot theorie, maar inmiddels krijg ik het idee dat het wel eens echt waar zou kunnen zijn.

dani7902 | 25-02-13 | 13:15

@GSimam | 25-02-13 | 13:09
Ik deel uw mening, goed gesproken. Ik erger mij ook dood aan de sociaal-democraten enerzijds en de xenofoben van rechts.

as-saboer | 25-02-13 | 13:14

@Veel Vaak | 25-02-13 | 13:06
Nederland is nog steeds een prachtig land. Ik heb niet zoveel met dat doemdenken. Ik snap uw redenatie ook niet, u zegt dat als mensen Nederland niet goed vinden, ze maar weg moeten. Maar u vindt Nederland zelf niet goed, waarom gaat u dan niet weg?

as-saboer | 25-02-13 | 13:11

@as-saboer
Turken zijn geen semieten, Arabieren wel. Turken zijn Altaïers en komen uit Azië.

Toen ik nog in Nederland woonde, organiseerde ik lessen zonder subsidie voor Turkse jongeren. De gehele organisatie was zodanig opgebouwd dat niemand een centje verdiende en dus iedereen vanuit welwillende motieven werkten. Dit ging/gaat behoorlijk succesvol. Subsidie is voor mij een teken van zwakheid en overgave. Daarnaast wilde ik al helemaal niet dat er een paar nietsnutten van de gemeente gingen evalueren wat voor lessen er werd gegeven. De scholengemeenschappen waren trouwens ook best positief. Zo leerden wij onze leerlingen niet alleen hetgeen wat ze op school krijgen, maar ook onderwerpen buiten hun school. Onderwerpen als quantummechanica, complexe getallen, geschiedenis van de Nederlandse en Turkse talen (Germaans en Altaïsch), voedingskunde etc. kwamen allemaal aan bod en op zo een manier dat zelfs de minst intelligente leerlingen (VMBO'ers) dit begrepen. Ik weet haast zeker dat ik mijn passies niet kon delen als er subsidie in het spel zou zitten. Waar geld is, kan corruptie en hebzucht optreden. En daarnaast ben ik een Turkse Nederlander en geen Marokkaanse, dat laatste krijgt voor namelijk subsidie. Na ook wat gesprekken te hebben mogen voeren met wat gemeentelieden, besefte ik me dat de 'linkse kerk' eigenlijk 'ons' (lees: allochtonen) geen vertrouwen en waarde wil geven en het probleem doen blijven aanwakkeren om zo hun eigen circuit te redden.

En ja, nu we het toch over geld hebben, we hebben daarmee ook een blankenprobleem gevonden. Kijk naar alle graaiers, het zijn allemaal (toevallig) blanken. Zeg nou mensen, dit is toch geen juiste manier van denken of wel? Hoe zou het zijn als ik elke Nederlander over de kam schoor voor graaier? Als ik sommige reacties hierboven zie, dan neig ik uit wraakgevoelens om ook zo een houding aan te nemen. Houd er aub mee op.

Als de linkse kerk zijn solidariteit nou niet op etniciteiten zou richten, maar puur op de lagen in de economische lagen en de rechtse kerk eens wat dichterbij de burgers zouden staan, dan zou het land weer in bloei kunnen komen. Maar helaas, wat je ook stemt (mainstreampartijen), je komt altijd bedrogen uit in deze schijndemocratie. Daarom heb ik ook mijn biezen gepakt.

GSimam | 25-02-13 | 13:09

@Veel Vaak | 25-02-13 | 13:00
Als u van mening bent dat deze mensen socialisten zijn, wil ik graag met u de uitdaging aangaan dat u naar zo'n bijeenkomst gaat en meldt dat u een socialist bent. Blijkbaar bent u niet op de hoogte dat socialisten vervolgd zijn door de Nazi's en gehaat worden door racisten. Misschien is dit ook een verklaring waarom domrechts nazisme de linkerhoek in probeert te geschiedvervalsen?

as-saboer | 25-02-13 | 13:08

@LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 13:05
Ok cool.... wel zo flexibel

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:08

dat lelijke voorvocht nerd Mootje word de nieuwe Bubba over 5 jaar, dan ist er uber geil en seksueel gefrustreerd (wegens geen contact kunnen krijgen met dames)en klaar gestoomd door de mislukte linkse integratie wacht hij als een gebontkraagd beest op prooi in de cel.toch een extra motivatie om daar niet te belanden als echte Nederlanders/Joden.moehahahah www.newgrounds.com/portal/view/77937

no coffee | 25-02-13 | 13:07

@as-saboer | 25-02-13 | 12:58
Als je de overduidelijke keuze maakt je ergens ver van je geboorte grond wil vestigen en daarmee erg veel achter laat moet er toch iets zijn wat die keuze de juiste maakt. Je hoeft je ook niet beter te voelen het is relatief maar je daarom kan je nog wel blij zijn hier geboren te zijn. Niemand komt hier naar toe omdat het hier slechter is of verzadigt is met racisme en haat.
Nederland was een prachtig land aantrekkelijk voor al dat kutvolk die geen Nederlander wilde worden maar als parasieten de boel verzieken en die prachtige Islam hier gebracht hebben.

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:06

Nou willen die turkse bedelaars weer geld voor taalles? Hebben de turken dan helemaal geen zelfrespect of trots?? Waarom gedragen ze zich als bedelende sloebers?? Rare jongens die turken, een beetje zielig eigenlijk.

denoorman | 25-02-13 | 13:05

@Veel Vaak; ze mogen liegen en bedriegen om totale overname van politieke macht te krijgen in alle westerse landen. Dus wonen in een joodse stad is dan alleen maar een 'tijdelijke oplossing'.

LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 13:05

Feynman | 25-02-13 | 12:37 |
Palestinian refugees in Iraq, Jordan, Lebanon and Syria suffer a daily humiliation at then hands of their Arab brothers. It is way past time that they were given dignity, equality before the law and Iraqi, Jordanian, Lebanese or Syrian citizenship
www.youtube.com/watch?v=LMVh9Iwf6Xk&a...

Troef | 25-02-13 | 13:04

@as-saboer
Leuk hoor die borrelfilosofie, maar natie staten zijn geen concept, maar een feit. De WC is ook een uitvinding uit die tijd. Moeten we die dan ook maar meteen afschaffen, want het zal wel een achterlijk idee zijn die poepdoos.

Merkava | 25-02-13 | 13:03

@as-saboer | 25-02-13 | 12:50
Polen en Russen haten alles wat een kleurtje heeft en nazi partijtjes bestaan daar gewoon.
Welk deel van deze feiten wil je niet onder ogen zien?

Veel Vaak | 25-02-13 | 13:00

@Veel Vaak | 25-02-13 | 12:53
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen zijn die een land beter vinden dan een ander land behoudens de groep nationalisten. U kunt wel stellen dat omstandigheden in het ene land beter zijn dan in het andere land. Ik voel mij in ieder geval niet beter dan een ander persoon omdat ik toevallig in Nederland geboren ben. Natiestaten zijn een concept uit de 19e eeuw.

as-saboer | 25-02-13 | 12:58

Kan trouwens ook wel een leuk kaartje van amsterdam maken en met groene kleurtjes laten zien hoe amsterdam is overgenomen door niet joden.
Waarom wil een moslim eigenlijk in een joden stad wonen is dat niet Haram dan ?

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:57

Inzien dat je immigrant bent is iets wat is voorbehouden aan blanken. Als je jezelf als gelukzoeker ziet zal het besef er nooit komen. Immigranten erkennen impliciet het land waarna ze immigreren beter te vinden.
Dat zal een moslim nooit doen.

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:53

@dani7902 | 25-02-13 | 12:38
Na 2x had ik uw mening al begrepen. Ik snap alleen niet waarom u van mening bent dat Nederland geen democratie is, zelfs niet na uw 4e post. Kunt u dat uitleggen en graag in combinatie met wat u verstaat onder democratie?

as-saboer | 25-02-13 | 12:52

@truusch | 25-02-13 | 12:36
En extreem rechts vereert zeker Fidel Castro?

as-saboer | 25-02-13 | 12:50

@Zzzzooooffff | 25-02-13 | 10:44
Ik haat Turken, Marokkanen en bijna alles wat zwart is en (let op) geen moer met NL te maken willen hebben.
We worden leeggezogen, beroofd en bestolen. Wakker worden doen we nu maar heeft het nog zin ja het heeft zin.
Oprotten met dit soort gasten niks vrijheid niet voor jou met je apenkonten mening.

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:49

Voor je het weet gaat de discussie over integratie, terwijl immigratie het échte probleem is.

Worstjes | 25-02-13 | 12:45

Feynman | 25-02-13 | 12:37 | | Reageer+ | -1
Ja dat wordt gebruikt als excuus al jaren lang.
Greta vraagt of je thee komt drinken trouwens.

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:42

De volgende eis wordt dat alle NL-kinderen verplicht Turks en Arabisch moeten leren, om zodoende te kunnen integreren in de dominante islamitische cultuur die in het verschiet ligt.

WirMachenMusik | 25-02-13 | 12:40

-weggejorist-

dani7902 | 25-02-13 | 12:38

Zie ze al staan in een drukke wagon stoer roepen "hey anne frank... hoer!!" en nog niet in de gaten hebben dat ze dezelfde koude douche te wachten staat.

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:38

-weggejorist-

dani7902 | 25-02-13 | 12:38

-weggejorist-

dani7902 | 25-02-13 | 12:38

As-saboer
Hou op met je democratie!!! Dat bestaat niet meer in nederland!! Wordt toch eens wakker joh€

dani7902 | 25-02-13 | 12:38

Ook leuk dat de Mean Stream Media de jodenhaat door Arabieren nooit verklaard uit de situatie uit het midden oosten. Jongeren worden liever vergeleken met Adolf Hitler, dan te kijken naar de onderdrukking en onteigening van de bezette gebieden.
ifamericansknew.org/
2.bp.blogspot.com/-BAdoJTS8NLg/TxbsX8p...

Feynman | 25-02-13 | 12:37

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:29 | + 1

In Polen en Rusland vereert extreem Links Hitler ook nog steeds hoor. Racisten, homohaters en antisemieten stonden nu eenmaal niet vooraan in de rij.

truusch | 25-02-13 | 12:36

Rechtzaak, D66 rechter met een Weg Met Ons mentaliteit en wij kunnen weer gaan betalen om Turken turks te leren. Mark my words.

lulleficatie | 25-02-13 | 12:35

Zoveel Turken in Nederland hebben 'Kavgam' op het nachtkastje liggen. U vraagt zich af: Kavgam? Zoek maar eens in Google Afbeeldingen..

hatovimletayis | 25-02-13 | 12:35

Die jongen op de linker bank dacht nog een beetje anders die andere drie zijn rijp voor mij.

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:35

@Parsons | 25-02-13 | 12:23
Om dezelfde reden dat u kansen krijgt. Nederland is een democratie en iedereen die inwoner van Nederland is, is gelijk. Het is goed dat u zich stoort aan racisme en discriminatie onder allochtonen, het zou u alleen sieren als u zich daar dan zelf ook van weerhoud. Voor goedwillende allochtonen is het overigens dubbel zo lastig in onze samenleving. Aan de ene kant een groep allochtonen die vervreemd is van onze samenleving en goedwillende medelanders haat en aan de andere kant een groep vervreemde autochtonen die alles haten wat anders is dan zichzelf. Ik heb diep respect voor mensen zoals Mehmet.

as-saboer | 25-02-13 | 12:33

-weggejorist-

Veel Vaak | 25-02-13 | 12:29

@as-saboer | 25-02-13 | 11:31
Geef mij één reden waarom Nederland moet zorgen dat allochtonen kansen krijgen?

Waarom moet Nederland dat doen?

Waarom moet altijd een ander dan het onderwerp iets doen?

Kan het onderwerp (allochtoon) zelf niet zijn kansen creëren?

En als het de allochtoon niet lukt, waarom is dat dan de schuld van Nederland?

En waarom gaat de allochtoon dan niet lekker terug naar Allochtonië om daar zijn kansen te beproeven?

Van die dingen.

Parsons | 25-02-13 | 12:23

as-saboer | 25-02-13 | 11:47 | + -3

Sorry ik vind het allemaal niet zo grappig. Kinderen worden zeker niet hatend geboren maar wel zo gemaakt. Je kan niet op tegen jarenlange indoctrinatie, als kinderen in een omgeving zitten die vrijwel homogeen is.

Als kinderen thuis dergelijke ideeën op doen maar op school,sport en bij vriendjes thuis andere informatie krijgen is er nog hoop, maar dat is niet zo. Kinderen worden gevormd door hun omgeving. Niet door iemand die 1 keer per week komt vertellen dat homo's niet anders zijn dan hetero's en Joden allemaal leuk, lief en aardig zijn.

truusch | 25-02-13 | 12:19

Gingers have no soul

Schrale Kip | 25-02-13 | 12:18

In september 2001 viel mijn mond open van verbazing toen ik wat te roken wilde gaan halen in een shop. En er een forse groep jongeren uitbundig voor de tv zat te dansen bij walgelijke beelden. In 2002 viel die mond nog verder open toen ik ze vol lof hoorde praten over de bomaanslag in Bali. Kon het erger? Ja dat blijkt!

kennie37 | 25-02-13 | 12:17

Lekker volkje, die Turken. In Belgie rijdt een Turk twee keer (!) 'per ongeluk' over zijn neef heen. En wie worden er gezocht? De Nederlanders waarmee ze ruzie hadden. Eerst nog liegen en de Nederlanders de schuld geven natuurlijk. Hij wist dus dat ie over iemand heen was gereden, tweemaal, alleen dacht ie dat ie over een kk hollander reed ipv zijn neef. Helaas. Toch blij met dit filmpje, geeft weer eens aan hoe in islamitische kringen over joden wordt gedacht. Alleen jammer dat als je hetzelfde roept over moslims als deze frisse jongens doen over joden, je in no time een rechtszaak aan je broek hebt wegens discriminatie. Dit tuig wordt geen strobreed in de weg gelegd om hun discriminerende opmerkingen te maken. Fijn land leven we, waar je als visueel gehandicapte met je blindengeleidehond geweigerd wordt door deze kakkerlakken die taxichauffeurtje spelen.

Jos Schmitz | 25-02-13 | 12:11

"Maar volgens Mustafa Ayranci van de HTIB zullen Turkse kinderen de Nederlandse taal juist sneller leren als ze het Turks onder de knie hebben."
?!? Kunt u mij dat uitleggen? Mag in het Turks want dan begrijp ik het Nederlands beter... of zoiets

Kobus Kloothamer | 25-02-13 | 12:10

Deze jochies vereren als 't ware Hitler en staan er geen moment bij stil dat ook zij zelf niet voldoen aan de eisen van het door Hitler verafgode Arische ras?! Dat dus ook zij aan 't gas waren gegaan! Ignorantie en stupiditeit ten top! Diep... diep treurig

AnnyDHW | 25-02-13 | 12:04

-weggejorist-

dani7902 | 25-02-13 | 12:03

@as-saboer
Nee l.l!! Links staat inmiddels voor het in de uitverkoop doen van dit land, als het niet economisch kan dan maar via de bevolking!
Dit soort etterbakkies wordt geen stroobreed in de weg gelegd, krijgen praktisch alles kado of ze stelen het!
Moet je als nederlander eens het zelfde willen proberen!

Alleen links is zo schijnheilig dat ze het niet toe zullen geven en de rollen omdraaien door de degen die hun plannen doorzien hebben af te schilderen als boeman!!

dani7902 | 25-02-13 | 12:03

janjing | 25-02-13 | 11:57 | + 0 -
Daar ga je helemaal gelijk in krijgen want de islam duldt geen andere geloven naast zich.
Vandaar dat er geen enkel islamitisch land bestaat dat niet agressief anti-multiculti is.
Iets wat Multiculturalisten zo diep mogelijk wegstoppen want het staat haaks op hun "mooie maakbare multiculti" theorie..

Moi2 | 25-02-13 | 12:02

Moslims, de nieuwe nazi's...
funkyd | 25-02-13 | 10:51

Nou nieuw? In de tweede wereldoorlog waren ze ook al niet vies van de nazi's hoor.

stenenvissert | 25-02-13 | 11:58

as-saboer | 25-02-13 | 11:47 | + 0 -
Lol... het feit dat Nederland (en elk ander Europees land!) al 40 jaar ZONDER SUCCES probeert er met praten uit te komen weerhoudt jou er niet van het gewoon nog eens te proberen.
Per slot van rekening, als de eerste 100.000 bakstenen gezonken zijn zal de 100.0001e misschien wel drijven... niet?

Moi2 | 25-02-13 | 11:57

Als je de geschiedenis er op naslaat zie je dat er om de 50 jaar +- ergens op de wereld een jodenvervolging plaatsvind en als ik daarnaast kijk naar hoe diep deze denkbeelden al in dit soort knaapjes en de islamitische wereld ingebakken zitten ben ik bang dat wij nog een holocaust 2.0 gaan meemaken in ons leven.

SmegmaSmeer | 25-02-13 | 11:57

Deze moslimkrijgertjes hakken de koppen van ons en onze kinderen af zodra ze in de meerderheid zijn in Nederland.
SVP, zsm. eruit met die bende met hun families erbij!
Bedankt D666-ers,vlucht maar lekker weg in jullie Europese baantjes nu het nog kan.

janjing | 25-02-13 | 11:57

Misschien had ons gutmensch Mehmet even moeten uitleggen dat de jochies samen met Anne Frank zouden zijn weggevoerd als ze toendertijd hier hadden geleefd. Eens kijken of ze dan ook nog zoveel jodenhaat hebben.

Dan hadden deze dappere jochies misschien samen met Anne Frank in een veetrein gezeten, als ze alleen dat al eens zouden beseffen.

neemjemoederindemali | 25-02-13 | 11:55

as-saboer | 25-02-13 | 11:47 | |
Dat hebben veel "Wilderianen" al doorstaan denk ik. Vele uren in de klas met mohemmedaanse malloten, dag na dag, week na week, jaar na jaar.

aardappelninja | 25-02-13 | 11:54

Ziekgemaakte en gehersenspoelde kinderen, die meningen van huis uit hebben meegekregen! Is met de paplepel ingegoten!
Die jongetjes snappen er helemaal niets van en dan gaan ze gekke en in hun ogen "stoere" dingen zeggen.

Wat ik alleen niet begrijp is, waarom blijven dit soort mensen nog in een niet-islamitisch land wonen, waar ze zich NIET huis voelen en eisen dat er in de taal van land van herkomst les wordt gegeven op scholen......
Waarom gaan deze mensen niet gewoon emigreren naar een land waar ze zich wél thuisvoelen? Waarom blijven??

enk | 25-02-13 | 11:53

Ook goede reclame voor de Boedelbak...

kibambam | 25-02-13 | 11:53

@dani7902 | 25-02-13 | 11:49
De politiek correcte kliek is tegen haat, discriminatie en racisme in algemeenheid. Of dit nu door een allochtoon of een autochtoon wordt gebezigd. Dat navelstaren en calimerogedrag oogt een beetje sneu.

as-saboer | 25-02-13 | 11:52

@segalkjesaljksgahbi | 25-02-13 | 11:49
Ze zijn nog steeds in verwarring over de koers die ze moeten varen, de waarheid kan tenslotte hard aankomen (dank min. Asscher).

First Contact | 25-02-13 | 11:52

Als ik links zou zijn, zou ik nu 180º draaien qua urgentie van integratie als verplichting.
ik zou ook de vrijheid om je eigen cultuur en achtergrond hier te handhaven spontaan reduceren tot 0.
Wetend dat deze jongens over 10 jaar met nog meer erwtenhersentjes hun eigen radicale, guurrechtse NSDAP/NSB cultureel erfgoed verder uit-haat-zaaien.
Maar ik ben niet links.
Dus draai ik niet 180º

hfakker | 25-02-13 | 11:52

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 11:36 | + 1 -
Multiculturalisten worden dagelijks door de realiteit om de oren geslagen omdat hun argumenten niet kloppen.
Hun volkomen gebrek aan realisme is een duidelijke indicatie dat ze niet zelf willen/kunnen nadenken maar dom napraten wat hen verteld wordt.
Ze hebben geen andere keus dan zich vast te klampen aan hun fantasie van een "mooie maakbare" Multiculti.

Moi2 | 25-02-13 | 11:51

Gezamenlijk kunnen ze als moslims een blok vormen tegen bijvoorbeeld cartoon over de profeet, demonstraties, het bestormen van een ambassade, geen probleem... maar een simpele inzamelingsactie voor de Gaza strook/de arme zielen daar... www.gazabenefiet.nl/gaza-inzamelingsac... TROLOL www.elamien.nl/info/83-inzamelingsacti... 7100 euro TROLOL. Tja en dan verwacht je hulp vanuit het westen. Hypocriet volk.

First Contact | 25-02-13 | 11:50

Goh, wat vreemd. Op Joop.nl hoor je hier niets over... Als iemand iets zegt over Marokkanen, dan staat het groots op Joop.nl en wordt die persoon vergeleken met Hitler, maar als allochtonen zélf aangeven dat ze het eens zijn met Hitler, dan hoor je niets op Joop.nl

segalkjesaljksgahbi | 25-02-13 | 11:49

Kan iemand mij uitleggen waarom de politiek correcte kliek het voor dit uitschot blijft opnemen? Moet je idd eens joden vervangen door moslims en die stoere uitspraken van ginger en co eens laten uitspreken door Geert!!!
Is de wereld te klein, stelletje schijnheilen! Bah!

Is er ook een ondertitelde versie van dit fragment gestuurd naar de wilders hatende australiers??

dani7902 | 25-02-13 | 11:49

@truusch | 25-02-13 | 11:42
Het grappige is, dat Arabieren en Turken ook semieten zijn. Antisemitisme leeft dan ook net zo erg onder beide extremistische kampen. Ik ben van mening dat een kind niet geboren wordt met haat en dat dit aangeleerd gedrag is. Ik ben dan ook voorstander van programma's waar Wilderianen met Poldertalibani in een hok worden gestopt voor 24 uur. Laat ze maar verplicht met elkaar praten, juist dat segregeren wat beide kampen doen leidt tot haat.

as-saboer | 25-02-13 | 11:47

Overigens denk ik niet dat het argument dat NL beter te leren is als er al Turks is geleerd wetenschappelijk stand houdt. Sterker; het zal eerder andersom zijn.

Ralle Babbel | 25-02-13 | 11:44

Ik ben dan een Fries en ik kom met terugwerkende kracht in opstand als blijkt dat de staat ook maar een cent heeft gespendeerd om mij Fries te leren. Leuk voor thuis, in de maatschappij nul meerwaarde.

Ralle Babbel | 25-02-13 | 11:43

Als het Duitse rijk wordt aangevallen door Amerika en Engeland dan zal de Untermensch Europa vernietigen.

Woorden van heer Adolf Hitler en tot nu toe heeft hij wel gelijk gehad met de immigratie stroom uit Noord Afrika en Azië toch?

Zionisten verpesten het voor de rest van de Joden. Ultra Zionisten, bekijk daar eens reportage van. Ze vinden dat zij bovenaan staan op de lijst van God en meer recht hebben dan andere mensen.

yener | 25-02-13 | 11:43

as-saboer | 25-02-13 | 11:31 | + -1

Het is niet de taak van de publiek omroep maar van de opvoeders, ik wil hier niet voor betalen want het werkt voor geen meter. Ik zou best bereid zijn om mee te doen aan projecten die dergelijk jongens supporten. Helaas geloof er ik niet in. Ik heb niet de illusie dat ik een achterstandswijk in kan lopen en er voor kan zorgen dat kinderen ineens niet meer antisemitisch zijn en geen homohaat meer koesteren. Hulpverleners hebben het thuisfront en de omgeving nodig om een verandering te kunnen bewerkstelligen en dat is net de plek waar het antisemitisme en de haat vandaan komt.

Je kan hoog en laag springen, maar als men thuis leert dat Joden fout zijn, dan verdwijnt dat niet zomaar.

Anti Semitisme is overigens niet af te leren door studie& opleiding. Het gaat steeds meer deel uit maken van de cultuur en daar valt niet tegen op te studeren.

truusch | 25-02-13 | 11:42

NOU NOU ik ben pas tevreden als Duitsland voor de 2e keer komt om het schoon te vegen van de haat moslims. achtelijk volk dat het is . Wat een land verrekijkers zeg.

olinda+ | 25-02-13 | 11:38

Joden haten en dan gewoon Benjamin heten... (dat eerste jongetje links van gingerturk).

Swedish Chef | 25-02-13 | 11:36

as-saboer | 25-02-13 | 11:31 |
Het is niet zo mooi dat dit soort haatgevoelens door veel 'goed volk' volledig doodverklaard wordt door te wijzen naar enkel de sociaaleconomische status. Nog bedenkelijker is het gejijbak richting de PVV zelfs als in alle duidelijkheid sprake is van een diep gewortelde, door cultuur en religie bepaalde jodenhaat.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 11:36

* @ mezelf.. uh verkeerde topic ?

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 11:36

en nav dit soort asociale idiote gedrag moet de KNVB onmiddelijk ingrijpen.. maar dat zal wel niet, er moet eerst weer iemand lens geschopt worden.

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 11:35

menzo | 25-02-13 | 11:22 | + 0

Ik heb niet over het aantal immigranten, jij gaat er voor het gemak maar vanuit dat ik hordes immigranten wil verwelkomen in Nederland? Of dat ik denk dat de immigratie de afgelopen jaren succesvol is geweest?

Waar lees je dat precies?

truusch | 25-02-13 | 11:32

Mooi dat Mehmet zich inzet voor een tolerante samenleving. Helaas is er nog veel werk te verrichten. In Nederland is er veel haat onder mensen met een lage sociaaleconomische status. Zowel onder autochtonen (PVV) als allochtonen. Het is dan ook goed dat in Nederland allochtonen ook kansen krijgen om een goede studie af te ronden en er een publieke omroep is die zich inzet voor tolerantie.

as-saboer | 25-02-13 | 11:31

Ik heb wel eens een discussie gehad met een (vrouwelijke) Marokkaanse collega. Zij had hetzelfde beeld, Joden willen Palestijnen, dus Moslims, het liefst allemaal dood zien. Ik wilde haar laten zien dat het niet zo is, dat er genoeg Joden zijn die bijvoorbeeld het bombarderen van Gaza afkeuren. Zij wilde daar in de eerste instantie niks van weten, tot ik zei dat als zij die stelling aanneemt ik dus ook kan stellen dat alle Marokkanen stelen als raven, op straat alles in elkaar trappen wat ze tegenkomen en thuis zitten te teren op de staat. Toen ik haar via het internet voorbeelden liet zien zat was ze duidelijk verbaast. Dit beeld wordt met de paplepel ingegoten, en is behoorlijk lastig om eruit te krijgen.

Nu hadden wij een aantal rijke joodse klanten(compleet met hoed en pijpenkrullen) die in de regel erg onbeschoft waren dus dat zal haar beeld alleen maar hebben bevestigd. Maar het is triest dat zelfs de sympathie voor de holocaust slachtoffers ontbreekt bij veel moslims.

prodigy | 25-02-13 | 11:30

Rico Tampeloerus | 25-02-13 | 11:03
42 miljoen en een beetje is ook geen kattepis. Zeker niet als het om mensenlevens gaat.

Remy Martin Louis 13 | 25-02-13 | 11:26

truusch | 25-02-13 | 10:45 |
Jij hebt het over het 'niveau van de gemiddelde Nederlander'. Lees de eerste zin eens uit het linkje dat ik plaatste... meer dan de helft van alle Europeanen vindt dat er te veel immigranten in hun land zijn en dat dit een negatieve impact op hun leven heeft.
Dat bedoelde ik dus met mijn vorige post. Als je consequent bent, wordt het nu tijd voor je om over het 'niveau van de gemiddelde Europeaan' te gaan praten.

menzo | 25-02-13 | 11:22

Waarom zou je je druk maken om zo'n dumbhead die te dom is om te poepen. Het is een individu met een tamelijk abjecte mening, maar ik heb eerder meelij met zo'n persoon.

BadLieutenant | 25-02-13 | 11:22

Merkava | 25-02-13 | 11:02 | + 0
Ik geef mezelf geen label.
Je benet wel of geen allochtoon, en het zal mij werkelijk een zorg zijn.

De rest is nogal een grote groep, ik heb het over gemiddeld en beter vinden is natuurlijk een beetje onzinnig, die woorden heeft u mij gegeven en daarom gebruik ik ze.

Ik wil me niet identificeren met de gemiddelde Nederlander. U begrijpt dat de groep gemiddelde Nederlander niet enkel uit Autochtonen bestaat?

Ik wil me ook niet identificeren met de gemiddelde allochtoon.

Waarom niet?Ik zie mezelf als deel van een subgroep en eigenlijk doen we dat allemaal. We zitten allemaal in groepjes met gelijke inkomsten,opleidingen mensen die hetzelfde in het leven staan. Blijkbaar mag je geen kritiek hebben op de gemiddelde Nederlander, nou het is wat.

truusch | 25-02-13 | 11:17

Fred Janssen | 25-02-13 | 11:05 |
Mag jij mij vertellen wie hen tegen zichzelf in bescherming gaat nemen. Sterker nog, ze worden in bescherming genomen en vol gif gegoten, hebben nauwelijks de kans om te ontkomen aan die vooroordelen.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 11:16

Ook opgevallen hoe stil het aan aan de Linkse Multiculturalisten kant is geworden over "Integreren"
Nu hun "arme zielige" Kansenaanwinsten laten zien absoluut niet te willen integreren maar een parallelle Moslim maatschappij hebben opgezet in Nederland zijn ze stil geworden.
Gossie, langzaam doemt bij hen het horrorscenario op dat Wilders toch gelijk heeft.

Moi2 | 25-02-13 | 11:14

cagdas | 25-02-13 | 11:09

Je kreeg

Frapantetante | 25-02-13 | 11:12

Mijn oer-Hollandse vriendin roept altijd: "Je bent GEWELDIG"
Vanmorgen krijg ik opnieuw een reactie: "Schatje, jullie allemaal, ja allemaal zijn geweldig." <= maar nu in het Turks natuurlijk! wuhauhauahahuahua

Nederland wordt volledig geassimileerd door de Turken!

BRON: 25 februari 2013, TRT Ankara :D

cagdas | 25-02-13 | 11:09

Basisbegrippen voor het aanvragen van een uitkering krijgen ze dan wel weer snel onder de knie.

First Contact | 25-02-13 | 11:09

-weggejorist-

Bamboojay | 25-02-13 | 11:09

@Fred Janssen
Wat neemt u precies? Doet u mij daarvan ook een shotje, ik wil namelijk ook wel weer in de jaren 90 wonen.

Merkava | 25-02-13 | 11:08

-weggejorist-

Bamboojay | 25-02-13 | 11:08

Ik had de TV aanstaan en hoorde die mijnheer op de achtergrond zijn dingen vertellen. de haren rezen mij te berge (mooie uitdrukking voor de integratieles) toen ik hem hoorde vertellen dat ze geen subsidie wilden omdat zij niets met de Nederlandse Staat van doen wilden hebben. Die mongolen gaan gewoon door en de NPO geeft ze nog zendtijd ook. Tsjonge wat een eikels.

Ko Reander | 25-02-13 | 11:08

truusch | 25-02-13 | 10:45 |
Natuurlijk willen de politiek-correcten niets liever dan dat het een typisch 'Nederlands' probleem is.
Om zich zodoende te kunnen laven aan een gevoel van morele superioriteit ten opzichte van hun landgenoten.
Het probleem is echter dat deze problemen zich overal voordoen waar sprake is van islamitische immigrantenstromen richting niet-islamitsche landen in Europa.
Omdat het voor jullie geen optie is om ook maar het idee te uiten dat islamitische immigranten misschien wel eens zelf verantwoordelijk zouden kunnen zijn voor de weerzin die zij overal oproepen, zal het er wel mee eindigen dat heel Europa 'dom' en 'racistisch' blijkt te zijn.

www.gatestoneinstitute.org/2349/europe...

menzo | 25-02-13 | 11:08

En wederom gevalletje geschiedvervalsing uit de turkse hoek. Anne Frank is niet vermoord door Hitler maar gewoon gestoreven door de tyfus.
BlueTec | 25-02-13 | 10:39 | + -1 -

@BlueTec Blijkbaar kent deze toerk toch de geschiedenisboeken beter dan jij.
Het klopt namelijk..

Moedereter | 25-02-13 | 11:07

"Iek denk ..(pauze for dramatic effect)... dat iek mir tijd nodieg heb"
Overduidelijke puberaal schokeergedrag -groeit men vanzelf uit. Wel gemakzuchtig van de NTR om dit zo uitvergroot op ether te kwakken, het betreft hier minderjarigen die best tegen zichzelf in bescherming genomen mogen worden. Ook dat is ethisch bewustzijn.

Fred Janssen | 25-02-13 | 11:05

Ik krijg optrekkend tandvlees van medelanders die ziektes uitspreken..

KaiserSoza | 25-02-13 | 11:05

Het niet willen inzien door de allochtone bevolking dat dit soort denkwijzen hun positie meer ondermijnen dan goed onderwijs ooit goed zal kunnen maken maakt hun een kansloze bevolkingsgroep waarmee het NOOIT goed zal komen. En bevolkingsgroep die je dus ook beter kwijt dan rijk bent. Helaas zijn ze hier voor het echie en komen we er nooit meer vanaf. Maar goed, er zullen veel wat minder nadenkende mensen zijn die uiteindelijk het recht in eigen handen nemen als ze met dit soort mensen geconfronteerd worden. Moet je niet willen als maatschappij. Als de overheid niet optreedt en zich belachelijk maakt door zich politiek correct door dit soort mensen in de kont laat neuken dan is het einde zoek in je land. Dan wordt het eigen rechter spelen als je dochter lastig gevallen wordt of je homoseksuele vriend wordt ondergespuugd of je winkel wordt geterroriseerd door kuddes allochtonen. En reken maar dat mensen dan een oogje zullen dichtknijpen als de politie komt informeren wie wat heeft gedaan en waarom er een kapotte allochtoon op straat ligt. Willen we dat in ons land? Nee natuurlijk niet. Enige oplossing is problemen bij naam noemen en afzien van die belachelijke politiek correcte opstelling bij de overheid en justitie.

WatZalIkErvanZeggen | 25-02-13 | 11:05

truusch | 25-02-13 | 10:45 |
Welzeker is het politieke correctheid.
Allochtoon is gewoon een Nederlands woord.
Dat mensen zich vergissen in een allochtoon en een adoptiekind is vette pech.
Anders mag je straks ook geen Marokkaan zeggen, want het zou een Algerijn kunnen zijn.
Een Afgaan een Pakistaan.
En een Belg een Nederlander, misschien zelf wel een autochtoon. Boehoe!

De negatieve lading van het woord allochtoon komt door de drager van deze titel. En die zijn vaak onaangepast aan de Nederlandse cultuur. Dáár zit het zeer.

Een bruine vriend van mij krijgt nooit te horen dat hij allochtoon zou zijn. Hij is namelijk Nederlander en gedraagt zich ook zo.

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 11:05

Flikker toch op met je " helpen opbouwen". Goedkope buitenlandse krachten hielpen een beetje, ja. Net zoal nu de Polen en Roemenen nu Nederland "helpen". Tegen een kutloon goedkope verbouwingen plegen, Nederlander blij, ondertussen gaan er miljoenen aan kinderbijslag, ww, en bijstand naar poolse " medelanders". Maar ja, he, niet uit mijnen portemenaie! Kutnederlanders. Pondje halen, kilootje betalen.

Gelag is, toen en nu, dat je er voor bloeden moet en gaat. Niets voor niets, en gratis is een fopspeen.
Blij dat ik in Elders woon.

Bamboojay | 25-02-13 | 11:04

Als dit filmpje Engels ondertiteld wordt, dan weet ik nagenoeg zeker dat het de hele wereld rondgaat, om uiteindelijk voor de eeuwigheid een plekje te krijgen op MEMRI.TV

plaszak | 25-02-13 | 11:04

Het lijkt me dat deze eis, zelfs door onze regering, lachend van de hand gedaan wordt.

Fratello | 25-02-13 | 11:04

"Stel we zetten dat om naar palastijnen in Gaza met dat gemiddelde per dag voor de 46 jaar sinds de 6 daagse oorlog dan komen we op het volgende aantal:
42159690 vermoorde palastijnen!!!.
Dat is meer dan VIERHONDERDMILJOEN doden!!!."
fifi23 | 25-02-13 | 10:31 | + -1
Even wat puntjes tussen zetten; 42.159.690
Nee, dat is toch geen 400 miljoen...

Rico Tampeloerus | 25-02-13 | 11:03

Gelijk over steken, Turken gaan eindelijk echt goed Nederlands spreken en schrijven

Islamofiel | 25-02-13 | 11:03

@truusch
Je mag zeggen wat je wilt, maar in dit geval is het gewoon niet waar. U bent geen haar beter dan de rest en ik ook niet. Dat u zichzelf het label "allochtoon" geeft doet daar niets aan af.

Merkava | 25-02-13 | 11:02

Daar worden uitspraken gedaan die vatbaar zijn voor aangifte.....
Maar verder.... wat een zooitje ongeletterd rapaille zit daar zeg!

Opruier | 25-02-13 | 11:02

@Frapantetante | 25-02-13 | 10:54
Hey, MvanBuuren z'n website!

plaszak | 25-02-13 | 11:02

Ik zie wel een gouden toekomst voor dit soort jongens als een Europese politie, namens de democratisch verkozen leiders in Brussel de burgers van de lidstaten corrigeren en heropvoeden als EUROPESE burgers.
Misschien is het daarom dat Brussel zo enthousiast is over de islam en de toestroom uit de nieuwe lidstaten van de oude communistische wereld.

Jan Passant mk2 | 25-02-13 | 11:01

Wat een idiote om zo generaliserend te denken. Ze hebben geen idee wat er allemaal is gebeurd met deze destijds gedeporteerde joden. Bah, Ik schaam me kapot voor dit soort denken Nederlanders.

zangerrinus | 25-02-13 | 10:57

Als volwassene een serieuze discussie voeren met turkse puistenpubers met een IQ van 30, lijkt me een zinloze bezigheid.
Ze kunnen al niet eens normaal praten.

Pierre Lebon | 25-02-13 | 10:57

*pakt koffers & verlaat het land*

mark40703012 | 25-02-13 | 10:55

Merkava | 25-02-13 | 10:49 | + 0
dat heb je juist gelezen er zijn heel veel Nederlanders autochtoon en allochtoon die zich beter voelen dan de gemiddelde Nederlander. Oh jee en dat mag natuurlijk niet gezegd worden.

Je weet het niet misschien komen wij er binnenkort achter dat we gemiddeld zijn.

truusch | 25-02-13 | 10:55

Diep van binnen hoop ik altijd dat zo'n hater zelf joodse voorouders gehad blijkt te hebben, en het niet wist. Zoals bv. Csanad Szegedi uit Hongarije blogs.wsj.com/emergingeurope/2012/08/0...
En dan maar hopen dat dat hun ogen opent.

polt | 25-02-13 | 10:54

GeenStijl. Soms zuigt het, maar wat ben *ik* blij dat het er is!

Lewis | 25-02-13 | 10:54

hetzuur.nl Staat vol met haat tegen Joden, doosdverwensingen etc, vraag me af waarom er niets tegen gedaan word?

Frapantetante | 25-02-13 | 10:54

@Slome Duikelaar | 25-02-13 | 10:51
Sukkel. Lang = land.

Slome Duikelaar | 25-02-13 | 10:53

"Goed wat is Gaza gebeurt is niet fris, maar fucking peanuts met Auswitch."
fifi23 | 25-02-13 | 10:31

Een klein verschil is wel dat wij niet in de tijd terug kunnen gaan om het Auschwitz drama ongedaan te maken, maar dat het onfrisse gebeuren in Gaza NÚ plaatsvindt, onder de ogen van wereld. Iets wat we gewoon laten gebeuren, terwijl we netjes zeggen "dit nooit weer". Maar goed, mensen zijn vreemde wezens.

Kromst | 25-02-13 | 10:52

Hier geboren, hier uit de ruif mogen vreten, hier van de kans gebruik maken een opleiding te volgen ipv gedwongen kamelentemmer, geitenmelker of rieten matjesverkoper te moeten worden in Turkije en dan nog geen enkele zin in normaal Nederlands over je lippen kunnen krijgen; dit lang is gewoon verloren.

Slome Duikelaar | 25-02-13 | 10:51

Reden van joden haar volgens deze 4 jongens, de Palestijnse kwestie.
Nou jongens ik zal jullie even uit een droom helpen
Turkije heeft tot nu de meeste Palestijnen uitgemoord en vernederd van alle landen/bevolkingsgroepen tot nu toe. Leer je geschiedenis.
Ze nemen het graag op voor hun mede moslims, nou jongens troost je, moslims moorden moslims uit aan de lopende band.
Ik heb medelijden met deze jongens, feit is ze kunnen er zelf niks aan doen het is de opvoeding.

jammer dit | 25-02-13 | 10:51

Moslims, de nieuwe nazi's...

funkyd | 25-02-13 | 10:51

heel terechte vragen van de PVV overigens.. maar ik krijg steeds vaker het idee 'mosterd NA de maaltijd'.
Doe is wat pro aktief.. jullie zitten in Brussel, waarom hoor ik daar nooit meer is iets over ?

(c)ZWITSUL | 25-02-13 | 10:50

Bovenal is het 'Shoah' en niet 'Shoa'. Eikel. Als je dat niet eens weet, hoe haal je het in je botte kop om hier een stukje weg te poepen?

De Onschuldige Smurf | 25-02-13 | 10:49

@truusch
En daar hebben we nummer 2 die zich beter vindt dan de gemiddelde Nederlander.

Merkava | 25-02-13 | 10:49

Je vraagt je af wat het ergste is, de jongens of het naïeve maakbaarheidsidealisme van de bebaarde sociaal-democraat die denkt dat het allemaal wel goed komt. De basis van de haat is overigens veel eerder blinde afgunst dan geo-politiek besef, zie lijst joodse versus moslim nobel prijswinnaars op een wereldwijde verhouding joden/moslims van 1:1000. Die afgunst lag ook ten grondslag aan de haat van de nazis

www.visievoorisrael.nl/nieuws/berichte...

aceofspades | 25-02-13 | 10:48

Ah een racistisch jong knulletje met een 'ja maar hullie' argument. Zie je helaas niet alleen onder Islamitische immigranten. Helaas van alle tijden, hopelijk wordt het jochie snel verstandig en volwassen.

kicktherabbit | 25-02-13 | 10:46

Wat is dat toch voor een gelul met jodenhaat? Waarom zitten de joden eigenlijk in Israel? Vanwege de Turken? Ach.. kom nou! Laat je nakijken. Allemaal vals sentiment. Apocrief gelul.

De Onschuldige Smurf | 25-02-13 | 10:46

alles mogelijk gemaakt door linksch. jonge mensen vergiftigd door een fascistische ideologie, dom en arm gehouden, slecht nederlands pratend en alleen geschikt om achter de vuilniswagen te lopen. socialisten haten arbeiders, want die hebben de neiging zich onafhankelijk te maken. dan stopt de baantjescarroussel die de soepsidie stroom moet laten lopen. islam hoort in nederland niet thuis omdat we al socialisten hebben. een dergelijke double fuck verdraagt geen enkele samenleving op langere termijn.

minimá-armezusvan.. | 25-02-13 | 10:46

Een mooie gelegenheid om Karl Popper maar weer eens van stal te halen: "Wanneer je onbeperkt verdraagzaam bent, dus ook tegen onverdraagzamen, wanneer je niet bereid bent om een verdraagzame samenleving te verdedigen tegen de onverdraagzamen, dan zullen de verdraagzamen vernietigd worden en met hen de verdraagzaamheid."

Hans Hillen | 25-02-13 | 10:45

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 10:29 | + 0

heeft niks met politiek correctheid te maken, de term allochtoon is niets zeggend geworden omdat mensen het woord niet begrijpen. Mijn partner heeft een ouder die geboren is te Indonesië, uit een geëmigreerde Nederlandse familie. Ouder is niet opgevoed in Indonesië, partner is geboren in Nederland, maar gewoon allochtoon.

De gemiddelde Nederland weet niet wat het woord allochtoon inhoudt en denkt bij allochtonen, aan bontkraagjes, agressieve Islam, uit de kluiten gewassen moskeeën, Alleen maar nette mensen, tasjes dieven. Het zegt uiteraard ook wel wat over het niveau van de gemiddelde Nederlander, helaas. Het niveau is als je niet aan het stereotype voldoet dat je dan vast een Nederlandse autochtone ouder hebt of geadopteerd bent.

Ook ik ben allochtoon,ben er verder niet mee bezig, volgens mij is het vooral een bepaald slag Autochtonen die het er maar druk mee heeft.

truusch | 25-02-13 | 10:45

Hitler vermoordde de Joden omdat ze Israel stichtten. C'était drole si ce n'était pas sérieux.
Als de islamitische overlevering dit soort vondsten oplevert, vraag ik mij af wat er waar is aan dat hele Mohammed-verhaal. Ik geloof dat profeetgedoe in ieder geval niet meer.

Magdatkandat | 25-02-13 | 10:44

Moet je als autochtone Nederlanders eens zeggen dat je Turken haat.

Zzzzooooffff | 25-02-13 | 10:44

Gelukkig Mehmet heeft geen haast. Lekker voor hem. Wij wel.
weg met dat zooitje!! na 40 jaar lang nog steeds dit soort babbels?
Moet je horen hoe deze knuppels nederlands praten het is verzgrikklik!!

obi-juan kenobi | 25-02-13 | 10:44

Een paar pubers halen jodendom en het beleid van de staat Israël door elkaar. Moeten we ons daar nou druk over maken?
ED-209 | 25-02-13 | 10:32 | + -2 -
.
Ik ben bang van wel. Relativeren gaat niet helpen. En die paar pubers staan voor veeeeel meeeeer pubers.

Hans Hillen | 25-02-13 | 10:44

@deministerpresident
Heb je d'r weer zo een die denkt dat ie beter is dan anderen, omdat hij wel een opleiding heeft. Mensen zonder hogere opleiding zijn veelal niet achterlijk en hebben een prima moreel kompas. Bovendien waren de leiders van vele verschrikkelijke regimes uiterst hoog opgeleid en dat weerhield hen niet van de meest erge dingen te doen. Hou dus op met die achterlijke vergelijking van laag en hoog opgeleid.

Merkava | 25-02-13 | 10:43

@La Bailaora | 25-02-13 | 10:31 Helemaal eens, dit fenomeen vindt haar oorsprong in de Koran uit het jaar 700. Niet een gewapend conflict van 1000 jaar later. Enfin.
Soms zou ik willen dat ik het allemaal niet wist. Dan zat ik me er niet zo aan te ergeren. Niet zozeer het gegeven dat de islam doordrenkt is met Jodenhaat. Maar het gemak waarmee sommige mensen hieraan voorbij gaan.
Binnen de kosmopolitisch progressieve denkkaders is geen ruimte voor racisme en discriminatie. Virulente Jodenhaat is echter totaal geen bezwaar.

Not Muhammad | 25-02-13 | 10:43

Wat een aanpak van de crisis door de PVV, even wat kamervragen stellen a xxx euro per vraag zodat er volgende week weer kamervragen gesteld kunnen worden over de kosten van overheid die uit de hand lopen door het aantal kamervragen dat er gesteld wordt.

Frenck Mahon | 25-02-13 | 10:42

Hmm.. als puber had ik die vent ook lekker gedist. Hoef je dus echt geen Turk voor te zijn. Ze zeggen eigenlijk precies wat de beste man -zonder subsidie of niet- wil horen. En wat velen willen horen. Bevestiging van drama. De wantrouwende blikken spreken boekdelen. En.. dit zijn Turken onder elkaar! Kun je nagaan.. hoe subjectief wil je het eigenlijk hebben? Wacht even.. kan het eigenlijk NOG subjectiever dan dit? Ach, kom nou. That is the question! To be or not to be.

De Onschuldige Smurf | 25-02-13 | 10:42

Desondanks, er kunnen niet genoeg na¥ieve Mehmets gewapend met camera en microfoon de multiculturele wereld intrekken om vast te leggen hoe er gedacht wordt, waar racisme in zijn meest pure vorm wortelt en gedijt.
Schoorsteenveger | 25-02-13 | 10:37 | + 1 -
.
Vind ik ook. Ik ben blij dat ik nu weet dat Turken wel degelijk hun Jodenhaat koesteren. Werpt voor mij wel een ander licht op een aantal zaken die ik heb meegemaakt. En tegen Mustafa Ayranci van HTIB die zo graag wil dat iedereen Turks spreekt, wil ik zeggen: donder dan ajb op naar Turkije, godverdoemme.

Hans Hillen | 25-02-13 | 10:41

Ergens wel een beetje opgeblazen dit. Een paar jochies waar de kloten nog van moeten indalen die onzin uitkramen. Deed ik helemaal nooit hoor, op die leeftijd.
En relativeren kan ook zonder politieke correctheid, simpelweg omdat het in dit geval behalve Turken ook peoppraatpubertjes zijn.

Krieties | 25-02-13 | 10:41

ED-209 | 25-02-13 | 10:32 |
Hebben die pubers zelf niet verzonnen, daar zijn ze te dom en onvolwassen voor. Ze rispen op wat hen met de paplepel is ingegoten. Joden haten is stoer, versterkt de eigen identiteit, laat je derel zijn van de groep. Die pubers laten in hun onschuld zien hoe diep de haat bij hun ouders is.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 10:40

Jezus, wat een doodenge jongens.

Zelfs nog te dom om hun jodenhaat een beetje te verbloemen, nee gewoon recht in de camera met een lachje melden dat je joden haat. Allemaal. Gewoon. Vanwege Gaza en zo.

Arm West-Europa. Hoe komt dit ooit goed?

marielle | 25-02-13 | 10:40

En wederom gevalletje geschiedvervalsing uit de turkse hoek. Anne Frank is niet vermoord door Hitler maar gewoon gestoreven door de tyfus.

BlueTec | 25-02-13 | 10:39

@Parel van het Zuiden | 25-02-13 | 10:19 |
Er mag al enige tijd weer les worden gegeven in het Koerdisch. Daarenboven is onlangs door het parlement een wet aangenomen die toestaat dat 'in bepaalde gevallen' in een rechtszaal Koerdisch mag worden gesproken, mits een beëdigd tolk aanwezig is. Uiteraard op kosten van de belanghebbende, want Turken zijn niet zo dom als Nederlanders die zelfs tolken voor ze betalen...
.

Van Dikhout | 25-02-13 | 10:38

Als wij hier in Nderland niet laten weten wat voor ons belangrijke waardes zijn en wat individuele rechten inhoudt dan krijg je dit resultaat.

Dit domme gedrag en mocht dit zo blijven uiteindelijk gevaarlijke gedrag wordt gelegitimeerd door de MSM en de mainstream politiek. Want wat zijn de dingen die zij continu roepen en die het gevoel van dit soort jongens versterken:

1. Allochtone jongeren worden gediscrimineerd en achtergesteld. Echter, de realiteit is dat zij veel kansen krijgen maar er zelf een potje van maken. Natuurlijk is het zo dat een Marokkaanse jongen geboren in Slotervaart een achterstand heeft tov een Nederlandse jongen geboren in de Willemsparkweg met hoogopgeleide ouders. Echter, die Marokkaanse jongen krijgt legio mogelijkheden om zichzelf te ontwikkelen.

2. Op de MSM en de mainstream politiek wordt Israël continu weggezet als de agressor en de Palestijnen als onschuldige lieve slachtoffers. De waarheid is toch wel een stuk genuanceerder. Daarbij komt dat Israël de enige democratie is in de regio en individuele rechten respecteert. Kortom, Israel wordt zwaar gedemoniseerd in de MSM en mainstream politiek.

Andre1972 | 25-02-13 | 10:38

Pim Fortuyn probeerde de relativerende Gutmenschen al uit te leggen dat massale immigratie alles eeuwen terugzet waar Nederland zich in het verleden min of meer druk over maakte. Vrouwenemancipatie; homoacceptatie; disrimiNazi; enz.
Het was niet waar, omdat beschaafde menschen anders dromen en HUN dromen zijn geen bedrog maar realiteit - of zou realiteit moeten worden, omdat dat wel zo fatsoenlijk is.

Goed, meneer Fortuyn is vermoord om de droom te doen uitkomen, geholpen echter heeft dat niets.

Jan Passant mk2 | 25-02-13 | 10:37

Walgelijk! Er zitten daar 4 uberdomme Turkse pubers met een gemeenschappelijk IQ van de rond de 200 en dat wordt uitgezonden? Nou ja, misschien maar goed ook. Ik wist niets eens dat de Jodenhaat zo virulent was onder Turken. Verklaart voor mij wel het één en ander. Ik ben zelf Joods en werk al jaaaaaaaren (zo'n 20 jaar) - nooit klachten of ruzies gehad. Het gekke is: de laatste 2 jaar zijn er 3 klachten over mij ingediend door collega's. 2 x een klacht door een Turk en eenmaal een klacht door een Iranier. Reden van de klacht? De booslims trokken de 'ik ben beledigd-kaart'. Omdat het totaal idiote en leugenachtige klachten waren dacht ik toen al dat anti-semitisme ten grondslag lag aan de klachten. Ik denk dat Bolkenstein gelijk heeft en dat het voor Joden steeds moeilijker wordt om in multicultureel Nederland te wonen. Wat een rotmensen zijn het toch ook.

Hans Hillen | 25-02-13 | 10:37

Heb te doen met die Mehmet, het liefst zou je die paar overgebleven hersencellen toch iemands hoofd uit rammen als er zoveel poep uit komt, maar ja zwakbegaafden ruimen is dan ook weer een beetje hitleriaans...

soundwave070 | 25-02-13 | 10:37

menzo | 25-02-13 | 10:27 |
Mehmet versterkt met zijn houding het grote gelijk van die domoren.
"Is het werkelijk waar? Durven jullie dit zomaar te zeggen? Mijn hemel."
"Ja, Mehmet, dat durven wij zomaar te zeggen, we zijn er zelfs trots op, vinden onszelf dapper als we dit zeggen. Want we worden door onze ouders geprezen als we dit zeggen. Dus vinden we het fantastisch dat je ons dat podium geeft, dat je met de camera naar ons toe komt en ons en onze uitspraken belangrijk maakt, onze trots streelt enn onze dapperheid met je verontwaardigingen onderstreept."
Desondanks, er kunnen niet genoeg na¥ieve Mehmets gewapend met camera en microfoon de multiculturele wereld intrekken om vast te leggen hoe er gedacht wordt, waar racisme in zijn meest pure vorm wortelt en gedijt.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 10:37

Kunnen we ajb EISEN dat dit interview integraal bekeken wordt in de 2e kamer? Wie nog durft te beweren dat de integratie een succes is heeft echt het grootste bord voor zijn of haar kop. Dit soort mensen heb je dus NIET nodig in je land.

WatZalIkErvanZeggen | 25-02-13 | 10:37

Wel weer duidelijk dat de pvv nog nooit met een logopedist gesproken heeft en van dit hele probleem dus geen ene zak begrijpt. Maar daar vertel ik niets nieuws. Zalig zijn de onwetenden!!!

Skunk57 | 25-02-13 | 10:36

Een paar pubers halen jodendom en het beleid van de staat Israël door elkaar. Moeten we ons daar nou druk over maken?

ED-209 | 25-02-13 | 10:32

Pff... vermoeiende k.. blagen. Stuur ze naar Polen voor een beetje educatie.

Indates | 25-02-13 | 10:31

Triest dit, en vooral ironisch als je je bedenkt dat vooraanstaande linkse Joden juist deze cultuur hebben gekweekt: Sonja Barend, Hanneke Groenteman, Job Cohen en op Europees vlak, Martin Schultz met zijn Taliban maatjes.

Lekker (extreem) links lullen, kop in het zand en iedereen een racist noemen die het niet met je eens is, met als resultaat: een gefragmenteerde samenleving waarin men steeds sterker gepolariseerd die een uitstekende voedingsbodem is voor extreem rechts.

bokkenrijder | 25-02-13 | 10:31

WTF!!!
.
Daar is de deur prutslul.
Ik snap nooit hoe mensen ook maar een vergelijking kunnen maken tussen Gaza en de holocaust in de WO II.
.
Als je dat doet dan heb je echt geen enkel fucking benul van realiteit.
.
Goed wat is Gaza gebeurt is niet fris, maar fucking peanuts met Auswitch.
.
Ter info:
Stel er zijn 5 en half miljoen joden vermoord door de Nazi's in de 6 jaar dat de oorlog heeft geduurt.
5500000/2190=2511 vermoorde jood PER DAG!!!!!
.
Stel we zetten dat om naar palastijnen in Gaza met dat gemiddelde per dag voor de 46 jaar sinds de 6 daagse oorlog dan komen we op het volgende aantal:
42159690 vermoorde palastijnen!!!.
Dat is meer dan VIERHONDERDMILJOEN doden!!!.

fifi23 | 25-02-13 | 10:31

@Not Muhammad | 25-02-13 | 10:24
Het komt wel degelijk uit de islamitische opvoeding: ouders, vrindjes, enz...

Natuurlijk wordt het weggewoven, 'het heeft er allemaal niets mee te maken', 'ze gaan niet naar de moskee', en dat soort onzin. Alsof je dat soort dingen alleen in een moskee leert.

Mogelijkerwijs weet ook deze jongen dat soort details ook niet, maar dat is bezijden de point. Door de islam is de Jood dus inmiddels de scape-goat in de islamitische wereld geworden. Zou het namelijk van islam kant worden gepromoot dat Joden heel goed zouden zijn, zou dat in die cultuur ook gewoon aan alle kanten doordruppelen en zou er van anti-semitisme nauwelijks sprake zijn geweest.

La Bailaora | 25-02-13 | 10:31

Ik heb eerst even gekotst.
Vanavond maar even een "gezinsmomentje" van maken en vrouw en dochters het fragment laten zien om, nog maar eens, duidelijk te maken waar we in dit land mee te maken hebben en nog veel meer mee te maken zullen krijgen.

BedrijfsTijgerT | 25-02-13 | 10:30

Ik vind dat alle kinderen gratis vioolles moeten hebben. Dat is een verplichting daar het beter is voor alle gezinsleden... toch ?

duitse herder | 25-02-13 | 10:30

Ik geloof wel dat deze gast oprecht geschokt is door de opmerkingen van die gasten. Probleem is dat het gewoon een groepje jongeren is met een IQ van een halve aap. Die kun je makkelijk beinvloeden door te zeggen dat joden slecht zijn en ze herhalen het. Hetzelfde gebeurt bij zo´n soort groep uit de tokkietribe. Die praten ook domme dingen van elkaar na, schelden met kanker en vinden dan weer dat een ander soort bevolkingsgroep mag worden afgeslacht. Op GS is het bon-ton om tegen islamieten te zijn. Terecht? Vinden velen wel, net zoals deze gasten vinden dat joden kapot moeten. Ignorance is bliss. Ik denk dat opleiding wel uitmaakt, hoger opgeleiden zijn vaak toleranter dan laag-opgeleiden. Helaas krijg je dan ook tolerantie tegenover dit soort extreme denkbeelden. En dat frustreert juist, want als je dit soort reportages ziet, wordt je weer bevestigd in je oordeel over bepaalde groepen. Dus wat je moet doen is dit soort gasten (of ze nou islamiet of roomblank zijn) in geropvoedingskampen stoppen en ze weer een beetje fatsoenlijk opvoeden met respect voor anderen.

deministerpresident | 25-02-13 | 10:30

Pfffff... Mehmet,je hebt nog veel werk te doen en het gaat je vrees ik nog veel geld kosten.
Wacht maar tot je over Nederlandse vrouwen begint, homo's en dan heb ik het nog niet gehad over de rest van Nederland. Je weet wel die van de ongelovige varkens.
Andere kant van het verhaal is, dat we wel een kijkje in de keuken krijgen van hoe het grootste deel van de moslims over ons denkt.
Dat dan weer wel.

LostSandWich | 25-02-13 | 10:30

En wat hadden die zes miljoen vermoorde joden te maken met het landje-pik-conflict van het huidige Israël? Gastjes zijn te dom om te poepen en doen stoer. Dat ze dit voor het oog van de camera doen, zegt dan weer heel veel over hun opvoeding.

Flodder | 25-02-13 | 10:29

Het snotjong zegt gewoon even dat hij joden haat en in Amsterdam mag men het woord allochtoon niet eens meer bezigen.

Politieke correctheid heeft dit land kapot gemaakt.

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 10:29

Ach, gewoon pubertjes. En laten we nou eerlijk zijn over joden.. Het zijn joden. Allemaal!

ren-forrest-ren-e | 25-02-13 | 10:27

En dan bedoel ik islamieten.

yamahaha | 25-02-13 | 10:27

@fail | 25-02-13 | 10:22
Wanneer zult u de Turkse organisatie op de hoogte stellen vanwege het gegeven dat, van alle niet-westerse buitenlanders in Nederland, de Turken het meest analfabetisch zijn? Zo goed?

De Onschuldige Smurf | 25-02-13 | 10:27

@La Bailaora | 25-02-13 | 10:23 Ja, dat is het nog steeds. LOL

Not Muhammad | 25-02-13 | 10:27

Die Mehmet is wel een volkomen halfzachte zeg. Wist niet dat er zulke Turken bestónden! Met zijn sinterklaasjournaal-intonatie.

menzo | 25-02-13 | 10:27

Zie hier de uitspattingen van het domste volk ter wereld.

yamahaha | 25-02-13 | 10:26

Niets aan de hand mensen. Is gewoon een bank vol incidentjes en absoluut niet representatief voor alle Moslims. /pvdamodus off

Kromst | 25-02-13 | 10:26

Een gek kan meer vragen dan honderd wijzen kunnen beantwoorden. Al zet je de meest intelligente mensen aan het werk, integratie is iets wat mensen moeten willen. Je kan niet iemand zijn schedeldak lichten en je eigen software er inproppen. We zijn de borg niet.

Als een promovendus al vastloopt in het handwerk ben je aan het einde van de ladder wat de academische wereld te bieden heeft. Stop met hele collegezalen mensen op te leiden in bijvoorbeeld alfa studies zoals psychiatrie. Ja er is genoeg werk voorhanden, nee daarvan wordt maar een kwart vergoed en nee resultaat wordt al helemaal weinig of langzaam geboekt.

We hebben in Nederland culturen die we omarmt hebben die de opvoeding overlaten aan de straat. Als je die mensen niet wilt uitzetten om die reden zal je of daar moeten gaan opvoeden of accepteren dat Nederland gevuld is met halve wilden.

Opvoeden is een term die mensen associëren met consequent zijn, wangedrag moet je snel en altijd aanpakken. Dan pas kom je over. Dan pas ben je eerlijk. Dan pas ben je jezelf. Met een pakkans van slechts 2% leggen we alleen maar een database aan van alle ontspoorde jongeren. We helpen hun niet, we helpen ons niet.

Dat zijn acties die helemaal niet door geleerden uitgevoerd hoeven worden. Het is een simpele regelbaan, waarbij de terugkoppeling zo vaak mogelijk moet plaatsvinden. In slechts 2% van de gevallen terugkoppelen bij pubers is echt gelijk aan niet terugkoppelen.

Daarnaast mogen we ouders wat vaker uit de ouderlijke macht gaan zetten. Niet zoals bij Ilja omdat er thuis Russisch of Turks wordt gepraat, maar omdat de minderjarige kinderen het niet goed doen op school of criminele feiten aan het plegen zijn. Als je als ouders je kinderen de straat op trapt en de kinderbijslag in je zak steekt, zijn kinderen een bron van inkomsten in plaats van een bron van zorg.

Dat ouders hun kinderen liever Turks willen laten leren, daar dus zelf al geen zin in hebben, en dus niet het belang inzien van Nederlands, Engels, Frans en Duits, betekend dat die ouders geen enkel inzicht hebben in de commerciële belangen van hun kinderen. Ze leveren liever iemand af die in Nederland en Turkije zijn hand op kan houden of lange vingers heeft, dan een kind die zijn eigen dromen kan najagen.

In moslimlanden hebben ze de sharia nodig om hun criminelen te beteugelen.

Feynman | 25-02-13 | 10:26

"Sjongejonge zielige jongetjes man"

Mooi gesproken en erg waar.

SmegmaSmeer | 25-02-13 | 10:26

Mijn hemel, is die rooie turks of zwakzinnig? Of allebei? Gegarandeerd een mooie toekomst voor hem in de plantsoenen met gratis vervoer naar en van zijn werk..

Likke Dul | 25-02-13 | 10:25

Ik las even SOA ?

Johan C. | 25-02-13 | 10:25

@La Bailaora | 25-02-13 | 10:12 Allemaal informatie waar Goed Volk niets mee opschiet. Mark my words, dit wordt (als er al aandacht aan geschonken wordt) weggewoven als en jongen die maar wat roept om stoer te doen. Doet hij ook, hij heeft geen idee waar hij over praat. Hij klets z'n ouders na.

Not Muhammad | 25-02-13 | 10:24

@Not Muhammad | 25-02-13 | 10:17
Lol :-) Was het niet Abu Bakr?

La Bailaora | 25-02-13 | 10:23

" 3.) Wanneer zult u de Turkse organisatie op de hoogte stellen van het feit dat van alle niet-westerse allochtonen in Nederland, Turken één van de grootste taalachterstanden hebben"
Dat is dan weer jammer, zo'n slecht lopende zin.

fail | 25-02-13 | 10:22

Haha, ik mag die joden wel. Oh.. wacht!

De Onschuldige Smurf | 25-02-13 | 10:22

Off-topic; Jat hij nou nog even die fiets op het eind? :D

Charrel | 25-02-13 | 10:21

Hoe kan het dat kinderen die in Nederland geboren zijn geen normaal Nederlands kunnen spreken?

Dan laat ik me verder niet uit over het feit dat ze nauwelijks kunnen verklaren wie Anne Frank is. Wat is er met het onderwijs in Nederland.

Dat mensen Jood als scheldwoord gebruiken, zal mij verder een zorg zijn. Het schijnt in sommige kringen normaal te zijn om mensen al dan niet voor de grap uit te maken voor Jood, Homo, Negert. Veranderen kan ik het toch niet.

Het zou overigens naïef zijn te denken dat allochtonen niet discrimineren.Er zijn weinig mensen in Nederland die niet discrimineren. Dit soort Turkse Nederlanders, hebben vaak ook wat tegen, Marokkanen, Nederlanders,Surinamers eigenlijk alles wat niet Turks is.

Daarom zal deze jongen mogelijk, voornamelijk met Turken omgaan, met een Turkse trouwen,de kinderen de eerste paar jaar Turks talig opvoeden etc en we zijn weer rond.

Waarom? Omdat het kan en mag in Nederland.Je hoeft in Nederland immers niet met andere volkeren om te gaan, zeg stel je voor. Je zorgt ervoor dat huizen van Turken enkel aan Turken worden verkocht en binnen no Time heb je een leuke wijk, die de ouderen herinnert aan Turkije.

gewoon omdat het kan.

truusch | 25-02-13 | 10:21

Doekter, Iek heb jeuk aan loel. Iek bang iek heb SHOA !

Badderbeest! | 25-02-13 | 10:20

appeltjesgroeneweide | 25-02-13 | 10:14 |
Omdat al die partijen die je opnoemt slappe, laffe faalhanzen zijn die elkaar allemaal nablaten.

lanexxx | 25-02-13 | 10:20

Het leest als de tekst onder het kopje "bijwerkingen" op de bijsluiter in het pakje Tolerantie.

Petrus de Rewa | 25-02-13 | 10:20

Beste Turk,
.
Zodra het Armeense en Koerdische taalonderwijs in ere hersteld is in Turkije hebben we het eens over dat taalonderwijs hier ten lande.
.
MvG,
.
PvhZ

Parel van het Zuiden | 25-02-13 | 10:19

@La Bailaora | 25-02-13 | 10:02 Ter verduidelijking. Ik refereer aan het bezoek van Abu Bekr aan de rabbijnen in Badr, rond 624. Mohammed leende in zijn tijd nogal wat geld van de Joden. Grappig detail.

Not Muhammad | 25-02-13 | 10:17

Ik erger me hieraan, maar ik erger me nog 100x meer aan mensen die hierdoor verrast zijn.

menzo | 25-02-13 | 10:16

Misschien kunnen ze al die Turkse witwaszaakjes met hun vergeelde reclame posters eens gaan opdoeken in Arnhem.
Het stikt er van in de Steenstraat en de hommelsestraat.

lady blabla | 25-02-13 | 10:16

En voor alle PVV bashers: je weet dat wat deze Turken willen niet in de haak is om tig redenen.
Er is maar 1 partij die hier nu vragen over stelt en dat is niet VVD/CDA/PvdA/GL/D66 etc.
En als de hiervoor genoemde partijen ook vragen hadden gesteld, hadden jullie het opeens wel oké gevonden. Maar als de PVV de kastanjes uit het vuur haalt is het fout, hoe goed het ook is dat ze dit doen.
Niet waar?

appeltjesgroeneweide | 25-02-13 | 10:14

Laat ik voor de verandering ook eens negatief zijn.
.
Hoewel ik (uit eigen zak...) Turkse taallessen heb gevolgd en me derhalve hier zeer thuisvoel, is er in de buurt waar ik woon toch weer zo'n klootviool die blijkbaar vindt dat ik niet mag communiceren met mijn thuisland. Hij drukt voortdurend mijn draadloze verbinding weg met zijn sterkere wireless BB-net.
.
Conclusie: als er in Turkije al gesaboteerd wordt, hoeven de Nederturken zich al helegaar niet koest te houden.

Van Dikhout | 25-02-13 | 10:13


Cuyahoga | 25-02-13 | 10:03 |
Ik kan nog wel wat gebruiken, ben er voor deze week alweer doorheen , dat krijg je met dit soort topics op de maandagmorgen!

irma zonderboezem | 25-02-13 | 10:13

@duitse herder 10:11
Je begint een beetje vervelend te worden met je niet aflatende herhalio retoriek. We weten het nu wel hoor.

AshleyJ"Ash"Williams | 25-02-13 | 10:13

In WOII hadden ze dat rare mannetje met z'n rooie haar als eerste opgeladen.

Waldkorn | 25-02-13 | 10:12

En deze (ginger)Turken krijgen straks ook weer kroost.... zucht

papiJ | 25-02-13 | 10:12

Het is niet verplicht om in Nederland te wonen... je mag gewoon weggaan.
Heb ik ook gedaan maar wel met één fout.

Ik had het 10 jaar eerder moeten doen.

duitse herder | 25-02-13 | 10:11

@La Bailaora | 25-02-13 | 10:02 Dat ook. Je bent vast bekend met het rijmpje 'khaybar khaybar ya yahud jaish-muhammad saeed 'ud' Wie verstand van de Islam heeft weet dat dit genoeg zegt.

Not Muhammad | 25-02-13 | 10:10

Mehmet is oprecht. Anders had hij wel in een musical van Joop meegedaan.

Normpje | 25-02-13 | 10:10

La Bailaora | 25-02-13 | 10:02 |
Hahaha, zelden zo gelachen.

Der alte Fritz | 25-02-13 | 10:10

Wat een held trouwens die Mehmet Sahin. Hij wil geen subsidie want dan vertrouwen zijn leerlingen en hun ouders het niet meer. Zulke buitenlanders hebben we nu nodig in Nederland.

Niak | 25-02-13 | 10:09

Ja hallo. Sterren springen schans en Obese kijkon!!!1 #prioriteiten

AshleyJ"Ash"Williams | 25-02-13 | 10:09

"Hitler maakte baby's van 6 maanden dood."
-
Willekeurige Turk: "Dat vind ik goed."
-
Ja, echt een aanwinst al die lieve buitenlanders. Ze zijn nog te dom om zich te realiseren dat de Nazi's ook een tyfushekel hadden aan mensen met een kleurtje en dat ze zelf ook op de shortlist stonden om afgevoerd te worden.

Merkava | 25-02-13 | 10:08

De waarheid kost 50 Euro. De waarheid is te duur.

Bluebook | 25-02-13 | 10:07

Gingerturk.... had zo maar een nick name op GS kunnen zijn..

Hemelterijk | 25-02-13 | 10:06

"We schelden iemand uit voor Jood."
Hij beseft dus niet dat autochtonen ook Turk als scheldwoord gebruiken.
Persoonlijk heb ik nog nooit iemand uitgescholden voor Jood.

BBmetR | 25-02-13 | 10:05

Deze pubers zijn gewoon heel dom en hebben deze mening waarschijnlijk ook om het shockeren aangenomen. Denk dat zij het stoer vinden om zo'n extreme houding aan te nemen. Toen ik op die leeftijd was zaten er bij mij op school ook een aantal van die pubers die extreem rechts gedrag lieten zien en zich ook absoluut daar niet voor schaamden.. Ik hoop alleen dat ze er op een gegeven moment overheen groeien en er nog eens goed over gaan nadenken. Al is een verandering van omgeving dan waarschijnlijk wel belangrijk..

Geheel vergeter | 25-02-13 | 10:05

Nu kan je veel dingen zeggen over turken, maar veel turken integreren beter dan de gemiddelde Marrokaan. Heb fantastische turkse collega's meegemaakt die keihard werken en één Marrokaanse collega die sliep op z'n werk en de kantjes er vanaf liep om zo snel mogelijk (soms hele middagen al direct) thuis te zitten ipv op werk.

En turkije zit helemaal niet in economisch dieptepunt! Alle turken die hier NU heen komen zijn gelukszoekers, falende uitschot die geen kansen meer kregen in eigen land, dus maar elders op zoek gingen én het zijn de kinders van de generaties van de oudere turken die hier heen kwamen na de 2e WO om het land mee hielpen op te bouwen.

Zo zie je maar weer dat integratie eigenlijk alleen maar "Subsidiëren van eigen kultoer" is.

LangeTijdGeleden | 25-02-13 | 10:05

@Kaas de Vies | 25-02-13 | 10:00
Ik denk dat dat voor alle mensen uit landen geldt waar de meute die naar Nederland komt bestaat uit overwegend moslims.

La Bailaora | 25-02-13 | 10:04

Heerlijk, die cultuur.
Lekker al volksdansend over straat baklava eten, terwijl mysterieuze buikdanseressen om je heen fladderen.
En dan die geur van heerlijke kruiden en prachtige groenten, lachende mensen, geweldig.

Iemand nog wat tolerantie nodig mensen?

Cuyahoga | 25-02-13 | 10:03

De Joden noemden Mohammed een inhoudsloze zwerver en dat zit men nog altijd dwars.
@Not Muhammad | 25-02-13 | 09:59
De grootste reden is dat Allah ze vervloekt heeft in de koran. Ze hebben namelijk de bijbel veranderd. En Mohammed moordde ze daarom ook bij bosjes uit.

Dat kwam waarschijnlijk allemaal omdat Mohammed juist een van de profeten wilde zijn van het Jodendom, maar dat accepteerden de Joden niet. Dat ze hem daarbij een inhoudsloze zwerver noemde geloof ik graag.

La Bailaora | 25-02-13 | 10:02

Dit is godverdomme de derde of vierde generatie Turken en ze lullen Nederlands met een accent alsof ze net over de grens zijn komen rollen.

Leer ze dit maar: wie zich niet inzet en aanpast krijgt geen cent!

Pastor Sippenhaft | 25-02-13 | 10:02

Wie hier versteld van staat heeft stront in ogen en oren. Zo werkt dat. "Het racisme", datgene waar het goede volk tegen heeft gestreden, bestaat niet, racisme bestaat wel, vandaag in deze vorm, morgen in een andere.

Schoorsteenveger | 25-02-13 | 10:02

"Mensen zijn over het algemeen dom. Ze geloven iets omdat ze willen dat het waar is of omdat ze bang zijn dat het misschien waar kan zijn. Dit gedrag leidt onherroepelijk tot gebeurtenissen zoals de holocaust; wanneer de mens verleid wordt door het kwaad.
Nadat het gebeurd is zeggen de mensen tot elkaar:
'Nu breekt er een nieuwe tijd aan en we zullen dit nooit meer laten gebeuren!'
Maar in het verleden is het al opnieuw gebeurd en in de toekomst zal het ook weer opnieuw gebeuren. En terwijl de kennis van het universum rondom de mensen toeneemt blijft er van de kennis over de mens zelf maar bitter weinig over. "

quote me wanneer de nieuwe holocaust achter de rug is, zal in de volgende 70 jaar waarschijnlijk gebeuren. Ben benieuwd welke groep dit keer de pineut word.

Niak | 25-02-13 | 10:01

Turkse kinderen kunnen gewoon op zaterdag naar turkse les en deze les wordt betaald door de ouders. Zo doen de chinezen dat ook en dat werkt prima. De turken zijn blijkbaar niet te beroerd om hun hand op te houden. Het lijken wel bedelaars. Hebben ze dan geen zelfrespect??

denoorman | 25-02-13 | 10:00

@La Bailaora | 25-02-13 | 09:57 | + 0 -
Er is een soort "veil of protection" over de Turken en Marokkanen heen gedrapeerd door de overheid. Ze zijn een soort 1e rangsburgers de rest 2de.

Kaas de Vies | 25-02-13 | 10:00

Binnen de Islamitische gemeenschap is antisemitisme bon ton.
De Joden noemden Mohammed een inhoudsloze zwerver en dat zit men nog altijd dwars. Kun je heel moeilijk over doen, maakt niets uit. De Islam is een godsdienst die nagenoeg inherent is aan antisemitisme. Is dat even schrikken.
Maar wees gerust, de media en politiek van het Goede Volk zullen dit aan alles ophangen. Behalve aan de werkelijke reden.

Not Muhammad | 25-02-13 | 09:59

@Kaas de Vies | 25-02-13 | 09:53
Maar de broertjes van The Russian werden uit huis gehaald omdat ze thuis Russisch zouden spreken. Hier eisen de Turken dat ze niet alleen thuis Turks spreken, wat orima is overigens, maar dat Nederland daarnaast ook nog eens de Turkse lessen op school gaat betalen...

Over meten met 2 maten gesproken. Wat mij betreft: thuis prima om in een andere taal te spreken, maar dat is de verantwoordelijkheid van de ouders, op school leer je gewoon Nederlands. Daar hoeft een belastingbetaler niet aan mee te betalen.

En dan in het ene geval de kinderen ontvoeren, en in het andere geval gewoon de eisers hun gang laten gaan. Dit land is knettergek geworden.

La Bailaora | 25-02-13 | 09:57

Het enige passende argument tegen deze domme hoofden is de vuist. (geleend van Nietzsche)

Simon de Danser | 25-02-13 | 09:56

Welkom in de realiteit.

dubbert | 25-02-13 | 09:56

Kamervragen van de PVV. Garantie voor een humoristische start van de nieuwe week.

Warhoofd | 25-02-13 | 09:55

assemageilismagalles, leerde we vroeger al op de lagere school, geen subsidie voor nodig....

clockandhammergame | 25-02-13 | 09:55

Join the big city safari: hunt an idiot.

Koos Knak | 25-02-13 | 09:54

oprotten. Ons land is toch het boegbeeld van verdraagzaamheid? Tijd om op te treden en wat minder verdraagzaam te zijn tegen dit soort sukkels.

John Dough | 25-02-13 | 09:54

Gister was er Obese.
200kg wegende papzak.. dat trekt uiteraard veel meer kijkers, van Rossem.

yespur | 25-02-13 | 09:54

"eisen andere Turken gesubsidieerd Turks taalonderwijs op basisscholen."

Dit soort mensen die dit eisen oppakken voor staatsondermijnend gedrag. Wat een mafkezen heb je toch, en we gaan er serieus nog naar luisteren en een commissie starten omdat we te laf zijn om het in hun bek te zeggen.

Hou je waffel of ga terug naar Turkije.

Kaas de Vies | 25-02-13 | 09:53

GingerTurk. Fantastisch.

Bluebook | 25-02-13 | 09:52

Er is al Turks onderwijs op de basisschool.
IN TURKIJE.

crisiswhatcrisis | 25-02-13 | 09:52

Gelukkig gaat het na 40 jaar immigratiebeleid steeds beter met de integratie.

Godsammekraken | 25-02-13 | 09:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken