Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoera! Islamitische homohaat bestreden met award

yeahbabyyeah.jpg Vandaag ontvangt de homofiele Zuid-Afrikaanse imam Mushin Hendricks een award van de COC om hem te belonen voor zijn roze activiteiten. Het was zoeken en ziften door zandbergen ver voorbij de einder, maar dan kom je wel thuis met een moslim die openlijk voor zijn geaardheid uitkomt. Alle reden om hem onmiddellijk de Bob Angelo Penning op te spelden. Appeasement door een religie die ronduit vijandig tegenover homo's staat smoren in liefde: het is beyond cute van de COC. Zouden hullie van de homobelangenclub misschien denken dat wanneer ze de islam maar dicht genoeg tegen de borst drukken, de virulente homohaat vanzelf wel uitsterft onder de volgers van Mohammed? Nou, kom er maar in, apologetische apostelen. De hashtags van dienst zijn #deze #man #is #een #FUCKING #HELD. Lever maar aan die juichcolumns en hoera-opinie. Met als kroon op de week het zaterdagstukkie van De Grote Reflector Bas Heijne in BKB Handelsblad, die een makkelijke voorzet uit een VK-column van Malle Malou van een dag eerder ("GeenStijl greep de award aan om de onderbuik te voeden met gif") simpel binnenkopt door op te tekenen dat 'de naargeestige '04-generatie van Van Gogh nog altijd denkt dat de islam homo-onvriendelijk is. Maar terwijl de eerste homo nog van een flat gegooid moet worden, huldigen wij fundamentalistische probleemontkenners alvast de man die de ban op homoseksualiteit in de islam doorbreekt. Driewerf hulde voor de COC!' En dan nu allemaal in koor: IK BEN EEN ISLAMIETJE EN IK HEB EEN FUCKING EMANCIPATIE-AWARD!

Reaguursels

Inloggen

Anderzijds zitten die muselmannen elkaar allemaal vlotjes in het hol. Gevalletje van de linkerhand (waarmee ze hun hol afvegen) weet niet wat de rechterhand doet.

Tricephalus | 28-01-13 | 17:06

@Ratzinger : leg mij eens uit waarom je onbeschaamd apartheid predikt, wat heb jij al dan niet in godsnaam met het liefdesleven van jou onbekende mensen te maken? Heeft iemand al bezwaar tegen jouw huwelijk gemaakt? Wee de vrouw die jij strikt, hopelijk blijft het haar bespaard.

@ Fred Janssen : In ZuidAfrika is de homohaat enorm, ondanks het feit dat gays gelijke rechten hebben, vorige maand is een jonge lesbische vrouw gelyncht omdat ze zich ontfermde over jonge gays die door hun familie bedreigd en verstoten zijn. Ik vraag me af of imam Hendricks daar veilig over straat kan.

herreb | 28-01-13 | 14:50

Ratzinger | 27-01-13 | 22:17 | + -9
-------
god/allah vrezend is u? Wat een kleinzielig flut plempsel zeg.

overdedijkgespoeldkw | 28-01-13 | 14:45

Iemand zin een een poule-tje, hoe lang het duurt voordat deze knaap uitleg mag geven aan de hoogste Islamitische Rechter? Ik geef hem 2 weken na uitreiking van de prijs.

Fred Janssen | 28-01-13 | 10:20

@irma zonderboezem | 27-01-13 | 20:47
Welke religie wil de doodstraf invoeren en uitvoeren op homosexualiteit, behalve de islam? Geen eentje.

In welke geloofscultuur is openlijke gewelddadigheid tegen homos volstrekt in lijn met de officiële leer, behalve de islam? Geen enkele.

Wat zou jij doen, als een organisatie op zou roepen tot het vermoorden van alle homos. Wat zou jij doen. Behalve smoesjes verzinnen om het goed te praten.

Karel Popper | 28-01-13 | 09:09

@Ratzinger
Wat een onzin weer over homo's. Als die sukkels willen trouwen moeten ze dat vooral doen. Ik vind dat ze daar recht op hebben. Waarom zouden wij de enige zijn die moeten lijden?
Als zij kinderen willen waarom niet? Brainswashen? ROFL. Als er zoveel homo's opgroeien in hetero gezinnen, denk je dan dat alle kinderen die opgroeien in een homo gezin ook allemaal homo worden? ROFL. Kinderen verzetten zich zeker niet tegen hun ouders als die homo zijn? Weet je nu wat nog het mooiste is? Ik zie kinderen geboren worden in volledig disfunctionele relaties met alcoholisten en junkies of geweldadige partners gewoon omdat er geen condooms waren of geen pil. Moet je zien hoe veel moeite homo's moeten doen en hoeveel goedkeuring ze moeten hebben om wel kinderen te krijgen. Hebben zij dan geen recht om hun haren te verliezen of grijs te worden met de zorgen om hun kinderen? Ook daar hebben ze recht op. Ze verdienen het nog meer. ROFL
Als je er over gaat nadenken word er vaak geroepen dat er voor huisdieren een vergunningstelsel moet komen. Maar het is mij volstrekt onduidelijk dat zelfs mensen die geen huisdieren meer mogen hebben gewoon kinderen op de wereld kunnen plempen omdat er nog een stel zaadleiders en een stel eierstokken aanwezig zijn. Ik zou graag zien dat iedereen die kinderen wil hebben eerst een examen van bekwaamheid gaat afleggen. Pas als ze daarvoor geslaagd zijn en niet te zwak beschaafd zijn zouden ze pas het recht moeten hebben op een bevruchting. Brand al die eierstokken maar standaard dicht. Beseft iedereen hoeveel inteelt en onopgevoede Tokkies dit zou schelen? Tja, een mens mag toch dromen niet?

Kees8374 | 28-01-13 | 08:56

Wat zitten hier toch een hoop haat-baardlozen.

Patatter | 28-01-13 | 08:54

Maar hij is nog steeds moslim en dat is hartstikke fout!

Dr.Zeldenrust | 28-01-13 | 08:42

Vraag de homo-imam wat de straf op homosexualiteit is in de islam. Vraag hem waarom ie een geloof steunt dat hem wil vermoorden.

Karel Popper | 28-01-13 | 08:15

Tavroch | 28-01-13 | 07:23 | + 0 -
Hahahahahahaha een gristenzeloot die bang is dat er jeugd gehersenspoeld wordt? LOL ik hoop dat je de ironie daar zelf van in ziet.
Hoe raak je gehersenspoeld door anderen in hun waarde te laten? Die kinderen worden zelf nergens toe gedwongen.

Verder praat je peop waar ik met geen mogelijkheid serieus op in kan gaan. Als je een troll bent, ben je een slechte. Anders zou ik in het vervolg onder begeleiding reaguren.

Nietvoordekat | 28-01-13 | 07:35

@Ratzinger Flikker zelf op. Als zij kinderen willen, waar bemoei jij je dan mee?

Nietvoordekat | 27-01-13 | 23:08 | 2

Ik neem aan dat meneer o.a. terecht bezorgd is om de gebrainwashte jeugd die dat oplevert.
Maar steek je kop vooral nog wat langer in het zand.
Nu het nog kan.
Einde Romeinse rijk was homo zijn ook zo bon ton.
De germaanse barbaren, onze voorouders, wisten vervolgens wel raad met die mietjes.

Tavroch | 28-01-13 | 07:23

Aan de ene kant hulde.
Aan de andere kant: hoe de neuq komt het niet bij meneer op dat zijn religie nogal debiel is? Je kunt natuurlijk ook gewoon homo zijn zonder die bullshit.

das_Freudenmädchen | 27-01-13 | 23:35

@Ratzinger
Flikker zelf op. Als zij kinderen willen, waar bemoei jij je dan mee?

Nietvoordekat | 27-01-13 | 23:08

Islam en emancipatie blijven vreemd van elkaar. Daarom zie ik de toekomst beetje somber in.

Veel Vaak | 27-01-13 | 22:57

Die hele homo-acceptatie bestaat nog geen 4 decennia. Ik heb niks tegen homo's, maar als ze een beetje wijs zouden zijn zouden ze hun homo-zijn niet zo aan de grote klok hangen.

Er komt nooit een tijd, in geen enkel land, dat homo's zullen worden geaccepteerd alsof het hetero's zijn.

We kunnen een paar jaar doen alsof, maar 't is volstrekte onzin. Te vergelijken met al die Nederlanders (meer dan 50%) die nog steeds hun avondeten prakken. Elk land is vergeven van dombo's en elk land zal dus alles in de ban doen wat afwijkt van het normale.
Homo's zijn niet normaal (dat is: het komt weinig voor, stuit veel mensen tegen de borsten etc.) en hoeven dus ook nooit te rekenen op een gelijkwaardige behandeling.

Persoonlijk vind ik het volstrekt krankzinnig dat een homostel een kind heeft. Doodlopende straatjes hebben geen kinderen, klaar. Het kan allemaal, ik weet het, maar het is volstrekte onzin. Over een eeuw lachen we om die malle fratsen. Het meest zullen we nog lachen om lesbo's. Sowieso al helemaal niks, maar dat ze ook nog willen trouwen en een kind willen - totaal bespottelijk.

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan bekrompen flikkers met een godvergeten kinderwens. Flikker op ja.

Ratzinger | 27-01-13 | 22:17

@ zovoklets | 27-01-13 | 21:42
Wat wil je, als ik mijn spruitenstamppot met spekjes aan 't nuttigen ben.
Een ander keertje beter!

fleischer | 27-01-13 | 22:16

@Ratzinger
Da's nog niks joh. Je zult maar moslim zijn.

Nietvoordekat | 27-01-13 | 22:03

Als je niet ontploft,
Als je niet ontploft,
Als je niet ontploft ben je geen is-la-miet
*in zijn eentje in koor zingt*

Nietvoordekat | 27-01-13 | 22:01

Bah wat een naargeestigheid toch weer bij deze gure Van Gogh generatie moslim-bashers, wat dat betreft dient de mars der beschaving niet alleen de kunst maar ook de cultuur van het geenstijlplebs te verheffen.

websenior | 27-01-13 | 21:58

Ook moslims hebben dus humor.

Gangster of love | 27-01-13 | 21:57

Jezus, je zal maar homo zijn...

Ratzinger | 27-01-13 | 21:57

ach, in Afghanistan is het heel gewoon onder moslims hoor. (en hoe jonger hoe beter)
www.sfgate.com/opinion/brinkley/articl...

btw, hoeveel moslims zijn er überhaubt te vinden in Zuid-Afrika? niet veel lijkt me.

damnschreeuwer | 27-01-13 | 21:54

Pfft, het is niet bedoeld als complimentje voor de Islammetjes daaro, maar als complimentje voor die kerel en te tonen aan andere onderdrukte homo's dat ze buiten de Islam meer respect en liefde kunnen vinden. COC drukt Islam dus niet aan het hart, maar homo's. Hetgeen de bedoeling is van die organisatie.

Fi-ijsko | 27-01-13 | 21:43

fleischer | 27-01-13 | 21:37 | + 0 -

Hierboven heb ik van jou nog geen stelling of mening gelezen.

zovoklets | 27-01-13 | 21:42

Nou,.... ehhh ..... mooi dan.
Fijn dat je het toch nog even hebt gemeld. NEXT!

fleischer | 27-01-13 | 21:37

Transgenders die zichzelf pas accepteren wanneer een ambtenaar het m/v teken in hun paspoort veranderd.

Net zo sneu als homo's die ook een goedkeuringsstempel willen van hun geloofsautoriteit.

zovoklets | 27-01-13 | 21:34

Die gelovige homo zal wel blij zijn met de COC.

Deport | 27-01-13 | 21:33

Oenema!! Nice!!
(sorry moest er ff uit)

Terpen-tijn | 27-01-13 | 21:29

@ zovoklets | 27-01-13 | 21:18
Wat is uw overtuiging dan?
*interesse veinst*

fleischer | 27-01-13 | 21:26

Ik ken 'n zooi Islamietjes en volgens mij hebben ze het zelfs uitgevonden. Maar ja, om dat nou in het openbaar te zeggen is 'n tweede.... Dus als dit echt is: hulde aaan de man.

Iwmac | 27-01-13 | 21:19

fleischer | 27-01-13 | 21:15 | + 0 -
Als aanhanger van de enige, waarachtige God is het mijn opdracht ook u te behoeden voor de valse moslimgod.

zovoklets | 27-01-13 | 21:18

@ZKH EénOog 20:49: Is het niet andersom? Je bent eerst moslim, want vanaf kinds af aan is dat koppie al gevuld met die kwalijke onzin. En dan kom je er in de puberteit achter dat je homo bent, want dat is meer aanleg dan aanleren. Kan je je homofilie onderdrukken maar dat is wel wat lastiger dan stoppen met roken (in de niet-figuratieve zin). Tja, dan kan je proberen je eigen wereldbeeld bij te stellen, maar ook dat is niet al te gemakkelijk, zeker niet voor gelovigen.

Rest de optie om jezelf voor de gek te houden en doen alsof jouw afwijking wel in het geloof past, en "ze" je dus wel willen hebben als je ze maar kan overtuigen. Dit is een vrij natuurlijke reactie voor mensen die zich in een onmogelijke positie bevinden. Wat overigens niet wegneemt dat er een ongelofelijke dosis moed voor nodig is om er binnen de islam openlijk voor uit te komen, en zelfs te strijden voor acceptatie.

Muxje | 27-01-13 | 21:16

zovoklets | 27-01-13 | 21:10
Hou je koude rillingen bij je, ziek ventje.
Wat doe je hier?

fleischer | 27-01-13 | 21:15

Een hoop moslims in islamitische landen gaan voor meerdere vrouwen, dieren of zelfs kinderen.

Dan ben je als homo wel een rare inderdaad.

Pastor Sippenhaft | 27-01-13 | 21:14

@Kees8374 | 27-01-13 | 21:06
Zuid-Afrika - Nederland, het verschil is u duidelijk?
Het huis staat in brand en wij gaan kijken of er tulpen of viooltjes in de tuin kunnen staan. Zuid-Afrika kent wel meer urgente problemen dan een homoseksuele iMam.

kapotte_stofzuiger | 27-01-13 | 21:11

-weggejorist-

zovoklets | 27-01-13 | 21:10

@ zovoklets | 27-01-13 | 21:04
Lelijke zuignap!

fleischer | 27-01-13 | 21:07

Sorry hoor maar Zuid-Afrika is nog lang geen Dar al-Islam. Zo gauw dat wel het geval zal zijn mag deze gay-imam zijn award weer inleveren en zal de baard omdat het moet hem wellicht de eer geven zelf van de flat af te springen dus juich vooral niet te vroeg.

vrijheid-van-spreken | 27-01-13 | 21:07

@kapotte_stofzuiger | 27-01-13 | 20:45
Droom jij nu weer met homomoslim's een niche?
Het is al sinds een hele lange tijd dat er honderden moslim jongens als broodpoot werken om de heren te bedienen. Fortuin wist dit en die Tofik Dibi ook.
Wat volgt is vaak een discussie of ze dan wel echt moslim zijn net zoals men zich dat vroeger ook in de Meeste Nederlandse kerken afvroeg.
Ik ken ook hele verhalen over oliewerkers die met ze in de woestijn werkten waar geen vrouw te bekennen was en ook geen geit en geen vdo's en toch wakker lagen van al het gekreun. Allemaal hypocriete onzin. het komt net zoveel voor als bij ons. Of zoals die vent zei die pas die bejaarde man had verkracht; hij had het gedaan om zijn superioriteit te laten zien.

Kees8374 | 27-01-13 | 21:06

Ik vind het erg goed nieuws dat er ook homo-imams zijn. Maakt geen bal uit in die zee van achterlijkheid, maar het geeft me toch een BEETJE hoop in de mensheid. Dat zelfstandig denken en ruimdenkendheid (zo'n in Frankrijk wonende imam maakte een moskee voor homo's en lesbiennes, waarbij de vrouwen niet als ranzige obscene porno-dingen achter een scherm moesten) ook in die kringen nog bestaan. Dat dat er toch is. En, dat zoiets (nog steeds...) kan in Europa. Dat niemand zich tegen ons slaapkamergedrag aanbemoeit zolang we niemand kwaad doen.

Gallemies | 27-01-13 | 21:05

-weggejorist-

zovoklets | 27-01-13 | 21:04

Wat zitten jullie nou te zeiken, GeenStijl. Uitstekend juist dat deze man een prijs krijgt. Dapper is hij zeker. Denk je nu werkelijk dat homohaat sneller verdwijnt als je helemaal niets doet? Júist in die kringen de dappere strijders ondersteunen. Zo moeilijk is het niet.

Boer in 020 | 27-01-13 | 21:03

@fredflange | 27-01-13 | 20:42
Dat is er per ongeluk doorgekomen, ze hebben in het kader van de emancipatie alle verwijzingen naar geslacht uit de wet verwijderd.

frank87 | 27-01-13 | 21:03

@TisNieZoMoeilijk | 27-01-13 | 20:56
Chapeau! Helemaal eensch

jezouermoevanworden | 27-01-13 | 21:00

Wat vinden ze er op maroc.nl van? Of word hij daar (hihi) *dood* gezwegen?

Stormageddon | 27-01-13 | 20:57

Transgenders krijgen ook een prijsje. De keuze man/vrouw op overheidsformulieren is seksistisch! Ik ben een n.v.t'tje!
 
Leuk joh, al dat oestrogeen in het drinkwater.

Aszeran | 27-01-13 | 20:57

Allah Gaybar!

fram | 27-01-13 | 20:56

Ik heb per definitie iets tegen gelovige homo's.
Zodra je uit de kast kunt komen,kun je toch ook het juk van het geloof afwerpen?!

Een gelovige homo is voor mij een aandachtshoer in het kwadraat.
Kan iemand zich nog die NL homo's herinneren die boos waren omdat ze niet op een hosti mochten zuigen?

Nou dat dus. Een Zuid-Afrikaanse Imam die het aandurft om openlijk durft te zeggen dat hij homoseksueel is, maar toch de Islam nodig heeft om in het leven te kunnen staan? Ongeloofwaardig en hypocriet.

TisNieZoMoeilijk | 27-01-13 | 20:56

@fredflange | 27-01-13 | 20:50
Tja... zo kan je 'first world problems' inderdaad in derdewereldlanden oplossen. Fijn voor die homomoslim, maar of het een prioriteit is?

kapotte_stofzuiger | 27-01-13 | 20:54

Toch heeft het COC wel een punt, want er is inderdaad moed voor nodig om als Imam uit te komen voor homoseksualiteit. Dat dit zo is mag vreemd zijn, maar deze man is het dus wel degelijk!

du Roi Soleil | 27-01-13 | 20:51

irma zonderboezem | 27-01-13 | 20:47

Die van mij, katholiek opgevoed ooit voor de rest kan iereen den wat ie wil.

non_de_pier | 27-01-13 | 20:50

@kapotte_stofzuiger, vast. Alleen zijn heterovrouwen niet de target van het COC. Behalve als ze transgender zijn, dan weer wel. Het COC houdt zich bezig met emancipatie van homo's en transgenders.

fredflange | 27-01-13 | 20:50

Lijkt me een gevaarlijk beroep, homo-imam zijn.

brutus68 | 27-01-13 | 20:50

Een homo die één van de abrahamitische religies aan wil hangen is als een darter die pijltjes wil gaan gooien bij een skippybalvereniging:

Begrijp dat nou, Sukkel. Ze willen je er niet bij hebben. Waar komt dan toch die immense drang vandaan er toch bij te willen horen? Is het masochisme?

Richt toch gewoon lekker je eigen cluppie/kerkie op!!

ZKH EénOog | 27-01-13 | 20:49

homoslim...?

Devils smile | 27-01-13 | 20:48

Welke religie is er dan wel pro homo? ... precies, niet 1 !

irma zonderboezem | 27-01-13 | 20:47

@fredflange | 27-01-13 | 20:42
Fijn, maar laat Zuid-Afrika nu een van de landen zijn waar er wel wat meer aandacht voor hetero(vrouwen) mag zijn.

kapotte_stofzuiger | 27-01-13 | 20:47

Geen idee waar het over gaat iets over homo's in zuid afrika laat ze lekker door gaan we leven in Nederland.

non_de_pier | 27-01-13 | 20:46

Homoseksuele moslims, die komen maar weinig voor; want als ze uit de kast komen dan worden ze meteen vermoord.
Triest maar waar.

Prof.Dr.Ir | 27-01-13 | 20:45

Vind zo wie zo dat homos in welk land dan ook gewoon zouden moeten kunnen trouwen .

florida117 | 27-01-13 | 20:44

Toch nog -1 voor islam.

Samtulp6_ | 27-01-13 | 20:44

Homo's in de Islam en de beelden met hun achterwerk in de lucht. Wie durft er nog te bidden met de ogen dicht.

Watapatja | 27-01-13 | 20:43

Moslim en homo... het moet toch niet gekker worden.

gloeilampie | 27-01-13 | 20:43

@kapotte_stofzuiger, Zuid Afrika hoort bij het selecte groepje landen waar homo's kunnen trouwen. En wel sinds 2006. Dat is eerder dan Zweden en Noorwegen.

fredflange | 27-01-13 | 20:42

Het echt schokkende is dat de Islamitische homohaat bestreden moet worden door een award en niet door mainstream journalistiek, anno 2013!!! Gelukkig hebben we nog verlichte journalistiek.

smdyasc | 27-01-13 | 20:42

Van de ene club een lintje, van de andere mag je kop eraf.... nadat tie eerst van een toren gegooid is.

wel/niet | 27-01-13 | 20:42

En de prijs wordt uitgereikt in Teheran?

Parsons | 27-01-13 | 20:41

Maak 'm maar bekend,... komt niet ten goede aan zijn levensverwachting.

horsteknots | 27-01-13 | 20:41

Beide in dit geval

florida117 | 27-01-13 | 20:39

Wat is schokkender, dat er homo's of moslims in Zuid-Afrika zijn?

kapotte_stofzuiger | 27-01-13 | 20:38

Een roze cup, ik krijg daar vreemde beelden bij.

Watapatja | 27-01-13 | 20:38

Geniet er maar van, voor zo lang als het duurt.

Jackanders | 27-01-13 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken