Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV! Waar gaan gristenhomo's op vakantie?

In Parijs zijn momenteel tienduizenden mensen aan het protesteren tegen het homohuwelijk. Jup, tegen het homohuwelijk. Het enige wat het extreem-rechtse Nationaal Front en moslimfransen bij elkaar brengt is smerige homoïde kontneuqseks. Mannen die elkaar officieel lief vinden zonder anderen lastig te vallen. Ook in 2013 zijn er nog neanderthalers in de westerse wereld die dat niet willen hebben. Niet alleen in Frankrijk, ook in Nederland. Tom Staal ging speciaal naar het gristenplein van de Vakantiebeurs om eens te checken hoe de Nederlandse gristen anno 2013 tegenover wilde homoseks staat. En kwam met een aantal verrassende antwoorden terug.

Reaguursels

Inloggen

@schele schoft. Geen ratzingerboy. Maar ik heb blijkbaar andere normen en waarden dan jij. Begrijp je dat zonder regels er helemaal geen vrijheid is?
De vrijheid die veel reaguurders willen, is een vrijheid zonder regels. Dat maakt de samenleving kapot als je dat doortrekt. Kijk naar de beschavingen over de hele wereld. Alle grote beschavingen zijn gevallen, behalve het Jodendom en Christendom. Deze bevatten namelijk universele normen en waarden die een goede samenleving helpen vormen.

fleerman | 15-01-13 | 11:03

chistelijke homo's bestaan niet nee maar christelijke pedo's wel. meneer zij dat 2 mannen of vrouwen met elkaar niet god z'n bedoeling was. hoe zit het dan met een volwassen man met een klein jongetje?

op de stapelmet al die gelovige!

foqiz | 14-01-13 | 15:21

wat is god toch een looser en een mislukkeling als hij de schepper is maakt i fout op fout er zijn veel homo's op aarde.

foqiz | 14-01-13 | 15:14

Je bent eigenlijk best wel eng fleerman. gedver Ratzingerboy I presume.

schele schoft | 14-01-13 | 14:26

Zo typisch weer de meeste reaguurders hier... Het probleem is dat veel homo's hun identiteit halen uit wat ze voelen. Ik voel me aangetrokken tot mannen dus ik ben homo. Deze generatie zegt vaak... voelt goed, moet je doen. Er zijn geen grenzen als je op die manier gaat denken. Wat als je je aangetrokken voelt tot kleine kinderen?? Is dat ook aangeboren??
Lutsers... homofilie geeft verkeerde omgangsvormen, is vernietigend voor de samenleving en helpt niemand. Het zet namelijk een deur open voor andere excessen en het draaid vaak om lust ipv liefde. Maar dit vind de gemiddelde reaguurder normaal hier...
En daarmee haat ik homo's niet! Je moet ook het afkeuren van gedrag los zien van de persoon. Jij houdt ook nog van je kind als hij/zij een koekje heeft gestolen.

fleerman | 14-01-13 | 11:02

@ZDEV | 13-01-13 | 17:07
Die houding, dat noemt men Nederlandse tolerantie.
Maar eigenlijk is het gewoon desinteresse.

Nee het is erger dan desinteresse. Het is een houding van onmacht van iets van wat je eigenlijk zou willen verbieden en bij voorkeur op de brandstapel gooit. Maar dan kan niet in het huidige NL, dus dan moet je maar nagelbijtend aan de zijlijn staan.

Continuum | 14-01-13 | 09:03

"God heeft de mens niet geschapen om homo te zijn". Mag ik even heel hard lachen? Dit behoeft geen verdere toelichting en hiermee is alles gezegd.

pjisonline | 14-01-13 | 06:54

@Pindakees | 14-01-13 | 00:15
Een ouder heeft een natuurlijk recht op haar/zijn kind op te voeden, ook als een van beiden wegvalt.
Bij een adoptie evenals een uit het ouderschap of de voogdij zetting komt daar heel wat bij kijken, ook onderzoek.
Het belang van (de opvoeding van) het kind vooropstaand.
In de 'nieuwe' experimentele vorm lijkt dat sterk verminderd aanwezig.
Waarom?

hfakker | 14-01-13 | 06:01

Wat zou het fijn zijn als de Paus dit ook gewoon toestond zoals het kinderen neuken ook wordt goedgepraat. Zolang je maar zonder condoom je misdienaar in de poepert traumatiseert. Die Mohammedfans snap ik nog wel. Als je in die cultuur opgroeit heb je altijd het gevoel dat je keihard in je kont bent genomen door Anale Allah. Zonder spuug en rücksichtslos. Kunnen we dit volk niet de plantsoenen laten ruimen in roze overall?

bokkepruik | 14-01-13 | 02:31

hfakker | 13-01-13 | 22:09
Ochochoch het zal vast wel een beetje invloed kunnen hebben. ZO evengoed zal enkel een ouder ook invloed hebben. Maar dan gaan we het toch ook niet verbieden om die een kind te laten hebben? Volgens mij bestaat dat namelijk al eeuwen.
En ik zie niet waarom 1 moeder of 1 vader wel zou kunnen, en twee moeders of twee vaders niet.

Pindakees | 14-01-13 | 00:15

It's Adam and Eva, not Adam and Steve.

de euro middenweg | 13-01-13 | 23:45

@distel | 13-01-13 | 18:33
De correlatie mis ik hier even qua appel en peer.
Maar die volblafmannen die terugkeren uit hetzelfde bos om de opvoeding van de negenjarige pleegdochter voort te zetten, werpt ook emoties op.
Maar dat is dan weer irrationeel.

hfakker | 13-01-13 | 22:13

@neemjemoederindemali | 13-01-13 | 18:54
@Pindakees | 13-01-13 | 18:35
De natuur bepaalt dat kinderen worden voortgebracht door mannetjes en vrouwtjes.
Ondermeer pedagogiek, psychologie en psychiatrie houden zich bezig met man-vrouw-patronen in de opvoeding. ondermeer in het hechtingsproces.
Om kinderen een andere vorm te bieden, zonder dat daar ervaringen in zijn die aan wetenschappelijk onderzoek zijn blootgesteld, lijkt me experimenteel.
Tot nu toe waren adopties ingegeven doordat vrouw en/of man het niet konden bolwerken en een vrouw en man (1:1) werden gezocht om dat over te nemen.
Dat dan zonder gedegen onderzoek een andere vorm dan 1:1 wordt gekozen, lijkt mij experimenteel. Dat is niet zo moeilijk toch?

vaders zijn nu eenmaal andere wezens dan moeders.
Die cocktail van twee invloeden zal een reden hebben in de opvoeding.

hfakker | 13-01-13 | 22:09

Jij als voormalig orthodox christen zou dat toch moeten weten Jhonny Quid. Jij weet toch vast en zeker wel waar die 'christenhonden' hun vakantie vieren.

Stekkepoot | 13-01-13 | 21:08

@fleischer | 13-01-13 | 20:48
Pas ook op dat je geen spaties vergeet,zoals dat mijn handelsmerk is.Ik speel graag met mijn toetsenbord.
Dus
Dat
Kan
Zelfs
Betekenen
Dat
Er
woorden
Onder
Elkaar
Staan

Neuq je spaties,ik ga ervan uit dat mensen het zonder ook wel kunnen lezen.

de grote Anti | 13-01-13 | 20:52

Oggut, Ratje is op zijn staartje getrapt, en nou gaat ie onderhuids lopen knagen.
Altijd al een goedkope tactiek geweest van ratten!

fleischer | 13-01-13 | 20:48

Dat zingende meisje is lief, ik zou haar liefdevol doen.

Onderbuik | 13-01-13 | 20:43

Zo, daar zitten wel een paar lieve gristenen bij zeg. Ook wat minder lieve, maar ik zal het eens positief bekijken vandaag.

PiraatNick | 13-01-13 | 20:27

Ratzinger is gewoon een geboren homohater. Ik heb een groot respect voor iemand die zijn standpunten kenbaar maakt, ook al zijn die walgelijk. Beter dan degene die zich als engel voordoet, maar niets minder is dan de duivel.

roze_bril | 13-01-13 | 20:24

*kuch*
Opa leest een stukje vijftig tinten grijs voor :

'Hij duwt mijn knie omhoog en mijn adem stokt.. mijn god, wat doet hij nu? Hij schuift zijn lichaam tussen mijn benen, tegen mijn rug aan gedrukt en zijn hand gaat langs mijn dijbeen omhoog naar mijn billen.
Ik ga je van achteren nemen, anastasia, zegt hij zacht. Met zijn andere hand grijpt hij het haar in mijn nek en maakt een vuist. Hij trekt zachtjes aan mijn haar zodat het mij op mijn plaats houdt. Ik kan mijn hoofd niet bewegen. Ik zit vast onder hem.
Je bent van mij, fluistert hij. Ik voel zijn groeiende erectie tegen mijn dijbeen. Zijn lange vingers gaan onderlangs en masseren zachtjes mijn clitoris, in een traag circelende beweging'

Nu niet allemaal tegelijk klaarkomen beste gristenen..
Beregeyl inderdaad,maar sommige homosensuelen zitten nu eenmaal liever met elkaar te kletsen en elkaar te strelen.Dat zit inderdaad in het brein.Ergens.

de grote Anti | 13-01-13 | 20:20

@Ratzinger | 13-01-13 | 20:08
Alsof ik ooit beweert heb dat een 100% hohomoseksjuwele soort kan overleven. In een soort heeft het hoogstwaarschijnlijk een functie, theoretisch construct of niet. Dat was wat ik wilde zeggen.

landlopertje | 13-01-13 | 20:16

-weggejorist-

Virginia Richmond | 13-01-13 | 20:12

fleischer | 13-01-13 | 19:57 | + 1
Je lijkt origineel, maar in feite heb je niks te melden.

Dat kun je ook een leven noemen. Succes ermee.

Ratzinger | 13-01-13 | 20:10

landlopertje | 13-01-13 | 20:02 | + 0 -
Yep, dus al helemaal niet om instandhouding van om het even welke soort.

Niettemin kun je wel voorspellen dat een 100% homoseksjuwele soort in no time is uitgestorven.

Meer lag er niet besloten in m'n comments.
Liefs,

Ratzinger | 13-01-13 | 20:08

@Ratzinger | 13-01-13 | 19:57
Evolutie gaat nergens om. Ze is blind.

landlopertje | 13-01-13 | 20:02

@Ratzinger | 13-01-13 | 19:46
Soorten komen en gaan, maar individuen komen en gaan nog veel sneller. Essenties zijn voor zweverige filosofen, daar heb ik nooit in gelooft. En aangezien de natuur geen doel kent zie ik geen reden het doelloze van homoseksualiteit als een afwijking te zien. Past ze eigenlijk wel beter!

landlopertje | 13-01-13 | 20:01

@ Ratzinger,
.
Nee
.
Nee.
.
Nee.

fleischer | 13-01-13 | 19:57

landlopertje | 13-01-13 | 19:39 | + 1
Evolutie gaat trouwens helemaal niet om instandhouding van de soort.

Nogal basic.

99% van alle ooit bestaande soorten is niet meer. Daar gaat evolutie over ja.
Je hebt wel een klok horen luiden, denk ik. Meer niet.

Moet jij raden waar het in de evolutie om gaat. Give it a call.

Ratzinger | 13-01-13 | 19:57

fleischer | 13-01-13 | 19:48 | + 1
Not good enough, fleischer. Kom maar met argumenten, desnoods met je 'eigen mening'.

Dit soort gelul (pilletjes nemen) is een beetje onnozel. Vind je zelf ook niet?

Bij de weg, die pilletjes neem ik wel, dus maak je daar geen zorgen over.

Ratzinger | 13-01-13 | 19:53

Neem nòg een paar pilletjes, Rat!

fleischer | 13-01-13 | 19:48

landlopertje | 13-01-13 | 19:39 | + 0
Als je het uitvergroot en alle mensen dus homoseksueel zouden zijn, was het in no time afgelopen met de mensheid.

Dat zal dan wel, geef ik niet om. Maar dat het een ESS is (ff google-en), is toch erg moeilijk vol te houden.

Soorten komen en gaan, welke weg er ook gekozen wordt. Waarbij nog te bedenken is dat het begrip 'soort' erg moeizaam is. Er zijn geen essenties. De rest kun je wel nalezen in de literatuur, als je er niet te lui voor bent.

Weg met de hetero's!

Ratzinger | 13-01-13 | 19:46

Mortimerr | 13-01-13 | 18:59 | + 1
Jij krijgt gelijk van de beste commenter van GS, being me.

Je hebt domweg een punt.
Gelijk ja.

Ik geef niets om gelijk, maar policor-gelul, daar heb ik nog minder mee.

Keep it up, Mortimerr.

Ratzinger | 13-01-13 | 19:41

@Ratzinger | 13-01-13 | 17:39
Niks evolutionaire miskleun. Evolutie gaat om overleving van de soort, niet van het individu. Ben ervan overtuigd dat homosuelen een bepaalde functie hierin hebben. Niet voor niks komt het voor in allerlei diersoorten.

landlopertje | 13-01-13 | 19:39

Pindakees | 13-01-13 | 18:46 | + 0
Ik beweer ook nergens anders.

Mensen kunnen niet lezen. Of zijn te stom om te kakken.

Een 90% van de populatie, evenzeer als hetero's, die een 90% van de populatie vormen, al hoeven die percentages niet samen te vallen.

Ratzinger | 13-01-13 | 19:38

Mortimerr | 13-01-13 | 18:59
Ten eerste, de media heeft overal overdreven aandacht voor, behalve voor de zaken die er toe doen.
Pindakees | 13-01-13 | 19:11 | + 0
----------
De media vallen ieder aan en worden soms gewoon hysterisch in hun berichtgeving (en publiceren bewust feitelijke onjuistheden) bij onderwerpen als homo huwelijk en abortus.
.
Het is tenslotte politiek correct om voor het homo huwelijk te zijn en voor abortus of voor de multiculturele samenleving en voor Europa, etc. Mensen worden op die manier geïndoctrineerd zonder dat ze het door hebben.
.
De media gedragen zich dan niet als journalisten maar als actievoerders die een bepaalde zaak bepleiten; een bepaalde agenda hebben.
.
Je ziet dit helaas steeds vaker en vooral in de VS. Een heel goed voorbeeld is het (door grote delen van de media) bepleite strengere wapen wetgeving. Journalisten gedragen zich ook bij dit onderwerp als actievoerders die het met de feiten niet nauw nemen zolang het hun agenda maar ten goede komt.
.
Maar om op het homo huwelijk terug te komen; Obama was tegen het homo huwelijk; tot een paar maanden voor de verkiezing. Omdat hij de steun van de invloedrijke homo gemeenschap nodig had, is hij toen een paar maanden voor de verkiezing 180 graden gedraaid en was hij ineens voor het homo huwelijk.
.
En dat was voor de media in de VS het startsein om een ieder die voor het traditioneel huwelijk was aan te vallen en te demoniseren.
.
Dat is de journalistiek van tegenwoordig; journalisten als verkapte politiek correcte actievoerders.
.
Voor alle duidelijkheid ; ik heb geen problemen met het homo huwelijk maar wel met de intolerantie van sommige mensen die voor het homo huwelijk zijn en geen andere mening tolereren.
.
Ik accepteer dat je over dit soort onderwerpen verschillend kan denken en dat niemand de waarheid in pacht heeft.

Mortimerr | 13-01-13 | 19:35

@Mortimerr | 13-01-13 | 19:19 Die heb ik ook in pacht, jij hebt ongelijk en ik gelijk. Je verschuilt achter een slachtofferrol, "je MAG het niet zeggen". Nee! Nee! Nee! Je mag die onzin gewoon verkopen. Schreeuw het van de daken, tatoeëer het op je voorhoofd of maak een spandoek. Prima. Maar onderneem geen poging rechten van mensen af te nemen omwille van een achterlijk aantoonbaar onjuiste levensovertuiging.
Waar bemoeien die zeloten zich mee? Homo's mogen met elkaar in de echt verbonden worden en vrouwen mogen uit hun lichaam laten zuigen wat ze maar willen.
Zie het als volgt. Ik ben stellig overtuigd Jehova's getuige. En ik ga protesteren tegen bloedtransfusies, want dat vindt Jahwe (of in welke hulpsinterklaas die voordeurterroristen ook moge geloven) dat niet leuk vindt. Dat zou voor u een ernstige bedreiging van uw levensgeluk kunnen impliceren. Daar uw leven wellicht ooit afhankelijk wordt van een bloedtransfusie. Dan kun je wel de semi-verlichtte ziel uithangen en roepen "laat die man toch demonstreren?" Maar dat gaat op den duur tegen u werken. Nu is het allemaal nog leuk en gezellig demonstreren met ludieke leuzen en spandoeken. Morgen is het een verbod op stamcelonderzoek in de USA vanwege christelijke bezwaren.
Ow wacht...

Not Muhammad | 13-01-13 | 19:35

@Mortimerr | 13-01-13 | 18:59 Jesus fucking christ... Wat een onzin, pure onversneden lulkoek. Het gaat niet om waar deze religies geretardeerden voor zijn. Maar om de ontembare dwang van deze heilige-boeken-fetisjisten om te verbieden wat hun godje niet leuk vindt. Met een sprookjesboek onder de arm een ander rechten ontzeggen. Daar tegen zijn is niet politiek correct, maar de morele plicht van elk mens wiens hersenen niet zijn aangetast door godsbeelden.
-----------
Je post bevestigd wat ik gepost heb. Je accepteert niet dat mensen een andere mening kunnen hebben over een onderwerp en gelijk ga je als een goede politiek correcte commentator te keer tegen iemand die een andere mening heeft. Je begint met woorden als "morele plicht" en handelt alsof je de waarheid in pacht hebt.
.
In essentie doe je precies waar je anderen van beschuldigt.

Mortimerr | 13-01-13 | 19:19

Mortimerr | 13-01-13 | 18:59
Ten eerste, de media heeft overal overdreven aandacht voor, behalve voor de zaken die er toe doen.
Ik heb niks tegen homo's of tegen mensen die tegen homohuwelijk zijn, maar het enige wat die moeten doen is niet met een homo trouwen. Dan is hun probleem opgelost. Zelfde geldt voor abortus, is prima als je daar tegen bent. Neem dan geen abortus, problem solved. Ajeto zoals de Tsjechen zeggen. Het probleem zit 'm juist in 't feit dat ze 't voor andere willen verbieden/niet mogelijk maken.
Je kunt wel zeggen dat 't gaat om politiek correct geneuzel, maar is 't niet iets meer dan dat? Je zegt toch ook niet zo snel 'Hitler was 'n topvent' alleen maar omdat dat niet politiek correct is? (geen denderende vergelijking, maar u begrijpt 't punt hopelijk wel)

Pindakees | 13-01-13 | 19:11

@Mortimerr | 13-01-13 | 18:59 Jesus fucking christ... Wat een onzin, pure onversneden lulkoek. Het gaat niet om waar deze religies geretardeerden voor zijn. Maar om de ontembare dwang van deze heilige-boeken-fetisjisten om te verbieden wat hun godje niet leuk vindt. Met een sprookjesboek onder de arm een ander rechten ontzeggen. Daar tegen zijn is niet politiek correct, maar de morele plicht van elk mens wiens hersenen niet zijn aangetast door godsbeelden.

Not Muhammad | 13-01-13 | 19:06

@eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 19:02
Nee vriend, dit;http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a3/Kerkhof_Sint_Maartensbrug.jpg
is over het randje.
Alles daar onder(of eigenlijk daar boven) telt niet.

Jackanders | 13-01-13 | 19:06

Ing. eslapen | 13-01-13 | 18:58 | + 0 -

Ik verheug me al op jou plusjes.

Supermatthijs | 13-01-13 | 19:04

@ Jackanders 19:00

Ik was al over het randje... Ben nu niet meer bang voor de dood.

eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 19:02

Religie is een dekmantel om te doen en laten wat je wilt. (chlichee)
Humanisme als religie zou ook geaccepteerd moeten worden.
Dat geeft ons dan minimaal gelijkwaardigheid, dat is toch wel het minste we verdienen.
Dan worden wij de grootste partij in Nederland en gaan we iedereen vervolgen die op wat voor manier ook discrimineert. Want discriminatie is discriminatie, wat je ook gelooft, dat staat in onze Kobel zo geschreven en dat is de waarheid.
Zelfs diegenen die handjes weigeren te schudden met vrouwen moeten vervolgd worden.
Wachten is geen optie meer, want anders staat dit scenario ons te wachten, alleen de smoezen waarom zijn dan anders.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 19:01

@ not Muhammed 18:57

En een oprotbroodje tot besluit...

eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 19:01

@eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 18:54
Zelfs jij weet dat niet, ook al heb je op het randje gebalanceerd.
Wat is er eigenlijk zo erg aan het grote 'niks'?
Lekker rustig toch?

Jackanders | 13-01-13 | 19:00

Sommige mensen zijn voor traditioneel huwelijk en sommige zijn voor het homo huwelijk.
.
Altijd typisch hoe de media een hetze voert tegen mensen die voor het traditioneel huwelijk zijn.
.
Natuurlijk is het politiek correct om voor het homo huwelijk te zijn , maar dat is geen reden om een hetze te voeren tegen mensen die , voor wat voor reden ook , voor het traditioneel huwelijk zijn.
.
Zelf ben ik geen problemen met het homo huwelijk maar ik begrijp die demonisatie en hetze niet van mensen die een andere opvatting daarover hebben.
.
Een enorme intolerantie zit vaak bij de mensen die voor het homo huwelijk zijn (bij de politiek correcte mensen) en geen andere mening tolereren.
.
Dat zie je ook bij b.v abortus. Het is politiek correct om voor abortus te zijn en waag het niet om tegen abortus te zijn want je word gedemoniseerd en verketterd door de media.

Mortimerr | 13-01-13 | 18:59

@roze_bril | 13-01-13 | 18:07
Manoman, zeg dat nou niet, breng die idioot, van R, niet op ideeen.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 18:58

@Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 18:56
Ik verheug me al op de reacties van S(uper)M(atthijs)

Ing. eslapen | 13-01-13 | 18:58

@eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 18:54 En koffie + cake.

Not Muhammad | 13-01-13 | 18:57

@Ing. eslapen | 13-01-13 | 18:02
SM, is ook een sexuele abberatie, denk dat v. Rompuy zich regelmatig af laat rossen door een meesteres, zijn we weer on topic.
Wil wel eens zien hoe morgen de reacties zijn op deze idiote beslissing van van R., hopelijk is dit de druppel.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 18:56

.. is er de laatste 2000 jaar al eens iemand geweest die God opbelde om te vragen wat Hij denkt van al die boze onzin die uit zijn naam wordt geroepen?
Heeft Meneer al een plekje in zijn Hel ingeruimd voor al die lui? Waarom stuurt hij zelf eens geen e-mail?

Of zijn collega in de volksmennerij Allahakbar?

Jan Passant mk2 | 13-01-13 | 18:55

@hfakker | 13-01-13 | 18:33

Wtf, hoezo experiment, hoe kom je daar bij?

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 18:54

@ not Muhammed 18:44

Maar er is wel leven na de dood.

eerstneukendanpraten | 13-01-13 | 18:54

@ Rollins,
.
Kon je ondertussen nog ademhalen?
*Dog_matiseer even poepen laten doen moet*

fleischer | 13-01-13 | 18:53

@Ratzinger
Is toch prima, die homo's en lebo's. Maken een stuk minder kindjes, daar hebben we er toch meer als zat van.

Pindakees | 13-01-13 | 18:46

God bestaat niet! En wie beweert van wel gaat ofwel a) bewijs leveren of b) ophouden met overduidelijk verzonnen nonsens als waarheden debiteren
Hoe lang gaan we deze onzin nog tolereren?

Not Muhammad | 13-01-13 | 18:44

Rollins | 13-01-13 | 18:39
Geweldig product, houdt al duizenden jaren grote groepen mensen bij elkaar om ze vervolgens tegen andere grote groepen mensen uit te spelen. Precies waarvoor het bedoelt is.
Zijn maar weinig concepten die 't zolang zo goed doen.

Pindakees | 13-01-13 | 18:43

[email protected] | 13-01-13 | 18:32

Dat vind ik een sterke reactie. De gristenen kun je zonder problemen vragen stellen. Je krijgt achterlijke antwoorden, maar daar blijft het bij. GS, doe dezelfde vragen eens stellen aan die grote groep demonstranten in Parijs? Tenzij u suicidaal bent, doet u dat niet.

distel | 13-01-13 | 18:42

Rollins | 13-01-13 | 18:39 | + 0 -
Hoe sta jij tegenover individuele spiritualiteit ?

Bakito | 13-01-13 | 18:41

Religie is het allerslechtste product van de mens, ooit. Religie is kilometers ver voorbij de uiterste houdbaarheidsdatum. Niets van wat een maatschappij zorgvuldig kan opbouwen wordt door religie naar de tering geholpen. Religie is misplaatste pikdrift gebezigd op een vrijplaats voor parasieten die weigeren onder hun steen vandaan te komen, die weigeren na te denken, die weigeren zich in de werkelijkheid te begeven. Religie is voor hen die onbaatzuchtigheid maar wat graag verwarren met hun eigen tekortkomingen. Religie is onder de mantel der liefde jezelf beroepen op achterhaalde ideeën ver voor de steentijd en vertikken dat toe te geven. Religie is een vuig masker met daarop een vieze tronie van waarachter men enkel op zoek is naar macht, rijkdom en wellust. Religie is voor bange mensen die te laf zijn hun eigen onzekerheid onder ogen te zien, een karakterloze sekte die zonder enige vorm van empirisch bewijs zichzelf de ultieme waarheid toedicht en daarmee elke actie tegen de mensheid weet te billijken. Religie is het rot dat de aarde uitholt. Religie is het schuim der aarde, de as van al het kwade.

Rollins | 13-01-13 | 18:39

Die RATZINGER is -zoals wel vaker- toch echt de weg kwijt. Zou hij van zichzelf vinden dat hij 100% hetero is of zo ?

chique ouwe nicht | 13-01-13 | 18:38

fleurtje ...... 18.31
Wat zei, of deed de imam toen?

rechtvaardigerechter | 13-01-13 | 18:38

Typisch topic
'Zondag, LAMballendag'...

fleischer | 13-01-13 | 18:37

hfakker | 13-01-13 | 18:33
en waar basseer je het op dat dat op een of andere vorm een risico zou kunnen zijn?

Pindakees | 13-01-13 | 18:35

fleurtje | 13-01-13 | 18:31
hele flauwe moppen is altijd + veel

Pindakees | 13-01-13 | 18:33

@kapotte_stofzuiger | 13-01-13 | 17:20
Goed plan. Laten we de finnen vooruitsturen.

van heinde en verre | 13-01-13 | 18:33

Wat een enge EO'er bij 0:46 zeg..

terreurinmneur | 13-01-13 | 18:33

Door niet gedegen wetenschappelijk te onderzoeken wat de invloed is van ♂♂ en ♀♀ ouders tov van ♂ ♀, neemt deze maatschappij over de hoofden van kinderen een risicovol experiment.
Als over 20jaar blijkt dat dit veel negatieve gevolgen heeft, is het antwoord dan "met de kennis van toen... Wisten we niet"?

hfakker | 13-01-13 | 18:33

hfakker | 13-01-13 | 18:20

Ik hou ook niet van oordelen. Maar ik ben wel benieuwd naar de eerste demonstratie tegen zichzelf overschattende mafkezen, die vanuit hun religie legalisatie promoten om meisjes van negen jaar te neuken. Toch even wat anders, in mijn optiek, dan mannen in die zich anaal laten volblaffen op een parkeerplaats of in het Kralingse Bos

distel | 13-01-13 | 18:33

@haat | 13-01-13 | 17:28
Het verschil met een Christelijke interviewen en een moslim zijn 4 woorden:
'WEG MET DIE CAMERA!!"

Een Imam stapt in een bus en ziet een knappe jonge non op het eerste bankje
achter de bestuurder zitten.

Hij neemt naast haar plaats en zegt plompverloren:
'Ik zou graag met je naar bed willen.'

'Maar meneer,' zegt de non, 'vanuit uw geloof weet u dat misschien niet,
maar ik ben de bruid van de Heer en aardse seks is mij niet toegestaan.'

Bij de volgende halte stapt ze uit, spijtig nagekeken door de Imam.

De buschauffeur, die het gesprek heeft gehoord, buigt zich over naar de Imam:
'Pssst! Ik weet hoe je seks met haar kunt hebben.
Elke dinsdagavond, dus vandaag, gaat ze naar het kerkhof om te bidden.
Als jij nou een witte burka over je heen trekt en je smeert wat lichtgevende
poeder in je baard en haren, dan zal ze je in het donker vast niet herkennen,
en dan zeg je gewoon dat je God bent.'

Uiteraard is het plan goed genoeg om uitgeprobeerd te worden en inderdaad,
als de Imam, omhuld door lichtend wit in een burka op het kerkhof komt,
ziet hij uit de verte de non al vol devotie in gebed.

Hij gaat naar haar toe en zegt met galmende stem:
'Ik ben God en ik wil mijn bruid bezitten!'
De non stribbelt geen moment tegen, maar ze heeft één verzoek.
Ze wil toch wel graag haar maagdelijkheid bewaren,
dus vindt God het goed haar anaal te bevredigen?
Geen enkel punt dus zo gebeurt het, maar de Imam is een gemene kerel,
dus als hij aan zijn gerief is gekomen slaat hij zijn hoofddoek terug en toont haar schaterlachend zijn gezicht.

"Hahaha! Ik ben de Imam! ": roept hij.

"Hahahaha!!! " : roept de non terug,


" En ik ben de buschauffeur!"

fleurtje | 13-01-13 | 18:31

@Tobislav | 13-01-13 | 18:21
Mosselen zijn ook hermafrodite wezens, toch? Refo's die op homo's vissen?

Petrus de Rewa | 13-01-13 | 18:23

Als er al 2 afgoden bestaan, wie zijn zij dan dat ze miljarden jaren de mensheid willen opzadelen met het uitroeien van een deel daarvan?
Regel godver zelf je eigen blunders, onze schuld toch niet zeker?
Hoe moeilijk kan dat nou zijn om een homoloze wereld te creeeren?
Wij kunnen het toch ook met genetische manipulatie.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 18:23

@Bull3tPr00f | 13-01-13 | 17:21
Net zoals dat een vissersdorp dat naar mosselen vist niet christelijk kan zijn, natuurlijk! Of het eten van varkensvlees of zeewier. Immersch ook allemaal verboden in het grote sprookjesboek!

Tobislav | 13-01-13 | 18:21

Het is geen overbodige vraag van Tom Staal, want natuurlijk zijn er ook christelijke homo's en die willen ook op vakantie en moeten dat nu maar stiekem of met elkaar onderling regelen.

websenior | 13-01-13 | 18:21

@Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:34
En dat is nu de hypocrisie van de zogenaamde tolerantie.
Iedereen gelijk en recht op zijn/haar mening behalve:.... Willekeurige groepjes.
Niet gek dat het juist die Jezus-man was met teksten als 'hij die zonder zonden is werpe de eerste steen, waar het het stoppen van oordelen/terechtstellen betrof van een hoer'.

Er heerst hier oordeelzucht. Wat ik armoede vind.

hfakker | 13-01-13 | 18:20

De Romeinen deden een stuk minder moeilijk over homoseksualiteit. Was geaccepteerd zolang er maar geen sprake was van passiviteit of onderwerping aan een mindere (slaaf).

Homoseksualiteit gold als een zwakte maar werd geaccepteerd zolang het de relatie betrof tussen een vrij man en een slaaf of een onbeduidende man of jongeling. Het werd niet geaccepteerd wanneer een vrij man zich in een passieve rol opstelde, hij moest de actieve partner zijn. Men maakte grapjes over homeseksualiteit. In de betere kringen liet men zich er op voorstaan. Oppervlakkig gezien was homoseksualiteit wijdverbreid en hadden ook veel heteroseksuele mannen af en toe een avontuurtje met jongens. Jongens zouden een "rustig" genot verschaffen terwijl de man door de hartstocht voor een vrouw in een slaaf kon veranderen.

Men had geen problemen met seksueel genot. Maar van een homoseksuele verhouding kon schande gesproken worden vanwege de morele corruptie die bij deze verhouding kon horen. Deze morele corruptie was ofwel fysiek, omdat de man bij de geslachtsdaad de passieve houding had aangenomen ofwel moreel omdat hij zich onderworpen had aan een man (of vrouw) die zijn mindere was.

nl.wikibooks.org/wiki/Sociale_geschied...

Koos Buster | 13-01-13 | 18:18

DutchLibertarian | 13-01-13 | 18:13 | + -2 -
Jij hebt liever een alcoholistische papa met losse handjes en heroïnehoer als mama voor zo'n kiddo...

Duidelijk.

Bakito | 13-01-13 | 18:18

Parel van het Zuiden | 13-01-13 | 18:07 | + 0 -
Kun je aub in termen van chakra's blijven...?

Praat wat makkelijker...

Bakito | 13-01-13 | 18:16

Dacht ooit gehoord te hebben dat maar 20% van de homo's zich het anale verwennen laat welgevallen. Een evengroot percentage als bij hetero stellen. Wat is dan een praktiserende homo? En die hetero die anaal gaat doet dat ook niet om kindjes te maken, als condooms en de pil verboden zijn, is anale sex dan uberhaupt verboden?

torentje_van_spiek | 13-01-13 | 18:16

Dus massaal naar de natuurcamping Verborgen Hoek met de COC....

Quichegerechtigde | 13-01-13 | 18:14

Ik vind het adopteren van kinderen ook een lastig vraagstuk, sowieso.

pius | 13-01-13 | 18:14

Ik ben niet religieus en vind het ook een stap te ver gaan dat homo's kinderen kunnen adopteren.

DutchLibertarian | 13-01-13 | 18:13

@kibambam | 13-01-13 | 17:43
Nee, hartstikke bi. Zijn vriendin zat links van hem maar is weg gecensureerd www.da-vinci-code.nl/avondmaal.jpg

Koos Buster | 13-01-13 | 18:12

Alle gekheid op een stokje, hoe lang is het nog maar geleden dat Pim werd uitgemaakt voor "minderwaardige nicht" om vervolgens door een atheïstische hetero werd geëxcommuniceerd ?

Feels like yesterday!

Bakito | 13-01-13 | 18:12

Booshomo s zijn als haatbaarden.
Ze denken precies hetzelfde over elkaar.
Een booshomo heeft in principe altijd gelijk, een haatbaard is het produkt van een misdadige opvoeding.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 18:12

Ik heb een hekel aan kontneukerij en toch zal ik het praktiseren ervan door anderen met mijn leven verdedigen.

Voltaire

pius | 13-01-13 | 18:12

@Ratzinger | 13-01-13 | 18:02

Ik maak me nergens druk over, jij poneert een stelling, volkomen zonder onderbouwing. Waar kan ik die definitie van je vinden mbt die 5%-10%?

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 18:09

@Bakito | 13-01-13 | 18:04 |

Die shemale heeft uw "fuck my brains out" wellicht iets te letterlijk genomen?

Parel van het Zuiden | 13-01-13 | 18:07

@Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 17:56 |

Volgende stap is een noodfonds voor Al Quaida, omdat die het toch wel wat lastig hebben.

roze_bril | 13-01-13 | 18:07

Beide 'partijen' interesseren me geen reet, eigenlijk.

Jackanders | 13-01-13 | 18:06

Wat een domme discussie. God wil helemaal niet dat we op vakantie gaan. "Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen". De zevende dag is de rustdag en gaat u twee keer twee uur ter kerke en voor de rest mag u wat vreten en slapen, als u maar niet op de fiets stapt of in uw rolstoel rijdt. Wat nou vakantie.

distel | 13-01-13 | 18:06

@Bakito | 13-01-13 | 18:04
Aha, je normale blik is terug

Ing. eslapen | 13-01-13 | 18:05

jensrooi | 13-01-13 | 17:07
Rode truien ook.

Pindakees | 13-01-13 | 18:05

@Uw Verzekeringsadvis en @Ing. eslapen

Huh? Dacht altijd dat jullie een en dezelfde reaguurder waren....


* verward kijkt *

Bakito | 13-01-13 | 18:04

En hoeveel mensen hebben dat nou echt aan god gevraagd of ie dat nou zo bedoelde of niet?

Pindakees | 13-01-13 | 18:03

@Godsammekraken | 13-01-13 | 17:03
Duisters? Daar is toch de lichtbrenger naar toe verbannen?

miko | 13-01-13 | 18:03

"Genezen is een markant woord, maar IK weet dat het veranderen KAN,... in het brein van de mens."
.
Ik moet zeggen dat het filmpje e.e.a. inzichtelijk maakt, maar ik voel me er ongemakkelijk en een beetje onpasselijk bij; dit zijn de eerste tekenen discriminatie en haatzaaierij tegen alles dat 'afwijkt' door de door hen gestelde norm.
Hele enge mensen zijn dit, stuk voor stuk. Zeker als je ogenschouw neemt dat ze zich ernstig inhouden voor de camera.

Hijo del Sol | 13-01-13 | 18:03

@Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 17:56
Blijkbaar wil de EUSSR na de spaanse een islamitische inquisitie.

Ing. eslapen | 13-01-13 | 18:02

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:59 | + 0
Dat heb jij goed gezien. Als in een populatie 5%-10% afwijkend gedrag vertoont, dan is dat afwijkend ja.

Dat geldt voor homo's, christenhonden etc.

Waar maak je je druk over?

Ratzinger | 13-01-13 | 18:02

@Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:30
Is dat iets nieuws de booshomo?

De Koreaanse Slet | 13-01-13 | 18:01

jaapP | 13-01-13 | 17:50 | + -1
Niet overschatten, JaapP. Het christendom in Europa is niet veel meer dan een totaal levenloze theeceremonie.

Geen hond die er nog wat om geeft, al nemen sommigen de christelijke of mohammedaanse onzin serieuzer dan nodig.

Sterft allemaal af, die onzin. Wie zit er anno 2013 nog te wachten op een sprookje?

Jij?

If so, tijd voor bijzetting in Naturalis.

Ratzinger | 13-01-13 | 18:00

Dat homo’s uberhaubt nog heil willen zoeken bij een god...

basweetutwel | 13-01-13 | 18:00

@Ratzinger | 13-01-13 | 17:56

Iets kan alleen afwijkend zijn als je een bepaalde norm hanteert, dat is dus precies wat jij doet.

Ik kan even gemakkelijk de stelling poneren dat christenen zwaar afwijkend zijn, kan ik nog onderbouwen ook.

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:59

niet alleen de Islam is een ACHTERLIJKE religie, het Christendom dus ook !

chique ouwe nicht | 13-01-13 | 17:59

@Ing. eslapen | 13-01-13 | 17:43
Ook, en ook met het gezond verstand.
Schrok echt van de 5 miljard bijdrage aan Egypte, waarom omreden van dat het doel van de geloofsfanatici is om ons op te ruimen.
Nog erger is dat je gewoon een paar jaar kan lopen protesteren, de voedselproduktie/economie ligt hierdoor op z n gat in Egypte, de schatkist is leeg en nu krijgt men van de EU, en vergeet de US bijdrages niet, centen om de beschaving, op hun eigen kosten te ondergraven.
Denk dat van Rompuy nu echt te ver is gegaan, andere fora zijn al redelijk over de rooie.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 17:56

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:47 | + 0
Wat een gelul. Die gaypride is al een totale fail.

Net doen alsof homoseksualiteit normaal is, is redelijk gestoord. Het is abnormaal. Kan mij verder geen reet schelen waar iemand hem insteekt, maar je hoeft ook weer niet de boel om te draaien.

Dat wij homoseksualiteit accepteren is vrij bijzonder. Een vijftig jaar geleden was het nog absurd.

Nogmaals, het zal mij de reet roesten wat mensen in hun privé-omgeving doen. Lekker uitzoeken maar. Te verwachten dat de rest van de samenleving, meer dan 90%, dat ook wel o.k. vindt is totale onzin.

De meeste homo's vind ik trouwens strontvervelend, maar hun hobby gun ik ze graag. Ik heb er niks mee te maken. Nee, ook niet met Paul de Leeuw.

Ratzinger | 13-01-13 | 17:56

Anale seks altijd +1

Maar dan wel met een she-make of voorbinddinges, bij voorkeur duitssprekend.

Bakito | 13-01-13 | 17:53

Jongedame met beugel maakt me geen bal uit wat ze er van vindt, die draait nog wel bij, dat is wel een type waarmee je op vakantie kunt. Ze had misschien wat beter in beeld gemogen voor een duidelijker plaatje.

Wybe Wabes Abbema | 13-01-13 | 17:51

De organisatie van deze beurs is in handen van D66.

Shizkabob | 13-01-13 | 17:51

Als God van iedereen houdt, is Hij omnisexueel. Waarom dan moeilijk doen over homsexualiteit ?

Leuk filmpje bij de weg, terechte vraag.

Daalder | 13-01-13 | 17:50

Blijkbaar zijn christenen heel bedreigend voor sommige mensen, gezien de reacties!

jaapP | 13-01-13 | 17:50

@Hijo del Sol | 13-01-13 | 17:44

Het viel me nog mee dat hij ze geen varkens noemde. Je weet toch hoe debiel die relioten zijn.

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:49

@Ratzinger | 13-01-13 | 17:39

Ik vind u afwijkender dan 10.000 homo's tijdens de gaypride.

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:47

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:44 | + 0
Tuttuttut...

Ratzinger | 13-01-13 | 17:47

Gristengekkies, altijd +1, in welke context dan ook. :-)

CornholioNL | 13-01-13 | 17:45

Het opperhoofd van de relioten is een oude Duitse travestiet die zetelt in Vaticaanstad en zich laat omringen, bedienen en verzorgen door andere oude travestieten.

Jezus was een hippie die zich door 12 mannen liet omringen.

Ik rust mijn koffer.

neemjemoederindemali | 13-01-13 | 17:44

"Homo's worden in een hoekje gezet. Terwijl het IN PRINCIPE gewoon mensen zijn."
.
Van welke planeet komt dat tuig?

Hijo del Sol | 13-01-13 | 17:44

Fantasievriend Jezus was toch ook een harde nicht! Toch?

kibambam | 13-01-13 | 17:43

Waarom is er eigenlijk een christen-plein op de vakantiebeurs? Is het de bedoeling dat er volgend jaar ook een moslim-plein, een ho-le-bi-plein, een neger-plein, een vrouwen-plein en een bejaarden-plein komen?

Stormageddon | 13-01-13 | 17:42

Ja ja die moslims toch, geen probleem om 50.000 van zulk soort gasten in Parijs op de been te brengen.

Uw Verzekeringsadvis | 13-01-13 | 17:39

Ben je homo, ben je afwijkend. Doodlopend straatje, evolutionaire miskleun. Net doen of het normaal is, ben je behoorlijk getikt.

Tegelijkertijd heeft niemand er last van. Als er al mensen zijn die bijdragen aan de demografische problemen, dan zijn het wel homo's en lesbo's.

Moeten natuurlijk geen donor gaan zoeken (lesbo's), want dat schiet ook niet op.

De echte homo? Plus 100 kudo's! Rammen maar in die reedt en hoppa met die voorbinddildo voor de potjes (al zijn die doorgaans meer van de vanille).

Ja, ik vind het ook niet leuk om de hele tijd zo politiek-correct te zijn, geh.

Ratzinger | 13-01-13 | 17:39

De gutmensch mag op Mars missie....

Parel van het Zuiden | 13-01-13 | 17:39

@Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:34
De demonstratie in Frankrijk is expliciet buiten-religieus geclaimed.
Men stelt daar dat belangen van kinderen de terughoudendheid voeden.
Eea onder leiding van een caberetierre. Met als kern de rechten van kinderen.

Zelf heb ik me wel eens afgevraagd waarom er wél van alles en nog wat wetenschappelijk wordt onderzocht op gebied van kind, maar hierover (de natuurlijke en biologische man-vrouw ouderschapsvraag) een soort 'cordon silencieux' lijkt te liggen.

hfakker | 13-01-13 | 17:39

Ongeveer 10 procent van de bevolking is bi-les of homo.
In Marokko, in Finland, overal.
Een miljoen jaar geleden waren homo s er ook al. (nog voor god bestond)
En over tien miljoen jaar zal dat nog zo zijn.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:39

Wat zijn er toch een hoop opdringerige mensen op deze wereld die anderen hun levensstijl in het gezicht willen wrijven. Christenen, Moslims, homo's, gutmensche, de lijst is lang en divers.
.
Als de Christen nou lekker in z'n kerkje gaat zitten, de Moslim zijn kleedje uitrolt in de Moskee, en de homo met z'n maatje gaat liggen... Gaan wij met zijn allen gewoon verder met ons leven?

Parel van het Zuiden | 13-01-13 | 17:38

Precies, wat is het punt. Ik duld ook geen gelovigen (in mijn buurt). Maakt mij dat een slecht mens. Ja, ik denk het wel.

roze_bril | 13-01-13 | 17:37

*vakantie voorthuizen boekt*

harry poster | 13-01-13 | 17:35

voornamelijk bijbelbelt christenen en orthodoxe RK priesters en bisschoppen die wanhopig homos proberen te weren; de rest van christelijk nederland heeft er allang geen moeite meer mee; maar ja; het blijft leuk te schoppen he

peter1953 | 13-01-13 | 17:35

hfakker 17;31
Ach wel ja, je hebt ook hele gematigde christengekkies, voor de meesten hoeft een homo echt niet dood hoor.
Trouwen is een ander verhaal, want goedkeuren zullen ze het nooit.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:34

Er zijn net zoveel christelijke homo's als niet christelijke homo's. Net als dat er net zoveel moslim homo's zijn als niet moslim homo's.
Of zijn we al die schandalen van seksueel misbruik met kleine jongetjes in kloosters alweer vergeten?
Stelletje hypocriete christelijken.
Homoseksualiteit is gewoon normaal. Waarom zijn er anders zoveel mensen die mannenseks lekker vinden? Accepteer het nou maar gewoon. God heeft het zo gewild.

Koos Buster | 13-01-13 | 17:33

Oh dus. Als ik dat filmpje zo bekijk dan mogen homo's niet naar "De Verborgen Hoek" maar wel naar "Het Beloofde Land".
Volgens mij hapert godt's PR-machine.

Stormageddon | 13-01-13 | 17:33

Nota bene gaat men 'met' vakantie en niet 'óp' vakantie.
Dit geheel terzijde.

hfakker | 13-01-13 | 17:32

Vind het nogal gemoedelijk lui. Vrij Nederlands en gewoontjes.
Slaat de plank eigenlijk een beetje mis.
Die mensen doen geen vlieg kwaad, bieden gewoon een segment vakanties aan.

hfakker | 13-01-13 | 17:31

Als ze aan mij vragen of ik homo ben, zeg ik altijd ja.(behalve in Afrika)
Of ze mijden je dan als de pest, of ze worden vervelend tegen je.
Beide gevallen is ok, mijn handen jeuken toch al, zit alleen te wachten op de eerste klap, dan ga ik zelf los.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:30

Rode truienman, woonachtig te Israel 'Ik durf te zeggen dat het niet Gods bedoeling is man op man en vrouw op vrouw' - veel plezier in Tel Aviv, afgelopen jaar gay capital of the world.

H.Stiglitz | 13-01-13 | 17:30

Het blijft altijd bizar dat men zich zo druk maakt om wat andere volwassen mensen met elkaar in bed uitspoken.

blinde kip | 13-01-13 | 17:29

Wat een zielige mensen...

Kutstudentje | 13-01-13 | 17:29

Lekker relevant weer. Op een vakantiebeurs mensen lastig vallen met homoacceptatie. Geenstijl weet ze wel te vinden hoor in Staphorst, EO-jongerendag en nu bij een vakantiebeurs(??), de dappere helden gaan weer met de roze microfoon op pad en lekker confronterende vragen stellen aan de christenen. Waarom zie ik nooit zulke filmpjes van bij een moskee? Beetje lafjes, tot nu toe valt Geenstijl de mensen lastig met hun visie en heb ik geen kwaad woord horen vallen over homo's die al dan niet op vakantie mogen bij hun. Beetje laffe non-issue en mensen woorden in de mond leggen.

haat | 13-01-13 | 17:28

Op 3:00 op de achtergrond is zien dat er toch homo vakanties worden georganiseerd. Op een voor christelijke homo toepasselijke plek!!!!

Gangster of love | 13-01-13 | 17:27

Tom Staal bedoelde natuurlijk of dat all inn met of zonder fluffers is.

roze_bril | 13-01-13 | 17:27

@Stormageddon | 13-01-13 | 17:23
Struikelend over letters en woorden in mijn uitgelatenheid!

Godsammekraken | 13-01-13 | 17:26

Eigenlijk zijn homo's gewone mensen. Prachtig hoe sommige mensen zich verlullen.

bennutzat | 13-01-13 | 17:24

Nou Quid, je hebt je hypocrisie weer hoogtij laten vieren knul

bunkah-bustah | 13-01-13 | 17:23

@Godsammekraken | 13-01-13 | 17:03
Ik plus je. Vanwege de typo. Bijbel en koran gelezen hebbend: inderdaad, god houdt wel van duisters.

Stormageddon | 13-01-13 | 17:23

Tijd voor een cursusje trouwambtenaar. Kan ik de hele dag praktiserende religieuzen weigeren; red ik een hoop kindertjes van mentale mishandeling.

derkaderp | 13-01-13 | 17:23

Als er god was dan hadden wij nu niet opgescheept gezeten met Samson en Rutte, dus hou maar op met die onzin.

Barbatruuk! | 13-01-13 | 17:22

@kapotte_stofzuiger | 13-01-13 | 17:20
Ter aanvulling, dat ("Israël") zeiden enkele mensen in het filmpje. Ik begreep van het vorige topic dat niet elke reaguurder de moeite neemt of intellectueel in staat is de tekst c.q. andere informatie behorende bij het topic tot zich te nemen.

kapotte_stofzuiger | 13-01-13 | 17:22

Zowaar een redelijk filmpje van Staal. Hij kan het dus wel. Verder wat Aceofspades 17:19 zegt.

brutus68 | 13-01-13 | 17:21

Die man heeft gelijk, een homoseksuele christen zijn kan ook helemaal niet. Staat gewoon in het grote fabeltjesboek hoor, dat homo's dood moeten gaan. Daarom kan je nooit een homoseksuele christen serieus nemen, hoe hypocriet wil je het hebben.

Bull3tPr00f | 13-01-13 | 17:21

God wil dat alle homo s naar Egypte op vakantie gaan.
Lekker kezen op het strand, elkaar tongzoenen op de terrasjes enzo.
Want God houdt niet van homo s.

Terpen-tijn | 13-01-13 | 17:21

Die man heeft gelijk, een homoseksuele christen zijn kan ook helemaal niet. Staat gewoon in het grote fabeltjesboek hoor, dat homo's dood moeten gaan. Daarom kan je nooit een homoseksuele christen serieus nemen, hoe hypocriet wil je het hebben.

Bull3tPr00f | 13-01-13 | 17:21

Vakantietips : Kloten )Zwitserland, Lully (Frankrijk), Wortel (België), Peniscola (Spanje), Leutersdorf (Duitsland) en Au (Oostenrijk).


Bigi Bana Boy | 13-01-13 | 17:20

God wil dat we naar Israël gaan... het kostte wel 6 miljoen mensenlevens om ons daarvan te overtuigen.

kapotte_stofzuiger | 13-01-13 | 17:20

Vond het wel aandoenlijk toen dat meisje een liedje ging zingen. Mooi ook om te zien dat Tom haar niet zo hard aanpakte.

Krokodil Gena | 13-01-13 | 17:20

Inhoudelijk niet mijn mening, maar de geïnterviewden drukken zich verder genuanceerd en netjes uit; hun goed recht. Ga dat interview maar bij de Hadj stand doen, dat geeft vast meer vuurwerk.

aceofspades | 13-01-13 | 17:19

Vakantietip: Boerenhol...

Bigi Bana Boy | 13-01-13 | 17:18

Heaumeau c'est un mot français, ne c'est pas ?

Bigi Bana Boy | 13-01-13 | 17:17

Vakantietip: Darmstadt...

MichieldeMuiter | 13-01-13 | 17:16

Snap niet zo waarom mensen over elkaar oordelen. Als er een god is die tegen homo's is en ze daarom niet in de hemel laat komen ze er vanzelf wel achter. Laten we hier op aarde een beetje aardig tegen elkaar doen.

Gangster of love | 13-01-13 | 17:15

haha @3:53 Ik geniet ervan zou ik zeggen. Heerlijk, waren er meer die zo dachten daar.

rickie57 | 13-01-13 | 17:15

Religie zuigt, welke het ook is.
Het maakt mensen dom en onnadenkend.

sTiRf | 13-01-13 | 17:14

Ik snap het wel. Als al die heaumeaux maar door blijven neuqen, dan zijn er zometeen alleen nog maar heaumeaukinderen!

Biff Eagleburger | 13-01-13 | 17:13

Homo of niet ...... Lekker belangrijk

benelux01 | 13-01-13 | 17:12

Iedereen weet toch dat heaumeau's altijd twee weken all-in gaan naar Sodom en Gomorra?

Cuyahoga | 13-01-13 | 17:10

Het is wel duidelijk, als de generatie Christengekkies boven de 50 de pijp uit is er weer een hoop gewauwel verdwenen.

prodigy | 13-01-13 | 17:08

Maar alles is toch ook gods plan? Dus die homo's waren echt wel de bedoeling heur, gristen gekkies. Den bijbel is door arrogante mensen geschreven...

Doc Damage | 13-01-13 | 17:08

God heeft de mens naar zijn evenbeeld geschapen.. aldus dat wonderlijke boekje van die christelijke flapdrollen.
Homo's horen daar dus ook onder. En moslims. En finnen. En.. uhm.. doe eens normaal man!

Freakster1986 | 13-01-13 | 17:07

Lijkt me een goed idee dat meneer met de rode trui lekker in Israël blijft. Gekken hebben we hier al genoeg.

jensrooi | 13-01-13 | 17:07

Ik vind het ook maar raar. Maar ze moeten het zelf weten.
Als ik er maar geen last van heb.

Die houding, dat noemt men Nederlandse tolerantie.
Maar eigenlijk is het gewoon desinteresse.

En daar kunnen al die fundamentalistische gekkies nog wat van leren,
Bemoei je er niet mee!

ZDEV | 13-01-13 | 17:07

Kan God zich er een keertje níet mee bemoeien?

De Badtegelzetter | 13-01-13 | 17:07

Als god zou bestaan, zou hij er vast heel erg blij mee zijn dat hij gebruikt wordt voor marketingcampagnes.

En als god echt zo'n hekel heeft aan homo's, waarom heeft hij mensen dan homo gemaakt... God houdt toch van iedereen?

There is a story about Bertrand Russell giving a public lecture somewhere or other, defending his atheism. A furious woman stood up at the end of the lecture and asked: “And Lord Russell, what will you say when you stand in front of the throne of God on judgment day?” Russell replied: “I will say: ‘I’m terribly sorry, but you didn’t give us enough evidence.’ ”

Nietvoordekat | 13-01-13 | 17:06

+veel voor gristengekkie op 3:38. De rest is gestoord. Religie = gif.

Durum Manu | 13-01-13 | 17:05

".. Van Duisters houdt God ook.."

Geweldig! Duits! Vrouw! En nog humor, wat zeg ik: zelfspot, nog wel!

Godsammekraken | 13-01-13 | 17:03

Non issue... Homo's zijn lief...

Doc Damage | 13-01-13 | 17:03

Wat een onzin weer zeg.

Prof.Dr.Ir | 13-01-13 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken