Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Grimmig. Dodenteller van 1 dag Nederland

WelkominNL.jpgDoden, we breken ons nek er over. Iedere dag een Harald Doornbos-style tweetje dan maar vanuit het Eritrea aan de Noordzee, waar de kans dat iemand levend de avond haalt ongeveer net zo groot is als die van een weeskindje in Aleppo. Een blind kindje. Dat menselijk schild is van de rebellen. Body count van 1 (één) dagje in het PolderInferno: 5 stuks, plus 1 hond. We lopen tot onze enkels in het bloed in dit land en struikelen daarbij zo af en toe over een lijk. Benghazi aan de Maas. De favela van Eritrea. Darfur aan het IJ. Het Mogadishu van Limburg. Liberia in de Polder. Caracas in Noord Holland. En dat is dus de lugubere oogst van vandaag, 10 januari. Niet de standaard afsterfbejaarden in hospices, nee, gewoon zomaar een beetje lopen wildcreperen in woonwijken. We sterven als vliegen en gaan als witjes, in feite zijn wij niets meer dan een loopgraaf tussen Duitsland en de Noordzee. Het imago van Nederland? Wiet, hoeren en stoffelijke overschotten zover het oog reikt. Zijn we mooi klaar mee. Indringende BAM in your face kant en klaar confronteertweet: "Vandaag 5 doden in Nederland, waarvan 1 Limburger, plus 1 hond. Plz RT."

Reaguursels

Inloggen

Vijf mensen die binnen 24 uur door een geweldsdelict om het leven komen is voor Nederlandse begrippen inderdaad opmerkelijk. Voor buitenlandse begrippen is het een laag gemiddelde. In Caracas, een van de geweldadigste steden van Latijns Amerika worden elke dag 20 mensen gepopt.

Zwart gat | 11-01-13 | 13:19

Wat een onzinnig artikel.

Donkey Bong | 11-01-13 | 07:15

Ik kan het mis hebben maar volgens mij is het dit jaar elke dag raak geweest qua moorden.

Roscoo1963 | 11-01-13 | 07:08

En wat doen de burgemeester en wethouders in "Het Mogadishu van Limburg" helemaal niets, hier een citaat van onze burgemeester na de moord 2 maanden geleden.

Weert is een veilige stad. Ik ben niet bang dat het volgende week weer gebeurt.

non_de_pier | 11-01-13 | 01:54

Jammer, Nanninga. Ik snapte je punt wel, maar deze draad gaat 'm niet meer worden.

Lewis | 10-01-13 | 23:30

Politieheli vloog rondjes om foto's van de omgeving te maken na de steekpartij in Den Helder, toen besloot ik om er ff langs te rijden. (daarnaast lag de wijk op de route naar de supermarkt)

De huisjes waar het slachtoffer ook woonde zijn ouderen woningen die midden in een tokkie-wijk gepropt zijn. Dit huisje stond 30 meter van het huis waar ik geboren ben en tot me 5de jaar gewoond heb.

Deze man scheen al niet 100% legaal bezig te zijn en had verschillende fietsen in de achtertuin. (achtertuin is 2 bij 4 of zo dus al heel knap)
Dat hij in drugs handelde verbaast me dus totaal niks.

Mark4205 | 10-01-13 | 23:18

OFFTOPIC
.
*sentimentele lul uithangen doet*
.
FIJN om oude bekenden weer eensch terug te zien/lezen!
*traantje wegpinkt*

fleischer | 10-01-13 | 20:56

Prins Fontainebleau | 10-01-13 | 19:44 | + 10
Den Helder moet zijn (Antillen) Het was naar verluidt een zwarte man die is omgekomen. Handelde vermoedelijke in verdovende middelen. Triest dat mensen elkaar bedreigen, bedriegen en naar het leven staan ongeacht de huidskleur.

Jordert | 10-01-13 | 20:55

"Op een bord op de gevel van het pand staat N.D.V. Dat staat voor Neerlandse Demirililer Vereniging. Demirliler is het Turks woord voor ijzer. Waar de vereniging zich mee bezighoudt of wat de doelstellingen zijn, is niet bekend"

Eh, het zal vast wel bekend zijn lijkt me, alleen niet bij de KvK. Nou dan weet je het wel. Ik wed voor een gulden dat ze daar geen oud ijzer inzamelen voor het goede doel.

fons wijnvlek | 10-01-13 | 20:48

HOAX!!

We hebben een vuurwapenverbod in Nederland, dus mensen kunnen alleen op een natuurlijke manier deaud!

ZKH EénOog | 10-01-13 | 20:46

Misschien was die hond al deaudt maar paste hij niet in de zak. Een honden begrafenis kost toch al gauw een 150 € of zo.
Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:35 |

Gezien het feit dat er een honderdduizend tal barbaren naar ons land hebben mogen immigreren, zou het me niet verwonderen als de kop als trofee ergens in een kast ligt.

Ditwelgoed | 10-01-13 | 20:45

@Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:32
Een advocaat probeert toch altijd verzachtende omstandigheden te bedenken, de rechter beslist uiteindelijk. Nee heb je, ja kun je krijgen.

landlopertje | 10-01-13 | 20:44

Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:39 |
Ben jij aangesteld voor het leven als zijnde rechter??
Nee. Je praat over verdachten, hoe cru dat ook is.
Betekent wel dat jij en ik, niet aangesteld zijn om te oordelen over schuld. Totdat dat bewezen is.
Al ligt er een rokend pistool, verdacht totdat onschuld bewezen is.
En dat noemen wij een rechtstaat. En als je dat niet bevalt, ga je lekker wonen in Somalië.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:43

Mooi! Spijtig voor de slachtoffers, maar met 5 doden op 1 dag zit je al op meer dan het dubbele gemiddeld aantal verkeersdoden per dag. Mooie wake-up call voor politie, justitie en politiek de prioriteiten nu eens te verschuiven naar echte misdaad.

kapotte_stofzuiger | 10-01-13 | 20:42

@Kansleaus | 10-01-13 | 19:55
Wanneer je met een geladen wapen een overval pleegt, en dat wapen gebruikt tijdens die overval, en dan iemand deaudt schiet tot hij niet meer leeft, dan is er sprake van voorbedachte rade in mijn boek.
Dan ben je dus een moordenaar. Je hebt iemand VERMOORD.

Snap je het nu wel?

Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:39

@r04drunn3r | 10-01-13 | 19:44
Misschien was die hond al deaudt maar paste hij niet in de zak. Een honden begrafenis kost toch al gauw een 150 € of zo.

Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:35

Windows RT?

j0shua | 10-01-13 | 20:35

Sterker nog,
ik zie menigeen hier de draad weer oppakken qua handel en wandel, vanwege de reorganisatie bij Politie.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:34

Laatste keer vandaag want ik word een herhalio, dit land heeft een rechts kolonelsregime nodig.

Bigi Bana Boy | 10-01-13 | 20:34


De "geweldige plannen" waar ze 40 jaar geleden mee begonnen zijn. Geven al een tijdje hun zure vruchten aan het af. De heren en dames politici, van toen, kunnen nu eenmaal niet meer toegeven dat ze er een tering zooi van gemaakt hebben. Dus oogkleppen

Ditwelgoed | 10-01-13 | 20:33


Alles kan ik verdragen
het verdorren van de babyboomers,
stervende bejaarden, het hoekje
crackhoeren kan ik met droge ogen
zien rooien, daar ben ik
werkelijk hard in.
Maar jonge hondjes in september
net geplet, slap nog
In vochtige bedjes, nee.

King of the Oneliner | 10-01-13 | 20:33

@Lampelul | 10-01-13 | 20:25
Ja, dat vind ik dus ook het vreemde. Ook al zou het waar zijn, dan is het niet eens reden voor strafvermindering.

Joost Maghetweten | 10-01-13 | 20:32

Lampelul ....... 20.25
De advocaat verdient z'n geld ermee, alleen in dit geval vraagt men zich af: hoe lang nog, tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 20:32

Cookies op de websites van RTL Nederland

maryn | 10-01-13 | 20:31

Supermatthijs ..... 20.11
Amateur? Met meer malen plus 100 minkudo's, het zijn uw woorden. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 20:30

@CoffeePatch
Opstelten ziet ze vliegen. Van een reorganisatie is geen enkele organisatie sneller/daadkrachtiger geworden.
Landelijke Politie is één groot fiasco. Recherche over de kop, lokale informanten die er geen heil meer in zien.
En dat nog de overdrachten, de boeven zijn de lachende derde, vierde, vijfde, en zo voorts...

Kansleaus | 10-01-13 | 20:29

Ik dacht altijd dat Darfur een Pokémon was.

Bigi Bana Boy | 10-01-13 | 20:26

@rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:36 |
Ik las ergens ook al dat hij de confrontatie zelf heeft opgezocht. Kennelijk mag je dan iemand doodschoppen. Anders zou de advocaat van de verdachten dat toch niet zeggen?

Lampelul | 10-01-13 | 20:25

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:14
Die partij is de zelfmoordenaar, die zichzelf geweld aandoet.

Jackanders | 10-01-13 | 20:25

Ehhrmm, ik vind dit niet veel. Is het ironie, of kijk ik teveel the Wire?

Flodder | 10-01-13 | 20:25

Bier en Chips in de ruimte neerzet.. Een rondje van Crem.. Kan wel eens een druk jaar worden.

Crematorium-de-Asbak | 10-01-13 | 20:24

Opstelten, officiële start Nationale Politie toespraak 3 januari 2013:
"De invoering van één Nationale Politie zal ons in staat stellen beter invulling te geven aan de eisen die een moderne maatschappij aan de politie stelt. En maakt ons ook beter geëquipeerd voor de aanpak van zware, georganiseerde vormen van criminaliteit, die een regio-overstijgend, vaak zelfs internationaal karakter hebben. Méér eenheid en een betere samenwerking moeten leiden tot een slagvaardiger, effectiever én efficiënter opererende politie – met als resultaat: een veiliger Nederland".

CoffeePatch | 10-01-13 | 20:23

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:16
Ja, daar ga je al, nu snap ik je! :)

prince | 10-01-13 | 20:22

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:11

Voor zo'n oldtimer ben je wel scherp. Mag ik wel.

brutus68 | 10-01-13 | 20:19

@Eurotokkie,
Juridisch gezien kan er dan sprake zijn van dood door schuld, al zal daar wel een slechte advocaat voor de verdachte voor nodig zijn.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:18

prince | 10-01-13 | 20:15 |
Enige Hindoestanen in de familie, zelfs een lesbische zuster!

Kansleaus | 10-01-13 | 20:16

Kansleaus | 10-01-13 | 20:14 | + 0 -

Ja goed maar als iemand geestelijk geweld gebruikt en hieruit iemand zelfmoord gaat plegen
hoe zit het dan ?

Eurotokkie | 10-01-13 | 20:16

Magere Hein heeft d'r zin an zo begin januari....

brutus68 | 10-01-13 | 20:16

Hoe een nutteloze post over andere nutteloze informatie op twitter uitmondt in een discussie over onze multiculturele samenleving weet ik niet. Maar goed, wat die mohammedfans met onze geiten doen kan echt niet nee.

bokkepruik | 10-01-13 | 20:15

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:11
Eens daarmee, doch zou ik denken met een meer beslagen ten ijs figuur te maken hebben dan, helaas, heb jij multicul in de familie zitten wellicht?

prince | 10-01-13 | 20:15

Jackanders | 10-01-13 | 20:13 |
Voor een geweldsmisdrijf dient er een sprake te zijn van een partij, die geweld toe dient.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:14

Wordt zelfmoord eigenlijk als geweldsmisdrijf aangemerkt?
Als dat zo is, kunnen er gemiddeld iets meer dan 4 per dag bijgeschreven worden.

Jackanders | 10-01-13 | 20:13

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 20:10 | + 0 -

Amateur...

Supermatthijs | 10-01-13 | 20:11

@ Prince,
Als ik zeggen zou dat ik de oorlog meegemaakt had, met één tot vijf jaar, maak ik mij volslagen belachelijk.
Net zoals jij doet met je vraagstelling.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:11

Eurotokkie ..... 20.05
Het is een eer om meer dan 100 minkudo's te krijgen, het is slechts weinigen gegeven. Echt waar, en ik kan het weten. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 20:10

Kansleaus | 10-01-13 | 20:05 | + -1 -

Ja als 90% van de omstanders niet weet wat hartmassage is en denkt dat de hulpverlener
iemand aan het slaan is dan krijg je dit.

Eurotokkie | 10-01-13 | 20:10

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:07
Oorlog meegemaakt dus en het nog steeds niet snappen??

prince | 10-01-13 | 20:08

poeTsBaas | 10-01-13 | 19:38 | + -10 -

Lul de behanger.

KollenbergSittard | 10-01-13 | 20:08

Geboortedatum in de lente van '39.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:07

We zijn echt 'Op weg naar het einde', nivellering/multikul is moord.

smdyasc | 10-01-13 | 20:06

on=onder

Kansleaus | 10-01-13 | 20:06

@Stormageddon | 10-01-13 | 20:03 |
On slachtoffers van geweldsmisdrijven vallen tegenwoordig niet enkel slachtoffers van lichamelijk geweld, maar ook slachtoffers van 'woordelijk' geweld.
Sterker nog, het gros van geweld jegens hulpverleners bestaat uit woorden, niet uit schoppen/trappen.
Hoewel nog steeds verwerpelijk.

Kansleaus | 10-01-13 | 20:05

@Kansleaus | 10-01-13 | 20:00
Nou, verras me, wat is jouw geboortejaar?
En ik woon in de bosenlommer dus shut the fuck up!

prince | 10-01-13 | 20:05

Het minmannetje is weer behoorlijk aan het fappen.

Eurotokkie | 10-01-13 | 20:05

@Buffell | 10-01-13 | 19:59
Er zijn meer niet natuurlijke doden dan alleen slachtoffers van geweldsmisdrijven. Denk maar even goed na. En dan nog een keer. En dan nog een keer.
Nou ja, het punt is eigenlijk: zolang mogelijk nadenken en voorlopig niet meer reaguren. (Met name niet op mij.). Bij voorbaat dank.

Stormageddon | 10-01-13 | 20:03

Buffell | 10-01-13 | 19:59 | + 0 -

Een kogel in je kop en je overlijd later in het ziekenhuis , kan toch ?

Eurotokkie | 10-01-13 | 20:02

@prince,
Wat een zwakzinnig gezwets. Praten over dan, wanneer ik wat langer mee zou draaien in deze maatschappij.
Heb jij enig idee welk geboortejaar mij meegaf?
Nee, dat heb je niet.
En ja, ik woon in een krachtwijk. Prachtwijk. Vogelaarwijk. En nee, ik loop niet bang over straat in de donkere uren. En ja, ik ben een autochtone Nederlander (Een trotse, dat zeker!).

Kansleaus | 10-01-13 | 20:00

"Wiet, hoeren en stoffelijke overschotten zover het oog reikt.

--- en niet te vergeten geile stewardessen ---

Sjakkie van de Hoek | 10-01-13 | 19:59

@Stormageddon | 10-01-13 | 19:57
Het gaat hier over niet-natuurlijk gestorven personen, dus ik denk niet dat je bij een rondje langs de ziekenhuizen op een veel hoger getal zal uitkomen.

Buffell | 10-01-13 | 19:59

Supermatthijs ....... 19.55
Zelfs flauwe grappenmakers zijn schaars op GeenStijl. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:58

@landlopertje,
Ik kop liever als een kip zonder lul, dan wat jij plempt.

Kansleaus | 10-01-13 | 19:57

@Kansleaus | 10-01-13 | 19:55
Misschien komt dat besef dan wel als je een paar jaartjes langer meedraait in deze maatschappij, ik wens je sterkte.

prince | 10-01-13 | 19:57

@Buffell | 10-01-13 | 19:54
Ik heb het niet over bejaarden. U geeft liever ongevraagd adviezen dan dat u ze zelf opvolgt?

Stormageddon | 10-01-13 | 19:57

Syrie heeft 22,5 miljoen inwoners volgens wikipedia, verdisconteerd op Nederland zouden die 77 doden er hier met een kleine 17 miljoen pak hem beet 57 moeten zijn vandaag. In tijd van vrede komen wij op 5. Dat is dus minder dan 10%.
Als we deze logica even doortrekken is een burgeroorlog dus 10x erger als onze nobelprijswinnende multiculturele samenleving. Ik vind dat te weinig. Wanneer gaan we meedoen?

Afgeschminkte Bassie | 10-01-13 | 19:56

@Moishe Pipik | 10-01-13 | 19:54
Ze lullen hier toch als een kip zonder kop. Anders wordt het saaaai.

landlopertje | 10-01-13 | 19:55

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:53 | + 0 -

Ik buk niet voor flauwe grappenmakers.

Supermatthijs | 10-01-13 | 19:55

@Eurotokkie | 10-01-13 | 19:54
Daar wou ik nog niet eens over beginnen... Maar inderdaad.

Stormageddon | 10-01-13 | 19:55

prince | 10-01-13 | 19:52 |
Nee, ik snap er heel weinig van. Ik snap er heel weinig van wanneer iemand een paar overvallers neerzet als het prototype 'moordenaar'.
Alsof elke moordenaar dan wel overvaller een etniciteit vertegenwoordigt, of een geloof.
Kortzichtig gelul over beide, geloof/etniciteit, begrijp ik inderdaad niet. Ik snap er heel weinig van.

Kansleaus | 10-01-13 | 19:55

Allemaal de schuld van de entertainment industrie. Er gaan de laatte jaren veel te veel zombie films and zombie computer spellen in roulatie. En oh, ja, Geenstijl zal er ook wel schuld aan hebben.

Gary Gunstone | 10-01-13 | 19:54

@Stormageddon | 10-01-13 | 19:52
'Niet de standaard afsterfbejaarden in hospices, nee, gewoon zomaar een beetje lopen wildcreperen in woonwijken.'
-
U reaguurt eerst, en gaat dan lezen?

Buffell | 10-01-13 | 19:54

Stormageddon | 10-01-13 | 19:52 | + 0 -

En dan nog al die lijken in de kast.

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:54

Ben benieuwd hoeveel van de vijf er een multicultureel tintje hebben, ik gok zelf een stuk of vijf.

Borakh | 10-01-13 | 19:54

Gisteren nog over oorlog beginnen en nu piepen over 4 moorden.

Moishe Pipik | 10-01-13 | 19:54

Zeker allemaal met een corner-vlag staan porren?

harbi | 10-01-13 | 19:53

Supermatthijs ...... 19.47
Ga maar gebukt staan, maar niet zeiken dat het zeer doet. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:53

Ik denk dat er vandaag veel meer dan 5 doden in Nederland zijn. Gewoon een rondje ziekenhuizen bellen levert al een veelvoud van dat getal op, lijkt me.

Stormageddon | 10-01-13 | 19:52

Borakh | 10-01-13 | 19:49 | + 1 -

Dus vroeger werden nooit mensen omgebracht ? Voor de massa immigratie was hier geen criminaliteit ? Lekker makkelijk alles op de multi- culti schuiven.

Supermatthijs | 10-01-13 | 19:52

@Kansleaus | 10-01-13 | 19:50
Jij snapt er niet veel van, nietwaar?

prince | 10-01-13 | 19:52

beschuitjekaas | 10-01-13 | 19:48 | + 1 -

Ja idd ze weten nu al wie over 3 jaar een topcrimineel gaat worden.

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:52

@drs.Nee | 10-01-13 | 19:46
En komen er waarschijnlijk door gebrek aan bewijs weer met een lullig strafje vanaf.

prince | 10-01-13 | 19:50

drs.Nee | 10-01-13 | 19:46 |
Begin ff lekker een eigen logje met je gelul wat er niet toe doet, betreft onderwerp.

Kansleaus | 10-01-13 | 19:50

De zegeningen van een multiculturele samenleving zijn talrijk.

Borakh | 10-01-13 | 19:49

drs.Nee | 10-01-13 | 19:46 | + 0 -

De juwelier heeft het gewoon uitgelokt met al die sieraden in de etalage .

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:49

De bontkraagjes zorgen er voor inderdaad, lees het AD van vorige week "'Marokkanen vormen nieuwe generatie topcriminelen'

beschuitjekaas | 10-01-13 | 19:48

blindekip ..... 19.40
U bent opvallend "scherp" voor een blinde kip. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:48

And your point is?

Miss Daad | 10-01-13 | 19:47

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:45 | + 0 -

Dat je die tsja eens stopt waar de zon niet schijnt.

Supermatthijs | 10-01-13 | 19:47

Arme hond! (En dat zeg ik als kattenmens)

Mic Mokum | 10-01-13 | 19:47

Juwelier Stratmann koelbloedig vermoord, over 2 weken begint de rechtszaak.
Advocaat Mohammed Enait dacht dat de juwelier misschien geraakt kon zijn door een verdwaalde politiekogel. Enait is inmiddels door de 19-jarige Turkse verdachte Ziya Borukcu ingewisseld voor Gerard Spong.
Spong beweert dat juwelier Ruud Stratmann door 2 kogels om het leven kwam, beide werden afgevuurd door de 19-jarige Georgiër Sandro Grigolia.
De derde verdachte Lasha zou de wapens hebben geleverd, hij kan zich niet herinneren of hij de vluchtauto bestuurde. Als hij al gereden heeft, wist hij in ieder geval niet dat hij als 'driver' voor een overval werd misbruikt.

De 'lieve jongens' worden vervolgd voor doodslag.
hilfigerhilfiger.blogspot.nl/2012/05/z...

drs.Nee | 10-01-13 | 19:46

Van die hond vind ik dan wel weer jammer, een hond zal altijd trouw zijn, een mens daarentegen......

prince | 10-01-13 | 19:46

Vanwege tsja, ben ik ook al menigmaal deaud gewenst. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:45

Prins Fontainebleau | 10-01-13 | 19:44 | + 0 -
Rotterdam (Marokko /Nederlandse Antillen )

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:45

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:43
Doodeng. For real.

Botte Hork | 10-01-13 | 19:45

Wat erg!
Je onthoofd toch geen hond, wat zielig.

r04drunn3r | 10-01-13 | 19:44

De vijf moorden werden gepleegd in:

Amsterdam Noord (Marokko)
Duivendrecht (Marokko)
Rotterdam (Marokko)
Den Helder (Tokkiestad)
Weert (Limbabwe)

Dit even ter aanvulling/nuancering van het bericht.

Prins Fontainebleau | 10-01-13 | 19:44

Botte Hork | 10-01-13 | 19:41 | + 0 -

Best wel eng dat deze mensen ook mogen stemmen.

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:43

Daar moeten alle moorden van vandaag door artsen, eufemistisch euthanasie genoemd, nog bijgeteld.

zovoklets | 10-01-13 | 19:43

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:40 | + 0 -

Ja, stop eens met dood gaan.

Supermatthijs | 10-01-13 | 19:42

Ach, elk uurtje moet er een nieuw item verschijnen om de huizen van de bazen van GS te kunnen betalen.

landlopertje | 10-01-13 | 19:42

wat leeft gaat eens dood. ook vandaag.

Petrus de Rewa | 10-01-13 | 19:41

Gisteren keken er 3 miljoen mensen naar Boer zoekt Hoer. in één (1) avond!

Botte Hork | 10-01-13 | 19:41

Parsons | 10-01-13 | 19:37 | + 0 -

Helaas kan de politiek dit gevoel niet wegnemen , dus moet het volk maar zelf iets ondernemen.

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:40

Ach. Een paar op 1 dag. Het aantal moorden in NL zit al decennia tussen de 225 en 275 per jaar. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Heb jarenlang een moordmeter bijgehouden. Bleek verrassend stabiel. Niks nieuws

PopperFlopper | 10-01-13 | 19:40

@rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:36
Of jonge mensen met een Westerse levenstijl te midden van tribaal ingestelde woestijnbewoners die verdwaald zijn in de polder.

blinde kip | 10-01-13 | 19:40

Als je zit in de klap waar de hoeken vallen, demp je de gouden ring met een aap.
Next.

Kansleaus | 10-01-13 | 19:39

Ik mis een beetje de clou van dit verhaal, Nanninga?

Buffell | 10-01-13 | 19:39

Daar kunnen er makkelijk nog drie bij, vóór 00:00.

Jackanders | 10-01-13 | 19:38

Die Limburger telt niet mee, dat zijn geen nederlanders.

poeTsBaas | 10-01-13 | 19:38

Gek eigenlijk dat we treuren om een dood mens, maar blijdschap voelen bij een dode hond.

Rest In Privacy | 10-01-13 | 19:38

Maar Ufo Opstelten gaat dit wel even regelen hoor. Maakt u zich vooral NIET druk.
Gewoon doorlopen mensen.

Botte Hork | 10-01-13 | 19:37

Volgens mij kan A. Nanninga niet tellen, ik tel maar 4 doden + 1 hond (hint, die fietsmevrouw is blijkbaar zo belangrijk dat ze 2 linkjes heeft).

Tijnewijn | 10-01-13 | 19:37

Gaat al eeuwen zo, niks aan de hand, doorlopen.

Supermatthijs | 10-01-13 | 19:37

Onveiligheid is een gevoel.

Gewoon doorlopen.

Aldus de PvdA.

Parsons | 10-01-13 | 19:37

Ja 2013 , voor mensen die bijgelovig zijn wordt dit een rampjaar.

Eurotokkie | 10-01-13 | 19:37

Grensrechters schijnen ook te sterven aan een niet natuurlijke dood. Tsja.

rechtvaardigerechter | 10-01-13 | 19:36

Tsja, waar mensen leven gaan ook mensen dood. Wat is uw punt Nanninga?

Pastor Sippenhaft | 10-01-13 | 19:36

Criminaliteit daalt spectaculair maar niemand gelooft het.

drs.Nee | 10-01-13 | 19:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken