Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Graaier' Weesie populair bij Televaag

nanananna.png Graaiers, bah. Babyboomers in hart en nieren (ongeacht leeftijd) die op kosten van de belastingbetaler hun zakken volstouwen. Je laten rondrijden op Aruba, zonder gene al je bonnetjes door je persoonlijke balwassers laten declareren en/of op kosten van de overheid je eigen productiehuis opzetten. Graaiers in Nederland zijn de schaamte voorbij, schamen zich niet eens voor hun hoge plek op de lijst maar zijn jaloers op het baasje die een euro meer verdient. Bij graaiers denken wij aan Erik Staal, 'Zeseneenhalve' Ton Verlind, Hero Brinkman, Pino van Nieuwkerk en nu ook, geïnspireerd door de Televaag: Dominique Weesie. Sta je dan, naast Erik Staal en Roger van Boxtel. Sterkte!

Reaguursels

Inloggen

Jaren geleden Weesie rond de start van PowNed gesproken. Was toen al helder dat graaien het enige echte doel was. Waarom denk je dat -ie- elke werkdag die autocue staat te lezen? Weesie weet zelf ook wel dat -ie- dat helemaal niet kan. Maar door de dubbele functie voorzitter/presentator mag hij formeel zichzelf dit bedrag toekennen als vergoeding.

Jerry Nick | 10-01-13 | 08:10

Die 213 K voor Weesie's zeer geringe TV prestatie, zowel in omvang als in kwaliteit, is idd graaien.

hotmint | 09-01-13 | 21:57

Valt die Weesie even door de mand. Zogenaamd het publieke bestel openbreken zogenaamd omdat het kan maar in werkelijkheid gaat het om het eigen salaris en de eigen poen. Niks principes. Eigen zaak eerst.

Flippo | 09-01-13 | 21:25

Durf nog eens 1x automatisch geld van mijn rekening te plukken Weesie. Zonder grap: ik vind ik het walgelijk van je. Ik kijk nu toch even met andere ogen naar jou en je Powned. Niet veel beter als onze lokale omroep qua programma.

Service | 09-01-13 | 20:54

Ik dacht even dat Weesie zijn salaris een erin gesoept was.. Maar WTF het is echt. Dik 17.000 PER MAAND. WTF!
Doe normaal weesie, je hebt ons allemaal belazerd.

a1exs | 09-01-13 | 20:20

Mag hopen dat het een grap is die twee ton plus publiek geld voor Weesie. In geen geval meer dan 70.000 publiek waard. Als ondernemer mag van mij binnenhengelen wat 'em lukt.

Jaypelsteeltje | 09-01-13 | 19:14

He weesie, smerige zakkenvuller, schaam je ogen uit je kop.
Graaien Snaaien.

mijn lidmaatschap gaat per direct opgezegd worden.

dat je nog met een glimlach op TV durft te komen.

ARCmember | 09-01-13 | 17:58

Rechts lullen
Links zakken vullen

Generaal Tapioca | 09-01-13 | 16:41

Gauw mijn Powned lidmaatschap opzeggen dus.

dePirK | 09-01-13 | 16:40

was het doel van pownews niet om het niveau van de npo zo erg te verlagen dat het afgeschaft zou worden?

Lepenseur | 09-01-13 | 15:42

Interessant wat veel reaguurders hier voorstellen: een staatsomroep met lage salarissen, en alleen hoge salarissen in de commerciele omroepsector. Dit is precies wat in Amerika het geval is! Ik weet niet of jullie daar wel eens TV hebben gekeken: 5 minuten show-5minuten reclame-5 minuten show-etc. Kortom totaal ongenietbaar! Dan vindt ik ons systeem niet eens zo slecht, en om als niet commerciele omroep kwaliteit te bieden moet je je presentatoren goed betalen. Dit geld komt overigens voor een groot deel uit reclame, omroepbijdragen en lidmaatschappen, en maar voor een deel uit belastingen. Het alternatief zou kunnen zijn om alle omroepen af te schaffen; alleen 1 nationale zender gefinancierd uit de (sterk verlaagde) omroepbijdrage, en de rest vrije markt (commercieel of pay-tv)

WVB103 | 09-01-13 | 15:19

Die balkenendenorm is ook 1 brok ellende aan 't worden. Een MP en ministers horen gewoon goed betaald te worden. Zij zijn verantwoordelijk voor het beleid van een heel land.
-
Waarom zouden mensen die ook in de publieke sector werken in vredesnaam recht hebben op meer salaris dan een minister? Wees trots op het werk dat je doet en als je niet kan/wilt rondkomen van 2x modaal of zelfs een ton, dan rot je toch op naar de vrije sector.
-
Dit land is naar de klote.
Freakster1986 | 09-01-13 | 11:26 | + 4 -
----
Ze mogen best goed betaald worden omdat ze verantwoordelijk werk doen. Doet een dokter ook en een piloot ook. Maar de mate waarin dat werk overbetaald wordt is storend. En dan nu de allerergste opmerkingen ooit: als we ze niet goed betalen, gaan ze naar het bedrijfsleven (oh wat moet dit bedrijfsleven toch blij zijn met een nul als Balkende en andere politici) of: alleen als je ze goed betaalt, zetten ze topprestaties neer.
Ik zet elke dag een topprestatie neer tegen 1/30 van de Balkende norm. Ik ben nog steeds net zo gemotiveerd als 20 jaar geleden. Dus waarom mensen inhuren die kennelijk alleen maar kunnen presteren (wat ze niet doen) als ze overbetaald worden? En dan de opmerking over vertrekken naar het bedrijfsleven. Minister willen worden moet een roeping zijn, ook tegen een nominaal salaris. Je wordt echt niet belangrijker of beter of waardevoller als je meer betaald krijgt, kijk maar eens naar de huidige nietsnut managers en bestuursleden. Deze mensen kunnen echt helemaal niets,laat staan dat ze enige feeling met de praktijk hebben of inzet geven. Zitten er alleen maar voor een makkelijke baan die teveel verdient. En ze weten het...

appeltjesgroeneweide | 09-01-13 | 14:37

he weesie meende het toen ze zeiden dat ze wilden meevreten uit de staatsruif. weesie doe ook eens wat geld naar de mensen die je op die plek hebben geholpen, ik stel mezelf wel beschikbaar voor een leuk percentage

BozeHenk | 09-01-13 | 13:53

Prima,ze werken keihard aan d'r eigen ondergang.
Er liggen er ondertussen al aardig wat aan de geeuwhonger,en dit stelletje zal snel volgen.

fleurtje | 09-01-13 | 13:38

Weesie is de grootste tering schijnheilig die er op deze aardkloot rondloopt.

Waaromnouniet | 09-01-13 | 13:36


Slap topic zonder stellingname.

En waarom staat Graaier tussen aanhalingstekens? Is *&%$ ook mijn geld waar die Weesie mee vandoor gaat.

Altijd hetzelfde laffe liedje wanneer GS zelf wordt gepowned.

AnaalVandaal | 09-01-13 | 13:31

Project X, Haren: dorp gesloopt in één avond.
PowNed, Hilversum: nog niks gesloopt en daarvoor al sinds jaren een kwartier per avond op tv.

milky bar | 09-01-13 | 13:21

Lidmaatschap opgezegd.

captainobvious | 09-01-13 | 13:01

Lidmaatschap Powned opzeggen doet. Had van Weesie iets anders verwacht. Hoewel ... ik had niet iets anders verwacht, wel gehoopt.

Hans Hillen | 09-01-13 | 12:50

Trouwens ook erg flauw van de televaag om die 2 ton van Weesie met foto naast veel grotere graaiers te zetten. Inclusief de goedkope "van links naar rechts-lees" truc.
Iedereen die het leest, leest de kop en ziet vervolgens als eerste Weesie met z'n schamele 2 ton en onthoudt dit van het hele artikel.

datzouzomaarkunnen | 09-01-13 | 12:38

Ook de schaamteloosheid van die (semi)ambtenaren om een vergelijk te durven maken met een commercieel bedrijf is werkelijk tenenkrommend. Het geeft maar weer eens aan dat ze bij de overheid echt geen flauw benul hebben hoe het er in een echt bedrijf aan toe gaat...

DikkeLeo | 09-01-13 | 12:36

Ook de schaamteloosheid van die (semi)ambtenaren om een vergelijk te durven maken met een commercieel bedrijf is werkelijk tenenkrommend. Het geeft maar weer eens aan dat ze bij de overheid echt geen flauw benul hebben hoe het er in een echt bedrijf aan toe gaat...

DikkeLeo | 09-01-13 | 12:36

We lullen wel over die 2 ton van Weesie, die "slechts" 20k boven de Balkenendenorm zit (10%), maar ondertussen passen er nog steeds 6 Weesies in Erik Staal financieel gezien.
Ook (super)Mathijs van de wereld graait door, zit een hele dikke Weesie boven de norm.
Bovendien ben ik het met Bigi Bana Boy | 09-01-13 | 10:53 | eens, dat Weesie wel degelijk een prestatie heeft neergezet.
Toegegeven, niet rechtlijnig van Weesie, maar om hem nu zo zwaar de zwarte piet toe te spelen voor een 10% bonus gaat wat mij betreft wat ver.

datzouzomaarkunnen | 09-01-13 | 12:35

@Pastor Sippenhaft

En waar heb jij die wijsheid vandaan gehaald? Weesie heeft gewoon VVD gestemd.

sparkler_dynamo | 09-01-13 | 12:19

Hoezo 'graaier' Weesie, het is toch gewoon graaier Weesie? Je gebruikt een quote, wanneer je verwijst naar de uitspraak, veronderstelling of bewering van een ander en duidelijk wilt aangeven dat je zélf die uitspraak, veronderstelling of bewering niet doet. Maar het lijkt me terzake overduidelijk dat hier sprake is van graaien, het soort graaien overigens dat hier op GeenStijl altijd met veel vuur is bestreden. Dus, weg met die aanhalingstekens. Feiten zijn feiten, en feiten moeten gewoon benoemd worden.

Schoorsteenveger | 09-01-13 | 12:14

Gezellig! | 09-01-13 | 11:55
.
Degenen die hart voor Geenstijl hadden zijn bij Geenstijl gebleven, degenen die wilden graaien zijn vertrokken, een soort van grote schoonmaak.

The Russian | 09-01-13 | 12:01

Okee, GeenStijl mag nevernooit meer zeiken over graaiers van overheidscenten. Ze hebben er zelf eentje groot gebracht door dat belachelijke Poont te starten. Godverdegodver.

Gezellig! | 09-01-13 | 11:55

Herhaling van gisteren:
.
Zodra Powned verdwijnt moet Geenstijl onder geen beding Castricum of Weensie een baan geven als zij er om vragen, zij hebben hun geloofwaardigheid verspeeld, en Castricum is de laatste jaar gruwelijk tenenkrommend bezig.
.
Jan Roos is verreweg de beste die nu bij Pownews zit, gevolgd door die nieuwe Chick ( ben haar naam even kwijt ).
.
Oh en dat schoppen tegen gevestigde orde, daar was Powned allang mee gestopt, zie hun email naar mij toe, toen ik met mijn situatie kwam.
.
Reactie Powned 9 maanden geleden ( aantal minuten voordat Geenstijl mij belde ):
Wij kunnen er niets mee doen. Het zou het betekenen dat het PowNews op
de stoel van de rechter gaat zitten.
Wellicht dat je het bij een ander medium met meer zenddtijd/ ruimte op
papier kunt proberen.
Heel veel sterkte met de hele situatie.
Vriendelijke groeten,
Rosanne
.
Als zij nou hebben gezegd, het is te groot voor ons of zoiets, maar nee, zij willen niet tegen een rechter in gaan, lafaards.

The Russian | 09-01-13 | 11:51

Het is veel makkelijker om een hond langs een grote berg vlees te geleiden dan deze griezels langs een zak geld. En altijd weer zijn het juist dit soort banale types die niks anders doen dan een grote bek open trekken over anderen.
Je zou ze stuk voor stuk het woord uitvreter op het voorhoofd moeten laten plaatsen.

grappert | 09-01-13 | 11:50

WVB103 | 09-01-13 | 11:15
Weet je wat socialistisch/communistisch is? Een stelsel waarbij mensen verplicht belasting moeten betalen zodat andere mensen zich kunnen verrijken. Jij draait de boel 180 graden om.

Het is ook nog eens concurrentievervalsing omdat commerciële omroepen moeten opboksen tegen programma's die voor 80% met publiek geld worden gemaakt. Er is overduidelijk een markt voor die programma's. Dus laat ze lekker commercieel gaan en maak van de publieke omroep enkel en alleen een innovatiefonds voor onderzoeksjournalistiek en documentaires.

Het is volstrekt belachelijk dat een publieke omroep zou moeten concurreren met de commerciëlen.

Moishe Pipik | 09-01-13 | 11:48

Eerst zeggen dat ze Hilversum rechts zullen inhalen en vervolgens met een programma komen dat linkser is dan de VARA, daar hoort natuurlijk ook een VARA salaris bij, zal Weesie gedacht hebben....

me,myself and IK | 09-01-13 | 11:41

Zo lidmaatschap opgezegd. Veel gekker moet de wereld toch niet worden.

henriette | 09-01-13 | 11:35

@mooilid | 09-01-13 | 11:30 | + 0 -
Dat weet ik wel zeker.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:30

@kaas de vries
de roeping van Weesie ten tijde van zijn GS periode was dus niet oprecht? Ook dat zou interessant zijn.....

mooilid | 09-01-13 | 11:30

@Wijze Uil
Dat is nog de spelling van 1974

mooilid | 09-01-13 | 11:27

@mooilid | 09-01-13 | 11:24 | + 0 -
Dat is niet mijn conclusie.
Het is lastig om gedrag te verklaren, maar wat je ziet is dat mensen steeds vaker graaien. Komt dit omdat ze zien dat anderen het doen? Omdat ze onbewust voelen dat ze teruggraaien van de overheid.

Ik denk dat dat deels meespeelt maar niet alles verklaart.

Ik zeg net dat door een roeping mensen minder geneigd zijn zichzelf te verrijken.

Dat denk ik, zijn geef feiten.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:26

Die balkenendenorm is ook 1 brok ellende aan 't worden. Een MP en ministers horen gewoon goed betaald te worden. Zij zijn verantwoordelijk voor het beleid van een heel land.
-
Waarom zouden mensen die ook in de publieke sector werken in vredesnaam recht hebben op meer salaris dan een minister? Wees trots op het werk dat je doet en als je niet kan/wilt rondkomen van 2x modaal of zelfs een ton, dan rot je toch op naar de vrije sector.
-
Dit land is naar de klote.

Freakster1986 | 09-01-13 | 11:26

@kaas de vries
dus die verplegers en onderwijzers zouden ook gaan graaien als het hen uitkomt? Omdat het loont? dat is een interessante conclusie.

mooilid | 09-01-13 | 11:24

@mooilid | 09-01-13 | 11:19
ingetuind...

Wijze Uil | 09-01-13 | 11:21

@WVB103 | 09-01-13 | 11:15
Hier ben ik het eigenlijk ook wel ten dele mee eens.
Blijft natuurlijk wel onverteerbaar dat er zo met overheidsgelden wordt gesmeten. Dat ze naar de commerciëlen gaan is prima. Daar horen ze dan blijkbaar thuis...

Wijze Uil | 09-01-13 | 11:20

wat zou wezenlijker en oorspronkelijker zich binnen Weesie zelf hebben afgespeeld, zijn motivatie als Geen Stijler of die als graaier? Welke zou het meest dichtbij hem staan?
"zijn we er dan toch ingetuint?" zei de voetbalcommentator...

mooilid | 09-01-13 | 11:19

Heb toch een beetje moeite met Hero Brinkman in dit rijtje.
Om te beginnen loopt dat wachtgeld echt niet zo hard op (we zitten nu na maanden net even op 25 ruggen).
Daarbij is een functie bij de PVV nou niet bepaald een 'binnenkomer' bij respectabele bedrijven en al helemaal niet bij overheidsinstanties als de politie (waar Brinkman vandaan kwam).
Dus of we hier nou ook echt van 'graaien' mogen spreken is op zijn minst discutabel...

Wijze Uil | 09-01-13 | 11:17

Die van Boxtel moet eigenlijk geld meebrengen.

Uw Verzekeringsadvis | 09-01-13 | 11:16

@mooilid | 09-01-13 | 11:13 | + 0 -
Zij vullen nu hun zakken, omdat het kan en omdat het moet.

De mensen die hun vak meestal vanuit een roeping doen verdienen meestal het minst, b.v. verplegers en onderwijzers. Alleen door hun roeping zullen ze zich nooit zo opstellen.

Wellicht heeft Feymann gelijk door te stellen.

Waarom is er misdaad, omdat het loont.

Is hier ook gewoon 1 op 1 op toepasbaar.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:15

Het lijkt hier wel een verzameling communisten/socialisten! Zodra iemand boven het maaiveld uitkomt... En kijk eens wat een "succes" het in de DDR etc was toen iedereen hetzelfde verdiende. Voor de omroepen (incl Powned) lijkt het mij vrij duidelijk dat de succesvolle presentatoren ( kijkcijferts!) redelijk moeten verdienen; anders zitten ze zo bij de commerciele concurrent. Zonder kijkerts geen leden, geen reclameinkomsten etc. Ik vind deze salarissen helemaal niet overdreven, zeker gezien het feit dat je als presentator een publiek persoon bent. Ga gvd zelf aan de slag om grootverdiener te worden.. daar draait het in onze economie toch om ?!

WVB103 | 09-01-13 | 11:15

Ik hoorde Plasterk gisteren op de kijkbuis zeggen (n.a.v. ophef over exorbitante salarissen bij de NPO m.n. dat van Matthijs van Nieuwkerk) dat de maatregel om salarissen van bestuurders etc. in de publieke sector openbaar te maken, niet had geleid tot enige zelfreflectie dan wel gêne bij diezelfde bestuurders, etc. Iets wat hij had verwacht omdat het om publieke gelden gaat, opgebracht door de belastingbetaler.

Nu dat niet het geval is, gaat de regering daar iets aan doen, zo zei hij, ietwat triomfantelijk. Er komt een wet waarin wordt vastgelegd dat salarissen in de publieke sector niet meer dan de balkenendenorm mogen bedragen. Daaraan voegde hij toe dat de sector *zeven* jaar de tijd krijgt om orde op zaken te stellen. Dit i.v.m. lopende contracten.

Dus al die verschillige, elkaar lucratieve baantjes toespelende grootgraaiers, m.n. bij de NPO, kunnen gewoon nog *zeven* jaar doorgraaien.

Die zeven jaar gaat Pownews dus ook Weesie niet redden, gezien de kijkcijfers.
En ja, als je in een vorig leven tegen allerlei misstanden aantrapt, met hulp van reaguurders van GS een omroep opricht met als doel de PO van binnenuit op te blazen, en dat nergens uit blijkt, dan krijg je stront over je heen.

La Vie En Rose | 09-01-13 | 11:14

@kaas de vries
Dus die bestuurders, GS en Weesie and all the rest voelden zich ondergewaardeerd en dat werkte bij hen weer opportunisme in de hand en daarom gaan ze maar graaien?! Heb ik je goed begrepen?
I don't think so.

mooilid | 09-01-13 | 11:13

Heeft Fleisch toch slim gespeeld. Eerst de GS-toko voor grof geld aan de TMG verkopen en vervolgens de komedie nog even rekken onder de vlag van de NPO. Geen wonder dat de achtergebleven loonslaafjes nu een tikkie gefrustreerd zijn.

Atheneauje | 09-01-13 | 11:13

@mooilid | 09-01-13 | 11:03 | + 0 -
Omdat waarde niet meer wordt beloond.

Mensen die echt iets toevoegen aan de maatschappij worden hiervoor niet beloond of hun beloning wordt afgeroomd. Dit werkt opportunisme en indivualiteit in de hand en ondermijnt loyaliteit en solidariteit.

Het doel is geld geworden omdat je nooit zeker bent wat de overheid nu weer van je af gaat pakken. Kan je er maar beter zo snel mogelijk veel van hebben.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:06

Van Vleesboom tot Geldboom.
Gewoon, omdat het kan.
Boeboe, foeifoei, en meer politiek - correcte uitingen.

... Toch is het knap ...

Kapitein Sjaak Mus | 09-01-13 | 11:03

Kortom het is wel duidelijk: we are all the same. Jij, ik, hunnie, hullie en de rest inclusief Weesie en GS. Misschien is het beter om naar onszelf te kijken en te onderzoeken waarom we zo hebberig zijn of zouden worden wanneer we maar enigszins de kans krijgen tot, ipv continue te wijzen naar die ander. First things first.

mooilid | 09-01-13 | 11:03

GeenStaal

NACademicus | 09-01-13 | 11:02

@Datzegiktoch | 09-01-13 | 10:49 | + 0 -
Doen ze toch nooit zijn ze te arrogant voor, wellicht krijgt Gunite wel een leuke baantje bij de PO. Zo werkt dat toch?

Kaas de Vies | 09-01-13 | 11:02

Wel klasse van de Telegraaf (en GeenStijl ook trouwens) dat ze een stalgenoot niet sparen. Toch bijzonder dat je binnen één concern elkaar de maat kunt nemen. Dat zegt wel iets (positiefs) over de TMG.

Bigi Bana Boy | 09-01-13 | 10:57

Waar is Eva Jinek? Ow nee, die doet in natura!

Benjo | 09-01-13 | 10:56

Marktconform is het magische woord, al jaren. Buiten nederland, en, vooruit, belgie, is er geen markt. Dus wie bepalen de markt?
Ik ben geen socialist, maar om een nitwit als Mathijs van Nieuwkerk nou zoveel geld te betalen een uurtje of wat werk per dag...
Geldt trouwens voor bijna iedereen. Gewoon, werken, en een normaal loon/vergoeding.

Gezeur allemaal.

Bamboojay | 09-01-13 | 10:56

Haha, ik las eerst het Telegraaf artikel en het eerste wat ik inderdaad dacht is "Daar sta je dan Weensie". Hoe toevalig is dat ? Maar goed, Monique heeft integenstelling tot die andere non-valeurs natuurlijk wél ooit een prestatie van formaat geleverd en wel iets neergezet wat werkelijk een game changes was. En daarom is het hem gegund.

Bigi Bana Boy | 09-01-13 | 10:53

Weesie valt het minst te verwijten; de hele opzet van Pow was nu juist om een statement naar de publieke omroep te maken en te laten zien hoe makkelijk je er geld kunt maken. Is goed gelukt, ik zou zeggen ga vooral wat keet trappen van dat geld! Weesie heeft ook geen linkse praatjes waarin hij anderen maant in te leveren.

aceofspades | 09-01-13 | 10:53

Ik heb na het lezen van dit artikel mijn lidmaatschap van PowNed opgezegd. Dominique Weesie is afkomstig van GEENSTIJL en ik vraag mij af wat voor een instelling dit is, bijv. training school voor graaiers, en dat ik ook daar mee moet stoppen. Ik voel mij KLOTE !

lammelul | 09-01-13 | 10:52

Ik vind dat Weesie er juist wel toe doet, hij heeft met Geenstijl en Pownews mij een reden gegeven om geinteresseerd te raken in politiek en het nieuws.

Menno Edens | 09-01-13 | 10:50

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:34 | + 3
Bij mij is ook niet helemaal duidelijk meer hoe de verhoudingen tussen GS en Powned liggen. Dit vraagt wel om uitleg idd.

Datzegiktoch | 09-01-13 | 10:49

En dan vinden ze het gek dat er geen technisch hoog geschoolden genoeg zijn. Tja dat krijg je als je ziet dat mensen die daadwerkelijk iets presteren door een tastbaar produkt neer te zetten niet krijgen wat ze verdienen, hun poen wordt opgestreken door die gladde manager. Dan kies je ook voor een opleiding met uitzicht op een managementfunctie. Dat is markwerking mensen.

sjipsknip | 09-01-13 | 10:49

ik rij in AIXAM 500.4 minivan uit 2004
helaas geen 6 T op bank rekening
nog niet eens 10 euro op bankrekening

stevan | 09-01-13 | 10:45

Criminelen zijn het allemaal.

dwar | 09-01-13 | 10:44

Help een goed idee naar de kloten en strijk een mooi salaris op. Niet zeiken, het is gewoon een tendens. Powned is niks en zal nooit wat worden. We zijn er allemaal met open ogen ingetrapt.

PythonJunkie | 09-01-13 | 10:43

@WVB103 | 09-01-13 | 10:37 | + 0 -
Er wordt niets verdiend, het is geld dat men van de overheid krijgt en dat dan ook weer terugvloeit.

Er wordt geen waarde toegevoegd. Een ondernemer vrij van subsidie voegt pas iets toe aan de maatschappij, Weesie niet.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:38

Ach... wat zou het: 213K lijkt veel, maar de helft gaat direct weer terug naar de collectieve pot, en de werkgever heeft ook nog even ca. 80K aan sociale premies afgedragen. Eigenlijk moeten we deze "grootverdieners" dus dankbaar zijn! En eerlijk gezegd... als je een beetje succesvol als ondernemer/ZZPer aan de gang bent kun je dit ook makkelijk verdienen. En dat zonder gezeik van de Telegraaf en het jaloerse publiek (waarschijnlijk merendeels losers die nooit wat gepresteerd hebben en nu voor een klein loontje als vakkenvuller/kantoorpik oid werken) !!

WVB103 | 09-01-13 | 10:37

Ik moet hier wel om lachen. Weesie zeurde altijd over de enorme bedragen die er verdiend werden bij de publieke omroep en dat PowNed daar niets mee te maken had, dat moest namelijk meer kwaliteit op TV brengen. Nou meneer Weesie, ik kan u garanderen dat u zelf geen haar beter bent, zowel op het gebied als geld opstrijken, maar nog veel slechter in presenteren!

bartjeb1989 | 09-01-13 | 10:34

Speciaal verzoek aan Gunite om de ban-machine los te koppelen van powned.

Of is geenstijl wel gekoppeld aan Powned? Leg eens uit Gunite? Staat niets over in je algemene voorwaarden zeker niet toen ik mij registreerde. Heb ook nooit een e-mail gekregen over de verandering van de algemene voorwaarden van geenstijl. Hoe zit dat?

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:34

MarcS | 09-01-13 | 10:02 | + -2
Want afrekenen met Weesie's graaien is een aanval van links? Graaien vanuit rechts is wel geoorloofd dus daar mag je geen kritiek op hebben? Verklaar u nader..

Datzegiktoch | 09-01-13 | 10:24

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:03 | + 5
Dat doen ze toch niet want bij de meeste bedrijven moet je ook gewoon echt werken zeg maar..

Datzegiktoch | 09-01-13 | 10:19

@Freedom4 Ever 10:07: Afgezien van het risico speelt ook nog mee dat het om publiek geld gaat. Als ik het niet eens ben met het salaris van bijvoorbeeld de directeur van een verzekeraar, dan sluit ik daar geen verzekering af. Als het niet om mijn geld gaat gaan ze hun gang maar. Maar bij (semi-) publieke organisaties heb je die keuze niet.

Daarom werp ik de opmerking van MarcS (10:02) ook verre van mij; ik heb geen bezwaar tegen hoge salarissen, wel tegen grootverdieners in de publieke sector, zeker waar het risicoloze functies betreft waar doorgaans niet op talent geselecteerd wordt, en waar de beloning dus ver uitgaat boven wat nog marktconform mag worden genoemd.

Muxje | 09-01-13 | 10:18

Laat ik nu toch ook maar even reageren. Dat is inmiddels al wat jaartjes gelezen, maar ga toch even mijn gal spugen. Dominique ageerde vroeger altijd tegen de gevestigde orde in NL. En wilde zelfs een Publieke omroep beginnen. Vrijwillig heb ik een doos stickers opgehaald in Adam en heb er heel Nederland mee beklad (sorry Beatrix, maar ook jij moest er aan geloven). Uiteindelijk is het dan toch gelukt, dankzij ALLE vrijwilligers (!!) en wat doet meneer Dominique nu? Juistem, graaien maar en vervolgens een bud zender neerzetten. Sorry hoor, maar ik heb nooit een echt bedankje gehad van Weesie. Niet dat dat echt nodig was, want ik DACHT te weten waar ik voor heb gewerkt, maar dit is echt te ziek met zijn ruim 2 ton. Ik zeg per direct mijn lidmaatschap op bij Powned. Bah. Ze zijn allemaal hetzelfde.

Ps, ik zou het ook doen hoor :-P

Yzord | 09-01-13 | 10:16

@MarcS | 09-01-13 | 10:02 | + 0 -
Het is erg kapitalistisch om iets juist te waarderen.
Er wordt te veel verdiend bij de PO en de vlag van marktconform dat is concurrentievervalsing.

Heeft niets met links te maken. Links oftewel socialistisch is het herverdeling van welvaart zonder tegenprestatie. Eigenlijk wat hier dus gebeurt.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 10:13

Toch wel fijn dat we nu weten waar het geld zoal naar toe gaat. Verklaart tevens het kwaliteit van de programma's.

Broedsel | 09-01-13 | 10:12

Nou, waren leuke tijden. Super grappig en ironisch dat het allemaal gelukt is met die nieuwe omroep.
Nu stoppen en optyfen met die bagger.

deepblue | 09-01-13 | 10:10

Kijk, als je een ondernemer bent dan loop je zelf groot risico, doe je het goed dan mag je van mij lekker veel onbeperkt verdienen, want dat verdien je dan ook echt, doe je het slecht dan ben je failliet en dat verdien je dan ook want je deed het dus net niet goed genoeg.

Ik heb wel moeite mee als je en een ambtenaar en ook nog veel verdient, dat klopt dus niet, het is belastinggeld, je loopt geen grote risico's, want doe je het goed of slecht maakt blijkbaar helemaal niets uit je wordt altijd gesteund door de overheid dus de belastingcenten, dit is dus fout, een ambtenaar moet een normale en bescheiden salaris verdienen, in ieder geval niet meer dan 60000 euro per jaar voor een "top" ambtenaar, wil je nog meer verdienen?! prima, dan ga je toch zelf lekker ondernemen! zo hoort het en niet anders.

Freedom4 Ever | 09-01-13 | 10:07

Ik dacht dat Weensie/Powned toen zei dat zich aan de balkenendenorm zouden houden, maar zichzelf wel op dat maximale niveau zouden zetten, gewoon omdat het kon. Nu bleek dat dus niet genoeg. Triest... heel triest.
Dus tover dat linkie eens naar boven GS, waarin dat staat beschreven.

Barbarous_Relic | 09-01-13 | 10:05

Zo dan!
De heren (en verdwaalde dame) reaguurder vallen opeens door den mand? Opeens is men zo links als t maar kan, grappig. Ik denk niet dat ik mij hier nog thuis ga voelen en een aantal reaguurders zal ik vanaf heden dan ook met een linksere bril bekijken dan ik tot nu deed.

MarcS | 09-01-13 | 10:02

@Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:05,

Baas!

basweetutwel | 09-01-13 | 09:58

@Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:05
Daarom, hi moet in die 5 jaar zendlicencie zijn schaapjes op het droge zien te krijgen. Dan is die twee ton nog krap om echt binnen te lopen.

frank87 | 09-01-13 | 09:56

Wilders twitterde het gisteren al:" De wereld graait door ".

fuckje | 09-01-13 | 09:56

Ik zou ook graaien maar ik zou ook zeggen dat ik lekker graaide en een lange neus maken maar iedereen. Erger dan graaien is stom lullen over maatschappelijk betrokken en het belang dat je dient. Pleur op man. Een boer een bakker een slager en een bouwvakker, die dienen belangen.

Gnarf123 | 09-01-13 | 09:55

@zeg maar jansen 09:20: Zo werkt dat in subsidieland. Als je als baasje van stichting zus-en-zo niet genoeg salaris bij elkaar kan graaien, dan zorg je dat de stchting wat diensten bij je neefjes afneemt, of bij je eigen bedrijfje. Of je neemt wat extra staf in dienst en verruimt de activiteiten van de stchting; een grotere organisatie betekent een hoger loon voor de directeur. Dat laatste zie je veel bij stichtingen die weinig meer doen dan fondsen beheren en dus relatief veel cash in handen hebben (BUMA, Mediafonds etc).

Muxje | 09-01-13 | 09:55

Weesie 200K, kom op zeg... hij kan het niet eens.. dat presenteren, en de rest is ook echt slecht. 60K zou al overbetaald zijn.

VierVier | 09-01-13 | 09:54

Gewoon al die graaibaasjes in de CAO. Ze zijn toch gewoon in loondienst? Dan is het toch simpel opgelost: CAO algemeen bindend verklaren en klaar is kees.

frank87 | 09-01-13 | 09:53

Dus Weensie is een hypocriete graaiert. Nou ja zeg, het zal toch niet. Stuur Rutger eropaf, want die gooit dit soort heilige huisjes direct om...
Zijn er nog mensen op deze aardkloot te vinden die Weensie niet een vies mannetje vinden?

Strohond | 09-01-13 | 09:50

klinkt allemaal als het failliet van powned.... opzeggen dat lidmaatschap!

maraboe | 09-01-13 | 09:50

Ik mis bijna altijd de Powned uitzending.
Als lid. Dat zegt genoeg.
*plop*

Mammeloe | 09-01-13 | 09:47

Grondlegger van deze site en in het zadel geholpen door een groot deel van de guurders hier en dan op zo een artikel getrakteerd worden.

Monique je bent een held.

netniet | 09-01-13 | 09:45

Alle graaiers verzamelen!

knerf | 09-01-13 | 09:44

Uriël Fack | 09-01-13 | 09:19 | + -1
Jaja. En de zelfverrijking is daarbij een vervelend bijeffect. Onder dat mom wil ik ook wel een miljoenenkraak doen en dan roepen dat ik louter alleen wil aantonen hoe slecht de beveiliging van het betreffende object is. Ach ja en die miljoenen op mijn Zwitserse rekening zijn meer een last dan een lust. Zo lust ik er nog wel een paar...

Datzegiktoch | 09-01-13 | 09:43

Missie van Powned geslaagd lijkt mij...

just and only me2 | 09-01-13 | 09:43

powned is een grote desillusie, en blijkbaar graaien ze dus ook lekker me net als 'hufter' Ton Verlind (stond daar niet laatst een stukje over op GS?)

maraboe | 09-01-13 | 09:42

Het is dan wel weer een +je voor de bestaande omroepen dat Powned mislukt is. Zo gemakkelijk is dat vak dus ook weer niet. Nu terug naar één staatszender en productiehuizen i.p.v. omrpoepzuilen.

dubbert | 09-01-13 | 09:39

@Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:14
Jij zou toch niet meer commenten op Powned.tv?
*gnehe*

necrosis | 09-01-13 | 09:39

Dan kan je bijna niks en strijk je een salaris op van €213.000,-. Kun je heel snel praten (Matthijs) dan kan je €600.000,- vangen.

Zie hier het grote probleem van de (semi-)overheid.

BedrijfsTijgerT | 09-01-13 | 09:39

'Zeseneenhalve' Ton Verlind +1
Humor om te lachen enzeau

nuisz | 09-01-13 | 09:36

Weesie wie ?

duitse herder | 09-01-13 | 09:35

+1 voor de zombieland gif

Cappuccino | 09-01-13 | 09:35

@zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:28

En voor dat geld krijg je die zelfbevlekker van een Rutger. Blij dat ik nooit lid ben geworden.

Biff Eagleburger | 09-01-13 | 09:31

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:23
Bugatti is gewoon een snelle kever aus Deutschland!

ZDEV | 09-01-13 | 09:30

iter | 09-01-13 | 09:29 Hijzelf.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:30

negers zijn zwart | 09-01-13 | 09:27 Wensie is ook een graaier en dat nadat ie hier al die tijd flink heeft gesneerd naar subsidiegraaiers. Dat maakt het dubbel zo erg.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:29

wie bepaalt eigenlijk het salaris van Weesie ?

iter | 09-01-13 | 09:29

@negers zijn zwart | 09-01-13 | 09:27 | + 0 -
Weesie blijkt ook een graaier.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:28

Biff Eagleburger | 09-01-13 | 09:25 Dat is vanaf het begin heel onduidelijk geweest bij Powned. De inzage in de cijfers van de vereniging. En dan is er dat eigen productiebedrijfje wat rekeningen schrijft met een vork. Die hoeven de cijfers niet eens te laten zien maar worden wel betaald uit de subsidie die Powned krijgt. En die subsidie moet op anders krijg je het jaar er op minder.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:28

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit artikel meer de insteek heeft van het afbranden van Weesie dan van het aangeven van graaiers.

negers zijn zwart | 09-01-13 | 09:27

harry poster | 09-01-13 | 09:19 | + 0 -

Uuuh ja. Dat ja .
* hoofdschuddend schouders ophalen doet *

San Paulo | 09-01-13 | 09:27

harry poster | 09-01-13 | 09:19 | + 0 -

Uuuh ja. Dat ja .
* hoofdschuddend schouders ophalen doet *

San Paulo | 09-01-13 | 09:27

Hij ging samen met die Castricum Hilversum slopen.
zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:25

Het enige wat ze tot nu toe hebben gesloopt is belastingpoet.

Botte Hork | 09-01-13 | 09:27

Is een vereniging niet verplicht om de salarissen in de jaarcijfers te publiceren? Of kwam dat even niet zo goed uit?

Biff Eagleburger | 09-01-13 | 09:25

Hij ging samen met die Castricum Hilversum slopen.

Eenmaal daar draaide hij z'n reedt in een gesubsidieerde bureaustoel en nestelde zich behaaglijk op de Gooise matras.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:25

Uriël Fack | 09-01-13 | 09:19 |
Klopt, maar de leden is beloofd dat ze tevens Hilversum zouden kapotstuk maken. Dit laatste blijkt Al Takiya met een roze randje.

Pastor Sippenhaft | 09-01-13 | 09:24

Met zo een salaris kan je toch wel wat lessen
Hoe presenteer ik nieuws volgen?.

Adriaenszoon | 09-01-13 | 09:24

En zo blijkt maar weer, het maakt niet uit wat je kan maar wie je kent.

Botte Hork | 09-01-13 | 09:24

Wordt die even goed door TMG in zijn kont geneukt. Heeft daar zeker geen vriendjes gemaakt..?

Datzegiktoch | 09-01-13 | 09:23

ongelovigehond | 09-01-13 | 09:22 Nadat ie hier zeven jaar afgaf op subsidiebaantjes.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:23

@ZDEV | 09-01-13 | 09:21 | + 0 -
Bugatti?

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:23

En het enige waar Weesie spijt van heeft is dat hij niet meer krijgt.

ongelovigehond | 09-01-13 | 09:22

Nacho_Vidal | 09-01-13 | 09:15
Nog erger zijn uiteraard de leaserijders met Franse bakkies. Peugeot, Citroën en dat andere merk.

ZDEV | 09-01-13 | 09:21

Ga met dát salaris in ieder geval eens goeie televisie maken.
Het niveau is echt nog lager dan die van een ongesubsidieerde lokale omroep.

Botte Hork | 09-01-13 | 09:21

San Paulo | 09-01-13 | 09:18 Hij pakt meer. Hij is ook directeur bij het eigen productiebedrijfje.

Het kan best zijn dat ie daar ook nog eens twee ton toucheert.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:20

Hahaha, nou ook maar dat lidmaatschap van powned opzeggen. Fuck belastinggeldgraaiers

BlackDeathMetal | 09-01-13 | 09:20

@San Paulo | 09-01-13 | 09:18
En dan bedenken hoeveel kwartieren er wel niet in een dag zitten en dat nog eens x3 gezien het aantal zenders.

harry poster | 09-01-13 | 09:19

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:05 Dat is nog eens safe-seks, met de lul in een condoom.

zeg maar jansen | 09-01-13 | 09:19

Maar dat was toch de hele insteek van PowNed, graaien net als de rest, omdat het kon? Ik zie het wel als superieure ironie van Weesie.

Uriël Fack | 09-01-13 | 09:19

Ik vind het ook overdreven. Voor een kwartier Pownieuws per dag pakt die Weesie dik 2 ton? WTF ?

Maar goed, ik zou het ook doen.

San Paulo | 09-01-13 | 09:18

necrosis | 09-01-13 | 09:15 |
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.
Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:16 |
Oh god, Kaas. Kom je daar weer mee. Ik ga die discussie niet weer met je aan. Misschien moet je die naam toch eens veranderen.

Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:18

* drie bloksnorren naar boven gooi *

blandurego | 09-01-13 | 09:17

Nog 1 ding wil ik kwijt.

Weesie is een voorbeeld van Trias Parasitica.

Eerst een vechter tegen de gevestigde orde en nu zit hij er in en zal hij er alles aan doen om dit te beschermen uit eigen belang.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:16

ZDEV | 09-01-13 | 08:58
Precies, als mensen Duitse auto's het mooist vinden dan weet je gewoon dat het saaie burgerlijke lamlullen zijn

Nacho_Vidal | 09-01-13 | 09:15

Verdomme mijn d's en t's gaan weer kut.
Lastig reaguren hoor in zo'n opblaaspak.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:15

213K slaat natuurlijk nergens op.
Powned staat nog in de kinderschoenen en ondanks enkele opmerkelijke scoops en een paar aardige resultaten zit er ook een hoop onzin bij die ik niet verwacht had toen ik lid werd.
Jan Roos die voor de zoveelste keer op de huishoudbeurs Mien Frikandel interviewt, die flauwe onderbroeken heaumeau-lol van Gerard Joling, die politiek correcte beschimpingen op Graus, dat geslijm met dombo's Dibi, Halsema en Mei Li en dat gejank over die trajectcontrole geloof ik zo onderhand wel.

Cuyahoga | 09-01-13 | 09:15

@Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:12
Maar ze heeft wel een lekker smoeltje, kan ik van Weesie niet zeggen.

necrosis | 09-01-13 | 09:15

Dat was toch de reden om PowNed op te richten? Belastinggeld verbrassen !?

James Lastig | 09-01-13 | 09:14

@Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:12
Zimra? Toptalentje hoor qua presenteren.

harry poster | 09-01-13 | 09:14

Vandaag heb ik besloten om niet meer te reaguren op powned.tv

Zo dat zal wel hart aankomen op kantoor daar.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:14

@eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:09 | + 1 -
Ik gebruik alleen pillen Tolkien.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:12

keerzijde van de medaille vriend

de beer van de meer | 09-01-13 | 09:12

necrosis | 09-01-13 | 09:08 |
Liever niet zeg... Die ex-hoer van Moszko wil ook alleen maar centen.

Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:12

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:07 |
Dat maakt het niet minder fout.
Grzl | 09-01-13 | 09:07 |
Zeker niet, ik ben hier al heel wat jaren. Maar ik zal me altijd blijven opwinden over dit soort wanprestaties en oneerlijke beloningen.

Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:11

harry poster | 09-01-13 | 09:09 | + 0 -

Ben altijd al voorstander geweest van een gelijk tarief voor iedereen. En een paar jaar terug had je zelfs nog grootverdieners die voor 62% konden aftrekken van de belasting.

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:11

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:05 | + 0 -

Wat voor pillen slik jij zo door de dag heen?

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:09

@eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:07
Inderdaad. Welkom in de kromme (vvd)wereld van de HRA. Maar vooral niet aan sleutelen hoor, Rutte!

harry poster | 09-01-13 | 09:09

@Ed41 | 09-01-13 | 09:07 | + 0 -
Ik ben tenminste eerlijk, ik ga enorm hierin falen.

Alhoewel, what's in a name Powned, jullie zijn allemaal Powned, door Weesie.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:08

@Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:05
Eva Jinek?

necrosis | 09-01-13 | 09:08

zoveel poen opstrijken ,en dan nog 10 euro durven vragen aan reaguurders,zou me ogen uit me kop schamen weesie.

Adriaenszoon | 09-01-13 | 09:07

@Sowieso_21
u is nieuw hier ?

Grzl | 09-01-13 | 09:07

@Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:05 | + 1 -
Maar dat zie je toch overal.

Er wordt gefaalt, wanpresaties vliegen je om de oren, maar oh oh oh wat eisen ze dat ze marktconform worden betaald.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:07

nielsjuuh23 | 09-01-13 | 09:03 | + -1 -

Is bijna 7 keer modaal, ik zeg dus nee! En dan te bedenken dat die gasten gewoon hun HRA mogen aftikken op 52%. Daar mag de belastingbetaler dus ook nog een keer de portemonnee voor trekken...

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:07

Het valt echt niet goed te praten dat Weesie zoveel verdient. Pownews is het slechtste wat in tijden op tv is geweest en een bruto salaris van 50.000 zou ik al aan de hoge kant vinden. Meer uren voor wat? Was het anders nog slechter dan het nu al is?

harry poster | 09-01-13 | 09:07

@Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:04
Ken jezelf 80K per jaar toe en ga doen wat je beloofd hebt aan je leden. Dit is tenenkrommend. Weesie dat is.

Ed41 | 09-01-13 | 09:07

Dat Weensie geen ruggengraat heeft en slechts voor zichzelf gaat was al duidelijk. Zijn hele Powclubje is, met uitzondering van Rutger, al twee keer vervangen.

Pastor Sippenhaft | 09-01-13 | 09:07

Ik zou het geld trouwens ook aanpakken.

blinde kip | 09-01-13 | 09:06

Ik zou de Balkenendenorm graag vervangen willen zien voor de burgemeestersnorm. Dat levert een betere vergelijking op dan een vergelijking met de beloning voor een minister-president.

Islamofiel | 09-01-13 | 09:06

Weesie is gewoon van de PVDA. Zal mij niks verbazen als hij ook nog een relatie heeft met dwerg Elatik.

pascallo | 09-01-13 | 09:05

Ik snap er niets van. PowNed is zo bedroevend slecht en dan nog het lef hebben zoveel geld op te strijken? Ga anders een goede presentator inhuren voor dat geld.

Sowieso_21 | 09-01-13 | 09:05

Sterkte? Ongezien de tyfus dacht ik zo!

de Meelman | 09-01-13 | 09:04

Weesie zit maar bij de kruimeldiefjes van het Ministerie van Waarheid op het mediapark. De echte grote jongens zitten natuurlijk bij zorg, onderwjs en woningbouw.

Godsammekraken | 09-01-13 | 09:04

@Ed41 | 09-01-13 | 09:03 | + 0 -
Hij heeft wel een stijve rug omdat hij rechtop slaapt van de kwartjes onder zijn matras.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:04

Ah dat is dus de drijfsfeer van Weesie, blijkbaar nog niet genoeg anders zou die wel wat vrolijker doen

Tim Grimback | 09-01-13 | 09:04

200k, dat is nog wel redelijk?

nielsjuuh23 | 09-01-13 | 09:03

Maar ome Roon gaat er nu echt wat aan doen, heb ik hem zelf op de TV horen zeggen. En die graaiers maar schermen met dat gelul dat ze MARKTconform verdienen. Nou als je in het bedrijfsleven meer kunt verdienen dan ga je daar toch lekker heen!

eerstneukendanpraten | 09-01-13 | 09:03

We waren ooit zo'n aardig landje met veelal bescheiden mensen. Geef ze geld en de ware aard komt naar boven...

bijdehans | 09-01-13 | 09:03

Nogmaals als men marktconform betaald wil worden dient men ook de lasten van deze markt te accepteren.

Mijnheer Staal valt dus aan te spreken op zijn bestuurdersaansprakelijkheid en de meervoudige functie van Weesie dient opgeheven te worden in het kader van belangenverstrelleing.

Wat...... nee? Dan krijgen jullie geen marktconform salaris want minder risico.

Hufters! Het heeft niets met jaloezie te maken, maar meer met aversie tegen hufterige zelfverrijking en herijking van de waanzin.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:03

Verandering aanbrengen vraagt om sterke schouders. Weesie heeft die duidelijk niet. Jammer.

Ed41 | 09-01-13 | 09:03

Hey kijk! Allemaal D66-ers!

Toeval?

Pastor Sippenhaft | 09-01-13 | 09:02

Het gezwel dat semi-overheid heet.

Godsammekraken | 09-01-13 | 09:02

Als er iemand zakken geld mag verdienen bij powned is het Jan Roos.

OverdrevenGeouwehoer | 09-01-13 | 09:02

Weet je wat laten wij zelf een omroep beginnen, ik zal wel de zware taak als omroepbaas op mij nemen. Kom op jongens we kunnen het.

We noemen het FailNed.

Kaas de Vies | 09-01-13 | 09:00

Gelegenheid maakt de dief.

We zouden eens op moeten houden met het scheppen van die gelegenheid. Zó moeilijk is het allemaal niet, ware het niet dat de zelfverheerlijkingscultus (lees: zelfverrijkingscultus) in dit land nu eenmaal booming is en vele diepgelovige volgelingen kent.

Reinaert | 09-01-13 | 09:00

Van je oude baas moet je het hebben.

blinde kip | 09-01-13 | 08:58

En dan toch nog Audi rijden.
Geld = geen smaak.

ZDEV | 09-01-13 | 08:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken