Jack Spijkerman grapt over Arend Langenberg
RTL Unilever. Gisteravond primetime. Tijdens de zoveelste ongrappige show van Jack Spijkerjack. Lekker lachen om een naar adem happende Arend Langenberg. Want hij heeft de kikker in de keel. Hihi. Haha. Tja, dat is ook een K-woord natuurlijk...
Reaguursels
InloggenErg onsmakelijke verschijning die Spijkerman.
Niet leuk, niet slim, niet nodig !
NEXT !!
Spijkerman blijft VARA ondanks dat hij nu bij RTL zijn irritant lachje laat horen. Net een wijf.
nog even dit aanvullend:
Het is de RTL die dit programma (de herhaling dus waar we het over hebben) uitzendt dus kan men dit Jack Spijkerman niet aanrekenen.
mensen dit was een zeer ongeliukkige samenloop van omstandigheden. Het programma was een herhaling van eerder dit jaar. Niet om Spijkerman en consorten vrij te spreken van de platvloerse humor af en toe in dit programma, maar men moet wel in alle redelijkheid naar het voorval kijken.
Ik begrijp dat je over dode Afrikanen wel grappen mag maken, maar over Arend Langenberg niet? Kan iemand van GS mij de ethische richtlijnen daarover even aangeven?
Jack Spijkerman is zelf nooit grappig geweest.
De cabaretiers die vroeger naast hem zaten waren dat wel. De gasten die nu naast hem staan zijn alles behalve grappig.
Jack wie?
colonnecinco | 30-12-12 | 18:43 |
Niks te babyboomer. Spijkerman diende zich pas toen de babyboomers al rond de vijftig liepen.
De cabaretier van de babyboomersjeugd was vooral de in zijn topjaren nooit geëvenaarde Toon Hermans, die ons een uur kon laten schateren over een doosje lucifers en dat afwisselde met vertederende liedjes.
Daarna kwam zijn antithese: Freek de Jonghe. En in diens verlengde nú GS.
Vandaar dat ik al heel lang voor cabaret dat mijn gevoel voor humor aanspreekt, vooral op de WDR zoek naar Rheinländer als Jürgen Becker (der dritte Bildungsweg) en Rainer Pause (Fritz Litzmann).
Beetje makkelijk dit, deze afleveringen worden ver van te voren opgenomen. Ongelukkige timing zeker, Geenstijl is de laatste die iets over misplaatste grappen kan zeggen.
-weggejorist-
Spijkerman, nooit grappig gevonden, nooit gesnapt waarom hij zo'n kijkcijferkanon was (wás) en eigenlijk altijd alleen maar een vorm van medelijden mee gehad.
Doorzaphoofd.
Typisch geval van uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Mensen zoals Jack die op alle manieren grappig proberen te zijn en als dat niet lukt ernstig zieke patienten belagelijk maken zijn zo ontzettend triest. Ik kan gewoon niet naar die Jack kijken zonder mij verschrikkelijk te ergeren En dan werkt nu ook nog eens onze eigen Powjanneke mee aan zijn programma ): Ik ben met stomheid geslagen!
Arend wie? Waarschijnlijk onbekend bij 95% van televisiekijkend nederland en dus niet op de hoogte van zijn verschrikkelijke ziekte.
Uuuhhh, die uitzending was toch een herhaling? Hooguit slechte timing m.i.
Ach, het was niet eens grappig bedoeld, of satirisch. Ontzettend ongelukkig met de timing, dat wel.
Zelf heeft Spijkerman al jaren haar-kanker. Die bos tuinafval op dat verlepte hoofd is zo vaak bestraald dat 'ie er 's nachts z'n huissleutels mee kan bijschijnen
We hebben hier aan boord even overlegd.
Uiteidelijk vinden we dat over ieder onderwerp altijd en overal elke grap gemaakt mag worden.
En dat je de ene grap een stuk leuker mag vinden dan de andere, en sommige uitgesproken onleuk, ongepast en onbeschaafd.
Ene oor in, andere weer uit. Hooguit een mentale aantekening over het ontlopen van de betreffende grappenmaker in de toekomst.
#sopisdekoolnietwaard
Ede Staal:
www.youtube.com/watch?v=i1wJ-hZM7fw
en
www.youtube.com/watch?v=KlzS2cjPgP0
Klapjes
Tering hee Brusselmans, dit is oud. Je moet je ogen uit je kop schamen met deze stemmingmakerij!
Dat biertje van gisteren; of dat er nog stond.... geweldig
en voor de rest helemaal niets; nooit meer iets geworden ook.
Spijkerlul, misselijk makend klijn kutmannetje, helemaal niet grappig, ernstig geval van het TEKKELSYNDROOM, gewoon doodzwijgen graag. En passant: stereotype FREEK, babyboomer, geen woord meer aan vuil maken alsjeblieft. Kleine kutventjes met zoon grote muil zijn echt de moeite niet waard, denk nou eens na mens!
Gewoon een ongelukkig toeval. Dat dit de voorpagina van GS moet halen zegt meer of GS dan Spijkerman.
Het blijft gewoon jammer dat Cheque destijds zijn klaplong overleefde.
Alle aandacht voor Spijkerman is te veel eer.
Lekkere reclameblok over overleden mobieltjes voor het filmpje... Ook voor Geenstijl een minpunt.
Nog meer minpunten voor Jack bye the way.
Onsmakelijk, typisch Spijkerman een zelfverklaarde cabaretier die nooit leuk is geweest, nooit leuk is en nooit leuk zal worden. Wat een enorme minkukel is dat en wat een dieptepunt dat deze randdebiel nog steeds televisiekijkers mag blijven pesten met derderangs ongein.
Spijkerman, is dat niet die lul die al 100 jaar hersendood is?
@Benelux01
Je bent dan ook een enorme idioot als je het met mij eens bent. Daarom ben ik het zelf nooit met mezelf eens. Levert alleen minnetjes op.
Laat dit een les zijn.
Ik weet nog wat een jankerige huilebalk Spijkerman was toen hij een ingeklapte long had. God de wereld stopte met draaien. Krijg er nog maar 1 Spijkerman. Liefst beide kanten tegelijk.
@Brusselmans, we opereren hier in een beschaafde omgeving daar past de naam Spijkerman of hoe die puisterige lamlul ook mag heten, niet in.
Ik vind ( persoonlijk dan ) dat er té veel met dergelijke ziektes word gesmeten . # niet om mee te spotten
Pieter Knabben | 30-12-12 | 20:46 | + 0
Van Mars?
Welkom op aarde.
Stormageddon | 30-12-12 | 20:44 | + 0
Dat was voor mij ook wel het einde ja, dat voetbal (Argentinië). Toen Freek solo ging, als linkse dominee, was hij al helemaal niet meer te pruimen.
Enfin, over de doden niets dan goeds.
-weggejorist-
@Ratzinger | 30-12-12 | 20:30
Zo ongeveer. Neerlands hoop was best geinig. Tot ze zich met voetbal gingen bemoeien.
-weggejorist-
benelux01 | 30-12-12 | 20:35
Dat bedoel, er worden geen doekjes om gewonden - in your face grappen. Hou ik wel van. Maar je mag het best walgelijk vinden, hoor. Snap niet zo goed waarom, maar ach - niet alles kan een mens snappen. Toch? ;)
Jackanders | 30-12-12 | 20:37 Yup. Keihard.
"In 2005 werd Spijkerman door de fiscus verdacht van belastingontduiking door middel van een dubieuze BV-constructie. Op 29 maart dat jaar werd Spijkerman met een klaplong in het ziekenhuis opgenomen."
VARA-humor.
Sjek Spijkerman afzeiken altijd + miljoenmiljard, edoch in dit geval slaat @Brusselmans de plank mis.
Uitzending van gisteravond was natuurlijk eerder opgenomen en wellicht was Sjek en zijn redactie er niet van op de hoogte dat Arend Langenberg zo ziek was.
Had eigenlijk een topic over Theo Maassen verwacht, gezien diens 'grap' over de beveiliging van Wilders en de ophef daarover op den Twitters.
Misschien doet van muiswinkel morgen wel een blonde pruik op om nog meer grappen over wilders te kunnen maken.Over andere politici houden ze hun rode snavel bij de rode haan.
Stormageddon | 30-12-12 | 20:29
Een ander verschil is dat Jack nog leeft.
@AshleyJ"Ash"Williams | 30-12-12 | 20:34
Als er al ergens neuzen (haha!) op feiten gedrukt worden, is het daar wel.
Ik begrijp dat Jack Spijkerman nog steeds leeft en dat ene Arend gestopt is met roken. Interessant!
Nederlandse televisie en radio zijn bedoeld voor mensen die hun verstand al hebben verloren.
Voor Jack Spijkerman hoop ik van harte dat spoken bestaan met een klote humeur.
- of niet . Ik blijf de serie walgelijk vinden ;-)
benelux01 | 30-12-12 | 20:29
Geniale serie. Geniale grappen. In your face enzo. * klikt op min *
@Parel van het Zuiden | 30-12-12 | 18:33
Ik denk wim kan. Zijn grapjes worden namelijk al jaren bij de roden haan herhaalt.
Heeft Spijkerjack zijn koplampen al weer terug, of rijdt hij nog steeds in het donker?
Stormageddon | 30-12-12 | 20:29 | + 0
40 jaar geleden?
@mindblender | 30-12-12 | 18:33
Jack was bij de vara ook niet grappig maar werd er om hem gelachen op die andere blog.. joop of zo.
Het verschil tussen Jack Spijkerman en Freek de Jonge is dat Freek ooit wél grappig is geweest.
Southpark . Ik vind het een walgelijke serie waar véél te véél kinderen ( basischoolkids) naar kijken.
@knerf | 30-12-12 | 19:17
Ik zie het!!
Gootbalkoning | 30-12-12 | 20:15 | + 0 -
We kijken niet naar tekenfilms, bah... ik flits er wel eens lang, en Family Guy heb ik nooit gezien, maar de titel zegt me alles, wegwezen, doorzappen !
Jack, wat maakt jou nog socialist? "Ik heb socialistische vrienden" was destijds het antwoord.
Cheque Spijkerman is net als destijds Wim Trosboom
een overloper voor geld. Zo zal iedereen hem blijven
zien, een ongeloofwaardige hypocriet.
Deshark | 30-12-12 | 20:19
Heb je zo'n hekel aan Bakito?
Jack Spijkerjack = Matthijs van Nieuwkerk = Paul de Leeuw = graai rechts, lul links.
Salonsocialisten, pur sang dat dan weer wel.
Niets nieuws onder de zon.
Spijkerman heeft al jaren de kikker in de kont, daarom kijkt ie zo raar...
Ga over een halfuurtje alvast een stille tocht houden voor alle vuurwerkslachtoffers morgenavond.
Natuurlijk met fanfare, want dat hele stille, daar hou ik niet van.
Laten we allemaal even een minuut verontwaardigd zijn.
Spijkerman is al net zo'n zure ongrappige gek als die andere dwaas, de veel te snel pratende, in zichzelf gekeerde cabaretier Freek de Jonge, maar dit terzijde. Wat mij opvalt is de prachtige stem van de nieuwslezer, en voor het eerst is het, dat ik zijn gezicht erbij zie, een openbaring, wat een aardige man lijkt me die Langenberg !
Omhooggevallen salonsocialist.Kotsmisselijk van dit stuk verdriet. Hufter die er niets van begrijpt. Ga je schamen. niet anoniem: was getekend:Henk Kruit.
Bueno: gesloten afdeling, uitkeringsbriefje en bananen.
* friet *
gluren.
63 jaar. RIP Arend.
Veel te jong natuurlijk. 63. Op dat soort leeftijden hoor je met pensioen te gaan en fulltime opaatje & omaatje te gaan spelen. En je eventueel aanwezige spaargelden er in mooie landen doorheen te brassen. Ik merk de afgelopen jaren dat dit soort jonge leeftijden me steeds vaker opvallen. Ben zelf ook geen 40 meer. Alles is eindig. Maargoed. Ik drink een lekker glas Merlot op jouw Arend! Heb altijd van je stem genoten!
Er zijn geen grappen die kunnen en grappen die niet kunnen.
Er zijn alleen goede en slechte grappen.
Die van Spijkerman was dus een slechte. Maar hoeveel reaguurders die nu verontwaardigd een taboe uitspreken over kankergrappen gniffelen niet heimelijk als er weer eentje bij South Park of Family Guy langs komt?
@Bakito | 30-12-12 | 20:04
Alleen een telefoontje van Artis, of ik je ff wilde doorgeven dat er weer bananen op voorraad zijn.
Vara mensen zijn bijna nooit grappig, het is humor waarmee ze hun morele superioriteit willen bevestigen. Toch zullen ook morgen hele volksstammen naar erik van muiswinkel met zijn verschillige of eerlijke verhaal.
Bakito ...... 20.04
Verwacht u het uitkeringsbriefje?
Spijkerman moet gewoon zijn smoel dicht houden. Ongeacht het onderwerp.
Bakito | 30-12-12 | 20:04 | + -2
Of je je voor 21:00 weer wilt melden bij de gesloten afdeling.
Je had zelf het nummer wel, zo werd verteld.
Kaas de Vies | 30-12-12 | 19:19 | + 0 -
Zwak..
We zijn weer lekker aan het minnen zeg .
Zo.
Is er nog voor me gebeld? Post?
fimpje van 100 jaar geleden tjsssss
Spijkerman was vroeger op de radio een soort pionier en erg leuk. Wel lang geleden.
youtu.be/SR_DIu26yFI
Ik kijk ook wel eens naar het programma . Maar ik heb nu niet het idee dat er opzet in het spel is .
Iemand die voor de VARA heeft gewerkt blijft de rest van z'n leven een Untermensch.
Triest, maar 't is niet anders. Vraag maar aan Marcel van Dam.
Kinderlijk artikel, zeker omdat "Echt Waar!?" al veel eerder wordt opgenomen.
@miko | 30-12-12 | 19:49 | + 0 -
Is het echt waar? Durven sommigen hier niet hun eigen ideeën te plempen? ggg..
Kijk, de jonkies hier weten gewoon niet waar ze het over hebben. Jack was vroeger wèl leuk, punt.
miko | 30-12-12 | 19:52
Ja, herinner ik me nog. Maar dat was bewust, net als Paul de Leeuw bij de Urkers. Maar dat was bewust. In dit geval gaat het volgens mij om een toevallige loop van omstandigheden. Ik kan heel slecht tegen onrecht.
@deoudererijperevrouw | 30-12-12 | 19:54
De overgang naar de commeriëlen stond gelijk aan het aantrekken van de spaanplaat jas.
Zo zeg, dat kuddevolk wat spijkerman slecht vind omdat 1 persoon daar een heel klein stukje over schrijft omdat iemand is overleden die toentertijd gewoon nog leefde, maar daar nu een probleem van maakt. IK dacht dat GL kinderachtig deed over vuurwerk, maar dit is nog veel erger. Lekker makkelijk iemand naar beneden halen voor iets wat die meer dan een jaar geleden zou hebben gezegd. heel goed GS
Jack Spijkerman is een mislukt mens.
Aja... precies.... dus?!
@distel | 30-12-12 | 19:47 | + 0 -
Hij is toendertijd naar de commerciëlen gegaan en toen ging het achteruit, zoals altijd.
@distel | 30-12-12 | 19:47
de roze horde is een beetje zijn onafhankelijkheid kwijt geraakt. men springt er boven op als een bok op een haverkist.
Zelfs als het een grap zou zijn. Dat maakt het toch redelijk steilloos.
En volgens mij gingen er ook wel mensen los op Nico Haak na zijn hart aanval en dat met betrekking met zijn biostatische armband of zoiets.
@deoudererijperevrouw | 30-12-12 | 19:32
Pas op... dat mag je hier niet zeggen. Ik weet zeker dat de oudere hier 35+ wel naar jack geluisterd hebben. Je had namelijk nog niet super veel zenders en ja, dat was wel lachen.
deoudererijperevrouw | 30-12-12 | 19:41
Thanks. Ik dacht al dat ik gek geworden was. Blijft staan, dat hij al jaren geleden iets anders had moeten gaan doen. Maar deze topic, uit een voor mij onbekend programma, waarin hij niet eens een grap probeert te maken, maar het lijkt meer op een 'kwis', wordt hij m.i. onterecht bejegend
Spijkerman maakt geen grappen, Spijkerman is een grap.
Het nieuws voorlezen, moet je daarvoor het VMBO wèl afgemaakt hebben?
Jack was vroeger op de radio heel vernieuwend bezig en durfde verder te gaan dan wat toen als betamelijk werd gevonden. Daarna is iedereen hem na gaan doen. Hij heeft dus veel invloed gehad zoals ook op GeenStijl.
Smakeloze grap. Ik bedoel, over het kkhoofd van Jack mag je ook geen grapjes maken vind ik.
Smakeloze pauper humor...
Jackanders | 30-12-12 | 19:29
Dat geloof ik niet. Wat je ook van hem vindt, dan had hij dit nooit gedaan. Daar is hij het type niet voor. Paul de Leeuw wel trouwens, met zijn Urker vissers, ging echt over de schreef. Nogmaals dat ie al geen goeie grap heeft gemaakt in 15 jaar, eens. Maar ook op GS hoeven we niemand valls te beschuldigen. Dat doen we op Maroc.nl of zo.
-weggejorist-
Dit topic slaat nergens op. De man had darmkanker. Sneu om Jack zo neer te zetten.
Ohhh ik ben het met " nietvoordekat" eens en krijg meteen minpunten . Haha
Dat zo'n losbol als Gijp lolliger is dan al die geschoolde grappenmakers, dat steekt ook natuurlijk.
Wees_eens_creatief | 30-12-12 | 19:14 |
Ergens heb je wel een beetje gelijk. Over opgeblazen moslims bij een bakkerij mogen de grofste en meest respectloze dingen Gezegd worden ( ik neem maar even een recent voorbeeld) daar hoor je weinig klachten over. Ik denk dat niemand hier een onschuldig mens toewenst opgeblazen te worden, maar het is de er van mijn bed show. Kamker is dat niet!
Tja, ik vind grapjes over kanker niet kunnen om redenen die veel mensen noemen ( dichtbij in ieders vrienden/familie kring is wel iemand met kanker)
ENDP zijn tegel bv, je proeft de onmacht die kanker brengt bij iedereen die de strijd moet opgeven ( of machteloos moet toekijken hoe het een dierbare langzaam maar zeker kapotvreet)
Anyway, ik denk dat dat het maakt waarom' grapjes ' over kanker de smaak van zure gal in je mond brengt.
Kijk hem minnen jòh, die putten-smoel.
En ook dat onderdeel waarbij hij bedrijven ging opbellen en totaal niet-bestaande onderdelen van bijv. koffieapparaten ging bestellen. Hahaha, wat heb ik daar om gelachen.
Botte Hork | 30-12-12 | 18:51 |
"Those people are like a cancer" (o.i.d.). Dat zie ik vaak genoeg op YouTube dus ik weet niet waar je het over hebt.
@distel | 30-12-12 | 19:27
Die hele kliek is 'ons kent ons', dus hij zal best geweten hebben dat het een aflopende zaak was.
Een schot hagel terugkoppen - dat kon die Spijkerman wel goedt.
Andersom dag | 30-12-12 | 19:21
Spijkerman heeft zichzelf wel degelijk op de kaart gezet. Dat was al op de radio in de jaren 80. Is mij nooit gelukt, jou wel? Later ook op tv, maar hij heeft zichzelf ook weer weggevaagd. Mijn punt is dat, voor zover ik weet, hij bij deze opname niet op de hoogte was van het overlijden van desbetreffende persoon. Ik ben geen fan van hem, maar dit kun je hem niet aanrekenen
Hoe heette die man ook alweer Spijkerbroek, of Spijkers, of zoiets? Trouwens nooit meer iets van gehoord van die graaierd. (Ja nu dan, maar ook dan praat ie weer onzin).
Juist !
Jack was vroeger op de radio wel leuk vooral dat onderdeel waarbij mensen konden opbellen en iemand waaraan ze een bloedhekel hadden helemaal verrot scholden. Haha, dat was hilarisch. Zou weer terug moeten komen.
Pot, ketel...
Zit geenstijl hier nu gewoon Spijkerman keihard te pluggen? Elke zichzelfrespecterende institutie besteedt daar geen aandacht aan.
Tja ...
@knerf | 30-12-12 | 19:17 | + 0 -
Ik bak mijn jij's altijd op een spiegelende overenplaat.
Toch maakt dit flutflimpje mij nog een klein beetje gelukkig. Klein beetje. Dat heeft te maken met dat RTL-logo linksboven in beeld dat aantoont dat Jack niet (meer) met belastinggeld betaald wordt.
ik ben natuurlijk ook heel boos maar wat is nou de oorsprong van de uitdrukking de kikker in de keel hebben??
Jack Spijkerjack, altijd een dikke onvoldoende.
Wat die man ook uitkraamt, want de man is zelf onvoldoende.
Mjah, een geenstijl dat over fatsoen en/of smaak aan het jammeren is, komt natuurlijk niet over.
Van een ongelikte beer een lesje tafelmanieren krijgen,Lead by example, pot ketel en meer van dat soort dingen.
@fail | 30-12-12 | 19:16 | + 0 -
Dat komt omdat hij altijd zo'n moraliserend vingertje had, daarom. En ja juist omdat hij socialist is, is eigenlijk nog een soort van multiplier.
Kaas de Vies | 30-12-12 | 18:32 | + 110 -
Geen jij-bakken, aljeblieft.
Dus voor deze reactie van jou een dikke min..
Spijkerman? Ik dacht dat die 10 jaar geleden al overleden was aan kanker; nooit gemist verder.
die hond kan niet in de schaduw van Arend Langenberg staan
Waarom praat iedereen nog steeds over die keer dat Spijkerman van de Vara naar 10/Talpa ging?
Voor de duidelijkheid... Ik moet die man niet. Nooit grappig gevonden. Zelfs bij Kopspijkers, was hij zo'n beetje de enige niet-grappige persoon in het programma.
... maar die selectieve verontwaardiging, alsof niet zo'n beetje iedereen bij RTL bij de publieke omroep begonnen is. Ik snap het niet.
Ook al was het een misstap, omdat hij een socialist zou moeten zijn... dan is het inmiddels wel erg lang geleden om hem dat nog na te dragen.
Lewis Lewinsky | 30-12-12 | 19:11
Ooit was hij vernieuwend en grappig. Dat is allang verleden tijd. Maar nu neem ik het toch even voor hem op. Wist hij veel dat die man net overleden was. Hij is toch niet helderziend?
Jackanders | 30-12-12 | 19:13 | + 0
Gehgeh. Denk dat je gelijk hebt.
Verder kan ik alleen maar denken aan de toiletjuffrouw - beetje zijn niveau.
Die probeerde hij dan nog af te zetten ook, met een van z'n geweldige grappen.
Dat je je al met grappen bezighoudt - pathetisch.
Heerlijk dat reaguurdersvolk alhier dat met het opgestoken vingertje anderen op morele verplichtingen wijst. Heerlijk!
*
We zullen de 623 andere topics waarin de meest harde grappen over overleden personen gemaakt worden snel vergeten.
*
Joop ten voeten uit, alleen wat ongenuanceerder. Kostelijk!
@Ratzinger | 30-12-12 | 19:09
Waarschijnlijk een grote spiegel, achter de tap-meneer.
@aardappelninja | 30-12-12 | 18:51
Spijkerman is niks.
OT Op marokko.nl wordt ook gezegd dat het 2 marokkaanse jongens waren. Daar heten ze Said en Youssef.
Spijkerman is echt niks.
@b-ry | 30-12-12 | 19:07
Precies. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Ron Brandsteder. Die kent zijn plaats, bij MAX een oubollig spelletje uit het jaar kruik presenteren voor ouderen die dat leuk vinden.
Jackanders | 30-12-12 | 19:04 | + 0
Wie was dan de aannemer? Toch zeker niet de kroegbaas, bij wie hij op de lat de allergoedkoopste biertjes kocht.
@brutus68
Dat dacht ik ook al. Hij kon op dat moment niet weten dat een dag na de uitzending Arend zou overlijden.
Zo mag je over niemand meer grappen maken, want stel dat...
Even afgezien van de vraag of het uberhaupt grappig is, maar dat is een andere discussie.
Spijkerman maakt GEEN grap ten koste van Arend Langenberg. Smakeloos om hem dat in de schoenen te schuiven.
Het lijkt me trouwens een goede zaak om alleen maar in de verleden tijd te praten over wijlen Jack Spijkerman.
Het programma Kopspijkers was destijds leuk door de goede combinatie van al die mensen. Daarna is een deel afgezakt naar een betreurenswaardig laag niveau. Noem een Jack Spijkerman, noem een Sanne Wallis de Vries.
Maargoed, in de mediawereld in Nederland geldt: Eenmaal op de buis, altijd op de buis, totdat ze erbij neervallen, dus we moeten er maar omheen zappen.
Jack is de oom op de verjaardag met de mop van het open ruggetje.
Nooit gemist die Spijkerman. Dacht ik eerlijk gezegd dat die lelijke rooie zwetskop al jaren wormenvoer was blijkt ie nog steeds troep te maken! Best schokkend. Maar wat ik eigenlijk wilde weten, wat vindt Monique Smit hier nou van?
Die show van Jack was allang opgenomen en het overlijden van Langenberg was gisteravond nog niet bekend. Dus dat valt hem niet kwalijk te nemen.
Overigens heb ik Spijkerman nog nooit op een goede grap kunnen betrappen, althans eentje die hij zelf verzonnen heeft. Meneer heeft altijd op de creativiteit van anderen lopen te parasiteren.
Mark twain kom er maar in.
Jack is allang niet grappig meer loser met een big L een figuur wat weer eens wat aandacht .
cheque spijkerman is nooit grappig (ook nooit geweest trouwens)
@Ratzinger | 30-12-12 | 18:56
Dat wil ik dan weer zeggen, dat hij zelfs in het lokale dorpscafé slechts een aangever was, al was hij daar alleen.
Lijkt bijna een advertorial van geenstijl voor RTL. Jammer. Elke exposure van die rauwnagel is er 1 te veel.
Ik zie het probleem niet? Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk over grappen die met de dood en ziektes te maken hebben? Geen humor zo 'dodelijk' als zwarte humor. Ik houd er wel van.
Maar ik merk wel dat je hier zeer ver kunt gaan met betrekking op cultuur verijkers en alles wat met verweggistan te maken heeft maar een Nederlander ,die ik verder niet ken en ook niet zal leren kennen met kanker daar zou ik geen grap over mogen maken?
Iemand met keelkanker, das toch geen nieuws?
Waar slaat dit item op? Jack Spijkerman is een lul ja, maar ik heb meer het idee dat GeenStijl over de rug van een dode kankerpatiënt Jack Spijkerman in kwaad daglicht probeert te zetten(overigens falen ze daar totaal in). Dat is pas lager dan laag.
Jack Spijkerman... dat is toch die roodtsocialist die Porsche reed ?
Jack wie?
@Botte Hork | 30-12-12 | 18:51 |
Wat zeg je dan, Foei?
Die show samen met die dikke kale en die andere lamlul is zo ongrappig dat ik laatst mijn lul op een houweel heb gelegd en er op ben gaan rammen met een goedendag.
Pastor Sippenhaft | 30-12-12 | 18:56 | + 0
Lul toch niet zo dom man. Jezus!
Botte Hork | 30-12-12 | 18:51
Neuk jou, moederneukende kontgat...... Dat klinkt al stukken beter toch?
@Haarkopje | 30-12-12 | 18:52
ROFL
Jackanders | 30-12-12 | 18:54 | + 0
Nee, Spijkerman was zeker geen lolbroek. Vandaar ook dat ik in m'n comment aangeef dat hij niet meer was dan 'de lolbroek in het verder door niemand bezochte dorpscafé".
Hij praatte alleen maar tegen zichzelf.
De imbeciel.
Geen grappen over dode nieuwslezers, maar wel grappen over dode Afrikanen?
Zoek dan een echte stok om Spijkerman mee te slaan, Brusselmans. Die zijn er voldoende te vinden.
Ratzinger | 30-12-12 | 18:52 |
Als u op deze manier Spijkerman wilt pakken, dan is uw niveau gelijk aan Jack's niveau van humor.
Dus wat is het probleem? Vandaag werd bekend dat Lanenberg is overleden en dat hij ziek was speelde al een lange tijd.
Wat raar, ik heb Jack Spijkerman nog nooit op een grap kunnen betrappen.
@Ratzinger | 30-12-12 | 18:52
Hij een lolbroek? Laat me niet lachen, hoogstens een aangever.
Jack Spijkerman lul, dit doe je toch niet. Grappen maken over de rug van iemand die is overleden. Ik had je hoog zitten. Eh eigenlijk niet... Maar het gaat om het idee. Dus.
Linkse mensen en humor gaan nou eenmaal niet samen.
Voor een goed gevoel voor humor heb je zelfkritiek en empathie nodig en dat zijn nou juist twee eigenschappen waar het de linksmensch volledig aan ontbreekt.
Pastor Sippenhaft | 30-12-12 | 18:48 | + 0
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen wat niet een goeie reden zou zijn om zo'n fluim als een Spijkerman op het luik te spijkeren.
Zonder het medium televisie was die Spijkerman op z'n best de lolbroek in het verder door niemand bezochte dorpscafé.
Een of andere Youssef doet net een "RIP Habib B. En Fahrit S.F" op de at5 site. Dus toch gewoon authentieke amsterdammers. Zwaar offtopic maar over die zwaar over datum Jack S heb ik niks te melden.
Typisch Nederlands fenomeen, schelden met ziektes.
Ooit wel eens een Brit "cancer sufferer" , een Duistser "Krebskranken" of een Fransoos "malade du cancer" horen roepen? Ik niet.
Het K woord heb ik altijd al een vreselijk iets gevonden. Als ik mensen het hoor gebruiken zeg ik er altijd wat van.
Humorloosvandepotgeruktkudtzeikartikel......... Brusselmans.
Jack is het vleesgeworden voorbeeld van de uitdrukking 'je ziel aan de duivel verkopen'.
Opportunistische tokkie, met je lelijke rimpelsmoel.
@eerstneukendanpraten | 30-12-12 | 18:42 | + 4 -
Maak zelden grappen over de dood en zeker niet over vreselijke ziektes.
Regel 1: Ook al is het niet de schuld van Jack, dan is het het toch.
Ongelukkige timing van Jack, maar hij had dit nooit kunnen weten natuurlijk.
Jack Spijkerman kruisigen lijkt me een prima plan voor een topic, maar niet over de rug van Arend Langenberg en al helemaal niet met die k-ziekte.
Schaam je Brusselmans.
Ik vind het knap dat 'ie nog grappen durft te vertellen op TV nadat 'ie die gigantische misstap heeft gemaakt in zijn carrière.
De grootste grap is hij namelijk zelf, en we lachen er hartelijk om. Dat 'ie nog maar een klaplong mag krijgen. *Proost!*
Brusselmans, wat is je punt?
Wat zou je eigenlijk ook verwachten van een zelfs bij de VARA mislukte kloothommel als een Spijkerman, met die tyfuskop als van een gewassen grindtegel?
Ongelukkig gekozen momenttje voor deze grap van Spijkerman, die zijn hoogtepunt kende bij de Steen en Beenshow op vrijdagmiddag op 3FM. Fantastische radio was dat!
Ach dit mag je Jack (meestal niet leuk) niet aanrekenen, Mooie msrkante stem had Arend toch. We zullen stem missen, familie sterkte.
@eerstneukendanpraten | 30-12-12 | 18:42 | + 3
Veel sterkte .. zeker voor je vrouw.
Nou, hier zullen de 27 kijkers die nog wel naar Jack Spijkerman kijken een erg ongemakkelijk gevoel van krijgen, zeg.
Komt ongelukkig uit deze grap, maar is niet beledigend.
Jack is gewoon een ontzettende eikel en ik erger me eraan dat deze hypocriete man weer op tv is.
Gelukkig voor Jack is er iemand die hem leuk vindt... Jack zelf.
Misschien kunnen we een lijstje met slechtste grappen van, of geschreven voor Jack Spijker doen? Zijn we weer een avondje onder de pannen....
Jack Spijkerman heeft de zakken gevuld en is vol van zichzelf (Babyboomer?).
Die mislukte bultrug van een Spijkerman - die wens ik ook alle moois toe.
Wat een vreselijke lul.
10, Jack, 10.
En dat is minstens negen dagen te laat.
Ongelofelijk dat die spijkerman nog altijd met z'n smoel op tv is. Moest r vroeger al van kotsen als me ouwelui er naar keken.
Vrijdag nog even op ziekenbezoek geweest bij een vriendin van mijn vrouw. Nog geen 40 jaar oud, verloor haar eigen moeder aan kanker toen ze een jaar op 11 was. Heeft een eigen zaak en lymfeklierkanker. Is door de dokteren opgegegeven. Laat een man en een kindje van nog geen jaar achter. En daarom maak je daar geen grappen over...
Zo zie je maar weer: Grappig doen en grappig zijn zijn twee totaal verschillende dingen.
Was dat een grap? Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de grap niet of hij is gewoon slecht. O en spijkerman is een lul. Was ie al en zal die altijd blijven. Nep cabaretier... Ga svp naar talpa, o wacht!
-weggejorist-
-weggejorist-
Geen grappen over Arend ! Aardige vent met een goede stem.
Hij was de reden dat Peter R. nog redelijke kijkcijfers had. RIP
eerstneukendanpraten | 30-12-12 | 18:35 | + 3
Jawel dat doe je wel,maar dan niet over de ziekte.
Mag toch hopen dat een Arend Jack aanvalt als hij toevallig een wandeling aan 't maken is op een Langenberg, ergens. Mens mag hopen, dat altijd.
Slechte grap van een zeer slechte presentator van een slecht programma op een slecht gekozen moment op een slechte zender.
Jammer dat de voorspelling van Jomanda, met het getal 10, niet ergens anders op sloeg..
Flauw, hij had een keertje een hese stem maar verder altijd een fantastische stem, we zullen hem missen.
Gelukkig hebben we de zwoele stem van zimra nog.
Je maakt geen grapjes over mensen met kanker. Punt!
Spijkerman.. die is na de Vara toch min of meer BN-er af?
Wat is kanker toch een kankerziekte.
Ben benieuwd welke komiek het grapje voor Jack heeft moeten schrijven...
Toevalige timing van een fleuwe grap, jack is sinds hij comercieel is niet meer grappig, zeker niet met die twee zielige cliniclowns
Oh ja en dan vergeet ik nog die winterbanden.
Nou alsof Geenstlijk altijd zo lekker door de bocht komt met berichtgeving over treurige gebeurtenissen. Ik kan me nog een ski ongeval herinneren.
Selectieve verontwaardiging op een item dat ietswat ongelukkig gekozen is.
Ik vind Jack een lul met 10 vingers maar dit is spijkers op laag water.
Arend Langenberg lag in de kamer naast Erikje.
Meer zeg ik er maar niet over.
REAGEER OOK