Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Man (21) aan gort geslagen in discotheek Y-Land

leukmanstappeninspijkenisse.jpeg Zo mensen. Dit weekend allemaal lekker respectvol gestilletocht tegen zinloos geweld? U had bijna weer zo kunnen aanschuiven. Dit keer in Spijkenisse. Daar werd dit weekend Brian (21) bijna doodgeslagen en geschopt in discotheek Y-land. Door twee manpersonen. Gewoon zomaar. Uit het niets. Resultaat: dubbel gebroken neus, breuk in zijn voorhoofd, meerdere breuken in zijn kaak en meerdere breuken in zijn oogkas. Daders zitten vast nadat de politie de CCTV-beelden heeft bekeken. Benieuwd wanneer dit gajes weer op straat staat. Waarschijnlijk eerder dan Brian die nog een reeks operaties voor de boeg heeft om weer normaal te kunnen ademen/eten/drinken. (via)

Reaguursels

Inloggen

Voordat Brian des Santos (21) zaterdagnacht in de Spijkenisser discotheek Y-Land door enkele klappen zwaar hoofdletsel opliep, gaf hij zijn opponent eerst zelf een fikse duw. Dat zeggen enkele getuigen onder de 1100 bezoekers die op een feest in de disco afkwamen.

De getuigen zagen hoe de Hellevoeter een jongen tot twee keer toe bij de nek pakte, iets in het oor schreeuwde en even later een harde duw gaf, schrijft het Ad/Rotterdams Dagblad vandaag.

Bloed
Direct hierop werd Brian door zijn opponent en diens vriend aangevallen. Vier gerichte klappen zorgden ervoor dat Brian onderuit ging. 'Ik weet zelf niet wat er is gebeurd. Ik ben hele stukken kwijt,het was een leuk feestje en opeens zat ik in een kleedkamer, onder het bloed.'

Bacardi
Brian bleek een breuk in zijn oogkas, een gebroken neus, een dichtgeslagen oog en drie breuken in zijn kaak te hebben opgelopen en werd direct naar het ziekenhuis gebracht.

De jongens die de klappen uitdeelden, een 17-jarige jongen uit Maastricht en een 15-jarige Spijkenisser, werden zaterdagnacht opgepakt en zitten nog vast.

Brian weet niet meer of hij en enkele vrienden zaterdagnacht twee flessen Bacardi hebben leeggedronken, zoals getuigen beweren. Hij benadrukt dat hij nooit iemand kwaad doet 'Ik ben dj en al was ik die avond vrij, ik wil mensen vermaken. Niet vechten.'

Bieluh | 11-12-12 | 15:18

Duidelijk gewoon een discothekenprobleem. Niks meer, niks minder. Wat er nu gedaan moet worden is dat meerdere consultancybureaus rapporten moeten ontwikkelen, die binnen 2 jaar aan de tweede kamer aangeboden dienen te worden zodat die vervolgens binnen 4 jaar in een digitale lade gedeponeerd kunnen worden. Probleem opgelost.

jules degrelle | 11-12-12 | 00:24

Intrappen op een hoofd van iemand die op de grond ligt. Ik zeg niks...

PopperFlopper | 10-12-12 | 23:46

Er kan toch een hoop kapot aan een menschenschedel, je staat er niet bij stil...

Menno Edens | 10-12-12 | 23:43

Gaan we dit nu een Brianprobleem noemen?

mixey | 10-12-12 | 23:38

Goh, zou je niet verwachten van zo'n ordi tent.

Jackie Chiles | 10-12-12 | 18:44

wel mooi hoe hij (het echte slachtoffer)erom heen draait (moest waarschijnlijk)maar ik prik er wel doorheen vooral de uitspraak : "het had me ook kunnen gebeuren net als die scheidsrechter"en het niet gelijk neerzetten van het zijn echte Nederlanders(met 1 paspoort)de media houdt ons dom en aktieloos.Waarschijnlijk vanaf hogerhand bepaald om geen hetse te beginnen tegen de haat finnen.Stop stille tochten maar begin lawaai tochten langs het huis van de daders(nooit alleen die gasten)en eis bescherming van politie tijdens die tochten ,helaas komen er nog veel teveel.sterkte met het herstel.

no coffee | 10-12-12 | 18:38

Waar is Charles Martel als je 'm nodig hebt?

War On Errorism | 10-12-12 | 18:33

-weggejorist-

hennie2476 | 10-12-12 | 18:28

Hard ingrijpen! Stoppen met de stille tochten. Tuig die dit doet ophangen op het dorpsplein. Er moet een voorbeeld gesteld worden anders is deze jongen niet het laatste slachtoffer.
Ook in het cafe waar ik zaterdag was werd een man tot twee keer toe in zn gezicht gestompt. Gelukkig grepen omstanders in.

zeebonk bea | 10-12-12 | 18:01

Gaan nu alle discotheekbezoekers een poster met "respect" krijgen komend weekend?
Die uitgekauwde maffiaterm doet het namelijk nog goed.
Verder wil ik niet stigmatiseren (ook al zo'n uitgekauwde term) hoor, maar al die discotheekbezoekers zijn mafkezen.
Zo die racistische term is eruit....

knerf | 10-12-12 | 17:44

Als dit nou weer non YT's zijn, begin ik me toch wel redelijk gediscrimineerd te voelen. Doordat de media -GS incluis- steeds slechts meldt dat het om "mannen" gaat -is de logische en natuurlijke conclusie dat het hier gaat om mannen van de grootste demografische groep: YT men dus. Door een eventuele andere afkomst achterwege te laten, wordt dus ten onrechte deze conclusie getrokken en mijn demografische groep (YT men) ten onrechte weer in een kwaad daglicht gezet.

Fred Janssen | 10-12-12 | 17:08

Triest, 1 van de redenen dat ik niet naar zulke tenten ga.
De agressie is te proeven.
Rimpeldoos

Ik ben nooit in een disco geweest. Mensen vinden me raar en zeggen dat ik een saai leven heb. Maar mijn prioriteiten liggen anders. ik ben happy zo

Jasmin5281 | 10-12-12 | 16:58

Triest, 1 van de redenen dat ik niet naar zulke tenten ga.
De agressie is te proeven.

Rimpeldoos | 10-12-12 | 16:48

@Ommezwaai | 10-12-12 | 12:28
Wat is een FN?

hfakker | 10-12-12 | 16:47

Een Maastrichtenaar, zie je wel wederom een buitenlander! ;-)
Tim Grimback

Ja, daarom zou er een wet moeten komen in 2013, buitenlanders die een zwaar delict plegen zwaar bestraffen en daarna terug sturen met hun gezin.Heel misschien daalt het geweld. Ik hoop dat dit helpt. Het is te proberen.

Jasmin5281 | 10-12-12 | 16:25

-weggejorist-

Tim Grimback | 10-12-12 | 16:24

Een Maastrichtenaar, zie je wel wederom een buitenlander! ;-)

Tim Grimback | 10-12-12 | 16:22


Daders moeten zwaar bestraft worden en daarna terug gestuurd moeten samen met hun gezin.Dat zal ze leren.
Lekker leven hier en hun zonen vreten van alles uit.
Trouwens waarom laten ze die minderjarigen jochies zo laat na buiten? Dat zijn geen juiste ouders. of beter nog stuur ze daarna terug naar een woestijn met kamelen
Ik wens de jongen veel sterkte en beterschap

Jasmin5281 | 10-12-12 | 16:22

Ommezwaai | 10-12-12 | 12:18 |
www.noordhollandsdagblad.nl/incoming/a...
laat ik dat maar niet doen, 2 maal daags dit soort nieuws lezen is nogal slecht voor je bloeddruk..

Tim Grimback | 10-12-12 | 16:21

heb je dat overleefd wordt je naar het Ruwaard v. Putten z'huis gebracht.... some guys heve all the luck.

major hangover | 10-12-12 | 16:20

www.politie.nl/nieuws/2012/december/10...

"Een 17-jarige jongeman uit Maastricht kon direct in de gelegenheid worden aangehouden. Hij voldeed aan het signalement dat overeenkwam met de beelden. Later die nacht werd ook de tweede verdachte, een 15- jarige jongen, in een woning in Spijkenisse aangehouden. Zij zitten nog vast."

Spijkenisse = Antillianen en Marokkanen probleem.

Johan1438 | 10-12-12 | 16:12


Nog nooit in een discotheek geweest,ik ga liever overdag uit.

Jasmin5281 | 10-12-12 | 16:11


Jeetje wat erg zeg!

Jasmin5281 | 10-12-12 | 16:07

Hmm opgenomen in het Ruwaard van Putten ziekenhuis , die zien we nooit meer terug <padabong>

Corwin02 | 10-12-12 | 16:03

Y-Land, nog erger dan pauperdorp Spijkenisse zelf.

captainobvious | 10-12-12 | 14:57

Speed, coke, pillen dat is het probleem. Iedereen in die tent is me partij agressief, niet normaal... je ziet het.

ikdenkwat | 10-12-12 | 14:54

Had-ie maar weerbaarder moeten zijn....

luisindepels | 10-12-12 | 14:51

Tijdens mijn uitgaanstijd werd er ook wel eens gevochten. Gevolg: Allebei een blauw oog. Daarna samen een biertje drinken en zeggen dat het allemaal ook een beetje overtrokken was. Maar ja, dat was dan ook altijd met een autochtoon en niet met een hele familie allochtonen...

gouryella | 10-12-12 | 14:46

@Gmt Master | 10-12-12 | 14:15
Volgens mij heb je mijn reactie niet helemaal goed gelezen/begrepen/begrijpend gelezen. Als je als ouder gelooft dat je kind altijd de waarheid vertelt over wat er is gebeurd en je kinderen leert dat je geweld ALTIJD moet vergelden met geweld zit er iets niet goed. Als ik vroeger jankend thuis kwam met het verhaal dat ik was geslagen werd me eerst eens heel erg indringend gevraagd of ik misschien zelf weer aan het klieren was geweest en misschien wel zelf om die klappen had gevraagd wat 9 van de 10 keer ook zo was.

PeeDeBee | 10-12-12 | 14:25

@vetkleppert | 10-12-12 | 12:27
Wat is het verschil met een discotheek met pasjes-systeem?

Habibi | 10-12-12 | 14:18

AshleyJ"Ash"Williams 12:45

Iemand die niks heeft kan je ook niks ontnemen. Gevangenis is voor deze mensen geen straf. Het is een vakantie. Van schotel, naar FULL HD fiber internet.
Eigen chefkok en al je vrienden om je heen :)

Terwijl de ouderen op een bankje zitten te wachten om gewassen te moeten worden.

Tijd voor Actie | 10-12-12 | 14:15

PeeDeBee | 10-12-12 | 13:55
.
Ik zal nooit ruzie maken,sterker nog ik haat het.
Maar geweld word bij mijn beantwoord met geweld ja!
Wat moet je dan als je in elkaar word geslagen,de Politie bellen?
Dan komt je belager even vast te zitten en de volgende keer als die je tegen komt krijg je weer een pak slaag van hem misschien!
Ik heb liever dat die me tegen komt en dat die denkt "voor die brogum moet ik uitkijken".

Ga jij maar lekker aangifte doen als je onverwachts een pak slaag krijgt of je word beroofd en dan afwachten enkele maanden dat je word gebeld om te horen te krijgen van slachtoffer hulp dat je belager 80 uur werkstraf heeft gekregen!

Ik ben me vader nog steeds dankbaar ja aan zijn wijze van opvoeding zeker met wat zich er tegenwoordig hier afspeelt in dit land.

Gmt Master | 10-12-12 | 14:15

-weggejorist-

Informer_007 | 10-12-12 | 14:13

@JulesV | 10-12-12 | 14:05
Hoe komt men er toch altijd bij dat straffen een preventieve werking als primair doel moeten hebben? En als dit niet werkt, kun je dan straffen beter niet helemaal afschaffen? Dit is weer typisch denken vanuit het oogpunt van de dader! Waarom wordt er nooit gedacht aan het rechtvaardigheidsgevoel wat de slachtoffers moeten voelen als er eindelijk eens een flinke straf wordt opgelegd?

PeeDeBee | 10-12-12 | 14:12

De hoogste tijd dat ze het SIRE spotje gaan aanpassen, alleen het woord "Zero" toevoegen aan de folders en de pakketjes, de schade blijft hierdoor beperkt. En dan te bedenken dat je gedeeltelijk aan het werk bent voor de sociale lasten van dit soort tuig... Want wat als het "levelen/spiegelen" op maatschappelijk niveau (dialoog,discussie,inzicht)niet wil lukken? Zelf het liefste en zachtaardigste hondje krijg je vals wanneer je deze een leven lang gaat mishandelen en terroriseren. Wanneer gaan we nou terug bijten?

First Contact | 10-12-12 | 14:06

pfffff. klappen krijgen in de disco is echt van alle tijden.

Hesselbollah | 10-12-12 | 14:06

@mezelf, berichtje was voor JulesV

Rattlehead | 10-12-12 | 14:06

-weggejorist-

JulesV | 10-12-12 | 14:05

Inderdaad, iemand die op de grond ligt met een groep helemaal de tyfus in trappen. Waar jankt GeenStijl over?
Maar serieus, ga eens naar de dokter voor een pil van Drion.

Rattlehead | 10-12-12 | 14:05

Gmt Master | 10-12-12 | 13:35

Je vader had je beter Nederlands kunnen leren. Bijvoorbeeld dat "me" geen bezittelijk voornaamwoord is en dat er na een leesteken een spatie hoort.

Notarislamp | 10-12-12 | 14:05

Het feit dat nergens haastig vermeld wordt dat het hier gelukkig om blanken gaat doet toch wel vermoeden dat men de Marokkaanse nationaliteit niet durft te verklappen om geen olie op het vuur te gooien.

IQkulliku | 10-12-12 | 14:05

-weggejorist en opgerot-

JulesV | 10-12-12 | 14:03

@vip33 | 10-12-12 | 13:30
Goed linkje. De reactie van Sjawty ai eronder zegt alles over het bezit van 1 hersencel bij dat goedpraat volk.

deraderendraaien | 10-12-12 | 13:56

@Gmt Master | 10-12-12 | 13:35
Voordat je vader je een end houT of een stalen pijp gaf probeerde hij eerst niet uit te vinden waarom je precies was geslagen? Misschien waren de klappen die je had gehad wel terecht? Of was geweld beantwoorden met geweld altijd zijn oplossing? Over gebrek aan opvoeding gesproken...

PeeDeBee | 10-12-12 | 13:55

ik stel gewoon werkkampen in Siberië voor. Eens kijken hoe 'cool' hun mede-sgoliertjes en geloofsgenoten hen nog vinden.

Faragefan | 10-12-12 | 13:44

Je zou bijna thuis gaan blijven donderdag en zaterdagavond.

Beterschap!

Fred van Ria | 10-12-12 | 13:37

Wajong | 10-12-12 | 12:48
.
Zal wel maar zo ben ik opgegroeid.
Als ik vroeger in me jeugd thuis kwam en huilend vertelde dat ik was geslagen kreeg ik een end houd of een stalen pijp van me vader en moest ik terug,deed ik dat niet kreeg ik van me vader nog eens een extra pak slaag.Dat heb mij hard gemaakt jongen,ik ben opgegroeid vroeger in een toen nou niet bepaalde voorbeeldswijk/straat uit Scheveningen en daar moest je wel een beetje uit de voeten kunnen,zo niet kon je beter verhuizen!
Dat alles heeft mij geholpen om voor me zelf op te komen en mij en me gezin te kunnen verdedigen als het nodig is.
Het woord "Politie" staat niet in mijn woordenboek dus daar heb ik niks aan dus moet ik incidenten zelf oplossen!

Gmt Master | 10-12-12 | 13:35

Maastricht dat is die stad die wordt overspoeld door Rotterdamse drugsrunners.

Bieluh | 10-12-12 | 13:33

Jongens, we kunnen het wel allemaal leuk op cultuur, allochtoon/autochtoon, blanke/neger, moslim/christen gooien, maar dit soort dingen komen natuurlijk allemaal door een combinatie van een gebrek aan juiste opvoeding en de ontzettend lange straffen in Nederland.

Kijk.. criminaliteit/mishandeling hou je toch wel, daar is geen ontkomen meer aan. Het gebeurt echter stukken minder als je voor zoiets 2 jaar in een cel met 4 man krijgt (ongesorteerde cellen, kan dus ook dat je met 3 psychopaten komt te zitten) waarbij je karig (en slecht) te eten krijgt en écht fysieke arbeid moet verrichten of een paar weken in een relatief luxe Nederlandse cel komt te zitten waar je gebruik mag maken van bijna elke voorziening welke je je maar voor kunt stellen.

Geloof me, ik heb beide opties meegemaakt in een ver verleden en een straf in Nederland is echt met alle wil van de wereld geen straf te noemen. Je hebt letterlijk ALLES, behalve de vrijheid om buiten de muren te komen. Maar ach, daarom zijn de straffen ook zo debiel kort.

Dáár zou wat aan gedaan moeten worden,
dáár zou de prioriteit moeten liggen!

de_Joego | 10-12-12 | 13:32

Alle cafés een weekend dicht. Dat zal de daders leren.

Wilhem van Nathouwe | 10-12-12 | 13:32

En het ergste is is dat hij is behandeld in het Ruwaard van Putten ziekenhuis.

bas ooms53686289 | 10-12-12 | 13:31

Op dit moment wordt er in Den Haag vergaderd over de invulling van de PO, waarbij ze naar mijn idee zouden moeten beslissen dat de regionale zenders idd op net 3 gezet moeten worden zodat Nederland een beter overzicht krijgt op wat er in andere regio's aan ellende word aangericht.Laat elke dag maar per regio zien hoe verloederd we geworden zijn, sinds de binnenkomst van de door Europees beleid aangetrokken buitenlanders.

Sterkte voor deze jongen, en z'n radeloze moeder.

deraderendraaien | 10-12-12 | 13:31

Weer 2 jongens onder de 18... "De politie heeft inmiddels twee jongens van 15 en 17 jaar oud aangehouden voor de ernstige mishandeling. Ze komen uit Spijkenisse en Maastricht." www.rijnmond.nl/nieuws/10-12-2012/man-...

vip33 | 10-12-12 | 13:30

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:03 | | Reageer+ |
En de oude vertrouwde zuipkeet mag ook al niet meer. Waar je nog een goed gesprek kan hebben met een van de runderen. De drank goedkoper is dan een fles cola en je binnen, nou ja binnen, maar je mag er roken.

c.onjo | 10-12-12 | 13:30

ra ra..!

verwilderd | 10-12-12 | 13:29

@zeg maar jansen | 10-12-12 | 12:55

www.telegraaf.nl/binnenland/21145262/_...

Wel aardig en typerend onderwerp om een heel ding van te maken lijkt mij zo... go GS en consorten

deepblue | 10-12-12 | 13:27

Voor iedereen hierboven die iets insinueert over de etniciteit van de daders: ooohhh, foei toch! Foei! U mag toch niet op basis van 1323 geïsoleerde en echt heus waar op zichzelf staande incidenten dat het hier gaat om daders van een bepaalde afkomst! En afgezien daarvan zijn mensen met een lichtgetint uiterlijk gewoon Nederlanders als ze hier geboren zijn hoor, zelfs als ze een tweede paspoort hebben! /gutmensch modus off/

Mr Dixit | 10-12-12 | 13:26

Ach, toen ik nog een kleine Sir was en die tent Demi-sec heette ging het er ook al zo aan toe. Eerst naar De Keizer en dan naar 't Hotel of naar Demi... En dan van 1 van die trappen afflikkeren met je dronken harses. Gelukkig was 't toen anders, je gaf een klap, je incasseerde er 1 en dan maar toch ff samen een biertje doen. Daarna lopend over de brug naar huis dwars door Hoogvliet, geen vuiltje aan de lucht.
*traantje wegpinkt vanwege goede ouwe tijd*

sir Its-a-shame | 10-12-12 | 13:26

Ooit is er uit een Stapel-onderzoek naar voren gekomen dat strenger straffen niet helpt en de politiek en rechtmacht gaan nog steeds van dat credo uit.
Alleen als je eigen rechter speelt zijn ze zeer streng, van dat soort concurrentie houden ze niet.

spanarchist | 10-12-12 | 13:22

Het zal niet lang meer duren of we kunnen alleen met een harnas veilig over straat.

Bataaf | 10-12-12 | 13:15

@Doc Damage | 10-12-12 | 13:06
Gelul, dat is wat het is, junkengelul, Zielige mensen praat. Het komt niet uit een bijbel ook niet uit een folder, het is wat ik heb gezien 18 jaar achter de bar.

toetanchamon | 10-12-12 | 13:13

Zolang geweld niet zwaarder wordt bestraft blijft dit gebeuren. Elke dag weer. Want als het risico is dat je evt. een paar dagen plantsoendienst moet doen, waarom zou je je dan inhouden?

panadol | 10-12-12 | 13:10

Het verschil tussen Gangnam-style en Maroc-style.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:09

-weggejorist-

mr.onbekend | 10-12-12 | 13:08

Toont maar weer eens aan dat de wet aangescherpt moet worden:

Intrappen op iemand die op de grond ligt = poging tot moord

Want dat is het ook

Admiraal Perineum | 10-12-12 | 13:08

Kansloze stad dat Spijkenisse. En daar gaat onze gemeente noodgedwongen (uit geldnood) mee fuseren. Kutzooi!!

KabbelendKontwater | 10-12-12 | 13:07

Ratzinger | 10-12-12 | 13:05 Ombouwen tot kamerverhuur.

Per uur.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:07

toetanchamon | 10-12-12 | 13:04 |
Nee... Er is maar 1 reden: het is lekker.
U haalt uw wijsheid of uit de bijbel of uit folders. Kom op zeg... Op maandag conformeren ze zich weer aan uw wensen.

Doc Damage | 10-12-12 | 13:06

Sky Lukewalker | 10-12-12 | 13:04 Nou, deze keer niet Ali Baba met veertig rovers, gewoon twee.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:06

-weggejorist-

Ratzinger | 10-12-12 | 13:05

Uit FB-linkje "... op iemand zijn gezicht trappen..." Welke bevolkingsgroep hanteert ook al weer zo'n gevechtsstijl?

Realisties | 10-12-12 | 13:04

Eerst maar eens het echte verhaal afwachten. Nadat ik mij vorige week opwond over die man van 78 die in elkaar gerost was, wat enigszins overtrokken bleek, durf ik geen stelling meer te nemen.

Sky Lukewalker | 10-12-12 | 13:04

@Doc Damage | 10-12-12 | 12:58
U vind het misschien ver gaan, ik bij komen. Vraagt u maar aan een gebruiker waarom hij/zij snuift, en neem geen genoegen met het gelul van "gewoon", "hoort er bij", "Tis lekker". Er is maar 1 reden, "de wereld" van de gebruiker verandert door het gebruik.

toetanchamon | 10-12-12 | 13:04

*3 maal dagelijkse dosis tolerantie omhoog werpt*

Sliptong | 10-12-12 | 13:04

c.onjo | 10-12-12 | 13:02 Helemaal eens. En dan mag je binnen niet roken, je kunt er niet een fatsoenlijk gesprek voeren en de drank is er veel te duur.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:03

Discotheek, hoofdpijnwinkel bij uitstek. Is het niet van de herrie dan is het van de drank en als het daar niet van is dan is het van een pak slaag.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:02

@Semper Pecunia | 10-12-12 | 12:31 |
Niet alleen de regio Rotterdam hoor. Afgelopen weekeinde werd in de enige discotheek in het Turkse Kestel (dorpje tegen Alanya aangeplakt) een discoganger doodgeschoten en in een andere discotheek had een messengevecht plaats tussen twee groepen. Daarbij viel een dode en enkele gewonden (bron: Alanya Haber Son Dakika). Voor een avondje gezellig uitgaan hoef je dus niet echt in Nederland te zijn...

Van Dikhout | 10-12-12 | 13:02

Je gaat zo toch met andere ogen naar Facebook kijken...

Ratzinger | 10-12-12 | 13:02

Een van de redenen waarom ik nooit meer uitga naar een discotheek/tent waar je al bij voorbaat weet wat voor publiek er komt en wat voor sfeer er ontstaat net voor sluitingstijd. Triest dat het moet, maar ik heb geen zin om in vechtpartijen te belanden met opgeschoten jongeren van een bepaald allooi.

c.onjo | 10-12-12 | 13:02

Is het nou nog niet doorgedrongen? Het ligt niet aan geweldplegers maar aan het voetbal. Volg de TV maar eens.

Rest In Privacy | 10-12-12 | 13:01

Ratzinger | 10-12-12 | 12:58 Klik dat linkje van die tent eens aan, ze hebben een fotogalerij.

Ik snapte meteen dat de portier de gekleurden daar niet kan weigeren. Dan zit er namelijk alleen een stel dikke blonde dozen. En daar kan de toko niet van bestaan.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 13:01

familie van Badr verantwoordelijk?

Orator | 10-12-12 | 13:00

Bestel je een pak toleratie, krijg je een pak slaag.

Elmer Fudd | 10-12-12 | 12:59

Bigi Bana Boy | 10-12-12 | 12:54
Mooi. En o zo waar.

spanarchist | 10-12-12 | 12:58

Wel typisch om er niet bij te zetten dat de daders blank zijn.

Ies diescriemienazie!

Ratzinger | 10-12-12 | 12:58

@1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:56 |

Spijkenisse ligt in Rotterdam?

Bruno Alaska | 10-12-12 | 12:58

toetanchamon | 10-12-12 | 12:56 |
Kom op zeg... Wat is dat nou voor raar betoog..?

Doc Damage | 10-12-12 | 12:58

Ongegeneerde viral van Gilette.
Wie niet scheren wil, moet maar voelen.

Strohond | 10-12-12 | 12:57

@ Bruno Alaska | 10-12-12 | 12:54
In de randgemeenten is dat zo ja. Maar in Rotterdam zelf niet.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:56

Het waren autochtonen. "Zie je wel, stelletje racisten, altijd al je oordeel klaar zonder de feiten te kennen."
Het waren allochtonen. "Incidentje, het zouden net zo goed autochtonen kunnen zijn, denk aan Tristan, denk aan Jasper S., het is een maatschappelijk probleem."
Goed, de argumenten liggen al vast klaar.

spanarchist | 10-12-12 | 12:56

Volle disco, én camerabeelden maar toch is er niks bekend over de daders? De politie verzwijgt weer van alles zoals gewoonlijk? (Slachtoffer is in zijn gezicht getrapt zo te lezen)

Avant | 10-12-12 | 12:56

@FromClithuania | 10-12-12 | 12:53

Oh ja, joh?

Biff Eagleburger | 10-12-12 | 12:56

@Doc Damage | 10-12-12 | 12:44
Gelukkig voor u, echter mensen die gebruiken reageren wel ALLEMAAL anders dan dat ze dat "normaal" zouden doen. Coke en speed haalt remmingen weg, het geeft mensen het gevoel meer te zijn, mensen die gebruiken zijn ontevreden met zichzelf, anders snuif je niet.

toetanchamon | 10-12-12 | 12:56

Bigi Bana Boy | 10-12-12 | 12:54 |
Voel me al tijden gediscrimineerd... MAar ik moet het doen met een pak tolerantie... Bestel het per pallet tegenwoordig...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:55

Moet toch wel gezegd worden datje ook wel een beetje een falende NLer ben als je naar een urban feest gaat haha.

lekkerboeiend0000001 | 10-12-12 | 12:55

blonde slet | 10-12-12 | 12:46 Waarom moest ie z'n kleren uittrekken? Waarom moest ie eerst anderhalf uur vernederd worden en waarom belde die lul met vingers niet meteen de politie.

Want dan had ie geen tweeënhalf jaar horen eisen.

Soms ben je de boom, soms ben je het reutje.

zeg maar jansen | 10-12-12 | 12:55

In het Nederland van 2012 staan voornamelijk beschaafde en welwillende mensen buitenspel.

Bigi Bana Boy | 10-12-12 | 12:54

@ vetkleppert | 10-12-12 | 12:53
Idd, het draait hier om cultuur.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:54

@1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:45

Dat is redelijke onzin, veel oorspronkelijke rotterdammers zijn verhuisd/gevlucht naar de randgemeenten.. daarbij o.a. ook white trash, daarbij de oorspronkelijke 'dorpsjeugd' in die gemeenten hebben ook niet overal een beste naam.

Bruno Alaska | 10-12-12 | 12:54

@Biff Eagleburger

Spike-city ligt ook iets te dicht bij het *kuch* tropische Hoogvliet. Niet dat ik verder iets ga insemineren.

Iets insemineren? Is het leven zo treurig geworden? Ik hoop dat je insinueren bedoelde...

FromClithuania | 10-12-12 | 12:53

@ zeg maar jansen | 10-12-12 | 12:52
Denk jij dat Usain Bolt bij de deur staat of zo?

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:53

@harry poster | 10-12-12 | 12:51
Gehoord, gehoord.
Ik ken ontzettend veel mensen die snuiven met een stofzuigerbuis. Nog nooit enige agressie meegemaakt.
Of het zo'n grote bijdrage is aan de gezelligheid is een andere vraag, maar nogmaals: nog nooit vechten gezien.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:53

Beelden niet op correcte wijzen met tussenkomst vd rechter-commissaris opgevraagd, vrijspraakje.

dugo | 10-12-12 | 12:53

harry poster | 10-12-12 | 12:51
Ik denk dat u even van bovenaan moet beginnen met lezen.

Doc Damage | 10-12-12 | 12:53

"Daarna konden ze het niet laten om mij ook nog in mijn gezicht te trappen" Nuff said.

rukvogel | 10-12-12 | 12:52

@toetanchamon 12:41
Dat weet ik en klopt inderdaad. Wat overigens geen garantie is voor geweld. Kan. Maar hoeft niet. :)

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:52

Hebben discotheken niet zo'n weigerpipo bij de deur staan? En moet die niet opletten dan wel ingrijpen bij geweld?

Of staat ie er alleen maar om bij weggaande klanten de knaken in ontvangst te nemen?

zeg maar jansen | 10-12-12 | 12:52

-weggejorist-

chique ouwe nicht | 10-12-12 | 12:52

@ harry poster | 10-12-12 | 12:51
Ja, zeker. Maar deze zijn vaak alleen en richten veel minder schade aan dan een groep met een afwijkende cultuur.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:52

Ik zie geen nop-afdrukken, dus voetballers kunnen we afstrepen.

Bieluh | 10-12-12 | 12:51

@Doc Damage | 10-12-12 | 12:47
Je vergeet volgens mij nogal wat drugs. Nog nooit gehoord van doorgesnoven agressiefjes?

harry poster | 10-12-12 | 12:51

@ justtheblues | 10-12-12 | 12:48
Succes, ouwe korte-termijn-denker.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:50

@ Doc Damage | 10-12-12 | 12:47
Het draait niet om alcohol, maar om cultuur. In Katwijk is 10% van de bevolking alcoholist en hebben we niet van deze problemen. Deze waren er wel, maar het probleem wordt nu bij de kern aangepakt, o.a. de opvoeding.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:49

Als we met een stille tocht van 12000 man gewoon even een hele wijk schoonvegen van dat tuig komen we denk ik een stuk verder.

Rest In Privacy | 10-12-12 | 12:48

@Gmt Master | 10-12-12 | 12:28
*zucht*
Op internet zijn we allemaal stoere helden.

Wajong | 10-12-12 | 12:48

Als burger ben je verplicht om dergelijke daders vast te houden, maar als de politie dan pas na anderhalf uur aan komt kakken, dan veroordeeld de rechter je wegens het anderhalf uur lang gijzelen van de dader, en dan krijg je zomaar 2,5 jaar aan je broek.

von sokkenstopfen | 10-12-12 | 12:48

Bertus Brulbroek | 10-12-12 | 12:44 |
Gaan we weer... Wanneer gaan we kudt karakters eens aanpakken? (al moet ik wel zeggen dat alcohol volgens mij de enige drug is dat van een goed karakter een kloodtzack kan maken...) Maar het gaat om eigen verantwoordelijkheid. Als we alles gaan verbieden waar dingen mee fout gaan dan eindigen we in een dwangbuis met een maagsonde.

Doc Damage | 10-12-12 | 12:47

@ AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:45
Dat is wel zo. Maar het gaat om het doel, wat mij betreft een normale samenleving. En de gevangenissen van nu schieten volledig hun doel voorbij.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:47

@Doc Damage | 10-12-12 | 12:44
Inderdaad. Om agressie naar buiten te laten komen moet er al agressie zijn om te beginnen.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:47

foei... en niet meer doen. Wie gaat er geld inzamelen voor de volgende HELD! Tegen een 27-jarige Bosschenaar is maandag 2,5 jaar celstraf geëist omdat hij op 4 juni een jonge inbreker anderhalf uur heeft vastgehouden, mishandeld en vernederd. De 18-jarige inbreker uit Den Haag moest zijn kleren uittrekken, werd geslagen en opgesloten in de schuur. Na anderhalf uur waarschuwde de Bosschenaar de politie.

De man zit nu al 99 dagen vast de inbreker na dagen al weer op straat

blonde slet | 10-12-12 | 12:46

Voetballers waarschijnlijk. Waar anders leren ze groepsgewijs een bolvormig voorwerp van de grond en in de lucht te trappen.

Jan Passant mk2 | 10-12-12 | 12:45

@ Booze78 | 10-12-12 | 12:41
Ik denk eerder Antillianen.. De onderschatte partij in deze. Een oer hollandse matpartij zal je in de buurt van Rotterdam niet zo snel vinden.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:45

@Tijd voor actie 12:39
En toch blijft een gevangenis een gevangenis. Weg vrijheid. Kun je doen alsof het een hotel is, maar dat is het dus niet. Opgesloten blijft opgesloten.

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:45

Wanneer word alcohol eens aangepakt, het meeste geweld in horeca, straat & thuis is te wijten aan deze harddrug.

Bertus Brulbroek | 10-12-12 | 12:44

toetanchamon | 10-12-12 | 12:42 |
Moet er wel bij zeggen dat het meestal ook gepaard gaat met een kudt karakter. Veel mensen in mijn omgeving gebruiken vaak coke en/of speed maar zijn nooit betrokken bij geweld...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:44

Skunk57 | 10-12-12 | 12:39

Moet je ook niet doen. Zodra de dader een Nederlandse autochtoon is hoor je dat echt wel in het eerste persbericht.

The_Challenger | 10-12-12 | 12:44

Volgens mij is er een Discothekenprobleem.

Katte Nut | 10-12-12 | 12:43

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:36 | + 0
Meestal mogen de daders van die profeet geen alcohol drinken. Die hebben zo al genoeg agressie.
Er vanuit gaande dat er hier weer eens sprake is van een Badrtje.

joyriders | 10-12-12 | 12:42

@Doc Damage | 10-12-12 | 12:37
Dat zijn inderdaad de boosdoeners.

toetanchamon | 10-12-12 | 12:42

Urbun, Urban, Urine, kan beurn

mindeater | 10-12-12 | 12:41

Ik weet niet zo zeker of het wel bontkraagberbers zijn geweest hoor.
Je zou natuurlijk wel denken dat het wel zo is maar er bestaan ook gewoon nog oerhollandse matpartijen.
Sterkte voor die gozert .

Booze78 | 10-12-12 | 12:41

Dit was tijdens Urbun Vibez, enough said.

mindeater | 10-12-12 | 12:41

@AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:36
Het gros van de mensen snuift om meer drank te kunnen nuttigen en langer door te kunnen stappen. Drank is de basis, drugs is het schepje er boven op.
Ook lopen er veel figuren in onze samenleving die dagelijks snuiven om hun onzekerheid te onderdrukken, deze mensen zijn het gevaarlijkst, op het moment dat ze niet lekker in hun vel zitten snuiven ze nog meer en worden tikkende tijdbommen.

toetanchamon | 10-12-12 | 12:41

Van het weekend het boek gelezen van die Feyenoord hooligan. Staat o.a. in dat er onder Rotterdam wijken zijn waar de politie niet eens meer in durft te rijden en als ze dat toch doen beschoten worden. Gaat lekker!

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:41

Vieslinks | 10-12-12 | 12:10

Dat wordt na 3 gevallen een quotering van 1.00000001. Flink zetten in het begin is mijn advies

The_Challenger | 10-12-12 | 12:40

-weggejorist-

harry poster | 10-12-12 | 12:40

Wat we nu doen is ze sturen op schoolkamp(gevangenis) daar waar ze nog meer faciliteiten hebben als thuis. :) U slaat!!, U jat, dan gaat U met super vakantie.

Gezellig met je eigen vrienden op kamer, alle TV kanalen, Lekker sporten. Geweldplegers kunnen de hele dag fitnessen in de bak. Hapje drankje en alles staat klaar.... Lekker trainen en wanneer ze vrijgelaten worden.... is het wachten totdat het raak is.

Het moet een keer afgelopen zijn! Normen en waarden vervallen en daar waar mijn Opa zo hard voor gevochten heeft in de 2e wereld Oorlog. Is tegenwoordig niks meer waard.

De ouderen die ons, deze vrijheid hebben gegeven zitten als slachtvee te wachten op de dood. Ze worden 2x per week gewassen omdat er geen budget is. Ga zelf kijken hoe smerig de ziekenhuizen en verzorgingshuizen zijn. Vergelijk dat met een gevangenis...

Idd, de rollen zijn omgedraaid en we moeten ons schamen als samenleving dat we zo tekort schieten!

Tijd voor Actie | 10-12-12 | 12:39

een ding is zeker, al die signalen die de nederlandse bevolking, de overheid en justitie afgeven worden door onze mocro's wel razendsnel opgepakt. Ze timmeren er behoorlijk pro-actief op los.
Ik kan nergens lezen waar daders vandaan komen maar wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel niet (meer)

Skunk57 | 10-12-12 | 12:39

spanarchist | 10-12-12 | 12:35 |
Precies, als je dat maar weet. Daders zijn immers ook slachtoffer.

Doc Damage | 10-12-12 | 12:38

Het land is naar de klote! Nog meer grenzen open? De bouw op z'n gat, de zorg naar de kut, uitkeringen zijn op enz.

1st Male Lesbian | 10-12-12 | 12:38

Na het voetbalprobleem, ook een discotheek probleem, juweliersprobleem, cassiere probleem en een tankshop probleem. Allemaal incidenten. Waait wel over.

Kamervraag | 10-12-12 | 12:37

@Err | 10-12-12 | 12:29

Iemand die stomdronken is is over het algemeen niet echt goed in staat om gecoordineerde bewegingen te maken, laat staan iemand professioneel in elkaar te timmeren.

Ook al zou dit wel het geval zijn dan nog is het de schuld van de dader, en dus niet zoals jij suggereert de fout van het barpersoneel.

Alfred E. Neuman | 10-12-12 | 12:37

Het is niet de drank, het zijn niet de drugs, het is niet het aanstoten of het aankijken.
Het probleem is dat er doorgefokte pitbulls worden binnengelaten.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:37

toetanchamon | 10-12-12 | 12:34 |
Ik denk eigenlijk ook dat het meer coke en speed is waarvan men agressief wordt.

Doc Damage | 10-12-12 | 12:37

@ Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:05 |

De daders staan al hun hele leven buitenspel, althans dat vinden ze zelf, en dat botvieren ze op anderen.
In dit geval deze jongeman.

Rest In Privacy | 10-12-12 | 12:36

@toetanchamon 12:34
Ongetwijfeld. Echter is alcohol daar vaker de grote boosdoener (icm dat dan weer wel).

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:36

Doc Damage | 10-12-12 | 12:33
Het is de schuld van de samenleving. En het voetbal. En de grensrechter. En nu dus de horeca-ondernemer die maar door blijft schenken. En de uitsmijter. En de bierbrouwer.
Maar vooral nooit van de daders.

spanarchist | 10-12-12 | 12:35

@carramba | 10-12-12 | 12:32 Eigenlijk is 1x posten wel genoeg.

Treurig varken | 10-12-12 | 12:35

@AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:22
Ga eens een jaartje achter de bar staan, maak de escalatie mee, luister naar de "het spijt me" verhalen van daders niet zich niets meer herinneren van wat ze hebben aangericht.

toetanchamon | 10-12-12 | 12:34

joyriders | 10-12-12 | 12:16

Sterker nog. Er schijnen misdaadverslaggevers te zijn die het slachtoffer als dader aanwijzen.

The_Challenger | 10-12-12 | 12:34

@symmachus
Mike de Boer, ben jij het? Kusje!

PopperFlopper | 10-12-12 | 12:34

Err | 10-12-12 | 12:29
Ja schuif de verantwoording maar weer af... Het is de schuld van een ander! Of van een iedereen...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:33

@Kaas de Vies 12:30
Wat een flauwekul. Van pillen wordt je niet agressief hoor - eerder amicaal.

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:33

-weggejorist-

carramba | 10-12-12 | 12:32

-weggejorist-

carramba | 10-12-12 | 12:32

-weggejorist-

carramba | 10-12-12 | 12:32

-weggejorist-

carramba | 10-12-12 | 12:32

@Err | 10-12-12 | 12:29
Nee, dat komt omdat horeca ondernemers tegen de alarmbellen van hun horeca-ondernemersinstincten in overduidelijke testosteronbommetjes moeten binnenlaten.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:31

Dat is nu eenmaal het risico wanneer je naar een discotheek gaat in de regio Rotterdam. Het is daar volledig verpest en verpauperd.
Discotheken zitten er stampvol kansloze, opgefokte machomannetjes die, vol testosteron, uit zijn op een onenightstand. Het zijn figuren met een kort lontje die veelal uit achterbuurten komen en van allochtone afkomst zijn.
Het recept voor problemen.

Semper Pecunia | 10-12-12 | 12:31

@Vieslinks 12:26
Wat zit je nou te fokken joh. Rotterdam!!1

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:30

@Err | 10-12-12 | 12:29 | + 0 -
En dealers pillen blijven verstrekken, dealers bedankt weer.

Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:30

"zonder reden in elkaar geslagen? Is "oogcontact" tegenwoordig geen reden meer?

hysteria | 10-12-12 | 12:29

Flikker op met dat laffe anonieme "daders". Namen!

Nietvoordekat | 10-12-12 | 12:29

Dat komt er van als de horeca-ondernemers in Nederland gewoon doorschenken aan mensen tot ze stomdronken zijn.
Horeca, bedankt weer!

Err | 10-12-12 | 12:29

Badr'tje Badr'tje,wat gá je toch goed om met je voorbeeldfunctie richting je mede-riffers.
(Gezien de hyena-werkwijze ga ik er maar even vanuit dat het gewoon weer zandnegers waren.)

R.B.Scott | 10-12-12 | 12:29

Hij had zeker geen doos Tolerantie op zak om over z'n aanvallers uit te strooien? Dieptriest dat we steeds vaker als doorgedraaide ratten elkaar het leven zuur maken. Daar kan geen Sire-spotje wat aan veranderen.

FrankVeer | 10-12-12 | 12:29

rexmundi666 | 10-12-12 | 12:27
Vechtsport?
Ik loop tegenwoordig met een FN in mijn binnenzak.
Is sneller en wint altijd.
Bovendien houd ik mijn knokkels heel.

Ommezwaai | 10-12-12 | 12:28

Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:10
.
Stille tochten is voor mafketels en linkse figuren en Lourdes gangers!
Ik geloof in wraak,doe mij of me gezin wat aan en ik pak je terug,mijn specialiteit is het aanbrengen van dwarslaesie,s en langdurige coma,s.

Gmt Master | 10-12-12 | 12:28

@vetkleppert | 10-12-12 | 12:19 |

Tja naam van de disco zegt het al Why-land?

Idontgiveafunk | 10-12-12 | 12:27

Moet dat hoofd zo groot?

Koert8778 | 10-12-12 | 12:27

Ommezwaai | 10-12-12 | 12:18 | + 1 -

Dat laatste ben ik zeker met je eens maar ik denk dat het alleen maar bij verplicht Rooibos blijft...

eerstneukendanpraten | 10-12-12 | 12:27

Speakeasy met lidmaatschap na voordracht en ballotage. Een andere oplossing is er niet.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:27

Mijn jongste zoon werd dit weekend ook in een disco uit het niets aangevallen door een doorgesnoven dronken boer die hem kennelijk had uitgezocht omdat ie niet al te groot is. Spijtig voor die dronken boer was dat mijn zoon wedstrijdkickboxer is. Resultaat: mijn zoon had een geschaafde knokkel. De boer werd er na het belkijken van de camerabeelden uitgezet. Volgende week probeert hij het waarschijnlijk weer. Twee tips: 1. doe een vechtsport 2. PAK DIT SOORT AGRESSIEF ROT TUIG EINDELIJK EENS OP EN GEEF ZE EEN DRACONISCHE STRAF!

rexmundi666 | 10-12-12 | 12:27

Het bewijs dat er meer schorem rondloopt dan er vastzit,maar er worden 11 gevangenissen gesloten.Want dit wordt ook weer 2 weken werkstraf,hé meneer Opstelten en Teeven? Sterkte jonge!!

kweetitwel | 10-12-12 | 12:27

hendrikjandetuinman | 10-12-12 | 12:09 | + 2
Spijkeniisse is een multicultureel zijstadje van Rotterdam. Zoals ik al zei: ik weet genoeg.

Vieslinks | 10-12-12 | 12:26

spieke.nl is inmiddels KIA...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:26

Ik wacht nog even op de tweets van Peter R de Vries voordat ik een oordeel heb.
Vindt hij het een schande en pleit hij voor harde straffen voor de laffe daders dan waren het autochtonen, vindt hij dat deze jongen geen respect heeft getoond en er vast en zeker zelf om heeft gevraagd dan waren het kansenpareltjes.

spanarchist | 10-12-12 | 12:22

@toetanchamon 12:08
Ik zie het verband welke jij schetst niet zo snel. Drugs equals violence? Hoe ongefundeerd!

AshleyJ"Ash"Williams | 10-12-12 | 12:22

Djong | 10-12-12 | 12:20 |
Er staat ook dat dit na het zien van de beelden is gebeurd...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:21

Is het geen tijd om zelf actie te ondernemen op de plekken waar het rechtssysteem tekort schiet? Hierbij denkend aan alles ouderen die overvallen worden, jongeren die zomaar in elkaar geslagen worden, scheidsrechters die in elkaar getrapt worden.

Tijd om een groep op te zetten die deze laffe daders de straf geven die nodig is zodat andere het niet meer doen. Zet ze hand in hand op de Gay-Parade! of zet ze aan een paal met een bord, IK BEN EEN DIEF. Alles om zo eigen reputatie ten schande te maken. Geweld is altijd zinloos, straffen echter niet! Alleen daar waar de daders alweer vrij rondlopen, zitten slachtoffers jaren(levenslang) met problemen. Geen wraak, maar straf!

Tijd voor Actie | 10-12-12 | 12:21

Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:17

En ik denk dat in het stukje staat dat de daders vast zitten. Kennelijk heeft er dus toch iemand ingegrepen.

Djong | 10-12-12 | 12:20

Why-land.Zelden een meer toepasselijke naam voor een discotheek gezien.

PapaXL | 10-12-12 | 12:19

@Idontgiveafunk | 10-12-12 | 12:15
Goeie hemel. Wat een tokkietheek. Dojotheek, bedoel ik.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:19

En ik mij maar afvragen waarom mijn BMI zo hoog is... die onderbuik groeit en groeit maar.

harry poster | 10-12-12 | 12:18

Een avondje discotheek is als een goed bruiloftsfeest. Niet compleet zonder drank, klef doen met je tante en een goeie matpartij voor de deur.

Habibi | 10-12-12 | 12:18

@Djong | 10-12-12 | 12:16 | + 0 -
Ik denk dat hij in mekaar is geslagen door mensen die zichzelf maatschappelijk buitenspel zetten, en geen grensrechter die durft in te grijpen.

Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:17

Mij ook al eens bijna gebeurd toen ik zo oud was. Dat 'bijna' zat hem in de berserker- state waarin ik toen terecht kwam en de rake klappen die ik daarbij uitdeelde. Oh, en het gevecht verliep daarbij ook redelijk eerlijk want er waren geen finnen bij betrokken.

Krieties | 10-12-12 | 12:17

Die foto hoeft echt niet zo close up. Brrr..
Ik heb bij het lezen al genoeg medelijden met deze jongen.
Mocht je dit lezen... Sterkte Brian!

Treurig varken | 10-12-12 | 12:17

De basale journalistieke vragen wie wat waar wanneer waarom zijn nog onvoldoende beantwoord om dit stukje al fit to print te mogen noemen.
Desalniettemin schijnen de reagurken hierboven alweer precies te weten hoe het zit.

Djong | 10-12-12 | 12:16

Die knakker ziet er inderdaad niet al te fris uit. Daar is flink op gebeukt en mag voor hem hopen dat hij er weer helemaal bovenop komt.

Stuur de daders maar voor tien jaar naar Siberië. O nee wacht volgens de linksmenschen in dit land zijn daders ook slachtoffer.

joyriders | 10-12-12 | 12:16

Kroepoeksclan | 10-12-12 | 12:08 | Heb er een hard hoofd in, die maar eens heel snel een ICT-geven kan me niet voorstellen dat hij niet op zijn minst lichte hersenschade heeft opgelopen.

Bokito ergo sum | 10-12-12 | 12:16

@vetkleppert | 10-12-12 | 12:04

Even naar de foto's van yland kijken en je ziet waarom hij er naar toe gaat, voor die leuke meiden achter de bar.

Idontgiveafunk | 10-12-12 | 12:15

Ik ga even weer een doosje tolerantie ophalen. Kan ik niet ergens een vrachtwagen tolerantie bestellen? Het vliegt erdoor hier.

HSVOBW | 10-12-12 | 12:15

Ischa Bleijer | 10-12-12 | 12:12 |
Oh ja is ook zo... Geen nationaliteit in de pers...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:15

@ voor zover de grote Europese droom vorm begint te krijgen worden de lontjes steeds korter , hoe zou dat komen ???
likmegaties | 10-12-12 | 12:12 |

De meeste gestrekte rechterarmen hier wijzen richting Marokko. En dat ligt nu net niet in Europa.

goedverstaander | 10-12-12 | 12:15

Ben ik nou een racist als ik al denk te weten wat de afkomst is van de daders?

Penis_baard | 10-12-12 | 12:14

Spike-city ligt ook iets te dicht bij het *kuch* tropische Hoogvliet. Niet dat ik verder iets ga insemineren.

Biff Eagleburger | 10-12-12 | 12:14

Wat een Douchebag-verzameling op die foto's zeg.
Totaal geen gezellige uitstraling.

Kosmos | 10-12-12 | 12:13

Wat ben ik een soort van blij dat ik de leeftijd niet meer heb om wekelijks naar de disco te moeten. Als iets wel aangeeft dat het steeds slechter gesteld is met NL, dan is het wel de sfeer bij disco's tegenwoordig.

harry poster | 10-12-12 | 12:13

Een discothekenprobleem.

spanarchist | 10-12-12 | 12:13

Zelfs op veilingen zijn woningen in Spijkenisse niet te verkopen.

Andersom dag | 10-12-12 | 12:12

voor zover de grote Europese droom vorm begint te krijgen worden de lontjes steeds korter , hoe zou dat komen ???

likmegaties | 10-12-12 | 12:12

De daders zijn allochtoon, tenzij in de media vanaf de eerste berichtgeving bekend wordt gemaakt dat het om Nederlandse, autochtone daders gaat. Works every time.

Ischa Bleijer | 10-12-12 | 12:12

Mwah maar met twee man... Ik twijfel. Vaak zijn Finnen niet zo dapper...

Doc Damage | 10-12-12 | 12:11

Goeie genade! Beterschap Brian.

mijntweecent | 10-12-12 | 12:11

BWIN moet eens een poule opstarten waarbij we de afkomst mogen raden van daders... wedden dat ik heel rijk gaat worden en de Breedveldjes onder ons straatarm?

Vieslinks | 10-12-12 | 12:10

Leg zo'n tent dan gewoon vol matten en noem het een dojo ipv disco. Scheelt een hoop verwarring.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:10

Dat kan nooit een allochtoon zijn geweest. Die mogen de discotheken niet in als we de verhalen zo moeten geloven.
Sterkte Brian.

The_Challenger | 10-12-12 | 12:10

@Tolerantie-Temeijer | 10-12-12 | 12:08 | + 0 -
Ik hoop het niet voor hem, maar dit wordt dan weer een zinloze stille tocht nummer 504. Ik zou eens een lawaaierige tocht willen zien, misschien werkt dat wel.

Kaas de Vies | 10-12-12 | 12:10

@Vieslinks | 10-12-12 | 12:04
LEZON! Spij-ke-nis-se (vier lettergrepen) gemeente op het eiland Voorne-Putten

hendrikjandetuinman | 10-12-12 | 12:09

@James Lastig | 10-12-12 | 12:06
Inderdaad. Stel je voor zeg, je zou wel een gruwelijke racist zijn als je 't beestje bij z'n naam noemt.
Maar wat lopen we vooruit op de zaken, over het algemeen zijn het bijna nooit buitenlanders die deze gruweldaden begaa.... oh, wacht.

Buffell | 10-12-12 | 12:08

Tegenwoordig ben je met uitgaan 90% van de tijd bezig om alleen al te overleven..

Tolerantie-Temeijer | 10-12-12 | 12:08

Wat leuk, dat wordt weer een stille tocht. Jippieee !!Ben benieuwd hoeveel menschen dit keer weer mee zullen doen. Toch altijd weer Spannund.

Marcus Porcius Cato | 10-12-12 | 12:08

Zolang je in iedere uitgaanswijk in Nederland openlijk op straat wordt aangesproken of je coke/pillen, ghb en de hele meuk wil kopen, vind ik het niet zo gek dat dit gebeurt. Van de vele gevallen in dit weekend is dit 1 verhaal dat de media bereikt heeft. Leuk man dat stappen!!!

toetanchamon | 10-12-12 | 12:08

Hopelijk geen blijvend letsel.

Kroepoeksclan | 10-12-12 | 12:08

ikhaatnicknames | 10-12-12 | 12:05

Dat trucje hebben ze in november 2004 al uitgehaald met ene Ali B.

The_Challenger | 10-12-12 | 12:07

Dat is een lelijk pak rammel. Waarschijnlijk duurt het herstel waarschijnlijk inderdaad langer dan de straf dan de laffe daders zullen krijgen...

brutus68 | 10-12-12 | 12:07

Buffell | 10-12-12 | 12:05
Het is maar wat u wilt horen / zien.

Ze zullen best een NL paspoort hebben dus voor de policor elite gaat het dan dus om Nederlanders. Dat de kans groot is dat er ook nog een ander paspoort aanwezig is, alsook een bepaald soort kraag wordt natuurlijk liever doodgezwegen.

James Lastig | 10-12-12 | 12:06

Au, die gaat een pijnlijke periode tegemoet...

Bokito ergo sum | 10-12-12 | 12:06

-weggejorist-

dani7902 | 10-12-12 | 12:06

Aan de foto's te zien heeft in Spike City de tijd een jaar of 20 stilgestaan. De kleding van die mensen... damn.

Symmachus | 10-12-12 | 12:06

Hij had gewoon meer respect moeten tonen, in plaats van die haat uit te stralen

3*links=rechts | 10-12-12 | 12:06

Laten we nog wat overheidsgeld over de balk smijten aan een SIRE spotje #Faal

Botte Hork | 10-12-12 | 12:05

Wat Vetkleppert zegt.

Piep van Poep | 10-12-12 | 12:05

Ik durf het bijna niet te vragen, maar, wat was de nationaliteit van de daders?

Buffell | 10-12-12 | 12:05

Maar maar... we zijn nog niet klaar met die dooie scheidsrechter uit te melken. Er moet nog een liedje komen en een GIRO nummer. Daarna mogen ze in Spijkenisse weer.

ikhaatnicknames | 10-12-12 | 12:05

In Rotterdam gebeurd... ikke weet weer genoeg.

Vieslinks | 10-12-12 | 12:04

Wat doe je dan ook in een discotheek anno nu.
Niet roken, niks horen, veel vechten en vanwege de booskijkende kutsfeer geen vrouwen zien, toch?
Jammer voor deze jongen dat hij dat nog niet wist.

vetkleppert | 10-12-12 | 12:04

Fok. Ik hoop dat Brian lichamelijk weer helemaal de oude wordt.

PureYak | 10-12-12 | 12:03

Die Badr Hari blijft ook bezig he?

Fokjeop | 10-12-12 | 12:02

Spijkenisse: de white trash town van Nederland.

stijllozenaam | 10-12-12 | 12:02

god-ver!

zoalshetis | 10-12-12 | 12:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland