Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hierrr zat onze Johan Remkes...

check die tieten dan!Voor iedereen die zich heeft afgevraagd waar minister Remkes zat op het moment dat half Thailand werd weggespoeld: welnu, Johan zat op Koh Samui en wel hierrr... Eerlijk gezegd lijkt het ons daar best goed toeven. Parelwitte stranden, overdag bier drinken met je vrinden en ’s avonds de bink uithangen in de stad. Geen wonder dat je niet gestoord wenst te worden. Volgens de Duitse buurman kwamen Remkes en zijn kornuiten regelmatig diep in de nacht op een nogal luidruchtige wijze binnen strompelen. En wanneer een Duitser spreekt over luidruchtig, dan moet het een redelijke tering herrie zijn geweest. Maar goed, Remkes' vakantie is toch mooi naar de knoppen. Want inplaats van kaarten, zuipen en het betasten van Thaise minderjarige meisjes moest meneer plotseling op last van politiek Den Haag interesse tonen voor de slachtoffers van de Tsunami’s. En dat is een hinderlijke onderbreking van zijn vrindenuitje. Sterkte Johan...

Reaguursels

Inloggen

Mijnheer Remkes heeft zoveel te verduren gehad. de arme ziel, nu weer is de vrouw van Wiegel, die hem zo bijzonder goed doorzag!!! overleden, ik hoop voor Wiegel niet dat die schijnheilige daar ook nog op de begrafenis verschijnt.

onderzoeker | 07-01-05 | 20:55

Vrouwen zullen er ook vast niet minder behandeld worden, ik wilde aangeven hoe conservatief de zwitsers zijn. En altijd neutraal blijven en geen asielzoekers opvangen is voor jou misschien superhandig, maar stel je voord at alle landen dat doen, waar moeten de mensen dan heen? Er zitten twee kanten aan het verhaal;Asielzoekers ervaar jij misschien als last maar de andere kant is dat een opvang van asielzoekers ook gastvrijheid betekent. Die gastvrijheid is in Zwitserland beperkt tot blanken die veel geld mee brengen.

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 19:31

@. FES:
Tsja... 't is maar net hoe je 't bekijkt,wanneer jij hun taal gewoon goed spreekt en je daarnaast heel goed engels en Nederlands kan, is er binnen internationale bedrijven(die heb je voldoende in Zurich) meer dan genoeg werkgelegenheid...

ShameLess | 07-01-05 | 17:25

@ Shameless

Het gaat mij eveneens niet om Zwitserland af te kammen. Al heb je een Zwitsers paspoort, je blijft in omgang een buitenlander en op deze grond word je niet geaccepteerd, wanneer je onverhoopt werkloos wordt.
Daarnaast ken ik het voorbeeld dat carrieremogelijkheden belemmerd worden, wanneer je een buitenlandse Zwitser bent.
Ondanks mijn zuiderlijke afkomst (ge wit wel, waor ut leven nog ech geleefd wor), moet ik Zwitserland in veel gevallen een verademing noemen. Maar werken? Nee, dank u!

FES | 07-01-05 | 17:16

@Lucas:
Overigens is het bij mij nog geen ene keer( oke ik zat in Zurich) dat vrouwen op welke manier dan ook minder behandeld worden...

ShameLess | 07-01-05 | 17:03

@FES:
"In Zwitserland wordt sinds mensenheugenis een intollerant beleid gevoerd ten opzichte van arbeidsloze buitenlanders, ongeacht afkomst. Je bent welkom mits je jezelf aanpast aan Zwitserse maatstaven en bij voorbaat werk hebt. Geen werk? Geen verblijf. En tot in de eeuwen der eeuwen bent u een buitenlander, ongeacht je integratie in de Zwitserse samenleving."
Dat je werk moet hebben, is naar mijn mening logisch. Je mag van het land en de voorzieningen genieten,mits je zelf ook je steentje bijdraagt. Wie doen het dan fout, de zwitsers of de Nederlanders ;)
je 2e punt
Dat is niet helemaal zo, je kan gewoon de zwitserse nationaliteit krijgen,alleen zal je dan je NL nationaliteit op moeten geven. Dit vind ik uiterst normaal.
@. Lucasdelinkselul:
"wij doen alles voor elkaar zolang het maar geen buitenlander is."
Niet mee eens... ik ben daar toch ook een buitenlander? Tegenover mij zijn ze dan toch heel anders dan jij doet voorstellen.... spreek je uit ervaring of heb je het van "horen/zeggen"..
Bedankt dat je ook een aantal punten opnoemt die voor anderen wellicht een voordeel kunnen zijn...
"Zwisterland bemoeits izch nooit met oorlogen (stel je voor dat je een mening hebt), Zwitserland laat nauwelijks buitenaldners toe (stel je voor dat je asielzoekers een dak boven het hoofd biedt)"
Dat is voor mij voordelig... dat jij dat niet leuk vindt,tsja kweenie wa'k daarvan moet vinden... vandaar misschien dat het in Zwitserland goed is, ondanks dta je weinig belasting betaalt... ik wil nu geen droomparadijs neerzetten,maar wel een goede vergelijking neerzetten...

ShameLess | 07-01-05 | 17:03

Ja, alleen is Zwitserland een van de meeste rechtse landen in Europa. Dat alles voor elkaar doen komt ner op: wij doen alles voor elkaar zolang het maar geen buitenlander is.
Zwisterland bemoeits izch nooit met oorlogen (stel je voor dat je een mening hebt), Zwitserland laat nauwelijks buitenaldners toe (stel je voor dat je asielzoekers een dak boven het hoofd biedt), en is sommige kantons hebben ze pas sinds de jaren zeventig actief vrouwenkierecht. Tel uit je winst.

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 16:36

@. hoeheterhoepeter:
hahaha nog zo 1 die denkt dattie het weet...
"Je mot toch wat als je met zun alle op een berg zit. Verder is er daar geen fuck te doen. Hier valt er tenminste nog wat te ouwehoeren"
Hou oud ben jij? 12?

ShameLess | 07-01-05 | 16:09

@. Muxje:
ja ergens heb je wle gelijk... daar betalen ze -correct me if I'm wrong- maar 2% inkomstenbelasting. Je kiest daarna zelf wat voor sociale verzekeringen je van je geld koopt.... dus alleen wat jouw KEUZE is. Hier betaal je gewoon 1 3e van je salaris,terwijl je het nog niet eens allemaal terugziet....
Overigens ligt ook de btw daar lager... de regering krijgt minder binnen en toch is alles perfect geregeld,wat doet NL dan fout?

ShameLess | 07-01-05 | 16:08

Je mot toch wat als je met zun alle op een berg zit. Verder is er daar geen fuck te doen. Hier valt er tenminste nog wat te ouwehoeren

hoeheterhoepeter | 07-01-05 | 16:07

"De gemeenschap is daar een stuk minder egoistisch en een stuk vriendelijker voor elkaar dan hier het geval is..."
Shameless, weet je hoe dat komt? Omdat gemeenschapszin en solidariteit daar een *keuze* is, die door ieder individu vrijelijk genomen kan worden.
Lucas heeft het over "een keuze die je kan maken" maar die keuzevrijheid hebben wij in Nederland helemaal niet. Solidariteit is hier afgedwongen, en iedereen zal zich goedschiks of kwaadschiks inzetten (middels belastingen) voor de gemeenschap, inclusief zaken waar je het zelf niet mee eens bent. Geen wonder dat de gemeenschapszin in Nederland verdwenen is... ons wordt geleerd dat solidariteit niet een vrij keuze vanuit je eigen moreel besef is, maar iets dat onder dwang van bovenaf wordt opgelegd.

Muxje | 07-01-05 | 16:05

@. Lucasdelinkselul:
Wat een onzin? Ben je welis in zwitserland geweest? En dan bedoel ik niet alleen om te skifahren en als dronken hollander de boel te verstieren...
De gemeenschap is daar een stuk minder egoistisch en een stuk vriendelijker voor elkaar dan hier het geval is...

ShameLess | 07-01-05 | 15:50

Wat is het dan

@ SHEBYTE
Ook al aan de doodwensen? Een trend zet door. Je hebt er vast een goede reden voor.

Sunnygirl | 07-01-05 | 15:44

Nee, waarom?

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 15:34

Lucas: sterf?

SHEBYTE | 07-01-05 | 15:26

@sunnygirl: bijna goed!

cametoripshit | 07-01-05 | 14:48

Waarom kan het in Zwitserland wel? Heel eenvoudig: Zwitsers hebben geen hart en denken uitsluitend aan zichzelf. Een keuze die je kunt maken maar ik ben blij dat Nederland wel aan andere landen denkt.

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 14:44

je zou die man toch .... .... (politiek correct blijven)... maar hij moet zeker opstappen als minister en lekker oprotten naar zijn vakantie resort. Dan schaad hij NL tenminste niet.

TheACE | 07-01-05 | 14:21

@LucasDeLinkseLul:
Zie mijn posts om:
12:36
12:56
13:16
Dat is wat IK erg vindt aan Nederland(a.a. want hier zou je uren over kunnen discussieren)

ShameLess | 07-01-05 | 14:17

@. cametoripshit

sunnygirl: je maakt me oor nat?

Sunnygirl | 07-01-05 | 14:11

@Ant:Raar is dat, al die mensen die blijven roepen 'zet die oogkleppen eens af!' maar teleksn als ik dat doe en rondkijk zie ik nog steeds niet wat er nou zo erg is in Nederland. Kunnen jullie het niet eens een keer fatsoenlijk uitleggen ipv roepen 'word nou eens wakker!'? Ik weet namelijk niet waar ik naar moet kijken...

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 14:10

@. Muxje:
Zielverwant.... :)

ShameLess | 07-01-05 | 13:57

@Ant: Wat bazel je? Wat is er volgens jou dan loos in ons landje?

cametoripshit | 07-01-05 | 13:54

Ik zie het al eerder: Remkes is alcoholist. Dat luidruchtige kan dus wel eens kloppen.
Brrrr, alcoholistische VVD-ers... Hoe erg kunnen je buren zijn?

Lucasdelinkselul | 07-01-05 | 13:51

@Chiant

whahahah cool man! wow leuke chick in ieder geval hehe... de comments zijn ook lache inderdaad!

BadPinky | 07-01-05 | 13:50

@sunnygirl: je maakt me ......... ;)

cametoripshit | 07-01-05 | 13:49

@ . cametoripshit

likje over je oor!

Sunnygirl | 07-01-05 | 13:47

@ cametoripshit.
volgens mij heb je zaagsel in je hoofd.oog kleppen voor en ben je ook nog eens doof.Je wil niets zien wat er werkelijk in nederland los is .Als je een keer de moeite wilt nemen en eens rond gaat kijken en je ook eens verdiept in de zaken waar het hier in nederland omgaat dan mag je stom lullen .Volgens mij zit je de hele dag op je luie reet en in de avond zuipen .

Ant | 07-01-05 | 13:45

@sunnygirl: huwelijk?

cametoripshit | 07-01-05 | 13:43

@ShameLess: wat naar voor je...(serieus). Nederland heeft inderdaad te veel regeltjes. Zo veel dat ze soms zelfs lijnrecht op elkaar staan. En dat van Ali Baba die alles wél voor elkaar krijgt ben ik ook helemaal met je eens! De ambtelijke molen draait vaak de verkeerde kant op.

cametoripshit | 07-01-05 | 13:41

Shameless, komt me bekend voor. Iedere keer als ik na een wat langere reis terug in Nederland kom, valt het me op hoe ongelofelijk lomp en onbeschaafd je hier overal wordt behandeld. Op straat, in winkels, aan de telefoon, en door de overheid. Soms is men ronduit onbeleefd, maar wat mij het meest stoort is dat niemand hier een dienstbare instelling heeft: niemand is echt geinteresseerd om je als klant te helpen. De klant is hier niet echt koning.
.
Als je de nederlandse mentaliteit in de zakelijk omgang zou willen uitbeelden, kijk dan eens naar die reclame van Ohra. Een zwembad, en die mevrouw die allerlei formulieren moet invullen om de vergeten opblaaskrokodil van haar dochterje terug te krijgen, en te horen krijgt hoe laat ze morgen terug kan komen. "Maar hij staat daar...". "Jaah... hij staat daar.". Dát is Nederland.

Muxje | 07-01-05 | 13:40

Kunnen we dat oorlikken niet doen op het eiland van Johan Remkes?

Starf*cker | 07-01-05 | 13:38

@Shameless.
Mee eens laat Remkes lekker met rust.
Calvinistisch gezeik van GeenStijl.

Mazzel | 07-01-05 | 13:36

handicap?

zakje pinda´s | 07-01-05 | 13:33

@Dekkie
Sunny is ruim meerderjaarig want Sunny heeft een verstands........
(het aantal letters komt overeen met het aantalstipjes)
Diegene die het juiste antwoord weet krijgt een likje over zijn/haar oor.

Sunnygirl | 07-01-05 | 13:31

@Sunny Ruim onder de gordel! Ik schat minimaal een centimeter of 10 (LOL).

Starf*cker | 07-01-05 | 13:28

@StarF*cker,
Die van de schoenlepel is ook onder de gordel

Sunnygirl | 07-01-05 | 13:24

@Dekkie eens!!! Alleen Sunnygirl is ruim meerderjarig.

Starf*cker | 07-01-05 | 13:24

@cametor:
Al die regeltjes hier zijn juist het probleem,want het werkt niet...
Als je net niet in ene hokje te plaatsen bent, is er dus niets voor je.
Voorbeeld: Ik stond een tijdje geleden geheel buiten mijn schuld(paps,waar ik bij inwoonde, vond het nodig om aan de dope te gaan en 7 maanden de huur niet te betalen,alsmede de 1000 euries die hij van mij geleend had ook niet terug te betalen,zonder dat ik wat van die huur wist). Wat denk je dat er gezegd wordt?
"Urgentie meneer? Sorry,daar komt u niet voor in aanmerking, u valt niet binnen de categorien, ja er is wel een categorie overige,maar ik kan u nu al vertellen dat u extreem weinig kans maakt"
"Maar wat moet ik dan mevrouw? Ik werk, ik betaal netjes mijn belasting etc."
Wat denk je dat haar antwoord was(gemeentelijk ambtenaar)?
"Tsja.. dan moet u maar naar het leger des heils gaan"
WTF?! Ik werk, ik betaal belasting etc, maar voor mij valt niets te vinden???! Terwijl Ali baba die een verblijfsvergunning krijgt WEL een urgentie-verklraing krijgt mbt "resocialisatie"?? Dat is wat ik bedoel met de bureacratie hier... er zijn prachtige regeltjes bedacht,maar als je er net niet tussen valt, kan je gewoon verrotten... ze kijken niet naar de persoon,maar ze zien je als een case-number... je bent niets... het interesseert ze ook werkelijk waar niets...

Over Frankrijk:
Helemaal waar! Dat is hetzelfde met Duitsland... iedereen heeft altijd zo'n gote bek over Duitland,maar voorlopig doen die het qua menselijkheid zelfs nog beter als Nederland....

ShameLess | 07-01-05 | 13:16

Dat van die minderjarigen is een beetje onder de gordel en ongepast, zelfs voor GS.

dekkie | 07-01-05 | 13:13

Sunny Heerlijk. Gewoon 's-nachts op het strand blijven liggen. Kijken naar de sterren. Tandenborstel en schoenlepel paraat, ha ha. Dit snappen ze niet.

Starf*cker | 07-01-05 | 13:11

@ShameLess: Mensen op het laagste (bijstand) niveau hebben het misschien niet breed, maar echt arm? Nederland heeft de beste sociale voorzieningen van de wereld, en behalve bijstand is er ook nog bijzondere bijstand, vangnetregelingen etc. Dus als er nu prioriteiten moeten worden gesteld, zou ik toch zeggen "geef de mensen die nu letterlijk dood gaan van ellende iets meer" (lees: de mensen in Azië).
Over Zwitserland en kan ik alleen maar zeggen: helemaal met je eens. Frankrijk is, ondanks alle (Nederlandse!) vooroordelen, ook zo'n land waar het nog fijn is om te leven.

cametoripshit | 07-01-05 | 13:07

Moet zijn 2007 2006 is Turijn!

Sunnygirl | 07-01-05 | 13:06

@ StarF*cker

7-1-06 12-1-06
Coconut Grove
8/3 Moo 5 Ban Tai
Koh Samui 84330

Sunnygirl | 07-01-05 | 13:05

Wat een gezeik zeg, gun die man ook een vakantie. Alsof hij daar iets nuttigs kon doen in de week na de ramp. Hij hield in ieder geval nog een beetje de economie in de rest van Thailand op gang.
Ik ben trouwens blij dattie in een resort zit waar de boel zwaar bewaakt wordt. Zou toch een beetje vervelend zijn als ik-weet-niet-wat-voor thaise bende hem zou ontvoeren o.i.d.

BigFoot | 07-01-05 | 12:58

@. cametoripshit:
Dat ook, maar de defenitie van armoede is dus volgens jou dat je dood moet gaan van de honger? Anders mag je het geen armoede noemen? Daar kan ik het alleen stellig mee ON-eens zijn... we hebben hier wel degelijk armoede en de bureacratie is hier bv ook echt bespottelijk... alles volgens het boekje.... je bent hier een nummer,nix meer...
Das in der Schweiss wel even wat anders...
Sorry,maar als je ziet hoe de mensen daar met elkaar omgaan en hoe ambtenaren daar met mensen omgaan, dan sta je toch raar te kijken als je ineens weer in Holland bent,waar de ene stoere-bink-yogi-drink en de andere popie-jopie je continue aan lopen te staren en uit lopen te dagen. Het nederland waar je continue afgesnouwd wordt... dat Nederland... voorouders bedankt voor het verneuken van dit land, ik ben bang dat Nederland niet meer te redden is... helaas....

ShameLess | 07-01-05 | 12:56

Hi Fleisch, Volgens mij heb ik jou ook wel eens rumoerig horen thuiskomen ha ha. Mooi huisje van Johan. Dat misgun heb ik hem niet. Zou ik graag een weekje met Sunnygirl willen zitten. Een beetje luie sex en een borrel. Sigaartje. Walker. Helemaal goed.

Starf*cker | 07-01-05 | 12:52

@ShameLess: Armoede kennen wij niet in Nederland. Niemand gaat hier dood van de honger. Dat Nederland verrot is ben ik wel met je eens, maar dat heeft niets te maken met geld. Het is de totale normverkankering, het resultaat van 30 jaar links wanbeleid.

cametoripshit | 07-01-05 | 12:51

@. SHEBYTE:
hahahaa... deal! :) Heb je je koffers gepakt? Nee 4 real, ik zit er serieus over na te denken om binnen nu en niet al te lange tijd(zeg een jaar of 2/3) te emigreren... het klinkt heel gek,maar ik erger me af en toe gewoon dood hier.... aan hoe de mensen met elkaar omgaan etc.

ShameLess | 07-01-05 | 12:49

. ShameLess Waar ging het hier fout?"

toen mohamed en abdul hierheen kwamen om het werk te doen, wat herman, piet ,en klaas niet wilden doen?

b-ware | 07-01-05 | 12:46

Hopp Schwiiz!

Omdat in Zwitserland alles beter werkt dan in de rest van de wereld. Zo werkt dat in Monaco ook, enz enz.

Niet zeuren over andere landen, je bent een wereldburger en kunt gaan en staan waar je wil.
Als NL je niet bevalt, moven!
En mocht je richting die zwitsers vertrekken, neem mij dan mee als je wil.

Gruezi!

SHEBYTE | 07-01-05 | 12:44

Laat die man toch lekker met rust... echt typisch nederland weer, dit. Dat gezeik om niets... het is gewoon een baan, zou Jan de Burgerman op je vakantie-bestemming ineens aan het werk willen, zonder daar ook maar een dup extra voor te zien? Nee. Dus waarom hij wel... hij is met vakantie, buiten bedrijf, "nu even niet" dat soort dingen enzo. dus.
Waarom is Nederland zo mieperig met al dit soort dingen, hetzelfde als dat al weken alles over fuckin' azie gaat. Ja heel klote, echt waar , echt heel erg wat er is gebeurd... uit de grond van m'n hart... maar waarom moet ik dan ook te horen krijgen dat de schuldenlast van die landen ineens verlicht wordt? Wat is dat dan weer? Dat is nederlands hypocriet... we moeten de rest van de wereld helpen,want hier is het zo goed... FUCK OFF! Krijg eerst dit land weer eens op de rails en ga niet vrolijk allerlei fondsen naar het buitenland sturen, omdat je als land wilt laten zien hoe groot en machtig je wel/niet bent.... want de belastingbetaler kan daar weer voor opdraaien... vrolijk nederland... voorlopig hebben we hier ook te maken met armoede,wellicht niet in zo'n mate als de getroffen gebieden,maar toch... het gaat mij erom dat er van alles wordt gedaan voor het buitenland en dat de ganse bevolking ineens zo begaan is met azie,Hands across fucking holland! maar onze eigen bevolking vergeten we vrolijk... wanneer is er ooit een inzamelingsactie of een gekleurd-bandje of wat dan ook geweest voor de armen in Nederland? Nooit. dan zijn we ineens de vrekkige nederlander. Maar om ons gevoel van eigenwaarde omhoog/ego tegenover de rest van de wereld te boosten trekken we onze poeplap ineens."Kijk eens hoe goed wij ze hebben geholpen als Nederland.Zo nu kunnen we weer rustig gaan slapen" Gatverdamme. Wat heeft Nederland van nature eigenlijk een smerig bescheten hypocriet volkje....
Ja, ook ik ben Nederlander en daar best redelijk trots op,maar als je dan,zoals ik, in een land als Zwitserland bent geweest en hebt gezien hoe het er daar aan toegaat, dan denk je:
"Waarom?!Waarom kan het daar wel?Hoe heeft het in hemelsnaam zo ver kunnen komen dat dit land zo verrot is...
Waar ging het hier fout?"

ShameLess | 07-01-05 | 12:36

En natuurlijk, alles wat in de Krant voor Zwakzinnig Nederland staat is waar.

cametoripshit | 07-01-05 | 12:24

Tjonge jonge. Volgens mij is nu wel eens duidelijk. Die man wil niet voor alleen wat mooie politieke plaatjes de hulpverleners voor de voeten lopen en vervolgens valt de totale linkse pers (en helaas ook Geenstijl) met de meest overtrokken reacties over deze man heen.
-
Laat me raden. Als hij wel meteen was gegaan hadden jullie er schande van gesproken dat deze man zonder dat hij wat nuttigs kan doen daar een beetje iedereen voor de voeten liep en slechts voor eigen politiek gewin daar was geweest om voor de camera's wat leuke plaatjes te schieten.
-
Het jaar is nog jong maar dit valt denk ik toch wel in de categorie misser van het jaar voor geenstijl.

Jelmer | 07-01-05 | 12:22

Pfff.... de conclusies worden getrokken en de oordelen geveld. Wat een non-topic.

cametoripshit | 07-01-05 | 12:12

Helemaal eens met SHEBYTE, ofschoon hij wel wat meer rekening met zijn Duitse buurman zou kunnen houden.

Chiant | 07-01-05 | 12:12

remkes heeft groot gelijk. gejank om niets...

zakje pinda´s | 07-01-05 | 12:11

Wat een typisch hollands hoerig geneuzel altijd. Wat had die vent moeten doen? Zijn bounty paradijsje acuut verlaten om als een debiel boven de lijken te hangen?
Die man kan en kon daar geen ene jota uitvoeren.. maar laten we vooral elkaar geen vakantie meer gunnen als de pleuris uitbreekt.

Al die heaumeaux die geklaagd hebben over de misser van Remkes heb ik tot dusver ook nog niet gesignaleerd in het rampgebied.
wat mij betreft krijgen deze figuren dan ook een lifelong ban naar de bananebar

SHEBYTE | 07-01-05 | 12:08

@GS

Is er al een besluit genomen over Kouwes?

TheRealShowstopper | 07-01-05 | 11:58

Ik snap niet dat mensen zich druk maken of remkes naar thailand gaat of niet.. sjonge jonge laat die man lekker... Alsof ze in thailand op die vent zitten te w88

Hakkert | 07-01-05 | 11:57

Koh Samui is een prachtig eiland en geen Bangkok hoerezooi. Remkes is dus niet gek.

Een vriend van mij heeft daar al jaren met zijn Thaise wederhelft een resort. Het is de laatste weken erg druk geworden, zo schreef hij net: "We hebben ook gasten die aan de ander kant zijn weggespoeld."

Ome Cor | 07-01-05 | 11:56

Ik zeg; Johan R. te G. jeukt enorrrrrrm

dan-nie.nl | 07-01-05 | 11:52

@Duke
zie mijn link om 11:27

Stijlloze Rukker | 07-01-05 | 11:48

inderdaad, fucking boring zeg... het niveau van de leuterende wijven aan de overkant van de straat... dan heb ik nog liever dijkshoorn of die malle sound-a-like.

SloopKogel (wie zijn | 07-01-05 | 11:46

weoaaahhh...
Boring !!
Zijn er geen fauteaux van kamermeisjes ofzo,dan kan ik mijn ogen nog een beetje openhouden

Duke ACID | 07-01-05 | 11:41

coconut grove, leuke naam.

69 | 07-01-05 | 11:35

Goed zo. En nu graag het adres van de nudistencamping waar Mirjam Sterk (CDA) altijd zit.

Pritt Stift | 07-01-05 | 11:35

bij gebrek aan beter.. alweer Remkes...

Kom op GS... dat kunnen jullie beter!

oli4amsterdam | 07-01-05 | 11:33

Binnenlandse zaken, buitenlandse zaken.. niet mijn zaak in ieder geval.. Ik ben pas net wakker en nu alweer vermoeid door de herhaling van dit Remkes topic.

Saffie25 | 07-01-05 | 11:32

Zijn hele tegenverhaal hangt ook wel van toevalligheden en verduidelijkingen aan elkaar he?

Araya | 07-01-05 | 11:31

@Locus: Heb je daar linx van?

Chiant | 07-01-05 | 11:29

Pfff, waar maakt GS zich druk om. :S Wat had 'ie moeten doen? Direct ramptoeristje gaan spelen?

Merizzle | 07-01-05 | 11:28

Hij schijnt door enkele getroffen nederlanders in het gebied weggekafferd te zijn....

Locus | 07-01-05 | 11:27

hoezo zie ik advertenties als mijn voorkeur op nee staat?

Elwin® | 07-01-05 | 11:27

Wedden dat hij daar nu aan z'n pieleke aan het sjorren is, om over één of ander wijf of manwijf, zijn heilige vocht te laten vloeien.

www.phuket-info.com/girls/

Stijlloze Rukker | 07-01-05 | 11:27

trouwens, leuke Ad die erbij zit... lexa.nl hehe wel toepasselijk voor onze vriend Remkes

BadPinky | 07-01-05 | 11:25

euhm dit topic hebben we al gehad?

sick | 07-01-05 | 11:24

Krijgen we nou ook foto's te zien van de camping waar Balkenende in de zomer vertoefd?

yumpie | 07-01-05 | 11:23

Ik word een beetje tsunamoe

Killroy1976 | 07-01-05 | 11:21

Wat een flauwekul weer over hoe en waar Remkes vakantie houdt. Als ik me de rest van het jaar tussen Haagsche politici zou moeten ophouden zou ik ook wel een paar weken per jaar het met wat vriendjes op een zuipen willen zetten en eens lekker los gaan. En wat is dat toch voor idee dat iedereen die naar Thailand gaat, dat wel zou doen om aan de meisjes (al dan niet minderjarig) te zitten?
.
Blijf bij de hoofdzaak a.u.b: het feit dat Remkes niet naar de plaats des onheils is gegaan.

Muxje | 07-01-05 | 11:20

niemand zei dat het gemakkelijk is, minister zijn.

storm69 | 07-01-05 | 11:17

na tweeen al terug?,das vroeg. hadden ze hoertjes bij zich? ,en kunnen die opgespoord worden? enj waren het jongetjes of meisjes , dat zijn dingen die ik wil weten

nobushi | 07-01-05 | 11:17

de vrouw van Wiegel had gewoon over deze hond heen moeten rijden.

Tubifiks | 07-01-05 | 11:16

Maar na mijn pauze van een half uur om de grootste trekpleister van Thailand te zien, het ziekenhuis in Phuket, kom ik mijn heerlijke ongestoorde vakantie weer voortzetten. En nu mijn zwembad weer in.

Johan W. Remkes | 07-01-05 | 11:14

Ach, plaag deze man toch niet zo!

WillemF5 | 07-01-05 | 11:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken