Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opa uit Roffa zet hangjeugd op Joe Tjoep

Mensen. Gewoon ff kijken dit. Rauwrealistische repo op Joe Tjoep over een Opa (70) die het opneemt tegen de "kanker" roepende hangjeugd voor de ingang van een Spar-supermarkt in Rotterdam. Generatiekloof. Fatsoenskloof. Koeltoerkloof. Opa jumpt erover heen alsof het niets is. Niet bang zijn. Het loopt niet uit de hand. Opa wordt niet inelkaar geslagen. En de hangjeugd ook niet. (Hoewel, op 3:03 zit eventjes een heel misselijk ratje uit de Joop-familie, die Opa probeert te facekicken.) Maar eigenlijk een soort van feelgood dit, met een happy end. Let op die witte duif. Boks.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb me nog NOOIT zo geschaamd voor mijn leerlingen. JA MIJN LEERLINGEN. Geloof me ik herken ze wel en ik zal ze ook aanpakken!

Maar OPA mag ook wel op zijn taal letten!

MissBetty | 04-12-12 | 11:15

Dikke respect voor deze man, laat zich niet bang maken door een paar van die ratjes... +heul veul!

Izbut | 03-12-12 | 19:55

Kijk, opa laat zien hoe het moet!
Zodra die gastjes zich misdragen grijpt hij in!
Je hoeft niet bang te zijn voor die idioten!
ZIJ ZIJN DOODSBANG VOOR NEDERLANDSE MANNEN!!!!!
Daarom doen ze zo stoer.
Ze durven alleen maar tegen vrouwen en kinderen, maar als je met een man of 3 aan komt rennen ruik je hun angstzweet na een kwartier nog!
Heb er 2 weken geleden nog een uit een tankstation in 020 geflikkerd met zijn grote bek.
Sta op tegen tuigh! Net als Opa! Wees een vent!

mothersfinest | 03-12-12 | 17:54

lees en huiver:

Massale inteelt binnen de islamitische cultuur gedurende de laatste 1400 jaar zou hun genpool catastrofale schaden hebben kunnen toevoegen. De gevolgen van het huwelijk tussen eerstegraads neven en nichten hebben vaak enorme effecten op de intelligentie en de geestelijke en lichamelijke gezondheid van hun nakomelingen en hun omgeving.

De negatieve gevolgen van de inteelt zijn ook in de islamitische wereld groot. De inteelt zou daarom kunnen verklaren waarom slechts negen moslims het ooit lukte de prestigieuze Nobelprijs te krijgen (5 van hen kregen de “Nobelprijs voor de Vrede” – voor vrede, die niet echt duurzaam bleek te zijn).

Het medeleven voor de gezondheid van toekomstige generaties zou moeten volstaan om huwelijken tussen neven en nichten in de eerste graad te verbieden. De economische en maatschappelijke gevolgen zijn ook van belang. Zo´n verbod zou ook de islamitische immigratie verminderen, omdat veel islamitische families graag hun praktijk van het familiehuwelijk wilden voortzetten om te voldoen aan hun culturele en religieuze tradities en rijkdom en macht binnen de familie te houden.

Hun IQ ligt tussen de 70 en 80, gemiddeld nog lager!!!

En onze regering maar miljoenen aan subsidies uitgeven/weggooien aan onnozele projecten, hallalhuizen, judo, kickboksen enz.
Maar.. wij schrijven, posten, tegelen hier wel allemaal over, ik incl. er veranderd niks.
Mits wij in opstand komen en dit niet meer pikken.
Ik doe graag mee.

shit01 | 03-12-12 | 17:04

@ mezelf, had dat niet korter gekund?

PisFinger | 03-12-12 | 16:54

Kansloos tuig is veelal laagopgeleid en hebben gewoon minder kansen in de maatschappij. Je moet er dus zelf aan werken om wat te bereiken. Dat moeten hogeropgeleide mensen ook. Alleen moet je dat wel duidelijk zijn met je 15e. Ergo: Moet het onderwijs van goede kwaliteit zijn (anders ontstaan er nog meer nietsnutten die de echte nietsnutten nog minder kans geven) en moeten er voldoende jobs en motivatie zijn, om die nietsnutten van de straat te houden.

Gedrag van rondhangende nietsnutten moet dus worden aangepakt op een wijze dat ze WEL gemotiveerd zijn en een baan zoeken. Hoe? Juist, door fatsoen te leren. Daar hoort een 'corrigerende aanpak' bij die je goed voelt en dat jaren later nog weet.

Wat dat aangaat, verbaas ik me hoe @ demensis wordt aangepakt en bijna blind wordt gemind en er weinig mensen zijn die wel die tegels goed lezen.

@ De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:26 is er bv een van.
Net als @dr. didlittle | 02-12-12 | 23:52 die het filmpje tot het laatst heeft gekeken, waar de jongeman terugkomt en z'n excuses aanbiedt; die heeft wel begrepen.

@ demensis
Mooi hoe je zelf aangeeft, wat het verleden met je doet. Als de mevrouw uit je voorbeeld haar tas beter vast houdt als jij achter haar staat; zie jij dat negatief tov jezelf. Begrijpelijk, maar je weet niet wat haar ervaringen zijn. Misschien is ze 2x haar tas kwijtgeraakt, of doet ze dat ook bij blanke, gele of rooie medemensen.

Tuig is tuig en de Rottumerplaat discrimineert niet: daar mag van al het tuig heen; auto- of autochtoon.
Nu nog de definitie van tuig vastleggen en men kan gelijk een veerdienst opzetten, voor overlast bezorgende straatjongeren, bedreigende, agressieve en/of berovende nietsnutten en dieven (van die lui die een omaatje neerslaan tot die dieven die aan de ene kant xxx mensen ontslaan om dan zelf een bonus te krijgen voor zijn 'resultaat'). Bij nader inzien is de Flevopolder beter geschikt dan de Rottumerplaat. ;-)

PisFinger | 03-12-12 | 16:51

Een beetje gemeente heeft gewoon een samenscholingsverbod, dus waarom daar niet?
En hoe zit het met de leerplicht? Moeten die snottevreters niet op school zijn? Ik zeg aanhouden, controleren of ze op school moeten zijn, in geval van ja, dan de ouwelui een megavette boete geven. Eens kijken of dat rondhangen dan niet snel afgelopen is.

von sokkenstopfen | 03-12-12 | 12:16

Een aanwinst van onze cultuur.

Bataaf | 03-12-12 | 11:35

LOL, zitten een aantal van mijn licht getinte klasgenoten in dit filmpje. Ze zitten alleen niet bij die Talibanner in het groepje.

Kotsende Panda | 03-12-12 | 11:12

gelukkig woon ik in gouda.... pfffff

kudt met dt | 03-12-12 | 10:29

Varkens zijn het....

DikHoofd | 03-12-12 | 10:21

LOL, zitten een aantal van mijn getinte klasgenoten in dit filmpje. Ze zitten alleen niet in dat Taliban groepje.

Kotsende Panda | 03-12-12 | 10:05

@Pimmetjes | 02-12-12 | 23:51 | + -8
je snapt er echt niet veel van hè?
begrijpend luisteren en lezen is zeker geen onderdeel op jouw school (sgool) geweest.
als je bij de ingang van een ziekenhuis staat en je neemt een kankerhap van je kankerappelflap en dat moet je godverdomme even tegen je kankermattie zeggen (want zo praat/schreeuwt de jeugd met elkaar dan geeft dat wel wat aanstaaot als bv je vrouw op dat tijdstip een zware operatie tegen darmkanker ondergaat.

Zuitschuip | 03-12-12 | 08:36

da wizard | 02-12-12 | 17:12 | + 32
erger nog, dit is geen wijk maar een ziekenhuis waar die spar onderdeel van een 'zorgboulevard'is.
Als je naar het oosten gaat wordt het niet veel beter hoor.
volgens mij is SPAR van origine Duits. ;-)

Zuitschuip | 03-12-12 | 08:30

Hing in mijn jeugd ook rond op straat, in Rotjeknor zuid.... maar ik kan me niet heugen, dat ik ooit iemand lastig heb gevallen, laat staan dat ik ouderen uit ging schelden.
Ik sprak ze netjes aan met U en ik hielp tassen dragen.
Niet om hun portemonnee te jatten, maar gewoon.... omdat ik graag behulpzaam was.

Ennuh.... klotejeugd van nu,...
Misschien was het jullie nog niet opgevallen.... maar we ergeren ons een beetje aan jullie.
Ga gewoon naar school, werk aan je toekomst, spaar voor je nieuwe spulletjes en probeer niet respect af te dwingen, maar te verdienen.
Dan worden we misschien nog vriendjes.

Ik heb namelijk veel respect voor de kassameisjes met hoofddoek, die iedere keer weer met een grote glimlach mijn varkenshaasje, spareribs en frikandellen scannen.
Zelfs de varkensoren, die mijn hond zo lekker vindt.... gaan moeiteloos naar de andere kant.
Dät is integreren!

Luister maar vaker naar opa, ipv stoer te gaan lopen doen.
Kun je wat van leren.

Schietmijmaarlek | 03-12-12 | 04:31

Illegale realist | 03-12-12 | 00:55 |

Honden bij dit soort gasten werkt altijd, een hond is namelijk niet rein waarom ik heb geen flauw idee. Een varken werkt nog beter.

non_de_pier | 03-12-12 | 01:07

Mijn buurman liet eens zijn 2 herders uit toen ie 2 Marokkaanse jongens met een lcd tv uit een tuin zag wandelen om 4uur s'nachts. De beste man heeft zijn herders los gelaten. Wat er toen gebeurde moge duidelijk zijn als je na gaat dat de herders toevallig in een training zaten om politiehond te worden.

Overigens wordt mijn buurman sindsdien spontaan begroet door de zelfde jongens. Het kán wel, respect moet ze alleen ff bij gebracht worden. Beetje jammer dat datzelfde respect bij iemand anders waarschijnlijk ver te zoeken is.

Illegale realist | 03-12-12 | 00:55

Niekler | 02-12-12 | 23:57 | + -3 -
Ik hoop dat jij 16 jaar bent en nog het idee hebt dat je jezelf als een mongol moet gedragen om respect van gekleurde leeftijdsgenoten te krijgen, zo niet en je bent volwassen dan ben je echt een treurig stuk vreten.

MBeen | 03-12-12 | 00:42

This is why I carry

polishLuke | 03-12-12 | 00:35

Samenscholingsverbod voor getinten bij supermarkten is inderdaad geen slecht idee. Waarom niet? Omdat zo'n zwerm donkere insecten op zoek naar rottigheid rond de dagelijkse boodschapjes gewoon een kutgevoel geeft. Of je er nu zelf last van hebt of niet. Het hoort niet. Zuip die lauwe energierommel thuis op.

Bas_wever | 03-12-12 | 00:06

Wat een zeikerd wel. Waar je je al druk om maakt. Oh je staat op een stoep oooh. Terug achter de geraniums naar de buren gluren.

Niekler | 02-12-12 | 23:57

Ik ken die groepjes. 'Als ik je zonder honden tegenkom pak ik je'. Altijd dreigen dat nutteloze gajes.

Canis Spurcus | 02-12-12 | 23:56

Ik vind het wel sterk dat die jongenman op het laatst zijn excuses aan komt bieden. Dat is uiteindelijk waar het allemaal mee begint, je fouten inzien en je daarvoor verontschuldigen. Dan komt het de volgende keer beter doen daarna en dan komt het heus wel goed.
Ik ben het met @Demensis eens dat er net zoveel nederlands tuig is maar dat betekent niet dat dit wel goed te praten is. Het feit dat die gasten daar op deze manier rondhangen is gewoon bedreigend en vervelend. Moet je niet doen, is niet illegaal maar wel vervelend gedrag.
Dat is mijn mening.

dr. didlittle | 02-12-12 | 23:52

Wat is er strafbaar aan op straat staan?
Er is geen samenscholingsverbod.
Er is geen verbod op gezichtsbedekkende kleding.
En als je je beledigd voelt door hen moet je aangifte doen.

Maar als je hen gaat narren met een camera en hen ongevraagd op JoeTjoep zet moet je natuurlijk niet verbaasd zijn als je een reactie krijgt of een kreet naar je hoofd krijgt.

Pimmetjes | 02-12-12 | 23:51

Ik heb het gemist, maar wat hebben die jongens gedaan? Oh, in een groepje staan. Nee, dat is hinderlijk, wat u zegt. Opa moet zijn boodschappen doen en naar huis. Dan is er niets aan de hand.

Dmitri Dmitrievitsj | 02-12-12 | 23:33

Ik wou dat ik 70 was, dan doen ze je kennelijk niets. Als ik daar wat van had gezegd dan had ik tot mijn 70ste vloeibaar gegeten. Respect voor de man. Wel vreemd van de Spar dat het verboden is voor honden, terwijl die honden van buiten er wel wat kopen. Die gozer die trapt verdient gebroken benen. Hoe durf je zoiets te doen.

Sky Lukewalker | 02-12-12 | 23:10

Maar die achterbakse laffe flikker die opa probeerde te trappen mag kapot! Mocht dat niet duidelijk zijn...

Canis Spurcus | 02-12-12 | 23:07

Zijn gewoon nozems a 2012, je weet tog..

herrieschepper | 02-12-12 | 23:01

demensis, jank-trol. Geen andere site waar je je ongenoegen kunt spuien over de slechte blanke?

oranjeblanjeblue | 02-12-12 | 22:40

Schijthekel aan die voetbalplaatjes bedelende losers bij de supermarkt.

Canis Spurcus | 02-12-12 | 22:35

Waar blijven de Mariniers die de zomer van 1970 nog eens over doen toen zij de hippies met knuppels en koppelriemen van de Dam sloegen? #cultuurverrijkers

Mr.weemoed | 02-12-12 | 22:29

Sorry, maar wat deden ze nou eigenlijk mis?

Skintor | 02-12-12 | 22:23

Merkava | 02-12-12 | 17:05 | + 246
Die vind je dood, door geloof/dictatuur/corruptie

¡Sodeju! | 02-12-12 | 22:19

Ja daar bevordert je samenhorigheidsgevoel dat stelletj vodden bij elkaar. Gewoon een bacteriele infectie op loslaten,nu we toch vlakbij het maasstad zijn.

arunt_bass_abuser | 02-12-12 | 22:08

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:54
Ik heb uw reedt net in mijn 'vermoeiend' lijstje gezet.
Denkt U met Uw hippie hoofd nu echt dat u daar wat aan had kunnen doen? Nee,daar waren legers/at teams voor nodig.

Dus daarom vind ik het inderdaad iets belangrijker wat er ter plekke voor mijn neus afspeelt.Geloof het of niet,mijn lijf en leden is voor mij iets belangrijker dan die van de buurman.

de grote Anti | 02-12-12 | 22:01

de grote Anti | 02-12-12 | 21:06

"Blijf gewoon uit mijn buurt en ik vind het wel best allemaal is mijn filosofie."

Robert mikelson, is die in je buurt gekomen? Niet? Dus je vindt het wel best wat hij heeft gedaan? Hmm, aparte filosofie.

Je wil meer namen, krijg jij meer namen: adolf hitler, idi amin, josef stalin, mao tse dong, george bush jr, anders breivik, bashar al-assad, thein sein, mohammed bouyeri en volkert van der graaf.

Zijn die ooit in je buurt gekomen? Waarschijnlijk niet he? Dus dan vindt je het volgens eigen zeggen allemaal wel ok.

Tof! Iemand met visie. U is een mooi mens!

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:54

Laat maar..., al gevonden, maar verder niets bijzonders.
Stop maar met zoeken allemaal...................

Harry de Slijter | 02-12-12 | 21:49

Waar kan ik dat kanaal van die opa vinden dan, waar hij aangeeft zijn filmpje op joetjoet te zetten?
Leekt me wel stoer.........
+10 voor opa overigens!

Harry de Slijter | 02-12-12 | 21:43

de grote Anti | 02-12-12 | 21:06

Jep! Doe ik gewoon. Overigens heb ik nog nooit met mn moeder geneukt, ook geen intentie of wens om te doen. Je bedoeld misschien mn vader? Das 'n moederneuqer, feit!

Wat betreft het bloksnorretje, praat dan ook niet zo'n poep. Je laat me toch ook geen andere keuze.

Moslims zijn tegen democratie, moslims vinden dat homo's dood moeten, moslims vinden dat ex-moslims dood moeten, moslims vinden vrouwen onrein, moslims vinden anders gelovigen minderwaardig, moslims vinden dat de hele wereld moslim zou moeten zijn, moslims willen met geweld hun ideologie opdringen aan de wereld.

Als je nou het woord 'moslim' vervangt door 'nazi' heb je de inhoud van mein kampf.

Dus, iemand die dat soort moslims verdedigd, verdedigd hitlers mein kampf.

Q.e.d.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:42

Man van mijn hart , je bent 70 en blijkbaar de ENIGE met kracht en durf om uit te spreken wat we allemaal denken.
Opa , hulde !

ewout56593235 | 02-12-12 | 21:39

ZKH EénOog | 02-12-12 | 21:18

Jep, dat was ik, die humor heeft uitgevonden. Ofja, samen met Richard Prior en George Carlin. Maar ja, die moesten zo nodig dood gaan dus nu ben ik de enige overgeblevene.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:27

Duss: tulpenbollen verplichten in pliesiekantines.

pennestront | 02-12-12 | 21:26

Bejaarden hebben gewoon meer ballen dan pliesies.

pennestront | 02-12-12 | 21:25

de grote Anti | 02-12-12 | 21:18

OMG! Het zit je ook écht niet mee he?

Kunnen we misschien 'n giro555 voor je opstarten?

Maar ach, ik ben Limbo, dus waar hebben we 't over?

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:23

@redsniper2
Of klassieke muziek.

de grote Anti | 02-12-12 | 21:22

Je kúnt lullen over hangkloodtzakjes, bontkraagjes, asofielen en noem nóg-es 200 scheldwoorden... Je kunt ze óók simpel wegjagen met een ultrasoon geluidssysteem, zoals de Mosquito. Kost bijna niks en zéér effectief.

redsniper2 | 02-12-12 | 21:20

Is dit de nieuwe reclame voor de Spar?
Al genomineerd voor de gouden Loeki?

The_Black_Knight | 02-12-12 | 21:20

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:01

Barking up the wrong tree!

Hahahaha. Ik en politiek correct. Jij hebt humor uitgevonden?

ZKH EénOog | 02-12-12 | 21:18

Oke,ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen het weet na een keer verteld te hebben een paar jaar geleden,maar ik ben dus deels (hier komt 'ie) nederlands/engels/iers/frans/duits met een vleugje schots schijnbaar.En heul ver weg geboren.

de grote Anti | 02-12-12 | 21:18

Amigo1973 | 02-12-12 | 20:50 | + 1 -

YIp de enige manier om aan het tuiggedrag een eind te maken, is als groep verhaal halen, wat hun kunnen kunnen wij ook. Gewoon met een man of 30 /40 ook op die brug gaan staan en dan doen wat hun normaal doen zijn ze zo weg.

LostSandWich | 02-12-12 | 21:17

lion@night | 02-12-12 | 18:50

Momentje, ik sta even op om jou 'n welgemeend applaus te geven!

Hulde mijn vriend.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:15

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:53
Holy shidt,zit je mij nu op een lijn te trekken met het snorretje en zijn gay vriendjes.. nu ik het voor de tweede keer lees schijn je aardig zeker van jezelf te zijn moederneuqer.

Ik heb eigenlijk geen fuck te maken met het eurospelletje dat al aardig lang gaande is,fuck me.
Blijf gewoon uit mijn buurt en ik vind het wel best allemaal is mijn filosofie.

de grote Anti | 02-12-12 | 21:06

de grote Anti | 02-12-12 | 20:58

Hmm, als je nou zo kalm gaat reageren haal je natuurlijk wel alle plezier uit mijn relaas.

Stomme anti, anti is stom!

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:05

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:51

Uiteraard plaats jij je daar boven. Dat is immers de politiek correcte houding om aan te nemen. Ook precies de reden waarom deze problemen maar voortduren.

Als marokkanen 3 tot 4 keer zo vaak vertegenwoordigd zijn in de misdaadscijfers, ligt daar 'n duidelijk probleem!
Je ogen daar voor sluiten is op z'n minst naïef te noemen, maar als je 'n overheidsfunctionaris bent met een verantwoordelijkheid naar het volk grenst het zelfs aan landverraad.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 21:01

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:53
Oke oke,ik was eerst ook overstuur (check mijn kudo's maar hierboven) maar na twee flessen wijn begint het weer een beetje te bezinken.

Je mag ze best heeeeel heel erg niet leuk vinden,maar zelfs met 5 flessen wijn achter de kiezen vind ik 'haat' nog steeds een overbeladen woord.Maar dat ben ik dan.
Maar ik snap je punt ook.Relax.

de grote Anti | 02-12-12 | 20:58

de grote Anti | 02-12-12 | 20:23

Ja en? Wat is er mis met aanzetten tot haat?
Je kan geen krant openslaan of er wordt aangezet tot haat.
Haat jegens moordenaars, verkrachters, dealers en pedo's. Niks mis mee lijkt me.

Maar jij wil me nou wijsmaken dat het fout is om personen te haten die 70-jarigen voor kankerlijer uitmaken en hem vervolgens 'n rotschop te geven. Dat het verkeerd is om personen te haten die vrouwen voor hoer uitmaken omdat ze niet ingaan op hun 'versier' praatjes. Dat het verkeerd is om personen te haten die vinden dat het ok is om homo's van 'n gebouw te gooien en ex-moslims te vermoorden.

FUCK YOU!

Jij en mensen zoals jou zijn een grotere bedreiging voor Nederland dan hitler ooit is geweest!
En oh, weet je wie er verantwoordelijk waren voor de opkomst van hitler? Jij! Ofthans, mensen zoals jij. Die uit morele superioriteit en politieke onverschilligheid vonden dat dit soort intolerantie toegestaan moest worden.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:53

@mezelf

b-tje naar oven gooit...

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:52

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:38

Wij/zij denken op basis van gedrag/daden, daar is inderdaad helemaal niets mis mee. Wij/zij denken uitsluitend gebaseerd op aangeboren aspecten vind ik persoonlijk een tikkeltje primitief. Ik wens mezelf daar oven te plaatsen.

Maar ik geloof dat dat ook een beetje de strekking was van mijn comment?

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:51

het probleem is dat de "normale" mensen het a-sociale gedrag niet afstraffen met de groep ,, echter de a-sociaal ziet zich wel ondersteund door een groep .

Gevolg is dus dat de persoon die had kunnen ingrijpen , maar doorloopt omdat hij anders in het ziekenhuis eindigt in plaats van ervoor Opa helpend .

ter illustratie : ooit woonde Amigo in het kansendorp Spijkenisse , daar stond bij een bruggetje opeens een groepje Antilianen , deze riepen alle vrouwen na en intimideerde alle jongens die daar alleen over het bruggetje fietsten, op een dag Ging 1 van de Antilliaantjes te ver en greep een 15 jarig meisje bij de borsten . Echter zij had een broer die de gehele buurt wist te mobiliseren jongens vanaf 16 jaar tot huisvaders van in de 50 trokken naar het bruggetje vanaf dat moment was het weer rustig bij het bruggetje en kon iedereen weer vrij passeren .

kijk dat waren nog eens tijden ! overigens in de groep die naar het bruggetje trok zag je allerlei nationaliteiten.

Amigo1973 | 02-12-12 | 20:50

Gewoon afval wat zo de zandbak weer in kan wat mij betreft.

RottingChrist | 02-12-12 | 20:50

@Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 20:27

Interessante gedachte. Maar eerlijk gezegd, schat ik hem niet op dat niveau in...

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:48

@de grote Anti | 02-12-12 | 20:23
Tsja.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 20:47

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:38
Jah,en dan revalideert zo iemand weer en komt verhaal halen,misschien neemt hij je dochtertje wel mee.
Ghettos bouwen voor dummies' zeg maar.

Nee,daarom heeft het westen een tussenpersoon die het moet opknappen,dan wordt het niet al te persoonlijk snap je? Maar in zelfverdediging moet je natuurlijk doen wat je moet doen op dat moment.

de grote Anti | 02-12-12 | 20:45

@Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 20:31
Hmm,ja.De vraag leeft,maar heb toch nog goede hoop.
Het niet echt vergelijkbaar wat u schetst.
Meewerken met criminelen is meer miami-vice,een focking gigantisch tot de tanden-bewapend duits leger te vriend houden is eerder gezond verstand.

de grote Anti | 02-12-12 | 20:38

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:07

Er is helemaal niets mis met het 'zij/wij' denken.
Doen we allemaal, al jaren. Bij moordenaars, verkrachters, dealers enz.

Discriminatie zeggen ze dan, ja so what?

Discriminatie is goed!
Discriminatie MOET!
Zonder discriminatie kan een samenleving niet functioneren.

Betekenis van discriminatie is uitsluiten en/of onderscheid maken. En dan vind ik 'n goed idee als het gaat om de robert mikelsonsen van deze wereld; ik maak onderscheid tussen iemand die wél kinderen geneukt heeft en wie niet. En deze personen wil ik dan uitsluiten van de maatschappij. Niks mis mee.

Zo maak ik ook onderscheid in mensen die de bevolking terroriseren en wie niet. En die mensen wil ik dan ook uitsluiten.

Combineer dit met het feit dat wij als mens, als zoogdier, uit overlevingsinstinct erg goed zijn in het herkennen van patronen. (Immers, om te overleven moe(s)t je herkennen dat tijgers en wolven je wilden opeten.) Dan is het volkomen normaal dat we nu zeggen: die kutmarokkanen zorgen voor de grootste problemen!

Niet omdat ze marokkaans bloed hebben, wél omdat ze volgens die cultuur leven.

En volgens Einsteins agdagium: If you always do what you always did, you will always get what youo always got. Wordt het tijd voor 'n nieuwe aanpak.

Het is wel duidelijk dat de straffen volgens westerse/beschaafde maatstaven niet werkt. Prima! Dan gaan we dus iets anders doen. Er zijn meer dan genoeg voorbeelden in de wereld te vinden van wat wél werkt. Kijk bijvoorbeeld gewoon maar naar marokko zelf; daar zijn ze als de dood om opgepakt te worden. Waarom?

Simpel; 'n beest moet je straffen op 'n manier dat 'n beest begrijpt. En laten we eerlijk zijn, deze middeleeuwse idioten staan dichter bij hun dierlijke roots dan ze bij de beschaafde wereld staan.

Oftewel: lijf straffen! Net als in marokko; sla of trap ze helemaal de tering! Maak ze psychologisch ook kapot.

Geen warme cel met playstation maar 'n betonnen bed op letterlijk water en brood. Bewakers die 3x per dag hun wapenstokken kapotslaan op die gasten.

En buiten de bajes; iedereen, maar dan ook echt íedereen moet het recht in eigen handen nemen en deze figuren tot bloedens toe trappen en slaan.
Niet de goeie uiteraard, want die zijn er ook. Nee je moet goed gedrag belonen en slecht gedrag bestraffen. Maar dan wel op 'n manier die ze begrijpen.

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:38

Pff, je zult maar in de Randstad wonen zeg..

DutchLibertarian | 02-12-12 | 20:35

@de grote Anti | 02-12-12 | 20:23
Bij u leeft dus ook de vraag of de politie in 020 net zoals een jaartje of 70 terug net zo loyaal zal meewerken.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 20:31

@ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:07
Opmerkelijk is dat de mensis z n nick jat van De Menz Is , Menzis, de slechtste Zorgverzekeraar in NL onder leiding van ene R. van Boxtel, ex minister van Grote Steden Beleid, al weer opheven dat ministerie uiteraard.
Salaris van het genie v. Boxtel bij Menzis 457.000 buiten z n bijbaantjes.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 20:27

@Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:14
Dat is aanzetten tot 'haat' en uberhaupt een domme uitspraak.Ruim eerst de straten op is een ruim begrip.
Wat als je mij of een liev katje tegenkomt.Of iemand die er ruig uitziet maar geen vlieg kwaad doet.Of een bankier die daar gewoon voor geleerd heeft,want tja,je moet toch doen waar je goed in bent nietwaar?
Of een negert/mocro/chinees die in een verzorgingshuis voor labiele blanke 14-jarige meisjes werkt.

Dus.. je zal iets specifieker moeten zijn,want even de straten opruimen heeft voor veel mensen een andere betekenis.Zoals dit tuigh bijvoorbeeld zou het liefst de pliesie zien verdwijnen,hehe..*zucht* Toeval?

de grote Anti | 02-12-12 | 20:23

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:29

HULDE!!! Spijker-kop-raak

Zo zouden er meer moeten zijn!

Mijn advies aan iedereen die terminaal is of zelfmoord overweegt: ruim eerst de straten op voordat je uitklokt!
Wat heb je te verliezen??

Beschaafde mensen zijn vatbaar voor staffen op 'n beschaafde manier.

Maar als je je als 'n beest gedraagt, zal je als 'n beest behandeld worden!

Drs. Facts n Figures | 02-12-12 | 20:14

@La Bailaora | 02-12-12 | 20:02
Geloof het of niet,maar aardig wat van onze vrolijke moslim vrienden zien zichzelf ook als bevrijders.
Dus na honderden jaren die gristenen eindelijk een beetje normaal te hebben gekregen zijn er nu de moslims weer die het beste met ons voorhebben.

Van mij mogen er heel wat amerikanen,engelsen,polen en australiers (canadezen?) een paar jaar vakantie komen vieren hier.Gezellig.Good old times.

de grote Anti | 02-12-12 | 20:10

Ik kom naar rotterdam en ga jullie allemaal koppen :)

Sprokkoo | 02-12-12 | 20:09

@Demensis

Jongen/meid, alsjeblieft: film die autochtone paupers gewoon, zet ze op joe tjoep, en embed ze hier in de comments.

Dan weet ik namelijk van welk van 'onze' paupers ik me kan distantiëren. Iets dat ik wel doe, met 'ons' tuigh. Want ik zie dat soort gajes het liefst gewoon vast, als ze werkelijk doen wat jij vertelde. Criminelen, vandalisten, irritante hangjongeren en opruiend plebs mogen ze wat mij betreft keihard aanpakken (en let vooral even op, hoe ik in deze zin op GEDRAG selecteer, en niet in een huidskleur of afkomstgerelateerde wij-zijstuip schiet).

Jij, daarentegen, schiet in een verdedigingsstuip, waarmee jij JEZELF automatisch gelijk trekt met allochtone paupers, jezelf dus uitmaakt voor nietsbetekenend hangjongeren plebs, en onderwijl even een 70 plusser, die dus zelfs de oorlog overleefd heeft en aan de wederopbouw heeft geholpen die jullie luie gehang mogelijk heeft gemaakt, aan de kant zet als een stuk vuil.

Je bent een schoft! En daar kom je gelukkig zelf voor uit. Dat is het verschil tussen distantiëren en vereenzelvigen.

ZKH EénOog | 02-12-12 | 20:07

Tarmac | 02-12-12 | 19:25
Ik begrijp je. Volgende keer 020 supporters ok? ;-)

Smarties | 02-12-12 | 20:03

@spanarchist | 02-12-12 | 19:41
Ja klopt. En mijn moedertje, 88, zegt dan altijd, uh? Nog nooit iets vernomen van een Marokkaan, Turk ofzo aan het einde van de oorlog. We vierden groot feest toen we de Canadezen zagen binnenrijden, met in alle pers lovende woorden voor de geallieerden die bestonden uit Engelsen, Amerikanen, Polen, en andere verdwaalden als wat Australiers e.d. Maar Marokkanen? Nog nooit gelezen of gezien, en ineens rond 2000 zoveel wordt dat uit de hoge hoed getoverd. Moet niet gekker worden natuurlijk.

La Bailaora | 02-12-12 | 20:02

Smarties | 02-12-12 | 19:39
Heel mooi gesproken!

GeflipteVlaflap | 02-12-12 | 19:56

La Bailaora | 02-12-12 | 19:20
Laat jij je nakijken. :-) Mijn oude moeder staat in de trein en twee allochtoonse meisjes zijn iets aan het slopen. Mijn moeder, 2 voet hoog springt op en zegt er wat van. De meisjes zeggen: Waar bemoei je je mee. Wij hebben Nederland opgebouwd.
10 jaar geleden. Geloof me, ze denken het echt. Natuurlijk ingegeven door breisokken. Maar binnenkort in alle geschiedenis boeken te lezen van kleinzoon. De winnaar bepaalt de geschiedenis.

Smarties | 02-12-12 | 19:52

@Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:48
Natuurlijk zit je er niet op te wachten. Niemand, lijkt me.
Van alle slechte verhalen kan ik me nog het meest boos maken om die waaruit blijkt dat de omgeving erbij stond en ernaar keek.
Persoonlijk frusti-dingetje, denk ik.

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:52

@sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:37 |

Ik hoop van niet. Ik heb me serieus toegelegd op monogamie. Zonder wederkerigheid zou dat zonde zijn geweest....

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:50

@sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:48
Zoiets vermoedde ik al.

Toetsenbordheld.

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:50

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:37
Lol. En mevrouw Parel de schuld van haar kapotgetrokken kleding aan de lokale hangjongere geven, die zich van geen kwaad bewust is.

spanarchist | 02-12-12 | 19:49

Opa +1! En wat ben ik weer eens dankbaar dat ik in Groningen woon! Met een gerust hart de supermarkt in kunnen lopen is heel wat waard. Mijn oma die rustig een blokje om kan lopen, blanke buren die 's ochtends vriendelijk "moi buurvrouw" zeggen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh ooit zal het hier ook vast feit worden dat het zwart gaat zien, want van onze politiek hoeven we niets te verwachten, maar tot die tijd geniet ik van een blank, respectvol stukje Nederland en kijk ik vol afschuw naar de oprukkende troep bontapen.

GeflipteVlaflap | 02-12-12 | 19:48

@De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:35 |

Nou, dat heldendom mag me best bespaard worden door zoiets als bijvoorbeeld politie, ouders die hun etterbakken opvoeden, en meer van dat. Ik zit echt niet op geweld te wachten. Na dat handgemeen bijvoorbeeld voelde ik me dagenlang slecht over het feit dat het op geweld uitgedraaid was. Ik ben niet op deze Aarde gezet om mensen pijn te doen. Soms blijkt het helaas nodig....

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:48

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:42
Als ze lelijk is ja.

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:48

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:29
Gelukkig denken onze vrouwen hetzelfde over hun mannen.......
"de beste man" is dan ook een metafoor in mijn tegel, een metafoor voor een man die zijn gram wilt halen in de hulpverlening over de metaforische rug van op dat moment hulpeloze vrouwen...... en dit soort "mannen" hebben aan ons soort mannen de verkeerde voor zich, ik ga er al niet eens meer vanuit dat ik belasting betaal voor de.aanpak van dit uitschot.
Neen je mag niet voor eigen rechter spelen, maar zeker wel voor je eigen en dat van een ander opkomen, ook al moet je je daarin alsnog verdedigen.......

wel/niet | 02-12-12 | 19:44

Twee topics over Rotterdamse lef opa's in één week.
De een pakt zakkenrollers in hun kraag.
De ander laat zich niet intimideren door scheldende hangkansenjongeren op het terrein van ziekenhuis Maasstad.

* trots is op een generatie met lef die weldra uitgestorven is *

La Vie En Rose | 02-12-12 | 19:42

@sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:37
Vertel eens, ben jij er zo één die toe staat te kijken wanneer een vrouw wordt lastiggevallen door tuig?

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:42

La Bailaora | 02-12-12 | 19:34
Volgens Bussemakers hebben allochtonen Nederland ook mede bevrijd. Over geschiedvervalsers gesproken.
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...

spanarchist | 02-12-12 | 19:41

demensis | 02-12-12 | 18:53
Ik had zo'n reactie al verwacht. Ik begrijp de commotie van je nu ik je achtergrond iets meer ken. Maar jij of je ouders of grootouders beslissen naar Nederland te komen. Omdat Nederland goed geregeld is en humaan is en goed voor jouw volk, anders zou je niet komen. Dus zonder inmenging van jouw volk hadden we dat hier al. Waarom zou de Nederlander veranderen in deze zienswijze? Het is juist het 'gesleutel' van nieuwe volkeren die de Nederlandse oude traditie aan flarden schieten. Er wonen hier ook turken en PKK, dus waarom vlucht je dan hier naartoe? Wij hadden de vrijheid en wilden dat graag delen met andere mensen. Je komt uit een 'oorlogsgebied' en wil mij vertellen wat mensenrechten zijn? Die zijn mij met de paplepel ingegoten. Hoe je het ook went of keert, in jouw gebied zijn jullie er niet uitgekomen. Om wat voor redenen ook. Ik vind het krom dat je naar een land verhuist dat bekend staat om eeuwenlange tolerantie, en sinds je hier woont ineens invloed daar op moet hebben om die tolerantie te waarborgen. Waanzin! Onderwijl heb ik heel wat vrijheid in moeten leveren, alleen maar afgaand op jouw reactie. Ik pik dat niet, ik vind het namelijk niet normaal dat een gastvrij land zo word behandeld door nieuwkomers. Die alle nieuwe kansen krijgen maar erop spugen.

Smarties | 02-12-12 | 19:39

@demensis | 02-12-12 | 19:14
Zeg lid van de watjescultus, je collegae zijn pas eind jaren 60 binnengetrokken, waarom omdat wij het zo goed deden dat we het werk niet maar aan konden.
Overigens ooit wel eens van NL-ers in de VS/Canada vernomen die daar dwars lagen, meiden uitscholden, het leven van gepensioneerden onmogelijk maakten, een uitkering/huursubsidie/zorgtoeslag ontvingen etc.
Lekker opzouten naar Turkije zou ik zo zeggen gaat economisch prima daar en de zaken omdraaien kan je ook prima, moet goedkomen daaro.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 19:38

Waarvoor dank mijnheer Parel.

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:38

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:35 |
Ondertussen ligt mevrouw Parel wel te krikken met buurman Sjaak terwijl mijnheer Parel de straten veilig houdt met de lokale buurtwacht.

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:37

@de grote Anti | 02-12-12 | 17:17 : Waarom een strafkamp helemaal in Siberië, dichterbij is ook mogelijk, zoals Rottumerplaat of zo.
Denkt nog weleens met weemoed terug aan Lubbers z'n Kampementen: www.youtube.com/watch?v=5T4GbraCJDo

Mazzeltov | 02-12-12 | 19:35

@Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:29
Fantastisch! Mevrouw Parel mag in haar handen knijpen met zo'n held.

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:35

@spanarchist | 02-12-12 | 19:27
Klopt als een bus :-). Maar ook overdrijven ze sterk de rol van gastarbeiders bij het effect voor de Nederlandse economie. Dat was er nauwelijks. Simpelweg omdat de omvang er van heel klein was op de totale economie, en de toegevoegde waarde van dat soort werk natuurlijk compleet in het niet viel bij de groot industriele ontwikkelingen van bedrijven als Unilever, Akzo, Philips, Shell, de Rotterdamse Haven, enz... Machinatie, uitvindingen in de industrie, allemaal veel belangrijker voor de grote groei dan wat handwerk. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet goed was per individu dat ze zulks werk verrichtte, het moest ook gebeuren, maar dat die heren 'Nederland' zouden hebben opgebouwd, dat is natuurlijk een verschrikkelijk grote gotspe. Een verkrachting van de geschiedenis.

La Bailaora | 02-12-12 | 19:34

wat hij zegt:
de grote Anti | 02-12-12 | 17:17 | + 47 -

S.T.R.A.F.K.A.M.P ergens in siberie.Laat de russen ze maar uitzoeken.Dan lach je niet meer.

Vervelend tuig is het!

_- ViXXeN -_ | 02-12-12 | 19:33

@wel/niet | 02-12-12 | 19:13 |

Draaiboek uit praktische ervaring.
.
Etterbakken bedreigen en vallen mijn vrouw lastig.
Parel houdt nog even zijn gemak en probeert vrouw weg te leiden.
Etterbak-leider pakt vrouw vast.
Parel concludeert dat geweld nu gerechtvaardigd is.
Etterbakken krijgen een paar harde klappen terwijl Parel Etterbak-leider weet te grijpen.
Etterbakken rennen weg, maar etterbak-leider dus niet.
Parel geeft etterbak-leider wat tips om dit soort situaties voortaan te voorkomen.
Parel is niet op zijn achterhoofd gevallen en pakt de portemonnee van etterbak-leider. Neemt een foto van ID en spreekt de belofte uit dat wanneer etterbak-leider ook maar overweegt hier op terug te komen met ingeroepen versterkingen Parel zijn huis vindt en proportionele maatregelen tegen etterbak-leider en zijn etterbak-kwekende familie treft.
Parel komt etterbak-leider nog wel eens tegen. Etterbak-leider kijkt hem niet aan en loopt door.
Parel's vrouw voelt zich nog steeds veilig op straat in de wetenschap dat Parel geen millimeter wijkt en haar ALTIJD zal beschermen.
Parel is wel ontevreden. Waarom moet Parel zijn vrouw beschermen? Betaalt hij niet heel veel belastinggeld voor o.a. een veilige maatschappij?
.
Moraal van dit verhaal. Als de daarvoor bevoegde instanties niet voor veiligheid zorgen dan zorgt Parel daar zelf voor. Een heel beste vent die hem daarvan afhoudt. Gelukkig is een etterbak geen beste vent, maar een harteloze lafaard...

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:29

La Bailaora | 02-12-12 | 19:20
Er is een enorm verschil tussen gastarbeiders en massa-immigratie, maar links Nederland zwijgt daar over uit electorale overwegingen en de kansenjongeren nemen dit opbouwverhaal graag over als excuus om vooral maar niets te hoeven doen.

spanarchist | 02-12-12 | 19:27

@necrosis | 02-12-12 | 19:12
Ik zal 'm even bellen.

Weet je hoeveel Marokkanen pius kent?
Héél veel.

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:27

@demensis | 02-12-12 | 18:53
Ik vind dat jij je goed staande houdt in het gesprek met de mensen hier. Wat mij betreft is er wat te zeggen voor beide kanten.

Ja, je hebt veel pech als je graag het niveau van gedemoniseerde allochtoon wilt ontstijgen en je moet waarschijnlijk 5 x zo hard je best doen als een autochtoon en ja, heel veel mensen hebben slechte ervaringen of hebben slechte ervaringen in hun omgeving gezien waardoor allochtone jongeren snel de zwartepietkaart toebedeeld krijgen.

Voor die heren en dames allochtoon die zich willen distantiëren van de negativiteit en daar hard voor werken, neem ik mijn pet af. Neemt niet weg dat de angst voor eventuele treiterijen van de gefrustreerde antiparels van de maatschappij óók rouleert.

En, wat betreft het heldgehalte van de gemiddelde reaguurder heb je gelijk, denk ik. Minnen en plussen uitdelen vanachter het veilige beeldscherm, dat kunnen ze. IRL ingrijpen in geval van onraad, dat laat de Nederlandse man liever over aan een ander. Over het algemeen.

Dat wordt nog wat als alle bejaarde helden dood zijn.

De Gooise Matras | 02-12-12 | 19:26

@Smarties | 02-12-12 | 19:00;
Het ging me niet om het KK woord.
Doelde meer op het kansloze, wat die gozer uitstraalt.
Want je gaat mij niet zeggen dat meneer 'nou dan, niet tog' de universiteit heeft afgemaakt.
Dit is ook zo'n jochie wat vroeger rond de snackbar rondhing, vroegtijdig van school gaat, in de haven voor een paar jaar werkt en dan een uitkering aanvraagt.

Tarmac | 02-12-12 | 19:25

@neemjemoederindemali | 02-12-12 | 19:11
Toevallig datje dat aanhaalt, zit net een biografie over generaal Kruls te lezen, staan interessante zaken in in die zin dat bijvoorbeeld de Royale familie doodsbang was om in 45 terug te keren, waren hele draaiboeken opgesteld om te voorkomen dat men met hooivorken door socialisten/communisten de zee in zou worden gedreven.
Weer door het oog v/d naald net als in 1814 of 15 Willem 1 was ook doodsbang toen hij in Scheveningen aan land kwam.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 19:25

-weggejorist-

DeAnaleAbortus | 02-12-12 | 19:25

Demensis en familie hebben Nederland opgebouwd, dus een beetje dankbaarheid en respect is wel op zijn plaats, zeker van opa die niet moet zeuren en de opbouwpareltjes met rust moet laten.

spanarchist | 02-12-12 | 19:22

Praat gewoon met allochtonen i.p.v van veroordelen kom je een stuk verder mee...!
demensis | 02-12-12 | 19:09 | + -6 -
Refereert: Illegale realist | 02-12-12 | 19:03

Illegale realist | 02-12-12 | 19:20

@demensis | 02-12-12 | 19:14
Nederland werd door de Nederlanders na de oorlog weer 'opgebouwd'. Van 45-65. Toen hier de rijkdom was neergedaald in 65 en de banengroei door het dak steeg omdat de economie juist toen een megabloei vertoonde, kwamen de eerste gastarbeiders, overigens grotendeels Spanjaarden, Portugezen en Italianen. De Marokkanen die toen kwamen waren er eerst maar een handvol. Die hebben wel gewerkt (anders dan velen die daarna kwamen), maar dat was maar een handvol. Zo'n 10.000 Marokkanen die gewoon simpel werk deden hebben echt geen miljarden economie neergezet hoor. Laat je nakijken.

La Bailaora | 02-12-12 | 19:20

@demensis | 02-12-12 | 19:14
Overigens, de eerste gastarbeiders kwamen uit Spanje/ Portugal.

necrosis | 02-12-12 | 19:19

En doe GVD eens wat aan die kutsirenes in de parkeergarage!!11!!

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:18

@demensis | 02-12-12 | 19:14
Als er zoveel Turken vluchten naar (bv) Nederland, waarom gaan ze dan op vakantie naar..... Turkije?

necrosis | 02-12-12 | 19:18

demensis | 02-12-12 | 19:09
Ik heb de wijsheid in pacht maar jullie weten helemaal niets en zijn te dom om iets van mij te leren.
Ik vat het opnieuw voor je samen, maar wel voor de laatste keer. Opnieuw geen dank.

spanarchist | 02-12-12 | 19:17

Zeg lui, die boze Turk hier in de panelen, stond die nou bij de ingang van de Spar of niet?
Dat wordt me namelijk niet helemaal duidelijk.

Stormageddon | 02-12-12 | 19:16

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:12
Parel naar mn hart!

wel/niet | 02-12-12 | 19:16

@Uw Verzekeringsadvis

Damn jij bent wel erg gefrustreerd he... Europa was in die tijd een goed geregelde, geen dictatoriale veilige haven. O ja buiten dat, wie heeft Nederland weer opgebouwd, omdat de Nederlanders zich daar te goed voor voelden.... en daarna mochten ze weer oprotten. Terwijl ze wisten wat voor een onmenselijke situatie zich voordeed in bv turkije(geleid door het leger) jegens de koerden, armenen enzovoorts.... maar ja dat weet jij natuurlijk allemaal niet. En trouwens er zijn genoeg nederlanders naar canada amerika en weet ik veel waarnatoe nog meer gegaan. En amerika zorgde ervoor dat nederland aan niets ontbrak middels het marshallhulp... geschiedenisboekies vriend kom je ver mee!

demensis | 02-12-12 | 19:14

Een schone taak voor alle bejaarden van nederland. Hangjeugd aanpakken. De oudjes zijn tegenwoordig lang fit en ze hebben een zinvolle dagbesteding. Gaat een succes worden!

denoorman | 02-12-12 | 19:14

Joh... zit de spar daar? Bedankt@redactie, scheelt me weer wat tijd.

sjaakdeslinksesul | 02-12-12 | 19:14

Is zeker geen marrokaan die sorry zegt.

meesterinche | 02-12-12 | 19:13

Allemaal grote bekken hoe niet moet........ maar doe je er zelf wat aan dan?
Ik wel...... en dat is vaak genoeg maar net goed gegaan... dus kom maar op met de verhalen, en niet wat je zou doen, maar daadwerkelijk hebt gedaan!

wel/niet | 02-12-12 | 19:13

@demensis | 02-12-12 | 18:59 |

Oh maakt u zich geen zorgen over de combinatie Parel en Mo's. Ik benader iedereen als persoon. Een vriendelijke Mo ontmoet een vriendelijke Parel. Een Mo die een mes trekt eindigt met datzelfde mes tussen zijn eigen ribben en e.e.a. aan nevenschade.
.
Deze handelswijze is overigens niet Mo specifiek. Een agressieve Sjonnie of een over het paard getilde frederik-jan zal het op dezelfde wijze vergaan wanneer geconfronteerd met Parel. Ik hou de dingen namelijk graag simpel.
.
"Never start a fight, always finish one"

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 19:12

Rotterdam, pareltjes, prinsjes......
Waar blijft pius?

necrosis | 02-12-12 | 19:12

@Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 19:06

Hoho, we hadden hier ook een familie die meende dat ze beter konden vluchten richting Engeland en vandaar door naar Canada, helaas voor ons zijn ze nog terug gekomen ook.

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 19:11

Ziehier de toekomst van heel Nederland.

Rest In Privacy | 02-12-12 | 19:11

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 19:00 | + 0 -

Vanwege het ontbreken van de letter 't' is de betekenis van de nickname 'demensis' meer overhellend naar 'de mens die is' dan de 'de mens die dement is', dus ik zie hierin eerder een opbouwend standpunt, 'de mens laten zijn die hij is'...

Menno Edens | 02-12-12 | 19:10

@spanarchist

Jij gaat het nog ver schoppen in je leven. Komt helemaal goed met jouw en die stigmatiserende, zich van bepaalde groepen afzonderende mensen. Helemaal frappant is dat de grootste boze menschen uit plekken komen waar ze allochtonen alleen maar op de beeldbuis te zien krijgen... maar ja er val hier niet met mensen te praten. Kom ik op voor mensen in filmpjes die wij eigenlijk zouden moeten maken om misstanden aan de kaak te stellen ben ik weer die 'schuldige' of wat voor onzin nog meer.... de meeste hier gaan de crisis oplossen, wereldvrede en het probleem tussen bevolkingsgroepen verhelpen, maar als de monitor maar aanstaat en ik niet me kamer uit hoef, is het niet...? Praat gewoon met allochtonen i.p.v van veroordelen kom je een stuk verder mee...!

demensis | 02-12-12 | 19:09

Eurotokkie | 02-12-12 | 18:43
Zeg ik dan dat het nodig is......
Leer lezen..... Tokkie.

wel/niet | 02-12-12 | 19:08

zo gemeend ook..

verwilderd | 02-12-12 | 19:08

maroc die sorry zegt.. moet niet gekker worden!

verwilderd | 02-12-12 | 19:08

@demensis | 02-12-12 | 18:53
Juistem, stelletje watjes.
1953 , 1988, , 1990 stonden we onder water.
40-45, tig familieleden afgevoerd en vergast.
nEN wat dacht je, zijn we gevlucht naar een islamitsich land, dacht het niet anders kregen we daar een kogel door onze joodse kop.
Dat bedoel ik met omdraaien gasten zoals jullie zijn hier alleen gratis geld komen ophalen en nu nog een grote bek ook met de zieligheidskaart erbij uiteraard.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 19:06

@ demensis | 02-12-12 | 17:22 |
Het is algemeen bekend dat allochtonen vaker in aanraking komen met justitie. Daarbij hoor je hier ook niemand zeggen dat autochtonen dit niet hadden kunnen doen.

frbrob | 02-12-12 | 19:05

demensis | 02-12-12 | 18:18 |
Jij ondervindt juist het gevolg wat ik eerder plempte: miljoenen autochtonen compenseren ruimschoots wat enkele tokkies kapot maken. Bij allochtonen is dat juist andersom. Autochtonen (met name eigenaren/managers van bedrijven) gaan zich instellen op het algemene gedrag en intelligentie van allochtonen en dan krijg je dus dat soort zaken. Oorzaak en gevolg. Als de goede allochtonen hun eigen gajes eens tot de orde roepen wordt het vanzelf opgelost op den duur. Maar ik kan je nu al vertellen dat dat nooit gaat gebeuren want het is altijd de schuld van die ongelovige kaaskoppen.

Voorbeeld: Er werkte een allochtoonse jongen bij ons. Prima jongen. Hij nam ontslag en later zag ik hem met zijn mocro-matties rondlopen. Gelijk grote bek, intimiderend gedrag en noem maar op. Jammer en het verstevigd het vooroordeel wat mensen al hebben. Wie zijn schuld is het dan?

Illegale realist | 02-12-12 | 19:03

demensis | 02-12-12 | 18:53 |
.
Doe jezelf een plezier en volg nog eens een herhalingscursusje Nederlandse taal, cultuur en letterkunde.

Bertus Betonsloper | 02-12-12 | 19:02

Tarmac | 02-12-12 | 18:35
Ik heb het filmpje bekeken. Geen KK gehoord. Wat probeer je nou te zeggen?

Smarties | 02-12-12 | 19:00

Bertus Betonsloper | 02-12-12 | 18:55 | + 0 -

Het zijn zelfs geen Arabieren maar Berbers dus erger kan het niet .

Eurotokkie | 02-12-12 | 19:00

Tsja; Rotterdam ten zuiden van de Maas, daar moet je als blanke ook gewoon niet meer komen.

fietskettingslot | 02-12-12 | 19:00

@demensis | 02-12-12 | 18:42

Hopelijk bedoel je met "vavo" niet de havo want dan is het huidige onderwijsniveau nog lager dan ik al had gedacht. En dan heb ik het niet (alleen) over je typo's.

Manmanman, wat een bedroevend taalniveau.

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 19:00

demensis | 02-12-12 | 18:18
Als je door 3 kwart van de honden in je flikker wordt gebeten dan loop je voortaan bij elke hond er met een boogje omheen, dus neem de mensen niet kwalijk dat ze jou discrimineren, ze zijn nou eenmaal net zoveel aan zijn tas gehecht , net zoveel als jou benen je dierbaar zijn

demindenie | 02-12-12 | 18:59

@ Parel van het Zuiden

Na mijn tegels terug te hebben gelezen, zie ik ook in dat ik een beetje heel erg onduidelijk was. Dat spijt me als je maar beseft dat deze 70-jarige oude man niet onze stem moet vertegenwoordigen, terwijl wij aan de zijlijn staan... Dat was het enige punt dat ik wou maken. Maar nee ze komen gelijk met criminele allochtoon en zus en zo, zonder dat ze me kennen of wat dan ook... en dat maakt me gefrustreerd. En dat stigmatiseren komt me ook echt de keel uit...

Er zijn goede en slechte mensen in elke nationaliteit. En nee, ik ga niet weer het hele verhaal typen, ik zou alleen willen zeggen loop eens naar Mo en maak eens een praatje met hem... zal je zien dat het gesprek anders verloopt dan een mes tussen je ribben. Ik praat met emo's, rechtse mensen, kortom mensen waar getinte niet eens in de buurt van komen en juist die mensen hebben de leukste dingen te vertellen alleen ze hebben geen oor waar ze die verhalen kwijt kunnen.

Op een beter Nederland...!

demensis | 02-12-12 | 18:59

demensis | 02-12-12 | 18:53 | + 0 -

Ja, daar heb je ook weer gelijk in, voor mij zijn alle mensen overig gelijk...

Menno Edens | 02-12-12 | 18:58

demensis | 02-12-12 | 18:53
Tip: ctrl F "demensis".
Lees jouw geweldige bijdragen nog eens door en probeer dan in te zien wie er hier nu precies last heeft van een "goedpraatfunctie".

spanarchist | 02-12-12 | 18:57

@demensis | 02-12-12 |......
U doet het goed als stand-in voor trol Bakito, die schijnt even in slaap gevallen te zijn.

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 18:56

Kansloze inteelt waar niemand op zit te wachten. Zijn geen Nederlanders, zullen het ook nooit worden. Hoe sneller enkele reis zandbak, hoe beter.

Bertus Betonsloper | 02-12-12 | 18:55

Er is niemand , die je deze ziekte in welke vorm dan ook wenst. Wellicht hebben deze figuren vanuit huis weinig normbesef meegekregen. Ze wten niet waar ze over lullen. Iedereen op Geenstijl heeft wel iemand verloren aan deze verschrikkelijk slopende ziekte.
We maken grappen en grollen op Geenstijl , we zijken elkaar ook weleens genadeloos af. Moet kunnen. Maar niet spotten met deze ziekte.Daarom moeten we ook dit gedrag genadeloos afstraffen.Opa 10.000000 kudo's !!!!!

Dappere dildo | 02-12-12 | 18:55

demensis | 02-12-12 | 17:34 |
Neen. Die 'straf' waar jij het over hebt, die ik lees als kansloos en carriereloos, vertaalt dit soort schorem naar 'onrecht dat hen door de maatschappij is aangedaan'. Hiermee legitimeren zij doorgaans het beroven van 80-plussers of zwaarder crimineel werk in het drugscircuit waarmee de mercedes of BMW gefinancierd kan worden. Want 'respect', weet je.

N=1 | 02-12-12 | 18:54

wel/niet | 02-12-12 | 18:49 | + 0 -

Een vergrootglas is niet nodig dit is de dagelijkse realiteit , welkom in Nederland.

Eurotokkie | 02-12-12 | 18:53

@Smarties

Ik zal jouw eens kort vertellen de reden vertellen waarom mijn ouders uit Turkije zijn gevlucht:
1.Een van de zwaarste aardbevingen die Turkije heeft gezien.
2.Ze waren koerdisch
3.Turkse politie kwam als Gestapo familieleden meenemen, PKK deed precies hetzelfde.

Kortom: familieleden doodgegaan/doodgeschoten,dorpen verbrand, dorpen vernietigd bij die aardbeving en continue dreiging om meegenomen te worden door de turkse of de PKK Gestapo... ja en nu blijft er niet veel van je verhaaltje meer over he, Mr.Kortzicht???

Praat geen bullshit als je niets van mij weet, ik voel mijzelf 100% Nederlander met een zware aversie tegen kortzichtige Turken en stigmatiserende ratten als jouw die denken dat bij alles wat wij doen het altijd crimineel is of iets in die trend. En daarom krijg je ook heel vaak dit soort beelden... maar ja goedpraatfunctie gaat wel heel erg snel aan bij jullie zie ik al zo'n halfuurtje. Want ja dit want ja dat, toch? Westers, toch? Getint, toch? Doe jezelf gewoon en plezier en gooi gewoon elke keer een euro in een potje voor de keren dat je bullshit praat, ben je binnen een week uit de crisis...!

demensis | 02-12-12 | 18:53

@demensis | 02-12-12 | 18:42

U heeft vast ergens een punt te maken. Tenminste ik denk iets bij elkaar te kunnen puzzlen. Dat punt is echter voor de lezer erg lastig te achterhalen uit uw tegeltjes. De opbouw is waardeloos en bovendien werpt uw frustatie over het niet thuisbrengen van uw punt alsmede het uithalen richting de reaguurders nogal wat ruis op.
.
Ik zou zeggen, "doe es een beetje rustig joh." Vooralsnog doet u het punt dat ik meen te ontwaren in uw kakefonie alleen maar geweld aan....

Parel van het Zuiden | 02-12-12 | 18:52

Dat filmpje is zo voorspelbaar. Je ziet een groepje hangjongeren van verschillende afkomsten en welke jongeren moeten weer meteen stoer doen? Juist, een mislukte Marokkaan en een of andere neger.
.
In andere delen van Rotterdam is het trouwens erger. Daar heb je groepjes seksueel gefrustreerde Finnen die voor een supermarkt hangen en continu meisjes lastigvallen.

Loghuis | 02-12-12 | 18:52

demensis | 02-12-12 | 18:18 |

dat een groot deel van de allochtonen(inclusief jou vrienden) lijden aan het inteeltsyndroom heeft grote gevolgen voor Nederland helaas.
maar ja, jij blijft natuurlijk blind. misschien een gevolg van!

De gevolgen van inteelt zijn:
beperkte sociale vaardigheden en beperkt begrip, beperkte vaardigheid tot onderwijs en beroep, criminele geestesziektes en schizofrenie.
De negatieve cognitieve gevolgen beïnvloeden ook de belangrijkste functies. Het afnemen van de concentratie en de emotionele controle leidt vaak tot antisociaal gedrag.

blanko | 02-12-12 | 18:52

@demensis | 02-12-12 | 18:18
Ik kan je frustraties best begrijpen, maar het is en blijft een feit dat veel jeugdige allochtonen een pain in the ass zijn voor maatschappij.
Ondanks alle faciliteiten voor opleiding, studie etc die voor hen beschikbaar zijn om daadwerkelijk iets van hun leven te maken. Maar velen kiezen daar niet voor, die kiezen voor het leven op straat om daar de macho uit te hangen, dag in dag uit mensen verbaal lastig vallen en als het de heerschappen niet aanstaat ook non-verbaal.

Geen enkele Marokkaanse stichting doet daar openlijk wat aan, biedt excuses aan aan de maatschappij of aan de slachtoffers. Maar zodra één Marokaantje openlijk wordt aangepakt of geschoffeerd, dan staat zo'n Marokkaanse stichting wel op en mogen ze uithuilen bij Pauw & Witteman bijvoorbeeld.
Te walgelijk voor woorden.

Het is voor iedereen beter, ook voor jou omdat jij blijkbaar wel wat van je leven wilt maken, dat dit allocthoons straattuig letterlijk van de straat wordt geveegd, tot vervelens aan toe.
Hadden ze maar een opleiding moeten volgen in plaats van zich te gedragen als een slissend kankerroepend en bedreigend schepsel.


Rest In Privacy | 02-12-12 | 18:50

@demensis 18.42
Pensioen genieten voor een 70-jarige betekent dat de beste man gewoon moet kunnen winkelen zonder door jouw soortgenoten lastiggevallen te worden.

En voor de rest zoek het lekker uit op je vavo wat dat ook mag zijn en kap er mee met zaken omdraaien, met de groeten aan je imam.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 18:49

Met een vergrootglas lijkt alles enger, groter, vervelender en soms zelfs mooier......
Ik heb vorige week een nacht en dag mogen doorbrengen in een staatshotel, wegens mishandeling tegen een hulpverlener..... althans, daar werd ik van verdacht, als dat bericht de media in wordt geslingerd, hebben de meesten hier daar een uitgesproken mening over...... ik ook.
Ware het niet dat het hele geval bestond uit de aangifte van mishandeling van de zogenaamde "hulpverlener" en niet de gehele situatie waaruit het bestond. De beste man had namelijk mijn vrouw, die wegens medicijnen protocol 2 weken klinisch opgenomen moest worden ivm levensbedreigende hoge bloeddruk en daarom dagelijks meerdere malen gecheckt moest worden door een verpleegkundige, seksuele toespelingen gedaan..... terwijl de meeste vrouwen daar juist zijn opgenomen wegens seksuele negatieve ervaringen(mijn vrouw niet maar er was verder nergens plek) en deze vrouwen ook getuige waren van dit voorval.
Mijn vrouw heeft mij direct gebeld of ik haar kon komen ophalen en ik was niet de enige die gebeld werd...... ik daar naar toe en ben na bedreigd te zijn door de hulpverlener/verpleger tot een handgemeen gekomen...... waarop de politie gebeld is door de hulpverlener/verpleger en ik werd afgevoerd met de boodschap van de officier van justitie dat ik met 2-0 achterstond.
Na dus een avond, nacht, en in hechtenis neming er bovenop, verhoren en wederhoor van de collega van de hulpverlener/verpleger alsnog heengezonden...... de zaak is geseponeerd.
Elk verhaal en gebeurtenis heeft meerdere kanten, zo ook de beweegreden van de opa van 70 om het zooitje op film te zetten, maar........ ook de gedragingen van het zooitje wat gefilmd werd.......
Hulde voor opa! Maar ik zou ook willen weten waarom dat zooitje daar altijd staat, de dingen roept en er nog niets aan gedaan is.

wel/niet | 02-12-12 | 18:49

demensis | 02-12-12 | 18:42
Opa moet ons met rust laten en mijn autochtone klasgenoten kunnen een voorbeeld nemen aan deze kansenpareltjes.
Ik vat het opnieuw voor je samen. Geen dank.

spanarchist | 02-12-12 | 18:48

@demensis | 02-12-12 | 18:18

Gewoon ff een vraagje, heb jij toevallig een baard?

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 18:47

Ik denk dat die gasten aangifte gaan doen wegens discriminatie en racistisch geweld, dus kan opa nog een bezoekje van de politie verwachten.

Eurotokkie | 02-12-12 | 18:47

Tja, sommige dingen waren vroeger echt beter denk ik. +1 voor opa die zich niet laat intimideren.

panadol | 02-12-12 | 18:46

@demensis | 02-12-12 | 18:33
Je haalt levercirrose en leverkanker door de war. Levercirrose wordt vaak (niet altijd) veroorzaakt door drank, leverkanker vaak (ook niet altijd) door Hepatitis B en C, en dat laatste kan je weer oplopen door naalden etc...

La Bailaora | 02-12-12 | 18:45

2 winkels verder zit een praktijk/winkel waar mensen met kanker terecht kunnen voor hulp. Lijkt me ook niet heel leuk als je daar net vandaan komt en er staan van die kansarmen met kanker te schelden.

bartonn | 02-12-12 | 18:45

En nu ga ik rozemarijn en tijm halen.

de grote Anti | 02-12-12 | 18:45

@Tarmac | 02-12-12 | 18:35
Ach ja,zo las ik laatst een interview met een rotterdamse voetbal hooligan.. Niet bepaald het schoolvoorbeeld van beschaving,maar hij maakte wel een paar goede punten.Zo zou hij altijd zijn maten bijstaan,en geen mensen lastigvallen die niet bereid waren te vechten.Het moest 'van twee kanten' komen was zijn redenering min of meer.

Zonder dat soort figuren was roffa waarschijnlijk allang mekka aan de noordzee geweest.Maar stop eens met a'dam aanvallen stelletje idioten,samen staan we sterk.

de grote Anti | 02-12-12 | 18:44

demensis | 02-12-12 | 18:18 | + -10
Ik ben ook heel multicultureel. Zo neuk ik op dit moment een half Italiaanse/Poolse deerne en in mijn Franse periode ergens ver weg in Perpignan een 100% moslima aan de blanke sabel geregen.

Probleem is gewoon dat we dit soort irritante gedrag gewoon moeten accepteren omdat het normaal is. Dat is een beetje dubbelop of niet?

joyriders | 02-12-12 | 18:44

@Uw verzekeringsadvis

Kerel ben je nou zo achterlijk of doe je maar alsof? Ik ben voor deze 70-jarige en tegen die niv.2 mafkezen, met als kanttekening dat die 70-jarige gewoon naar huis moet gaan, pensioen genieten,en die stoere mensen van deze topic het werk moet laten doen. Want die weten het toch allemaal zo goed, die zouden wel dit en dat met hun gaan doen. Ik weet een ding zeker dat die kortzichtige mensen hier niet de ballen van deze 70-jarige kerel hebben ... duidelijk zo?????

Buiten dat de mensen die het over normen en fatsoen enzo hebben. Ik zit in een klas vol met autochtonen, die kunnen nog een voorbeeld nemen aan deze mensen. Kun je nagaan hoe het met hun gesteld is kwam beleefdheid en fatsoen.... beetje de leraar uitschelden voor alles en nog wat, het hele lesuur lang iphonen ondanks de opmerkingen van de leraar, leraar bij de voornaam noemen, kortom totaal geen respect in welke vorm dan ook. En dat is dan een vavo opleiding . O, dat wordt dan ook zeker goed gepraat door die talloze andere Hollanders die het wel goed doen, toch? Dat is immers de logica hier.. goedpraatfestijn!

demensis | 02-12-12 | 18:42

@roze_bril | 02-12-12 | 18:11
Ik heb het ook over een dorp, niet over de onbewoonde wereld :)

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 02-12-12 | 18:41

demensis | 02-12-12 | 18:18
Ik kom nog uit een tijd dat jullie hier nauwelijks waren. Toen was het ook veel beter. Mensen hadden touwtjes uit de deur hangen om binnen te komen. Ja... ook regio Rotterdam. Daar woonde ik namelijk.
Mijn moeite met jou is. Jij of je ouders komen uit een vaderland, omdat het daar economisch slecht is, wat vaak inhoud dat het politiek ook slecht is. Met ander woorden. In al die eeuwen heeft jouw volk het niet voor elkaar gekregen iets moois op te bouwen, zodat jij daar kon blijven. Waarom zou je anders weggaan? In feite heeft jouw volk niet de kennis om een menswaardige maatschappij op te zetten. Nu kom jij hier, en jij wilt mij vertellen wat een menswaardige maatschappij is? Dat maakt jou niet minder als mij, begrijp me goed. Maar je begint je comments hier al met het bagataliseren van.... Misschien is dat wel de oorzaak dat jouw vaderland er niet zo florissant voor staat.

Smarties | 02-12-12 | 18:40

demensis | 02-12-12 | 18:33 | + -3 -
ga maar eens googelen, zoek gewoon de Kankerstichting en allochtonen, en neem die info tot je, vast geen harde waarheid voor jou als de Koran, maar ja.. mythische wereldbeelden hebben nog nooit iemand genezen.
De realiteit staat nu eenmaal niet gelijk aan idealistische wanen.

Causa Sui | 02-12-12 | 18:39

Normaal zijn die gasten geen tegenspraak gewend dus ze staan er een beetje verbaast bij dat een Opa van 70 hun de mond snoert .

Eurotokkie | 02-12-12 | 18:36

Ik vind vooral blanke Rotterdamse jongetjes het schoolvoorbeeld van intelligentie.
Kunnen een hoop finnen wat van leren.

www.youtube.com/watch?v=tUzU4SX1Pxg

Ja tog, niet dan?

Tarmac | 02-12-12 | 18:35

@Cause Sui
Kerel, je moet wat minder snuiven jij... waar heb jij het over?

-Leverkanker? O, ik zie het, door het alcohol zeker. Nou zal ik je vertellen, ik drink zelf namelijk niet. Maar er zijn inderdaad mensen in de omgeving die 45% opdrinken alsof het water is. Dat is inderdaad ook heel wat anders dan een Heineken. Trouwens ik zie alcohol als gif voor je lever en de rest van je lichaam, je doet alleen maar domme dingen(nee geen koran, ervaring heet zoiets)zoals kotsen, bullshit praten, brak voelen, enzovoorts.Zie er eigenlijk het nut niet meer van in. Elke keer wanneer ik uitga, zie ik die zielige figuren weer, helemaal lam door een paar biertjes.... tis het niet waard. Met een colaatje kan je evenveel lol hebben.

En die naaldenverhaal, gewoon dafuq dude dafuq...? Waarschijnlijk spreek je daar uit eigen ervaring ofzo.... ik weet het niet.

demensis | 02-12-12 | 18:33

Vroeger kon je over dergelijke gastjes zeggen: "die nietsnutten komen zichzelf over een paar jaar wel tegen, als ze voor een hongerloontje achter de lopende band staan."
Tegenwoordig moet je helaas vaststellen dat jij krom mag gaan liggen voor dat tuig zodat zij gratis geld kunnen vangen van de gemeenschap.
Valt me trouwens wel op dat het voornamelijk finnen zijn, zal wel toeval zijn.

FredKlep | 02-12-12 | 18:33

Ojeetje,ik zie net dat mijn bordeaux op is.
Maar ik moest toch nog naar de winkel voor rozemarijn en tijm (voor de bresse kip)

Hopelijk staan er geen kudtkoters rond te hangen want daar heb ik nu even helemaal geen zin in.

de grote Anti | 02-12-12 | 18:31

Je moet niet te boos zijn op die jongens, als het er op aan komt hunkeren ze naar begrip en liefdevolle aandacht van hun leeftijdsgenoten, het zit ze nu eenmaal in het bloed snel te reageren op negativiteit, maar dat doen ze ook op positiviteit, ik woon in een Marokkanen buurt, ze zijn meestal erg hulpvaardig.

Menno Edens | 02-12-12 | 18:31

@demensis | 02-12-12 | 18:18

Sukkel, omdraaien is het enige waar je als "niet blanke " mee kan komen.
Dat is jullie core business, zaken omdraaien.
Denk eerst maar eens ff na waarom langzamerhand het merendeel v/d "blanken "een typhus hekel aan lieden zoals jou krijgt.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 18:31

@demensis | 02-12-12 | 18:18 |

Ok opnieuw.

1. Jij, een scholiertje, bepaalt niet waar een opa van 77 zich bezig mee moet houden.
2. Nee, want ik laat mijn leven niet verpesten door een kansarme die toch niets te verliezen heeft.
3. Goed van je dat je weet hoe ik me voel tijdens het reaguren.

-vrouw doet aan kansberekening
-belachelijk dat die man denkt dat alle allochtonen broers hebben
-dronkenschap is niet voorbehouden aan een groep
- dat is een interpretatie van jou waarom ze dat vragen
- je bouwt samen aan een toekomst met mensen die dat ook willen
-dat je iemand kent betekent nog niet dat het je vriend is

En nu vort weer snel naar school want "wordt" is niet goed.

roze_bril | 02-12-12 | 18:30

demensis | 02-12-12 | 18:18

een echte verrijking die vrienden van jou!

Een grove schatting laat zien, dat bijna de helft van alle moslims in de wereld uit inteeltfamilies afkomstig is: in Pakistan vindt 70% van alle bruiloften plaats tussen eerstegraads neven en nichten (onder zogenaamde “bloedverwanten”) en in Turkije ligt dit aantal tussen 25-30% (Jyllands Posten, 27-02-2009: “Meer doodgeboorten onder immigranten”). Statistisch onderzoek in Arabische landen laat zien, dat tot 34% van alle huwelijken in Algerije huwelijken tussen bloedverwanten zijn, 46% in Bahrein, 33% in Egypte, 80% in Nubië (zuidelijk Egypte), 60% in Irak, 64% in Jordanië, 64% in Koeweit, 42% in Libanon, 48% in Libië, 47% in Mauritanië, 54% in Katar, 67% in Saoedi-Arabië, 63% in Soedan, 40% in Syrië, 39% in Tunesië, 54% in de Verenigde Arabische Emiraten en 45% in Jemen

blanko | 02-12-12 | 18:29

Zou het niet zomaar kunnen dat die gehate bloksnor halverwege de vorige eeuw zich gigantisch vergist heeft ten opzichte van de joden en zich net zoals velen tegenwoordig mateloos heeft geërgerd aan dat noordafrikaanse straattuig?

Het zou zomaar kunnen.

reageerbuis | 02-12-12 | 18:29

Opa is een held .

Eurotokkie | 02-12-12 | 18:29

de grote Anti | 02-12-12 | 18:22
Dat maakt je dus een racist en geeft mij als blanke het recht om jou te discrimineren en uit te sluiten

Freek6720 | 02-12-12 | 18:28

demensis | 02-12-12 | 18:18
Opa moet ons met rust laten en autochtonen zijn racisten.
Zo, ik vat het even voor je samen. Geen dank.

spanarchist | 02-12-12 | 18:26

Of jullie gaan graag naar landen maar zijn te gierig om je eerst eens goed te vaccineren, ook zoiets, die gierigaard van handophouders, wel kinderbijslag binnenzuigen, maar zorgen dat je voorkomt iets goors en besmettelijks te krijgen, nee, dan liever de kids lekker blootstellen aan apenlandziektes en vervolgens hier de boel besmetten en 40 jaar gratis zorg verwachten zonder ooit premie te betalen, want dat mag niet van de Koran. 450K doen dat hier niet he.. en daarbinnen zitten 11k gristenen die via de belasting wel meebetalen.

Causa Sui | 02-12-12 | 18:26

@Leucopterus | 02-12-12 | 17:55
Ik kan het helaas alleen maar helemaal met je eens zijn. Het is zelfs zo erg gesteld hier dat mensen die hardop de problemen durven te benoemen, worden verguisd, worden zwart gemaakt, uitgemaakt voor racist en facist en in het geval van Pim zelfs vermoord. De grote meerderheid van Nederland wil dit zelf. Niemand doet er wat tegen. Integendeel. Dankzij de EU, politie, justitie, de politiek en alle mensen die niet in opstand komen en zelfs op de PvdA, GroenLinks, D66 en de SP stemmen, krijgt dergelijk tuig alle ruimte en komt er als het aan deze partijen en de mensen die op hen stemmen ligt, het liefst zoveel mogelijk bij.

doenormaal! | 02-12-12 | 18:23

@demensis | 02-12-12 | 18:18
Ja,ik heb ook een hekel aan idiote blanke mensen.
Maar daar heb ik verder vrij weinig hinder van vreemd genoeg.Die weten vaak hun plek als ik tegenover ze sta.

de grote Anti | 02-12-12 | 18:22

demensis | 02-12-12 | 18:18 | + 0 -
ach jee, leverkanker, zoek de oorzaken maar eens op, komt vooral voor bij allochtonen, jankjurk.
Dus of jullie gebruiken graag vieze naalden, zonder drug natuurlijk, gewoon vieze naalden, omdat naalden naalden zijn uiteraard en daarmee moet je in je arm prikken.., of je jullie zuipen stiekem te veel, kies maar, 1 optie of beide. En dat zijn vaststaande feiten.

Causa Sui | 02-12-12 | 18:22

Broodje_warm_pees | 02-12-12 | 18:13
Want inderdaad, het heersende beeld bij veel winkelcentra is dat van blowende kaalkopjes die mensen lastig vallen, en opa reageert nu slechts omdat het een racist is, de kaalkopjes zou hij met rust laten.
Jij bent een volbloedidioot, dat is mijn oordeel en daar moet je het mee doen.

spanarchist | 02-12-12 | 18:20

Ach, vertel ik het nog te mild ook: niet alleen heeft die voorverpakte nicht een groter risico om met een kankerlijker te trouwen, ze heeft zelf ook een groter risico het te krijgen, door onhygiënisch gedrag.

Causa Sui | 02-12-12 | 18:18

Oke, opnieuw....

1.De 70-jarige man hoort thuis te zitten en lekker van zijn pensioen te genieten, zonder zich druk te maken over dit soort mafkezen.
2.De reaguurders staan vooraan als het gaat om reageren op een topic. Maar wanneer het in het echt leven gebeurd ze geen ballen hebben(net als die 70-jarige man) om ze tot de orde te roepen...
3.Sommige voelen zich goed wanneer ze hun frustratie afreageren op deze toekomstige putjesscheppers, mensen, dan ga ik vanaf nu alle blanke mensen filmen die mij discrimineren nu goed
-vrouw die haar tas vastpakt om dat ik achter haar sta in de rij,
-meneer die tijdens de sollicitatie(deka) vraagt of ik niet bij de shoarmazaak van mijn broer kan werken(ik heb niet eens een broer),
-dronken mafkezen(voorbeeld reeds gegeven)
- mensen die me niet eens kennen en denken dat ik een of andere talibanstrijder ben(vragen als 'mag jij wel met een hollands meisje dafuq?)
- Tijdens de intake vragen of ik wel altijd op school zal komen, omdat mijn getinte klasgenootjes zich daar niet aan houden.... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zweer het je, wanneer dit allemaal op beeld staat zal je beseffen dat blank even rot is als getint en getint even rot is als blank....

4.De samenleving an sich is al fockt op, mensen distantiëren zich van elkaar, terwijl je juist samen aan een toekomst kan bouwen...

Voorbeeld:
Ik heb nederlandse, surinaamse, antilaanse, somaliaanse, turkse, koerdische en ik weet niet welke nationaliteiten nog meer als vrienden. Wanneer ze iets slechts doen roep ik ze tot de orde, elke groep heeft wel iets die ik afkeur, maar elke groep heeft ook weer iets waar je van leert. Iets dat je beter maakt. Alleen snappen sommige Geenstijl-gangsterboys dat hier niet.Die zijn het te druk met vloeken op iedereen in de wereld, behalve zichzelf. Bah, misselijk wordt ik daarvan...

Ach alles zou zoveel beter zijn als een ieder nog een individu was - Jean Jacques Rousseau

demensis | 02-12-12 | 18:18

Laat ze voor de Plus gaan staan, komen we misschien nog eens van die afschrikwekkende reclames af.

Stamhoofd | 02-12-12 | 18:17

@Roscoo1963 | 02-12-12 | 18:11
Zo redeneerden de NSB'ers ook.

Parsons | 02-12-12 | 18:16

Ik was in Haren | 02-12-12 | 18:08 |
U bent op GS actief sinds de rellen daar, fijn dat u daar op vakantie bent geweest. Het viel me slechts op, meer niet. Tsja.

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 18:15

@kapotte_stofzuiger | 02-12-12 | 17:04
Anonieme lafbekjes versus sarcasme, het blijft lastig.

kapotte_stofzuiger | 02-12-12 | 18:15

Achterstandsjongeren he, gelukkig voor hen zal die blaatgeneratie volkomen bijtrekken als het gaat om het risico op kanker, komt het momenteel nog wat minder voor bij allochtonen dan bij autochtonen, over 25 jaar is dat verschil nihil, met toch nog wel 1 verschil; dat van kanker door gebrek aan hygiëne,komt vooral bij allochtonen voor, dat is dan wel weer grappig ergens, ons hoeren noemen, maar ondertussen heeft de sinds de puberteit voorverpakte nicht waarmee ze zo graag hun huwelijk aangaan toch een stuk groter risico om te trouwen met een potentiële kankerlijer dan ze verwachten.
En die pure Islamitische zuivere mannen, met hun hallalkraan en extra voetenbadje hebben ook al meer kans op leverkanker door vies gedrag.
Inshallah zullen we dan maar zeggen.

Causa Sui | 02-12-12 | 18:15

@Svarga daar zijn we het over eens. Maar nu de vraag, wat kunnen we er tegen doen? Als je terug slaat hier in NL dan valt het oordeel van de rechter altijd uit in het voordeel van de rifaap want die zijn zielig hebben het moeilijk etc etc. Met stemmen bereik je niks want in den haag blijven ze toch wegkijken.

Gasbuis34 | 02-12-12 | 18:14

Excuus aangeboden, nou... dan hoef je het filmpje toch niet meer te plaatsen dacht ik dan ?

Menno Edens | 02-12-12 | 18:14

dit maakt alles duidelijk.

archief.artikel7.nu...

blanko | 02-12-12 | 17:56 | + 3 -

nu moeten we sinds stapel wat voorzichtig zijn om resultaten van studies als voor waar aan te nemen maar het verklaard wel een hoop

desalniettemin is het lullig voor het betreffende (inteelt)individu maar wat kunnen we nu eigenlijk helemaal met deze natuurlijke miskleun van minder behebten?
ons (lees de beter bestukte) aanpassen aan het lagere niveau, want dat kan deze dan ook wel weer, of zorgen dat deze lagere rangorde het nu eenmaal niet meer voor het zeggen heeft en de boel zo verschrikkelijk verstierd hand in hand met alle begeleiders en verzorgers die er een goedbetaalde boterham aan overhouden?

vragen, dilemma's en nog meer vragen... soms moét je gewoon kiezen...

yuryzelluf | 02-12-12 | 18:14

Gemakshalve alle comments maar niet gelezen om zelf mijn objectieve aandeel te kunnen leveren. Meneer slaat een beetje door, maar anderzijds heeft hij wel ballen van staal. Of het zin heeft, ik denk het niet. Als wij het vroeger koud hadden trokken we de jassen en sjaals ook wat hoger op, who cares. Qua al dat gevloek, die jongens hebben geen benul van de kwetsende factor, had ik vroeger ook niet. Op die leeftijd is het gewoon machtig mooi om lekker samen een groepje te vormen, ook dat waait wel weer over. Stonden daar 15 kaalkopjes met bombers te blowen of dergelijke, had meneer 100% zeker weten anders gereageerd.

Dit is mijn oordeel, en daar moet u het mee doen.

Broodje_warm_pees | 02-12-12 | 18:13

@demensis

het probleem bij de meeste allochtonen is zwakbegaafdheid en gebrek aan Empathie. ook bij jou komt dit duidelijk naar voren helaas!

blanko | 02-12-12 | 18:12

Ik wil hier niemand veroordelen maar in mijn ogen deden die knapen niks dan alleen maar hangen. Daarnaast is het soms handiger om je mond te houden. Dit had slecht af kunnen lopen voor die opa. Ik denk ook dat die jongen geen kwade zin hadden tot ze werden aangesproken door die man.

Roscoo1963 | 02-12-12 | 18:11

@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 02-12-12 | 17:55 |

Had bijna een huis vorig jaar aangeschaft in Jipsinghuizen. Toch wel erg ver van de bewoonde wereld.

roze_bril | 02-12-12 | 18:11

@ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:11
Zouden de Wouten een marketingafdeling hebben vraag je je dan zo af, postertjes hebben ze wel alleen de helden zelf zie je niet.

Uw Verzekeringsadvis | 02-12-12 | 18:11

@Hefting | 02-12-12 | 17:52
Niets aan de hand,want puberjongetjes zijn puberjongetjes en puberen gewoon een beetje hmm..
Dat sommige van deze allochtone pubers al meer klappen hebben uitgedeeld dan een gemiddelde 40 jarige autochtone man doet er niet zo veel toe.Een springplank naar zwaardere criminaliteit,of in politiek correcte taal : ontspoorde jongeren.
Soms zelfs aardig in het geld.

Maar,niets aan de hand denkt de witte wijze man,als zij niet willen leren dan is het hun probleem.
Tot het tuigh op een dag op zijn deur klopt of kind te grazen neemt.

Komt ook een beetje door onze gristelijke grondslag denk je niet.. Denken dat alles wel goed komt als god het maar wil?

de grote Anti | 02-12-12 | 18:11

Opa heeft wat de meeste Nederlandse gezagdragers missen: ballen!

majorkingkong | 02-12-12 | 18:10

@îîî ReBeL îîî | 02-12-12 | 17:55
Tja, maar wie wil er nu in Klazienaveen of Emmercompas wonen?

Stormageddon | 02-12-12 | 18:10

joyriders | 02-12-12 | 17:53
maroc.nl daarentegen is wel weer erg leerzaam.

"De profeet (vzmh) heeft gezegd: Degene die geslachtsgemeenschap met een ongestelde vrouw heeft, of met een vrouw in haar anus, of die naar een waarzegger gaat, die heeft niet geloofd in wat aan Muhammad is geopenbaard."

Kijk, dat wist ik b.v. niet.

spanarchist | 02-12-12 | 18:09

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 18:03 |
Ja hoor, ik ben daar een aantal dagen op vakantie geweest.

Ik was in Haren | 02-12-12 | 18:08

@demensis
Dat is juist de mentaliteit die veel teveel nederlanders hebben. Die respectloze verstandelijk gehandicapten moeten gewoon eens hun plaats leren kennen. Gewoon keihard optreden tegen die lamlendige idioten, vervelend rondhangen strafbaar maken. 1000 euro per keer en 5 stokslagen.

MaxiCosi24 | 02-12-12 | 18:07

@demensis | 02-12-12 | 17:29 | + -11

Ik vind je antwoord erg zielig... dus volgens jouw moet deze opa maar de andere kant opkijken net zo als Den Haag al jaren doet mbt dit tuig?... RESPECT voor deze opa... hij verdient een lintje en die rot koters een paar loodschoentjes en 1 gratis zwemles.

Akky | 02-12-12 | 18:05

afpilser | 02-12-12 | 17:16

Ik krijg in ene een breenweef van je tegel....
Ipv die JSF drones kopen verkleed als witte duif...
En dan maar oefenen bij de Spar...

Petrus Poortwachter | 02-12-12 | 18:03

Ik was in Haren | 02-12-12 | 17:47 |
Kunt u zich nog wel herinneren wat u in Haren deed?

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 18:03

@basweetutwel | 02-12-12 | 17:15
Die groep is inderdaad zo klein dat die helemaal in de baantjesmachine past.

frank87 | 02-12-12 | 17:58

Wat ben ik blij dat ik in een dorp in Zuid-Oost Drenthe woon.
Waarom ik blij ben? dat vertel ik niet want anders kun je hier straks ook 6 jaar of nog langer op een huurhuis wachten want dan komt elke ECHTE Nederlander hier ook wonen, terwijl je het nu vrij snel een huis hebt, kids staan rond een half jaar ingeschreven en hebben een huurhuis, en nee, géén plaggenhutten.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 02-12-12 | 17:55

doenormaal! | 02-12-12 | 17:49
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Stel je hebt ruzie met Mo en je geeft hem lik-op-stuk met een paar fikse tikken, dan ben jij je leven niet meer zeker. Mo komt terug met zijn familie en zijn incestneven. Als je 'geluk' hebt blijft de afrekening alleen bij jou en blijf je in leven. Met minder geluk krijg je een mes tussen je ribben en word je vriendin/vrouw/zus ook nog verkracht.

En wat doet de politie? Niets.

Pim Fortuyn ( www.youtube.com/watch?v=5O0GW39ApWE ) had 10 jaar geleden al gelijk. Het is in de tussentijd alleen maar erger geworden. En het wordt nog erger wanneer Turkije bij de EU komt. Gelukkig ben ik dan al weg uit Nederland.

Leucopterus | 02-12-12 | 17:55

Opa is een BAAS en een HELD. + 5 voor Opa

Gemeen Mosje | 02-12-12 | 17:55

Er gebeurt niets in de eerste 20 seconden van dat filmpje. Misschien daalt er wel een engel neer die iedereen verlicht maar dat zal ik dan niet gaan zien..... mijn geduld is op!

Einde van de Domheid | 02-12-12 | 17:55

Ik voel steeds vaker alleen maar enorme walging opkomen bij het zien van dit soort.

eye | 02-12-12 | 17:53

spanarchist | 02-12-12 | 17:48 | + 0
Zo even bij wijblijvenhier.nl wezen buurten. Man o Man ik moest mijn beeld weer helemaal bijstellen na 3 minuten.

joyriders | 02-12-12 | 17:53

hanggroepweerbaarheidsbejaarde.

cumshaft | 02-12-12 | 17:52

Ach ja jongens van puberleeftijd die op straat rondhangen en stoer doen, what else is new.

Hefting | 02-12-12 | 17:52

Wel wat weinig respect voor de respectlozen. Doodstraf in Nederland bestaat nog steeds voor dat misdrijf.

Jan Passant mk2 | 02-12-12 | 17:51

En ik maar nivileeren om op hetzelde niveua te komen als dit menselijk afval dat is namelijk goed voor ons volgens meneer Rutte en Samson

Freek6720 | 02-12-12 | 17:51

Een dappere opa. Daar kunnen velen hier nog een voorbeeld aan nemen. Fatsoensbesef leeft tegenwoordig alleen nog bij bejaarden lijkt wel. De rest van Nederland loopt door en kijkt de andere kant op. Fatsoensbesef moet je aanleren. Als niemand het doet, leren ze het niet. Wel triest ook dat die supermarkmanager ook al zo'n lafaard is.

doenormaal! | 02-12-12 | 17:49

nu even niet | 02-12-12 | 17:44
Misschien is dit ook niet hun favoriete site. Op maroc.nl, wijblijvenhier.nl of hoe al die meerendeels gesubsidieerde websites ook mogen heten zullen er nu vermoedelijk wel plannetjes gesmeed worden om opa te pakken te nemen. Tenslotte heeft hij deze kansenpareltjes geen respect getoond, terwijl ze dat toch zo verdienen.

spanarchist | 02-12-12 | 17:48

in rotterdam met je al in de minderheid als autochtoon, in rotterdam zuid ben je een bezienswaardigheid als autochtoon.

Andersom dag | 02-12-12 | 17:47

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 17:41 |
Ik kan mij niet herinneren gezien te hebben, dat u ernaar gevraagd heeft. Wellicht heb ik uw vraag over het hoofd gezien?

Ik was in Haren | 02-12-12 | 17:47

Weer veel marokkanen bij dit topic die het gedrag van hun landgenoten afkeuren; niet dus. De enige allochtoon die reageert is tegen opa. Nederland ten voeten uit.

nu even niet | 02-12-12 | 17:44

Ik was in Haren | 02-12-12 | 17:35 |
Heb u nog nooit zien reaguren wat u in Haren deed. Tsja.

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 17:41

@demensis | 02-12-12 | 17:22
Nee dat moet je niet, maar dat mag je wel.
En ja dat is óók niet goed.
Maar je toon suggereert dat het niet goed is dit aan te pakken.
De strekking van het filmpje is dat van dit soort groepjes vaak een intimiderende dreiging uitgaat. De strekking is ook dat jonge gassies een oude man uitschelden.
1 of 2 joneren die 1 iemand uitschelden is niet goed. Maar wel van een andere strekking dan wat hier wordt getoond. Niet minder slecht, maar anders.
Je vergelijkt dus appels met peren.

Als je nu zou stellen dat 10-15 witte kaaskoppen 1 a 2 allochtonen structureel op een vaste plek zouden intimideren en de winkel/onderneming daar structureel zouden benadelen en klanten zouden afschrikken en (zoals in het filmpje) steevast bijdehand doen en een soort dreigende 'je maakt ons toch niks' houding aannamen... Dan ha d je misschien een punt.
Nu is het van hetzelfde laken één pak:

"jullie mogen niks slechts van ons vinden of over ons zeggen, want.... Dat mag gewoon niet."

hfakker | 02-12-12 | 17:40

Vinden ze het gek ook nog dat je dit soort jongens niet aanneemt. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt. Noem het rascisme. Wat een stel nietsnutten bij elkaar.

roze_bril | 02-12-12 | 17:40

demensis | 02-12-12 | 17:29
Inderdaad, want opa is diegene die provoceert, die kansenpareltjes proberen slechts behulpzaam te zijn, en opa is de lafaard en doet dit aleen omdat er camerabewaking is.
Ik voorspel je een geweldige carrière binnen de pvda.

spanarchist | 02-12-12 | 17:39

Oja,en soms kom ik laat s'avonds onder een tunneltje door op mijn veul te dure mtb en dan staan er daar soms zo'n 60 jongeren een beetje te kletsen.. nooit problemen mee gehad.Maarja,vwo-niveau en overwegend blank hmm.

Als ik in zo'n wijk als dit zou wonen had ik waarschijnlijk allang vastgezeten of een tuintje op mijn buik.

de grote Anti | 02-12-12 | 17:39

Ja mensen dat is nu *reaguren* op straat!~
Respect voor deze man en disrespect voor de rest die er gewoonlijk omheen staat te kijken.

INH.30CL | 02-12-12 | 17:37

Nog nooit zoveel varkens op een vierkante meter gezien. Laat de PvdD dit maar niet zien...

Rideo Ergo Sum | 02-12-12 | 17:37

Ik sluit me aan bij de poster.
"Afval in de bak".

Stormageddon | 02-12-12 | 17:37

@Gasbuis
ok, jij begint?

NL stevend af op een serieuze sociale catastrofe. Enkele grote, en kleinere steden zijn nu al haast onleefbaar door dat riftuig.

Laatst nog in Roermond geweest, ben blij dat ik er zonder kleurscheren doorheen ben gekomen. En dat al zo rond 2 uur in de middag. Het is dieptriest.

Svarga | 02-12-12 | 17:36

In een stad zijn geen verlaten wegen. In sommige wijken kunnen ze trouwens beter real life Carmageddon introduceren.

Illegale realist | 02-12-12 | 17:36

@demensis | 02-12-12 | 17:32

Ah, je geeft dus toe dat het een woonerf was. Trouwens, ik rij nooit honderd op de linkerbaan, zo hard gaat mijn scootmobiel niet, en daar mag ik ook trouwens helegaar niet komen....

brutus68 | 02-12-12 | 17:35

Witte duif helaas zonder olijftakje de zondvloed is dus nog niet voorbij.

Leppa | 02-12-12 | 17:35

Het is zonde dat dit soort jongens te weinig denkvermogen heeft om een studie geneeskunde te doen. Alle ernstige ziektes kunnen ze zonder enige moeite opnoemen. Wie weet beseffen ze dan ook ooit nog eens wat ze roepen.

Ik was in Haren | 02-12-12 | 17:35

@N=1

Sorry hoor, maar als een 70-jarige man zichzelf geroepen acht om dit vast te leggen, hoe triest zijn wij(doorlopers) dan... maar ja sommige hier zijn te kortzichtig(die denken namelijk dat ik tegen die 70-jarige ben)... en trouwens het resultaat van die 'getalenteerde' boys wordt over een x aantal jaren wel duidelijk. Dat is wel genoeg straf voor hun, niet dan?

demensis | 02-12-12 | 17:34

Ongehoord dat U als Opa zo tekeer gaat, heeft U de " tolerantie" reclame wellicht niet gezien, deze mensen gaan voor wederzijdse tolerantie, dat ziet U toch, beetje vervelend doen tegen die aardige mensen, U kunt er nog wat van leren # PvdA modus uit.

Ophangen die graflijers, hier komt niks knaps meer uit, dikke respect voor de oudere heer !!!

No_way | 02-12-12 | 17:34

respect voor die opa waarom zou die daar niet mogen filmen dat zulke mensen nog bestaan een ander zou in zn broek schijten van angst

Crimeking | 02-12-12 | 17:34

-weggejorist-

kees_t | 02-12-12 | 17:33

@demensis | 02-12-12 | 17:29 Dat is iets wat de laffe autochtoon al vaak genoeg doet. Deze opa is het zat en staat er tegen op. Iets wat vaker zou moeten gebeuren. Veel vaker. Misschien is deze opa wel niet voor de eerste keer uitgescholden door dat soort figuren en aangezien dit in Rotterdam is, is de kans zeer groot dat het al vaker is gebeurd. Echt jammer dat die stad zo achteruit is gegaan de laatste 10/20 jaar.

Gasbuis34 | 02-12-12 | 17:33

@brutus68

Waarom rij jij precies 100 op de linkerbaan, vragen,vragen,vragen...

En trouwens het was een verlaten weg, tot die ineens die mafkezen de hoek om kwamen...

demensis | 02-12-12 | 17:32

@i-Wonder | 02-12-12 | 17:22

U runt een bedrijf dat Columbiaans marcheerpoeder verkoopt?

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 17:29

demensis | 02-12-12 | 17:14
Tenminste iemand die blijft staan, zich niet in een hoek laat zetten en laat zien hoe je met elkaar om kan gaan. Waarschijnlijk de eerste keer dat die jongens leren wat respect hebben écht betekent. Namen meer mensen maar die verantwoordelijkheid. Niet in de laatste plaats de ouders, met hun schaamtecultuur.
.
Een grijze ster in donkere tijden...

N=1 | 02-12-12 | 17:29

@demensis | 02-12-12 | 17:22

Waarom rij jij zestig op een woonerf?

brutus68 | 02-12-12 | 17:29

@Skunk57

Geen, maar je bent 70 jaar, heb jezelf 40 jaar lang naar de klote gewerkt en dan kom je jezelf een beetje druk maken over een paar niv.2 mbo studentjes die met kanker enzo schelden. Het is een feit: schelden doet geen pijn. En daarom denk ik : Tis het niet waard... om het risico te lopen dat ze je kunstgebit eruit trappen. Laat ze lekker, binnenkort begint de ellende voor hun pas echt wanneer ze de wc-potten moeten schoonmaken waar menig viespeuk zijn indiaanse diarree zijn gang heeft laten gaan....

Kortom: hij moet zich niet aangesproken voelen en al helemaal niet provocerend gaan staan filmen, omdat hij weet dat er camerabewaking boven hem hangt... dat is vragen om problemen, helemaal bij deze verdwaalde personen.

Niets aan de hand gewoon doorlopen-gevalletje...

demensis | 02-12-12 | 17:29

Dat was inderdaad een misselijk ratje op 3.03. Het is dat hij niet goed keek opdat hij anders een 70 jarige man voluit in het gezicht had getrapt. Kun je ook alleen maar marokkaan voor zijn om zoiets te doen, mijn inziens. Bah.

appeltjesgroeneweide | 02-12-12 | 17:29

demensis | 02-12-12 | 17:22 | + -4 -
Het verschil is dat er horden Nederlanders het gedrag van enkele tokkies goedmaken. Bij allochtonen is het helaas juist andersom.
Spiegel voorhouden doet*
Het beste voorbeeld is nog wel dat 9/10 vmbo scholen bestaan uit allochtonen en 9/10 van hoger onderwijsinstellingen bestaan uit autochtonen. Dat feit is duidelijk genoeg lijkt me.

Illegale realist | 02-12-12 | 17:29

ik wil gewoon mijn land terug!
niet vanwege kleur, ook omarm ik elke cultuur als er maar een greintje fatsoen in zit maar dit is wel zo doorgeslagen en zó verschrikkelijk gevaarlijk. deze gasten zitten zo vol van haat en arrogantie... juist hier zit het racisme en juist deze zijn vol van zuiveringsidealen

desnoods neem ik de spruitjeslucht op de koop toe als we de tijd maar iets kunnen terug zetten of weer baas in eigen huis worden!

www.generation-identitaire.com/

yuryzelluf | 02-12-12 | 17:29

En bij iedere supermarkt zo'n weet ik veel waar ie vandaan komt met z'n eeuwige "goeimiddaaaaag". Of een trekzak. Of allebei.

vetkleppert | 02-12-12 | 17:28

@ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:23,

Yep, zoals de Grote Anti al zei, dit zijn laffe hyeana’s.

basweetutwel | 02-12-12 | 17:28

demensis | 02-12-12 | 17:22 | + -4
Laat me eens raden 60 op een gejatte scooter als we het nu toch over stigmatiseren hebben?

joyriders | 02-12-12 | 17:28

Hulde opa.... Jammer dat dit niets uithaalt. Deze Rotterdammer kan niet wachten op video met echte uithaal.

Frimu2 | 02-12-12 | 17:28

@demensis | 02-12-12 | 17:22

We zijn gek op filmpjes met straalbezopen idioten, ik zou zeggen, filmen die handel en pleur het hier neer.

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 17:27

@fleurtje | 02-12-12 | 17:16
Of je gaat met een paar sportschoolvrienden boodschappen doen....
De vrouwen mogen eerst....

lilluke halve hoan | 02-12-12 | 17:27

-weggejorist-

Strohond | 02-12-12 | 17:27

Politie wat is dat, is dat iets nieuws?

Bommel007 | 02-12-12 | 17:27

@demensis | 02-12-12 | 17:22,

U heeft het er wel moeilijk mee hè?

basweetutwel | 02-12-12 | 17:26

Wat staan ze daar nou? Er staat toch een bordje 'verboden voor honden'? Oppakken en deporteren die handel.

Illegale realist | 02-12-12 | 17:25

Owja hulde voor deze opa!

Gasbuis34 | 02-12-12 | 17:25

-weggejorist-

Gasbuis34 | 02-12-12 | 17:25

Zo mijn jaartje buitenland zit er bijna op en ben bijna vergeten dat dit soort tuig gewoon bestaan.

Zucht... als ik een ding niet heb gemist....

guppy | 02-12-12 | 17:24

@i-Wonder | 02-12-12 | 17:22

U runt een inbrekersbende?

brutus68 | 02-12-12 | 17:24

Nog niet zo lang geleden lieten dit soort jochies zich in de aars buffelen door Pim Fortuyn en zijn donkere kamervrienden.

Strohond | 02-12-12 | 17:23

@basweetutwel | 02-12-12 | 17:14

Daarom zie je daar ook geen honden staan.
Die snappen wel hoe het moet.

ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:23

Wij hingen vroegah ook weleens ergens,maar vreemd genoeg nooit voor een winkel of supermarkt.Hoe zou dat toch komen? Zitten deze kansenjongeren niet gewoon hun kans af te wachten? De klanten te observeren en intimideren,misschien zelfs de leuke vrouwtjes uit de buurt stalken,want die moeten uiteindelijk ook boodschappen komen halen toch?

Focking hyena's,ga terug naar je eigen land.

de grote Anti | 02-12-12 | 17:23

Toch zou dat hinderlijk terugrondhangen nog wel eens heel groot kunnen worden.

vetkleppert | 02-12-12 | 17:23

@neemjemoederindemali | 02-12-12 | 17:13

Hey. Weer eentje met een agressie probleempje. Zeker ook zo eentje, waarvan zijn moeder zijn tante is?

ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:22

Heb een tijdje wel finnen aangenomen. Op een enkel geval na ging dat altijd fout.

i-Wonder | 02-12-12 | 17:22

Nu al verloren, zoals wel vaker bij dat volk.
Heeft met opvoeding en religie te maken, als je van kind af aan hoord dat jij boven de ongelovige nederlandse honden staat, dan ga je dat op een gegeven moment geloven.
Maar zolang de politiek en andere wereldvreemde mensen dat niet inzien gebeurd er niets.

Rimpeldoos | 02-12-12 | 17:22

Weet je wat aangezien de meeste hier zo stigmatiserend zijn, ga ik op een vmbo-school of tijdens het uitgaan alleen maar blanke mensen filmen, kijken wat voor reacties je hier dan krijgt...

Gisteren nog gooide een dronken Henk zijn fiets de weg op en Ingrid die over die fiets heen viel omdat ze straalbezopen was, terwijl ik met 60 km/h nog net op tijd kon stoppen. En maar lachen en maar uitdagen van 'kom dan uit die auto, kankerallochtoon'... en raad es: het waren die typische blanke uitschotmenschen die trachten de zaterdagavond omzet van Heineken te verdrievoudigen. Moet ik nu ook gaan stigmatiseren dan en mijn telefoon te voorschijn halen om een docu van 10 minuten op te nemen? Nee, dank u hartelijk....

demensis | 02-12-12 | 17:22

Ik zie opa niet snel een Oscar winnen met zijn gefilm, maar dit terzijde. Wat ik me altijd afvraag met dit soort figuren dat ze hun eigen grootouders met alle egards en respect behandelen, terwijl andere ouderen blijkbaar minderwaardige lieden zijn die je naar believen mag uitschelden/beroven etc etc.

brutus68 | 02-12-12 | 17:20

Nu weet ik weer waarom ik nooit meer in Nederland kom... wat een ellende altijd met die gasten.

Pinho | 02-12-12 | 17:19

zag ook een sticker verboden voor honden, zo zie je maar het werkt niet om te waarschuwen ...

yuryzelluf | 02-12-12 | 17:19

demensis | 02-12-12 | 17:14 |

Welke van die gastjes ben jij dan?

Skunk57 | 02-12-12 | 17:18

Er is anders nog genoeg ruimte in de woestijn voor al die kansenjongeren.

eerstneukendanpraten | 02-12-12 | 17:17

*nekharen weer platstrijkt*

Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan dit tuigh.
Tussen het mensen intimideren door is alles een grapje schijnbaar.Politie kan ze ook alleen wegjagen,politiek ziet ze als volwaardig burgers van nedderland,en blonde socioloog meisjes willen ze aan hun tiet hangen.

S.T.R.A.F.K.A.M.P ergens in siberie.Laat de russen ze maar uitzoeken.Dan lach je niet meer.

Dappere opa trouwens,maar ook dat haalt niets uit.

de grote Anti | 02-12-12 | 17:17

Let op de witte duif? Let beter op dat stelletje ratten.Politie is zekerbang van dat schuim,Geert had het over militairen,zet er daar maar'n paar van voor de deur.Heb je zo een nette stad,en publiek wat weer veilig over straat kan.

fleurtje | 02-12-12 | 17:16

Gewoon meer van die witte duiven uitzetten

afpilser | 02-12-12 | 17:16

en geen een van die kereltjes heeft thuis iets te doen? huiswerk maken. spelletjes spelen. helpen met koken. oma aankleden?

zoalshetis | 02-12-12 | 17:15

@Merkava | 02-12-12 | 17:05,

Aboutaleb?

basweetutwel | 02-12-12 | 17:15

Jongens, trap er niet in. Dit is gewoon weer reclame voor de diverse snacks van 1,50 euro van de Spar.

afpilser | 02-12-12 | 17:15

zo gaat dat bij de spar maasstadziekenhuis, die hele winkel word door albeda leerlingen leeggeroofd.
zelf al enkele malen melding gedaan bij de baas van die spar maar die zit op zn luie gat.

ikbenblij | 02-12-12 | 17:15

@ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:09,

Vergeet die sticker niet met Verboden voor Honden ;)

basweetutwel | 02-12-12 | 17:14

Ach joh opoe, ga lekker naar huis genieten van je opgebouwde pensioentje. Niets beters te doen ofzo tjees, ben je 70 jaar ga je een beetje tegenover vijftien mbo niv.2 studenten de moraalridder uithangen. Ben benieuwd wat opoe allemaal op zij Joe Tjoep kanaal zet na een wedstrijd van Ajax-Feyenoord... zal dan wel een hele docu zijn dan.

demensis | 02-12-12 | 17:14

@ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:07

Dat is een gebouw met meerdere jongeren waar je gezellig samen kunt komen. Af en toe zit er een vervelende volwassene maar die stuur je gewoon weg.

www.youtube.com/watch?v=Kf6aoMikkXU

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 17:13

Tsja, dit is bij het Maasstad ziekenhuis en daar vlakbij zit een cultuur verrijkende school. rest my case.

Captain cavemen | 02-12-12 | 17:13

Held
Enne, afval in de bak he mensen!

van Nazareth | 02-12-12 | 17:12

Wat een hoop zieke figuren, die niet in het ziekenhuis liggen. Tsja.

rechtvaardigerechter | 02-12-12 | 17:12

Die Vredes duif doet het hem... Is er dan toch nog een beetje hoop?

Crematorium-de-Asbak | 02-12-12 | 17:12

'wat doe je nou stoer, als je alleen bent ben je niet zo stoer'... zo treffend, zo triest en helaas zo herkenbaar.

datzegik69 | 02-12-12 | 17:12

Palestina wanna-be's.. Tijd voor meer Israeliers bij die Spar geloof ik..

Fratello | 02-12-12 | 17:12

Allemachtig, die babyboomer is minstens zo irritant als die hangjongeren.

TegenBeterWetenIn | 02-12-12 | 17:12

Dus zo ziet een wijk in 010 eruit.
Interessant.
*richting oosten gaat*...

da wizard | 02-12-12 | 17:12

Ook dat eeuwige rondhangen had ik wel kunnen missen in onze cultuur.

vetkleppert | 02-12-12 | 17:12

Opa had het toch wel heel mooi voor elkaar!

Ulle Ruttelflut | 02-12-12 | 17:11

leerlingen van albeda haastrechtstraat/stolwijkstraat, wat wil je nog meer.

ikbenblij | 02-12-12 | 17:11

"Afval in de bak. Of € 120,- boete."

De Nederlandse politie: belastingambtenaren in uniform.

Want dat geld, he, dat is alles waar het om draait.
Veiligheid? Kom nou...

ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:11

jooo vette tripvideo..

J. De Hoop Schepper | 02-12-12 | 17:11

Wat een kutland leven we inmiddels. Moet ik gvd nog belasting betalen ook voor dat mekka volk. Nou ja, morgen mag ik weer in de file staan en voorbeeldig op gaan stellen... Opoe zal zich ook wel afvragen waar het is misgegaan.

Bill Cosby | 02-12-12 | 17:11

Ik zie het al. Om verdere overlast en escalatie te voorkomen moet er maar een buurthuis worden neergezet.
We weten al sinds dat brommerclubje in Amsterdam hoe goed dat helpt.

vetkleppert | 02-12-12 | 17:10

Hier in de supermarkt word je ook wel eens lastig gevallen door jeugd die iets van je wil. Dat lossen we hier op middels dranghekken waarachter de wuppie vragende jeugd keurig blijft wachten tot ze hun felbegeerde gadget van je krijgen.

neemjemoederindemali | 02-12-12 | 17:10

@Mokum Kosher | 02-12-12 | 17:06
Niet mijn jeugd, vriend.

Parsons | 02-12-12 | 17:09

Ik geef opa 100% gelijk. Opzouten met die kansloze voor de winkel. Met wortel en tak uitroeien graag. Niet de spar trouwens...

c.onjo | 02-12-12 | 17:09

Mooie poster met de tekst: "afval in de bak"...

Volgens mij staat daar anders een hele hoop afval buiten de bak.

ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:09

"Jij denkt, dat je niet herkend wordt op school?"

Wat is een school?

ZKH EénOog | 02-12-12 | 17:07

Respect voor opa. Ze zijn voor minder doodgestoken door onze voorbeeldige jeugd.

Mokum Kosher | 02-12-12 | 17:06

Blijf het apart vinden. In iedere stad zien de Finnen er helzelfde uit, praten hetzelfde, lopen hetzelfde en doen exact hetzelfde. Als je Nederlandse kerels bekijkt dan heb je er ook wel een hoop idioten tussen zitten, maar daar tegenover staat ook een hele horde aan sociale, aardige en goedgeklede mannen over. Waar zijn de groepen goed geklede, normaal sprekende en sociale mannelijke Finnen?

Merkava | 02-12-12 | 17:05

Babyboomer versus kansenjeugd, het blijft lastig

kapotte_stofzuiger | 02-12-12 | 17:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland