HEEL ERG BELANGRIJK INTERNETFILMPJE!
Internettenaren aller landen, verenigt U! Neemt plaats achter de DDoS-kanonnen! Werpt online barricades op! Schpamt pissige mailtjes naar uw politici. Weescht in iedere comment/tweet/blog subversief! Ze proberen ons prachtige WWW weer eens te slopen! Want poezenfilmpjes + GIF'jes zijn een groot gevaar voor dictators en religieuze regimes. We schreven er in mei van dit jaar al over maar TL;DR. Daarom dit handige filmpje waarin wordt uitgelegd hoe schurkenstaten China, Rusland en Iran uw en ons internet aan banden proberen te leggen. Nota bene met behulp van de fokking Verenigde Naties! Uw vijand heet: International Telecommunication Union (ITU) en de strijd is reeds begonnen! This day we FIGHT!
Reaguursels
InloggenRemember, remember...
That plastique is easy to procure
Het is politiek gedoe tussen een paar organisaties die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, ITU, IETF en last but not least ETSI. De eerste en de laatste zitten verstopt met oude telefonofielen, uit de pre-digitale tijd. Nu de ITU het echt niet meer snapt willen ze politieke macht. ETSI doet binnen de EU het zelfde, opdoeken die bende!
In 2015 zal er ongeveer 245 terabyte per seconde worden verzonden via het internet, dat zijn 22 miljoen DVDs per uur. Dus het is wel een erg simpele gedachte dat "internet" eventjes aan banden word gelegd door een paar bobo's aan een grote tafel.
@ giulioo | 27-11-12 | 11:05
Ja
Weet je zeker dat hen niet 2,405,518,377 zijn?
@ Fred Janssen | 27-11-12 | 10:29
Allemaal leuk en aardig dat het zo begonnen is maar inmiddels zijn we wat jaartjes verder en is het internet doorontwikkeld en zijn er 2,405,518,376 geregistreerde internetgebruikers.
2low4zero | 26-11-12 | 22:33
Dat is nog eenvoudiger dan het lijkt. Het opbouwen van een volledig draadloos ip-netwerk is tegenwoordig redelijk betaalbaar en indien in particuliere handen (desnoods illegaal) heeft welke overheid er weinig tot geen grip op.
Los van het voorgaande lijkt iedereen te vergeten dat Het Internet tot begin jaren '90 volledig werd gecontroleerd door de Amerikaanse overheid en in veel landen afhankelijk is van infrastructuur die (deels) eigendom is van de lokale overheid. Leuk idee hoor, "vrij internet", maar als je dat écht wil zal je het toch zelf moeten bouwen...
Maar als nou iedereen wifi neemt kun je toch (locaal) een soort van netwerk maken zonder bemoeienis? ik vindt het heus niet erg als de overbuurman van mijn porno geniet en ik van zijn cd collectie.
Gaan we internet opnieuw uitvinden.
Internet 0.92 beta zou ik het noemen.
Meeste smartphones kunnen ook als hub werken.
En ziggo heeft al veel modems als wifi acces point ingesteld.
Tevens weet ik zeker dat ze versleutelde informatie heel erg moeilijk zouden kunnen checken, genoeg software waar justitie totaal niets mee kan.
Soort van www.isohunt.com met encryptie, dat er overigens al is :P
Blablabla, nix zeggend filpje vol met aannames. Het internet is geen vrijplaats, het internet is geen communicatie medium voor iedereen. Het internet is gewoon het ARDAnet vercommercialiseerd door UUNET. Denk aan mannen als Vint Cerf. Het ITU bestaat -inderdaad al jaren, en is een groep van internet bedrijven dat besluiten neemt m.b.t. interconnectivity and interoperability. Dat is ook de reden dat het internet (nog)bestaat. RFC's bestaan nog steeds en vormen nog steeds de input van het ITU, en zolang het internet bestaat zullen RFC's bestaan. Dat rare anarchistische vrijplaats gevoel m.b.t. het internet heb ik nooit begrepen. Miscshien ben ik geen gevoelsmens.
Daar komt weer een heilloos privacy verslindertje. Nu gaan we er tegen spartelen en dan verdwijnt het weer om in afgeslankte vorm alsnog te gebeuren.
Als we nu eens niet vechten. En bij elk zo'n voorstel ja schreeuwen en nog wat schepjes er boven op doen. BV een backdoor op iedereens computer en 2 keer per dag doorbellen, wat ik vandaag heb gedaan. Fantastisch moet dat zijn, zo een bevolking, die formulieren wil invullen over zijn dagbesteding. De natte droom van elke bestuurder.
Volgens mij stort het hele bestuursapparaat dan vanzelf in. Nu gaat het in kleine stootjes, die ze aankunnen. Maar dan verpletteren ze zichzelf.
Tsja, zolang het "THE internet" heet en niet "A Internet" heb je dit soort gezeur.
Bepaalde elementen waren er, heel lang geleden ook niet zo in hun nopjes mee dat Jan Lul ineens óók geletterd werd en dat particulieren pamfletten konden (laten) drukken en verspreiden zonder externe bemoeienis.
Ik zie dit eigenlijk als een 2.0 (of misschien zelfs 3.0) ontwikkeling van precies dat verschijnsel. Onderdrukkende machten houden niet zo van al te vrije informatie uitwisseling. Zelfs al bestaat zo'n driekwart van de 'informatie' die je op het internet vindt uit paranoïde samenzweringstheorieën of verhandelingen over hoe lekker iemand zojuist wel niet heeft gescheten, als je mazzel hebt (ik chargeer).
Afijn, dit is het volgende hoofdstuk. De digitale revolutie is voorbij, maar het achtbaanritje waarin we met z'n allen zitten nog niet.
Ik ga m'n 27MC bakkie alvast van zolder halen.
Shareholder II | 27-11-12 | 00:57 |
Als jij ECHT wat voelde dan begrijp ik niet dat je hier zit te reaguren en niet in Afrika die kinderen ECHT aan het helpen bent ipv een smsje sturen aan Unicef, hypocriet.
Grappig dat Nederland niet in het rijtje schurkenstaten staat. De Nederlandse overheid heeft een zeldzaam gebrek aan respect voor privacy, en ik durg te wedden dat Nederland samen met China, Rusland en meer van dat soort landen voor inperking van de vrijheid op Internet al stemmen.
Ik schrijf dit trouwens uit China, vanwaar ik niet in kan loggen op GS zonder een VPN te gebruiken. Waar ik het fimpje zonder VPN niet kan zien, en waar ik Facebook niet bij kan werken zonder VPN.... wacht.... ik heb geen Facebook.
Andre1972 | 27-11-12 | 00:33
Spreek voor jezelf. Dat jij niets voelt als die kids sterven is jouw probleem.
Socialisme eindigt altijd in dictaturen zoals de geschiedenis laat zien. Altruisme is geen natuurlijke staat van een mens. Dat moet worden opgelegd met geweld en worden verkocht met propaganda. Let eens op dat bij elke leugen die er door de overheid of semi overheid wordt verteld altruisme het onderliggende motief is.
De vrije markt is het grote gevaar dat door de overheid moet worden bezworen.
Kijk ook maar eens naar universiteiten waar letterlijk censuur wordt gepleegd bij economie faculteiten. De sociologische en psychologische universiteiten ondersteunen dit verhaal door met leugens aan te geven dat de mens altruistisch is van nature.
Waarom voel je niets als je kinderen ziet sterven op tv in Afrika? Omdat dat natuurlijk is. Maar je moet je wel schuldig voelen als je niks voelt wordt er dan gezegd. Door die schuld, een vervaning van de original sin gedachte uit de religie, accepteert het overgrote gedeelte het irrationele altruisme ideaal. Dat het irrationeel is kan je herleiden uit het feit dat er zoveel contradicties in het sociale propaganda verhaal zitten en er vaak halve waarheden of hele leugens worden verteld.
@redateur | 27-11-12 | 00:14 Dat is een achterhaalde visie. Tze Geek are just a new part of the rich, who inherit the earth.
spanarchist | 26-11-12 | 23:22
Gelukkig leven wij met lui die het beste met ons voor hebben. Dit zie je met alles. Niets in het voordeel van de massa. Ene blonde vrouw van de 'man met de sigaar' zei het laatst nog; "We're losing the war, the war on information." Hiermee geven ze dus aan dat de totale controle in gevaar komt. Vreemde wereld leven wij in.
BenBinnen | 27-11-12 | 00:07 |
Uiteraard is de mens zelf eerst verantwoordelijke voor zijn gedrag, echter de ondersteunende techniek draagt bij aan een vals gevoel van zekerheid.
Japan is slechts een voorbeeld, het gebeurt ook in o.a. Frankrijk. Ik ken de verschillen in cultuur (Hofstede, Trompenaars, Pinto), maar wil cultuurverschillen niet gebruiken als paraplu om de werkelijkheid te verhullen.
De kwaliteit van het onderwijs is idd bedroevend, school moet tegenwoordig leuk zijn. Soms is woordjes stampen zo gek nog niet.
Ik maak me weinig zorgen: alleen degenen die de technologie echt begrijpen zullen in de toekomst bepalen waar de vrijheid van informatie eventueel ophoudt.
Overheden en corporaties kunnen heel hard 'magnie' roepen, maar de techneuten zullen ze altijd een stapje voor zijn. Daar zien we toch al genoeg -kuck Tim Kuik- voorbeelden van?
The Geek shall inherit the Earth.
@Watapatja | 27-11-12 | 00:01
Als mensen denken dat ze roekeloos en toch veilig kunnen rijden, ligt dat dan aan de techniek? Wat denk je dan van airbags, kreukelzones, uitgebreide crashtests?
Het aantal zelfmoorden in Japan heeft weinig met techniek te maken, maar eerder met cultuur. Afgang / wanprestatie / prestatiedrang is daar vaker dan hier een aanleiding om uit het leven te stappen. In Nederland zal een werknemer niet gauw na een promotie een stap terug willen en vragen; in Japan is dat niet ongebruikelijk. Als een Japanner een taak niet aankan zal deze eerder vragen om terug te worden gezet naar zijn eerdere functie.
Volgens mij heb ik leren schrijven ruim voordat ik regelmatig achter de computer zat. Zowel op school als thuis werd er flink aandacht aan besteed. Komt nog bij dat het niveau en het karakter van het onderwijs de laatste jaren in negatieve zin is veranderd.
@Shareholder II | 26-11-12 | 23:59 | + 0 -
Dumpert is juist zo leuk. Is mijn grootste favoriet.
Jaren geleden hoorden we al uit de VN te stappen. Een grote boevenbende.
BenBinnen | 26-11-12 | 23:51 |
Eerst je laatste voorbeeld. Allerlei systemen aan boord van auto's zorgen aantoonbaar dat mensen onveiliger verkeersgedrag zijn gaan vertonen. Chauffeurs verwachten met winterbanden ook dat ze kunnen rijden als op een droog wegdek.
Mail, agenda's delen, videoconferencing, remote werken, instant messenging. Me dunkt dat dat bijdraagt aan effectiever / efficiënter werken.
Velen ervaren dit juist als aantasting van de privacy. Het aantal zelfmoorden in Japan is bijv schrikbarend hoog bij bedrijven die genoemde diensten optimaal toepassen.
Communicatieve vaardigheden op school? Dream on. Ik geef regelmatig lessen marketing & communicatie, ze kunnen niet meer schrijven en fatsoenlijk debateren en communiceren.
@deoudererijperevrouw
Bij 'manually edit filters' voegt u dumpert.nl en glamora.ma toe. Heerlijk rustig.
@omanders | 26-11-12 | 23:45 | + 1 -
Ooh, das zo gebeurd dan, bedankt.
@BenBinnen | 26-11-12 | 23:51
over mensen plassen betreft communicatieve vaardigheden en dan zelf woorden vergeten... amai is nie best man
Terug naar de Middeleeuwen.
@tittn | 26-11-12 | 23:54
Ja. Erg journalistiek is zijn optreden niet. Noch intelligent.
Hij begint op Mart Smeets te lijken.
Even Offtopic; maar jezus, wat is die Jeroen Pauw toch een domme, vooringenomen arrogante zak eigenlijk. Erg jammer dat hij de (voorheen zo goede) journalist Paul Witteman meesleurt in zijn amateuristisch geleuter.
@BenBinnen | 26-11-12 | 23:51
*weg* naar boven gooit
@Watapatja | 26-11-12 | 23:44
Mail, agenda's delen, videoconferencing, remote werken, instant messenging. Me dunkt dat dat bijdraagt aan effectiever / efficiënter werken.
Nee, het internet heeft niet gezorgd voor aantasting van onze privacy. Het probleem is tweeërlei: de overheid wil, zoals altijd, de vingers bij een ander in de broek steken. Daarnaast zijn er veel naïeve gebruikers ("ik heb niets te verbergen") die alles klakkeloos op het net zetten. Eigenlijk is het dus dubbel naïef.
Communicatieve vaardigheden leer je thuis en op school en dat schaaf je nog wat bij in je verdere leven doordat je geacht wordt je te ontwikkelen in je professionele en relationele leven. Dat sommigen te belabberd zijn om werkwoorden juist te vervoegen, correcte interpunctie toe te passen en basale grammaticale regels te hanteren zegt veel over die persoon en niets over internet.
Of geloof je ook dat verharde de rijvaardigheid van automobilisten negatief beïnvloed ten opzichte van onverharde wegen met kuilen?
Wim Kok: "En dat linkdumpen moet ook aan banden gelegd worden".http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3354033/2012/11/26/PvdA-Kamerlid-legt-portefeuille-neer-wegens-reclamespotje.dhtml
hahahaha kanslous ... the internet is already dead. Don't worry all will be just fine. Your gov. is taking CARe of u! :D Sheep on!
@deoudererijperevrouw | 26-11-12 | 23:42
Het installeren wijst zich vanzelf, de toegestane advertenties weigeren een kwestie van het knopje vinden. Niets ingewikkelds.
Gewoon stug blijven proberen. Elke 6 maand proberen overheden en/of copyright-idioten, op de één of de andere manier weer controle te krijgen over het internet.
Meestal wordt het tegen het eind gestaakt omdat veel mensen zich er tegen uitspreken. Het is gewoon wachten tot de grote massa de interesse verliest en het toch gewoon doorgevoerd kan worden. De lange adem wint.
Zouden die mensen nou echt nooit moe worden van al die debiele machtsspelletjes?
ZKH EénOog | 26-11-12 | 23:14 |
De door jou gememoreerde voorbeelden droegen aantoonbaar mee aan de vooruitgang, nl effectiever produceren etc.
Het internet heeft gezorgd voor een totale aantasting van onze privacy en bij menigeen is het de basisoorzaak van hun gebrekkige communicatieve vaardigheden.
@omanders | 26-11-12 | 23:36 | + 1 -
Bedankt hoor. Zo'n nerd ben ik niet maar het zal me wel lukken.
Wat was dat voor idioot kidult filmpje onder "fight" ?
@overVecht | 26-11-12 | 23:32
Je weet wel, zo'n papieren ding met nieuws.
www.freeimagehosting.net/1eycv
Ik heb sowieso beef met Poetin. Russische clusterbommen die Syrische kinderen doden. En dan een attache die zegt dat de oppositie ook wel eens stout is. Heb het wel gehad met die gast!
@deoudererijperevrouw | 26-11-12 | 23:32
Wel even op de internets lezen hoe je *alle* advertenties kan blokken. Daarna schrik je als je na lange tijd weer eens zonder adblock internet.
www.techspot.com/news/46638-adblock-pl...
spanarchist | 26-11-12 | 23:30
Uiteraard is er veel controle.
27 mc bakkie tevoorschijn haalt.
zeg maar jansen | 26-11-12 | 23:2
235.000.000.000.
Een sterk argument om het maar niet te doen.
@BenBinnen | 26-11-12 | 23:28
Verzetskrant?
@omanders | 26-11-12 | 23:28 | + 0 -
Dat zal ik eens gauw gaan installeren. Ik zit niet te wachten op bedrijven die hun spul continu aanprijzen op mijn vrije internet.
Google is ook een actie gestart tegen de ITU: www.google.com/intl/en/takeaction/ De baas van deze club komt uit Mali en heeft gestudeerd in Rusland. Niet echt de man waarbij ik het internet vertrouw.
@de honden blaffen... | 26-11-12 | 23:26
Nou.. Vrijwel elk onderdeel van de backbone-infrastructuur van het internet is redundant (en dat is nog een understatement) uitgevoerd. De stekker uit het internet trekken is zo eenvoudig nog niet.
de honden blaffen... | 26-11-12 | 23:26
Naïef, er is al veel meer controle dan je denkt.
Rajoy in Spanje is met Facebook in gesprek om het opzetten van "controversiële acties" (lees: afspraken tot demonstraties) te kunnen blocken. Natuurlijk, er blijven andere mogelijkheden over, maar die zijn een stuk minder populair.
@Ferry Smoothie | 26-11-12 | 23:24
Precies.
@deoudererijperevrouw | 26-11-12 | 23:25
adblockplus.org/en/
de honden blaffen... | 26-11-12 | 23:26 Digitaal aangifte doen bij de belastingdienst. Trek die stekker er maar uit.
Kijken wat dat kost.
Kennis en informatie is macht. Sinds de omwentelingen in de arabische wereld pissen machthebbers in hun broek bij de gedachte aan geïnformeerde danwel georganiseerde burgers.
Vergeet niet dat de overheid altijd een paar punten voor staat qua informatievoorziening. Om de newspeak die het propagandakanaal van de overheid uitbaggert voorrang te laten behouden schaft ze met het grootste gemak één van de basisrechten in de moderne samenleving af.
Lieve GeenStijl, als straks de pleuris uitbreekt brengen jullie dan wel een verzetskrant uit?
De enige manier om internet of andere mogelijkheden van elektronische communicatie te stoppen, is de stekker eruit trekken.
Aangezien dan ook alle bedrijfsmatige en overheidsdiensten er uit liggen zal dat pas in geval van uiterste nood gebeuren.
No worries.
Vreemd dat iedereen dan wel de hersenspoeling van reklame accepteert, heel vreemd.
zeg maar jansen | 26-11-12 | 23:19
Elke revolutie valt naderhand tegen. Mensen verkloten dingen nu eenmaal.
Internet does not free people, people free people!
pipa, sopa, acta, cispa, hr1981 en itu. De een nog bizarder dan de ander, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer, totale controle op de webz. Door-in-the-face-techniek noemen we dit.
Gelukkig is AMS-IX in betrouwbare Nederlandse handen...
zo, zo, of zo....
net zoals onze grondwet tegen de wil van het volk is verandert via slinkse wegen(verdrag).
net zo, zal deze internet beperking (cq. sensuur)
der ook wel komen, ze blijven het steeds weer proberen tot ze dit een keer door krijgen en dan is het niet meer om te keren.
der zalwel een anymouse flink worden gestraft als ze hem pakken zodat de weerstand gebroken wordt.
mensen snap nou eens dat onze wereldleider alleen maar uit zijn op eigenbelang.
michael jacksons lied zegt het allemaal:
They Don't Care About Us
www.youtube.com/watch?v=97nAvTVeR6o
wordt tijd dat er een partij komt die verandering in ons land brengt (en de rest van de wereld)
democratie = dood
Democratie is een bestuursvorm. Het Nederlandse woord stamt af van de Griekse woorden(dèmos), "volk" en(krateo), "heersen, regeren" en betekent dus letterlijk "volksheerschappij"
@Watapatja | 26-11-12 | 23:10
Twee en een half miljard gebruikers (35% van de wereldbevolking) lijkt mij eigenlijk de Groot-Moghul van de steekhoudende argumenten.
And it goes out with a bang.
Deze gigantische bemoeizucht, regelgeving, wiloplegging, manipulatie en vernedering van de burgers zal zich echt wel een keer tegen hun keren, ook al denken ze van niet.
Bomen en touw, heel veel bomen en heel veel touw.
zovoklets | 26-11-12 | 23:17 De Arabische lente valt qua opvolging nogal tegen.
En omdat dat via Facebook geregeld was willen diezelfden niet dat dát nog een keer gebeurd. Wat dat betreft heeft vetkleppert wel een klein puntje van gelijk.
Een paar maanden geleden werd internet bejubeld omdat de lente in Arabierie was aangebroken dankzij Twitter. En nu kan internet de tyfus krijgen? Elke revolutie vreet haar kind!
zeg maar jansen | 26-11-12 | 23:14
Ik zie het.
vetkleppert | 26-11-12 | 23:14 Ja. Daar moeten we een boodschap aan hebben ja.
Anders wordt er weer door de straten gemarcheerd en komen ze jou halen want de grootste groep wordt dan de baas.
de honden blaffen... | 26-11-12 | 23:13 Nee. Test mislukt. Ik zie niks.
zeg maar jansen | 26-11-12 | 23:12
Kijk jij effe naar de samenstelling van de verenigde naties en vraag je eens af of we daar een boodschap aan moeten willen hebben.
@Watapatja | 26-11-12 | 23:10
Die hadden ze voor de (hout)zaagmolen, de stoommachine, de lopende band en electriciteit ook niet.
Nou ja, op dat ene gemeenschappelijke argument na, natuurlijk: vooruitgang.
Maar steekhoudend... Waarom zou je dat überhaupt willen? Wie draagt er anno 2012 nog een steek dan?
Als ze maar even wachten met afsluiten tot Griekenland onze euro's terug getelebankierd heeft.
de honden blaffen... | 26-11-12 | 23:12
Ah, hij doet het nog.
Test...
vetkleppert | 26-11-12 | 22:31 Vetklepper er even een paar Mohammedanen in.
Dat gaat nog eens een gevleugelde uitspraak worden.
Vetklepperen als werkwoord, wie had dat gedacht.
Verenigde nazi's? Wat is dat nou weer voor club?
Feit is natuurlijk wel dat er nog niet 1 steekhoudend argument op tafel ligt die het bestaan van het medium internet rechtvaardigd.
Internet weer maken als vroeger. Dus inbellen en betalen per tik.
Good times waren dat.
Zouden al die ballen die ons ons internet willen verbieden niet beseffen dat het bijna weer tijd is, de ballen in de boom te hangen?
@vetkleppert | 26-11-12 | 22:48
We hadden nooit, nooit huisvrouwen en jan-modaaal op het internet moeten toelaten. Daarna was twitter en facebook simpelweg een "accident waiting to happen".
@Tobi | 26-11-12 | 22:56 | + 0 -
Doet me meer denken aan dat nutteloze gemompel van die dikke. En nu loopt 'ie met z'n vette klauwen op z'n rug naar z'n glaasje cognac onderwijl *zucht, dat nare plebs* denkend..
Hoog tijd dat VN paal en perk stelt aan bepaalde vormen van internet gebruik (lees: misbruik)
Alle minkudo-druk-mongeaulen zullen als eerste zelfmoord plegen denk ik. Hun leven heeft dan toch geen enkele zin meer.
O, nog iets: Leve PPP en UUCP.
Overigens, on a lighter note: Wie denkt er dat de VN echt dermate daadkrachtig is dat ze *echt* iets teweeg gaan brengen. Het gaat ongeveer alsvolgt lopen. De VN wordt dan de facto de bepaler van de regels waaraan niemand zich zal houden: Wat gaan ze doen? Blauwhelmen sturen? De hulp opschorten?
@ Bazip Zeehok / 22:53
Teeven, jij hier?
Ik denk dat het allemaal best meevalt....
de EU heeft op zo een internetcensuur project lopen cleanit, is Eu ook een schurkenstaat dus!
ten strijden www.youtube.com/watch?v=MIMB6NsQMEQ&am...
Beste Geenstijl,
Ik heb het prima naar mijn zin gehad met jullie. Zal jullie missen. *aanmelden doet bij de eerste de beste moskee die ik morgen tegenkom*
De VN MAG NOOIT controle krijgen over het internet. De VN wordt gerund door machtsblokken en het OIC machtsblok is de grootste. Ook Rusland en China en dat soort landen zouden graag controle willen over het internet, en de VVD kun je ook niet meer vertrouwen wat dat betreft. Zo gauw de VN het internet onder zich heeft zal er direct censuur ingesteld worden en kunnen de machtsblokken proberen via resolutues vanalles te verbieden mocht de VS geen veto gebruiken.
www.commentarymagazine.com/article/the...
Als internet vrij moet zijn moet ook reclame op internet verboden worden.
Ik heb er geen sjoege van nullen en eenen, dus, whatever Parsons zegt.
Es kijken wat PeterR de Vries er nou van vindt
www.youtube.com/watch?feature=player_e...
Ach ja, dan knopen we een eww (klinkt ook lekker in het Engels, aan elkaar. European Wide Web (zonder religekkies)
Eigenlijk is het ook wel tijd voor een nieuw internet. Want in het begin zaten er mensen die ergens iets van wisten. En het leuk vonden om dat te delen.
En nu zijn er alleen nog maar kopekopekopekostdatdan sites, sites vol dom gekakel en twatter, myface en meer van dat soort 27 mc geouwehoer.
Alle landelijke politieke partijen die dit steunen moeten dus deaud!
In 1806 ontbond Napoleon het Heilige Roomse Rijk. Dat was illegaal, want de keizer zag helemaal niet af van zijn rechten en Napoleon was, behalve een naar Mediterraan kutmenneke, ook nog geeneens bij rechte om dat te doen.
"Maar Oom Anders, wat zal ons dat aan den omvangrijke reet roesten", zult U zeggen. Nou, lieve kijkbuiskindertjes, zo'n beetje twee-derde van Europa is wel eens op een bepaald moment onderdeel van het Heilige Roomse Rijk geweest. Stel nu eens dat jullie al die zanikerige republikeinse en atheistische zeurkannonades stopt, dan denk eens mee:
1) Alle huidige naties zijn het gevolg van Napoleons omwoeling van Europa. Maar als dat illegaal was zijn alle Europese landen eigenlijk illegale constructies.
2) Alle verdragen die die landen hebben gesloten zijn daarom waardeloos.
3) Als wij in een vlaag van FOR-THE-SAKE-OLD-GODS dat Roomse Rijk zouden herstellen (De oude Otto Habsburg is weliswaar dood, zijn nageslacht valt wel te porren voor zoiets) zouden we van al die verdragen af zijn.
Het is weliswaar gelul, maar we komen er wel mee weg, schat ik zo in.
Goatse in de frontlinie!
Chaaaaarge!
Persoonlijk maak ik mij meer druk over insteek die onze eigen schurkenstaat in wording neemt. De Europese Unie heeft namelijk geen last van de wet van de remmende voorsprong voor wat betreft het schurkenstaat zijn. De Eurocraten doen het inmiddels op een veel doortraptere manier. Ze willen internet niets slechts beperken maar tegen ons keren en slagen daar aardig in. Internetpaspoorten voor (staats)veiligheid .. Burgers let uw saek!
Ist iemand wel is opgevallen dat de naam van de redacteur onder de artikelen steeds veranderen? Ik heb hier nu een van Rossem en een Brusselmans onder zien staan.. :S
Internet is niet te knechten.
Vechten!?
Maar we zijn maar met een luizige 300
miljoen internetters
@iwondert | 26-11-12 | 22:36
Omdat ook Darknet van de bestaande infrastructuur gebruik maakt, is het ook daarmee afgelopen.
Het blijft niet bij het investeren in een paar servers en wat proxies etc maar de gehele infrastructuur wordt lamgelegd omdat een paar dictators dat willen blijven en wat gelovigen misschien wel eens gekwetst dan wel afvalling kunnen worden.
Terug naar de middeleeuwen en het broemde geluid van de zingende modems.
*back-up tapes van VAT-69 BBS afstoffen gaat*
Volgens Hong Ho, vriend van mij op ICQ, valt het allemaal wel mee...
darknet - doh
-weggejorist-
En het is helemaal niet meer nodig ook al dat gedoe.
Masturbate without Guilt!
glamora.ma/2012/11/pornomeisje_is_gelu...
-weggejorist-
hoe vaak gaan ze dit nog een andere naam geven. Op een gegeven moment zijn de afkortingen allemaal op.. of niet?
Waarschijnlijk had Tim Kuik zojuist een spontane zaadlozing.
"schurkenstaten China, Rusland en Iran" en de rest vande Europese Unie
tijd om die gasten een paar stevige molly's te laten koppen !
@vetkleppert | 26-11-12 | 22:31
Ja hoor. Weer gelukt.
Kudo's.
Je. Wordt. Zo. Ongelooflijk. Moe. Van. Die. Eeuwige. Bemoeizucht. !!!.
Wie heeft er zin in een investerinkje?? We kopen wat servers, verspreiden deze verbonden over de wereld en noemen het internet 2.0.
Hee overheid! Blijf met je poten van het internet af! Is niet van jullie!!
Yeah!
*strijdkreet uitschreeuwt*
Die verenigde nazi's waar de mohammedanen zo ongeveer een meerderheid in hebben, met hun grote bek, niet waar?
Die zullen wel effe gaan bepalen wat er mag en kan op internet.
REAGEER OOK