Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gedachtenpolitie haalt drie pleegkinderen weg

wtfnouweeer.jpg Ruzie in Engeland! In Rotherham heeft de plaatselijke variant van jeugdzorg drie pleegkinderen bij hun pleeggezin ausradiert. De pleegouders hebben een CV met daarop jarenlang goede zorg voor verschillende pleegkinderen uit alle uithoeken van Europa, maar deze keer ging het feest niet door. Reden? De pleegouders zijn lid van UKIP, de partij van Nigel Farage, terwijl de kinderen migranten zijn. Dat is in correctland natuurlijk een ontzettende mismatch. Een groep vingerwappende theeleutende overgangswijven uit één of andere flutraad zegt zich nu druk te maken over de 'culturele en etnische behoeften' van de kinderen en ze daarom weg te halen bij de pleegouders. Want zij vinden UKIP racistisch, en dus is het zo. Je moet ook haast wel een racist zijn: zomaar een beetje belangeloos en liefdevol kinderen een veilig thuis bieden, ongeacht hun afkomst, cultuur of whatever. Beargumenteerde twijfel over de wenselijkheid van massa-immigratie heet racisme, punt. UKIP = racisme, einde discussie. Is wel zo handig om zo snel mogelijk de racismekaart te trekken, scheelt weer een hoop ongemakkelijke en schurende debatten over immigratie. Want schurende debatten, gekwetste gevoelens en botsende meningen, dat moeten we niet willen in moderne Westerse democratieën. Ironie-uitsmijter: na een epische shitstorm mogen de UKIP-ouders weer pleegkinderen verzorgen van de flutraad, maar let wel: alleen blanke kinderen. Kinderen indelen op basis van kleur en afkomst, dus. Godwins en Apartheid-anekdotes in de comments. Wie is hier nou racistisch? PS: Ome Farage legt het allemaal uitermate helder uit in deze VIDEO.

Reaguursels

Inloggen

Van Leeuwen in z'n seksistische bocht: 'vingerwappende theeleutende overgangswijven'; Labour wil de verkiezingen winnen in Rotherham. De betrokken mannen zitten in de britse pvda, die als hun nl collega's, hun concurenten van de pvv voor alles en nog wat uitmaken. Zo groot is de aantrekkingskracht van Ukip op ex labour, zoals de pvv op ex pvda

eastender | 25-11-12 | 14:46

Zou Folkert vd Graaf het recht hebben bedongen om vanuit de gevangenis te mogen reaguren op GS als onderdeel van zijn resocialisatie traject?
Zie comments Bakito?
Als hij zo doorgaat komt hij voorlopig niet vrij.

janjing | 25-11-12 | 14:21

@Faragefan | 25-11-12 | 11:54
Dat is alleen racisme als de blanke man dat eist voor zijn eigen cultuur en etniciteit. Als je als blanke man dat vraagt voor andere culturen en ethnische groepen omdat die groepen dat eisen en je dat blijkbaar wenselijk vindt dan ben je dus juist geen racist. Ik begrijp het ook niet, maar Gutmenschen snappen dat.

Stormageddon | 25-11-12 | 14:00

De UK is echt de weg kwijt, de islamisering is daar al in vergevorderd stadium. Een raad die zich zegt zorgen te maken om de 'culturele en etnische behoeften' van de kiddo's die worden gered door UKIP stemmers. Dat is toch het totale andersom!? Anderen hierboven hebben zich er uitgebreid aan gestoord, maar realiseer ons goed, dat er gutmenschen zijn die zich zeggen te bekommeren over 'culturele en etnische behoeften' .............. Laat dat eens inwerken!!!

Faragefan | 25-11-12 | 11:54

"Culturele en ethnische behoeften"? Wat zijn dat in godsnaam? Want wie dergelijke behoeften aan Indiase kinderen toedicht moet ze, het gelijkheids beginsel indachtig, ook aan autochtone blanke Europeanen toedichten. Maar die hele jaren-zestig- t/m punkgeneratie heeft niet anders gedaan dan de eigen cultuur verwoesten en de eigen ethniciteit de verachten.

Godallemachtig, de term opent Pandora's Doos.

omanders | 25-11-12 | 10:33

Nigel Farage is my man! Pity I can't vote for him....

Brou Is Back | 25-11-12 | 09:25

@Bakito | 24-11-12 | 17:37
Spoor jij niet ofzo?

EricJ | 25-11-12 | 07:41

Racisme is een recht, aldus de Britse versie van jeugdzorg.

Bugsy Malone | 25-11-12 | 02:41

Maar je maakt mij niet wijs dat de gemiddelde PVV-er een berbertje even waardevol vindt als een blondje met blauwe ogen. Of anders weten ze dat erg goed te verhullen.
poppermotje | 24-11-12 | 20:32 | + -9
U heeft het niet begrepen; de PVVer die een pleegkind opvoed doet dat met liefde en gevoel.
De PVV is zeker niet racistisch, vele getinten zijn PVVer.
Een kind opvoeden is ongeacht ras of tint van het kind een behoorlijke opgave welke ook een PVVer goed kan uitvoeren.
Kan me voorstellen dat een Berber baby bij een PVV echtpaar een normale humane opvoeding krijgt en geen islamietje wordt gemaakt.
Wil het kind later toch een islamietje worden is het daar vrij in...

Hendrikaatje | 25-11-12 | 02:27

poppermotje | 24-11-12 | 21:02
Je vooroordelen zijn stuitend.
"ook voor de hond, die waarschijnlijk hoger wordt aangeslagen dan dat kind."
Daarbij sprekend over het PVV electoraat.
Als ik dergelijke uitlatingen over om het even welke bevolkingsgroep dan ook zou doen, staat morgen het MDI op de stoep.

de honden blaffen... | 25-11-12 | 01:53

The Evil One | 25-11-12 | 01:29
Professor Pim is door zijn kop geschoten,
dat zijn opvolger radicalere standpunten inneemt is m.i. niet meer dan logisch.

de honden blaffen... | 25-11-12 | 01:43

Nederland, de EU en eerst en vooral the UK heeft ernstige behoefte aan Nigel Farage en UKIP. Nigel is de natuurlijke opvolger van professor Pim. Geert en het Vlaams Belang zijn veels te radicaal gebleken, ik zou op mijn blote knieën door glas gaan om te mogen stemmen op UKIP, een ouderwetsch Member of Parliament naar mijn hart, is mr. Farage.

The Evil One | 25-11-12 | 01:29

@Bietuhzooik | 25-11-12 | 01:06
Oh, en de naam is Stormageddon. Gelieve mij juist aan te spreken. Copy-pasten is een idee, of de totaal officieuze niet-ondersteunde third-party GeenStijl extension die compleet niet door GS ondersteund wordt en volledig op eigen risico is downloaden en installeren, dan heb kun je met één klik op de juiste persoon reageren.

Stormageddon | 25-11-12 | 01:14

The UK is a fucking goner.

Shareholder II | 25-11-12 | 01:13

@Bietuhzooik | 25-11-12 | 01:06
Daar denkt de SGP heel anders over. Zij erkennen de bijbel als letterlijk waar, inclusief alle wetten (en niet slechts de 10 geboden, maar alle wetten: van Genesis tot Openbaring) en daar is weinig redelijks aan. Helemaal niets, eigenlijk.

Stormageddon | 25-11-12 | 01:12

Tussen rede en regels is een verschil.

Bietuhzooik | 25-11-12 | 01:09

@Stormeddon. De Bijbel?? Het Joodse geloof heeft wetten, de Moslims hebben wetten. Het Christendom heeft de rede, geen geloof op basis van wetten.

Bietuhzooik | 25-11-12 | 01:06

@pius | 24-11-12 | 19:32
Eeeen je maakt je 100% schuldig aan de racisme-reflex.

Oftewel, de enige oerstomme droplul, ben jij! Gefeliciflapstaart.

TeeJee | 25-11-12 | 01:02

@distel | 25-11-12 | 00:03
Ik weet juist heel goed waar de polder-Taliban voor staat, het is juist de rest van Nederland die kennis ontbeert over die groepering en waar die in het diepst van zijn wezen voor staat. De SGP streeft naar een theocratie voor heel Nederland, ongeacht of de meerderheid van dit land protestants-christelijk is of niet. Zij wensen het bijbelse wetboek te hanteren, niet slechts als leidraad voor de Nederlandse wet, maar boven de Nederlandse wet, als scherprechter voor alle disputen.

Waar dat toe leidt kun je binnenkort op Goeree-Overflakkee wel gaan zien. Om 11.59uur op zaterdag moet de kroeg op slot, mag er niemand op straat zijn tot de eerste kerkdienst. Dan mogen reclames voor badmode van C&A (of wie dan ook) niet meer in de gemeentelijke abri's tenzij van te voren gekeurd door de raad van viezerikken, wordt de plaatselijke bibliotheek gecensureerd en mogen alleen nog boeken worden uitgeleend die de toets der Bijbelse kritiek kunnen doorstaan en nog veel meer van dat fraais.

Oh ja, in de tweede kamer is het marginaal clubje met heel veel staatsrechtelijke kennis in de gelederen, altijd goed voor een inbreng met staatsrechtelijke argumenten om de rest bij de les te houden. Een marginaal clubje dat opeens heel veel in de melk te brokkelen heeft als een minderheidskabinet een wet door tweede of eerste kamer moet loodsen. Dan opeens blijkt die macht niet zo marginaal.

Stormageddon | 25-11-12 | 00:52

@Ratzinger | 24-11-12 | 23:54
The enemy of my enemy is *NOT* necessarily my friend.
And it's not much of a criterion for friendship either.

Stormageddon | 25-11-12 | 00:39

precies [strike] -van- [/strike] *wat* de muzelman ook eist...

Stormageddon | 25-11-12 | 00:36

@Ratzinger | 24-11-12 | 23:54
Dat zal ik nog een keer uitleggen: als je op principiële gronden vrijheden voor je eigen hobby eist van de staat, én je wenst dat de staat regeltjes uit jouw sprookjesboek, namens jouw hobbyclub oplegt aan de rest van de bevolking die niet in dat sprookjesboek gelooft dan moet je dat namelijk ook toestaan aan andere hobbyclubs. Andere hobbyclubs die in aparte huizen willen wonen. Er is geen principieel verschil tussen de hobbyclubs. Dus wil je dergelijke religieuze apartheid toestaan voor de ene hobbyclub, dan moet je dat ook voor de andere. SGP propageert "autonomie in eigen kring", precies van de muzelman ook eist, met shariarechtbanken en belastingvrije winkeltjes in moskeeën.
Dat betekent dus fundamentele rechtsongelijkheid binnen een land voor aanhangers van diverse hobbyclubs.

Stormageddon | 25-11-12 | 00:35

@Ratzinger | 24-11-12 | 23:54
Maar de vriend van je vijand is toch niet jouw vriend? Als de SGP met de mossels het eens is dan verdelen ze samen de koek. De SGP schurkt meer tegen de Taliban aan dan tegen een vrij liberale partij.

miko | 25-11-12 | 00:23

Stormageddon | 24-11-12 | 23:33

Altijd dat gezeik over de SGP. Verhoudingsgewijs zijn er geen aanhangers van deze partij, die zoveel pleegkinderen opnemen op een goede manier als de stemmers op deze partij. Ik ben geen SGP-stemmer, maar de onzin over genoemde partij, waaruit het gebrek aan kennis over deze groepering blijkt op deze site, is wel opvallend

distel | 25-11-12 | 00:03

Stormageddon | 24-11-12 | 23:33 | + -1
Wat is er tegen de SGP? De vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden. Daarbij ware nog te bedenken dat de SGP nooit groter zal worden dan het nu is.

Zou daar een beetje praktisch in zijn. Prinzipienreiterei, daar kopen wij niets voor, al helemaal niet in dit geval.

Ratzinger | 24-11-12 | 23:54

Off..

Bietuhzooik | 24-11-12 | 23:35

@Faragefan | 24-11-12 | 21:47
En dan met de SGP in bed? De SGP zit namelijk in diezelfde fractie. Om te strijden voor behoud van religieuze dingetjes. Als je echt principes hebt dan sluit je je daar dus als NL partij juist niet bij aan, tenzij ze de mannenbroeders eruit schoppen.

Stormageddon | 24-11-12 | 23:33

Waar een debat over zou moeten gaan, is het bestempelen van partijen als racistisch. We hebben er een rechtszaak over gehad. Gewoon het simpele thema. Vinden anders gekleurden, dat wanneer hun mening gesterkt worden of juist geminimaliseerd worden? Wanneer blanke mensen hun mening uiten over culturen waar zij niet geboren zijn. Amerika heeft inmiddels Obama, de man z'n huidskleur roest mijn reet niet, maar wanneer linkse partijen poetsen het daarmee. Eindelijk een huidskleur. Wanneer ze daar de strijd mee moeten winnen, dan zijn verre weg van een gelijkwaardig land én mogen blanken oppassen. Ik verbaas me over de Bijlmer. Al die zwarten die elkaar opzoeken. Blanken die hetzelfde doen. Schapen zie je dat dan niet doen, maar vogeltjes dan weer wel.

Bietuhzooik | 24-11-12 | 23:32

Wat een held die Nigel Farage, ik hoop dat hij de EU mooi van binnenuit kan slopen. Als Wilders echt principes heeft en slim is, moet de EU fractie van de PVV, die nu onafhankelijk is, laten opgaan / aansluiten bij de EFD (Europe of freedom and democracy Group) waar Farage vicevoorzitter is. Go Nigel, go!!!

Faragefan | 24-11-12 | 21:47

The Russian | 24-11-12 | 19:45
Dit is dramatisch. Mensen die achtervolgd worden tot in Ierland.
Voor jullie eigen zaak ook het allerbeste gewenst.

hotnot | 24-11-12 | 21:27

Pius dus!

miko | 24-11-12 | 21:08

@pius | 24-11-12 | 21:01
Maar wel de juiste rassen Pias dat weet jij ook! Of is het tegenwoordig een berberclub?

miko | 24-11-12 | 21:07

@pius | 24-11-12 | 21:01 ik vertoon bij tijd en wijle ongepast gedrag. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet.

poppermotje | 24-11-12 | 21:05

@poppermotje | 24-11-12 | 20:32
Ik heb ook niet zoveel met de PVV maar ken er een aantal en daar weet ik van dat ze prima ouders zijn.
Wat dat betreft zou ik me bijvoorbeeld drukker maken om Marcel van Dam als vader dan een , zoals eerder genoemd Teun van Dijk.
Om het dan nog niet te hebben over de gemiddelde SGP'er.

miko | 24-11-12 | 21:03

@de honden blaffen... | 24-11-12 | 20:34 die PVV-ers mogen van mij (voor)oordelen wat ze willen over wie ze maar willen maar als ze iets willen commanderen kunnen ze denk ik beter een hond uit het asiel halen. Winst voor de PVV-er, het 'kansen'kind dat elders een betere kans krijgt en ook voor de hond, die waarschijnlijk hoger wordt aangeslagen dan dat kind.

En als ze echt een kind willen opvangen, waarom dan niet eentje die past bij hun beeld over bloed en bodem? Ik bedoel, de ouders van dat Feyenoord knulletje op 20.41 zijn in ieder geval trots op hem.

poppermotje | 24-11-12 | 21:02

@miko | 24-11-12 | 20:41

Deze jongen vertoont gepast gedrag. Afkeuring voor inferieure rassen is altijd een teken van beschaving.

Lees jij de draden niet of zo?

pius | 24-11-12 | 21:01

@pius | 24-11-12 | 20:20
Indoctrinatie is nooit uit te sluiten en *kuch* hoort bij opvoeden.
Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld dat Feyenoord fans nooit en te nimmer kinderen op ogen voeden.Die indoctrineren wat af!!
photos1.blogger.com/blogger/7386/358/4...

miko | 24-11-12 | 20:41

@pius | 24-11-12 | 20:20 ach, het zal allemaal best goed bedoeld zijn van de theemutsen van childcare en zo'n relletje is altijd goed voor de peilingen.

poppermotje | 24-11-12 | 20:35

poppermotje | 24-11-12 | 20:32
Ja, die PVVers stikken van de vooroordelen, dat moeten we niet willen.

de honden blaffen... | 24-11-12 | 20:34

Ik zou zeker Farage stemmen als dat zou kunnen bij de Europiese verkiezingen.

Nu is de EU niet speciaal een democratisch gebeuren (het parlement heeft zo goed als niks te vertellen) en in menig opzicht alleen maar te vergelijken met landen als SA, Egypte, Noord-Korea en andere prachtstaten.

Ik denk zomaar dat zijn partij een van de grootste in Europa zou worden.

Ratzinger | 24-11-12 | 20:33

@miko | 24-11-12 | 20:13 ik zie de UKIP ook niet als een haatdragende nazipartij. Meer te vergelijken met het gedachtengoed van Pim, en daar was ik nou toevallig een groot fan van. De PVV is een ander verhaal.

Van mij mogen PVV-ers best met volgzame postorder bruidjes uit het oostblok trouwen, kiezen die vrouwen zelf voor ook. En als ze dan een allochtoon kind krijgen dan houden ze daar natuurlijk van, want eigen kind.

Maar dat is iets anders dan een pleegkind. Tuurlijk mag een PVV-er een pleegkind in huis nemen en uiteraard mag dat een 'kansenkindje' zijn. Maar je maakt mij niet wijs dat de gemiddelde PVV-er een berbertje even waardevol vindt als een blondje met blauwe ogen. Of anders weten ze dat erg goed te verhullen.

poppermotje | 24-11-12 | 20:32

@miko | 24-11-12 | 20:13

Is inderdaad nogal bizar. Al indoctrineert eenieder zijn kind, dat kan niet anders. het gaat er alleen om in welke mate. In dit geval lijken het me zeker geen geschifte neo-nazi's die ouders dus het hoe en waarom hiervan blijft zeer discutabel. Vreemde zaak.

pius | 24-11-12 | 20:20

miko | 24-11-12 | 20:13
Ik zou zeggen: de overheid moet teun van dijk dwingen om te gaan scheiden. Het kan natuurlijk echt niet dat hij getrouwd is met een donkere vrouw. Hij zal haar wel als slavin gebruiken...

Quacka | 24-11-12 | 20:15

@poppermotje | 24-11-12 | 19:54
Ik denk aan geen een kind als een misbaksel.Maar ik zie de ukip ook niet als een haatdragende nazi partij. Als mensen goed zijn met kinderen ze gedegen te eten geven een opleiding en wat zo meer zonder ze te slaan ,indoctrineren of ze iets anders te onthouden dan mag men de kinderen opvoeden.Als de policor zijn zin zou krijgen dan zou bijvoorbeeld een PVV'er ook geen kinderen op mogen voeden als die een ander kleurtje hebben? Heeft Teun van dijk toch een probleem met zijn zwarte vrouwtje en drie kinderkes

miko | 24-11-12 | 20:13

@The Russian | 24-11-12 | 19:45 ha ja, was laatst nog een NL meisje loos daar. Die wou gaan varen. Hadden ze haar gelijk te pakken. Nog een geluk dat pa Dekker haar terug kreeg.

poppermotje | 24-11-12 | 20:13

Heb al mijn gulle giften aan goede doelen inzake opvang zielige menskes en vluchtelingenhulp onverwachts terug gestort gekregen omdat ik PVV gestempt hept. Ga snel buitenlandse plannen maken, tsja.

rechtvaardigerechter | 24-11-12 | 20:11

@pius | 24-11-12 | 20:04 inderdaad, niet op 19.32

poppermotje | 24-11-12 | 20:10

toch grappig. Ik ben fel tegen europese eenwording, maar als ik bij de volgende europese verkiezingen op Farage zou kunnen stemmen dan zou hij zonder enige twijfel mijn stem krijgen.
En ik ben niet de enige.

Het is jammer dat hij het systeem tegen heeft, want in Nederland zou hij al een factor van belang zijn. In engeland moet hij eerst ergens de meerderheid behalen.

Quacka | 24-11-12 | 20:10

@pius | 24-11-12 | 20:05
Nee echt. Dat enge, polletiek strategisch gekleurde interview-mens dat Nigel Farage een aantal malen als racist wilde neerzetten zou een puntje kunnen zuigen aan je voorbeeld.

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 20:08

Het wordt nu echt tijd voor het gezonde verstand want iedereen die maar een zweem van schijn heeft tegen de huidige Europese plannen te zijn, krijgt te maken met hele enge meneren en mevrouwen. Wilders is de bekendste anti-Eurofiel maar in de slipstream gaat ook een Moszkowicz mee. En die is niet een PVV-lid. Nu dan nu leden van de partij van Nigel Farage. Hoe ver moet het komen? Waarom pikken we dit allemaal? Zijn we dan echt die hopeloos snel omvergelulde, ruggegraatloze West-Europeanen? Waar is onze trots gebleven? Zit er iets in ons eten ofzo? WAAROM KOMEN WE NIET MEER OP VOOR ONSZELF???????

tejootje | 24-11-12 | 20:06

@Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 20:03

Dat geloof ik gelijk:)

pius | 24-11-12 | 20:05

@poppermotje | 24-11-12 | 19:59

Je antwoord op 19.39 toch?

pius | 24-11-12 | 20:04

@pius | 24-11-12 | 20:02
Lol, ik waardeer je lenigheid.

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 20:03

@Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:56

Over een cliché gesproken;)

pius | 24-11-12 | 20:02

@pius | 24-11-12 | 19:32 mij ook niet.

poppermotje | 24-11-12 | 19:59

@pius | 24-11-12 | 19:55
Ach, het leert om in een cliché-omgeving van "u bent racist en zal zwijgen (pang)" omgeving te overleven.

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:56

@Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:47

LOL. Je hebt een uiterst lenige geest.

Dat pleit dan weer voor je.

pius | 24-11-12 | 19:55

Als iedereen dat stuk nou eens las alvorens vol op het orgel te gaan. Er komt een onderzoek, het wordt breed afgekeurd, kortom: de controlemechanismen doen hun werk.
Verder lopen mensen, niets te zien.

Djong | 24-11-12 | 19:55

@miko | 24-11-12 | 19:40 maar jij beschouwt jouw koffieboontjes als volwaardige mensen. Niet als misbaksels waar men het beste van dient te maken. Toch?

poppermotje | 24-11-12 | 19:54

En terecht. Wedden dat die smerige racistische UKIP'ers niet eens in zo'n halal-apartheidswoning van Eigen Baard wonen? Gewoon destructief voor die kinderzieltjes. Die gaan het nooit redden als dhimmis in de multiculturele heilstaat van de EUSSR.

propagandhi | 24-11-12 | 19:49

@pius | 24-11-12 | 19:44
Ik weet wie het zegt Pius, ik zou ongerust worden als ik een pluskudo-opmerkinkje van je kreeg.
Het gaat over het doden van het debat, daar maakt Labour zich nog steeds nog meer schuldig aan dan onze PvdA. Ik dank dat aan Pim Fortuyn.

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:47

Ik zou is graag de afkomst van die kinderen willen weten ( gewone ter interesse ), ongetwijfeld zijn de echte ouders in een hetzelfde juridische strijd verwikkeld met de jeugdzorg types om hun kinderen terug te krijgen als ik en mijn moeder.
.
In UK is dat hele jeugdzorg gebeuren nog paar stappen erger dan hier.
.
Lees en huiver:
.
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...
www.telegraph.co.uk/comment/columnists...

The Russian | 24-11-12 | 19:45

@Bakito | 24-11-12 | 18:58
Volkert van der graaf??

miko | 24-11-12 | 19:44

@Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:38

U zou Mao nog beschuldigen van het propageren van Kapitalisme of Bin laden van het strijden voor scheiding tussen kerk en staat. Of Martin Luther King van het oprichten van de KKK. Hell, waarschijnlijk vind u Adolf Hitler de grootste zionist uit onze geschiedenis wie zal het zeggen?

De prijs voor het meest imbeciele comment van de dag heb je iig binnen. En dat is een hele prestatie.

Hulde.

pius | 24-11-12 | 19:44

@poppermotje | 24-11-12 | 18:53
Onzin,er zijn genoeg voorbeelden die zich ontworstelen uit de kansenwijken. Maar als de aanwas te groot is dan krig je problemen. Dat is niet in Europa uitgevonden. Daar weten ze in vele andere landen al genoeg vanaf.

miko | 24-11-12 | 19:42

@poppermotje | 24-11-12 | 18:42
Zou anders wel beter zijn dat een kind opgevoed in warm toegewijd gezin. En niet volgens zijn kleur of afkomst.
Maar volgens de policor is het belangrijk dat kinderen hun 'cultuur' behouden. Vraag me af wanneer ze mijn koffieboontjes komen ophalen.

miko | 24-11-12 | 19:40

Lijken me geen racisten voor zover ik het kan beoordelen;

www.ukip.org/

pius | 24-11-12 | 19:39

@poppermotje | 24-11-12 | 19:26
.. oneerlijk voorstel, zolang het hier niet over het oude debat-dodende zwart-wit gaat is Bakito dan volkomen kansloos.

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 19:38

De beslissing deze kinderen uit huis te plaatsen is trouwens een gotspe. Dat moet gezegd. Denk aan de precedentwerking alleen al.

Al is het wel een goede stimulans voor de bouwsector. Kindertehuizen zijn ook huizen immers.

pius | 24-11-12 | 19:37

Hm. Wat zou Pat Condell hiervan vinden?

Houston | 24-11-12 | 19:34



@TeeJee | 24-11-12 | 19:05

En hoeveel staan er precies in jou huis en slaan je van je fiets af elke dag? En wat zegt dat over jou 'statistieken'?

Dus de vraag hier is of je racistisch bent of gewoon oerstom.

Of allebei natuurlijk.

pius | 24-11-12 | 19:32

@Bakito | 24-11-12 | 19:16 krek wat u zegt. Volgende keer pluskudo wedstrijdje doen? Is ook grappig.

poppermotje | 24-11-12 | 19:26

'Het nieuwe fascisme zal zich anti-fascisme noemen'. Verder verbaast mij dit niet, zeker niet in Saoedi-Brittanië....

Aktivist | 24-11-12 | 19:22

@poppermotje 19:00
Ha, ik zie het goed bezig. Minkudo = winkudo

Bakito | 24-11-12 | 19:16

@poppermotje | 24-11-12 | 18:53 |

Volgens mij hebben we het hier niet over u. Enneh, ik schrijf precies wat ik bedoel. Ik wilde uw generaliserende onwaarheid even rechtzetten. Dat was nodig, vandaar...

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 19:07

@poppermotje | 24-11-12 | 18:53
ja hoor, schiet maar in de verdediging. Kansarm is precies wat ik er mee bedoel. Er zullen vast een paar zijn die de kleine kansen die ze hebben weten te verzilveren en er wat van weten te maken. Misschien ben jij er zelf ook wel zo eentje. Maar helaas staat er voor elke mazzelaar 9 mensen bij het UWV. De statistieken vertellen mij dat van die 9, er een stuk 6 's avonds bij mij in huis kunnen staan, of mij van de fiets af meppen voor mijn mobieltje.
Het is niet leuk om te moeten horen, ook niet leuk om je te realiseren, maar helaas is het wel rauwe realiteit.

De vraag is wat je er aan kan doen, als de zoveelste buurtcoach, of het zoveelste integratietraject, toch maar niet wil lukken. Er blijven weinig meer mogelijkheden over dan de bikkelharde.

TeeJee | 24-11-12 | 19:05

@Eurotokkie 18:34: Dat komt hier ook nog wel: kinderen bij pleegouders weg wegens PVV-lidmaatschap. We hebben al zo veel gevallen gezien waar Fatsoenlijke Nederlanders maar al te graag PVV'ers af zou willen wijzen voor een baan, een aanstelling of zelfs voor een plek in de collegebanken. Alleen die rottige regeltjes staan ze in de weg. Maar juist bij Jeugdzorg kunnen ze daar wellicht veel meer mee, omdat de regels niet zo vast omlijnd zijn. Dat hebben ze in Engeland dus ook ondekt... "Twijfel over de ethnische behoeften van de kinderen", lekker vaag en twijfel = niet doen, dat is makkelijk te verdedigen, tot en met het hoofd van die afdeling toe. Tha, nu het politiek beladen wordt krabbelen ze een beetje terug. Wat mij betreft worden *alle* betrokken jeugdzorgwerkers inclusief het verantwoordelijke hoofd er uit geflikkerd.

Muxje | 24-11-12 | 19:04

@Bakito | 24-11-12 | 18:58 hé daar. Vandaag ga ík voor het min-kudo record. Ruim baan voor poppermotje.

poppermotje | 24-11-12 | 19:00

Gaat in de EUSSR ook nog wel gebeuren.

ProAsfalt | 24-11-12 | 19:00

@Nylund 18:38
Weer je wie ook een hekel had aan figuren in de samenleving met een ander gedachtengoed?

Bakito | 24-11-12 | 18:58

Dus, buitenlandse kids die met veel liefde opgevangen worden zitten nu in pleegtehuis om over paar maanden teruggestuurd te worden naar land van herkomst.....

Ik vraag me werkelijk af wie hier het beste voorheeft met deze kids.

BozeMan | 24-11-12 | 18:53

@Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:49 desondanks ben ik blij dat ik in zo'n 'disfunctionerend immigratengezin' ben opgegroeid en niet in een PVV-gezin. Of 'kansarm' zoals TeeJee het noemt. Maar jullie bedoelen hetzelfde: onvolwaardig.

poppermotje | 24-11-12 | 18:53

@poppermotje | 24-11-12 | 18:32 |

Mensen die kritiek hebben op massa-immigratie zien immigranten niet als apen. Wat zij zien is dat bepaalde importgroepen stelselmatig oververtegenwoordigd zijn in criminaliteits-, uitkerings-, en probleemcijfers en dat de overheid en de deze groepen zelf niet bij machte blijken dit aan te pakken. Een immigratiestop is dan the next best thing. Op dit moment zijn die kinderen qua toekomst zeer waarschijnlijk beter af bij een PVV-gezin dat ze de mores van deze maatschappij bij brengt dan bij een disfunctionerend immigratengezin waarvan er zovelen zijn binnengekomen.

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:49

Dat maakt racisme in Engeland anti-blank. Aardig om te weten dat we zo'n woord daar op die manier horen te interpreteren.

Bietuhzooik | 24-11-12 | 18:49

@poppermotje | 24-11-12 | 18:42
Ik zal het nog een keer voor je uitleggen.
Deze mensen zijn tegen de massa immigratie van kansarmen. Zie je die punt? PUNT. Dat heeft geen FUCK te maken met ras, kleur of geloof.
Dat er mensen zijn die dat er gelijk aan verbinden, zegt meer over het denkpatroon van die mensen.


Die mensen zien dat dus niet als een getraind aapje, maar als een kind die geen ouders heeft. Ik zou zeggen, denk er nog eens rustig over na, misschien dringt het door.

TeeJee | 24-11-12 | 18:47

@Stormageddon | 24-11-12 | 18:44
Excuses. Ik bedoel dus: nee... moet zelfs, alleen moet je het niet zo noemen.

Stormageddon | 24-11-12 | 18:45

Racisme en discriminatie mag, nee... moet zelfs alleen moet je het alleen niet zo noemen. Je moet het "looking after the children's cultural and ethnic needs" noemen, en dan mag je discrimineren zoveel je wilt.
Met de beste bedoelingen is alles geoorloofd en moreel volkomen in de haak. Kwestie van prioritering van principes. Gutmenschen kunnen dat.

Stormageddon | 24-11-12 | 18:44

@TeeJee | 24-11-12 | 18:37 het lijkt mij niet in het belang van een gekleurd kind om deze te plaatsen bij mensen die ze als kans-arm zien, louter vanwege hun ras.

Dat noem ik geen 'verantwoordelijkheid nemen' maar een aapje willen dresseren. Leuk, maar niet voor dat kind.

poppermotje | 24-11-12 | 18:42

Zo lang figuren als dedeurs en Bakito deel uitmaken van de samenleving en hun gelijken in gedachtengoed dit vorm kunnen geven middels politiek correcte handelen in politieke bewegingen, maatschappelijke organisaties etc. zal dit onnadenkend dogmatisme de maatschappij meer en meer ondergraven en uiteindelijk volledig uit de klauwen laten lopen. Het is te hopen dat het kantelpunt is bereikt en dat meer en meer mensen de rede en zinnigheid gaan volgen om nog enige hoop op een fatsoenlijke samenleving te houden.

Nylund | 24-11-12 | 18:38

@poppermotje | 24-11-12 | 18:32
Het gaat niet zo zeer om de uiterlijke specificaties, maar om het gedrag wat men vertoont.
En daar mogen we best wat harder tegen optreden.


On-topic; deze mensen zijn idd tegen massa-immigratie van kansarmen. Tegelijkertijd wouden ze wel zelf een paar kinderen opvoeden tot kansrijken. Dat heet nou je verantwoordelijkheid nemen.

TeeJee | 24-11-12 | 18:37

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:31 | + 0 -

Ja ook ,maar in Engeland gaan se toch een stukje verder dan bijvoorbeeld hier in Nederland.

Eurotokkie | 24-11-12 | 18:34

Dit voorval is het zoveelste bewijs dat de UK verloren is. Farage heeft groot gelijk; De UK is de afgelopen decennia overspoeld door Islamistische immigranten. Tel daarbij op de bondgenoten van de Islamisten, Labour (de Britse PvdA), en je weet dat het daar nooit meer goed komt.

Houthakkert | 24-11-12 | 18:33

@kapotte_stofzuiger | 24-11-12 | 17:39 daar gaat het helemaal niet om. Ze waren al heel lang pleegouders, maar ze hadden per ongeluk een paar negertjes gekregen. Het is natuurlijk niet de bedoeling kinderen te gaan plaatsen bij mensen die ze als een soort aapjes beschouwen. Dus hebben ze ze snel weer weggehaald met de belofte voortaan nette witte kindertjes te leveren.

Ga me nou niet vertellen dat PVV-ers dol zijn op rif-aapjes of bosnegertjes. Een beetje hypocrisie moet kunnen maar het moet niet te belachelijk worden.

poppermotje | 24-11-12 | 18:32

@Eurotokkie | 24-11-12 | 18:29 |

Ja, want hier neemt de gevestigde orde afwijkende mening noooooit op de korrel...

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:31

Het probleem is dat het inmiddels al zover is dat je eenvoudigweg kaltgestellt wordt als je in het bedrijfsleven of anderzijds je mening geeft die niet volgens de dogma's van de policorkerk is. Ik houd op professioneel vlak doorgaans wijzelijk mijn mond maar. Ik bedoel, de schoorsteen moet ook roken hier.

Bigi Bana Boy | 24-11-12 | 18:31

Bigi Bana Boy | 24-11-12 | 18:28 | + 0 -

Wij blij dat ze op een eiland zitten .

Eurotokkie | 24-11-12 | 18:29

De UK is verloren. Ik denk dat we die conclusie al een tijdje terug met zijn allen hier getrokken hebben.

Bigi Bana Boy | 24-11-12 | 18:28

@Bertus Betonsloper | 24-11-12 | 18:07 |

Daarom worden afwijkende meningen ook heel fatsoenlijk "kalt gestellt". Via commissietjes, instituutjes, en georganiseerde opinietjes mensen netjes buiten de maatschappij praten. Totdat die meningen toch post vatten onder een te groot deel van de bevolking dan wordt het anders. Dat zullen we niet moeten willen en dan mag er vast op termijn wat meer werk van gemaakt worden. Niet in het zicht natuurlijk. Dat is niet policor...

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:24

@TeeJee | 24-11-12 | 18:20
"Maar mijn mening"


herp derp

TeeJee | 24-11-12 | 18:21

@Bakito | 24-11-12 | 17:44
Je weet wel: Ik heb een mening, jij hebt een mening. Maar jouw mening is beter, dus is de jouwe per definitie racistisch en fascistisch. Dus ik heb gelijk.

De PvdA modus zeg maar

TeeJee | 24-11-12 | 18:20

@Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:14
Gevaarlijker zijn ze al, Farage heeft geluk gehad dat hij zo goed als heelhuids uit dat vliegtuigwrak is komen kruipen.

Jackanders | 24-11-12 | 18:20

@Bakito | 24-11-12 | 17:44
Ik denk dat 'ie je mateloos irritante gezwets bedoelt.

Nilfisk | 24-11-12 | 18:17

Dus als pleegouders moet je uitkijken op welke partij je gaat stemmen , dit noemen ze zeker democratie.

Eurotokkie | 24-11-12 | 18:17

@mr.knetter | 24-11-12 | 18:09 |

Maar hoe je kritiek op de EU, massa-immigratie, en andere policormeuk ook formuleert, je blijft weggezet worden als rascist, fascist, en recentelijk ook nog als oorzaak van de crisis. Die Linkse Kerk gaat nog eens gevaarlijker worden als de NSDAP. Maar ja, het bekt allemaal zo leuk....

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 18:14

Gij zult hetzelfde gedachtengoed hebben als de dienstdoende ambtenaar, anders zal deze zijn of haar macht tegen u gebruiken. Stemt u UKIP? (= Klassiek liberaal) dan volgt onherroepelijk wraak. De staat en haar ambtenaren zijn onaantastbaar en ontnemen dissidenten dus met gemak kinderen. /1984.

seven | 24-11-12 | 18:11

Heb deze man nu een paar keer in youtube filmpjes langs zien komen en vind het eigenlijk een verademing om hem te horen spreken. Zo zie je maar dat je immigratie en EU standpunten ook beschaafd kan overbrengen zonder een blad voor de mond te nemen in tegenstelling to boe-roeper niks is goed Wilders. Vind het eigenlijk verbazingwekkend dat er in de Nederlandse politiek niet een dergelijke partij is opgestaan. Fortuyn kwam mischien in de buurt. Hier praat trouwens een GroenLinks stemmer.

mr.knetter | 24-11-12 | 18:09

Ah. De UK. Heathrow zuks. Riellie zuks. En ze grossieren daar in echt bloed-lilluke-wijven. Echt bloed- en bloed-lilluk. Gd-ver-derrie. Bloed-lilluk. Een Unoxmeisje zul je daar niet zien. Kan niet. Is godsonmogelijk. En daarnaast waarschijnlijk ook nog verboten. En dan hebben ze ook nog een weddenschap met de joe-naited-steets. Wie de lillukste vetzak heeft. Nou, en dat vat dan de uk wel samen, zo ongeveer.

FlonVabbergasted | 24-11-12 | 18:08

Er komt nog een tijd dat deze van orgine Engelse "pleegouders" op geldende wettelijke gronden zonder pardon uitgezet kunnen worden. Waarschijnlijk naar het land van herkomst van het "pleegkind". Tsja.

rechtvaardigerechter | 24-11-12 | 18:07

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 17:57 |
.
De gevestigde orde zelf ziet het nieuwe fascisme vooral als 'fatsoen dat je moet doen'.

Bertus Betonsloper | 24-11-12 | 18:07

De Fasces is rijzende in Europa, en het is de gevestigde orde die 'm hanteert!

Parel van het Zuiden | 24-11-12 | 17:57

Als ze vinden dat kinderen van mensen die lid zijn van de UKIP al foute ideeën mee krijgen mogen zo ook heel gauw alle kinderen bij joodse, christelijke en moslim gezinnen weg halen, die indoctrineren hun kinderen pas echt met enge ideeën..

Patrick_Bateman | 24-11-12 | 17:56

@Bertus Betonsloper | 24-11-12 | 17:49
Britten hebben geen grondwet (mede dankzij Nederland).

kapotte_stofzuiger | 24-11-12 | 17:52

.. het nieuwe fascisme wordt hand over hand sterker en, zoals door een ander verstandige Brit reeds was voorspeld: de nieuwe fascisten noemen zich anti-fascisten.
Labour heeft met opzet enorme groepen immigranten het land ingespoeld met de opzet de sociale samenhang van de bevolking te vernietigen. Verdeel en heers - en kanslozen stemmen bovendien altijd Labour.
Naast dat gewetenloze boeventuig lijkt onze PvdA bijna oprecht "fatsoenlijk".

Jan Passant mk2 | 24-11-12 | 17:51

In Nederland zou er wellicht zelfs sprake zijn van een strafbaar feit: Allen die zich in Nederland bevinden, worden immers in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, POLITIEKE GEZINDHEID, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
.
Onder discriminatie of discrimineren wordt in het Wetboek v Strafrecht verstaan: ''Elke vorm van onderscheid, elke uitsluiting, beperking of voorkeur, die ten doel heeft of ten gevolge kan hebben dat de erkenning, het genot of de uitoefening op voet van gelijkheid van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op POLITIEK, economisch, sociaal of cultureel terrein of op andere terreinen van het maatschappelijk leven, wordt tenietgedaan of aangetast".
.
Wellicht hebben de Britten daar o.i.v. het socialisme en mohammedanisme inmiddels andere ideeën over?

Bertus Betonsloper | 24-11-12 | 17:49

Dus deze vingerwappende, theeleutende overgangswijven maken zich druk om de "culturele en etnische behoeften" van de kinderen. Ja, stel je toch eens voor dat de kinderen worden opgevoed met de cultuur en achtergrond van Engelse autochtone mensen. Die verderfelijke cultuur en levenswijze moeten we natuurlijk niet hebben.

rien6139 | 24-11-12 | 17:48

@alcor | 24-11-12 | 17:41
Waar haal je ergens uit de kast dat ze kansenkinderen uit het buitenland hebben gehaald?
Een vriend van mij heeft samen met zijn vrouw al voor zes kinderen gezorgd. Dat waren ook kansen kinderen maar zijn politieke opvattingen zijn een beetje rechts naast die van Atilla de hun.

miko | 24-11-12 | 17:47

Het is grappig dat UKIP wordt bestempeld als racistisch, terwijl zij minderheden hebben als lokale raadsleden en een groot deel van de minderheden op UKIP stemt bij de EU-verkiezingen.

De main stream media in Engeland is echt ziek. Ik volg Nigel Farage al langer, en telkens als hij bij de BBC op bezoek komt (of andere linkse zenders) dan is het net alsof Fortuyn zou worden geïnterviewd door Marcel 'U bent een buitengewoon minderwaardig mens' van Dam. Het is van de zotte.

Daarnaast is het ontzettend moeilijk om door te breken in England als politieke partij, omdat zij een First Pass The Post system hebben. Wiskundige modellen tonen aan dat dit altijd een twee-partijen land oplevert, zoals in Amerika. In proportionele verkiezingen (zoals de Europese Verkiezingen) is UKIP 2e geworden en hopelijk bij de volgende verkiezingen worden ze de grootste partij. Ik hoop dat die trend dan ook doorzet in de nationale verkiezingen.

Nigel Farage is een held. Ik zou willen dat wij een politicus zoals hem hadden in Nederland. Wilders, hoe sympathiek ik hem ook vind vanwege zijn standpunten jegens de Europese Unie, is niet gelijkwaardig aan dhr. Farage.

Leucopterus | 24-11-12 | 17:47

En ondertussen mogen religieus gehandicapten die hun kinderen van jongs af aan volpompen met haat natuurlijk lekker doorfokken, op andermans kosten.

vetkleppert | 24-11-12 | 17:46

Farage for president! Een van de laatste strohalmen in een politiek failliet Europa.

Botte Hork | 24-11-12 | 17:46

Gelukkig hebben we in Nederland gewoon eerlijke openbaar Staatsonderwijs. Wat we helemaal geen uitbannen van alle mogelijke, religieuze, invloeden. Dat ouders hun kinderen naar eigen inzicht opvoeden, dat moeten we allemaal niet willen. Dit is een goede zaak, staatopvoeding voor iedereen. Naar D66 grondbeginselen wel te verstaan.

Inferi0r | 24-11-12 | 17:46

@rien6139 | 17:41
Wat bedoel je met "tolerante" linkse mening?

Bakito | 24-11-12 | 17:44

De UKIP ondermijnt de staatsindoctrinatie behoorlijk. Dat is gevaarlijk. Vooral bij kinderen kan dat tot problemen leiden, omdat de kans dan kleiner is, dat ze op latere leeftijd brave sheeple zijn.

tipo | 24-11-12 | 17:43

Bij mij in de buurt wonen SGP'ers met Chinese adoptiekindjes, das veel erger. Maar mensen verbieden om kinderen op te voeden vanwege hun politieke overtuiging is een defect in je eigen democratie. (tenzij je van de pedo-partij bent natuurlijk)

vindead | 24-11-12 | 17:43

@alcor | 24-11-12 | 17:41
Het is mij niet duidelijk geworden of die kinders uit het buitenland zouden zijn gekomen.

vetkleppert | 24-11-12 | 17:43

Kunnen we niet met een miljoen normaal denkende en werkende mensen een nieuw land oprichten en deze hele linkse gutmenschen chaos achter ons laten?

Misschien kunnen we een eiland van Griekenland kopen en dan beginnen we daar gewoon een nieuw land : Common Sensia!

James Lastig | 24-11-12 | 17:43

Heel erg.

Bizar vind ik pas echt dat deze mensen niet aan de ' culturele en ethnische' behoeften van de pleegkinderen zouden kunnen voldoen.

Waar gaat dat over? Af en toe een missionaris koken?

DebraCadabra | 24-11-12 | 17:42

@vetkleppert | 24-11-12 | 17:34 | + 1
"Als je bijvoorbeeld vindt dat je land wel overvol genoeg is [...]"
Als je dat vindt, en vervolgens haal je nog wat kansenkinderen uit het buitenland, dan klopt er ergens toch iets niet?

alcor | 24-11-12 | 17:41

@Bakito 17.37u Heb jij het stuk wel gelezen? Of gaat het erom dat zij lid zijn van een partij die jou "tolerante" linkse mening niet deelt?

rien6139 | 24-11-12 | 17:41

@James Lastig | 24-11-12 | 17:33
Dat wordt Nederland, want het Verenigd Koninkrijk heeft geen grondwet.

SamKoeman | 24-11-12 | 17:40

@Eduard-Khil | 17:38
Gast, ga zelf met je Vlaams blokjes spelen. ;)

Bakito | 24-11-12 | 17:40

De parallel met Nederland: PVV-stemmers mogen geen pleegouders zijn?

kapotte_stofzuiger | 24-11-12 | 17:39

Net als je denkt dat het echt niet gekker meer kan in deze wereld, Valt je bek gewoon weer open van verbazing....

Skeletor de dikke | 24-11-12 | 17:39

Faith in humanity : definitely lost.

Altijd als je denkt dat de bodem is bereikt, weet men het toch weer meer bizar te krijgen. Beangstigend trouwens dat men op zulke uiterst dubieuze gronden dergelijke beperkingen aan mensen op kan leggen. Heel eng. Enger dan iets als een ESM eigenlijk.

Keihardium | 24-11-12 | 17:39

Ziehier in wat voor gekkenhuis wij over een paar jaar ook wonen. Want zo ver lopen die Britten niet eens op ons voor met hun multiculgekte.

vetkleppert | 24-11-12 | 17:39

Bakito | 24-11-12 | 17:37

Knul, ga met je duplo blokjes spelen.

Eduard-Khil | 24-11-12 | 17:38

... Oh ja, het was Joseph Goebbels...

dedeurs | 24-11-12 | 17:37

-weggejorist-

Bakito | 24-11-12 | 17:37

Het is een beetje vreemde combinatie. Magda en Herman Goebbels waren dol op veel kinderen in huis, maar adopteerden toch ook geen joodjes?
Maar er zal wel meer reden achter zitten.

dedeurs | 24-11-12 | 17:36

Die nieuwslezeres vind ik echter wel een lekker kippetje.

miko | 24-11-12 | 17:35

Toen ik dit las vanochtend flikkerde ik bijna uit mijn stoel.. ik wist dat het triest gesteld was met Labour hobbyclubjes hier, maar dít..

OscarWilde | 24-11-12 | 17:35

Natuurlijk. Als je je schuldig maakt aan thoughtcrimes, komen ze je kinderen halen. Als je bijvoorbeeld vindt dat je land wel overvol genoeg is. Want dan ben je een racist, volgens policor ambtenaartjes die hun eigen walgelijke ideeën moeten overschreeuwen.
Terwijl deze mensen misschien wel veel kleurenblinder zijn. Met hun bruine adoptiekindertjes.

vetkleppert | 24-11-12 | 17:34

Dan toch liever een woning voor moslimsmannen. Dat is tenminste een openbare overduidelijke vorm van positieve discriminatie.

kapotte_stofzuiger | 24-11-12 | 17:34

"Wie is hier nou racistisch?"
Goede rhetorische vraag. Hoog tijd dat het racisme wordt teruggeframed naar de zelfbenoemde "anti"racisten.

André van Delft | 24-11-12 | 17:34

Het blijft een wedstrijd tussen de UK en NL welke het eerste land wordt waar de eigen grondwet aan de immigranten wordt aangepast.

James Lastig | 24-11-12 | 17:33

Ik zie dat mijn UKIP donatie toch weer goed terecht komt.

Eduard-Khil | 24-11-12 | 17:33

Maar kinderen naar een madrassa sturen is geen racistische indoctrinatie. Nee hoor!!

miko | 24-11-12 | 17:33

Engeland = Dhimmi-staat

Tobi | 24-11-12 | 17:32

Meestal is de Gutmensch de eerste om alles in termen van ras en afkomst te vangen. Ook dit is weer een geweldig voorbeeld.

Godsammekraken | 24-11-12 | 17:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken