
Ook in recessie: het geboortecijfer. Niet alleen de samenwerking binnen Poot Uitdraaien I is onvruchtbaar. Ook wij, het volk, gooien massaal de kinderwens in de langetermijnplanning. Eierstokken gebarricadeerd, zaadleiders harder afgeknepen dan de Hardwerkende Burger door Marx Rutte. Nivelleren is een feestje en kinderen zijn niet welkom. Het CBS turft en telt alles wat wij zoal doen met ons allen en komt tot
deze weinig opzienbarende conclusie: trouwen en babies maken is niet echt een prioriteit in crisistijden. Goh. Uw consumentenvertrouwen keldert en uw producentenvertrouwen keldert gezellig mee. Nee die zagen we niet aankomen, een productiestop van mensen die de komende achttien tot 25 jaar alleen maar klauwen met geld kósten, en dan maar hopen dat ze eens wat gaan opleveren. Als konijnen gaan fokken als je arm bent is toch meer
old skool armoe, kroost als oudedagsvoorziening gaat allang niet meer op. Of heeft u uw oude moedertje in huis? Nee precies, die zit in Huize Kleurendoof haar wekelijkse en bijna wegbezuinigde douchebeurt af te wachten. Kinderen zijn duur, onrendabel, en ondankbaar bovendien. Met dank aan de crisis wordt het dus een stuk rustiger de komende jaren. Alleen een beetje oppassen voor een eventuele babyboom aan hoogconjunctuur-grut als de economie weer herstelt, een tweede golf babyboomers terwijl de eerste net, eindelijk, aan het uitsterven is moeten wij niet willen met ons allen.
Reaguursels
InloggenKan iemand mij vertellen hoe ik aan de rode pil kan komen de blauwe bevalt achteraf toch niet
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan de rode pil kan komen de blauwe bevalt achteraf toch niet
truusch | 12-11-12 | 15:15 |
Onze Ir. is zo verstandig niet op uw ongefundeerde aantijgingen te reageren, maar ik ben daar dom genoeg voor. Veel van wat u beweert komt zo te beschouwen uit uw eigen verwrongen psyche en niet uit de tegel waar u tegen ageert. Lees ik dit:
"Dus wat doe je dan carrière maken, kinderen uitstellen en tzt op zoek gaan naar iets anders."
Tsja, het had uit de mond van een man kunnen komen.
Ik neem aan dat u wel begrijpt wat ik bedoel, hmmm?
@James Lastig | 12-11-12 | 12:04
Jeetje wat ben ik jaloers, als ik de kans krijg uit dit kikkerlandje te verdwijnen pak ik die kans met beide handen aan! Je hebt helemaal gelijk.
gruzelement | 12-11-12 | 16:39 |
Oh ja de grefo's weer. Voorzover die al meer dan gemiddeld fokken, levert dat tenminste nog het protestantse arbeidsethos als output op. Door denkende/ontwikkelde voor- en tegenstanders van religekkies erkend als een mainfactor in de creatie van Westerse welvaart.
Misschien tijd om de politiek-econoom Malthus nog eens in herinnering te roepen. Zwakbegaafde tokkies en geïmporteerde gelukszoekers blijven doorfokken vanwege plenty vrije tijd, nada arbeidsethos en zorgeloosheid door sociale voorzieningen.
En de zich in dat opzicht beperkende werkenden draaien daar dan voor op en komen uiteindelijk zelf in een sociale downstream. Totdat er dan zelfs nauwelijks nog iets over is van sociale voorzieningen.
Ook de term 'bureaucratisch despotisme' van Tocqueville lijkt me in dit verband weer actueel.
@gruzelement | 12-11-12 | 16:39
Ze willen wel eens een keer iemand anders neuqon dan hun eigen vrouw?
@gruzelement | 12-11-12 | 16:39
Gebruiken geen rubbers...
antw: ze gaan niet voor het zingen de kerk uit.
janwillem3008 | 12-11-12 | 14:53 |
Inderdaad. Vergeet niet dat grefo's als een gek voortplanten. 12 tot 16 kinderen per gezin, anders komt de dominee vragen waarom pa en ma Gods wil zijn gang niet laten gaan in het echtelijk bed. En bij Gods wil horen volgens die beste meneer 2 dingen niet: anticonceptie en het vrouwelijk orgasme.
Raadsel: waarom hebben grefo's meer kinderen?
deraderendraaien | 12-11-12 | 13:08 | + 2
Ik zei net dat ik misschien ga bezuinigen op anticonceptie. Maar ik moet er op terug komen, waarschijnlijk telt mijn kind niet mee bij het Nederlandse geboortecijfer, want mijn kind zal in het buitenland geboren worden.
Ik loop vooruit, ik ben nog niet zwanger. Maar toch, ik wil niemand blij gemaakt hebben met een dooie mus. Nee, baby. Er wacht, dat wilde ik ook niet zeggen. Grrr.
Vindefin | 12-11-12 | 15:11 |
1 woord: opvoeding.
truusch | 12-11-12 | 15:15 | + 0
Ik mag hopen dat je wifi in de keuken hebt!
gelukkig hebben we de pvda om stemvee te importeren. nederland het land met een stijgende bevolking en een zogenaamd vergrijzingsprobleem. het enige land ter wereld waar bejaarden bejaarden fokken.
Prof. Dr. Ir.(Droef) Toeter | 12-11-12 | 14:39 | + 0
Zo seksistisch kan niemand zijn, ben je nu werkelijk zo ontzettend de weg kwijt?
Ik woon in een stad vrienden, buren bijna allemaal planten ze zich voort.
En aangezien ik lees dat het kinderen krijgen is uitbesteed aan mij als nieuwkomer vrees ik dat ik je teleur zal stellen.
Emancipatie is niet doorgeschoten maar feit blijf dat ik niet voor niets heb gestudeerd en aangezien het leven meer te bieden heeft dan baren wil ik genieten van de centjes die ik verdien,een buffer opbouwen door te sparen, leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld reizen, wekelijks uit eten of borrelen met vrienden. Zo heb ik nog wel meer voorwaarden en dan weet je nog niet eens of je ze kunt krijgen. Je weet waar je naar toe wil als je eenmaal op de arbeidsmarkt zit,bepaalde doelen moeten bereikt zijn zowel financieel als carrière technisch.
Is dat dan zo vreemd?
Met de doorgeslagen emancipatie valt het wel mee anno 2012 zijn er nog genoeg sectoren waar een dag minder werken geen optie is. Dus wat doe je dan carrière maken, kinderen uitstellen en tzt op zoek gaan naar iets anders.
Je bent het aan jezelf en aan je toekomstige? kinderen verplicht om alles uit het leven te halen, niet te settelen, ambitie is gezond, daag jezelf uit en dat is een boodschap die ik graag aan eventueel kroost zou willen meegeven.
Laat mij dan maar aan de koffiemachine staan hoor, ik hoef de huisvrouw niet uit te hangen om me vrouw te voelen. Jij weet niet wat een vrouw is, jij ziet een vrouw als iemand die moet boenen,koken,baren en fysiek en emotioneel niet in staat is om betaalde arbeid te verrichten.
Vindefin | 12-11-12 | 15:11 |
Dan is het ook beter dat zoiets als jij geen kinderen hebt/krijgt. Je hebt zeker wel een klein kudtklefhondje of niet?
`Kinderen zijn duur, onrendabel, en ondankbaar bovendien`.
Precies. Daarnaast maken ze een pokkenherrie en een pokkentroep. Een beetje fatsoenlijk op vakantie is er ook niet meer bij. De `geneugten` van die brulapen heb ik nooit begrepen.
dlseth_ | 12-11-12 | 13:29 |
Kom je nog met je statistisch verband? De cijfertjes waar ik om vroeg? Zal wel niet hé. Als het er op aan komt, of een vraag stel dan wordt er weggerend met de staart tussen de benen. Typisch. #fail
Prof. Dr. Ir. Toeter | 12-11-12 | 14:39 | + 1
Sterk verhaal +1!
Vergeet alleen niet dat dit een randstedelijke tendens is. In de provincie wordt gewoon nog volop voortgeplant.
De punten die u aandraagt gelden echt alleen in de grote steden.
Het mooie is dat we die al lang hebben opgegeven, als het gaat om hoop voor de toekomst.
Heeft geen ene zak met crisis te maken, immers hoe armer het land, hoe hoger het geboortecijfer. In Nederland is het nu zo, dat vnmlk de autochtonen (m/v) het werk doen en dus de belasting betalen, en het kinderen krijgen wordt uitbesteedt aan de Nieuwe Nederlander. Zo schaft een volk zichzelf af. Oorzaken: doorgeschoten emancipatie, hedonisme, "eerst nog even een wereldreis maken", opkomst van de homofilie, 'zelfverwerkelijking' en natuurlijk het no-future syndroom (alles gaat toch kapot), oh ja, en kinderen zijn slecht voor het milieu. Bovendien, een geemancipeerde vrouwen zijn kleine mannetjes die je bij koffieautomaat kameraadschappelijk op de schouder slaat, maar om er nu mee het bed in te duiken... Hmmm. Een echte vrouw zit thuis met nagels van drie cm om duidelijk te maken dat ze eigenlijk niet voor werken gemaakt zijn, maar voor de kindertjes, al zal er wel weer een megagehuil ontstaan, zowel op links als op rechts.
Gecombineerd met massa-immigratie staat hiermee de Moeder van Alle Maatschappelijke Crashes (niet te verwarren met creshes) aan te komen. Leven in NL wordt weer spannond!
Beetje dus een sigaar uit/in eigen doos dus.
We worden al genoeg door de overheid genaaid, daarom hoeft het thuis niet meer te gebeuren.
Zatkniss | 12-11-12 | 14:23 | + 1 -
+10
Verder bijna goed:
Utrecht =Uniform
Zatkniss | 12-11-12 | 14:20 | + 0 -
Trouwens het land waar ik ook een paspoort van bezit heeft het nivelleren tot superfeestje verheven. Met als gevolg dat niemand meer iniatief neemt (behalve zwart handel drijven dan). Alle openbare voorzieningen zijn zwaar Kilo Utrecht Tango en artsten zijn groetendeels al vertrokken. JA nivelleren is een feestje
NB: ken 10 miljoen mensen die graag een NL bijstandsuitkering komen genieten :-)
goede site dat nivelleren is een feest:
Als het zo is dat mensen in de bijstand het slecht hebben (en helaas zijn er uitzonderingssituaties waarin mensen het slecht hebben) dan moeten we daar wat aan doen.
Nivelleren dus. Maar dat betekent niet dat de rijken richting dat blijkbaar zo slechte niveau getrokken moet worden. We zitten nu al op een punt waarop een gezin met een modaal inkomen het nauwelijks beter heeft dan een gezin op bijstandsniveau. Wat bereik je door op deze manier nog verder te nivelleren? De werkende persoon uit het laatste huishouden heeft ongetwijfeld heel hard moeten studeren en werken om het niveau van zijn huidige baan te bereiken. Als we nog verder gaan nivelleren dan verdwijnt de motivatie/prikkel voor mensen om zich daar heel hard voor in te spannen. Waarom zou je tenslotte zo hard werken als de buurman het met een bijstandsuitkering net zo goed (of slecht) heeft maar daarnaast minder stress, meer tijd voor zijn bejaarde moeder en zijn kinderen heeft?
Een betere oplossing is om mensen in de bijstand te motiveren, en waar nodig te helpen, uit deze situatie te komen. En ook andere mensen te motiveren en te stimuleren om hard te werken en te presteren. Door dat te doen wordt de taart groter, kunnen we mooiere stukken snijden en daarmee de uitzonderingssituaties beter helpen. Bovendien is het nog steeds geen fabeltje dat werken goed is voor de mens (toch, PVDA? of staat die A niet meer voor Arbeid?). Wellicht wordt er dan vanzelf minder beroep op de gezondheidszorg gedaan. En als dan ook nog iedereen stopt met roken en gezonder gaat eten, kunnen we met zijn allen kosten besparen. Dàt klinkt ons pas als feest in de oren gewoon met zijn allen de schouders eronder!
HELAAS AAN SOCIALISITSCHE DOVEMANS OREN GERICHT
Gelul, misschien bij de blanke medemens gaat de rem er op maar ga eens in een willekeurige achterbuurt kijken en je ziet 15,16,17 jarige vrouwelijke''medelanders'' zeulen met 2 a 3 jong, die kinderbijslag is toch wel erg fijn... toch ?
@ Eshek | 12-11-12 | 13:07
Als je werkeloos bent, heb je veel meer tijd om te neuken. Bovendien, als je het een beetje uitkient, krijg je van 3 verschillende kerels alimentatie...
@ dlseth_ | 12-11-12 | 12:33
Ehm, door neuken met een voorbinddildo krijg je geen kinderen...
@ hangtiet met knoop | 12-11-12 | 12:45
Dat zou mooi zijn; jullie naaien ons, wij niet meer voor jullie!
dlseth_ | 12-11-12 | 13:29
Nah... Ik wil je de kans geven dat statistisch verband hier te presenteren, zodat anderen er ook over kunnen oordelen. Dus: komt u maar met de feiten, dit is uw kans.
Overigens is dat stijgen van de waterspiegel niet eens zo slecht voor ons Limburgers. Moehaha.
Mischien is de huidige generatie wel de nieuw babyboom, die later door een nog kleinere generatie onderhouden moet worden.
-weggejorist-
dlseth_ | 12-11-12 | 13:18
Ooow ja. Nu begrijp ik het. En dat statistisch verband fabriceer je zelf of krijg je hulp? Heb je nog andere hobby's? Kantklossen, pijp roken? Zoiets?
@hölzenbein | 12-11-12 | 13:05
Er is een statistisch verband, dus een causaal verband! En zelfs als dat er niet zou zijn, je gaat toch geen risico's nemen met de toekomst van de aarde!? Omdat een stukje statistiek jou toevallig niet zo goed uitkomt?
@Bakito | 12-11-12 | 12:46
aa kijk krijgen we de andere zaken weer.
even tussen jou en mij. de onderzoeken naar de oorzaken van kanker zijn zeer lastig. er is veel meer aan de hand, dingen als aanleg en leeftijd. het gaat hier om een mutatie. dus hoe ouder je word hoe meer kans. ook is het de vraag of er echt een extreme stijging is of dat we het beter opmerken?.
ontbossing zal ik niet ontkennen is een kwalijke zaak, welk veel fijnstof in de lucht brengt.
de bio industrie mits goed gereguleerd en gecontroleerd levert voor de besten een beter leven op als in het wild. ( geen stress altijd genoeg eten ) hier moet nog wat werk gedaan worden maat het is lang niet zo erg als de groene maffia ons wil laten geloven.
Maar blijf jij maar lekker de leugenachtige berichtgeving van de groene maffia naroeptoeteren. WegkijkerT! #fail
Ik zag als eerste staan "bijna de helft van de Nederlandse inwoners met een meervoudige Nationaliteit hebben ook de Tukse on Marokkaanse nationaliteit"
in dat linkje.
Dat vind ik veel schrikbarender!
Meh, de Nederlandse schoonmaakster hier is met d'r 3e kind bezig.
20 jaar jong, Wajonguitkering, in de schuldsanering, en geen stuiver om aan d'r kont te krabben. Dan snap ik niet dat ze nóg een kind neemt. Oja en een werkloze negert als vriend.
dlseth_ | 12-11-12 | 12:59
Laten die niet-westerse allochtonen meer scheten of hoe kom je aan zulke onzin? #fail
@Bakito | 12-11-12 | 12:46
Maar toch zie ik een direct verband tussen het aantal niet-westerse allochtonen en de opwarming van de aarde. En volgens linkse logica, dat een statistisch verband meteen een causaal verband is, kan ik dus veilig stellen dat de opwarming van de aarde mede veroorzaakt word door niet-westerse allochtonen.
Zelfs als het niet zo is, we kunnen GEEN risico's nemen! Daarom stel ik voor dat we een actief ontmoedigingsbeleid invoeren! Greenpeace terroristen die zichzelf aan de hekken van AZC's binden, accijnzen op niet-westerse allochtonen, in de 21%-BTW plaatsen, het onophoudelijk opdringen van alternatieven zoals westerse allochtonen en autochtonen...
Ik had dit bericht ook graag in het marokkaans zien verschijnen. Als er iemand een fokverbod moet krijgen...
@truusch | 12-11-12 | 12:50
Pardon. Ik heb zware haat aan die mensen.
Kind kan ook geld opleveren.
www.waarmaarraar.nl/pages/re/19506/Kop...
Oud bericht maar binnenkort ook in NL.
Kind verkopen om de spoertauto aan te schaffen.
Goed idee of maatschappelijke weerstand?
Het lollige is, het is een double dip. De grootste babyproducenten heden ten dage zijn geboren in de eighties. En in de eighties was er je raad het al; ook een crisis. Er zijn dus een benedengemiddeld aantal babyproducenten actief en die gaan dan ook nog eens benedengemiddeld produceren. Je raad het al; vergrijzen gaat nog heel groot worden.
Wel frappant Nanninga dat je blij bent dat je ouders (babyboomers) aan het uitsterven zijn. Of nee frappant is niet het juiste woord. Ziek, dat is.
truusch | 12-11-12 | 12:32
Lekker kunnen doe wat je wil, noem jij dat vrijheid? Die opvatting van vrijheid zonder verantwoordelijkheid is de kanker van onze samenleving.
Ducasse | 12-11-12 | 12:43 | + 0
Ik noem het niet zo, de mensen in mijn omgeving die geen kinderen willen gebruiken " vrijheid" vaak als een argument. Geen verantwoordelijk, kunnen gaan en staan waar je wil, meer geld te besteden aan sporten,vakanties,luxeproducten,geen zorgen of extra onnodige emotionele belasting.
Daarnaast is een kinderwens hebben, of juist geen kinderwens hebben erg privé, daar ga ik verder niet over oordelen.
@LordNobady | 12-11-12 | 12:47
Dat wordt huilen.
Deze snap ik niet helemaal. We vergrijzen, maar ons wordt nageworpen dat we niet genoeg nazaten producer(d)en. Aan de bbboomerts zelf zal het niet liggen, die neukten zich een hersenvliesontsteking. Het is eigenlijk de schuld van links, die kwamen met de pil in het ziekenfonds.
Zelf zat ik wel te denken om binnenkort eens te gaan bezuinigen op anticonceptie, eigenlijk.
@hunny | 12-11-12 | 12:43
omdat het een goed gevoel geeft? ( en je niet de hele dag op de bank wilt zitten )
al vind ik dit verschil wel erg klein. ( zou eigenlijk de berekening voor een minimumloner willen zien.
@Lordnobody 12:42
Opwarming is een aspect, maar er zijn er meerdere: de wrede bio-industrie, toename van kanker door fijstofdeeltjes, ontbossing, malafide voedingsindustrie, etc etc.
Maar blijf jij maar lekker de leugenachtige berichtgeving van de auto-industrie/TMG naroeptoeteren. WegkijkerT! #fail
www.nivelleren-is-een-feest.nl/
StijlvolRechts | 12-11-12 | 12:35 | + 1
Ach man ik betaal ook voor de oudjes in jouw familie, niet zo zeuren. Als ik alleen moet betalen voor de oudjes uit allochtone families wil ik dat best doen hoor prima, ben ik nog goedkoper uit ook!
Laat ik beginnen met het feit dat in huize hangtiet nog volop geneuqt wordt - of hoe denken jullie dat de knoop er regelmatig nieuw gelegd wordt.
Ik las van het weekend in een dode boom dat kinderopvang bij drie kids a vier dagen per week zo'n 45k per jaar kost.
Dan ga je dus acuut stoppen met werken.
Probleem is dan echter dat je met maar een salaris niet meer rond komt om de nivelleringskosten op te hoesten.
Het sprookje van het nivelleren is dan goed als er genoeg dommen (lees harde werkers) zijn die geld inbrengen. Als iedereen uitgenivelleerd is dan is de koek echter ook voor het wachtgeld op.
In dit verband kunnen we dus de neuqweigering als afrekening met de hedendaagse politiek zien. Nu niet neuqen betekend straks geen wachtgeld voor politici.
Anna, hou jij me tassie effe vast...
Doemdiedoemdiedoem.
@truusch | 12-11-12 | 12:32
Lekker kunnen doe wat je wil, noem jij dat vrijheid? Die opvatting van vrijheid zonder verantwoordelijkheid is de kanker van onze samenleving.
nivelleren is een feest!
www.nivelleren-is-een-feest.nl/
kijk en huiver
bij 30k werk je voor 68 euro meer dan een bijstandstrekker!(exclusief reiskosten,etc)
Waarom nog werken???
@Bakito | 12-11-12 | 12:32
feiten he.
zoals er zijn dat de opwarming de laatste paar jaren al stil staat?
het klimaat de afgelopen paar 100 jaar is extreem stabiel voor deze knikker?
gezien het patroon zijn we al een paar 100 jaar te laat met de opwarming van de aarde?
Ok en dan nu lokaal:
De buurt word geplaagd door jongeren ( van niet westerse afkomst over het algemeen ) welk zich totaal asociaal gedragen?
de gevangenissen worden overbevolkt door deze niet westerse medelanders?
Deze feiten?
www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/ar...
5 kinderen, Steffart? Wie is hier nou de parasiet?
@Parel van het Zuiden | 12-11-12 | 12:27
De elite is geen voorbeeld meer, dat zijn tegenwoordig omhooggevallen paupers die de samenleving keihard de rug toekeren zodra ze wat bereikt hebben.
Bakito | 12-11-12 | 12:32 |
#feit
Griekse toestanden.
Nivelleren met de Grieken.
SAMSOM,in de verkiezingen,meer geld naar de grieken,als ze erom vragen!!!!!!!!!!!!!!
Ze krijgen het!
meer geld afromen van de middeninkomens naar griekenland ,nog meer staatsschuld.
Bukken,nederlanders,
Veel vaseline toegewenst.
Misschien komt het omdat we al teveel moeten zorgen voor de ouders EN de kinderen van onze gelukszoekers en cultuurverijkers. Onze kinderen worden daardoor onbetaalbaar! Nivelleren is een feestje, maar niet ons feestje!
Ik rag mijn piemol wel in een allochtoon. Zo'n geile niet-westerse. Zonder spuug!
De natte nivelleringsdroom van de socialisten is een verkrachting van de eerlijke hardwerkende burger. Samsom komt pas klaar als u niet overhoudt aan het feit dat u werkt ten faveure van mensen die liever lui dan moe zijn en het vanzelfsprekend vinden dat anderen voor hen betalen, allen PvdA stemmers.
@vetkleppert 12:28
Kwestie van perceptie. Je moet op de feiten
focussen, negeer die onderbuikgevoelens.
Elmer Fudd | 12-11-12 | 12:08 | + 1
Gelul, neem nu de turken, die krijgen gemiddeld minder kinderen dan Nederlanders.
De onderklasse fokt toch wel door, weer of geen weer. Daar is het de onderklasse voor. Zolang mensen niet leren om verantwoordelijkheid te nemen voor hun kroost, blijven we een gehandicapte samenleving.
Ducasse | 12-11-12 | 12:10 | + 2
Overigens hebben wij al drie jaar lang een babyboom in onze omgeving, er worden minsten 2 kinderen per jaar geboren, stuk voor stuk kinderen van hoogopgeleide twee verdieners die om en nabij de 1000 euro per maand mogen neertellen voor de kinderopvang.
Dit enerzijds, anderzijds ook genoeg mensen die geen kinderen willen en dat staat los van de crisis. Vrijheid boven alles.
Statistieken, het blijft een lastig verhaal. Afname van groei betekent dat er nog steeds groei is. Bovendien wordt het getal waarmee je vermenigvuldigt (16,5 miljoen inwoners) steeds groter. Krimp wordt pas in 2040 verwacht. www.nationaalkompas.nl/bevolking/toeko...
James Lastig | 12-11-12 | 12:04 | + 6 -
Niet iedereen van ons valt op omgebouwde Thaihoeren, heur.
@Bakito | 12-11-12 | 12:24
Ik heb helemaal niet het idee dat ons leefmilieu erop vooruit gaat, gek genoeg.
Ik zou de verdeling per afkomst wel eens willen zien.
@Ducasse | 12-11-12 | 12:25 |
Vind je het gek. Dat zijn de onderwerpen waarop de elite "leads by example".
@eerstneukendanpraten | 12-11-12 | 12:23
Jij moet eerst wat anders doen voordat je zinnig begint te praten.
De middenklasse is al heel lang op z'n retour, die is niet alleen biologisch, maar ook economisch en moreel compleet impotent.
Zowel de crisis als de afname van het geboortecijfer is positief nieuws voor het milieu. De vervuiling tgv overconsumptie zal afnemen. Goede zaak. #feit
@ZSU-23-4 | 12-11-12 | 12:20
Vlaanderen.... waar het bourgondische leven nog echt en betaalbaar is!
Hoeveel kickboxgala's moet je eigenlijk per jaar organiseren om de aanwas van kansenjongeren in prachtwijken te nivelleren?
Hoe moet ik hier nu iets zinnigs op zeggen Annabel zonder dat ik weer een ban aan mijn broek krijg?
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. We hebben kinderen nodig.
.
Omdat we alvast een astronomische staatsschuld op hun leven genomen hebben.
.
Omdat we eeuwige groeimantra's willen najagen.
.
Omdat we kannonnenvoer nodig hebben voor de toekomstige slagvelden die de Van Rompuy's van deze wereld aan voorbereiden zijn.
.
Aangezien onze staat zich toch al bemoeid met onze meningen, onze levensstijlen, en onze portomonnee wordt het tijd voor een fokdirectief, vanzelfsprekend op Europeesnivo.
James Lastig | 12-11-12 | 12:04 |
Waar woont u dan en is daar nog ruimte voor een paar medereaguurders? klinkt me als muziek in de oren namelijk.
vetkleppert | 12-11-12 | 12:16 | + 0 -
Snap ik. Als je toevallig IT-ert of project managert bent kun je eens op CH sites kijken BV jobs.ch
Hier kun je zo CHF 120 per uur verdienen met een maximaal belasting tarief van 35% en het goede nieuws. Hoe meer kinderen je hebt, hoe lager het belastingtarief. Kijk das nou win-win
en toch, in mijn oude buurtjes waar ik nog regelmatig kom (de Haagse Schilderswijk & Laakkwartier)zie ik zat dikke buiken rondlopen, alleen het zijn geen westerse autochtonen... dat niet westerse inportspul fokt rustig door hoor, maak je daan maar geen zorgen over !!
Denk meteen aan Idiocracy :)
vetkleppert | 12-11-12 | 12:12 |
Doe dan ook als Jason en Artwido, spreidt je risico en verhoog je winkansen, maak 6 kinderen bij 15 mogelijke vrouwen. Je zielsgenoten doen hetzelfde, dus weten de dames nooit wie ze moeten plukken.
@steven paul | 12-11-12 | 12:14
* uit eigen zak moet komen *
Ja, doei!
Neuken + klaarkomen kost zeker 1400 Kilojoules.
In deze tijd van crisis ben ik zuinig op m'n vetlaag.
@Zatkniss | 12-11-12 | 12:15
Nee, daar heb ik maar vanaf gezien als ZZPer die zich blauw betaalt voor andermans alles en zelf kan doodvallen als het ooit fout gaat.
Gelukkig neuken moslims onder alle omstandigheden stevig door. We hoeven dus niet voor verstoring van de sociaal-culturele verrijking te vrezen.
Hanxie | 12-11-12 | 12:06 | + 0
Dit is niet waar. Het geboortecijfer onder 2de generatie Turken en Marokkanen nadert het cijfer van autochtonen. Ook zij trouwen veel later en krijgen veel minder kinderen dan een generatie terug.
Crisis of niet ik hanteer het principe: beter schuin erin dan recht ernaast.
vetkleppert | 12-11-12 | 12:12 | + 1 -
U bent ervaringsdeskundige?
Kaas de Vies | 12-11-12 | 12:08 |
Ik ook, ik ook!
En met haar verjaardag ook al, Pasen en Pinksteren (want dan komt de (g)heilige geest in de mensch), met kerst, tijdens de zomer en winterstop van het voetbal en soms ook nog met Oud en Nieuw! Sjesus Mina en gelukkig komen de feestdagen ook.
@Megalomaantje | 12-11-12 | 12:12
En je vergeet te zeggen dat klaarkomen ook nog steeds uit eigen zak komen.
Als kerel steek je je kop wel in een strop met zo'n krijser. Want daarna knip je vrouw heur haar af, kweekt een paardenreedt, en als je dan geen zin meer hebt om haar te beklimmen en dus ook aanmerkelijk minder geduld met haar krijgt, kan je de rest van je leven betalen voor een vrouw die je niet wilt zien en een kind dat je niet mag zien.
Onderzoeken hebben aangetoond dat zelfs het klaarkomen in tijden van een crisis gewoon niet subliem is, men bereikt, zeg maar, niet een lekker volwaardig hoogtepunt.... De ego is down, het machogedrag is weg, dus alles bij de man staat op nul en prut...
In plaats van een babyboom hebben we nu dus een baby....?
Zie je ook terug middels de lagere "neukme!!!@1factor" in dameskleding, de mode schrijft weer langere rokken voor. De vraagprijs van de vrouw wordt hoger en ze maakt minder reclame voor zichzelf als kinderproducerend element.
www.hln.be/hln/nl/40/Style/article/det...
De onderklasse fokt toch wel door, weer of geen weer. Daar is het de onderklasse voor. Zolang mensen niet leren om verantwoordelijkheid te nemen voor hun kroost, blijven we een gehandicapte samenleving.
Logisch, trouwen en kinderen zijn veruit de grootste uitgaven die een man doet is zijn leven. Veel ingrijpender dan bijvoorbeeld een hypotheek. Als je in financieel onzekere wateren vaart is het handig dit soort zaken wat later op de agenda te zetten.
@James Lastig | 12-11-12 | 12:04
En het goede leven is zo dichtbij.... ;-)
Maar er is een troost: als wij het verdommen om ons voort te planten, wordt het land vanzelf volgempompt met nog wat extra verrijking.
Waardoor we er nog minder zin an krijgen.
Enzovoort.
Er wordt helemaal niet minder geneuqt, er komen minder kinderen, dat is niet hetzelfde.
Er wordt, naar voorbeeld van de regering, gewoon meer in de reedt geneuqt.
De werkende hoger-opgeleide mensen nemen geen kinderen meer. De uitkeringstrekkers en moslims daarentegen sprokkelen via de kinderbijslag van 8 kinderen toch nog een aardig inkomen bij elkaar.*huivert bij toekomstbeeld*
Nou op mijn verjaardag mag ik er altijd standaard overheen.
Ook mooi is hoe kinderloze stellen worden weggezet als asociaal omdat ze later andermans kleinkinderen nodig hebben voor verzorging. Alsof de kleinkinderen nu allemaal wel op bezoek komen bij hun grootouders en ze willen verzorgen.
Als ik een keer doordeweek vrij heb en in de stad loop, zie ik dat de allochtone medelanders nog meer dan voldoende fokken hoor.
Gelukkig neuken moslims onder alle omstandigheden stevig door. We hoeven dus niet voor verstoring van de sociaal-culturele verrijking te vrezen.
Ook daarom:
www.theovangogh.nl/antisosialistisch%2...
Juist nu.
Haha, kinderen...
Daar kwam meneer pastoor vroeger toch thuis voor adviseren?
Tijd voor condoomsubsidie! Veel beter voor het milieu en nog goedkoper voor de samenleving ook dan:
-kinderkorting
-kinderbijslag
-kinderopvangtoeslag
-'gratis' schoolboeken
-'gratis' zorgverzekering
Dus als ik het goed begrijp hebben we straks minder Finse probleemkindjes? Komt de VVD tenminste nog één belofte na.
Ooohhhh, is dat de reden?!
Gelukkig maar, ik dacht al dat hij vreemd ging ofzo.
Juist in crisis wordt veel geneukt, het is toch gratis, alleen met voorbehoedsmiddelen
Overbevolken is een hobby voor tokkies en relioten.
Als ze effe een dippie hebben in de relatie of omdat hun godtje dat leuk vindt.
En daar moeten wij onvrijwillig aan meebetalen.
Nu wordt er al niet eens meer geneukt ... Waarom blijven jullie eigenlijk nog in NL?
Het is hier in het buitenland best gezellig. Dikke auto, groot huis, prima zorg en onderwijs, politie die je nog gewoon serieus neemt ... en we neuken ons suf. En dat allemaal voor veel minder geld dan in NL.
Mensen die nog steeds iets willen maken van hun leven stoppen nu met kindjes bakken. Het plebs zal blijven doorfokken want die hebben toch niks beters te doen. Dankzij de democratische terreur van de middelmatigheid leggen ze straks toch de rekening wel bij de laatste paar hardwerkenden.
Asocialiteit van babyboomers: De generaties na hen zoveel laten betalen voor ouderen dat ze geen geld meer over hebben voor kinderen.
+1 is een pil van Drion! Omdat onze natie een toekomst verdient!
Mij hebben ze niks gevraagd.
Mij hebben ze niks gevraagd.
Trouwen en babies maken heeft ons juist de crisis ingerold. Want zonder rammelende eierstokken waren kerels nooit akkoord gegaan met de aanschaf van die te dure vinex inloopkast met extra kinderkamer. Of het is de schuld van man met slappe knietjes. Discussieer!
Gelukkig neukt de Islamitische Gemeenschap wel veel, gezien het aantal kinderkes die zij op deze aardkloot neerzetten.
Nee, dat raad je de koekeloeris.
We zijn veel te druk met ons blauw betalen voor andermans overbevolkertjes, huis en vreten. En we zijn veel te pessimistisch over onze eigen toekomst.
Bovendien vragen wij ons wel af wat we een kind te bieden hebben.
En zodoende fokken alleen de mensen van wie je het niet hoopt.
Ik heb er laatst weer een bijgefokt. Volgend jaar weer 1.
Ik heb straks nog een pensioen.
Nanninga, weet je wel wat het kost om zo'n vrouw te onderhouden die je kroost op de wereld moet gaan zetten?
Nivellering is blijkbaar niet het soort feestje van waar je een lekker wijf mee naar huis neemt.
Nee, steeds minder mensen, dat is handig. Want wij wassen onszelf wel tegen de tijd dat wij oud zijn.
Ik neuk... dus ik leef!
Fuck de crisis!!
We neuqen niet meer. Maar ook niet minder!
REAGEER OOK