Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Orkaan des Doods Sandy sloopt New York

ZANDZAKKENVOORDEBANK534.jpgKijk. Zo pakken ze in het financial district van NY de problemen aan. Net als bij de krediet-, geld-, huizen- en bankencrisis wordt er doortastend opgetreden. Kan ook zijn dat UPS alle fineco marcheerpoeder alvast voor de deur heeft gelegd. Want morgen staat New York City en omstreken zo goed als stil. Geen ov, de scholen dicht. Iedereen in het donkergele gebied (A) moet als de sodemieter wegwezen MAP (pdf) danwel naar de vierde verdieping. Liefst 50 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde worden belaagd door de ergste storm OOIT. Hier overigens een wat realistischer kijk op de zaken, hier een NASA-plaatje van gigastorm. Live updates over Frankenstorm bij de burgemeester van NY zelve, en bij het extraspeciale account BreakingStorm. Hierrr een HD WebCam van orkaan Sandy die NY komt omleggen (zie ook: webcam met audio in fakkel van Vrijheidsbeeld) en de collega's van Reuters livebloggen zich een Hansje Brinker. (Foto via NY Dichtbij).
PS: En dan nu een heel geestig bruggetje (lol) naar de actuele situatie in Nederland. In dit land steken de EU-laafjes MinPres en Samsom vanaf morgen de dijken van de Hedwigepolder door. Goedverdoemme, stelletje lamlullen! Dat land is ons land.

Reaguursels

Inloggen

www.infowars.com/gangs-plan-hurricane-... nog even en ze gaan net als in haren daar de winkels in en roepen van : waar is dat feestje hier is dat feestje..!
zijn trouwens ook al tegen oproepen om looters neer te schieten gaat lekker daar

markluitzen | 29-10-12 | 18:49

Zou 't niet klote zijn als die nieuwe WTC omvalt?

Bendora | 29-10-12 | 16:54

De Veerboot 03.58: Wat bedoel je met "Een stukje ex-zee"?
Toch niet de Hertogin Hedwigepolder zeker? Want dat is nooit zee geweest. Maar wel een restant van geïnundeerd land uit de 80-jarige oorlog, dat begin 20° eeuw eindelijk opnieuw werd ingepolderd.
Het maakte ooit deel uit van het Land van Saeftinge, dus helemaal geen zee en al sinds de vroege middeleeuwen cultuurland: zie Willem van Saeftinghe 1302. De term "teruggeven aan de natuur" is hier dus ook niet van toepassing.

bruine kikker | 29-10-12 | 13:47

-weggejorist-

Dolphi | 29-10-12 | 11:07

@De grote anti 0.55u. Het is niet zo geheim hoor.De grootste schuilkelder van A'dam zit onder het Weesper-plein en is bedoeld als dwars-station onder de oostelijke metro-lijn.Gemeente bestuur,politie- en brandweer-commando-centrum kunnen er tijdens een kernaanval in.De betonconstructie is meters dik.

Dolphi | 29-10-12 | 11:07

We hebben al heel veel ingepolderd : al die polders in Noord-Holland:122 in totaal. Het halve IJsselmeer. De Maasvlaktes. dan kan zo'n stukkie Zeelands-poldertje wel naar de natuur , het is geven en nemen.
Wie weet waar het ligt? en wie is er wel eens geweest?Dus niet zeiken!

Minus Richels | 29-10-12 | 09:42

zijn dat zakken met geld?

Zuitschuip | 29-10-12 | 09:33

zijn dat zakken met geld?

Zuitschuip | 29-10-12 | 09:33

En dikke lol @pica, je verwacht een superstorm des doods, en je beschermt je gebouw met een zandzakjes die driehoog gestapeld zijn.
Zijn ze New Orleans nu al vergeten?

necrosis | 29-10-12 | 08:50

@Sjeng de helle | 29-10-12 | 08:10
Griekenland moet je gewoon verkopen aan rijke pensionada's.

necrosis | 29-10-12 | 08:42

necrosis | 29-10-12 | 08:01 | + 0 -
Mogge necro,
Gisteren bij Buitenhof kwam JK ook al terug op zijn eigen optimisme op de Wilderiaanse Tweede kamer vragen..
Vanmorgen een artikel bij Elsje 4 over Zwitserse bankrekeningen hartstikke leuk die verstrengelingen.
Laat de storm daarmaar eens doorheen waaien.

Sjeng de helle | 29-10-12 | 08:10

@Sjeng de helle | 29-10-12 | 07:52
Ik ga er van uit dat men eerst de geleende miljarden terug wil.
Nooit dus....

necrosis | 29-10-12 | 08:01

Mogguh @ All.
wanneer wordt de Griekenland Corruptie Polder onder water gezet?

Sjeng de helle | 29-10-12 | 07:52

Hopelijk spoelt Snookie weg. Als je niet weet wie dat is: houden zo.

rara | 29-10-12 | 07:51

Woont Regilio nog steeds in NY?
In dat geval kan iedereen weer rustig slapen!

Kapitein Sjaak Mus | 29-10-12 | 07:31

Is de veerboot al gekelderd? Vraag je jezelf dan af zo vroeg in de ochtend...

Parel van het Zuiden | 29-10-12 | 07:14

@Rammstein | 29-10-12 | 04:48 |
Geen zorgen! Waarschijnlijk loopt de kelder onder maar verder blijft alles OK. Mevrouw De Veerboot heeft twee verschillende soorten soep en een Varkensrollade met rozemarijn aardappelen voor in de oven gemaakt. We zitten het wel uit. Maar wel bedankt voor je goede wensen, dat waardeer ik!

De Veerboot | 29-10-12 | 05:16

De Veerboot | 29-10-12 | 03:58 | + 0 -
Be Safe

Rammstein | 29-10-12 | 04:48

Heren, dames! Ik doe mij best hier te verzuipen in New York maar u blijft mij afleiden met geneuzel over een stukje ex-zee! Als u even stil kunt zijn kan ik mij weer concentreren en rustig ten onder gaan. Daarna zijn alle Godwins, Watersnoodsnoodwins en andere wins weer welkom

De Veerboot | 29-10-12 | 03:58

En weer wordt een belofte van Rutte niet uitgevoerd. Onderstaand stukje staat in de PZC

Volgens Johan Robesin (Partij voor Zeeland) Heeft Rutte hem indertijd beloofd dat de hij tot het "uiterste zal gaan om de ontpoldering te voorkomen. Rutte zei letterlijk dat als het aan de VVD ligt, de polder nooit onder water zal gaan". Robesin is dan ook heel benieuwd wat er in het concept-regeerakkoord staat. "De PvdA is altijd voor het onder water zetten van de polder geweest."

winged | 29-10-12 | 03:56

@necrosis | 29-10-12 | 01:55
Jah,en terwijl wij hier zitten te filosoferen of europa wel of niet werkt worden er duizenden meisjes mishandeld en verkracht.. Vooral de witte meisjes zijn een geliefd prooi.

Ow wacht,verkeerd topic denk ik.

de grote Anti | 29-10-12 | 02:03

@de grote Anti | 29-10-12 | 01:38
En om nog even door te zeuren over die Moloch genaamd 'Europa':
Er staan alweer nieuwe 'leden' klaar om toe te treden, zoals Macedonië.
En wat iedereen weet, behalve die Eurofielen, is dat het land onmin heeft met Griekenland, tenslotte is er een Griekse provincie met dezelfde naam.
Dergelijk 'oud zeer' gaat zich nog eens wreken....

necrosis | 29-10-12 | 01:55

Neh. Belgen zijn te duur.

Shareholder II | 29-10-12 | 01:48

@de grote Anti | 29-10-12 | 01:38
Puur professioneel hoef ik alleen maar te kijken naar de goederenstromen tussen NL en DE.
DAAR wordt geld verdiend, de rest van de EU mag van geluk spreken dat ze erbij mochten.

necrosis | 29-10-12 | 01:45

Wat ik ook bijzonder vind is dat duitsland o.a de walther heeft en belgie de fn .. En wij zitten er lekker tussenin met onze frikandellen.

de grote Anti | 29-10-12 | 01:43

@necrosis | 29-10-12 | 01:34
Volgens mij is die alliantie tussen NL en DE er al een tijdje,maar belgie erbij zou best grappig zijn.Hoop comedianten daar namelijk.

de grote Anti | 29-10-12 | 01:38

-weggejorist-

teruggehenkt | 29-10-12 | 01:36

@de grote Anti | 29-10-12 | 01:30
Ik stel, heel bescheiden, een alliantie voor tussen NL en DE, eventueel aangevuld met Scandinavië, de enige landen die er werkelijk toe doen!
En uiteraard ontslag voor Merkel....

necrosis | 29-10-12 | 01:34

de grote Anti | 29-10-12 | 01:30 | + 0
Hitler wilde dat ook maar pakte anders uit.

ikdenkwat | 29-10-12 | 01:31

@de grote Anti | 29-10-12 | 01:25
Vang jij ze op?
Ik was namelijk niet van plan de rekening te betalen.
Wat dat betreft heb ik al teveel kostgangers die vreten van mijn salaris.

necrosis | 29-10-12 | 01:30

Stel we naaien belgie,duitsland en nederland aan elkaar vast.. Prachtige natuur,slimme mensen,techniek.Asielzoekers schoppen we eruit.
Of is dat een fascistische gedachtengang?

de grote Anti | 29-10-12 | 01:30

de grote Anti | 29-10-12 | 01:26 | + 0
jep

ikdenkwat | 29-10-12 | 01:29

Wel een beetje dat carnavaleske gedoe in de prullenbak gooien..

de grote Anti | 29-10-12 | 01:26

@necrosis | 29-10-12 | 01:19
He wat mij betreft zijn de belgen welkom..
Het zou eens tijd worden.

de grote Anti | 29-10-12 | 01:25

bruine kikker | 29-10-12 | 01:19 | + 0
Ja wat er verder verzint wordt het zal allemaal wel.
Vogens de regels en hof en weet ik veel staan de Belgen in hun recht. Ben er tegen dingen onder water zetten is gewoon ronduit idioot! Alsof dat zin heeft tegen over 1000.0000.0000.000.000.000 liter die er op de aarde is.

ikdenkwat | 29-10-12 | 01:23

@bruine kikker | 29-10-12 | 01:19
België is verantwoordelijk voor de levering van 'Rompi', en dat vergeef ik ze nooit!

necrosis | 29-10-12 | 01:22

Volgens mij gaat de discussie nergens meer over, dus hier nog even een poging om terug te keren bij de kern van de zaak:
nl.wikipedia.org/wiki/Wegenvignet_(Bel...)
De mensen in het zuidelijkste deel van Zeeland zouden hierdoor 'gepakt' worden aangezien ze over Belgisch grondgebied moeten om de rest van Nederland te kunnen bereiken, of ze moeten betalen voor de tunnel.
Ik eis dus een bescheiden stukje van België om de bewoners in het zuiden te verbinden met Nederland!

necrosis | 29-10-12 | 01:19

ik denk wat 00.18: En toen NL de IJzeren Rijn weer moest openen, schoven ze er vlug een natuurgebiedje voor. Net als bij het Baalhoekkanaalplan. Het eigenlijk nutteloze onder water zetten van de Hedwigepolder is een ondergeschoven kindje van het derde uitdiepingsverdrag van de Westerschelde en wordt nu fanatiek verdedigd door de Belgen als wraak voor het torpederen van datzelfde Baalhoekkanaal.

bruine kikker | 29-10-12 | 01:19

de grote Anti | 29-10-12 | 01:06 | + 0
De realist, ook al leeft hij maar even. Hij bespreekt de dagelijkse dingen van het leven.

ikdenkwat | 29-10-12 | 01:11

Fight the winds, eat more burgers.

Shareholder II | 29-10-12 | 01:08

Toen de grote Anti nog jong was verbaasde ik mij altijd over de nogal smerige uitspraak dat een klasgenoot moest 'poepen'.. en zich niet schroomde dat iedereen te laten weten.

Later dacht ik dat het iets typisch nederlands was,maar gelukkig weet ik nu beter.Er zijn genoeg beschaafde nederlanders.

de grote Anti | 29-10-12 | 01:06

de grote Anti | 29-10-12 | 00:59 | + 0
Of een punt uit mn rug drukken, die bruin karper een zetje geven in de goede richting geven. Na ja wat al dan niet. uitscheiding is het ik hoef het niet meer weg ermee!

ikdenkwat | 29-10-12 | 01:02

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:56
Wat dacht je van 'ontlasten'.
Dat klinkt nog veel eleganter.

de grote Anti | 29-10-12 | 00:59

Stormageddon | 29-10-12 | 00:52 | + 0
Die bruine die doorgezakte? Waar je het zwarte geld in bewaarde. Die heb je toch allang de deur uitgedaan?

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:58

einde van de domheid 23.09: Ed Nijpels gaf alleen wat lippendienst aan het idee en werd gewoon als een politieke puppet naar voren geschoven, ver voorbij zijn competentie. Goedkoop is het zeker, op de rug van de anderen. Maar daar gaat het niet om. De Hedwigepolder is een symbooldossier geworden voor de Zeeuws-Vlaamse bevolking, van "tot hier en niet verder" want ze is de zoveelste in een lange rij van verprutste gebieden. Kunstmatig aangelegde "nieuwe natuur", weggravingen van de vruchtbare zeekleilagen, inundaties, kortom het volledig verloederen van een hele landstreek, die altijd een voorbeeld was van efficiënt landschapsbeheer.

bruine kikker | 29-10-12 | 00:58

de grote Anti | 29-10-12 | 00:52 | + 0
Sorry voor mn straat taal? bij deze een biertje het is je gegund. Ben ff bouten eeeehhh schijten als je niet begrijpt.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:56

Ik hoor net dat NY 76 schuilkelders heeft.. hmm,ik heb mij wel vaker afgevraagd waar onze focking schuilkelders allemaal zijn.Sommigen zeggen onder de stopera,anderen zeggen de ij-tunnel.

Het is een soort van geheim en dat is niet juist.
Eigenlijk.

de grote Anti | 29-10-12 | 00:55

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:50
Een biertje bedoelt U?
Ja graag.

de grote Anti | 29-10-12 | 00:52

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:47
Oh? Wil je dat ook bij mijn vorige bank komen uitleggen?

Stormageddon | 29-10-12 | 00:52

de grote Anti | 29-10-12 | 00:47 | + 0
Pilsie?

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:50

Dit gaat een lange nacht worden vrees ik.. Maarja,mijn speculaties tot zover is dat de schade zal meevallen.

de grote Anti | 29-10-12 | 00:47

Stormageddon | 29-10-12 | 00:44 | + 0
Tja die is eerder opgemaakt dus waardeloos bij latere overeenkomsten.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:47

necrosis | 29-10-12 | 00:36 | + 0
Die hebben we al hoor voor mijarden heeft de ING AIG aandelen gekocht, schijnen daar weer winst over te maken ofzo. www.nu.nl/economie/2907199/vs-verdient...

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:45

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:27
Zullen we die Belgen dan eens helpen herinneren aan de beloftes die gedaan zijn bij de Conferentie van Wenen?
Het Internationaal hof zit overigens in Den Haag. Een echt grote-mensenland met het hof in zijn landsgrenzen laat zich niet piepelen door een fantasieland.

Stormageddon | 29-10-12 | 00:44

strohond 22.32: Inderdaad, donder op met je gezwets en laat die polder met rust!
Als je door de modder wilt gaan banjeren, ga je maar wadlopen.

bruine kikker | 29-10-12 | 00:41

@bruine kikker | 29-10-12 | 00:33
Ik stel heel bescheiden voor om heel België onder water te zetten.
Ik ga de geschiedenisboeken er maar eens op naslaan of we niet ooit zo'n afspraak hebben gemaakt.....

necrosis | 29-10-12 | 00:39

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:33
En als toetje krijgen we Obama op onze nek, aangezien New York vroeger van Nederland was....

necrosis | 29-10-12 | 00:36

necrosis | 29-10-12 | 00:31 | + 0
Idd als die bij een hof kunnen aankloppen kunnen we Indonesië aan gaan vallen.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:33

Heeft iemand een link van een goede cam waar je echt wat kunt zien?
Wanner komt ie aan land.., Nederlandse tijd?

Harry de Slijter | 29-10-12 | 00:33

deropofderonder 21.06: De Hedwigepolder onder water, dat willen we helemaal NIET met z'n allen!
Dat achterbakse, ondemocratisch genomen besluit moet nou eindelijk maar eens teruggedraaid worden. Kan gerust want de inzichten zijn intussen op verstandige wijze geëvolueerd. Met of zonder de subsidiedronken Nederlandse Vogelfreaks.

bruine kikker | 29-10-12 | 00:33

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:27
Als belofte schuld maakt, dienen we ook nog even een onafhankelijke Molukse staat te realiseren.
Nederland gaat het nog druk krijgen.....

necrosis | 29-10-12 | 00:31

neemjemoederindemali | 29-10-12 | 00:25 | + 1
Wel die zonder cyaankali aub

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:30

@neemjemoederindemali | 29-10-12 | 00:25
En mij wilde je destijds €150 aftroggelen...
#afzetter

necrosis | 29-10-12 | 00:28

Stormageddon | 29-10-12 | 00:23 | + 0
Beloftes maken schuld, bij elke aanvechting bij het hof winnen de Belgen. De uitvluchten waar ze de burger kutjes mee piepelen gelden niet in de grote mensen wereld.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:27

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:18
Laat die kutBelgen lekker zelf een spoorlijn aanleggen op hun eigen grond.
Dan weten ze precies wat het kost!
*Nederland soeverein*

necrosis | 29-10-12 | 00:25

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:13

€ 15,- per kopje. #mazzelaar

neemjemoederindemali | 29-10-12 | 00:25

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:19
En met het geld dat we daarmee hebben bespaard geven we Griekenland weer een zetje in de rug zodat ze tanks kunnen aanschaffen, hoe krom hoe krom.

INH.30CL | 29-10-12 | 00:23

bolkebeer | 29-10-12 | 00:21 | + 0
Gute nacht...

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:23

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:11
Zolang je met een roeiboot in Antwerpen kan komen is de toegang gegarandeerd. Dat is wat anders dan de Westerschelde uitbaggeren voor grotere schepen dan er nu kunnen komen.

Stormageddon | 29-10-12 | 00:23

@bolkebeer | 29-10-12 | 00:16
hier mijn rekeningnummer: 25636668 Zurich bank
Stort daar 10 Euries op en ik bid voor u, elke dag:-)

INH.30CL | 29-10-12 | 00:21

Godverdomme, ik zie dat ik mijn eerste -kuddo alweer verdient heb. Slaap lekker, nazi's.

bolkebeer | 29-10-12 | 00:21

INH.30CL | 29-10-12 | 00:17 | + 0
Zeker nu we het leger in de uitverkoop doen.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:19

-weggejorist-

Bakito | 29-10-12 | 00:19

necrosis | 29-10-12 | 00:16 | + 0
Ja ja de ijzeren Rijn ook zoiets. Nadat deze heel wat jaren ongebruikt bleef, wilde België de IJzeren Rijn, de verbinding tussen de Antwerpse haven en het Ruhrgebied weer in gebruik nemen. Nederland was hierop tegen. De uitspraak van het Permanent Hof van Arbitrage van 24 mei 2005 stelde België op basis van het verdrag in het gelijk, waardoor de spoorlijn weer geopend moet worden.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:18

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:11
Wat maakt het eigenlijk uit allemaal? Nederland is allang weggegeven. Binnenkort zijn we een bondsstaat, niets meer en niets minder.

INH.30CL | 29-10-12 | 00:17

"De badkuip van Zeeland" noemen de Nonkels uit Brussel deze kwestie tegenwoordig. Een heikel probleem dat middels subsidie opgelost kan worden. De rekeningnummers van de verantwoordelijke bestuurders zijn aan te vragen via Postbus 51.

bolkebeer | 29-10-12 | 00:16

INH.30CL | 29-10-12 | 00:13 | + 0 -
check

Bakito | 29-10-12 | 00:16

@ikdenkwat | 29-10-12 | 00:11
Kan België niet gewoon zelf een doorgang naar zee graven?
Moet Nederland nu werkelijk OVERAL voor opdraaien?
What's next? eerherstel van de IJzeren Rijn?
Heel Nederland onder water?
Weg met ons?

necrosis | 29-10-12 | 00:16

neemjemoederindemali | 29-10-12 | 00:09 | + 0
Lijkt me lekkert!!!!

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:13

Het verdrag van Londen, belofte maken schuld... Nederland wilde niet dat België zeggenschap kreeg over de Westerschelde en behield Zeeuws-Vlaanderen, maar
Nederland moest wel de toegang tot de haven van Antwerpen over de Westerschelde garanderen. Daarmee punt uit.

ikdenkwat | 29-10-12 | 00:11

@Bakito | 29-10-12 | 00:07
'van slag' is in ieder geval passend voor jou.

necrosis | 29-10-12 | 00:11

@ikdenkwat | 28-10-12 | 23:17

Ik maak vrijwel elke dag heerlijke snert, ook een kopje?

neemjemoederindemali | 29-10-12 | 00:09

@necrosis 00:04
"overslag" is een contaminatie.

Het is namelijk "van slag" of "overstuur"

Bakito | 29-10-12 | 00:07

@Stormageddon | 29-10-12 | 00:03
Die geef ik sowieso overal de schuld van, zelfs als m'n riool verstopt zit.

INH.30CL | 29-10-12 | 00:05

@INH.30CL | 29-10-12 | 00:00
Straks krijgen we nog een quotum voor de hoeveelheid overslag in 010.
Ik zou gewoon een afgedankt vrachtschip afzinken in de Westerschelde.

necrosis | 29-10-12 | 00:04

@INH.30CL | 29-10-12 | 00:00
Oh, dus we kunnen gewoon Pechtold de schuld geven.

Stormageddon | 29-10-12 | 00:03

@Stormageddon | 28-10-12 | 23:51
Vergeet niet dat we vanwege regeltjes uit Brussel hierover praten.

INH.30CL | 29-10-12 | 00:00

de grote Anti | 28-10-12 | 23:56 | + 0 -
Ned3 = staatspropaganda.

Levensgevaarlijk.

Bakito | 29-10-12 | 00:00

@Bakito | 28-10-12 | 23:47
Dat is dan ook iets wat het allemaal niet makkelijker maakt.Deze vrolijke kleine provinciale dorpen geven een verkeerd beeld van nederland anno 2012.
Soms heb ik ned3 opstaan en als ik zie wat er daar allemaal voor zoete shidt word uitgezonden dan stemt mij dat droevig.Niet de realiteit.

de grote Anti | 28-10-12 | 23:56

@INH.30CL | 28-10-12 | 23:47
Vind ik een beetje te makkelijk. Meebetalen... Waarom betalen ze alles niet? Nederland betaalt de 2e Maasvlakte toch ook helemaal zelf? Zij willen toch dieper water voor Antwerpen?

Stormageddon | 28-10-12 | 23:51

Oke dan..... laat de finnen die dijken dan maar doorsteken.... maar dan achteraf geen gelul over hadden we ze geen zwemvesten moeten meegeven....

pim achtertuin | 28-10-12 | 23:48

Wat betreft Zeeland: dat gebied is blijkbaar niet geschikt als moslimkolonie, terwijl er toch genoeg drugshandel plastsvindt. In PvdA-ogen is die provincie dan nutteloos, met alle gevolgen van dien.

Bakito | 28-10-12 | 23:47

@Stormageddon | 28-10-12 | 23:39
Krankzinnig dekt de lading niet. Welke volslagen randdebiel heeft dit überhaupt verzonnen?

Parsons | 28-10-12 | 23:47

@Stormageddon | 28-10-12 | 23:39
In het contract wordt vastgelegd dat Vlaanderen meebetaalt aan natuurherstel in het gebied, aan kustbescherming en aan de aanleg van een tunnel bij het Zeeuwse Sluiskil.

INH.30CL | 28-10-12 | 23:47

Stormageddon | 28-10-12 | 23:44 | + 0
Als je doelt op de opmerking van op je holmaatje de grote Anti | 28-10-12 | 23:18 | + 0 Die kan dat heus geloof me zelf echt wel met mij afmaken. maar dat is de bijkomstig heid van iemand die zonder argumenten wil winnen prima hoor.

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:46

Sandy is bij ons alleen op afstand voorbij getrokken en heb ik 3 dagen nog nooit zoveel regen gezien... arme new yorkers

Elmauro | 28-10-12 | 23:46

@ikdenkwat | 28-10-12 | 23:39
En die argumenten van jou waren... Er wonen 300.000 mensen en er worden uien geteeld.
Vind ik om te huilen.

Goed joh, vind jij het een aanwinst. Prima, mag. Maar ik vroeg het helemaal niet aan jou. Waar bemoei je je mee?

Stormageddon | 28-10-12 | 23:44

@Parsons | 28-10-12 | 23:38
Daarom liggen die grote vloerkleden daar ook incl. bezem:-)
Overigens ben ik wel van mening dat je een weeralarm in the Us of A serieuzer dient te nemen dan de ANWB hier en hun code rood.

INH.30CL | 28-10-12 | 23:44

Hier zitten Iraanse wetenschappers achter. KAN niet anders. We moeten de daders tot het gerecht brengen. NU!

GormSuil | 28-10-12 | 23:43

@Parsons | 28-10-12 | 23:34
En dan komt er nog wat bij: Nederland moet zijn deel van de Schelde uitbaggeren om Antwerpen ten dienste te zijn, en de "schade" voor de "natuur" die daar uit voort komt moeten wij zelf ook "compenseren".
Wat is dat voor kromme afspraak? Wat leveren die Belgen in? Kunnen die geen land afstaan voor "natuurcompensatie"?
Het komt er nu een beetje op neer dat de Belgen alle lusten krijgt en Nederland alle lasten, naast de oneigenlijke concurrentie voor Rotterdam. Antwerpen wil schepen onthalen die daar normaliter niet zouden kunnen komen en wij moeten dat faciliteren?
Ik vind het een krankzinnige afspraak.

Stormageddon | 28-10-12 | 23:39

Stormageddon | 28-10-12 | 23:22 | + 0
Wat me altijd opvalt is bij tegengas -daar kan je niet tegen- je mening door te drukken. Jij zegt dat gebied/mensen etc. geen een aanwinst is. Ik zeg dus van wel. Met duidelijke argumenten. Als die mensen daar met plezier wonen prima, landbouw een pre. Wat verbeeld jij je wel niet in om over deze Nederlanders zo rare opmerking te maken. Kom je aan met architectuur alsof je daar voor geleerd hebt, het type volk alsof jij meer bent dan hunnieeee en ontpopt zich uiteindelijk spontaan als infrastructuur deskundige. Tja het eeuwige tja....

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:39

@INH.30CL | 28-10-12 | 23:36
Dat is flauw, jij constateert feiten.

Daar houden ze niet van hoor.

In Den Haag.

Parsons | 28-10-12 | 23:38

Sjonge. Een lagedrukgebied.

gruzelement | 28-10-12 | 23:37

@Parsons | 28-10-12 | 23:34
Ja, maar jij en ik weten dat het gesticht ergens in Den Haag staat, ergens zijn ze al thuis dus.

INH.30CL | 28-10-12 | 23:36

Ik bedoel, hoe geschift moet je zijn om af te spreken dat je tigmeloenen zult betalen als je een stuk land, dat je voorvaderen van de zee hebben gewonnen, niet onder water gaat zetten.

Dan hoor je thuis in een gesticht.

Parsons | 28-10-12 | 23:34

@Bakito | 28-10-12 | 23:32
De thunderbirds?

INH.30CL | 28-10-12 | 23:33

Weet je wie New York ook wou slopen?

Bakito | 28-10-12 | 23:32

Ach waarom niet *schopt jukebox*
www.youtube.com/watch?v=GmFp0I8AZqw

Nog anderhalve maand te gaan,ik ben benieuwd hoeveel idioten rotzooi gaan schoppen,plunderen en verkrachten.

de grote Anti | 28-10-12 | 23:32

@Einde van de Domheid | 28-10-12 | 23:26
Het gaat om de krankzinnigheid van de afspraak, niet om het nakomen van afspraken in het algemeen.

Parsons | 28-10-12 | 23:31

Almere heeft wel de mooiste en langste busbaan van Europa maar dan nog wil je er niet wonen.

INH.30CL | 28-10-12 | 23:27

zeg maar jansen | 28-10-12 | 23:17 | | Reageer+ |
0

Belgie kan een schadeclaim indienen van 70m wanneer we onze afspraken niet nakomen. Dit is gewoon een postuum eerbetoon aan de Mos die (als een kraker die een enquete in de buurt houdt over of het pand nu wel of niet ontruimd moet worden) de voortgang van de grote mensenwereld probeert tegen te houden en daar een leuk loon aan overhield.

Einde van de Domheid | 28-10-12 | 23:26

@neemjemoederindemali | 28-10-12 | 23:15
En ik doe niet eens aan twitter. Kun je nagaan.

Stormageddon | 28-10-12 | 23:24

@ikdenkwat | 28-10-12 | 23:11
Nou, ik zou zeggen: ga er eens kijken. Verbaas je over datgene wat ze daar architectuur durven te noemen. Verbijster je over het type volk wat er woont. Probeer er eens van de ene wijk in de ander te komen (hemelsbreed 500 meter van elkaar gescheiden) zonder minstens 10 kilometer te moeten omrijden om dan onverbiddelijk een file vast te lopen.


En nee, ik vind mezelf geen aanwinst voor het land, maar dat heb ik ook nooit beweerd. Dus waar je dat vandaan haalt is me een raadsel. Bovendien was de oorspronkelijke vraag niet aan jou gericht maar @illuvatar. Doe je dat wel vaker, vragen beantwoorden die jou niet gesteld worden en je ongevraagd tegen dingen aan bemoeien waar je geen partij in bent? Denk je dat jouw omgeving dat op prijs stelt? Think again.

Stormageddon | 28-10-12 | 23:22

Koud erinvallen is een nieuwe hobby van mij,je moet wel een beetje meegaan met de tijd.

de grote Anti | 28-10-12 | 23:22

Stormageddon | 28-10-12 | 22:51 Nog even wachten tot ze er allemaal wonen en dan kan er een hek omheen.

zeg maar jansen | 28-10-12 | 23:21

de grote Anti | 28-10-12 | 23:18 | + 0
Als je niet weet waar het overgaat doe dan eens iets lezen brrrrrrr..... koud erinvallen zo 2011

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:20

de grote Anti | 28-10-12 | 23:18 En dat dan nog in een glas water.

zeg maar jansen | 28-10-12 | 23:19

Storm is wel zeker een aanwinst,knuppel..
Waarschijnlijk kun je van drie ikdenkwats één storm maken.

de grote Anti | 28-10-12 | 23:18

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 23:15 | + 0
Jij mengt ook overal in, over eigenpijper te spreken. Ga toch koken man.

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:17

Einde van de Domheid | 28-10-12 | 23:09 Je zal er maar wonen. Lekker vrij, open omgeving, geen terror-mocro's en dan komen de Belgen met een onteigeningsplan.

Vanwege hun probleem dat ze van Zeebrugge niet de belangrijkste haven hebben gemaakt.

zeg maar jansen | 28-10-12 | 23:17

Die tsunami op NetGeo net, dat was pas heavy!

Einde van de Domheid | 28-10-12 | 23:16

@Stormageddon | 28-10-12 | 22:37

Wat ben je ook een eigenpijper, zelfs een megastorm gebruiken om meer volgers te krijgen. Tssss.

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 23:15

Niks aan de hand, superHOAX van GS.

INH.30CL | 28-10-12 | 23:14

Stormageddon | 28-10-12 | 23:03 | + 0
Rare opmerking voor 300.000 Nederlanders en wat de landbouw opgebracht heeft. Ik woon er niet. Btw vind je jezelf echt een aanwinst voor dit land?

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:11

" Ed Nijpels bevestigd dat het onder water zetten van de polder de goedkoopste en meest effectieve manier is voor natuurcompensatie; in het verdrag is vastgelegd dat ontpoldering van de Hertogin Hedwigepolder volledig betaald wordt door Vlaanderen.[2]"
Groei op, de economie is gediend met het verbrden van de Westerschelde en er staat slechts 1 huis in dat gebied. Beetje flauw om daar nog over te miepen.

Einde van de Domheid | 28-10-12 | 23:09

Goed voor de NL industrie.
Deltawerken verkopen ,http://www.deltawerken.com/68
De rest van het huiswerk bestaat uit google "water management dike" en vind de beursgenoteerde bedrijven.

suffie63 | 28-10-12 | 23:08

Verkeerde dag. Sandy was uit Saturday Night Fever.

Gespeeld door Olivia Newton John.

zeg maar jansen | 28-10-12 | 23:03

@ikdenkwat | 28-10-12 | 23:00
Jij woont er? Gecondoleerd.

Stormageddon | 28-10-12 | 23:03

Stormageddon | 28-10-12 | 22:51 | + 0
Vind ik van wel,tevens rare opmerking.

ikdenkwat | 28-10-12 | 23:00

@illuvatar | 28-10-12 | 22:39
Nou... even ter nuancering: vind je Almere en Lelystad echt een aanwinst voor dit land?

Stormageddon | 28-10-12 | 22:51

illuvatar | 28-10-12 | 22:39
Ik vind het prima. Tegen de tijd dat de politiek die voorstellen van jou gaat realiseren is het inmiddels 2043 of zoiets. Tegen die tijd is Geenstijlland allang opgespoten en is het altijd feest.

Strohond | 28-10-12 | 22:49

Volgens Wientjes,een paar dagen geleden, was de polder weer terug.

CoffeePatch | 28-10-12 | 22:48

-weggejorist-

illuvatar | 28-10-12 | 22:41

@illuvatar | 28-10-12 | 22:34
Hoezo -1? Doe dan minimaal -2!

illuvatar | 28-10-12 | 22:40

@Strohond | 28-10-12 | 22:32
Welke polders zijn er nog meer besloten te worden geïnudeerd eigenlijk?
Nu is bezig de voorbereidingen van de definitieve inundatie van de Noordwaard, de polder tussen Werkendam en Dordrecht.
Binnenkort ook de Afsluitdijk verwijderen? Noord-zuid Flevo? NO-polder? Grün? Fryslân?

illuvatar | 28-10-12 | 22:39

Olc32 | 28-10-12 | 21:11
Zo dacht Bush er ook over en Obama waarschijnlijk ook.

Strohond | 28-10-12 | 22:37

@Bertus Brulbroek | 28-10-12 | 22:07
Wat zijn die twee dezelfde torens in het midden van het filmpje op 2:11? Was dit opgenomen voor de aanval van de sharianen?

illuvatar | 28-10-12 | 22:34

Afspraak is afspraak, dus weg met die polder.
Die hedwigespolder begint zo langzamerhand op de JSF te lijken. Gaat helemaal nergens over en al jaren staan de kranten ermee vol. Analyses,opinies en nog meer gemekker.
Neem godverdomme een besluit en donder op met je gezwets.

Strohond | 28-10-12 | 22:32

@Stormageddon | 28-10-12 | 22:25
+1 voor de nick, reaguursel niet gelezen.

illuvatar | 28-10-12 | 22:29

Gelukkig ben je op de dertiende vloer van een bouwwerk altijd veilig, die kan nooit worden kapodtgeblazen.
Lijkt op lekker doorrijden op de A3, waar nooit file is.

illuvatar | 28-10-12 | 22:29

Een glas, een plas en ook in NY bleef alles zoals het was.

Strohond | 28-10-12 | 22:27

De Staten Island Ferry vaart nog gewoon.
www.earthcam.com/usa/newyork/statueofl...
En de golven hebben amper schuimkopjes dus nog geen windkracht 5. Het valt dus vooralsnog wel mee.

Stormageddon | 28-10-12 | 22:25

Als je bij je volle verstand een polder vol laat lopen omdat dat moet van een paar groengestoorden ben je niet goed snik.

Parsons | 28-10-12 | 22:22

New York heeft wel voor hetere vuren gestaan, en bovendien, als ik er was zou ik het prima vinden om een dagje extra te blijven!

irma zonderboezem | 28-10-12 | 22:15

Zoals de orkaan zei tegen de palmboom:
"Hold on to your nuts, this is not an ordinary blowjob."

illuvatar | 28-10-12 | 22:09

Aan die storm doe je weinig/niets behalve uitzitten.

Stroopdoos | 28-10-12 | 21:59

Maat van me zit momenteel in New York en omstreken. Hopelijk komt ie er goed van af!

Mc.oño | 28-10-12 | 21:58

Wel triest dat die polder onder druk van de EU en de Belgen nog onder water wordt gezet. Wat mij betreft hadden ze de tyfus kunnen krijgen.

Stroopdoos | 28-10-12 | 21:54

Een stevig windje en wat water , dat werkt reinigend , God weet precies wat hij doet.

Minus Richels | 28-10-12 | 21:53

maar manhattan ligt dan ook best verscholen in een baai

teruggehenkt | 28-10-12 | 21:51

Ik zit nu op Manhattan, 34 west street (garment district) en het is hier nog vrij rustig. Grootste probleem is dat de metro stilgelegd wordt om 19:00 uur omdat ze bang zijn dat er water in de tunnels stroomt (gaat vrij makkelijk, overal ventilatieroosters op straat die in contact staan met de tunnels). hierdoor gaan er veel winkels nu al dicht zodat de medewerkers naar huis kunnen. morgen is alles dicht, dan zien we wel of het echt zo ernstig is.

teruggehenkt | 28-10-12 | 21:50

Bart_Bart | 28-10-12 | 21:15 |
1 Turk meer of minder........

Olc32 | 28-10-12 | 21:48

Alleen een aardbeving kan New York wegvagen, niet een orkaan.

Menno Edens | 28-10-12 | 21:46

Trouwens, cool man. Kan die .pdf evacmap in illustrator importeren.

Life_Of_Slice | 28-10-12 | 21:46

Uiteindelijk zal het allemaal wel meevallen.

Glas Koning | 28-10-12 | 21:44

@eerstneukendanpraten | 28-10-12 | 20:45

We sturen Jeanette van Aad wel ff, die kan in haar eentje Sandy wel aan.

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 21:43

Minder heftig dan Irene. Ok, waar maken mensen zich dan druk over? Er waren destijds gewoon mensen aan het joggen over de waterfront.

Life_Of_Slice | 28-10-12 | 21:37

Samsom zal toch wel zo slim zijn om er voor te zorgen dat Brussel onder water komt te staan ipv de hedwigepolder.

neemjemoederindemali | 28-10-12 | 21:36

Nee, niet weer een weeralarm. De vorige 764 waren allemaal voorbarig en vielen reuze mee.

Hapax | 28-10-12 | 21:35

Ik had in mijn jeugd (1978) al natte dromen van Sandy, ik had haar graag nat willen maken. Nu anno 2012 is ze van plan om mij nat te maken.

H.A. Ram | 28-10-12 | 21:33

Vanuit Jackson Heights: Gekkenhuis in de supermarkt, drugstore maar niet erg druk op straat. In tegenstelling tot vorig jaar heeft niemand zijn winkel dichtgetimmerd. Beetje wind, veel wolken. Verwacht er niet te veel van alleen zal het warme water wel weer stoppen: elke keer als het een beetje regent loopt de kelder onder en staat de boiler onder water.
Morgen niet naar het werk: geen subway en kantoor zit in de floodzone.
Zelfs als Sandy niet over NY gaat kunnen we er grote last van hebben omdat er dan een enorme berg met water uit het achterland aankomt.

De Veerboot | 28-10-12 | 21:30

Ik bied mijn schoonmoeder graag aan als buffer.

poepaanmijngaatsie | 28-10-12 | 21:29

@Stekeltje | 28-10-12 | 21:19
Ach, het is alsof je een winnende Complexe Combo Weddenschap in handen hebt.
Volle maan, springtij : check
Koufront vanuit het Noorden : check
Tropische storm/ orkaan : check

suffie63 | 28-10-12 | 21:28

Met zo'n enorme dijk van zandzakken is er niks aan 't handje. Niks te te zien dus, doorlopen allemaal.

Herr Kaloin | 28-10-12 | 21:28

En de milieumaffia ziet het als wraak van God, omdat politici geen beleid maken op hun alarmisme. I kid you not. grist.org/author/ted-glick/
(btw, zou een conservatief zo'n uitlating doen, dan zou de wereld te klein zijn)

Allemaal | 28-10-12 | 21:22

Zal wel een beetje loslopen, die Amerikanen zijn altijd van die paniekzaaiers. het duurt nog tot dinsdag voodat het een beetje spannend wordt, zoveel noordelijker dan de evenaar zijn de stormen nooit zo sterk.

Stekeltje | 28-10-12 | 21:19

Wat een klote ruil afspraak....... diep dan Brussel uit of zet het onder water.

wel/niet | 28-10-12 | 21:18

@Olc32 | 28-10-12 | 21:11
Waarom heb jij het dan niet zo op Amerikanen (gij Turkse racist) ?

Bart_Bart | 28-10-12 | 21:15

Het is te hopen dat miss Liberty een onderbroekje aanheeft voor als haar jurk opwaait door Sandy!

deraderendraaien | 28-10-12 | 21:15

Net als vorig jaar zal het wel weer over waaien.

Ik was in Haren | 28-10-12 | 21:14

Dit is trouwens niet echt een 'sandy' storm, maar ik kan me vergissen.

Bart_Bart | 28-10-12 | 21:13

Heeft MSNBC Romney al de schuld gegeven van deze terroristische storm des doods?

Bart_Bart | 28-10-12 | 21:12

-weggejorist-

Olc32 | 28-10-12 | 21:11

Ik moet zeggen dat Bloomberg lekker kalm is bij de uitleg om weg te komen.http://abclocal.go.com/wabc/livenow?id=8857235

deraderendraaien | 28-10-12 | 21:07

Heeft Fox News Obama al de schuld gegeven van deze terroristische storm des doods?

Stormageddon | 28-10-12 | 21:07

Mooi dat die Hedwige eindelijk gaat verzuipen Pritt, dat hebben we (regering met Cda en vvd) al jaren geleden in een verdrag vastgelegd met de Belgen. Een man een man, een woord een woord.

deropofderonder | 28-10-12 | 21:06

@Dikke Negor | 28-10-12 | 20:56 |

Amerikaanse presidenten zijn niet zo goed met rampspoed. Misschien moeten we Bea even uitlenen. Die heeft dat in de vingers...

Parel van het Zuiden | 28-10-12 | 20:59

Als die oostkust Obama zuigende klootzakken al zouden moeten vertrekken, dan met dit liedje in hun leeghoofden:
youtu.be/Fa3h3pnhg8s

smdyasc | 28-10-12 | 20:58

@Dikke Negor | 28-10-12 | 20:56
Zou zo maar kunnen dat het campagne team zich de ballen uit z n broek lacht.

Uw Verzekeringsadvis | 28-10-12 | 20:58

Wie gaat er dan ook in New York wonen?

1+1 | 28-10-12 | 20:57

Komt Obama vast goed uit...

Dikke Negor | 28-10-12 | 20:56

Maar gelukkig kan Sandy geen vliegtuigen besturen.

H.A. Ram | 28-10-12 | 20:51

Rikers island wordt zo te zien net zoals de Hedwigepolder onder water gezet

Cor Sleutel | 28-10-12 | 20:50

Hebben ze net zo een mooie toren neergezet krijg je dit weer, zijn het geen terroristen is het die k*t natuur weer.

Uw Verzekeringsadvis | 28-10-12 | 20:48

Hebben ze daar ook Hollandse Deltawerken...

da wizard | 28-10-12 | 20:47

Over een paar weken krijgen we in NL Frankensnow.

Boris Poepnagel | 28-10-12 | 20:46

tjonge boeiend.

Andersom dag | 28-10-12 | 20:46

Is het vrijheidsbeeld al vastgesjord?

eerstneukendanpraten | 28-10-12 | 20:45

't is me wat. harde woei

nuisz | 28-10-12 | 20:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken