Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het Mo-is-kudt-filmpje is niet het probleem

wilderstrololololo.jpegNadat iedereen en zijn schoonfamilie het filmpje "Innocence of Muslims" al had gezien, plaatste Geert Wilders afgelopen zaterdag de prutsvideo ook nog op zijn site. Want Wilders is een first class agent provocateur. Anti-EU deed hem de verkiezingen verliezen, dus draait Wilders weer terug naar zijn anti-Islam populisme en springt hij als één van de laatste op de Innocence of Muslims bandwagon. Vandaag, weer twee dagen later, staan de media ineens vol met koppen als "ambassades op scherp door Wilders". Want op zaterdag en zondag lezen de booslims geen internet, klaarblijkelijk. Maar goed, nee dus. De ambassades staan helemaal niet op scherp door Wilders. De ambassades staan op scherp door een paar boze extremistische fundimoslims zonder gevoel voor humor en met een politieke agenda om extreem islamfundamentalisme op de voorpagina's te houden. Wilders heeft nog nooit een ambassadeur in de fik gestoken, en voor zover wij weten vliegen ambassadeurs ook niet in de fik door een video up te loaden. Dus ook de Duitse minister die alle juridische middelen in wil zetten om de film te verbieden is een bangepoepert die de verkeerde symptomen bestrijdt. Want laten we de boel vooral niet omdraaien. En niet Wilders nog een extra Pino in zijn populistische poepert rammen door met aangifte te gaan dreigen, zoals hier iemand zeer dwaas beweert. Het 'Mohammed is een eikel'-materiaal is niet het probleem, net zo min als het embedden er van. De fundimoslimleiders die een piswoedende Allah-meute met andersdenkenden-aversie nodig hebben om hun macht te consolideren zijn het probleem. Wilders weet dat niet iedereen dat snapt en provoceert er op de meest simplistische manier mogelijk mee. Dat mensen daar in trappen, dat is ook een probleem. Vandaag, dus twee dagen later, valt Nederland over elkaar heen om te laten zien dat ze met open ogen in de provocatie van Wilders getrapt zijn. Wie mag al die beveiliging vervolgens weer betalen? Precies. Hoe dan ook, Wilders is een zuivere Penis Aquarosa. Maar hij is niet degene die schuldig is aan geweld tegen ambassades. En wie in zulke populistische boobietraps van Geert trapt, is geen centimeter intelligenter dan die ambassadekillers in Arabozië. Want dat blijft de grootste schande: dat er nog steeds mensen zijn die AmbassadeBBQ's organiseren zijn vanwege een infantiel YouTube-filmpje. Kun je als Wilders, leider van moslimfundi's of nieuwsblad van willen profiteren, maar een beetje moslim met humor kaapt direct die poging met humor in plaats van vlaggen en ambassadeurs te gaan verbranden. LOL @ #MUSLIMRAGE!

Reaguursels

Inloggen

Antropomologisch bewijs.. Veel van die piemels/ en vagina's met die namen verkeerd om doen heel raar..

Neut | 18-09-12 | 20:14

Mar is een man.

Neut | 18-09-12 | 20:13

Mo is een vrouw?

Neut | 18-09-12 | 20:12

Mooie tweet aldaar van een moslimvrouw:
.
"They insult our prophet with the things they say.
And we insult our prophet by not following his way !!"
.
En daar is alles mee gezegd.

De waard zijn gast | 18-09-12 | 15:49

@Fiasco | 18-09-12 | 13:02
Zo is het. Toegeven is echt het domste wat je kunt doen, buigen voor terreur en geweld.

Daarmee krijgen ze wat ze willen, en zullen daarna weer de volgende stap zetten. Net zolang tot dat het westen jaknikkende dhimmi's zijn, en zij bepalen wat wel en niet mag:
www.wnd.com/2010/11/230069/

Ze proberen nu dus internationaal wetten er door te hameren die elke kritiek op islam strafbaar stelt.

La Bailaora | 18-09-12 | 13:29

@Juan Queso | 18-09-12 | 13:12
Nee joh, je begrijpt er niks. Je begrijpt niks van islam, niks.

Het is wel kudde gedrag, maar het niet 'zomaar'. Het is volkomen rationeel bedacht.

Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn, terwijl jij maar denkt dat ze 'dom' zijn, dat zijn ze allesbehalve.

Je onderschat ze volkomen.

Naast de reden die ik aangaf, dat het voor hen is om te gaan bepalen wat er wel en niet mag, is de bijkomende reden om elke kritiek op islam de mond te snoeren. Kritiek wordt altijd keihard onderdrukt in islam. Niet alleen Kurt Westergaard, maar ook Zweedse tekenaar, South Park, en de bedreigingen tegen de documentaire een aantal dagen geleden van een film van Tom Holland, een wetenschappelijke docu of Mo nou wel of niet bestaan heeft. Zij bepalen de agenda, niet wij. Zij bepalen wat wel en niet mag, maar dat begrijp je maar niet.
blogs.spectator.co.uk/douglas-murray/2...

Net zo als dat Theo een mes in lijf kreeg, Ayaan een fatwa en Salman Rushdie moet worden afgemaakt:
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/mid...

Je bent een Chamberlain.

La Bailaora | 18-09-12 | 13:21

La Bailaora | 18-09-12 | 12:19 |
Dom en naïef ja? Dan begrijp jij niet helemaal wat ik schrijf geloof ik. Dat moslimgeweld een grote bedreiging is dat moge duidelijk zijn. En dat dient bestreden te worden met alle middelen die daarvoor beschikbaar zijn.

Maar de *reden* van die opstanden is iets heel anders. Angst en kuddegedrag. Het is niet veel anders dan hoe de Duitse bevolking voor de tweede wereldoorlog werd opgehitst door Hitler en de zijnen. Dictatoriale machthebbers, in door oorlog verscheurde landen of landen die nog geen honderd jaar geleden nog uit primitieve stammen bestonden, die een religieus sentiment gebruiken als pressiemiddel om de bevolking dom en onderdrukt te houden. De Islam leent zich daar kennelijk nogal goed voor. En denk je dat het ingenieurs en doctoren zijn die zo'n ambassade bestormen? Ik denk het niet. Dat zijn lieden die de koran zelf waarschijnlijk ook nog nooit gelezen hebben en alleen maar kennen uit de preek van de imam. Dus daar ga je dan. Dat heeft geen zak te maken met of het doel van de Islam onderwerping van de hele wereld is, dat is de kapstok waar het aan wordt opgehangen.

En laat ze maar komen, ik wordt niet onderworpen door wat voor religie dan ook. En al helemaal niet door de Islam. Nooit. Ik heb meer tijd in het Midden Oosten doorgebracht dan heel veel mensen die ik ken. En ik moet, tot mijn spijt, erkennen dat mijn mening over de bevolking daar er daardoor niet op vooruit is gegaan. Het Westen is in een heleboel opzichten hypocriet. Maar daar doen ze er nog een paar schepjes bovenop.

Maareh, leer de islam kennen dus? Dat is toch exact de bedoeling van de islam als ik jouw bericht lees?

In het onderwerp hier ben ik van mening dat Wilders een olifant in een porseleinkast is en hij zich bewust zou moeten zijn van de rol die hij heeft als volksvertegenwoordiger. Dat is namelijk veiliger voor de mensen die hij nu in gevaar brengt. En voor wat moslimterreur betreft valt er aan wat Nanninga in het topic hierna zegt, helemaal niets toe te voegen.

Juan Queso | 18-09-12 | 13:12

Ik ben het met Garret Weldon | 18-09-12 | 09:49 | eens. Het is goed om een punt te maken naar die lui toe dat hun intolerantie niet gepikt wordt. Dat Quid dat interpreteert als goedkoop populisme vind ik niet helemaal terecht. Natuurlijk is het makkelijk scoren, maar het maakt ook maar weer eens duidelijk dat Wilders niet bang is van een stel idioten die boos zijn om dat knuppelige filmpje.

Fiasco | 18-09-12 | 13:02

@Juan Queso | 18-09-12 | 12:05
Tjezus, wat ben jij dom en naief. Denk je nou echt dat ze beledigd zijn door zo'n dom filmpje? Dat filmpje stond al maanden op internet, en dan heel toevallig, heel toevallig, wordt de ambassade aangevallen op 911, 11 na dato. Netzoals er 911 dagen tussen 311 Madrid 2004 en 911 New York zat. Toeval? Je denkt het toch niet he?

En dat terwijl het helemaal niet zo raar is Mohammed af te beelden in islam. Er zijn oude munten met de afbeelding van Mohammed in het MO, er zijn schilderijen:
www.city-journal.org/2011/21_1_mohamme...

De rede van de opstanden is heel duidelijk. Het doel van islam is onderwerping. Dus met dreiging en geweld leggen ze hun wil op door het westen te laten buigen. Als men nu die films gaat verbieden hebben ze gekregen wat ze willen. Morgen wordt het over een andere issue weer een stukje erger, totdat zij bepalen en de dienst uit maken wat er wel en niet geoorloofd is.

Nooit buigen voor dit terreur dus. Wilders doet dit omdat hij dit principe door en door kent. Leer de islam kennen joh, want je weet helemaal niets.

La Bailaora | 18-09-12 | 12:19

@ Polletje Piekhaar | 18-09-12 | 09:37
Ik haal oorzaak en gevolg niet door elkaar.
En ik ben het met je eens dat er altijd wel iets is wat moslimhaat jegens het westen schijnt aan te wakkeren. Terugslaan zeg ik.
Maar je praat in dit geval niet alleen over vrijheid van meningsuiting maar ook over roekeloos provoceren. Vrijheid van meningsuiting gaat op voor de maker van het filmpje, nog voor de eerste reacties daarop kwamen. Daarvan kun je misschien zeggen dat je de reactie had kunnen inschatten maar dat is gelul achteraf. En het geweld waar de plegers daarvan tot worden aangezet in de naam van een religie, staat in geen enkele verhouding tot wat dan ook. Als er partijen zijn in Nederland (en die zijn er), die die ideeën ook aanhangen dan moet de staat daar direct tegen optreden. Buiten de landsgrenzen is dat iets ingewikkelder, of was die missie in Afghanistan in eens wel een goed idee...
Wat Wilders echter doet is kolen op het vuur gooien vanuit zijn rol als Nederlandse politicus. En dan kun je zeggen dat hij tenminste ballen heeft. Maar het ongewenste effect kan heel goed zijn dat er daardoor morgen Nederlandse doden vallen in een een of ander achtergebleven gebied. En ook daarvan zou je kunnen vinden dat het dat waard is om onze "way of life" te beschermen maar ga het dan ook maar uitleggen aan de familie van die slachtoffers die die keuze niet hadden: "Sorry, uw man is omgekomen omdat idioten boos waren dat uw volksvertegenwoordiger een filmpje van iemand anders gepubliceerd heeft"...
Als die provocatie van Geert Wilders wordt beantwoord met geweld, dan zegt dat iets over de idioten die dat geweld plegen. Maar het is wel oorzaak en gevolg en niets anders.
Als Wilders op die manier zijn ideeën wil uitdragen, dan moet hij dat niet vanuit de politiek doen maar op hetzelfde podium gaan staan als Ayaan Hirshi Ali. Dat is vrijheid van meningsuiting.

Juan Queso | 18-09-12 | 12:05

Garret Weldon | 18-09-12 | 09:49
Vandaag heeft Nanninga lef getoond om vrijuit haar/zijn mening te verkondigen!

lanexxx | 18-09-12 | 10:26

Tijd om een paar Muslim Puppet Pals afleveringen op te nemen! (zie YouTube Potter Puppet Pals, meme van een tijd geleden, hilarisch en heel flauw) Dezelfde domme stemmetjes gebruiken, the Mysterious ticking noise en natuurlijk the pipebomb. Ik zie een uitdaging en heel veel likes in het verschiet. Nu nog iemand met ballen en een plek om onder te duiken.

Pearlyan | 18-09-12 | 10:20

Goed betoog, Quid.
Wilders scheert alles over een kam en probeert continue het vuurtje te stoken over het hoofd van alle moslims (met haar verschillende culturen).
Domme actie want hij weet donders goed dat de haatzaai kant daar wel weer op reageert. Het enige wat hij hiermee opnieuw uitlokt is een eenzijdige kijk op de islam. Daarbij worden ook de gematigde culturen / stromingen (en dat zijn er heel veel) de dupe.

drekzooi | 18-09-12 | 10:09

Zolang GS te laf is om de film te plaatsen geeft het geen pas Geert Wilders een 'lulletje rozewater' te noemen. En hoe vaak moet Wilders nog uitleggen dat je de islamisering van Nederland (zeg maar gerust, Europa) niet los kunt zien van de ketting waarmee we aan de EU liggen? Lees eerst Eurabië maar eens voor je die domme VVD-bek weer opentrekt, Quid. Of ga naast Jorritsma op de bank zitten bij Jinek, daar horen jullie als Telegraaf-hoeren tenslotte thuis.

Garret Weldon | 18-09-12 | 09:49

@Juan Queso | 18-09-12 | 08:36
Wanneer het niet om dit filmpje gaat, verzinnen ze wel iets anders. Zoals Afshin Elian opmerkt, het feit dat driekwart van de wereldbevolking geen Moslim is, is al een belediging van Allah, die met de dood moet worden bestraft. Dus haal alstublieft oorzaak en gevolg niet door elkaar.

Polletje Piekhaar | 18-09-12 | 09:37

@zeauzitdat | 17-09-12 | 22:53
Per jaar stemmen 100.000 hoogopgeleide nederlanders met hun voeten, dus u bent in goed gezelschap.

Polletje Piekhaar | 18-09-12 | 09:34

Filmpjes doden geen mensen, moslims wel.

Jan Passant mk2 | 18-09-12 | 09:26

ja dus, kan er nog steeds NIET om lachen. Feit blijft hier multikul rellen en daar monocultuur. ben het zat.

poli | 18-09-12 | 09:06

Mooi subjectief stukje Quid. Maar het is heel simpel, geen filmpje, geen brandende ambassades. Ongeacht de onderliggende haat van die zogenaamde moslimleiders die hun ongeletterde schaapjes aanzetten tot het plegen van die daden, is dat filmpje de aanleiding tot de dood van onder andere die Amerikaanse ambassadeur.

En als je dan weet dat er mensen zijn vermoord ten gevolge van dat filmpje, dan kun redelijkerwijs verwachten dat dat ook kan gebeuren bij Nederlandse Ambassades nadat een Nederlandse politicus dat filmpje met veel tamtam repost. Dan is het gewoon een kwestie van oorzaak en gevolg, de oorzaak zijnde het filmpje gerepost door Wilders en het gevolg doden bij de Nederlandse Ambassades. Ik zou dat wel eens voor een rechter willen zien.

Vrijheid van meningsuiting is een ding maar moedwillig mensen in gevaar brengen is ook iets. Dan kun je beter een voorbeeld nemen aan Aboutaleb, die zegt dat die moslims zich gewoon niet zo moeten aanstellen. Niet zeuren en maak zelf maar een filmpje voor op de tube als het je zo hoog zit...

Wat dan wel gezegd moet worden is dat die randdebielen die zo buitensporig op dat achterlijke filmpje reageren, een schop onder hun hol moeten krijgen.

Juan Queso | 18-09-12 | 08:36

La Bailaora | 18-09-12 | 01:34
Ja dat herhaalt zij al jaren. En ze heeft er leuk carrière mee gemaakt.

Simon_GS | 18-09-12 | 07:31

FBN | 18-09-12 | 02:29 | + -1
* uitzwaaien doet *

Botte Hork | 18-09-12 | 02:59

-weggejorist en opgerot-

FBN | 18-09-12 | 02:29

Ja Ja lieve flatscreen kindertjes, ik zeg gewoon iedere dag weer een nieuw filmpje met kwetsende beelden richting de fundies op het www zetten.Dan moeten ze iedere dag aan de bak.Dit vereist discipline,organisatie,planning,structuur iedere dag op tijd op ect ect...... dusss!!??

postbus51 | 18-09-12 | 02:20

Ayaan begrijpt het weer eens heel goed:

"De moslims die nu de straat opgaan om bestraffing van de makers van de anti-islamfilm te eisen, zijn geen marginale groep. Integendeel, zij vertegenwoordigen de hoofdstroming in de huidige islam. Weliswaar veroordelen vele moslims en ex-moslims het geweld, maar zij staan aan de rand van de moslimgemeenschap."
www.telegraaf.nl/binnenland/12956598/_...

La Bailaora | 18-09-12 | 01:34

Film was enkel mooie aanleiding om campagne op te voeren tegen het Westen en tegen Westerse ambassades. Ook wraak op USA wegens dood Al Kaida dikke deur. En de domme haatmassa laat zich aldaar de straat op sturen door al die diabolische regimes in MO en Noord-Afrika. trieste wereld die moslimwereld.

jojo1956 | 18-09-12 | 01:25

Ja hoor, na een zin over Wilders kon ik al weer raden dat het van Quid was.

Prima als je herhaaldelijk wil laten merken dat je Wilders niet hoog hebt zitten Quid, maar verdraai dan niet de feiten! Je weet namelijk dondersgoed dat Islam altijd een belangrijk punt voor Wilders is geweest, maar hij wegens de verkiezingen tijdelijk het accent heeft gelegd op het onderwerp Europa omdat hij nauwelijks iets kan doen aan de instroom van nog meer Islam zolang we in die verdomde EU zitten.

suvois | 18-09-12 | 01:23

@Uw Verzekeringsadvis | 17-09-12 | 21:58
Wat een ongelofelijk zieke, gestoorde en walgelijke figuur ben jij zeg.

Pffffff | 18-09-12 | 00:50

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:49
'Religie geeft mensen identiteit. '

Daar ben ik afgehaakt in dat apologetische stukje. Niks identiteit. Zeker de islam ontdoet het individu van elke vorm van identiteit, de vrouwen niet in de laatste plaats.

Pffffff | 18-09-12 | 00:39

Wim Kortenoeven laat zich leiden door wraak en de Telegraaf laat zich voor dat karretje spannen.

frisenfruitig | 18-09-12 | 00:16

@Moederneuk | 17-09-12 | 21:11
Dan zal u wel moeilijk lopen!

Pffffff | 18-09-12 | 00:13

MBeen | 18-09-12 | 00:07 | + 0 -
"De Duitse kant heeft de overhand want je bent overdreven politiek correct!"

En dat, meneer, is poep praten.

Rammstein | 18-09-12 | 00:10

Stinkende buitenlander ;)
Ik vroeg dat omdat ik begrijp dat als je een moslim bent er anders tegenaan kijkt en dan verklaart het moslim over de vloer hebben ook.
De Duitse kant heeft de overhand want je bent overdreven politiek correct!
Zo die zit.

MBeen | 18-09-12 | 00:07

Bakito | 18-09-12 | 00:05 | + -1 -
...... uh-oh ......

Rammstein | 18-09-12 | 00:06

Bakito | 17-09-12 | 23:49 | + 0 -
Dat geloof ik niet.

Rammstein | 18-09-12 | 00:05

(c)ZWITSUL | 17-09-12 | 23:58 | + 0 -
IK moet ook eerlijk zijn dat ik het ook geen fijne zet van GW vind om deze zooi op zn site te zetten maar ik wou dat al die ruimdenkende linkschmenschen eens die oogkleppen afdeden want god wat zijn die blij met een GW zodat ze weer een gezamenlijke vijand hebben.
Ze hebben verdomme toch ook wel door dat hele wijken naar de tyfus gaan en dat zijn jammer genoeg net de wijken met een hoog je weet wel gehalte.

MBeen | 18-09-12 | 00:05

MBeen | 17-09-12 | 23:58 |
Nee, half Duits, half Italiaans. Hoezo?

Bakito | 18-09-12 | 00:05

brutus68 | 17-09-12 | 23:54 |
Neuj, dat doe ik niet voor mijn imago hoor. Waarom denk je dat?

Bakito | 18-09-12 | 00:00

@wakkere_nederlander | 17-09-12 | 22:02

Dank! :-))

Fatwabuster | 17-09-12 | 23:58

@MBeen | 17-09-12 | 23:36

ja Maarten van .R is geen PVV/CDA/VVD vriend .. andere gast de ex PVV 'er Kortenhoven mocht nogmaals zijn gal over Wilders spuien, en wat ik opvallend vond in de uizending is dat Wilders nu al vast aansprakelijk wordt gesteld 'als er doden' vallen in Nederland, omdat hij dat fragmentje van You Tube op zijn site heeft gezet.
Dat is nou stemmingmakerij van dat Knevel & Poephoofd... bah, laffe Nederlandse media, laffe Nederlandse politiek

(c)ZWITSUL | 17-09-12 | 23:58

Bakito | 17-09-12 | 23:49 | + 1 -
Jammer genoeg wel, ze kunnen zo fanatiek zijn.
Maarre even voor de duidelijkheid, ben jij een witte Nederlander?

MBeen | 17-09-12 | 23:58

@Freedom4 Ever | 17-09-12 | 21:25

EU is Wilders niet pertinent op tegen, maar dan niet meer zoals de EEG eens was....... wel is hij pertinent tegen de Euro, zoals de helft van Nederland en inmiddels gaat Duitsland ook die kant op.

Euro is niet hetzelfde als EU!!

Fatwabuster | 17-09-12 | 23:57

Bakito | 17-09-12 | 23:49

"Sommige komen zelfs bij me over de vloer"...., wat ben je toch een weldoener, een absolute gutmensch. Een heuse Moslim over de vloer..... Ik had laatst een neger over de vloer, de buurt heeft er nou nog over....

brutus68 | 17-09-12 | 23:54

@brutus68 | 17-09-12 | 20:40

Helaas; neuken voor het huwelijk, roken en drinken zijn allemaal haram. Dan dus maar een vlag oprollen en aansteken.

shindai | 17-09-12 | 23:54

@mbeen, nee ik weet er nog wel een paar, ik ga hier ook nog klagen als ik na 4 keer lekker een disco met mijn maten kort en klein heb geslagen niet meer binnen mag, discriminatie ten top

pauliemontana | 17-09-12 | 23:53

Bakito | 17-09-12 | 23:49

ik zie er anders heel veel.. dagelijks, de 1 nog leiper dan de ander

(c)ZWITSUL | 17-09-12 | 23:52

Euhh, moslim met humor? Ik heb wel eens Arabische TV gezien met een comedy. Net zo erg als die waardeloze film die nu op youtube staat. Wie heeft er nou in hemelsnaam die film uit kunnen kijken zonder in slaap te vallen?

Patatter | 17-09-12 | 23:51

MBeen | 17-09-12 | 23:22 |
Moslims die ik dagelijks zie op werk, in de winkel of in het café. Sommigen komen zelfs bij me over de vloer. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit een moslim tegengekomen die zulke rellen goedpraat.

Maar zo te horen jij wel. Vertel eens....

Bakito | 17-09-12 | 23:49

vanvandaag | 17-09-12 | 23:43 | + 0 -
Ben jij dat Maup?

MBeen | 17-09-12 | 23:46

pauliemontana | 17-09-12 | 23:39 | + 2
Haha en ben je ook gebruikt als schoonmaker de afgelopen 20 jaar? Is er ook keihard tegen je geschreeuwd als je het niet verstond. HEIIJJ HASSSSAAAAANN WIL JIJ JA JIJ DIE NEE DIE JA DIE BAK EVEN BUITEN ZETTEN DIE DIE DIE JA JA

ikdenkwat | 17-09-12 | 23:45


Arthur Schopenhauer: ”Dit slechte boek volstond om een wereldreligie op te richten, de metafysische behoefte van talloze miljoenen mensen sinds 1200 jaar te bevredigen, het fundament van hun moraal en een belangrijke verachting van de dood te worden, evenals hen enthousiast te maken voor bloedige oorlogen en de meest uitgebreide veroveringen. We vinden in hem de treurigste en armoedigste gedaante van het theïsme. Er mag veel door de vertalingen verloren gaan, maar ik heb er geen enkel waardevol idee in kunnen ontdekken.”

we zijn inmiddels 180 jaar verder.... en deze verwerpelijke ideologie bloeit als nooit tevoren.

vanvandaag | 17-09-12 | 23:43

pauliemontana | 17-09-12 | 23:39 | + 0 -
Is dit het beste wat je kan verzinnen om mensen uit hun tent te lokken?

MBeen | 17-09-12 | 23:42

Ik maak me er niet zo druk om ik ben verhuist naar Marokko en heb hier een uitkering gekregen, elke dag beetje chillen savonds een paar oudjes beroven, en een beetje drugs dealen, op de Marokaanse bevrijdingsdag een beetje tegen kransen voetballen die de koning heeft gelegd, en met de nederlandse vlag wapperen als er tijdens de hadj een vliegtuig op mekka stort voor de rest niets

pauliemontana | 17-09-12 | 23:39

Ik wil geen revolutie en haat onder elkaar maar dit soort filmpjes en berichten maken het soms erg moeilijk om niet te denken van nuke het zooitje maar.
Zag ik net weer die Maarten van R op tv zn mond opentrekken tjonge jonge je zou toch verwachten dat zo iemand niet zo wereldvreemd is. Ik raad hem ook aan om een keer de Beijerlandselaan in RDam zuid te bezoeken en dan gelijk ook archief materiaal bekijken over hoe het er laten we zeggen 30 jaar geleden uitzag dus ja Maurice63 | 17-09-12 | 23:26 | + 3 -
we kunnen inderdaad al zien dat de veloedering flink aan de gang is tenzij je in iets als Drachten of steenwijk woont dan heb je het nog niet zo door.

MBeen | 17-09-12 | 23:36

de honden blaffen... | 17-09-12 | 23:28
Deze Nasrallah is een menner, een gesoepsidieerde menner.(hoi slinkse medemens, hoi van8, hoi Eu, hoi Lagarde.)

bij gelegenheid | 17-09-12 | 23:32

MBeen | 17-09-12 | 23:22 | + 1
Toch snap ik zijn punt wel, ken ook zat moslims, moet zeggen het lijkt alsof het ze geen reet interesseert. Maar zeggen wel dat ze het niet leuk vinden. Toch denk ik dat er meer stromingen binnen de moslim gemeenschap zijn dan dat ik denk. Wij weten hoe het precies zit tussen christenen ik niet tussen moslims.http://nl.wikipedia.org/wiki/Christenfundamentalisme ***om mij nou daar tussen te scharen vind ik stitend maar ik vind het niet leuk als ze Jezus beschimpen.

ikdenkwat | 17-09-12 | 23:32

Wel mooi als rotterdammert zijnde: Aboutaleb zegt: doe ff normaal! Te vinden op allerlei media ( Ik link ffe niet )

TheOne48 | 17-09-12 | 23:32

@Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 23:08

Hulde! Ik hoop anders, maar vermoed dat u een van de weinigen zult zijn en derhalve niet de in de annalen zult worden bijgeschreven als pionier of verzetsstrijder maar als gestoorde eenling die getracht heeft de staatsveiligheid te ondermijnen. Want dát is ook een macht die het establishment bezit.

zeauzitdat | 17-09-12 | 23:30

Het filmpje is inderdaad niet het probleem.
Dit is het probleem:http://nos.nl/video/419777-tienduizenden-op-de-been-bij-demonstratie-libanon.html
Kijk goed wat Nasrallah zegt.

de honden blaffen... | 17-09-12 | 23:28

WIJ bepalen hier de regels!
Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 23:08 | + 2

Die tijd is voorbij. De knievallen voor de Islam zijn aan de orde van de dag. Merkel zou het liefst het filmpje verbieden. Op sommige hogescholen mag het liefst geen kerstboom meer staan. Iedereen moet op de foto met zijn oren zichtbaar, behalve ... De slacht moet aan strenge regels voldoen, behalve ... Iedereen wordt geacht uit fatsoen handen te schudden of vrouwen te begroeten, behalve ... Vul het zelf maar in. Men schijt in zijn broek voor de islam en als je ziet wat een van de pot gerukte wilden er rondlopen kan ik het soms nog begrijpen ook. Soms.

Maurice63 | 17-09-12 | 23:26

DANNY3960 | 17-09-12 | 23:15

De enorme aanwas van perspectieflozen,werkt onvree in de hand.Grootte veranderingen in noordafrika zijn nodig,Airconditioned supercities bv,

newray | 17-09-12 | 23:24

Wilders altijd +1

Mijnbescheidenmening | 17-09-12 | 23:23

Bakito | 17-09-12 | 22:52 | + -2 -
Ik ben bang dat deze moslims waar jij het over hebt stiekem helemaal niet zo gematigd zijn als jij denkt.
En hoe ken jij ze, van hallo bij de turkse supermarkt (waar zo'n progressieveling als jij natuurlijk vaak komt) of hoi buurman of een collega waar je goeiemorgen en fijn weekend tegen zegt, of zijn het echt vrienden die over de vloer komen?
Eerlijk antwoord aub.

MBeen | 17-09-12 | 23:22

Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 23:16

Heb je al geklikt op de Marinier banner?

zovoklets | 17-09-12 | 23:20

Bruno Alaska | 17-09-12 | 23:10 | + 0
Wat hebben hooligans er überhaupt ermee te maken? Hooligans zijn gewelddadig is dat de overeenkomst? dan is het punt gemaakt. Moslims zijn dus gewelddadig.

ikdenkwat | 17-09-12 | 23:17

DANNY3960 | 17-09-12 | 23:15

Waar kunnen we inschrijven?

Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 23:16

Eerste Kruistocht (1096 - 1099)
Tweede Kruistocht (1147 - 1149)
Derde Kruistocht (1189 - 1192)
Vierde Kruistocht (1202 - 1204)
Vijfde Kruistocht (1213–1221)
Zesde Kruistocht (1228–1229)
Zevende Kruistocht (1248–1254)
Achtste Kruistocht (1270)
Negende Kruistocht (1271–1272)

Tiende Kruistocht? 2012???????

De volgende wordt waarschijnlijk niet met speer, zwaard en schild uitgevochten.

DANNY3960 | 17-09-12 | 23:15

Ik vind die hashtag wel vermakelijk op Twitter. Grappig dat zoiets wat bedoeld is voor een discussie tot 1 grote grap wordt omgetoverd, ook door Moslims zelf.

prodigy | 17-09-12 | 23:11

@Bakito | 17-09-12 | 22:52 |

Als je goed leest zie je dat van mij niemand de straat op hoeft. Zie alleen wel een verschil tussen de algehele verontwaardiging bij westerlingen bij een wandaad van een westerling tegenover oorverdovende stilte en het aanvoeren van verzachtende omstandigheden, het wijzen naar anderen en de vraag om begrip en respect bij moslims bij de wandaden van moslims.

Daarbij hebben hooligans zelf regels erbij verzonnen maar hangen gematigde en extremistische moslims toch echt exact dezelfde ideologie aan en hebben de extremisten er niets bij verzonnen.

Bruno Alaska | 17-09-12 | 23:10

zeauzitdat | 17-09-12 | 22:53

Goed punt.

Alleen kan ik me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Dat wil dus zeggen, kom maar op!
Ik ben bereid álles op te geven! Ik laat me door niemand intimideren!

Goed, ik heb makkelijk lullen, geen vrouw of kinderen. Nou goed, laat mij dan maar de voorhoede zijn!

Ik zeg het gewoon hardop: STERF RELIGIE STERF!
Alle religies, maar in het bijzonder de islam.

Met hun kinderneukende psychopaat en alle-andere-mensen hatende sekte.

WIJ bepalen hier de regels!
En wij bepalen dat je je mening mag verkondigen!
Of dat nou met 'n tekening of 'n filmpje is:

Jullie idiote kut sekte heeft daar NIETS over te zeggen!

Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 23:08

Mooi. Men is lekker met elkaar bezig. Deze dialoog zorgt uiteindelijk voor verbroedering. Al of niet na een paar honderd miljoen doden.

zovoklets | 17-09-12 | 23:02

donjon | 17-09-12 | 22:57

Het is net alsof kinderen horen dat Sinterklaas niet bestaat. Ze ontsteken in woede en zullen de gekste argumenten verzinnen om het niet-bestaan te ontkrachten...

brutus68 | 17-09-12 | 23:01

Simon_GS | 17-09-12 | 22:56
islam for dombos introduceren doet*
www.americanthinker.com/2012/08/islam_...
'," President Barack Hussein "kill list" Obama says, "Islam is not part of the problem in combating violent extremism; it is an important part of promoting peace."

Afijn, lezen kun je ws al.

bij gelegenheid | 17-09-12 | 23:01

@donjon | 17-09-12 | 22:57
Daar heb je een punt... Ze moeten vooral niet zelf gaan nadenken hé?

Petrus Poortwachter | 17-09-12 | 23:01

Blijkbaar wakkert deze film twijfels aan bij moslims over Mo, want als ze echt overtuigd zijn van Mo's verhaal hoeven ze dit niet zo fel te 'verdedigen' en zouden ze deze 'film' niet als 'n provocatie ervaren, en er boven staan.

donjon | 17-09-12 | 22:57

Wilders is vooral weer in de achting gestegen van zijn sponsors bij de anti-jihad beweging in de USA: een klein clubje randfiguren die hun best doen moslims als het grote gevaar neer te zetten omdat het Calimero verhaal over Israël niet meer werkt.

Simon_GS | 17-09-12 | 22:56

Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 22:49
,Hak-,hak-, hakbar. verder een min weggestreept. dat wel.

bij gelegenheid | 17-09-12 | 22:54

@Graaf van Egmont | 17-09-12 | 21:38

Ik vrees dat deze kruik pas barst als het té laat is. Kan eigenlijk ook niet anders want de oppassende, levenslang betuttelde en van jongsaf geïndoctrineerde burger weet niet meer hoe, of kan het zich vanwege werkgever, opdrachtgever, financiële of maatschappelijke positie niet permitteren om vooraan te lopen in de opstand. Men is veel te verbonden aan verplichtingen, geschapen door de boven ons gestelden met zulke verregaande consequenties (verlies baan, inkomen, woning, maatschappelijke positie) die ook weer worden uitgevoerd in opdracht van diezelfde elite.
Daarnaast hebben we hier te maken met het schrikbarende aantal van 1 MILJOEN ambtenaren (2010) en 1,4 MILJOEN uitkeringsgerechtigden (2011). Verder is er een nog een enorm aantal mensen die slechts 'zelfstandige'of zzp'er zijn omdat diverse overheidsinstanties (tijdelijk) geen personeel meer aannemen en dus louter in opdracht van deze overheid werkt en daar dus ook hun inkomen uit heeft. Vele grote bedrijven zijn hier zelfs volledig van afhankelijk.
Pakweg 99% van deze groep zal niet gaan bijten in de hand die hen voedt. Daarnaast heb je ook nog de blinde, wensdenkende gutmensch die, al betalen ze 98% belasting, zal blijven geloven dat het nergens beter is dan waar zij zich bevinden. Verder hebben we natuurlijk ook nog een groep kinderen en bejaarden van wie je niet kunt verwachten dat ze het voortouw nemen in een opstand of revolutie. En tenslotte schat ik dat als ik zeg dat 10% van de resterende, dus zich in de doelgroep bevindende, mensen zich geroepen voelt om daadwerkelijk op de barricades te gaan én daartoe dus zonder verregaande consequenties de mogelijkheden hebben, ik schromelijk overdrijf.
Teveel mensen kunnen teveel verliezen dus verwacht ik niet dat er hier snel iets ondernomen zal worden tegen wat voor plannen, wetten, privileges of regels dan ook. Pas als alle verworvenheden weer zijn ingeleverd en iedereen arm is en weer onder de knoet zit van wat voor mogendheid dan ook zullen er ENKELEN opstaan en werkelijk het voortouw nemen in de strijd terug naar boven.
Tot die tijd voorzie ik een lange periode van aftakeling van alles waarvan ik in de jaren 80 nog zo blij was om in Nederland te leven. Want we zijn een van de allerbeste landen ter wereld geweest. Dat wel.
Maar mij niet meer gezien. De wereld is mooi en groot genoeg met voldoende schitterende plekjes waar je nog behoorlijk met rust gelaten wordt en je voor een normaal bedrag kunt leven als een god in Frankrijk. Alleen dát Frankrijk ligt tegenwoordig niet meer in 'het vrije westen'.

zeauzitdat | 17-09-12 | 22:53

@Bruno Alaska 22:44
Extreme en opgefokte moslims zijn OOK een aparte groep, maar dan binnen de islam. Ik ken genoeg moslims, irl of in de media, die zich schamen, bang zijn en distantiëren van deze idioten. Ik zie echter niet in waarom deze mensen de straat op moeten om te marcheren tegen een stel opgehitste mafkezen in het Midden-Oosten. Zoals jij ook niet de straat op bent gegaan om je walging uit te spreken tegen Breivik of de dood van die hooligan in Beverwijk.

Ik vind het namelijk niet mijn taak om voor anderen te bepalen hoe zij hun afkeer ventileren. Jij wel?

Bakito | 17-09-12 | 22:52

@Cas Plant | 17-09-12 | 20:33
het wordt eens tijd dat de wereld bevrijd wordt van die extremistische fundi's. halve zolen.
.
______________
.
Je zou er medelijden mee krijgen, die gebrainwashte sekte gekken.

donjon | 17-09-12 | 22:50

Dit is gericht aan de politie agent die mij aanhoudt op de snelweg terwijl ik met zo'n 178 km/uur door het verkeer raas en mij daarom een boete wil geven.

Ik ga jou vermoorden! Ik ga jou familie in de fik steken! Ik ga je ambassades verbranden! Ik ga al mijn vrienden oproepen hetzelfde te doen! Jullie ongelovigen zullen voor altijd branden in de hel! Sterf kk honden sterf!!

Ik neem aan dat jullie nu excuses gaan aanbieden voor het feit dat jullie zo respectloos zijn geweest om de snelheidsbeperking van 120/130 km/uur in te voeren. Jullie wisten immers dat er mensen zoals ik waren die daar aanstoot van namen?

Als er ooit nog iemand van mijn volk 'n boete krijgt voor te hard rijden zal ik de hele politie uitroeien!!!

Allah akbar!!

Drs. Facts n Figures | 17-09-12 | 22:49

@Bakito | 17-09-12 | 22:19 |

Meerdere redenen:

- Omdat de situatie die je nu schetst nooit voorkomt: het geweld heeft nooit met de wedstrijd te maken, altijd met vetes en afspraken tussen hooligans, een excuus om te vechten. Supporters gaan daarentegen gewoon met afgezakte schoudertjes naar huis. Clubs veroordelen dit geweld, overige supporters ook, officiële vertegenwoordigers van clubs roepen niet op tot geweld, er is geen club die zegt dat hooligans moeten vechten. Hooligans zijn een aparte eigen groep met eigen ideeën en regels.

- ik heb het dus wel degelijk over een homogene groep, nl de hooligans.

- van mij hoeft niemand te demonstreren maar wat scherper afstand nemen en veroordelen zou wel eens fijn zijn. Zowat iedere westerling die ik ken vindt Breivik bijvoorbeeld een walgelijke idioot en zegt dit ook, hoor weinig mensen zeggen dat je toch ook wel begrip moet hebben voor zijn situatie en je eigenlijk voortaan maar op moet passen je linkse mening nog te ventileren.

Bruno Alaska | 17-09-12 | 22:44

Ze hebben wel verschrikkelijk veel lef bij de Publieke: gewoon weer Bertus Hendriks uitnodigen om over de islamitische wereld te komen praten.

Stilicho | 17-09-12 | 22:42

@necrosis 22:36
Een uur daarvoor zaten ze allemaal nog in een voetbalstadion.

Waarom moskee-bezoekers wel, en stadion-bezoekers niet over een kam scheren? #dtv

Bakito | 17-09-12 | 22:42

drs.Nee | 17-09-12 | 22:40 En iedereen wilde dat boek lezen.

Handel is handel.

zeg maar jansen | 17-09-12 | 22:42

Nadat in 1988 de roman 'De duivelsversen' verscheen van de auteur Salman Rushdie sprak ayatollah Khomeini in 1989 een doodvonnis uit. Het sprookjesboek van Rushdie was volgens hem een belediging van de islam.

De beloning voor de huurmoordenaar die Rushdie ombrengt is door de islamieten met $ 500.000 verhoogd tot $ 3,3 miljoen.

drs.Nee | 17-09-12 | 22:40

Marketing 2012: Je hebt een baggerfilmpje wat niet wil aanslaan bij de doelgroep.

Vertaal het naar het Arabierisch. Succes zal uw deel zijn.

Dan gaat de reclame verder als een lopend vuurtje.

zeg maar jansen | 17-09-12 | 22:40

Rammstein | 17-09-12 | 22:30
Ja die zou dat best kunnen, maar of ze het durven en mogen.

2amazing | 17-09-12 | 22:39

Ik vecht liever voor de vrijheid van meningsuiting zodat mijn kinderen kunnen leven zonder de opgedrongen wetten van de gelovige medemens
Dit in tegenstelling tot de door haat verblinde extremisten die hun kinderen opvoeden vol haat tegen alles wat anders denkt of gelooft
Wat voor voorbeeld geef je de kinderen als je je halve stad in de fik steekt als reactie op iets wat die kinderen niet eens begrijpen.

Rest In Privacy | 17-09-12 | 22:38

@Bakito | 17-09-12 | 22:19
In je eerste zin ga je al nat, mensen die op de vuist gaan zijn geen supporters....

necrosis | 17-09-12 | 22:36

Weet je wat grappig is? Het woord fundamentalist, of fundi, zoals de schrijver van dit verhaal het gebruikt.
Religieuze-fundamentalist, Islam-fundamentalist, Moslim-fundamentalist. Alsof het zoveel betekend als terrorist of massamoordenaar. Maar een fundamentalist is slechts iemand die ten alle tijden terug valt op de fundamenten van iets. En in dit geval is dat de Islam en Moslims doen dat. Dus zijn de fundamentalisten dan zo'n geïsoleerd en klein groepje. Een kleine verzameling aan incidenten, zo u wilt. Nee dus. Want wie niets meer doet dan terugvalt op de fundamenten van de Islam, is daarmee dus een Islam-/Moslim-fundamentalist. En wat is dat fundament dan. Wat is deze basis, waar deze fundamentalisten hun ideeën op baseren? De Qur'an en de Hadiths. Menigeen zal zich afvragen of uit deze geschriften dan een tekst valt te halen, waardoor Islam-/Moslim-fundamentalisten afsteken tegen 'de rest' als zijnde terroristen of moordenaars. Het antwoord is eenvoudig: Ja, en zonder bijster veel moeite. Men hoeft er maar een Qur'an en de Hadiths op na te slaan en het geweld druipt er welhaast uit.
Neem nu Jainisme: en.wikipedia.org/wiki/Jainism (diegene die begint te zeiken over een Nazi symbool is te dom om uit z'n ogen te kijken, ik zeg het maar vast), hoe fundamentalistischer een Jain wordt, hoe minder gewelddadig deze wordt. Dit gaat zo ver dat een ultra-fundamentalistische Jain zelfs een kaasdoes voor z'n mond draagt, om te voorkomen dat deze per ongeluk een insect inademt en dood. Zij hebben ook altijd hun blik op de grond gericht tijdens het lopen, om te voorkomen dat ze zelfs ook maar een insect dood trappen. Dàt is een Jain fundamentalist.
Het woord "fundamentalist" impliceert derhalve dan ook niet een "slecht" iets. Genomen Jainisme en Islam, wat is dan het onderscheidende factor dat Islam-/Moslim-fundamentalisme zo gewelddadig maakt? Dat het zo een negatief gevoel oproept? Juist, het enige onderscheidende factor is Islam zelf. De dogma zoals het staat geschreven en zoals het wordt gedoceerd. Ook hier in Nederland.
Genomen het voorgaande, mag ik dan zeggen dat Islam een sektarische ködt ideologie is met religieuze pretenties en lijpe hersenloze lemmingen als volgelingen? Ja, dat mag ik zeggen.

Nafta78 | 17-09-12 | 22:35

Net een vreemde man in huis. 'Ik ben de Verkenner', zei ie.

Stir Glenfarclas II | 17-09-12 | 22:33

Geef een hond te eten en onderdak en hij is blij je te zien en wil alles voor je doen.

Geef een moslim een verblijfsvergunning en een uitkering en hij ziet jouw land als het zijne en beschouwt jou als een varken of aap.

de euro middenweg | 17-09-12 | 22:31

2amazing | 17-09-12 | 22:27 |
Mel Gibson

Rammstein | 17-09-12 | 22:30

Wanneer gaat Steven Spielberg een mooie film maken over het leven van Mo.
Met mooie effecten ect..
Of welke andere betere filmmaker durft dat aan.

2amazing | 17-09-12 | 22:27

Parsons | 17-09-12 | 22:20
Handig, het meelezen.

bij gelegenheid | 17-09-12 | 22:23

Bruno Alaska | 17-09-12 | 22:13 |
Dus als een paar honderd supporters van club X op de vuist gaan met supporters van club Y n.a.v. een verloren wedstrijd, onterechte rode kaarten en een dubieuze penalty, mag dat niet aan voetbal gerelateerd worden....

Waarom zou een brave Hollandse moslim dan wel de straat op moeten gaan om te demonstreren tegen een stel idioten die worden opgehitst door locale volksmenners?

Waarom zie jij de islam wel, en hooliganisme niet als een homogene kwestie?

Bakito | 17-09-12 | 22:19

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:49 |

Misschien leuk om eens te lezen.
.
Het originele materiaal van Fuller. Al moet gezegd worden dat er een fantasierijke draai aan gegeven wordt in het Sargasso stukje.
.
Koran en Hadiths. Laat weinig aan de verbeelding over.
.
Het spijt me, maar het Sargassostukje verheft de premisse dat de religie waar die mensen van jongs af aan mee geïndoctrineerd worden en hun wereldbeeld vormt niets met geweld te maken heeft tot absolute waarheid en buigt elke stelling in die richting in een poging deze tot argumentatie om te dopen.
.
Maar goed, ik denk ook niet zo veel na...

Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 22:18

@Bakito | 17-09-12 | 22:01 |

Die vergelijking klopt niet. Voetbalgeweld heeft werkelijk niets met voetbal te maken, er is geen club die geweld in haar huisregels propageert. Als die vergelijking gemaakt moet worden zou het dan ook om gematigde of extremistische hooligans moeten gaan.

Bruno Alaska | 17-09-12 | 22:13

Wat een gelul over dat Mohammed niet zou hebben bestaan, Google gewoon eens op kinderporno + Mohammed en dat bewijst zijn bestaan.

Kromst | 17-09-12 | 22:10

@bij gelegenheid | 17-09-12 | 22:07
Over welke link hebben we het?

Parsons | 17-09-12 | 22:10

"Bondskanselier Angela Merkel ziet daartoe goede mogelijkheden, zei ze maandag. De vertoning van Innocence of Muslims zou de openbare orde in gevaar brengen. De Duitse regering overweegt niet de film volledig te verbieden."
Volgens mij brengt de film de openbare orde niet in gevaar, maar die idiote extreme moslims, waar sommigen al jaren voor waarschuwen en anderen niet (willen) luisteren, omdat zij nog steeds met een 40-45 trauma zitten. Merkel (maar niet alleen zij) moet eens nadenken waar ze mee bezig is.

Maurice63 | 17-09-12 | 22:10

@Parsons | 17-09-12 | 22:03
geheel offtopic
Bedankt voor de link van 'fubar' icm 'islamisering' voor enige dagen terug.Dat is.

bij gelegenheid | 17-09-12 | 22:07

Lol @ 'Penis Aquarosa'

Piet_Snot | 17-09-12 | 22:04

@Passie-op | 17-09-12 | 21:56
Oh? Het heeft niets met dat filmpje te maken? Guttemetut, dat hadden we even niet zien aankomen heur.

Parsons | 17-09-12 | 22:03

@Fatwabuster | 17-09-12 | 20:25
+veel voor uw epische nick :-)

wakkere_nederlander | 17-09-12 | 22:02

fietser | 17-09-12 | 21:48 |
Ga jij ook de straat op om te protesteren tegen geweld van hooligans?

Of hou je niet van voetbal?

Bakito | 17-09-12 | 22:01

Alvast een makkelijk puntje om te bezuinigen (lees geen halve cent meer te geven) al die kudtlanden die dat geweld gedogen. Dat zou een signaal kunnen zijn: "wij zijn voor vrije meningsuiting, wil je graag met geweld domineren? Ga dan maar deaud. Letterlijk".

de betaalautomaat | 17-09-12 | 21:59

@ Skunk57 | 17-09-12 | 21:49
Dat is de klassiek betuttelracistische benadering: de arme moslims zijn domme barbaren, wij slimme westerlingen moeten niet alleen voor onszelf maar ook voor hen nadenken.
Wat een onzin!

fietser | 17-09-12 | 21:58

Niet sterk van Greet, zie de noodzaak er niet van in, mag lijen dat ze een NL ambassadeur affikken, kijken hoe Greet zch er dan uitlult.

Uw Verzekeringsadvis | 17-09-12 | 21:58

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:54 |

Schreeuwen zonder na te denken, zie daar nu al een paar dagen de filmpjes en foto's van.. en een dode..

Bruno Alaska | 17-09-12 | 21:57

Het word tijd dat Geenstijl eens hun werk serieus gaan nemen zoals de mensen van Time dat doen.
world.time.com/2012/09/13/the-agents-o...

Prima leesbaar stuk, zeer gedetailleerd. Zal wel zoals gebruikelijk bij journalisten veel feitelijke onwaarheden in zitten maar het is althans een poging om duiding te geven en niet te blijven in hullie dit en hullie dat.

Het zijn slechts een aantal raddraaiers die onvoldoende de kop worden ingedrukt die heerlijk lopen te stoken met dodelijke afloop.
Het filmpje heeft echt TOTAAL niets te maken met enige protesten. Het is slechts een leuke verwijzing om te kunnen rellen.

Vanuit een onvervreemdbaar recht op vrije meningsuiting mogen zij ook hun zegje doen. Het zou alleen erg welkom zijn als de regering daar vergaande maatregelen neemt om hun invloed in te dammen.

Passie-op | 17-09-12 | 21:56

@ k.
[.]Wie mag al die beveiliging vervolgens weer betalen? Precies.[.]
Exact, dokken sjonnie. Niet voor zijn beveiliging maar om jezelf te willen vrijwaren van allerhande gespuis opdat je rustig van a>b kunt wandelen. en tevens weer heelhuids thuis je maatje kunt berichten hoe het land van , de ansichtkaart hoeft dan weer niet, ooit was.

bij gelegenheid | 17-09-12 | 21:56

Het probleem is niet dat er een film is ge-upload. Het probleem is dat er kennelijk maar een film is ge-upload. Plemp dat hele interwebs vol met 10.000 verschillende films die allemaal alle facetten van die haatideologie belachelijk maken. Krijgen ze eindelijk eens een dikke huid, die moslimwatjes.

Lucifer | 17-09-12 | 21:55

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:54
Yep.

Stilicho | 17-09-12 | 21:54

@ zeauzitdat | 17-09-12 | 21:47 |
Precies, we stemmen vrolijk VVD, D66 of PvdA in de hoop dat het vanzelf weer beter wordt. Pas als het allemaal veel te laat is, gaan de elitaire ogen open.

fietser | 17-09-12 | 21:54

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:49
Je, een weg met ons stukje van je extreem linkse vrienden.

Hoe boeiend.

Parsons | 17-09-12 | 21:54

Stilicho | 17-09-12 | 21:50
Dat dacht ik al. Gewoon schreeuwen zonder na te denken is ook veel leuker.

Skunk57 | 17-09-12 | 21:54

@Skunk57 | 17-09-12 | 21:49
Nee.

Stilicho | 17-09-12 | 21:50

Indien we het bij de sprookjesboeken van de gebroeders Grimm laten, zou het leven eenvoudiger zijn.

DANNY3960 | 17-09-12 | 21:49

GS is al lang niet meer wat het geweest is, ook Quid is voorzichtig en gooit het op "een paar boze extremistische fundimoslims" waar het gaat om moslims in het algemeen. Totdat moslims en masse de straat op gaan om te protesteren tegen het gedrag van de "extremistische fundimoslims", of er openlijk afstand van nemen en de draak mee steken, geloof ik geen snars van de goede bedoelingen van deze nepreligieuzen.
Ben blij dat ik op Greet heb gestemd en niet op de partij die ineens Gordon liet optreden vlak NA de verkiezingen: lafaards.

fietser | 17-09-12 | 21:48

@Moriarty | 17-09-12 | 21:32

In principe ben ik het met u eens, ware het niet dat ik inmiddels moegestreden ben om alleen maar binnen het Nederlandse regelstelsel mijn gelijk te halen. Ik heb als eigenaar van meerdere bedrijven (okee, bedrijfjes) iets te vaak te maken gehad met pure tegenwerking van ambtenaren, belastingdienst, controlerende organen en uitdelers van werkelijk onbeschoft hoge nutteloze boetes.
Tevens vrees ik dat tegen de tijd dat 'de Nederlander' of 'de Europeaan' op de barricades gaat, er bitter weinig meer over zal zijn om nog voor te strijden. Helaas...

zeauzitdat | 17-09-12 | 21:47

Wat het ergste nog is:
Youtube filmpje: 14,782 likes, 54,128 dislikes

We're f#cked...

Beat me up Scotty | 17-09-12 | 21:45

eauzitdat | 17-09-12 | 21:32
Ik had je goed begrepen. Het was een aanklacht tegen de gevestigde orde hier en in Europa. Maar verheug je. Er bestaat nog altijd het gezegde "de kruik gaat zo lang te water tot ie barst" En als dat gebeurt, ga ik eens lekker op de sofa zitten, voetjes op de salontafel. En maar genieten van de beelden die tot mij komen.

Graaf van Egmont | 17-09-12 | 21:38

Mohammed is een klootzak, zonder hem zou de wereld veel vredelievender zijn.

Graftak | 17-09-12 | 21:38

Ik kan zo kwaad worden om dit geneuzel nu al dagen lang, ik sta volkomen aan de kant van de makers van het filmpje, ongelooflijk die Moslims. Grote schande, ik heb verkeerd gestemd en had toch op Wilders moeten stemmen.

035er | 17-09-12 | 21:37

@seven | 17-09-12 | 20:56
Je hebt het wellicht gezien, maar ik had vanmorgen een "aanvaring" met een gek die oprecht zo denkt. Zij wij nou zo slim...?

Parsons | 17-09-12 | 21:37

Van simplistisch links zal Wilders altijd de schuld van alle problemen in de wereld blijven krijgen.
Is natuurlijk een stuk gemakkelijker dan nadenken over de werkelijke oorzaken van al het islamitische haat en geweld.

Haarkopje | 17-09-12 | 21:34

-weggejorist en opgerot-

Gebleekte_Aars | 17-09-12 | 21:33

zeauzitdat | 17-09-12 | 21:20

second your opinion

vanvandaag | 17-09-12 | 21:32

@Graaf van Egmont | 17-09-12 | 21:25 |

En dan ben ik niet eens zo boos op 'de moslims'. Ik heb dagelijks te maken met moslims en werk er al vele jaren mee. Zeer fijne, uitermate betrouwbare mensen die net als (u en?) ik enorm kwaad kunnen worden over de overtrokken achterlijke toestanden die hun geloofsbroeders momenteel uithalen wereldwijd. Het gaat mij om de zelfverklaarde elite die dit alles vergoeilijken en zelfs in de kaart spelen met hun policolor uitlatingen. Dit terwijl de normale nederlander geen poot kan verzetten zonder gecontroleerd te worden om niks of behangen met boetes om niks, regeltjes om de regeltjes en gedoe om niks.
Volgens mij is totale chaos gewoon een logisch gevolg van dit Europawijde beleid.

zeauzitdat | 17-09-12 | 21:32

@zeauzitdat | 17-09-12 | 21:20 |
Laat jij je zo makkelijk wegjagen dan? Slappe hap, hoor!
We moeten straks met z'n allen die barrikades op!

Moriarty | 17-09-12 | 21:32

@Freedom4 Ever | 17-09-12 | 21:25
Dat pro EU gaat binnen 2 jaar omslaan.

Spanje heeft accuut heel snel 300 Miljard nodig.

La Bailaora | 17-09-12 | 21:30

@Bruno Alaska | 17-09-12 | 21:23
Die hebben de pro-islamisten nooit gehad.

La Bailaora | 17-09-12 | 21:28

mo = pedo.

Rest In Privacy | 17-09-12 | 21:27

@zeauzitdat | 17-09-12 | 21:20
Eheheheh!
De Bilderberg Intelligence Service (BIS) heeft uw webcam, audio en keystroke logger al jaren aangezet.
Ik heb mijn dosdoos en router al in aluminiumfolie gewikkeld en een van Rompuy-module via USB permanent gekoppeld als pre-emptive firewall!

Chiant | 17-09-12 | 21:26

zeauzitdat | 17-09-12 | 21:20
U is begrijpelijk boos. En met u ben ik van mening dat de totale chaos in Europa op uw pad gaat belanden.

Graaf van Egmont | 17-09-12 | 21:25

@Fatwabuster | 17-09-12 | 20:25
En dat is dus niet slim, want de meeste Nederlanders zijn Pro EU en anti-islam, ik ook, dus zodra Wilders weer Pro EU wordt maar vooral anti-islam blijft, dan ga ik zeker op hem stemmen.

Freedom4 Ever | 17-09-12 | 21:25

@Schoorsteenveger | 17-09-12 | 21:12 |

De argumenten zijn op...

Bruno Alaska | 17-09-12 | 21:23

Geert, ouwe relnicht, weet je nu werkelijk niks beter ? Prutser, amateur.

Supermatthijs | 17-09-12 | 21:23

Waar ligt die Mohamed eigenlijk begraven? Oh... wacht even... tis een geloof hé....

pim achtertuin | 17-09-12 | 21:22

@stronthoop | 17-09-12 | 20:57,
mwoah, gewoon doorbeuken, meer exposure in het belachelijke en vooral niet serieus nemen, 0,0001 procent van de Muslims loopt nu te ragen, en het gros daarvan weet niet eens waarom.
Een stel reli fundi's en terreur lovers probeert in het MO dit aan te grijpen om rotzooi te trappen en aanzien te vergaren.
Lukt nog niet echt, breng eerst maar eens honderdduizenden op de been en krijg die zo gek zijn om naar je, politieke, boodschap te luisteren.
Aan de andere zijde probeert Wilders hetzelfde, ook nog met weinig succes mag ik wel zeggen.

vander F | 17-09-12 | 21:22

Dat filmpje staat al eeuwen online, maar werd door een stelletje haatbaarden gebruikt om het plebs op te hitsen in het kader van de jaarlijkse 11 septemberviering.

Willem Hollander | 17-09-12 | 21:21

We zitten nu erg dicht bij het moment dat de boven ons gestelden gaan besluiten dat de criticasters inderdaad de oorzaak zijn van alle rellen, branden en doden.
Ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat het niet lang meer duurt voor het in Nederland, de rest van de EU en waarschijnlijk ook de VS het zwaar strafbaar wordt gesteld om onze heethoofdige islamvriendjes 'uit te lokken' door middel van dergelijke infantiele filmpjes, tekeningen of om zelfs maar in twijfelachtige of 'beledigende' woorden te schrijven of spreken over de pedoprofeet(nsfw).
En ook dát laat de inmiddels murw gebeukte europeeër gewoon over zich heen komen, want het 'ze lokken het ook zelf uit' geluid wordt per voorval steeds luider. Beangstigend gewoon. Alsof de maker van dit filmpje, Geurt Weilders, Salman Rushdie en de deense cartoonist momenteel een worldtour houden langs ambassades en Tahirpleinen om de zaak op te ruien, af te branden en te vermoorden.

Scenario over 10-15 jaar:
Noord Europa en VS zitten qua welvaart op een niveau van pakweg 60 to 80 jaar geleden. De enkeling die zich nog staande probeert te houden onder de loodzware lasten merkt dat hij/zij niet meer verder komt door normaal te werken en 'normaal' doen.
De import van onwelwillenden zal gestaag doorgaan en niet alleen wijken, maar gehele steden zullen branden en verworden tot no-go areas. De overgebleven loonslaven van Europese origine zullen vanaf dat ze in de linksknuffelende schoolbanken terechtkomen worden geindoctrineerd om toch vooral niet op de o-zo lange tenen van de cultuurverrijkers te gaan staan op straffe van...? Tevens zal hen worden geleerd dat het nobel is om ca. 80% van het verdiende geld af te staan omdat de boven hen gestelden veel beter weten hoe ze dat moeten verdelen dan het gepeupel zelf.
Europa brandt op vele gebieden: We worden dictatoriaal geregeerd door een niet gekozen groep volledig buiten de werkelijkheid staande idioten in Brussel die louter bezig zijn met zichzelf en hun naasten. (NIET de burgers of het algemeen belang, wat dat tegenwoordig ook nog mag betekenen. Het algemeen belang van bv Griekenland is een wezenlijk ander belang dan het Nederlands algemeen belang dunkt me). Dit wordt alleen maar erger en dictatorialer. De import van tegenwerkers (3x raden wie hier de hoofdgroep vertegenwoordigen) blijft maar doorgaan en zij eisen én krijgen steeds meer bescherming en vrijheden die ten koste gaan van de oorspronkelijke bevolking en cultuur.
Ik heb jaren geleden al besloten dat voor mijn (ondernemers-)geest Nederland een te duur, te geregeld, te tegenwerkend en vooral een te duur land was en heb gekozen voor België.
Maar nu blijkbaar heel 'het vrije westen' naar de klote moet ben ik me aan het voorbereiden op een vertrek naar de parelwitte stranden van Azië. Lekker een mooie villa aan het strand en 's avonds vanuit mijn eigen zwembadje kijken hoe de zon in de oceaan zakt.
Dikke lul allemaal met je verzopen Europa en bezopen schijtlaarzen van bestuurders.
Enige manier om mij (en m'n geld!) in Europa te houden is totale chaos waarin ein-de-lijk de bevolking eens ten strijde trekt tegen de zittende (en komende) macht door middel van Europa-wijde nationale staatsgrepen en ál het misselijkmakende tuig (extremisten, fundamentalisten, afbrekende politici en overige bestuurders op de brandstapel zet, aan de galg hangt of minimaal de landen/heel Europa uittrapt.

Dit land is het zát!! (in elk geval ikke dan toch)

zeauzitdat | 17-09-12 | 21:20

@vanvandaag | 17-09-12 | 21:18
*Wát!?*
* emigratieplannen herzien doet *
Heeft u een linkje?

Chiant | 17-09-12 | 21:20

bovenal:
verontrustend is de overweging van Duitsland om dit
"filmpje" te verbieden.

vanvandaag | 17-09-12 | 21:18

Wilders snapt het helemaal, Quid niet dat is wel duidelijk.

Gebleekte_Aars | 17-09-12 | 21:17

@Rammstein 20:43
Jaja. Punt is gemaakt. *kusje*

Bakito | 17-09-12 | 21:16

@Moederneuk | 17-09-12 | 21:11
hehehe

Moriarty | 17-09-12 | 21:14

Wat ik dan wel een prachtige anti-islamfilmpjes vind is Watership Down, waarin moslimkonijnen door U.S.-navy-sealskonijnen uit hun holen worden gedreven en opgejaagd.

Maar dat is ook zo'n beetje de enige film van
importantie in dit genre.

Bakito | 17-09-12 | 21:13

Niet veel nieuw argument, Johnny.

Schoorsteenveger | 17-09-12 | 21:12

succes wanneer je ergens op een nederlandse ambassade werkt....

John Doorzon | 17-09-12 | 21:11

Jantje loopt een halal-slager binnen en vraagt: "Slager, heeft u ook varkenspoten?" #MuslimRage

Moederneuk | 17-09-12 | 21:11

The Court reiterates that the press plays an essential role in a democratic society. (...) freedom of expression is applicable not only to 'information' or 'ideas' that are favourably received or regarded as inoffensive or as a matter of indifference, but also to those that offend, shock or disturb the State or any section of the community. In addition, journalistic freedom also covers possible recourse to a degree of exaggeration, or even provocation (...).
.
Aldus het EHRM....

Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 21:10

Bakito | 17-09-12 | 21:05 | + 0 -

Er is ook maar weinig nodig om Moslims boos te maken , dus ja waar zit het probleem nu.

Eurotokkie | 17-09-12 | 21:10

In ieder geval hebben onze islamitische 'vrienden' hun masker afgedaan, zodat ook Obama of Hollande zich nu wel even achter de oren zullen krabben en checken of steun aan bijvoorbeeld de 'opstandelingen' tegen Assad, nou echt wel zo vrede bevorderend is.
.
Voor Obama is dit verhaaltje zeker niet langer te verkopen, en z'n herverkiezing staat ook op losse schroeven, nu hij de veiligheid van de staat zo dom en onnozel te grabbel heeft gegooid. Zijn gezag is pleite, definitief ook, denk ik.

Greetje Duisenberg | 17-09-12 | 21:10

Bakito | 17-09-12 | 20:43 | + -3 -
Eeuwig zonde.

Rammstein | 17-09-12 | 21:09

Vooralsnog houd de moslimgemeenschap zich koest hier in Nederland, en waarom zouden ze ook gaan rellen als ze net weer 38 zetels in ons parlement hebben gekregen van de multicultiknuffelaars hier.

deraderendraaien | 17-09-12 | 21:09

@Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 21:04
Totdat de stroom 'uitvalt', dan kunnen er in één klap een stuk minder gebruik van maken.

Jackanders | 17-09-12 | 21:07

Wat wel weer hoopgevend is, is dat het met de Arme Landen zó goed gaat, dat al die mensen internet hebben. Breedband, want dat is het handigste bij het bekijken van streaming video...

Kapitein Sjaak Mus | 17-09-12 | 21:07

"Anti-EU deed hem de verkiezingen verliezen, dus draait Wilders weer terug naar zijn anti-Islam populisme"

Met zo'n zin hoef je er geen Johnny Quid meer onder te zetten hoor. Da's logisch.

FredKlep | 17-09-12 | 21:05

stronthoop | 17-09-12 | 20:57
Hear, hear. De anti-islamfilmpjes zijn inderdaad van een belabberd esthetisch niveau. Ik trek die kwaliteit ook nauwelijks en snap het ongenoegen onder moslims.

Er zit weinig artistiek talent in de hoek van de islambashers, dat is de les die we hebben kunnen leren.

Bakito | 17-09-12 | 21:05

stronthoop | 17-09-12 | 20:57 | + 0 -
www.youtube.com...
Eurotokkie | 17-09-12 | 21:02 | + 1
.
Die acteur is toch geen homo he?
Het lijkt me meer een moslim.

stronthoop | 17-09-12 | 21:05

Jezus @Quid, ik zag alleen de pica bij dit topic in een oogopslag, las de eerste regel van de tekst en wíst wie de scribent was. Twee scrollbewegingen naar beneden bevestigden wat ik al wist.
Nu heb ik niet eens meer de lust kunnen opbrengen om verder te lezen.
Ja, ook ik vind Garret Weldon a.k.a. Greet een opportunistische lutser. Maar u diskwalificeert zich vanwege eentonigheid. Mijn advies: mocht zich in de toekomst een nieuwswaardig topic omtrent Wilders voordoen, vraag dan een collega om het over te nemen.

Chiant | 17-09-12 | 21:04

@paost712 | 17-09-12 | 20:52

Dumpert, de hoeksteen van het vrije woord.

Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 21:04

@seven | 17-09-12 | 21:00
Ja hallo, dat is een stap of drie te ver hè.
Of vijfhonderd jaar, het is maar hoe je het uitdrukt.

Jackanders | 17-09-12 | 21:03

Nu in porno vorm ,een goud mijntje.

Links om | 17-09-12 | 21:02

Blijft ironisch dat er wereldwijd zoveel moslims zijn die door hun manier van (gewelddadig) protest tegen de film juist de boodschap vd film impliciet onderschrijven.

seven | 17-09-12 | 21:00

Jooooh, het is toch wat met die moslims, in Nederland krijgt clown Vlemmix 53 stemmen MEER als heertje Tofik Dibi, die het "geweten"dacht te zijn van... ja van wat? gewone ultieme leegloper die blij mag zijn met zijn wachtgeld want zelfs Oxfam-zooi etc. wil hem absoluut niet.De ballon is leeg.

hagelkruis | 17-09-12 | 21:00

@Quid: "Wie mag al die beveiliging vervolgens weer betalen?"
Eén van de weinige overheidsuitgaven waar ik graag mijn buidel voor trek.

Dömper | 17-09-12 | 20:59

Het filmpje is niet het probleem en in tegenstelling tot wat heer Quid ons zo hardnekkig probeert te verkopen is Wilders evenmin het probleem.
Het probleem is het policor klimaat. De apologeten. Het gedraai met de feiten.
Er was GEEN demonstratie in Libie voorafgaand aan de bestorming van de ambassade. Gek he? Je leest overal dat het een spontane opstand was. Omdat we dat willen geloven en moeten geloven van degenen die de touwtjes in handen hebben. Omdat het effe niet lekker uitkomt dat op de 11e verjaardag van 9/11 een gecoordineerde aanval plaatsvindt.
.
Wilders zuigt en treitert en zoekt heel opportuun de kansen voor reuring. Dat kun je schandalig vinden en vies populistisch of je kunt zeggen: misschien is dat de enige manier om door die verrekte policor muur te komen. Kopjes thee helpen in ieder geval niet. Schrijverettes van Quid evenmin.

Miep Scharensliep | 17-09-12 | 20:59

@Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 20:51 |
Zou echt een geweldige reaktie van "Het Westen" zijn. En dan iedereen zoveel mogelijk afbeeldingen van Mohameth (consequent verkeerd schrijven die hap)op je site zetten en de wereld over emailen.

De grens is bereikt en moslims moeten weten waar die ligt. Geloven moet je zelf weten, maar val er helemaal niemand meer mee lastig.

Moriarty | 17-09-12 | 20:57

Dank voor de linkjes.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de film is waar zoveel om te doen is.
Dit is door een dikke domme amerikaan in een schuur in elkaar geknutseld, kan niet anders.

Je bent bij voorbaat al kansloos als je dit langer dan een minuut kunt kijken. Doe mij maar jody bernal in dat sbs6 circus.

Een ieder die ook maar een tv in huis heeft lacht zich hier krom om.

stronthoop | 17-09-12 | 20:57

Parsons | 17-09-12 | 20:44
De Wereldvrede ☮ was zo dichtbij, moet die Geert het feestje weer verpesten.

seven | 17-09-12 | 20:56

Alle gekheid op een stokje.

Het ideaalbeeld is natuurlijk wel dat men straks voor elke tegel eerst toestemming aan een Imam moet vragen...

Ing. eslapen | 17-09-12 | 20:56

Wanneer wordt nou de film 'The life of Brian' door de Duitsers verboden? Oh wacht, dat is natuurlijk geen probleem... Het is pas een probleem als een paar barbaren herrie gaan schoppen. De grondwet spreekt over iets abstract als ' de vrijheid van meningsuiting'?, maar houdt u toch maar de ideeën over de islam oor uzelf. U dacht toch niet dat politici het vrije woord zouden beschermen en zeggen dat die moslims zich niet moeten aanstellen?

Aansteker21 | 17-09-12 | 20:52

@Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 20:51
Upload naar dumpert nu in progres, dit verdwijnt nooit meer van internet.

paost712 | 17-09-12 | 20:52

laten we dan maar internet en televisie ook verbieden , als de Duitse minister denkt dat hiermee de problemen de wereld uit zijn.

Eurotokkie | 17-09-12 | 20:52

@brutus68 | 17-09-12 | 20:49
Inderdaad, laat de Mol het maar regelen.
Dan komt het helemaal goed.

Jackanders | 17-09-12 | 20:51

@Moriarty | 17-09-12 | 20:47

Doorlinken? Seeden, hosten, en promoten. Niet omdat het een goed filmpje is maar omdat zo'n filmpje altijd moet kunnen.

Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 20:51

@brutus68 | 17-09-12 | 20:45
Maarten van Rossum. En anders Leen maar dan zou Mohamed de wereld in een dag veroveren.

miko | 17-09-12 | 20:50

Jackanders | 17-09-12 | 20:47

Nee, die is te lief..

brutus68 | 17-09-12 | 20:49

@brutus68 | 17-09-12 | 20:45
René van der Gijp, daar wordt niemand boos op.

Jackanders | 17-09-12 | 20:47

Wilders doet gewoon wat iedere Westerse website zou moeten doen: Doorlinken die handel.

Moriarty | 17-09-12 | 20:47

Die massa mo menners in het Oosten hebben geen argumenten om de islam tot grotere hoogten te stuwen door zieltjes te winnen,en ze hebben door dat de westerse wereld het doorfokken stagneren door regels te willen gaan stellen aan de binnenkomst van het geitenvolk. Dan ga je natuurlijk met geweld proberen om je zin te krijgen, als je een aanleiding kan vinden om los te gaan.

Soms moet je daar zelf voor zorgen door een imham wat geblakerde koran bladzijdes in een tasje te stoppen van een geestelijk gehandicapt christen meisje. En als dat jammerlijk mislukt door ontdekking van de waarheid, ga je opzoek naar youtube mohamed bashers, want die zijn altijd voorhanden.

En laten de massa mo menners deze keer nou het geluk hebben dat er een heuse mo film gemaakt blijkt te zijn?

deraderendraaien | 17-09-12 | 20:46

@Jack Anders 20:42

Wie zou de rol van Mo moeten spelen? "Who's gonna be the next Mo"....

brutus68 | 17-09-12 | 20:45

@Ing. eslapen | 17-09-12 | 20:39
Ja, Wilders is de schuld van alles. Domme racist.

Parsons | 17-09-12 | 20:44

Ze zijn gewoon wat geirriteerd, omdat ze honger hebben... De voedselprijzen zijn weer hard omhoog: www.fao.org/worldfoodsituation/wfs-hom...
Zo is de Arabische Lente ook begonnen !

Thorbecke | 17-09-12 | 20:43

Rammstein | 17-09-12 | 20:40 |
Haha. Ik vroeg me al wie de bal zou terugkaatsen.

Dit overtreft mijn stoutste verwachtingen. ;)

Bakito | 17-09-12 | 20:43

Er zou eigenlijk een Mo-soap moeten komen, dagelijks en wereldwijd uitgezonden.
Worden ze vanzelf een keer moe van zichzelf.

Jackanders | 17-09-12 | 20:42

@ganzo | 17-09-12 | 20:31
Wie is de uitvinder van het condoom? Precies Mohamed.
Daarna hebben de Engelsen het concept verbetert en het schaap eromheen weg gehaald

miko | 17-09-12 | 20:42

Parsons | 17-09-12 | 20:38 |
Dat is ook weer overdreven; ik schat dat zo'n 70% op het conto van Wilders komt. Er is nog ruimte voor verbetering derhalve...

Bakito | 17-09-12 | 20:41

Sint Bertus | 17-09-12 | 20:37

Dat is juist het probleem. Die jongens hebben teveel vrije tijd. En wat moet je voor de rest in zo'n zandbak? Bier zuipen zit er niet in, neuken gaat ook vervelen op den duur etc etc..

brutus68 | 17-09-12 | 20:40

Bakito | 17-09-12 | 20:34 | + -3 -
U ook.
Zonde hoor.

Rammstein | 17-09-12 | 20:40

Naar aanleiding van de commotie rondom een filmpje waarvan ik twijfel of het een remake van een Ron Jeremy Gangbang is of een mislukte aflevering van Het Kleine Huis ben ik toch maar eens gaan kijken hoe het gesteld is met religie in de wereld. Wat blijkt... 80% van de wereldbevolking is religieus waarvan de meerderheid gristen op de voet gevolgd door baardmans. Kortom daar waar ik ooit nog enige hoop had op een overwinning van het humanisme en secularisatie heb ik besloten mij er bij neer te leggen. Resistance is futile zogezegd.

Bergverzet | 17-09-12 | 20:39

@Parsons | 17-09-12 | 20:38
Geef je Wilders de schuld voor het schrijven van de Qur'an ?

Ing. eslapen | 17-09-12 | 20:39

Wikipedia:
Er wordt aangenomen dat Mohammed analfabeet was en dus zelf lezen noch schrijven kon.
Nou, weinig veranderd dan...

das_Freudenmädchen | 17-09-12 | 20:38

Maakt geen fuck uit. Het is en blijft de schuld van Wilders. En iedereen die daar anders over denkt zaait haat en is een racist.

Parsons | 17-09-12 | 20:38

-weggejorist-

Hard stuurboord | 17-09-12 | 20:37

I.p.v. van Westerse vlaggen te verbranden kunnen die haatbaarden beter gaan werken om de verrotte economieën in hun landen te versterken...

Sint Bertus | 17-09-12 | 20:37

Ik ben weer zeer tevreden over Wilders.
Moslims mogen best weten dat ze ons aan de nagels hangen. En als ze zich dan weer eens geroepen voelen te demonstreren waarom, dan weet je dus waarom.
Alleen ontzettend flauw dat ze dat heel lafjes pas na de verkiezingen doen.

vetkleppert | 17-09-12 | 20:37

Pakistan blokkeert GeenStijl !

(c)ZWITSUL | 17-09-12 | 20:35

@Bakito | 17-09-12 | 20:34
Geert heeft deze film niet gemaakt, en Elsevier had de link eerder op de site staan.

Ing. eslapen | 17-09-12 | 20:35

-weggejorist-

PoederBus | 17-09-12 | 20:35

Geert kan beter muziek gaan maken. Hij lijkt namelijk op een oude, krakende plaat die maar blijft overslaan.

Bakito | 17-09-12 | 20:34

het wordt eens tijd dat de wereld bevrijd wordt van die extremistische fundi's. halve zolen.

Cas Plant | 17-09-12 | 20:33

Johnny heeft de laatste tijd wel veel spijker&kop stukjes.

ProfeetArie | 17-09-12 | 20:32

Zodra de golf aan subsidie wordt stop gezet, stopt de "klaagindustrie" ook. Tsja.

rechtvaardigerechter | 17-09-12 | 20:32

Ik ga morgen lekker wat leuks doen. Ipv me opwinden over andere boze mensen. Heeeerlijk!

codedelight | 17-09-12 | 20:31

vraag: wat is een moslim met een ezel en een geit.
antwoord: biseksueel.

ganzo | 17-09-12 | 20:31

@stronthoop | 17-09-12 | 20:27 | + 1 -
Hier zit er nog 1!

vip33 | 17-09-12 | 20:29

Wat een held die Geert, je zou bijna op hem gaan stemmen.

Bergverzet | 17-09-12 | 20:29

stronthoop | 17-09-12 | 20:27 |
Vertrouw mij, ik was ook in staat om een ambassade plat te branden... Wat een k*tkwaliteit!
Even serieus: Echt niet niet niet NIET de moeite waard. Ik was ook geïnteresseerd, maar achteraf krijg ik die minuten nooit meer terug en heb ik spijt.
Door die rot booslims ben ik gemanipuleerd een slechte film te kijken!

riotstarter | 17-09-12 | 20:29

@stronthoop | 17-09-12 | 20:27

In dat geval, wordt het eens hoog tijd, dat ie op dumpert verschijnt. Na al die fistfuckende kontneukprofeten van gister, kan dat er ook wel bij, toch?

ZKH EénOog | 17-09-12 | 20:28

Vrijheid van meningsuiting is ons hoogste goed. Als fundamentalisten en onopgeleid kuddevolk daar een probleem mee heeft dan zij dat zo. Je moet iedereen zijn eigen problemen gunnen.

Parel van het Zuiden | 17-09-12 | 20:28

Ik vond dat stukje wel grappig waain Mohammed die vrouw moest beffen.
Haha!

das_Freudenmädchen | 17-09-12 | 20:27

Als auteursrechten nazi's nou eens in de fik vlogen van uploads...

ZKH EénOog | 17-09-12 | 20:27

Nou wil ik wel eens zien waar al die commotie om te doen is, is dat klote filmpje door youtube gecensureerd. Link werkt niet meer, ook niet op de site van Weert Gilders.

stronthoop | 17-09-12 | 20:27

Waar een open deur is trapt Quid 'm in.

Boyo | 17-09-12 | 20:27

Quid... Wilders speelt beide (anti Euro en anti Islam) kaarten en dat weet jij ook...!

Fatwabuster | 17-09-12 | 20:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken